Toon posts:

welke videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben een nieuwe pc aan het samen stellen info zie je hier onder van de setup

de vraag is 9800gtx in sli sneller als 1 9800x2 of is 2 x 8800gts in sli sneller
heb veel forums gelezen maar over al zit veel verschil in die andere zeggen dat 8800gts sneller is
enz wie kan me der uit helpen info hier onder

video kaart 2x9800GTX
hardeschijf SpinPoint F1
werk geheugen OCZ 4 GB DDR2-800 Quad Kit
prossesor Core™ 2 Quad Q6600
voeding RealPower M 700W
moederbord XFX nF780i

wil gewoon weten wat nou de beste videokaart is was ik 1 jaar verder mee kan en
goede zware games spelen

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
En als je nu voor een 9800GTX2 (of bedoel je echt een 9800x2?) gaat en later dit jaar nog een extra 9800GTX2 voor sli aanschaft?
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar het was altijd zo dat het maar een versnelling van 15% betrof.

Het is overigens de bedoeling hier om zelf eerst onderzoek te doen naar wat het beste zou zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 18-06-2008 14:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon weten wat nou de beste video kaart is voor me moerder boord ik heb 600 euro te besteden aan een videokaart

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 16:19
Ik zie je niet de gt280 noemen deze is uit en pas in je budget.
Daar zou ik even over lezen ook op tweakers in nieuws item van eergisteren

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 10:36

Pos

Houd even deze draadjes in de gaten..

nvidia

en

ati/amd

Er staat een hoop te gebeuren in videokaart land. Pluis even de benchmarks door die gepost zijn. En maak dan je keuze ;)

Niet dat ik het moeilijker voor je wil maken, maar het zou zonde zijn nu geld uit te geven voor iets wat over een week of 2 stukken goedkoper is, of een nieuwere versie voor kan kopen.

Verwijderd

Topicstarter
zal es even rond snuffelen over de gt280

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:37:
ik wil gewoon weten wat nou de beste video kaart is voor me moerder boord ik heb 600 euro te besteden aan een videokaart
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Is wel gewoon op te maken uit reviews hoor. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:42:
zal es even rond snuffelen over de gt280
offtopic:
Zet dan ook maar een energie centrale naast je huis. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 14:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik het gewoon bij de 9800xtx hou weet niet eens of hij 3 sli ondersteund dan koop ik der nog 1 bij voor 3 sli

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:04:
denk dat ik het gewoon bij de 9800xtx hou weet niet eens of hij 3 sli ondersteund dan koop ik der nog 1 bij voor 3 sli
Daar ben je snel achter... ;)

Maar even zonder dollen; je hebt 600 Euro te besteden maar geen idee waaraan en dan binnen een half uur na je eerste vraagstelling weet je al wat je wil kopen.

Wat nou als je vanmiddag iets bestelt bij een winkel en vanavond posten 3 oudgedienden in dit topic dat kaart X of kaart Y echt vele malen beter is? Ga je dan niet twijfelen of denken waarom ze dat vinden?

Eerlijk gezegd raad ik je aan om eens wat reviews te gaan lezen, vergelijkingen maken etc. en dan voor jezelf beslissen wat binnen jouw budget gaat vallen. Sowieso denk ik dat je CPU in dit geval de bottleneck gaat worden en mogelijkerwijs (maar dat weet ik niet zeker) je voeding daarna redelijk drastisch belast wordt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:04:
Dit klinkt als: Ik krijg niet snel genoeg de antwoorden doorgeschoven... dus ik koop maar wat.

Je hebt 600 euro te besteden.... ik zou toch eens wat beter gaan zoeken. Tevens kun je misschien als je dat leuk vind, een wat minder dure kaart kopen.. en bv waterkoeling erbij. Dan kom je toch aan de snelheid, en heb je nog wat te doen ook.

Even het beste uitzoeken.... is vaker.. even de beste combinatie uitzoeken. Dit doe je niet in een dag, en ook wij weten dat niet precies. Mocht je zekerheden willen dan is het verstandigerom iets te kopen wat een ander al heeft, en heeft getest. Dan heb je je antwoorden voor het oprapen.

Tevens Zoektermen als : best videocard - videocard roundup - sli vs non sli - 9800 sli vs non sli komen een heel eind

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je gelijk ik heb wel goeie reviews gelezen over 9800x2 in sli

Verwijderd

Topicstarter
heb nog rond gekeken en me budget verhoogd omdat ik nog wat op me spaar rekening heb staan
koop 2 x XFX 9800GX2 Extreme 640M 419 euro per stuk
en een andere quad core de Intel® Core™ 2 Quad Q9450 279 euro dit bestel ik bij alternate dus wat vinden jullie der van

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.