het punt is.. botten is saai dat weet ik daarom ben ik voorheen gestopt. Lvlen kon niet meer.. En al zeker niet farmen.
(Zeer veel) mensen gingen botten en je kreeg een overvloed aan mensen op een server die afk trainen. Ik ben gestopt. 8 maanden met silkroad hier door. ik botte nooit.
Het is verboden maar WAAROM word er dan gesuggereerd ofzo dat Joymax zelf die bot kaarten heeft. Zelfde voor gold sellers.. Waarom bannen ze die dan niet

,,
Ik zweer het op alles wat maar kan.
- Ban Gold bots
- No DOUBLE clients meer.
- AFK niet langer dan 1 uur anders D/C
- Ban Gold advertisement meer.
en je bent klaar. Niemand zal nog botten.
1, Je kan weer makkelijk inloggen. Premium is niet meer nodig.
2. Waarom botten als je solo kan spelen en trainen? Hand grinden is toch veel leuker.
3. Als je niet voor elke mob geksed word waarom zou je dan gaan botten. Je kan nu zelf weer mobs killen. ''by hand.''
Als ze de mensen nou eens bannen die ik hier boven genoemd heb. Niet de mensen die uit frustratie zijn gaan botten, dan komt heel silkroad weer terug en dan kan ik je zeggen dat WoW een flinke tegen stander heeft met deze RPG.
Ik ben 84. Als ik nu moet gaan hand grinde (Wat ik best wil) dan ben ik zeker 1 maand bezig voor 50% omdat ik niet op mijn lvl mobs kan trianen omdat overal bots zijn.
Maar dat jij hier zit te zeuren over die bots snap ik wel en niet.
Je dreigt mij te laten bannen. Nou vind ik dat best triest als je dat zo zegt. Doe dat eerst maar eens met alle gold botters ipv met een real silk buyer en player die heeel veeel meer dan jij denkt gehand grind heeft.
Ik snap dat het je dwars zit want lvlen vanaf 1-80 zit er niet meer in met de hand.. zelf 1-10 is al lastig met al die mangyang fag'S.
Dit wou ik gewoon even kwijt.
(Begrijp me niet verkeerd.. Ik snap 100% wat je bedoeld. Het liefste zou ik zelf ook hand grinden)