Heb er nog geen gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:42:
Welke dsitri verkoopt OLED en AMOLED TV's/Schermen?
En ik ken er toch echt wel wat, misschien net de gene die ik niet ken.
Heb er nog geen gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:42:
Verwijderd
Begin eerst een merk te zoeken die ze in het assortiment heeft en daarna een distri er bij zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:42:
ETC?Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:23:
[...]
Iemand enig idee welke distri het grootste assortiment heeft aan toetsenborden? Van mid-end tot high-end.
[ Voor 36% gewijzigd door PcDealer op 21-10-2010 10:05 ]
www.nolimitoss.nl
Despec in sneek (geloof ik) moet wel te doen zijn, qua inkt kunnen ze je zeker verder helpen.fredkaps schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:34:
Zijn er ook distributeurs /groothandels in het noorden gevestigd, met name Friesland?
Begrijp ik, maar het kan soms wel eens makkelijk zijn bij spoedgevallen om dichtbij iets te hebben. Even snel met de auto iets halen.dropdeath schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:13:
Ik denk dat het niet zo veel uit maakt waar de groothandel ergens zit aangezien de spullen toch verstuurd worden.
Nee ik denk dat Quote in assen het dichtste bij zit als je in de buurt van friesland iets zoekt.fredkaps schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:26:
[...]
Begrijp ik, maar het kan soms wel eens makkelijk zijn bij spoedgevallen om dichtbij iets te hebben. Even snel met de auto iets halen.
En ik Kon niet veel vinden in Friesland.
www.nolimitoss.nl
Quote zit toch in Oldenzaal?dropdeath schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:23:
[...]
Nee ik denk dat Quote in assen het dichtste bij zit als je in de buurt van friesland iets zoekt.
Quote is volgens mij oldenzaal ja.DJSmiley schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:34:
[...]
Quote zit toch in Oldenzaal?
Complies is dichter bij.. (assen idd)
www.nolimitoss.nl
Verwijderd
Gistron.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:24:
Iemand ook enig idee waar je Apple producten goed kunt inkopen en met name de iPad?
Techdata is leuk, maar de Apple Store is zelfs goedkoper soms.
[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 12-11-2010 11:28 ]
[ Voor 3% gewijzigd door RoricNormannum op 12-11-2010 22:36 ]
Nog niet heel erg lang of wel dat jullie apple leveren, ?RoricNormannum schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:24:
Ik ben zelf accountmanager bij Gistron en kijk regelmatig deze topic nog weleens na, jammer dat we niet zoveel genoemd worden
wij leveren inderdaad apple echter is het wel zo dat wij niet de goedkoopste prijs hebben want idd applestores etc krijgen daar kortingen.
Zou iemand vragen hebben over Gistron dan beantwoord ik deze graag.
Dat had ik al gezien inderdaad, thanksRoricNormannum schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:04:
nee eigenlijk doen wij dat pas sinds kort, imac en macbook zit niet echt in de planning dus ik verwacht daar niet veel in. Voor de iphone/ipad verkopen wij wel de nodige accesoires.
Verwijderd
Jullie zouden inderdaad meer genoemd mogen worden.RoricNormannum schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:24:
Ik ben zelf accountmanager bij Gistron en kijk regelmatig deze topic nog weleens na, jammer dat we niet zoveel genoemd worden
Capestone wellicht ?PcDealer schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:34:
Waar kan ik aan Huawei komen? Ik heb het kantoor in Amsterdam gebeld, maar die kon mij geen naam van een distri geven...
MCC biedt het aan en een of andere onbekende distri die bijna op zijn gat ging.
Hier ben ik ook wel eens op zoek naar geweest. Heb het product uiteindelijk maar besteld via de webshop van E-MU zelf. Dus als er iemand een distributeur weet, verneem ik dit ook graagIk ben op zoek naar een handel die E-MU geluidskaarten kan leveren
Barst los!
[ Voor 28% gewijzigd door nextware op 01-12-2010 08:02 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
misschien devil.de ?.-The_Mask- schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:10:
Iemand die weet wie de Super Flower voedingen levert? Of wie dat wil doen?![]()
In Duitsland zijn ze al te koop en de price is nice voor een 80 PLUS Gold voeding.
AMD Nieuwsdiscussie
www.nolimitoss.nl
AMD Nieuwsdiscussie
Wij hadden bij geen enkele leverancier orderkosten. Echter afgelopen jaar, zijn er meerdere het toch gaan doorvoeren. Aangezien wij bij meerdere distri's tonnen doen, acht ik de kans klein dat jij daar onderuit kunt komen.jimbo123 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:53:
Heeft iemand een idee van hoeveel omzet je bij Copaco zou moeten doen om geen orderkosten meer te hebben?
[ Voor 28% gewijzigd door jimbo123 op 08-01-2011 19:17 ]
Fyi, wij doen meer als een miljoen bij copaco en betalen nog steeds orderkosten. Etc ook, maar daar doen we ook maar een fractie van onze omzet. Weet niet of dat veranderd als je er wel veel gaat doen.jimbo123 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:16:
Dus met 1-2 ton omzet bij Copaco zouden ze de orderkosten niet weg willen doen?
Zou een ETC dat wel doen? (Ingram lijkt me helemaal kansloos).
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
www.nolimitoss.nl
Wij doen veel bij ETC en het zoeken was inderdaad niet altijd fantastisch, dus ben wel benieuwd wat er veranderd is.samo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:57:
En dan willen we natuurlijk testen. Dus mag ik klanten omzetten naar het nieuwe zoeken om het eens proef te draaien. Zijn er hier tweakers die ik daar misschien blij mee maak?
ETC hebben wij het voor elkaar gekregen om bij het bestellen via hun webshop, dat er geen orderkosten worden gerekend. Onze directeur ging daar helemaal prat op, maar ik denk dat het gewoon een lokkertje is wat bij meerdere klanten gedaan wordtTimmert schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:58:
Vraag het ze
Sowieso vind ik ETC een veel leukere club dan Ingram, prijzen schelen (iig voor mij) niet veel.
Arne?samo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:57:
Zoals ik eerder al heb gemeld in dit topic ben ik sinds een tijdje webmaster bij een toevallig net nog genoemd distri; ETC.
ETC heeft de beste zoekengine w.m.b. Die van Copaco was eerst bagger en ook nog traag. Sinds de update vorig jaar is het wat beter.Anyway, wij hebben al lange tijd de wens onze zoekengine en -interface te verbeteren en zijn hier al een tijd lang mee bezig geweest. Inmiddels is het zo ver dat we denken een aantal verbeteringen te kunnen lanceren die het gebruik van de site een stuk makkelijker maken. Een grote verbetering maken we met het zoeken met verfijnopties. Inmiddels is de ontwikkeling zo ver dat we het intern draaiend hebben. En dan willen we natuurlijk testen. Dus mag ik klanten omzetten naar het nieuwe zoeken om het eens proef te draaien. Zijn er hier tweakers die ik daar misschien blij mee maak?
Nu ik het zo zie, dan hebben wij geen orderkosten, alleen voor verzending.dropdeath schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:10:
Nou ik werk ook bij een distri maar wij hanteren geen order kosten.
Vinden het ook raar dat je omdat je wilt bestellen dat je daar voor moet betalen.
Wel rekenen we verzendkosten maar dat is een redelijk bedrag.
Jup :-)
Leuk om te horen.[...]
ETC heeft de beste zoekengine w.m.b. Die van Copaco was eerst bagger en ook nog traag. Sinds de update vorig jaar is het wat beter.
Het omzetten gebeurt per debiteur, dus een bedrijf. Alleen de zoekinterface verandert, functioneel verandert er weinig. Eventueel kan ik de debiteur ook tijdelijk omzetten. Ik ben gewoon vooral benieuwd naar ervaringen.Wat houdt het overzetten in: per persoon/login of per bedrijf?
Dan moet je met Anny contact opnemen, debiteur (zie sig)samo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:36:
[...]
Jup :-)
[...]
Leuk om te horen.
[...]
Het omzetten gebeurt per debiteur, dus een bedrijf. Alleen de zoekinterface verandert, functioneel verandert er weinig. Eventueel kan ik de debiteur ook tijdelijk omzetten. Ik ben gewoon vooral benieuwd naar ervaringen.
www.nolimitoss.nl
Het zou al enorm veel schelen als de producten in de juiste categoriën worden aangemaakt. Bekijk bijvoorbeeld eens via de catalogus, HP->Notebook->Subcategorie. Daar zie je AMD, Intel Celeron, Intel Centrino, Intel Pentium en Intel. Die categoriën worden door elkaar gebruikt, niet specifiek genoeg en soms zelfs helemaal verkeerd, zie WT114EA#ABH. Als dit al niet in orde is, heeft het uitbreiden van de zoekfunctionaliteit geen enkele zin.samo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:55:
Dat is ook zeker een uitdaging voor ons. Het is erg lastig de zoekinterface uit te breiden met extra zoekmogelijkheden zonder het gewoon zoeken moeilijker te maken. Dat hebben we wel geprobeerd door de extra zoekopties als verfijnoptie aan te bieden tijdens het bekijken van de zoekresultaten. Hopelijk zorgt dat er voor dat de zoekinterface nog snel genoeg werkt, en intuitief genoeg is om geavanceerd te gebruiken.
Neissamo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:30:
Zoals ik net al aan de telefoon meldde aan PcDealer hebben wij een grote verbetering doorgevoerd op het gebied van categorisering. De mogelijkheid om te verfijnen gaat verder dan tot nu toe was en is toegespitst op de productgroep.
Leuk om te zien hoe TD het doet. Zo komt onze nieuwe interface er uit te zien:
[afbeelding]
(Prijzen maar even verwijderd).
Ik welsamo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:38:
We dachten dat niemand dat gebruikt. Dus die zijn weg. Mis je ze echt?
[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 12-01-2011 15:03 ]
AMD Nieuwsdiscussie
www.nolimitoss.nl
Nou, have i got news for you!?!. Zodat je de nieuwe producten een beetje kan opvolgen kan je nu (per zo net) ze zoekresultaten ook sorteren op datum aan ons systeem toegevoegd. Helpt dat je weer een beetje op weg?PcDealer schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:58:
[...]
Waar is de pagina gebleven met de nieuwe toegevoegde producten?
Als ik zoek op "HP" dan zie geen optie voor je filtersamo schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 14:22:
[...]
Nou, have i got neeeeeeeews for you!?!. Zodat je de nieuwe producten een beetje kan opvolgen kan je nu (per zo net) ze zoekresultaten ook sorteren op datum aan ons systeem toegevoegd. Helpt dat je weer een beetje op weg?
Got itsamo schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:09:
Het staat dan ook bij de sorteermogelijkheden bovenaan:
[afbeelding]
Verwijderd
Wij (ETC) voeren wel Fujitsu (sinds juni vorig jaar), maar niet deze producten. Copaco ook niet. Alleen van Tech Data weet ik niet of ze naast de 'reguliere' PC/Server/Thin Clients/Workstations/enz spullenboel wellicht ook de andere Fujitsu productlijnen voeren (waaronder dus scanners). Daar zou je even je licht op kunnen steken. Of contact opnemen met Fujitsu zelf. Ze hebben vast een contact-functie op de site. Kom je niet (snel genoeg) verder: drop een berichtje hier/PB/twitter/email en ik zoek het via onze contacten voor je uit.Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:12:
Weet iemand een distributeur voor de Fujistu scansnap producten ?
link: http://www.fujitsu.com/emea/products/nl/scansnap/
Ja, Techdata heeft deze producten in het assortiment zitten.marksanne schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:46:
[...]
Wij (ETC) voeren wel Fujitsu (sinds juni vorig jaar), maar niet deze producten. Copaco ook niet. Alleen van Tech Data weet ik niet of ze naast de 'reguliere' PC/Server/Thin Clients/Workstations/enz spullenboel wellicht ook de andere Fujitsu productlijnen voeren (waaronder dus scanners). Daar zou je even je licht op kunnen steken. Of contact opnemen met Fujitsu zelf. Ze hebben vast een contact-functie op de site. Kom je niet (snel genoeg) verder: drop een berichtje hier/PB/twitter/email en ik zoek het via onze contacten voor je uit.
Verwijderd
De prijzen zijn echter alleen interessant wanneer je officieel Apple reseller bent, en dat wordt je bij Apple niet met een kleine omzet.thijszor schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:57:
five4u.com is erg groot met apple, moeite waard om even naar te kijken.
TechdataVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:10:
echte groothandelprijzen dus?
waar komen webwinkeliers dan in voor Apple producten?
Verwijderd
Heb het ooit is horen zeggen van een medewerker van applestore, maar goed hoe accuraat dat is weet ik niet.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:16:
5% - 6% zijn de reguliere marges in Apple cq consumenten electronica als leverancier aan retailer? dat is niet veel, vandaar dat ze alleen veel willen verkopen
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 31-03-2011 19:27 ]
Voor Tv's en alles misschien, maar kwa computers zijn ze echt niet voor iedereen een concurrent hoor.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:21:
ik weet wel dat de concurrentie in consumente electronica land moordend is. vooral Media Markt die eigen winkelprijzen per locatie bepaalt en iedereen uit de buurt eruit concurreert.
van groothandel/distributiekant weet ik niet zo
Wat voor shirt? Heb ook input geleverdPcDealer schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:06:
W00t van ETC een t-shirt gekregen vanwege mijn geleverde input op het nieuwe zoeksysteem!
Verwijderd
Ik heb ook zo'n shirt ontvangen. Bevat allerlei zoekworden, niks speciaals.
Verwijderd
Bel ze op... maar je moet wel zoeken naar de leveranciers die je product hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:48:
Kan iemand mij vertellen welke leveranciers de laagste verzendkosten hebben i.c.m dropshipping?
Verwijderd
Wat is duur? En de grote jongens, dan hou je een handvol over. Je doet toch al zaken met een aantal? Vraag hen wat het kost.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:29:
Om ze nu alle 20 te bellen is ook zo watDoelde meer op de grotere jongens zoals Copaco, BAS enzovoorts. Ik weet dat ETC bijvoorbeeld heel duur is qua verzend en orderkosten.
Verwijderd
Bij ETC betalen wij EUR 7,50 order kosten. Prijs voor dropshipment weet ik niet.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:37:
Op dit moment weet ik de kosten bij Nedis, Copaco, ETC. Nedis is verreweg het interessants dus ik zoek leveranciers waar de orderkosten €10,- of lager zijn dan dat bedrag.
Niets ontvangen? DM me even jouw naam en ik kijk het even na
Hihi!samo schreef op maandag 04 april 2011 @ 06:46:
[...]
En er zijn ook een hoop tips al verwerkt. Enkele verfijnopties zijn aangescherpt (al worstel ik nog met UPS&Accu's...), [...]
We halen veel van de technische details uit CNET data. Daardoor is het niet zo makkelijk procedureel in te regelen. Het is dus even zoeken naar de juiste manier om die data goed te sorteren en te interpreteren. Ik ben zelf inhoudelijk niet sterk genoeg in dit segment, dus heb hierbij wel de hulp ingeschakeld van de productmanagers om te kijken welke CNET data mij vertelt hoe ik het moet indelen.PcDealer schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:49:
[...]
Hihi!
Is het niet een kwestie van de juiste data aanleveren door de productmanagers?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Die is niet nieuw meer... staat er al best een tijdje.kKaltUu schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:05:
iemand anders al de nieuwe site van copaco gezien?
Wat is er nieuw aan dan? Het is al een half jaar hetzelfde.kKaltUu schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:05:
iemand anders al de nieuwe site van copaco gezien?
jimbo123 schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:11:
[...]
Die is niet nieuw meer... staat er al best een tijdje.
Ingram.. die heeft een nieuwe site, wij zijn onlangs gemigreerd.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Bij Qwerty is de dropshipment 7.50 en voor een normale zending 13 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:48:
Kan iemand mij vertellen welke leveranciers de laagste verzendkosten hebben i.c.m dropshipping?
www.nolimitoss.nl
Ingram valt wel mee toch ?kKaltUu schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:38:
[...]
komt ervan, te weinig koffie. idd ingrammicro
Die site maakt niet veel uit... ziet er anders uit maar een verbetering? Ik vind het erger dat elke order minimaal een dag blijft hangen omdat iemand anders nog op een knopje moet drukken voordat ie 'final' is zeg maar....
Hoi,ShaiNe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:52:
...
Ik heb de volgende Belgische leveranciers al gevonden, waar niet expliciet gevraagd wordt naar een minimale omzet:
2by2
Cloetens
diditech
ATC
...
www.nolimitoss.nl
Dan zul je in veel gevallen beter uit zijn door een partnership aan te gaan met een bestaande reseller/webshop.Psych7763 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:30:
[...]
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar een aantal Belgische distributeurs, liefst zonder eisen ivm minimale omzet. Ik ben onlangs een zaakje gestart in bijberoep, en zal voorlopig geen grote omzetten kunnen genereren.
Verwijderd
Ik dacht eerst: wat is dit voor vraag, dat staat toch op de site van Polycom?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:10:
Iemand enig idee waar je de Polycom KIRK 300 kunt inkopen voor een normale prijs?
Ik zie bijvoorbeeld Teleconomize de KIRK 300 aanbieden voor € 249,-
Linkje
Er zal neem ik aan toch ook wel een distri zijn die dit levert?
Verwijderd
Nu ik toch een vraag wou plaatsen, gelijk maar even een berichtje met als reactie voor GO Telecom.PcDealer schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:49:
[...]
Ik dacht eerst: wat is dit voor vraag, dat staat toch op de site van Polycom?
Maar nee, ik kon geen partner vinden op de website. Dan maar gebeld en werd toen zeer vakkundig geholpen. In Nederland zijn er twee distri's:
GO Telecom:
http://www.goconnect.nl/
Talk and Vision:
http://www.talkandvision.com/contact.html
Polycom KIRK DECT prijzen:
http://www.go-connect.nl/...ist_polycom_kirk_dect.pdf
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq