HTC P3700 Touch Diamond (deel 3) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 220.345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee reset + volume naar beneden ;)
nvidia schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:55:
Dus bij een softreset zou ik dat er moeten zien staan. Moet dit staan waar normaal die rode cijfers (radioversie,...) staan?
Nu ff een n00b vraag van mij maar ik kan het niet vinden... :S
Hoe zet ik de wekker uit, als hij afgaat :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje mag weg

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Even over he tniet juist afsluiten van de TD.

Ik ben met mijn klepje en telefoon uiteraard naar Belcompany gegaan en heb gezegd dat ik hem daar gekocht had (niet dus) maar dat het klepje me niet beviel. Ze pakte toen een nieuwe Diamond, haalde het klepje eraf en terwijl ze dat deed zag ze dat ook bij de nieuwe een kier zat.

Uiteraard klepje even op de mijne geprobeerd, maar helaas, sluit niet goed af. En bij de nieuwe TD sloot mijn klepje ook niet goed evenals de nieuwe.
Er is dus schijnbaar een batch met dit probleem. Ik ga HTC hierover mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:57:
Nee reset + volume naar beneden ;)
Als ik dit doe krijg ik scherm met de bekende 4 kleuren. Ik zie daar volgnde staan:
Diam100 64M
SPL-1.35.0000
MicroP-Diam (Led) v11
PSOC-Diam Stage_PVT v0x30

Serial

Is dit goed?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Dan moet je de nieuwe elite nog draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is niet goed, het moet zijn :

Diam100 MFG 64M
SPL-1.30. OliNex
MicroP-Diam ( LED) v1.1
nvidia schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Als ik dit doe krijg ik scherm met de bekende 4 kleuren. Ik zie daar volgnde staan:
Diam100 64M
SPL-1.35.0000
MicroP-Diam (Led) v11
PSOC-Diam Stage_PVT v0x30

Serial

Is dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
mattijn1980 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:17:
Dan moet je de nieuwe elite nog draaien
Beetje gaar, ik heb hem automatisch geprobeerd maar dit werkte niet. Dus manueel dan maar op mijn interne geheugen gezet. Uitgevoerd en dan hard-reset en laten opstarten. Meer kan ik toch niet doen?

[ Voor 34% gewijzigd door nvidia op 18-06-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je toevallig Windows Vista?
Ik had ergens gelezen dat het daar niet mee gaat.
nvidia schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Beetje gaar, ik heb hem automatisch geprobeerd maar dit werkte niet. Dus manueel dan maar op mijn interne geheugen gezet. Uitgevoerd en dan hard-reset en laten opstarten. Meer kan ik toch niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:21:
Gebruik je toevallig Windows Vista?
Ja Vista Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
mmm bij mij was het geen probleem. Windows XP

MesR? heb je de NL T9 cab al gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door mattijn1980 op 18-06-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Yzord schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:08:
Even over he tniet juist afsluiten van de TD.

Ik ben met mijn klepje en telefoon uiteraard naar Belcompany gegaan en heb gezegd dat ik hem daar gekocht had (niet dus) maar dat het klepje me niet beviel. Ze pakte toen een nieuwe Diamond, haalde het klepje eraf en terwijl ze dat deed zag ze dat ook bij de nieuwe een kier zat.

Uiteraard klepje even op de mijne geprobeerd, maar helaas, sluit niet goed af. En bij de nieuwe TD sloot mijn klepje ook niet goed evenals de nieuwe.
Er is dus schijnbaar een batch met dit probleem. Ik ga HTC hierover mailen.
HTC gebeld en deze vertelde mij doodleuk dat HTC hier niks tegen kon doen. Moest maar naar de winkel gaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattijn1980 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:23:
mmm bij mij was het geen probleem. Windows XP

MesR? heb je de NL T9 cab al gevonden?
Nee geen .cab bestand, maar ik heb het wel werkend :D
Ik heb dit hieronder gedaan.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9]
"AvailableLanguages"="0113,0109,010C,0107,0110,010 A"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\KdbFiles]
"0B13"="spd.5x4.Dutch.kdb"
"0A13"="spd.4x4.Dutch.kdb"
"0C13"="spd.Lqwerty.Dutch.kdb"
"0D13"="spd.Pqwerty.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\Language KeyboardIDMapping]
"0113"="0913"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles]
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\IME\KDbFiles]
"0613"="hpd.5x4.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"Library5"=dword:00000008
"LibraryCount"=dword:00000006
Dat zou het probleem kunnen zijn, maar ik lees net ook dat Mattijn er geen problemen mee had..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:25:
Dat zou het probleem kunnen zijn, maar ik lees net ook dat Mattijn er geen problemen mee had..
Windows XP heeft ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit haal ik van XDA af : http://forum.xda-develope...hread.php?t=400402&page=2

just reset the device and try again. it MUST be done from windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik wordt helemaal gek van deze telefoon...
Ik kan een PC uitzetten en aanzetten. Meer niet. En dan hoor ik hier jullie verhalen over progjes en syncen en 1.45d88.cab weet ik veel.
Ik wil gewoon dat m'n telefoon 'smooth' werkt zonder dat ik daarvoor in de advanced settings moet duiken, waar die ook mogen zitten. (wie helpt?)
Ik krijg al wel e-mail binnen en ik kan heus door alle programma's wandelen maar ik zou zo graag die 3d flo willen boosten bijv. En ik heb dat Scaps dingetje gedownload maar wat moet k er nu mee??? :(
Kan iemand aan mij als echte digibeet uitleggen wat ik in ieder geval moet doen om dit apparaat aan te slingeren...

Of nog liever, wie woont in Groningen en wil samen met mij door de settings lopen???
Tegen een vergoeding (biertje ofzo, lekker)
(En ja, ook digibeten mogen er voor kiezen om een telefoon als deze aan te schaffen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Lol, koop dan ook niet zo'n telefoon.

BTW, ik raad ten strengste af om de Elite rom te installeren!!! Er komen nu een hoop klachten binnen over memory leaks, used memory without open programs, missing calls...etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Yzord schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:54:

BTW, ik raad ten strengste af om de Elite rom te installeren!!! Er komen nu een hoop klachten binnen over memory leaks, used memory without open programs, missing calls...etc..
Maw standaard windows-functionaliteit :)

Ik weet niet of het mag, maar ik had bijna een diamond tot ik de N82 zag die wat meer features heeft. Wat is voor jullie de overweging geweest om deze te kopen? Windows? Touch screen?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Yzord schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:54:

Ja ben ik ook van plan had ik zo'n uurtje besloten. Denk dat het beter is om zo'n maand te wachten. Dan zijn er al een aantal edities gepasseert en zijn de meeste problemen verholpen.
Scharnout schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:58:
Wat is voor jullie de overweging geweest om deze te kopen? Windows? Touch screen?
Innovatie ten opzichte van andere telefoons. Maar die innovatie had toch beter uitgewerkt moeten worden, zeker TouchFlo3D die toch te zwaar is en waardoor het toestel toch na bepaalde tijd traag begint te worden.

[ Voor 28% gewijzigd door nvidia op 18-06-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:50
Scharnout schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:58:
Ik weet niet of het mag, maar ik had bijna een diamond tot ik de N82 zag die wat meer features heeft. Wat is voor jullie de overweging geweest om deze te kopen? Windows? Touch screen?
Windows, touchscreen, 3D Flo, GPS, WiFi, plus looks en afmetingen, die N82 is volgens mij een behoorlijke klont, vergeleken daarmee is de Diamond een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Allereerst heb ik het Symbian gebeuren wel gehad....eerlijk is eerlijk, symbian is stabiel, maar oogt mij ineens te saai. En ik ben niet zo'n anti M$ Microsoft persoontje. Ik ben overgestapt op WM omdat je er veel meer mee kan en op een gegeven ogenblik je eigen rom maken met tools.

Zo heb ik op mijn vorige rom voor de cruise wimp geinstalleerd. Dus of de dief nu een hard reset uitvoerd of niet, wimp blijft geinstalleerd staan. En zodoende kon ik altijd mijn phone tracken. Ook bakte ik er TT in, SPB Time incl alarmen etc...

En met Symbian kan je niet zoveel helaas.

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 18-06-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En de Vodafone versie gaat er zo uit zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/forum/download/file.php?id=2722

De achterkant is nog onbekend, zo te zien normaal.

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 18-06-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Yzord schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:10:
Allereerst heb ik het Symbian gebeuren wel gehad....eerlijk is eerlijk, symbian is stabiel, maar oogt mij ineens te saai. En ik ben niet zo'n anti M$ persoontje. Ik ben overgestapt op WM omdat je er veel meer mee kan en op een gegeven ogenblik je eigen rom maken met tools.

Zo heb ik op mijn vorige rom voor de cruise wimp geinstalleerd. Dus of de dief nu een hard reset uitvoerd of niet, wimp blijft geinstalleerd staan. En zodoende kon ik altijd mijn phone tracken. Ook bakte ik er TT in, SPB Time incl alarmen etc...

En met Symbian kan je niet zoveel helaas.
Maar voor SPB tools moet je toch betalen? En voor veel programma's ook? Daarentegen kan je op de symbian volgens mij ook met een aantal talen programmeren.

En als ik al die klachten lees over het touchscreen enz. Wat voor nut heeft dan windows en die touchflo

(ik bedoel het niet als flame, maar ik lees hier zoveel negatiefs,dat ik ook wel eens iets positiefs wil horen)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Scharnout schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Maar voor SPB tools moet je toch betalen? En voor veel programma's ook? Daarentegen kan je op de symbian volgens mij ook met een aantal talen programmeren.

En als ik al die klachten lees over het touchscreen enz. Wat voor nut heeft dan windows en die touchflo

(ik bedoel het niet als flame, maar ik lees hier zoveel negatiefs,dat ik ook wel eens iets positiefs wil horen)
Ja wat is daar mis mee dat je moet betalen? Je trekt je credit card, betaald en huppa, je hebt het. Dus ik snap je vraag niet zo??

En wat voor nut heeft die touchscreen en TF3D? Mja, wat voor nut heeft de Iphone? Lomp groot ding zonder 3G en toch zijn er miljoenen voor gevallen. En dat heeft voornamelijk te maken met de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het nadeel van betalen is dat je geld opraakt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 18:46
Scharnout schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Tja, klachten.. ik heb em ook en ben er zeer blij mee! Het touchscreen is in het begin idd even wennen maar meer ook niet, en dit komt waarschijnlijk ook doordat dit mijn eerste telefoon is met touchscreen. Eenmaal gewend werkt het prima!

Extra software is een mogelijkheid, hier moet je soms voor betalen. Maar dit is natuurlijk niet nodig, met de standaard geïnstalleerde software kun je prima (voor normaal gebruik) uit de voeten. Je zou alleen kunnen overwegen om bijvoorbeeld tomtom aan te schaffen als je de telefoon als navigatiesysteem wilt gebruiken.
Oh en ook niet alle software voor symbian is gratis.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
heeft iemand Ultimate Theft Alert geprobeerd of Sprite Terminator?

qua verlies/diefstal perfect programma's maar voor ik 12-15 euro betaal wil ik wel ff weten of het goed werkt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
nvidia schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:55:
Dus bij een softreset zou ik dat er moeten zien staan. Moet dit staan waar normaal die rode cijfers (radioversie,...) staan?
Start -> Settings -> System -> Device Information

ROM Version na flash : 1.35.00.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:13:
En de Vodafone versie gaat er zo uit zien :)

[afbeelding]

De achterkant is nog onbekend, zo te zien normaal.
Ik heb gisteravond gebeld met Vodafone, om wat meer informatie van hun te krijgen over deze aanbieding:
Afbeeldingslocatie: http://www.vodafone.nl/shop/images/htc_touch_diamond_reserveer_20p.png 27.50 per maand voor Vodafone 22.50+'Onbeperkt' Internet Blox, toestel+aansluitkosten gratis

De eerstelijnssupport wist over de TD niets te vertellen, en na twee keer was ik doorgeschakeld met de man die het allemaal wist. De telefoon zoals in deze advertentie vermeld staat is niet branded: zowel de behuizing als de software niet. Daarnaast zit er ook geen simlock op. Daarom adverteren ze ook specifiek met 'HTC Touch Diamond', en niet met een speciale Vodafone naam (vb: Vodafone branded HTC Tytn II = 'Vodafone 1615').

//edit:
Verwachtte levertijd was week 28, dit is door HTC toegezegd en dat is behoorlijk zeker
Verder wist hij niets te vertellen over de inhoud van het pakket (inc. TomTom of craddle??), gezien ze zelf ook nog niets hadden binnen gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door Neok_ op 18-06-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
In Engenland gaat ze het dus anders doen blijkbaar. Daar komt dus wel degelijk een branded versie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:00:
In Engenland gaat ze het dus anders doen blijkbaar. Daar komt dus wel degelijk een branded versie :X
Jammer, want de orginele software ziet er beter uit (valt wel te flashen) maar erger: de behuizing zit dan weer zo overduidelijk vol logo en dan is het nog maar afwachten op de achterkant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:52
Vraagje met betrekking tot inkomende smsjes:

Situatie: Mijn telefoon zet ik op "standby" door aan/uit knop in te drukken. Scherm is volledig uit en geblokkeerd. Wanneer ik nu een smsje ontvang, hoor ik GEEN geluid dat ik een smsje krijg!

Heb bijvoorbeeld net om 12:47 een sms ontvangen, maar omdat ik de telefoon weer aan drukte door middel van de aan/uit knop, kwam de melding met het geluidje pas op dat tijdstip (10 minuten later).

Waarom krijg ik niet DIRECT een melding, erg irritant als je het mij vraagt :(
Heb de settings al doorgelopen qua geluid, beltonen en noem maar op, maar lijkt niet te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:57:

Hoe zet ik de wekker uit, als hij afgaat :/
Door op het alarmbelletje te klikken met je stylus (of hele dunne vinger >:) )....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Sleehond schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:05:
Vraagje met betrekking tot inkomende smsjes:

Situatie: Mijn telefoon zet ik op "standby" door aan/uit knop in te drukken. Scherm is volledig uit en geblokkeerd. Wanneer ik nu een smsje ontvang, hoor ik GEEN geluid dat ik een smsje krijg!

Heb bijvoorbeeld net om 12:47 een sms ontvangen, maar omdat ik de telefoon weer aan drukte door middel van de aan/uit knop, kwam de melding met het geluidje pas op dat tijdstip (10 minuten later).

Waarom krijg ik niet DIRECT een melding, erg irritant als je het mij vraagt :(
Heb de settings al doorgelopen qua geluid, beltonen en noem maar op, maar lijkt niet te helpen?
Is echt al vaak voorbij gekomen in de discussies... ff zoeken!

3. Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
jvalks schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:06:
[...]

Door op het alarmbelletje te klikken met je stylus (of hele dunne vinger >:) )....
Als je bij TouchFlo, Systeemstatusvenster weergeven bij tikken op statuspictogrammen, aanvinkt heb je geen dunne vingers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Heeft iemand ook last van het volgende probleem: als mijn telefoon in de slaapstand staat (scherm uit) en ik word gebeld dan gaat de telefoon maar twee keer over voordat de beller doorgestuurd wordt naar mijn voicemail. Als het scherm niet uitstaat dan gaat de telefoon een keer meer over maar ideaal is anders.

Iemand een idee of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
ponq schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:12:
[...]

Is echt al vaak voorbij gekomen in de discussies... ff zoeken!

3. Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0"
Hoe in godsnaam kom ik bij HKLM en dat soort ongein? Via de telefoon of via je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Via een Regeditor, deze bijvoorbeeld:
http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/

Installeren op je TD, dan starten op je TD. Geen PC nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door ponq op 18-06-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
baviaan schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:33:
Heeft iemand ook last van het volgende probleem: als mijn telefoon in de slaapstand staat (scherm uit) en ik word gebeld dan gaat de telefoon maar twee keer over voordat de beller doorgestuurd wordt naar mijn voicemail. Als het scherm niet uitstaat dan gaat de telefoon een keer meer over maar ideaal is anders.

Iemand een idee of een oplossing?
geen last van hier hoor, misschien eens je voicemail settings checken?

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 18-06-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm installatie van de Regedit wil niet lukken. Dan maar wat vaker de telefoon checken, vind het ook beetje riskant om met de registers te kloten etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Weet iemand welke reg ik moet aanpassen om tijdens het laden de ledjes rond de ronde knop uit te schakelen. Voor meldingen(SMS, gemist gesprek) moet het aan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
die T9 Dutch registry hack werkt echt uitstekend!
Goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
Ik krijg er alleen nog geen voorspelling bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Mijn TD lijkt met de minuut trager te worden.
Wanneer hij gestart is, dan zit het geheugengebruik op +/- 55%.
Doe ik maar een paar dingen en sluit ik alles weer netjes af, dan staat het boven de 60%.
Hoe langer ik door ga, hoe meer het oploopt, net zolang totdat hij echt retetraag is. Als ik kijk bij openstaande progs (als ik zover kom) dan staat er niks in. Hoe kan dit eigenlijk?

Is er voor WM geen Ram optimizer te download/koop die het geheugen om de zoveel tijd opschoont zodat ik niet iedere keer een softreset moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen wiz kid maar ik wil graag een beetje op gang geholpen worden om mijn telefoon door te krijgen, jullie hebben toch ook alles door te vragen en rond te snuffelen geleerd?
Hoe kun je bijv. de Touch Flo boosten?
Waar sleep ik dat 'Schaps advanced configuration' bestand naartoe, welke map etc. ?
Stap voor stap...
Dank jullie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sleehond schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:35:
[...]

Hoe in godsnaam kom ik bij HKLM en dat soort ongein? Via de telefoon of via je computer?
Dit zijn vragen die wel zo vaak zijn gesteld...is het dan echt niet mogelijk even de zoekfunctie te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:14:
Ik ben geen wiz kid maar ik wil graag een beetje op gang geholpen worden om mijn telefoon door te krijgen, jullie hebben toch ook alles door te vragen en rond te snuffelen geleerd?
Waar sleep ik dat 'Schaps advanced configuration' bestand naartoe, welke map etc. ?
Stap voor stap...
Dank jullie wel
Asjeblieft zeg, wat een smoes. Lees de topics door en je leert vanzelf hoe je vanalles kan boosten. Ze worden steeds luier blijkbaar.

En dan nog stap voor stap ook nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Yzord schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:16:
[...]

Asjeblieft zeg, wat een smoes. Lees de topics door en je leert vanzelf hoe je vanalles kan boosten. Ze worden steeds luier blijkbaar.

En dan nog stap voor stap ook nog 8)7
Misschien handig om een faq in topicstart te maken?

Ben trouwens net nog even gaan kjiken en ja, de N82 is een koelkast en ja, de diamond ziet er beter uit en ja, het gaat uiteindelijk om hoe het eruit ziet, anders kan je ook een foon van 25 euro kopen ;)

Toch twijfel ik ;)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:14:
Stap voor stap...
Dank jullie wel
Touch Flo boosten -> lees topics eens door

-Schaps Config -> gewoon op TD zetten (de .cab) en dan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx :) ga het zo ff proberen, in de ochtend wordt dat alleen een ramp :X
kenniani schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:21:
[...]

Als je bij TouchFlo, Systeemstatusvenster weergeven bij tikken op statuspictogrammen, aanvinkt heb je geen dunne vingers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wil je mijn mening over de huidige nokia's? NIET DOEN!!!

Ik ben vanaf 1997 een vervente Nokia gebruiker geweest. Moest alleen maar Nokia hebben, want de rest was crap. Maar sinds een paar jaar is Nokia niet meer wat het is geweest. De exclusiviteit straalt het niet meer uit, veel plastic, veel modellen die lijkend zijn op andere modellen en last but not least...de N series zijn softwarematig behoorlijk slecht. Mijn laatste was dan een E toestel (E61) en sindsdien kan Nokia me niet meer boeien wat betreft modellen. Zoals nu ook de N82. Lijkt teveel op de N73 en dat was een eerste klas bagger apparaat. Mijn vriendin heeft hem en ik heb nog nooit zo'n Nokia in mijn handen gehad met gebreken.

nokia is op zijn retour (naar beneden dus) en dat is te merken aan hun modellen. Niks exclusiefs meer, gewoon...modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet lui, ik weet alleen niet hoe het werkt...
Ik kan zoeken tot ik een ons weeg maar ik weet niet wat ik moet met een zin als;
Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
Hoe 'use' ik de 'advanced config'?
En waar zit .cab?
Als je het weet is het heel makkelijk...
Ik vraag vriendelijk om een beetje hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpen is prima, echter verwachten we dus ook enige eigen inzet van de gebruiker :)

[ Voor 84% gewijzigd door DaannO op 18-06-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:31:
Ik kan zoeken tot ik een ons weeg maar ik weet niet wat ik moet met een zin als;
Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
En waar zit .cab?
Advanced Config kan je vinden door te zoeken. Het installatie bestand is een .cab bestand. Dat bestand download je en zet je op je TD. 1 keer uitvoeren en t wordt geinstalleerd. Daarna gebruik (use) je de tool gewoon via Alle Programma's. De rest spreekt dan vanzelf.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Sjonge, gebruik de zoekmethode hier op Got.Ik heb hier al een bestand gepost die simpel te downloaden valt. En het gebruik ervan staat in dit deeltje denk ik zelfs ook al uitgelegd. Dus lezen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:34:
[...]
Ik ben niet lui. En ik gebruik geen smoesjes.
Ik heb hier allerlei info van diverse fora gehaald maar ik vraag aan jullie, de 'pro's' of jullie me willen helpen...
Ik ben zeker geen pro, maar een beginneling. Ik heb de TD nu een paar dagen. Daarvoor nog nooit een Windows Mobile apparaat gehad. Gewoon een kwestie van zoeken en vragen, maar vooral zoeken. De meeste vragen (99%) zijn elders al gesteld en beantwoord.
Dit forum, maar ook het forum van XDA levert mega veel info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een leuk freeware tooltje gevonden om het geheugen weer vrij te maken, werkt perfect.

www.oxios.com tooltje heet Oxios hibernate 1.4.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnevel
  • Laatst online: 00:56
Zo, hier weer een nieuwe tevreden gebruiker van dit mooie stukje techniek. Eerste windows mobile telefoon, maar bevalt uitstekend tot op heden. Ben echter twee "problemen" tegen gekomen.

1) Is het mogelijk om meer dan 1 afspraak op de home tab te zien te krijgen. En is het mogelijk om afspraken die over meer dan 1 dag vooruit geplanned staan ook te zien (todayagenda werkt niet voor de home tab).

2) De applicatie cd die volgens de handleiding een aantal potentieel handige programmas (spb gprs monitor, sprite backup) bevat alleen maar een pdf versie van de handleiding. Is dit meer mensen opgevallen? Telefoontje naar HTC heeft niets opgeleverd, die zeggen dat ze alleen het technische gedeelte afhandelen en dat dit een zaak is van de distributeur die tussen de winkel en htc zit (en volgens hem ook de telefoon + accesoires inpakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En waar zit .cab?
advanced config is een programma dat je download (zoek op google/xda developers forum)
dan heb je een .cab bestand (soort install) die zet je op je telefoon, dan open je die en hij installeert het programma

dan open je advanced config en zoek je even naar het File system cache kopje en dan kun je daar de configuratie wijzigen

Om het register te editten kun je bijvoorbeeld Total Commander gebruiken, dan gewoon de instructies volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

En waar zit .cab?
Het probleem is dat er al heel vaak is utigelegd hoe je het moet installeren + gebruiken. Ik kan me wel voorstellen dat sommigen er niet goed van worden.

.cab downloaden > dubbelklik > installeren > open programma's > open advanced config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Knijnevel schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:37:
Zo, hier weer een nieuwe tevreden gebruiker van dit mooie stukje techniek. Eerste windows mobile telefoon, maar bevalt uitstekend tot op heden. Ben echter twee "problemen" tegen gekomen.

1) Is het mogelijk om meer dan 1 afspraak op de home tab te zien te krijgen. En is het mogelijk om afspraken die over meer dan 1 dag vooruit geplanned staan ook te zien (todayagenda werkt niet voor de home tab).

2) De applicatie cd die volgens de handleiding een aantal potentieel handige programmas (spb gprs monitor, sprite backup) bevat alleen maar een pdf versie van de handleiding. Is dit meer mensen opgevallen? Telefoontje naar HTC heeft niets opgeleverd, die zeggen dat ze alleen het technische gedeelte afhandelen en dat dit een zaak is van de distributeur die tussen de winkel en htc zit (en volgens hem ook de telefoon + accesoires inpakt).
Zover ik weet is er nog geen Home Optimizer uitgebracht voor de TF3D. Maar dat zal wel niet lang meer duren.

En wat betreft de software cd, ik heb er niet eens opgekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talagor
  • Laatst online: 12-11-2024
BradKing schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:07:
[...]

Er is een freeware progje genaamd nodata (google) dat werkt en bij mij werkt het voor de TD ook via advanced config via xda forum (google), gewoon alle data connecties uitzetten dan blijft alleen wifi over, werkt super.
@Bradking: ik heb na enig zoekwerk het programma gevonden en (na nog meer zoekwerk)geinstalleerd. Nu staan inderdaad alle verbindingen uit en alleen wi-fi aan. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, daar word ik wijzer van.
Ik ga m'n best doen om zoveel mogelijk zelf te doen maar geloof me, het is voor een amateur niet gemakkelijk.
Maar in ieder geval al een paar goeie reacties, dank u.
We zijn hier toch ook om te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:47:
Kijk, daar word ik wijzer van.
Ik ga m'n best doen om zoveel mogelijk zelf te doen maar geloof me, het is voor een amateur niet gemakkelijk.
Maar in ieder geval al een paar goeie reacties, dank u.
We zijn hier toch ook om te leren?
Ja en van fouten maken leer je. Dus hup, experimenteren die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, zulke simpele vragen zijn hier niet de bedoeling. Gewoon eerst zelf proberen en testen en zoeken ipv gelijk bij het eerste de beste probleempje hier neer te plempen!

[ Voor 78% gewijzigd door DaannO op 18-06-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:00:
Oke,
dan vraagt de TD;
kies een locatie om Schap's Adv. Config te installeren.
Doe ik dat dan in 'apparaat' of in 'intern geheugen' ?
Maakt niet uit waar je installeer, bij intern geheugen heb je meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:00:
Oke,
dan vraagt de TD;
kies een locatie om Schap's Adv. Config te installeren.
Doe ik dat dan in 'apparaat' of in 'intern geheugen' ?
Mag je zelf weten.

Ik kies intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:36:
Ik heb een leuk freeware tooltje gevonden om het geheugen weer vrij te maken, werkt perfect.

www.oxios.com tooltje heet Oxios hibernate 1.4.

8)
mwah maakt niet echt veel geheugen meer vrij dan gewoon alles closen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet :)
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.

Hoef je niet meer op dat belletje te drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:
Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet :)
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.

Hoef je niet meer op dat belletje te drukken ;)
Bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij komt ie naar het vrijgeven ongeveer op 58/59% te staan.
Beter als voorheen iig :)

Maar zal er ongetwijfeld aan liggen wat je allemaal geinstalleerd hebt, en hebt draaien ja ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Niet wat je installeert maar wat je opstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
fresh start > Home > 70%
scrollen naar SMS > 72%
scrollen naar Muziek > 74%
scrollen naar Weather > 75%

scrollen naar Home > 75%
Dus op de 70% komt die niet meer helaas. Kennelijk houdt hij wel alles gedeeltelijk in het geheugen. Maar qua snelheid merk je hier helaas niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
badflower schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:54:
fresh start > Home > 70%
scrollen naar SMS > 72%
scrollen naar Muziek > 74%
scrollen naar Weather > 75%

scrollen naar Home > 75%
Dus op de 70% komt die niet meer helaas. Kennelijk houdt hij wel alles gedeeltelijk in het geheugen. Maar qua snelheid merk je hier helaas niet veel van.
Als ik die dingen doe varieert het van 54%-57%
(ROM: Elite Rom 1.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fresh start met elite rom > 51%
alle items even openen van de flow > 58/59%

Dus die 75% is best veel....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn telefoon Total Commander geinstaleerd om een aantal onderdelen aan te passen. De tweaks van XDA developer pas ik toe alleen krijg ik in Total Commander helemaal boven aan te zien +waarde toev.+ is het dan gelukt of moet ik nog iets anders doen..
Het lijkt namelijk alsof het niet werkt..

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:07:
Ik heb op mijn telefoon Total Commander geinstaleerd om een aantal onderdelen aan te passen. De tweaks van XDA developer pas ik toe alleen krijg ik in Total Commander helemaal boven aan te zien +waarde toev.+ is het dan gelukt of moet ik nog iets anders doen..
Het lijkt namelijk alsof het niet werkt..

Bedankt!!!
Tel even opnieuw opstarten ?

[ Voor 3% gewijzigd door Signs op 18-06-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:05:

bij mij staat ie constant op 70% (soms tot 80%) zonder iets open

alleen heb ik een profile manager op de achtergrond lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor SMS!

Tijdens een threaded SMS zijn de letters erg groot weergegeven, wat ervoor zorgt dat niet het hele vorige bericht wordt weergegeven.

Draai tegen de klok in over je zoom/scroll dingetje (wat in Opera werkt als in/uitzoomen), en de tekst wordt kleiner zodat ineens veel meer leesbaar is...

Blijkbaar is dit gewoon de instelling tekengrootte, want in het gehele berichtencentrum zijn de teksten aangepast aan dezelfde grootte (of kleinte :? )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signs schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:12:
[...]

Tel even opnieuw opstarten ?
Heb ik al meerdere malen gedaan maar er blijft gewoon" + waarde toev +" en daarachter staat dan 0 bytes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Altijd 60% hier, werkt goed :)

Accuduur lijkt vandaag wéér beter. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren dit mobieltje ontvangen.. Alles super! Snelheid goed genoeg.
Accuduur matig maar ja zoveel mooie functies! Ook teveel al benut maar ja.. even naar het probleem:

Ik kan niet synchroniseren. Zowel met Vista en niet met XP, wanneer ik dus die usb kabel in de mobiel plug en in de computer komt er een pop-up: Apparaat word niet herkend bla bla..
Dit is dus nadat ik Windows Mobile 6.1 heb geinstalleerd.
Zelfde met xp Active sync werkt ook niet :(

Abonnement word pas de 25e geactiveerd ivm nummer behoud. Ligt het daaraan?
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

Bij voorbaat dank!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Probeer in Instellingen - verbindingen - USB aan pC eens uit te vinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het usb apparaat word niet herkend...
Ik heb daar ook al alle mogelijkheden geprobeert.
Zo irritant kwou gewoon wat vette muziek ringtones enz erop zetten.

Maar wel bedankt Yzord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg windows live (hotmail account) niet werkend met GRPS verbinding van Vodafone. Via wi-fi of kabel werkt alles prima en kan ik gewoon hotmail email binnenhalen. Maar via GPRS maakt die geen verbinding...

Wat is de oplossing? Proxy uitzetten lijkt ook niet te werken. Want als ik dan de windows live account aanmaken komt die niet verder dan het tab blad waar je email en paswoord invoert... toen had ik proxy uit en wilde ik opnieuw alles aanmaken. Werkte niet dus. (dit werkte met wi-fi of kabel wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet stiekum een firewall aanstaan die hem blokt?
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:48:
Het usb apparaat word niet herkend...
Ik heb daar ook al alle mogelijkheden geprobeert.
Zo irritant kwou gewoon wat vette muziek ringtones enz erop zetten.

Maar wel bedankt Yzord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle firewalls heel stiekem uitgezet 8)
Eset smart security
Windows Firewall
Alleen niet die van de router maar ik denk niet dat dat wat uitmaakt..

Nog steeds apparaat word niet herkend :S.. Terwijl het anders altijd alles goed pakt..
Ik overweeg om bluetooth stickie te kopen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:05:

Die 75% is zonder de Elite Rom. Wow, dat is wel een heel erg groot verschil!
Maar ik las dat veel mensen problemen hebben met de Elite? Iemand?
Ik wil deze er vanavond opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer hem eens via een andere usb poort
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:12:
Ik heb alle firewalls heel stiekem uitgezet 8)
Eset smart security
Windows Firewall
Alleen niet die van de router maar ik denk niet dat dat wat uitmaakt..

Nog steeds apparaat word niet herkend :S.. Terwijl het anders altijd alles goed pakt..
Ik overweeg om bluetooth stickie te kopen
badflower schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:17:
[...]

Die 75% is zonder de Elite Rom. Wow, dat is wel een heel erg groot verschil!
Maar ik las dat veel mensen problemen hebben met de Elite? Iemand?
Ik wil deze er vanavond opzetten.
Die ROM is voor mij echt perfect, en las ik op XDA dat er 1 Spanjaard was met een geheugen probleem..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het al in een andere usb poort gedaan gaf geen andere info.. Maar nu ik het in een nog andere usb poort heb gedaan installeerde hij ineenkeer stuurprogrammas.. zegt ie onbekend apparaat is gereed voor gebruik.. Maar er start niets op hij word alsnog niet opgemerkt. En later gaat die weer zeggen van apparaat word niet herkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heb je wel de laatste activesync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

activesync is voor windows xp
Ik heb vista pro.. Activesync is dan automatisch geinstalleerd met die andere 1000 drivers die bij vista zitten..
Windows Mobile 6.1 zou genoeg meoten zijn

En voor bij die windows xp computer. Net gedownload net geinstalleerd

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Je bedoelt WMDC? En bestaat er wel een Vista Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik bedoel WMDC... en hmm toch home sorry, mijn fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
offtopic:
MesR, zou je misschien niet willen topposten? Dat leest een stuk makkelijker. Dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:25:
Ik had het al in een andere usb poort gedaan gaf geen andere info.. Maar nu ik het in een nog andere usb poort heb gedaan installeerde hij ineenkeer stuurprogrammas.. zegt ie onbekend apparaat is gereed voor gebruik.. Maar er start niets op hij word alsnog niet opgemerkt. En later gaat die weer zeggen van apparaat word niet herkend
en op een andere pc/laptop doet hij het wel normaal?

[ Voor 54% gewijzigd door djjef85 op 18-06-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

gyedema schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 07:50:
Wie heeft er al uitgebreid naar de player geluisterd? Ik vind het een meer dan belabberd geluid; ik heb het idee dat het aan de meegeleverde oortelefoontjes ligt, maar het lijkt wel alsof er iets in een ton ligt te spelen of zo. Totaal geen bas, blikkerig, kortom: zwaar onder de maat. De audiobooster (sorry, adiobooster..) helpt daar erg weinig bij; die verminderd het blikkerige hoog een beetje maar geeft geen extra bas. Ik had hiervoor (heb em nog) de HTC710s en daar zat een topgeluid in.

Ik zal die headset eens aansluiten vanavond en kijken of dat verschil maakt. Bovendien heb je dan ook dat achterlijke knopje niet waarbij je, tijdens het muziek luisteren, plotseling stilte hebt en dan ontdekt dat je je laatstgekozen beller weer aan de lijn krijgt....
Ik quote mezelf even... heb ontdekt waar het meer dan belabberde geluid aan ligt: aan de adio (audio) booster. Als ik die kies, is het geluid eerst goed. Stop ik dan de ingebouwde player (dus niet WMP), en start ik die later weer op, dan is het een enorm bagger/blikjes geluid. Audiobooster uit, dan een soft reset en je hebt weer normaal geluid. Zou dit een feature zijn..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook geflashed naar elite rom 1.0. Ik moet zeggen dat het nu zeker sneller is, en heb nog geen problemen ergens mee gehad. De achterkant van de TD "lijkt" nu ook wat minder warm te worden.

Maar ja ik mis toch wel de Nederlandse versie. Is het mogelijk om als ik dat engelse helemaal beu ben de originele Rom er weer op kan zetten of terug te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 18-06-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
leosand schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:30:
Hallo,

Ik ben in overweging om mij een Touch diamond te kopen.
Alleen vraag ik me toch af.... Hoor nl. veel redelijk negatieve klanken hier?

Dus nu eigenlijk me vraag:
Hoelang gaat accu mee (in uren of dagen) met normaal tot intensief gebruik bellen mailen en surfen?
Hoe staat het met het bereik?
En is het wel echt een aanrader of kan ik beter wachten op de pro?
Hoe zijn de kwaliteit foto's die hij maakt?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
- doe nu al 5 dagen met accu, af en toe gebruik
- bereik kan nog niks over zeggen ligt aan provider
- pro/diamond behoeften enzo....
- kwaliteit foto's is voldoende/goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al IGO 2008 werken op de TD?

De installatie loopt heel goed. De content staat op de intere kaart en de setup wordt ook automatisch gestart. Na de installatie en het opstarten van IGO 2008, zie heel even de splash en dan verdwijnt het weer.

Ik heb de IGO 2008 ook op mijn Touch Cruise staan en dat werkt perfect.

Er wordt door XDA forum zijn er diversen verwijzingen naar de HTC flow. Maar die werken niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

tnx
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!