[MMORPG]Silkroad Online, deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.095 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

hoe kom je aan 350k? :P Je kan zoveel SP hebben als je maar wilt, ik heb screenshots gezien van mensen die miljoenen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die mij weer een wegwijs kan maken via msn ofzo >? ben lange tijd niet opgeweest .. wil wel weer gaan spelen maar hulp is altijd welkom

Edit welke server spelen jullie nu allemaal ?

en is het nog steeds uber vol door botters?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 07:21:
Je kan toch niet meer dan 350k sp hebben?

en nog even over die 60k sp met die pwrlvl.
er zijn mensen uit me guild die met gap 9 dan in een weekje gemakkelijk halen :P
Als je lvl 10 bent en je gaat pwrfarmen by de ongs dan haal je binnen 72 uur 60k sp.
Als je een 9 gap heb.

Ik had zo in 1 dag naar lvl 30 en pwrfarm vanaf lvl 10 21k SP. Genoeg om tot 35 ~ 40 me gap dicht te houden.

BixBom,

Er zijn wel botters maar niet zo veel als voorheen.
Ik speel op Aege en ben lvl 85.
Botters worden ook wekelijks gebanned. (Gold bots voornamelijk)

Wegwijs?
Gewoon inloggen en rond lopen? Het is het zelfde als voorheen alleen 9D items en 90 gap is uit. Ook is rocky beschikbaar. Verder is er in een lange tijd niet iets blijvents veranderd.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ja ligt eraan hoelang je weg bent geweest natuurlyk, voordat ik weer begonnen was, was er 2 jaar voorby gestreken, en daarin was euro gekomen, dus dat was dan wel een grote verandering. Maar daarna is alles een beetje gelijk gebleven.
Ik zit btw op Mercury en ben lvl 90, 41 en 8 :P

[ Voor 0% gewijzigd door ykz op 02-09-2008 19:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ykz schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:40:
hoe kom je aan 350k? :P Je kan zoveel SP hebben als je maar wilt, ik heb screenshots gezien van mensen die miljoenen hadden.
dat lijken miljoenen maar dat is volgens mij gwn pk2 edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

hmm.. mja ik heb nog nooit eerder van een SP cap gehoord.
maar ik zie na een tydje wel of ik over de 350k SP kan komen met mn noob character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ykz, Wat voor char heb je?

En SRO-Poseidon.
Er zijn mensen die nu al trainen voor de lvl 100 gap. Die blijven gewoon doorgaan. En die PK2 edit gebruiken ze niet. Er zijn op Aege er een aantal boven de miljoen SP hebben characters.
Van lvl 80 naar 90 met een 3 masterie china char kost het alleen al 400k SP om fully farmed 90 te zijn.
voor de 100 gap ga ik er dan ook vannuit dat dit oploopt tot ongeveer 600~750k SP

Dus er zijn mensen die zo ver mogelijk door trainen.
En dan nog.
Als je een met een 1 gap trained dan kan je rustig in een half jaar 150k sp halen. dit is niet zo moeilijk. dan ben je in ieder geval tot lvl 93 ~ 94 fully farmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik ben lvl 90 wiz/cler, lvl 41 rogue/bard (farmen) en lvl 8 nog nix :P die zit in de pt om t gemiddelde level laag te houden :P
Voor level 90-100 skills heb je wel echt veel SP nodig (ik tenminste :P). Ik had voor 0-80 ongeveer 500k SP nodig en voor 80-90, nog eens 500k SP. En ik had laatst met nivlam.com uitgerekend hoeveel er voor lvl 90-100 nodig was, bleek dat ik nog eens 1kk SP moest hebben, maar dan wel alle wiz skills + cleric buffs en heal skills.
Ik denk dat ik maar een asociale cleric word en alleen holy recovery division en dat soort skills ga gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
^^ buffs van een cleric blijven niet allemaal zitten als je van wapen veranderd, de mental en force blessing dus bijvoorbeeld niet. Body en soul bless blijft wel op andere hangen als je switcht maar niet op jezelf.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Ja, dat weet ik, daarom denk ik dat ik nu ook die buffs en dergelyke niet ga lvllen, want vroeger speelde ik veel vaker in een party, maar tegenwoordig doe ik alleen pvp enzo en in CTF is er niet echt veel tyd om elke keer mensen opnieuw te buffen.

Verwijderd

Ik ben nu ongeveer 50% en die summer dingen zijn wel makkelijk maar alleen jammer dat je ze niet op je storage kan zetten.
Was gisteren een blade te koop +7 lvl 85 60% phy att. 100% crit 100% phy reinforce fullblue 100%. 1B!!! man ik wou dat ik het geld had >_>

Ik heb nog een 67 glavier.. Jmmr dat ik daar de pass niet meer kan veranderen. Dat wil niet meer lukken.
Anders had ik die ook gelvled.

