Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor alle reacties. Allereerst de Samsung G900, tja Samsung vind ik wel uitzonderlijk mooi, maar ik had echt bepaalde ergernissen op mn oude D600 (muziek spelen kan niet tijdens andere dingen op de telefoon, batterij bijna leeg --> telefoon is dan USELESS, geen berichttoon kunnen instellen, beperkt aantal nummers op mediaspeler kunnen gooien (4*30 d8 ik?) enz). Daar zal ik dus het G900 topic voor moeten doorlezen, maar t scherm lijkt me niet al te groot voor navigatie (hoewel het met de C905 niet veel zal schelen,maar wel bijvoorbeeld met een Nokia N85, N95 8Gb). Ik zal er eens naar kijken :)

Ai ai ai, wat vind ik die C905 toch mooi en gewoon de perfecte telefoon (indien de navigatie ook goed zat). Niet dat ik het iedere dag zal gebruiken, maar ik wil wel dat het werkt, wanneer ik het gebruik. Ik wil eigenlijk gewoon een snel alles in één apparaat. Geen mp3speler, telefoon en TomTom apart, gewoon 1 apparaat die dat kan en dan goed en snel haha. We zijn verwend, ik weet t :P Tja tja tja, gelukkig heb ik nog even de tijd om na te denken en uit te pluizen, wie weet kan ik een C905 een tijdje gebruiken met de navigatie en kijken hoe ie bevalt. Bedankt alvast voor jullie reacties, ik ga verder kijken en verdere reacties op tips zijn altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Ik bedoelde de Sony Ericsson G900, maar goed, die samsung is ook wel aardig ;).

Mp3 speler werkt in de c905 trouwens ook meer dan prima. Al heb ik hier nog wel een aparte aansluiting voor mn SE waardoor ik mijn eigen oordoppen erop aan kan sluiten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik vroeg me af, kun je met de c905 ook goed youtube filmpjes bekijken via WIFI zonder haperend beeld.

De W902 heeft een ingebouwde youtube applicatie en weet niet of er enig kwaliteits verschil is tussen de officiële Youtube ondersteuning van de w902 en gewoon via de c905 naar de site gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Ik vind het kijken naar youtube filmpjes via WiFi prima gaan :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit toestel net een weekje of 2 in mijn bezit. Via Vodafone. Ben er erg over te spreken. Alleen speelt hij geen mp4-tjes af van hoge kwaliteit. Een vriend van me heeft de Pixon en die kan ze moeiteloos aan, maar als hij ze naar mij doorstuurt krijg ik de melding"Afspelen is mislukt".
Nou heb ik zelf met Mobiola wat filmpjes omgezet, ingesteld op C905 en alle settings op max quality want die 2GB heb ik niet voor nix:) Maar weer dezelfde foutmelding.
Een mp4-file die ik ooit met een oudere foon heb opgenomen wordt wel gewoon afgespeeld.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik wil hem niet volzetten met low-quality filmpjes, daar heb ik geen nieuwe voor aangeschaft...
Ben een complete noob wat dit betreft dus misschien ligt het antwoord wel voor de hand. Hoop ik eigenlijk wel op;) Ben er verder nog niets over tegengekomen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 13:11
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het aan de codecs ligt die de C905 aankan. Zelf laatst wat omgezet in mp4 dat de telefoon niet pakte, vervolgens met een ander programma nogmaals dezelfde film in mp4 omgezet en toen snapte mijn C905 het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,

zelf heb ik de C905 dus ook. Alleen wanneer ik nu iemand wil bellen kan ik diegene niet horen, tenzij ik de telefoon op speaker zet. Nog uitgevonden dat ook wanneer ik de 'C' ingedrukt hou het wel mogelijk is, maar verder ook niet? Weet iemand hier misschien meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:02:
Ik heb een vraagje,

zelf heb ik de C905 dus ook. Alleen wanneer ik nu iemand wil bellen kan ik diegene niet horen, tenzij ik de telefoon op speaker zet. Nog uitgevonden dat ook wanneer ik de 'C' ingedrukt hou het wel mogelijk is, maar verder ook niet? Weet iemand hier misschien meer van?
Heb ik met mn K850i een keer gehad: Master Reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:23:
[...]

Heb ik met mn K850i een keer gehad: Master Reset doen.
Ok dank je, en hoe doe ik dat precies en hoe is hij dan vervolgens weer goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij je instellingen kun je dat doen. Fabrieksinstellingen terug zetten oid. Wat je ook kunt doen is je telefoon updaten (als dat mogelijk is), dan wordt alles ook overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marieke2006 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:57:
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het aan de codecs ligt die de C905 aankan. Zelf laatst wat omgezet in mp4 dat de telefoon niet pakte, vervolgens met een ander programma nogmaals dezelfde film in mp4 omgezet en toen snapte mijn C905 het wel.
Kun je ook aangeven welk programma je hiervoor gebruikt hebt? Dan ga ik dat ook eens proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gewoon het update programma van Sony Ericsson zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Removed, niet goed gelezen.]

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:34:
[...]

Kun je ook aangeven welk programma je hiervoor gebruikt hebt? Dan ga ik dat ook eens proberen:)
" Any DVD converter professional". Er kwam een mp4 uit met xvid-codec, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit ook al in het abonnementen topic gezet maar misschien past het hier beter:

Als je nou Eindeloos Online hebt, bij Vodafone, kan je dan gewoon oneindig Youtube filmpjes kijken enzo? Ik weet het niet en zou het wel graag willen weten voordat ik een rekening van 400 euro heb haha. Alvast bedankt. Hoorde van iemand dat dat per toestel verschilde dus past het opzich wel in het toestel topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Beste c905 bezitters.

Ik heb een vraag, ik heb al gegoogled en al.

De standaart headset die erbij zit is tamelijk drama. Daarom had ik er een van de oudere generatie in ear. (de zwart met orange) Die is kapot gegaan dus nu moet ik weer wat nieuws hebben. Ik heb is wat gekeken op google, en de HPM 88 lijkt me wel wat. Maar heeft dit wel zin met deze telefoon? Of kan ik net zo goed de HPM 77 nemen? (die bij de W902 geleverd word)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:48:
Bij je instellingen kun je dat doen. Fabrieksinstellingen terug zetten oid. Wat je ook kunt doen is je telefoon updaten (als dat mogelijk is), dan wordt alles ook overschreven.
dank voor alle reacties, maar na de master reset en ook na de software update geen verbetering :(

nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:33:
[...]

dank voor alle reacties, maar na de master reset en ook na de software update geen verbetering :(

nog suggesties?
Terug brengen / laten repareren. Blijkbaar is er dus iets met de hardware en moet ie dus vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
bartus1989 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:20:
de HPM 88 lijkt me wel wat. Maar heeft dit wel zin met deze telefoon? Of kan ik net zo goed de HPM 77 nemen? (die bij de W902 geleverd word)?
Welke je neemt maakt niet veel uit, Je hebt 2 generaties SE telefoons. Een met een oude aansluiting, (vrij smal zonder al die gouden tanden ) en de huidige, dat is een bredere met gouden tanden om het zo te noemen. Het zelfde als je meegeleverde koptelefoon.

dus je kan zowel de HPM 88 als de HPM 77 nemen

[ Voor 10% gewijzigd door Jeffrey88 op 06-01-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de C905 te laten syncen via Outlook through internet.
Dus via exchange online ? ( niet bluetooth of kabeltje o.i.d. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 14:05
Jeffrey88 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 00:14:
[...]

Welke je neemt maakt niet veel uit, Je hebt 2 generaties SE telefoons. Een met een oude aansluiting, (vrij smal zonder al die gouden tanden ) en de huidige, dat is een bredere met gouden tanden om het zo te noemen. Het zelfde als je meegeleverde koptelefoon.

dus je kan zowel de HPM 88 als de HPM 77 nemen
Ik bedoel eigenlijk of er veel geluidskwaliteit verschil zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:33

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:56:
Is het ook mogelijk om de C905 te laten syncen via Outlook through internet.
Dus via exchange online ? ( niet bluetooth of kabeltje o.i.d. ).
Ja, dat kan. Heb alleen even geen C905 bij de hand maar volgens mij staat het bij de Agenda, dan synchronisatie en daar vind je Exchange client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Mark--
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:02:
Ik heb een vraagje,

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Van het ene op het andere moment deed de speaker het niet meer, dit was toevallig met de jaarwisseling, voor 0.00 uur werkte hij nog en daarna niet meer...

Heb ook al de software geupdate en een master reset uitgevoerd, beiden verhielpen het probleem niet.
Heb nu de telefoon maar terug gestuurd (dus dat met de 'C' toets kan ik niet meer uitproberen). Ik ben benieuwd wat het is en of er nog meer mensen last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:07:
[...]

Ja, dat kan. Heb alleen even geen C905 bij de hand maar volgens mij staat het bij de Agenda, dan synchronisatie en daar vind je Exchange client.
Alleen krijg ik het met geen mogelijkheid aan de praat met de Exchange server van mijn werk; terwijl mijn N95 altijd wel prima synchroniseerde.
Snap er niks van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Marieke2006 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:19:
[...]
Alleen krijg ik het met geen mogelijkheid aan de praat met de Exchange server van mijn werk; terwijl mijn N95 altijd wel prima synchroniseerde.
Snap er niks van. :'(
Bij mij werkte het prima, heb het voor meerdere collega's probleemloos ingesteld.
Wat voor foutmeldingen krijg je waar of wat gaat er mis bij het instellen?
Hebben jullie eigen certificaten op een public certificaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:38:
[...]

Bij mij werkte het prima, heb het voor meerdere collega's probleemloos ingesteld.
Wat voor foutmeldingen krijg je waar of wat gaat er mis bij het instellen?
Hebben jullie eigen certificaten op een public certificaat?
Ik krijg een of andere melding de eerste keer over tijd instellen (maar daarna niet meer) en vervolgens zodra ik op synchroniseren druk al een 'Sessie is mislukt, communicatie onderbroken'. Eigenlijk te kort qua tijdsbestek om uberhaupt al contact met de server te maken, volgens mij. Maar ik heb ook al ergens een trial versie van Road Sync opgeduikeld en die roept - na enige tijd contact zoeken - dat de server me niet accepteert en ik mijn settings moet checken (of zoiets, ik heb het al weer van de telefoon afgehaald).

Ja, ik geloof dat we een eigen certificaat hebben (in het verleden bij wisselen van een certificaat wel eens ruzie mee gehad.
En onze IT-jongens ondersteunen officieel alleen maar Windows mobile (en soms symbian, als je ze lief aankijkt). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Marieke2006 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:12:
[...]
Ik krijg een of andere melding de eerste keer over tijd instellen (maar daarna niet meer) en vervolgens zodra ik op synchroniseren druk al een 'Sessie is mislukt, communicatie onderbroken'. Eigenlijk te kort qua tijdsbestek om uberhaupt al contact met de server te maken, volgens mij. Maar ik heb ook al ergens een trial versie van Road Sync opgeduikeld en die roept - na enige tijd contact zoeken - dat de server me niet accepteert en ik mijn settings moet checken (of zoiets, ik heb het al weer van de telefoon afgehaald).

Ja, ik geloof dat we een eigen certificaat hebben (in het verleden bij wisselen van een certificaat wel eens ruzie mee gehad.
En onze IT-jongens ondersteunen officieel alleen maar Windows mobile (en soms symbian, als je ze lief aankijkt). :(
Het eerst waar ik aan denk is dat er een verkeerd toegangspunt gebruikt wordt. Je hebt namelijk internet toegangspunten en WAP toegangspunten. Bij deze laatste gaat alle data via een WAP proxyserver van het netwerk en die dingen staan nog wel eens wat te blokkeren. Als je een internet toegangspunt kiest, ga je rechtstreeks het internet op en wordt er niets geblokkeerd. Helaas kiezen de meeste toestellen standaard het WAP toegansgpunt.

Het toevoegen van een eigen certificaat op een C905 heb ik noit gedaan, dan kan ik helaas niet mee helpen. Bij ons op de zaak hebben we een publiekelijk certificaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:46:
[...]

Het eerst waar ik aan denk is dat er een verkeerd toegangspunt gebruikt wordt. Je hebt namelijk internet toegangspunten en WAP toegangspunten. Bij deze laatste gaat alle data via een WAP proxyserver van het netwerk en die dingen staan nog wel eens wat te blokkeren. Als je een internet toegangspunt kiest, ga je rechtstreeks het internet op en wordt er niets geblokkeerd. Helaas kiezen de meeste toestellen standaard het WAP toegansgpunt.

Het toevoegen van een eigen certificaat op een C905 heb ik noit gedaan, dan kan ik helaas niet mee helpen. Bij ons op de zaak hebben we een publiekelijk certificaat.
Ja, daar dacht ik zelf ook aan. Alleen heb ik als verbinding T-Mobile internet staan en daar niets bijzonders in kunnen ontdekken. Maar ik zal er nog eens verder mee gaan stoeien.

Kan me niet meer herinneren of het certificaat op de N95 uiteindelijk nog nodig was, of dat ik alleen wat gegevens omtrent het controleren van dat ding moest aanpassen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu iets meer dan een maand.. na een paar dagen kwam ik erachter dat er af en toe de melding ''geen netwerktoegang'' stond. Hier heb ik achteraan gebeld waarna ik een nieuwe simkaart kreeg, dit loste mijn probleem echter niet op. Vervolgens kreeg ik een nieuw toestel maar ook deze heeft het probleem.
Wanneer deze melding er op komt kan ik niet bellen, smsen of internetten. Vaak gaat de melding na een tijdje weer weg en kan ik gewoon weer bellen en smsen. Maar als ik wil internetten moet ik eerst het toestel opnieuw opstarten.. dit is natuurlijk erg lastig. Iemand ervaring met dit probleem?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:49:
Ik heb het toestel nu iets meer dan een maand.. na een paar dagen kwam ik erachter dat er af en toe de melding ''geen netwerktoegang'' stond. Hier heb ik achteraan gebeld waarna ik een nieuwe simkaart kreeg, dit loste mijn probleem echter niet op. Vervolgens kreeg ik een nieuw toestel maar ook deze heeft het probleem.
Wanneer deze melding er op komt kan ik niet bellen, smsen of internetten. Vaak gaat de melding na een tijdje weer weg en kan ik gewoon weer bellen en smsen. Maar als ik wil internetten moet ik eerst het toestel opnieuw opstarten.. dit is natuurlijk erg lastig. Iemand ervaring met dit probleem?
Bij welke provider zit je, wat voor type abonnement heb je en wat voor databundel heb je?
Daarnaast, heb je zelf nog wat geïnstalleerd aan software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Gevonden op gsmarena.com

The Sony Ericsson C905 is also getting the Smile Shutter treatment via a software update that should be available somewhere in February 2009. A new color version for the 8 megapixel C905 is also made available for the ladies.

Vraag me af hoe goed die Smile Shutter werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Jeffrey88 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:43:
Gevonden op gsmarena.com

The Sony Ericsson C905 is also getting the Smile Shutter treatment via a software update that should be available somewhere in February 2009. A new color version for the 8 megapixel C905 is also made available for the ladies.

Vraag me af hoe goed die Smile Shutter werkt ?
Was gisteren ook te lezen in nieuws: Sony Ericsson kondigt nieuwe Walkman- en Cybershot-telefoons aan. Met die update zou ook ondersteuning komen voor threaded sms (het weergeven van sms'en als chatgesprekken). Over een nieuw kleurtje voor de dames werd er daarentegen niet gerept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Een roze C905? Give me a break. De c905 is ook niet bepaald een "ladyphone" in de trend van Roze en glittertjes etc.

Je koopt toch ook niet een roze BMW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:34:
[...]

Bij welke provider zit je, wat voor type abonnement heb je en wat voor databundel heb je?
Daarnaast, heb je zelf nog wat geïnstalleerd aan software?
Ik zit bij vodafone.. met internet blox zorgeloos internet. Verder heb ik dr niets op geinstalleerd, ja ebuddy, nav4all en opra mini, maar ook zonder dit had ik het probleem. Inmiddels ook contact opgenomen met SE zelf, die gaven me aan dat ik naar instellingen moest, vervolgens GSM-/3Gnetwerken en hierbij ipv Gsm en 3G de optie alleen gsm aan te vinken. Dit ivm slechte tot geen 3g bereik in mijn woonplaats.. heb momenteel nog geen last weer gehad, maar lijkt me toch slechte zaak als het hier aan zou liggen.. aangezien ik hier nooit problemen mee had met mijn nokia n73

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het toestel sinds donderdag, vandaag zat ik wat te spelen (gmail client via wifi) met een bijna lege accu, zonder enige waarschuwing viel het toestel uit. Het toestel ging pas weer aan nadat ik de accu eruit had gehaald en voeding had aangesloten.

Iemand ervaring met dit gedrag? Ik ben namelijk gewend om gewaarschuwd te worden voordat een toestel zichzelf uitzet.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Diederik schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:19:
Ik heb het toestel sinds donderdag, vandaag zat ik wat te spelen (gmail client via wifi) met een bijna lege accu, zonder enige waarschuwing viel het toestel uit. Het toestel ging pas weer aan nadat ik de accu eruit had gehaald en voeding had aangesloten.

Iemand ervaring met dit gedrag? Ik ben namelijk gewend om gewaarschuwd te worden voordat een toestel zichzelf uitzet.
Hij hoort normaal ook een melding te geven.. en er gaat een rood lampje branden aan de zijkant als hij bijna leeg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:37:
[...]

Hij hoort normaal ook een melding te geven.. en er gaat een rood lampje branden aan de zijkant als hij bijna leeg is..
Vreemd, hij ging bij mij echt zonder melding uit. Wellicht iets te maken met de eerste accu lading? Ik kijk het nog even aan en post mijn bevindingen.

\verder een bijzonder prettig toestel, erg degelijk en fijn te bedienen. Misschien wel een beetje groot, maar er zit zoveel in.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatic_david schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 02:30:
[...]

Hier een kleine demo van de standaard thema's en de menu layouts:

[video]
Dusk setting :9~
Waarom beweegt mijn wallpaper niet van het dusk thema? is dit een instelling? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefke
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:47:
[...]

Waarom beweegt mijn wallpaper niet van het dusk thema? is dit een instelling? :|
Probeer deze eens. Zip met de orginele thema's ;). Zeker een T-Mobile branded C905?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woefke schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:04:
[...]

Probeer deze eens. Zip met de orginele thema's ;). Zeker een T-Mobile branded C905?
Thnx, inderdaad t-mobile. Andere software ofzo? Heb em pas sinds gisteren maar krijg ook die wayfinder niet gevonden. Heb ook ergens gezien dat ie een foto kan maken via bewegings detector...krijg ik ook niet gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:29

Priet

To boldly do what no one has..

Gaat bij jullie bij de vierpuntsdruktoets de toets voor naar beneden ook zwaarder dan de andere richtingen? Links, boven en rechts geven allemaal een makkelijke 'feedback', soort klik als je erop drukt. Naar beneden doet dat niet of nauwelijks.

Hoort dat of klopt m'n telefoon niet helemaal :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

ik heb net z'n kleine broertje, de G705 gehaald. Heeft ook GPS/WIFI etc aleen mindere camera. Leuk die GPS maar ik zoek nog een java app om een telefoon als echte outdoor gps te gebruiken, waar je van internet gehaalde gps tracks (gpx formaat) kan inladen en dan op de gps de waypoints volgen. Das dus wat anders dan de wegen routeplanner. Iemand een tip?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is die motiondetection camera waar ik het over had
CamPlus
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/reviewsimg/se-c905-preview/sshots/thumb/gsmarena_s028.jpg

Heeft iemand deze applicatie? Ik niet namelijk.

p.s woefke, de wallpaper werkt nu wel ja. ;)

edit: je kunt em hier gratis downloaden. Ze zeggen dan dat je via je telefoon naar sony/fun moet gaan maar daar staat geen camplus bij.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:39:
Thnx, inderdaad t-mobile. Andere software ofzo? Heb em pas sinds gisteren maar krijg ook die wayfinder niet gevonden. Heb ook ergens gezien dat ie een foto kan maken via bewegings detector...krijg ik ook niet gevonden.
Hoe bevalt de t-mobile branded software? Wayfinder en de bewegingsdetector al gevonden? Doet wi-fi het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:41:
[...]

Hoe bevalt de t-mobile branded software? Wayfinder en de bewegingsdetector al gevonden? Doet wi-fi het?
Geen wayfinder gevonden, ook bewegingsdetector niet. Dusk wallpaper werkte ook niet. Wifi werkt wel perfect. Verder weet ik niet wat het verschil is tussen de t-mobile en de standaard software.

edit:In het begin vond ik het ergste trouwens dat sony de media menustijl veranderd had. Dat is de hoofdreden waarom ik voor een ericsson ga. Had er al meteen spijt van. Kom ik een paar uur later achter dat het oude menu waarin je gewoon je eigen map kunt zetten onder 'agenda-bestandsbeheer' staat. Dus ik was helemaal blij. Zo irritant van bijvoorbeeld een nokia dat ie elk plaatje dat op je telefoon staat in 1 map zet. Dan moet je weer alles gaan labelen ofzo. Bestandsbeheer is gewoon super overzichtelijk en snel. Dat je alles kunt onderverdelen in mappen enz.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:56:
Geen wayfinder gevonden, ook bewegingsdetector niet. Dusk wallpaper werkte ook niet. Wifi werkt wel perfect. Verder weet ik niet wat het verschil is tussen de t-mobile en de standaard software.
Bedankt! Goed om te weten dat ze de wifi niet eruit gehaald hebben om umts/hsdpa aan te moedigen.
Ik heb mijn vraag ook naar T-Mobile gemailed. Als ik een zinnig antwoord krijg, dan zal ik dat nog posten.

En i.v.m. de Wayfinder: volgens deze link [telecomwereld.nl] zijn de Smile Shutter en extra's als YouTube, Wayfinder-navigatiesoftware en een verbeterde sms/mms-inbox (threaded, dus) pas vanaf februari als software update te downloaden... Heb T-Mobile dus gelijk gevraagd naar hun software update policy (welke updates en oplevertermijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:31:
[...]
volgens deze link [telecomwereld.nl] zijn de Smile Shutter en extra's als YouTube, Wayfinder-navigatiesoftware en een verbeterde sms/mms-inbox (threaded, dus) pas vanaf februari als software update te downloaden...
Ah, ok, mooi. Had ik nog nergens gezien dit bericht. Wel dat die CamPlus gecanceled in door sony zag ik net.

Nog een vraag trouwens. Weet iemand wat dat licht blauwe icoontje met een H erin betekend? Komt bij mij af en toe bovenin te staan...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Laatst online: 21-10-2017
Ik kan met mijn C905 sinds een paar dagen alleen nog meer handsfree bellen. Bij een normaal telefoongesprek hoor ik helemaal niks, wanneer ik handsfree bel werkt het wel gewoon goed.

Zou dit misschien met een software-update opgelost kunnen worden of zou ik m'n telefoon voor reparatie moeten opsturen?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Bij mijn kraakt 't geluid heel irritant als je het belvolume te hard hebt staan. Alsof de luidsprekerconus is ingescheurd ofzo. Doet gewoon pijn aan m'n oor.
Kan er gelukkig goed mee leven, dus prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
bij mij kraakt ie ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Cardinoz

Wat ik persoonlijk denk is dat je oorspeakertje stuk is.

> = rechts met de D-pad
< = links met de D-pad
* = ster

druk:

>
*
<
<
*
<
*

Zo kom je in het service menu. Kies service-tests, en kies vervolgens oortelefoon(zorg dat er geen headset aangesloten is)
Hoor je geen ringtone, dan weet je zeker dat de oorspeaker stuk is.

Je bent al de 2e op GoT die dit probleem heeft. Misschien een batch probleem of echt een grote fout van SE.

@Vleespet,

die H betekent dat je bereik hebt in een HSDPA netwerk.

Er is btw. nog steeds geen nieuwe FW uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
Cardinoz schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:02:
Ik kan met mijn C905 sinds een paar dagen alleen nog meer handsfree bellen. Bij een normaal telefoongesprek hoor ik helemaal niks, wanneer ik handsfree bel werkt het wel gewoon goed.

Zou dit misschien met een software-update opgelost kunnen worden of zou ik m'n telefoon voor reparatie moeten opsturen?

Alvast bedankt :)
Heb ik ook gehad, was bij mij niets software matigs, hij was gewoon kapot. Een maand geleden weg gebracht nu is hij eindelijk klaar(na 3 weken op onderdelen te hebben gewacht volgens de reparatie status).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Niet online
Priet schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:00:
Gaat bij jullie bij de vierpuntsdruktoets de toets voor naar beneden ook zwaarder dan de andere richtingen? Links, boven en rechts geven allemaal een makkelijke 'feedback', soort klik als je erop drukt. Naar beneden doet dat niet of nauwelijks.

Hoort dat of klopt m'n telefoon niet helemaal :?
Bij mij gaat hij juist naar boven iets zwaarder, niet storend maar wel merkbaar.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds 3 weken ook een 905 en weet niet hoe ik bepaalde dingen kan doen of moet instellen.

Ik heb een Vodafone abbo via Debitel en deze verloopt ergens begin april eind maart, dan gaat het abbo over op een vodafone rechtstreeks, ik heb nu nog geen internet bundel en door die stomme software (ik had liever de standaard software van sony ericsson) van vodaphone ga ik te snel perongelijk op internet.
Thuis en op de zaak heb ik WiFi, hoe kan ik nu zien of de verbinding via WiFi of via de provider loopt?
kan ik instellen dat ik alleen maar contact met internet wil maken als er een bruikbare WiFI verbinding is?

Misschien is het antwoord al gegeven, mar dan heb ik het (nog) niet kunnen vinden.

thanks

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik heb precies hetzelfde met het oorspeakertje...:(, al een maand maar nog niet weggebracht omdat ik hem niet kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de c905. En ik hoefde thuis alleen maar m'n modem te zoeken en wpa in te vullen en ik kon gaan. Was echt seconden werk.

Maar nu zit ik met het volgende. Ik wil graag Opera Mini op m'n telefoon. En via de telefoon binnenhalen, instellen en gebruiken gaat goed na installatie. Maar als ik Opera afsluit, kan ik Opera helemaal nergens meer terugvinden. Ook niet via de verkenner op m'n laptop als ik de memorycard in de reader stop. Heel veel fora geven aan dat je Opera ook via je pc op je card kan zetten en dan via Toepassingen op je mobiel moet installeren. Maar het enige wat ik in mijn menu op de telefoon zie is:
- Playnow
- Internet
- Entertainment
- Cybershot
- Locatieservices
- Contacten
- Radio
- Gesprekken
- Kalender
- Instellingen

Ik kan nergens een map toepassingen vinden. En ook nergens opera. Wil ik em dus nu gebruiken, dan moet ik em installeren via m'n mobiel en dan na installatie direct gebruiken. En je kun begrijpen dat ik daar geen zin in heb om te blijven doen.

Iemand een oplossing? want downloaden naar m'n laptop gaat wel, en dan op de card zetten gaat ook wel, maar dan installeren wordt knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:44:
Ik heb sinds gister de c905. En ik hoefde thuis alleen maar m'n modem te zoeken en wpa in te vullen en ik kon gaan. Was echt seconden werk.

Maar nu zit ik met het volgende. Ik wil graag Opera Mini op m'n telefoon. En via de telefoon binnenhalen, instellen en gebruiken gaat goed na installatie. Maar als ik Opera afsluit, kan ik Opera helemaal nergens meer terugvinden. Ook niet via de verkenner op m'n laptop als ik de memorycard in de reader stop. Heel veel fora geven aan dat je Opera ook via je pc op je card kan zetten en dan via Toepassingen op je mobiel moet installeren. Maar het enige wat ik in mijn menu op de telefoon zie is:
- Playnow
- Internet
- Entertainment
- Cybershot
- Locatieservices
- Contacten
- Radio
- Gesprekken
- Kalender
- Instellingen

Ik kan nergens een map toepassingen vinden. En ook nergens opera. Wil ik em dus nu gebruiken, dan moet ik em installeren via m'n mobiel en dan na installatie direct gebruiken. En je kun begrijpen dat ik daar geen zin in heb om te blijven doen.

Iemand een oplossing? want downloaden naar m'n laptop gaat wel, en dan op de card zetten gaat ook wel, maar dan installeren wordt knap lastig.
Op mijn k850i staat hij onder agenda -> aplicaties. Staat hij daar niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:49:
[...]

Op mijn k850i staat hij onder agenda -> aplicaties. Staat hij daar niet tussen?
Hehe, hoe simpel... Bedankt joh! _/-\o_

Nog wat anders. Ik heb dus wifi ingesteld en dat werkt als een tierelier hier thuis, maar als ik verbinding heb via wifi, kan ik er dan vanuit gaan dat alles wat ik op mijn mobiel op internet doe, via wifi gaat, en me dus geen donder aan abonnementskosten kost?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 13:14 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:11:
[...]

Hehe, hoe simpel... Bedankt joh! _/-\o_

Nog wat anders. Ik heb dus wifi ingesteld en dat werkt als een tierelier hier thuis, maar als ik verbinding heb via wifi, kan ik er dan vanuit gaan dat alles wat ik op mijn mobiel op internet doe, via wifi gaat, en me dus geen donder aan abonnementskosten kost?
Open je browser > Opties > Geavanceerd > Verbindingen: Lokale verbinding toestaan. En deze aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de speaker van deze telefoon, als je muziek aan het luisteren bent?
Is deze te vergelijken met anderen Sony Ericsson telefoons, als de c902/k850i/k800i of beter/slechter, of harder/zachter.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:54:
Hoe is de speaker van deze telefoon, als je muziek aan het luisteren bent?
Is deze te vergelijken met anderen Sony Ericsson telefoons, als de c902/k850i/k800i of beter/slechter, of harder/zachter.?
Hij is in ieder geval veel beter dan de w910i die ik hiervoor had. En ik heb ook maar het koptelefoontje van de w910i terug gepakt, want de koptelefoon die bij de c905 zit zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hij is wel beter dan een aantal telefoons, maar zachter dan een hoop. Zo is de speaker van de W960i veel harder. Maar hij blijft wel redelijk zuiver.

Al vind ik trouwens het volume in het algemeen wel tegenvallen. Mocht van mij soms wel wat harder zijn. Heb liever dat ik hem harder of zachter kan zetten dan ik wil, dan dat ik meteen tegen een maximum aan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog ff met een vraag.

Ik had eerder een w910i. En die kon ik zonder probleem aan PCSuite hangen. Maar nu heb ik de c905 en die krijg ik met geen mogelijkheid via de telefoonmodus aan de pcsuite. Bestandbeheer en mediaoverdracht is geen probleem. Maar telefoonmodus lukt niet.

BT doet het op beide apparaten maar kan ik via pcsuite niet gebruiken om te verbinden. Ik kan vanuit de telefoon geen verbinding maken via bt met de pc maar wel anders om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en met m'n eigen vraag ben ik er nu dus ook uit :D wat blijkt nou, je schijnt blijkbaar de pcsuite software voor een w910i niet te kunnen gebruiken voor een c905. Vandaar dat mediaoverdracht en massaopslag wel werkten, maar de telefoonmodus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ik heb het voor elkaar via wifi dat ik met mijn pc in de telefoon kan kijken. Maar is het ook mogelijk om via de telefoon te kunnen zien welke mappen ik heb gedeeld op mijn pc?
Zodat ik de muziekalbums kan afspelen die op mijn pc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almar schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:02:
Ik heb precies hetzelfde met het oorspeakertje...:(, al een maand maar nog niet weggebracht omdat ik hem niet kan missen.
Zelfde hier, dat kraakje is behoorlijk irritant, maar heb ook geen zin in SE aftersales...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Misschien is deze vraag al gesteld, maar anders moet ik 27 pagina`s gaan doorlezen.
Wiet iemand of er een trilsignaal kan worden ingesteld bij ontvangen van sms.
Ook als je een beltoon als sms-toon insteld, hoor je deze maar heel kort.
Denk je een geavaceerde telefoon te hebben, kan je nog niet eens zoiets simpels instellen.
Bij veel lawaai om je heen kun je dus niet eens merken dat je een sms krijgt.
Echt belachelijk! :(

Groetjes harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:21:
Hallo,
Misschien is deze vraag al gesteld, maar anders moet ik 27 pagina`s gaan doorlezen.
Wiet iemand of er een trilsignaal kan worden ingesteld bij ontvangen van sms.
Ook als je een beltoon als sms-toon insteld, hoor je deze maar heel kort.
Denk je een geavaceerde telefoon te hebben, kan je nog niet eens zoiets simpels instellen.
Bij veel lawaai om je heen kun je dus niet eens merken dat je een sms krijgt.
Echt belachelijk! :(

Groetjes harry
Bij mij trilt de telefoon gewoon samen met dat ie geluid geeft, dus lijkt me niet dat de telefoon niet geavanceerd genoeg is!

Heb je trilalarm wel aan staan? Zoniet dat lijkt het me logisch dat ie niet trilt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:14:
[...]

Bij mij trilt de telefoon gewoon samen met dat ie geluid geeft, dus lijkt me niet dat de telefoon niet geavanceerd genoeg is!

Heb je trilalarm wel aan staan? Zoniet dat lijkt het me logisch dat ie niet trilt;)
Uiteraard heb ik mijn trilalarm aanstaan, dat is natuurlijk het eerste waar ik naar kijk.
Bovendien kan je in het submenu van 'berichten' niet het trilalarm selecteren specifiek voor sms, alleen voor oproepen.
Daar komt nog bij dat als je bijv een mp3`tje insteld als berichttoon, hoor je hem maar 5 sec.
Begrijp me niet verkeerd het is voor de rest een heel fijn toestel, maar dit vindt ik toch wel een zwaar minpunt.
(Mits ik niks over het hoofd heb gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:57:
Ik zit nog ff met een vraag.

Ik had eerder een w910i. En die kon ik zonder probleem aan PCSuite hangen. Maar nu heb ik de c905 en die krijg ik met geen mogelijkheid via de telefoonmodus aan de pcsuite. Bestandbeheer en mediaoverdracht is geen probleem. Maar telefoonmodus lukt niet.

BT doet het op beide apparaten maar kan ik via pcsuite niet gebruiken om te verbinden. Ik kan vanuit de telefoon geen verbinding maken via bt met de pc maar wel anders om.
Heb je wel de nieuwste PC suite versie?

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Niet online
Henkpaulus schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:44:
Ik heb het voor elkaar via wifi dat ik met mijn pc in de telefoon kan kijken. Maar is het ook mogelijk om via de telefoon te kunnen zien welke mappen ik heb gedeeld op mijn pc?
Zodat ik de muziekalbums kan afspelen die op mijn pc staan.
Ik ben erg benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, kan je het mij eens uitleggen?

Al gevonden, netwerk delen aanzetten en klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Diederik op 20-01-2009 20:24 ]

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Diederik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:53:
[...]

Heb je wel de nieuwste PC suite versie?
Vraag is ondertussen opgelost. Ik had de pcsuite die ik op mijn pc had van mijn w910i geupdate maar ik kon er geen contact mee krijgen. Alles er afgehaald en het cd'tje wat bij mijn c905 had geinstalleerd. Eerst register schoongemaakt. Na installatie een nieuwe verbinding gemaakt en nu draait alles zonder pijn en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:31:
[...]

Bedankt! Goed om te weten dat ze de wifi niet eruit gehaald hebben om umts/hsdpa aan te moedigen.
Ik heb mijn vraag ook naar T-Mobile gemailed. Als ik een zinnig antwoord krijg, dan zal ik dat nog posten.

En i.v.m. de Wayfinder: volgens deze link [telecomwereld.nl] zijn de Smile Shutter en extra's als YouTube, Wayfinder-navigatiesoftware en een verbeterde sms/mms-inbox (threaded, dus) pas vanaf februari als software update te downloaden... Heb T-Mobile dus gelijk gevraagd naar hun software update policy (welke updates en oplevertermijn).
Wayfinder en de bewegende achtergronden zitten er niet in bij de tmobile versie, heb de mijne ook gedebranded zodat ik ook de laatste update heb (voor zover ik weet is tmobile nog bij de 34 versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawnagain schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:37:
[...]

Wayfinder en de bewegende achtergronden zitten er niet in bij de tmobile versie, heb de mijne ook gedebranded zodat ik ook de laatste update heb (voor zover ik weet is tmobile nog bij de 34 versie).
Debranded? Hoe heb je dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Debranden mag niet worden besproken, zie ook GSM's Beleid. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 10:23

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Werkt bij jullie het # (spatie) knopje ook niet helemaal goed? Ik moet hem echt hard induwen met mn nagel voor hij het goed doet, en je hoort ook geen klikje (meer) zoals bij de andere knoppen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn ervaring met een Nokia N95 (jaar) en de Omnia (2 maanden) is deze telefoon een complete opluchting. Ik kan eindelijk weer snel menu's in en zie tenminste ook het scherm nog in de volle zon in tegenstelling tot de omnia waar je dus compleet niets meer op ziet. Zal over de N95 niet veel zeggen behalve dan dat ie na een jaar behoorlijk gammel was, symbian is gewoon mijn ding niet. Omnia vind ik in elk opzicht rampzalig! In het verleden altij SE gehad en ik beloof plechtig nooit meer vreemd te gaan O+

moest ik ff kwijt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
Ik heb hem weer terug :)! Er is een onderdeel vervangen, dus als je niets meer hoort als je belt ligt het niet aan de software....

Werkt weer perfect ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 10:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Rem_co schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:16:
Ik heb hem weer terug :)! Er is een onderdeel vervangen, dus als je niets meer hoort als je belt ligt het niet aan de software....

Werkt weer perfect ^O^
Ik heb hem hiervoor ook opgestuurd via pro assist.
Viel dit bij jou onder de garantie?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, Lang gezocht en gevonden.
Lightsaber voor c905. Getest en werkt :)

Saber ME

youtube demo

Andere waarschijnlijk al bekende site. Meer flauwekul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
The DenMan schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:26:
[...]

Ik heb hem hiervoor ook opgestuurd via pro assist.
Viel dit bij jou onder de garantie?
Ja hoefde niets te betalen :) Die van mij is via The Phone House naar Dynafix gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik maak thuis gebruik van wifi zonder toegangssleutel. Geen probleem. Maar als ik vervolgens op bijv. mijn werk, of bij mijn vriendin thuis verbinding probeer te maken, zegt ie gelijk: Kan geen verbinding maken met netwerk.

Iemand een idee waar dit aan ligt? Het zijn allemaal Sitecom routers. Die bij mijn vriendin thuis en op mijn werk hebben er dus een password op zitten, maar dit lijkt me niet de oorzaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:00:
Ik maak thuis gebruik van wifi zonder toegangssleutel. Geen probleem. Maar als ik vervolgens op bijv. mijn werk, of bij mijn vriendin thuis verbinding probeer te maken, zegt ie gelijk: Kan geen verbinding maken met netwerk.

Iemand een idee waar dit aan ligt? Het zijn allemaal Sitecom routers. Die bij mijn vriendin thuis en op mijn werk hebben er dus een password op zitten, maar dit lijkt me niet de oorzaak..
Even op de onderkant van de router naar de wpa of wep key zoeken. Invullen en dan moet de verbinding het doen. Let wel op de hoofdlettergevoeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag de c905 en wilde firmware updaten (vind de menu's best traag gaan)..echter zegt hij dat ik al over de nieuwe beschik en als ik toch update blijft de oude (R1Ba034) erop staan terwijl ik hier al 42 heb voorbij zien komen..

en hoe kan je met pc suite ook weer sms berichten op de telefoon krijgen (nu doe ik dat steeds via myphonexplorer)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:23:
ik heb sinds vandaag de c905 en wilde firmware updaten (vind de menu's best traag gaan)..echter zegt hij dat ik al over de nieuwe beschik en als ik toch update blijft de oude (R1Ba034) erop staan terwijl ik hier al 42 heb voorbij zien komen..

en hoe kan je met pc suite ook weer sms berichten op de telefoon krijgen (nu doe ik dat steeds via myphonexplorer)
Grote kans dat je een gebrande telefoon hebt (welke provider heb je) en er daarvoor nog geen nieuwe is uitgegeven.

Al komt er in februari een grote update uit (zoek de frontpage maar door) en ik vermoed dat die wel meteen (of bijna meteen) beschikbaar zal zijn voor alle c905's. Ongeacht gebrand of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dat is het dan (T-Mobile).

Alleen een simpele vraag..de toetsenblokkering. Als je die opheft als hij ingeklapt is, hoe zet je de blokkering dan weer aan (normaal linksonder / rechtsboven)? Want de automatische gaat pas na enkele seconden aan of moet je hem dan even uit- en weer inklappen?

Ik las in dit topic dat de muziekspeler trouwens hetzelfde is als de W serie. Dus het is gewoon een kwestie van die oordoppen te gebruiken die ik daarbij kreeg..weet iemand echter waar je van die kussentjes die erop moeten kan krijgen? Ben inmiddels de grote en medium allemaal kwijt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de C905 .. echt een leuk ding!
Echter, ik heb net nav4all gedownload, maar.. hij kan geen gps fix krijgen. Hij zegt dat er geen bluetooth apparaten gekoppeld zijn ?

Wat zie ik over het hoofd :) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Laatst online: 11-09 23:38
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:34:
Echter, ik heb net nav4all gedownload, maar.. hij kan geen gps fix krijgen. Hij zegt dat er geen bluetooth apparaten gekoppeld zijn ?

Ik heb hem op LAPI advanced gezet, en toen deed hij het wel bij mij.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook gedaan maar hij blijft maar zeuren over bluetooth. Kan geen gps verbinding maken. Gprs werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Laatst online: 11-09 23:38
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:05:
Heb ik ook gedaan maar hij blijft maar zeuren over bluetooth. Kan geen gps verbinding maken. Gprs werkt wel gewoon.
Kijk eens bij GPS informatie (binnen NAV4ALL) wat staat er dan bij status? En bovenin moet Intern (LAPI) staan.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nav4all opnieuw gestart en nu werkt het wel .. Dat bluetooth gezeur is ook weg ....
Waarom nu wel .. en vanmiddag niet..

Maar goed.. t werkt :-) Bedankt voor het meedenken!!

Nog 1 vraag.. tijdens navigeren, blijft de tel dan continu met internet verbonden?
Als dat zo is zet ik wel vodafon zorgeloos internet erop ...

Nogmaals bedankt voor t meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Weet 1 van jullie wanneer de "grote" C905 update komt? Er komt ook een youtube app in het media menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 01:42:
Weet 1 van jullie wanneer de "grote" C905 update komt? Er komt ook een youtube app in het media menu :)
Overal gonst het van de geruchten over februari
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:34:

Er zit gps in je 905 dus een extern apparaat is niet nodig.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:09:
..weet iemand echter waar je van die kussentjes die erop moeten kan krijgen? Ben inmiddels de grote en medium allemaal kwijt namelijk.
Heb ik ook achter aan gezocht. Er zit niets anders op dan een nieuwe koptelefoontje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:09:
Okee dat is het dan (T-Mobile).

Alleen een simpele vraag..de toetsenblokkering. Als je die opheft als hij ingeklapt is, hoe zet je de blokkering dan weer aan (normaal linksonder / rechtsboven)? Want de automatische gaat pas na enkele seconden aan of moet je hem dan even uit- en weer inklappen?

Ik las in dit topic dat de muziekspeler trouwens hetzelfde is als de W serie. Dus het is gewoon een kwestie van die oordoppen te gebruiken die ik daarbij kreeg..weet iemand echter waar je van die kussentjes die erop moeten kan krijgen? Ben inmiddels de grote en medium allemaal kwijt namelijk.
Ook niet bij een mediamarkt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Sinds gister dit fijne toestel aangeschafd met HI abbonement (incl internet) echter gaat die pas in April in en zit nu mijn vodafone abbo er nog in (zonder inet), nu heb ik netjes verbinding met mijn WIFI thuis, maar hoe weet ik dat ik de WIFI gebruik en niet vodafone's datanetwerk, zodat mijn kosten erg hoog worden ??

(heb de search al gebruikt, echter kom ik niet uit op het antwoord :()

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Dani86 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:16:
[...]

Open je browser > Opties > Geavanceerd > Verbindingen: Lokale verbinding toestaan. En deze aanzetten :)
ff 2 pagina's teruglezen en je hebt je antwoord ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Dani86 op 25-01-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik krijg deze week ook (eindelijk) deze gsm. Mijn Sony Ericsson K550i is namelijk enige tijd geleden overleden.

Echter wil ik ook graag een soort dock hebben hiervoor. Heeft iemand ervaring met de CDS-75 ?

offtopic:
Sorry voor de ebay link. Ik kon geen link op Sony Ericsson.com vinden

Edit: over de dock heb ik al iets meer gevonden. Echter zou het wel prettig zijn als iemand meer zou weten over m'n tweede vraag :) .

Omdat mijn oude gsm kapot gegaan is door het connectortje waar je het headset aan aansluit ben ik nu van plan een bluetooth headset te kopen.

Weet iemand eventueel wat het verschil is tussen de HBH-DS205 en de HBH-DS200?

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchman140 op 26-01-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 12:43

aapelite

Do the kirby!

Recentelijk ook deze mobiel genomen bij een abbo. Prima opvolger van de k800i. Veel dingen hetzelfde, maar nog verder uitgebreid en verbeterd. Alleen de GPS is gek, de eerste keer dat ik google maps probeerde en ermee aan de slag ging had ik meteen veel sattelieten en werkte het perfect. Nu ik hem echter gewoon in gebruik heb kan hij nooit meer wat vinden. Ik probeer hem vannacht te laten zoeken terwijl hij aan de lader hangt, maar tot nu toe heeft het na 2 uur ook weinig opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

aapelite schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:44:
Recentelijk ook deze mobiel genomen bij een abbo. Prima opvolger van de k800i. Veel dingen hetzelfde, maar nog verder uitgebreid en verbeterd. Alleen de GPS is gek, de eerste keer dat ik google maps probeerde en ermee aan de slag ging had ik meteen veel sattelieten en werkte het perfect. Nu ik hem echter gewoon in gebruik heb kan hij nooit meer wat vinden. Ik probeer hem vannacht te laten zoeken terwijl hij aan de lader hangt, maar tot nu toe heeft het na 2 uur ook weinig opgeleverd.
Het GPS bereik is binnenshuis echt 0,0, houd daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dani86 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:59:
[...]

Het GPS bereik is binnenshuis echt 0,0, houd daar rekening mee.
Als je ondersteunde start (via de zendmasten) aan hebt staan valt het wel mee, dan gaat ie aan de hand van de zendmasten kijken waar ie is en pakt ie de GPS signalen op. Gaat een heel stuk sneller (soms tot wel maar 2 seconden!!).

@ hierboven. Die docks zijn wel aardig ja, maar hou er rekening mee dat de aansluiting van de telefoon dus aan de zijkant zit. Je hebt toevallig de goede gekozen (geloof ik), maar kijk daar dus voor uit. Anders staat ie niet mooi rechtop.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2009 22:20 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic