Laat, van je nieuwe build meer hooren ik ben ook bezig met een blader
Ik heb dit spel lang geleden gespeeld maar het inloggen is nog steeds waardeloos of is daar nu een oplossing voor?
Welke Build gaat tegenwoordig lekker.
ik had eerst full str blader/frist /light
daarvoor full int spear.
Wie help me op weg ?
ik had eerst full str blader/frist /light
daarvoor full int spear.
Wie help me op weg ?
Ik vind full str wizzies altijd wel lekker.... nutteloos
lees eens het topic
er is echt een boel te vinden omtrend builds. Wil je een Chinees of een Europeaan ? Wil je een tank zijn of een nuker? Buffs? Enz... speel niet wat het beste is ,maar wat jij het leukste vind
het is en blijft immers een game en daar moet je lol in houden
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
ik heb gekozen voor full int. weet alleen niet of het spear of blade wordt maar momenteel kies ik voor full int bow voor levelen
[ Voor 8% gewijzigd door BrianV op 09-04-2009 16:24 ]
Verwijderd
hahahahahahahaha jij moet nog even iets langer doorlezen 
Full int blader.. GOGOGOGO!!!
Ik zou even je eigen wat dieper laten informeren en kijken wat je ECHT leuk vind.
Nuker is leuk maar tot aan lvl 64 saai.
Blader is pas vanaf 51 leuk
Ga zo maar door.
Full int blader.. GOGOGOGO!!!
Ik zou even je eigen wat dieper laten informeren en kijken wat je ECHT leuk vind.
Nuker is leuk maar tot aan lvl 64 saai.
Blader is pas vanaf 51 leuk
Ga zo maar door.
Verwijderd
Ik ben lvl 55 bijna 56 nu en het is nu wel grappig.
Begin nu dmg te doen en alles begint te lopen.
We komen er wel, het duurt alleen even ;-)
Volgend project:
Pwrfarm; 1.5Miljoen SP is mijn goal met een chinese character. Dit dan wel op een full STR character.
Dit zal een Glavie of BOW worden.
Een vriend van mij die heeft een lvl 85+ wizard en die gaat pwrfarm geven op de ONGS.
Daarom kan ik makkelijk pwrfarmen, als ik maar ingelogged ben =P.
Begin nu dmg te doen en alles begint te lopen.
We komen er wel, het duurt alleen even ;-)
Volgend project:
Pwrfarm; 1.5Miljoen SP is mijn goal met een chinese character. Dit dan wel op een full STR character.
Dit zal een Glavie of BOW worden.
Een vriend van mij die heeft een lvl 85+ wizard en die gaat pwrfarm geven op de ONGS.
Daarom kan ik makkelijk pwrfarmen, als ik maar ingelogged ben =P.
Verwijderd
Lol,
ik zie in de silkroad topics zoveel guilds als : DutchReapers.
wannabe's
ALL join Red Sea, daar is nog steeds en blijft de grootste en sterkste nederlandse guild van SRO. Uit deze guild zijn al veel internationale erkenning gekomen, omdat wij veel verfrissende nieuwe build hebben gemaakt.
wannabe's
ALL join Red Sea, daar is nog steeds en blijft de grootste en sterkste nederlandse guild van SRO. Uit deze guild zijn al veel internationale erkenning gekomen, omdat wij veel verfrissende nieuwe build hebben gemaakt.
En je komt je speciaal registreren om ons te vertellen dat we wannabe's zijnVerwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:58:
Lol,
wannabe's![]()
- RandomNL Hoi
- HerbyNL hallo
- RandomNL welk lvl ben je
- HerbyNL 73 en jij
- RandomNL ow ik xx, kun je me plvlen

Zo gaat het dus altijd, weinig lol aan ik speel veel liever met een internationale club, zit je ook niet gebonden aan mensen die op bepaalde tijden wakker zijn ,want ik speel het liefst als ik bikkel.
Verwijderd
Kami,,
mensen die hier komen vertellen dat wij wannabe's zijn die denken zelf meestal dat ze alles aankunnen omdat ze 1 hoog lvl char hebben.
Zelf intreseert het me niets.
1 ding weet ik wel zeker. Met de 90 cap zat ik in een guild (en ik heb het op rev6 gecontroleerd) die een gemiddeld lvl had van lvl 90.
Er zaten alleen maar lvl 90's in die guild.
Omdat het jullie niet lukt om een gemiddeld lvl van 90 te halen ga ik zegeen: Wannabee!!!
--- Ontopic ----
Me blader lvl 58 bijna
Ik heb een lvl 81 warrior gekocht van een vriend. Die ben ik nu aan het lvlen
mensen die hier komen vertellen dat wij wannabe's zijn die denken zelf meestal dat ze alles aankunnen omdat ze 1 hoog lvl char hebben.
Zelf intreseert het me niets.
1 ding weet ik wel zeker. Met de 90 cap zat ik in een guild (en ik heb het op rev6 gecontroleerd) die een gemiddeld lvl had van lvl 90.
Omdat het jullie niet lukt om een gemiddeld lvl van 90 te halen ga ik zegeen: Wannabee!!!
--- Ontopic ----
Me blader lvl 58 bijna
Ik heb een lvl 81 warrior gekocht van een vriend. Die ben ik nu aan het lvlen
Ik heb het idd ook niet zo met Nederlandse guilds 
niet alleen Nederlanders, maar eigenlyk gewoon alle low levels gaan altyd voor plvl en gold bedelen.
Echt enorm irritant.
niet alleen Nederlanders, maar eigenlyk gewoon alle low levels gaan altyd voor plvl en gold bedelen.
Echt enorm irritant.
gefeliciteerd 
onze guild was bezig met jangan fortress over te nemen en toen was er een server crash of check?
en waren alle torens gerepareerd
onze guild was bezig met jangan fortress over te nemen en toen was er een server crash of check?
en waren alle torens gerepareerd
Verwijderd
Lvl 58 dus, met een 3 gap!!
Ik had vannochtend totaal 6.5K SP deze heb ik gebruikt om me Fire imbue omhoog te halen.
Lvl 50 naar 55. Fire is nu helemaal bij weer.
Alleen nog even 10k farmen en 10k van me premium quest en dan 20k totaal voor bicheon en fire 0 gap
Gaat goed zo.
81 warrior is bijna 82 met een 4 gap
Ik had vannochtend totaal 6.5K SP deze heb ik gebruikt om me Fire imbue omhoog te halen.
Lvl 50 naar 55. Fire is nu helemaal bij weer.
Alleen nog even 10k farmen en 10k van me premium quest en dan 20k totaal voor bicheon en fire 0 gap
Gaat goed zo.
81 warrior is bijna 82 met een 4 gap
Volgens mij zat Heaven op 89,xx gemiddeld. Er zaten wel degelijk level 84-90 chars in die guild op de 90 cap.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:44:
Verwijderd
Jah ze zaten er wel in maar er is een tijd geweest dat iedereen lvl 90 was en dat op rev6 90 stond ipv 89.xx
Ik was dan ook de 1na laatste die 90 moest worden.
Ik was dan ook de 1na laatste die 90 moest worden.
Wat ik gister meemaakte.........
Ik had nog 26 silk, dus ik denk ik koop voor de gein 2 pop cards en probeer het ook eens, en al bij de eerste card had ik een D10 sun sword te pakken
Ik ben ook s/s nuker, dus denk ik dat ik 1 van de eerste chinese in Tibet ben die een d10 sun wapen kan gebruiken 
3156 mag attack uit mn hoofd, maar zal even kijken of ik een pic kan uploaden als ik uit mijn werk kom.
Maar mijn dag kan alvast niet meer stuk ^^
Ik had nog 26 silk, dus ik denk ik koop voor de gein 2 pop cards en probeer het ook eens, en al bij de eerste card had ik een D10 sun sword te pakken
3156 mag attack uit mn hoofd, maar zal even kijken of ik een pic kan uploaden als ik uit mijn werk kom.
Maar mijn dag kan alvast niet meer stuk ^^
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
das niet verkeerd. Das best nice eigenlijk 
Ik ben nu lvl 61 met 75% op me blader
en me warrior lvl 82 met 40%.
Gaat dus wel aardig.
Ik ben nu ook maar begonnen met het lvlen van me s/s nuker.
Lvl 60 is me nuker.
Ik ga die pops niet doen denk. Kost best veel silk voor weinig items.
Verder gaat het wel aardig met alles.
Heb me blader verkocht lvl 90 op Aege dus ben nu rijk op Titan.
Ik ben nu lvl 61 met 75% op me blader
en me warrior lvl 82 met 40%.
Gaat dus wel aardig.
Ik ben nu ook maar begonnen met het lvlen van me s/s nuker.
Lvl 60 is me nuker.
Ik ga die pops niet doen denk. Kost best veel silk voor weinig items.
Verder gaat het wel aardig met alles.
Heb me blader verkocht lvl 90 op Aege dus ben nu rijk op Titan.
Verwijderd
ben nu lvl 63 70%+ op me blader en met warrior is 85% lvl 82.
Ik ga op 65 beginnen met farmen en dan hoop ik dat ik tegen de 200k kan farmen zodat ik dan met pacheon kan beginnen
Dan gaan we eindelijk beginnen met me projectje
Ik ga op 65 beginnen met farmen en dan hoop ik dat ik tegen de 200k kan farmen zodat ik dan met pacheon kan beginnen
Dan gaan we eindelijk beginnen met me projectje
Verwijderd
lvl 65 30% op me blader met 22k SP.
Pacheon is dus onderweg.
Verder is me warrior lvl 83 97%. dus vanaaf 84
Pacheon is dus onderweg.
Verder is me warrior lvl 83 97%. dus vanaaf 84
Arme Brutal zit in zijn eentje het topic te vullen
ik heb het een beetje opgegeven aangezien ik nu een complete dag (dus 24h) crowded zie staat het kan me ook te zot worden. Uiteindelijk gaat SRO er toch aan kapot helaas.
Ik heb even zitten zoeken ,maar weet iemand al iets meer over de private versie van SRO? Het lijkt mij namelijk wel cool om een server te hosten voor mijzelf en 1 maatje. Ik speel nagenoeg toch alleen met hem, dus de rest boeit me niet zoveel meer
Ik heb even zitten zoeken ,maar weet iemand al iets meer over de private versie van SRO? Het lijkt mij namelijk wel cool om een server te hosten voor mijzelf en 1 maatje. Ik speel nagenoeg toch alleen met hem, dus de rest boeit me niet zoveel meer
Verwijderd
jah maar als je nou 150 silk per maand overmaakt wat ik doe dan heb je de goedkoopste premium en dan gaat alles goed. Dus ik zit daar niet echt mee.
Ja maar voor dat geld kan ik ook andere games spelen die naar mijn inzicht gewoon leuker zijn. Ik ben ooit begonnen met SRO omdat het gratis is en daarmee dus gewoon wat minder die-hard. Ik heb weken dat ik geen zin heb om te spelen en dan ineens speel ik nachten door en ik wil dus niet het idee hebben om dat ik het spel moet spelen ,omdat ik ervoor betaald heb.
Verwijderd
Ook hallo, ik denk ik doe ook eens aan registreren.
Ben zelf ''net'' (gisterennacht) begonnen, aangezien ik overdag gewoon geen manier vind om in te kunnen loggen.
Warrior gemaakt, best aardig tot nu toe, zit op Hera. Heeft iemand hier nog tips op welk tijdstip {overdag, that is} in te kunnen loggen? Ik vind het allemaal leuk en aardig, maar om nu pas steeds vanaf een uur of 1 's nachts te kunnen spelen.....
Ben zelf ''net'' (gisterennacht) begonnen, aangezien ik overdag gewoon geen manier vind om in te kunnen loggen.
Warrior gemaakt, best aardig tot nu toe, zit op Hera. Heeft iemand hier nog tips op welk tijdstip {overdag, that is} in te kunnen loggen? Ik vind het allemaal leuk en aardig, maar om nu pas steeds vanaf een uur of 1 's nachts te kunnen spelen.....
Simpel draai je leefritme om of betaal voor een premium of zoek een andere game uit om verslaafd aan te rakenVerwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:47:
Ook hallo, ik denk ik doe ook eens aan registreren.
Verwijderd
Of regel een No-dc client, maar ik zal der snel over op houden aangezien het hier niet besproken mag worden.Herby schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:13:
[...]
Simpel draai je leefritme om of betaal voor een premium of zoek een andere game uit om verslaafd aan te raken
Verwijderd
Lvl 92 FF Glavie
- Fire
- Cold
- Heuksal
Named: FeLix op Mars.
Volledige +5 full blue set met Accesory +3 full blue bijna. Nog wel 9D.
Ik heb vorige week me 1ste 1,000,000,000 aangeraakt
Dat voelt best goed ja.
Me warrior is weg lvl 84. Deze heb ik geruilt voor de glavier.
Ik ben dus ook van server geswitched.
Me blader gaat overigens wel door op lvl 67 inmiddels.
Deze ga ik door lvlen naar 80 met 0 gap daarna farme en weer 0 gap doen naar lvl 94.
- Fire
- Cold
- Heuksal
Named: FeLix op Mars.
Volledige +5 full blue set met Accesory +3 full blue bijna. Nog wel 9D.
Ik heb vorige week me 1ste 1,000,000,000 aangeraakt
Me warrior is weg lvl 84. Deze heb ik geruilt voor de glavier.
Ik ben dus ook van server geswitched.
Me blader gaat overigens wel door op lvl 67 inmiddels.
Deze ga ik door lvlen naar 80 met 0 gap daarna farme en weer 0 gap doen naar lvl 94.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 13:27 ]
Verwijderd
Netjes Brutal ^^
Had even een vraagje,
weet iemand of er een mogelijkheid is om je skills te resetten?
Had even een vraagje,
weet iemand of er een mogelijkheid is om je skills te resetten?
Je kunt je skills resetten, dit doe je door een quest te halen bij de potion merchant. (uit mijn hoofd)
Ga er alleen wel vanuit dat als je veel moet resetten dat je maar 80% van je sp terug krijgt en het best kan oplopen in gold kosten.
Ga er alleen wel vanuit dat als je veel moet resetten dat je maar 80% van je sp terug krijgt en het best kan oplopen in gold kosten.
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
ik heb toevallig me lvl 92 glavie helemaal omgeswitched naar blader.
Het is mogelijk met een quest & met silks.
Ik heb vanaf lvl 92 naar 50 ongever 1050 silk nodig gehad om het weg te halen.
Dit heb ik gedaan =]
Nu heb ik 300k SP over voor het toevoegen van Bicheon.
Ik ben nu lvl 55 bicheon, moet nog met de skills quest de overige lvls weg halen van heuksal.
Ben nu erg slap maarrrrr als ik blader ben straks
,, hahahaha kom maar op
.
Voor informatie over mij character kijk even op Rev6.com : FeLix
Als ik met overige lvls bicheon niet meer heb dan zit ik goed voor max lvl 92 skills FF blader.
Dit heb ik gedaan =]
Ik ben nu lvl 55 bicheon, moet nog met de skills quest de overige lvls weg halen van heuksal.
Ben nu erg slap maarrrrr als ik blader ben straks
Als ik met overige lvls bicheon niet meer heb dan zit ik goed voor max lvl 92 skills FF blader.
Grappig om je thief alias "VodkaRedBuII" te zien, aangezien mijn hunter alias "_GoldStrike_" isVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:15:
ik heb toevallig me lvl 92 glavie helemaal omgeswitched naar blader.
Dit heb ik gedaan =]
Ben nu erg slap maarrrrr als ik blader ben straks,, hahahaha kom maar op
.
Maar goed, vindt je het niet zonde om zoveel silk/euro's te gebruiken voor het delevelen van je masteries? Ik heb zelf alles via de quest gedeleveld, en heb van de bespaarde euro's 2x een premium gekocht en heb nu 2 masteries FF 83 en 1 masterie FF 90.
Ik ben btw op Tibet actief als:
__J3N4__ (lvl 91 Fire/Licht/Ice nuker) (meest actief op deze char)
__J4N4__ (lvl 65 Cleric/Warlock) (momenteel soms aan t plvlen mbv __J3N4__)
neomess (lvl 71 full str fire/light/glaive) (inactief)
PS Jammer dat rev6 mijn sun d10 sword nog steeds niet kan weergeven, is inmiddels al aardig blue en + 5 (mag attack is al ergens tussen de 3600 en 3700)
[ Voor 5% gewijzigd door Neomess op 11-05-2009 10:52 ]
Verwijderd
neuh is niet zonde.
Update:
- FF Lvl 92 Bicheon
- Lvl 93
- SOS Lvl 90 shield gekocht.
- 94+7 Blade gekocht
Maar me shield wil niet +7 dat vind ik wel erg jammer. Zelfs +5 is niet echt makkelijk.
Ik heb nu wel de naam veranderd naar: BlackBullet
Ik speel nu een lvl 93 Blader + Lvl 68 blader
De rest moet nog komen (Archer, maar deze word nog gefarmed naar de 2m SP)
Als ik ga pfarmen laat ik screenshots zien.
Update:
- FF Lvl 92 Bicheon
- Lvl 93
- SOS Lvl 90 shield gekocht.
- 94+7 Blade gekocht
Maar me shield wil niet +7 dat vind ik wel erg jammer. Zelfs +5 is niet echt makkelijk.
Ik heb nu wel de naam veranderd naar: BlackBullet
Ik speel nu een lvl 93 Blader + Lvl 68 blader
De rest moet nog komen (Archer, maar deze word nog gefarmed naar de 2m SP)
Als ik ga pfarmen laat ik screenshots zien.
Verwijderd
Iemand verstand van Csro ?
want ik heb acc gemaakt, Client gedownload, geinstalleerd, manual gepatched tot versie 1.131 en dan moet ik als goed is kunnen inloggen maar er komt geen start of informatie scherm!
0_o
want ik heb acc gemaakt, Client gedownload, geinstalleerd, manual gepatched tot versie 1.131 en dan moet ik als goed is kunnen inloggen maar er komt geen start of informatie scherm!
0_o
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 19:13 ]
Verwijderd
Geen idee.
Gisteren me SOS lvl 90 shield +5 gemaakt ;-)
Ik tank nu behoorlijk en standaart van me zelf heb ik nu 108% Phy att pwr.
Gisteren in een party kreeg ik buffs en toen had ik 117% Phy Att Pwr.
Deze week komt me lvl 94 +7 blade binnen
Weet iemand of er al een lvl 100 blader ergens rond rent?
Lijkt me gaaf om die nieuwe chain te zien.
Gisteren me SOS lvl 90 shield +5 gemaakt ;-)
Ik tank nu behoorlijk en standaart van me zelf heb ik nu 108% Phy att pwr.
Gisteren in een party kreeg ik buffs en toen had ik 117% Phy Att Pwr.
Deze week komt me lvl 94 +7 blade binnen
Weet iemand of er al een lvl 100 blader ergens rond rent?
Lijkt me gaaf om die nieuwe chain te zien.
Ik zie zowiezo weinig echt nieuwe skills, de chars die dit kunnen zijn bijna fulltime aan het botten in de tomb
en op de allerhoogste lvls van de tomb kan ik nog niet echt veilig rondrennen.
een blader levelt niet zo snel.
de meeste lvl 100 chars nu zyn wiz of rogues en ik heb ook een paar glaivers en nukers gezien.
de meeste lvl 100 chars nu zyn wiz of rogues en ik heb ook een paar glaivers en nukers gezien.
Verwijderd
bladers lvlen niet snel maar behoren wel tot 1 van de sterkste.
De zeer hoge defence zorgt ervoor dat ze bijna niet dood gaan.
Dan nog de wapen die beter zijn geworden maken de bladers veel sterker.
Ik heb bijvoorbeeld een warrior lvl 95 met alles +5 neer gekregen niet 1 x maar elke keer in pvp.
Glavie lvl 94+ is tegelijk op ook met bowman.
Nuker lvl 95 krijg ik ook neer.
Het verschil is enorm ten opzichte van 9d voor blader.
De zeer hoge defence zorgt ervoor dat ze bijna niet dood gaan.
Dan nog de wapen die beter zijn geworden maken de bladers veel sterker.
Ik heb bijvoorbeeld een warrior lvl 95 met alles +5 neer gekregen niet 1 x maar elke keer in pvp.
Glavie lvl 94+ is tegelijk op ook met bowman.
Nuker lvl 95 krijg ik ook neer.
Het verschil is enorm ten opzichte van 9d voor blader.
watvoor blader ben jy?
bicheon/fire en ?
bladers hebben wel hele goeie defence, maar daar staat tegenover dat hun attack veel lager ligt dan de rest.
ik ben nu bezig met een char farmen by ongs, heeft nu 1.750k sp
maar ik ben nog steeds aan t twyfelen of ik hem blader of bowman maak
blader heeft goede defence, maar lage offence
by een bowman is dat allemaal gemiddeld, maar heeft wel range. Minpunt is wel dat je inventory steeds vol zit met arrows
bicheon/fire en ?
bladers hebben wel hele goeie defence, maar daar staat tegenover dat hun attack veel lager ligt dan de rest.
ik ben nu bezig met een char farmen by ongs, heeft nu 1.750k sp
maar ik ben nog steeds aan t twyfelen of ik hem blader of bowman maak
blader heeft goede defence, maar lage offence
by een bowman is dat allemaal gemiddeld, maar heeft wel range. Minpunt is wel dat je inventory steeds vol zit met arrows
Verwijderd
lol, nou blader is zeker niet zwak misschien over het algemeen iets zwakker als de rest maar als jij een goeie build heb met goeie gear dan trek je dat zeker goed recht.
Ik ben
Fire 92
Bicheon 93
Ice 90
Maar die lage attack valt zeer erg mee =] *dat is een beeld dat mensen erbij hebben. Wel grappig dat mensen rennen voor een blader als ze zo lage dmg doen*
Ik ben nu op titan een wizard aan het maken die pwrfarm krijgt.
lvl 14, SP 3.000 9 gap naar lvl 30.
Hoop tegen de 70.000 sp te halen.
Deze gaat door naar lvl 72 of 85 voordat er gepwrlvled word.
Me blader op titan is lvl 69 nu.
Me blader op mars is 75% lvl 93.
Hoop overmorgen lvl 94 en dan me nieuwe blade
Ik ben
Fire 92
Bicheon 93
Ice 90
Maar die lage attack valt zeer erg mee =] *dat is een beeld dat mensen erbij hebben. Wel grappig dat mensen rennen voor een blader als ze zo lage dmg doen*
Ik ben nu op titan een wizard aan het maken die pwrfarm krijgt.
lvl 14, SP 3.000 9 gap naar lvl 30.
Hoop tegen de 70.000 sp te halen.
Deze gaat door naar lvl 72 of 85 voordat er gepwrlvled word.
Me blader op titan is lvl 69 nu.
Me blader op mars is 75% lvl 93.
Hoop overmorgen lvl 94 en dan me nieuwe blade
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 09:41 ]
Waar de fuck heb je ICE voor als blader
Ik snap dat niet als STR ice nemen. Je hebt al zo weinig INT en dan ga je ook nog ICE gebruiken waarschijnlijk met Snow Shield wat je INT dus draint.....

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
geen snowshield.
Ligt aan je build he.. ik heb een tank build en daarom ice erbij zitten.
Ik kan rustig 2x lvl 90 glaviers tanken terwijl ik lvl 93 ben. Das toch best nice.
Ice heeft zeer veel invloed met ze imbue en werkt erg lekker =]
Je haalt er meer voordeel uit als dat je lightning neemt.
Ligt aan je build he.. ik heb een tank build en daarom ice erbij zitten.
Ik kan rustig 2x lvl 90 glaviers tanken terwijl ik lvl 93 ben. Das toch best nice.
Ice heeft zeer veel invloed met ze imbue en werkt erg lekker =]
Je haalt er meer voordeel uit als dat je lightning neemt.
Verwijderd
idd.
Gisteren bijvoorbeeld:
Lvl 93 glavier op me, lvl 85+ 2h warrior die beide door een lvl 90+ cleric buffs hadden.
ik had ze allemaal. Behalve de glavie, die kreeg ik niet dood omdat hij best wel goeie dingen had denk.
Update:
lvl 93 Blader 89% morgen lvl 94
lvl 23 Wizard 22k SP vannochtend.
lvl 69 Blader 51% vannochtend morgen lvl 70
Gaat best wel lekker zo.
Ik wil echt graag 95 worden voor die blauwe zerk!! Lijkt me echt vet
Hoop dan ook volgend weekend wel 95 te zijn.
Weet iemand de voordelen van de blauwe zerk op lvl 95?
Gisteren bijvoorbeeld:
Lvl 93 glavier op me, lvl 85+ 2h warrior die beide door een lvl 90+ cleric buffs hadden.
ik had ze allemaal. Behalve de glavie, die kreeg ik niet dood omdat hij best wel goeie dingen had denk.
Update:
lvl 93 Blader 89% morgen lvl 94
lvl 23 Wizard 22k SP vannochtend.
lvl 69 Blader 51% vannochtend morgen lvl 70
Gaat best wel lekker zo.
Ik wil echt graag 95 worden voor die blauwe zerk!! Lijkt me echt vet
Hoop dan ook volgend weekend wel 95 te zijn.
Weet iemand de voordelen van de blauwe zerk op lvl 95?
ik d8 defence 20% increase
en als je samen met andere 95+ in een party zit en je gebruikt allemaal die blauwe zerk, dan veranderd hy naar oranje
en als je samen met andere 95+ in een party zit en je gebruikt allemaal die blauwe zerk, dan veranderd hy naar oranje
Verwijderd
maar krijg je ook meer pwr dan of niet?
Wat zijn de zerk stats van 95- en 95+?
Weet iemand die.
Wat zijn de zerk stats van 95- en 95+?
Weet iemand die.
Verwijderd
ik ben 94 geworden 
Afgelopen weekend een volledige SOS set +5 gekocht.
Ik zal er een screenshot van maken als die compleet is ;-)
Afgelopen weekend een volledige SOS set +5 gekocht.
Ik zal er een screenshot van maken als die compleet is ;-)
gz 
ik ben ondertussen 95 met ongeveer 50%
was wel een hels karwei om die quest voor blauwe zerk te doen..
ik ben ondertussen 95 met ongeveer 50%
was wel een hels karwei om die quest voor blauwe zerk te doen..
Verwijderd
waar kan ik die quest vinden?
Heb je daar meer informatie over?
Ik ben hopelijk volgende week lvl 95 en dan wil ik hem ook gaan doen. Dus alle informatie daarover is welkom.
Afgelopen week begonnen met alles te fusen en had nu over de 50.000 elementen.
Gisteren gelijk 15 10d int stenen gemaakt
Nu nog even de rest doen.
Ik heb nog stamina master en str liggen en dat zijn zeker 60 tabs bij elkaar dus ben nog wel ff bezig.
Heb je daar meer informatie over?
Ik ben hopelijk volgende week lvl 95 en dan wil ik hem ook gaan doen. Dus alle informatie daarover is welkom.
Afgelopen week begonnen met alles te fusen en had nu over de 50.000 elementen.
Gisteren gelijk 15 10d int stenen gemaakt
Nu nog even de rest doen.
Ik heb nog stamina master en str liggen en dat zijn zeker 60 tabs bij elkaar dus ben nog wel ff bezig.
hier vind je ze:
http://sro.mmosite.com/qinshi/quest_1.shtml
met een beetje pech kan het heel lang duren. Je moet namelijk van jangan naar taklamakan lopen en daar een niya general vangen in een trap en proberen een spirit te krygen. Soms heb je geluk als een vriend van me die meteen de eerste keer een kreeg, maar ik had er 120 traps voor nodig. De cooldown tussen de traps is 1 minuut, dus ik heb er sowieso al langer dan 2 uur over gedaan...
http://sro.mmosite.com/qinshi/quest_1.shtml
met een beetje pech kan het heel lang duren. Je moet namelijk van jangan naar taklamakan lopen en daar een niya general vangen in een trap en proberen een spirit te krygen. Soms heb je geluk als een vriend van me die meteen de eerste keer een kreeg, maar ik had er 120 traps voor nodig. De cooldown tussen de traps is 1 minuut, dus ik heb er sowieso al langer dan 2 uur over gedaan...
Verwijderd
wow, maar het is het wel waard? of zeg jij.. naaa laat maar zitten en ga op lvl 100 bezig?
Want ik weet echt de verschillen niet.
Nergens krijg ik cijfers te zien
Bijvoorbeeld doet deze zerk 250% extra DMG? ipv de 200% die de normale zerk doet?
(ik weet niet precies hoeveel de normale doet.)
Want ik weet echt de verschillen niet.
Nergens krijg ik cijfers te zien
Bijvoorbeeld doet deze zerk 250% extra DMG? ipv de 200% die de normale zerk doet?
(ik weet niet precies hoeveel de normale doet.)
nee, met blauwe zerk krijg je alleen 20% meer defence, echter wanneer je met iemand anders in party tegelykertyd de blauwe zerk gebruikt en dicht by elkaar zit, wordt de gloed om je heen oranje en kryg je 120% meer damage ipv de 100% extra die je normaal krygt.
En je krygt natuurlyk nog die gele status voor je ign.
Of je t waard vindt moet je zelf beslissen, maar ik vind t bes wel stoer uitzien

De 2e quest op lvl 100 is gelukkig veel sneller gedaan.
En je krygt natuurlyk nog die gele status voor je ign.
Of je t waard vindt moet je zelf beslissen, maar ik vind t bes wel stoer uitzien
De 2e quest op lvl 100 is gelukkig veel sneller gedaan.
Verwijderd
Nu eindelijk me SOS set compleet met wapen!!
kijk goed
Heb alles behalve me chest...

Of een link:
http://img37.imageshack.us/my.php?image=felix.jpg
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb 3 dagen zonder set er voor moeten rond rennen.. maar heb nu wel wat
kijk goed
Heb alles behalve me chest...

Of een link:
http://img37.imageshack.us/my.php?image=felix.jpg
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb 3 dagen zonder set er voor moeten rond rennen.. maar heb nu wel wat
Ziet er leuk uit.
Ben zelf ook al begonnen aan mijn sos set, heb nu de legs en foot al.
Heb intussen mijn d10 sun sword ook +5 gemaakt en ben bezig de sos items ook +5 te maken.
Ben zelf ook al begonnen aan mijn sos set, heb nu de legs en foot al.
Heb intussen mijn d10 sun sword ook +5 gemaakt en ben bezig de sos items ook +5 te maken.
ik snap niet waarom je sos spul wilt, dan heb ik liever last tier +5 ofzo.
Maar ziet er wel goed uit!
ben zelf vorige week lvl 96 geworden, maar moet nog ff nieuw lvl 96 spul zoeken.
Ben ook gestopt met farmen at ongs en nu bezig met plvllen.
lvl 60 onderhand met nog 1,8mil SP
Maar ziet er wel goed uit!
ben zelf vorige week lvl 96 geworden, maar moet nog ff nieuw lvl 96 spul zoeken.
Ben ook gestopt met farmen at ongs en nu bezig met plvllen.
lvl 60 onderhand met nog 1,8mil SP
Verwijderd
ik wil graag alles proberen, maar dit spel ik kom gewoon niet in de servers...alles zit vol of ik word al gedisconnect voor ik iets kan proberen. Doe je dan confirm dan zit je weer op de desktop...maar goed..ik ben een volhouder.. probeer het een andere keer nog wel eens.
Dinsdag na de inspectie kan je er meteen in
Moet je wel opschieten en aan de hand van bv rev6.com de server statistieken in de gaten houden, zoddra ze opengaan moet je updaten en connecten.
Tegenwoordig zijn ze vaak al met enkele minuten weer compleet vol met goldbots (en hier en daar een verdwaalde player bot)
Tegenwoordig zijn ze vaak al met enkele minuten weer compleet vol met goldbots (en hier en daar een verdwaalde player bot)
Verwijderd
Hmm, dat klinkt niet bemoedigend Het_Zootje, want ik zit natuurlijk gewoon netjes op het werk.
Als je dit spel graag wil spelen dan kan je beter de Vietnamese of Chinese Silkroad proberen (VSRO of CSRO dus), hier spelen ook een aantal engelssprekende mensen, vooral omdat je daar GEEN goldbots hebt, en je dus ALTIJD in kan loggen.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Of gewoon op ECSRO spelen. Daar zit het ook altijd vol maar kan je gewoon de Enter toets inhouden en wordt je niet gedisconnect
En het voordeel dat je er binnen 15min iets op de enter toets liggen er wel inzit. En er maar bar weinig bots zijn en dat je 10x droprate / exp hebt.
Verwijderd
ecsro?
Maar dat is erg saai met maar lvl 70 skills
Je kan dan wel lvl 90 worden maar zonder de skills??
Nou ik heb me ook maar eens geregistreerd om met andere silkroad spelers te praten haha:p.
Ik ben een wizard op Uranus, lvl 75 16% 60.000 sp en vandaag ook maar Premiun gekocht:).
Nog meer mensen hier op de server Uranus?
Ik ben een wizard op Uranus, lvl 75 16% 60.000 sp en vandaag ook maar Premiun gekocht:).
Nog meer mensen hier op de server Uranus?
Je hebt wel 9D items ,dus het is al iets, maar er zijn ook actieve IGM, dus al met al heeft het andere voordelen en is het iig speelbaarVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:27:
ecsro?
Verwijderd
Ik ben in ieder geval nog steeds niet op een server gekomen..toch te achterlijk voor woorden dat je door de goldfarmbots niet op een server kunt komen?
Ja het idd best wel triest... Maar de laatste dagen heb ik echt luck gewoon na 1 keer inloggen erin. Maar heb nu toch maar Prem gekocht dat voelt wat lekkerder aan dat je altijd de server in kan:).
Sinds de 23ste kan je 10D items droppen van Saitan en lvl 90 thiefsHerby schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:48:
[...]
Je hebt wel 9D items ,dus het is al iets, maar er zijn ook actieve IGM, dus al met al heeft het andere voordelen en is het iig speelbaar
Verwijderd
Ik gok dat dat precies de reden is dat ze het gedogen op de niet premium accounts, zodat je dus maar premium gaat aanschaffen.Silencex schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:57:
Ja het idd best wel triest... Maar de laatste dagen heb ik echt luck gewoon na 1 keer inloggen erin. Maar heb nu toch maar Prem gekocht dat voelt wat lekkerder aan dat je altijd de server in kan:).
Ik probeer het nog een paar keer en lukt het me dan nog niet, dan is het jammer maar helaas.
Ja ik heb nu dus tot lvl75 gespeeld zonder premium. Dus het is wel mogelijkVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:29:
[...]
Ik gok dat dat precies de reden is dat ze het gedogen op de niet premium accounts, zodat je dus maar premium gaat aanschaffen.
Ik probeer het nog een paar keer en lukt het me dan nog niet, dan is het jammer maar helaas.
Enorm bedankt voor deze tip!!Airdack schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:20:
Als je dit spel graag wil spelen dan kan je beter de Vietnamese of Chinese Silkroad proberen (VSRO of CSRO dus), hier spelen ook een aantal engelssprekende mensen, vooral omdat je daar GEEN goldbots hebt, en je dus ALTIJD in kan loggen.
Gisterenavond mij eens bezig gehouden de chineses versie te installeren. Het was een beetje sukkelen in het begin door een verkeerde guide te volgen(de eerste gevonden guide werd al een jaar niet meer geupdate
Linkje naar forum dat uitlegt hoe je je account moet aanmaken Let op je zal je dus moeten registeren hiervoor vrees ik!
Guide hoe je hebt beste csro moet installeren
Let dus voornamelijk op dat wanneer bij de officiele install je dus hem zeker niet laat beginnen updaten maar gebruik de manuele patches, de laatste update gaat wel automatisch maak snel een dummy char aan log effen in je server (divisie 2 is logischerwijze 2de server in de lijst als je het spel opstart
en ga dan pas de media file aanpassen zodat alles (behalve de nicks en de GM notices) in het engels is.
Maar eigenlijk verloopt het gigantisch soepel de install en eenmaal geïnstalleerd is het gewoonweg een verademing, inloggen van de eerste keer, alle servers dunbevolkt, vertalingen zijn even goed of beter (men claimt vertaalfouten door joymax eruit te halen) en je zit een paar versies verder tegenover de internationale versie.
Wat ook direct opvalt is het totaal gebrek aan bots, spam, alles wat je in de internationale versie tegensteekt ;p
De nadelen die je zou kunnen vinden qua gameplay is dat de servers veel dunner bevolkt zijn. Persoonlijk vind ik dit wel tof. Een tweede groter nadeel is het niet kunnen van de taal chinees maar als je naar divisie 2 gaat zie je dat er een "en" server is waar enorm veel engelstaligen op spelen dus zo'n overkomelijk probleem is het niet.
Wat praktisch misschien nog een probleem kan geven zijn de game updates, waarschijnlijk ga je dan de originele media file effen terug moeten plaatsen voor dat je de update laat doorgaan of anders mag je beginnen prutsen? Eigenlijk heb ik daar geen gedacht van maar ik hoop dat dit wel duidelijk zal worden eenmaal ik het probleem tegenkom
Ikzelf zou dus persoonlijk de chinese versie duidelijk prefereren boven een private server.
En eigenlijk ben ik tot nu toe enorm tevreden over, zelf met het mindere aantal spelers direct een party gevonden die niet na een uur zichzelf ontbond, en 1 of andere reden had ik toch het gevoel dat het levelen veel sneller ging dan wanneer ik vroeger speelde op de internationale server.
Verwijderd
Pff het is echt moeilijk trainen voor een blader in de jangan cave.. zo weinig mobs en spots 
Maar we komen er wel..
5% in een nacht
niet echt veel.
Ik heb een aantal account gemaakt nu wat ik aan het lvlen ben:
Lvl 94 Blader Me main
61 s/s nuker (Voorlopig ff trainen)
42 Wizard (Maken om pwrlvl mee te geven)
23 Warlock/Cleric (Pwrlvl)
Maar we komen er wel..
5% in een nacht

Lvl 94 Blader Me main
En tel daar nog eens bij op dat als je een nuker bent je vrij vaak dood gaat door dc.Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:23:
Pff het is echt moeilijk trainen voor een blader in de jangan cave.. zo weinig mobs en spots
Maar we komen er wel..
5% in een nachtniet echt veel.
Lvl 94 Blader Me main
Ik ben nu echt minder aan het spelen omdat ik het zonde van het mooie weer vindt op telkens zolang te moeten wachten tot mijn char is ingelogd.....
Ik ga nu zonder premium ongeveer 5% per dag met gap 1
Ook ik ben nu een char aan het powerlvlen, zodat ik minder dc omdat er minder bots in de buurt zijn, en ga ook niet meer dood door dc.
Verwijderd
Voor mij is het echt de laatste keer geweest dat ik het geprobeerd heb. Allerlei verschillende servers geprobeerd en nooit kan ik inloggen want altijd zit de server vol, laat dan maar en om nou een andere versie met een andere taal te gaan downloaden omdat ik anders niet in kan loggen door bots...nee..dat gaat me echt te ver.
Verwijderd
Dat had ik je zo al wel kunnen vertellen.
Er zijn overal bots maar dat maakt mij niet meer uit nu.
Ik vind het wel grappig zoals het nu is.
Ik heb ook gewoon 4 accounts ingelogged staan zonder premium.. het kan wel maar voor deze situaties heb je de juiste tools nodig.
Maar ik weet zeker dat wanneer je een versie (engels) heb die zonder bots en gewoon 100% geupdate word met goeie ondersteuning dan is silkroad de gene die WOW voorbij gaat.
Qua skills is het een geweldig spel en grafisch helemaal.
Erg goed allemaal!
Ik heb ook gewoon 4 accounts ingelogged staan zonder premium.. het kan wel maar voor deze situaties heb je de juiste tools nodig.
Maar ik weet zeker dat wanneer je een versie (engels) heb die zonder bots en gewoon 100% geupdate word met goeie ondersteuning dan is silkroad de gene die WOW voorbij gaat.
Erg goed allemaal!
Verwijderd
WoW is sowieso mijn spel niet..Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:13:
Dat had ik je zo al wel kunnen vertellen.
Erg goed allemaal!
Verwijderd
vorige week begonnen met farmen bij de ongs door een vriend van mij.
Ik ben bezig met een warlock maken:
- Warlock / Cleric
- 1.500.000 Benodigde SP
Tot nu toe heb ik al 88K gedaan binnen 1 week en hiervan ben ik gisteren een nieuwe pwrfarm gejoined en daar heb ik al teegn de 20K gedaan in 1 dag
Duurt dus wel een paar weken maar dan werkt wel alles lekker als ik h em ga lvlen.
Me eigen guild is lvl 5
Eindelijk is het zo ver na met wat mensen pwrfarm characters in me guild te doen was ik zo lvl 5
- Warlock / Cleric
- 1.500.000 Benodigde SP
Tot nu toe heb ik al 88K gedaan binnen 1 week en hiervan ben ik gisteren een nieuwe pwrfarm gejoined en daar heb ik al teegn de 20K gedaan in 1 dag

Duurt dus wel een paar weken maar dan werkt wel alles lekker als ik h em ga lvlen.
Me eigen guild is lvl 5
Je kan ook eens Perfect World proberen, ik weet dat het een beetje offtopic is, maar het Perfect World topic is al maanden dood. Er is een europese versie uitgekomen waar je ping 20 hebt ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:14:
[...]
WoW is sowieso mijn spel niet..Dus daar had ik geen twijfels over.
ik zou zeggen, google er eens op als je een leuk (gratis!) spel zoekt, zonder bots!
Verwijderd
Heb ik geinstalleerd staan, maar die wil niet updaten bij mij. Zal hem wel eens opnieuw downloaden, wie weet helpt het.Airdack schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:00:
[...]
Je kan ook eens Perfect World proberen, ik weet dat het een beetje offtopic is, maar het Perfect World topic is al maanden dood. Er is een europese versie uitgekomen waar je ping 20 hebt ofzodus das superchill, Perfect World MS (Multilanguage Service) heet die. Het spel draait pas een paar maanden dus er is nog niemand capped, en er is elke week 'Territory War', dan gaan allerlei guilds het tegen elkaar opnemen met als doel om een gebied te veroveren, voor elke week dat je een gebied hebt krijg je 10million gold, wat echt VEEL is in dat spel, dus er staat veel op het spel
ik zou zeggen, google er eens op als je een leuk (gratis!) spel zoekt, zonder bots!
Hoe raken jullie allemaal zo hoog? En hoe krijgen jullie zoveel sp points?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:50:
vorige week begonnen met farmen bij de ongs door een vriend van mij.
- Warlock / Cleric
- 1.500.000 Benodigde SP
Me eigen guild is lvl 5Eindelijk is het zo ver na met wat mensen pwrfarm characters in me guild te doen was ik zo lvl 5
Ik ben al maanden bezig om een wizard naar lvl 52 te krijgen zodat die mijn rogue kan plvl tot .... sp points.
Is er iemand die dit ook doet, misschien kunnen we samen plvlen zal misschien sneller gaan. Men wizard is nu nog maar lvl 41, met een 2gap.
Een vraag aan alle hoge: hebben jullie ge-sp-farmed? Of houden jullie een constante gap? Want ik wil echt zo snel mogelijk een full farmed rogue
Verwijderd
Yo mensen,
Ik keek altijd op dit forum als ik vroeger wat wou weten over Silkroad.
Dus dacht ga ook meer eens registreren.
Inloggen is trouwens alleen maar irritanter geworden sinds de update van gister....
Ik denk dat iedereen een baksteen op zijn enter knop legt om zo constant in te loggen.
Want de helft van de keren dat je de server inkomt krijg je een leeg scherm zonder character en ik denk dat dat betekent dat iemand je net 1 seconde voor was ofzo?
Of ben ik de enige met dit probleem?
Laters,
Derbi
P.S. Derbi is mijn ign en ik speel op server Mars lvl 90
Ben sinds gister weer begonnen met het knallen naar lvl 100
Ik keek altijd op dit forum als ik vroeger wat wou weten over Silkroad.
Dus dacht ga ook meer eens registreren.
Inloggen is trouwens alleen maar irritanter geworden sinds de update van gister....
Ik denk dat iedereen een baksteen op zijn enter knop legt om zo constant in te loggen.
Want de helft van de keren dat je de server inkomt krijg je een leeg scherm zonder character en ik denk dat dat betekent dat iemand je net 1 seconde voor was ofzo?
Of ben ik de enige met dit probleem?
Laters,
Derbi
P.S. Derbi is mijn ign en ik speel op server Mars lvl 90
Ben sinds gister weer begonnen met het knallen naar lvl 100
Verwijderd
Je zorgt dat je met een 2 of 3 gap naar lvl 64 toe gaat. Dan ben je gefarmed tot lvl 60 ofzo. dan neem je een 0 gap naar lvl 72 of 76. Dan kan je met een quest een 9 gap maken. En koop een premium plus met een golden SP ticket zodat je 8 uur per dag dubbel SP heb. Dan neem je dus een 9 gap vanaf lvl 76 bijv tot 78 wat echt ENORM traag gaat met lvlen maar dan heb je wel 120K SP. Dan ben je dus klaar en Fully farmed tot aan 76 (Tenzij je een 2 masterie heb want dan hoef je niet te farmen.)Maser00 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:12:
[...]
Hoe raken jullie allemaal zo hoog? En hoe krijgen jullie zoveel sp points?![]()
Ik ben al maanden bezig om een wizard naar lvl 52 te krijgen zodat die mijn rogue kan plvl tot .... sp points.
Is er iemand die dit ook doet, misschien kunnen we samen plvlen zal misschien sneller gaan. Men wizard is nu nog maar lvl 41, met een 2gap.
Een vraag aan alle hoge: hebben jullie ge-sp-farmed? Of houden jullie een constante gap? Want ik wil echt zo snel mogelijk een full farmed rogue
En hierna ga ik farmen om de 10 lvls..
Let erop dat je met een premium plus wel de SP quest aan klikt. Daar krijg je 30.000SP van als je 3x 500 seeds inleverd.
----
Connecten met silkroad, hier zat een bug in dat is verholpen. Inloggen kan nu weer goed zoals het was voor de update.
Ik zie geen problemen meer.
----
Me eigen update
Me nuker is vandaag lvl 64
Me Warlock/Cleric heeft nu 102K SP
Dat je characters niet tevoorschijn komen kan ook gewoon door lag komen, dan duurt het een paar seconde voordat ze verschijnen, dat is iig soms by my t geval.
Ik farm trouwens liever een paar maanden by ongs, dan dat tydens het levellen te doen. By ongs moet je wel je dominantie tonen, zodat anderen je niet gaan ks'en
In het begin probeerden mensen t by my nog wel ens, maar laterna lieten ze me allemaal met rust
Mn bow is nu lvl 70, ben ongeveer een weekje geleden begonnen met powerlevellen ervan... zit nu by antinoke.
Nadeel van alleen maar gepowerlevelled te worden is wel dat ik nu niet precies weet hoeveel pots ik elke keer moet meenemen, als ik te hoog ben geworden
Ik farm trouwens liever een paar maanden by ongs, dan dat tydens het levellen te doen. By ongs moet je wel je dominantie tonen, zodat anderen je niet gaan ks'en
In het begin probeerden mensen t by my nog wel ens, maar laterna lieten ze me allemaal met rust
Mn bow is nu lvl 70, ben ongeveer een weekje geleden begonnen met powerlevellen ervan... zit nu by antinoke.
Nadeel van alleen maar gepowerlevelled te worden is wel dat ik nu niet precies weet hoeveel pots ik elke keer moet meenemen, als ik te hoog ben geworden
Verwijderd
Je hebt gelijk, bij mij is het nu ook verholpen.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:20:
[...]
Je zorgt dat je met een 2 of 3 gap naar lvl 64 toe gaat. Dan ben je gefarmed tot lvl 60 ofzo. dan neem je een 0 gap naar lvl 72 of 76. Dan kan je met een quest een 9 gap maken. En koop een premium plus met een golden SP ticket zodat je 8 uur per dag dubbel SP heb. Dan neem je dus een 9 gap vanaf lvl 76 bijv tot 78 wat echt ENORM traag gaat met lvlen maar dan heb je wel 120K SP. Dan ben je dus klaar en Fully farmed tot aan 76 (Tenzij je een 2 masterie heb want dan hoef je niet te farmen.)
Let erop dat je met een premium plus wel de SP quest aan klikt. Daar krijg je 30.000SP van als je 3x 500 seeds inleverd.
----
Connecten met silkroad, hier zat een bug in dat is verholpen. Inloggen kan nu weer goed zoals het was voor de update.
----
Me eigen update
Jammer dat zelfs na een update de goldbotters me vaak voor zijn met inloggen
Gaat maar eens tijd worden voor een premium.
Verwijderd
Iemand nog tips voor mij?
Ik ben Glavie pure str.. mijn skills zijn nu nog beetje een rommeltje aangezien ik tijdje geleden nog eens ben begonnen met verandere van mijn skills.
Nu denk ik erover om 100 100 100 te doen.. dan Heuksal, Fire en Ice.
Nu kan ik het nog veranderen omdat k tog nog een hele hoop moet farmen.
Wat denken jullie?
edit: Brutal ik zie net dat je op FeLix speelt in Mars, die heb je zeker gekocht van die gozer die er eerst op speelde? want kan me niet herineren dat er een Nederlander opzat
Ik ben Glavie pure str.. mijn skills zijn nu nog beetje een rommeltje aangezien ik tijdje geleden nog eens ben begonnen met verandere van mijn skills.
Wat denken jullie?
edit: Brutal ik zie net dat je op FeLix speelt in Mars, die heb je zeker gekocht van die gozer die er eerst op speelde? want kan me niet herineren dat er een Nederlander opzat
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 14:54 ]
Ik heb ook even geprobeerd om een account aan te maken, maar ik krijg steeds van die hippe chinese foutmeldingen. Even wat dingetjes geprobeerd, maar niets lijkt te helpen:lightdestroyer schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:22:
[...]
Enorm bedankt voor deze tip!!
Gisterenavond mij eens bezig gehouden de chineses versie te installeren. Het was een beetje sukkelen in het begin door een verkeerde guide te volgen(de eerste gevonden guide werd al een jaar niet meer geupdate)
Linkje naar forum dat uitlegt hoe je je account moet aanmaken Let op je zal je dus moeten registeren hiervoor vrees ik!
-Nickname veranderd
-Forum nick met chinese tekens gemaakt
-Strong password
-Geen CID invullen (dus onderste stukje leeg laten)
Plus het lukt me niet om een CID aan te maken met dat tooltje. Misschien omdat ik vista draai ofzo? het loopt steeds vast, ook in compatibility mode. En de "standaard geboorte datum" is ook leeg?
Hoe heb jij dit aangepakt?
Ow en mn logingegevens van die guide site vervallen steeds ofzo? beetje wazig, ik kan me registeren, dan ben ik ingelogd. Maar daarna kan ik nooit meer inloggen. Password reset enzo helpt ook geen klap.
[ Voor 8% gewijzigd door Armageddon_2k op 03-06-2009 15:12 ]
Dank voor je reactie,Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:20:
[...]
Je zorgt dat je met een 2 of 3 gap naar lvl 64 toe gaat. Dan ben je gefarmed tot lvl 60 ofzo. dan neem je een 0 gap naar lvl 72 of 76. Dan kan je met een quest een 9 gap maken. En koop een premium plus met een golden SP ticket zodat je 8 uur per dag dubbel SP heb. Dan neem je dus een 9 gap vanaf lvl 76 bijv tot 78 wat echt ENORM traag gaat met lvlen maar dan heb je wel 120K SP. Dan ben je dus klaar en Fully farmed tot aan 76 (Tenzij je een 2 masterie heb want dan hoef je niet te farmen.)
----
----
Me eigen update
Dus volgens jou zou ik dan beter verder doen met men rogue ipv eerst een wizard te lvlen naar 52 voor plvl? Kan je als je de hele tijd een 2-3 gap hebt, 0 gappen van 60 tot 72
Werkt dit ook voor een rogue? En op welke server zit je XD?
Erg bedankt, Maser00
PS: kan je hier geen e-mail notificaties van krijgen?
nope ,maar je kan wel RSS Feed gebruikenPS: kan je hier geen e-mail notificaties van krijgen?
Verwijderd
Klopt.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:45:
Iemand nog tips voor mij?
Wat denken jullie?
-----
Glavie moet geen ICE nemen.. Glávies moeten Force nemen.
Ice is leuk maar voor de defence only.. Force is sterk en zorgt dat jij snel iedereen dood krijgt.
----
Die quest kan je met elke character doen. Alleen duurt die quest even. Je moet bepaalde items hunten die door random monsters gedropped worden. (Dus ook waar jij trained)
Deze lever je in en dan kan je een 9 gap maken.
Kleine tip voor de gene die nieuw zijn hier.
- Euro << HOU EEN 3GAP NIET MEER NIET MINDER!! Voor je kleding enzo heb je je mastery lvl nodig.
- Chinese << 2 of 3 masterie maakt niet uit. Als je op lvl 72 een 9 gap wilt dan zorg je voor het volgende:
Voorbeeld:
* Heuksal lvl 72
* Fire lvl 63
* Force lvl 63
Add geen skills die een hogere masterie lvl benodigd hebben als 63. ook niet bij heuksal.
Vervolgens kan je met die quest 9 masteries weghalen op je heuksal om die naar lvl 63 te krijgen.
Hoe meer je weg moet halen hoe meer het kost.
Dit kan je btw doen bij elke potion shop in elke town.
Cursed Hearts*
Verder speel ik op:
Mars & Titan.
----
Titan:
Lvl 64 S/S Nuker
Warlock: 125K SP
Mars lvl 94 nog niet echt verandering in gekomen.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 08:40 ]
Force is wel een beetje verneukt door euro'sVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:26:
[...]
Klopt.
-----
Glavie moet geen ICE nemen.. Glávies moeten Force nemen.
Ice is leuk maar voor de defence only.. Force is sterk en zorgt dat jij snel iedereen dood krijgt.
----
Veel mensen kiezen voor cleric tegenwoordig en met holy spell/holy word werken je debuffs niet.
Complete CSRO guide die up to date is:Armageddon_2k schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:05:
[...]
Ik heb ook even geprobeerd om een account aan te maken, maar ik krijg steeds van die hippe chinese foutmeldingen. Even wat dingetjes geprobeerd, maar niets lijkt te helpen:
-Nickname veranderd
-Forum nick met chinese tekens gemaakt
-Strong password
-Geen CID invullen (dus onderste stukje leeg laten)
Plus het lukt me niet om een CID aan te maken met dat tooltje. Misschien omdat ik vista draai ofzo? het loopt steeds vast, ook in compatibility mode. En de "standaard geboorte datum" is ook leeg?
Hoe heb jij dit aangepakt?
Ow en mn logingegevens van die guide site vervallen steeds ofzo? beetje wazig, ik kan me registeren, dan ben ik ingelogd. Maar daarna kan ik nooit meer inloggen. Password reset enzo helpt ook geen klap.
http://www.silkroadforums...ewtopic.php?f=45&t=105507
Verwijderd
Je moet er maar 1 tegen komen die geen cleric heeft en hij is dood..ykz schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:55:
[...]
Force is wel een beetje verneukt door euro's
Veel mensen kiezen voor cleric tegenwoordig en met holy spell/holy word werken je debuffs niet.
Spel is toch based op PVP en serieuze pvp's zijn zonder party
Ik kies voor force anyway.
- Force Blader aan het maken
- Force Archer komt eraan vanaaf vanavond begint mef arm (400K)
- Warlock/Cleric Dit word me 2de main met me blader.
- S/s Nuker Lvl 64 (Voor pwrlvl)
- Wizard lvl 43 (Als resser en later voor pwrfarm)
Warlock heeft t zelfde als force btw 
En ja idd serieuzere pvp's zyn zonder party, maar kom je tegenwoordig in samarkand of donwhang en zowat iedereen daar zit in parties.
En er zyn nog altyd purification pills, al zyn de teringduur
En ja idd serieuzere pvp's zyn zonder party, maar kom je tegenwoordig in samarkand of donwhang en zowat iedereen daar zit in parties.
En er zyn nog altyd purification pills, al zyn de teringduur
[ Voor 15% gewijzigd door ykz op 04-06-2009 13:36 ]
Verwijderd
Brutal bedankt voor je reactie, maarben zelf ook niet echt een voorstander van Force.
Vriend van me heeft het ooit eens helemaal omgegooit naar force met zn bow. maar die pakte voor hem niet echt super uit.
Ik denk dat ik het zo ga houden. lijkt me het beste voor mn char.
Welke guild zit je btw in mars?
Vriend van me heeft het ooit eens helemaal omgegooit naar force met zn bow. maar die pakte voor hem niet echt super uit.
Ik denk dat ik het zo ga houden. lijkt me het beste voor mn char.
Welke guild zit je btw in mars?
Ik snap er geen kloot van.Airdack schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:02:
[...]
Complete CSRO guide die up to date is:
http://www.silkroadforums...ewtopic.php?f=45&t=105507
Heb mn username meerdere malen aangepast, mn forum name meerdere malen...
Beide Chinese Characters/Normale Characters
50 verschillende CID's geprobeerd. meerdere email adressen...
Ik blijf foutmeldingen krijgen, wat doe ik in godsnaam fout?
Oeps, verkeert

[ Voor 89% gewijzigd door Maser00 op 05-06-2009 21:15 ]
BedanktDie quest kan je met elke character doen. Alleen duurt die quest even. Je moet bepaalde items hunten die door random monsters gedropped worden. (Dus ook waar jij trained)
Deze lever je in en dan kan je een 9 gap maken.
Kleine tip voor de gene die nieuw zijn hier.
- Euro << HOU EEN 3GAP NIET MEER NIET MINDER!! Voor je kleding enzo heb je je mastery lvl nodig.
- Chinese << 2 of 3 masterie maakt niet uit. Als je op lvl 72 een 9 gap wilt dan zorg je voor het volgende:
Voorbeeld:
* Heuksal lvl 72
* Fire lvl 63
* Force lvl 63
Add geen skills die een hogere masterie lvl benodigd hebben als 63. ook niet bij heuksal.
Vervolgens kan je met die quest 9 masteries weghalen op je heuksal om die naar lvl 63 te krijgen.
Hoe meer je weg moet halen hoe meer het kost.
Dit kan je btw doen bij elke potion shop in elke town.
Cursed Hearts*
Dit topic is gesloten.