Is er al een nieuwe firmware voor T-Mobile C905's?
Verwijderd
Moet je even T-Mobile site checken. Of zelf ff de update aanslingeren. Ik heb een unbranded toestel. Zou niet weten hoe het werkt met een branded.Dutchman140 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:26:
Is er al een nieuwe firmware voor T-Mobile C905's?
Het probleem is dat het update programma niet werkt hier. Of hij zegt dat hij niet naar de server kan connecten, of hij start helemaal niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:34:
[...]
Moet je even T-Mobile site checken. Of zelf ff de update aanslingeren. Ik heb een unbranded toestel. Zou niet weten hoe het werkt met een branded.
Verwijderd
Misschien een herinstallatie?
Heb je wel de Seus gebruikt die bij de c905 hoort? Want ik kon niet updaten met de versie die bij mijn vorige 910i zat. Toen moest ik em eerst de-installeren.
Heb je wel de Seus gebruikt die bij de c905 hoort? Want ik kon niet updaten met de versie die bij mijn vorige 910i zat. Toen moest ik em eerst de-installeren.
@mikey man: die moet je inderdaad opsturen, hoe kwam dat sleuteltje daar eigenlijk?
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
firmware update heeft geholpen... Tenminste, opnieuw geïnstalleerd... Hoop dat het goed gaat... sleuteltje weet ik niet van hoe het komt, nog nooit eerder gezien daar...
en ik heb reactie gekregenmadmaus schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 17:10:
Ik blijf problemen houden met mijn Parrot CK3100 icm de C905.
Elke keer een muzieknootje met een streep er doorheen. Op internet lees ik meerdere van zulke verhalen maar geen een met een oplossing. Ik heb al 2 keer telefoon reset gedaan maar het schijnt maar niet te werken.
Ik heb parrot zojuist gemailt met de vraag of de een oplossing hebben. Mocht ik reactie terug krijgen dan laat ik dat hier uiteraard weten.
Hello,
We are aware of an answering bug between CK 3100 LCD and Sony Ericsson C905...
The bug is describe as : "Communication is on CarKit with a 3 to 5 seconds delay after pressing the Green Button "
We are also aware a "Discret mode" answer with this phone...
What is happening if you press green button to switch the phone conversation on the Parrot...
Do you turn off your phone regularly or is it an always-on phone ?
In that case, turn off your phone and remove battery about 30 seconds...
However, there is no software solution for this problem at the moment...
Now, the only thing you can do is to answer on your phone and to transfer the phone call on the Parrot (pressing green button)
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe ik die verschrikkelijke statusbalk ( dat balkje die steeds groener wordt naarmate de pagina geladen wordt) weg kan krijgen... Hij is zó verschrikkelijk groot en ik lees nogal wat nieuwsberichten en vaak heb ik het bericht al gelezen terwijl hij nog aan het laden is... maar nu met die groene balk moet ik gewoon wachten tot deze weg is... Bij mijn W890i was deze lekker klein en viel het niet op...
Oke, ik kan de plaatjes uitschakelen, maar die fotootjes zijn juist vaak zo leuk bij de berichten!
Groetjes Saïma
--- > Oja... ik wil ook nog even kwijt dat ik het toestel nu bijna 2 weken heb en ik er ONTZETTEND enthousiast over ben! Beetje zwaar, maar ook daar ben ik inmiddels al aan gewend! Het is een goede keus geweest, zeker nu ik via een veilingsite voor 46 euro er een 16GB kaartje er in heb zitten... wat een ruimte!
Oke, ik kan de plaatjes uitschakelen, maar die fotootjes zijn juist vaak zo leuk bij de berichten!
Groetjes Saïma
--- > Oja... ik wil ook nog even kwijt dat ik het toestel nu bijna 2 weken heb en ik er ONTZETTEND enthousiast over ben! Beetje zwaar, maar ook daar ben ik inmiddels al aan gewend! Het is een goede keus geweest, zeker nu ik via een veilingsite voor 46 euro er een 16GB kaartje er in heb zitten... wat een ruimte!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 00:53 . Reden: even wat enthousisme toevoegen!!! ]
Je leest het goed 
Ik heb mn 905 nog steeds niet terug van de RMA, typisch SE....
Ik heb mn 905 nog steeds niet terug van de RMA, typisch SE....
ik wil dit toestel eind van deze maand kopen, kan ik ook op dit toestel voipdiscount installeren.
kan dit? en waar kan ik dan een how to do info vinden over deze installatie?
Reageer constructief of reageer niet en maak een TR.
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 19:35 ]
Ik stel voor dat je eerst even gebruik maakt van de zoekfunctie, voordat je hier je vragen komt stellen.pawarana schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:57:
ik wil dit toestel eind van deze maand kopen, kan ik ook op dit toestel voipdiscount installeren.
Verwijderd
Dus de 905 kan 16 gig aan???
edit: Ik ben even aan het zoeken gegaan, maar ik kan nergens vinden dat de 905 meer aan kan dan 8 gig.
edit: Ik ben even aan het zoeken gegaan, maar ik kan nergens vinden dat de 905 meer aan kan dan 8 gig.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 21:31 ]
sorry ik kan hier niks over vinden inde zoekfuntieRoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:36:
[...]
Ik stel voor dat je eerst even gebruik maakt van de zoekfunctie, voordat je hier je vragen komt stellen.
Doh... Nu weer gezeur met Wifi...
Krijg met geen mogelijkheid verbinding. Sterker nog; hij vindt geen enkel netwerk...
Toch maar terug met het ding dus...
edit: Mac adres is ook 00-00-00-00-00-00.. .Vreemde kwestie...
Krijg met geen mogelijkheid verbinding. Sterker nog; hij vindt geen enkel netwerk...
Toch maar terug met het ding dus...

edit: Mac adres is ook 00-00-00-00-00-00.. .Vreemde kwestie...
[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 17-04-2009 11:43 ]
Ik heb nu ook sinds 3 weken een c905, telefoon bevalt me tot nu toe goed, alleen op de accu na. De accu gaat sinds deze week nog geen dag mee
, gisterenmorgen uit de lader gehaald en nu staat er een rood streepje... enige wat ik er gisteren mee gedaan heb is 10 minuten op internet geweest... dit terwijl de accu voorheen 4-5 dagen mee ging...
zijn er meer met dit probleem ?
zijn er meer met dit probleem ?
Heb je niet per ongeluk je WiFi aan laten staan? Dat heb ik een keer gehad. Dan blijft ie netwerken zoeken en dan is je accu zo leeg.
als die wifi aan staat staat er toch zo'n antenne in het beeld ?Dani86 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:
Heb je niet per ongeluk je WiFi aan laten staan? Dat heb ik een keer gehad. Dan blijft ie netwerken zoeken en dan is je accu zo leeg.
