hehe 
Maar... weten jullie wat er gebanned word?
Lvl 1? of ook lvl 90?
Lvl 1? of ook lvl 90?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
BottersVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:57:
hehe
Lvl 1? of ook lvl 90?
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Verwijderd
...StefanvanGelder schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:23:
[...]
BottersOp babel zijn alle goldbots weg en elke bot die geen premium had of silks actief is ook gebanned
Bewijs eens dat er geen lvl 90 weg is =]Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:54:
[...]
...
Bewijs eens dat een lvl 90 weg is =]
Een vriend van mij is lvl 94 Wizard en die had al een tijd geen silks meer gekocht, die is gebanned voor 1 week. Je zult me moeten geloven op mn woordVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:54:
[...]
...
Bewijs eens dat een lvl 90 weg is =]
met me main ben ik nog niet geband (die heb ik van 1 tot 100 gebot)Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:57:
hehe
Lvl 1? of ook lvl 90?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Kwestie van tijd tot al die spelers weer een nieuwe bot account aanmaken.Armageddon_2k schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:47:
[BIG NEWS]
Silkroad is weer normaal te spelen
Gister zijn er 24.000 spelers gebanned, bijna alle servers zijn nu "Populated"
Lekker positieve houding zeg.Heraclius schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:37:
[...]
Kwestie van tijd tot al die spelers weer een nieuwe bot account aanmaken.
Verwijderd
ik had nergens last van onder win7 (build 7100 64bit) ik kon hem gewoon installeren zonder gezeurglennabraas schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:05:
Heej iedereen,
Ik heb vroeger veel sro gespeeld maar gestopt na al die irritantie bots. Nu maken me oude vrienden vant spel me weer gek om te spelen, en ik heb der eigelijk wel zin in.
Nu heb ik alleen 1 probleem. De standaard SRO client is 32bit.
Maar ik draai 64bit(win7 pro) ..... waardoor ik heb dus niet kan installeren.
heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen is ??
Greetz,
Me
[ Voor 16% gewijzigd door Obscure op 28-09-2009 15:23 ]
Hmm dat is raar, ik ben op het moment niet thuis en kan niet kijken welke build ik gebruik, zal thuis even kjken. Zometeen even proberen op me laptop.(win 7 home premium 32bit)Obscure schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:20:
[...]
ik had nergens last van onder win7 (build 7100 64bit) ik kon hem gewoon installeren zonder gezeur
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
idd het is echt een topgame maarja de bots maken de game een beetje doodHerby schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:07:
Wow gaat deze game weer speelbaar worden ? Dat zou echt wel super zijnwant stiekum is het gewoon een topgame, maar door al het gezeur was ik het zat.
Maar als ik het zo lees heeft JM eindelijk door welke spelers het echte geld binnen brengen ? Ik ga vanavond maar weer eens mijn client updaten
dat kloptsaviour schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:19:
[...]
Volgens mij bedoelen zij er simpel "hallo" mee te zeggen.
ah ok thxHeraclius schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:10:
Toch maar weer eens proberen, SRO, mooie herinneringen.
BTW:
groeten is s.a. = salam alaikum
teruggroeten is a.s. = alaikum salam
(deden ze veel in de film Kingdom of Heaven)
[ Voor 10% gewijzigd door Obscure op 12-10-2009 09:24 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Obscure op 13-10-2009 12:13 ]
Verwijderd
Voornamelijk spelers van een hoger niveau die niet eens meer de moeite nemen om hun (low)wapens aan een NPC te verkopen. Moet je voor de grap eens tijdens events bij SO-OKe gaan staan, vaak worden er "nutteloze" items gegeven voor de chest's die ze inleveren. Deze items droppen ze bij bosjes.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:09:
Ik zal eens een kick geven.
Ik heb nou al een paar keer van allerlei wapens en stuff in towns kunnen oppakken?
Dan ligt er gewoon een hele berg met wapens op straat! Is dit het spel zelf of gamers die altijd al sinterklaas hadden willen zijn?
Ik zit nu met een aantal wapens a veel te veel geld opsgescheept dus ik ben er nu wel erg benieuwt naar
Verwijderd
Wat dacht je van items met rode stats? Die dingen moet je wel wegknallen, zo zonde voelt het ,maar verkopen aan de NPC gaat niet en niemand moet zeObscure schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:20:
ik drop zelf alleen event items behalve hp/mp en trigger scrolls natuurlijk(en sp scrolls maar die krijg je bijna nooit) ik heb echt nooit dat ik wapens drop ik verkoop ze alsnog aan npc, soms drop ik dan wel accessory/shield elixers want soms heb ik dan te weinig ruimte maar die verkoop ik ook als ik gewoon in town ben
ligt eraan welke rode stats heHerby schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:23:
[...]
Wat dacht je van items met rode stats? Die dingen moet je wel wegknallen, zo zonde voelt het ,maar verkopen aan de NPC gaat niet en niemand moet ze
[ Voor 4% gewijzigd door Obscure op 26-10-2009 12:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Obscure op 26-10-2009 13:44 ]
Verwijderd
ja kweet kben dan met me main lvl 100 maar dies pas 91 FF dus ik moet zkkr nog een tijdje farmeVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:41:
deze dingen komen wel vaak in de zomer uit. Dus dan moet je zeker nog ff wachten
Maar... 11d is wel leuk als je FF met 4m SP ben anders is er geen beginnen aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Obscure op 27-10-2009 22:46 ]
nee ze moete hun geld in anti gold bot systemen steken want dan heb je zkkr 500 ~ 1000 mensen uit de server. want als je servers groter gaat maken dan komen er gewoon meer gold farmers... ipv normale spelersArmageddon_2k schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:29:
Als ze dat geld nou es in severs zouden steken waardoor je makkelijker kan inloggen
[ Voor 13% gewijzigd door Obscure op 28-10-2009 19:43 ]
idd ik had 1 avond ze wel opgeraapt en d8 ik lever ze mooi in kijke of ik wat leuks kreeg maar je toen ik maar 1 per keer kon inleveren was het snel gedaan voor mijStefanvanGelder schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:41:
Ik was al heeeel snel gestopt met het verzamelen van die dingen, één voor één inleveren is geen doen...
Verwijderd
Wha ik snap het nietImpulseW schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:22:
Ik ben farmende @ ongs op dit moment. Ben nu een klein maandje bezig, nog eventjes volhouden en dan kan de gap (eindelijk) dicht. Ik maak een pure str bower en zit op Venice.
[afbeelding]
ik zou het eerlijk zegge 99% van heel silkroad bot gewoonVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:27:
[...]
Wha ik snap het nietIk speel toch best regelmatig maar als ik zulke stats zie en mensen die zeggen dat ze even een nieuwe char aan gaan maken "om er vervolgens lvl 90? mee te worden" vraga ik me af hoe jullie dat in godsnaam doen? Spelen jullie echt kei veel of ? Ik ben nu lvl 27 maar als het zo doorgaat duurd het nog wel 5 jaar voordat ik zo hoog kom.
Ja klopt de exp rate is ook hoger als het goed is.Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:16:
[...]
ik zou het eerlijk zegge 99% van heel silkroad bot gewoondus dan is het ook niet heel moeilijk om 90 / 100 te worde
![]()
btw ik heb ook ooit ergens gelezen dat je in ksro ongeveer 500mill minder expmoet verzamelen (in geval stuk minder dan in isro) kan iemand dat bevestigen met een screenshot? of een website?
ok ik ben momenteeel nog aan het zoeken voor een screenshot ( ik weet wel dat ik eens zo foto heb gezien maar waar is de vraagSilencex schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:54:
[...]
Ja klopt de exp rate is ook hoger als het goed is.
En tegen jupjup:
Ik ben ook nieuwe char aan het farmen heb zelf al een lvl92 wizz dus als ik klaar ben met farmen kan ik hem zo tot lvl80 plvlen:P.
het gaat namelijk niet om de pvp gedeelte maar toen ik me wizz nog traine (lvl 70) zat ik nog op karra's maar hij kon echt geen 2 tegelijk hebben want dan was hij bijna dood (zelfs zonder life control).Silencex schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:09:
Bard op wizz is wel lekker want je killt bijna alles toch in 1 hit en je hebt speed en cleric is alleen recovery division leuk. Maar als je niet van pvp houd zal ik voor bard gaan (hou der niet van maar heb vroeger al voor cleric gekozen toen ik nog niks van het spel wist:P). Maar ja moet gewoon doen wat je zelf het leuks vind.
ik zou willen dat ik light armor kan drage met me wizzard maar wizz en bard = alleen robe support, maar idd noise helpt wel vaak tenzij je dan weer champs / gaints tegekomt...Silencex schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:50:
Moet wel te overleven zijn denk ik als je noise aan hebt van bard en anders kan je ook nog lightarmor dragen.
niet dat ik weet meschien kan iemand anders helpenVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:50:
is er ook een GoT guild op hercules?
[ Voor 24% gewijzigd door Obscure op 09-11-2009 23:52 ]
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
ja idd het is ontzettend druk, enigste die ik soms nog populated zie (niet net na de update) is heraAzertyftw schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:30:
Lekker gespeeld twee jaar terug
Maar wilde tijdje terug nog eens een kijkje nemen.. Damn die servers
ik vind zelf ook de inlog systeem *** maarja joymax wilt het niet verandere omdat nu iedereen een kans heeft zegge ze. ja als je de tijd van 5 tot 20 uur hebt want ik heb wel eens aan de 20 uur bezig geweest om persia binne tekomen *blij dat ik een premium meteen had klaar staan om te activeren* ik vind de oudste inlog systeem nog het beste (van ongeveer 3 ~ 4 jaar gelede) dat je gewoon enter rammen was (of iets zwaars op enter legge). die hadde ze ook voor dat deze inlog systeem maar daar waren ze niet blij mee... omdat het makelijker was voor goldbots om inteloggeAzertyftw schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:47:
Voor mij was het knap lullig hoor..
Pikte het op maar wist niet op welke server mn chars stonden ..
Uhm ja als je geen enkele server binnenkomt .. 21.. 22 .. 23..24.. god*** uninstall!
zo ging dat toen
[ Voor 6% gewijzigd door Obscure op 10-11-2009 14:34 ]
ja maar daar heb ik altijd een tooltje voor (no dc client van testerone http://www.recyfer.info/testosterone.htm lees de site maar een rustig staat genoeg info over no dc client) hierdoor zou je ook minder snel dan dc krijgen ingame enzo, maar je moet hem wel elke week updaten want anders doet die het niet.Azertyftw schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:32:
Ja en het irritantste is dat je maar 2 of 3 keer mag proberen of anders sluit het spel zich af
[ Voor 6% gewijzigd door Obscure op 10-11-2009 14:40 . Reden: typo ]
Verwijderd
Nou lekker.. Ik bot ook een x heb ik meteen een Ban van 7 dagen te pakkenObscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:16:
[...]
ik zou het eerlijk zegge 99% van heel silkroad bot gewoondus dan is het ook niet heel moeilijk om 90 / 100 te worde
![]()
btw ik heb ook ooit ergens gelezen dat je in ksro ongeveer 500mill minder expmoet verzamelen (in geval stuk minder dan in isro) kan iemand dat bevestigen met een screenshot? of een website?
hmm welke bot gebruik je? en heb je hem wel geupdate nadat de update was geweest van silkroad?Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:39:
[...]
Nou lekker.. Ik bot ook een x heb ik meteen een Ban van 7 dagen te pakken
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 12:03 ]
wat hebben ze aan medusa verandert? of hebben ze de warrior bug weg gehaald waardoor je medusa solo kon killen (zie plaatje (das ook me char ongeveer 2 maanden geleden)) of hebben ze verandert dat ze ook buffers aanvalt (die meestal een eindje verder op staan)Hello. This is Silkroad Online.
In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, weekly server inspection of all servers has been completed.
Game Inspection Completed : Nov 10th, 2009 17:00 Silkroad Standard Time
[Patch]
- BeakYung The White Viper's reaction has been changed.
- Warlock's Death Trap Lv2 skill's requirement has been changed.
[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 11-11-2009 12:11 . Reden: plaatje verandert bij sommige mensen deed hij het niet merkte ik snel ]
ja bij elke update verandert joymax een aantal codes waardoor ze kunnen zien wie er bot of niet dus daarom moet je elke week update (want ik gebruikt ook sroking alleen wel betaald)Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:57:
sroking en nog wel in de trail mode.. Ik heb wel 1 keer opgestart met een oude versie maar daarna vrolijk met de nieuwe versie verder gespeeld. Die oude versie het probleem ?
Verwijderd
nice, maar 600k sp is wel een beetje weinig om ff te zijn (denk ik) of neem je maar 2 skill trees?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:25:
gisteren ingelogged en ben me warlock gaan training. ben nu 75% lvl 91. beetje geluk morgen of vandaag 92.
Low lvl aangezet met 600k SP word een BOW.
Verwijderd
Ik krijg powerlevel van een paar vrienden in mijn guild tot lvl 72, de rest doe ik zelf. Gewoon lekker snachts botten en met een goeie pre level je ontzettend snel. Me klasgenoot is in anderhalve maand van 64 naar 85 gegrind lol.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:27:
[...]
Wha ik snap het nietIk speel toch best regelmatig maar als ik zulke stats zie en mensen die zeggen dat ze even een nieuwe char aan gaan maken "om er vervolgens lvl 90? mee te worden" vraga ik me af hoe jullie dat in godsnaam doen? Spelen jullie echt kei veel of ? Ik ben nu lvl 27 maar als het zo doorgaat duurd het nog wel 5 jaar voordat ik zo hoog kom.
[ Voor 3% gewijzigd door ImpulseW op 12-11-2009 13:40 ]
Verwijderd
Die mods hebben nog een soort van een snelle reactieTheZeroorez schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:32:
[modbreak]Om spelbederf tegen te gaan is discussie over bots/cheats/scripts/etc. niet toegestaan op GoT. Stop daar aub mee :)[/modbreak]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:29 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Herby op 12-11-2009 16:40 ]
Verwijderd
sorry daarvoorTheZeroorez schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:32:
[modbreak]Om spelbederf tegen te gaan is discussie over bots/cheats/scripts/etc. niet toegestaan op GoT. Stop daar aub mee :)[/modbreak]
ah ok ik dacht dat je veel meer nodig had voor bower (rond 1.5m sp ofzo) btw ik neem altijd 52 lightning en 48 cold en 100 fire en 100 bow (lightning voor speed cold voor snow shield en def buff)Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:36:
Weet nog niet. Maar voor bow met ice & fire met ALLEEN benodigde skills heb je maar 1.1m nodig
Dus dan is die 600k voldoende.
Herby schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:39:
*kuch* welke luis zat er in z'n pels denk je ?
Ik ben trouwens weer vollop aan het spelen mijn mijn warlock/cleric op Titan, gewoon lekker grinden voor de phun met wat oude guildgenoten. Lvl 43 (gap0) momenteel met ruim 2M sp op de teller nog heel even en ik krijg een Sosun warlock rod te leen :d
ik zou eens kijken of ik een char op titan hebt dan kijk ik of ik er in kanVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:34:
als jij op titan speelt dan add je mij maar ffIk ben warlock/cleric op titan lvl 91 bijna 92.
Wipealiout is my naam daar maar de i = hoofdletter dus een soort I.
Zijn echt verdraait weinig robe items te krijgen op SRO-titan..
Kan bijna niets vinden.
[ Voor 70% gewijzigd door Obscure op 16-11-2009 09:36 ]
Verwijderd
gratzVerwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:58:
me warlock lvl 92 ^^
Nieuwe set, LA.
Gistere voor 1b een 98+9 warlock rod gekocht. dus snel 98 worden
Ook gisteren ff 1 stal open gezet en voor 700m spullen verkocht.
94+6 shield gekocht voor 80m
Wil snel door lvlen
Ik krijg over 1 maand pwrlvl naar lvl 90 toe met een farm char >_<
Duurt nog ff maar komt wel..
Verwijderd
nice, zover ik weet is er op mijn server (persia) maar 1 som 10d 2h en 1 98+8 2hVerwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:02:
som 2h is niet te krijgen onder de 2b ~ 2.5b.
Er zijn daarvoor te veel warriors op Titan.
Ik kon deze kopen omdat er 2 lvl 100 warlocks zijn en de rest is 70-
ik ben nr 3 warlock nu
Wel met de best wapen.
Er is er 1 met een SOM +7 en 98+9 is zelfde als som +7.
leuke screens (kben nog niet op de site geweest dus khad nog niks gelezen) als ik nog geen dress had kocht ik hem maarja onderhand heb ik bijna op elke char een dressSilencex schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:51:
Er komt een nieuwe avatar en een nieuwe server. Ik vind de avatar veel lijken op de oude russian dress alleen dan zwart, maar denk wel dat ik hem ga kopen:).
Nieuwe server heet Malazgirt
En ook komt er iets van turkse gebeure uit:p.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 17-11-2009 09:52 ]
nieuwe servers zitte altijd volSilencex schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:08:
haha die nieuwe server zit nu al bijna vol
zullen ze eindelijk onze gebeden gehoord hebben? aparte turkse servers maken want ik haat het om meteen in turks aangesproken te worden (dus mij zie je ook niet op die serverWe hope you welcome this new server to the Silkroad Online community and enjoy the new experiences there.
Malazgirt is recommended for users using Turkish language, but this is a free server for all users
[ Voor 35% gewijzigd door Obscure op 17-11-2009 10:17 . Reden: kleine update :) ]
ik probeer je al sinds maandag te pmeVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:34:
als jij op titan speelt dan add je mij maar ffIk ben warlock/cleric op titan lvl 91 bijna 92.
Wipealiout is my naam daar maar de i = hoofdletter dus een soort I.
Verwijderd
jmmrVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:43:
Okee, ja had je gisteren gesproken maar moest weg.. -.-
Me warrior: Lvl 84 920k SP overWarlock/Warrior
Warlock: Lvl 92 40% ongeveer gaat echt traag
Glavie lvl 94: 300k SP Farming.
Wel leuk dat je ook ff op titan komt
Ik heb helaas geen pwrlvl of farm >_<
Heb geen wizard ervoor.
Verwijderd
Verwijderd
er is ook een gerucht dat silk items (van item mall / events) binnekort geruilt kan worden.Update Preview - Legend IV Plus Hotan Fortress
- Silkroad’s third fortress is coming!
[Update Contents]
- New Hotan Fortress
- New Fortress War System
- New premium item : Storage expansion item & Glacial Avatar
- Winter Event
* For more information will be available on November 24th of 2009 on an official Silkroad website.
(bron: rev6)
Verwijderd
joymax verdient toch wel aan de silk item verkoop want iemand moet gewoon silk kopen en die koopt er een white wolf (of iets anders voor) en ruilt die met iemand voor gold.Herby schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:38:
Ik geloof er helemaal niets van dat JoyMax het toe gaat staan silk items te tranferen, daar verdienen zij namelijk niets aan. Ik vermoed eerder dat je hints hebt gelezen dat de functie om Silk cadeau te doen aan gezet gaat worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Obscure op 23-11-2009 15:18 . Reden: dingetje vergeten :p ]
Verwijderd
Je weet dat je met een 0 gap van 1 naar 100 ongeveer 200k doet of 300k sp?ImpulseW schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:47:
Ik heb de gap op mijn bower vorige week ook dicht gedaan. Ik heb 780k SP gefarmed, had graag nog doorgewilt naar de 1m maar er waren problemen met onze plvler. (lvl 100 bard) Naja na een berekening met Nivlam ben ik lvl 95 FF, dus dan de rest maar farmen bij lvl 99 mobs. (Lvl 100 worden is van zichzelf al een hele opgave)
Nu na 1 week plvl ben ik al lvl 60, en ik krijg plvl in de donwhang stone cave. Hopelijk kan ik volgende week echt serieus zelf aan de slag!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 10:02 ]
ik kan me voorstellen dat het lastig is, maar titan bestaat eigenlijk nog niet zo super lang?Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:58:
[...]
Je weet dat je met een 0 gap van 1 naar 100 ongeveer 200k doet of 300k sp?
Beetje jammer.. kom ik thuis ben ik vanaf gisteren ochtend uitgelogged xD!!
Naja, dan maar zaterdag lvl 94![]()
Wel beetje jammer dat er gewoon geen SOM LA items zijn >_<
updateHello. This is Silkroad Online.
In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, weekly server inspection of all servers has been completed.
Game Inspection Completed : Nov 24th, 2009 16:50 Silkroad Standard Time
[Patch]
- Legend 4 plus Hotan Fortress Teaser page has uploaded
Verwijderd
Ik kan het vragen maar of het echt gaat lukken weet ik nietObscure schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:25:
[...]
ik kan me voorstellen dat het lastig is, maar titan bestaat eigenlijk nog niet zo super lang?
want 32 sos wapens zijn namelijk nog 9m+![]()
gistere lvl 35 gewordeen toen kreeg ik een microsoft C++ error waardoor me client weg viel
ik dacht kga hem maar niet inlogge voor die paar uurtjes
ik hoop dat ik vanavond 37 word (kheb toch 1gap).
kan iemand me plvl op titan anders ga ik goldbots invite(gaat wel minder snel
is goed je krijgt rond 4 ~ 5 uur wel een invite via msn, dan ben ik pas thuisVerwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:59:
[...]
Ik kan het vragen maar of het echt gaat lukken weet ik niet![]()
Add me maar ff op MSN Jack_brutal@live.nl
Dat praat vanavond stukje makkelijker.
[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 24-11-2009 14:29 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq