Heeft iemand al skype werkende op de telefoon?
of een soortgelijke programma (iSKOOT)?
of een soortgelijke programma (iSKOOT)?
Verwijderd
Als ik dit doe dan probeerd hij mail op te halen en dan krijg ik het bericht:ToasterxD schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:24:
Hotmail werkt prima bij mij.
pop3
Type verbinding : POP3
Serveradres: pop3.live.com
Gebruikersnaam: (je email)
Wachtwoord: (je wachtwoord)
Versleuteling: SSL
Poort: 995
smtp
Serveradres: smtp.live.com
SMTP-Verificatie: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: (je email)
Wachtwoord: (je wachtwoord)
Versleuteling: TSL
Poort: 25
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 15:55 ]
Is wel Wayfinder 8, kijk maar onder 'Opties', 'Over Wayfinder' !!PatrickG schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:03:
[...]
Oke, is dat ook gewoon R1BA032?
Verwacht jij dat 1209-4774 wel een update hiervan krijgt of moet ik dan echt weer andere firmware erop zetten?
En kan het dan kwaad om nu weer de telefoon te flashen en de .xml met de 1214-7311 erop te zetten? Dan ga ik dat gewoon doen
EDIT: Ik heb er nu 1214-7311 opstaan, maar nog geen wayfinder 8, wel sms conversation
Dan heb ik er waarschijnlijk over heen gelezen, dus ik begrijp uit je hint dat je een internet verbinding nodig hebt. Hmmm, jammer eigenlijk. Thanx!MikeyMan schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:17:
Dat is pas enkele malen in dit topic voorbij gekomen, dus eigenlijk zou ik zeggen; probeer het nog eens...
Hint: Data
Slaat dit op mijn vraag? Zegt me niks namelijk.MikeyMan schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:41:
float's mobile agent? Moet het mee lukken, lijkt me...
Ja is de nieuwe. Ik heb hier ook geen SMS conversatie, ondanks dat ik een unbranded telefoon heb.Darkzell schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:22:
Vandaag mijn C905 terug gekregen van reparatie, hoorde niks meer tijdens het bellen. Twee weken terug laten opsturen en nu dus weer in perfect werkende staat terug.
Maar nu hebben ze er ook een update overheen gegooid en als ik nu kijk bij mijn software versie staat er: 1205-9097 R1DA032. Is dit de meest recente? Ik heb op dit moment wel smile-shutter, Wayfinder 8, YouTube etc. Maar ik kan dat SMS-conversatie nergens vinden dus ik twijfel.
Alvast bedankt
En er is geen mogelijkheid om dit wel te krijgen, waar zou ik dit evt moeten kunnen vinden of is het zo duidelijk dat het me dan al wel was opgevallen.Martinspire schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:50:
[...]
Ja is de nieuwe. Ik heb hier ook geen SMS conversatie, ondanks dat ik een unbranded telefoon heb.
Verwijderd
Dan heb jij dus een cda (zeg maar softwarecode) op je toestel die wel sms conversatie in zich heeft. Dit staat nl los van de software versie. Je kunt de cda achterhalen mbv A2Uploader. let op: de cda is dus niet de code die je onder 'Software versie' ziet staan!Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 19:46:
Ik snap er geen donder van. Iedereen heeft problemen met z'n mobiel, maar ik heb gewoon geupdate en heb alles gekregen wat er beloofd werd. En smile shutter werkt perfectHoe ze het doen, joost mag het weten.
Maar goed, sms conversatie staat in je berichtenmenu, onder "gesprekken". en dan gewoon lekker naar benedenscrollen. alles in één menu, super gemakkelijk.
Is niet geheel duidelijk, maar dat risico loop je wel ja. Ik zou het in dit geval lekker zo laten, zoveel toegevoegde waarde heeft de sms conversatie nou ook weer niet!Darkzell schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 01:42:
Het wijzigen van je cda laat je garantie vervallen toch? Zo ja, dan zie ik daar wel vanaf. Hij is net terug van reparatie en om dat nou alleen voor SMS conversatie te doen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Die heb ik wel gezien ja.MikeyMan schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:02:
Staat er ook een muzieknootje met een kruisje erdoorheen in je parrot scherm?
Had dat probleem laatst ook ineens, maar dat is met een telefoon-reset verholpen...
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb een reset uitgevoerd, en daarna opnieuw gepaired en het lijkt te werken!MikeyMan schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:45:
Heb de nieuwste ja... Was geloof ik de eerste hier
Die berichtinstellingen staan ergens onder berichten. Niet bij instellingen. Succes.madmaus schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:56:
Ik heb deze telefoon sinds gisteren.
Ziet er echt geweldig uit en doet het verder prima op een paar kleine dingen na.
Zo heb ik wat problemen met mijn MMS instellingen, die krijg ik niet voor elkaar. Maar goed dat moet ik nog eens even goed uitzoeken. Op de site van Telfort word ik niet echt wijzer aangezien ik een menu moet hebben wat in mijn telefoon niet bestaat![]()
Instellingen => verbindingen => en dan berichtinstellingen. Dat laatste menu staat er bij mij niet tussen. Heel vreemd. Maar goed, dat zal ik zelf nog even uit moeten zoeken.
dit plaatje doet anders vermoeden:Rouge Baste schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:14:
[...]
Die berichtinstellingen staan ergens onder berichten. Niet bij instellingen. Succes.
Goeie tip!vanThijs schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:16:
Ik ben op zoek naar een satski alternatief voor SE telefoons, kent er iemand zo'n applicatie? En dan doel ik voornamelijk op de logger, snelheidmeter en eventueel skikaarten?
Of een snelheidsmeter die niet alleen horizontaal meet, maar ook de verticale snelheid meeneemt in de meting?
Tenslotte wil ik iedereen nog wijzen op We-Travel: een gps applicatie die geen gpsr/3G nodig heeft. De kaartinformatie komt van OpenStreetMap, wat nu nog redelijk in de kinderschoenen staat (bij mij in de buurt alleszins), vandaar dat ook niet alle straten gevonden worden enz. Niets belet jullie natuurlijk om de kaart van je buurt te verbeteren... en zo de werking van deze software te verbeteren!!
De developper is blijkbaar Belg/Nederlander gezien de afbeeldingen op de site
Verwijderd
Maak een map aan, ergens op je mobiel (bij mij op de memorystick, bij "other"), noem deze WeTravel (case sensiteve!) In deze map plaats je 2 mapjes: 1 noem je Map de andere Voice. In de Map folder plaats je de kaart die je wil gebruiken, in de voice de stem. (beide enkelvoud, dus 1map en 1 stem).Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:05:
Bij wie werkt we-travel? Ik krijg het niet voor elkaar om dat programma te laten werken. Hoe moet je bijv. de mappen toevoegen. Ik heb de kaarten van Nederland op de geheugenkaart gezet./ ook de stemmen. Maar wat moet je er verder voor doen om dit te laten werken / toevoegen. ?
Verwijderd
Oke bedankt ga het eens proberenvanThijs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:05:
[...]
Maak een map aan, ergens op je mobiel (bij mij op de memorystick, bij "other"), noem deze WeTravel (case sensiteve!) In deze map plaats je 2 mapjes: 1 noem je Map de andere Voice. In de Map folder plaats je de kaart die je wil gebruiken, in de voice de stem. (beide enkelvoud, dus 1map en 1 stem).
Dan start je WeTravel, je klikt op Menu-->Settings-->Advanced-->Files daarmee browse je naar je WeTravel folder en klik select oid.
Zo moet het werken, het zou kunnen dat je de GPS settings nog op internal moet zetten.
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Heb ik gedaan, maar hij zegt no map data, en ik zie alleen een pijltje in het beeld.vanThijs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:05:
[...]
Maak een map aan, ergens op je mobiel (bij mij op de memorystick, bij "other"), noem deze WeTravel (case sensiteve!) In deze map plaats je 2 mapjes: 1 noem je Map de andere Voice. In de Map folder plaats je de kaart die je wil gebruiken, in de voice de stem. (beide enkelvoud, dus 1map en 1 stem).
Dan start je WeTravel, je klikt op Menu-->Settings-->Advanced-->Files daarmee browse je naar je WeTravel folder en klik select oid.
Zo moet het werken, het zou kunnen dat je de GPS settings nog op internal moet zetten.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Verwijderd
www.moodio.fm werkt prima. Via internet kun je een account aanmaken en je favoriete stations selecteren.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:07:
Weet iemand of het mogelijk is om online radio te luisteren vai een site waar alles in een overzicht staat?
Heb al www.nederland.fm geprobeerd maar helaas hij laadt de muziekplayer op de site niet (wm player)
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd.. maar het lukt mij ook niet. Ik voeg de mappen toe, maar dan staat er inderdaad no maps met een pijltje erin. Ook even op een andere sony ericsson telefoon geprobeerd, ook niet. Zal eens kijken inderdaad of belgie het doet.Dani86 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:36:
[...]
Heb ik gedaan, maar hij zegt no map data, en ik zie alleen een pijltje in het beeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 15:37 ]
Verwijderd
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Ik heb op mobiel nooit filmpjes af kunne spelen met het internet. Kan dit uberhaupt dan?Rouge Baste schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 21:30:
Had al gevraagd of er meer mensen er last van hadden dat mp3's downloaden met de telefoon niet werkte, maar kwam er gisteren achter dat filmpjes op youtube ook niet meer werken. Meer mensen hier last van?
Ja kan naar een servicepunt gaan en het proberen. Waar de dichtsbijzijnde zit voor jou kun je op de Sony-Ericsson site vinden.De speaker van mijn C905 kraakt als ik iemand hoor spreken als ik bel..
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Verder heb ik geen factuur want ik heb de gsm bij een tv toestel gratis gehad.
Uiteraard zit hier fabrieksgarantie op, maar hoe kan ik die garantie krijgen?
Naar gsm winkel gaan, imei controleren en garantie?
Waarschijnlijk je LCD flatcable, en kabeltje tussen je LCD scherm en rest v/d telefoon. Gewoon laten maken onder garantie. En niet vertellen dat je hem hebt laten vallen natuurlijkSinds 2 dagen doet mijn scherm vreemd. Als ik t toestel openschuif krijg ik een rood beeld, paars, zwart of helemaal vol met strepen. een paar keer op knoppen drukken en het is weer verholpen, maar toch, het is behoorlijk irritant. Hij is 2 weken geleden een keer gevallen, maar toen deed ie het nog prima. Enig idee hoe dit kan komen?
Ja, kan gewoon.Dekar1 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:10:
[...]
Ik heb op mobiel nooit filmpjes af kunne spelen met het internet. Kan dit uberhaupt dan?
Dit probleem zie ik hier nu vaker voorbij komen, nu heb ik samen met mijn broertje ook al dit probleem met het geluid.Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:24:
De speaker van mijn C905 kraakt als ik iemand hoor spreken als ik bel..
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Verder heb ik geen factuur want ik heb de gsm bij een tv toestel gratis gehad.
Uiteraard zit hier fabrieksgarantie op, maar hoe kan ik die garantie krijgen?
Naar gsm winkel gaan, imei controleren en garantie?
Verwijderd
Dat is bij mijn vorige 910i mis gegaan... Daar zat een snugger g-force stikkertje in, blijkbaar... Dan kunnen ze gewoon zien of je mobiel gevallen is, ondanks dat je geen schade aan de buitenzijde hebt.Dani86 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:27:
[...]
Ja kan naar een servicepunt gaan en het proberen. Waar de dichtsbijzijnde zit voor jou kun je op de Sony-Ericsson site vinden.
[...]
Waarschijnlijk je LCD flatcable, en kabeltje tussen je LCD scherm en rest v/d telefoon. Gewoon laten maken onder garantie. En niet vertellen dat je hem hebt laten vallen natuurlijk
Yep, ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb zelf een T-mobile branded toestel, maar ik heb het ook op een Generic toestel getest en exact hetzelfde probleem.VIC_TOR schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:47:
[...]
we zijn inmiddels een paar maanden verder en nog steeds geen oplossing. Ervaren jullie dit probleem niet of gebruiken jullie de optie gewoonweg niet?