Weer een vreemde; na een her-flash heb ik ineens wél sms-conversation style, en heb ik ineens ook een "hoofdmenu" link in m'n snelkoppelingenlijst...
En ook de hyves applicatie wordt meegeïnstalleerd met de firmware...
[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 17-04-2009 13:55 ]
Is er niet toevallig weer een nieuwe firmware uitgekomen stiekum? Zou je willen kijken welke versie je heb?
Zelfde als eerst... 
R1DA032
Er is wel een R1DA035 onderweg, maar nog niet in seus...
R1DA032
Er is wel een R1DA035 onderweg, maar nog niet in seus...
Ik heb nog een sonyericsson c905, ik wil m graag verkopen. Mensen die interesse hebben kunnen me mailen. Het is op 25 maart 2009 gekocht dus nog bijna 23 maanden garantie.
Verwijderd
Kijk eens of je GPS aan hebt staan. Ook al staat dat aan, er verschijnt niets in je scherm, totdat je het actief gaat gebruiken. En gps vreet ook wel wat spanning.Rob2908 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:09:
[...]
als die wifi aan staat staat er toch zo'n antenne in het beeld ?
thanx gps stond idd nog aan.. kijken of de accu nu langer mee gaatVerwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:44:
[...]
Kijk eens of je GPS aan hebt staan. Ook al staat dat aan, er verschijnt niets in je scherm, totdat je het actief gaat gebruiken. En gps vreet ook wel wat spanning.
Zelfde hier,MikeyMan schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:43:
Weer een vreemde; na een her-flash heb ik ineens wél sms-conversation style, en heb ik ineens ook een "hoofdmenu" link in m'n snelkoppelingenlijst...
Moest ook een her-flash doen vanwege het niet helemaal correct functioneren van de andere en nu heb ik ook SMS-conversation, hyves applicatie, etc.
Verwijderd
Welke HID files zijn het dan die je in tpa->system->logonn->remote->archive moet zetten?Thijs_Rallye schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 14:30:
HID file probleem is opgelost.
Voor de mensen met hetzelfde probleem, download A2loader ergens van het net, en start deze.
Toestel uitschakelen, batterij even uit het toestel het toestel halen, batterij er weer in, klik op FileSystem Tool, C ingedrukt houden en de USB kabel insteken. Vervolgens boot het toestel in Flash mode.
Daarna ga je naar: tpa->system->logonn->remote->archive en daar sleep je de HID files die je erop wilt hebben naar toe.
Klik daarna Shutdown Erg belangrijk anders kon het wel eens goed mis lopen!
Als het goed is staan ze nu bij je afstandsbedieningen erbij!
grz Thijs
noot:
Wel zorgen dat de drivers geinstalleerd zijn, als je laatste versie van SEUS erop hebt staan dan kun je er vanuit gaan dat de drivers geinstalleerd zijn. Zeker als je met SEUS ooit je toestel al eens geupdate hebt.
Edit: Credits aan: http://www.se-world.info/...5-human-interface-device/
groeten Arthur
Inderdaad ineens van de ene op de andere dag heeft de "terug" knop ineens een andere functie hij start namelijk de muziek speler op!!!!!Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:36:
Wat een KUT gsm.
- Speaker werkt niet meer, ik hoor niks meer
- C knop werkt niet meer
- Naar boven en beneden knop werkt nietmeer..
Dringend binnensteken voor garantie!
Firmware update verhelpt het niet...
En de 4 op het toetsenbord is ineens dood!!

Fijn ding maar dan moet dit niet gebeuren.... Wat een klote zooi...
Ik ga hem ook maar eens even terug brengen voor garantie natuurlijk..
Beetje jammer...
Verwijderd
Iets langer misschien, 2 dagen, wil je 5 dagen gooi je 3G gewoon uit. Heb ik ook gedaan, gebruik het internet toch nooit op zo'n miezerig schermpjeRob2908 schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:48:
[...]
thanx gps stond idd nog aan.. kijken of de accu nu langer mee gaat
Ik heb er ook 1 en ik wil 'm niet verkopen! Het is hier geen Marktplaats hoor. Probeer je spullen elders te slijten dan op een forum.Chupaman schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:07:
Ik heb nog een sonyericsson c905, ik wil m graag verkopen. Mensen die interesse hebben kunnen me mailen. Het is op 25 maart 2009 gekocht dus nog bijna 23 maanden garantie.
Verwijderd
http://www.martinspire.nl/weblog/blog/26Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:37:
Dus de 905 kan 16 gig aan???
Daar heb ik het gevonden! Maar mijn 16 GB kaartje doet het geweldig, heb nergens last van, heb ruimte genoeg over voor alles wat ik maar wil!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 15:01 ]
Verwijderd
Jammer dat er nog geen reacties op zijn, ik erger me er nog steeds enorm aan....Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:51:
Heeft iemand enig idee hoe ik die verschrikkelijke statusbalk ( dat balkje die steeds groener wordt naarmate de pagina geladen wordt) weg kan krijgen... Hij is zó verschrikkelijk groot en ik lees nogal wat nieuwsberichten en vaak heb ik het bericht al gelezen terwijl hij nog aan het laden is... maar nu met die groene balk moet ik gewoon wachten tot deze weg is... Bij mijn W890i was deze lekker klein en viel het niet op...
Ik heb de mijne als het goed is verkocht...marcoappels schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:48:
[...]
Ik heb er ook 1 en ik wil 'm niet verkopen! Het is hier geen Marktplaats hoor. Probeer je spullen elders te slijten dan op een forum.
Ontopic: ik had de C905 als opvolger van mijn K770 gekocht. Foto's zijn inderdaad van fantastische kwaliteit en het toestel ligt lekker in de hand. Voor het gebruik van sms (wat ik veel meer doe dan bellen) vond ik de toetsen echter wat minder. De K700 heeft echt 'rijtjes' met toetsen en de C905 mist deze. Dus ik typte nogal eens mis.
Ook voelde de slider minder solide aan dan de candybar van de K770 maar dat kan ook persoonlijk zijn.
Ik heb mijn C905 ook al 3,5 week geleden ingeleverd met het niet werkende speaker probleem. Heb al meerdere keren gebeld, Maar omdat er veel telefoons terug komen krijgen ze bij Phonehouse de onderdelen niet binnen
Ik ben volgende week de trotse bezitter van zo'n glanzende Nokia N E71. Die C905 ben ik nu al zat....
[ Voor 3% gewijzigd door Dani86 op 23-04-2009 22:58 ]
Verwijderd
Nou, dan kan je verder gaan op een N71 topic, als die bestaat! Jammer dat je niet zo enthousiast bent over de C905 dan ik, maar ik wens je er veel plezier mee! Zijn we samen weer blij, jij met je N71 en wij hier (de meesten dan) met onze geweldige C905!Dani86 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:06:
Ik ben volgende week de trotse bezitter van zo'n glanzende Nokia N71. Die C905 ben ik nu al zat....
Verwijderd
Opera Mini installeren.Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:03:
[...]
Jammer dat er nog geen reacties op zijn, ik erger me er nog steeds enorm aan....
Ik zie hier vooral mensen die problemen hebben met dit toestel, is het nou echt zo'n slecht toestel of zijn er ook mensen die er blij mee zijn? 
Ik zit namelijk te twijfelen om deze binnenkort ook te halen bij het verlengen van m'n abonnement..
Ik zit namelijk te twijfelen om deze binnenkort ook te halen bij het verlengen van m'n abonnement..
Tja, kan niemand je natuurlijk zeggen. Zelf uitproberen is de oplossing! Feit blijft als veel mensen hem gebruiken er in verhouding ook meer mensen met problemen zijn. En vaak ga je alleen melden/op zoek als je problemen hebt.
Ik heb er geen problemen mee hoor en hij bevalt me prima
Heb 'm sinds november.
En daarom stel ik hier even deze vraag, om erachter te komen of echt *iedereen* problemen heeft met dit toestel, of dat het alleen de "klagers" zijn die hier meelezen en postenhemiparo schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:02:
Tja, kan niemand je natuurlijk zeggen. Zelf uitproberen is de oplossing! Feit blijft als veel mensen hem gebruiken er in verhouding ook meer mensen met problemen zijn. En vaak ga je alleen melden/op zoek als je problemen hebt.
Thankstiguan schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:43:
Ik heb er geen problemen mee hoor en hij bevalt me primaHeb 'm sinds november.
Mij bevalt hij ook prima.
Enige probleem wat ik heb is dat hij icm mijn Parrot niet werkt. Maar dit probleem ligt meer bij Parrot aangezien zij een firmware update uit moeten brengen.
Verder is het echt wel een mooi toestel. En ik ben er nog heel blij mee!
Enige probleem wat ik heb is dat hij icm mijn Parrot niet werkt. Maar dit probleem ligt meer bij Parrot aangezien zij een firmware update uit moeten brengen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Das raar... De mijne doet het prima met m'n parrot.madmaus schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:58:
Mij bevalt hij ook prima.
Tenminste, met software versie 4.17c... Nieuwer is minder succesvol.
Verwijderd
Mijn C905 vandaag binnen gedaan.Henkpaulus schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:10:
Ik heb mijn C905 ook al 3,5 week geleden ingeleverd met het niet werkende speaker probleem. Heb al meerdere keren gebeld, Maar omdat er veel telefoons terug komen krijgen ze bij Phonehouse de onderdelen niet binnen
Mijn C knop deed opeens een andere functie
Mijn interne speaker ging ook niet meer opeens.
De naar boven en beneden knop drukte niet meer.
Ben benieuw hoe lang het bij mij zal duren dan
Volgens mij is een een trial programma voor 90 dagen, dus zo onlogisch is het niet. Tip: download Nav4All, gratis en werkt prima!
[/quote]
Ik las ergens dat je kaartmateriaal naar een sd kaart kan downloaden vanaf je pc, en die gebruiken, zodat je geen internetverbinding nodig hebt. Klopt dit ?
[/quote]
Ik las ergens dat je kaartmateriaal naar een sd kaart kan downloaden vanaf je pc, en die gebruiken, zodat je geen internetverbinding nodig hebt. Klopt dit ?
Hey,
Ik heb sinds gister dit toestel en ik moet zeggen menutjes werken redelijk het zelfde als bij me oude telefoon de K800i. Ik mis een aparte terug toets aan de linker kant, maar dat zal vast even wennen zijn.
Een van de redenen dat ik dit voor dit toestel gegaan ben is de update die SE beschikbaar heeft gemaakt met de youtube browser en de smilie seeker thingy die ene foto maakt als iemand lacht. Het punt is, na de update is er helemaal niets veranderd in de telefoon. Er is niets bij gekomen in de menus. Het enige wat gebeurt lijkt te zijn is dat de telefoon leeg is gemaakt en ik instellingen weer opnieuw er in moet zetten.
Ik heb natuurlijk niet stil gezeten voordat ik dit poste en las iets over een branded toestel oid. Wat houd dat precies in? Logica stelt vast dat de provider waar je zit iets met de telefoon gedaan heeft waardoor het van "hun" is. Een brandmerk oid. Ik heb de telefoon via Hi waar ik al jaren zit, maar als ik niet kan updaten of zelf een OS er op kan zetten, dan is dat wel een struikelblokje.
Heeft iemand een idee hoe ik de telefoon goed geupgrade krijg? En dan ook de youtube browser etc er bij krijg? Of misschien is het mogelijk om gewoon een standaard OS er op te zetten zonder enige invloed van KPN. (als dit niet illegaal is). En als ik het niet zelf kan, dan ga ik wel langs me collega's in een business center en vraag of hun er iets aan kunnen doen
Edit: Ik vergat: "Alvast bedankt" aan het einde
2nd Edit: Ik denk dat het apparaatje branded is, want wayfinder staat er helemaal niet op, maar KPN op Weg voor 14 hele dagen gratis.
Ik heb sinds gister dit toestel en ik moet zeggen menutjes werken redelijk het zelfde als bij me oude telefoon de K800i. Ik mis een aparte terug toets aan de linker kant, maar dat zal vast even wennen zijn.
Een van de redenen dat ik dit voor dit toestel gegaan ben is de update die SE beschikbaar heeft gemaakt met de youtube browser en de smilie seeker thingy die ene foto maakt als iemand lacht. Het punt is, na de update is er helemaal niets veranderd in de telefoon. Er is niets bij gekomen in de menus. Het enige wat gebeurt lijkt te zijn is dat de telefoon leeg is gemaakt en ik instellingen weer opnieuw er in moet zetten.
Ik heb natuurlijk niet stil gezeten voordat ik dit poste en las iets over een branded toestel oid. Wat houd dat precies in? Logica stelt vast dat de provider waar je zit iets met de telefoon gedaan heeft waardoor het van "hun" is. Een brandmerk oid. Ik heb de telefoon via Hi waar ik al jaren zit, maar als ik niet kan updaten of zelf een OS er op kan zetten, dan is dat wel een struikelblokje.
Heeft iemand een idee hoe ik de telefoon goed geupgrade krijg? En dan ook de youtube browser etc er bij krijg? Of misschien is het mogelijk om gewoon een standaard OS er op te zetten zonder enige invloed van KPN. (als dit niet illegaal is). En als ik het niet zelf kan, dan ga ik wel langs me collega's in een business center en vraag of hun er iets aan kunnen doen
Edit: Ik vergat: "Alvast bedankt" aan het einde
2nd Edit: Ik denk dat het apparaatje branded is, want wayfinder staat er helemaal niet op, maar KPN op Weg voor 14 hele dagen gratis.
[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 25-04-2009 18:14 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Groeten en bedanken is op GoT niet nodig en 'branded' betekend dat het toestel voorzien is met software en instellingen van de provider (komt meestal in combinatie met de simlock). Als ik me niet vergis kan het zo zijn dat een update voor het toestel na uitkomst ook nog aangepast moet worden met de branded software, de provider moet dan een nieuwe update maken voor het toestel. Als er dus een update door SE wordt uitgebracht is deze niet direct te gebruiken voor de branded toestellen van de providers.
(please correct me if I'm wrong
)
(please correct me if I'm wrong
Ik heb geloof ik ook 4.17c. Maar elke keer als ik bel of gebeld word gaat de parrot in mute stand. Soms werkt hij wel ineens, maar meestal heb ik problemen. En de helpdesk van Parrot gaf aan op de hoogte te zijn van deze problemen, maar ze weten niet wanneer er nieuwe firmware uit gaat komen.MikeyMan schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:01:
[...]
Das raar... De mijne doet het prima met m'n parrot.
Tenminste, met software versie 4.17c... Nieuwer is minder succesvol.
Het is misschien niet nodig, maar het is wel netjeshemiparo schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:57:
Groeten en bedanken is op GoT niet nodig en 'branded' betekend dat het toestel voorzien is met software en instellingen van de provider (komt meestal in combinatie met de simlock). Als ik me niet vergis kan het zo zijn dat een update voor het toestel na uitkomst ook nog aangepast moet worden met de branded software, de provider moet dan een nieuwe update maken voor het toestel. Als er dus een update door SE wordt uitgebracht is deze niet direct te gebruiken voor de branded toestellen van de providers.
(please correct me if I'm wrong)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Nog even een vraag.
Begrijp ik het goed dat je met nav4all of wayfinder bijvoorbeeld thuis via je wifi een route in kan laden , en dat je hem dan gaat rijden met behulp van de gps zonder dat je nog internet nodig hebt ?
Dus gewoon thuis de kaart inladen en rijden maar
Begrijp ik het goed dat je met nav4all of wayfinder bijvoorbeeld thuis via je wifi een route in kan laden , en dat je hem dan gaat rijden met behulp van de gps zonder dat je nog internet nodig hebt ?
Dus gewoon thuis de kaart inladen en rijden maar
Verwijderd
Nope. Onderweg gaat ie kaarten laden. Je kunt thuis helaas niet al vast de hele route nalopen.
Nog een paar dagen en ik heb flatfree. Dan gaat ik eens ff flink google maps en youtube misbruiken
Nog een paar dagen en ik heb flatfree. Dan gaat ik eens ff flink google maps en youtube misbruiken
Helaas, dan toch maar rond kijken voor het goedkoopste flatfree erbijVerwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:26:
Nope. Onderweg gaat ie kaarten laden. Je kunt thuis helaas niet al vast de hele route nalopen.
Met wayfinder kan het volgens mij wel hoor... Check de site...
Ik heb inmiddels mijn 3e C905.
De eerste deed het toetsenbordverlichting het niet van, + de knoppen "klikte" niet meer.
Bij de 2e werkte alles prima, maar binnen 4 weken "klikte" er weer een paar knoppen niet. De 4, 6 en "pijltje naar beneden"
De 3e precies hetzelfde, alleen binnen 2 weken.
Heb niet alle pagina's van dit topic doorgelezen overigens, dus wellicht heb ik het gemist, sorry. Wilde gewoon mijn eerste negatieve ervaring met Sony ericson delen. Met k800i nog nooit problemen gehad.
Over de software verder niks te klagen. Navigatie ed. werken prima
De eerste deed het toetsenbordverlichting het niet van, + de knoppen "klikte" niet meer.
Bij de 2e werkte alles prima, maar binnen 4 weken "klikte" er weer een paar knoppen niet. De 4, 6 en "pijltje naar beneden"
Heb niet alle pagina's van dit topic doorgelezen overigens, dus wellicht heb ik het gemist, sorry. Wilde gewoon mijn eerste negatieve ervaring met Sony ericson delen. Met k800i nog nooit problemen gehad.
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Ai ai wat komt me dit bekend voor. Mijn toetsenbord klikte op een gegeven moment ook niet meer. is gerepareerd en werkt nu prima. Nu begint "pijltje naar beneden" dezelfde kuren te vertonen. Eigenlijk toch wel ongelooflijk voor zo'n duur toestel!FlitzZ schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:25:
Ja idd, behoorlijk ongelooflijk voor zo'n duur toestel (zeker gezien ik het bij 3 toestellen op rij heb gehad)
Dat vergat ik zowiezo nog melden. Degelijkheid vind ik overall niet zo super van dit toestel. Als je hem open slide, "wiebelt" het scherm gedeelte, ook best irritant.
(Je zou bijna RSI krijgen zo hard moet je nu op die knoppen drukken die nu niet meer klikken)
Maar ik zal laten weten wat ik te horen krijg zodra ik met het toestel terug ben gegaan.
Dat vergat ik zowiezo nog melden. Degelijkheid vind ik overall niet zo super van dit toestel. Als je hem open slide, "wiebelt" het scherm gedeelte, ook best irritant.
(Je zou bijna RSI krijgen zo hard moet je nu op die knoppen drukken die nu niet meer klikken)
Maar ik zal laten weten wat ik te horen krijg zodra ik met het toestel terug ben gegaan.
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
De HID files die je er zelf op wilt zetten. Een HID file is niets meer en niks minder dan een PNG/GIF/BMP/JPG plaatje (wat je uiteindelijk op je display ziet) samengepakt met een of ander XML bestand waar de knoppenmapping instaat.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:52:
[...]
Welke HID files zijn het dan die je in tpa->system->logonn->remote->archive moet zetten?
groeten Arthur
Normaal als je zulke files verstuurd naar je gsm hoort deze de onderdelen binnen dit HID bestand juist weg te zetten, en daar zit een bug in bij de C905. Die renamed het bestand tot iets wat ie zelf niet meer kan lezen, met A2loader zag ik nl dat er wel bestanden bijkwamen. Sterker nog, als je het bestand dat "opeens" is verschenen na het oversturen renamed tot wat het moet zijn werkt het ook
Er stond overigens een typo in mijn vorige post, logonn moet loconn zijn.
grz Thijs
De c905 is kwalitatief gewoon een #$%telefoonFlitzZ schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:25:
Verwijderd
Ik heb werkelijk niets te klagen met de mijne. Alles doet het zoals het hoort. Vergeleken met de 910i mooi snel internet, supergeluid uit de mediaplayer, mooie grafics, solide in elkaar.
Iemand enig idee hoe je audio kan streamen op het ding? Het zou moeten kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar
.
grz Thijs
Edit: audio streamen via het internet that is. Niet naar een headset of zo.
grz Thijs
[ Voor 23% gewijzigd door Thijs_Rallye op 30-04-2009 15:45 ]
www.moodio.fmThijs_Rallye schreef op donderdag 30 april 2009 @ 15:45:
Iemand enig idee hoe je audio kan streamen op het ding? Het zou moeten kunnen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
grz Thijs
En jawel hoor: het is zover. Binnen 4 maanden kan ie voor de 2e keer terug ter reparatie. Speaker is kapot, en scrolltoets naar benenden werkt niet meer. Werkelijk ongelooglijk voor zo'n duur toestel. En ik moet zeggen dat ik wel erg vaakl dezelfd defecten lees (speaker, toetsenbord en scrolltoets). Hopelijk leert SE hiervan.Dani86 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:47:
[...]
De c905 is kwalitatief gewoon een #$%telefoon
Goed, ik val maar weer terug op mn vertrouwde SE k810i, die doet het nog altijd.
Je moet er wel rekening mee houden dat vooral mensen met problemen dit forum bezoeken.. Ik heb hem nu 3 maanden en hij werkt nog prima.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
ik verstuur wel eens een filmpje naar mijn blog, maar het lukty me niet om meer dan een 5 , 6 seconden te versturen. is dit ergens te veranderen zodat ik langere filmpjes kan versturen naar mijn blog..
verder heb ik nog ff gezocht naar het downloaden van nav4all maps via de computer.. hier ben ik nog niet echt uit... heeft iemand dat al eens gedaan...
ikke
verder heb ik nog ff gezocht naar het downloaden van nav4all maps via de computer.. hier ben ik nog niet echt uit... heeft iemand dat al eens gedaan...
ikke
Nadat de knop van de 4 en een toets ineens een andere functie heeft gekregen (muziekspeler opstarten) is nu ook de speaker kapot. Hoor de andere kant dus niet meer... Beetje jammer...
K750i weer uit de kast gehaald
K750i weer uit de kast gehaald
[ Voor 8% gewijzigd door Lucaz op 03-05-2009 18:31 ]
Verwijderd
Ik heb een vraagje 
Ik heb Themes Creator gedownload van het internet. Ik heb in die map een paar dll files staan, 2 exe files, pdf en txt files. Maar hoe krijg ik dat programmaatje helemaal goed op mijn C905 (nieuw)?
Niels
Ik heb Themes Creator gedownload van het internet. Ik heb in die map een paar dll files staan, 2 exe files, pdf en txt files. Maar hoe krijg ik dat programmaatje helemaal goed op mijn C905 (nieuw)?
Niels
@ mimbosa: al .dll- en .exe-bestanden tegengekomen op je mobieltje? 
SE Themes Creator voer je gewoon uit op je PC. De thema's die je ermee maakt, die zet je op je C905.

SE Themes Creator voer je gewoon uit op je PC. De thema's die je ermee maakt, die zet je op je C905.
Mijn telefoon kon na 2-3 weken ook al terug voor de 'naar beneden'-knop. Verder valt me op dat de WiFi het maar slecht doet, en dat de GPS erg traag is.
Verwijderd
Update gedraaid? Dan wordt het allemaal verholpen. In ieder geval wel bij mij.lennartkocken schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:55:
Mijn telefoon kon na 2-3 weken ook al terug voor de 'naar beneden'-knop. Verder valt me op dat de WiFi het maar slecht doet, en dat de GPS erg traag is.
Als het goed is staat het allemaal netjes beschreven op de site van het programma.Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:32:
Ik heb een vraagje
Niels
Hallo,
ik heb sinds een week of 2 ook de C905. Mooi toestel, leuke opties, maar ook ik heb problemen met GPS. GPS is erg traag en het signaal valt erg vaak weg, maar vervelender is nu dat Wayfinder Navigator uberhaupt niet meer opstart ("java.lang.Error").
Nu lees ik hier over een update. Welke is dit? Als ik SE update gebruik zegt ie dat ik al de laatste versie heb.
(Ik heb firmware erop zitten 1.50, R1DA034, T-mobile versie?).
Wie heeft er tips om WF Navigator weer aan de praat te krijgen en/of die update te installeren?
alvast bedankt,
Baldert
ik heb sinds een week of 2 ook de C905. Mooi toestel, leuke opties, maar ook ik heb problemen met GPS. GPS is erg traag en het signaal valt erg vaak weg, maar vervelender is nu dat Wayfinder Navigator uberhaupt niet meer opstart ("java.lang.Error").
Nu lees ik hier over een update. Welke is dit? Als ik SE update gebruik zegt ie dat ik al de laatste versie heb.
(Ik heb firmware erop zitten 1.50, R1DA034, T-mobile versie?).
Wie heeft er tips om WF Navigator weer aan de praat te krijgen en/of die update te installeren?
alvast bedankt,
Baldert
Verwijderd
Heb al een maandje of 4 de C902 en heb er nu wat andere theme's op gezet.
Maar het valt mij op dat het menu nooit mee changed.
Blijft gewoon altijd hetzelfde.
Hoe kan ik het menu ook veranderen?
Volgens mij passen lang niet alle thema's het menu aan, daarnaast is het zo dat het menu vaak niet aanpasbaar is op branded toestellen.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:12:
Heb al een maandje of 4 de C902 en heb er nu wat andere theme's op gezet.
Verwijderd
Ik heb alweer twee jaar een SE K800i en die bevalt me prima, maar het is eind deze maand tijd voor iets nieuws. Omdat SE me uitstekend is bevallen, overweeg ik zeer sterk om een C905 aan te schaffen. Maar omdat ik nogal bang ben dat hij tegenvalt (ik neem normaal 1-jarige abo's maar de Samsung van mn laatste abo bleek echt een verschrikking) even een paar vragen....
Zijn er meer mensen overgestapt van een K800i (of K810i) en zit er veel verschil in het toestel qua gebruiksgemak?
Zijn de foto's ook weer mooi en helder?
Is hij nog ook zo log van formaat? (dik)
Typen de toetsjes lekker?
Kun je meerdere mailboxen ophalen?
Andere dingen waar ik rekening mee moet houden (opvallende plus- en minpunten?)?
Alvast enorm bedankt voor wie de moeite wil nemen mijn vragen te beantwoorden!
(En ja, ik ga nog wel eerst in de winkel kijken, maar sommige dingen (zoals de mailboxen en kramp in je duimen) kom je toch pas achter als je hem een poosje hebt....)
Zijn er meer mensen overgestapt van een K800i (of K810i) en zit er veel verschil in het toestel qua gebruiksgemak?
Andere dingen waar ik rekening mee moet houden (opvallende plus- en minpunten?)?
Alvast enorm bedankt voor wie de moeite wil nemen mijn vragen te beantwoorden!
(En ja, ik ga nog wel eerst in de winkel kijken, maar sommige dingen (zoals de mailboxen en kramp in je duimen) kom je toch pas achter als je hem een poosje hebt....)
Verwijderd
Mijn vorige toestel was een w910i. En wat dat betreft is deze subliem.
Camera
Als je de moeite neemt om de instellingen voor je camera fatsoenlijk te leren en te gebruiken dan krijg je hardstikke leuke foto's.
Mail
Ik haal mijn gmail en hotmail op, maar dan via de daarvoor bestemde sites/progjes. En ik heb mijn gmail account ingesteld om foto's mee te verzenden. Of je meerdere boxen in de telefoon kunt instellen weet ik niet. Ik ga er wel van uit.
Toetsen
De toetsen hebben een fijne "klik". Zeker goed te gebruiken.
Rekening houden met
Waar je rekening mee moet houden is dat de c905 een stroomvreter is. Als je functies zoals 3g, gps, wifi, bt niet gebruikt, schakel ze dan gewoon uit. Zo red ik ondertussen al ruim 5 dagen. Maar ga je geregeld video's maken, foto's maken, uploaden of heb je een flatfree en maak je veel gebruik van 3g, of navigeer je veel, dan is je accu heel snel leeg. Een autolader of een extra accu zijn dan zeker geen overbodige luxe.
Veel mensen hebben last van bepaalde knoppen die het niet doen na verloop van tijd. Ik gelukkig nog niet (afkloppen). Ik heb alleen een mediaknop die soms weigert. Maar dat is maar een paar seconden.
Verder is het een heel erg fijn toestel en heb ik werkelijk niets te klagen. Kaartjes van 16 gig zijn geen probleem. Met de bijgevoegde cardreader worden ze gewoon herkend en kun je er mee doen wat je wil. Als je de kaart dan weer terug doet in je toestel met zoals ik over de 1500 muzieknummers, dan zijn deze zo herkend en kun je in minder dan een minuut muziek luisteren.
Ik gebruik zelf Opera Mini als browser. Tov de standaard browser is die veel beter sneller en makkelijker.
Ik hoop dat je wat aan de info hebt. Tis wel mijn info en alleen maar persoonlijk natuurlijk.
Als iemand mij verbeteren wil ten opzichte van de mailboxen, dan graag, want ik ben daar niet mee thuis.
Camera
Als je de moeite neemt om de instellingen voor je camera fatsoenlijk te leren en te gebruiken dan krijg je hardstikke leuke foto's.
Ik haal mijn gmail en hotmail op, maar dan via de daarvoor bestemde sites/progjes. En ik heb mijn gmail account ingesteld om foto's mee te verzenden. Of je meerdere boxen in de telefoon kunt instellen weet ik niet. Ik ga er wel van uit.
Toetsen
De toetsen hebben een fijne "klik". Zeker goed te gebruiken.
Rekening houden met
Waar je rekening mee moet houden is dat de c905 een stroomvreter is. Als je functies zoals 3g, gps, wifi, bt niet gebruikt, schakel ze dan gewoon uit. Zo red ik ondertussen al ruim 5 dagen. Maar ga je geregeld video's maken, foto's maken, uploaden of heb je een flatfree en maak je veel gebruik van 3g, of navigeer je veel, dan is je accu heel snel leeg. Een autolader of een extra accu zijn dan zeker geen overbodige luxe.
Veel mensen hebben last van bepaalde knoppen die het niet doen na verloop van tijd. Ik gelukkig nog niet (afkloppen). Ik heb alleen een mediaknop die soms weigert. Maar dat is maar een paar seconden.
Verder is het een heel erg fijn toestel en heb ik werkelijk niets te klagen. Kaartjes van 16 gig zijn geen probleem. Met de bijgevoegde cardreader worden ze gewoon herkend en kun je er mee doen wat je wil. Als je de kaart dan weer terug doet in je toestel met zoals ik over de 1500 muzieknummers, dan zijn deze zo herkend en kun je in minder dan een minuut muziek luisteren.
Ik gebruik zelf Opera Mini als browser. Tov de standaard browser is die veel beter sneller en makkelijker.
Ik hoop dat je wat aan de info hebt. Tis wel mijn info en alleen maar persoonlijk natuurlijk.
Als iemand mij verbeteren wil ten opzichte van de mailboxen, dan graag, want ik ben daar niet mee thuis.
Verwijderd
Dankjewel voor je uitgebreide reactie!! Ik heb nog wat rond zitten zoeken naar andere leuke telefoons (Nokia N96, Samsung Pixon en zelfs de iPhone) maar ik vind deze uiteindelijk toch het leukste. Volgens de site zit er 2 jaar garantie op alle SE-telefoons en 1 jaar op alle accessoires: dan moet ik die gok toch kunnen nemen.... En hopen dat ik net als gelukkig ook een heleboel hier gewoon geluk heb 
En als het zich beperkt tot snel leeg zijn, nouja, jammer dan, daar hebben we een oplader voor die ik standaard op de slaapkamer kan leggen voor 's nachts
Nogmaals dank!
En als het zich beperkt tot snel leeg zijn, nouja, jammer dan, daar hebben we een oplader voor die ik standaard op de slaapkamer kan leggen voor 's nachts
Nogmaals dank!
Verwijderd
Geen probleem.
Ik heb drie SE telefoons voor deze gehad, dus een lader op kantoor, op de slaapkamer, in m'n tas en 1 beneden in de woonkamer
Dus overal kan ie aan het infuus. Maar ik laad em altijd pas op wanneer de telefoon zichzelf heeft uitgeschakeld.
Ik heb drie SE telefoons voor deze gehad, dus een lader op kantoor, op de slaapkamer, in m'n tas en 1 beneden in de woonkamer
Niet echt, ik vind de C905 wel trager dan de K800i. Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik het media menu niet erg handig vind. Ook vind ik de toetstoewijzingen niet allemaal even logisch. Bv. bij je K800i kon je met de twee knopjes naast de speaker van het oor of naar thumbnailweergave of naar de laatste foto in fullscreen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:34:
Dat is hetzelfde gebleven, echter heb je bij de K800i en de C905 een play knop op de zijkant zitten. Daarmee kom je dus bij de C905 weer bij je laatst geknipte foto in fullscreen uit, terwijl bij de K800i je daarmee je muziek op play en stop kon zetten. Dat vond ik persoonlijk ideaal.
Foto's zijn echt van goede kwaliteit, maar ik ben dan ook geen fotograaf. Maw, superkritisch kan ik ze dus niet beoordelen. Op de PC zien ze er iig perfect uit.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:34:
Hij is precies evengroot en zwaar als de K800i. Leg ze maar eens op en naast elkaar. Groot voordeel is wel dat het cameraklepje niet meer uitsteekt, dat vond ik het grootste minpunt aan de K800i.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:34:
Toetsjes zijn fijn, maar geven niet zo'n goede feedback als van de K800i. Als je ze vergelijk met de toetsen van een C902 zijn ze geweldig. (want van een C902 vind ik ze ronduit k*t). Prima dus.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:34:
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:34:

Vergeleken met de K800i is dit echt een batterijen vreter zoals al eerder aangegeven. Ik internet een beetje en moet het ding toch wel om de twee dagen aan de lader hangen. Dat vind ik erg kort, met mijn 2 jaar oude K800i haalde ik nog met gemak 5 dagen op 1 lading. (en veel bellen/sms'en/bluetooth afstandsbediening)Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:34:
Verder puntje is misschien dat de slider niet bijzonder stevig aanvoelt, ook vind ik het zwaartepunt niet ideaal in uitgeschoven toestand. Met 1 hand sms'en gaat op zich wel, maar ik ben iedere keer toch een beetje bang dat ie achterover uit mijn hand kukelt.
Al met al een waardig opvolger voor de K800i, de durability zal zich nog uit moeten wijzen bij mij.
grz Thijs
Edit: ik was nog niet klaar met bitchen op het media menu. Je kan bv je muziek nog zo netjes op de geheugenkaart zetten zoals je wil, het media menu weet het allemaal precies om te gooien tot 1 niet in te navigeren brei als de tags niet goed zijn van de MP3's. Erg vervelend.
Ook kun je bv geen mappen uitsluiten voor het indexeren van het media menu. Erg vervelend als je er bv. foto's op hebt staan die niet iedereen hoeft te zien. Je kan niks verbergen, of je moet de extensies weghalen.
Verder kun je niet zoeken in het games menu op letter. Erg lastig als je veel spellen hebt, want het genereren van de lijst met spellen duurt echt te lang imho.
Verder mis ik op een aantal plaatsen de T9 ingave, zoals bijvoorbeeld bij username's en/ofinternetadres invullen of wachtwoorden. Bij een wachtwoord kan ik me er nog iets bij indenken, maar bij bv een URL zou ik T9 erg kunnen waarderen. Het typen in lettergrepen ben je immers toch wel gewend. Er is ook geen mogelijkheid dit aan te zetten op een normale manier.
[ Voor 15% gewijzigd door Thijs_Rallye op 06-05-2009 13:58 ]
Verwijderd
Thanks!! Ik heb hem net besteld bij mijn nieuwe abo, na lang twijfelen toch voor 1 jaar (27,50 abo, 100 euro bijbetalen) , binnen 5-10 werkdagen heb ik hem in huis. Ik ben zeer benieuwd!
Over wat betreft het woordenboek, het is soms wel lastig op de k800i, ik heb nog nooit gevonden hoe je cijfers kunt typen (ik ga altijd maar naar 'woord bewerken' om het dan met de hand in te voeren maar dat is NIET handig). Maarja, dat went toch wel.....
De media gebruik ik niet heel veel, dus dat hoeft voor mij niet zo'n probleem te zijn.Ik ben in ieder geval erg blij met je antwoorden, weet nu wel waar ik aan toe ben!
Over wat betreft het woordenboek, het is soms wel lastig op de k800i, ik heb nog nooit gevonden hoe je cijfers kunt typen (ik ga altijd maar naar 'woord bewerken' om het dan met de hand in te voeren maar dat is NIET handig). Maarja, dat went toch wel.....
De media gebruik ik niet heel veel, dus dat hoeft voor mij niet zo'n probleem te zijn.Ik ben in ieder geval erg blij met je antwoorden, weet nu wel waar ik aan toe ben!
Gewoon toets lang ingedrukt houden, werkt opde k800 en ook op de C905.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:43:

Verwijderd
of zonder t9 gewoon blijven drukken op een cijfer en dan komt ie gewoon voorbij zetten.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:43:
Mijn broertje heeft 3 weken geleden zijn c905 terug gekregen van reparatie, en nu is het bekende naar beneden druk knopje bij hem weer defect.
Ze belden mij vandaag dat mijn toestel ook terug is van reparatie, dus ben benieuwd wanneer mijn toetsen nu aan de beurt zijn.
Vind Sony Ericsson de laatste 2 toestellen erg slecht in elkaar zitten. De K850 is bij mij ook 3 keer terug gemoeten voor reparatie
Ze belden mij vandaag dat mijn toestel ook terug is van reparatie, dus ben benieuwd wanneer mijn toetsen nu aan de beurt zijn.
Vind Sony Ericsson de laatste 2 toestellen erg slecht in elkaar zitten. De K850 is bij mij ook 3 keer terug gemoeten voor reparatie
kan iemand mij vertellen of ik ook langere filmpjes ( > 8 seconden) kan versturen naar blogspot
ikke
ikke
Als ik een applicatie instaleer doet ie dat automatisch op op me geheugenkaart. Aangezien ik soms wissel van kaart is dat niet handig. Weet iemand hoe je een applicatie op het interne geheugen instaleert?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Heb het al gevonden;Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:13:
Je kunt in de "verkenner" van je toestel bestanden verplaatsen.
In Applicaties naar opties gaan en dan voor "naar telefoon" kiezen.
Bedankt iig.

Is er misschien een programma, waarbij je url voor internet pagina's op de pc kunt intikken en deze dan doorkunt sturen naar de C905. Of is er misschien een andere manier voor.
Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!
Kijk via de verkenner eens in de folder Webpagina's -> Favorieten.Boedha schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:07:
Is er misschien een programma, waarbij je url voor internet pagina's op de pc kunt intikken en deze dan doorkunt sturen naar de C905. Of is er misschien een andere manier voor.
Verwijderd
Met het synchronisatieprogramma voor je mobiel kom je een heel eind.Boedha schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:07:
Verwijderd
Bij mij wordt de accucapaciteit minder met de telefoon aan de oplader.
Als die 100% is opgeladen daalt bij het internetten (met G2-G3 aan) de capaciteit tot 97%,
daarna lijkt het zich te stabiliseren.
Toestel is 1 week oud en is Vodafone branded, ik dus geen idee welke firmware er op staat .
Mijn K800i had er geen last van, die bleef met de lader aangesloten op 100%. Die was trouwens wat accuverbruik betreft een topper 1x in de 5 dagen opladen was genoeg en dan ook nog internetten, smsen en bellen
Ik heb maar een 2e accu besteld, al verkrijgbaar met een Capaciteit van 1200mAh (origineel 930 mAh) voor € 9,95.(Geen SE).
Probleem is alleen dat het batterijklepje er moeilijk af gaat.
Als die 100% is opgeladen daalt bij het internetten (met G2-G3 aan) de capaciteit tot 97%,
daarna lijkt het zich te stabiliseren.
Toestel is 1 week oud en is Vodafone branded, ik dus geen idee welke firmware er op staat .
Mijn K800i had er geen last van, die bleef met de lader aangesloten op 100%. Die was trouwens wat accuverbruik betreft een topper 1x in de 5 dagen opladen was genoeg en dan ook nog internetten, smsen en bellen
Ik heb maar een 2e accu besteld, al verkrijgbaar met een Capaciteit van 1200mAh (origineel 930 mAh) voor € 9,95.(Geen SE).
Probleem is alleen dat het batterijklepje er moeilijk af gaat.
Ik heb nu net 2 dagen mijn telefoon terug van reparatie van mijn luidspreker, maar als ik nu iemand bel en ik hoor het overgaan signaal en heb doorbij het luidspreker volume op max staan. Heb ik een opgeblazen geluid.
Als ik het volume 3 standen terug zet is het weg, hebben jullie dit ook, of is hij nog niet goed?
Als ik het volume 3 standen terug zet is het weg, hebben jullie dit ook, of is hij nog niet goed?
Ik kom nu tot een leuke verrassing
.
Ik ben heel me contacten lijst kwijt op de telefoon.
Kwam er pas vandaag achter.
Had gisteren me sim kaart er uit gehaald en weer terug er in gedaan.
Heb allen mee gebelt verder niks.
Bij me 750i was dat geen probleem.
Kan er niet iets op google of op tweakers er over vinden hoe dit kan en wat je kan doen om het terug te halen.
Heb nog wel een oude lijst op me oude telefoon maar dan mis ik nog steeds nieuwe nummers.
Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand daar een oplossing voor?
Ik ben heel me contacten lijst kwijt op de telefoon.
Kwam er pas vandaag achter.
Had gisteren me sim kaart er uit gehaald en weer terug er in gedaan.
Heb allen mee gebelt verder niks.
Bij me 750i was dat geen probleem.
Kan er niet iets op google of op tweakers er over vinden hoe dit kan en wat je kan doen om het terug te halen.
Heb nog wel een oude lijst op me oude telefoon maar dan mis ik nog steeds nieuwe nummers.
Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand daar een oplossing voor?
[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 09-05-2009 15:01 ]
Ik heb me ook zo een C905 aangekocht. Mooi toestel moet ik toegeven. Het enigste dat ik niet aan de praat krijg is de GPS via Wayfinder of andere dergelijke programma's. (google maps werkt wel maar dan legt hij connectie met het internet via mijn provider proximus (BE), en moet ik kosten voor betalen). Is het mogelijk de gps te laten werken zonder behulp van het internet?
Ik heb mijn gsm wel in Shanghai te China aangekocht, zou dat een probleem leveren?
En weet er iemand of er een site is waar je gekraakte applicaties voor C905 kan vinden?
Vriendelijke groeten,
Ik heb mijn gsm wel in Shanghai te China aangekocht, zou dat een probleem leveren?
En weet er iemand of er een site is waar je gekraakte applicaties voor C905 kan vinden?
Vriendelijke groeten,
[ Voor 17% gewijzigd door Fr0sT_be op 09-05-2009 17:36 ]
Ik heb mijn C905 nu 2 weken, en hij gaat ook terug. In het begin viel het me al op dat in iedere foto bovenin een soort wazige vlek zit. Dus lens schoongemaakt maar dit hielp niet. Inmiddels - dus 2 weken later - is de wazige vlek een zwarte vlek geworden. 
Oja en de batterij-capaciteit is echt bedroevend laag!
Oja en de batterij-capaciteit is echt bedroevend laag!
Ik heb de C905 nu een week of drie en ben in die drie weken tot pagina 33 gekomen van dit topic en voor ik twee weken verder ben om het hele topic gelezen te hebben, wilde ik toch even reageren.
Ik heb vragen over de GPS; is deze slecht van de telefoon (zonder A-GPS), is die in mijn telefoon slecht, of heb ik mij er teveel van voorgesteld?
Mijn telefoon vindt eigenlijk zelden maar meer dan 1 of 2 satellieten, alleen voor op het dashboard in de auto lukt het de telefoon soms fatsoenlijk een route te tracken.
(ik wil mijn gps niet gebruiken om te navigeren, maar meer om te tracken (hardlopen / fietsen / zeilen etc))
Ik heb mijn telefoon branded gekocht (T-mob) en vorige week gedebrand en geupdate met de laatste versie.
Gisteren met de N95 van mijn schoonvader zitten spelen en die vindt met gemak (telefoons naast elkaar) 5-6-7-8 satellieten!!!
Iemand hier met andere ervaringen of met tips? Of toch gewoon weer re-branden en terug naar de roze winkel?
Ik heb vragen over de GPS; is deze slecht van de telefoon (zonder A-GPS), is die in mijn telefoon slecht, of heb ik mij er teveel van voorgesteld?
Mijn telefoon vindt eigenlijk zelden maar meer dan 1 of 2 satellieten, alleen voor op het dashboard in de auto lukt het de telefoon soms fatsoenlijk een route te tracken.
(ik wil mijn gps niet gebruiken om te navigeren, maar meer om te tracken (hardlopen / fietsen / zeilen etc))
Ik heb mijn telefoon branded gekocht (T-mob) en vorige week gedebrand en geupdate met de laatste versie.
Gisteren met de N95 van mijn schoonvader zitten spelen en die vindt met gemak (telefoons naast elkaar) 5-6-7-8 satellieten!!!
Iemand hier met andere ervaringen of met tips? Of toch gewoon weer re-branden en terug naar de roze winkel?
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.
Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic