Distributeurs/groothandels

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Mektheb schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:33:
[...]

Daar doelde ik ook niet op ;), maar gewoon nieuwschierig wij bieden ze aan voor €2,35 3meter cat5?
naja zou het wel ff checken

maar was puur nieuwschierig meer niet
Hmm geld verdienen is geen zonde hoor. Die 10 euro is overdreven maar die 2,35 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTP Patchkabel Cat5e 3m en dan gewoon de normale kost mij nu inkoop € 1,12 en ik zou hem denk ik verkopen voor € 2,25. Mijn standaard marge wat ik voor hardware gebruik, kan ik blijkbaar niet voor kabels gebruiker. Dat zou betekenen dat ik er maar een paar cent op verdien.

Ik heb ook geen idee wat voor prijzen er standaard voor staan en heb daar nog niet eens naar gekeken. Ik heb net gekeken bij 1 concurrent en dan zou het rond € 3 zitten.

Zoals ik al zei boeit mij die kabels ook erg weinig en zal ergens een tussenweg moeten zien te vinden.
Sen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:06:
[...]

Hmm geld verdienen is geen zonde hoor. Die 10 euro is overdreven maar die 2,35 ook.
Ik moest vanmiddag uit extreme hoge nood een usb aansluitkabel hebben. Ja ik weet het krijg ze morgen binnen en ik heb mijn eigen kabel gebruikt voor een klant, nooit gedacht dat ik hem zo snel nodig zou hebben.

Ik ben bij een electronica winkel geweest, de kortste kabel die ze hadden was 5 meter. Kosten? € 10. 10 hele euros, ffs dat noem ik pas afzetterij en toen ik in de auto zat heb ik mijzelf echt voor de kop geslagen van waar ben je in godsnaam mee bezig.

Naja het is dat ik niet zonder kan en ook nergens meer een kabel had liggen, maar sjees. Dat noem ik klant oplichten.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:54:
UTP Patchkabel Cat5e 3m en dan gewoon de normale kost mij nu inkoop € 1,12 en ik zou hem denk ik verkopen voor € 2,25. Mijn standaard marge wat ik voor hardware gebruik, kan ik blijkbaar niet voor kabels gebruiker. Dat zou betekenen dat ik er maar een paar cent op verdien.

Ik heb ook geen idee wat voor prijzen er standaard voor staan en heb daar nog niet eens naar gekeken. Ik heb net gekeken bij 1 concurrent en dan zou het rond € 3 zitten.

Zoals ik al zei boeit mij die kabels ook erg weinig en zal ergens een tussenweg moeten zien te vinden.

[...]

Ik moest vanmiddag uit extreme hoge nood een usb aansluitkabel hebben. Ja ik weet het krijg ze morgen binnen en ik heb mijn eigen kabel gebruikt voor een klant, nooit gedacht dat ik hem zo snel nodig zou hebben.

Ik ben bij een electronica winkel geweest, de kortste kabel die ze hadden was 5 meter. Kosten? € 10. 10 hele euros, ffs dat noem ik pas afzetterij en toen ik in de auto zat heb ik mijzelf echt voor de kop geslagen van waar ben je in godsnaam mee bezig.

Naja het is dat ik niet zonder kan en ook nergens meer een kabel had liggen, maar sjees. Dat noem ik klant oplichten.
Je hebt geen echte fysieke winkel? Maar 1 product verkopen kost volgens mij meer dan 2 euro . (Restocking, verzendkosten, personeelskosten)En als mensen een printer kopen of iets anders waar ze een usb kabel voor nodig hebben kan je altijd nog zeggen dan krijg je deze USB kabel van jouw voorbeeld 10 euro (wat misschien wat duur is) er gratis bij. (Maar de klant zal denken ik kreeg gratis die 10 euro kabel dat is pas service)

[ Voor 13% gewijzigd door Sen op 20-10-2009 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Sen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:06:
[...]

Zit gewoon netjes een marge op hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:28:
[...]

Je hebt geen echte fysieke winkel? Maar 1 product verkopen kost volgens mij meer dan 2 euro . (Restocking, verzendkosten, personeelskosten)En als mensen een printer kopen of iets anders waar ze een usb kabel voor nodig hebben kan je altijd nog zeggen dan krijg je deze USB kabel van jouw voorbeeld 10 euro (wat misschien wat duur is) er gratis bij. (Maar de klant zal denken ik kreeg gratis die 10 euro kabel dat is pas service)
Nee ik heb geen fysieke winkel. Dus ik verkoop geen losse kabels, tenzij in uitzonderlijke situaties. Als ik deze kabels nodig heb zal het bij het leveren van een printer zijn of installatie werkzaamheden. Ik snap je punt ook wel. Ik moet er alleen voor zorgen dat minimaal mijn marge erop zit inclusief de verzendkosten verdeeld over de kabels.

Bij deze kabels en met zulke lage bedragen ben ik wel genoodzaakt om de marge hoger te maken, anders verdien ik er maar een paar cent op. Maar ik zal niet de kabel verkopen en de inkoop prijs 10x over de kop doen. Vind wel dat je een beetje redelijk moet blijven.

Wat kost zo'n USB kabel van 5 meter? € 2 inkoop? Verkoop hem dan voor ergens in de buurt van 5 euro. Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarom zou je als iedereen die kabels voor €10 verkoopt? Ik zou lekker die winst pakken want mensen hebben die kabel toch wel nodig. Klinkt lullig maar jij moet toch ook winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plus niemand kijkt naar de bedragen van dergelijke accessoires. Ze zien alleen het bedrag van de printer/hardware en kijken nauwelijks naar de bijkomende kosten (anders dan inkt oid). Die 2,x euro vind ik ook te goedkoop. Ik denk dat 5 euro een mooie middenweg is, hetgeen je waarschijnlijk zelf ook een prima acceptabele prijs zou vinden als je de inkoopprijs niet zou kennen! Plus, denk je echt dat mensen voor een evt prijsverschil van 2 euro elders gaan winkelen? Dit soort producten zijn nu eenmaal juist de producten waar je een paar euro extra op kunt verdienen! Waarom laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:54:

[...]
Maak er gewoon EUR 4,95 van Heel goedkoop voor de klant enorme marge voor jou. Ook al is het in geld vrij weinig op een enkele kabel.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De marge op kabels zijn echt groot. Ik zie het bij Nedis waar ik regelmatig inkoop welke prijzen gehanteerd worden dat is echt niet normaal meer. Ik bestel meestal meteen mee met mijn distri maar ik had hier in Amstelveen PST zitten en kon alle kabels en geheugen zo afhalen maar die zijn failliet helaas. Dat was zo relaxed. Even kabels halen of geheugen geen probleem. Ik kon vroeger ook via mijn tussenhandel bij Bas en zo afhalen maar door fraude mag dat niet meer.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Iemand enige idee waar je de Konig Homeplug adapters CMP-HOMEPLUG25 zou kunnen halen?
Ik kan van Konig nieteens een website vinden om een distri op te zoeken.
Verder hebben wel tal van webwinkels deze adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

jimbo123 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:11:
Iemand enige idee waar je de Konig Homeplug adapters CMP-HOMEPLUG25 zou kunnen halen?
nedis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbo123 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:11:
Net afgelopen vrijdag een gesprek gehad met Connectron. Hij gaf aan dat ze ook Konig producten konden leveren. Misschien die even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, (wist even niet welk gedeelte ik m moest plaatsen dus doe maar hier.)

Ik en een vriend van mij modden en customizen als hobby aan pc's
Nu we redelijk wat bekendstaan in omgeving word er steeds vaker voor een nieuwe pc gevraagd bij ons.
Dus denken we erover een webshop te starten om meer mensen van dienst te zijn met custom pc's.
Maar ja welke leverancier zullen we nemen we hebben namelijk niet zo heel veel pc's per maand gewoon een stuk of 4/6 per maand ('t is immers hobby) en we willen ook niet een groot aanbod op de webshop zetten.
Gewoon keuze uit bv stuk of 10 systemen die je zelf nog kan aanpassen ofzo
We zouden dus liefst 1 leverancier hebben met zeg maar van alles op voorraad.
Anders moeten we bv van verschillende leveranciers afnemen en dan worden de verzendkosten ook geen pretje aangezien we geen grote afnames zullen doen.(nu gebruikte we gewoon azerty of salland voor de onderdelen)
We hebben een kvk en btw nr dus directe leverancier zou mooi zijn.

Alvast bedankt voor enige opmerking/tips.

groeten mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
Ik zou eens kijken bij Qwerty Computers ( http://www.qwerty-nl.com/page.php?page=main )
Zij hebben wat betreft computer onderdelen ook heel veel, en naast computer onderdelen ook heel veel, denk aan tv's, netwerken, beveiliging.
Op hun site staat een deel van hun assortiment, je zou ze eens kunnen e-mailen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 10:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

Pas wel op dat je (als je een website erbij hebt) de belastingdienst je hobby-project niet als bedrijfsmatig gaat zien. Dan moet je opeens aan allemaal zaken gaan denken (btw, boekhouding, ...) en als ik het zo lees is dat ook weer niet de bedoeling.

Kan je eigenlijk beter dus helemaal geen site maken of een bedrijf starten en het meteen netjes doen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit heeft niet veel met OH te maken.
> SF dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over belastingdienst maakt niet uit we houden nu ook boekhouding bij alleen nog niet voor de belastingdienst maar voor onze klanten want als er iets is kunnen wij terug vallen op onze leveransier(nu azerty)
maar die halen ook overal alles vandaan dus vandaar dat wij willen kijken of het niet direct kan
vandaar dat we willen uitbreiden door meerdere mensen van custom pc's te gaan voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem contact op met McDos en TechData, daar kun je al een flink deel van je onderdelen vandaan halen.
Maar uiteraard zullen ze je als klant weigeren als het niet om massa inkoop gaat, of er dergelijke kosten voor rekenen dat het net zo interessant is om het bij een webshop te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:45:
over belastingdienst maakt niet uit we houden nu ook boekhouding bij alleen nog niet voor de belastingdienst maar voor onze klanten want als er iets is kunnen wij terug vallen op onze leveransier(nu azerty)
maar die halen ook overal alles vandaan dus vandaar dat wij willen kijken of het niet direct kan
vandaar dat we willen uitbreiden door meerdere mensen van custom pc's te gaan voorzien.
Met 6 pc's in het jaar kun je het wel op die manier doen, maar als het gaat lopen zou ik het gewoon officieel doen. Zoveel stelt het ook niet voor, kvk inschrijving en BTW nummer. Alleen moet je wel even goed nadenken over voorwaarden en garantie etc. Nu ook al natuurlijk.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Distributeurs/groothandels al doorgespit? Wellicht is dat een goed startpunt. Als je wilt kan ik je topic ook wel even mergen met dat topic. Laat maar weten wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mig29
o ja mag wel en zal die topic is eens gaan doornemen ;)

@null
ja nu is het gewoon 4a5 pc's de maand en vorige maand al 7 dus vandaar dat we iets uitgebreider willen gaan doen en kijken wat goede optie's zijn het blijft immers avond uurtjes werk(hobby) overdag gewoon vaste baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek even een merge met dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:47:
@null
ja nu is het gewoon 4a5 pc's de maand en vorige maand al 7 dus vandaar dat we iets uitgebreider willen gaan doen en kijken wat goede optie's zijn het blijft immers avond uurtjes werk(hobby) overdag gewoon vaste baan.
Dan zul je wel gewoon officieel moeten met kvk inschrijving en BTW nummer, anders ben je echt belasting aan het ontduiken. Maar het stelt niet zoveel voor, en het komt nog beter over op klanten.
Overigens willen distributeurs ook wel vaak een bedrijfsnaam / btw nummer / kvk nummer hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 21:14
Sterker nog, zonder KVK zullen ze je gewoon als particulier beschouwen en die mogen niet kopen bij distributeurs. Maar voor de aantallen die ik hierboven zie denk ik niet dat je bij een distri aan het goede adres bent, ik zou eerder eens een voorstel doen aan een goede shop om te kijken of daar wat te regelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

KvK zou wel eens meer kunnen kosten dan het oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:45:
Ik zou kijken of je geen sub distri of echte distri in de buurt heb zitten waar je alles kan krijgen waar zit je ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
PcDealer schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:24:
KvK zou wel eens meer kunnen kosten dan het oplevert :)
Nou ja.. die 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sen schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:29:
[...]

Ik zou kijken of je geen sub distri of echte distri in de buurt heb zitten waar je alles kan krijgen waar zit je ongeveer?
NB oosterhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Haha dat is mijn woonplaats :D

Proc moederbord geheugen hardeschijf heb je VIP in raamsdonkveer

Kasten procase in breda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:24
Ik zou als zelfstandig bijberoep een eenmanszaak willen opstarten. Aangezien ik wellicht in het begin een minimale omzet zal draaien ben ik op zoek naar Belgische leveranciers, die een minimale omzet niet noodzakelijk achten.

Ik heb de volgende Belgische leveranciers al gevonden, waar niet expliciet gevraagd wordt naar een minimale omzet:

2by2
Cloetens
diditech
ATC

Kan er iemand bevestigen welke van bovenstaande leveranciers geen minimale omzet vragen?
Kennen jullie misschien ook nog andere Belgische leveranciers die geen minimale omzet vragen?
Wat zijn de voor- en nadelen om voor buitenlandse leveranciers te kiezen? Het grootste voordeel lijkt me hun lagere prijzen dan in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Ik zit ook met dezelfde vraag voor jou, maar dan voor Nederlandse leveranciers ;) Het punt is dat ik ook geen grote omzet ga draaien, en dus waarschijnlijk bij een 'gewone' webshop beter uit ben, als ik alles hier goed heb gelezen :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaiNe
En misschien een domme vraag, maar hoe zit het dan met de BTW, aangezien webshops meestal incl. BTW verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk, ik heb verschillende verhalen gehoord. Ik ga binnenkort naar de kamger van koophandel om te kijken wat hun zeggen, ik weet alleen niet of er zo'n soort instantie ook in België is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaiNe
ja, hier moeten we naar het "ondernemersloket", een minder sprekende naam maar met dezelfde functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Cloetens is begin dit jaar toch failliet gegaan? Of zijn ze doorgestart?

edit:
vorig jaar al dus

http://www.itreseller.be/reseller.cfm?id=90386

[ Voor 36% gewijzigd door stylezzz op 08-12-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

ShaiNe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:52:
Ik zou als zelfstandig bijberoep een eenmanszaak willen opstarten. Aangezien ik wellicht in het begin een minimale omzet zal draaien ben ik op zoek naar Belgische leveranciers, die een minimale omzet niet noodzakelijk achten.

Ik heb de volgende Belgische leveranciers al gevonden, waar niet expliciet gevraagd wordt naar een minimale omzet:

2by2
Cloetens
diditech
ATC

Kan er iemand bevestigen welke van bovenstaande leveranciers geen minimale omzet vragen?
De meeste zullen echt niet al te moeilijk doen en zal het meer iets in de zin zijn van minimale order grootte.
Kennen jullie misschien ook nog andere Belgische leveranciers die geen minimale omzet vragen?
Belgie is niet mijn sterkste kant maar bas en diditrade zijn er nog 2.
Wat zijn de voor- en nadelen om voor buitenlandse leveranciers te kiezen? Het grootste voordeel lijkt me hun lagere prijzen dan in België.
Wat voor mij wel eens een voordeel was dat ik de btw niet hoefde voor te schieten. En daarom wel eens in belgie bestelde.
ShaiNe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:07:
En misschien een domme vraag, maar hoe zit het dan met de BTW, aangezien webshops meestal incl. BTW verkopen.
Distri's verkopen ook incl btw dus ik begrijp je vraag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Weet jij een Nederlandse distri die interessant kan zijn voor iemand die niet direct een grote omzet draait? Of zijn webshops toch een betere keuze?

Ik wil sowieso wel bij een aantal informeren naar de mogelijkheden, dat kan nooit kwaad volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

StefanvanGelder schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:39:
Weet jij een Nederlandse distri die interessant kan zijn voor iemand die niet direct een grote omzet draait? Of zijn webshops toch een betere keuze?

Ik wil sowieso wel bij een aantal informeren naar de mogelijkheden, dat kan nooit kwaad volgens mij :)
ach ligt veel aan locatie vind ik zelf altijd.. Als je een goede distri hebt waar je makelijk langs kan gaan is dat beter als een webshop aan de andere kant van het land waar je niet langs mag komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sen op 08-12-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Aangezien ik nu ook al regelmatig naar Raalte (Azery & Salland) rij weet ik het antwoord al :)

Ik heb nog niet echt distri's kunnen vinden rondom Wierden/Almelo...

[ Voor 27% gewijzigd door Stefanovic45 op 08-12-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Quote in oldenzaal? Maar ik denk dat je als professioneel hobby'ist daar niet echt welkom bent. (om het zo maar even te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

StefanvanGelder schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:17:
Aangezien ik nu ook al regelmatig naar Raalte (Azery & Salland) rij weet ik het antwoord al :)

Ik heb nog niet echt distri's kunnen vinden rondom Wierden/Almelo...
In groenlo zit ncs maar of dat dicht bij is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Sen schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:30:
[...]

In groenlo zit ncs maar of dat dicht bij is ?
Dat is 55KM, daar rij je niet even zo heen. Volgens mij kost het ook meer benzine kosten dan verzendkosten, dus economisch ook niet echt je-van-het.
dominator schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:30:
Quote in oldenzaal? Maar ik denk dat je als professioneel hobby'ist daar niet echt welkom bent. (om het zo maar even te noemen)
Quote heb ik inderdaad ook zitten bekijken, maar dat is toch ook weer 34 KM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ja, tis natuurlijk ook niet dat je elke 10km in nederland wel een distri kunt vinden.... :P (ze concurreren mekaar nu al kapot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Haha ik snap het wel, maar ik moest ook ff snel afhaken omdat mn car pooler stond te wachten :)

Bij Quote is het inderdaad zo dat ze waarschijnlijk niet zo staan te springen om kleine semi hobbyisten of hoe je het ook wilt noemen. Ze noemen ook noemen ook niet voor niets een minimale omzet van 10k / jaar. Daarnaast hoor ik in dit topic al een paar keer voor bij komen dat ze niet de goedkoopste zijn.

Voor NCS geldt volgens mij dat ze meer gericht zijn op servers en netwerk oplossingen voor grotere bedrijven. Zo komt de site tenminste op mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

StefanvanGelder schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:00:
Haha ik snap het wel, maar ik moest ook ff snel afhaken omdat mn car pooler stond te wachten :)

Bij Quote is het inderdaad zo dat ze waarschijnlijk niet zo staan te springen om kleine semi hobbyisten of hoe je het ook wilt noemen. Ze noemen ook noemen ook niet voor niets een minimale omzet van 10k / jaar. Daarnaast hoor ik in dit topic al een paar keer voor bij komen dat ze niet de goedkoopste zijn.

Voor NCS geldt volgens mij dat ze meer gericht zijn op servers en netwerk oplossingen voor grotere bedrijven. Zo komt de site tenminste op mij over.
Boven utrecht ken ik ook niet zo veel meer :D Een jaar of 2 geleden deden ze nog wel componenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik doe nog steeds bijna alles bij Wave, dat is hier 230 KM vandaan. So what? 10 euro verzendkosten en klaar.

Als je goedkoop wilt kun je beter in de pricewatch gaan sneupen, daar kun je waarschijnlijk goedkoper inkopen.

Betreffende de BTW vraag, een distri berekent haar prijs net als een webshop. Maar omdat een webshop gericht is op consumenten wordt de prijs vaak inclusief BTW weergegeven, terwijl een distri het exclusief BTW weergeeft. Je betaald altijd het inclusief bedrag, echter als onderneming kun je de BTW inhouden bij je BTW aangifte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Laatst online: 26-03-2023
Iemand enig idee waar je een HP Pavilion DV8-1050EG zou kunnen inkopen?
Copaco / Tech / Ingram / ETC heeft hem niet.
Ik zie wel bij webshops zoals Qplaza dat deze leverbaar is (en dat bevestigen ze telefonisch ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

jimbo123 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:51:
Iemand enig idee waar je een HP Pavilion DV8-1050EG zou kunnen inkopen?
Copaco / Tech / Ingram / ETC heeft hem niet.
Ik zie wel bij webshops zoals Qplaza dat deze leverbaar is (en dat bevestigen ze telefonisch ook).
EG ben ik nog nooit tegen gekomen, wel de ED. Ik vermoed dat Qplaza ze (zoals vaker) uit het buitenland haalt.

Wel beschikbaar:
http://h10010.www1.hp.com...4354-4011373-4043814.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten maar ik zag de LG Arena hier wel heel erg goedkoop staan: pricewatch: LG KM900 Arena Zilver . Denken jullie dat dit betrouwbaar is of gewoon een typfout op de site?

Mvg,

nattiez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:59

ObAt

Loading...

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:49:
Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten maar ik zag de LG Arena hier wel heel erg goedkoop staan: pricewatch: LG KM900 Arena Zilver . Denken jullie dat dit betrouwbaar is of gewoon een typfout op de site?

Mvg,

nattiez
Tja hij is niet op voorraad dus het lijkt me sterk dat een winkel hem 100 euro goedkoper kan krijgen. Lijkt me meer een foutje in het systeem :D

ObAt

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Iemand een idee waar ik EVGA producten kan bestellen.

Ik heb al contact gehad met evga europe maar die zeiden stuur maar een mail met wat je nodig hebt
en dan sturen wij het op als het op voorraad is.
maar ja dat werkt niet echt want ik wil weten of het op voorraad is en dan kan aanbieden aan de klant.

iemand een idee of moet ik nog verder praten met evga europe om te kijken of er meer mogelijkheden zijn...
ook reageren ze pas na 3 dagen iedere x ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 22:33
Wij bestellen alles bijna ETC, er zijn alleen bepaalde dingen die ze niet veel hebben. Onderdelen voor pc's, bepaalde routers, cartridges dat soort dingen. Die bestellen we momenteel allemaal meestal bij Informatique vanwege goede ervaringen.
Zijn er andere distri's of groothandels waar je al mee in zee kan voor bedragen tussen de 7 en 10.000 euro?
Dat is ongeveer het bedrag aan onderdelen wat we niet bij ETC halen, niet superveel, maar toch redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:06:
Hoi,

Iemand een idee waar ik EVGA producten kan bestellen.

Ik heb al contact gehad met evga europe maar die zeiden stuur maar een mail met wat je nodig hebt
en dan sturen wij het op als het op voorraad is.
maar ja dat werkt niet echt want ik wil weten of het op voorraad is en dan kan aanbieden aan de klant.

iemand een idee of moet ik nog verder praten met evga europe om te kijken of er meer mogelijkheden zijn...
ook reageren ze pas na 3 dagen iedere x ofzo....
Zo werkt het niet, EVGA wil liever niet bij elke webshop op de hoek van de straat te grabbel liggen. Het liefst hebben ze dat je gewoon wat van hun producten op voorraad neemt, en vervolgens aan de man probeert te brengen.

PS. er is verder geen officieel EVGA distri in nederland geloof ik. Of je moet via Wave gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door stylezzz op 21-01-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

MADG0BLIN schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:24:
Wij bestellen alles bijna ETC, er zijn alleen bepaalde dingen die ze niet veel hebben. Onderdelen voor pc's, bepaalde routers, cartridges dat soort dingen. Die bestellen we momenteel allemaal meestal bij Informatique vanwege goede ervaringen.
Zijn er andere distri's of groothandels waar je al mee in zee kan voor bedragen tussen de 7 en 10.000 euro?
Dat is ongeveer het bedrag aan onderdelen wat we niet bij ETC halen, niet superveel, maar toch redelijk.
Noem eens wat merken/onderdelen. Cartridges kan toch prima bij ETC? Mijn contact is Justin \o/
PC onderdelen deed ik bij Techdata. Maar goed overal zal gelden onder de xxx bijkomende kosten, lager dan dat bedrag nog eens. Dus een grote webshop is wellicht interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 22:33
PcDealer schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:26:
[...]

Noem eens wat merken/onderdelen. Cartridges kan toch prima bij ETC? Mijn contact is Justin \o/
PC onderdelen deed ik bij Techdata. Maar goed overal zal gelden onder de xxx bijkomende kosten, lager dan dat bedrag nog eens. Dus een grote webshop is wellicht interessanter.
Niet van Canon Pixma bijvoorbeeld. Dit soort kleine dingen wordt ook steeds meer en meer benodigd. Dingen als toners en bepaalde andere cartridges wel inderdaad. Ben opzich ook prima tevreden over ETC maar sommige dingen zijn niet of lastig te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingram Micro, Alcadis en TechData had je zelf al genoemd.

Ik bestel voornamelijk bij ETC en Ingram Micro en dat bevalt mij prima. Soms kan ik beter via de Pricewatch een artikel inkopen aangezien die inclusief verzendkosten nog lager of net zoveel kost als inkoop bij mijn leveranciers.

Iemand enig idee welke distri veel doet met Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Real Solutions.

Quote doet ze ook, maar RS vind ik sympathieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Zijn alleen af en toe een beetje traag... Maar dat weten ze zelf ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmert schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:18:
Real Solutions.

Quote doet ze ook, maar RS vind ik sympathieker.
Quote heb ik al als leverancier, is Real Solution prijs technisch te vergelijken met Qoute of zijn ze goedkoper of duurder?

Ik zie Real Solutions opzich ook nog wel andere aantrekkelijke producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vergelijkbaar met Quote, maar kleinschaliger en dus klantvriendelijker etc.

Verwijderd

Wie weet er goede (goedkope) distributeurs in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:39:
Wie weet er goede (goedkope) distributeurs in Duitsland?
Ga over anderhalve week naar de cebit naar het dealer gedeelte en je kan er veel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:25

samo

yo/wassup

In dit topic lees ik heel veel verhalen waarom tweakende resellers kiezen voor een bepaalde distributeur. Dat is echt heel leuke informatie om te lezen om een beetje te begrijpen waarom iemand een bepaalde keuze maakt. (daarom ook een bescheiden schopje). Zeker omdat ik sinds enkele weken als junior webmaster werk bij een grote distributeur en erg leuke ervaringen lees van tweakers bij ons.
offtopic:
Ik vermoed dat de naam van de distri op dit moment nog niet relevant is voor de discussie. Op het moment dat het bedrijf wel relevant is voor de discussie zal ik de naam natuurlijk noemen en kan ik ook een inzicht geven aan de gedachten achter ons systeem.

In jullie ervaringen lees ik weinig over hoe bestellingen geplaatst worden. Hier en daar lees ik dat het via Onetrail gaat. En ik neem aan dat het vaak via de webshop van de distri gaat. Voldoet dit eigenlijk voor een reseller? Kies je dan ook voor een bepaalde distri omdat deze een bepaalde interface aanbiedt? En wat voor interface gebruik je?

En natuurlijk, heeft iemand interesse om wat informatie van deze kant van het proces te weten?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

samo schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:53:

In jullie ervaringen lees ik weinig over hoe bestellingen geplaatst worden. Hier en daar lees ik dat het via Onetrail gaat. En ik neem aan dat het vaak via de webshop van de distri gaat. Voldoet dit eigenlijk voor een reseller? Kies je dan ook voor een bepaalde distri omdat deze een bepaalde interface aanbiedt? En wat voor interface gebruik je?

En natuurlijk, heeft iemand interesse om wat informatie van deze kant van het proces te weten?
Ik heb laatst een prijsvergelijk gemaakt tussen verschillende distri's. Verschil is hooguit een paar Euro. Vaak centen. Wat mij opvalt is dat Copaco eindelijk een goede zoekfunctie heeft (sinds kort), die van Tech Data is redelijk goed, maar heeft vaak rare mishits op partnumbers. ETC is de beste m.i. en de informatie is meest kloppende. Bijvoorbeeld HP laptops met DDR-2 geheugen aanbieden, terwijl er echt DDR-3 in zit en zelfs de HP site tekort schiet, waar het bij ETC wel goed stond.

Ik heb een grafhekel aan standaard info zoals van Icecat. Die is vaak te beperkt en te algemeen.

Om dan na deze klachten een webshop van de distri te gebruiken, neh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt dan je focus bij de zoekfunctie of bij de specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Specs vind ik sowieso niet belangrijk op de site van een distri, het enige wat ze moeten doen is het goede vendor/partnummer hanteren en uiteraard een goede prijs. Specs verkrijg ik wel via de site van de fabrikant, naar mijn mening veel betrouwbaarder als van een distri of iets als icecat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik val nieuw in deze interessante discussies (als oudgediende in deze business trouwens) en ik lees regelmatig dat er resellers zijn die ook uitstapjes maken naar grote webshops (feitelijk ook resellers dus) naast rechtstreekse inkopen via distri(s). 'Omdat het net zo goedkoop' of 'soms zelfs iets goedkoper is'.

My 2 cents hierover:

Het punt is echter dat je daarmee als reseller bij de distri lastig(er) een omzetvolume krijgt waarmee je juist kortingen kunt bedingen. En als je mooi opgebouwde kortingen eenmaal hebt dan zul je zelden (lees: alleen als er echt gestunt wordt / giga-bulk is ingekocht) elders goedkoper kopen dan bij de distri. Onderaan de streep echter kost al dat 'shoppen' en 'prijsvergelijken' voor iedere bestelling de reseller mogelijk geld! Als je een mooi (kortings)contract met een / meerdere distri(s) hebt en je baseerd je handel en communicatie daarop dan kost het je veel minder tijd en eventueel gedoe achteraf (en hou je tijd over om het werkelijke verschil te maken ipv 50 cent extra 'winst' te pakken op een order).

Distri basis-verkoopprijzen vergelijken (van de grote 4/5 in NL) levert een saai beeld op: het zit allemaal zo dicht bij elkaar dat je nauwelijks kunt spreken van duidelijk een goedkoopste. De voorraadpositie en de persoonlijke relatie (en contract) spelen een veel belangrijkere rol voor resellers om voor distri A, B of C te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:25

samo

yo/wassup

PcDealer schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Ik heb een grafhekel aan standaard info zoals van Icecat. Die is vaak te beperkt en te algemeen.
dominator schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:19:
[...] Specs verkrijg ik wel via de site van de fabrikant, naar mijn mening veel betrouwbaarder als van een distri of iets als icecat.
Ik lees hier uit dat jullie eigenlijk gewoon met het productnummer in de hand de distri benaderen (de manier maakt dan niet eens zo veel uit; webshop, xml). Klopt dat een beetje?
Hoe doen jullie dat dan? Via de webshop-interface of via een andere interface?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ligt een beetje aan de distri, sommigen geven meteen de juiste (lees : mijn ultra lage prijs) prijs op hun site weer. Dan bestel ik meestal via de site.... Sommigen hanteren nog een prijslijst 'onder de balie', en moeten dus via telefonisch contact doorgegeven worden. Weer anderen worden via de vendor geregeld, die het verder met de distributeur kortsluit.... Het moet ook niet te makkelijk worden natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar je Optoma Projects c.q. Beamers kunt bestellen?

TechData is bij mij bekend, maar die heeft maar beperkte voorraad en sommigen zijn erg duur, ik kan ze dan beter in een webshop bestellen.

Dit terwijl ik met andere producten goed mee kan komen met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wederom RMA-gezeik met McDos/Copaco: nadat ik eerder ooit meer dan een half jaar wat LG-troep kwijt was, doen ze er nu meer dan 2 maanden over om een defecte externe harddisk te fixen. :') Niet dat die harddisk spannend is, maar het geeft wel aan hoe belabberd hun service is. Een laptop ofzo zou ook gerust zo lang wegblijven bij hen. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Dat zal wel meevallen, laptops gaan nooit retour distri (mits DOA) maar worden door de vendor gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
dominator schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:09:
Dat zal wel meevallen, laptops gaan nooit retour distri (mits DOA) maar worden door de vendor gefixt.
Dat is nogal verschillend, zo weet ik Fujitsu bijvoorbeeld wilt dat je het terugstuurd via je distri inplaats van rechtstreeks.

Ook de klant mag niet rechtstreeks naar hun bellen.
Dus tis niet altijd zelfspreekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Fujitsu ken ik niet, dus dat zou misschien de uitzondering op de regel zijn. Asus, acer , toshiba enz enz. gaan allemaal retour vendor, geen enkele distri doet daar de RMA van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb je een aantal vaste leveranciers en zo heb je er 1 extra nodig.
Iemand enig idee welke distri allemaal Siemens toestellen en basisstations leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor siemens toestellen en basisstation kan je terecht bij copaco, bightpoint.

Weet iemand meschien waar je goedkoop Logitech squeezerboxen kan inkopen ik zie in de
pricewatch dat bijvoorbeeld de logitech radio voor 139,- incl btw staan als ik bijvoorbeeld bij Qoute
kijk staat hij veel duurder inkoop. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:04:
Voor siemens toestellen en basisstation kan je terecht bij copaco, bightpoint.

Weet iemand meschien waar je goedkoop Logitech squeezerboxen kan inkopen ik zie in de
pricewatch dat bijvoorbeeld de logitech radio voor 139,- incl btw staan als ik bijvoorbeeld bij Qoute
kijk staat hij veel duurder inkoop. :(
siemens meuk (en andere telecomzut) heeft telec (in zoetermeer) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie dan ook een partij die GSM gateways verkopen?
Ik zie heel veel Portect voorbij komen, maar de standaard leverancier leveren dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:38:
Ik zie heel veel Portect voorbij komen, maar de standaard leverancier leveren dit niet.
gsm naar wat? ip? isdn?

Telec ( http://www.telec.nl/ ) heeft wel diverse gateways, en bv 2N ( http://www.2n.cz/en/products/gsm-gateways/ ) heeft ze ook (alleen weet ik niet welke tenten daar distributeur van zijn in NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:21:
[...]

gsm naar wat? ip? isdn?

Telec ( http://www.telec.nl/ ) heeft wel diverse gateways, en bv 2N ( http://www.2n.cz/en/products/gsm-gateways/ ) heeft ze ook (alleen weet ik niet welke tenten daar distributeur van zijn in NL)
GSM naar IP ( GSM Gateway moet gekoppeld worden met 3CX )
Ik heb best nogal wat distri's gezocht / gebeld, maar dat gaat lastig worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Heb er niet zoveel verstand van maar is dit niet wat je zoekt? http://www.cisco.com/en/U..._support_series_home.html

Cisco is bij bijna elke broadliner wel te krijgen in NL.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wij leveren ze, ik weet zo de naam van de distri niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:53:
Heb er niet zoveel verstand van maar is dit niet wat je zoekt? http://www.cisco.com/en/U..._support_series_home.html

Cisco is bij bijna elke broadliner wel te krijgen in NL.
Ik heb liever geen Cisco, ik zoek iets wat toegankelijkere producten waar je wat minder afhankelijk van bent. Qua prijs zit je ook in de hogere segmenten, terwijl het een simpel GSM naar IP moet zijn.
PcDealer schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

Geen idee welke distri je ze inkoopt?

Daarnaast zoek ik nog een goeie distri die ervaringen heeft met handscanners. Klant is op zoek naar handscanner die zijn pickinglijst toont en zo de artikelen kan scannen en in de kar kan leggen om vervolgens op het eind indien nodig nog een keer te checken.

Dus ik zie mij een handscanner voor me met een boodschappenlijstje erop die afgevinkt wordt bij het scannen van een desgewenst artikel. Iemand enig idee of ervaringen hier mee?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 23:53 ]

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:49:
[...]

Daarnaast zoek ik nog een goeie distri die ervaringen heeft met handscanners. Klant is op zoek naar handscanner die zijn pickinglijst toont en zo de artikelen kan scannen en in de kar kan leggen om vervolgens op het eind indien nodig nog een keer te checken.

Dus ik zie mij een handscanner voor me met een boodschappenlijstje erop die afgevinkt wordt bij het scannen van een desgewenst artikel. Iemand enig idee of ervaringen hier mee?
vroeger was het tcp benelux maar dat is nu pc pos geloof ik

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Sen schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:10:
[...]

vroeger was het tcp benelux maar dat is nu pc pos geloof ik
Inderdaad.

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
MCS in Rotterdam www.mcs-nl.com leveren veel van dit spul en hebben ook erg goed contact met de diverse fabrikanten (als het nog niet werkt kunnen ze het werken maken :) )

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

chemokar schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:12:
[...]

MCS in Rotterdam www.mcs-nl.com leveren veel van dit spul en hebben ook erg goed contact met de diverse fabrikanten (als het nog niet werkt kunnen ze het werken maken :) )
Ja, die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Welke distri verkoopt In Win spul? Ik weet dat Complies het heeft maar die zijn klein, volgens mij hebben zij geen grote webshops die bij hun afnemen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Is klein slecht dan? Maar in nederland zijn er verder geen distri's voor geloof ik, caseking (duitsland) kan je wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Nee klein is niet slecht, maar geen één grote webshop haalt er volgens mij hun spul weg. En ik zou graag willen dat de goedkope In Win behuizingen met voeding leverbaar worden in Nederland. Maar ik zie dat Caseking die dingen dus niet verkoopt, wat dus waarschijnlijk ook de reden is dat ze niet in NL te koop zijn.
Gaat om de In Win Z en C serie behuizingen.

Behuizingen zitten namelijk rond dezelfde prijs als de Aopen ES45x en QF50x serie, alleen de kwaliteit van zowel de voeding en behuizing zijn superieur aan de Aopen's.

Bijvoorbeeld leuk voor in de Best Buy Guides van Tweakers. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Over het algemeen nemen ze in de BBG wel een redelijk verkrijgbaar kastje, het heeft natuurlijk geen nut om iets te nemen wat niet of nauwelijks in het land verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Daarom zou ik ook leuk vinden dat het dus wel leuk verkrijgbaar werd. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
In het verleden was het wel via BAS distributie verkrijgbaar, maar die hebben het ook niet van de grond gekregen blijkbaar. (IMHO is het nou ook niet zo'n onderscheidend merk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Ze zijn onbekend, er zijn ook genoeg merken die wel bekend zijn en toch geen goede producten verkopen voor een goede prijs. Wat dacht je bijvoorbeeld van Coolermaster, erg bekend maar hun voedingen zijn vaak toch overpriced, voor dezelfde prijs haal je namelijk wel vaak echt goede voedingen.
Goede marketing is alles, er zijn genoeg mensen die denken dat nVidia veel beter is dan ATi en Intel veel beter dan AMD.

De behuizingen uit de C en Z serie van In Win kosten tussen de 40 en 50 euro en in die prijs categorie zijn ze toch echt verreweg de besten.

[ Voor 12% gewijzigd door -The_Mask- op 14-10-2010 11:56 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Maar zoals je al zegt, een merk krijg je hedendaags echt niet meer in de markt zonder een stevig marketingplan. Het zal best mooi spul zijn, maar als niemand weet dat het bestaat zul je er weinig van verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Maar als het op site's zoals Tweakers in de BBG komt gaat het volgens mij best wel goed verkopen...

Net zoals de NZXT Hale90 en Kingwin LZG series ook een erg goede prijs/prestatie hebben, helaas ook niet te koop in NL.

Zou het waarderen als er iemand is die er voor kan zorgen dat die dingen wel goed leverbaar in NL worden.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Als je als fabrikant je behuizing in een best-buy-guide weet te krijgen kun je inderdaad op flink wat verkoop verwachten. Mooi voorbeeld is de lancool K62, voeren wij hier in het assortiment sinds ze op de markt zijn... Leuk kastje voor de gamers, niet te duur. In die tijd nog wel erg onbekend, waardoor de verkopen op enkele stuks blijven steken. Op een gegeven moment komt de case echter in de BBG hier op tweakers terecht, en de pallets waren niet aan te slepen..... The power of marketing zullen we maar zeggen. :) Met alleen goede producten maken kom je niet ver, je zult er ook voor moeten zorgen dat je product bekendheid krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Die In Win behuizingen zijn zonder enige moeite in de BBG te krijgen als ze goed leverbaar worden. Dat weet ik 100% zeker. ;) NZXT Hale90 en Kingwin LZG voedingen moeten ook gewoon kunnen als de prijs goed is, ongeveer zoals op Newegg.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke dsitri verkoopt OLED en AMOLED TV's/Schermen?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste