Vandaar dat ze ook Nax weer opnieuw leven inblazenkaluro2 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:47:
[...]
Die instances hebben 3 jaar lang de tijd gehad om te evolueren, nu zijn de lvl 60 end-game instances nutteloos geworden aangezien TBC instances betere loot yielden.
de 1-59 instances wordt nog excessief gebruik van gemaakt
Dus je statement klopt niet helemaal.
idd maar wel duidelijk minder dan "vroeger"kaluro2 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:47:
[...]
Die instances hebben 3 jaar lang de tijd gehad om te evolueren, nu zijn de lvl 60 end-game instances nutteloos geworden aangezien TBC instances betere loot yielden.
heb het idee dat iedereen zsm lvl70 wil worden en het liefste geboost word ipv een beetje te genieten van de omgeving en proberen alles te zien
Wow : Eonar : Moggets-mage, Kremit-shaman , Pradea-rogue
Dat is toch vooral omdat maar heel weinig mensen dat ooit gezien hebben.Mektheb schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:51:
[...]
Vandaar dat ze ook Nax weer opnieuw leven inblazenin de lichking
Ik vind al die heroics jammer. Ik bedoel ik vond het toch ook niet erg om na 2x WC nooit meer WC in te gaan. Van mij hoeft dat hergebruik niet zo.
UBRS bleef leuk om af en toe te doen, de huidige instances hebben dat geen van alle, jammer genoeg.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Dagboekje,
Tailoring=375
Dus dit weekend loop ik rond met me FSW/Spellstrike set (H)
Heb de offhand ( fetis of primal gods ) al gekocht en loop nu nog rond met SSO Zwaardje
Vanavond continue @ kara run en hopelijk dropt de Prince dagger^^ Anders gaak maar pvp voor Merciless spellblade.
Ook me Tier4 hands mogen krijgen
en heb ik een flinke stap gezet naar exhalted met SSO ^^
Tailoring=375
Heb de offhand ( fetis of primal gods ) al gekocht en loop nu nog rond met SSO Zwaardje
Ook me Tier4 hands mogen krijgen
In de praktijk zul je zien dat Zul Farak nog wel gespeeld wordt, BRD & ST al een stuk minder...kaluro2 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:47:
[...]
Strat, Scholo, Dire Maul, BRS zijn nagenoeg dood. Ze worden eigenlijk alleen nog voor nostalgie redenen nog gespeeld...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
En voor boosts. Ik vond excessief ook wel een groot woord jachromeeh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:06:
[...]
In de praktijk zul je zien dat Zul Farak nog wel gespeeld wordt, BRD & ST al een stuk minder...
Strat, Scholo, Dire Maul, BRS zijn nagenoeg dood. Ze worden eigenlijk alleen nog voor nostalgie redenen nog gespeeld...
Bnet pindle#2913
Baron Run doet men nog regelmatig solo voor goeie drops voor DE en natuurlijk voor baron mount. Rest is redelijk dood. ST heb ik altijd een hekel aan gehad.chromeeh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:06:
In de praktijk zul je zien dat Zul Farak nog wel gespeeld wordt, BRD & ST al een stuk minder...
No guts, no glory!
Class quests en eventuele recipes, voor andere redenen worden ze niet meer gerund nee (of de 1 op 5600 kans droprate van de mount van de Baronchromeeh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:06:
[...]
Al vind ik persoonlijk BRD ook een verschrikkelijke instance, die mogen ze wel schrappen van me

Verwijderd
Ik ziet eigenlijk met een probleem weet maar niet wat het beste is voor mijn rogue , het gaat om het volgende : Momenteel heb ik
http://www.wowhead.com/?item=34893 in MH
http://www.wowhead.com/?item=32027 in OF
En mijn spec is fists/swords ( dus ik krijg op mijn off hand extra atacks en op mijn main hand 5% crit erbij en mijn yellow atacks )
Nu heb ik de toegang tot
http://www.wowhead.com/?item=30082
Wat op zich een erg goed sword is , zal mijn dps omhoog gaan als ik die sword neem en combat swords ga ? Of zal het juist dalen .
Let op elitistjerks zegt dat zowel combat swords als combat fists/swords aan elkaar gelijk zijn !!
Mijn dps is gaat nu van 1.1k met alleen een furry warrior in de group voor de rest full raid buffed . Stats :
1.8k ap
285 hit ,
23/28 epertise
29% crit
http://www.wowhead.com/?item=34893 in MH
http://www.wowhead.com/?item=32027 in OF
En mijn spec is fists/swords ( dus ik krijg op mijn off hand extra atacks en op mijn main hand 5% crit erbij en mijn yellow atacks )
Nu heb ik de toegang tot
http://www.wowhead.com/?item=30082
Wat op zich een erg goed sword is , zal mijn dps omhoog gaan als ik die sword neem en combat swords ga ? Of zal het juist dalen .
Let op elitistjerks zegt dat zowel combat swords als combat fists/swords aan elkaar gelijk zijn !!
Mijn dps is gaat nu van 1.1k met alleen een furry warrior in de group voor de rest full raid buffed . Stats :
1.8k ap
285 hit ,
23/28 epertise
29% crit
na WO een perfecte run gehad te hebben; 4/5 MH allemaal one-shotted zijn we gister naar BT gegaan en daar 3/9 gedaan.
ik heb constant no.1 gestaan met DPS op beide raids...
ik moet zeggen dat een getimede CoDoom met trinket gepopt en een Destruction Potion kan zorgen voor enorm leuke crits. 14K crit op Supremus gisteren...
nu hebben we het hele weekend om Archi en/of Teron te oefenen. ik hoop dat ze down gaan. T6 is altijd leuk
*EDIT*
trouwens ben ik de enige die vind dat er weinig spell dps drops zijn in de eerste gedeeltes van MH/BT.
ik moet zeggen dat een getimede CoDoom met trinket gepopt en een Destruction Potion kan zorgen voor enorm leuke crits. 14K crit op Supremus gisteren...
nu hebben we het hele weekend om Archi en/of Teron te oefenen. ik hoop dat ze down gaan. T6 is altijd leuk
*EDIT*
trouwens ben ik de enige die vind dat er weinig spell dps drops zijn in de eerste gedeeltes van MH/BT.
[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 20-06-2008 11:16 ]
This is the Way.
is die "timed run" te soloen? heb hem binnekort nodig voor mijn 0,5 setKillGhost schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:09:
[...]
Baron Run doet men nog regelmatig solo voor goeie drops voor DE en natuurlijk voor baron mount. Rest is redelijk dood. ST heb ik altijd een hekel aan gehad.
Feit is, met de huidige XP boost, je ruim van 1-60 komt zonder instances. Tuurlijk, het is lekker om een leveltje rested op te gebruiken in een boost door SM / ZF, maar de rest kan je beter negeren. Eventueel voor wat drops. Maar ik mijdt zoveel mogelijk PUG's in de Azeroth instances tegenwoordig. Scheelt een hoop zuchten...
Met mijn huidige char (lvl 61 Rogue) heb ik echter wel WC, SFK, BFD, SM, ZF en ST gezien. Alleen als boost. Dit scheelt dan wel weer wat leveltjes.
Met mijn huidige char (lvl 61 Rogue) heb ik echter wel WC, SFK, BFD, SM, ZF en ST gezien. Alleen als boost. Dit scheelt dan wel weer wat leveltjes.
[ Voor 18% gewijzigd door Ebayzo op 20-06-2008 11:20 ]
Default blanke hetero
Is heel goed te doen, ik doe hem regelmatig op een fury warrior of Demonology lock heb gemiddeld tussen de 9 en 13 min over. Lock is alleen crafted epic items gegeared met blues en War is gewoon pve blues en wat kara epics, met S1 weapons. Niet heel bijzonder dus.Kremit schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:15:
[...]
is die "timed run" te soloen? heb hem binnekort nodig voor mijn 0,5 set
Is wel te doen ja.Kremit schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:15:
[...]
is die "timed run" te soloen? heb hem binnekort nodig voor mijn 0,5 set
No guts, no glory!
Doe effe normaal?NoTimeRemains schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:14:
*EDIT*
Najentus: Ring, Dagger
Supremus: Belt
Akama: Offhand
Rage: Offhand, bracers
Anetheron: Belt
Kazrogal: Leggings
Your point being..? De ring van najentus was de beste totdat haste kwam zo'n beetje. Als je geen hitcap hebt is het nogsteeds goed. De 2 items van rage zijn ook super.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Het liefst wil hij 2-3 items per boss! ^^jarnotjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:33:
[...]
Doe effe normaal?
Najentus: Ring, Dagger
Your point being..? De ring van najentus was de beste totdat haste kwam zo'n beetje. Als je geen hitcap hebt is het nogsteeds goed. De 2 items van rage zijn ook super.
No guts, no glory!
Verwijderd
Ik vind de oude instances heerlijk! Pre-TBC geen ervaring mee maar laatst wel naar AQ20 geweest en Zul Gurub voor fun.
Op me lock heb ik nagenoeg elke instance gezien op Diremaul na ( moet ik toch is doen, ook voor me Epicmount quest dacht ik? )
De gene die ik echt hatte zijn ST,WC en vooral WC
Wat een freaking maze is dat 
DM en ZF vind ik verreweg de leukste en oja SM Cath
Op me lock heb ik nagenoeg elke instance gezien op Diremaul na ( moet ik toch is doen, ook voor me Epicmount quest dacht ik? )
De gene die ik echt hatte zijn ST,WC en vooral WC
DM en ZF vind ik verreweg de leukste en oja SM Cath
Toch zullen de tailor crafted bracers uit BT (recipe dropt in BT) , de bracers of nimble thought in vele gevallen beter zijn. Om ze te craften kost dan wel wat (aan HoD's) maar dan heb je ook wat.jarnotjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:33:
[...]
Haste ring van trash valt daar ook wel onder, evenals de trash cloaksjarnotjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:33:
[...]
Doe effe normaal?
Najentus: Ring, Dagger Boots
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Doe ik ook niet meer...heb al een paar keer gehad dat bijv. een rogue en een shaman staan te bek vechten wie er nou mag tanken, een shaman die alle gear need en ga zo maar doorEbayzo schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:17:
Feit is, met de huidige XP boost, je ruim van 1-60 komt zonder instances. Tuurlijk, het is lekker om een leveltje rested op te gebruiken in een boost door SM / ZF, maar de rest kan je beter negeren. Eventueel voor wat drops. Maar ik mijdt zoveel mogelijk PUG's in de Azeroth instances tegenwoordig. Scheelt een hoop zuchten...

Niet dat ik pre-TBC heb meegemaakt hoor maar toch
Die waren we idd nog vergeten.Bokkie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:52:
[...]
Haste ring van trash valt daar ook wel onder, evenals de trash cloaks
Boots idd ook nog, heb ze notabene zelf.
Je mag echtt niet klagen over wat er kan droppen. Wel over de droprate.
Probeer nu al een tijdje een 2e ring te looten omdat ie simpelweg beter is als de exalted MH ring. Hij dropped gewoon niet, of iemand heeft gewoon zoveel meer geboden dat ik het niet waard vind voor die dkp prijs.
Hopen dat ie ring design in swp een keer dropt.
go loot ZA timed run ring? Kan je gelijk een fatsoenlijke necklace gebruiken ipv dat nub ding wat je nu hebt : Pjarnotjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:58:
[...]
Die waren we idd nog vergeten.
Probeer nu al een tijdje een 2e ring te looten omdat ie simpelweg beter is als de exalted MH ring. Hij dropped gewoon niet, of iemand heeft gewoon zoveel meer geboden dat ik het niet waard vind voor die dkp prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 20-06-2008 12:08 ]
Ik zou dit spel wel weer willen oppikken maar zijn er guilds die je kan joinen ( bvb op een guild database als dat bestaat ) waar je gewoon low level quests mee kan doen ? Kwestie van veel quests niet in je eentje te moeten doen.
NUC I5 256GB SSD
Zo houden, SSC loot is een downgrade. Mother zwaard voor OH pakken en evt. straks weer in sunwell je MH upgraden.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:13:
Ik ziet eigenlijk met een probleem weet maar niet wat het beste is voor mijn rogue , het gaat om het volgende...
Bnet pindle#2913
Is sword in main hand en fist in OH dan ook viable voor rogue? Want in principe heb ik de badges voor dat lelijke fistweapon van de badge vendor. Maar ging er eigenlijk vanuit dat sword spec beter was dus ga ik honor sparen voor s2 swords.
Heeft geen signature.
Nee, de kracht van de fist/sword is dat je mainhand fist de 5 crit krijgt, en je offhand sword voor extra hits zorgt op je mainhand fists.dommerick schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:21:
Is sword in main hand en fist in OH dan ook viable voor rogue? Want in principe heb ik de badges voor dat lelijke fistweapon van de badge vendor. Maar ging er eigenlijk vanuit dat sword spec beter was dus ga ik honor sparen voor s2 swords.
Trade off met dual swords is dus minder kans op procs, maar wel 5% meer critkans op je mainhand.
Offhand sword wordt op dat moment puur ingezet voor extra mainhand attack ipv extra kans op een offhand crit.
Necklace van RoS crap? Nee.. Loop of Cursed Bones, I gotz!!ImdaMned schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:06:
[...]
go loot ZA timed run ring? Kan je gelijk een fatsoenlijke necklace gebruiken ipv dat nub ding wat je nu hebt : P
Weet niet of dat echt veel verschil maakt, wel haal dan bij lange na mijn hitcap niet. Zeker niet omdat ik deze week ook een keer t6 robe wil loten, nog minder hit.
Die ring van ZA idd, timed runs bij ons, mja, wat zullen we er over zeggen..
Ik zwijg...
Nou over het algemeen zijn er zat Guilds die all levels accepteren, echter zijn dit niet de raiding guilds die hoef je niet eerder te benaderen als dat je een levelltje of 60-65 bent.not2secure4u schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:12:
Ik zou dit spel wel weer willen oppikken maar zijn er guilds die je kan joinen ( bvb op een guild database als dat bestaat ) waar je gewoon low level quests mee kan doen ? Kwestie van veel quests niet in je eentje te moeten doen.
Beste wat je kan doen is gewoon inloggen vast beginnen met levellen en dan af en toe in de city's roepen of er ergens plek is in een low level quest guild of iets dergelijks.
[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 20-06-2008 12:33 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Cod kan niet crittenNoTimeRemains schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:14:
na WO een perfecte run gehad te hebben; 4/5 MH allemaal one-shotted zijn we gister naar BT gegaan en daar 3/9 gedaan.ik heb constant no.1 gestaan met DPS op beide raids...
*EDIT*

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 20-06-2008 12:35 ]
Mensen blijven dat denken,maar dat komt vooral omdat ze waarschijnlijk ook niet weten dat CoD 200% van je +spell/shadow dmg krijgtHolyCorn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:34:
[...]
Cod kan niet crittenGod wat weten sommige mensen weinig van hun class
Wist je trouwens dat super mana pots meer dps geven dan destro pots?
NejHolyCorn schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:34:
[...]
Wist je trouwens dat super mana pots meer dps geven dan destro pots?
Zorg gewoon dat de locks hun spreist krijgen en een ret pally met seal of wisdom.
Gisteren RoS een aantal keer geprobeerd en beste try was ~50% bij phase 3 (yay, progress!). Anyway, we wipeden toen omdat de MT dood ging, hij werd gecrushed! xD Anders was die zeker wel down gegaan
Na deze wipe waren we al dik over raid time en toen moesten we dus wel stoppen..
Ik heb mezelf bij 1 try op RoS ook flink geowned in de tweede fase, ik deed op een gegeven moment als hunter 4700critjes en door een beetje 'geluk' deed ik er in 10 seconden ruim 5 achter elkaar :< (blame Daeden)
Ik heb mezelf bij 1 try op RoS ook flink geowned in de tweede fase, ik deed op een gegeven moment als hunter 4700critjes en door een beetje 'geluk' deed ik er in 10 seconden ruim 5 achter elkaar :< (blame Daeden)
[ Voor 6% gewijzigd door Zerotorescue op 20-06-2008 13:01 ]
Timed runs waren bij ons ook niet populair, liever gezegd werd ZA nauwelijk gedaan. (We zijn een MH/BT Guild).jarnotjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:27:
Die ring van ZA idd, timed runs bij ons, mja, wat zullen we er over zeggen..
Ik zwijg...
Nu hebben we met een vast groepje eindelijk de beer binnengesleept en nu wil iedereen opeens ZA in

Zelf er geen zin in hebben om er tijd/energie in te steken en nu er wat te halen is opeens willen profiteren.

agro pullen door "unlucky crits" is gewoon bullshit. Je zit dan al zo dicht achterop de tank dat je eigenlijk al moet gaan nadenken om of even te minder of te FD'en of iets in die geest.. niet gewoon rustig doornuken
blup
dan nog is manapots chainen meer dps (en ook nog steeds nodig)FireAge schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:56:
[...]
Nej
Zorg gewoon dat de locks hun spreist krijgen en een ret pally met seal of wisdom.
Dan hebben rogues het toch makkelijker met alleen haste pot als optie.
No guts, no glory!
ik ben echt een luie flikker als het op buffs aankomt. ik ben feral druid en nu kunnen we wel in form potten met een macro maar ik doe dat echt in uiterste noodgevallen en daar buiten gewoon een foodbufje en dan vind ik het wel weer best
helpt wel dat ik als least geared member van m'n nieuwe guild ook niet verwacht word dat ik fatsoenlijk dps doe, ik ben bare tank geen rouge
blup
Juist als je gear crap is vergeleken met de rest zou je harder je best moeten doen om iets fatsoenelijks neer te zetten. Sowieso is er geen reden whatsoever om niet te potten. Ik snap ook niet waarom mensen geen flask of wat dan ook nemen of geen mana pots etc. Zoveel kosten ze tegenwoordig ook niet meer. Vooral niet met de dailies etc. Zwak excuus!
No guts, no glory!
Omdat het, voor mij als healer in MH en alles in BT tussen Naj en BB, niet uitmaakt of ik een gevecht eindig met 50% mana of met 30% mana ^^KillGhost schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:28:
Juist als je gear crap is vergeleken met de rest zou je harder je best moeten doen om iets fatsoenelijks neer te zetten. Sowieso is er geen reden whatsoever om niet te potten. Ik snap ook niet waarom mensen geen flask of wat dan ook nemen of geen mana pots etc. Zoveel kosten ze tegenwoordig ook niet meer. Vooral niet met de dailies etc. Zwak excuus!
Bnet pindle#2913
http://www.telegraaf.nl/d...ignerkleding__.html?p=8,2
designerkleding en big bags
Ondermeer exclusieve tassen en juwelen kunnen bij het karakter voor bizar hoge prijzen gekocht worden. Afgezien van de Gigantique-tas (de grootste opslagmogelijkheid in het spel), hebben de accessoires echter geen functioneel doel. Echt iets voor de modebewuste WoW-speler dus...
[ Voor 48% gewijzigd door Kremit op 20-06-2008 13:58 ]
Looks > stats! Wie gebruikt er nou een spelldmg offhand als je je nieuwe Gucci handtas kan equippen!!!Kremit schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:57:
http://www.telegraaf.nl/d...ignerkleding__.html?p=8,2
[...]
Bnet pindle#2913
jarnotjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:58:
[...]
Die waren we idd nog vergeten.
owjah, heb er nu 2, volgende upgrade is eerst t6 bracers voor ik me badges legs ga halen (of de chest).
[ Voor 8% gewijzigd door Routed op 20-06-2008 14:08 ]
Verwijderd
Nerf priests!porn* schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:46:
[...]
Omdat het, voor mij als healer in MH en alles in BT tussen Naj en BB, niet uitmaakt of ik een gevecht eindig met 50% mana of met 30% mana ^^
Oh nee, heb er zelf ook een.
Lang geleden dat ik de drinkknop heb aangeraakt
Inderdaad, Gucci handtas >> Shield!porn* schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:01:
[...]
Looks > stats! Wie gebruikt er nou een spelldmg offhand als je je nieuwe Gucci handtas kan equippen!!!
Dat klopt, maar je weet van tevoren de uitkomst niet. Door een paar fouten hier en daar kan het voorkomen dat je opeens meer moet healen oid. Dan kan je dus wel in de problemen komen. Als je alles op farm hebt is er misschien iets voor te zeggen. Daarvoor echter niet. En al helemaal niet als je gewoon meelift en als excuus hebt dat je toch al crap dps of whatever doet. Dan moet je jezelf bewijzen imho.porn* schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:46:
Omdat het, voor mij als healer in MH en alles in BT tussen Naj en BB, niet uitmaakt of ik een gevecht eindig met 50% mana of met 30% mana ^^
No guts, no glory!
Zo, krijg net door dat ik terug moet naar WoW.
Dus ik denk dat ik mijn sub maar weereens ga vernieuwen, voor de zoveelste keer.
Nu nog kijken wat ik precies ga doen, of gewoon weer PvPen met mijn Rogue, of de S2 set gaan verzamelen met mijn Warlock, of een nieuwe char rollen.
Dus ik denk dat ik mijn sub maar weereens ga vernieuwen, voor de zoveelste keer.
Nu nog kijken wat ik precies ga doen, of gewoon weer PvPen met mijn Rogue, of de S2 set gaan verzamelen met mijn Warlock, of een nieuwe char rollen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jup, farmstuff standaard pot ik niet. Normaal ben ik daar ook vrij makkelijk mee hoor mats boeien me niet. Resto flasks voegen voor mij echter op niet-progression raids niks toe, vandaar dat ik dan niet pot. When shit hits the fan, pak ik een mad alch pot voor een free buffje en een bak mana (heb de stone). Daarnaast heb ik nog shadowfiend en inner focus trucjes waarmee ik als 't moet 10-14k mana in een minuut kan regennen.KillGhost schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:12:
[...]
Dat klopt, maar je weet van tevoren de uitkomst niet. Door een paar fouten hier en daar kan het voorkomen dat je opeens meer moet healen oid. Dan kan je dus wel in de problemen komen. Als je alles op farm hebt is er misschien iets voor te zeggen. Daarvoor echter niet. En al helemaal niet als je gewoon meelift en als excuus hebt dat je toch al crap dps of whatever doet. Dan moet je jezelf bewijzen imho.
Healing is gewoon anders dan dps, waarbij potten altijd nuttig is (tenzij je tegen threat caps aanloopt en dan moet je je maar eens af gaan vragen wat de MT aan het doen is).
Bnet pindle#2913
Ja joh, jat alle loot maar, squidface!Routed schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:05:
[...]
owjah, heb er nu 2, volgende upgrade is eerst t6 bracers voor ik me badges legs ga halen (of de chest).
AoC was zó spannend ja ?On_E schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:27:
Zo, krijg net door dat ik terug moet naar WoW.![]()
At least you are chicken
Haste ring is bij ons ook al lang niet meer gedropt, evenals de illidan staf.
Laatste tijd weer wat lol in me rogue.
Waar ik van baal qua badge loot is dat er geen boots zijn met spelcrit ipv spelhit
Hoe zit het nou met die mad alchemist potion.porn* schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:36:
[...]
When shit hits the fan, pak ik een mad alch pot voor een free buffje en een bak mana (heb de stone). Daarnaast heb ik nog shadowfiend en inner focus trucjes waarmee ik als 't moet 10-14k mana in een minuut kan regennen.
Heb al een tijd niet meer met mijn priest gespeeld, maar in de beginnen overschreef de mad alchemist potion het elixer effect die op het moment actief was. Is dit nu aangepast zodat het een additionele buiff wordt naast de actieve guardian/battle elixer ?
Als priest had ik als voorbeeld de +healing elixer, na het nemen van de mad alchemist potion was dit een +defence effect. Net wat ik (toen) nodig had als holy priest
sindsdien eigenlijk nooit meer naar omgekeken, omdat het effecten overschreef waarvan ik dus niet van gedient ben..
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Wat is beter voor dps warriors (arms en fury) haste pots of mighty rage pots?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik vermoed haste, aangezien je dan met meer white hits ook meteen meer rage krijgt.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik vermoed haste, aangezien je dan met meer white hits ook meteen meer rage krijgt.
Mad.Alch. pots laten je bestaande buff met rust, dus het is eigenlijk een gewone Mana pot, tenzij het effect het zelfde is als je bestaande buff, dan wordt je bestaande vernieuwd. Je krijgt er geen buff bij als je al een Guardian/Battle hebt, maar deze worden ook niet meer overschreven.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nah, het combat-systeem beviel me uiteindelijk helemaal niet.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik bedoelde dat ik dood ging door de aura;eendje schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:01:
agro pullen door "unlucky crits" is gewoon bullshit. Je zit dan al zo dicht achterop de tank dat je eigenlijk al moet gaan nadenken om of even te minder of te FD'en of iets in die geest.. niet gewoon rustig doornuken
Aura of Desire
Damage taken when damage dealt.
Healing increased by 100%.
Decreases maximum mana over time.
Als je dan in 10 seconden meer dan 20.000 damage doet en geen heal ontvangt dan ben je snel dood
Dat en omdat je in principe niet echt rage problemen zou moeten hebben om mee te beginnen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:00:
En het leukste, hij kan crittenOkkE schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:02:
Mad.Alch. pots laten je bestaande buff met rust, dus het is eigenlijk een gewone Mana pot, tenzij het effect het zelfde is als je bestaande buff, dan wordt je bestaande vernieuwd. Je krijgt er geen buff bij als je al een Guardian/Battle hebt, maar deze worden ook niet meer overschreven.
Bovendien is het pro als priest om potted te zijn met armor
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 20-06-2008 15:22 ]
Bnet pindle#2913
Ook al zit ik bij een spriest en is er wisdom gejudged dan ga ik nog steeds te snel door m'n mana heen hoor. Super mana pots altijd > destro pots.FireAge schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:56:
[...]
Nej
L2watch health?ZeRoDeaD schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:18:
[...]
Ik bedoelde dat ik dood ging door de aura;
Aura of Desire
Damage taken when damage dealt.
Healing increased by 100%.
Decreases maximum mana over time.
Als je dan in 10 seconden meer dan 20.000 damage doet en geen heal ontvangt dan ben je snel dood
Haste, no doubt about it. (hoi wow'ende tweakertjesVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:00:
Deze plek is te koop.
Oh en nog beter: ze zijn zo verschrikkelijk cheap om te makenporn* schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:22:
[...]
Dat en omdat je in principe niet echt rage problemen zou moeten hebben om mee te beginnen.
[...]
En het leukste, hij kan critten
Bovendien is het pro als priest om potted te zijn met armor
Mja dat vergeet ik voor het gemak nog even Oorodie83 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:27:
[...]
Oh en nog beter: ze zijn zo verschrikkelijk cheap om te maken
Hehe ach doe 't nog wel eens sporadisch maar dan meer om de rest gemoedsrust te geven dan m'n mana vol te krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:06:
[...]
Nerf priests!
[ Voor 42% gewijzigd door porn* op 20-06-2008 15:38 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Voor m'n pala is drinken in de meeste gevallen broodnodig, misschien doe ik wel gewoon te veel m'n best om de priests een beetje bij te houdenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:06:
[...]
Nerf priests!
De laatste weken een paar maal een 4 chest gedaan met 2 healers (pala en resto shaman of pala holy priest) waarbij ik geen shadowpriest had, maar met de nodige mana pots was dit toch te doen. Voor een guild dat niet nog niet eens aan de T6 bazen is begonnen vind ik dat niet slecht
Het ging mij niet omdat het cheap is.rodie83 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:27:
[...]
Oh en nog beter: ze zijn zo verschrikkelijk cheap om te maken
Het was waarschijnlijk een bug die mijn bestaande "dure" elixers buffs overschreef voor een relatief waardeloze elixer buff. Misschien binnenkort toch maar weer eens een keer proberen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
True, true. Uiteindelijk blijft het l2p, maar ik was gewoon te druk bezig om op mijn agro te letten en ik had niet door dat Daeden gereflect was en omdat je je target zonder die debuff echt niet 4700+ crit ging ik er ook niet van uit dat dat wel goed zat
Gisteren was er weer een Hunter (de classofficer zelfs) die overagrode op Teron Gorefiend door een "Hidden Resist"
Oi, da's de naam van mijn Draenei shammy
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Zie je dat niet in je combat log dan? Ik heb ooit met SCT toen ik nog rogue speelde een groene melding "feint" gemaakt voor als ie goed ging, rood voor als ie miste ofzo.ZeRoDeaD schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:40:
[...]
True, true. Uiteindelijk blijft het l2p, maar ik was gewoon te druk bezig om op mijn agro te letten en ik had niet door dat Daeden gereflect was en omdat je je target zonder die debuff echt niet 4700+ crit ging ik er ook niet van uit dat dat wel goed zat
Gisteren was er weer een Hunter (de classofficer zelfs) die overagrode op Teron Gorefiend door een "Hidden Resist"Zijn Omen vertelde hem dat die 0 threath had, echter stond die op mijn Omen wel bovenaan op dat punt, maar Omen hoort toch te syncen? oO Hierna werden we flink generfed met een Blessing of Salvation ipv Kings :<
Bnet pindle#2913
95% van de feign death resists worden weergegeven in je combat log, maar die laatste 5% van de resists zijn alleen bekend op de server ofzo... Ik heb zelf een addon die duidelijk laat weten dat er volgens het combat log een Feign Death resist is geweest en heb ook één keer gehad dat ik agro kreeg terwijl ik nog geen 30 seconden eerder had ge-Feign Deathed.
[ Voor 0% gewijzigd door Zerotorescue op 20-06-2008 15:56 . Reden: Typo ]
Iedereen is al naar huis toe?
No guts, no glory!
En dan zit ik hier nog tot 17:00 met gigantische drukte
Waarschijnlijk dus nog ietsje langer werken.

No guts, no glory!
Altijd rustig hier tussen 4 en 5, zeker vrijdags
Ik ben er ook vandoor, veel plezier nog tot de 5 uur...
speel ze
(later vanavond)
Ik ben er ook vandoor, veel plezier nog tot de 5 uur...
speel ze
Verwijderd
Dan nog steeds lackt fists/swords met ong 1% volgens elitist jerks ik wed dat je die 1% zeker dubbel terug pakt met het verschil tussen bijv s2 sword en vanir fists .Bokkie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:24:
[...]
Nee, de kracht van de fist/sword is dat je mainhand fist de 5 crit krijgt, en je offhand sword voor extra hits zorgt op je mainhand fists.
Trade off met dual swords is dus minder kans op procs, maar wel 5% meer critkans op je mainhand.
Offhand sword wordt op dat moment puur ingezet voor extra mainhand attack ipv extra kans op een offhand crit.
Wat doe je dan nog hier?KillGhost schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:41:
En dan zit ik hier nog tot 17:00 met gigantische drukteWaarschijnlijk dus nog ietsje langer werken.
Ligt aan het verschil tussen fist/sword. Als die maar groot genoeg is dan kan het uit.
No guts, no glory!
iemand zin om een 31 pally te lvlen? ik ben lui en speel atm battlefield heroes
Verwijderd
Aan Smultie... Speel jij een tier6 balance druid op trollbane in danials oid? Ik kom binnenkort ook naar Trololbane.
Hey allemaal,
Ik heb van de week nog mijn warlock omgetoverd naar destruction maar ik mis gewoon de gear om er effectief dingen mee te doen. Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik heb inmiddels een druid, paladin en warlock op 70. Nu ben ik op zoek naar een class die burst dmg heeft. redelijk kan grinden, leuk blijft en gewild is in pve en in pvp mogelijkheden heeft. Nu is dit misschien teveel gevraagd,
Nu zit ik zelf te denken aan een shaman, echter heb je dan te maken met gebrek aan cc.
Maar elemental en enhancement hebben burst, met alle drie de tree kun je uit de voeten in pve.
Door te wisselen met specs kun je veel lol blijven hebben denk ik. en in Resto/Elemental zal je in arena ook wel een eind kunnen komen. Welke talents raden jullie aan indien shaman, LW en engineering ?
Hebben jullie andere ideeën dan hoor ik ze graag.
Ik heb van de week nog mijn warlock omgetoverd naar destruction maar ik mis gewoon de gear om er effectief dingen mee te doen. Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik heb inmiddels een druid, paladin en warlock op 70. Nu ben ik op zoek naar een class die burst dmg heeft. redelijk kan grinden, leuk blijft en gewild is in pve en in pvp mogelijkheden heeft. Nu is dit misschien teveel gevraagd,
Nu zit ik zelf te denken aan een shaman, echter heb je dan te maken met gebrek aan cc.
Maar elemental en enhancement hebben burst, met alle drie de tree kun je uit de voeten in pve.
Door te wisselen met specs kun je veel lol blijven hebben denk ik. en in Resto/Elemental zal je in arena ook wel een eind kunnen komen. Welke talents raden jullie aan indien shaman, LW en engineering ?
Verwijderd
Mage imo.KraveN schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:45:
Hey allemaal,
Door te wisselen met specs kun je veel lol blijven hebben denk ik. en in pvp/elemental zal je in arena ook wel een eind kunnen komen. Welke talents raden jullie aan indien shaman, LW en engineering ?
Denial. *points at signature. (als je 1 van de classes hebt uit m'n sig, you know what to doVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:29:
Aan Smultie... Speel jij een tier6 balance druid op trollbane in danials oid? Ik kom binnenkort ook naar Trololbane.
[ Voor 11% gewijzigd door HolyCorn op 20-06-2008 22:21 ]
Verwijderd
Zo, Cheat Death nerf aangekondigd en ik kan zeggen dat ik er blij mee ben. Heb sinds kort ook 5/8 T6, waarmee ik deze week dus even ging PvP'en. Heb zo'n 170 resilience in T6 gear, 2300 Ap, 34% crit en dan nog 6% extra Hemo damage. Kan niet echt zeggen dat ik veel vrienden gemaakt heb denk ik, heb al vier mensen ofzo die niet meer willen duelen als ik T6 draag 
M'n normale PvP gear is zo'n 300 resilience, 2197 Ap en 32% crit en dat is zonder T6 bonussen of iets. Is ook wel lekker, sla wel harder dan de meeste rogues en wordt toch nooit getarget in RMP.
Maargoed, met de nieuwe Cheat Death kom ik met Resilience uit op zon 60% damage reduction en dat vind ik wel mooi. Een Rogue moet nu 441 resilience hebben voor de oude Cheat Death (90%) en dan is niet haalbaar zonder resilience te gemmen en dus jezelf hard te gimpen. Ik denk dat ik in 2 vs 2 zelfs nog mn T6 kan dragen, daar wordt ik toch niet opeens neergeburst als rogue met een goede druid achter me.
Leuke change dus wel, helaas dat Warglaives + 4 Season 3 + 4 T6 nog steeds de beste optie, maar daar zit een hoop tijd in
En natuurlijk een leuke Titel + Mount over een kleine 2 weken ;>
M'n normale PvP gear is zo'n 300 resilience, 2197 Ap en 32% crit en dat is zonder T6 bonussen of iets. Is ook wel lekker, sla wel harder dan de meeste rogues en wordt toch nooit getarget in RMP.
Maargoed, met de nieuwe Cheat Death kom ik met Resilience uit op zon 60% damage reduction en dat vind ik wel mooi. Een Rogue moet nu 441 resilience hebben voor de oude Cheat Death (90%) en dan is niet haalbaar zonder resilience te gemmen en dus jezelf hard te gimpen. Ik denk dat ik in 2 vs 2 zelfs nog mn T6 kan dragen, daar wordt ik toch niet opeens neergeburst als rogue met een goede druid achter me.
Leuke change dus wel, helaas dat Warglaives + 4 Season 3 + 4 T6 nog steeds de beste optie, maar daar zit een hoop tijd in
Verwijderd
Ben ik wel mee eens , ik ging ook gewoon pvpen met pve gear , kwam op 2,2k ap en 28% crit en iets van 120 resiVerwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:03:
Zo, Cheat Death nerf aangekondigd en ik kan zeggen dat ik er blij mee ben. Heb sinds kort ook 5/8 T6, waarmee ik deze week dus even ging PvP'en. Heb zo'n 170 resilience in T6 gear, 2300 Ap, 34% crit en dan nog 6% extra Hemo damage. Kan niet echt zeggen dat ik veel vrienden gemaakt heb denk ik, heb al vier mensen ofzo die niet meer willen duelen als ik T6 draag
Was wel grappig als ik dan premedation gebruikt dan kon ik cheap shot > `1x hemo > kindney shot met een volle energy bar > 4x hemo = dood clothie
S1 Rogues vs t6 is vaak niet eens een win voor t6 hoor.... Ik vind dat mensen niet zoveel moeten zeiken.
Rogues kunnen alleen maar dps
-Niet buffen
-Geen suport classe
-Laage armor
-Geen resistens.
We hebben dingen als cheat dead gewoon nodig. anders geef rogues maar mail.. :-/ en wat "all spell resistens ". Mensen zijn stom. IK zeg L2play. je weet toch welke skill je gebruikt ? waarom proberen mensen dan een 4k killing blow te krijgen op rogues.... Breng de rogue naar 1k HP en maak het af met een simplel bleed effect of zoiets
.
En ik speel ook caster klasses waaronder een lock.
-Niet buffen
-Geen suport classe
-Laage armor
-Geen resistens.
We hebben dingen als cheat dead gewoon nodig. anders geef rogues maar mail.. :-/ en wat "all spell resistens ". Mensen zijn stom. IK zeg L2play. je weet toch welke skill je gebruikt ? waarom proberen mensen dan een 4k killing blow te krijgen op rogues.... Breng de rogue naar 1k HP en maak het af met een simplel bleed effect of zoiets
[ Voor 30% gewijzigd door HStyles op 21-06-2008 22:54 ]
Ik vraag mij echt altijd af wat nou zou leuk is aan een lock.
Ik heb zelf er ook eentje (lvl 37), maar het is eig heel erg simpel. Je gooit DOT's op een mob, je laat je VW erop afgaan met Torment aan, en dan gebruik je je wand; als de DOT's op zijn dan moet je ze ff opnieuw casten.
Verder zit er geen uitdaging in, ik vind het wel leuk met mijn lock spelen, maar ik kan niet uitleggen waarom ik het leuk vind.
Weet iemand dat?
(En dan nog ff een relevante vraag: wat is de beste talenttree voor een solo paly?)
Ik heb zelf er ook eentje (lvl 37), maar het is eig heel erg simpel. Je gooit DOT's op een mob, je laat je VW erop afgaan met Torment aan, en dan gebruik je je wand; als de DOT's op zijn dan moet je ze ff opnieuw casten.
Verder zit er geen uitdaging in, ik vind het wel leuk met mijn lock spelen, maar ik kan niet uitleggen waarom ik het leuk vind.
Weet iemand dat?
(En dan nog ff een relevante vraag: wat is de beste talenttree voor een solo paly?)
en Hunters dan ?GoTCoast schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:24:

Enne: Ga affliction met punten in imp voidwalker. Vanaf lvl 50 ga je demon
[ Voor 8% gewijzigd door HStyles op 21-06-2008 23:32 ]
Verwijderd
interesante punten, helaas mix je de toepassing voor PvP en PvE door elkaar.HStyles schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 22:50:
S1 Rogues vs t6 is vaak niet eens een win voor t6 hoor.... Ik vind dat mensen niet zoveel moeten zeiken.
-Niet buffen
-Geen suport classe
-Laage armor
-Geen resistens.
We hebben dingen als cheat dead gewoon nodig. anders geef rogues maar mail.. :-/ en wat "all spell resistens ". Mensen zijn stom. IK zeg L2play. je weet toch welke skill je gebruikt ? waarom proberen mensen dan een 4k killing blow te krijgen op rogues.... Breng de rogue naar 1k HP en maak het af met een simplel bleed effect of zoiets.
Het is gewoon zo dat door evasion en CLOS rogues een hele behoorlijke PvP survival hebben, tel daar vanish en sprint bij op dan zie je dat PvP wise rogues het helemaal niet zo slecht vergaat (dan tel ik blind, sap gauge en 3 verschillende silences niet eens mee).
PvE wise zijn idd rogues enigzins achtergesteld mbt support aan andere classes (ik heb liever een enh.shaman oid. er extra bij ivm totems & APbuff )
Er is niets frustrerender dan beiden zonder cooldowns tegenover elkaar te staan, en net op het laatste moment een instant af te krijgen, waarna de rogue godmode krijgt. Op dat soort momenten duurt een seconde een eeuwigheid.
Zeker als je een cloth-/burst-class bent komt zon buff altijd op het verkeerde moment.
Kortom L2P gaat niet altijd op, zeker niet als je stelt.... breng ff naar 1k en drop er een bleed op, dit is vaak lastiger dan het lijkt.
Ik denk ook wel dat er door deze aanpassing een shift gaat ontstaan in de rogue PvP builds waardoor de participation van subtility rogues in highlevel arena PvP daalt.
Huh? hoe bedoel je dan? Kan jij miss een talenttree geven?HStyles schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:31:
[...]
en Hunters dan ?
Enne: Ga affliction met punten in imp voidwalker. Vanaf lvl 50 ga je demon
Maar ik zit nu ook op affliction, het is zo uit mijn hoofd gezegd 25/3/0 (kan dat als lvl 37?)
Verwijderd
Hoi, hoe is het daar nou rond 1500 rating?HStyles schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 22:50:
-Niet buffen
-Geen suport classe
-Laage armor
-Geen resistens.
We hebben dingen als cheat dead gewoon nodig. anders geef rogues maar mail.. :-/ en wat "all spell resistens ". Mensen zijn stom. IK zeg L2play. je weet toch welke skill je gebruikt ? waarom proberen mensen dan een 4k killing blow te krijgen op rogues.... Breng de rogue naar 1k HP en maak het af met een simplel bleed effect of zoiets.
Ik wil best hoger komen. Weet je wel hoe lastig het is om een mage of disc priest te vinden op BB
(die minimaal s1 heeft, geen rep gear.. ) :-/
Wat betreft je Lock. Ben er al weer een tijdje uit maar volgens mij is op lvl37 ook al de mogelijkheid tot draintanken met een Succy als DPS tot je beschikking. Probeer dat eensGoTCoast schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:24:
Weet iemand dat?
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Het kan onmogelijk moeilijker zijn dan op Trollbane, er zijn hier hooguit 10 goede PvP'ers. Vorig seizoen hadden we aan Horde-side maarliefst 3 Gladiators, oftewel één 3 vs 3 team.HStyles schreef op zondag 22 juni 2008 @ 02:30:
[...]
Ik wil best hoger komen. Weet je wel hoe lastig het is om een mage of disc priest te vinden op BB![]()
(die minimaal s1 heeft, geen rep gear.. ) :-/
Het kost gewoon wat tijd om jezelf op te werken en spelen met slechte spelers hoort daarbij. In season 1 dacht ik dat Combat Daggers een goede specc was in Arena, ik had max 1400 rating in die tijd. Toen ging in Season 2 migraten naar Trollbane voor PvE, waar ik wat ging spelen met mensen die ik totaal niet kende. Ik speelde Paladin/Rogue/Warlock, oftewel een shit setup, maar we haalde 2K. Speelde toen Combat Swords (Dit was de tijd van HARP en Combat Maces) met maarliefst 2 stukken Merciless.
Op een gegeven moment kwam ik drie andere gasten van onze server tegen (voor de Trollbaners: Kaasje, Inczz en Kraglor) die we met 3-0 versloegen in 3 potjes Arena. Ik vroeg gewoon aan Inczz of hij in Season 3 al iets geplanned had en gelukkig was dat niet zo. Priest zoeken was makkelijk, vooral omdat Inczz toch bekend was als beste Mage op Trollbane/Horde. We vonden een Priest, maar die werd gehacked

En nu, in Season 3 staan we atm 7de van de Battlegroup met een ~2400 rating...
Moraal: Je moet wel jezelf 'opwerken' in dat Arena wereldje, je moet zelf mensen vragen, je moet vooral niet blijven wachten tot een goede speler uit de lucht komt vallen. Een goede druid vriend van mij zocht een warlock voor 2 vs 2 en bleef drie dagen lang 'LF Warlock 2 vs 2' in /2 spammen. Na drie dagen vond hij een warlock die niemand kende en ook totaal geen gear had. Nu is hij de hoogste gerankde 2 vs 2 van Trollbane
Verwijderd
Yup hetzelfde hier als Mysteri0uz. In s2 is mijn hunter 70 gedinged waarna ik een tijd als terribad heb rondgelopen rond 1600 rating. Op de server waar ik destijds speelde was het onmogelijk om goede partners te vinden. Begin s3 getransfered naar Balnazzar, PvP guild gejoined. 2 Dagen in /2 gezocht naar een priest, een gevonden. 1800 Rating mee gehaald. Daarna vroeg een guildie of er iemand een 5v5 nodig had. Die 5v5 ben ik gejoined.
De 5v5 zelf werkte natuurlijk niet, maar de priest die erin zat (ook een guildie) vroeg ik of hij is 2v2 met mij wou spelen. 2k Rating gehaald. Vanaf daar altijd rond 2 k gespeeld. Wel heel veel goede vrienden gemaakt.
Hierna ben ik druid gererolled rond februari, maar omdat ik al zoveel vrienden had was een partner vinden niet moeilijk. Op dit moment speel ik ~2400 2v2 en ~2200 3v3
.
Arena is vooral een kwestie van goede vrienden hebben waarmee je goed kan communiceren.
De 5v5 zelf werkte natuurlijk niet, maar de priest die erin zat (ook een guildie) vroeg ik of hij is 2v2 met mij wou spelen. 2k Rating gehaald. Vanaf daar altijd rond 2 k gespeeld. Wel heel veel goede vrienden gemaakt.
Hierna ben ik druid gererolled rond februari, maar omdat ik al zoveel vrienden had was een partner vinden niet moeilijk. Op dit moment speel ik ~2400 2v2 en ~2200 3v3
Arena is vooral een kwestie van goede vrienden hebben waarmee je goed kan communiceren.
Verwijderd
Hehe, daar sta ik dan met mijn 1100 rating 
Maar goed, ik speel met mijn broer en we hebben op onze warrior (ik) en paladin niet eens reputation om alle blauwe items te kopen. Ik wil best de reputation halen. Maar na een vrijdag avond en heel weekend zoeken naar een PuG en geen enkele vinden (wel voor heroics, maar daar heb je de rep dan ook niet voor) Andere alternatief ook geprobeerd, kijken of ik met die paar groupquests er nog kom lukte ook niet. Geen groep te vinden.
Het spel begint me op deze manier echt de strot uit te hangen. Iedereen doet eigenlijk alleen nog maar één van de volgende dingen: Arena, Battle grounds, dailies, raids en soms heroics. Goup quests en normal instances kan je vergeten. Men doet alleen nog maar boosts, dus als je die niet kan krijgen kan je het vergeten. Het gevolg is dat ik van pure elende in mijn greens in de bG's en arena sta. En dat alles in de hoop dat ik nog een beetje gear weet te verzamelen daar, wat ook niet op schiet door de kut rating en gear. Heb maar hammersmith gekozen om iig nog een fatsoenlijk wapen te kunnen maken. en over 4 weken heb ik mijn eerste arena item nou nou dat schiet op.
Enige reden dat ik nog speeltijd heb is omdat we langzaam progressie hebben in BT en MH. Wat toch twee keer per week fun is. Maar verder is de server (TVC) dood als een pier.
Maar goed, ik speel met mijn broer en we hebben op onze warrior (ik) en paladin niet eens reputation om alle blauwe items te kopen. Ik wil best de reputation halen. Maar na een vrijdag avond en heel weekend zoeken naar een PuG en geen enkele vinden (wel voor heroics, maar daar heb je de rep dan ook niet voor) Andere alternatief ook geprobeerd, kijken of ik met die paar groupquests er nog kom lukte ook niet. Geen groep te vinden.
Het spel begint me op deze manier echt de strot uit te hangen. Iedereen doet eigenlijk alleen nog maar één van de volgende dingen: Arena, Battle grounds, dailies, raids en soms heroics. Goup quests en normal instances kan je vergeten. Men doet alleen nog maar boosts, dus als je die niet kan krijgen kan je het vergeten. Het gevolg is dat ik van pure elende in mijn greens in de bG's en arena sta. En dat alles in de hoop dat ik nog een beetje gear weet te verzamelen daar, wat ook niet op schiet door de kut rating en gear. Heb maar hammersmith gekozen om iig nog een fatsoenlijk wapen te kunnen maken. en over 4 weken heb ik mijn eerste arena item nou nou dat schiet op.
Enige reden dat ik nog speeltijd heb is omdat we langzaam progressie hebben in BT en MH. Wat toch twee keer per week fun is. Maar verder is de server (TVC) dood als een pier.
wacht even.... je kan geen items beter dan Uncommon en de occasional Rare krijgen, maar je guild zit qua Pve in BT/MH, waar jij blijkbaar ook meegaat "wat toch twee keer per week fun is" Dat kan maar drie dingen betekenen:
a: je hebt zeer asociale guildies die alleen maar inloggen om te raiden
b: ik snap maar de helft van je verhaal
c: je liegt dat je barst
FUk je huidige server, zoek een andere die wel lekker druk is (met eventueel redelijke pve progress) en roll daar een char die just in time 70 is voor wotlk zodat je met de meute mee kan naar 80 waar andere dingen weer belangrijk zijn (blizz heeft al aangegeven dat de huidige rep niet gebruikt gaat worden in wotlk).Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:05:
Probeer daar een guild te joinen waarmee je in de beginne wat leuke loot kan op pakken en doe samen met iedereen de eerste race naar reverd voor heroics.
EN kijk ff of er een class is die in highdemand is die jouw ook leuk lijkt om te spelen, leuk hoor al die rogues/warriors maar er kunnen er maar zoveel in een guild.
Healing varianten zijn veel meer in demand dan bovestaande classes (zo heb ik nog absoluut geen spijt van mijn reroll van mage>shaman)
Er zijn nu eenmaal zat dode servers, cker in deze fase van de TBC cycle..
je kan er of beter wat aan doen of er gewoon genoegen mee nemen dat het atm zo is.
Beste,
Ik heb een re-organize gedaan van mijn UI en deze is bijna af maar, zit met action buttons van me Pet. Op de bijlage/link zie je 3 blokken en ik weet absoluut niet hoe ik deze weg krijg. Ze komen op als m'n Pet aanvalt.
OPGELOST
Ik heb een re-organize gedaan van mijn UI en deze is bijna af maar, zit met action buttons van me Pet. Op de bijlage/link zie je 3 blokken en ik weet absoluut niet hoe ik deze weg krijg. Ze komen op als m'n Pet aanvalt.
OPGELOST
[ Voor 36% gewijzigd door Maduth op 22-06-2008 17:05 ]
Verwijderd
Tja de server is ruk, maar zit daar wel met vrienden, collega's en familie. Maar die verschijnen tegenwoordig net zo min voor normal instances. Alleen voor raids verschijnen er nog mensen. Het is idd waarschijnlijk dat het zo laat in de cycle is voor TBC.Routed schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:35:
[...]
FUk je huidige server, zoek een andere die wel lekker druk is (met eventueel redelijke pve progress) en roll daar een char die just in time 70 is voor wotlk zodat je met de meute mee kan naar 80 waar andere dingen weer belangrijk zijn (blizz heeft al aangegeven dat de huidige rep niet gebruikt gaat worden in wotlk).
Probeer daar een guild te joinen waarmee je in de beginne wat leuke loot kan op pakken en doe samen met iedereen de eerste race naar reverd voor heroics.
EN kijk ff of er een class is die in highdemand is die jouw ook leuk lijkt om te spelen, leuk hoor al die rogues/warriors maar er kunnen er maar zoveel in een guild.
Healing varianten zijn veel meer in demand dan bovestaande classes (zo heb ik nog absoluut geen spijt van mijn reroll van mage>shaman)
Er zijn nu eenmaal zat dode servers, cker in deze fase van de TBC cycle..
je kan er of beter wat aan doen of er gewoon genoegen mee nemen dat het atm zo is.
Het is ook iets dat geleidelijk gaat. Mijn priest was bij de eerste lading level 70 op de server. En aangezien ik mijn raid healing spec van level 60 heb gehouden van 60->70 met de nieuwe punten in talents die mijn damage verhoogden heb ik veel in instances kunnen levelen met die priest. Stond op level 67 al de level 70 instances te doen (muv TK uiteraard). Overal de heroic keys gehaald en meteen karazhan in. Helaas was de rest van de casual raiding guild wat langzamer, waardoor we nu pas in BT/MH bezig zijn
Mijn tweede level 70 is een druid, groepen vinden was een eitje met de meeste mensen nog geen 70. Maar tegen de tijd dat die 70 was werd het lastiger om groepen te vinden wanneer ik wilde. Als tank werd ik echter nog vaak genoeg gevraagd en kon ik zo toch nog alles doen. Mijn derde level 70 was een warlock, dat was de eerste ramp. Ik had twee heroic keys en was met de rest druk bezig revered te worden, wat steeds langzamer ging. Gelukkig is hij tailor en had ik 5 slots vo met tailoring shit en scryer blood gem, dus toen heroics op honored konden kon ik alle keys kopen en had ik de gear voor de heroics. Nu met nummer 4 de warrior is het pas echt erg. Hoewel hij blacksmith (hammersmith) is, is de craftable gear om mee te starten niet te vergelijken met de tailoring gear. Tevens kost op onze server (raad eens waarom) alles een godsvermogen en gaat het langzaam (zelf minen) naar level 375. Zit nu eindelijk op 360 en kan Thunder craften, maar leuke armor ho maar. Met een beetje mazzel volgende week de vindicator belt en de week er na de boots. Dan heb ik iig de bracers, boots, belt en veterans ring. Samen met twee blues waar ik wel de rep voor heb heb ik dan in ieder geval wat resilience.
Maar zoals gezegd ieder mannetje lastiger. Drie van de 5 guilds in SWP zijn inmiddels weg getranfered of opgeheven en BT/MH guild is inmiddels ook ter ziele gegaan. Het trieste is dat zij onder andere geen priests konden vinden en wij omkmen in de priests. Alleen alemaal mensen die hoogstens twee keer per week kunnen raiden en dus in de HC guilds geen plaats hebben. Dat laatste heeft ook to gevolg van minder instances natuurlijk. Als je maar twee avonden kan spelen, ga je dan twee keer BT of ga je wat istances doen? Ik begrijp ze dus wel, en met WotLK is dat ook weer voorbij, maar het is wel vervelend op dit moment.
Ik zit dus een beetje met dubbel gevoel. Voor het raiden mat WotLK nog even duren. Als het November/December wordt, zie ik dat we nog wel 9/9 BT kunnen halen. Maar voor de overige dagen in de week kan WotLK er niet snel genoeg zijn. (En nee, ik kan niet in een hardcoreguild. Ik heb de speeltijd er wel voor, maar kan door mijn werk nooit garanderen dat/wanneer ik er ben.)
edit:
a: ze loggen inderdaad vaak alleen in om te raiden of tussendoor kort om consumables te verzamelen. Maar als je maar twee avonden kan, dan is dat niet asociaal, maar begrijpelijk.Zontar schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:16:
wacht even.... je kan geen items beter dan Uncommon en de occasional Rare krijgen, maar je guild zit qua Pve in BT/MH, waar jij blijkbaar ook meegaat "wat toch twee keer per week fun is" Dat kan maar drie dingen betekenen:
b: Hmm tja, was denk ik omdat ik niet duidelijk had dat het om mijn alt ging.
c: Nee hoor, helaas niet.
We zijn met progress bezig in BT en MH dus zitten ze niet op die alt te wachten, maar wordt iedereen geacht met zijn beste character te komenVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:11:
Je hebt greens en toch sta je in BT en MH? o_0
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 16:59 ]
Ik herken het probleem. Met mijn reroll projectje (rogue op turalyon) vond ik ook geen groepen om normal instances te doen. Toch had ik tegen level 70 al mijn heroic keys binnen. Als ik mij goed meen te herinneren ging dat zo:Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 15:05:
- Honor Hold: gewoon quests doen in Hellfire
- Cenarion: idem als HH maar dan in Zangarmarsh
- Caverns of Time: 1x durnholde lopen + quest en 1x black moras + quest (helaas onvermijdelijk)
- Sha'tar: tokens inleveren bij Aldor/Scryer, eenmaal boven de 5000 rep die paar quests doen ten zuiden van Auchindon
- Lower City: combinatie van quests in Terrokar en inleveren van Arrakoa Feathers
Op deze manier was ik vrij snel honoured bij de 5 factions. Ik ben overigens wel blij dat Blizz de vereiste rep omlaag heeft gehaald, want mijn rogue is nog steeds niet revered bij deze 5 wegens gebrek aan groepen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit topic is gesloten.