nice ^^. Ik zit op de 104k SP bijna nu. nog 46K sp left en overmorgen ga ik me premium quest inleveren ^^
.met een klein beetje geluk volgende week klaar.
Verwijderd
nice ik ben net weer thuis ik ga morgen van start met me farm =D
ik krijg behoorlijk wat free taxi en heb nog 30mil om aan taxi uit tegefen dus ik kan wel ff vooruit.
@ykz hoelang deed jij er over om die 500k sp tehebben ? en had je prem + ?
ik krijg behoorlijk wat free taxi en heb nog 30mil om aan taxi uit tegefen dus ik kan wel ff vooruit.
@ykz hoelang deed jij er over om die 500k sp tehebben ? en had je prem + ?
ik heb die char een lange tijd geleden gemaakt, maar niet echt serieus mee gefarmd.
laatst begon ik met farmen en had een prem gold+sp ticket en na 2 weken ongeveer 500k SP bij sonar..
iemand in mn guild heeft naar zijn zeggen met alleen een sp ticket 1250k SP bij ongs in 2-3 weken
laatst begon ik met farmen en had een prem gold+sp ticket en na 2 weken ongeveer 500k SP bij sonar..
iemand in mn guild heeft naar zijn zeggen met alleen een sp ticket 1250k SP bij ongs in 2-3 weken
Verwijderd
er gaat niets sneller als ongs 9 gap met delvl. Dat is zo. In 1 nacht zonder iets haal je easy 10 ~ 15k kan je nagaan met prem + en sp ticket en lvl 25 ~ 30.
Ik heb nu 128,5k SP!! Dit weekend weer een premium quest seeds ingeleverd. Dat helpt altijd lekker mee. Jammer dat ik nog maar tot zondag prem heb. Dan red ik het warschijnlijk net niet om al me seeds te halen.
Stel dat ik het niet haal, behou ik mijn seeds dan of zijn ze dan weg?
Ik vind het wel grappig, ik zit nu in heaven op Aege.
Hier ben ik 2 weken geleden gejoined. Nu heb ik al donated sp 53k.
Ik hoorde gisteren dat een turk van aege ze sosun blade 76 perongelijk getrade heeft met een glavier die hem natuurlijk niet terug geeft
Ik heb nu 128,5k SP!! Dit weekend weer een premium quest seeds ingeleverd. Dat helpt altijd lekker mee. Jammer dat ik nog maar tot zondag prem heb. Dan red ik het warschijnlijk net niet om al me seeds te halen.
Stel dat ik het niet haal, behou ik mijn seeds dan of zijn ze dan weg?
Ik vind het wel grappig, ik zit nu in heaven op Aege.
Hier ben ik 2 weken geleden gejoined. Nu heb ik al donated sp 53k.
Ik hoorde gisteren dat een turk van aege ze sosun blade 76 perongelijk getrade heeft met een glavier die hem natuurlijk niet terug geeft

Als je premium over is dan houd je gewoon je seeds nog.
Maak van die 10~15k maar 40~50k
Ik was er een dagje en had 38k SP
Maar ik was nog wel een tijdje zoeken voor een goeie plek.
Verwijderd
Die 40 ~ 50k sp is van prem + en een gold sp ticket?ykz schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:17:
Als je premium over is dan houd je gewoon je seeds nog.
Stel dat je normaal 200 SP krijgt. Dan krijg je ineens 600SP omdat je 300% sp krijgt.
Dus met een prem + en gold sp ticket klopt die 40 ~ 50k wel.
Ik ben bijna farmed en kan niet wachten tot ik klaar ben. Als morgen ochtend voor kwart voor 8 die patch maar klaar is. Dan kan ik mooi nog even FF worden. Ik hoop dat ik zaterdag ochtend of avond klaar ben.
Maar weet jij of je die seeds bewaard blijven als je prem + afgelopen is?
Nee die 38k SP die ik in een dag haalde was zonder prem of ticket.
En het was zelfs ook nog van level 12 naar lvl 27 zonder iets met de skill masteries te doen.
Zat met 6 andere lvl ~ 20 in de pt en myn lvl 90 wizard die ons allen pwrlvlden
Die seeds blyven behouden wanneer je prem afgelopen is, maar als je ze bij de volgende prem inlevert, dan is al wel een keer de quest voorby en kun je nog 2 keer die premium quest doen.
Als je dus elke keer het maar 2 keer haalt om genoeg seeds te verzamelen, loop je eigenlyk redelyk veel SP mis
En het was zelfs ook nog van level 12 naar lvl 27 zonder iets met de skill masteries te doen.
Zat met 6 andere lvl ~ 20 in de pt en myn lvl 90 wizard die ons allen pwrlvlden
Die seeds blyven behouden wanneer je prem afgelopen is, maar als je ze bij de volgende prem inlevert, dan is al wel een keer de quest voorby en kun je nog 2 keer die premium quest doen.
Als je dus elke keer het maar 2 keer haalt om genoeg seeds te verzamelen, loop je eigenlyk redelyk veel SP mis
Verwijderd
Is het niet zo in een share PT dat je eigenlijk een paar lvl 8 chars erin moet doen. Die net helemaal niets krijgen.
Dan blijft de gain van SP hoog?
Vind trouwens wel veel SP 38K
.
Met premium en SP golden ticket zou je voor 5 uur ook nog eens ( 38/5 =7.6kSP x0.5 = 11.4kSP) = 50k halen
,,
Das echt super veel!! Dan ben je in 3 weken gewoon FF met 750k SP ofzo. Das echt wel veel ^^.
Ik ben in me farm 1,5 week gestopt omdat ik niet genoeg SP per kill kreeg. Ik moest dat eerst ff uitvogelen en ik zat niet zo lekker in vel dus was ff een down periode van 1,5 week.
Daarom kom ik nu niet uit.
Maar.. Dat maakt niet uit. Want ik heb nog maar 20k Nodig.. En als ik dan bij me volgende premium gelijk die 10k binnen sleep dan ben ik ook klaar. Dus dat komt wel goed. wou ik even weten
..
Dan blijft de gain van SP hoog?
Vind trouwens wel veel SP 38K
Met premium en SP golden ticket zou je voor 5 uur ook nog eens ( 38/5 =7.6kSP x0.5 = 11.4kSP) = 50k halen

Das echt super veel!! Dan ben je in 3 weken gewoon FF met 750k SP ofzo. Das echt wel veel ^^.
Ik ben in me farm 1,5 week gestopt omdat ik niet genoeg SP per kill kreeg. Ik moest dat eerst ff uitvogelen en ik zat niet zo lekker in vel dus was ff een down periode van 1,5 week.
Daarom kom ik nu niet uit.
Maar.. Dat maakt niet uit. Want ik heb nog maar 20k Nodig.. En als ik dan bij me volgende premium gelijk die 10k binnen sleep dan ben ik ook klaar. Dus dat komt wel goed. wou ik even weten
of je lvl 8 chars of lvl 20 ofzo erin stopt, maakt nix uit. De gemiddelde pt level moet lager zyn dan de mobs die doodmaakt. Dus als je gemiddelde party level bij ongs lvl 30 ofzo is, dan kryg je 2 keer zoveel SP dan wanneer je gemiddelde party level 40 ofzo zou zyn. Maar de 2x SP is wel alleen by party mobs.
Verwijderd
aha. Ik dacht dat het anders was
,,
Het is trouwens wel jammer.. dat je geen mercs meer kan kopen. Nu hebben wij 13.4m Guild GP. Nu kan je geen mercs kopen.. Dat is al een heletijd zo. Maar ik weet nog wel dat die dinge altijd zeer sterk waren.
1 guild member bij ons heeft er nog 1 maar die werkt niet meer. Hoop dat ze ooit terug komen.
Het is trouwens wel jammer.. dat je geen mercs meer kan kopen. Nu hebben wij 13.4m Guild GP. Nu kan je geen mercs kopen.. Dat is al een heletijd zo. Maar ik weet nog wel dat die dinge altijd zeer sterk waren.
1 guild member bij ons heeft er nog 1 maar die werkt niet meer. Hoop dat ze ooit terug komen.
Die mercs komen niet meer terug, geloof me. Anders halen ze die er toch niet uit
Ze werden zwaar misbruikt. Misschien dat ik binnekort weer ga spelen ik wil een wizard maken
Even laten powerfarmen door een bekende
[ Voor 34% gewijzigd door DeluxZ op 29-09-2008 16:22 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Wizard is lame.
Zo lang ze lvl 90 zijn zijn ze grappig maar daarvoor crappy.
En dan zonder bless zijn ze ook niet sterk tegen pvp.
Maar jah.. voor pvp moet je niet een wizard nemen.
Ik ben blader en kan nu 2 hits bijna tanken van een wizard van mij lvl. Dus dat is wel leuk.
Ook wel grappig is dat ik nu bijna klaar ben met farmen!! en dat is wel beter want dan kan ik eindelijk die gap dicht gooien. kan zo een beetje niet langer wachten man. Hoop zaterdag ochtend <33.
Word alleen wel gek van die turkse guilds. 1 v 1 zit er niet meer in.
Zo lang ze lvl 90 zijn zijn ze grappig maar daarvoor crappy.
En dan zonder bless zijn ze ook niet sterk tegen pvp.
Maar jah.. voor pvp moet je niet een wizard nemen.
Ik ben blader en kan nu 2 hits bijna tanken van een wizard van mij lvl. Dus dat is wel leuk.
Ook wel grappig is dat ik nu bijna klaar ben met farmen!! en dat is wel beter want dan kan ik eindelijk die gap dicht gooien. kan zo een beetje niet langer wachten man. Hoop zaterdag ochtend <33.
Word alleen wel gek van die turkse guilds. 1 v 1 zit er niet meer in.
Wizard is juist leuk tot level 90, op level 90 heb je nix meer te doen dan pwrlvllen, omdat pvp vaak snel beslist is.
Maar aan de andere kant is het natuurlyk heel handig voor pwrlvl.
Maar aan de andere kant is het natuurlyk heel handig voor pwrlvl.
Verwijderd
jah maar wat is er zo grappig aan tot lvl 90 te lvlen?
Je 1 hit alles.
Je bent zo dood.
Defence is ruk
Maar je lvled wel snel door dat je 1 hit overal op doet.
Ik heb zelf een wizard gemaakt lvl 33 en kon er niet meer overweg dus daarom zie ik het misschien iets negatiever.
Je 1 hit alles.
Je bent zo dood.
Defence is ruk
Maar je lvled wel snel door dat je 1 hit overal op doet.
Ik heb zelf een wizard gemaakt lvl 33 en kon er niet meer overweg dus daarom zie ik het misschien iets negatiever.
Wizard maken om te powerlvlen lekker geld verdienen
Ja precies 
Nee maar het is idd of je er nou mee overweg kunt of niet.
Ik heb wel ens met iemand anders ff van char gewisseld om te pvpen, hy had een 2h warrior en ik dus wiz, maar nadat we gewisseld hadden, bakten we er beiden nix van xD
Nee maar het is idd of je er nou mee overweg kunt of niet.
Ik heb wel ens met iemand anders ff van char gewisseld om te pvpen, hy had een 2h warrior en ik dus wiz, maar nadat we gewisseld hadden, bakten we er beiden nix van xD
Verwijderd
ben toch blij dat er mensen zijn die wizzard doen goed voor pwrlvl =D
dat is eigenlijk het enige waar ik aan denk op dit moment
ik stond er zelf van tekijken maar ik vind het leuk om in een ong taxi tezitten en een beetje chatten met die gasten
maar ben er blij om mss lukt het me hierdoor wel me farm aftemaken tot het bittere eind.
heb nu 10k sp =D is niet zoveel neej maar dat komt wel van het weekend zal ik er eens 30k van maken mss wel meer.
ik wil dus graag 600k maar met 300k zal ik ookal wel een heel eind komen ^^
met 600k kan ik mijn helebuild tot lvl 90 FF maken als ik met gap 2 lvl en soms op lvls waar ik goed taxi van kan krijgen gapje 5 neem voor extra bonus.
BTW als jullie wizzards niet het sterkste vinden welke dan wel ?
ik denk dat ik voor de 2H/cleric ga.
voor in pvp maar ik weet niet zo goed wat die nukers nu precies doen met die 50% absobtion van snowshield xD
denk toch dat die 2 aan elkaar gewaagt zijn.
dat is eigenlijk het enige waar ik aan denk op dit moment
ik stond er zelf van tekijken maar ik vind het leuk om in een ong taxi tezitten en een beetje chatten met die gasten
maar ben er blij om mss lukt het me hierdoor wel me farm aftemaken tot het bittere eind.
heb nu 10k sp =D is niet zoveel neej maar dat komt wel van het weekend zal ik er eens 30k van maken mss wel meer.
ik wil dus graag 600k maar met 300k zal ik ookal wel een heel eind komen ^^
met 600k kan ik mijn helebuild tot lvl 90 FF maken als ik met gap 2 lvl en soms op lvls waar ik goed taxi van kan krijgen gapje 5 neem voor extra bonus.
BTW als jullie wizzards niet het sterkste vinden welke dan wel ?
ik denk dat ik voor de 2H/cleric ga.
voor in pvp maar ik weet niet zo goed wat die nukers nu precies doen met die 50% absobtion van snowshield xD
denk toch dat die 2 aan elkaar gewaagt zijn.
in de pvps die ik heb gezien won de warrior steeds 
2h/cleric is wel erg sterk, maar een iemand op mercury is warrioir/rogue en hy is echt niet te verslaan..
2h/cleric is wel erg sterk, maar een iemand op mercury is warrioir/rogue en hy is echt niet te verslaan..
Verwijderd
2h cleric wint makkelijk tegen spear nuker. Alleen moet die farmed zijn. Spear nuker is niet zo sterk. Alleen wanneer die snow aan heeft. Maar dan nog kan die het makkelijk winnen denk.
Heb nu 136k sp. Heb besloten om 300 seeds te halen en dan ze allemaal in televeren. Dan krijg ik precies 4.8k Dan hoef ik nu nog maar 9k te farme ^^ dan klaar.
Heb nu 136k sp. Heb besloten om 300 seeds te halen en dan ze allemaal in televeren. Dan krijg ik precies 4.8k Dan hoef ik nu nog maar 9k te farme ^^ dan klaar.
Had je tydens die summer event niet die letters verzameld?
ik heb op myn chars heel veel ingewisseld en kreeg heel veel 5% sxp increase scrolls en ook een paar van 10,15 en 20% Ik weet niet of t een bug was en of die nu al gefixed is, maar je kon ze allemaal tegelyk gebruiken en ze gingen pas weer weg als je ging teleporteren of uit logde.
Dus zo kon je weer 50% extra sxp krygen =)
ik heb op myn chars heel veel ingewisseld en kreeg heel veel 5% sxp increase scrolls en ook een paar van 10,15 en 20% Ik weet niet of t een bug was en of die nu al gefixed is, maar je kon ze allemaal tegelyk gebruiken en ze gingen pas weer weg als je ging teleporteren of uit logde.
Dus zo kon je weer 50% extra sxp krygen =)
Verwijderd
jah klopt. Maar ik had ook al 300% van me premium en sp ticket.
Gisteren avond me gap dicht gedaan om zo te kijken of ik me premium plus nog kan afmaken. Ik had 171 seeds en vannochtend 241 dus nu heb ik er 70 per nacht ongeveer. Dat scheelt misschien genoeg om toch nog alles te krijgen. (10k SP)
dat nieuwe item shop pakje is echt lelijk vind ik.
Ik zag mensen er mee weg lopen. Lijkt wel een 1ste degree set
Gisteren avond me gap dicht gedaan om zo te kijken of ik me premium plus nog kan afmaken. Ik had 171 seeds en vannochtend 241 dus nu heb ik er 70 per nacht ongeveer. Dat scheelt misschien genoeg om toch nog alles te krijgen. (10k SP)
dat nieuwe item shop pakje is echt lelijk vind ik.
Ik zag mensen er mee weg lopen. Lijkt wel een 1ste degree set
Verwijderd
lol ja vond ik ook 
alleen die shield op de rug is nog wel stoer maar eigenlijk zie ik er weinig mensen mee lopen.
alleen die shield op de rug is nog wel stoer maar eigenlijk zie ik er weinig mensen mee lopen.
Verwijderd
Ben nu lvl 87 ^^ en FF.
Maar... Ik ben ook overnieuw begonnen.
Op Hera, Veel vrienden spelen daar nu. Zei zijn overgestapt van aege naar hera.
Ik ben nu lvl 30 met FF lvl 28.
Gaat dus goed. Ik krijg gratis pwrlvl tot aan lvl 64 en daarna 9gap op de mage's pwrfarm tot 68 of 70 en dan ben ik klaar voor het zelf lvlen.
We gaan zien of alles goed werkt ^^.
Maar... Ik ben ook overnieuw begonnen.
Op Hera, Veel vrienden spelen daar nu. Zei zijn overgestapt van aege naar hera.
Ik ben nu lvl 30 met FF lvl 28.
Gaat dus goed. Ik krijg gratis pwrlvl tot aan lvl 64 en daarna 9gap op de mage's pwrfarm tot 68 of 70 en dan ben ik klaar voor het zelf lvlen.
We gaan zien of alles goed werkt ^^.
Verwijderd
lol, geen pwrlvl meer gehad. Moet eerst ff lvl 45 worden. Ben nu 34 en het gaat opzich wel goed.
Ook heb ik me blader een beetje gelvled. want moet toch wel minimaal 1 char 90 krijgen ;-)
Ook heb ik me blader een beetje gelvled. want moet toch wel minimaal 1 char 90 krijgen ;-)
Verwijderd
^^ ben nog steeds aan het ong farmen maar het gaat nogal langzaam 
mss komt dat ook wel omdat ik meer aan het kloten ben dan aan het ong taxi kopen xD
als ik maar plezier heb he =D
goed dan ga ik nu proberen inteloggen -.-"
mss komt dat ook wel omdat ik meer aan het kloten ben dan aan het ong taxi kopen xD
als ik maar plezier heb he =D
goed dan ga ik nu proberen inteloggen -.-"
Verwijderd
ik heb gisteren avond en vannacht pwrlvl gehad. ben nu lvl 40 ^^. Gaat zeer goed. Nog een paar lvls tot aan 45 en dan kan ik in hotan gaan pwrlvlen. Dan komt het helemaal goed. Snel 64 worden
Ik ben min of meer ook weer begonnen
Mijn oude char opgepakt (level 86 at 85%) en een wizard/cleric aan het maken die ik laat powerfarmen en daarna zelf wel level, maar deze heeft geen haast
Verwijderd
ik was dus bezig met een SS nuker maar het bevalt me niet zo 
dus ik ga maar eens een warrior/cleric maken ^^ ik heb nog nooit echt met euro's gewerkt dus ben benieuwd.
dus ik ga maar eens een warrior/cleric maken ^^ ik heb nog nooit echt met euro's gewerkt dus ben benieuwd.
Verwijderd
ik vind euro's niet zo fijn eerlijk gezegt ^^.
Ik ben ff gestopt op Aege met mijn char. Ik ben nu toch nog steeds bezig op Hera.
Vannochtend was ik lvl 51 op Hera. Heb vannacht pwrlvl gehad en vandaag overdag ook.
Loop alleen met me skills wel gruwlijk ver achter
.
Maar goed dat komt allemaal wel.
Snel naar lv 64 want zo schiet het niet op.
Ik draag btw geen upgraded kleding. Ik ga voor de NPC kleding en die +2 of 3 maken. Vervolgens me 1ste 9d set word goed ^^.
Moet nu al 50k sp hebben
Ik ben ff gestopt op Aege met mijn char. Ik ben nu toch nog steeds bezig op Hera.
Vannochtend was ik lvl 51 op Hera. Heb vannacht pwrlvl gehad en vandaag overdag ook.
Loop alleen met me skills wel gruwlijk ver achter
Maar goed dat komt allemaal wel.
Snel naar lv 64 want zo schiet het niet op.
Ik draag btw geen upgraded kleding. Ik ga voor de NPC kleding en die +2 of 3 maken. Vervolgens me 1ste 9d set word goed ^^.
Moet nu al 50k sp hebben
Ik heb in 2 dagen tijd 50k sp bij ongs verzameld
Ik moet voor mijn wizard/cleric rond de 450k sp hebben
Vanacht door een wizard gefarmed en 20k verzameld
Verwijderd
das niet verkeerd.
Ik heb een total van 650k SP nodig voor lvl 90 Light, Cold, Force en zonder weapon skills.
Misschien ga ik wel Heuksal erbij nemen op 64 maar das nog niet zeker.. of bicheon. ben er nog niet uit.
Ben nu btw een S/S nuker. met een zeer leuke IGN: ThougtIess << Hoofdletter i
Dit is wel een stripped build. Dus geen andere dingen als benodigde skills.
Force nuker is wel grappig. Maar vanaf 80 begint het pas
Ik merk trouwens dat er niet veel Force Nukers zijn. Wel grappig dat ik straks maar 1 van de weinige nukers ben
Ik heb een total van 650k SP nodig voor lvl 90 Light, Cold, Force en zonder weapon skills.
Misschien ga ik wel Heuksal erbij nemen op 64 maar das nog niet zeker.. of bicheon. ben er nog niet uit.
Ben nu btw een S/S nuker. met een zeer leuke IGN: ThougtIess << Hoofdletter i
Dit is wel een stripped build. Dus geen andere dingen als benodigde skills.
Force nuker is wel grappig. Maar vanaf 80 begint het pas
Ik merk trouwens dat er niet veel Force Nukers zijn. Wel grappig dat ik straks maar 1 van de weinige nukers ben
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 12:00 ]
Verwijderd
nouja niet stoppen maar ik neem er een euro bij voor de afwisseling ^^
wat raden jullie aan voor een warrior/cleric robe of heavy armor ?
@ brutal als je nou eens een filmpje post over je force cold light nuker ^^
ben wel benieuwd hoe je het gaat doen in pvp
ik zie trouwens niet veel mensen een force en cold combinatie neer halen
dat word nog een ownage
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 19:48 ]
Verwijderd
ben nu bijna 55
gaat best lekker. Ik zal er zeker wat van gaan posten maar eerst lvl 85 worden zodat ik ook echt kan pvpen
Verwijderd
ja, ik ga op 64 (Aankomend weekend) pwrfarm starten tot aan de 150k SP waar ik 3 weken over wil doen.
Dan ga ik pwrlvlen vanaf 68 naar 90. Op 90 9 gap trekken tot ik genoeg heb. Dus ik hoop dat ik binnen 2 maanden wel klaar ben (alleen nog farmen dan).
Tussen door ga ik wel wat laten. Maar niet voor dat ik 9d wapen heb
.
Ik ga 0 gap trainen vanaf 72. En ik denk dat ik met een nuker toch wel binnen 1 maand naar 85 toe kan.
Met me blader deed ik daar ook niet langer als 1 maand over om van 72 naar 80 te gaan.
En dat was een blader waarmee ik een niet veel botte. Dus met geluk ;-) kom ik binnen 2 maanden met ee lvl 85 char die gefarmed is met een film
Dan ga ik pwrlvlen vanaf 68 naar 90. Op 90 9 gap trekken tot ik genoeg heb. Dus ik hoop dat ik binnen 2 maanden wel klaar ben (alleen nog farmen dan).
Tussen door ga ik wel wat laten. Maar niet voor dat ik 9d wapen heb
Ik ga 0 gap trainen vanaf 72. En ik denk dat ik met een nuker toch wel binnen 1 maand naar 85 toe kan.
Met me blader deed ik daar ook niet langer als 1 maand over om van 72 naar 80 te gaan.
En dat was een blader waarmee ik een niet veel botte. Dus met geluk ;-) kom ik binnen 2 maanden met ee lvl 85 char die gefarmed is met een film
Whaa, na een lange tijd niet gespeeld te hebben toch weer op gepakt @ tibet.
Eerst maar een nieuwe char gemaakt:
Pure str blade (Ik vind die blade skills zo leip
).
En die powerlevelen met me lvl 57 nuker ^^.
Is al lvl 36 is 5 dagen tijd
.
Eerst maar een nieuwe char gemaakt:
Pure str blade (Ik vind die blade skills zo leip
En die powerlevelen met me lvl 57 nuker ^^.
Is al lvl 36 is 5 dagen tijd
Verwijderd
0.o ik d8 dat ze wat tegen die bots zouden gaan doen!
ik zie nu alleen maar CROWDED! en het duurt eeuwen om erin te komen! 0.o
ik zie nu alleen maar CROWDED! en het duurt eeuwen om erin te komen! 0.o
Man zeur niet, Ik kom er binnen 5 minuten altijd in.!
In t weekend en vakanties is t wel wat moeilyker, maar als niet onmogelyk 
Ben begonnen met unique hunten een beetje voor de lol. eergisteren Lord Yarkan te pakken gekregen en gister hem aan een guildmember overgelaten
. Shaitan kon ik helaas niet krygen
edit:
zo moeilyk is het toch niet? Ik kom er in een keer in
Ben begonnen met unique hunten een beetje voor de lol. eergisteren Lord Yarkan te pakken gekregen en gister hem aan een guildmember overgelaten
edit:
zo moeilyk is het toch niet? Ik kom er in een keer in
[ Voor 11% gewijzigd door ykz op 15-10-2008 21:58 ]
Verwijderd
ik kom zelf op Aege erin.. even op rev6 kijken naar de server traffic en klaar >_>
Ben trouwens weer even terug naar Aege.. De gene die mij zou pwrlvlen.. zijn chars zijn hoger als de mijne. Nu moet ik zelf een aantal lvls gaan doen en dan kan ik er weer bij..
Dat kan die even vergeten want dan ga ik wel op een andere server verder..
Maar ik maak hem snel af die nuker. Nog even geduld.
Me blader blijft leuk. 24% op lvl 87 nu!
Ben trouwens weer even terug naar Aege.. De gene die mij zou pwrlvlen.. zijn chars zijn hoger als de mijne. Nu moet ik zelf een aantal lvls gaan doen en dan kan ik er weer bij..
Dat kan die even vergeten want dan ga ik wel op een andere server verder..
Maar ik maak hem snel af die nuker. Nog even geduld.
Me blader blijft leuk. 24% op lvl 87 nu!
Verwijderd
Wij hebben de fortress gewonnen!! woohoo
Heaven - Aege ^^
Gisteren een discussie gehad over force blader. En toch hebben ze me overgehaald Force te nemen IPV lightning. Dus Force word nu gemaakt.
Heb 202k nodig om force te krijgen op lvl 90 met de skills. Dus dat gaan we eens even regelen.
Heb pas 2k sp ingevuld. maar moet 73 masterys lightning weg halen. Dit ga ik ook doen tot aan lvl 40 met die skill edit dingen. en daarna met die quest.
Heaven - Aege ^^
Gisteren een discussie gehad over force blader. En toch hebben ze me overgehaald Force te nemen IPV lightning. Dus Force word nu gemaakt.
Heb 202k nodig om force te krijgen op lvl 90 met de skills. Dus dat gaan we eens even regelen.
Heb pas 2k sp ingevuld. maar moet 73 masterys lightning weg halen. Dit ga ik ook doen tot aan lvl 40 met die skill edit dingen. en daarna met die quest.
Onze union heeft gister ook fortress gepakt
DreadNaught Union op Zeus
Van BlackCompany xD
Verwijderd
nice gratz ^^.
Ik wil me blader 90 maken =[[[ Maar ik heb geen geld.
Wat raden jullie aan om geld te maken als je nog maar 40m heb.
Ben alleen niet zo goed in spullen + maken >_<.
Word gek ervan dat ik geen geld heb... Kan nu geen 2de 9d set kopen
Ik wil me blader 90 maken =[[[ Maar ik heb geen geld.
Wat raden jullie aan om geld te maken als je nog maar 40m heb.
Ben alleen niet zo goed in spullen + maken >_<.
Word gek ervan dat ik geen geld heb... Kan nu geen 2de 9d set kopen
Verwijderd
Ik handel in 8D glavies en ook nog wel andere wapens maar vooral die glavies doen het goed op onze server 
mss kun je daar wat geld uithalen.
mss kun je daar wat geld uithalen.
Verwijderd
me blader is al wel 10% up. Geen zin om in te loggen op Aege zonder premium. Das wel moeilijk inloggen
.
Me char op Hera is nu 59 en loopt dus ook wel langzaam door.
Morgen ochtend weer patch ^^
Me char op Hera is nu 59 en loopt dus ook wel langzaam door.
Morgen ochtend weer patch ^^
Hey ik speel op Venus en heb een lvl28 char.
Maar ik hoorde ingame dat je je sp niet moet gebruiken om zo veel mogelijk sp te verzamelen voor hogere lvl.
Maar dit begint saai te worden omdat ik haast niet lvl up.
Wat moet ik nu gaan doen moet ik mijn 8000 sp alles gebruiken of door sparen.
en tot welk lvl moet ik door sparen?
En wat is een nuker? en zo want daar hoor ik ook veel over en wanneer kun je dat worden?
Sorry mischien beetje noob vragen maar snap de game niet totaal;)
thnx
Maar ik hoorde ingame dat je je sp niet moet gebruiken om zo veel mogelijk sp te verzamelen voor hogere lvl.
Maar dit begint saai te worden omdat ik haast niet lvl up.
Wat moet ik nu gaan doen moet ik mijn 8000 sp alles gebruiken of door sparen.
en tot welk lvl moet ik door sparen?
En wat is een nuker? en zo want daar hoor ik ook veel over en wanneer kun je dat worden?
Sorry mischien beetje noob vragen maar snap de game niet totaal;)
thnx
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
www.silkroad-addiction.com geloof ik.
www.rev6.com
sro.mmosite.com (weet niet zeker)
Dat zijn sites waar veel informatie te halen valt.
Je SP kan je het beste sparen. Maar ik denk dat je bij de 10.000 of 15.000 wel voorlopig genoeg heb tot lvl 40.
Hoe hoger je word hoe meer je nodig heb.
Mensen doen tegen wordig (Als ze rijk zijn) powerfarm. Dat doen ze bij de ONGS in Samarkan in een auto share party. Hiermee valt veel SP te halen als je vanaf lvl 20 tot 30 gaat met een 9 gap.
Je hoeft daar niets voor te doen behalve dat je dan 150k per uur moet betalen.
Maar als je net nieuw bent dan zou ik eerst maar eens proberen lvl 50 te worden en te kijken wat je van het spel vind.
Let wel op dat het spel pas leuk word vanaf lvl 80 (Vind ik) dus ik kan me voorstellen dat veel mensen voor dit lvl al stoppen.
www.rev6.com
sro.mmosite.com (weet niet zeker)
Dat zijn sites waar veel informatie te halen valt.
Je SP kan je het beste sparen. Maar ik denk dat je bij de 10.000 of 15.000 wel voorlopig genoeg heb tot lvl 40.
Hoe hoger je word hoe meer je nodig heb.
Mensen doen tegen wordig (Als ze rijk zijn) powerfarm. Dat doen ze bij de ONGS in Samarkan in een auto share party. Hiermee valt veel SP te halen als je vanaf lvl 20 tot 30 gaat met een 9 gap.
Je hoeft daar niets voor te doen behalve dat je dan 150k per uur moet betalen.
Maar als je net nieuw bent dan zou ik eerst maar eens proberen lvl 50 te worden en te kijken wat je van het spel vind.
Let wel op dat het spel pas leuk word vanaf lvl 80 (Vind ik) dus ik kan me voorstellen dat veel mensen voor dit lvl al stoppen.
Verwijderd
Ben nu bijna lvl 60 ^^. Nu alleen nog een beetje farmen en dan klaar.
Gisteren mooie spear gekocht lvl 60 70% mag attack. even zelf +3 gemaakt.
Gisteren mooie spear gekocht lvl 60 70% mag attack. even zelf +3 gemaakt.
Hey nog een vraagje
Ik heb char lvl 28
mastery lvl sword 28
mastery lvl fire ook 28
Heb nog 3000 sp
Heb heel lang met gap van 10 gespeeld maar werd het zo zat.
Maar ik zie alemaal higher lvls met skills waarbij ze van een range kunnen aanvallen en een soort vuurball op de mobs kunnen knallen beetje dragon ball z achtig:P
Maar dat wil ik ook kunnen vanaf welk lvl kan dat en waar moet ik rekening mee houden ?
alvast thnx
p.s nog guilds in venus?
Ik heb char lvl 28
mastery lvl sword 28
mastery lvl fire ook 28
Heb nog 3000 sp
Heb heel lang met gap van 10 gespeeld maar werd het zo zat.
Maar ik zie alemaal higher lvls met skills waarbij ze van een range kunnen aanvallen en een soort vuurball op de mobs kunnen knallen beetje dragon ball z achtig:P
Maar dat wil ik ook kunnen vanaf welk lvl kan dat en waar moet ik rekening mee houden ?
alvast thnx
p.s nog guilds in venus?
www.webshopmasters.nl
Verwijderd
Dan moet je een nukler maken. Een nuker is een Full INT. Met Fire/Lightning Ice & 1 wapen skill.
Ik ben nu de nieuwe versie nuker aan het proberen
..
Ik ben nu lvl 60. Crappy gear en attack stuff.
lvl 61 ben ik en op 65 ga ik een 9 gap maken toto 67 en dan hoop ik 125k sp gehaald te hebben zodat ik dan 72 FF ben met Force/Light/Ice
Volgende week ga ik dan beginnen met Powerfarmen.
Met een beetje geluk doe ik er ongeveer 1 maand over om alles klaar lvl 72 te hebben.
En dan moet ik nog maar een paar lvls tot aan 85 en dan ben ik klaar om alles te pimpen enzo ^^.
Krijg ik eindelijk me debuffs van force een beetje samen met me ress en save spot ^^. Zou niet verkeerd wezen.
Op 85 neem ik een +5 spear en een +7 shield/sword. +7 word gemaakt voor me door een vriend die maakt bijna alles +7
Venus is niet mijn server. Geen idee dus.
Ik ben nu de nieuwe versie nuker aan het proberen
Ik ben nu lvl 60. Crappy gear en attack stuff.
lvl 61 ben ik en op 65 ga ik een 9 gap maken toto 67 en dan hoop ik 125k sp gehaald te hebben zodat ik dan 72 FF ben met Force/Light/Ice
Volgende week ga ik dan beginnen met Powerfarmen.
Met een beetje geluk doe ik er ongeveer 1 maand over om alles klaar lvl 72 te hebben.
En dan moet ik nog maar een paar lvls tot aan 85 en dan ben ik klaar om alles te pimpen enzo ^^.
Krijg ik eindelijk me debuffs van force een beetje samen met me ress en save spot ^^. Zou niet verkeerd wezen.
Op 85 neem ik een +5 spear en een +7 shield/sword. +7 word gemaakt voor me door een vriend die maakt bijna alles +7
Venus is niet mijn server. Geen idee dus.
Verwijderd
Hey ik ben net terug van vakantie =D
maar ff over die nukers die hoefen niet fire lightning ice tezijn
ik zie heel veel lightning ice bicheon en dan lvl 30 fire
maar je bent al nuker als je int based bent en een nuke hebt xD
maar ff over die nukers die hoefen niet fire lightning ice tezijn
ik zie heel veel lightning ice bicheon en dan lvl 30 fire
maar je bent al nuker als je int based bent en een nuke hebt xD
Verwijderd
haha okee, Maar je wilt wel een goeie nuker.
Ze zeggen:
- Fire is het sterkst met ze nukes
- Light is het makkelijkst voor multi attack met de nukes
- Ice is makkelijk voor de freeze van ze nukes.
Fire word niet veel sterker.
Lightning word even sterk als fire.
En ice word het sterkst.. Dit heb ik gehoord***
Maar dat zal wel 10 of zelfs 11d worden.
30 fire is genoeg als je 100% accesoires neemt blues. Dan heb je precies genoeg voor imuun.
Bicheon is leuk.. maar moet je wel lvl 90 doen. Anders is het niet bruikbaar genoeg. Die KD word steeds zwakker naar mate je lvl stijgt en je mastery blijft hangen.
Zo lang bicheon FF is dan is het leuk om te hebben.
Ze zeggen:
- Fire is het sterkst met ze nukes
- Light is het makkelijkst voor multi attack met de nukes
- Ice is makkelijk voor de freeze van ze nukes.
Fire word niet veel sterker.
Lightning word even sterk als fire.
En ice word het sterkst.. Dit heb ik gehoord***
Maar dat zal wel 10 of zelfs 11d worden.
30 fire is genoeg als je 100% accesoires neemt blues. Dan heb je precies genoeg voor imuun.
Bicheon is leuk.. maar moet je wel lvl 90 doen. Anders is het niet bruikbaar genoeg. Die KD word steeds zwakker naar mate je lvl stijgt en je mastery blijft hangen.
Zo lang bicheon FF is dan is het leuk om te hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 09:49 ]
Verwijderd
lightning is volgens mij bij 9D al sterker dan fire en ik heb ook gehoort dat ice het sterkste word.
ook heb je met ice snowshield die in 10D al 60% absobtion ofzoietz geeft.
ik denk toch dat in 11d de sterkste nuker ice bicheon en 60 lightning ofzo dan zit je mastery toch al vol?
nukers en bowers zullen ook wel de sterkste chinees zijn in de 11d
euro zal wel cleric worden he
denk dat die wizzards mss wel geen staff meer gebruiken want die kunnen toch aardige dmg doen met een cleric rod.
ook heb je met ice snowshield die in 10D al 60% absobtion ofzoietz geeft.
ik denk toch dat in 11d de sterkste nuker ice bicheon en 60 lightning ofzo dan zit je mastery toch al vol?
nukers en bowers zullen ook wel de sterkste chinees zijn in de 11d
euro zal wel cleric worden he
Ze moeten zorgen dat je wat meer mastery levels kan.
Maar 300 en die heb je vrij snel vol...
Maar 300 en die heb je vrij snel vol...
Verwijderd
ja en bet de 100cap 350 dacht ik dat word nog wel ff delevelen enzo voor al die high lvls met 3x 90 1x 30
Wat ik heb begrepen is dat op de lvl 150 cap je mastery word verhoogd naar 350 , niet echt heel veel meer, maar toch iets
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
volgens my is het niet eens bekend dat t tot lvl 150 gaat 
ik heb ook ens gehoord dat het maar tot 140 ging, maarja dat is toch nog over een lange tijd
ik heb ook ens gehoord dat het maar tot 140 ging, maarja dat is toch nog over een lange tijd
Wanneer komt er dan een nieuwe cap?
Verwijderd
ik denk over een jaar ofzo.
volgens mij is die jangang cave ookal bijna klaar dus mss gaat die wel eerder open ^^
volgens mij is die jangang cave ookal bijna klaar dus mss gaat die wel eerder open ^^
Ah, en daar lopen dan lvl 90+ mobs rond?
Edit:
Kent hier iemand het programmatje SRO Testosterone 7.6?
Ik heb hier wel van gehoord maar wat doet het?
Edit:
[ Voor 58% gewijzigd door Brantje op 26-10-2008 12:05 ]
die jangan cave is allang klaar volgens my...
daar kun je in vanaf lvl 70? volgens my, maar het is reusachtig groot en er zitten iets van 5 uniques in
daar kun je in vanaf lvl 70? volgens my, maar het is reusachtig groot en er zitten iets van 5 uniques in
Wat bedoelen mensen met een 0X33 silkroad account?
Wat is daar zo speciaal aan?
Verwijderd
daar heb ik zelf nog nooit van gehoort
0X33 
en volgens mij is de cave nog niet klaar de ingang enzo alwel maar de rest nog niet.
maar mss ook wel.
en de laagste mob in de cave was iets van 80-81 xD
ik zou die medusa wel eens willen zien ^^
en volgens mij is de cave nog niet klaar de ingang enzo alwel maar de rest nog niet.
maar mss ook wel.
en de laagste mob in de cave was iets van 80-81 xD
ik zou die medusa wel eens willen zien ^^
Me pure str blade is nu lv 43.
Gaat op zich wel lekker, gap 2.
Die knock-down lvl 41 is op zich wel leuk
.
Op naar 51 voor de combo's
.
Gaat op zich wel lekker, gap 2.
Die knock-down lvl 41 is op zich wel leuk
Op naar 51 voor de combo's
Verwijderd
Dit is een softmod account aka bot account.Brantje schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:02:
Zover ik weet gaat het tot lvl 140.
De skills tot aan lvl 120 zijn al bekend van blader ^^
Ook is het zo dat bij de 100gap een hogere mastery komt. Warschijnlijk 30 mastery denk ik omdat je dan 3 dingen omhoog kan doen voor fully farmed. Of ze doen er niets aan en doe naar 11d +30 mastery.
Ik ben wel 1090% zeker dat we een hogere mastery krijgen op op 10 of 11d.
2mastery gaat eigelijk alleen goed op voor nuker en euro account.
Mijn nuker word vandaag lvl 64 en dan ga ik een 9 gap maken ^^.
Ik ben dan eindelijk 8d. Nog een paar lvls en dan ben ik 9D!!!!
Ik ga farmen tot FF 72. En dan ga ik me 1ste paar skills op film zetten met de force skills.
Ik draag nu nog +0 kleding en +3 wapen.
Ik ga op lvl 72 kleding kopen met +400 hp erop anders ben ik dood
Ik ga btw spear gebruiken. Sword shield komt wel.
Spear heeft een hogere magic attack. Ook krijg ik iets meer HP met spear door dat ik een 30 masterie heuksal heb.
Heb er wel zin in ^^. Lvl 72 FF dan 0 gap naar 85 en dan farmen voor 90FF
Hoop dat ik sterk word
Die is nog helemaal niet klaar. Je ziet alleen de ingang maar erachter zit nog niks hoor. De bestanden daarvoor heb je nog niet eens.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:54:
ik denk over een jaar ofzo.
Met Testosterone kun je meerdere clients opstarten.Brantje schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:51:
Ah, en daar lopen dan lvl 90+ mobs rond?
Edit:
Die komt pas met de 100 cap. Wat jij bedoelt is denk ik de Downhang cave. Daar kun je in vanaf level 50.ykz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:57:
die jangan cave is allang klaar volgens my...
0x33 is forum van softmod, en daar mogen we niet over praten hier op GoTBrantje schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:02:
Silkroad gaat tot level 150 en waarschijnlijk blijven de mastery skills tot 300 zodat je maar 2 skill trees kan hebben.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:42:
[...]
Dit is een softmod account aka bot account.
Zover ik weet gaat het tot lvl 140.
De skills tot aan lvl 120 zijn al bekend van blader ^^
Ook is het zo dat bij de 100gap een hogere mastery komt. Warschijnlijk 30 mastery denk ik omdat je dan 3 dingen omhoog kan doen voor fully farmed. Of ze doen er niets aan en doe naar 11d +30 mastery.
Ik ben wel 1090% zeker dat we een hogere mastery krijgen op op 10 of 11d.
2mastery gaat eigelijk alleen goed op voor nuker en euro account.
Mijn nuker word vandaag lvl 64 en dan ga ik een 9 gap maken ^^.
Ik ben dan eindelijk 8d. Nog een paar lvls en dan ben ik 9D!!!!
Ik ga farmen tot FF 72. En dan ga ik me 1ste paar skills op film zetten met de force skills.
Ik draag nu nog +0 kleding en +3 wapen.
Ik ga op lvl 72 kleding kopen met +400 hp erop anders ben ik dood
Ik ga btw spear gebruiken. Sword shield komt wel.
Spear heeft een hogere magic attack. Ook krijg ik iets meer HP met spear door dat ik een 30 masterie heuksal heb.
Heb er wel zin in ^^. Lvl 72 FF dan 0 gap naar 85 en dan farmen voor 90FF
Hoop dat ik sterk word
Verwijderd
Wat Ykz zegt klopt wel.
In de jangang cave zit medusa. Kijk op youtube ^^.
Daar zitten meerdere uniques in die je mag killen voor je het slange mens medusa mag killen.
In die cave kan je vanaf lvl 70 of zelf 80 denk ik.
In die cave komt ook een trainings ground met 90+ mobs dus het word allemaal wel lekker groot maar voordat het klaar is.
Weet iemand de seizoenen van wanneer de volgende Degree uit kwam?
8D 9D?
Ik denk dat we ongeveer rond februari maart april 10d krijgen.
Ik weet dat je 2 skill trees krijgt uit eindelijk. Maar toch heb ik gehoord dat er extra masteries komen. Ik kan niets bewijzen maar goed.. ik geloof en hoop het wel.
Brandje,
Ik ben een lvl 87 blader full str protector geweest. En ik wil je 1 tip geven.
Een blader is qua sterkte niet echt super. Hij doet wel dmg maar doet er een langere tijd over om de zelfde dmg te doen als een andere build. Zo heb je glavie die 2 harde aanvallen doet en jij 1 chain van 5 aanvallen moet doen voor de zelfde dmg.
Ik zou als ik jou was zorgen dat je 100% farmed ben. Of met een 2 gap trainend en farmed met een 2 gap rond huppelt. Je zal dan de mobs snel dood hebben en je tegen standers in pvp makkelijker dood krijgen.
Ik was lvl 87. En een lvl 90 glavier met een +5 glavie kon ik tanken toen ik 0 gap en farmed was. Toen ik een 9 gap had kon ik het nooit tanken. Ik zou echt waar farmed zijn en minimaal +5 gear regelen. Dan heb je een blader waar veel mensen een probleem tegen krijgen in pvp.
Daar zitten meerdere uniques in die je mag killen voor je het slange mens medusa mag killen.
In die cave komt ook een trainings ground met 90+ mobs dus het word allemaal wel lekker groot maar voordat het klaar is.
8D 9D?
Ik weet dat je 2 skill trees krijgt uit eindelijk. Maar toch heb ik gehoord dat er extra masteries komen. Ik kan niets bewijzen maar goed.. ik geloof en hoop het wel.
Brandje,
Een blader is qua sterkte niet echt super. Hij doet wel dmg maar doet er een langere tijd over om de zelfde dmg te doen als een andere build. Zo heb je glavie die 2 harde aanvallen doet en jij 1 chain van 5 aanvallen moet doen voor de zelfde dmg.
Ik zou als ik jou was zorgen dat je 100% farmed ben. Of met een 2 gap trainend en farmed met een 2 gap rond huppelt. Je zal dan de mobs snel dood hebben en je tegen standers in pvp makkelijker dood krijgen.
Ik was lvl 87. En een lvl 90 glavier met een +5 glavie kon ik tanken toen ik 0 gap en farmed was. Toen ik een 9 gap had kon ik het nooit tanken. Ik zou echt waar farmed zijn en minimaal +5 gear regelen. Dan heb je een blader waar veel mensen een probleem tegen krijgen in pvp.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 11:20 ]
Ik zeg toch ook niet dat het niet klopt ? Ik zeg alleen dat die cave nou nog niet open is wat ykz eerder zei. De jangan cave komt met 100 cap ( zoals bij kSRO! )Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:16:
Wat Ykz zegt klopt wel.
Verwijderd
relex lol.. ^^
Ik las dat jij hem probeerde te verbeteren dat hij de downhang cave bedoelde lol ^^
Ik las dat jij hem probeerde te verbeteren dat hij de downhang cave bedoelde lol ^^
Blader is idd lekker om te tanken.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:16:
Wat Ykz zegt klopt wel.
8D 9D?
Brandje,
En ik train altijd met gap 2
Meestal heb ik ook nog een 100% exp ticket voor 4 weken aanstaan.
Tibet = Tibot.
Server zit voor 80% zoniet 90% vol botters.
Hoewel ik er vandaag met 1x in kwam en niet een premium heb.
Wie hier @ got spelen nog meer op tibet.
ik heb 2 chars:
vuurvlieg - pure int nuker (lighting fire ice) lv 57
Sprinkhaan - pure str blade fire lv 44
Pm me maar ingame.
owja Brutal het is brantje
Verwijderd
haha okee, ik speel Aege.. en ben eigenlijk 2 weken terug naar Hera overgestapt >_<
Maar elke server zit vol met botters. Bedoel.. het is tenslotte botroad toch
Maar elke server zit vol met botters. Bedoel.. het is tenslotte botroad toch
Ik zei niet dat hy al open is, ik zei dat ie al klaar isDeluxZ schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:28:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat het niet klopt ? Ik zeg alleen dat die cave nou nog niet open is wat ykz eerder zei. De jangan cave komt met 100 cap ( zoals bij kSRO! )
En ik bedoelde de cave die bij jangan is, die heet trouwens Chi' in tomb, en niet die van downhang
Hier trouwens een filmpje van de grootte en de uniques in chi'in tomb
http://www.youtube.com/watch?v=XEozuDRjmYA
Brute mobs
.
Ik wil lvl 51 worden, die combo's zijn vet ^^.
Ik wil lvl 51 worden, die combo's zijn vet ^^.
Verwijderd
http://nl.youtube.com/watch?v=kYjUeXKMcew in dit filmpje is vooral tezien hoe groot die cave is 
het zou goed kunnen dat het net zo groot is als de nu bestaande map.
of zou dat wel heel groot zijn?
@ Deluxe: die cave is ook nog niet klaar maar dat heb ik ook niet gezecht he
ik ben nu al weekje bezig met me warrior cleric hijs nu lvl 32 FF
volgende week hoop ik op lvl 40 maar ik heb niet zoveel tijd
het zou goed kunnen dat het net zo groot is als de nu bestaande map.
of zou dat wel heel groot zijn?
@ Deluxe: die cave is ook nog niet klaar maar dat heb ik ook niet gezecht he
ik ben nu al weekje bezig met me warrior cleric hijs nu lvl 32 FF
volgende week hoop ik op lvl 40 maar ik heb niet zoveel tijd
Is er in de afgelopen tijd nog iets groots veranderd?
Edit: Omg lekker is dat, gaan ze mijn outfit gewoon gratis weggeven. En ik maar betalen
Edit: Omg lekker is dat, gaan ze mijn outfit gewoon gratis weggeven. En ik maar betalen
[ Voor 47% gewijzigd door xzaz op 28-10-2008 16:46 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Verwijderd
beter, Die scrolls zijn er weer. trigger speed doging enzo echt super!!
Heb al 40 doging. 2 speed 5 trigger ofzo.
Gaat superd.
ben lvl 64 vandaag geworden en ga dus 9 gap nemen.
Nu nog even klein beetje farmen want ik ga alleen maar dood op de shakram en ik ben 64... maar heb een 60 spear en crapy kleding. Misschien moet ik er maar eens hp op doen ofzo.
Heuksal gisteren avond op 30 gezet en kreeg nu 300 hp erbij ^^.
Heuksal laat ik zo zonder skills.
Nu nog even ice naar lvl 55 brengen en zorgen dat alles op 55 staat van ice.
force staat op 48 maar ik weet niet zo goed welke skills ik precies nodig heb.
Dit event vind ik niet zo erg
Heb al 40 doging. 2 speed 5 trigger ofzo.
Gaat superd.
ben lvl 64 vandaag geworden en ga dus 9 gap nemen.
Nu nog even klein beetje farmen want ik ga alleen maar dood op de shakram en ik ben 64... maar heb een 60 spear en crapy kleding. Misschien moet ik er maar eens hp op doen ofzo.
Heuksal gisteren avond op 30 gezet en kreeg nu 300 hp erbij ^^.
Heuksal laat ik zo zonder skills.
Nu nog even ice naar lvl 55 brengen en zorgen dat alles op 55 staat van ice.
force staat op 48 maar ik weet niet zo goed welke skills ik precies nodig heb.
Dit event vind ik niet zo erg

Woei, ik heb het pakje al compleet
.
Ging snel gewoon share items party, en gaan met die mobs.
Ging snel gewoon share items party, en gaan met die mobs.
Verwijderd
ìk ga een premium kopen samen met angel wings. Vind die wel ok voor me char ^^
Maar wel 130 silk das wel erg veel.. Maar goed..
Welk pakje bedoel jij eigenlijk?
Maar wel 130 silk das wel erg veel.. Maar goed..
Welk pakje bedoel jij eigenlijk?
Verwijderd
ik heb nog niks
heb al wel 15 boxen gehad
behalve dan een paar scrolls en grains xD
behalve dan een paar scrolls en grains xD
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 15:19 ]
Deze outfit is alle drukte om, IMHO de lelijkste van allemaal, geef mij maar scrolls!

Alle prijzen van dit event;
Dodging Scroll 1, Hit Scroll 1, Moving Speed Scroll 1, Trigger Scroll 1, 500 HP increase Scroll 1, 500 MP increase Scroll 1, HP Recovery Grain (Small), MP Recovery Grain (Small), Vigor Recovery Grain (Small), Mangyang Balloon, Movoi Balloon, Wizard's Hat (M), Witch's Hat (F), Wizard's Costume (M), Witch's Costume (F), Wizard's Broomstick (M), Witch's Broomstick (F)

Alle prijzen van dit event;
Dodging Scroll 1, Hit Scroll 1, Moving Speed Scroll 1, Trigger Scroll 1, 500 HP increase Scroll 1, 500 MP increase Scroll 1, HP Recovery Grain (Small), MP Recovery Grain (Small), Vigor Recovery Grain (Small), Mangyang Balloon, Movoi Balloon, Wizard's Hat (M), Witch's Hat (F), Wizard's Costume (M), Witch's Costume (F), Wizard's Broomstick (M), Witch's Broomstick (F)
[ Voor 37% gewijzigd door Herby op 29-10-2008 18:18 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
ik heb jawel 70 boxen ingeleverd en heb alle scrolls en baloons en dingen dubbel en GEEN EEN OUTFIT DING :S:S:S
Hoppa blader level 48 ^^.
Verwijderd
ja dat is normaal iedereen krijgt zoveel doding scrolls ik heb er al 500 xD ik moet er maar wat verkopen.
Verwijderd
blijven je die wizards pakjes behouden nadat de event is afgelopen ?
niet dat ze opeens verdwijnen ofzoo ?
niet dat ze opeens verdwijnen ofzoo ?
Ik ben lvl 59 pure str 2handed warrior en ik ben nu een miljoen skillpoints aan het farmen op een wizard/cleric account 
Enige nadeel zijn al de bots...
Enige nadeel zijn al de bots...
lvl 53 blader.
Heb ook maar een sos+5 blade gekocht.
Die combo's zijn wel vet.
Ik denk dat ik nu een gap tot 60/63 ga maken.
Of iig gap2/3 aanhouden.
Heb ook maar een sos+5 blade gekocht.
Die combo's zijn wel vet.
Ik denk dat ik nu een gap tot 60/63 ga maken.
Of iig gap2/3 aanhouden.
Verwijderd
ik zelf ga liever voor een 1 maand training 9 gap 1x in de 15 of 20 lvls.
Maar jullie komen er wel ^^.
Ben nu bijna farmed met me eigen char nuker.
Maar jullie komen er wel ^^.
Ben nu bijna farmed met me eigen char nuker.
Verwijderd
Florian hoeveel sp heb je al?
en brutal welk lvl ben je nu al ?
en wat is nou sterker warrior cleric of warrior warlock 0.o
en brutal welk lvl ben je nu al ?
en wat is nou sterker warrior cleric of warrior warlock 0.o
Daar valt veel over te discussieren, een warrior cleric met holy spell, zou het wel goed doen tegen een warrior warlock.
Maar ik weet het niet precies, ik heb nog nooit met een warlock gespeeld, of de volle potentie van een warlock gezien.
Maar ik weet het niet precies, ik heb nog nooit met een warlock gespeeld, of de volle potentie van een warlock gezien.
Verwijderd
maar ik bedoel niet alleen tegen elkaar maar ook tegen andere builds.
cleric heeft erg goeie def en warlock erg goeie att.
cleric heeft erg goeie def en warlock erg goeie att.
Dit topic is gesloten.