wizz is leuk voor plvl, fw (well in de winnende team anders ga je tevaak dood:p ) en unique hunte aangezien dat wizzards de meeste unique kills maken
btw, gisteren ksro (korean silkroad) geinstalleerd en gespeeld op me oude pc

ik zou wel wat screen shots ingame sturen

(kben meer dan 2 uur bezig geweest om een account aan te maken o.O )
hier heb je de complete foto's:
http://www.xfire.com/profile/mama60/screenshots/sro/ (zelf een paar die ik niet heb toegevoegd waaronder de nieuwe stad ingezoomd) ik upload ze zelf niet vanaf hier want een aantal bedrijven / scholen heeft die site geblokt. ik heb de foto's die ik ga poste wat verkleint, op de site hierboven kun je gewoon de hele foto's zien
btw leuk te weten je kan bij M (dus map) kan je buiten de platten grond ook zien waar bepaalde monsters staan (daar heb ik nog geen screen shot van maar komt wel

)
sorry van lage instelling ingame screenshots de pc waar ik ze heb gemaakt is al paar jaartjes oud

11d sword shield

sword kan je nu beter zien

11d staff

ze hebben al vossen (geen idee warneer wij die krijgen)

hotan fortress war

(vanavond zou ik er eens wat dichter bij bekijken)

ipv dom lvl 5 wapen van beginners quest krijg je dit

ze hebben eindelijk de mappen van caves in kaart gebracht (dat is jangan b2 op de foto)

ze hebben eindelijk van elke degree de 3 verschillende lvl items

dus niet meer het probleem dat je geen 80 of 85 wapens kan vinden

teleport naar nieuwe gebied vanuit hotan, kan hem niet gebruiken moet je een bepaalde lvl hebben (70+ denk ik) kost 36k waarom geen idee
en nu plaatjes van het nieuwe gebied waar jullie op wachten

dit is de stad met klein trainings gebied
trainings gebied waarschijnlijk is dat een woestijn

trainings gebied met een doolhof en dungeon
dat was het voor vandaag 
vanavond ga ik naar lvl 100+ skills kijke en screenshots maken (zover heeft alleen xbow lvl 104 skill)
vanavond ga ik ook hotan fortress war kijke (waarschijnlijk kan ik niet naar binnen

)
dus meschien vanavond of morge post ik meer screenshots
dit was me 2de bezoek ooit aan ksro gemaakt hebt
eerste keer was voordat euro class bij isro kwam maar toen was het nog een stuk makelijker om een account te maken
p.s. ga niet vragen hoe ik een account aanmaak het is zeer gekloot (er zijn guides voor maar alsnog duurt het eeuwig)
[
Voor 89% gewijzigd door
Obscure op 25-11-2009 11:49
. Reden: plaatjes + tekst ]