Windows licenties haal ik, eerlijk gezegd, niet bij de reguliere distri zoals Techdata, ETC of Ingram Micro. Deze haal ik bij America Direct (http://www.america-direct.nl/). Vaak zeer scherpe prijzen voor Microsoft licentiesEguna schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:55:
Dank voor je reactie, het wordt me langzaam wel duidelijk dat zelfs een omzet van enkele duizenden euro's nog steeds peanuts is bij de groothandel-- Ik zal de prijzen dan ook waarschijnlijk gaan baseren op de goedkoopst vindbare pricewatch shop per product, om een figuur te schetsen voor het aankomend jaar.
Wat zou je zeggen van de Windows licenties, zelfde verhaal?
Dan lees ik her en der dat licenties en/of producten goedkoper zijn 'bij de buren', zou het lonen om met een grote bus en aanhanger zelf de spullen te halen bij een groothandel over de grens? Of Creëer je dan weer andere problemen
Producten halen "bij de buren" is, mijns inziens, niet zo heel erg interessant. Vaak maak het qua prijs nagenoeg geen verschil. Het enige dat ik mezelf nog kan voorstellen is dat je voordeel hebt dat je geen BTW hoeft te betalen. Nu denk ik alleen niet dat er Belgische of Duitse distri's zijn die zitten te wachten op een kleine (met alle respect) zakelijke klant.