bedankt voor alle reacties. Allereerst de Samsung G900, tja Samsung vind ik wel uitzonderlijk mooi, maar ik had echt bepaalde ergernissen op mn oude D600 (muziek spelen kan niet tijdens andere dingen op de telefoon, batterij bijna leeg --> telefoon is dan USELESS, geen berichttoon kunnen instellen, beperkt aantal nummers op mediaspeler kunnen gooien (4*30 d8 ik?) enz). Daar zal ik dus het G900 topic voor moeten doorlezen, maar t scherm lijkt me niet al te groot voor navigatie (hoewel het met de C905 niet veel zal schelen,maar wel bijvoorbeeld met een Nokia N85, N95 8Gb). Ik zal er eens naar kijken 
Ai ai ai, wat vind ik die C905 toch mooi en gewoon de perfecte telefoon (indien de navigatie ook goed zat). Niet dat ik het iedere dag zal gebruiken, maar ik wil wel dat het werkt, wanneer ik het gebruik. Ik wil eigenlijk gewoon een snel alles in één apparaat. Geen mp3speler, telefoon en TomTom apart, gewoon 1 apparaat die dat kan en dan goed en snel haha. We zijn verwend, ik weet t
Tja tja tja, gelukkig heb ik nog even de tijd om na te denken en uit te pluizen, wie weet kan ik een C905 een tijdje gebruiken met de navigatie en kijken hoe ie bevalt. Bedankt alvast voor jullie reacties, ik ga verder kijken en verdere reacties op tips zijn altijd welkom
Ai ai ai, wat vind ik die C905 toch mooi en gewoon de perfecte telefoon (indien de navigatie ook goed zat). Niet dat ik het iedere dag zal gebruiken, maar ik wil wel dat het werkt, wanneer ik het gebruik. Ik wil eigenlijk gewoon een snel alles in één apparaat. Geen mp3speler, telefoon en TomTom apart, gewoon 1 apparaat die dat kan en dan goed en snel haha. We zijn verwend, ik weet t