[MMORPG]Silkroad Online, deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-03 23:28
Even paar vraagjes ivm een rogue:

Wat vinden jullie de beste sub-class? Ik vind cleric het best omdat je dan ook wel wat kan tanken en niet meteen sterft. Ik wil vooral een pvp build dus daarom neem ik geen bard, of ben ik fout?

Is het beter om ook crossbow te nemen? Ik speel eigenlijk veel liever met daggers en in pvp zijn daggers ook veel beter vind ik. Ik heb vroeger ook nog crossbow gebruikt voor pve maar dit vind ik niet goed omdat je veel geld en plaats verliest aan bolts + daggers doen veel meer damage...

En als ik dan crossbow ook nog zou nemen, kom ik dan toe met een 3 gap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal, een paar pagina's terug vertelde je dat je met de juiste tools de server in kan komen in deze tijden.
Aangezien ik me vandaag helemaal scheel heb geconnect zou ik graag willen weten welke tools jou met die probleem helpen, snap dat het niet erg gepast is op dit forum, maar zou je me eventueel effe een pm kunnen sturen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check de PM.

Neem maar rogeu en vind het zelf uit :P
Rogue heeft geen defence ik weet zeker dat jij niet verder als lvl 50 komt omdat je zo vaak dood gaat. daar neem je xbow voor om dan ook van afstand aan te vallen.
in pvp is xbow ook beter. Tegen zware en sterke tegenstanders is dagger leuk met een crit mar verder onodig.

ik zou cleric er bij nemen voor de def. ^^

Update:

Lvl 66 nuker
Lvl 94 Blader
255K SP op me farm char.
- Nieuw farm char: 50K SP.
Lvl 74 Blader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Armageddon_2k schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:05:
[...]

Ik heb ook even geprobeerd om een account aan te maken, maar ik krijg steeds van die hippe chinese foutmeldingen. Even wat dingetjes geprobeerd, maar niets lijkt te helpen:
-Nickname veranderd
-Forum nick met chinese tekens gemaakt
-Strong password
-Geen CID invullen (dus onderste stukje leeg laten)

Plus het lukt me niet om een CID aan te maken met dat tooltje. Misschien omdat ik vista draai ofzo? het loopt steeds vast, ook in compatibility mode. En de "standaard geboorte datum" is ook leeg?

Hoe heb jij dit aangepakt?

Ow en mn logingegevens van die guide site vervallen steeds ofzo? beetje wazig, ik kan me registeren, dan ben ik ingelogd. Maar daarna kan ik nooit meer inloggen. Password reset enzo helpt ook geen klap.
Sorry voor het het héél laat antwoorden:

-Ik heb deze tool ook onder vista 64 bit werkende gekregen (ik weet wel dat ik er ook idd problemen mee had maar 1 of andere manier ging het wel ... probeer anders run as Administrator of winXP compatibiliteits modus.
Indien de standaard geboorte datum leeg is zal je hem zelf op de juiste datum 1 Januari 1980 (1980 -01 -01) moeten zetten
Nu ik zal vanavond hem nog eens opstarten en een 5tal CID nummers posten dan is dat ook opgelost.

**edit**
Zoals beloofd, maar wel een beetje te laat ...
  • 450205198001010204
  • 450205198001015363
  • 45012719800101972X
  • 640202198001018624
  • 640202198001019264
  • 64040219800101654X
  • 640402198001017067
  • 621227198001015700
  • 621227198001015989
  • 621227198001016607
  • 622924198001010280
  • 622924198001010926
  • 622924198001010985
Voor zover ik het begreep zijn dit unieke ID nummers voor de chinezen dusja, je moet opletten dat jouw CID al niet in gebruik is (vandaar de generators ipv CID lijsten)

**/edit**
-Ik zelf kan nog steeds inloggen met mijn gebruikersnaam en passwoord maar ik heb steeds mozilla/seamonkey voor deze website gebruikt .. mss is er een probleem met ie.
Het kan ook aan je e-mail settings liggen daar je bij deze fora's telkens je registratie moest activeren in de mail die je werd toegezonden.

Bij het invullen van het formulier is het belangrijk dat je daadwerkelijk alles invult!
De username mag alfanumeriek zijn (des te handiger daar dat je hem telkens opnieuw moet invullen bij het inloggen op de server ;p)
Enkel je forumnick moet een gegenereerde naam in de chinese lettertekens zijn.

Ik heb gewoon mijn voornaam laten vertalen door google.translate maar je kan ook simpel weg 2 of meer tekentjes uit deze lijst gebruiken:
乔治 我是 看

-e-mail adres: der stond iets bij met hotmail maar mijn mail adres (ik dacht hotmail) werd gewoon aanvaard dus zo lastig deden ze ook hierover weer niet.
- ook belangrijk is dat je als telefoonnummer een getal met 10 cijfers opgeeft... mijn eerste random getal was direct aanvaard dus een echt zware check zat er ook daar weer niet in.

Hopenlijk lukt het je met een echt CID nummer, anders kan je steeds vragen om iemand anders een account te laten aanmaken in uw plaats (stuur me maar gerust een PM indien je wilt dat ik het eens probeer, ik heb wel geen idee hoe je je passwoord achteraf moet veranderen maar dat zal wel mogelijk zijn).

Het moeilijkste werk moet dan pas beginnen echter namelijk het installeren zelf:
zie Redelijk recente uitleg

[ Voor 8% gewijzigd door lightdestroyer op 14-06-2009 12:36 . Reden: Bijvoegen CID nummers ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:06:
Check de PM.

Neem maar rogeu en vind het zelf uit :P
Rogue heeft geen defence ik weet zeker dat jij niet verder als lvl 50 komt omdat je zo vaak dood gaat. daar neem je xbow voor om dan ook van afstand aan te vallen.
in pvp is xbow ook beter. Tegen zware en sterke tegenstanders is dagger leuk met een crit mar verder onodig.

ik zou cleric er bij nemen voor de def. ^^

Update:

Lvl 66 nuker
Lvl 94 Blader
255K SP op me farm char.
- Nieuw farm char: 50K SP.
Lvl 74 Blader
Waarom zou dat niet lukken ? Ik ben aan het twijfelen tussen Bow & Rogue...
Maar Rogues kunnen onzichtbaar worden, dat is zoo goed in pvp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die skill waardoor je onzichtbaar wordt is tegenwoordig nutteloos. Men verandert de mediafiles en ze zien je, ondanks dat je onzichtbaar zou moeten zijn. Ze kunnen je dan dus ook gewoon aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

idd,
verder zou ik met een rogue ook de dagger skills nemen, die hoge crits heb je soms zeker nodig.
Maar je moet wel goed kunnen switchen van wapens dan.
Met xbow eerst knockdown en dan switchen naar daggers en de tegenstander proberen af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Jeej!!!
Eindelijk kunnen aanmelden bij de cSRO, geen idee waar het nou aan heeft gelegen.
Maar goed het is opgelost, geinstalleerd en het draait nu reuze vrolijk.
Eerder in dit forum werdt verwezen naar een server die begint met 'en', hier zoud het meerendeel engels talige spelers zitten. Is deze server verder een beetje bezet?, als in: valt er wat te handelen vanuit de stalls?
Want ik krijg de status "populated" en niet "crowded", en vaak is crowded wat makkelijker handel te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
saviour schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:04:
Die skill waardoor je onzichtbaar wordt is tegenwoordig nutteloos. Men verandert de mediafiles en ze zien je, ondanks dat je onzichtbaar zou moeten zijn. Ze kunnen je dan dus ook gewoon aanvallen.
In een bot geef je gewoon aan dat je ze wilt zien. Je hoeft helemaal geen files aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Nog erger. Gelukkig speel ik dat spel al een poos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 07:58:
Reageer dan ook niet zo nuteloos :S...
Ik ga er echt niet om stoppe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Het feit dat ik dit spel niet meer speel wil niet zeggen dat ik nutteloos reageer hoor, Jack. Mijn reactie was duidelijk en informatief. Wanneer een ander daarop reageert door te zeggen dat het tegenwoordig nog slechter geregeld is, mag daar best een reactie op komen.

[ Voor 22% gewijzigd door saviour op 24-06-2009 09:41 . Reden: Ach.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

saviour schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:01:
Het feit dat ik dit spel niet meer speel wil niet zeggen dat ik nutteloos reageer hoor, Jack. Mijn reactie was duidelijk en informatief. Wanneer een ander daarop reageert door te zeggen dat het tegenwoordig nog slechter geregeld is, mag daar best een reactie op komen.
:?
Hea? dit denk je toch niet serieus hea?
Je reactie was onduidelijk qua motivatie en zeer zeker niet informatie maar voornamelijk flame-intended.
Niet echt netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Armageddon_2k schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:36:
Jeej!!!
Eindelijk kunnen aanmelden bij de cSRO, geen idee waar het nou aan heeft gelegen.
Eerder in dit forum werdt verwezen naar een server die begint met 'en', hier zoud het meerendeel engels talige spelers zitten. Is deze server verder een beetje bezet?, als in: valt er wat te handelen vanuit de stalls?
Want ik krijg de status "populated" en niet "crowded", en vaak is crowded wat makkelijker handel te voeren.
Ik speel op de server die met 'En...' begint, ik zit in een guild die voor 90% uit Nederlanders bestaat. Neem even contact op met 'Alleycat' of 'Kristy' en je mag er zo in :)
Welkom in CSRO!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Armageddon_2k schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:36:
Jeej!!!
Voor te handelen op de "en..." server zal je wss het beste een chinees character aanmaken want aan de europese kant zal je niet veel te verhandelen hebben vrees ik .. amper een stalletje of 2 maximum en er wordt letterlijk bijna niets aangeboden qua items tussen bv lvl1 en lvl 20 ..
Waarschijnlijk gaat de handel beter in de hogere levels maar dan zal het toch niet in de euopese begin stad zijn ;)
Nu bon je zit op een chinese server dus het is wel logisch dat de meesten een chinees character zullen nemen dus ik hoop dat het daar wel vlotter loopt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Armageddon_2k schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:47:
:?
Hea? dit denk je toch niet serieus hea?
Je reactie was onduidelijk qua motivatie en zeer zeker niet informatie maar voornamelijk flame-intended.
Niet echt netjes.
Ik heb het over deze reactie:
saviour schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:04:
Die is dus wel informatief en bevat geen flame. Vervolgens schrijf ik in mijn post dat ik op een andere reactie reageer, dat is de onderstaande reactie:
saviour schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 07:58:
Het feit dat bepaalde skills nutteloos zijn geworden omdat een 3rd party program ervoor zorgt dat ze gewoon niet werken is ook erg. Dat ik daar dan aan toevoeg dat ik blij ben gestopt te zijn met dit spel, maakt de post niet tot een flame hoor. Het moge tevens duidelijk zijn dat ik blij ben gestopt te zijn, juist wegens dat soort programma's. De motivatie is dus ook aanwezig, hoe beknopt dan ook.

edit:
Ik vind deze serie posts overigens wel nutteloos, dus hier laat ik het maar bij. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door saviour op 24-06-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
Heb nu een bow gemaakt. Ben al lvl 17, constante 3 gap en 3K sp points.

Heb vandaag 3 sosen gevonden en gisteren ook al 1 :p (werden gedropt in de stad XD)

Wie speelt er nog op Apollo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Lvl 17 en 3k SP points? Redelijk veel :P

Ik speel op Ares, best leuk daar, veel parties van ongeveer mijn level. (16 atm)

Silkroad + Xfire is wel een beetje een mislukking (lees: ligt aan mij). Want ik laat SRO altijd open staan omdat het inloggen zo'n hel is, dus xfire rekent beetje veel uren, maar goed.

Ik ben een Wizard/Cleric ('cleric', heb alleen res)
Ben nu aant levelen voor alle level2-attacks (Snow Wind etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Airdack schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:40:
[...]

Ik speel op de server die met 'En...' begint, ik zit in een guild die voor 90% uit Nederlanders bestaat. Neem even contact op met 'Alleycat' of 'Kristy' en je mag er zo in :)
Welkom in CSRO!
Thanks!
Overgens iedereen die heeft gepost over CSro bedankt :)
Ik zal mn vaste Sro team weer optuigen en dan gaan we hard aan de bak :P
Op de normale servers waren we Elixer Traders, valt goed geld mee te verdienen als het druk is.
Maar goed, prijzen waren soms ook achtelijk hoog, Wep Elixers verkopen voor 450k , zal in CSro wel wat lager zijn omdat de vraag naar die wapens ook lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
ProperChaos schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:03:
Lvl 17 en 3k SP points? Redelijk veel :P

Ik speel op Ares, best leuk daar, veel parties van ongeveer mijn level. (16 atm)

Silkroad + Xfire is wel een beetje een mislukking (lees: ligt aan mij). Want ik laat SRO altijd open staan omdat het inloggen zo'n hel is, dus xfire rekent beetje veel uren, maar goed.

Ik ben een Wizard/Cleric ('cleric', heb alleen res)
Ben nu aant levelen voor alle level2-attacks (Snow Wind etc.)
Heb een paar lvls plvl gehad op ongs in het begin met 9 gap :p. Ben nu 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een betere reactie neer zetten:

Ben nu lvl 71 en tot lvl 94 Fully Farmed.
Ik ben Warlock/Cleric en het is waanzinnig!!
Als die stuns en sleeps... Het is echt grappig om te spelen.

Ik heb op mars een LVl 94 Blader. Deze ga ik ruilen voor een lvl 89 Nuker op mijn eigen server!
Dus het loopt allemaal wel lekker vind ik ^_^.

Me blader lvl 75 op me eigen server is verkocht. =]
Ik hou nu over:
Lvl 71 Warlock
Lvl 89 Nuker S/S
Lvl 26 Farm char +600k SP :D (Bow to be)
Lvl 42 Wizard (Deze word gepwrlvled over 2 weken)

Ik krijg pwrlvl op de mages in Taklamakan. Hier krijg ik pwrlvl van een 94 Wizard en ik heb zelf 6 lvl 1 chars in de PT gedaan.
Ik krijg nu 46k per Party mob!!
Dat gaat super snel.
Met GT 100k bijna per party mob!
Echt super... =D

Dit was het wel weer ff.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update*

Lvl 72 en 53% :)
Vannochtend patch dus alles was uitgelogged =[ 7 clients....
Maar goed.
Vandaag me nieuwe character!! :D
Euro account met 400K SP. Deze ruil ik voor me blader =]
Met een beetje geluk ook deze week me nieuwe nuker lvl 89.

Met geluk haal ik voor het weekend lvl 76 :P Dan kan ik eindelijk zelf beginnen met lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Armageddon_2k schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:00:
[...]

Thanks!
Overgens iedereen die heeft gepost over CSro bedankt :)
Ik zal mn vaste Sro team weer optuigen en dan gaan we hard aan de bak :P
Op de normale servers waren we Elixer Traders, valt goed geld mee te verdienen als het druk is.
Maar goed, prijzen waren soms ook achtelijk hoog, Wep Elixers verkopen voor 450k , zal in CSro wel wat lager zijn omdat de vraag naar die wapens ook lager is.
In mijn server gaan weapon elixers voor 700-800k, dus valt goed mee te verdienen ja ;) En trades natuurlijk, want we worden bijna nooit overvallen.

mn ingame nick is trouwens Artemis, ik ben savonds meestal wel online voor trades/party lvling, dus je kan me proberen te pmen ... of die andere mensen pmen en de guild joinen :p wat is jouw ingame nick?

Oh en Brutal
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:51:
Update*

Lvl 72 en 53% :)
Vannochtend patch dus alles was uitgelogged =[ 7 clients....
Maar goed.
Vandaag me nieuwe character!! :D
Euro account met 400K SP. Deze ruil ik voor me blader =]
Met een beetje geluk ook deze week me nieuwe nuker lvl 89.

Met geluk haal ik voor het weekend lvl 76 :P Dan kan ik eindelijk zelf beginnen met lvlen.
Heel leuk hoor, maar het topic spammen met welk lvl je bent is niet echt constructieve informatie over het spel. Vooral niet de manier waarop je het bereikt, want je bent volgens mij alleen maar aan het botten dus hoe hoog lvl je ook bent, je hebt in weze niets zelf bereikt, en er is dus ook nix om trots op te zijn .... en die 7 clients is natuurlijk wel behoorlijk wat isro kapot gemaakt heeft...
No flame intended trouwens, gewoon even wat ik hierover denk.

[ Voor 47% gewijzigd door Airdack op 30-06-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdack schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Oh en Brutal

[...]

Heel leuk hoor, maar het topic spammen met welk lvl je bent is niet echt constructieve informatie over het spel. Vooral niet de manier waarop je het bereikt, want je bent volgens mij alleen maar aan het botten dus hoe hoog lvl je ook bent, je hebt in weze niets zelf bereikt, en er is dus ook nix om trots op te zijn .... en die 7 clients is natuurlijk wel behoorlijk wat isro kapot gemaakt heeft...
No flame intended trouwens, gewoon even wat ik hierover denk.
...

Als ik nou de enigste was tsja =]
Maar goed, intreseert me niet hoe jij er over denkt ^_^
Doe het toch wel, ga niet om een reactie van jou stoppen ermee.. =]

En als we toch zo beginnen..
Dit is een topic van Silkroad..
Het is niet alowed om op private server te spelen, ook is het verboden om op een andere SRO te spelen als iSRO als je uit europa komt =]
dus, graag geen discussies meer daar over omdat het niet toegestaan is.

Groetjes, Jack =]

Oja, voor ik het vergeet, het account die lvl 72 is van mij, daar is nog niet 1 minuut mee gebot =]
Alles fully legit aan dat char :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Nou tis mooi dat je in ieder geval een char hebt waar je zelf op speelt :)
En ja dat niet de enige ben snap ik ook wel, maar juist doordat iedereen zo denkt is het zo vol daar ... want komop, waar heb je nou 7 clients voor nodig? Ik kan nog snappen dat je er 2 hebt, 1 om te stallen en 1 om te spelen, maar dan houdt het wel op toch?

En dit forum is volgens mij wel bedoelt voor constructieve discussies over spellen, zodat mensen elkaar kunnen helpen met ingame stuff, en niet om elke 2 dagen te melden hoeveel % op welk level je bent? Ik kan best even aan een mod vragen hoe dat zit hoor als je wil, dan hoef je niet te stoppen met die posts vanwege mij, maar vanwege iemand die het forum beheert?

En een tijdje terug hebben we aan een GM gevraagd in cSRO of we welkom waren, en het was prima zolang we ons gedroegen. Dus misschien is dat niet een heel officiele statement, maar het geeft wel aan dat ze het OK vinden.

[ Voor 54% gewijzigd door Airdack op 30-06-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het even uitleggen hoe het met me characters zit =]

Ik heb:
Blader lvl 75 - Deze is gestopt hier doe ik niets mee
Warlock lvl 72 - Hier speel ik nu mee.
De rest speel ik niet voorlopig.

Deze andere 6 clients waar ik het over had zijn lvl 1 chars die moeten zorgen dat ik snel lvl in een pwrlvl party.
Deze zorgen ervoor dat ik eigenlijk veel meer exp krijg door het gemiddelde lvl naar beneden te halen.
Op zich heb ik zelf maar 1 echte char de rest is gewoon voor 2 weken :)

Dat een GM dat zegt??? Okee, Omdat het meestal toch zo is dat er voor elk wereld deel een versie gemaakt word??

Maar goed, ik snap dat het irritant is.. ik vind het ook.
Ik denk niet dat het mij schuld is.. jou schuld, of iemand anders die SRO speelt ze schuld is.
Er is 1 iemand die je hiervoor kan "Blamen", Dit is Joymax.. Ik moet wel zeggen dat ik het wel prettiger zou vinden met actieve mensen maar goed..

Ik snap je reactie wel maar het ding is, Er word hier niets gepost, helemaal niets...
Als er hier niemand post dan is het ook niet leuk omhier rond te kijken?
Dus ik post gewoon en ziehet wel en hoop op een reactie van mensen om dan een discussie te starten ergens over.. (Maar niet hierover hehe)

Dat was het wel zo,

Gr, Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 08:36:
Ik krijg pwrlvl op de mages in Taklamakan. Hier krijg ik pwrlvl van een 94 Wizard en ik heb zelf 6 lvl 1 chars in de PT gedaan.
Ik krijg nu 46k per Party mob!!
Dat gaat super snel.
Met GT 100k bijna per party mob!
Echt super... =D

Dit was het wel weer ff.
Lol dat meen je niet? Welk lvl is jouw char dat zoveel sp krijgt? Op welke server zit je, wil ik ook wel :p...
Dat is maar ongeveer11 party mobs voor 500k sp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Prima, dan heb ik wel een vraag ingame waar je misschien mee kan helpen, ik heb een lvl71 archer met een SUN bow, maar mn sp is slecht ... dus ik wil nu een tijdje geen skills uppen zodat ik met een grote gap kan farmen, op welke mobs denk je dat ik het beste kan farmen? Ik speel soms in een party bij snipers, maar dat gaat niet heeel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga 0 gap naar lvl 80 toe.
Zorg ervoor dat je alleen de mastery add...
Dan neem je een 9 gap in een normale standaard party.
Neem een Premium PLUS met een SP Ticket en ga op de mages / Generals / wing tribe's.
Waarom lvl 80?
Dan heb je je 9d bow :)
Veel meer attack dus kill je sneller.

al zou ik zelf in het vervolg liever farmen op de karra's omdat die goesd spawnen low defence hebben en dus snel dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Zitten al je skills op lvl 71?
Als dat zo is dan zou ik alleen de masteries levellen tot en met lvl 80 en dan met curst hearts een 9 gap maken en farmen bij goats of wing tribe als het lukt.

Csro wordt trouwens niet gerund door Joymax, maar door CIMO (als ik me goed herinner)
in Csro is het ook gewoon toegestaan om na lvl 70 te botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maser00 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:23:
[...]

Lol dat meen je niet? Welk lvl is jouw char dat zoveel sp krijgt? Op welke server zit je, wil ik ook wel :p...
Dat is maar ongeveer11 party mobs voor 500k sp !
Niet SP maar EXP >_> lol
Ik krijg wel 85k SP per dag als ik echt me best doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:00:
ga 0 gap naar lvl 80 toe.
Zorg ervoor dat je alleen de mastery add...
Dan neem je een 9 gap in een normale standaard party.
Neem een Premium PLUS met een SP Ticket en ga op de mages / Generals / wing tribe's.
Waarom lvl 80?
Dan heb je je 9d bow :)
Veel meer attack dus kill je sneller.

al zou ik zelf in het vervolg liever farmen op de karra's omdat die goesd spawnen low defence hebben en dus snel dood zijn.
Ik heb NU een SUN 64+5 bow he ... en premium plus bestaat helemaal niet in csro, gewone gt en skill tickets wel.
ykz schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:02:
Zitten al je skills op lvl 71?
Als dat zo is dan zou ik alleen de masteries levellen tot en met lvl 80 en dan met curst hearts een 9 gap maken en farmen bij goats of wing tribe als het lukt.

Csro wordt trouwens niet gerund door Joymax, maar door CIMO (als ik me goed herinner)
in Csro is het ook gewoon toegestaan om na lvl 70 te botten.
Ik heb mijn skills op lvl67, en dat van die lvl70+ mogen botten is een mythe die de wereld in gebracht is door die griek die een csro forum runned. Officieel mag je niet botten (op geen enkel level), maar alle Chinezen botten op elk level dat ze maar willen. Ikzelf heb alles gedaan met de hand en soms een plvl kopen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Airdack op 30-06-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou echt proberen om te farmen op lvl 80 op de mages of lvl 78 met een 9d bow.
Die sun bow is leuk maar daar heb je niets aan omdat je zo lvl 80 bent.

Je moet echt even gaan kijken welke mobs voor jou het beste EXP/SP geven met de hoeveel heid hits.
En let erop dat het vgeen party mobs zijn.
Dat trained altijd slecht tenzij je... inderdaad, met een party bent.

Koop dan een GT met SP ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ik bedacht me dat als ik geen skills up, dat ik op lvl76 gap 9 zou hebben ... ik kan proberen een SOS+5 lvl76 bow te kopen en dan daarmee farmen? Volgens mij kan ik snipers dan wel snel neermaaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een SOS wapen wel ja.
Maar toch zou ik als ik jou was iets verder lvlen gewoon omdat de mage spawn 10x beter is als sniper.
Ik weet niet hoe druk het bij jullie is :P
Bij ons is mages leeg..

Kleine update:

- Lvl 74 50% Bijna klaar voor het grinden :D Nog 1,5 lvl Pwrlvlen :D
- Lvl 94 xBow ga ik kopen van een vriend voor 2B :D Vind dat wel leuk om te hebben denk.
Ik ben weer begonnen met het lvlen van me wizard.
Ook deze staat op een pwrlvl.
Beetje saai is het wel om alles op pwrlvl te hebben.. Je vind niets en mist dus drops + gold hierdoor maar goed, even door zetten en dan hoop ik alles zelf te kunnen regelen.

De server Titan op iSRO is trouwens helemaal niet druk meer?
Het lijkt erop dat er minder gold bots komen de laatste tijd?
valt jullie hier iets aan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf nog even lekker poste hier :P

Ik had maandag een stal geopent met SOM en SOS 9d items. Totaal 4 items.
Niet full blue en niet allemaal +5.
Totaal wel ff 410m mee gemaakt :D
Heb nu 1.2B!!

Verder nog 60% en dan lvl 76 na een tijdje gepwrfarmed en gepwrlvled te worden.

Hebben jullie op cSRO ook Devil Spirit??
Vannochtend heb ik een devil spirit rood gekocht :O Deze vind ik toch wel tof ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ja op cSRO is ook devil spirit, maar bijna niemand koopt ze geloof ik, omdat je dan elke maand moet dokken ...

Ik heb gisteren voor het eerst in mn leven isy gekilled op lvl71, ik had net daarvoor mezelf ice immune gemaakt en dat scheelde superveel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :P
heb jij fire series met je bow?
Zo ja.. Dan is het simpel en anders is het wel lastig =]

Gelukkig heb ik straks holyspell =] Dan ga ik al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu eindelijk zelf gaan trainen met warlock.
Dat gaat echt goed ^_^ En is zeker leuk.
In PVP is het niet altijd even grappig omdat je toch met robe loopt en full int bent..

Lvl 77 47%
nog maar 370k SP over >_< Dat gaat dus ook erg snel naar beneden :P Beetje bij farmen denk ik.
Ook eindelijk niet meer als 1 client ingelogged.
Scheelt een hoop login werk >_<

Wat is het afgelopen weekend met de SRO servers?
Ik krijg 3x een d/c met een server traffic easy maar het was echt rete moeilijk inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:17

Neomess

neomess.nl

[b][message=32212715,noline]
Wat is het afgelopen weekend met de SRO servers?
Ik krijg 3x een d/c met een server traffic easy maar het was echt rete moeilijk inloggen?
Dan zijn de servers wel echt vol, maar is de communicatie tussen de servers van Silkroad slecht en worden daarom verkeerde waardes doorgegeven. Het lijkt dus ructig, maar eigenlijk zitten ze stampvol met bots.

Ben zelf gestopt, maar hoop dat het over een paar maandjes weer beter is kwa bots en wieweet begin ik dan weer. (best zonde van mn sun d10 sword en d10 sos set, maarja)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>_> Pak gewoon prem en kanl nog even door dan. Zorg wel dat als je stopt en met 11d terug wilt komen.
Dat je ongeveer 1 maand van te voren alles verkopen om zo de warde een beetje terug te krijgen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook maar Csro geinstalleerd, en zit nu in division 2 in de server die met EN begint
me IGN = Blaz0r
dus voeg me toe als je ook speelt(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe status:

Lvl 78 41% vannochtend.

Vorige week zou ik een account (xbow) kopen maar dat ging niet door. Bleek achteraf een scammer te zijn.
Een vriend van mij (een RL vriend) is gestopt met SRO en heeft mij het volgende gegeven:
Lvl 89 Blader met 100k SP over.
Verder een wizard lvl 65 erbij gekregen.

Ik ga deze chars voor hem spelen tot hij terug komt.

Mijn namen ingame zijn nu (server titan):
WipeAlIout = 78 Warlock/Cleric (2de l = hoofdletter i)
ex7reme = Blader lvl 89

Verder nieuwe update geweest en over 2 weken is het zo ver!!!
De nieuwe GLOWS komen eraan :D
Vind dat best wel grappig =]
Word het eindelijk een mooi gezicht de chars met +6/+7/+8/+9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moguh,

Daar zijn we weer ^_^
Ff een update erop gooien.

Lvl 79 Warlock 60%
Lvl 89 Blader << Ja deze is nieuw ^_^ 75%
Screenshots komen eraan wanneer deze lvl 92 is.

Gisteren kwam ik er achter hoe groot de save zone van Samarkand is...
We gingen een 5* trade robben maar... alles lag net in de save zone, helaas loopt de save zone gewoon tot aan het grass op bepaalde stukken en kon daarom geen loot op pakken =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik had verwacht dat ik in de vakantie wel makkelijker in kon loggen,......dat valt dus vies tegen
Eos (New) 3500/3500 7.7 Open en al meer dan 40 minuten aan het proberen (wel op de autom.manier)

[ Voor 3% gewijzigd door OliverBB op 11-07-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen ik ben weer terug =] ik speel nu een week csro, heb een lvl 31 nuker en vandaag begonnen met een farm char.

ik las net ff wat vorige post xD kwam er achter dat ik gister een trade gedaan heb met airdack :P
niet erg geslaagd trouwens we kregen allemaal dc en nouja toen ik online kwam en goodies aan het laden was kwam er een 8D thief en die jatte alles weg :P
maar dat hoort er bij.
ik verdien trouwens miljoenen op csro :S je koopt die elixirs voor 700k en verkoopt ze voor 1mil!

*knip*. Vragen over/naar bots zijn niet toegestaan. Dat weet je zelf; doe dat dan ook niet.

is er hier nog iemand die isro speelt zonder premium?

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 13-07-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:48:
Hoi iedereen ik ben weer terug =] ik speel nu een week csro, heb een lvl 31 nuker en vandaag begonnen met een farm char.

ik las net ff wat vorige post xD kwam er achter dat ik gister een trade gedaan heb met airdack :P
niet erg geslaagd trouwens we kregen allemaal dc en nouja toen ik online kwam en goodies aan het laden was kwam er een 8D thief en die jatte alles weg :P
maar dat hoort er bij.
ik verdien trouwens miljoenen op csro :S je koopt die elixirs voor 700k en verkoopt ze voor 1mil!

Praten over een bot en requests van een bot is hier niet toegestaan.
Dit is 3rd party software voor Silkroad Online en dat mag dus niet besproken worden.

Ik ben nu lvl 81 met pas 20% :) Warlock is best wel sterk. Een lvl 82 2h warrior mee ge pvped gisteren en won vrij vaak, door de stun en status doe ik door zijn blijf (lvl10 bless) nog steeds 9k Magic dmg op hem :D

Update:
- Lvl 81 warlocl/Cleric
- Lvl 90 Blader

Heeft er iemand zicht op de nieuiwe dressen die uitkomen in de aankomende weken?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 13-07-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:48:

maar dat hoort er bij.

[mbr]*knip*. Vragen over/naar bots zijn niet toegestaan. Dat weet je zelf; doe dat dan ook niet.[/]

Ben jij die Meltdown ofzo .... ik heb niet hele positieve verhalen gehoord over je van wat mensen uit de union ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airdack/ sro-poseidon

welke guild/union zitten jullie in dan ? want speel ook Csro o pde server die met EN begint ^^

en voor een glavier, welke skills moet je adden van heuksal, en welke niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben Meltdown en ja ik weet dat er wat verhalen de ronde doen.

een paar kerels zeggen dat ik om geld zit te schooien maar dat is zeker niet waar.

@ Don omar
ik zat in InPanic maar ik ben daar uit gegooit omdat mensen in de uni dingen nogal op hebben gezet.
maar ik hoop dat ik weer terug kan in de guild.

als ik glavie was zou ik alle heuksal skills gewoon adden =]
maar ik zou voor de zekerheid gewoon even een een glavie build zoeken op google ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:40:
airdack/ sro-poseidon

welke guild/union zitten jullie in dan ? want speel ook Csro o pde server die met EN begint ^^

en voor een glavier, welke skills moet je adden van heuksal, en welke niet ?
Alle skills adden BEHALVE de chain series.
Die doen te lage dmg en zal je in pvp ect nooit gebruiken.
De rest gewoon adden.

Is het dan eindelijk zo ver?
Gaan ze nu alle botters aan pakken ^_^
Ik hoop het want handgrinden is nog steeds veel leuker.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Zo te zien weer een nieuw login systeem, maar ik heb niet te hoge verwachtingen.

Maar de "Huge" banlist is alweer erg klein.

Ga eind deze week op vakantie, en als t daarna niet beter is als nu dan verkoop ik de hele handel voor een klein prijsje.

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet je zelf weten, alleen ik denkd at Joymax toch wel binnenkort wat aan de botters gaat doen.
Dit is natuurlijk slecht voor hun reputatie terwijl het zo een mooi spel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:15:
Dat moet je zelf weten, alleen ik denkd at Joymax toch wel binnenkort wat aan de botters gaat doen.
Dit is natuurlijk slecht voor hun reputatie terwijl het zo een mooi spel is?
Dit is al maanden zoniet jaren zo, en het wordt alleen maar erger. Het is een heel mooi spel (mooiste die ik ken), maar op deze manier verdienen ze meer geld aan onder andere premiums.

Daarom ga ik denk ik mijn meest waardevolle char verkopen, nu is die nog wat waard namelijk :P Mocht het toch nog goed komen heb ik altijd nog een aantal 60+ en 70+ chars over, maar als ik 'Joy'max een beetje heb leren kennen in de afgelopen jaren dan denk ik niet dat het spel veel beter zal worden.

Misschien/hopelijk heb ik het wel helemaal fout, maar aangezien bijna iedereen op het moment bot denk ik ook niet dat het spel nog te redden is zonder hele ingrijpende maatregelen.

Nogmaals ik hoop dat ik helemaal fout zit want het is inderdaad een heel erg mooi en leuk spel, maar met elke nieuwe mmorph die uitkomt verliezen ze erg veel leuke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik snap het wel dat mensen negatief gaan kijken, maar als je een klein beetje vanuit de andere hoek kijkt zie je wel dat joymax langzaam aan de botters aan het waarschuwen is denk ik.
En ik hoop het zelfde als jou echt waar ^_^

Niets zou toffer en beter wezen lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Tja,

Ik zou het zelf willen omschrijven als "realistisch" en niet "negatief" :P

Ik speel dit spel nu een aantal jaar en het is er in die jaren eigenlijk bijna alleen maar op achteruit gegaan helaas. Ze beloven vaak heel veel, maar bijvoorbeeld die enorme banlijsten bestaan vaak uit maar een paar honderd chars waarvan er veel al eerder zijn gebanned of laag lvl zijn. (en ik denk dat 95% van de chars botten)

Ik denk dat het beste zou zijn als er een complete reset wordt gedaan zodat iedereen weer vanaf lvl 0 moet beginnen en niet meer kan botten en de cap weer 70 wordt ofzo. Ze zullen dan een heleboel users verliezen, maar de echte spelers zullen weer terug komen als het meezit.

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel erg grof, dan verlies ik wel erg veel geld :)
Ik denk dat het beter is als we ze gewoon een anti bot software uitbrengen en een beter support maken op SRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

beetje slowchat op deze manier, maar goed.

Ik verlies ook erg veel, aangezien in een sun d10 sword heb en aantal sos d10 items een een paar 100m aan gold en een aantal legit 70+ chars. Maar aangezien er bijna 0 legit players meer zijn is het denk ik niet meer goed terug te draaien op een andere manier dan een harde reset!

Laatste massive bot ban is maar liefst 700 chars groot (LOL aangezien je er nog wel een aantal nullen achter kan plakken om de totale lijst te krijgen die openlijk botten)

Is wel jammer dat er niet veel andere en eerlijke mmorpg's op het moment zijn (ben geen fan van de wow stijl namelijk), anders was ik allang overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maplestory is een zeer goed spel als je een spel zoekt waar een goeie support bij zit maar dat verder terzijde.

Ik ken maar 1 Legit speler?
The_Nutter.. Hij is van Aege en 100% legit. Hij is zelfs blader lvl 100 :)
Zijn er verder bekende legits? Geloof het bijna niet.

Kan je jezelf eens op screenshot laten zien? Met items zoals ik een aantal pagina's gedaan heb met me blader? Ben wel erg benieuwd naar de stats en items ect. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als joymax nou eens een bot maakte die bots banned =]

dan zie je mij ckr weten terug komen op isro =]
ik weet niet of mijn char daar al is gebanned van wegen inactief zijn 0.o
de char heeft wel silks maar ik weet niet of dat uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:56:
als joymax nou eens een bot maakte die bots banned =]

dan zie je mij ckr weten terug komen op isro =]
ik weet niet of mijn char daar al is gebanned van wegen inactief zijn 0.o
de char heeft wel silks maar ik weet niet of dat uit maakt.
Geef je username en pass maar dan test ik het wel even voor je :P

Zal binnenkort wel een screen maken als ik weer online kan komen, heb wel leuke stats, maar niet super omdat ik sinds begin d10 bijna niet meer online ben om alles te kunnen pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff slecht hoor, je moet wel spelen als je sun en sos heb lol.
Ik zal me warlock ff poste en me nieuwe blader van de week als me set +5 is. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Hello iedereen

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe mmorpg, en kwam in die zoektocht sro tegen.
Maar ik stel mezelf nog een aantal vragen voor ik zal beginnen spelen:
- Ik heb geruchten gohoord dat de helft van de spelers botten, vinden jullie dit een rede om niet te beginenn spelen?
- Welke server is niet te vol en zitten aardig wat nederlanders op?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik ga mijn mening geven.

- SRO Mooiste spel ooit vind ik.
- Community is opzich wel goed. Veel aardige mensen.
- Skills zien er onwijs uit.
- Damage die je doet is ook erg gaaf :D
- PVP is zeer goed geregeld.
- Grinden word niet saai zelf niet met de hand.
- Er word veel (te veel) gebot.
- Ik speel op Titan, ik log (met *b.o.t*) binnen 5 minuten in zonder premium.
- Elke server zit vol maar als je het 1 en ander aan hulp gebruikt valt het allemaal wel mee.

Als jij bereid ben om rond de 20$ per maand te betalen voor je MAIN character dan is het een zeer leuk spel.
Wanneer je zoekt voor een gratis MMORPG zeg ik.. Mwah, zoek verder want zonder hulp kom je in geen 1 server makkelijk.

20$
150 Silk - 1x pet (Voor het oprapen) Maandelijkse recharge 50Silk
150 Silk - Premium voor als je in 1x ingelogged wilt zijn. Anders vervallen deze kosten. Dit is een maandelijks bedrag.
Meer heb je niet nodig, de rest is echt gewoon extra.
Dus eigenlijk ben je 20$ per maand kwijt na de 1ste maand.
Maar uiteraard kan je het je zelf zo duur maken als je zelf wilt.

Als ik jou was zou ik nog niets kopen en proberen in te loggen.

Des ondanks blijf ik het spelen omdat ik het toch zo super goed spel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Dankje voor deze mooie reply, kan je een beetje uitleg geven over
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:22:
- Elke server zit vol maar als je het 1 en ander aan hulp gebruikt valt het allemaal wel mee.
of moet ik daarvoor een pmetje sturen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chukkepukke schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:36:
Dankje voor deze mooie reply, kan je een beetje uitleg geven over

[...]

of moet ik daarvoor een pmetje sturen ^^
Ik wou je pmen maar dat gaat niet. Die optie moet je even in je profiel aanzetten. Pm mij maar ik antwoord wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Als ik jou was zou ik niet beginnen aan dit spel.

Het spel is inderdaad 1 van de mooiste spellen in omloop, maar zowat iedereen bot.

Als je gewoon aan het grinden bent voor experience dan zal je bijna nooit iemand tegenkomen die niet bot (zo is het in ieder geval op de server Tibet!

Bij de steden is het wel leuk, daar gaan alle mensen heen wanneer ze voor die dag klaar zijn met botten.

Misschien begin ik een beetje negatief te worden in deze thread, maar dat komt omdat ik het zo zonde vindt dat 'Joy'max het spel zo aan het verpesten is de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja of je neemt een kijkje in csro, geen 20 euro's aan premium want die is er gewoon weg niet xD
servers zijn nooit vol!
veel engels/nederlands/duitstalige spelers. ( daarvoor moet je wel de juiste server nemen)
een geen grindspots waar goldbotters je mobs voor je neus weg kapen.

eigenlijk is csro al het positiefe van isro + wat positiefe dingen van zichzelf.
en het mooie is dat alles engels is behalve wat de chinezen ter plekke zeggen en de namen van de meeste mensen in de server.

een account maken is heel makkelijk, google er even naar er zijn genoeg sites waar uit gelegd staat wat je allemaal moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Csro ook in het engels? ik bedoel de quests stats op de items en het spel zelf? of bedoel je daarmee de juist meer de spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
c-sro.com heeft een wiki waar allerlei informatie over csro staat. Met een engelse media.pk2 is ALLES gewoon in het engels (quests,skills,namen van mobs, namen van items, etc)

En als je op de juiste server gaat stikt het inderdaad van de Nederlanders en Duitsers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee, dan ga ik toch maar eens daar kijken.
Is er ook nog iets extra in de zin van een exp boost standaart 25% meer wat je vaak ziet in de koreaanse, chinese, japanse spellen ten opzichte van Europese?

Airdack kan je mij een PM sturen met informatie die ik nodig heb hiervoor?
Ik zou graag een blikje willen werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op Csro is het wel mogelijk om item mall stuff te verkopen in een stall( premium,dresses etc..)

en nee, ze hebben geen exp boost.
op de server die met EN begint daar zitten veeel nederlandse/engelse/duitse spelers^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben wel een sp ticket of hoe dat ook heet.

en ik had destijds dat probleem met dat updaten :S
maar op csro wiki heb je gewoon een download en dan krijg je een map en met die map klik je de client aan, dan je division en dan op start.
je hoeft dus niet teinstalleren en te updaten wat bij mij dus steeds mis ging.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 21:36
csro werkt prima bij mij, alleen zie ik geen server die met EN begint.

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/3193/csro.th.jpg

Welke o welke is het? =)

Edit:
Laat maar, ik moest division 2 kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door ToasterxD op 15-07-2009 21:23 ]

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Als jullie willen, onze guild forum voor SRO is online ^_^
Jullie kunnen een kijkje nemen op: http://sro.dutchpark.net/index.php

Het is nog niet actief maar dat komt er aan. Ik ben een guild begonnen voor lvl 75+ en er joinen aardig wat members. Langzaam komt het opgang.

Gr, Jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 13:00:
Hey,

Als jullie willen, onze guild forum voor SRO is online ^_^
Jullie kunnen een kijkje nemen op: http://sro.dutchpark.net/index.php

Het is nog niet actief maar dat komt er aan. Ik ben een guild begonnen voor lvl 75+ en er joinen aardig wat members. Langzaam komt het opgang.

Gr, Jack.
lvl 17 is ook bijna 75+ toch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nee, of je moet een farm char wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo,
Vannochtend een offer gedaan op een SOM Warlock Rod 10d!! 900m :D
Ook ben ik lvl 83 geworden en me blader is nog steeds 91 en gaat zo traaaaaag -.-
Warlock ftw.

Heeft er iemand ervaring met party grinden?
Ik wil met me warlock en blader samen gaan party grinden op lvl 89 mobs in ROC-Mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou je gaan pt grinden met een chinese full str :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is om mijn warlock te lvlen.. die blader wil ik 94 krijgen maar of dat nu 2 weken of 3 weken of 4 weken duurt.
Das niet zo belangerijk.

Als me warlock maar hoog lvl word :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xD als jij 900mil hebt voor een som warlock rod waarom geef je dan niet gewoon 900mil aan een aardig lvl 100 persoon die jou ff lvld =] als ik 900 mil kreeg en een lvl 100 char had dan zou ik wel een weekje pwrlvl gefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 weekje voor 900m... ?? Ben niet helemaal goed zeker :P
Iemand zei dat die een warlock rod som had maar dat was dus achteraf niet zo...
Me lvl 85 warlock rod gepimped
83% magic att pwr.
6/6 int/str
100% dura
42% attack rating.

Gaat goed zo.
- Lvl 84 warlock < vanmiddag 85
- 91 blader < Bijna 92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe farm je een euro char?
Ik bedoel... ik heb een beetje sp nodig maar hoe ga ik bijvoorbeeld 200k farme :O
9 gap gaat niet met euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
JackM check je even je pm vor die bot voor in te loggen. Heb gisteren 3 uur op titan gewacht voor ik binnen was. ^^ En hoe is een bow of zijn er betere chars voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Tjonge wat een domme praat weer hier, bots heb je geen reet meer aan om in te loggen, iedereen word tegenwoordig automatisch ingelogd en als je een beetje slim bent zit je in 5 minuten op iedere server ;)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Dan wil ik wel eens weten hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herby schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:12:
Tjonge wat een domme praat weer hier, bots heb je geen reet meer aan om in te loggen, iedereen word tegenwoordig automatisch ingelogd en als je een beetje slim bent zit je in 5 minuten op iedere server ;)
Ik had al gevraagt om een PM voor dat dat uit was ;-)
Daarom dus.

Die bot enzo heeft geen nut voor het inloggen alleen maar voor het lvlen. Verder niet. Maar ik stuur je vanavond informatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen quiten de laatste tijd zie ik om me heen, word er niet echt leuker op :O
Moet niet te veel gebeuren anders schiet het voor mij ook niets op?

- Warlock lvl 85 <Bijna 86
- Blader lvl 92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hey mensen,

Nog paar mensen die op aege spelen of niet?

Ik ga al een aantal jaartjes mee en poste vroeger ook nog wat op dit forum... maar dacht ga is weer kijken.

Ik heb vershillende chars... iets te veel misschien/

lvl 99 fire nuker (spear) _stoeber_ (main char)
lvl 85 light nuker (s/s)
lvl 78 bard/cleric
lvl 78 wizard/bard
lvl 69 archer
lvl 45 warlock/cleric
lvl 45 rogue
lvl 45 warrior/cleric

laatste 3 worden af en toe beetje gefarmed en zijn voornamelijk stal chars...

Iemand die op Aege zit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Hmmmz, dat autologin schiet ook lang niet op hea..
Laatst een avondje aan laten staan, na 3 uur nog steeds niet in de server....
Heb alleen wel gelezen dat ze ook een strengere bot bewaking gaan doen, dus grote kans dat er straks een massive bot punishment komt. Dan kunnen we weer inloggen hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Het lijkt erop dat ze bij Joymax realiseren dat heel het spel een beetje wordt verkracht door de botters. Ze hebben de meldingen dat ze bots gaan pakken vaker gedaan en toen was het een grote grap (hadden de makers van Softmod uitgezocht). Ben benieuwd of ze het nu wel echt menen.

Voor mij maakt het weinig uit, ik speel het niet meer. Gister lekker Aion pre-ordered. ;)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

DeluxZ schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:44:
Het lijkt erop dat ze bij Joymax realiseren dat heel het spel een beetje wordt verkracht door de botters. Ze hebben de meldingen dat ze bots gaan pakken vaker gedaan en toen was het een grote grap (hadden de makers van Softmod uitgezocht). Ben benieuwd of ze het nu wel echt menen.

Voor mij maakt het weinig uit, ik speel het niet meer. Gister lekker Aion pre-ordered. ;)
Dat hebben ze gezegt denk vanwege hun eigen bot programma.. anders verkopen ze straks niet meer als ze geen vertrouwen brengen bij de gebruikers?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Er zijn toen maar weinig mensen gebanned die softmod gebruikten. Alleen veel goldbotters werden gebanned. Dus het was ook gewoon onzin.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu 91 maar silkroad sterft uit op mijn server... =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:42

Silence

Godlike

Na 6 weken op vakantie geweest te zijn weer begonnen:p.

Nieuwe inlog systeem zuigt! soms paar uur wachten. Ga maar weer prem halen binnenkort denk ik.

Ben nu me farm char aan het farmen dus vind het zonde om daar prem voor te kopen gebruik ik liever om te lvlen.
Wat ik nu heb:

lvl80 Wizard / Cleric 30% 120k sp
lvl31 X-Bow / Bard 80% 200k sp (farm char)

Speel btw op Uranus.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Mooie flop met die password recovery hack... Je zult maar net een sun drop hebben gehad de laatste 2 dagen :/

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Verwijderd

ik ben alles aan het verkopen op SRO en verkoop me gold aan een gold company.
Vind het nu wel erg fout gaat allemaal. Ben je hard bezig en dan is alles weg.

Jammer van me blader en warlock maar op deze manier heb ik er geen zin meer in.
Zoveel mensen worden gehackt en zoveel mensen verliezen dingen.... niet grappig zo.

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Hmmz... wel vreemd, ik volg de laatste tijd de bot punishments een beetje.
Er worden dagelijks tussen de 200 en 400 mensen geband.
Wel raar dat het dan nog steeds een fiasco is om in te loggen, je zou zeggen met wat oplettende admins moet je een heel eind komen.

Verwijderd

Problemen kunnen in een apart topic in Spielerij - Problemen & Vragen. Overigens is een screenshot+oneliner dan niet voldoende (zie ook de FAQ).

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 17-09-2009 18:52 ]

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

[BIG NEWS]
Silkroad is weer normaal te spelen :)
Gister zijn er 24.000 spelers gebanned, bijna alle servers zijn nu "Populated"

[ Voor 65% gewijzigd door een moderator op 17-09-2009 18:53 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.