Dit weekend hoop ik een 9 gap te kunnen nemen en anders maandag.
Dan ga ik eerst nog deze maand zonder premium farmen. Als ik dan hopelijk rustig train dan heb ik 25k aan sp gehaald 25k van het verlagen van me 9 gap. en 30k van de volgende maand premium ^^
Dan ben ik lkkr snel klaar.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 11:23 ]

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Ik ben niet eens op 20% zit nu rond de 200k SP. Nog ongeveer 150k te gaan 8)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Verwijderd

Hoelang doe je daar over? 200k SP?

Verwijderd

GM's kunnen idd alles spawnen. Jaren geleden net na de beta, had iemand van hier(ik noem geen namen:P) via SQL Injection de DB gehacked. En hemzelf GM Gemaakt, en toen een hoop leuke items gemaakt voor mij en hemzelf en andere.

Dus het is waar, dat GM's alles kunnen spawnen :P

Verwijderd

jah maar dat is in elk spel zo :P,,
Type..

www.youtube.com in en zoek naar ->> GM Silkroadonline..

Proof van private server >_>, Wat een private server kan, kan de echte silkroad eigenlijk ook. Een private server is een soort copy van deze silkroad alleen dan zonder alle characters..

PRivate is niet echt leuk voor silkroad omdat de weg naar hoog lvl erg lang is en moeilijk is.

Maar ik vind wel de GM set erg nice :P,, blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg, Mijn geluk is op.

Ik heb een newbie blade lvl 85 gekocht allemaal crappy stats. 4m
Ik heb 3 storage pagina's bijna vol gebruikt met w. elixers en nog geen +5.
Toen ben ik elixers wezen kopen met lucky powder. dat koste me de 1ste keer al 15m
De 2de keer koste me dat weer 10m
En van de week weer bezig geweest. Had er genoeg van en heb er 25m tegen aangegooit.
EN JAH HOOR!! VOOR HET EERST!!! WOOT +4. .. daarna boem.. +0

Ach deze blade gaat terug naar de NPC :P,
Ik koop zelf wel een +7 blade dit schiet echt niet op. Al zeker 50 tot 70m uitgegeven aan deze blade en dan nog niet eens 1x +5 geworden sterker nog.. pas 1x +4 is die geweest.. =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe gwn met asterals :P als je daar genoeg van hebt kun je het toch wel +9 maken ofzo o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
^^ opzich wel een optie ,maar stervensduur. Vergeet niet dat je minimaal net zoveel astral as immortal moet hebben ,met een afwijking van 1. Dus je bent altijd verplicht minimaal 2 stenen te kopen en op 9D zijn die geloof 57 silk ? Iig rond de €12 om 1 keer te proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 9/10 ,, wanneer is het slim een taxi te nemen ? en hoeveel verschil mag die taxi max hebben voor optimale performance?

Edit lvl 11/12 nu :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu 85% op me blader. Afgelopen weekend beetje getraint. Gaat dus redelijk. Morgen of overmorgen eindelijk beginnen met farmen.

Ik zat te denken om me blader te veranderen naar glavie. Maar.. Dit kost iets meer als dat ik had verwacht.
Ik zelf dacht dat het ongeveer 1000 silk zou gaan kosten en dat zou ik wel doen.
Uiteindelijk kwam ik uit op 1700 benodigde silk :O,.. Daar pas ik voor.

307 skills lvls. Als ik dit weg moet halen krijg je het volgende:
307/5x28= 1719.2
307 skill lvls.
5 skills kunnen er weggehaald worden per 100% sp back skill remover.
28 door dat het 28 silk kost.

1719.2 is ongeveer 130 euro. Dat vind ik wel erg grof :P Dus ik pas nog even haha

Van het weekend ook bezig geweest met het lvlen van me wolf. En die is nu lvl 85 :D

Je moet niet alchemy doen als je niet boven de 500 á 600m heb. Want het kan echt veel kosten. Vooral wapens kosten erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

WAAROM wil je die dingen kopen met silk ga gewoon met cursed hearts skills verlagen :?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou kijk.

Ik heb nu een 8 gap.. vanavond een 9 gap.
Dus dat betekend dat ik al SP moet farmen.
Als ik dat met cursed hearts weg zou halen krijg ik 50% sp terug.
Dat leverd op dat ik me heuksal dan op lvl 50 zou hebben en geen sp meer over zou hebben. Als ik dan bijna 90 ben betekend dat weer dat ik met me MAIN SKILL 40 lvls achter loop. Das best wel veel. Dus dat doe ik uiteraard niet.

Ook ga ik geen 1700 silk uitgeven. Dus van blader naar heuksal zit er gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Hoezo wil je naar Heuksal veranderen? Veel mensen willen tegenwoordig juist naar blader veranderen omdat die ownen op lvl 90 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

=D hey ik ben er net achter gekomen dat als mijn farm klaar is ik ook 30mil aan gold moet hebben
-.-' vooral voor de nieuwe armor en weapons die ik graag sos enal wil hebben.
heb er meteen werk van gemaakt en op 1 dag 10mil verdient :D

dacht trouwens dat je gek werd brutal glaviers :S
maar op 10D die bowers 0.o die ownen joh ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah lol. Bladers ownen nu op 90 ja. Maar glaviers hebben gewoon mooie skills.
Ik ga ook niet meer naar heuksal want dat kost te veel.

En bowers op 10d? Show me a vid.

Gistere 86 geworden en een 9gap gemaakt :D,
Prem plus & SPGT & 9 skills lvls op bicheon weggehaald.

Had gisteren gelijk al 25kSP en dat alleen voor me skills weghalen.
Moet dus nog 125k ^^

Lol.. Ik heb ook nieuwe armor nodig.. maar dat doe ik wel als ik 88 ben. Dat kost me erg veel. Denk misschien wel 150m per stuk.. dan kan ik nu bijna 1 item kope >_>,, heb pas 144m.

ik heb van horen zeggen dat 10d pas over 1 jaar zou komen met de introductie van de volgende zomer. Dus denk niet dat je er nu druk om hoeft te maken :P,,

Become a Lvl 90. A powerfull farmed Lvl 90 ^^. >_>,, met 1m sp voor de 100 gap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Bowers die krygen met 10D een nieuwe combo skill met kd of kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel nu sro, op de server: hera.

BTW lvl 20 s/s nuker (gaat nu langzaam duurt zo lang naar 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice,

Als jullie willen kunnen jullie mij PMEN als je op een teamspeak wilt.
Veel vrienden daar spelen op Hera van mij. Misschien kunnen zei je helpen.
Ik speel op aege en zit daar ook op TS. Zijn wel reallife vrienden.

Maar jullie zijn welkom >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Show me a vid 0.o http://nl.youtube.com/watch?v=r5ggiqdQEx8
die nieuwe combo skills van bowers hebben enorme defance omdat niemand bij ze in de buurt kan komen.

en idd owned die glavie die bow wel -.-" maar die gast had volgens mij sos. mss ook wel sos gear.

die +9 bow heeft trouwens een andere glow dat is de nieuwe +9 glow in ksro maar ik vind hem niet zo mooi als de +9 glow die we nu hebben.

ik heb trouwens gehoort dat nukers ook inmens sterk worden op de 10cap en hoger.
omdat die snowshields dan meer dan 60% MP absorption gefen xD
ik heb wel zin in die 10cap jammer dat ik zelf nog maar koud lvl 42 ben :P
maar goed ik kom er nog wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 23:00 ]

Verwijderd

Jah maar dan krijg je het volgende.. Snowshield 60%.
MP snel op... Dan kunnen ze niet meer aanvallen.. en dan is het zo gedaan.
Vind snowshield wel leuk maar niet als iemand hem max heeft :P

10d sos is NIET beter dan de laatste 10d set.
Van elke degree heb je double items. Zo heb je met 9d een lvl 90 top en 89 legs.. maar deze heb je op 76 ook al. Sos 76 is goed maar lvl 89 legs zijn beter als sos 76 legs.
Som is daarin tegen gelijk aan 89legs als je 76 legs zou hebben som.
sosun is 1 degree beter. Op 10d de 2de set is beter als 9d sosun.

Ben nog aan het farmen. Had vannochtend 31.2k SP. Gaat opzich wel lekker.

Revolution union (Die de forttress heeft) is uit elkaar gevallen. Ik zat in revolution. (fortress houder) maar ben eruit gegaan vannochtend omdat ik niet in een guild wil die er zeer slecht voor staat.
Mijn guild had geen fortress gold betaald aan de andere guilds.

Dus ik ga naar een andere union.
Volgende maand heeft een andere guild de fortress denk ik.

Verwijderd

tja ik zat ook in zo'n union daar gebeurde het zelfde :P
maar nu is die guild weer helemaal opgebouwd en ik mag er niet in :P 80+ guild
wel jammer maar goed ik vind de guild waar ik nu in zit wel gezzelig =D

• idutcher
Gaat echt langzaam naar 30.

Maar hebben jullie nog tips ? (ik ben fire/electro) nuker, doe soms om de 5 of 8 int 1 str, is dat goed ?

Dit is men 2e lvl 20 char lol, dus ik ben er net achter gekomen hoe je SP moet farmen, wel jammer want blijkt dat je op lvl 16 goed sp kan farmen.

Maar ik ben denk ik tot en met 10 uur wel online (op hera) dus als je vrienden tijd hebben :9~

IGN: SureIPwn ( ja ik weet noob naam lolz)

Verwijderd

met int en str toevoegen moet je wel goed weten wat je doet.
als je nuker bent kun je het beste pure int of hybrid ints nemen.
maar ik denk dat je nu al je char verneukt hebt en een nieuwe kunt maken xD
en dan kun je idd lekker sp farmen met je nieuwe ;)

• idutcher
hmm, een nieuw maken duurt mij te lang XD.

Ik denk dat str toevoegen niet zo heel slecht is.

lees bijna overal dat je str moet toevoegen bij nuker omdat je anders te weining hp haalt.

Wat betekent hybrid bij een nuker build. (ja je hoort het een echte beginnende sro speler)

Lvl 22 btw lol

• ykz

ykz

gratz xD
hybrid is dat je str/int in een bepaalde verhouding toevoegd, bijv. voor elke str, 2 int of voor elke 7 int 2 str.

Verwijderd

een nieuwe char maken is in maximaal 2minutjes gbeurt lvl 20 maken maximaal 3dagen.
hybrid is dat je 2int en 1 str add maar dat kan verschillend zijn zo heb ik 7:1

:X ik zie net dat ykz al eerder was xD

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 07:17 ]

• idutcher
Dus ik ben nu al hybrid, 50 str en 99 int ( ga nu meer int doen)

Maar een noob als ik doet naar lvl 20 1 week over.

Verwijderd

das kort. 1 week naar lvl 20 >_>
Ik doe daar 1 maand over.. Met 9 gap farming :P,, en beetje delvlen. :P

Maar.. Ik heb nu pas 35k sp =[.. Gaat zo traag.. Ik was bij de wing tribes geweest 85 ~ 87 monsters. Maar deze zijn zo ruk.. en het is te druk daar. Dus ik ben terug naar Antilope.
Wel ben ik al 5% :O,, En dat met een 9 gap en 10k behaalde SP in 3 dagen..
Jah ik weet 10k is erg weinig in 3 dagen. Maar dat kwam omdat ik moest testen waar ik moest gaan staan/trainen/farmen.

Voel me wel weak trouwens.. In PVP ben ik niets.

• idutcher
Brutal wat voor class ben je dan ?

En brutal wat vind jij dan een goede build voor nuker ? 8int 1 str of iets anders ?

• idutcher
Srry voor dubbel post.

maar ik moet ff weten of ik men char moet opnieuw moet maken of niet zo ja, maak ik een nieuw char (waarschijnlijk geen nuker)

• ykz

ykz

nee je hoeft niet per se een nieuwe char te maken.
@ Brutal:

met een 9gap is het logisch dat je wat zwakker bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ook gap 9 ik doe eens tegen zo'n gast van me eigenlvl een hit :P krijg ik die dubbel trug.
maar ik lvl niet zoveel mss moet ik dat maar gaan doen dan kan ik me farm afmaken.

maar door al die goldbots kun je ook nergens trainen in mijn lvl :S
dus taxi kopen bij penons maar dan is het geld snel op he.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik ga denk toch een nieuw char maken (omdat ik ook heel veel skills heb waar ik niks aan heb)
En het kost mij iets te veel om all men skills te gaan resetten.

Ga voor spear in het begin met lvle, en ik ga deze build gebruiken :http://www.igsky.com/blog...o-owning-with-a-pure-int/

Moet ik echt full int doen of hybrid, vertel me a.u.b. de hybrid (als het nodig is)

En ik heb ook gelezen dat ik men skill masterie op 7 moet laten en dan bij bandit strong hold gaan farmen. Tot hoevel (sp) moet ik farmen als ik lvl 16 ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Lees deze guide eens daar staat een hoop uitgelegd over spear nukers. Ook waarom je pure int moet nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

je kan met lvl 16 by bandits farmen, dat is de oude manier van sp farmen.
Of je kunt iemand vinden die je wilt pwrlvllen en naar ongs ofzoiets gaan, dat gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:32:
Brutal wat voor class ben je dan ?

En brutal wat vind jij dan een goede build voor nuker ? 8int 1 str of iets anders ?
Ik ben blader lvl 86 nu op 8% met 40k SP.

Gaat zeer traag... Ik weet echt niet waar ik moet farmen.. wing tribes te druk antilope te laag lvl.. -.- moet eigelijk iets tussen 84~86 hebben.

Ik ben geen nuker.. en ik weet geen builds er voor.
Maar 1 ding weet ik wel. Of full int of Full str.
Als je hybrid wilt dan ga je spear nuker worden dan heb je de laatste heuksal skills voor hp.
Als je pure int wilt zijn doe je s/s nuker.

Dat is waar ik me keuze uit zou maken. (Spear vind ik mooier maar s/s blocked.. en dat is ook niet slecht :P)

Edit **********************
Als je een nuker maakt dan doe je het volgende:

Lvl 1 - t/m 10 koop je een bow.
lvl 10 - t/m 30 pwrfarm (Als dat lukt) << Hier geen geld aan uitgeven. Dat kost je echt te veel.. zit zeer veel tijd in.

Anders:

lvl 10 - t/m 20 < Koop hier een spear.. SHOUT SHOUT SHOUT! :P Spear doet goeie dmg.
Zorg dat je ice imbue heb voor het freezen. Doet minder dmg maar kost je ook minder. Je hebt tenslotte niet zo veel hp.
lvl 20 - t/m 30 < Dit is rot als je solo trianed. Dit zijn de echte rot lvls.. Hier moet je doorheen zien te komen. Train op maximaal monsters van je eigen lvl. NIET HOGER.. or you die.
lvl 30 - t/m 50 < Nuke nuke nuke shout nuke nuke nuke shout.. Keep it on. Nu heb je snowshield nu kan je op wat betere beeste en je dmg is ook redelijk.

Dit is hoe ik het zou doen denk ik.
Maar nuker is niet makkelijk naar lvl 30 toe. Je hebt geen echte aanval.
Daarom moet je eigenlijk ook heuksal of bicheon erbij doen.

100% int en 100% nuke is leuk.. maar je crit niet. En dat is waar je op wint.
Een spear nuker crit lekker hoog. En zeker met heuksal. Attacked ook lekker snel. Daarom is heuksal wel lekker..

(Ben ik van mening :P)

Succes.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Herby schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:11:
Lees deze guide eens daar staat een hoop uitgelegd over spear nukers. Ook waarom je pure int moet nemen ;)
Ik kan niet op dit forum komen, ik heb me nog nooit geregistreerd op dat forum maar toch staat er dat ik geband ben (ben niet eens ingelogd) kan ook niet registreren.

Brutal welk lvl zijn je vrienden op hera ? Ik betaal 200 k voor taxi (denk niet dat ik rijk ben ofzo want ik heb dat via bedelen gekregen XD.)

BTW bedankt voor ale info, jammer dat het forum niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
^^ jij zit achter een publiek ip of je hebt bots gedownload en de grap is dat een hoop beheerders van bot sites samenwerken met deze gasten en de ip adressen van downloaders doorgeven. Met als gevolg uiteraard een ip-ban :9

Ik heb ze gemirrord voor je;

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8

[ Voor 53% gewijzigd door Herby op 12-09-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Deel 4/5 werken niet.

maar mooie guide,begin nu met men char ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
De links zijn gefixt, sla ze trouwens lokaal op ik laat ze namelijk niet al te lang online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Heb alles je kan ze van de site halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben voorlopig even uit de running van silkroad.

Ben te bored om te spelen. Mijn doelen heb ik gehaald maar verveel me te erg. Ga later wel weer farmen en trainen enzo. Voorlopig is mijn silkroad even op stop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik verveel me ook heel erg heb geen zin om te farmen.

Ben aan het uitkijken naar warhammer online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verveel me totaal niet.
wij hebben een probleem op onze server alle lvl 20 noobs zijn massaal aan het traden geslagen.
nu ik heb een lvl 20 wiz gemaakt en ben begonnen te murderen een thief vriend van mij heeft nu vetveel xp =D
eigenlijk niet zo netjes maar goed dat doet er niet toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol. Ik was in 1 dag lvl 3 thief. Ik ging met een trader account een 3 ster ox pakken en ik ging hem elke keer kille en inleveren. Zo ben ik zeer snel lvl 3 thief geworden :P.

Maar verder ga ik nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Ben ook ff break, financieel niet zo veel zin om er weer wat geld in te pompen. En farmen is gewoon zo boring. Komende half jaar flink voor school aan de slag. :+

Schiet tussen de palen en je scoort!

Verwijderd

lol.. tsja. Ik vind silkroad wel leuk.. maar het word toch na der hand wel lastig :P..

Ga mis toch maar eens een private server proberen.

Verwijderd

wat is er leuk aan een private server 0.o full sosun en unigues spawnen ?
een private server is geen silkroad maar ghostroad het is toch niks aan om in je eentje door zo'n server te rennen :S

• ykz

ykz

Ja precies, ik heb ook ECSRO geprobeerd, maar dat was absoluut niks aan.
Bijna niemand die je om je heen ziet, en sowieso is de server altyd vol.

Verwijderd

private server voor je zelf om te testen is wel leuk.. (voor een week of 2) dan kan je rustig even rondkijken wat nou goed is. Wat nou voor en nadelen heeft. Wat nou in PVP het sterkst is en tegen monsters. Hierdoor kan je een job pakken en meer doelen stellen.

zo heb ik nu met me blader 63K SP. Ik ben aan het farmen richting de 150k.
Als ik hiermee doorga dan ben ik aan het einde van deze maand klaar. Ik ben dan fully farmed met wat ik wil..

In silkroad vind ik moet je doelen hebben.. anders kom je er niet echt :S.. Zeker niet op high lvl.

Verwijderd

neem gewoon het doel : ik wil lvl 90 FF worden ^^
dan hoef je ook niet steeds nieuwe doelen testellen xD

Verwijderd

hmm.. dat doel heb ik nog niet.. en staat ook niet op mijn lijstje :p..

Ik wil nu eerst 86 fully farmed fire bicheon worden.
Vervolgens wil ik 1 sosun item krijgen. (Shield/wapen.)
Volledige +5 set
+5 accesoiry set met alles 100% (Blue stats)
Me wapen moet +7 en me shield ook +7.

Dit zijn mijn doelen..
90 FF is leuk.. maar dat bereik je wel wanneer je de bovenstaande dingen gehaald heb.
Ik heb nu het geld nog niet voor deze spullen.. zit pas net op de 235m maar dat komt wel.
Ik wil als eerste 86 fully farmed zijn.
daarna +7 en +5 set.

Daarna zien we wel.

• ykz

ykz

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:06:
neem gewoon het doel : ik wil lvl 90 FF worden ^^
dan hoef je ook niet steeds nieuwe doelen testellen xD
Dat doel heb ik al bereikt :P
Lvl 90 FF wiz/cleric ^^
daarmee ben ik nu allemaal nieuwe chars mee aan het farmen xD
dat was ook mn eerste char sinds 2 jaar, nu ga ik ff allemaal andere builds uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah okey
ik heb nu een nieuwe char gemaakt met het doel : zoveel sp farmen dat ik met gap 0 naar 76 kan.
ja en dan maar naar de 90 he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sro-poseidon.

Als jij een wizard heb dan ben je zo klaar. Een wizard kan zo makkelijk chars pwrfarmen.
Neem bijvoorbeeld 800K SP en je kan met een regular char naar lvl 90 0 gap.
Het probleem bij silkroad met farmen ligt hem vooral in... (Ik probeer het uit te leggen)

Het farmen gaat goed naar lvl 70 á 80 toe. Dat is prima te doen. Kost weinig en gaat lekker. Is best leuk want elke dag kan je een nieuwe skill upgrade/toevoegen.
Dit gaat goed tot lvl 70 á 80. Hierna kost alles zo veel SP dat je hier op pwrfarmed.
Je kan met 3 gap training het wel redden tot lvl 60 of 70. dan blijf je gewoon farmed. Waar je dan ook eigenlijk op farmed is de laatste 20 lvls ongeveer. Dit kost 2x zo veel sp als dat het je gekost heb totaal om bij dat lvl te komen.

Fully farmed 80 ~ 90 kost je 300k sp?? zo iets.
Dat is bijna de helft van wat je nodig heb om naar lvl 70 á 75 fully farmed te komen.

En dan het volgende. Het schijnt dat je met een 0 gap vanaf lvl 0 - 90 ongeveer 250k SP krijgt.
Dus als je 800k totaal nodig heb. Farm je 600k. Neem je alleen de skills die je echt nodig heb.

Farmen is best wel een vak apart. Veel mensen doen het daarom ook pas met een 9 gap..

================

Ik heb een +7 blade gekocht gisteren :D 85 +7. 320m ^^.
Nu me eigen blade verkopen en dan heb ik weer 100m :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.o ik doe gwn ong taxi gap9 netzolang tot ik genoeg heb. dit kan mischien wel 2maanden duren maar dan ben ik ook in 2maanden 70+ en als het heel lekker gaat mss wel 80+
maar we zullen zien of ik me farm vol houd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

je kan het beste met www.nivlam.com kyken hoevel SP je nodig hebt.
Ik ben byv, een bard/cleric aan het maken die maar ongeveer 500k SP nodig heeft voor lvl 90,
ook een rogue/bard die er 900k SP nodig heeft, maar ook een bowman die er 700k SP moet hebben.

En daar moet je dan idd ongeveer 200k SP bij aftrekken, omdat je dat krijgt met 0 gap naar lvl 90

Verwijderd

ja die site gebruikte ik al ja ^^
bard/cleric is trouwens erg nice.
vooral die pure offering skills ofzo.
ik wil ook nog wel eens zoiets maken he.

BTW ik heb het belachelijke bedrag van 884k sp nodig voor FF lvl 90.
en welk imbue zal ik nemen lightning of cold ik word S/S nuker.
cold zal heerlijk zijn tegen gaints pt mobs en in pvp's zou het ook wel eens goed kunnen uitpakken.
de voordelen van lightning weet ik niet eens xD maar ik zie toch meer nukers met lightning dan cold.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 00:36 ]

• ykz

ykz

volgens my is de lightning nuke sterker dan de fire nuke...
en je hebt ook nog ens grass walk flow waardoor je sneller bent. En verder wordt volgens my de parry ratio? verhoogd

Verwijderd

ja ik doe cold lightning bicheon lvl 90
maar me imbue weetje wel dat om je hand zal ik dat ice of lightning doen ik denk dat ik ice doe

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Lightning nuke is niet per definitie sterker, fire is nog steeds het sterkst, maar lightning heeft een veel stabielere damage iit de fire nuke.

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Ik heb dit een tijdje (jaar ofzo) geleden gespeeld, ik vond het egt vet cool, maar de servers waren bijna altijd vol, bots en weet ik allemaal niet wat, is dat nu eigenlijk nog steeds zo, want misschien wil ik weer ns beginnen

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Servers beginnen wel weer vol te zittten, maar de bots word nu wel actief op gejaagd. Zolang je een euro neemt heb je niet echt last van bots :)

• k4kl44s
je bedoelt als je premium ofzo neemt??

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Schrijf ik dat ergens dan.... nee dus. Je kan prima inloggen soms moet je het alleen weer 2 keer proberen ook is het heel erg afhankelijk van het tijdstip waarop je het probeert. De oude tijden van meer als een uur proberen in te loggen bestaan iig niet meer.

• k4kl44s
wat zijn dan geschikte tijden 's avonds 's middags ?
en ik moet dus in een europese server?

Verwijderd

Herby schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:33:
Lightning nuke is niet per definitie sterker, fire is nog steeds het sterkst, maar lightning heeft een veel stabielere damage iit de fire nuke.
-.-" ik heb het niet over nukes en al helemaal niet over fire :?

maar laat maar zitten ik heb nu ice imbue MET lightning en cold voor de mensen die het nu nog niet snappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:05:
[...]

maar laat maar zitten ik heb nu ice imbue MET lightning en cold voor de mensen die het nu nog niet snappen :D
Kijk is even verder en probeer het is een post boven die van jou, daar reageerde ik namelijk op... Volgende keer zal ik braaf quoten :'(
@k4kl44s ga de game is spelen :D

[ Voor 14% gewijzigd door Herby op 21-09-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
ja ik ben al lvl 12, 11,5 eigenlijk maar ik rond graag naar boven af :D ;)
ik zit op venus en ik heet madprofess0r
ik ben 'sochtend ingelogd en heb hem 6 uur aan laten staan

[ Voor 51% gewijzigd door k4kl44s op 21-09-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:05:
[...]

cold imbue ben je gek geworden ofzo ? Neem de lighting die imbue is sterker dan de ice imbue daar heb je geen fuck aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ herby ja weet ik maar jij begon over nukes en ik had het over imbue.

@ DeluxZ ik zie nauwelijks verschil in hits en in PVP is de coldimbue best handig want daardoor kunnen mensen hun aanvallen soms niet mee afmaken.
ik beschauw (als ik het goed schrijf) die cold imbue als een mooi meegenomen DEF voor een pure int
maar hoezo vind je lightning dan sterker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vannochtend nog even gespeeld. ik had dit weekend 10 uur premium staan. Deze moest ik echt oipgrinde anders zou het verloren gaan :O, leverde lekker sp op met 9 gap ^^.

Heb nu 76K sp.. moet 150 dus we zijn over de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 07:22:
offtopic:
laatste maal ik had het niet tegen jou, dus dan reageer ik ook niet op wat jij zegt

Ben gisteren met een maatje wezen hunten (als hunters dus :p ) geniaal we hadden ons opgesteld bij de Punishers, hij wiz lvl 64 en ik als cleric 57. Achter elkaar maakte we thiefs af hoogste was toch de 2h warrior met een 9D zwaard. Toen kwam er een lvl 90 full str glavie, feest afgelopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 07:22:

@ DeluxZ ik zie nauwelijks verschil in hits en in PVP is de coldimbue best handig want daardoor kunnen mensen hun aanvallen soms niet mee afmaken.
ik beschauw (als ik het goed schrijf) die cold imbue als een mooi meegenomen DEF voor een pure int
maar hoezo vind je lightning dan sterker ?
Algemeen bekend dat lightning imbue meer damage doet dan cold, zoals fire meer damage doet dan lightning. Kijk is naar de stats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is lightning imbue ook beter als full str? Of is het dan beter om bij fire te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ik zou bij fire blijven, omdat deze buffs heeft waarmee je je phy attack omhoog gooit en daar heeft een full str toch het meeste profijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik zie nu pas wat je bedoelde herby xD srry daar voor -.-"

ik heb besloten om allebij de imbues tenemen en de hits tevergelijken.
ik denk dat ice toch sterker is in pvp en om mobs tekillen maakt het eigenlijk niet zo veel uit he behalve bij pt mobs en giants ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren kleine discussie gehad over nukers.
Was wel leuk.

Als je nou een full int nuker sword shield neemt zonder weapon skills en dan lightning force ice.
Dan own je wel met die debuffs van force. Doe je dik veel dmg op iedereen. ^^.
En zeker op 80 met je snowshield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

maar dan kan je wel geen knock down en bleed enzo doen, maar aan de andere kant kun je wel weer wanneer je maar wilt switchen naar spear voor meer damage.

[ Voor 48% gewijzigd door ykz op 23-09-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAUW dat zou ik idd ook wel eens kunnen doen
maar ik zou wel de kd skills missen dus ik denk er nog ff over na.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk lvl 54! 0.o nog 6 lvls dan eindelijk een nieuwe ATT skill! ^^ mortal wounds! =D

en wat is nou sterker xbow of daggers ? 0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

hey lang niet gezien :P

xbow is long range en dagger short range, dus tegen een bowman is daggers niet echt geschikt.
Voor pvp is het beter om het voor elke class apart te gaan bekyken :P
maar in PvE is xbow wel beter, omdat je dan meer afstand houdt met de mob, denk ik.

Verwijderd

met daggers hit je volgens mij het meest.
maar ik weet niet of je ooit meegaat doen in de FW maar dan lijkt het me handig om ook xbow tehebben ^^

Verwijderd

ykz schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:27:
maar dan kan je wel geen knock down en bleed enzo doen, maar aan de andere kant kun je wel weer wanneer je maar wilt switchen naar spear voor meer damage.
Maar waarom KD ghebben als je met een nuke meer dmg doet. En division op ze reet en je nuke doet zo freaking veel dmg.
KD of bicheon hebbie niet nodig.

Waarom shield? Omdat er blocks op zitten. en met een br 18 op het shield block je veel.
Spear... naah niet slim.

Ook is het zo wanneer je force neemt dat je natuurlijk meer MP heb dus ook meer hits kan hebben. ;-)

Wanneer ik 90 ben ga ik hem maken.

Verwijderd

=D =D =D ik heb zonet een som+3 sword gekocht met een crit van 15(+83%)
en mag att in de 80 en phy ook.

Verwijderd

nice :D, Welk lvl som?

Ik zit nu op de 97k SP!!! Bijna 100K
Gisteren weer 10k weggehaald aan skills.
Me lightning is nu lvl 73 en lager gaat die niet.
Nu moet ik nog 53k sp. waarvan 20k van de premium quest.
Gaat goed dus.

Verwijderd

^^ lvl 32 =D voor als ik klaar ben met me ong farm he.

• ykz

ykz

Ik heb met mn noob nu meer dan 500k SP. Word maar ens tijd om te levellen :P

Verwijderd

500K sp! 0.o dus tot welk lvl kan je hem nu dan brengen? 0.o

• ykz

ykz

lvl 90 =D rogue/bard
Van lvl 50-90 krijg ik ook nog eens 200k SP erbij in 0 gap, dus dat moet voldoende zijn.

En ik ben al bezig met de volgende char te farmen :P
sinds gisteren bij ongs.

[ Voor 26% gewijzigd door ykz op 25-09-2008 18:07 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.