Verwijderd
nog even een update over het flikkeren van mijn beeldschermVerwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:39:
[...]
Het kan aan de software misschien liggen. Misschien opnieuw updaten?
Als dat niet helpt inderdaad contact opnemen.
Filmpjes hebben bij mij gewoon gewerkt, ook via 3G. Nu op 't moment niet meer op 3G en ook niet via Wifi. Mp3's downloaden is me ondertussen wel gelukt, maar alleen via wifi en nog niet via 3g.bram1984 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:52:
[...]
Ja, kan gewoon.
Ik heb hier overigens nog wel een vraagje over: youtube streamen werkt bij mij alleen als ik verbinding heb met wifi. Als ik dus gewoon ergens in het openbaar een filmpje op youtube via 3G wil bekijken, krijg ik een error. Iemand een idee hoe dit komt?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad.. Maar nu is het opgelost door alle data-accounts te verwijderen onder internetinstellingen. Bij mij blijven nu alleen Mail en Java en Mobiel Internet (geselecteerd) over. Mocht dit nog niet werken kan je proberen via SE website opnieuw de instellingen te downen van je provider.Rouge Baste schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:56:
[...]
Filmpjes hebben bij mij gewoon gewerkt, ook via 3G. Nu op 't moment niet meer op 3G en ook niet via Wifi. Mp3's downloaden is me ondertussen wel gelukt, maar alleen via wifi en nog niet via 3g.
Verwijderd
Ja bij mij deden ze er niet moeilijk over, telefoon openen kijken naar imei nummer daarbij prodcutiedatum op zoeken en dan heb je gewoon garantie. Want ook zonder bon heb je gewoon een jaar garantie.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 13:53:
Speakertje is beetje kapot van mijn C905.
Ik heb verder geen factuur van de gsm?
Kan ik dan nog op een manier garantie claimen?
Verwijderd
Oké,bedanktRem_co schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:17:
[...]
Ja bij mij deden ze er niet moeilijk over, telefoon openen kijken naar imei nummer daarbij prodcutiedatum op zoeken en dan heb je gewoon garantie. Want ook zonder bon heb je gewoon een jaar garantie.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 15:21 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Thijs_Rallye op 28-03-2009 14:32 ]
[ Voor 48% gewijzigd door leuf op 30-03-2009 23:14 ]
www.google.comDekar1 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:48:
Moet ik voor het repareren van het toestel naar een Hi winkel, of naar een speciale sony ericsson zaak ofzo?
moet ik naar google?
Verwijderd
Er wordt subtiel aangegeven dat men beter eerst even zelf zoeken kan, voordat er naar de bekende weg gevraagd wordt
Mensen hier zijn graag bijdehand ipv je te helpen. Ga naar Hi.nl, Klantenservice. Onder 'Regel het zelf' zie je 'Reparatieservice'. Daar vind je hopelijk de benodide info.Dekar1 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 01:11:
Ik ken de bekende weg niet. Ik had al gekeken op de site van hi, maar kon niet iets vinden over defecte toestellen.
Gisteravond werkte het ineens, zowel mp3's als youtube filmpjes, zonder dat er iets veranderd was en vandaag probeer ik het weer en krijg weer hetzelfde als eerst. Heb geprobeerd om de data-accounts te verwijderen maar toen helemaal geen internet meer.'Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:42:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad.. Maar nu is het opgelost door alle data-accounts te verwijderen onder internetinstellingen. Bij mij blijven nu alleen Mail en Java en Mobiel Internet (geselecteerd) over. Mocht dit nog niet werken kan je proberen via SE website opnieuw de instellingen te downen van je provider.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, wat later begon mijn scherm het ook te begeven. Trillend beeld, vervormde kleuren, plots alles in spiegelbeeld, zwart beeld (-> batterij uithalen) enzFl0yd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:53:
Beste tweakers,
Sinds vandaag heb ik ineens een vreemd probleem met mijn toestel, als ik iemand bel, of ik word gebelt, hoort degene aan de andere kant van de lijn me niet. Ik weet dat ik tijdens een lopend gesprek mijn microfoon uit kan schakelen, dit heb ik gecontroleert en hij staat gewoon aan. Je zou dus denken dat mijn microfoon defect is, maar als ik bijv een filmpje opneem, kan ik wel gewoon geluid opnemen. Ik heb al een master reset gedaan en dit had geen effect... Iemand dit probleem ook eens gehad, of iemand die een suggestie heeft? bvd
[ Voor 3% gewijzigd door lowlow op 02-04-2009 14:18 ]
Ik ben afgelopen maandag met m'n toestel naar de lokale Hi winkel geweest, die verwezen me door naar Berkelmans Business Center in Tilburg. Daar langs geweest het bleek dat er 2 microfoontjes aanwezig zijn in het toestel, 1 voor gesprekken en 1 voor video opnames e.d. Dit wist ik niet, maargoed ze hebben het toestel aangenomen ter reparatie en ik kreeg een leentoestel.lowlow schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:16:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, wat later begon mijn scherm het ook te begeven. Trillend beeld, vervormde kleuren, plots alles in spiegelbeeld, zwart beeld (-> batterij uithalen) enz
Blijkbaar heb ik het geluk een volledig nieuw toestel te krijgen want je riskeert in een vicieuze cirkel terecht te komen als ze onderdeel per onderdeel gaan vervangen. Maar goed bij jou is het -voorlopig- alleen je speaker.
Suggestie is natuurlijk : toestel binnenbrengen
Wat hier ook gezegd wordt zonder 'officiële' aankoopbon kun je géén beroep doen op de garantie. (BE)
Blijkbaar is er een algemeen probleem met de C905 want ik hoor het vaker terugkomen (?)
Heb ik ook gehad, zal alleen nog maar erger worden vanaf nu.... Tja gewoon binnendoen. Kan mijns inziens wel 2 weken duren in het totaalDani86 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:08:
Als ik mn C905 dichtslide dan doet het display het niet, af en toe is er een witte streep te zien. Opengeslide is er niks aan de hand.
Waarschijnlijk is de flatcable van het display gaar.
Ik ga hem zaterdag naar Teleworld brengen. Ben benieuwd hoelang deze grap gaat duren.....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 22:08 . Reden: bijwerking ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kom niet verder dan Menu->Settings. vervolgens kan ik kiezen uit display, communication, gps en daaronder return. geen optie advanced dus..vanThijs schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:05:
[...]
.
[ Voor 7% gewijzigd door matthias1986 op 06-04-2009 23:23 ]
GPS werkt bijna nooit in gebouwen, hele oude gebouwen soms wel, maar in nieuwe gebouwen niet.Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:32:
Nou, het LAPI was niet ingesteld...
Maar goed, nu staat er:
wacht op GPS....
Geen GPS coördinaten...
Afwachten maar, maar goed, er is geen bluetooth gps probleem meer!
UPDATE: Mijn excuses, ik wist niet dat die er zat...
Maar de GPS werkt dus nog steeds niet, met geen mogelijkheid...
Vanmiddag maar even bij de PrimaFoon op bezoek! Hopelijk hebben ze daar de oplossing!
Verder: EEN GEWELDIG TOESTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UPDATE 06-04-2009:
Het werkt WEL! Niet van harte, maar het werkt!
In en rondom mijn huis werkt het absoluut niet en gisteren in de trein was het ook behoorlijk twijfelachtig, maar goed, het werkt wel, maar niet sterk, helaas.... Welja, het werkt!
Verwijderd
Als je via Wifi verbonden bent, moet je via de Snelkoppelingen-toets naar het internet-icoon, en daar kiezen om een adres in te voeren. Dan kun je gewoon surfen. De directe internetstartpagina die Hi instelt werkt niet vanaf Wifi.ikke4 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:01:
hallo,
ik kom uit het k850i kamp en heb zins kort een c905. nu ben ik van alles aan het uit proberen en het lukt me nog niet om via wifi op internet te komen. krijg foutmelding dat ik contact moet opnemen met de operator.
ik heb op het forum gekeken en alleen het bericht tegengekomen om de instellingen te verwijderen. (gekregen via HI)
zijn er nog andere oplossingen...
thanks
Verwijderd
Heeft je router geen mac-beveiliging? Anders moet je eerst het mac-adres van je gsm invoeren in je router. Het mac-adres van je gsm is te vinden onder Opties > Geavanceerd > Mijn MAC-adres.ikke4 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:01:
hallo,
ik kom uit het k850i kamp en heb zins kort een c905. nu ben ik van alles aan het uit proberen en het lukt me nog niet om via wifi op internet te komen. krijg foutmelding dat ik contact moet opnemen met de operator.
ik heb op het forum gekeken en alleen het bericht tegengekomen om de instellingen te verwijderen. (gekregen via HI)
zijn er nog andere oplossingen...
thanks
Verwijderd
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Of je doet het gewoon via de applicatie van Gmail, die kun je heel gemakkelijk binnenhalen. Ik heb em als snelkoppeling onder m'n linker richtingtoets zitten. Deze link moet je dan hebben als ik het goed heb m.google.com/mailRuud2001 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:32:
Sinds gisteren kan ik Gmail niet meer openen via de browser. Dit werkte altijd prima en nu blijft het "loading" balkje gewoon staan zonder dat er enige progressie is. Andere pagina's zoals nu.nl, tweakers e.d. werken zonder problemen. Meer mensen die dit probleem al eens hebben gehad? Tips hoe het op te lossen? Moet ik denken aan dingen als cache browser leeg maken enzo?
alle gedaan, maar helaas blijft er een communicatiefout komen. ik zit op een onbeveiligd netwerk zonder mac beveiliging. zijn er progjes om te pingen naar adressen voor de c905?Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:12:
Je hebt neem ik aan Wifi aan staan?
zo ja, zorg er dan voor dat je optie "lokale verbinding toestaan" op ja hebt staan. Dan moet je op zoek naar de web key of wpa key op je router/modem etc. Die moet je invoeren in je telefoon. En dan kun je internetten thuis op je mobiel. Internetten bij de mac gaat ook heel soepen, wifi is daar gratis, net als bij alle Primafoons als ik het goed heb.
Never fall in love with your own design!
brandedDani86 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:35:
Is je toestel branded of origineel?
[ Voor 16% gewijzigd door Kid_Stevie op 10-04-2009 09:29 ]
Verwijderd
Onder mobiele instellingen kun je kiezen wat je mobiel gebruikt, of alleen normaal netwerk of 3g. maar 3g is wel sneller. dus als je voor een normale verbinding kiest zal het internetten wel langzamer gaan. Tis maar net waar je voor kiest. Als je 3g een tijd niet gebruikt kun je het het beste uitzetten. tis nogal een stroomvretertje. En je hebt minder bereik dan onder normale mobiele verbindingen.DJ_One_Love schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:11:
[...]
branded
Ik heb nog wat geprobeerd met de instellingen te veranderen maar ik kom er niet uit..
in principe zou hij elk toch ook op elk (normaal) draadloos netwerk moeten werken?
Edit:
hij doet het nu!
Alleen als ik te snel wel springt hij eerst op het 3G internet, zou je dit ook uit kunnen zetten?
Verwijderd
Verwijderd
Na het hele weekend geprutst te hebben, ben ik niet veel wijzer geworden. Het vreemde is dat een power-off/on er voor heeft gezorgd dat ik gmail weer kan benaderen via de browser. Het downloaden van de gmail app lukt echter niet. Als ik naar gmail.com/app ga en dan op de link 'nu installeren' klik en vervolgens op de link om de download te starten krijg ik netjes het overzicht van Producent, Versie, Grootte en Domein. Druk ik nu op ja dan krijg ik vrijwel direct de foutmelding 'ongeldige applicatie'Ruud2001 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:32:
Sinds gisteren kan ik Gmail niet meer openen via de browser. Dit werkte altijd prima en nu blijft het "loading" balkje gewoon staan zonder dat er enige progressie is. Andere pagina's zoals nu.nl, tweakers e.d. werken zonder problemen. Meer mensen die dit probleem al eens hebben gehad? Tips hoe het op te lossen? Moet ik denken aan dingen als cache browser leeg maken enzo?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq