Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

In het begin duurt het lang voordat ie een GPS fix krijgt. Na een tijdje gaat dit wat sneller, maar nog steeds niet optimaal. Er zit gewoonweg geen goede GPS ontvanger in.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

.. dat vreesde ik dus al.. zou ik wel gelukkig worden van een bluetooth gps muis?
(van marktplaats om mee te beginnen en dan later wel een garmin nog-iets-gps-ding)

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Dani86 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:56:
In het begin duurt het lang voordat ie een GPS fix krijgt. Na een tijdje gaat dit wat sneller, maar nog steeds niet optimaal. Er zit gewoonweg geen goede GPS ontvanger in.
Ik heb nochthans met A-GPS geen enkel probleem om snel een goede fix te krijgen.
Meestal zelfs binnen de 15sec. Natuurlijk moet je dan wel buiten staan, onder de blote hemel (geen dak/bomen/...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook. ik vind altijd meerdere satelieten. no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfpunk

surfpunk

*apple macBook*

@vanThijs & Beyond_Life : Snelle fix met A-GPS of zonder GPS. Ik heb dus geen databundel en dan is A-GPS geen optie...

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, heb m'n toestel weer terug na een week of drie...
Dat wil zeggen; ik heb een nieuwe gekregen voor m'n wifi probleem.

Werkt nu weer prima, inclusief sms-conversation, smile shutter en hyves app...
Ik ben voorlopig weer blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

surfpunk schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:53:
@vanThijs & Beyond_Life : Snelle fix met A-GPS of zonder GPS. Ik heb dus geen databundel en dan is A-GPS geen optie...
Waarom heb je een databundel nodig dan voor A-gps? Je bedoeld de ondersteunende start dmv netwerken? Dat verbruikt helemaal geen data. Voor zover ik weet heb je voor gps helemaal geen dataverkeer, tenzij je dus kaarten gaat downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfpunk

surfpunk

*apple macBook*

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 07:39:
[...]

Waarom heb je een databundel nodig dan voor A-gps? Je bedoeld de ondersteunende start dmv netwerken? Dat verbruikt helemaal geen data. Voor zover ik weet heb je voor gps helemaal geen dataverkeer, tenzij je dus kaarten gaat downloaden.
Is dat zo?? Ik kan er er nergens iets zwart op wit over terugvinden en ik neem liever geen risico...

met AGPS heb ik twee opties; eigen netwerk of alle netwerken. Zou dat nog uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij is er voor AGPS wel degelijk dataverkeer nodig. De locatie van de betreffende telefoonpaal moet namelijk van internet gehaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Voor A-GPS is er inderdaad dataverkeer. Iedere keer je je gps ontvanger activeert heb je 6kb (eigen test, gemeten met de datateller van de C905) aan dataverkeer. Uitgaande van €2,5 voor 1mb dataverkeer kom je uit op minder dan €0,015 per fix. Oftewel 166 keer voor €2,5.
Kan geen probleem zijn, lijkt me voor een goede sattelietontvangst!

[ Voor 13% gewijzigd door vanThijs op 12-05-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja, in het buitenland is het oppassen geblazen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Rallye
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 07:20
Fr0sT_be schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:22:
Is het mogelijk de gps te laten werken zonder behulp van het internet?
Kun je gewoon uitzetten bij: Menu -> locatieservices -> onderst. start -> selecteer nooit.
Fr0sT_be schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:22:
Ik heb mijn gsm wel in Shanghai te China aangekocht, zou dat een probleem leveren?
Het enige probleem dat ik me kan voorstellen is dat je bepaalde updates niet krijgt, en dat bepaalde taalinstellingen niet mogelijk zijn. Hiervoor zul je (waarschijnlijk) je CDA (als ik me niet vergis :P) moeten veranderen, en dan een andere firmware erop moeten flashen met SEUS. Hier is met google zat over te vinden, zelfde met de apps die je zoekt.

grz Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:24:
Voor A-GPS is er inderdaad dataverkeer. Iedere keer je je gps ontvanger activeert heb je 6kb (eigen test, gemeten met de datateller van de C905) aan dataverkeer. Uitgaande van €2,5 voor 1mb dataverkeer kom je uit op minder dan €0,015 per fix. Oftewel 166 keer voor €2,5.
Kan geen probleem zijn, lijkt me voor een goede sattelietontvangst!
Maar de positie van van je mobiel is elk moment van de dag al bekend en hoeft niet van internet af gehaald te worden volgens mij. Zolang je mobiel weet met welke drie palen het contact heeft, weet de mobiel ook met welke satellieten het wel en geen contact hoeft te maken dus kan het satellieten uitsluiten van de fix.

Maar zo denk ik er over. Ik heb namelijk nog geen wereldbolletje zien verschijnen bij de paar keer dat ik probeerde een fix te krijgen. Ik heb het in totaal 7 keer geprobeerd vandaag op verschillende locaties, met en zonder agps. En elke keer ging het echt zonder enige moeite van een leien dakje. Ik schuif m'n mobiel open, zet gps aan, ga naar het scherm waar je het "radarschermpje" ziet en geen enkele keer vond ik er minder dan 8 binnen 10 seconden. Met agps kreeg ik onder de 5 seconden een fix. Navigeren was daarna kinderspel. Ik kan terwijl ik mijn voordeur op slot doe, telefoon gereedmaken, naar de auto lopen, instappen en gaan. in totaal 50 meter lopen denk ik.

En trouwens dat dataverkeer, dat zou dan verbruik zijn over een netwerk. Is het niet je eigen netwerk, dan is het roaming. En zoals we allemaal weten is dat een kostbare grap. Pak ik net m'n laatste twee rekeningen erbij, dan is al mijn data verkeer te herleiden naar sites voor m'n opera mini, maar nergens dataverkeer voor gps fixes. Wel navigatie. Dus helemaal geloven doe ik dat niet.

Maar leg het me uit en misschien krijg je me overtuigd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:14:
[...]

Maar de positie van van je mobiel is elk moment van de dag al bekend en hoeft niet van internet af gehaald te worden volgens mij. Zolang je mobiel weet met welke drie palen het contact heeft, weet de mobiel ook met welke satellieten het wel en geen contact hoeft te maken dus kan het satellieten uitsluiten van de fix.

Maar zo denk ik er over. Ik heb namelijk nog geen wereldbolletje zien verschijnen bij de paar keer dat ik probeerde een fix te krijgen. Ik heb het in totaal 7 keer geprobeerd vandaag op verschillende locaties, met en zonder agps. En elke keer ging het echt zonder enige moeite van een leien dakje. Ik schuif m'n mobiel open, zet gps aan, ga naar het scherm waar je het "radarschermpje" ziet en geen enkele keer vond ik er minder dan 8 binnen 10 seconden. Met agps kreeg ik onder de 5 seconden een fix. Navigeren was daarna kinderspel. Ik kan terwijl ik mijn voordeur op slot doe, telefoon gereedmaken, naar de auto lopen, instappen en gaan. in totaal 50 meter lopen denk ik.

En trouwens dat dataverkeer, dat zou dan verbruik zijn over een netwerk. Is het niet je eigen netwerk, dan is het roaming. En zoals we allemaal weten is dat een kostbare grap. Pak ik net m'n laatste twee rekeningen erbij, dan is al mijn data verkeer te herleiden naar sites voor m'n opera mini, maar nergens dataverkeer voor gps fixes. Wel navigatie. Dus helemaal geloven doe ik dat niet.

Maar leg het me uit en misschien krijg je me overtuigd :D
Ik heb continu een wereldbolletje bij gps... Misschien staat je ondersteunde gps wel uit?

De telefoon weet wel welke palen hij ziet, maar niet waar die palen staan. En die info wordt van internet gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Dat jij zo snel een fix hebt, komt omdat je een "warme start " maakt. Bij A-GPS moet je weldegelijk een wereldbolletje zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn SE c905 ontvangen en hij is echt O+ geweldig. Vind alleen die Vodafone reclame nogal irritant (vodafone op het toestel waar normaal cyber-shot staat, en in plaats van een directe link naar contacten een link naar vodafine live in het hoofdscherm).

Alleen een vraagje, is er wat te doen aan de instellingen van het pop-up scherm? Ik vind het heel vervelend dat tijdens het typen bij de pop-up het achterste scherm donkerder wordt en weer terug oplicht na het selecteren. Kijkt zo vermoeiend....

Overigens bleef hij bij het opstarten even kort haperen en had ik hem zodoende per ongeluk in het Spaans gezet :') Moest eerst alles afklikken in de hoop dat ik ergens de taal tegen kwam want ik kan absoluut geen spaans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:53:
Ik heb mijn SE c905 ontvangen en hij is echt O+ geweldig. Vind alleen die Vodafone reclame nogal irritant (vodafone op het toestel waar normaal cyber-shot staat, en in plaats van een directe link naar contacten een link naar vodafine live in het hoofdscherm).

Alleen een vraagje, is er wat te doen aan de instellingen van het pop-up scherm? Ik vind het heel vervelend dat tijdens het typen bij de pop-up het achterste scherm donkerder wordt en weer terug oplicht na het selecteren. Kijkt zo vermoeiend....

Overigens bleef hij bij het opstarten even kort haperen en had ik hem zodoende per ongeluk in het Spaans gezet :') Moest eerst alles afklikken in de hoop dat ik ergens de taal tegen kwam want ik kan absoluut geen spaans!
Unbranden en je bent van alle irritante Vodafone rotzooi af. Zie eerdere post van mij hoe je dit kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:04:
[...]

Dat jij zo snel een fix hebt, komt omdat je een "warme start " maakt. Bij A-GPS moet je weldegelijk een wereldbolletje zien :)
Wat gaat er dan verkeerd? ik heb onder Ondersteunende start Alle Netwerken aan staan, en ik krijg geen wereldbolletje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Staan je internet settings juist? Of kan je browsen met je gsm?

Misschien krijg je gewoon geen bolletje te zien vanwege een bug? Kijk eens hoeveel data je verbruikt hebt voor het opstarten v/d gps ontvanger en kijk een hoeveel erna.

[ Voor 57% gewijzigd door vanThijs op 13-05-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanThijs schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 23:47:
Staan je internet settings juist? Of kan je browsen met je gsm?

Misschien krijg je gewoon geen bolletje te zien vanwege een bug? Kijk eens hoeveel data je verbruikt hebt voor het opstarten v/d gps ontvanger en kijk een hoeveel erna.
Hehe ik moet mijn excuses aan bieden ;)

Als je thuis een wifi verbinding met je mobiel hebt, heb je geen wereldbolletje, en binnen een paar seconden een fix :P Zonder wifi krijg ik ook een wereldbolletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Heb na ruim een maand mn C905 terug v/d reparatie. Het lipje van de memorystick slot gaat niet meer op zn plaats en er zitten krassen op de lens cover die er nog niet zaten. Verder hebben ze hem gereset en moet ik dus al mn instellingen weer ophalen/instellen

K*t Sony-Ericsson
K#t Dynafix

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Hebben nog meer mensen last van een soort van opgeblazen geluid als hun oorspeaker meer als 50% aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

FlitzZ schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:38:
Ja idd, behoorlijk ongelooflijk voor zo'n duur toestel (zeker gezien ik het bij 3 toestellen op rij heb gehad)
Dat vergat ik zowiezo nog melden. Degelijkheid vind ik overall niet zo super van dit toestel. Als je hem open slide, "wiebelt" het scherm gedeelte, ook best irritant.
(Je zou bijna RSI krijgen zo hard moet je nu op die knoppen drukken die nu niet meer klikken)

Maar ik zal laten weten wat ik te horen krijg zodra ik met het toestel terug ben gegaan.
Mijn c905 vertoont nu ook kuren met de naar-beneden-toets.
Ik vroeg me af hoe je het voor elkaar hebt gekregen om een nieuwe te krijgen? Ik laat hem nu voor de 2e keer repareren.
Ik heb een verzekering bij Hi, maar volgens mij kan ik hem niet omruilen voor een nieuwe, ik kan hem enkel laten repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:34

Bartaz

Likes cookies!

Gisteren even gespeeld met de C905 van een vriend van me. Maar wat een hels toestel is dit zeg. Vervelende toetsen, een oude (maar wel vertrouwde) interface. Tja, en hij kocht hem alleen voor de 8.1 megapixelcamera.
Ik blijf erbij dat je dan beter een fatsoenlijke camera kan kopen.

Daarnaast is Sony nog steeds niet gebruikersvriendleijk bezig met hun geluid uit de telefoons. Die speciale connectoren zijn gewoon verdomd lastig en als er eentje kapot gaat leg je al gauw 30 euro voor zo'n ding neer.

Anyway, ik ben blij dat ik van m'n k800i naar een iPhone ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Weet iemand ook hoe ik de vodafone life knop kan verwijderen. Ik zit zo nu en dan perongeluk op internet. Ik wil eigenlijk af van die zooi.

Is er een manier dat ik internet kan verwijderen van de c905?

groeten maurits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn zilveren C905 net binnen en hij ziet er goed uit!! knopjes bevallen prima (navigatietoetsen en num-pad) alleen vind hij geen draadloos netwerk!! ik zit nu achter mn pc draadloos op internet, maar mijn telefoon vind niet het thuisnetwerk dat hier in de lucht hangt! Wie weet hoe dit kan komen? Het signaal is sterk genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de melding 'woord niet in woordenboek' oid als je een onbekend woord typt bij een sms korter in beeld te laten komen? Na een halve seconde snap ik best wel dat het woord niet bestaat, maar dan moet je nog zo lang wachten tot het weggaat:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 13:37:
Ik heb mijn zilveren C905 net binnen en hij ziet er goed uit!! knopjes bevallen prima (navigatietoetsen en num-pad) alleen vind hij geen draadloos netwerk!! ik zit nu achter mn pc draadloos op internet, maar mijn telefoon vind niet het thuisnetwerk dat hier in de lucht hangt! Wie weet hoe dit kan komen? Het signaal is sterk genoeg..
Dat ligt ws. aan je router. Zorg dat je router een WPA2 protocol gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:25:
[...]

Dat ligt ws. aan je router. Zorg dat je router een WPA2 protocol gebruikt.
Dat doet hij volgens mij, WPA2-personal TKIP..

Ik heb ergens anders wel al netwerken gevonden maar nu dus niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maurits
De enige mogelijkheid is dan om de telefoon te debranden. Eerder in dit topic worden daar oplossingen voor aangedragen.
Of je verwijderd de internet instellingen, zodat er geen verbinding gemaakt kan worden.

@Wm-Noot
Zend je netwerk wel z'n identiteit uit? Het kan zijn dat je een "hidden" netwerk hebt dat alleen je pc herkent als veilig te gebruiken pc. Zorg dat je modem z'n identiteit uitzend, en dan kan je telefoon er van gebruik maken.

@NL-Rulezzz
Je kunt ook het betreffende woord gewoon toevoegen, dan ben je ook van de melding af.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:56:
@Maurits
De enige mogelijkheid is dan om de telefoon te debranden. Eerder in dit topic worden daar oplossingen voor aangedragen.
Of je verwijderd de internet instellingen, zodat er geen verbinding gemaakt kan worden.

@Wm-Noot
Zend je netwerk wel z'n identiteit uit? Het kan zijn dat je een "hidden" netwerk hebt dat alleen je pc herkent als veilig te gebruiken pc. Zorg dat je modem z'n identiteit uitzend, en dan kan je telefoon er van gebruik maken.

@NL-Rulezzz
Je kunt ook het betreffende woord gewoon toevoegen, dan ben je ook van de melding af.
Het netwerk zend altijd zijn netwerknaam uit, het is geen verborgen netwerk... Wel bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WMNoot, laat dan je modem zoeken naar je telefoon en voeg em dan toe, als het andersom niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfpunk

surfpunk

*apple macBook*

Me is nu wel gelukkig op GPS gebied met deze telefoon.. Voor 59eu een GPS muis (iBlue) gekocht en nu kan ik wel navigeren en Geocachen.
Scheelt trouwens wel een slok op de batterij-borrel.....

Gisteren 10+ satellieten via de iBlue tegen 0 tot 1 op de interne GPS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0sT_be
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-07 17:53
Beste,

Volgens mijn Sony ericsson pc suite 5.0 beweert hij dat er een nieuwe software voor mijn C905 beschikbaar is, maar als ik via instellingen op gsm, naar updates zoeken doe beweert hij dat ik al de laatste software heb. Weet iemand wat de laatste versie nu juist is? Seba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Kan iemand mij Aub vertellen of bij hem ook de oorspeaker kraakt als je hem harder hebt staan als 4 blokjes? Dan weet ik of ik hem weer voor reparatie moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr0sT_be schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:05:
Beste,

Volgens mijn Sony ericsson pc suite 5.0 beweert hij dat er een nieuwe software voor mijn C905 beschikbaar is, maar als ik via instellingen op gsm, naar updates zoeken doe beweert hij dat ik al de laatste software heb. Weet iemand wat de laatste versie nu juist is? Seba
Gewoon via Seus updaten, indien nodig. Wel ff back up draaien en applicaties van je mobiel naar je geheugenkaart zetten, dat ben je allemaal kwijt na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 10:29

Priet

To boldly do what no one has..

Henkpaulus schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:01:
Kan iemand mij Aub vertellen of bij hem ook de oorspeaker kraakt als je hem harder hebt staan als 4 blokjes? Dan weet ik of ik hem weer voor reparatie moet doen.
Ik heb dat ook, maar had er eerder geen last van :@

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0sT_be
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:05:
[...]

Gewoon via Seus updaten, indien nodig. Wel ff back up draaien en applicaties van je mobiel naar je geheugenkaart zetten, dat ben je allemaal kwijt na de update.
Jep dit weet ik. Maar kan je me vertellen welke de laatste versie is want volgens mij is dit en valse melding, want als ik het via mijn gsm laat nagaan zegt hij dat ik al de laatste versie heb...
Mijn huidige versie: 1208-0527R1DA032090204

Kan iemand dit confirmeren, dat deze daadwerkelijk de laatste versie is?

[ Voor 11% gewijzigd door Fr0sT_be op 26-05-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt het 2e toestel hier in huis, het abonnement voor mijn man.
Dus heb ik weer wat te doen.
Maar nadeel blijft op mijn toestel de GPS... Dat is zooo traag en keer op keer is hij het signaal kwijt onderweg Erg vervelend. Ben erg benieuwd hoe morgen de gps op het toestel van mijn man werkt!

Iemand enig idee hoe je dat 14 dagen gratis KPN programma er af krijgt? Uiteraard is dat verlopen en ik had het graag verwijderd willen hebben, maar het is niet te verwijderen, heb alles al geprobeerd...

Bedankt voor de tip van Opera Mini, die ga ik eens proberen, waarom ook niet.

Over de fotos ben ik toch wat minder te spreken, ik vind ze maar flets buiten, heb er nu een aantal die toch beduidend minder zijn en ook de opname tijd, een spelend kind zit niet stil, het duurt lang voordat de foto gemaakt is. Of ik doe wat fout! Ik klik nu een keer de onspan knop in, dan stelt hij zich scherp en drukt ie af. Maar dat duurt soms best lang, althans, voor mij te lang!

Ach, voor en nadelen blijf je toch houden, ik denk bij elk toestel. Hij is zwaar en bij lang SMS of wat dan ook, vind ik hem wat topzwaar worden. Ook voel je dan behoorlijk je duim omdat de toetsen erg laag en diep zitten je je vrij hard moet drukken, harder dan mijn vorige SE, de W810i en de W890i.

Wel leuk om hier weer eens te kijken en morgen dan heb ik weer wat te doen, dan ga ik met het toestel van mijn man aan de slag. (Hij heeft daar zelf geen zin in, het moet werken en klaar... terwijl ik het juist leuk vind om elke instelling te bewonderen)

SAïma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:42:
Over de fotos ben ik toch wat minder te spreken, ik vind ze maar flets buiten, heb er nu een aantal die toch beduidend minder zijn en ook de opname tijd, een spelend kind zit niet stil, het duurt lang voordat de foto gemaakt is. Of ik doe wat fout! Ik klik nu een keer de onspan knop in, dan stelt hij zich scherp en drukt ie af. Maar dat duurt soms best lang, althans, voor mij te lang!
Op mijn K750i heeft de cameraknop 2 "standen". Eerst druk ik de knop half in zodat er wordt scherpgesteld. Vervolgens druk ik, eens ik een goed plaatje te pakken hebt, de knop helemaal in om de foto vast te leggen.

Grote kans dat het op de C905 ook zo werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanatic_david schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 03:56:
[...]

Op mijn K750i heeft de cameraknop 2 "standen". Eerst druk ik de knop half in zodat er wordt scherpgesteld. Vervolgens druk ik, eens ik een goed plaatje te pakken hebt, de knop helemaal in om de foto vast te leggen.

Grote kans dat het op de C905 ook zo werkt ;)
Zo werkt het op de c905 ook. Je moet er even de moeite voor nemen, maar je kunt er hardstikke leuke foto's mee maken. Ok, ik maak met m'n Eos nog steeds betere foto's, maar dat is ook logisch. Gewoon klepje openen schuiven, ff klein beetje moeite nemen om de juiste stand in te stellen, half indrukken, na scherpstellen helemaal door drukken. Het gebruik maken van de verschillende scenes helpt ook heel erg. En anders kun je altijd nog de instelling gebruiken die ineens een aantal foto's maakt en dan kun je de beste er uit zoeken. En wil je echt helemaal top foto's maken, je kunt nu ook lenzen krijgen voor de telefoon, en zelfs een tripodje.... ja gekker moet het niet worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Rallye
*weg* Dit staan we hier niet toe. Zie het beleid.

[ Voor 161% gewijzigd door RoD op 27-05-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Rallye
Is niks illegaals aan hoor! Debranden is illegaal, een knopje weghalen niet!

Edit: na overleg met de mod begrijp ik het wel. Indien diegene die het knopje weg willen hebben willen weten hoe, PM me even je email adres!

grz Thijs

[ Voor 45% gewijzigd door Thijs_Rallye op 27-05-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal problemen met m'n telefoon, hopelijk kunnen die hier door medegebruikers opgelost worden.
1: hoe stel je de afstandsbediening in? heb dat proggie van SE gedownload, en weet nog wel dat hij het met m'n k800i direct super deed, maar nu lukt het niet. Elke keer als ik ergens op klikt probeert hij verbinding te maken, maar op m'n pc gebeurt er niks.
2: hoe stel je die emailaccount met hotmail in? ik krijg wel m'n post binnen, maar kan niks verzenden. komt dit doordat hij geen HTTP ondersteunt?
3: als ik m'n telefoon opstart, geeft hij een foutmelding over die vernieuwde printfunctie, zodra ik die wegklik heb ik er geen last meer van. weet iemand misschien wat dit is?
4: hoe kan je voorgeinstalleerde programma's verwijderen? m'n applicatielijst wordt nogal vol, en wil graag van dat weather en hyves af bijv.
5: hoe kan ik de youtube functie instellen? op youtube.com kan ik wel gewoon filmpjes kijken ( bagger kwaliteit, maar ok), maar via de applicatie geeft hij aan dat hij geen verbinding kan krijgen met de mediaserver.

vind het overigens een fijn toestel, en ben blij dat ik geen touchscreen alternatief heb genomen.

hartelijk dank alvast voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Rallye
Voer eerst maar eens een update uit. Vooraf geïnstalleerde software kun je er NIET vanaf gooien zonder zelf wat dingen te moeten veranderen in je toestel. Daarvoor zul je je moeten verdiepen in hoe je op het systeem in moet breken. Ik mag niet zeggen hoe :p.

Het spreekt voor zich dat je als eerste je toestel moet pairen met de PC. Ik weet niet welke drivers je gebruikt voor je bluetooth, maar ik kan je Widcomm aanbevelen. Vergeet niet dat je wel in moet stellen dat je ook de afstandsbediening functie wilt gebruiken met de driver ;). Wellicht dat opnieuw pairen al een oplossing kan bieden. Indien je custom afstandsbedieningen wilt toevoegen kan ik je alvast vertellen dat dit NIET werkt. En SE verrekt het om er iets aan te doen. Ik heb wel een oplossing, die staat hier eerder in het topic beschreven. (Thijs_Rallye in "Het SonyEricsson C905 topic")

Email instellingen kun je beter even opzoeken bij Mucrosoft zelf, je kan het verzenden via SMTP doen als ik me niet vergis.

grz Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet er iemand of je google earth op de c905 kunt krijgen?

Of een linkje naar de plaats waar je het kunt downloaden?

Merci. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Henkpaulus schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:04:
Ik heb nu net 2 dagen mijn telefoon terug van reparatie van mijn luidspreker, maar als ik nu iemand bel en ik hoor het overgaan signaal en heb doorbij het luidspreker volume op max staan. Heb ik een opgeblazen geluid.

Als ik het volume 3 standen terug zet is het weg, hebben jullie dit ook, of is hij nog niet goed?
Ik heb precies hetzelfde sinds ik een nieuwe c905 heb gekregen. (oude had defecte scroll knopjes, kapotte speakers)
Hebben meerdere mensen dit? Ik word ontzettend moe van dit toestel eigenlijk. Ik heb geen zin meer om naar het service centrum te gaan. Ben al 6 keer op en neer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:08:
Hallo,

Weet er iemand of je google earth op de c905 kunt krijgen?

Of een linkje naar de plaats waar je het kunt downloaden?

Merci. ;)
Staat er standaard al op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:16:
[...]

Staat er standaard al op :P
Google maps staat er op maar ik heb het over google earth, dit is niet hetzelfde, denk ik toch?

Google earth zoals op de pc zou ik er willen opzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey, sinds gister is ineens het geluid van me inkomende gepsrekken weggevallen, Het is nu zo zacht dat het onverstaanbaar is, hebben andere dit probleem ook gehad en hoe kan je het oplossen?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Ik probeer al een tijdje Moodio te gebruiken, maar ik kom er niet helemaal uit hoe of wat. Als ik met opera mini naar m.moodio.fm ga, naar 1 van m'n stations, aanklik en klik op openen, krijg ik de melding dat het verbinden met de mediaserver mislukt is.

Misschien dat ik ergens wat mis, maar kan iemand me even helpen?
Gr
Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 12:25

wasco

brightest crayon in the box

Ik heb vier pagina's gelezen maar nu wordt het mij toch een beetje teveel om antwoorden te zoeken. Wat ik me afvraag:
  1. Is de C905 snel in gebruik? Navigeren menu's, openen smsen, reactietijd bij maken foto's,... Het lijkt me alsof recent de meeste telefoons (vanaf ze veel functies hebben) erg sloom zijn geworden. Wachten wachten wachten en na enkele dagen zonder reboot trager trager traagst. Is dit ook zo met de C905. Ik heb 3 jaar de K750i gehad. Deze beviel prima maar was geen snelheidswonder, zeker niet bij het navigeren doorheen media. Ik zou graag een snelle gsm hebben, daar wil ik zelfs functionaliteit voor opofferen.
  2. Zit de bovenste rij knopjes (1-2-3) niet te dicht tegen de rand (bij het smsen)?
  3. Hoeveel SMSjes kan je stockeren? Lopen jullie snel tegen de grens aan? Op mijn K750i was het al snel op en ik wis niet graag enkele keren per week berichten.
  4. Werkt browsen een beetje vlot? Gebruiken jullie de ingebouwde browser of opera mini ... of nog iets anders?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.
Geen probleem met snelheid. Alles werkt fatsoenlijk

2.
Nee. Je moet even wennen aan het gebruik maar het is allemaal erg goed te doen.

3.
Ik heb mijn mobiel sinds februari en heb pas 1 keer smsjes verwijderd.

4.
Ik gebruik opera mini. Werkt subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:13:
1.
Geen probleem met snelheid. Alles werkt fatsoenlijk

2.
Nee. Je moet even wennen aan het gebruik maar het is allemaal erg goed te doen.

3.
Ik heb mijn mobiel sinds februari en heb pas 1 keer smsjes verwijderd.

4.
Ik gebruik opera mini. Werkt subliem!
Ik kan me geheel in je antwoorden vinden. met de nieuwste firmware (R1EA033) lijkt de telefoon trouwens sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist een C905 aangekocht. Ik ben er zeer tevreden mee, maar heb toch enkele vragen.

1 Toen ik voor het eerst wifi aanzette, vondt hij direct mijn thuisnetwerk, nu enkele dagen later vind hij dit plots niet meer :s.

2 Vroeger kon ik op mijn oude telefoon via vodafone live sessies ook op het internet surfen ? hoe kan ik dit terug doen ?

3 Ik heb als navigatieprogramma Nav4All gedownload, en als ik mijn gps info bekijk verteld hij mij dat ik geen ontvangst heb ... weet iemand hier wat meer over ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst je gps op je mobiel aanzetten.... Dat helpt.

Als je in je mobiel naar je browser gaat, kun je surfen. Mocht dat nou perse net als op je oude mobiel willen, dan moet je je oude mobiel ff pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gps staat aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk toestel... En wat een foto's!

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:18:
Ik heb juist een C905 aangekocht. Ik ben er zeer tevreden mee, maar heb toch enkele vragen.

1 Toen ik voor het eerst wifi aanzette, vondt hij direct mijn thuisnetwerk, nu enkele dagen later vind hij dit plots niet meer :s.

2 Vroeger kon ik op mijn oude telefoon via vodafone live sessies ook op het internet surfen ? hoe kan ik dit terug doen ?

3 Ik heb als navigatieprogramma Nav4All gedownload, en als ik mijn gps info bekijk verteld hij mij dat ik geen ontvangst heb ... weet iemand hier wat meer over ? De gps staat ingeschakeld wel te verstaan

Alvast bedankt.
Kan iemand mij verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft je telefoon nog wel een MAC adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zie ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beetje door de telefoon bladeren zou je dat zelf moeten kunnen vinden lijkt me...

Hint: onder wifi, opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Zo mijn broertje heeft gister zijn toestel voor de 2de keer gerepareerd opgehaald (2x gehoorspeaker en 1x naar beneden druk knop stuk) en ik heb hem gister voor de 2x ingeleverd voor het opgeblazen geluid in mijn gehoorspeaker.
Verder wel een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:36:
Hey,
Ik probeer al een tijdje Moodio te gebruiken, maar ik kom er niet helemaal uit hoe of wat. Als ik met opera mini naar m.moodio.fm ga, naar 1 van m'n stations, aanklik en klik op openen, krijg ik de melding dat het verbinden met de mediaserver mislukt is.

Misschien dat ik ergens wat mis, maar kan iemand me even helpen?
Gr
Robert
Iemand een hint of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Weet iemand toevallig of de Hyves applicatie van Hi ook bij een software-update komt? Ik heb laatst namelijk een generic CID nummer ingesteld dus ik krijg waarschijnlijk geen Hi-specifieke software meer daardoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 00:13:
[...]

Iemand een hint of oplossing?
Wat vreemd. Ik doe precies hetzelfde en krijg gewoon geluid. Wellicht kun een een software upgrade uitvoeren en het dan nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcoappels schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:52:
[...]

Wat vreemd. Ik doe precies hetzelfde en krijg gewoon geluid. Wellicht kun een een software upgrade uitvoeren en het dan nog eens proberen?
Upgrade van wat? De mobiel of moodio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar zitten, ik gebruik nu VirtualRadio. Werkt perfect. Ook in samenwerking met mijn Jabra bt3030.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaringen met het synchroniseren van de agenda met bijv. google calendar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0sT_be
Jep een aardig toestel ben ik met eens, sinds update gaat alles sneller! voor de vodafone live sessies via proximus in België moet je het gewoon weer activeren via sms (nummer op de zoeken via google), ik neem aan dat dit bij de andere providers ook zo is...

Hopelijk krijg ik geen technische problemen want dat is het begin van de miserie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het zinvol is om een ultra m2 kaart te plaatsen in plaats van een gewone? Maakt dit voor de snleheid uit of is de telefoon zelf te langzaam om daar profijt van te hebben?
Ik wil een 4 of 8 gb kaartje kopen en heb er wel wat extra euros voor over als het sneller is om een ultra te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nvaltena:
Ik heb een SanDisk 8 gig en een ultra m2 8 gig, merk weinig verschil tussen beide.

@Frost_Be
op www.Bel.nl kun je de instellingen voor je mobiel vinden. Alles word ingesteld na 1 smsje.

@Bekkiej
Voor zover ik kan zien op de google calender, kun je gewoon syncen. Ik weet helaas niet hoe je alles precies in stellen moet. Maar in de telefoon ziet het er erg makkelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ beyond life:
alles in gewoon in te stellen, alleen op het moment dat hij dan gaat syncen kan hij alleen de contacten doen niet de kalender..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bekkiej, probeer aub eerst zelf eens het probleem op te lossen. GoT is er niet om je aan het handje te houden. We verwachten dat je eerst zelf aan de slag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel sinds gister en het is in 1 woord: GEWELDIG!
Ik kom van een k810i die het twee jaar heeft uitgehouden en nog steeds werkt, maar het werd tijd voor wat nieuws. Wat mij opvalt is dat het toestel erg snel reageert. Het toetsenbord is wel even wennen en de bel en ophangknoppen die de vorige telefoon niet had. Het enige punt wat mij nog niet is gelukt is het aanpassen van de twee selectieknoppen. Ik had links altijd Oproepen staan, waar nu Media staat. Weet iemand misschien hoe dat aan te passen is? Snelkoppelingen zijn namelijk alleen voor de richtingstoetsen in te stellen, voor de selectietoetsen heb ik dit nergens kunnen vinden.

Daarnaast heb ik het toestel gelijk geupdate via SE Update Service, maar ik heb geen Youtube App gevonden. Het enige verschil is volgens mij de Smile Shutter die is toegevoegd. Moet ik hem opnieuw updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 09:45:
Heey, sinds gister is ineens het geluid van me inkomende gepsrekken weggevallen, Het is nu zo zacht dat het onverstaanbaar is, hebben andere dit probleem ook gehad en hoe kan je het oplossen?

gr.
Ik heb dit probleem ook sinds een week. Dacht dat het te maken had met een instelling die wellicht per ongeluk veranderd was. Maar dit is idd het irritant. Ik vind ook dat de accu wel heel snel leeg is. Begin zo langzamerhand genoeg van dit toestel te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:22:
Het enige punt wat mij nog niet is gelukt is het aanpassen van de twee selectieknoppen. Ik had links altijd Oproepen staan, waar nu Media staat. Weet iemand misschien hoe dat aan te passen is? Snelkoppelingen zijn namelijk alleen voor de richtingstoetsen in te stellen, voor de selectietoetsen heb ik dit nergens kunnen vinden.
Kan niet helaas.

Wat je wel zou kunnen doen is je meest gebruikte opties onder het snelkoppelingenknopje zetten. ik heb daar wifi, telegraag, bt, msn etc etc. Onder mijn richting toesten heb ik boven opera, rechts berichten maken, links media en onder contacten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2009 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:16:
bekkiej, probeer aub eerst zelf eens het probleem op te lossen. GoT is er niet om je aan het handje te houden. We verwachten dat je eerst zelf aan de slag gaat.
ik heb al vanalles geprobeerd, maar het wil niet :( Syncen met outlook kan wel, maar ik wil syncen met google als dat mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_Rallye
@gamerking,

als je op de bel knop (oppak knop) drukt krijg je ook je oproepenlijst ;). De knoppen zijn overigens wel aan te passen, maar niet op een "legale" wijze. Zoek maar bij google op RIGHT_SOFTKEY_HOOK.itm .

grz Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Laatst online: 18-09 07:37
Heb nu m'n telefoon 1 week terug nadat hij voor de 2e keer 5 weken weg is geweest voor reparatie. Bij reparatie vanalles gebeurt en ook software update. Nu viel het me gister op dat de toetsenbordverlichting bij openschuiven eerst normaal brand en even later wordt gedimt tot bijna niet zichtbaar. Komt dit door die nieuwe software update of is de telefoon nu alweer gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Rouge Baste schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:39:
Heb nu m'n telefoon 1 week terug nadat hij voor de 2e keer 5 weken weg is geweest voor reparatie. Bij reparatie vanalles gebeurt en ook software update. Nu viel het me gister op dat de toetsenbordverlichting bij openschuiven eerst normaal brand en even later wordt gedimt tot bijna niet zichtbaar. Komt dit door die nieuwe software update of is de telefoon nu alweer gaar?
Dit gebeurt gelijktijdig met de blokkering van het display en is dus normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Laatst online: 18-09 07:37
marcoappels schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:31:
[...]

Dit gebeurt gelijktijdig met de blokkering van het display en is dus normaal.
Gebeurt idd als je hem alleen openschuift en verder niet gebruikt, maar ik heb het ook als ik de toetsen gebruik, tijdens smsen etc.. Tijdens het typen blijft en dan een heel vaag lichtje schijnen.
Maar aangezien het je niet bekend voorkomt zal 't bij jou wel anders zijn.
Vind het nogsteeds een geweldig fijne telefoon in gebruik etc., alleen de kwaliteit is echt zwaar ruk :(

[ Voor 48% gewijzigd door Rouge Baste op 16-06-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje gezocht te hebben en mee te hebben gelezen stel ik toch maar eens mijn vraag.

Mijn mobiel pakt geen wifi verbindingen meer, hij heeft het wel gedaan (ouderlijk huis). Ben inmiddels verhuisd en mijn c905 is tegelijk opgestuurd naar sony ivm andere problemen.

Nu ik mijn mobiel weer hebt vind hij geen enkele wifi verbinding. Via de pc is er wel wifi te vinden evenals op de diverse mobiele toestellen van vrienden, laptop alleen mijn telefoon vind helemaal niets meer.

Op internet kom ik niets verder en heb voor mijn gevoel op alles al proberen te zoeken. Iemand die enig id heeft wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kijk eens of je telefoon nog een mac adres heeft... Indien dit niet het geval is wordt het opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks voor je reactie :)
Hij zit idd op 12x 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb via SEUS weer een update binnen gehaald. Wat ik heb gemerkt:

- Nieuwe versie van google maps ingebouwd (2.3.1)
- GPS is een heel erg stuk sneller
- Wifi werkt nog na update ( ;) )
- Camera-applicatie is wat uitgebreid met plaatjes bij de scenes
- USB applicatie is wat uitgebreider
- Telefoon reageert een heel stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke versie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelS11
  • Laatst online: 20-09 15:51
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:17:
[...]

ik heb al vanalles geprobeerd, maar het wil niet :( Syncen met outlook kan wel, maar ik wil syncen met google als dat mogelijk is..
Om te synchroniseren met Google Calender kan je Goosync gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
R1EA033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Indeed it is...

Overigens heb ik ook de 34 al gespot, echter nog niet via SEUS.

[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 22-06-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Bij mij is de C-toets definitief overleden :(

Meer mensen hier last van (vast wel)? Nog oplossingen (buiten opsturen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb al via Google gezocht maar nog niets gevonden, kent iemand een programma voor de C905 dat in staat is om visite kaartjes in te scannen vanaf een foto?

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan deze telefoon kopen voor 190 euro ... en ik zoek eigenlijk een telefoon waar tomtom opkan ..
er moet een ingebouwde gps inzitten.
Hebben jullie al ervring met tomtom of een ander navigatie programma op deze tel?
En hoe is het internet/msn op deze mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoals hier al vaker gemeld is... Tomtom gaat niet lukken...

Er draait namelijk geen symbian/windows mobile op, en dan houdt dat op...

Het ingebouwde navigatieprogramma voldoet echter prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dankjewel!
en hoe is het internetten en msn hierop?

want mijn xperia ligt ter reperatie bij de kpn winkel ....
en ik twijfel welke ik ga houden/verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg dit toestel te kopen, is het mogelijk (al dan niet out-of-the-box) mogelijk je opkomende agenda-items op het startscherm te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt nieuwe events te zien als je dat instelt als pop up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey
ik heb net deze mobiel een paar weken
en ik zag op internet staan dat als je een update installeerd op je c905 dat hij het beter doet
nou bij mij dus niet ik vind het maar klote
hijs veel slomer nu en werkt niet meer lekker
maar ik wil nu graag weten hoe ik die update van mobiel af haal
op de SE site kan ik het ook niet vinden ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

Net 1 of 2 maanden het toestel terug van reparatie en hij is al weer kapot. Nu doet de luisspreker het neit meer.... Kan dus niemand meer horen... Wat een klote toestel zeg... Maar weer laten repareren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:30:
hey
ik heb net deze mobiel een paar weken
en ik zag op internet staan dat als je een update installeerd op je c905 dat hij het beter doet
nou bij mij dus niet ik vind het maar klote
hijs veel slomer nu en werkt niet meer lekker
maar ik wil nu graag weten hoe ik die update van mobiel af haal
op de SE site kan ik het ook niet vinden ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
alvast bedankt
Gewoon via Seus updaten. Even de instructies GOED volgen en het is binnen een paar minuten gebeurd. Zorg dat je een goede backup maakt op je card en je kunt na de update weer vrolijk verder.
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic