"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Heb hetzelfde, tis inderdaad afschuwelijk. Toen ik hem kocht had de # het vooral. Dat is verdwenen, maar nu is de 6 dus ook echt een drama. Hij klikt niet meer en registreert niet altijd.Ruud2001 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:02:
Argh! Het knopje van de 6 doet het niet goed meer!
Moet echt moeite doen om 'm in te drukken en hij klikt ook niet meer zo als de andere toetsen. Snap absoluut niet hoe dit kan, want ik heb het toestel namelijk nooit in m'n broekzak maar altijd in een binnenzak van m'n jas of anders ligt ie op tafel. Meer mensen die dit probleem al eens hebben gehad? Nog andere oplossingen dan opsturen ter reparatie?
Verwijderd
Nou ik heb het geprobeerd om hem zoals hierboven beschreven te unbranden echter zit nog steeds met die Vodafone rommel opgescheept !matthias1986 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:32:
[...]
huh firmware downloaden?
ik lees m'n telefoon in met a2uploader en ik plaats er een xml bestandje in wat je kan downloaden maar ook met kladblok kan wijzigen en daarin staat "upgrade cda en dan voer een anders cda nummer in als je dat wilt en klaar telefoon aan en uit en dan updaten met SEUS. that's all
Davinciteam moet je voor betalen. Ik dacht 7 euro ofzo. a2uploader is gratis, maar je moet wel je virusscanner uitzetten
Verwijderd
Na het nemen van een foto werd het beeld ook groen. Heb hem toen geupdate (kon eerst niet omdat daar de c-knop voor nodig was) en nu wordt het beeld niet meer groen na de foto.
Het vervelende is alleen dat hij de foto niet meer opslaat
Erg vervelend en heb geen zin om weer terug te gaan en hem 2 weken kwijt te zijn, helemaal niet in de vakantie!
BVD
Ben blij dat ik dit toestel voor een jaar heb genomen en niet 2 jaar zodat ik eind dit jaar weer een andere uit mag kiezen.
Bij mij doen de C, menuknop en belknop het af en toe gewoon helemaal niet. Oftewel, soms kan ik niet eens bellen!
Laatst eventjes een andere mobiel gebruikt omdat ik anders niet eens een fatsoenlijk berichtje kon sturen. Ik denk dat ik deze week (als ik tijd heb) maar ff langs de winkel terug ga want dit is wel erg klote.
Verwijderd
Nou na nog een poging is het mij eindelijk gelukt om die Vodafone rommel eraf te krijgen ! Bedankt voor de tips !Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:23:
[...]
Nou ik heb het geprobeerd om hem zoals hierboven beschreven te unbranden echter zit nog steeds met die Vodafone rommel opgescheept !
Tja, ik zit er 18 maanden aan vast en de einddatum is 19-08-2010. Ben dus gedwongen om 'm binnenkort ter reparatie aan te biedenMartinspire schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:22:
Bij mij zijn die knoppen ook al een hel.
Ben blij dat ik dit toestel voor een jaar heb genomen en niet 2 jaar zodat ik eind dit jaar weer een andere uit mag kiezen.
Bij mij doen de C, menuknop en belknop het af en toe gewoon helemaal niet. Oftewel, soms kan ik niet eens bellen!
Laatst eventjes een andere mobiel gebruikt omdat ik anders niet eens een fatsoenlijk berichtje kon sturen. Ik denk dat ik deze week (als ik tijd heb) maar ff langs de winkel terug ga want dit is wel erg klote.
Waar zijn de tijden gebleven dat er nog echt kwalitatief goede toestellen werden gemaakt? Heb voor m'n werk al meer dan 4,5 jaar een Nokia 6310i en die werkt nog altijd als een zonnetje.
Mijn vorige telefoon was een W850i . Die was ook wel een stuk beter qua stevigheid. Alleen die aansluiting voor de headset vind ik al jaren nix. De vorige aansluiting (met vierkante plug) was ook al niet mega, maar als je deze vaak aansluit en losmaakt dan is die connector ook al niet goed meer. Valt me wel tegen.Ruud2001 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:06:
[...]
Tja, ik zit er 18 maanden aan vast en de einddatum is 19-08-2010. Ben dus gedwongen om 'm binnenkort ter reparatie aan te bieden
Waar zijn de tijden gebleven dat er nog echt kwalitatief goede toestellen werden gemaakt? Heb voor m'n werk al meer dan 4,5 jaar een Nokia 6310i en die werkt nog altijd als een zonnetje.
Denk dat de volgende mobiel een PDA wordt. Weet alleen niet of dat ook een SE wordt. Enige reden zou zijn dat die camera (en camerasoftware) altijd wel goed zijn. Maar nu begin ik toch wel te twijfelen.
Verwijderd
Na een reparatie door KPN heb ik mijn telefoon weer in mijn bezit.
Echter: al mijn telefoonnummers die ik op mijn telefoongeheugen had opgeslagen zijn verdwenen!
De nummers van mijn simkaart staan er inmiddels wel weer op.
Hoe voeg ik de nummers van mijn telefoongeheugen opnieuw toe? Is dit uberhaupt mogelijk?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ben je dan ook alle gegevens, instellingen weer kwijt??
Heb bijvoorbeeld een spel gekocht en na een update was ik dat dus kwijt...
Heb het opnieuw aangeschaft, maar durf dus nu geen update meer aan!
Geen idee hoe ik een back-up maak en of hoe ik bijvoorbeeld dat spel kan behouden!
Iemand een idee?
Je bent idd alles kwijt. Een backup van een spel maken kan volgens mij niet, je kan het beste het installatiebestand ergens opslaan zodat je hem na de firmware update weer opnieuw ka installeren.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:12:
Als je een update uitvoert...
Ben je dan ook alle gegevens, instellingen weer kwijt??
Heb bijvoorbeeld een spel gekocht en na een update was ik dat dus kwijt...
Heb het opnieuw aangeschaft, maar durf dus nu geen update meer aan!
Geen idee hoe ik een back-up maak en of hoe ik bijvoorbeeld dat spel kan behouden!
Iemand een idee?
Verwijderd
Hij downloadt het en daarna installeert het zich meteen....
Baal er van dat ik er geen .jar bestand van heb, anders was het geen probleem geweest! Het is het enige legale spel dat ik heb gekocht... (Bejeweled) en dat speel ik erg graag en vaak! De rest van alle spellen heb ik her en der in de loop der tijden bij elkaar gescharreld... maar uitgerekend Bejeweled was nergens te vinden...
Hoe zit het met de rest van de applicaties? (Gmail, Hyves, Twitter, etc etc)
Moet ik die ook weer allemaal opnieuw gaan installeren?
Dit nodigt toch niet uit om te gaan updaten?
Dus ja... dan maar niet updaten??? ,....
Verwijderd
Ik heb een duocard aangeschaft, ivm een ingebouwde telefoon in mijn nieuwe auto, zodat ik niet steeds de simkaart uit mijn C905 hoef te halen, bovendien past die niet, omdat het hele kaartje er in moet, dus ook het gedeelte wat er omheen zat...
Maar... iemand enig idee hoe ik die simkaart kan kopieren?
De 1e simkaart kopieëren is geen probleem, die doe ik gewoon in mijn gsm en kopieer ik de contacten!
Het simkaartje van die 2e kaart mag er namelijk niet uitgedrukt worden! Maar ja... hoe kopieer ik dan mijn contacten naar die grote simkaart?
Ik had het ook met een spel hoor, Cafe Solitaire, speel ik me helemaal blauw aan. Maar op een gegeven moment stond ie niet meer in de Playnow Arena. Trouwens, als je dat spel via de Playnow Arena heb gekocht, dan kan je hem weer opnieuw downloaden.
Ik heb Cafe Solitaire maar op een illegale manier gedownload, dat kan ook nog.
Verwijderd
Tja... laat ik dat spel, Bejeweled, nou nergens illegaal te vinden zijn....tiguan schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:23:
Ik heb Cafe Solitaire maar op een illegale manier gedownload, dat kan ook nog.
Ik moet even opzoeken waar ik dat gedownloaded heb.... geen idee!
Verwijderd
Wij laten dat altijd gratis doen bij het business center van KPN die kunnen die kaart(en) zo voor je inlezen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:22:
OFFTOPIC... sorr...
Ik heb een duocard aangeschaft, ivm een ingebouwde telefoon in mijn nieuwe auto, zodat ik niet steeds de simkaart uit mijn C905 hoef te halen, bovendien past die niet, omdat het hele kaartje er in moet, dus ook het gedeelte wat er omheen zat...
Maar... iemand enig idee hoe ik die simkaart kan kopieren?
De 1e simkaart kopieëren is geen probleem, die doe ik gewoon in mijn gsm en kopieer ik de contacten!
Het simkaartje van die 2e kaart mag er namelijk niet uitgedrukt worden! Maar ja... hoe kopieer ik dan mijn contacten naar die grote simkaart?
Onze oude vaste auto telefoon had ook die grote kaart nodig
Verwijderd
Maar na 53 pagina's niets dan lovend te zijn over de c905, ben ik nu ook pissed. Yes mensen, ik kom bij u in de gelederen staan!
De media knop (bovenste van de linker drie) en m'n navigatieknop naar boven, zijn kaduuk. Vorige week vielen ze soms uit en na twee of drie keer drukken deden ze het. Maar sinds gister was het ineens over en uit. Beide knoppen doen helemaal niets meer. Volgens SE kon ik het beste eens proberen om een update uit te voeren. Heb ik gedaan, ik kwam bij de ...33 versie uit en alles werkt fatsoenlijk.... op die twee knoppen na dus.
Weer contact gehad met SE en ze hebben m'n een service punt van KPN gegeven, in Winterswijk. Ik woon zelf in Aalten dus morgen vanuit kantoor moar ffn noar wenters hen kachel'n. Kijken of ze me daar kunnen helpen. Ik heb net de bon gevonden, en het is niet mijn schuld, hallo garantie!
Verwijderd
Nu is mijn vraag dus hoe het zit bij de c905. Want ik heb snel even de 53 pagina's overgelezen en begin toch wel te twijelen na de laatste pagina's. De problemen die de meeste van jullie hebben, zijn dit telefoons uit de eerste lading? Of zijn er ook nog problemen met later uitgebrachte versies? En hoe zit het met de branding van vodafone? Want ik lees wel dat er een aantal mensen met hi telefoons hebben zonder branding en dus gewoon kunnen updaten. Dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn bij vodafone maar als je er nu een aanschaft, via vodafone, zijn ze dan nog steeds gebrand of was dit alleen in het begin het geval?
Ik hoop dat iemand mij helderheid kan geven. Alvast bedankt!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Alvast bedankt.
Dat lampje gaat branden als je mobiel bijna leeg is. Als je na het opladen nog steeds dit knipperende lampje hebt moet je ff de batterij eruit halen en hem weer aanzetten. Als het goed is heb je dan geen knipperend lampje meer.ArTheMan schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:20:
Weet iemand waarvoor het rode lampje aan de zijkant steeds knippert? Het zit net onder het contactpunt voor het opladen....In het boekje staat hier niks over...
Alvast bedankt.
Suc6
Never fall in love with your own design!
Ah bedankt, ga ik dat zo even proberen. Dat lampje knippert nu de gehele dag. Ik heb juist helderheid al op 60% en geen GPS aan om zo lang mogelijk met batterij te kunnen doen...hood schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:27:
[...]
Dat lampje gaat branden als je mobiel bijna leeg is. Als je na het opladen nog steeds dit knipperende lampje hebt moet je ff de batterij eruit halen en hem weer aanzetten. Als het goed is heb je dan geen knipperend lampje meer.
Suc6
Verwijderd
Kan niet zeggen dat ik wayfinder zo'n handige navigatie vindt namelijk...
Komop zeg... Is het nou zo moeilijk om even binnen dit topic te zoeken naar "tomtom"?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:19:
Weet iemand of het ook mogelijk is om als navigatie tomtom op de telefoon te zetten?
Kan niet zeggen dat ik wayfinder zo'n handige navigatie vindt namelijk...
en vind is zonder t
Me broertje had ook probleem met een knop, toestel was verder prima, werd toen opgestuurd, kreeg 'm terug dat ie niet gerepareerd was ivm waterschade, was ie al niet blij mee, kwam ie thuis doet het scherm het ook niet meer, weer terug naar repaircenter, ja waterschade doen we niets meer mee, valt niet onder de garantie...Martinspire schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:22:
Bij mij zijn die knoppen ook al een hel.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Waterschade?Laguna schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:21:
[...]
Me broertje had ook probleem met een knop, toestel was verder prima, werd toen opgestuurd, kreeg 'm terug dat ie niet gerepareerd was ivm waterschade, was ie al niet blij mee, kwam ie thuis doet het scherm het ook niet meer, weer terug naar repaircenter, ja waterschade doen we niets meer mee, valt niet onder de garantie...
Er zijn misschien ooit eens wat druppels op gekomen, maar ik weet bijna zeker dat het daardoor niet kan komen. Ik hoop dat ze hem repareren. Anders is het meteen de laatste SE ie ik heb. Hoewel ik al jaren een SE heb, ben ik nog nooit zo'n kwalitatief slecht toestel tegengekomen. Eerst een T610, K700i, W850i en nu deze C905.
Verwijderd
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem;
Als ik google maps gebruik gaat mijn beeld automatisch op zwart naar ongeveer 20 seconden.
Ik kan nergens vinden waar ik een instelling kan wijzigen die dit uit zit behalve als ik hem op toetsenblokkering heb.
Verwijderd
http://shop.strato.com/ep...bjectPath=/Shops/61396109
Verwijderd
Heb het gedownload maar vind de gps niet. Geen zorgen hij staat op lapi advanced, gps informatie staat:
intern (lapi)
status geblokkeerd: Bluetooth
Als ik zoek gps doe dan zegt die seriele gps via usb1 en vraagt hij of de applicatie toegang tot interet mag krijgen, zeg ik ja, komt er te staan: geen toegang tot bluetooth apparaten.....
kan iemand me misschien een tip geven?
EDIT: het aansluiten aan de usb van de computer zoals andere forums (GOOGLE) voorstellen helpt bij mij niet.
Het moge duidelijk zjn dat ik een c905 telefoon heb
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 21:14 ]
Verwijderd
Heb ik tot nu toe ook nog niet kunnen vinden. Das gewoon de screensaver die uit gaat na een tijdje.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:03:
Heren,
Ik heb het volgende probleem;
Als ik google maps gebruik gaat mijn beeld automatisch op zwart naar ongeveer 20 seconden.
Ik kan nergens vinden waar ik een instelling kan wijzigen die dit uit zit behalve als ik hem op toetsenblokkering heb.
Verwijderd
Werkt weer als een zonnetje
Ik heb je een berichtje gestuurd
[ Voor 46% gewijzigd door sjoerdgsi op 23-07-2009 17:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zoals vermeld in de handleiding: ja!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 07:43:
Iemand enig idee of je met de c905 ook foto's met een gps tag kunt maken? Op de een of andere manier?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een mooie c905 waar ik donders veel mee kan en ik ben er dus net achter hoe ik m'n foto's geotaggen kan, met dank aan JSchuurk. Maar nu heb ik de mobiele versie van picasa op m'n mobiel, ik kan m'n picas posten op twitpic (onbeperkt internet dus no probs) ik kan bij alle mobiele gadgets van google zoals google maps. Maar vanuit de pc versie van picasa kun je je foto's ook op de maps plaatsen.
Nu komt de challenge. Hoe kan ik de foto's die ik maak en voorzien zijn van een geotag, op m'n eigen picasa maps zetten? Zonder eerste de picas naar m'n pc te moeten slepen natuurlijk. het moet allemaal kunnen op m'n mobiel.
Verwijderd
Verwijderd
syncen met outlook lijkt me voor de hand liggend.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:30:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat de verjaardagen in de contactenlijst in een kalender komen, en dat ik dus een melding krijg als iemand jarig is?
Verwijderd
outlook gebruik ik niet, dus daar staat niks in...Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:46:
[...]
syncen met outlook lijkt me voor de hand liggend.
Ik heb alle verjaardagen dus wel bij m'n contacten staan (sync met hyves, is hyves toch nog ergens goed voor;)), maar krijg geen melding ervan als iemand jarig is...
Ohja en wat doet de nieuwe firmware eigenlijk? De 033, zag vandaag pas dat hij uit was.
* Ik weet dat je via bestandsbeheer wel de mappen kan zien, maar ik wil dus vanuit het mooie media menu het kunnen zien.
[ Voor 14% gewijzigd door SjorsVN op 29-07-2009 00:53 ]
Verwijderd
De muziek in het media-menu wordt geordend o.b.v. de ID3-tag van de mp3s, niet o.b.v. de map waar ze in zitten.SjorsVN schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:40:
Hoe kan je mappen in de telefoon maken voor je muziek en foto's? Als ik mappen via de PC maak dan ziet de telefoon ze niet en is het met foto's en muziek een beetje moeilijk ordenen.
Verwijderd
Dat klopt niet helemaal. Als ik in mijn mediaplayer zoek op albums, dan staan daar heel netjes mapjes die ik in de map Music heb gezet. Dus naar mijn mening kun je wel degelijk mapjes aan maken. Je moet alleen zorgen dat ze in de map Music staan.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:05:
[...]
De muziek in het media-menu wordt geordend o.b.v. de ID3-tag van de mp3s, niet o.b.v. de map waar ze in zitten.
Ik heb m'n mappen in Music gezet... heb je iets speciaals ingesteld oid? En zie je ook mappen als je ze in Photos zet?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:49:
[...]
Dat klopt niet helemaal. Als ik in mijn mediaplayer zoek op albums, dan staan daar heel netjes mapjes die ik in de map Music heb gezet. Dus naar mijn mening kun je wel degelijk mapjes aan maken. Je moet alleen zorgen dat ze in de map Music staan.
Verwijderd
aangezien het batterijleven van de c905 niet erg lang is,(volgens de meesten hier), vroeg ik me af of er (bijna) elke SE accu in kon. Ik heb hier nu twee Se's liggen: een W810 en nog een, en deze accu's zijn exact hetzelfde.
Kan de acccu van een w810i ook in de c905. Dit zou wel een uitkomst zijn want dan heb ik opeens drie accu's:)
alvast bedankt!
Verwijderd
En je bent zeker dat de mappen die je in Music ziet, niet gelijk zijn aan de album-velden in de ID3-tags van je mp3s?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:49:
[...]
Dat klopt niet helemaal. Als ik in mijn mediaplayer zoek op albums, dan staan daar heel netjes mapjes die ik in de map Music heb gezet. Dus naar mijn mening kun je wel degelijk mapjes aan maken. Je moet alleen zorgen dat ze in de map Music staan.
Verwijderd
Ik heb op mijn pc via de card reader in het mapje music een mapje pop, dance, trance etc etc aangemaakt. En al die mapjes zijn zichtbaar als albums in mijn mobiel. Zo heb ik 12 mapjes gemaakt. En zo zie ik dus 12 albums. Als ik een complete cd maak in een mapje, en ik sleep dat mapje naar Music, dan is dat album zichtbaar in mijn mobiel.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:04:
[...]
En je bent zeker dat de mappen die je in Music ziet, niet gelijk zijn aan de album-velden in de ID3-tags van je mp3s?
edit: Oh ja, ik heb met het programma MP3TAG alle albumtitels van de betreffende nummers voor het betreffende mapje veranderd. Dus in het mapje pop heeft elk nummer album titel Pop. Vandaar dat het bij mij werkt denk ik. Ik dacht daar net aan
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 18:15 ]
Verwijderd
Als ik het goed heb, hebben alle accu's een andere milliampere. Moet je even op de site van SE kijken. Die van de 905 heeft 950 milliampere.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 03:16:
Hoi,
aangezien het batterijleven van de c905 niet erg lang is,(volgens de meesten hier), vroeg ik me af of er (bijna) elke SE accu in kon. Ik heb hier nu twee Se's liggen: een W810 en nog een, en deze accu's zijn exact hetzelfde.
Kan de acccu van een w810i ook in de c905. Dit zou wel een uitkomst zijn want dan heb ik opeens drie accu's:)
alvast bedankt!
Verwijderd
Je kunt alle albums ook makkelijk veranderen in iTunes. Selecteer ze allemaal, klik rechtermuisknop en dan op Info. Hier kun je dan je album veranderen voor al je liedjes tegelijk.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:12:
[...]
edit: Oh ja, ik heb met het programma MP3TAG alle albumtitels van de betreffende nummers voor het betreffende mapje veranderd. Dus in het mapje pop heeft elk nummer album titel Pop. Vandaar dat het bij mij werkt denk ik. Ik dacht daar net aan
En hartstikke bedankt voor die batterij, maar ben erachter gekomen dat ze anders zijn:) wel allebei maar 9 euro, en dat viel me niet tegen!
gaat de batterij echt zo slecht mee als de meeste hier zeggen?
en..!
ik heb m vandaag binnengekregen, en ik vroeg mij af hoe ik geo-tagging in kon schakelen. Op de site staat wel leuk, ga naar instelling, positie markeren, blabla. Maar dat positie markeren staat r bij mij echt niet tussen!
kan dit misschien ook aan het feit liggen dat mijn simkaart pas de 18e actief wordT?
alvast bedankt!
en nog een vraag!
mijn eBuddy 1.4 die ik gedownload heb op mijn computer. Start perfect op enz. maar geeft telkens weer aan dat mijn log in of pass onjuist is. en dat zijn ze echt niet! wie verlost me, of heeft een beter alternatief voor mij?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 21:06 . Reden: geotagging 2: ebuddy ]
Ben bang dat je eerste letter van je wachtwoord nu begint met een hoodletter en dat niet de bedoeling moet wezen, standaart begint je telefoon namelijk met een hoofdletter.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:18:
[...]
Je kunt alle albums ook makkelijk veranderen in iTunes. Selecteer ze allemaal, klik rechtermuisknop en dan op Info. Hier kun je dan je album veranderen voor al je liedjes tegelijk.
En hartstikke bedankt voor die batterij, maar ben erachter gekomen dat ze anders zijn:) wel allebei maar 9 euro, en dat viel me niet tegen!
en..!
ik heb m vandaag binnengekregen, en ik vroeg mij af hoe ik geo-tagging in kon schakelen. Op de site staat wel leuk, ga naar instelling, positie markeren, blabla. Maar dat positie markeren staat r bij mij echt niet tussen!
kan dit misschien ook aan het feit liggen dat mijn simkaart pas de 18e actief wordT?
alvast bedankt!
en nog een vraag!
mijn eBuddy 1.4 die ik gedownload heb op mijn computer. Start perfect op enz. maar geeft telkens weer aan dat mijn log in of pass onjuist is. en dat zijn ze echt niet! wie verlost me, of heeft een beter alternatief voor mij?
Verwijderd
Alles fijn en wel, maar ik gebruik geen ItunesVerwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:18:
[...]
Je kunt alle albums ook makkelijk veranderen in iTunes. Selecteer ze allemaal, klik rechtermuisknop en dan op Info. Hier kun je dan je album veranderen voor al je liedjes tegelijk.
en..!
alvast bedankt!
en nog een vraag!
Geo taggen staat in je camera menu.
-camera inschakelen;
-klik op het "sleuteltje"
-schuif naar rechts naar het laatste symbool;
-klik naar beneden naar "Positie toev."
-zet em aan.
Nu nog alleen een manier vinden waardoor je de coördinaten direct kunt gebruiken op je eigen maps in Picasa als je de foto's via een email upload naar je Picasa.
De accu is inderdaad niet echt je van het. Als ik m'n mobiel veelvuldig gebruik, dan moet ie in de avond aan het infuusje. Ben nu al zover dat ik een lader standaard in m'n rugzak heb, een lader op kantoor, een lader op m'n slaapkamer en een lader voor in de auto. So im coverd

En ik kom net dit tegen. De standaard BST-38 accu van sony is 905 milli ampere, deze link verkoopt een accu van 1200. http://shop.strato.com/ep.../61396109/Products/HA3640
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 21:44 ]
Verwijderd
Diebatterij had ik ook al gezien idd.
Telefoon bevalt me heel goe, alleen jammer dat er geen play-knop opzit. ook ajammer dat je geen andere oortjes aan kunt sluiten, want deze zitten behoorlijk kl*ote.
Verwijderd
Sommige SonyEricsson-oortjes (o.a. die bij de w810i) hebben wel de mogelijkheid om een ander koptelefoon-gedeelte aan te sluiten d.m.v. een normale koptelefoonstekker. En de oortjes van mijn oude w810i zijn hoe dan ook beter dan de degene die bij de c905 zitten. Dus als je het belangrijk genoeg vindt om er wat geld tegen aan te smijten...Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 18:43:
ook ajammer dat je geen andere oortjes aan kunt sluiten, want deze zitten behoorlijk kl*ote.
eerst gaf hij de namen van de mensen die mij belde niet correct.
ik kon niet meer bij mijn contacten.
na het uitzetten van de telefoon kan hij mijn sim kaart niet meer vinden.
na een paar keer aan-/uitzetten vond hij toch de simkaart, maar kon hij geen netwerken vinden.
bij het opladen kreeg ik de boodschap dat hij de accu niet kon opladen omdat het geen echte sony ericsson batt. was. dit is wel het geval, nooit problemen gehad.
nu probeer ik weer thuis de firmware te updaten (met windows 7) en dit werkt niet.. foutmelding: kan de driver niet installeren.
nu mijn vraag.. herkent iemand de problemen en zijn er mensen die ervaringen hebben met updaten met windows7
alvast bedankt..
edit: het is me gelukt om de firmware via w7 te installeren. ik heb heb de driver handmatig ingesteld via:
Did you asking SEMCBOOT for Windows 7? I thought it will be installed automatically when you install SEUS... But if this is not the case, you can try to install it manually...
It's located in C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\setup\drivers\USBFlashDriver.zip (replace C:\Program Files\ with your SEUS installation path)
Extract USBFlashDriver.zip, and you will get files like ggsemc.inf
When your system asks for it (usually when the phone is plugged), open Device Manager, right-click SEMCBOOT > Update drivers... Point it to the ggsemc.inf folders... And you're done...
The ways mentioned above are mainly describes the way to install USBFlashDriver manually via Text-Mode drivers... If you want more simple ways, try to install the program as momoki said above
It's advised to NOT using any USBFlashDriver below v 2.2.0.5, because there is a bug in Windows 7 which will caused ggsemc.sys fails to unload from memory after the phone is unplugged from SEMCBOOT mode... You will need to restart a computer to makes SEUS detect your phone again...
Don't worry as this bugs is fixed in v 2.2.0.5... (If your SEUS version is 2.9.7.22, you will get USBFlashDriver v 2.2.0.5)
ik ho
[ Voor 45% gewijzigd door ikke4 op 11-08-2009 10:55 . Reden: voortgang in proces ]
Na in totaal meer dan 10 KEER (Te lang verhaal) naar een businesscenter geweest te zijn, een gloednieuw toestel gekregen. Alles werkt goed, zoals je zo verwachten bij een nieuw toestel. Alleen ik merk dat de toetsen van nummer 2 en 3 veel meer verlicht zijn dan de rest van de nummers. Hebben meer mensen dit?
Verwijderd
Ja heb ik ook. En had m'n vorige c905 ook. Daar begint de led die het hele toetsenbord verlicht, dus das niets om je druk over te maken.Fl0yd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:06:
Zo,
Na in totaal meer dan 10 KEER (Te lang verhaal) naar een businesscenter geweest te zijn, een gloednieuw toestel gekregen. Alles werkt goed, zoals je zo verwachten bij een nieuw toestel. Alleen ik merk dat de toetsen van nummer 2 en 3 veel meer verlicht zijn dan de rest van de nummers. Hebben meer mensen dit?
Iemand een idee?
Update: Never mind, PC deed gewoon een beetje raar. Opnieuw opstarten en gaan met die banaan!
[ Voor 12% gewijzigd door ArnoudBM op 14-08-2009 22:42 ]
ff een stukje vliegen
Echter ik was aan het kijken naar screenprotectors. Nou kwam ik via pdashop op een screenprotector van Brando uit, welke echter rond de 15 euro kostte. Via ebay zijn ze al een stuk goedkoper te vinden, maar geen idee of de kwaliteit daarvan goed is. Oftewel: iemand hier al een screenprotector in gebruik en wat zijn de ervaringen?
/edit: ah nm, vanaf een andere PC op het netwerk kan ik er wel bij, is dus de brakke config van mijn laptop.
[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 12-08-2009 18:07 ]
Hmm maar mijn vorige 2 c905's waren overal evenveel verlicht op het toetsenbord. Vind het wel vreemd. Volgens mij zijn er wel een aantal c905's die dit niet hebben. Ik vind het niet echt mooi maargoed.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:26:
[...]
Ja heb ik ook. En had m'n vorige c905 ook. Daar begint de led die het hele toetsenbord verlicht, dus das niets om je druk over te maken.
Is er maar 1 ledje voor het hele toetsenbord dan?
Verwijderd
www.screenprotector.nl daar haalt pdashop ook hun plastic vandaan. En kost euros minder.Slomy schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:11:
Sinds gisteren ook de eigenaar van een C905 (helaas via tmobile en dat stickertje irriteert mij nu al).
Echter ik was aan het kijken naar screenprotectors. Nou kwam ik via pdashop op een screenprotector van Brando uit, welke echter rond de 15 euro kostte. Via ebay zijn ze al een stuk goedkoper te vinden, maar geen idee of de kwaliteit daarvan goed is. Oftewel: iemand hier al een screenprotector in gebruik en wat zijn de ervaringen?
Bedankt voor de link, meteen maar besteld.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:18:
[...]
www.screenprotector.nl daar haalt pdashop ook hun plastic vandaan. En kost euros minder.
Moet zeggen tot op heden bevalt de C905 erg goed. Wat ik alleen een beetje jammer vind is de al eerder genoemde speling tussen de 2 delen (moet toch eigenlijk niet kunnen bij een top of the line toestel). Voor de rest natuurlijk die SE connector ipv het werken met mini usb, aangezien na verloop van tijd altijd wel iets mis gaat met die connector. Een gewone 3,5 mm audiojack zou ook een enorm pluspunt zijn geweest, maargoed dit is geen walkman phone (maar het zou desalnietemin een leuke plus zijn geweest).
Verwijderd
Via diverse webshops (Yagoda bijvoorbeeld) kun je voor een klein bedrag een simpel maar perfect werkend verloopje kopen van de SE connector naar 3,5mm. Sluit je favoriete koptelefoon aan!

Verwijderd
Mooi om te lezen dat er zoveel info over de c905 op tweakers staat. Ik heb al zeker er wat van geleerd, maar ik lees ook dat de c905 zeker wat kuren met zich mee brengt. Zo heb ik ook al 2 x een probleem gehad wat niet erg was maar wel even vervelend. Ik heb mijn telefoon 2 x weggebracht, 1 x voor de niet werkende speaker en 1 x voor de midden toetsen. Ik heb mijn telefoon via het internet van iemand gekocht, echter heb ik nu een probleem. Ik heb geen aankoopbon en kan dus mijn telefoon niet meer opsturen. De eerste 2 x kon ik hem zo inleveren bij de phonehouse in Enschede. Nu is het niet meer mogelijk, erg vreemd. SE gebeld en ook hun geven aan zonder aankoopbon van de dealer en het imei nummer kunnen we niets doen. Maar ja wel weer mijn f**king speaker kapot. Heeft iemand een idee hoe en waar ik wel mijn telefoon kan inleveren zonder aankoopbon of een totaal andere oplossing? Ik zit nu met een c905 zonder een goede luidspreker. Als ik dus wil bellen moet ik hem maar op handsfree zetten. Erg lastig
Wie o wie kan me helpen
Hartelijk dank alvast!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:11:
Hey beste mede c905ers en andere verstandhebbende van een c905,
Mooi om te lezen dat er zoveel info over de c905 op tweakers staat. Ik heb al zeker er wat van geleerd, maar ik lees ook dat de c905 zeker wat kuren met zich mee brengt. Zo heb ik ook al 2 x een probleem gehad wat niet erg was maar wel even vervelend. Ik heb mijn telefoon 2 x weggebracht, 1 x voor de niet werkende speaker en 1 x voor de midden toetsen. Ik heb mijn telefoon via het internet van iemand gekocht, echter heb ik nu een probleem. Ik heb geen aankoopbon en kan dus mijn telefoon niet meer opsturen. De eerste 2 x kon ik hem zo inleveren bij de phonehouse in Enschede. Nu is het niet meer mogelijk, erg vreemd. SE gebeld en ook hun geven aan zonder aankoopbon van de dealer en het imei nummer kunnen we niets doen. Maar ja wel weer mijn f**king speaker kapot. Heeft iemand een idee hoe en waar ik wel mijn telefoon kan inleveren zonder aankoopbon of een totaal andere oplossing? Ik zit nu met een c905 zonder een goede luidspreker. Als ik dus wil bellen moet ik hem maar op handsfree zetten. Erg lastig
Wie o wie kan me helpen
Hartelijk dank alvast!
Verwijderd
Ze zullen nu wel een beetje gaan bitchen door dit te gaan doen, omdat er verschrikkelijk veel fouten zijn met dit toestel, die van mij gaat ook weer voor de 3de keer terug en twerijl ik hem alleen maar in het weekend gebruik.
Voor op mijn werk heb ik een ander toestel.

Darkzell schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:09:
Mijn c905 is voor de 2e keer weer terug voor reparatie aan de speaker. Maar in principe heb ik dus met aankoopbewijs enzo gewoon 2jr garantie. Ik heb een 2 jarig abonnement en moet daar nog ruim een jaar mee, maar zou het wel erg vervelend vinden als dalijk buiten de 1jr garantie mijn telefoon weer kapot gaat aan bijv de speaker.
Verwijderd
heb gister geprobeerd met a2uploader te unbranden, maar heb ws daarmee mijn erom verknald.
nu doet het toestel niets meer

iemand ideeën:
heb het gedaan op een vista machine. via ik meen een fs firmware bij seus opgehaald. (blijkbaar de verkeerde)
kan dit evt oook door een van de vele gsm winkeltjes gedaan worden? (omgevinbg utrecht)
anders toch even sparen voor een nieuw toestel.....
Succes!
Verwijderd
de telefoon start wel op, ik kan me aanmelden met pin, maar dan krijg ik de melding dat ik me bij mijn provider moet melden.
ook in a2uploader werkt het niet
ik vermoed dat ik de erom moet vernieuwen.
ik zal jouw weg ook nog proberen.
marcoappels schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:01:
Kijk naar een eerdere post van mij in dit topic, daar heb ik beschreven hoe je kunt unbranden.
Succes!
Probeer het dus met de CDA die ik in mijn eerdere post aangegeven heb, en update daarna met SEUS.
Hopelijk lukt het!
Verwijderd
heb eerst de main frimware vervangen, daarna kon ik de fs flashen.
de update van sony eroverheen gegooit.
maar alle t-mobile icoontjes enzo zijn weg..:-)
je custom xml deed zijn werk ook goed
softwareversie:
1205-9079
R1FA035
090723
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:05:
helpt dat ook tegen een 'kapotte' erom?
de telefoon start wel op, ik kan me aanmelden met pin, maar dan krijg ik de melding dat ik me bij mijn provider moet melden.
ook in a2uploader werkt het niet
ik vermoed dat ik de erom moet vernieuwen.
ik zal jouw weg ook nog proberen.
[...]
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:26:
de telefoon doet het weer..:-)
heb eerst de main frimware vervangen, daarna kon ik de fs flashen.
de update van sony eroverheen gegooit.
maar alle t-mobile icoontjes enzo zijn weg..:-)
je custom xml deed zijn werk ook goed![]()
softwareversie:
1205-9079
R1FA035
090723
[...]
Verwijderd
Ik heb ook nog de oortjes van mijn w810 maar daar doet mijn rechteroortje het niet meer van. en dat zit in het connector stukje, anders was alles al opgelost. Hoe duur zijn die om nieuw te kopen dan?Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:14:
[...]
Sommige SonyEricsson-oortjes (o.a. die bij de w810i) hebben wel de mogelijkheid om een ander koptelefoon-gedeelte aan te sluiten d.m.v. een normale koptelefoonstekker. En de oortjes van mijn oude w810i zijn hoe dan ook beter dan de degene die bij de c905 zitten. Dus als je het belangrijk genoeg vindt om er wat geld tegen aan te smijten...
Verwijderd
Ik ben wel fan van de oortjes die er standaard bij zitten, hoewel de 5 setjes van m'n vorige mobieltjes allemaal stuk waren, en ik ondertussen al 3 of 4 keer een nieuw setje hebt gekocht. Ik heb een lade vol met rubberen opzetstukjes, die je (wanneer je het doosjes verkeerd opend) een hemel voor speelgrage katten zijn... Die dingen stuiteren door de hele kamer !!!
Verwijderd
Maar ik kan nergens in Wayfinder beperkingen vinden. Klopt het dat wanneer ik de 39 euro betaal, ik dan de mogelijkheid heb om door de Benelux te navigeren? En als ik niet betaal alleen maar binnen Nederland de navigatie gebruiken kan. Op zich is dat geen beperking voor mij hoor. Ik heb genoeg aan Nederland. Ik ben geen vakantie persoon en mijn werk is alleen in Nederland. Maar ik vroeg het me gewoon af.
Wat is jullie ervaring met Navigator? Ik heb flatfree abo, dus ik maak me geen zorgen om kaarten downloaden of zo. Samen met de Bluetooth gps module van TomTom werkt het perfect en heel snel.
Verwijderd
Blijkt toch mee te vallen (heb ze ooit in de MediaMarkt zien liggen en herinner me dat ik ze vrij duur vond), zou voor 10-20 euro moeten lukken (met dank aan GoogleVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:15:
Hoe duur zijn die om nieuw te kopen dan?
http://www.ciao-shopping.nl/Sony_Ericsson_HPM_70_Hoofdtelefoon__519983
http://www.mobielbereikbaar.nl/Product.aspx?naam=Sony+Ericsson+HPM-77+Headset+Black+Origineel
Heb al even door dit topic gezocht en het lijkt een probleem dat helaas wel vaker voorkomt. Vrees dat er nu niets anders opzit dan het toestel op te sturen... had al het probleem dat de 6-knop niet goed meer werkt, maar nu dus ook dit. Moet zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld ben ik de kwaliteit van dit toestel. Heb 'm een half jaar en in al die tijd wellicht 1 keer gevallen, geen beschadigingen te zien. Toestel heb ik vrijwel nooit in een broekzak, maar altijd binnenzak of tas dus klem zitten zal niet snel gebeuren. Bijzonder zuur dat ik aan een abonnement vastzit want had 'm het liefst nu al de deur uitgedaan.
Ruud2001 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:19:
Sinds gisteren een nieuw probleem met m'n C905. De speaker doet het niet meer. Als ik gebeld wordt hoor ik niets, wekker geeft geen geluid, sms'jes hoor ik niet, reminder ook niet en tijdens het gesprek iemand op speaker zetten geeft ook een pijnlijke stilte
Heb al even door dit topic gezocht en het lijkt een probleem dat helaas wel vaker voorkomt. Vrees dat er nu niets anders opzit dan het toestel op te sturen... had al het probleem dat de 6-knop niet goed meer werkt, maar nu dus ook dit. Moet zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld ben ik de kwaliteit van dit toestel. Heb 'm een half jaar en in al die tijd wellicht 1 keer gevallen, geen beschadigingen te zien. Toestel heb ik vrijwel nooit in een broekzak, maar altijd binnenzak of tas dus klem zitten zal niet snel gebeuren. Bijzonder zuur dat ik aan een abonnement vastzit want had 'm het liefst nu al de deur uitgedaan.
En dat doe ik hoe (telefoon nu niet bij de hand, ligt thuis bij mijn vriendin)? Ze gaat er waarschijnlijk zo mee terug naar de Belcompany.MikeyMan schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:09:
Kun je hem in firmware-upgrade-modus krijgen? heeft bij mij weleens geholpen...
edit: de Belcompany had ook geen idee. Ze krijgt een nieuwe.
[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 31-08-2009 14:40 ]
Had vorige week nog geen tijd om 'm op te sturen en nu doet sinds dit weekend het geluid opeens weerRuud2001 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:19:
Sinds gisteren een nieuw probleem met m'n C905. De speaker doet het niet meer. Als ik gebeld wordt hoor ik niets, wekker geeft geen geluid, sms'jes hoor ik niet, reminder ook niet en tijdens het gesprek iemand op speaker zetten geeft ook een pijnlijke stilte
Maargoed, nog steeds moet ik 'm een keer opsturen voor het probleem met de 6-toets die niet goed werkt.
Verwijderd
Als ik een sms wil versturen krijg ik na het intoetsen van een aantal letters dit in beeld...VERDER AFSPELEN MET SPEAKERS. Wat ik ook op reageer, ik kan niet verder smsen. Dit zelfde geld met het invoeren van nummers, invoeren van straatnamen ed.
Weet iemand hier een oplossing voor?
B.v.d
Mijn telefoon komt net terug van reparatie maar als ik wil smsen is zegmaar het nummerieke gedeelte niet verlicht of heel zwak.
Als ik een beetje heen en weer slide dan gaat hij soms wel aan maar voor maar een halve seconde ofzo.
Meer mensen met het zelfde probleem of moet ik m weer weg brengen voor reparatie.:'(
Heb mijn telefoon vanaf dec '08 en het ging altijd goed tot 2 maan geleden nu voor de 2e x weg geweest en waarschijnlijk nu ook nog de 3e keer.
Verwijderd
marcoappels schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:17:
Zonder bon begin je nix. Moet je ook maar geen gejatte gsm van iemand kopen. Wie zich brandt moet op de blaren zitten!
[...]
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic