[MMORPG]Silkroad Online, deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.098 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gecontroleerd.

Lvl 76 wolf is kleiner en minder breed als een lvl 90 wolf. Ook is de 90 wolf its hoger.
Ik heb dit met iemand op teamspeak vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd de wolfjes groeien altijd, maar het verschil is gewoon erg klein... op 40 is voor sro de "noob-fase" gedaan... dan kan je geen veilige 1* trades meer doen, graduate je van de academy en groeit je pup tot een echte wolf :)

@Brutal: in welke guild zit je?
Zijn er nog mensen die op Aege spelen? Zoja, DutchElites guild (DE) is altijd op zoek naar actieve NL spelers (liefst lvl 50+)...
DutchElites is een lvl 5 NL guild met veel actieve members (maar nooit genoeg ;)), we hebben een eigen forum, een teamspeak kanaal en we traden/hunten regelmatig samen. We zitten in de Oblivion_KB union (zegt andere Aege spelers misschien wel iets)... En we willen een gokje wagen bij de nieuwe fortress war :P

Interessant trouwens, die fortress war. Is het op alle servers zo dat er één of twee guilds zijn die vol zitten van de lvl 90ers met SoSUN items die dan altijd de fortress bezetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Ja alleen maar Q8, Turkies die gold kopen en items voor $$

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ons valt het wel mee :P
er zijn namelijk gewoon een stuk of 5 enorme unions vol met lvl 90-80
en al die leaders van die unions hebben allemaal sun ja :P en een paar van die kneusen schijnen een betere dropratio gekregen tehebben :S
niet erg eerlijk vind ik.
maar van turken hebben wij niet zoveel last die unions zijn erg klein enzo want die turken hebben onderling altijd ruzies ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:17

Neomess

neomess.nl

Op Tibet valt t wel mee, onze 1e union bezit nu de fortress (Apo) en we zijn nu bezig een 2e union op te zetten (tot nu toe allemaal lvl 20-25 chars met een paar 100k sp :))

Ik zit zelf normaal gesproken in de 2e union maar ga voor de FW ff naar de 1e, we hopen met een paar maandjes ook met de 2e union mee te kunnen strijden wanneer deze allemaal 90 zijn.

Dit wordt mn 1e FW omdat de tijden altijd zo ^#%^ zijn als je een volledige baan hebt. (deze FW is om 1 uur op 1e kerstdag als ik t goed heb uitgerekend)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

lol..wie zegt dat hun een betere dropratio hebben gekregen ? Dat is waarschijnlijk grote onzin. Zoiets kun je niet doen als Joymax zijnde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:50:
bij ons valt het wel mee :P
er zijn namelijk gewoon een stuk of 5 enorme unions vol met lvl 90-80
en al die leaders van die unions hebben allemaal sun ja :P en een paar van die kneusen schijnen een betere dropratio gekregen tehebben :S
niet erg eerlijk vind ik.
maar van turken hebben wij niet zoveel last die unions zijn erg klein enzo want die turken hebben onderling altijd ruzies ofzo :9
Die drop-rate zal waarschijnlijk gewoon beter zijn doordat ze tegen lagere mobs vechten en zo meer drops krijgen, of door silk items (als er tenminste silk items te koop zijn om je droprate te verhogen)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof zeker wel in de dropratio verhogingen O-)
mensen als GM kunnen dat gwn instellen bij mensen.
ze kunnen volgens mij ook instellen wie er een sun drop krijgt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
DeluxZ schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:47:
lol..wie zegt dat hun een betere dropratio hebben gekregen ? Dat is waarschijnlijk grote onzin. Zoiets kun je niet doen als Joymax zijnde...
misschien niet,
maar degenen die in onze guild zitten en die prem kaarten kopen en silk etc.
Die hebben toch veel meer (SOS) drops dan ik die geen (weinig) geld uit geef aan dit spel.
terwijl we op de zelfde plekken met het zelfde level aan het hunten waren.

Wij zitten trouwens op EOS met de Dutch_Heroes guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Ik zou graag vandaag starten met SRO, als archer alleen weet ik niet welke plaats te kiezen en welke server goed is.Is archer wel een goede keuze en waar kan ik het beste dadelijk mee beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

OliverBB schreef op woensdag 24 december 2008 @ 11:05:
[...]

misschien niet,
maar degenen die in onze guild zitten en die prem kaarten kopen en silk etc.
Die hebben toch veel meer (SOS) drops dan ik die geen (weinig) geld uit geef aan dit spel.
terwijl we op de zelfde plekken met het zelfde level aan het hunten waren.

Wij zitten trouwens op EOS met de Dutch_Heroes guild.
Misschien botten die mensen wel gewoon ? En jij niet en kun je dus minder drops verwachten. Echt, als GMs mensen hogere dropratio geven, als dat al zou kunnen, zijn ze fout bezig daar en ik geloof er ook niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chukkepukke schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 10:56:
Ik zou graag vandaag starten met SRO, als archer alleen weet ik niet welke plaats te kiezen en welke server goed is.Is archer wel een goede keuze en waar kan ik het beste dadelijk mee beginnen?
volgens mij kun je wel met alles goed beginnen :P
bij chinese chars kun je zoiezo alles nemen want ze zijn allemaal wel goed.
bij euro zijn er van de dingen zoals dual axes warriors daar twijfel ik aan.
oh en als je archer doet dan zeg ik al vast dat je alleen str moet adden als je lvl up gaat !

ik weet trouwens niet welke server het beste is :P ik zou een helenieuwe server nemen als ik jou was ik weet trouwens niet waarom xD

@ deluxe hoezo zijn GM die drop ratio's uit delen fout bezig bezig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

sro-poseidon denk is heel goed na. Omdat ze dan anders mensen benadelen in het spelen van silkroad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als of ze dat wat kan schelen o.0
die goldbotters benadelen mij in het spelen daar doen ze toch ook niks aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

van die goldbotters krygen ze geld door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom benadelen ze mij nog steeds >< ik kom tegenwoordig niet meer in de server en het ging steeds goed.
jammer dat die koreaanse kneuzen het niet langer kunnen volhouden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Silkroaders,

Ik ben sinds een paar maandjes bezig en ondertussen lvl 26 (valt best tegen dat levellen op een gegeven moment).
Ik was al een tijdje op zoek naar een nederlandse uitleg en stuitte uiteindelijk hier op maar mijn voornaamste vragen kan ik ook hier niet terug vinden helaas.

Kan iemand mij uitleg geven over hie dat met die alchemie werkt want dat snap ik nog lang niet.

Tevens zoek ik een nederlandstalige Guild die mij op wil nemen.

Ik speel op de server Venus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Probeer DutchLegends is , ik speel er niet zelf ,maar ze vragen me ongeveer wekelijks te joinen :P

Alchemy ga ik kort over zijn, kijk en huiver ;

Mocht Engels op dit niveau te moeilijk voor je zijn is SRO misschien toch iets te lastig voor je ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Herby op 08-01-2009 17:20 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik begrijp het nu volgens mij wel.

Vraag mij nu alleen nog af hoe jullie dat doen, bewaar je al die stenen in de storage tot je ze genoeg geupgraded hebt?

Het is nog een heel gepuzzel want voor ik het wist had ik allerlei van die Earth, vuur, water en wind stenen waardoor mijn inventory vol zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ik koop vaak elements of maak ze zelf en bewaar deze allemaal in mijn storage samen met de tabs, maar alchemy is vrij duur en zeker op lagere lvls niet echt de moeite waard voor wat het kost, aangezien je vaak snel al een nieuwe gear kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed nooit alchemy.. Dit is echt puur crap.
Onfair shyt is dat echt waar.. net als iets + maken dat is ook zo unfiar als wat.

Ik zal het je duidelijk uitleggen waarom;

Ik (Lvl 90 blader full str met premium + en altijd silk gekocht) probeer een item +7 te krijgen.
Nu is het zo dat +7 niet vanzelf gaat dus je kan rustig op 150m W.elixers rekeken voor +7.
Ik ga +7 proberen en het volgende gebeurd, 210m uitgegeven aan W.elixers en helaas 1x +5 geweest helaas minder als 10x +4 geweest en de rest was +1 (met fails naar +1 met premium zonder lucky powder en zelfs dan 5 fails achter elkaar, de rest +2 en +3.

Dan ben je zuur kan ik je vertellen.

Een vriend van mij, andere server maar die maakt ook +. Die maakt LET OP ''EVEN'' << pfff, voor de hele guild (45 mensen) een +7, maar dan niet van geef mij 200m en hij is +7 maar meer in de richting van.. Geef mij 20m en hij is +7.
Hij heeft zelf zeker 15 +7 wapens gemaakt. Ook zijn gear werd easy +6. Terwijl ik nooit boven +4 uit kwam.. okee, 1 of 2x.

Alchemy is based op iets anders als luck. Volgens mij op hoe no-life je bent want er klopt in elk geval geen ruk van.

Maja.. dat is mij mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:01:
.........

Dan ben je zuur kan ik je vertellen.

........
Naar aanleiding van jouw verhaal kan ik me dat erg voorstellen.
Bijna je pc het raam uitgefl****rd neem ik aan.

Maar ja het wordt mij wel duidelijk in ieder geval zo.

Ik ga gewoon nog even lekker door met monstertjes killen en vooral veel skilpoints sparen.

Maar ik wil wel graag een keer in een Nederlandse Guild want ik heb in een Turkse gezeten maar da's 10x nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff global doen of op rev6.com kijken voor een nederlandse guild.

En ja, Me computer lag bijna buite :P,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Wordt er nog silkroad gespeeld? Laatste keer dat ik speelde is al een jaar geleden ofzo, en toen was ik alleen maar bezig mijn poppetje full sos armor level 1 te geven. (niet gelukt overigens, heb geen chest en gebruik een level 9 head en shield, als iemand nog wat te koop heeft hoor ik het graag).

Is het inloggen al verbeterd?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorann, Lees de topic even een paar pagina's terug.. Ik ga het niet elke week uitleggen hoe het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Speelt er iemand in de server: Ares??
Zo ja, is er dan ook een nederlandse guild voor die server?
Zo ja (alweer), nodig me dan uit mijn ign is: Nicola

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Leute, kunnen we de verzoeken om mensen op een server te vinden achterwegen laten ? Het word nogal onoverzichtelijk daardoor namelijk. Ik stel voor dat je mij een DM stuurt en dan knal ik je in de startpost ;)

W00t lvl 70 nu full farmed :P trouwens alchemy is niet zo lastig hoor, ik heb tot nu toe alles makkelijk +3 gekregen en wapens altijd +5 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

+3 is ook niks :P
mn wapen is +7 en mn gear +5 op een ding na die +4 is :P
tegenwoordig val je pas op als je sun of +9 hebt ofzo =S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
^^ helemaal met je eens, daarom snap ik zijn frustratie over die dingen ook niet lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het sinds vandaag ook weer, blijft een leuk spelletje!
Jammer dat je overdag extreem moeilijk in de servers komt, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels alweer level 18, spelend op de nieuwste server (Titan). :)
Ik moet zeggen, het voelt wel weer erg vertrouwd aan allemaal.

Wel baal ik er nog steeds van dat je niet fatsoenlijk kunt inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
dat was voor mij 1,5 jaar geleden de reden om er mee te stoppen.
nu speel ik weer sinds een paar maand en moet zeggen dat tot voor 2 weken geleden was inloggen op EOS geen probleem, maar de laatste dagen is het inderdaad weer er lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:57:
Inmiddels alweer level 18, spelend op de nieuwste server (Titan). :)
Ik moet zeggen, het voelt wel weer erg vertrouwd aan allemaal.

Wel baal ik er nog steeds van dat je niet fatsoenlijk kunt inloggen.
Gewoon nooit uitloggen :Y)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
Wanneer je prem time tickets koopt heb je geen last van het inloggen.
dan wordt er gewoon iemand die geen geld uitgeeft aan SRO er uit geknikkerd, zodat jij er in komt.

We hebben dit laatst getest op EOS, allereerst tijdens een kleine LAN party waarbij 2 mensen wel premtime hadden en 1 niet.
die laatste kwam er pas na een kwartier / 20 minuten op terwijl de andere 2 in 1 keer konden inloggen.
Verder blijkt in de guild dat alle mensen met premtime er geen last van hebben en alle niet betalende members hebben veel moeilijkheden met het inloggen.

We hebben nog ruimte voor members vanaf lvl 40 in onze guild: "Dutch_heroes" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
OliverBB schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:41:
Wanneer je prem time tickets koopt heb je geen last van het inloggen.
dan wordt er gewoon iemand die geen geld uitgeeft aan SRO er uit geknikkerd, zodat jij er in komt.

We hebben dit laatst getest op EOS, allereerst tijdens een kleine LAN party waarbij 2 mensen wel premtime hadden en 1 niet.
die laatste kwam er pas na een kwartier / 20 minuten op terwijl de andere 2 in 1 keer konden inloggen.
Verder blijkt in de guild dat alle mensen met premtime er geen last van hebben en alle niet betalende members hebben veel moeilijkheden met het inloggen.

We hebben nog ruimte voor members vanaf lvl 40 in onze guild: "Dutch_heroes" O-)
Bij premium staat het er toch al bij dat je gewoon altijd kan inloggen? :?
Waarom dan testen? 8)7
Premium = altijd kunnen inloggen en 3 tot 5 uur extra exp/sp (en evt een quest met sp reward)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loaders zijn volgens de makers niet toegestaan, voor hulp hierbij moet je dan ook niet op GoT zijn.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 10-03-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Jongens kunnen jullie stoppen met het bespreken van loader problemen ? Die zijn nodig voor het draaien van bots en daarmee een ongeldige toevoeging op SRO. Los van het feit dat het niet mag, wrijf je een groot aantal mensen hiermee tegen de haren ,aangezien deze een bloedhekel aan bots hebben ;)

Dus ga alsjeblieft ergens anders je botproblemen bespreken ,dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Herby schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:47:
Jongens kunnen jullie stoppen met het bespreken van loader problemen ? Die zijn nodig voor het draaien van bots en daarmee een ongeldige toevoeging op SRO. Los van het feit dat het niet mag, wrijf je een groot aantal mensen hiermee tegen de haren ,aangezien deze een bloedhekel aan bots hebben ;)

Dus ga alsjeblieft ergens anders je botproblemen bespreken ,dank u :)
Loader gebruik kan je ook gewoon gebruiken zodat je niet telkens een dc krijgt tijdens het inloggen waarna je die trage client weer moet loggen. Niet alles hoeft perse voor een bot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Desalniettemin zijn extensies op SRO verboden , daar klikte je waarschijnlijk voorbij tijdens het registreren. Wanneer je trouwens nadenkt besef je ook wel dat een loader voor het gebruik van een no DC niet eerlijk is tegenover spelers welke wel eerlijk spelen en dus een half uur proberen te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
een half uur?
ik had vorige week zondag 1uur en 20 minuten nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Tja dat is vervelend, maar het is niet anders, tenzij je premium koopt uiteraard ;) ,maar hoe lang de tijden ook zijn het is geen excuus voor het gebruik een no-DC ,loaders of wat dan ook.

Op dit punt zal ik de moraalridder blijven uithangen trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Uhh dit lijkt me niet de bedoeling jongens. Wie weet wanneer dit event plaats vindt. Het is niet 24/7 maar een bepaalde tijd. Is het ook 30% meer SP?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb ook een heletijd terug silkroad gespeeld en was van plan weer te beginnen. Maar als ik nu inlog op de site, log ik wel in maar moet ik een nicknam invoeren en een nieuwe e-mail :S En als ik dan me e-mail invoerde stond er elke keer dat hij niet valid was .. Ik heb geen idee hoe ik nu de game weer opnieuw zou moeten downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Heb je andere email adres geprobeerd?
En anders opnieuw registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Hier staan zat snelle mirrors voor de client waar je niet hoeft in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het probleem is alweer opgelost, maar hoe komen jullie in de server zonder no dc client?
En op welke server zitten jullie allemaal, mijn accounts allemaal op pacific ..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:22:
Zo het probleem is alweer opgelost, maar hoe komen jullie in de server zonder no dc client?
En op welke server zitten jullie allemaal, mijn accounts allemaal op pacific ..
Niet ^^
Ik speel zelf op Aege en overdag connecten is eigenlijk niet te doen. (zeker niet op de normale manier :X )
Daarom log ik 's ochtends vroeg al in, net voordat ik naar school ga. En soms log ik alles al in voordat ik naar bed ga zo tussen 1 en 2 uur. Dan kom je er meestal wel in binnen 2/3 keer proberen.

Ik raad je eigenlijk aan om op een nieuwe (nog) minder volle server te gaan spelen ^^

Of je koopt een Premium silver. Dat kost ongeveer 10 euro per maand en dan kan je altijd in één keer inloggen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:02:
[...]

Niet ^^
Ik speel zelf op Aege en overdag connecten is eigenlijk niet te doen. (zeker niet op de normale manier :X )
Daarom log ik 's ochtends vroeg al in, net voordat ik naar school ga. En soms log ik alles al in voordat ik naar bed ga zo tussen 1 en 2 uur. Dan kom je er meestal wel in binnen 2/3 keer proberen.

Ik raad je eigenlijk aan om op een nieuwe (nog) minder volle server te gaan spelen ^^

Of je koopt een Premium silver. Dat kost ongeveer 10 euro per maand en dan kan je altijd in één keer inloggen :z
Dan sal ik wel 's avonds en 's ochtends inloggen, ben zeker niet van plan 10 euro in de maand te gaan betalen om gewoon normaal in een server te komen wat je wel gewoon bij andere mmorpgs kan.
Maar ik ga niet op een andere server spele, want op dit account heb ik nog wat lvl 20's en een paar M :)
*knip*, bots zijn niet toegestaan, laat discussie hierover dan ook maar achterwege.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 10-03-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

@ topic starter. Sro heeft nu ongeveer 30 servers. en Leg. 4 update komt er aan ;)

[ Voor 63% gewijzigd door PromoX op 10-03-2009 23:52 . Reden: loader gedoe weggeknipt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

In de build stond dat Strike 'n smash alleen moet lvle tot dat je chain sword attack book heb, maar er stond ook in dat je strike 'n smash ook moet maxen, niet de hele serie maar alleen die skill, moet ik dat ook doen dan? Of zal ik hen gewoon lvl 3 laten en alleen nog maar andere series maxen?
En maakt het eigenlijk uit welke volgorden je dingen add en series maxt? Want moet ik dan eerst de hele chain attack book serie adden en dan pas andere skill series? En geld dat ook zo met fire?

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:31:
[...]

@ topic starter. Sro heeft nu ongeveer 30 servers. en Leg. 4 update komt er aan ;)
ik heb hem gedownload maar nog niet geinstalleerd.
al mensen hier die het hebben geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Legend 4 update client is officieel nog niet te gebruiken, wel staan er op een subpagina van nihplod.com (mag denk ik niet noemen welke omdat er ook illegale software op te vinden is :P) een manier om de client toch actief te maken.

Wel balen trouwens, ik ben net sinds gister lvl 90 met alles FF tot lvl 83, maar zal denk ik niet 99% en FF worden voor de update actief wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Neomess op 04-03-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:36:
[...]

Dan sal ik wel 's avonds en 's ochtends inloggen, ben zeker niet van plan 10 euro in de maand te gaan betalen om gewoon normaal in een server te komen wat je wel gewoon bij andere mmorpgs kan.
Maar ik ga niet op een andere server spele, want op dit account heb ik nog wat lvl 20's en een paar M :)
Die paar lvl 20 accounts zijn tegenwoordig binnen een paar uur opnieuw te maken op een willekeurige server, kwestie van powerlvlen.

's vonds laat zijn er nogal wat van de nieuwere servers waar je simpel op kunt inloggen, scheelt nogal wat tijd :P

Ik speel btw op Tibet, erg leuke server, maar altijd vol en veel scammers helaas

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 10-03-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Ik speel nog steeds op Mercury :)
heb er nu 4 characters :P

Overigens heb ik ook een char op cSRO, maar dat was eigenlijk alleen om D10 te checken :P
D10 Chinese wapens zien er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het_Zootje schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:26:
[...]

Die paar lvl 20 accounts zijn tegenwoordig binnen een paar uur opnieuw te maken op een willekeurige server, kwestie van powerlvlen.

's vonds laat zijn er nogal wat van de nieuwere servers waar je simpel op kunt inloggen, scheelt nogal wat tijd :P

Ik speel btw op Tibet, erg leuke server, maar altijd vol en veel scammers helaas
Ja maar, ik zit al in een goede guild, en elke keer als je zoveel gp heb gedonate kryg je een paar M.
Toen ik weer begin met SRO toen ik inlogde had ik nog 2,2M Zag ik een shop met een lvl 24 SOS +3 blade, want ik ben een full strenght fire blader, voor 3,5M te koop, toen ging ik maar afdingese en toen had ik hem gewoon voor 2,2M Dus koopje :*)
En op een andere char heb ik nog een +4 of +5 lvl 24 shield, dus moet allemaal goedkomen.
*knip*, bots zijn niet toegestaan, laat discussie hierover dan ook maar achterwege.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 10-03-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Heb zojuist de nodige slowchat en reacties met betrekking tot bots/loaders aangepast of verwijderd. Discussie hierover hoort niet in dit topic thuis.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een waardeloos spel is silkroad geworden zeg... Elke server heeft een max cap van 3500. Overdag is er geen doorkomen aan.De enigste manier om fatsoenlijk in te loggen is om te betalen voor een premium card. Joymax snijd zichzelf zo ontzettend in de vingers. Aan goldbot company's word al helemaal niets gedaan. Accounts kunnen niet tussen servers getransferd worden. en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan. Als dit niet gauw verandert kap ik met silkroad... |:(

ik heb het nu 3 jaar gespeeld, meerdere builds, verschillende guilds gezeten. op meer dan 6 servers gespeeld, en het is overal even slecht... :O

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ze verdienen hier dik geld door...
silkroad is in korea lang niet meer zo populair en aangezien mensen hier zoveel geld besteden aan die premiums om in te loggen, zullen ze denk ik niet snel iets doen aan die goldbots.

Ik speel zelf ook op cSRO, daar doen ze wel wat aan bots en is het elke keer makkelijk inloggen, maar ja... die wordt gerund door joymax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey zit er toevallig iemand op de server genaamt Saturn? ik heb daar een char genaamt patatmeisje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een klein vraagje, ik heb als build full str fire blader, met electro buffs, maar ik heb alleen een build van full str fire blader en niet met elec buffs erbij. Heeft iemand een build die dat wel heb? En moet ik electro net zo hoog houden als me eigen lvl net als bicheon en fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was lvl 90 full str blader met fire/lightning.
Lightning was bij mij lvl 72. Ik wou die nieuwe phantom hebben meer niet.
Ik heb de speed buffs + phantom en die lightning buff voor parry ratio zelf gemaxed tot aan lvl 72.

De rest is niet nodig.

Ik was gestopt een tijd maar ga nu toch weer spelen denk ^^
Ik had lightning weg gehaald en voor Force neergezet maar ik ga Force nu weghalen en dan alleen Bicheon & fire nemen en een klein beetje ice.
Ik heb maar als blader 2 masterys nodig.. de rest is niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

Heeft hier iemand ervaring met zowel armor als garment in de nieuwe chin tomb?

Ik ben namelijk een lvl 90 full int chinese nuker (fire, cold en light), maar ik ga bij de 85+ mobs steeds dood door al die statussen die ik krijg. Ik draag armor maar zou willen weten of het me in leven gaat houden als ik overstap op garment.

PS ik weet dat fire, cold en light misschien soms niet echt handig is en dat de meeste de bicheon masterie erbij zouden doen, maar dat wil ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zip McOccup
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:21
Ik ben net begonnen met spelen. Nu heb ik een Attribute Stone of challange lvl9 met 0% Attribute Assimilation Probability gevonden. Hoe kan ik deze fusen met bijv mijn wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh..het is alweer een jaartje of 2 ofzo geleden dat ik nog sro heb gespeeld :)
Ik stopte net voordat de european races uit kwamen..

Ik had geloof ik een force blader lvl 45 ofzo met een goede 30k sp -_-
Nu ik er aan terug denk..waarom stopte ik eigenlijk?

Oh ja :p Zo te zien loopt alles nog altijd bagger qua inloggen xD
Ben nog aan het zien of ik deze nog eens ga installeren :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.youtube.com -> Alchemy Silkroad -> Ga kijken, daar zie je hoe alchemy werkt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
*plop* ik ben er ook weer eens in het topic.
Herby, hoe gaat met met je cleric, een van de enige die niet botten hier, welk level ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Lol ik ben lvl 73 :p moet wel bekennen dat ik de laatste maand vrijwel niet heb gespeeld ,omdat ik het wat drukker had met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wow, lvl 73, je bent dus echt constant ermee bezig geweest?
Echt knap, bravo.

Is sro-poseidon er ook nog in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ben er nog =]
ik heb al een tijdje niet meer gespeelt maar het begint weer te kriebelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden nieuwe char gemaakt, is nu een lvl 24 full str fire blader met lightning buffs, ik heb een lvl 24 blade SOS +3 En lvl 24 shield +3, nog iets van 500K ofso, maar waar kan ik nu het beste op gaan trainen?
Ik zou me god niet weten wat, demon horses of wat dan ook? Want Chakji's gaan nu wel erg sloom :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Het_Zootje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:29:
Heeft hier iemand ervaring met zowel armor als garment in de nieuwe chin tomb?

Ik ben namelijk een lvl 90 full int chinese nuker (fire, cold en light), maar ik ga bij de 85+ mobs steeds dood door al die statussen die ik krijg. Ik draag armor maar zou willen weten of het me in leven gaat houden als ik overstap op garment.

PS ik weet dat fire, cold en light misschien soms niet echt handig is en dat de meeste de bicheon masterie erbij zouden doen, maar dat wil ik niet :P
Gebruik je een spear of s/s?
een vriend van me is s/s nuker en draagt altijd al garment.
Momenteel is hy al lvl 92 :Pmaar hy lvlt dan ook by lvl 99 mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik wilde ook maar eens silkroad gaan spelen.

Maar tot men verbasing hebben ze nog steeds niets aan die servers gedaan ik kan alleen maar na 12 uur spelen.

Ik speel op de server Hera (speelt of kent iemand die server want ik wil wel op een beetje pvp server spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op mars en ik weet niet of het nou echt een pvp server is.....
maar er zijn meestal een stuk of 50 man bij samarkand aan het pvpen en ook behoorlijk wat bij donwhang alleen die high lvls zijn nu niet maar aan het pvpen want die zijn massaal aan het lvlen in de nieuwe cave xD.

BTW ykz hoe speel jij in hemelsnaam csro 0.o ?
dat wil ik ook!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik wil wel op mars spelen maar ik kom in die server net zo goed niet in.

Ik vind dit echt geen spel meer spelen als je niet eens normaal in kan loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

alle servers zyn zo :S
maarja, ik login savonds of sochtends ofzo en dan laat ik em ingelogd staan tot ik weer terug ben thuis.
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:26:
ik speel op mars en ik weet niet of het nou echt een pvp server is.....
maar er zijn meestal een stuk of 50 man bij samarkand aan het pvpen en ook behoorlijk wat bij donwhang alleen die high lvls zijn nu niet maar aan het pvpen want die zijn massaal aan het lvlen in de nieuwe cave xD.

BTW ykz hoe speel jij in hemelsnaam csro 0.o ?
dat wil ik ook!
Gewoon registreren by cSRO en de chinese client downloaden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Een snelle vraag S/S nuker Full int ? of hybrid, Zoja een hybrid welke verhouding kan ik het beste doen.

Tot nu toe nog full int lvl 23.

Uhm heb ik die zwarte wings in de item mall pas gemist ofzo, ik zie van die nieuw wings maar ze zijn volgens mij alweer uit de item mall, of waar ze ook vandaan mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

ykz schreef op zondag 22 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Gebruik je een spear of s/s?
een vriend van me is s/s nuker en draagt altijd al garment.
Momenteel is hy al lvl 92 :Pmaar hy lvlt dan ook by lvl 99 mobs
Ik ben s/s, maar ik heb het al een beetje uitgevonden denk ik.

Ik lvl nu op lvl 89 mobs die alleen phy attack doen (denk ik) en dan gaat het wel heel makkelijk, maar ik begin nu alweer een sch**thekel te krijgen aan mensen die ineens naast me gaan staan in een 8pt.

Ik denk dat ik op de hogere mobs gewoon garment aan moet gaan doen (maar Tibet is echt overpriced kwa d10 garment helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess

Neomess

neomess.nl

idutcher schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 00:37:
Een snelle vraag S/S nuker Full int ? of hybrid, Zoja een hybrid welke verhouding kan ik het beste doen.

Tot nu toe nog full int lvl 23.

Uhm heb ik die zwarte wings in de item mall pas gemist ofzo, ik zie van die nieuw wings maar ze zijn volgens mij alweer uit de item mall, of waar ze ook vandaan mogen komen.
s/s wordt aangeraden als full int en speer als hybrid, dit omdat een s/s iets midner hp nodig heeft omdat hetschild ook een aantal klappen opvangt.

Die zwarte wings komen inderdaad in het verleden uit de item mall, maar zijn alweer afgewisseld door die oh-zo-mooi turkse outfit (niet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Het_Zootje schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 08:55:
[...]

s/s wordt aangeraden als full int en speer als hybrid, dit omdat een s/s iets midner hp nodig heeft omdat hetschild ook een aantal klappen opvangt.

Die zwarte wings komen inderdaad in het verleden uit de item mall, maar zijn alweer afgewisseld door die oh-zo-mooi turkse outfit (niet dus)
Thanks, en inderdaad wat een **** outfit daar geeft toch niemand zen geld aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo ben zonet nog een keertje binnen geraakt op xian (wow)
zie ik mijn oude char nog staan van weleer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga overnieuw beginnen op Titan met een blader :)
Daar zijn 7 vrienden al bezig en al lvl 80 -.-..
Nu ik nog even :P, blader ftw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon chinese client downloaden 0.o ?
ik heb gegoogeld maar ik kan de chinese site van silkroad niet vinden :S

heeft iemand mss een linkje ^^
ik stop namelijk met isro de servers worden met de dag voller :( ik kan nu zelfs in de ochtend niet inloggen.
dus het is csro of geen sro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel het zelfde probleem een beetje SRO-Poseidon.. ik wil eigenlijk niet spelen maar ik vind het spel erg leuk.

Ik koop:
1x PET
1x Goedekoopste premium.

Dit kost mij maar 20 euro in de maand en daar wil ik het wel voor doen.
Gisteren avond begonnen met trainen en vannochtend nog heel eventjes.
Lvl 15 ben ik nu.

2 mastery word ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik ben er al mee gestopt. Joymax doet het erom, ze proberen mensen item te verkopen zodat ze kunnen inloggen. En somming mensen trappe er nog in ook.

Brutal -_-" < haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:34:
Ik ben er al mee gestopt. Joymax doet het erom, ze proberen mensen item te verkopen zodat ze kunnen inloggen. En somming mensen trappe er nog in ook.

Brutal -_-" < haha
Sgyt aan hun ik download gewoon een bot of een no-dc client, en zo kan ik ook inloggen :)
Btw welke server zitten jullie, ik wil namelyk een nieuwe europe character maken, heb alleen nog maar chinese, en ook graag op een server die niet zo overloaded is met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Ik speel ook sro, kwam hier op toen ik naar de thief npc zocht die je naar de thief plek teleport. Helaas niet gevonden.
Ben nu lvl 55 en dacht dat het maar eens tijd wordt te gaan thiefen in verband met de nieuwe transports op lvl 60^^.
leuke guide trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje ykz ik ben nu de client aan het downloaden ^^
heb al een account =] maar best vet dat er ook een engelse media file is.
hopelijk werkt die zooi dan begrijp ik er iig nog wat van xD

okey....
ik krijg die patch niet geinstaleerd :S
ik heb nu in mijn silkroad map staan: chinese client de patch en de engelse media file.
en ze zeggen: instaleer de client maar start hem nog niet! voordat je de patch hebt geinstaleerd.
maar als ik de client instaleer dan start die na de instalatie automatich :S
en dan druk ik op exit instaleer ik de patch maar dat werkt dus niet -.-"

doe ik wat verkeerd???

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ff silkroad opnieuw te downloaden. ik heb het ook wel eens gehad.

* Lvl 34 vannochtend.
* Lvl 58 S/S nuker gekocht van een vriend ^_^ Deze is nu aan het farmen met een 7 gap en gelvled naar 59 :D
Iemand ervaring en tips voor mij over S/S nuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al opnieuw gedownload maar hij doet het gwn niet. ik zal zo nog eens proberen^^

ik heb wel wat tips
cold krijgt de sterkste nukes ( heb ik ergens gelezen) nu is cold nog slecht maar in high lvl ^^
en de snowshield is op hoger lvl al iets van 60% dus vooral doen als je weinig hp hebt.

oh en geen fire daar heb je niks aan blijf maar gwn bij cold light en bicheon.

volgens mij zeg ik nu niks nieuws maar het klopt wel =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:56:
heb al opnieuw gedownload maar hij doet het gwn niet. ik zal zo nog eens proberen^^
hmm ik dacht dat je de client eerst moest laten updaten en dan de patch gebruiken en dan weer laten updaten.
maar het kan ook best zyn dat de patches en engelse patch outdated zyn uit dat topic, dus dan zal je ff nieuwe moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn patch is de 127 tot 137.
en voor zo ver ik heb rond gekeken zijn er geen patches die nieuwer zijn. maar ik zal kijken of de client een auto update gaat doen =] heb wel ff geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee.

Ik ga met me nuker: Cold, Bicheon, Lightning.
Voor me blader ga ik een nieuwe build doen:
Bicheon, Fire, Pacheon.

Pacheon voor de attack rating en + attack die ik krijg van de vogel.
Dat maakt mij blader totaal +29 attack en +33 attack rating.
Dus dat maakt met een blader een betere gemiddelde dmg per hit + een hogere att voor een hogere maximale dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ingewikelde build 0.o die blader.
ik zou dan geen eens meer blader worden maar gwn pacheon doen + fire en dan nog een andere of helemaal geen andere voor als je van plan bent die 140cap te doen.
want we krijgen tog niet nog meer masteries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat gewoon op een pure strength based build. ik wil de sterkste worden en dan moet je wel eens wat rpoberen en ik wil blader geen archer BAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:16:
[...]

Sgyt aan hun ik download gewoon een bot of een no-dc client, en zo kan ik ook inloggen :)
Btw welke server zitten jullie, ik wil namelyk een nieuwe europe character maken, heb alleen nog maar chinese, en ook graag op een server die niet zo overloaded is met mensen.
Bot gebruikte ik al ;) Maar de DC client kan ik niet vinden kan je me de link stuuren of de naam van de loader/noDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

idutcher schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:57:
[...]

Bot gebruikte ik al ;) Maar de DC client kan ik niet vinden kan je me de link stuuren of de naam van de loader/noDC.
Dan wil ik toch jou en alle anderen nog even wijzen op PromoX in "[MMORPG]Silkroad Online, deel 9". Wat iedereen buiten dit topic om doet moet iedereen zelf weten, maar in dit topic hoort het verder niet thuis. Misschien wat voorbarig om nu al te waarschuwen, maar ik doe dat liever nu dan dat ik straks weer de rommel om mag ruimen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol =] en waarom heb jij een hekel aan archers 0.o? die lvl 100 skills zijn veeeet ^^
vind ze gwn geweldig bladers vind ik ook wel aardig als ze tegen euro's vechten xD altijd leuk om te zien.

ik gebruik echt geen no DC meer :S die dingen zijn heel snel out date en als je dan een nieuwe wilt moet je eerst 5 dagen zoeken naar het bestandje zonder virus -.-"
ik wacht liever 5 dagen op het moment dat mijn csro gaat updaten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:07:
[...]

Dan wil ik toch jou en alle anderen nog even wijzen op PromoX in "[MMORPG]Silkroad Online, deel 9". Wat iedereen buiten dit topic om doet moet iedereen zelf weten, maar in dit topic hoort het verder niet thuis. Misschien wat voorbarig om nu al te waarschuwen, maar ik doe dat liever nu dan dat ik straks weer de rommel om mag ruimen :).
In mijn bot zit al een No-Dc cliënt dus dat is wel chill :) Maar ik zal nu verder over dit onderwerp ophoude als 't niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens.. stop met praten over een bot enzo..
Zeg gewoon welk lvl je bent.. Iedereen bot daarmee basta.

Gewoon ff stoppen met praten daar over.
Ook over die No-DC-Client.
3rd party programs mogen hier niet besproken worden.

Mijn build, Ik zal hem proberen uit te leggen:

Blader op lvl 100 is zeer goed. Die nieuwe chain heeft STUN & FEAR.
Ik vind archer zelf wel leuk maar niet super. Ik wil een char die bijna niemand heeft of wil hebben.
Ik heb daarom voor blader gekozen.

De attack van blader is Average. Glavier is eigenlijk sterker maar blader crit vaker en harder.
De defence van blader is uitmuntent wanneer ze protector gaan of armor.
Garment is het niet waard want je bent een STR character en die nukers zijn niet zo moeilijk om te killen.

Ik weet dit omdat ik een lvl 90 blader op Aege heb die bijna FF is.
Nu weet ik ook dat blader niet zo super sterk is en daar wil ik wat aan doen.

Job
Blader
Full STR
Protector SET +5 full blue STR+6
Wapen +7
Shield +5 18BR <Minimaal.

Skills:
Bicheon MAX lvl 100 <Puur aanval skills
Fire MAX lvl 100 <Imbue & Buffs
Pacheon lvl 100 <Extra Attack & Attack Rating

Ik ga dit proberen omdat ik pas 1 blader hiermee gezien heb.
Lightning heb ik niet nodig want ik hoef geen speed.
Ook die imbue van lightning is ruk voor blader.

Voor de speed gebruik ik wel potions ;-)
We zullen zien wat het opleverd.

Op lvl 80 ga ik beginnen met Pacheon adden omdat ik dan wil farmen. Als ik FF ben farm ik alleen de mastery en 2 skills naar lvl 80 toe.
De Pasive skill & de blue hawk sumon.
Deze skills werken en hebben effect zonder bow.

Links: http://sro.mmosite.com/database/skills/bowmanship.shtml
Lvl 87 is Blue hawk summon max en dan geeft hij: +33 Attack rating extra
Lvl 100 is Mind concentration (Pasive skill) max en dan geeft hij: +35 Attack rating extra.
Zo kom ik al uit op 68+ attack rating.

Als het niets is, dan remove ik Pacheon weer.. Dat maakt niet echt uit want ik wou toch al 2 mastery doen totdat ik hier op kwam.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.