[MMORPG]Silkroad Online, deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 41.094 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 2m verloren tijdens botten.. =.=,,
Ik was op lvl 80 mobs gaan trainen.. PT mobs met een party maar dat kost wel veel zeg maar :P,,

Had trouwens vannochtend nog 1 spot in me storeage over... das niet erg veel..en ik had geen tijd om spullen vrij te maken. Dus ik hop dat ik niet te veel vind vandaag.

Nog 1 lvl dan kan ik een nieuwe blade 8d aan.. maar die sla ik over..
Op lvl 80 koop ik er pas 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
DeluxZ schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:09:
Stomme goldbuyer. Zolang mensen gold blijven kopen blijven die stomme hoeren goldbots maar komen.
+1 Sro is no game dude, this is life!

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.. Silkroad moet een optie maken dat je characters kan change van server naar server voor silk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:55:
lol.. Silkroad moet een optie maken dat je characters kan change van server naar server voor silk ofzo.
Kan niet. Technisch niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technisch wel mogelijk lol.
Kijk bij maplestory
Betaal 10k NX cash is 10 dollar en je character word met de volgende server check geswitched. lol
Zelfde voor name change.. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:48:
Technisch wel mogelijk lol.
Kijk bij maplestory
Betaal 10k NX cash is 10 dollar en je character word met de volgende server check geswitched. lol
Zelfde voor name change.. =]
En hoe doe je het met friends? Hoe doe je het met backups? Wat als er een rollback is? Hoe doe je het met de gold? Hoe doe je het met je gear? Verplaats je je account of maak je een nieuwe ID aan? Maple Story is heel anders opgebouwd dan SRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heel anders opgebouwd maar het is mogelijk

Maplestory:

Friends, Delete je zelf maar
Guild: Daar ben je dan uit
Backups?? Een server back-up heeft elk spel..
Rollback?? Die moeten ze goed in de gaten houden.. Dat ze daarmee niet mensen per ongeluk scammen door ze als nog vergeten te switchen.

Je kan dan bijvoorbeeld max 10 20 of 30 of misschien tegen over wat extra kosten alles mee nemen daar heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

xzaz schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:56:
[...]

En hoe doe je het met friends? Hoe doe je het met backups? Wat als er een rollback is? Hoe doe je het met de gold? Hoe doe je het met je gear? Verplaats je je account of maak je een nieuwe ID aan? Maple Story is heel anders opgebouwd dan SRO.
Wat denk je met WoW. Daar heb je ook zeker wel ooit rollbacks lijkt mij. Daar kan je ook van server veranderen. Alles gaat dan gewoon mee behalve je friends.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

op sro zyn niet veel rollbacks gewest volgens my, alleen laatst nog op 2 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Klopt. En een hele tijd terug toen ze een gold dupe trick hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw shield gekocht vannochtend lvl 80+5 18BR 6 int 5 str 35 total % critical. 35m vond hem erg goedkoop dus kocht hem gelijk voor een 18BR.

Nieuwe earrings gekocht full blue met 5 stats 100% <INT STR. BURN ZOMBIE ELECTRO 100%.
Volgend lvl helemaal imuun ^^.

Vannacht niet gebot >_<.. had problemen met me bot.. iemand anders nog problemen? Bij mij klikte hij de quest van de pot shop elke keer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ja voor problemen met je bot maak je maar een nieuw topic aan dit is voor de discussie omtrent SRO. Problemen met andere applicaties horen hier niet thuis. Graag zou ik ook willen vragen te stoppen met bot discussies. Mensen die hier gaan beweren dat botten legaal is geworden moeten zich eens afvragen waarom er zoveel gebanned worden. Het gebruik van 3e partij software is en blijft nog steeds verboden door JoyMax.

Ow en verwacht geen genade ,want een ieder die doorgaat na mijn vriendelijke verzoek zal door mij gepost worden op de daarvoor bestemde fora en de kans is groot dat je niet veel plezier meer aan je bot overhoud.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Heeft iemand gisteren trouwens nog meegedaan met FW?
Nadat een Turkse guild en de meest gehate guild de fortress hadden, is het sinds gisteren weer in handen van onze union ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herby schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:10:
Ja voor problemen met je bot maak je maar een nieuw topic aan dit is voor de discussie omtrent SRO. Problemen met andere applicaties horen hier niet thuis. Graag zou ik ook willen vragen te stoppen met bot discussies. Mensen die hier gaan beweren dat botten legaal is geworden moeten zich eens afvragen waarom er zoveel gebanned worden. Het gebruik van 3e partij software is en blijft nog steeds verboden door JoyMax.

Ow en verwacht geen genade ,want een ieder die doorgaat na mijn vriendelijke verzoek zal door mij gepost worden op de daarvoor bestemde fora en de kans is groot dat je niet veel plezier meer aan je bot overhoud.
Beetje bloed in je broek ofzo??

lol.. ik maak geen nieuwe topic aan.. Ik weet dat er meer botten en vraag dus niets aan jou want jij doet het niet. Wil je dat mensen niet botten dan ga je maar struisvogel politiek houden en anders bring it on ^^..

FW?? Bij ons heeft Revolution hem.. heb nog niet gekeken wie hem nu heeft.. maar warschijnlijk nog steeds revolution.. als een turkse guild hem heeft dan moet onze guild meer eens in actie komen.
bijna 15 lvl 90's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg brutal hoeveel geld geef jij permaand uit aan sro ??
als je zelfs al geld uit geeft voor in-game money o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50 euries.

prem en gold.
Gold koop ik niet altijd als ik goeie drops heb gehad. heb het nu 1x gekocht om weer terug te komen in het spel.

Nu moet ik zeggen... 50 euro is niet zo veel omdat ik zelf niet zo veel aan iets anders uit geef dus kan het wel misse :P,, en werk full time.

Vannochtend lvl 75 en 94%. Geen premium meer,,, :S, maar goed dat komt later wel.
Ook een lv 80 blade gekopcht :D, 75m voor 11 crit +5 en 61% phy att. met bleus. Dus dat gaat weer lekker ^^
nu nog maar 27m over =[ das weer iets minder. maar dat komt wel als ik lvl 80 ben ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

lol, je kan beter een clean lvl 80 blade kunnen kopen en dan pimpen, zo moeilijk is dat niet en je geeft dan ook nog eens minde gold uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat heb ik wel eens geprobeerd... maar mijn luck is niet zo hoog.. op een 1 of andere manier kost me dat altijd veel meer als verwacht.. dus ik koop me spullen gewoon.

Wel wil ik me 9d set zelf maken. Dat kost anders veeeeeel te veel.
Misschien dat ik het wel doe met me 85 blade. Dat weet ik nog niet.
Heb nu wel een lekkere set voor lvl 80 das 1 dat zeker is ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

crit en br zyn wel moeilijk goed te krijgen.
ik heb voor een vriend van me, ook een blader, proberen zyn shield een beetje te pimpen.
ik had een shield drop met br 16, daarna 4 agility stones gebruikt en de br ging van 16>12>12>10>16 en daarna maar mee gekapt :P. dat was bes wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom koop ik liever mij spullen >_<,, das iets beter voor mij denk :P

Stond ik gisteren even te pvpen toen kwam er iemand van hier langs.. van tweakers..
Die kwam laatst al eerder naar mij toe.. Maar toen ging die me KD doen.
Gisteren weer... :s,, even genegeerd en vervolgens hem maar 20x dood gemaakt..

Maar wie was dat nou :O,,

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vannochtend nog 24m over.. had in 2 dagen 3m aan pots gebruikt =X
Nu is het wel zo dat ik op zware mobs voor mij lvl train dus kost het iets meer...

Nu had ik het probleem dat ik weer geen storage ruimte meer had...
In de guild WTS> W.Elixer 250k << Verkocht er in 5 minuten 25.. zelfde geld voor protector elixers.. in 5 minuten 40 verkocht :P,, whaha,, en nog wat andere dingen ge npced.. had toch alweer snel 10m bij elkar ^^ hehe

Kan weer ffies door hunte :P

Waar ligt jullie NPC grens?
Welke Degree npcen jullie niet meer.. of met welke stats??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik kyk altyd by alle drops of iemand in de union hem nodig heeft, daarna als hy geen goede blues/+/white stats heeft, dan npc ik ze. Ik heb geen tijd om te stallen :P

Gister ff een lvl 85 staff +5 gemaakt en aan guildmember gegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol. Wie was hier Bladernuker ofzo?

Even +5? +3 is al lastig :P

Nieuwe golden premium PLUS gekocht ^^,,
Ben morgen ochtend lvl 77.. en dan hoop ik volgende week een keer 80 te worde :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Brutal staat gewoon voor alles wat er mis is met isro, daarom ben ik ook naar csro geswitched daar zijn geen goldbuyers, goldbotters en mensen die elke 10 minuten zeggen hoeveel % ze zijn

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ^^,
Maar ja, als ik mog kiezen tussen bot free of botters dan ook bot free.. Maar ik doe dat niet.. als ik daarmee zou stoppen zou niemand wat van merken.

Hoe kan je CSRO spelen? Dat kan je toch niet lezen.. 0,o

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm jongens hoelang doe je er over om 360k tefarmen met een 9gap ik ben lvl 39
ohja ik krijg ook veel taxi dus hoelang zou ik er over doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

nobody knows ligt aan je monsters die je killedÍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah bungwangs en plvl @ penons
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik had in 2 weken 100k so met prem+ en sp ticket :P en dus ook die purification seeds quest (30k sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat wil wel XD had je ook bot dan of niet?

btw net een nieuwe spear gekocht en vanavond ben ik lvl up XD
nu ga ik ff ctf doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ja en 9 gap :P

gratz voor lvl up xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:53

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hebben jullie ook zo'n last van de drukte? Ik kom nu al 3 dagen mijn server (Hercules) niet op.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
HetWonder schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:44:
Hebben jullie ook zo'n last van de drukte? Ik kom nu al 3 dagen mijn server (Hercules) niet op.
Hetzelfde op Olympus. Sinds Legend III was ik er zeker na 2x in (5x op zondag). Maar sinds een week moet ik soms 5-10 minuten proberen in te loggen. Wordt volgende maand dus premium in plaats van gold time ticket (enkel extra exp). Vraag me af waarom ze dit nu weer laten gebeuren bij Joymax...

[ Voor 6% gewijzigd door _Quinten_ op 01-08-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ik vermoed dat ook de zomervakantie en de nieuwe patch voor wat problemen zorgen. Ik heb iig de hoop dat het probleem met een paar weekjes weer minder wordt..

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
HetWonder schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:41:
ik vermoed dat ook de zomervakantie en de nieuwe patch voor wat problemen zorgen. Ik heb iig de hoop dat het probleem met een paar weekjes weer minder wordt..
Zomervakantie => Alsof ze in alle landen nu vakantie hebben. Zit daar niet veel verschil op land per land (bv. België vs Korea enzo?)
Nieuwe patch => Bedoel je Legend III? Die is er toch al even? Ik denk niet dat de Legend III update of de 1.157 patch voor problemen zorgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mja ik denk dat vakantie toch de meest logisch verklaring is... heel west-europa zit daar nu middenin en de servers waarop jij speelt bevatten alleen maar europeanen en amerikanen hoor.

vind het iig vreemd dat ik 4 weken terug nog nergens last van had en nu ineens +/- 5 keer moet inloggen voor ik erin zit.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

hmm op welke server zitten jullie?
Ik kom er elke keer in een keer in zonder premium op Mercury.
En ik denk ook dat door de vakantie het wat drukker wordt, hetzelfde als in weekends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb helemaal niet last van die drukte hoewel er wel wat meer lag is want soms heel vervelend is maar goed.
ben vandaag met een euro account begonnen voor de afwisseling hij was binnen 3 uurtjes lvl 21 heletijd gap9 gehad :D

hey ik wou nu inloggen en nu is de server full dus ik heb er nu ook last van :(
jammer want het ging alteid zo lekker

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Ik word hier zo moe van, heb nu 80k SP moet rond de 350k SP voor full farmed lvl 90. Ben op dit moment lvl 81 en me EXp gaat zooooo sloom. Maar ik kom er wel :)

Heb trouwens ook voor het eerst boven de 100.000.000 gold :)

[ Voor 16% gewijzigd door xzaz op 08-08-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 83 fullyfarmed lvl 77. full str blader.
Ook ik moet farmen. Op lvl 86 heb ik besloten een 9 gap te nemen en door te gaan tot de 200 ~ 250k sp en daarna 4 gap 90. ^^.

Onze guild heeft nu de fortress :D Revolution

Wil vrijdag 85 zijn met me nieuwe blade en dan ben ik volledig 9d :D,
Ook wil ik dan nog eens dinsdag of woensdag 86 zijn en een 9 gap nemen om te gaan farmen.
Dan koop ik volgende week 1 premium met skill GT en dan ga ik farmen.
Ik heb nu ook een wolf die is ongeveer 1 lvl lager als mij. Een wolf helpt trouwens wel super. Doet vaak 1 hit die nodig is om een beest dood te krijgen.

Ik ben 83 en train op de generals. Dit doe ik omdat ik met GT nog steeds 11k per kill krijg.. In 1 hit liggen ze dood.. En er zijn er veel en weinig botters.

Waarom niet op lvl 90 farmen? Omdat op de lvl 90 mobs veel te veel mensen zitten die botten. Deze mensen maken het onmogelijk om te farmen. Dus doe ik dat liever op een iets lager lvl.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:55:
Ben nu lvl 83 fullyfarmed lvl 77. full str blader.
Ook ik moet farmen. Op lvl 86 heb ik besloten een 9 gap te nemen en door te gaan tot de 200 ~ 250k sp en daarna 4 gap 90. ^^.

Onze guild heeft nu de fortress :D Revolution

Wil vrijdag 85 zijn met me nieuwe blade en dan ben ik volledig 9d :D,
Ook wil ik dan nog eens dinsdag of woensdag 86 zijn en een 9 gap nemen om te gaan farmen.
Dan koop ik volgende week 1 premium met skill GT en dan ga ik farmen.
Ik heb nu ook een wolf die is ongeveer 1 lvl lager als mij. Een wolf helpt trouwens wel super. Doet vaak 1 hit die nodig is om een beest dood te krijgen.

Ik ben 83 en train op de generals. Dit doe ik omdat ik met GT nog steeds 11k per kill krijg.. In 1 hit liggen ze dood.. En er zijn er veel en weinig botters.

Waarom niet op lvl 90 farmen? Omdat op de lvl 90 mobs veel te veel mensen zitten die botten. Deze mensen maken het onmogelijk om te farmen. Dus doe ik dat liever op een iets lager lvl.
Koop jij ook een maand de 'digitale vriend'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb wel een digi vriend maar dan 1x per week een nieuwe. :P,, Nu ik werk ben ik eigenlijk altijd online.

Met een beetje geluk woensdag ochtend lvl up.

Is nu je Phy Balance max 115%? met de 9d items en 6STR?
Ik zelf zit nu op de 110%. Op lvl 85 hoop ik 112% dan krijg ik aardig wat str meer.

Is er misschien een strategie voor het +7 maken van een wapen / shield? Want ik wil er zelf 1 maken maar ik kom nooit hoger als +4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Grappig dat hier allemaal hard over bots gepraat wordt en dan de "digitale vriend" noemen. Maar vervolgens wel zo stom zijn je naam niet weg te poetsen op de screens. Ik heb ze maar even opgeslagen op mijn pc met bericht en al (screens). Wie weet als ik eens pissed ben kan ik jullie allemaal aangeven. Want hoe leuk je ook doet, botten is en blijft illegaal :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, das geen proof van botte ;), En wie weet wat ik met digitale vriend bedoel. ik kan er wel iets heel anders bij bedoelen.

En tsja.. Als ze mij willen bannen mogen ze eerst wel al die andere doen die geen silk kope ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:30:
lol, das geen proof van botte ;), En wie weet wat ik met digitale vriend bedoel. ik kan er wel iets heel anders bij bedoelen.

En tsja.. Als ze mij willen bannen mogen ze eerst wel al die andere doen die geen silk kope ;-)
Met silk wordt je ook gewoon gebanned dus helaas voor jou. Ik had een char legit tot 52 heb ik toen 2 dagen op gebot en die had ook silk en is gewoon gebanned nadat ik op Babel niet meer had ingelogd met dat account. Maar op zeus heb ik wel gewoon ingelogd dus het komt niet door inactieviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inactieviteit heb ik op meerdere accounts ook last van. MAar dan nog. Wat zeg een screenshot van botten? Vertel mij dat eens.... Ik kan dan wel de heledag random screens maken... iedereen bot.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik hoef je alleen maar te accusen, dan hotlinken met dit draadje translated eventueel. Verdenkingen komen dan en als jij door bot terwijl er een watch op je zit kan je inpakken. Dus dit is wel degelijk genoeg :).

Botters -O-
Botters die er op GoT over praten |:( :'( waar gaat het heen met GoT.

En je argument ook, "Iedereen bot", omfg :X :X :X. Het is en blijft verboden.

[ Voor 30% gewijzigd door Flapmo op 14-08-2008 11:49 ]

Verwijderd

het punt is.. botten is saai dat weet ik daarom ben ik voorheen gestopt. Lvlen kon niet meer.. En al zeker niet farmen.

(Zeer veel) mensen gingen botten en je kreeg een overvloed aan mensen op een server die afk trainen. Ik ben gestopt. 8 maanden met silkroad hier door. ik botte nooit.

Het is verboden maar WAAROM word er dan gesuggereerd ofzo dat Joymax zelf die bot kaarten heeft. Zelfde voor gold sellers.. Waarom bannen ze die dan niet :S,,

Ik zweer het op alles wat maar kan.

- Ban Gold bots
- No DOUBLE clients meer.
- AFK niet langer dan 1 uur anders D/C
- Ban Gold advertisement meer.

en je bent klaar. Niemand zal nog botten.

1, Je kan weer makkelijk inloggen. Premium is niet meer nodig.
2. Waarom botten als je solo kan spelen en trainen? Hand grinden is toch veel leuker.
3. Als je niet voor elke mob geksed word waarom zou je dan gaan botten. Je kan nu zelf weer mobs killen. ''by hand.''

Als ze de mensen nou eens bannen die ik hier boven genoemd heb. Niet de mensen die uit frustratie zijn gaan botten, dan komt heel silkroad weer terug en dan kan ik je zeggen dat WoW een flinke tegen stander heeft met deze RPG.

Ik ben 84. Als ik nu moet gaan hand grinde (Wat ik best wil) dan ben ik zeker 1 maand bezig voor 50% omdat ik niet op mijn lvl mobs kan trianen omdat overal bots zijn.

Maar dat jij hier zit te zeuren over die bots snap ik wel en niet.
Je dreigt mij te laten bannen. Nou vind ik dat best triest als je dat zo zegt. Doe dat eerst maar eens met alle gold botters ipv met een real silk buyer en player die heeel veeel meer dan jij denkt gehand grind heeft.

Ik snap dat het je dwars zit want lvlen vanaf 1-80 zit er niet meer in met de hand.. zelf 1-10 is al lastig met al die mangyang fag'S.

Dit wou ik gewoon even kwijt.
(Begrijp me niet verkeerd.. Ik snap 100% wat je bedoeld. Het liefste zou ik zelf ook hand grinden)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ze bannen geen player bots omdat de servers anders niet vol zitten en niemand silk koopt om een PREMIUM te kopen. Ze verdienen hier miljoenen mee hoor ;)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Het gaat me meer over dat het hele topic ondertussen volstaat met botdiscussies. Wees iig zo lief dit voor jezelf te houden en niet te patsen met je gear en/of lvl als je alleen maar hebt lopen botten :?. Vroeger hielden mensen nog verborgen dat ze botten op got, was not done. Vanuit dit topic gezien is het wel done =]. Kap gewoon met de bot en ik lvl zo en zo snel (met 'digitale vriend' :X) en heb het over de inhoud van het spel :?. Kan ik ook weer rustig lurken.

Verwijderd

oki, daar hebbie wel een punt, maar gear heb weinig met botte te make :P,,
Lets talk about me and you ^^ :P

Lvl 150 is max maar hoorde vandaag dat vanaf lvl 140 je een 350 masterie krijgt.. das niet zo best :O,
Als lvl je een 350 masterie krijgt kan je 2x op lvl 150 full masterie nemen en 1 lage =[ zal dan wel lightning worde die verlaagd moet worden =[.

Een een blader.. ik zag met pvp dat een fully farmed blader ongeveer... met +5 gear niet dood te krijgen is ( Nog niet :P,, niet iedereen is 90) Ik bedoel.. ik ben 84 met 23k hp.. met snowshield 23% heb ik dus iets meer. Op lvl 90 heeft een glavier 29.xxx hp. maar geen block.. dus maakt dat een blader sterk die 90 is?

En wou een lvl 85 shield kope =[, helaas... 18 br +7 350m :O,, Die prijzen op aege zijn onwijs duur man! een +6 blade 10 crit 100% blues ook 350 ~ 400m... das wel erg veel --.,.--

• ykz

ykz

ik heb ens ge-pvpt met een blader, allebei lvl 90 met 9 gap. Alleen had die blader wel meer voordeel dat ik een wiz ben en dus de gear beperkt is tot je mastery level :P
maar ik kon hem met geen mogelykheid dood krygen :P
maarja shield br 20 is ook wel erg moeilyk xD

Verwijderd

XD ik heb vandaag een pvp gehad tegen een hybrid wizard :P
eigenlijk was het heel makkelijk tot hij ineens een skill gebruikte waardoor ik niks meer hitte -.-"
echt overdreven zo'n skill zo kunnen chineese chars toch niks meer beginnen o.0
oh die skill was trouwens een cleric skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren kreeg ik een offer op me blade met shield van een vriend. 85+5 beide.. 30m =.=,, ik kocht ze bij elkaar voor 120m... dus dat doe ik maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol hij gebruikt je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:13:
XD ik heb vandaag een pvp gehad tegen een hybrid wizard :P
eigenlijk was het heel makkelijk tot hij ineens een skill gebruikte waardoor ik niks meer hitte -.-"
echt overdreven zo'n skill zo kunnen chineese chars toch niks meer beginnen o.0
oh die skill was trouwens een cleric skill
Welke skills was dat? :P
Heaven Glare? die doet alleen bind.
Wizards hebben ook pvp skills die voor combustion, fear en bind zorgen, dan kun je niet meer lopen, helemaal niets meer of je mp wordt verprutst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben erachter het was waarschijnlijk bless spel.
maar het was niet grappig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

oh bless spell xD
ja die geeft echt dikke defence :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEN VANDAAG 6X geturkt door die stomme lui.
2mil weg :S
waar gaat dat heen met sro ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nou, ik ben blader lvl 84 en ik heb me mond bij me wat betreft turken & silkroad :P,, Dus als ik DW uit loop dan ben ik direct dood als ik me cape om heb :P Nog 6 lvls dan is dat ook over. Dan turk ik hun eens 5m keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren ochtend een shield lvl 85 +5 18 BR 6int/str met block en crit rate erop gekocht voor 115m.. Dan ben ik weer compleet ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:30:
gisteren ochtend een shield lvl 85 +5 18 BR 6int/str met block en crit rate erop gekocht voor 115m.. Dan ben ik weer compleet ^^.
Ik ben wep elixers aan het sparen, heb nu ongeveer 2 chars vol met elixers. Moet straks me lvl 85 wapen +7 zien te krijgen zonder silk. En moet me laatste set alles +5 met full blue. Heb nu rond de 170mil en 120k SP. Komt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice nice, ik ben nog geen 85.
Ik heb nu nog 100m over en heb geen stuff meer die ik wilkopen voor lvl 88.
1x een 80 11 crit +5 blade te koop en +5 shield lvl 80 18br. dus das samen 100m en dan nog eens een beetje stuff rond de 50 ~ 80m. Dus hoop gauw weer 200m te hebben.
Had vorige week nog 400m maar toen heb ik me set gekocht.

Maar moet ik zeggen.. ik loop pas met 3 items 9d gear de rest + ringen enzo ook nog 8d.
Volgend lvl 4 nice dingen en dikke def erbij ^^.

Ik heb 0 SP :P,, tot aan 86 gooi ik zo veelmogelijk dicht. tot aan lvl 77 en dan ga ik pas farmen.
Moet 200k SP hebben en 300k als ik fully farmed wil wezen. Is wel veel maja..

Ik heb ook wel veel weapon elixers maar daar ga ik een 85+7 blade van maken met silk :P.

Brb toilet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Koop jij gold? Ik heb nog nooit gold gekocht omdat ik het echt zonde van me geld vindt. Ik moet ongeveer 350k SP heb nu dus 120k dus het duurt nog wel even maar als ik hier klaar mee ben ben ik ook gewoon klaar. Daarna kan ik 0 gap naar 90 en dan schiet het op :D. Heb nu overigens alleen een SP ticket lopen en een pet. Wat is je rev6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me rev6 is .. Pm het je wel ff :P

Ik heb wel eens gold gekocht 1 maal. Daarna goeie equip gekocht en met de goeie equip kopen en verkopen rijker geworden.

Ik heb nu ffies helemaal niets.

Normaal met farmen heb ik: Premium plus + SPGT + Konijn.
En 9 gap natuurlijk :P,, dus ik haal zo een beetje 8k SP per dag.
Ik trek 1 maand er voor uit om Fully farmed te worden.

Ik ben nu van 77 naar 86 met 0 gap gegaan. en voorheen heb ik gegrind met 63 - 72 0 gap (70k gehaald) en toen weer 0gap genomen naar waar ik nu ben.

Ik doe overigens niet zo heel moeilijk over me SP.
Ik wil zelf 200k. Dan stop ik ook met farmen denk ik. Want ik doe niets meer met lightning denk ik. Ik ben daar nog niet uit. Verder is me bicheon wel fully farmed 90 en fire. Maar me lightning kan ik op 77 laten en pas gaan farmen wanneer ik 90 fully farmed ben.

Lightning is voor me speed nothing else...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom niet de lighting buffs da's tog goed voor je parry ratio enzo o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah maar minst belangerijk toch. Op fire heb je de defence en attack skill (Imbue)
Op bicheon heb je alle aanvallen.

Deze 2 zijn het belangerijkst. De rest komt wel..

Parry is wel belangerijk maar dat scheelt bij elkaar maar 4 parry. Dus dat is niet ze heel erg. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh okey ik merk trouwens niet erg veel van parry ratio's enzo.
mss komt dat in hogere lvls.

ik heb trouwens een bug met ghost walk phantom ik ga namelijk helemaal scheef enzo.
nogal raar want zelf als ik opnieuw inlog blijft die bug dus weten jullie mss hoe dat komt?

Verwijderd

geen idee, dat noemen ze de moon walk bug. Ga even tussen town switchen of trek een suite aan van een job hunter thief trader en gebruik nearest town scrolls. Mis is het dan over.

Ik had het ook. -> SPecial return scroll en het was weg.

Verwijderd

geprobeerd maar het ging niet over xD.

gisteravond had ik trouwens een bot trap samen met wat vrienden.
ongeveer bij de west uit gang van DW was wel funny soms lieten die leipe bots ook nog wat drops achter enzo.
was wel funny heel DW was vol met bots want niemand kon naar buiten :D

• ykz

ykz

mss dat een shop openen en weer sluiten helpt? dat helpt meestal wel by de pvp-bug waar je niet mer rechtop komt.

Verwijderd

ik ben er al achter xD dit was de eerste x dat ik deze skill had en d8 dat die ergens naar toe ging waar je al heen liep.
maar hij gaat waar je muis is -.-" en dat wist ik niet dus beetje domme actie.

ik ging net TG hunten vriend van mij had hem ^^ was wel funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

oh lol, dat had ik in het begin ook :P
ik haat unique hunten, elke keer lang wachten en dan ben ik het beu en ga weg en juist 2 seconde later spawnt ie -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol i heb nog nooit unique gekilled. Wel eens wezen hunten en wat gevonden maar niet gekilled dat die van mij was.
Ik ben btw vanavond 85 ^^ :D, moet nog 3 of 4% grinde :D (En ja.. Met de hand)
Dan kan ik me 85 gear aan. Weer 100 def extra :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ nice ik heb ook nog nooit unigues gekilled maar ga ik binnen kort ckr doen.
en je hoeft helemaal niet lang tew8en want ik vraag gewoon aan wat luitjes somige mensen weten precies wanneer een unigue komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rev6 laat zien wanneer die komt maar niet waar die komt.

Ik ben bezig met een 85 blade +7 te krijgen. 60 wepaon elixers gebruikt hij is al +2 >_>.

Ik had nog maar 103m vrijdag en ging toen me wapen +7 proberen te maken wat overigens niet echt lukte want ik kwam niet hoger als +3 :P

Toen werd ik zo gek ervan dat ik elixers ben gaan kopen.. een heel aantal :P,, en kwam ik uit op 96m =[ en nu heb ik geen premium meer dus was maar wat gaan stallen afgelopen nacht.

Toch even snel 44m gemaakt ^^.

PVP begint nu wel leuk te worden op 85 ^^. Ik kan nu iets meer hebben ook is het aanvalen leuker nu :P

Wing Tribe 85/87 zouden ook nog eens vrij veel sosun droppen.. weet iemand hiervan?
Ok ben 85 en anders weet ik wel waar ik moet trainen ^^.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik had het gezien op rev6 ;)
maar zijn er echt monsters die eerder sox droppen dan andere mobs?

we hebben wel een leuke GM op de server die soms iemands drop ratio verhoogt en als dan iemand terug komt van hunten iets meer geld heeft dan voorheen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh? GM vertel daar eens iets meer over???
Ik snap niet echt wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Volgens my doen die GMs helemaal niks :P
En het is onzin dat de ene mob meer sox dropt dan de andere, het is gewoon random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou... een vriend van me is bezig met een private server en die komt wel dingen tegen.
Een GM zou buffs hebben zodat je altijd crit enzo en geen crits kan ontvangen.

Wat betreft Sos, som, sosun... die droppen maar een aantal keer perdag of week zo ver ik weet.
Want het zou wel unfair wezen als die word gedropped door een GM :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

mja dat is private :P
ik speel af en toe ook op ecsro als ik isro een beetje zat ben :P
maar op je hebt er wel alleen chinese characters en skills tot lvl 70.
maar dan wel weer exp x10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die GM op onze server heet GM tarky en je kunt nu volgens een vriend van mij GM worden op de site van joymax ofzo.

maar dat over die drop ratio is denk ik geen gelul want er word op onze server nog regelmatig high lvl sox gevonden meestal door mensen die die GM goed kennen.
maar zeg nou zelf hoe komen die GM's dan aan een 9D sosun +5.
:S die komt echt niet uit de hemelvallen.

Binnen kort nieuwe dress jammer dat ik nooit silk heb xD die carnaval ziet er erg leuk uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

GM tarky is op elke server de GM denk ik, elke keer voor een inspection is er een geautomatiseerd bericht van hem... of van GM gargamel
die GM's zelf kunnen gewoon mobs spawnen en zichzelf allemaal gear geven...dus eigenlyk komen die dan wel uit de hemel vallen :P

Hoe weet je dat die mensen de GM goed "kennen"?
vroeger kwamen ze wel eens online om te controleren op botters enzo, maar tegenwoordig zyn ze echt nooit online. Er wordt zelfs gezegd dat de GMs zelf botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Grappig zonet was het GM Mint niet Tarky :P

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herby heeft in ze bedje geplast? :P.. Jij bent vroeg ^^

GM's kunnen voor spelers niet iets droppen. Dat gaat gewoon niet.
Voor hun zelf kunnen ze alles krijgen.

Ik denk niet dat ze dat doen. Toch moet er een 0,01% kans zijn voor elke speler dat ze een sos/som/sosun vinden.

Ik ben nog steeds 85 2% heb nog geen zin om te trainen.
Van het weekend precies uit gerekend wat ik nodig heb aan SP.

Voor 77 masteries Bicheon, Fire, Lightning <-- Fully farmed lvl 77.
En ik wil naar:Lvl 86 Masterie <-- Bicheon, Fire.

Lightning is niet mij ding.
Nu heb ik gerekend dat ik nu maar 154K SP nodig heb.
Met een premium + en een Golden SP ticket krijg je zo 30k SP voor de quest.
Ik heb binnen 1 maand of iets langer klaar te zijn want :O,,
(Discrimineer niet)
Dan kan ik die turken aan. Word beetje gek van ze... 2 beetjes eigenlijk.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xD ik word er ook gek van.

maareh ik bennu bezig die patch teinstaleren gaat niet helemaal goed volgens mij -.-"
hij is nu 3% maar ik moet nog zien dat als ik de patch klaar heb dat me sro client het weer doet :P

Hij doet het dus niet :( en ik heb totaal geen verstand van zulk soort dingen dus gaat weer leuk worden

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

patch?
ik had gewoon de client gestart en toen ging hy vanzelf updaten.
event is best wel grappig btw, ik wil echt een ballon! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is die uiteindelijk ook zelf gaan updaten ;)
maareh hoe komen somigge mensen aan 25 letters ofzo.
heb er maar 2 -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol. Die patch heb ik gisteren avond aan gezet voor ik ging slapen. Dus was vannochtend wel klaar ^^.

Die balonnen zijn wel ok.. lol
Ik wil die outfite uit de item hall :O,, Die vind ik wel vet!!

Vannochtend maar weer ff een stall aangezet.
Ik dacht ik ga me accesory vervangen maar ik wacht toch nog maar even >_>
Die dingen zijn allemachtig duur 9d. Betaald voor een clean 84 ring al bijna 25m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 07:24:
Bij mij is die uiteindelijk ook zelf gaan updaten ;)
maareh hoe komen somigge mensen aan 25 letters ofzo.
heb er maar 2 -.-"
Ik had er naar 3 uur al een stuk of 40. Ben nu denk ik lvl 82! rond de 150k SP, laatste tijd rustig aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ik heb alleen die wings :P
net ff ctf gedaan, hele tegenstander team was van mn union -.- en ik zat by een stelletje turken xD

Verwijderd

Nou ik train even niet want ik heb nog geen GT ^^.
Maarrrrr

Daarin tegen ben ik echt alles aan het verkopen wat ik heb. Zo heb ik al 92.5m gemaakt aan spullen verkopen en heb nog 70m in me winkel staan :D,, komt helemaal goed ^^
Zit nu met me gold op 180m ongeveer. Maar moet nog wel lvl 88 stuff kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een hoop geld.
ik ben net letters gaan pakken tussen de goldbots die dingen zijn 200k waard op onze server ^^
dus nadat ik er 50 had binnen een uurke.
heb ik nighstall gehad :D
maar ze zijn zo weg dus heb zonet weer 10 op me stall gepleurt maar die zijn okal weer weg :D
wel lekker geld verdienen zo ^^

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat geloof ik wel dat dat lekker geld verdienen is.
Ik heb nu niet veel meer te verkopen. Ik probeerde een +7 blade te maken gisteren.. dus 10m aan weapon elixers gekocht... kreeg hem niet +4.. dus ga hem npcen en me richten op kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

kleding is ook best kut als je ze allemaal op een bepaalde + wilt hebben.
Ik ben bezig met mn gear op +5 te krygen, maar de laatste 2 dingen kryg ik niet verder dan +4, ook niet met lucky erop. Ik ben er nu al een paar weekjes mee bezig :P
maar t kutte is dat t wel lukt met dingen die ik niet nodig heb :P
Gister ff een paar elixers opmaken, omdat mn storage vol raakte en in een keer een ring +5 en ook str 6 erop. Dus die maar ff proberen te verkopen vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol als je je weapon al niet eens +4 krijgt :P dan moet je mss toch asteral enzo kopen.
of gewoon een +7 kopen.
ik heb eigenlijk bijna nooit dat die failed alleen bij +5 word het zo moeilijk :P
soms koop ik spullen maak ik het +3 en verkoop ik het weer :D

morgen heb ik wrs gap 9 ^^ en dan heel mischien woensdag lvl 42
kan ik me +5 spear en dan kan ik eindelijk weer een beetje fatsoenlijk zelf trainen.
die taxi's slurpen geld -.-"

btw ben algemy stuff gaan verzamelen ik d8 mss heb ik dat later nog nodig.
maar doen jullie dat ook?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet. Heb het wel eens gedaan maar daar voor heb je zeker 1 account nodig met 4 characters die alle alchemy bij houden. Ik doe dat niet meer.
Als jou lvl 90 ben of 85+ dan zou ik het wel doen want die alchemy is vaak zeldzaam en dus ook erg duur. Waardoor je veel geld maakt.

Ik ben weer gaan trainen met me blader.
Me premium komt later wel als ik 86 ben.
Ik heb een account gemaakt op Hera, Spear nuker. Fire - ice - Heuksal.
Krijg gratis pwrfarm tot lvl 30 en daarna pwrlvl tot 50. Daarna ga ik zelf trainen ^^.
(Heb vrienden op hera uit RL die al hoog lvl zijn dus daarom kan het. :P)

Ik ga deze week toch nog maar even verder met de +7 blade :P,, want een nieuwe kost 350m :P
Die taxi's zijn grappig.

0 gap van lvl 50 naar 90 en vervolgens als taxi gaan spelen en rustig gaan SP farmen :P,,
Een guildie van mij trained nu al een tijdje op ongs.. nou pwrlvl dan maar die heeft er bij elkaar al 60k SP uitgehaald. Natuurlijk duurt dit wel een maand ofzo :S.

zag gisteren een wolf in het stall network noname lvl 90 :O,, Koste gewoon 50m!!
Misschien dat ik maar eens lvl 70 wolfies moet maken noname. Die kan je ook wel kwijt voor 15 ~ 25m denk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

ja je kan het beste alleen 9D alchemy dingen verzamelen en elements maken, daar is de meeste vraag naar.
Op Mercury zyn vooral de str stones erg duur, maar gelukkig heb ik een hele verzameling tabs en elements :P

Ik en een vriend powerfarmen nou myn noob char samen met de noob van hem, we hebben ieder nou over de 100k sp, maar ik doel op de 700k. We begonnen by ongs en blyven nu by penon/sonar. Heb ze ook in een nieuwe guild gestopt die nu onderhand byna lvl 5 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat is wel leuk. ^^.

Ik zelf ga een char maken wanneer ik 90 ben op Aege duurt dus nog wel even :P.
Ik heb ook een guild die lvl 2 is en die wil ik dan ook gaan lvl 5 maken. Wat wel grappig is is dat je SP binnen 1 dag 20k is ofzo als je het goed doet ;-) erg leuk maar kost wel tijd :P.
Ook een Spear Nuker.

Vrienden van mij hebben een lvl 31 char pwrfarmed die nu (Gisteren) 651k SP heeft. Hun doel is 1m SP omdat hij dan tot boven de lvl 90 fullyfarmed is.
Hij word getraint door een lvl 88 Wizard fully farmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch niet meer dan 350k sp hebben?

en nog even over die 60k sp met die pwrlvl.
er zijn mensen uit me guild die met gap 9 dan in een weekje gemakkelijk halen :P
gisteren werd onze guild trouwens lvl4 ^^ en nu mogen we in zo'n betere union.
ik zat eerder in de union van de guild die nu de FW heeft xD

ik zal trouwens eens gaan kijken met een noob char in roc mountain mss licht er wel veel algemy :D
dat zou wel handig zijn.

btw ik heb nu 20k sp en moet nog 40 voor fullyfarmed lvl 52 dan hou ik een tijdje gap 4 aan en dan hoop ik snel 64 teworden.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.