Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 160 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 55.457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:51

Rexomnium

Vincam aut moriar

Kan iemand mij vertellen waar ik een overzicht kan vinden voor het aantal honour points en marks dat benodigd is voor Season 2 gear, vanaf aankomende woensdag? Ik zoek me gek op de bekende sites, maar tot dusver geen geluk. :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 20:27

Maduth

Probeersel

Heb een ander probleem met me sound. Ik hoor alles ingame (stem, muziek etc.) maar geen geluid bij me spells (bv. shadowbolt ed)... ik hoor helemaal niks. Ook bij een alt geprobeerd met geen addons enabled en nog steeds niks. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexomnium schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:25:
Kan iemand mij vertellen waar ik een overzicht kan vinden voor het aantal honour points en marks dat benodigd is voor Season 2 gear, vanaf aankomende woensdag? Ik zoek me gek op de bekende sites, maar tot dusver geen geluk. :)
www.mmo-champion.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kapoen schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:15:
[...]
Ik ben overigens wel blij dat Blizz de vereiste rep omlaag heeft gehaald, want mijn rogue is nog steeds niet revered bij deze 5 wegens gebrek aan groepen.
Het gebrek aan groups voor normal instances komt juist doordat blizzard de vereiste rep omlaag gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal

zit nu al een tijdje op Sporeggar een RP -PVP server als horde, maar heb zin om een alliance te rerollen . Vind het alleen heel erg zonde van de 7.5k gold die ik heb.
Is er iemand op een andere server (liefst andere battlegroup dan Vindicator) die alliance speelt , en eens een horde wil proberen? ong5-7k gold heeft en dat wil ruilen met mij (niet de acc maar het gold), we kunnen ergens meeten IRL als het nodig mocht zijn. Voor vragen of contact best is maar mn msn me_pim@hotmail.com ( een underscore tussen me en pim edit:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
wat je ook voor bijvoorbeeld CE rep kan doen is met een herbalist al die elementals in zuidelijk of noordelijk zangarmarsh killen. droppen van die unidentified plant parts. doorsturen naar je alt voordat deze zangar in gaat. bij entree als eerste die quest pakken, blijven completen totdat ie bij honored stopt. dan de rare drop eruit ( uncategorized plant species ) inleveren voor 500 rep per pop extra. met beetje geluk is dat van 500-3000 extra rep die je al in honored naar revered heb zitten dan. dan heb je nog de quests in zangarmarsh, hellfire pen, terokar forest, en blade edge mountains. moet raar gaan als je dan NIET de revered red.

bij ons op de server worden die plantjes btw vaak voor dumpprijzen verkocht. 100G om honored te worden in de minuut dat ik zangarmarsh instap? halfuur rondhangen op Quel danas en je hebt dat terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Zontar op 22-06-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutonus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 18:04
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:47:
Hey allemaal

zit nu al een tijdje op Sporeggar een RP -PVP server als horde, maar heb zin om een alliance te rerollen . Vind het alleen heel erg zonde van de 7.5k gold die ik heb.
Is er iemand op een andere server (liefst andere battlegroup dan Vindicator) die alliance speelt , en eens een horde wil proberen? ong5-7k gold heeft en dat wil ruilen met mij (niet de acc maar het gold), we kunnen ergens meeten IRL als het nodig mocht zijn. Voor vragen of contact best is maar mn msn me_pim@hotmail.com ( een underscore tussen me en pim edit:)
Zou dit anders ook niet werken: Zet met je alliance toon iets op de crossfaction AH (in gadgetzan oid) en zet de prijs 7000g bijvoorbeeld en ga dan met je horde main dat item kopen..

Edit: het is maar een ideetje dat ik heb... Heb het zelf nog nooit getest.

Edit2: Ik las net dat je op een andere server wil spelen.. Nvm het vorige..

[ Voor 8% gewijzigd door Brutonus op 23-06-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
Pepaard schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:37:
[...]

Zou dit anders ook niet werken: Zet met je alliance toon iets op de crossfaction AH (in gadgetzan oid) en zet de prijs 7000g bijvoorbeeld en ga dan met je horde main dat item kopen..

Edit: het is maar een ideetje dat ik heb... Heb het zelf nog nooit getest.

Edit2: Ik las net dat je op een andere server wil spelen.. Nvm het vorige..
Op zich een goed idee. Met je eerste voorstel kan ie met een alliance char die 7k gold "over maken", en vervolgens met die alliance char een server transfer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Even een basic Rogue vraagje:
Ik ben nu bezig een Rogue te levelen. Hij zit nu op lvl 10, dus ik heb nu Dual Wield. Nu las ik op wowwiki dat het het efficiëntst is om te levelen met een Sword als main-hand wapen (makes sense, want een sword doet meer damage). Wat ik me nu afvraag is of het uitmaakt of ik een sword of een dagger als off-hand wapen gebruik tijdens het levelen. Het voordeel is dat ik zowel m'n skills in swords als in daggers bijhoudt tijdens het levelen; het nadeel is dat je minder damage doet (lijkt me), dus het levelen gaat iets minder snel. Zijn er nog andere factoren die hierin meespelen?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je tijdens het levelen gewoon het wapen neemt met de beste stats/dps wat je kan vinden. Zolang je maar de regel volgt van trage mainhand snelle offhand kan je dan weinig fout doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:02:
Ik denk dat je tijdens het levelen gewoon het wapen neemt met de beste stats/dps wat je kan vinden. Zolang je maar de regel volgt van trage mainhand snelle offhand kan je dan weinig fout doen denk ik.
Wat is de achterliggende gedachte van die regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:29:
Aan Smultie... Speel jij een tier6 balance druid op trollbane in danials oid? Ik kom binnenkort ook naar Trololbane. :)
OMG, I R E-FAMOUS!

Maar ja, dat ben ik :P en gezellig! Spreek me maar eens aan ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ook maar 'lief dagboek'..

Afgelopen vrijdag een pug voor kara kunnen krijgen met mijn shammy (Enhancement) ging redelijk, Atumen (oid) gast down, en toen ging het mis bij moroes.. we hadden maar 1 priest(shadow) bij ons en dus maar 1 shackle en elke keer ging de druid dood practisch in het begin van het gevecht en zo dus alleen maar paladin overbleef voor heals na 4-5 tries beste op 30% en adds dood (ook weer niet de bedoeling) maar opgegeven... Toch wel jammer dit was mijn eerste Kara op mijn shaman.
Ben er wel achter dat mijn dps(~750 tot 850 gemiddeld volgens iemands addon uitschietters naar 1000) goed is en dat m'n hitrating(34) genoeg is om goed te kunnen knallen, met een beetje buffs zit ik zo op ~2000AP.

Zaterdag was een leuke dag, paar mensen opgezocht waar ik al eerder mee 'gepugged' had en zo kwamen we met een hunter, eleshaman, druid, warr en ik uit bij SL ging super gewoon chain pullen en doorknallen alles zo down en warrior had mooi tank spul. Omdat het zo goed ging maar besloten om Steamvaults te doen, ging ook super alleen druid ging dood omdat deze in 'cloud' bleef staan bij eerste boss voorderest piece of cake. Hierna maar besloten Shattered Halls te doen, ook weer geweldig 1 wipe ergens halverwege hele room kwam ondanks dat alles naar room daarvoor gepulled was (we snappen nogsteeds niet wat er gebeurde) Tank had weer bijna alle drops en zit nu op 473 Def rating wat erg mooi is als je beseft dat hij vorrige week pas lvl 70 gehaald had.

Ben zelf naderhand nog van die blossoms wezen farmen voor die dancing flame (350 blossoms) hoop deze vanavond toch wel te hebben.

Voor mij.. is er eigenlijk niets meer te halen, alleen arena S3(misschien S4?) en anders moet ik gaan raiden wat niet mogelijk is omdat niemand je wilt omdat je (crappy)pvp epics hebt, uiteraard ben je beter af met random greens/blues/crappy erg dure en tijdverslindende craftables.. (dragonscale LW)

Zo dat was het weer.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:03:
[...]

Wat is de achterliggende gedachte van die regel?
Een trage mainhand heeft meestal een hogere damagerange, wat dus zorgt voor meer damage, met een snelle offhand ga je vaker poison procs krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wie heeft hier een beetje ervaring met de Anachronos server? Ik heb een keer op aanraden van Denzo m'n char getransferred naar Anachronos. Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan.

Hopelijk stuit ik later niet op problemen of moet ik genoodzaakt een andere realm betrekken.

Ben nu btw een Night Elf Hunter lvl 25. Gaat erg vlotjes moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberTijn schreef op maandag 23 juni 2008 @ 02:30:
[...]

Op zich een goed idee. Met je eerste voorstel kan ie met een alliance char die 7k gold "over maken", en vervolgens met die alliance char een server transfer doen?
Je kan geen items kopen die jezelf op de AH hebt gezet, ook al is dit een andere faction. Wat je wel kan doen is een vriend (die je vertrouwd) dat item laten kopen. (Je zet als Alliance char een gray item voor 7000g op de neutral AH en dan laten kopen door een Horde vriend die je dan weer geld daarvoor geeft... )

T'is inderdaad een beetje sneu om die 7,5k gold te laten verstoffen als je echt van plan bent definitief naar Alliance kant te gaan (Yay! btw)

Ik weet het nu ook zeker. Ik ben een Alliance speler. K'heb lang heen en weer gewisseld tussen Ally en Horde. Maar Alliance is gewoon beter, mooier, cooler. (persoonlijke mening natuurlijk). Ik heb ook gewoon een geweldige server gevonden met een leuke Alliance kant. Moonglade, echt super als je ook van RP houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

chromeeh

the Gnome

Lief dagboek,
Gisteren eens die Fire Festival boss in SP geprobeerd...

Dat was geen groot succes :X
Tank stond eerst verkeerd, vervolgens degene die de adds op zou pakken deed erg goed z'n best, ik was echt binnen 15 sec. dood 8)7

Maar goed, ook goed nieuws :D
M'n shammy is lvl 70 *O*
Nu eens flink aan m'n gear werken.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

PcManiaxx schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:14:
Wie heeft hier een beetje ervaring met de Anachronos server? Ik heb een keer op aanraden van Denzo m'n char getransferred naar Anachronos. Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan.

Hopelijk stuit ik later niet op problemen of moet ik genoodzaakt een andere realm betrekken.

Sorry, net wakker ;)

[ Voor 3% gewijzigd door PcManiaxx op 23-06-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Mijn weekend kort samengevat:

* mijn n00b enhancement shaman naar Kara gebracht. Ik was niet eens geattuned :X Maar na een kleine 2,5 uur stonden we weer buiten met 22 (ofzo) Badges en 7 (...) nieuwe items voor mijn n00b shaman rijker. :X Hoezo, een profiteur. En uiteraard dropt er een item die ik nog nodig had met mijn hunter. (de dpscloak van Aran)

* Aardig wat gold verdient met de Bonfire quests. Het is simpelweg geld binnenharken (5G voor alliance en 11G voor horde bonfires )

* Me rot gelachen om gasten die mijn (green quality) rode gems kopen voor 15 per stuk. :X

* Voor 1.5k gold aan adamantite ore geprospect om vervolgens alle zooi as woensdag op de AH te gooien. Go go profit..

* Ahune op heroic (met mijn n00b shaman). Na 5 wipes de groep gewijzigd en daarna een one-shot om vervolgens de rest v/d instance te clearen met 4 man

* BT....RoS first kill \o\ /o/ Vraag me niet hoe, maar hij is dood... k*tfight.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:16:
[...]

Je kan geen items kopen die jezelf op de AH hebt gezet, ook al is dit een andere faction. Wat je wel kan doen is een vriend (die je vertrouwd) dat item laten kopen. (Je zet als Alliance char een gray item voor 7000g op de neutral AH en dan laten kopen door een Horde vriend die je dan weer geld daarvoor geeft... )

T'is inderdaad een beetje sneu om die 7,5k gold te laten verstoffen als je echt van plan bent definitief naar Alliance kant te gaan (Yay! btw)

Ik weet het nu ook zeker. Ik ben een Alliance speler. K'heb lang heen en weer gewisseld tussen Ally en Horde. Maar Alliance is gewoon beter, mooier, cooler. (persoonlijke mening natuurlijk). Ik heb ook gewoon een geweldige server gevonden met een leuke Alliance kant. Moonglade, echt super als je ook van RP houdt.
okay het is dus niet mogelijk .. maar sowieso had ik dan niet 2 accounts moeten hebben rp-pvp server kan niet alliance en horde char tegelijk hebben.
Dus nogmaals is er iemand die het zat is om alliance te spelen en eens horde wil gaan proberen net zoals ik horde na een half jaar zat ben en alliance wil gaan proberen. het liefst tussen de 5-7k gold hebben en dat we eerlijk het gold traden naar elkaar en nogmaals meeten IRL is mogelijk. Vertrouwen + veiligheid boven alles :)

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
deadsy33 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:42:

* BT....RoS first kill \o\ /o/ Vraag me niet hoe, maar hij is dood... k*tfight.
Hoezo vraag niet hoe? je weet toch wel hoe?

hij is namelijk niet super moeilijk en zeker makkelijk te herhalen na één kill. (kan nog wel wat wipes opleveren).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:12:
[...]

Een trage mainhand heeft meestal een hogere damagerange, wat dus zorgt voor meer damage, met een snelle offhand ga je vaker poison procs krijgen.
Normalization anyone? een 1.6 speed of hoger wapen is normalized en doet evenveel damage als een bijvoorbeeld 3.0 speed weap met een bijvoorbeeld, sinister strike.

onder de 1.6 is een ander verhaal maar die gebruik je zoieso niet voor MH :p

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 23-06-2008 10:08 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:05:
[...]

Normalization anyone? een 1.6 speed of hoger wapen is normalized en doet evenveel damage als een bijvoorbeeld 3.0 speed weap met een bijvoorbeeld, sinister strike.

De basis damage range is van een sword hoger, omdat deze trager is. Dit kleine verschil is bij je instant attacks (zoals sinister strike ed.) wel te merken. Anders zou iedere rogue een 1.6 wapen als main hand gebruiken i.p.v. bijvoorbeeld 2.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:05:
[...]

uhuh :O
voor het gemak vergeet je even dat de max dmg van het wapen ook in die berekening thuis hoort

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:16:
[...]

De basis damage range is van een sword hoger, omdat deze trager is. Dit kleine verschilt is bij je instant attacks (zoals sinister strike ed.) wel te merken. Anders zou iedere rogue een 1.6 wapen als main hand gebruiken i.p.v. bijvoorbeeld 2.4
Alle 1.6 of hoger wordt genormaliseerd naar bijvoorbeeld 2.0 attack speed.

1.6 / 1.6 *2.0
3.0 / 3.0*2.0
etc.

Dus elke instant attack gebruikt dezelfde attack speed.

Onder de 1.6 gaat dat niet meer op.

Dit is wat ik ervan begrepen heb, en slome weaps is in pvp wel handig, aangezien het bij hit en run voor grote crits kan zorgen, en grote crits in het algemeen = onvoorspelbaar = nice in pvp.
Bokkie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:18:
[...]

uhuh :O
voor het gemak vergeet je even dat de max dmg van het wapen ook in die berekening thuis hoort
Ok,

1.6 wapen 100dps
3.0 wapen 100dps

1.6 -> 80 - 240 damage
3.0 -> 150 - 450 damage.

80 - 240 /1.6 *2 = 100 - 300 damage
150 - 450 /3 * 2 = 100 - 300 damage

[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 23-06-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vanavond eerste keer naar SSC, combined raid met een andere guild (waarmee we ook Gruul en Mag al een paar keer gedaan hebben). Ik ben erg benieuwd, al denk ik wel dat we een kans maken. Heb een how-to gekeken, en het lijkt allemaal best doable. :)
chromeeh schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:25:
Gisteren eens die Fire Festival boss in SP geprobeerd...

Dat was geen groot succes :X
Ik wil die binnenkort ook eens proberen met wat guildies, is er misschien een huidige boss waar deze mee te vergelijken is? Zijn er bijvoorbeeld bepaalde classes heel handig om mee te nemen, etc? Van wat ik gelezen heb, zijn er veel Adds, dus lijkt me handig minimaal 1 AoE class mee te nemen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die normalisatie heeft alleen effect op je AP berekening en niet op je weapon damage volgens mij. Op wowwiki staat een mooie formule hiervoor.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:19:
[...]

Alle 1.6 of hoger wordt genormaliseerd naar bijvoorbeeld 2.0 attack speed.

1.6 / 1.6 *2.0
3.0 / 3.0*2.0
etc.

Dus elke instant attack gebruikt dezelfde attack speed.

Onder de 1.6 gaat dat niet meer op.

Dit is wat ik ervan begrepen heb, en slome weaps is in pvp wel handig, aangezien het bij hit en run voor grote crits kan zorgen, en grote crits in het algemeen = onvoorspelbaar = nice in pvp.

[...]

Ok,

1.6 wapen 100dps
3.0 wapen 100dps

1.6 -> 80 - 240 damage
3.0 -> 150 - 450 damage.

80 - 240 /1.6 *2 = 100 - 300 damage
150 - 450 /3 * 2 = 100 - 300 damage
(AP/14) * 2.4 + weapon damage + 98 = ....

Veel plezier met je 1.6 mainhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Kevinp schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:56:
[...]

Hoezo vraag niet hoe? je weet toch wel hoe?

hij is namelijk niet super moeilijk en zeker makkelijk te herhalen na één kill. (kan nog wel wat wipes opleveren).
tuurlijk weet ik wel hoe. Maar dan nog....na 10 wipes wordt je het toch wel zat en dan ben je blij dat je hem killed

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:14:

Hej:)

Nou server is eindelijk levend^^ In het begin toen ik er was, waren ze niet ver maar nu zit Rebirth al in Sunwell als ik het goed heb en ook 2 alliance guilds... Imo een goede keuze ^^

Ik heb zelf een NE Druid en Gnome Lock op 70^^

Adsack/Eveanna

edit: Ah doorgekruist hehe :D

Dagboekje

FSW Set en Spellstrike hoedje binnen voor me lock >:) .
Kon alleen geen crafter vinden voor broek ( guild waren ze offline ).. Ach vanavond maar :D En dan Alchemy levelen :P

Edit2: Voor de boss: Ahune in SP
Erg simpel

Je summoned hem, staat ie daar als een Icy Murmur :D
Dan spawned er 1 elite die getanked en gekilled moet worden asap... Vervolgens krijg je 3 waves van adds met ongeveer 1.3k HP.. Dus ja AoE class zou lekker zijn ;).

Vervolgens wordt Ahune een Kristal, asap nuken...
Daarna rinse and repeat, elite,adds,kristal nuken..

Kristal kapot, you won :P
Heroic dropt andere als normal trouwens.. Heroics Necks en een staff die kan.. En normal Cloaks

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:15:
[...]

Ik herken het probleem. Met mijn reroll projectje (rogue op turalyon) vond ik ook geen groepen om normal instances te doen. Toch had ik tegen level 70 al mijn heroic keys binnen. Als ik mij goed meen te herinneren ging dat zo:
- Honor Hold: gewoon quests doen in Hellfire
- Cenarion: idem als HH maar dan in Zangarmarsh
- Caverns of Time: 1x durnholde lopen + quest en 1x black moras + quest (helaas onvermijdelijk)
- Sha'tar: tokens inleveren bij Aldor/Scryer, eenmaal boven de 5000 rep die paar quests doen ten zuiden van Auchindon
- Lower City: combinatie van quests in Terrokar en inleveren van Arrakoa Feathers

Op deze manier was ik vrij snel honoured bij de 5 factions. Ik ben overigens wel blij dat Blizz de vereiste rep omlaag heeft gehaald, want mijn rogue is nog steeds niet revered bij deze 5 wegens gebrek aan groepen.
Ik heb inmiddels de feathers gedaan en daarna een avond lopen wipen op Supremus. Ik moest helaas weg een andere priest kwam mij vervangen en Supremus dood :) Het zat er dik in iedere poging ging beter. Ons grootste probleem was dat mensen nog dood gaan aan volcanos. De meesten overleven geen twee hits van een volcano. Vervolgens een aantal wat pvp gear aan getrokken voor survivability en toen ging het een stuk beter. Dinsdag Shade maar eens bezoeken, kijken of die echt zo makkelijk is als men zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
deadsy33 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:43:
[...]

tuurlijk weet ik wel hoe. Maar dan nog....na 10 wipes wordt je het toch wel zat en dan ben je blij dat je hem killed
Dan al? Ik wist pas na 6 wipes op m'uru eigenlik precies wat ik moest doen. Ik heb dagen gewiped op kalecgos. En pas nog een hele avond op brutalus(en we zijn dus bij m'uru).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Bokkie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:34:
[...]

My bad :) wist niet dat weap dmg ook nog in de calculatie zat, of nou ja, ik dacht als normalized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:45:
Edit2: Voor de boss: Ahune in SP
Erg simpel
Thanks. Lijkt me verder redelijk simpel, zeker de normal mode. Binnenkort eens een aantal guildies optrommelen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:08:
[...]

My bad :) wist niet dat weap dmg ook nog in de calculatie zat, of nou ja, ik dacht als normalized.
Dat is de belangrijkste reden voor een traag wapen, de hogere max dmg (range) op de wapens, want ongeacht je weapon speed, zul je altijd ongeveer evenveel instants doen omdat die afhankelijk zijn van je energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En door al het bovenstaande zei ik dus, 'een trage mainhand, want die heeft meestal een hogere damagerange'

De vraag kwam van iemand die op lvl 10 zit met zijn rogue en snel wil gaan levelen, die heeft nu nog weinig aan al die theorycrafting, en wel een snel antwoord.

Heb ik meteen een hele discussie uitgelokt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Bokkie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:34:
[...]

Verrekte nepwarlock als je dit soort shit nog weet hoor je geen caster te spelen :P

Die SP season boss, is die op normal makkelijker als heroic? Ik had em getanked en ging perfect maar had em op normal ook een keer gehealed en werd werkelijk waar constant aangevallen door die kleine klote adds. Toegegeven, lag mss aan tank en de wat minder gegearde dps maar ik ging ervanuit dat het toch wel easy was gezien het feit dat ik in heroic np had daarvoor.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:27:
[...]

Verrekte nepwarlock als je dit soort shit nog weet hoor je geen caster te spelen :P

Die SP season boss, is die op normal makkelijker als heroic? Ik had em getanked en ging perfect maar had em op normal ook een keer gehealed en werd werkelijk waar constant aangevallen door die kleine klote adds. Toegegeven, lag mss aan tank en de wat minder gegearde dps maar ik ging ervanuit dat het toch wel easy was gezien het feit dat ik in heroic np had daarvoor.
Maar, maar, dat is onder het motto, Ken je vijand O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:27:
En door al het bovenstaande zei ik dus, 'een trage mainhand, want die heeft meestal een hogere damagerange'

De vraag kwam van iemand die op lvl 10 zit met zijn rogue en snel wil gaan levelen, die heeft nu nog weinig aan al die theorycrafting, en wel een snel antwoord.

Heb ik meteen een hele discussie uitgelokt :p
lol :D

Ik ben niet vies van een beetje theorycrafting :). Het resultaat is wel dat ik nu een goed onderbouwd antwoord heb gekregen waar ik zeker wat mee kan. Thanx allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:27:
[...]

Heb hem op beide gedaan, vond heroic wel moeilijker maar niet denderend veel eigenlijk.
En de adds, tsja die moeten gewoon door een Mage liefst gepakt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:45:
[...]

Hej:)

Nou server is eindelijk levend^^ In het begin toen ik er was, waren ze niet ver maar nu zit Rebirth al in Sunwell als ik het goed heb en ook 2 alliance guilds... Imo een goede keuze ^^

Ik heb zelf een NE Druid en Gnome Lock op 70^^

Adsack/Eveanna

edit: Ah doorgekruist hehe :D
Ik heb een level 70 hunter op Anachronos rond lopen genaamd Feyelle. Hiermee zit in de guild Royal. Die hebben net Lurker gekilled en gaan deze week naar Maggy.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bokkie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:32:
[...]

Maar, maar, dat is onder het motto, Ken je vijand O-)
Vooruit dan maar :>
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:35:
[...]

Heb hem op beide gedaan, vond heroic wel moeilijker maar niet denderend veel eigenlijk.
En de adds, tsja die moeten gewoon door een Mage liefst gepakt worden..
Hmm hitten ze dus toch harder? Niet veel last van, alleen van het feit dat ze constant mij moeten hebben als healer :/
En tsja onze mage stond qua dps 2% voor op de tank dus dat was een feest :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Volgens mij is die nieuwe (tijdelijke) Boss op normal en heroic verder gewoon hetzelfde.
Het is een nieuwe seasonal boss zoals Headless Horseman (die in "normal" SM te vinden was als 73 boss).

Betwijfel dan iig ook dat daar een speciale heroic versie van gemaakt zou zijn en ook zou hij niet te moeilijk moeten zijn, omdat ze meestal vooralle lvl's 70's (of lager als je vrienden hebt) te doen moeten zijn en ook toegankelijk moet zijn.

ps. Heb 'm zelf verder nog niet gedaan. Nog geen tijd voor gehad.

<edit>

hmm, wat ik verder op wowhead.com lees, hint toch wel naar verschil tussen heroic en normal. (hoewel Ahune op normal nog steeds level 73 is en lvl70 adds heeft.)

[ Voor 14% gewijzigd door cannibal op 23-06-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De adds slaan zeker2x zo hard :P Beste is.. Pallytank en 2 Ele Shams.. Feest met de elementals :D
Heroic dropt ook een badge dus hijs wel lastiger maarja als je de Encounter snapt, issie makkie

@ Tular.. Ja Royal kenk wel.. Zal wel is whisperen als ik merk dat je on bent.. En lekker^^ Go go Vashj :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

OkkE schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Thanks. Lijkt me verder redelijk simpel, zeker de normal mode. Binnenkort eens een aantal guildies optrommelen. :)
De hele encounter is ook simpel, maar je moet wel iemand hebben die de adds goed oppakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
chromeeh schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:50:
[...]

De hele encounter is ook simpel, maar je moet wel iemand hebben die de adds goed oppakt :P
Dat idee had ik ook. Goede tank en tis easy, mits je genoeg (aoe) dps hebt om ze snel genoeg af te maken. Met nog 10 adds ofzo phase 2 ingaan is vrij pointless ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Op heroic heeft ie meer health en doen de adds meer schade. Verder is ie inderdaad erg makkelijk, en kun je hem doen emt willekeurig welke setup.

P1: Kill elite add en kleine adds.
P2: Nuke (hier kan de healer zo'n 30 seconden gewoon mana regen hebben indien nodig.
repeat.

En AoE is vrij nutteloos, daar het maar 2-3 adds per keer zijn. Rogues 2-shotten die dingen gewoon evenals de meeste andere classes gok ik. Zorg gewoon dat je niet op die spikes gaat staan, en dat je niet de boss aanvalt in P1, die doet dan gewoon 5k hits op mijn 35k beertje :)

Wij hebben hem trouwens nogal gebugged gehad in normal sp:

1st try: dood in eerste p2

2e try: op 10% na eerste p2, dus heb ik de lock hem neer laten nuken terwijl de rest de adds pakten. resultaat was dode boss en geen chest.

3e try: lock en spriest meteen op de boss gezet zodat hij makkelijker te killen is in P2, blijkt dat hij niet verschijnt in p2, sta je daar 30 seconden uit je neus te eten :/. 2e p2 weer hetzelfde, toen zijn we der maar mee op gehouden.

Oftewel: niet boss nuken in p1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:59:
Op heroic heeft ie meer health en doen de adds meer schade. Verder is ie inderdaad erg makkelijk, en kun je hem doen emt willekeurig welke setup.

P1: Kill elite add en kleine adds.
P2: Nuke (hier kan de healer zo'n 30 seconden gewoon mana regen hebben indien nodig.
repeat.

En AoE is vrij nutteloos, daar het maar 2-3 adds per keer zijn. Rogues 2-shotten die dingen gewoon evenals de meeste andere classes gok ik. Zorg gewoon dat je niet op die spikes gaat staan, en dat je niet de boss aanvalt in P1, die doet dan gewoon 5k hits op mijn 35k beertje :)

Wij hebben hem trouwens nogal gebugged gehad in normal sp:

1st try: dood in eerste p2

2e try: op 10% na eerste p2, dus heb ik de lock hem neer laten nuken terwijl de rest de adds pakten. resultaat was dode boss en geen chest.

3e try: lock en spriest meteen op de boss gezet zodat hij makkelijker te killen is in P2, blijkt dat hij niet verschijnt in p2, sta je daar 30 seconden uit je neus te eten :/. 2e p2 weer hetzelfde, toen zijn we der maar mee op gehouden.

Oftewel: niet boss nuken in p1 :)
Haha dat foutje maakt een vriend ook van me >:) En die chest bug is sucky maar kil jij hem gewoon in ze normale form? Niet in die kristal? Want hij verdwijnt dus en dan komt er een kristal. .En die moet je nuken

Mocht ik het fout gelezen hebben, i'm sorry :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:03:
[...]

Haha dat foutje maakt een vriend ook van me >:) En die chest bug is sucky maar kil jij hem gewoon in ze normale form? Niet in die kristal? Want hij verdwijnt dus en dan komt er een kristal. .En die moet je nuken

Hehe ja dat zegtie ook :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha zo terug van de lunch :D
Pft nog 4 uur :( En verveel me al zo dood...

Overigens ben ik maar met me lock maar alle questen gaan doen in BEM en wil Netherstorm/SMW erna doen.. Erg simpel en snel gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:27:
Haha zo terug van de lunch :D
Pft nog 4 uur :( En verveel me al zo dood...

Overigens ben ik maar met me lock maar alle questen gaan doen in BEM en wil Netherstorm/SMW erna doen.. Erg simpel en snel gold :P
Kun je niet betere SSO dailies doen? Oo

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... Daar ben ik een uurtje mee bezig.. En ik heb nogal wat gold nodig hehe.. Met Alchemy kan ik wel wat leuke pot's verkopen maar volgens mij schiet dat ook niet echt denderend op
En die SSO dailies komen ook wel me neus uit lol

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:13:
Nou... Daar ben ik een uurtje mee bezig.. En ik heb nogal wat gold nodig hehe.. Met Alchemy kan ik wel wat leuke pot's verkopen maar volgens mij schiet dat ook niet echt denderend op
En die SSO dailies komen ook wel me neus uit lol
die vuur dingen aflopen. Erg makkelijk gold verzamelen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen doet de SSO dailies, dit maakt de quests in BEM zo goed. Er is bijna geen concurentie meer voor de zelfde mobs, hierdoor kan je de quests waar je eerst 20 mins over deed in 15 mins afronden.
Enige SSo quests die ik nog doe zijn de bombing runs ( die zijn gewoon verslavend om te doen), en de quests die een badge op kunnen leveren. Quests op het eiland zelf sla ik allemaal over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Tsja, SSO is mss saai maar wel bekend en dus snel te doen. Concurrentie... ach op een paar man na loopt er op dat eiland toch ook niemand meer rond. Ik snap nog steeds niet hoe ik 250g/uur kan verdienen door ergens anders quests te doen...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja... Dat moet ik ook nog doen ja:P En lekker oggrimar inlopen :P Hahahha 15 voor hordeflag en 10 voor men eigen flag ofzo was het toch.. ( blossoms )

En SSO, tsja met BEM heb ik denk ik geluk.. Geen concurentie nergens niks. .Alleen met
DOnt stop now ( 3x Ore ) is ie lastig

@porn..

Nee alleen die snelle worden hiert echt gedaan.. Voor de rest, als je exhalted bent lijkt iedereen weer te stoppen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Moet zeggen dat ik eigenlijk ook weer gestopt ben met SSO dailies sinds ik Exalted ben. Daar voor had ik nog een "doel", iets om naar toe te werken. Nu is het alleen gold, en op dit moment heb ik dat ook niet echt nodig eigenlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha tis trouwens wel heel erg dood hier op het moment :D Vakantie's ?:P

Ja ik ben op me dr00d bijna Exhalted maar die heeft even een halt.. Lockje heeft nog 7 K nodig.. 2 Dagen daillies en mischien ene MgT er doorheen en dan zijn we weer klaar ermee... Sgijtziek wordt je ervan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:54:
Haha tis trouwens wel heel erg dood hier op het moment :D Vakantie's ?:P

Ja ik ben op me dr00d bijna Exhalted maar die heeft even een halt.. Lockje heeft nog 7 K nodig.. 2 Dagen daillies en mischien ene MgT er doorheen en dan zijn we weer klaar ermee... Sgijtziek wordt je ervan :p
Guilds die breaks hebben enzo, door vakantie en voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Tenzij je een epic mount of iets dergeliijk van dure waarde wilt hebben is het nog waardt om even sso te doen
maar nu zelf met 2 char bezig voor exlated (1 exaltad aldor ander JCer)
na 2 andere char naar exalted heb eigelijk wel gezien. maar tja goede rewards maken het wel waard
het is alleen daarna (zo'n 2 weken dacht ik) wel zo dat dan wel onderhand sso kan dromen
en dus niet meer op kan brengen om nog langer sso te grinden, ga denk no liever pvp in :x

het wel bekent dat gewoon monsters grinden meer opleverd dan dailies doen aan drops

[ Voor 18% gewijzigd door Teunis op 23-06-2008 14:59 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dailies komen helemaal mijn neus uit :X Ook al is het een goede manier (niet de snelste) om geld te verdienen. Ik heb de laatste tijd mijn verzameling Arcane Dust en Netherweave Cloth maar omgezet naar LPS's :)

Ik heb het hele weekend niet kunnen spelen, omdat ik op familiebezoek was in Nederland. Maar we gaan vanaf vanavond maar even lekker verder de Tank verder uit te bouwen!
Op mijn beide 70's heb ik geen Epic Flyer, maar als je geen Gathering Prof. hebt, heb je het mijns inziens toch niet nodig. Priest staat in OG als Enchanter en AH-slet. Mage staat overal en nergens guildies/vrienden te helpen. Lang leve het makkelijk portallen.
Met m'n warrior ben ik Mining en JC aan het levelen, dus hopelijk op hem wel een Epic Flyer later.

Bij ons was er wonderbaarlijk genoeg gisteren gewoon een MH raid. Er zijn minder signs, maar er kunnen toch nog redelijk wat raids doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een tijdje geleden een comic die gepost is? Kan hem gewoon niet meer terugvinden...

Was iets met n00bs comic en die kerel had al 300 afleveringen gemaakt..

Anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-12-2021

Kremit

SuperGreen

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:18:
Weet iemand een tijdje geleden een comic die gepost is? Kan hem gewoon niet meer terugvinden...

links staan vermeld op de pagina van woweurope.com
onder comics

Wow : Eonar : Moggets-mage, Kremit-shaman , Pradea-rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10

Yesh, google is hard http://www.google.nl/sear...b+comic&btnG=Zoeken&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes google werkt hier niet >< Krijg een error dus had ik daar wel opgezocht..

Thanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

The n00b comic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx :) Kan om 1 of andere reden Google niet op en WoWeurope is gefilterd dacht ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Speel zelf geen arena, maar vroeg me wel iets af over de arena team en personal rating.
En dan voornamelijk met gear die req X rating heeft.
Wat gebeurt met je gear als om wat voorreden dan ook onder X komt ?
Wordt deze Unquipped ? (niet logisch want dit geurt ook niet in pve met crafts als prof laat droppen)
Veliezen ze dan alle stat om dat je niet aan de minimale eis voldoet ?
of houden ze gewoon de stats, en geldt dus eenmaal gehaalt is goed genoeg ?
of iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Teunis schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:41:
bingo

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Teunis schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:41:

Dat is het ;)
Eenmaal gehaald = goed genoeg.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
hmm, aangezien de nieuwe gear ook hit rating met zich meebreng.
kan wel pve technisch beter zijn om dat te halen.
(en misschien vind wel zo leuk dat blijf doen :X)

Kan iemand een indicatie geven hoe moelijk het is om dus rond de 2200 rating te komen ?
Een website waarzelf beetje uit kan zoek vindt ook niet erg :P
wel 2050 voor de wapens zijn wel de must ofc (die shoulder leuk maar wapens maken het meeste verschil)

[ Voor 35% gewijzigd door Teunis op 23-06-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Omdat het alweer veel te lang over onzin gaat, maar weer eens een onderwerp dat nooit besproken wordt: warlocks :D

Edit: ter info ben wel pas lvl 31 :)

Nou heb ik nog een vraagje over drain tanking. Ben full affli spec, grind over het algemeen met imp (soms VW als de mobs irritant zijn, dwz hard slaan of stunnen etc). Pull met Corruption, CoA, fear, tap, drain life en evt. repeaten. Nou wilde ik dat "tanken" wel eens proberen maar zoals 't elke verse caster betaamt maar werd flink in mekaar gebeukt door vrijwel elke mob. Dit maakte het dan ook trager dan voorheen, pet erop afsturen, vorige mob looten, voldotten, tap, drain. Misschien doe ik 't wel fout? :)
Hoe draintank je nou eigenlijk een mob? Ik neem aan Corr/CoA/tap/lifedrain tot ie bijna dood is, dan ff soul drain voor de mana? Nou zag ik wel dat m'n defense nog ver onder de maat is, en dat dat dan waarschijnlijk het probleem gaat zijn. Hogere lvl mobs pakken is dan ook niet verstandig gok ik zo he, ivm crushings enzo?
Teunis schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:58:
hmm, aangezien de nieuwe gear ook hit rating met zich meebreng.
kan wel pve technisch beter zijn om dat te halen.
(en misschien vind wel zo leuk dat blijf doen :X)

Kan iemand een indicatie geven hoe moelijk het is om dus rond de 2200 rating te komen ?
Een website waarzelf beetje uit kan zoek vindt ook niet erg :P
wel 2050 voor de wapens zijn wel de must ofc (die shoulder leuk maar wapens maken het meeste verschil)
PvE gear van hetzelfde gearlvl als PvP gear is vrijwel ALTIJD beter voor PvE (goh). Dit omdat je op PvP gear stats hebt die je gewoon NIET wilt hebben in PvE (resilience) en dus jezelf qua stats tekort doet vergeleken met pure PvE items. Magoed, een S4 PvP item zal waarschijnlijk zoveel stats hebben dat ie, vanaf een bepaalt gear nivo, ook beter is voor PvE.
Voor zover ik snel ff gezien veegt het Kara spul van de tafel, maar als je ZA/TK/SSC vraag ik me af of het beter is voor PvE. De stats staan ook nog niet vast, toch?

Ben zelf ooit een keer op 1950 ofzo blijven hangen, en ben nooit echt PvPer geweest. That is, in huidige vorm. Vroegah in de goede oude city raids, de TM raids, etc heel veel gePvP'ed, op een gegeven moment gestopt. Anderhalf jaar geleden nog een paar maanden wat gedaan dus; met een aardig team (allemaal PvE-ers, maar wel met hersens) tot 1950 gekomen, zonder eigenlijk al te veel moeite. Vanaf daar werd het wel stukken lastiger, ook wel omdat we niet zoveel PvP gear hadden.

Ik zou dus als antwoord willen geven: ligt HEEL erg aan je huidige gear en team, maar als je een aardige PvPer bent en niet met complete nubs rondloopt is het wel goed te doen volgens mij. Heb alleen niet echt veel actuele PvP ervaring meer, laatste paar games die ik gespeeld heb was voor de fun om voor iemand in te vallen in een noobteam in full PvE gear, was geen daverend succes :P

[ Voor 53% gewijzigd door porn* op 23-06-2008 17:32 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:03:
[...]

Tsja, er is een verschil tussen wat je hoort te doen en wat je wilt doen :). Als hij op 10% is, wil ik niet nog zo'n godganse fase lang adds neer moeten halen, dan nuke ik liever even die 10% eraf.

Maar daar heeft blizzard dan blijkbaar weer niet over nagedacht. Maak hem dan gewoon immune during P1, of zorg dat ik gewoon mijn chest krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

porn* schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:05:
Omdat het alweer veel te lang over onzin gaat, maar weer eens een onderwerp dat nooit besproken wordt: warlocks :D

Edit: ter info ben wel pas lvl 31 :)

Nou heb ik nog een vraagje over drain tanking. Ben full affli spec, grind over het algemeen met imp (soms VW als de mobs irritant zijn, dwz hard slaan of stunnen etc). Pull met Corruption, CoA, fear, tap, drain life en evt. repeaten. Nou wilde ik dat "tanken" wel eens proberen maar zoals 't elke verse caster betaamt maar werd flink in mekaar gebeukt door vrijwel elke mob. Dit maakte het dan ook trager dan voorheen, pet erop afsturen, vorige mob looten, voldotten, tap, drain. Misschien doe ik 't wel fout? :)
Hoe draintank je nou eigenlijk een mob? Ik neem aan Corr/CoA/tap/lifedrain tot ie bijna dood is, dan ff soul drain voor de mana? Nou zag ik wel dat m'n defense nog ver onder de maat is, en dat dat dan waarschijnlijk het probleem gaat zijn. Hogere lvl mobs pakken is dan ook niet verstandig gok ik zo he, ivm crushings enzo?
Probeer het nog eens met Siphon Life erbij ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Naast mijn Undead Warlock ga ik vanavond eens beginnen aan een Dranei Priest op Dragonmaw. Het lijkt mij dat er nog voldoende tijd is om deze op 70 te krijgen zodat ik met WotLK mee kan met de rest van de realm.

Blijf het alleen jammer vinden dat zelfs op de recommended realms het lastig blijkt te zijn om party's te maken voor de instances. Dit heb ik behoorlijk gemerkt mijn mijn lock op Xavius, ben benieuwd hoe Dragonmaw zich hierin verhoud.

Zijn er trouwens meer mensen op Dragonmaw?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
On_E schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:23:
[...]

Probeer het nog eens met Siphon Life erbij ?
Yes maar die heb ik dus nu pas, had de eerste 5 punten in stam gedaan in de demon tree. Maar het idee is hetzelfde; voldotten en maar drainen?

Edit: mss een domme vraag (en komt mss door m'n hele lage defense) maar zelfs een simpele mob waar ik vroeger 100/100 hp/mana mee eindigde sloeg me tot 60/60 ofzo, vandaar. Ga het met SL erbij proberen en kijken of 't beter gaat als die defense omhoog is :)

@daroy: geen id, wel een tip voor je: pak op van lvl 10-14 spirit tap en ga voor full spirit gear de eerste 20 lvls (mss wel tot 30, geen id hoe 't nu nog is). Dan heb je geen downtime en kun je maar door blijven knallen :)

[ Voor 45% gewijzigd door porn* op 23-06-2008 17:51 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wat is een goede enchant voor een enhancement shaman? Ik ben nu lvl 61 met die toon en heb dual fist of reckoning. Ik heb er nu dual crusader op. Zijn er betere alternatieven?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
porn* schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:33:
[...]

@daroy: geen id, wel een tip voor je: pak op van lvl 10-14 spirit tap en ga voor full spirit gear de eerste 20 lvls (mss wel tot 30, geen id hoe 't nu nog is). Dan heb je geen downtime en kun je maar door blijven knallen :)
Was van plan om NIET als Shadow te gaan lvlen, ik ben zowieso van plan te gaan healen met mijn Priest dus dan maar gelijk vanaf het begin. Moet me nog eerst even een beetje gaan inlezen over een Priest op wowwiki ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18
daroy schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:34:
[...]

Was van plan om NIET als Shadow te gaan lvlen, ik ben zowieso van plan te gaan healen met mijn Priest dus dan maar gelijk vanaf het begin. Moet me nog eerst even een beetje gaan inlezen over een Priest op wowwiki ;)
Ik ken er meer die dat plan hadden..

Ik zelf heb bij lvl 44 de handdoek in de ring gegoeid. Ik ben sindsdien shadow en nu op 70 nogsteeds. Maatje van mij is bij ~35 shadow gegaan, is nu ~55 wil nog wel gaan healien op 70.

Als je wil lvl-en dan is shadow your friend. Tenzij je het gedult hebt om steeds op een groep te wachten. Bovendien kan je t/m Mana Tombs alles healen als shadow als je ook een beetje healing gear verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
KillGhost schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:33:
Wat is een goede enchant voor een enhancement shaman? Ik ben nu lvl 61 met die toon en heb dual fist of reckoning. Ik heb er nu dual crusader op. Zijn er betere alternatieven?
Als je geld te veel hebt voor dergelijke enchants op wapens die je iedere 2-3 lvls vervangt, waarom dan geen executioner? Dat is de beste enhancement enchant iig. Anders 15/20 Str op 1h of 70 AP op 2h

Edit: sorry voor de dubbelpost

[ Voor 4% gewijzigd door Nivado op 23-06-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Nivado schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:44:
[...]

Als je geld te veel hebt voor dergelijke enchants op wapens die je iedere 2-3 lvls vervangt, waarom dan geen executioner? Dat is de beste enhancement enchant iig. Anders 15/20 Str op 1h of 70 AP op 2h

Edit: sorry voor de dubbelpost
en dan dual execution? en is crusader op dit lvl niet beter dan static str?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt iets vaags met me female night elf. Als ik spring, in ieder geval in Ab, en me char maakt een salto lijkt het net of ie heel snel "stijgt", wat blijft hangen in de lucht, en vervolgens snel daalt. Dit was hiervoor zeker niet.

Vaag probleem, maar misschien iemand die wat meer weet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
KillGhost schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:55:
[...]

en dan dual execution? en is crusader op dit lvl niet beter dan static str?
Ow wacht Exe op MH en Mongoose op OH. Geen idee of Crusader beter is op dat lvl, maar Str zou iig een stuk goedkoper/makkelijker te krijgen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
daroy schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:34:
[...]

Goeie keus. Lees je eens in over holy spam levelling zou ik zeggen.
Gaat erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
FireAge schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:52:
[...]

Goeie keus. Lees je eens in over holy spam levelling zou ik zeggen.
Gaat erg snel :)
Dan nog steeds zou ik eigenlijk spirit tap pakken :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
HolyCorn schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:18:
[...]

Het gebrek aan groups voor normal instances komt juist doordat blizzard de vereiste rep omlaag gedaan heeft.
Ik denk eerder omdat er minder nieuwe spelers of alts bijkomen zo lang na de release van BC.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

KillGhost schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:33:
Ik heb zelf een lvl 70 shaman, en heb 2 x 20strength, dit geeft ten alle tijden 80ap extra.
Als ik me goed herinner is crusader 45str? als deze proct? Gebeurd dit vaak?

Nou heb ik zelf ook een vraag betreffende procs, ik heb die SSO necklace, Hourglass of the unraveler en stel nou dat ik crusader(mongoose/executioner) neem, zit er misschien een 'proc limit' per xx seconden? Want die necklace en hourglass heb ik nog nooit samen zien proccen zeg nou dat ik daar crusader nog bijpak dan vraag ik me af of het enig nut heeft.

Owja heeft er iemand een tip voor druid leveling? Ik krijg namelijk een sik van het miss miss miss, zeker als een mob bijna dood is dan rennen ze weg, zit ik zonder mana en moet ik em dood meleeen met mijn staff uiteraard mis ik dan veel en mob aggroed hele zooitje en ben ik dood :P
Met mijn shaman had ik veel minder problemen op lagere levels het ging ook allemaal wat sneller, wordt het makkelijker als ik catform etc heb?

En wat vinden jullie van mount op lvl 30? Als de prijzen voor skill/mount hetzelfde blijven vraag ik me af of het wel slim is aangezien ik me niet kan herinneren 100gold te hebben op dat level, nou kan ik wel gold van mijn andere chars aftrekken maar voor een beginner denk ik dat dit niet goed komt, misschien wil Blizzard de goldfarmers/sellers wat tegemoetkomen?

En hoe zit het b.v. met druid travelform, shaman ghostwolf, pala/lock mounts quests worden aangepast? of gaan ze er gewoon vanuit dat ze runs van lvl 70's krijgen, aangezien er niets anders in 'LFG chan' voorbij komt dan 'WTB <input instance> run'.

[ Voor 40% gewijzigd door prutser001 op 24-06-2008 07:58 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:33:
[...]

Yes maar die heb ik dus nu pas, had de eerste 5 punten in stam gedaan in de demon tree. Maar het idee is hetzelfde; voldotten en maar drainen?
dat was dom :P
Edit: mss een domme vraag (en komt mss door m'n hele lage defense) maar zelfs een simpele mob waar ik vroeger 100/100 hp/mana mee eindigde sloeg me tot 60/60 ofzo, vandaar. Ga het met SL erbij proberen en kijken of 't beter gaat als die defense omhoog is :)

Draintanken deed ik altijd met een succy deze doet de meeste dps, je blob heb je niet nodig wnat je draintanked zelf en de imp is sucky met dmg, siphon life + coa + cor + drainlife, straks nightfall erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

prutser001 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:40:

Ik heb zelf een lvl 70 shaman, en heb 2 x 20strength, dit geeft ten alle tijden 80ap extra.
Als ik me goed herinner is crusader 45str? als deze proct? Gebeurd dit vaak?
Is crusader niet 100 str? of was het 100 ap ongeveer dat die gaf. Ik weet het niet meer :D Is echt alweer heeeel lang geleden dat ik die voor het laatst zag. Zelf nog niet kunnen testen. Toen ik de enchants erop gooide ging ik meteen maffen en daarna niet meer ingelogged op de shaman.

[ Voor 29% gewijzigd door KillGhost op 24-06-2008 08:33 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crusader geeft 100str

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@KillGhost
genoeg om weer bij te lezen :D
http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement/

en voor de firewalled
[Enchant Weapon - Mongoose] 4.8% crit per proc (double procs stack) and 2% haste.
[Formula: Enchant Weapon - Crusader] provides 60 Strength (120 AP) at lvl 70 per proc.
[Enchant Weapon - Potency] is a constant +20 Strength (40 AP).

Clearly Mongoose is the preferred enchant, although Crusader can be a cheaper, but still effective alternative. Potency should be completely avoided.

[Formula: Enchant Weapon - Executioner] is roughly equivalent at high T5/T6 levels of gearing to a single enchant of Mongoose. However, Mongoose/Executioner or double Executioner will not outperform the dps benefit of double Mongoose unless the Enhancement Shaman is geared with nearly unobtainable values of Armor Penetration.

Executioner currently does not stack from multiple hands, each proc when DWing will simply refresh the buff. It is unknown if this is intended, since this deviates from how other weapon enchants function. Obviously the value of Executioner will increase as you gain more -Armor gear. At entry raid level a shaman will probably gain more from dual Mongoose enchants. At high T5 content and beyond, Executioner will become more valuable.

Evidence suggests that Mongoose and Executioner have nearly the same uptime and PPM, around 40-45%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

crusader neemt af vanaf lvl60 daarvoor geeft het 100str volgens mij. Zal eens goed opletten. Is dus wellicht beter tijdens lvl'en dan mongoose (in de zin van goedkoper). Overigens gooi ik crusader alleen op minimaal een blue. Een greenie gaat niet zo heel lang mee tijdens het lvl'en.

Crusader procced best vaak. Meestal net niet eenmaal per gevecht. Maar ook regelmatig gehad dat die drie keer heel kort achter elkaar procced (in één gevecht). Ach is ook weer een kleine heal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ja crusader geeft op lvl 60 100 strengt, aleen staar er duidelijk bij dat het effect afneemt boven lvl 60

morgen s4 gear.
ook nog eerst eots weekend (badges voor wapens)
en week daarop AV weekend dat gaat druk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:09
prutser001 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:40:
[...]

En wat vinden jullie van mount op lvl 30? Als de prijzen voor skill/mount hetzelfde blijven vraag ik me af of het wel slim is aangezien ik me niet kan herinneren 100gold te hebben op dat level, nou kan ik wel gold van mijn andere chars aftrekken maar voor een beginner denk ik dat dit niet goed komt, misschien wil Blizzard de goldfarmers/sellers wat tegemoetkomen?

En hoe zit het b.v. met druid travelform, shaman ghostwolf, pala/lock mounts quests worden aangepast? of gaan ze er gewoon vanuit dat ze runs van lvl 70's krijgen, aangezien er niets anders in 'LFG chan' voorbij komt dan 'WTB <input instance> run'.
Volgens mij werden de kosten verlaagd naar 35g, en wat betreft de epic mount quests, die zijn toch pas op level 60 dus daar gebeurt niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Travelform is geen quest , shaman gostwolf ook geen quest.
Lock/Pala zijn alleen lvl 60 quest voor de epic mount de normale mount zijn al lange tijd bij de trainer buyable (ja was idd wel ooit een quest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Lief dagboek...

Gister eerste SSC raid. We zouden om 20:00 beginnen, maar om 20:30 stonden we nog bij de ingang te wachten op mensen. Ach ja, kan gebeuren, we zijn casual en raiden samen met een andere guild. Uiteindelijk om, ik dacht, 21:15 begonnen met de eerste trash-pull.

Alle trash ging zonder problemen. Eenmaal bij Lurker nog even een korte uitleg van tactics (de helft had ze nog helemaal niet gelezen, omdat ze eigenlijk niet mee zouden gaan etc).
1e try: ging de MT dood, en was eigenlijk redelijk chaos.
2e try: al iets beter, kwamen in P2, helaas werden de adds niet opgepakt, halve raid dood.
3e try: nog iets beter, maar nog te veel mensen door spout dood.

Leuk gevecht. Vanavond ZA, maar heb wel zin om binnenkort Lurker opnieuw te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Weet iemand hier wat morgen de preferred blue gems worden om te verkopen. Ik ben nl geen PVPer dus zou niet weten welke gems morgen hard gaan en welke niet. Heb nl nog een aardige collectie uncut blue gems liggen die ik eigenlijk voor mijn main en alt had. echter alt heb ik atm geen tijd om te spelen i.v.m . full time werk. En op mijn main gem ik op dit moment epic ipv blue wannneer ik kan/moet regemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
OkkE schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:39:
Lief dagboek...

Gister eerste SSC raid. We zouden om 20:00 beginnen, maar om 20:30 stonden we nog bij de ingang te wachten op mensen. Ach ja, kan gebeuren, we zijn casual en raiden samen met een andere guild. Uiteindelijk om, ik dacht, 21:15 begonnen met de eerste trash-pull.

Alle trash ging zonder problemen. Eenmaal bij Lurker nog even een korte uitleg van tactics (de helft had ze nog helemaal niet gelezen, omdat ze eigenlijk niet mee zouden gaan etc).
1e try: ging de MT dood, en was eigenlijk redelijk chaos.
2e try: al iets beter, kwamen in P2, helaas werden de adds niet opgepakt, halve raid dood.
3e try: nog iets beter, maar nog te veel mensen door spout dood.

Leuk gevecht. Vanavond ZA, maar heb wel zin om binnenkort Lurker opnieuw te proberen. :)
Mensen die doodgaan aan spout hard op de vingers tikken, en replacen door anderen als ze dood blijven gaan. Spout is typisch zo'n boss ability waar je niet dood aan kan gaan als je enigzins oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:19:
[...]

Tsja, er is een verschil tussen wat je hoort te doen en wat je wilt doen :). Als hij op 10% is, wil ik niet nog zo'n godganse fase lang adds neer moeten halen, dan nuke ik liever even die 10% eraf.

Maar daar heeft blizzard dan blijkbaar weer niet over nagedacht. Maak hem dan gewoon immune during P1, of zorg dat ik gewoon mijn chest krijg.
True True.. Ja dat was slimmer geweest van ze.. Maar ach je had hem dood ;)

Verder gister 3 dailies gedaan :9 Kwam 12 uur thuis van me vriendin, en heb Nagrand/BEM ( weer in me 1tje :D ) en Netherstorm gedaan en toen ben ik eigenlijk doodleuk me bed ingestapt 8)7 .

Voel me wel stuk fitter als normaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Bokkie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:49:
[...]

dat was dom :P

[...]

Draintanken deed ik altijd met een succy deze doet de meeste dps, je blob heb je niet nodig wnat je draintanked zelf en de imp is sucky met dmg, siphon life + coa + cor + drainlife, straks nightfall erbij :P
I know nooblock in de maak :D

Jep gisteren full affli gespecced met ofc. SL en imp corr nu, ik hoef coa op sommige mobs niet eens te gebruiken zo snel gaan ze neer. Nu lvl 32 dus heb Nightfall al en Grim reach, eerste erg lekker, 2e erg nuttig om lekker door te kunnen drainen. Ze vallen als luciferhoutjes nu :)

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.