[MMORPG]Silkroad Online, deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 41.089 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe :P

Maar... weten jullie wat er gebanned word?
Lvl 1? of ook lvl 90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:57:

Lvl 1? of ook lvl 90?
Botters ;) Op babel zijn alle goldbots weg en elke bot die geen premium had of silks actief is ook gebanned :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanvanGelder schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:23:
[...]

Botters ;) Op babel zijn alle goldbots weg en elke bot die geen premium had of silks actief is ook gebanned :)
...
Bewijs eens dat een lvl 90 weg is =]

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:54:
[...]

...
Bewijs eens dat er geen lvl 90 weg is =]
We hebben geen toegang tot de servers van joymax kerel, dus dat wordt lastig bewijzen hea

• Stefanovic45
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:54:
[...]

...
Een vriend van mij is lvl 94 Wizard en die had al een tijd geen silks meer gekocht, die is gebanned voor 1 week. Je zult me moeten geloven op mn woord ;)

Er lopen nu nog best wel wat botters rond, wanneer ze de server verlaten (lees:dinsdag) komen ze er waarschijnlijk niet meer in omdat ze gebanned zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:57:

Lvl 1? of ook lvl 90?
met me main ben ik nog niet geband (die heb ik van 1 tot 100 gebot) _/-\o_ (lsyutare als je op rev6 zoekt (met een L :p)
maar met me andere char (lvl 70) is vorige week geband voor 5 dagen dus ze zoeken gewoon iedereen uit :( (maar de kans is kleiner om geband te worde als je bot elke week update of premium haalt zover ik weet :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Ze bannen ook gewoon mensen met silk hoor. Daar geven ze niks om. Zijn er al genoeg met silk gebanned en dan niet 100 silk ofzo maar met >1000 silk

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Armageddon_2k schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:47:
[BIG NEWS]
Silkroad is weer normaal te spelen :)
Gister zijn er 24.000 spelers gebanned, bijna alle servers zijn nu "Populated"
Kwestie van tijd tot al die spelers weer een nieuwe bot account aanmaken.

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Heraclius schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:37:
[...]
Kwestie van tijd tot al die spelers weer een nieuwe bot account aanmaken.
Lekker positieve houding zeg.

Er zullen vast een aantal spelers zijn die weer een nieuw bot account aanmaken, maar aangezien joymax goed opweg is met het bannen van spelers, is de lol er wel voor ze af.
Veel van die kiddo's die geen zin hebben om zelf te spelen en alleen stoer willen roepen dat ze lvl 300 characters hebben, die zullen flink balen als hun hippe character weg is.

En daarnaast kan je vrij eenvoudig een IP check van alle gabande characters doen, bv: 5x een ban op een bepaald IP en dan krijg je een IP ban. En jah dan ga je lekker via een proxy spelen (lekker happerig, en je zal zelf moeten spelen omdat je bots om de dag worden geband).

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
Heej iedereen,

Ik heb vroeger veel sro gespeeld maar gestopt na al die irritantie bots. Nu maken me oude vrienden vant spel me weer gek om te spelen, en ik heb der eigelijk wel zin in.
Nu heb ik alleen 1 probleem. De standaard SRO client is 32bit.
Maar ik draai 64bit(win7 pro) ..... waardoor ik heb dus niet kan installeren.

heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen is ??

Greetz,
Me

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je al geprobeerd om het te installeren? Ik lees veel berichten van mensen waarbij het wel werkt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat SRO bij mij constant vastliep onder Windows 7, 32 bit (ook in compatibiliteitsmodus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
ja heb ik geprobeerd, daardoor kwam ik er dus achter dat het 32 bits is en niet 64.
ook omdat de compattbiliteitsmodus niet werkt moest het dus wel 32bits zijn in plaats van 32.

Toch bedankt Saviour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vreselijke auto login! Ik heb hem om 2 uur opgestart en hij is nog steeds bezig 8)7
Ik vraag me alleen af als je bij de auto login bent en je gaat wat anders doen, blijft hij dan gewoon door proberen? Aangezien je met een windowsvenster ervoor ziet dat de autologin stil gaat staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

glennabraas schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:05:
Heej iedereen,

Ik heb vroeger veel sro gespeeld maar gestopt na al die irritantie bots. Nu maken me oude vrienden vant spel me weer gek om te spelen, en ik heb der eigelijk wel zin in.
Nu heb ik alleen 1 probleem. De standaard SRO client is 32bit.
Maar ik draai 64bit(win7 pro) ..... waardoor ik heb dus niet kan installeren.

heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen is ??

Greetz,
Me
ik had nergens last van onder win7 (build 7100 64bit) ik kon hem gewoon installeren zonder gezeur :p

edit: kheb ook last van die autologin me main zit nu zonder premium maar zodra ik probeer in teloggen ben ik soms 2 tot 8 uur bezig (en soms stopt hij met reconnecten) dus ik hoop dat ik er snel inzit zodat ik weer een premium kan kopen 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Obscure op 28-09-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
Obscure schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:20:
[...]

ik had nergens last van onder win7 (build 7100 64bit) ik kon hem gewoon installeren zonder gezeur :p
Hmm dat is raar, ik ben op het moment niet thuis en kan niet kijken welke build ik gebruik, zal thuis even kjken. Zometeen even proberen op me laptop.(win 7 home premium 32bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Wow gaat deze game weer speelbaar worden ? Dat zou echt wel super zijn :p want stiekum is het gewoon een topgame, maar door al het gezeur was ik het zat.

Maar als ik het zo lees heeft JM eindelijk door welke spelers het echte geld binnen brengen ? Ik ga vanavond maar weer eens mijn client updaten :p

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzxtquad
Daar lijkt het wel op Herby, jammer dat mijn main char geen geld en spullen meer heeft.
Maarja, dan beginnen we toch weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Herby schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:07:
Wow gaat deze game weer speelbaar worden ? Dat zou echt wel super zijn :p want stiekum is het gewoon een topgame, maar door al het gezeur was ik het zat.

Maar als ik het zo lees heeft JM eindelijk door welke spelers het echte geld binnen brengen ? Ik ga vanavond maar weer eens mijn client updaten :p
idd het is echt een topgame maarja de bots maken de game een beetje dood :( daarnaast vind ik het ook stom dat ze de client in duits/turks/engels maken ipv duits/turks/engelse servers. want ik word steeds in het turks of duits ge pmd (duits en engels heb ik niet veel moeite mee :p maar turks ik weet alleen wat "s.a" betekent :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
S.A: http://masooma.blogspot.c...-of-as-salam-alaikum.html

Volgens mij bedoelen zij er simpel "hallo" mee te zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

saviour schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:19:
[...]

Volgens mij bedoelen zij er simpel "hallo" mee te zeggen. :)
dat klopt :p als iemand s.a zegt, moet je a.s zeggen (das volgens mij terug groeten)

en ik haat updates op dinsdag :p want als de servers open zijn ben ik niet thuis dus kan ik nooit rustig inlogge en bijvoorbeeld spullen opzetten :(

en de tijden fortress war / roc spawn is ook onlogies met europeese tijd
(fortress war eens in 2 weken op dinsdag 12 uur khad het vorige week geprobeerd te doen we waren in totaal 12 mensen 2 van mijn guild en 10van de tege standers ;( )
(roc is woensdag om 10uur dacht ik maar dan ben ik ook niet thuis :p)

dus ik hoop dat ze het meschien meer aanpassen op europeese tijd want nu mis je altijd de leuke dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Toch maar weer eens proberen, SRO, mooie herinneringen.

BTW:
groeten is s.a. = salam alaikum
teruggroeten is a.s. = alaikum salam

(deden ze veel in de film Kingdom of Heaven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Heraclius schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:10:
Toch maar weer eens proberen, SRO, mooie herinneringen.

BTW:
groeten is s.a. = salam alaikum
teruggroeten is a.s. = alaikum salam

(deden ze veel in de film Kingdom of Heaven :P)
ah ok thx :p

ik vind dat deze topic beetje dood is :(
of speelt bijna niemand meer sro?

(ps. iemand op de server persia nog een guild zoekt kan mijn guild joine "ERROR" ik probeer hem actief te krijgen maar lukt momenteel niet echt 8)7 je kan me ingame bereiken onder lsyutare (met een L) of je kan me op helin (de L is een i :9 )

[ Voor 10% gewijzigd door Obscure op 12-10-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

YAY update~ wat zouden ze vandaag doen? :p ( andere kant ze hebbe me uit de server gekickt hiervoor :(
en kan pas vavond inloggen(wat waarschijn lijk niet lukt met me andere chars) )

[ Voor 63% gewijzigd door Obscure op 13-10-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ligt het aan mij of is het op deze topic netzo dood als op sro zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens een kick geven.

Ik heb nou al een paar keer van allerlei wapens en stuff in towns kunnen oppakken?
Dan ligt er gewoon een hele berg met wapens op straat! Is dit het spel zelf of gamers die altijd al sinterklaas hadden willen zijn?

Ik zit nu met een aantal wapens a veel te veel geld opsgescheept dus ik ben er nu wel erg benieuwt naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:09:
Ik zal eens een kick geven.

Ik heb nou al een paar keer van allerlei wapens en stuff in towns kunnen oppakken?
Dan ligt er gewoon een hele berg met wapens op straat! Is dit het spel zelf of gamers die altijd al sinterklaas hadden willen zijn?

Ik zit nu met een aantal wapens a veel te veel geld opsgescheept dus ik ben er nu wel erg benieuwt naar :P
Voornamelijk spelers van een hoger niveau die niet eens meer de moeite nemen om hun (low)wapens aan een NPC te verkopen. Moet je voor de grap eens tijdens events bij SO-OKe gaan staan, vaak worden er "nutteloze" items gegeven voor de chest's die ze inleveren. Deze items droppen ze bij bosjes.
Wel logisch want deze zijn vaak non tradable. Kijk rond de events maar eens, dan zit er nog wel es wat leuks voor je tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wapens die niet duurder zijn dan 200k drop ik ook gewoon?
Daar heb je niets aan. Heb inmiddels genoeg geld en zit er niet mee met die kleine items waar je wat geld van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ik drop zelf alleen event items behalve hp/mp en trigger scrolls natuurlijk :p (en sp scrolls maar die krijg je bijna nooit) ik heb echt nooit dat ik wapens drop ik verkoop ze alsnog aan npc, soms drop ik dan wel accessory/shield elixers want soms heb ik dan te weinig ruimte maar die verkoop ik ook als ik gewoon in town ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Obscure schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:20:
ik drop zelf alleen event items behalve hp/mp en trigger scrolls natuurlijk :p (en sp scrolls maar die krijg je bijna nooit) ik heb echt nooit dat ik wapens drop ik verkoop ze alsnog aan npc, soms drop ik dan wel accessory/shield elixers want soms heb ik dan te weinig ruimte maar die verkoop ik ook als ik gewoon in town ben :p
Wat dacht je van items met rode stats? Die dingen moet je wel wegknallen, zo zonde voelt het ,maar verkopen aan de NPC gaat niet en niemand moet ze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Herby schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:23:
[...]
Wat dacht je van items met rode stats? Die dingen moet je wel wegknallen, zo zonde voelt het ,maar verkopen aan de NPC gaat niet en niemand moet ze :p
ligt eraan welke rode stats he ;) zoals repair invalid ja die drop ik zijn maar 1 gold waar :p maar zoals durability reduce (dat kan je krijgen als je hoger dan +5 probeert en mislukt) die zijn nog wel normale prijs dus die verkoop ik dan aan de npc want bijna niemand wilt die :p

btw op welke server speel je nu dan (en char naam)

[ Voor 4% gewijzigd door Obscure op 26-10-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

btw een ander ding wie weet al meer over de nieuwe legend van silkroad (lvl 105 cap) heroes of alexandria

(trailer)
http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded

(special gear)
A
http://www.youtube.com/wa...E&feature=player_embedded
B
http://www.youtube.com/wa...w&feature=player_embedded

(11d gear)
http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded

(hotan fortress)
http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded
(dit is op een test server dus weet ik nog niet op die bij de nieuwe legend erin zit 8)7 )

ik heb een aantal dingen gezien en gelezen via een aantal websites (waaronder rev6, youtube en kr.silkroad.yahoo.com (koreanse site sro) )
ik heb zover gehoord over:
11d kleding / wapens (zie filmpje)
special armor (soort van roc set maar dan gebaseerd op de nieuwe legend(zie filmpje))
nieuwe fortress (hotan fortress en meschien andere)
nieuwe stad natuurlijk (word snelle blik over gedaan in filmpjes)
nieuwe npc's (word snelle blik over gedaan in filmpjes)
en een nieuwe cave met een aantal uniques (word snelle blik over gedaan in filmpjes)

iemand de datum van de release want kheb gehoord rond zomer 2010 (ik hoop zelf natuurlijk eerder :p)
Afbeeldingslocatie: http://internets.babblebox.net/i.ytimg.com/vi/X-whjGwacow/hqdefault.jpg

edit: plaatje erbij :>

[ Voor 4% gewijzigd door Obscure op 26-10-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze dingen komen wel vaak in de zomer uit. Dus dan moet je zeker nog ff wachten
Maar... 11d is wel leuk als je FF met 4m SP ben anders is er geen beginnen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:41:
deze dingen komen wel vaak in de zomer uit. Dus dan moet je zeker nog ff wachten
Maar... 11d is wel leuk als je FF met 4m SP ben anders is er geen beginnen aan.
ja kweet kben dan met me main lvl 100 maar dies pas 91 FF dus ik moet zkkr nog een tijdje farme :p maar ik ben momenteel veel bezig met me 89 warrior (nee daarmee heb ik ook nooit gefarmd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

lol kheb op een forum gezien dat tegenwoordig wel GM's inlogge op de servers maar ze staan steeds in stealth maar je kan ze niet zien met anti stealth buffs (moet special pk2 edit gebruiken) ik zou vanavond we forum linkje + een plaatje (van die forum afhalen) posten :) ik denk zelf dat het niet fake is want die GM bestaat echt

edit: website link van GM ingame

http://forum.rev6.com//Si...lsu-seen-in-dw-t6354.html

(srry kan geen link van het plaatje vinde anders had ik hem wel geplaatst)

[ Voor 24% gewijzigd door Obscure op 27-10-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

btw is er op een server een speciale GoT guild? zo ja ik wil hem dan joine. want ik zit er momenteel aan te denke om een nieuwe fun char te maken (moet nog even denke over watvoor build het word >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Dus vant zomer lvl 105 cap? Ik hoop later, ben pas lvl 80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ach tot nu toe is er elk kwartaal een Legend bij gekomen, ik weet niet meer wanneer de laatste er bij is gekomen ,maar tel daar maar 3 maanden bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Als ze dat geld nou es in severs zouden steken waardoor je makkelijker kan inloggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Armageddon_2k schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:29:
Als ze dat geld nou es in severs zouden steken waardoor je makkelijker kan inloggen :+
nee ze moete hun geld in anti gold bot systemen steken want dan heb je zkkr 500 ~ 1000 mensen uit de server. want als je servers groter gaat maken dan komen er gewoon meer gold farmers... ipv normale spelers

[ Voor 13% gewijzigd door Obscure op 28-10-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

morge einde van halloween event.... wel jammer want de ghost samsung gaven je full zerk meteen :p alleen stomme van de event was dat je alle candy niet in 1x kon inleveren, waardoor ik was gestopt was met het verzamelen.
btw iemand nog iets leuks eruit gekregen? ik weet niet wat er werd weg geven maar ik heb gehoord van een paar dat er devil spirits in zaten.
(btw post de screenshot van je devil spirit als je hem van halloween event hebt gekrege)

*waiting for christmas event :> *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Ik was al heeeel snel gestopt met het verzamelen van die dingen, één voor één inleveren is geen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

StefanvanGelder schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:41:
Ik was al heeeel snel gestopt met het verzamelen van die dingen, één voor één inleveren is geen doen...
idd ik had 1 avond ze wel opgeraapt en d8 ik lever ze mooi in kijke of ik wat leuks kreeg maar je toen ik maar 1 per keer kon inleveren was het snel gedaan voor mij :p volgens mij heeft niemand wat leuks van de event gekrege :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Laatst online: 26-03 11:54
Ik ben farmende @ ongs op dit moment. Ben nu een klein maandje bezig, nog eventjes volhouden en dan kan de gap (eindelijk) dicht. Ik maak een pure str bower en zit op Venice. :)

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/28l44zl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
lol als ik dat zo zie zou ik bijna weer inloggen, ik ben ongeveer gestopt toen mijn nieuwe warlock/cleric klaar was met farmen. Daar heb ik dus zo'n 2M sp op staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 01:05
Ik had een devil spirit gekregen uit het vorige event.. dus niet van t halloween event :D maar uit t die halloween heb dr denk wel 300 ingeleverd.. als het dr niet meer waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:42

Silence

Godlike

Ik ben gestopt met lvl ben nu lvl92 Wizz cleric met gap 4 en 230k sp. Cave zuigd gewoon zwaar dus heb geen zin meer.
Ben nog steeds bezig met het farmen van een nieuwe char(weet nog niet wat denk xbow/bard) hij heeft niet 320k sp ga voor 2m ofzo.

Als nieuwe alexandria patch komt ga ik wel weer veder met me wizz want dan heb je die kut cave niet meer, en dan is me farmchar ook wel klaar denk ik.

Maar moet nu 2 chars inloggen zonder prem... vind het beetje geld verspillen om 2 prems te kopen voor ongs. Dus ja dan maar paar uurtjes wachten.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImpulseW schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:22:
Ik ben farmende @ ongs op dit moment. Ben nu een klein maandje bezig, nog eventjes volhouden en dan kan de gap (eindelijk) dicht. Ik maak een pure str bower en zit op Venice. :)

[afbeelding]
Wha ik snap het niet :P Ik speel toch best regelmatig maar als ik zulke stats zie en mensen die zeggen dat ze even een nieuwe char aan gaan maken "om er vervolgens lvl 90? mee te worden" vraga ik me af hoe jullie dat in godsnaam doen? Spelen jullie echt kei veel of ? Ik ben nu lvl 27 maar als het zo doorgaat duurd het nog wel 5 jaar voordat ik zo hoog kom. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:27:
[...]

Wha ik snap het niet :P Ik speel toch best regelmatig maar als ik zulke stats zie en mensen die zeggen dat ze even een nieuwe char aan gaan maken "om er vervolgens lvl 90? mee te worden" vraga ik me af hoe jullie dat in godsnaam doen? Spelen jullie echt kei veel of ? Ik ben nu lvl 27 maar als het zo doorgaat duurd het nog wel 5 jaar voordat ik zo hoog kom. 8)7
ik zou het eerlijk zegge 99% van heel silkroad bot gewoon :p dus dan is het ook niet heel moeilijk om 90 / 100 te worde O-)

btw ik heb ook ooit ergens gelezen dat je in ksro ongeveer 500mill minder exp 8)7 moet verzamelen (in geval stuk minder dan in isro) kan iemand dat bevestigen met een screenshot? of een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:16:
[...]

ik zou het eerlijk zegge 99% van heel silkroad bot gewoon :p dus dan is het ook niet heel moeilijk om 90 / 100 te worde O-)

btw ik heb ook ooit ergens gelezen dat je in ksro ongeveer 500mill minder exp 8)7 moet verzamelen (in geval stuk minder dan in isro) kan iemand dat bevestigen met een screenshot? of een website?
Ja klopt de exp rate is ook hoger als het goed is.

En tegen jupjup:
Ik ben ook nieuwe char aan het farmen heb zelf al een lvl92 wizz dus als ik klaar ben met farmen kan ik hem zo tot lvl80 plvlen:P.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Silencex schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:54:
[...]

Ja klopt de exp rate is ook hoger als het goed is.

En tegen jupjup:
Ik ben ook nieuwe char aan het farmen heb zelf al een lvl92 wizz dus als ik klaar ben met farmen kan ik hem zo tot lvl80 plvlen:P.
ok ik ben momenteeel nog aan het zoeken voor een screenshot ( ik weet wel dat ik eens zo foto heb gezien maar waar is de vraag :p)

momenteel ben ik niet meer bezig met een nieuwe char ik heb momenteel een 100 nuker en 91 warrior/cleric (zonde allebij nog lang niet FF) maar ik denk als me warrior lvl 100 is (en minimaal lvl 90 ff is) ga ik verder met me bower en wizz (72 en 70) ik heb bard op me wizz zou ik die houden of weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Bard op wizz is wel lekker want je killt bijna alles toch in 1 hit en je hebt speed en cleric is alleen recovery division leuk. Maar als je niet van pvp houd zal ik voor bard gaan (hou der niet van maar heb vroeger al voor cleric gekozen toen ik nog niks van het spel wist:P). Maar ja moet gewoon doen wat je zelf het leuks vind.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Silencex schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:09:
Bard op wizz is wel lekker want je killt bijna alles toch in 1 hit en je hebt speed en cleric is alleen recovery division leuk. Maar als je niet van pvp houd zal ik voor bard gaan (hou der niet van maar heb vroeger al voor cleric gekozen toen ik nog niks van het spel wist:P). Maar ja moet gewoon doen wat je zelf het leuks vind.
het gaat namelijk niet om de pvp gedeelte maar toen ik me wizz nog traine (lvl 70) zat ik nog op karra's maar hij kon echt geen 2 tegelijk hebben want dan was hij bijna dood (zelfs zonder life control).
dus ik heb dan hetzelfde gevoel als ik hem plvl binnekort (als me warrior lvl 100 is dan) dan zou ik hem wel ongeveer na lvl 85 (en meschien wel hoger) kunne plvle. maar krijg ik dan geen last van als me wizz weer zelf gaat traine want ik kan alleen robe dragen (ja ik neem wel +4+5 set).
want als hij lvl 85 is ga ik natuurlijk op lvl 80 mobs (begin in jangan cave) maar overleef ikdat wel of moet ik dan zorge voor shared party elke x (wat niet altijd te vinden is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Moet wel te overleven zijn denk ik als je noise aan hebt van bard en anders kan je ook nog lightarmor dragen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een GoT guild op hercules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Silencex schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:50:
Moet wel te overleven zijn denk ik als je noise aan hebt van bard en anders kan je ook nog lightarmor dragen.
ik zou willen dat ik light armor kan drage met me wizzard maar wizz en bard = alleen robe support, maar idd noise helpt wel vaak tenzij je dan weer champs / gaints tegekomt...
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:50:
is er ook een GoT guild op hercules?
niet dat ik weet meschien kan iemand anders helpen
als je op persia zit / ooit komt kan ik wel een guild regelen

[ Voor 24% gewijzigd door Obscure op 09-11-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Lekker gespeeld twee jaar terug :)

Maar wilde tijdje terug nog eens een kijkje nemen.. Damn die servers :?

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Azertyftw schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:30:
Lekker gespeeld twee jaar terug :)

Maar wilde tijdje terug nog eens een kijkje nemen.. Damn die servers :?
ja idd het is ontzettend druk, enigste die ik soms nog populated zie (niet net na de update) is hera :( en daar heb ik helaas me hoofd accounts niet op staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Voor mij was het knap lullig hoor..
Pikte het op maar wist niet op welke server mn chars stonden ..
Uhm ja als je geen enkele server binnenkomt .. 21.. 22 .. 23..24.. god*** uninstall! :p
zo ging dat toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Azertyftw schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:47:
Voor mij was het knap lullig hoor..
Pikte het op maar wist niet op welke server mn chars stonden ..
Uhm ja als je geen enkele server binnenkomt .. 21.. 22 .. 23..24.. god*** uninstall! :p
zo ging dat toen
ik vind zelf ook de inlog systeem *** maarja joymax wilt het niet verandere omdat nu iedereen een kans heeft zegge ze. ja als je de tijd van 5 tot 20 uur hebt want ik heb wel eens aan de 20 uur bezig geweest om persia binne tekomen *blij dat ik een premium meteen had klaar staan om te activeren* ik vind de oudste inlog systeem nog het beste (van ongeveer 3 ~ 4 jaar gelede) dat je gewoon enter rammen was (of iets zwaars op enter legge). die hadde ze ook voor dat deze inlog systeem maar daar waren ze niet blij mee... omdat het makelijker was voor goldbots om intelogge :p (dus ook makelijker voor normale spelers). maar nu kom je zowat alleen maar gold bots tegen omdat niet iedereen zin heeft om in de ochtend pc aan te zette en dan wachten totdat ze eens ingelogd zijn in de avond ofzo. ik vind wel jammer dat joymax hier veel mensen door verliest. en hierdoor toekomstige winst misloopt want mensen die goldfarmers zijn (dus met 50 chars per persoon ofzo) die gaan heus niet een premium of iets kopen (want ze moeten toch winst maken).

met de vorige inlog systeem kon ik makelijk binne een uur ingelogt zijn op persia (ook op andere servers) maarja joymax verpest het allemaal voor de normale spelers. het word gewoon tijd dat ze mods/admins uitzoeken/huren en die dan gaan helpen om zekker de gold bots uit de game (dus de persoon ip ban of weet ik het geven) en later zorgen dat de rest niet meer gaat botten want momenteel zijn de helft van de servers toch uitgestorven omdat iedereen gaat botten naar lvl 90+ .

*ja beetje lang maar ik heb echt een hekel aan goldbots want zekker 500 tot 1000 chars in elke server zijn gold bots. dus mij zie je ook nooit gold kopen*

[ Voor 6% gewijzigd door Obscure op 10-11-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Ja en het irritantste is dat je maar 2 of 3 keer mag proberen of anders sluit het spel zich af :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Azertyftw schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:32:
Ja en het irritantste is dat je maar 2 of 3 keer mag proberen of anders sluit het spel zich af :S
ja maar daar heb ik altijd een tooltje voor (no dc client van testerone http://www.recyfer.info/testosterone.htm lees de site maar een rustig staat genoeg info over no dc client) hierdoor zou je ook minder snel dan dc krijgen ingame enzo, maar je moet hem wel elke week updaten want anders doet die het niet.
je moet wel altijd de game update via de normale launcher van silkroad

[ Voor 6% gewijzigd door Obscure op 10-11-2009 14:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:16:
[...]

Nou lekker.. Ik bot ook een x heb ik meteen een Ban van 7 dagen te pakken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:39:
[...]

Nou lekker.. Ik bot ook een x heb ik meteen een Ban van 7 dagen te pakken :')
hmm welke bot gebruik je? en heb je hem wel geupdate nadat de update was geweest van silkroad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sroking en nog wel in de trail mode.. Ik heb wel 1 keer opgestart met een oude versie maar daarna vrolijk met de nieuwe versie verder gespeeld. Die oude versie het probleem ? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, weekly server inspection of all servers has been completed.

Game Inspection Completed : Nov 10th, 2009 17:00 Silkroad Standard Time

[Patch]

- BeakYung The White Viper's reaction has been changed.
- Warlock's Death Trap Lv2 skill's requirement has been changed.
wat hebben ze aan medusa verandert? of hebben ze de warrior bug weg gehaald waardoor je medusa solo kon killen (zie plaatje (das ook me char ongeveer 2 maanden geleden)) of hebben ze verandert dat ze ook buffers aanvalt (die meestal een eindje verder op staan)

ps: let niet op de tijd het duurde ongeveer 3 uur tot 9 uur in de ochtend om haar solo te kille (dan had je er tijd voor) :p
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2r6jij6.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 11-11-2009 12:11 . Reden: plaatje verandert bij sommige mensen deed hij het niet merkte ik snel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:57:
sroking en nog wel in de trail mode.. Ik heb wel 1 keer opgestart met een oude versie maar daarna vrolijk met de nieuwe versie verder gespeeld. Die oude versie het probleem ? :P
ja bij elke update verandert joymax een aantal codes waardoor ze kunnen zien wie er bot of niet dus daarom moet je elke week update (want ik gebruikt ook sroking alleen wel betaald)

Verwijderd

gisteren ingelogged en ben me warlock gaan training. ben nu 75% lvl 91. beetje geluk morgen of vandaag 92.
Low lvl aangezet met 600k SP word een BOW.

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:25:
gisteren ingelogged en ben me warlock gaan training. ben nu 75% lvl 91. beetje geluk morgen of vandaag 92.
Low lvl aangezet met 600k SP word een BOW.
nice, maar 600k sp is wel een beetje weinig om ff te zijn (denk ik) of neem je maar 2 skill trees?

Verwijderd

Weet nog niet. Maar voor bow met ice & fire met ALLEEN benodigde skills heb je maar 1.1m nodig
Dus dan is die 600k voldoende.

• ImpulseW
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:27:
[...]

Ik krijg powerlevel van een paar vrienden in mijn guild tot lvl 72, de rest doe ik zelf. Gewoon lekker snachts botten en met een goeie pre level je ontzettend snel. Me klasgenoot is in anderhalve maand van 64 naar 85 gegrind lol.

Edit: Atm farming ik nog steeds, 720k op de teller. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ImpulseW op 12-11-2009 13:40 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Om spelbederf tegen te gaan is discussie over bots/cheats/scripts/etc. niet toegestaan op GoT. Stop daar aub mee :)

Verwijderd

TheZeroorez schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:32:
[modbreak]Om spelbederf tegen te gaan is discussie over bots/cheats/scripts/etc. niet toegestaan op GoT. Stop daar aub mee :)[/modbreak]
Die mods hebben nog een soort van een snelle reactie :P had deze wel verwacht na zijn reactie xD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:29 ]

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
*kuch* welke luis zat er in z'n pels denk je ?

Ik ben trouwens weer vollop aan het spelen mijn mijn warlock/cleric op Titan, gewoon lekker grinden voor de phun met wat oude guildgenoten. Lvl 43 (gap0) momenteel met ruim 2M sp op de teller nog heel even en ik krijg een Sosun warlock rod te leen :d

[ Voor 73% gewijzigd door Herby op 12-11-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij op titan speelt dan add je mij maar ff :P Ik ben warlock/cleric op titan lvl 91 bijna 92.
Wipealiout is my naam daar maar de i = hoofdletter dus een soort I.

Zijn echt verdraait weinig robe items te krijgen op SRO-titan..
Kan bijna niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

TheZeroorez schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:32:
[modbreak]Om spelbederf tegen te gaan is discussie over bots/cheats/scripts/etc. niet toegestaan op GoT. Stop daar aub mee :)[/modbreak]
sorry daarvoor :( kzou er iets meer op letten
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:36:
Weet nog niet. Maar voor bow met ice & fire met ALLEEN benodigde skills heb je maar 1.1m nodig
Dus dan is die 600k voldoende.
ah ok ik dacht dat je veel meer nodig had voor bower (rond 1.5m sp ofzo) btw ik neem altijd 52 lightning en 48 cold en 100 fire en 100 bow (lightning voor speed cold voor snow shield en def buff)
Herby schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:39:
*kuch* welke luis zat er in z'n pels denk je ?

Ik ben trouwens weer vollop aan het spelen mijn mijn warlock/cleric op Titan, gewoon lekker grinden voor de phun met wat oude guildgenoten. Lvl 43 (gap0) momenteel met ruim 2M sp op de teller nog heel even en ik krijg een Sosun warlock rod te leen :d
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:34:
als jij op titan speelt dan add je mij maar ff :P Ik ben warlock/cleric op titan lvl 91 bijna 92.

Zijn echt verdraait weinig robe items te krijgen op SRO-titan..
Kan bijna niets vinden.
ik zou eens kijken of ik een char op titan hebt dan kijk ik of ik er in kan :) (ik heb wel het goevoel dat ik daar een 30+ char heb maar kan hem nog niet vinden anders maak ik wel een nieuwe waarmee ik ga farme :p (niet teveel ik denk max 200k))

[ Voor 70% gewijzigd door Obscure op 16-11-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me warlock lvl 92 ^^
Nieuwe set, LA.
Gistere voor 1b een 98+9 warlock rod gekocht. dus snel 98 worden :)
Ook gisteren ff 1 stal open gezet en voor 700m spullen verkocht.
94+6 shield gekocht voor 80m :D

Wil snel door lvlen :)
Ik krijg over 1 maand pwrlvl naar lvl 90 toe met een farm char >_<
Duurt nog ff maar komt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 11:58:
me warlock lvl 92 ^^
Nieuwe set, LA.
Gistere voor 1b een 98+9 warlock rod gekocht. dus snel 98 worden :)
Ook gisteren ff 1 stal open gezet en voor 700m spullen verkocht.
94+6 shield gekocht voor 80m :D

Wil snel door lvlen :)
Ik krijg over 1 maand pwrlvl naar lvl 90 toe met een farm char >_<
Duurt nog ff maar komt wel..
gratz :p en 98+9 sick >:) 80m voor +6 is best goedkoop

laatste tijd ben ik ook aan het zoeken voor een leuke wapen voor me warrior maar lastig te vinden
ik wil liefst som 2h maarja ik weet niet of je die kan krijgen voor ongeveer 1.3b ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

som 2h is niet te krijgen onder de 2b ~ 2.5b.
Er zijn daarvoor te veel warriors op Titan.
Ik kon deze kopen omdat er 2 lvl 100 warlocks zijn en de rest is 70-
ik ben nr 3 warlock nu :P
Wel met de best wapen.
Er is er 1 met een SOM +7 en 98+9 is zelfde als som +7. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:02:
som 2h is niet te krijgen onder de 2b ~ 2.5b.
Er zijn daarvoor te veel warriors op Titan.
Ik kon deze kopen omdat er 2 lvl 100 warlocks zijn en de rest is 70-
ik ben nr 3 warlock nu :P
Wel met de best wapen.
Er is er 1 met een SOM +7 en 98+9 is zelfde als som +7. :D
nice, zover ik weet is er op mijn server (persia) maar 1 som 10d 2h en 1 98+8 2h :p dus zoveel keuze heb ik momenteel niet om te kieze wie laagste gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Er komt een nieuwe avatar en een nieuwe server. Ik vind de avatar veel lijken op de oude russian dress alleen dan zwart, maar denk wel dat ik hem ga kopen:).
Nieuwe server heet Malazgirt
En ook komt er iets van turkse gebeure uit:p.

Afbeeldingslocatie: http://img.joymax.com/property/silkroad/silkroadonline_3/us/ntg_img/2009_img/1117_notice_img/notice_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.joymax.com/property/silkroad/silkroadonline_3/us/ntg_img/2009_img/1117_notice_img/notice_02.jpg

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Silencex schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:51:
Er komt een nieuwe avatar en een nieuwe server. Ik vind de avatar veel lijken op de oude russian dress alleen dan zwart, maar denk wel dat ik hem ga kopen:).
Nieuwe server heet Malazgirt
En ook komt er iets van turkse gebeure uit:p.

[afbeelding]

[afbeelding]
leuke screens (kben nog niet op de site geweest dus khad nog niks gelezen) als ik nog geen dress had kocht ik hem maarja onderhand heb ik bijna op elke char een dress :p
ik ga zkkr niet de nieuwe server teste klinkt als een turkse server dus ik heb er dan niks aan met me engels / nedelands 7(8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 17-11-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

haha die nieuwe server zit nu al bijna vol

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Silencex schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:08:
haha die nieuwe server zit nu al bijna vol
nieuwe servers zitte altijd vol
want daar kunne max 2000 mensen in en in oudere server 3500
maar de max gap word later (ongeveer een maand) naar 3500 verhoogt
en de server is op rev6 geplaatst als: Malazgirt(TR)
dus het is echt een turkse server :p
We hope you welcome this new server to the Silkroad Online community and enjoy the new experiences there.
Malazgirt is recommended for users using Turkish language, but this is a free server for all users
zullen ze eindelijk onze gebeden gehoord hebben? aparte turkse servers maken want ik haat het om meteen in turks aangesproken te worden (dus mij zie je ook niet op die server :p )

*kwou dat ik thuis was kon ik me chars inlogge*

[ Voor 35% gewijzigd door Obscure op 17-11-2009 10:17 . Reden: kleine update :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:34:
ik probeer je al sinds maandag te pme :p maar je geef geen antwoord.me char is SouiReaper (de i moet hoofdletter zijn :p )

Verwijderd

Okee, ja had je gisteren gesproken maar moest weg.. -.-
Me warrior: Lvl 84 920k SP over :D Warlock/Warrior
Warlock: Lvl 92 40% ongeveer gaat echt traag
Glavie lvl 94: 300k SP Farming.

Wel leuk dat je ook ff op titan komt :)
Ik heb helaas geen pwrlvl of farm >_<
Heb geen wizard ervoor.

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:43:
Okee, ja had je gisteren gesproken maar moest weg.. -.-
Me warrior: Lvl 84 920k SP over :D Warlock/Warrior
Warlock: Lvl 92 40% ongeveer gaat echt traag
Glavie lvl 94: 300k SP Farming.

Wel leuk dat je ook ff op titan komt :)
Ik heb helaas geen pwrlvl of farm >_<
Heb geen wizard ervoor.
jmmr :( kzit nu aan 9k sp pas :p kben atm weer aan het (weet niet meschien ga ik maar door tot 50k ofzo en dan met 3 gap traine

Verwijderd

tsja, of je moet een bow willen ;-)
Ik heb er nog 1 van lvl 27 en 599k sp :P
Die kan je wel ff trainen. Maar of jij zit te wachten op een share char dat weet ik niet natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Vandaag weer eens wat silk kopen geen gezeik meer met dat server traffic:p.
Me farmchar heeft nu 610k sp van de 1.5m dus nog even doorzetten.
Verder niet veel nieuws want me lvl92wizz zit ook bij ongs:p.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha okee,

Ik heb wel nieuws =]
Warrior lvl 85 inmiddels, vandaag wezen pvpen met me glavie lvl 94 en 9 gap heeft die 214k SP.
Had een lvl 95+ maar aan ze dmg te zien warschijnlijk lvl 98.
Ik kon hem aardig tanken maar natuurlijk kreeg ik hem niet dood.

Toch wel blij dat ik een chinese kan spelen want die is wel erg sterk!
Gisteren een aardige PVP gehouden, kan ik me uren mee bezig houden en dan maakt het niet uit wat het kost. Vind PVPS het leukste van het spel.

Ik ben alleen bang.. te zien aan de sterkte van een chinese character dat me warlock in het niets valt...
Die glavie is erg sterk en heeft een +7 wapen met 1x som +5 schoenen 10d en de rest gewoon +5 kleding en niet eens FB.
9 gap en ik maak lvl 94 FF nuker dood. dus mwa :P

*Ik wil een server transfer functie =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

me warrior op persia is eergistere 92 geworde :) eindelijk full set :p nu nog 8 lvls te gaan (en dan zien te farme ;) ).
ik heb op titan een char van jackm overgenomen (met 599k sp), zelf farme duurde wat langer dan ik had verwacht zat zelf pas op 22k sp :p die ben ik nu aan het lvle met 1 gap vanochtend was die al 33 dus ik hoop dat hij vanavond 35 is dan kan ik op karakoram plvl nemen :p (dan gaat het teminste snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Update Preview - Legend IV Plus Hotan Fortress

- Silkroad’s third fortress is coming!

[Update Contents]
- New Hotan Fortress
- New Fortress War System
- New premium item : Storage expansion item & Glacial Avatar

- Winter Event

* For more information will be available on November 24th of 2009 on an official Silkroad website.
(bron: rev6)
er is ook een gerucht dat silk items (van item mall / events) binnekort geruilt kan worden.

als dit gerucht klopt dan heb ik dit in de aanbieding:
female wizz full set ruilen (halloween event 2008)

en lose onder delen
wizzard hat (halloween 2008) male en female
wizzard broom accesorry (halloween 2008) male en female

*ik verkoop de set niet ik wil ze ruile voor een andere set liefst male anders female*

ik verkoop pas de lose onderdelen als ik weet hoeveel ze waard zijn. anders will ik ze ruilen voor lose onder delen van een andere set.

dit is allemaal op persia.
ik wil ook wel ruilen bijv: geef je op persia een hoed en dat ik dan op titan (of meschien een andere server) een deel van jou avatar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee lijkt me grappig :) Nu nog server transfer!!!
93 13% vannochtend hoop voor het weekend 94 te zijn en dan snel door voor 98!! :D Kan niet wachten
ik laat wel een Screenshot zien vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ik geloof er helemaal niets van dat JoyMax het toe gaat staan silk items te tranferen, daar verdienen zij namelijk niets aan. Ik vermoed eerder dat je hints hebt gelezen dat de functie om Silk cadeau te doen aan gezet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Ik heb de gap op mijn bower vorige week ook dicht gedaan. Ik heb 780k SP gefarmed, had graag nog doorgewilt naar de 1m maar er waren problemen met onze plvler. (lvl 100 bard) Naja na een berekening met Nivlam ben ik lvl 95 FF, dus dan de rest maar farmen bij lvl 99 mobs. (Lvl 100 worden is van zichzelf al een hele opgave)

Nu na 1 week plvl ben ik al lvl 60, en ik krijg plvl in de donwhang stone cave. Hopelijk kan ik volgende week echt serieus zelf aan de slag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Herby schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:38:
Ik geloof er helemaal niets van dat JoyMax het toe gaat staan silk items te tranferen, daar verdienen zij namelijk niets aan. Ik vermoed eerder dat je hints hebt gelezen dat de functie om Silk cadeau te doen aan gezet gaat worden.
joymax verdient toch wel aan de silk item verkoop want iemand moet gewoon silk kopen en die koopt er een white wolf (of iets anders voor) en ruilt die met iemand voor gold.

op csro kan je al silk items gewoon ruile (net zoals als op de meeste andere sro versies). ik had op csro voor de gein chakji helm toen gekocht (hele oude avatar item voor de personen die het niet kennen) maarja das een silk item dus ik hoop dat het ook zo maken in isro (de sro die wij spelen, teminste de meerdere van ons).

hmm die silk gift bestaat al zo'n 2 a 3 jaar dus kweet niet of ze die activeren (heb ik ook nooit getest op csro)
maar zou wel leuk zijn voor verjaardagen

maar morgen staat meer nieuws op sro site dus dan kunne we wat meer zeggen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Obscure op 23-11-2009 15:18 . Reden: dingetje vergeten :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImpulseW schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:47:
Ik heb de gap op mijn bower vorige week ook dicht gedaan. Ik heb 780k SP gefarmed, had graag nog doorgewilt naar de 1m maar er waren problemen met onze plvler. (lvl 100 bard) Naja na een berekening met Nivlam ben ik lvl 95 FF, dus dan de rest maar farmen bij lvl 99 mobs. (Lvl 100 worden is van zichzelf al een hele opgave)

Nu na 1 week plvl ben ik al lvl 60, en ik krijg plvl in de donwhang stone cave. Hopelijk kan ik volgende week echt serieus zelf aan de slag! :D
Je weet dat je met een 0 gap van 1 naar 100 ongeveer 200k doet of 300k sp?
Beetje jammer.. kom ik thuis ben ik vanaf gisteren ochtend uitgelogged xD!!
Naja, dan maar zaterdag lvl 94 :P

Wel beetje jammer dat er gewoon geen SOM LA items zijn >_<

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:58:
[...]

Je weet dat je met een 0 gap van 1 naar 100 ongeveer 200k doet of 300k sp?
Beetje jammer.. kom ik thuis ben ik vanaf gisteren ochtend uitgelogged xD!!
Naja, dan maar zaterdag lvl 94 :P

Wel beetje jammer dat er gewoon geen SOM LA items zijn >_<
ik kan me voorstellen dat het lastig is, maar titan bestaat eigenlijk nog niet zo super lang?
want 32 sos wapens zijn namelijk nog 9m+ :p

gistere lvl 35 geworde :) en toen kreeg ik een microsoft C++ error waardoor me client weg viel :( ik dacht kga hem maar niet inlogge voor die paar uurtjes :p ik hoop dat ik vanavond 37 word (kheb toch 1gap).
kan iemand me plvl op titan anders ga ik goldbots invite :p (gaat wel minder snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Hello. This is Silkroad Online.

In order to maintain a pleasant gaming and smooth patching experience, weekly server inspection of all servers has been completed.

Game Inspection Completed : Nov 24th, 2009 16:50 Silkroad Standard Time

[Patch]
- Legend 4 plus Hotan Fortress Teaser page has uploaded
update :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:25:
[...]

ik kan me voorstellen dat het lastig is, maar titan bestaat eigenlijk nog niet zo super lang?
want 32 sos wapens zijn namelijk nog 9m+ :p

gistere lvl 35 geworde :) en toen kreeg ik een microsoft C++ error waardoor me client weg viel :( ik dacht kga hem maar niet inlogge voor die paar uurtjes :p ik hoop dat ik vanavond 37 word (kheb toch 1gap).
kan iemand me plvl op titan anders ga ik goldbots invite :p (gaat wel minder snel :(
Ik kan het vragen maar of het echt gaat lukken weet ik niet :)
Add me maar ff op MSN Jack_brutal@live.nl

Dat praat vanavond stukje makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:59:
[...]

Ik kan het vragen maar of het echt gaat lukken weet ik niet :)
Add me maar ff op MSN Jack_brutal@live.nl

Dat praat vanavond stukje makkelijker.
is goed je krijgt rond 4 ~ 5 uur wel een invite via msn, dan ben ik pas thuis :p (servers zulle vast dan vol zitte)

[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 24-11-2009 14:29 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.