Maandag ga ik voor 70-297, iemand tips ?
Scheelt dit examen veel met de vorige van de reeks ?
Scheelt dit examen veel met de vorige van de reeks ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door xylonite op 28-11-2008 14:48 ]
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Maar je krijgt wel de onderdelen waar je slecht op scoort te zien.pennenlikker schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:34:
Jammer bij zo'n test is dat je niet je fouten kan bekijken om te beoordelen waar je nu precies de fout in bent gegaan.
En dan toch nog verkeerd posten, tsss@ Alt ik had dit topic allang gevonden en ook bekeken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Bedankt !xylonite schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:48:
Dit examen bestaat uit verschillende cases met daarbij behorende vragen, dit kan verschillen van tussen de 4 en 12 cases en tussen de 4 en 12 vragen per case.
De case bestaat uit lappen tekst en de vragen die je daarbij krijgt kan je beantwoorden met behulp van de teksten (bijna alle antwoorden zijn in de cases te vinden).
Suc6 maandag
No production networks were harmed during this posting
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik moet nog 70-647 doen en een vista examen voor MCITP Ent Admin, en ik wilde daarvoor 70-624 gaan kiezen. Er zijn echter geen boeken, dus leren wordt lastig, temeer daar ik altijd de officiele MS Press boeken lees als voorbereiding, en natuurlijk de oefeningen in het boek doe. Het 70-620 examen staat vol overbodig geneuzel voor een systeembeheerder heb ik gehoord, dus vandaar dat ik liever iets nuttigs leer zoals de grootschalige uitrol van client OS met extra applicaties.JiBo schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:13:
Zijn er eigenlijk mensen met ervaring met het 70 - 624 examen? Is die zwaar of vinden jullie het meevallen?
Fabricati Diem, PVNC
Haha ja het gaat ook over windows servers tochalt-92 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:40:
[...]
Maar je krijgt wel de onderdelen waar je slecht op scoort te zien.
[...]
En dan toch nog verkeerd posten, tsss
[ Voor 10% gewijzigd door pennenlikker op 29-11-2008 12:13 ]
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
We've got that ring of confidence
[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 30-11-2008 17:25 ]
Een vriend van mij is Sharepoint Engineer/Consultant bij Capgemeni. Hij ontwerp en bouwt grote sharepoint infrastructuren voor grote bedrijven,maar dan vooral de technische kant, niet de functionele. Ik zou inderdaad eerst MCSE worden met de bijbehorende ervaring op Infrastructuur gebied en daarna doorgroeien richting Sharepoint.Yukkie schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:53:
Zijn er hier mensen bezig met Sharepoint certificering? en zo ja, is het wat? ik zit er nl aan te denken om na mijn MCSA iets met sharepoint te gaan doen, na een tip van mijn opleidingsbegeleider. Maar ben benieuwd wat het is. Welke onderwerpen mbt Sharepoint etc.
RolandZ schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:52:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik moet nog 70-647 doen en een vista examen voor MCITP Ent Admin, en ik wilde daarvoor 70-624 gaan kiezen. Er zijn echter geen boeken, dus leren wordt lastig, temeer daar ik altijd de officiele MS Press boeken lees als voorbereiding, en natuurlijk de oefeningen in het boek doe. Het 70-620 examen staat vol overbodig geneuzel voor een systeembeheerder heb ik gehoord, dus vandaar dat ik liever iets nuttigs leer zoals de grootschalige uitrol van client OS met extra applicaties.
Dus: wie heeft 70-624 al gedaan, wat was de voorbereiding, en hoe was het examen?
[ Voor 18% gewijzigd door alt-92 op 30-11-2008 17:14 ]
Kijk eens naar deze VCE:pennenlikker schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:34:
Ik ben nu al een maand bezig met het 70-291 examen, ik heb 270-271-272-290 zonder problemen doorlopen allemaal 900+ scores.
Voor msca moet ik dus alleen 291 ik heb dit examen nu twee keer gedaan en twee keer gezakt 653 en 695 puntenzucht.....
Jammer bij zo'n test is dat je niet je fouten kan bekijken om te beoordelen waar je nu precies de fout in bent gegaan.
Nu de vraag waar kan ik de examen vragen vinden die ook bij een echt examen gesteld worden, want bent echt benieuwd wat ik nu precies fout heb gedaan want de moed begint me een beetje in de schoenen te zakken.
Aan het studeren kan het volgens mij niet liggen, ik heb de vragen van het press boek twee keer gedaan 2 x 314 vragen en voor die allemaal meer als 75% gehaald en de cbt nuggets ongeveer 3x gekeken maar op het echte examen zak ik steeds weer... grrr echt om moedeloos van te worden.
Ik heb verschillende proefexamens gemaakt:
Testking zijn andere vragen, zitten de echte examens bijvoorbeeld in vce examens op bijvoorbeeld examcollection.com want er zijn er maar 100 om uit te kiezen?
Want op het echte examen vragen ze de vragen op een net wat andere manier die blijkbaar bij mij fout gaan.
Of heeft iemand andere tips om dit examen toch te halen?
@ Alt ik had dit topic allang gevonden en ook bekeken.
[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 30-11-2008 17:13 ]
Hoewel ik geen groot fan ben van CBT's zal ik er eens naar kijken. Astraweb was bijzonder behulpzaam bij het lokaliseren van de CBTpaella schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:51:
CBTNuggets heeft een CBT video:
http://cbtnuggets.com/webapp/product?id=405
Fabricati Diem, PVNC
Ik ken de vce's, maar ik leer liever eerst wat ik moet weten voor dat ik een (proef)examen doe
[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 30-11-2008 17:13 ]
Fabricati Diem, PVNC
Thanks ik ga ze morgen is goed bestuderenguidovb999 schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:48:
[...]
Kijk eens naar deze VCE:
Ik durf te wedden dat je hier een aantal vragen in terugvindt van je examens![]()
![]()
[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 30-11-2008 17:13 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Precies. En iedere softwarebouwer heeft tegenwoordig trialware waarmee je 30 of 60 dagen kan testen. Zelfs VMware Workstation en ESX zijn in een tijdelijk gratis versie te installeren. Geen enkel excuus dus om niet eerst fatsoenlijk met de software te gaan stoeien voordat je een examen maaktmutsje schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:23:
vce's testkings etc zijn vooral handig om te kijken op welke punten je kennis zwak is en dit bijspijkeren door labs op te bouwen in je vm omgeving. vragen uit je kop stampen kan iedere boerenl*l
Fabricati Diem, PVNC
Ben ik zeker met je eens, dat is ook niet de reden waarom ik ze wil zien.mutsje schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:23:
vce's testkings etc zijn vooral handig om te kijken op welke punten je kennis zwak is en dit bijspijkeren door labs op te bouwen in je vm omgeving. vragen uit je kop stampen kan iedere boerenl*l
[ Voor 22% gewijzigd door bord4kop op 02-12-2008 16:14 ]
| Security Management |
Verwijderd
| Security Management |
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Verwijderd
De huidige klantenkring zijn allemaal MKB-bedrijven en de vraag is of dan wel de 70-298 de juiste keuze is, aangezien AD niet erg ingewikkeld is qua opzet. Nu weet ik natuurlijk niet wat er allemaal behandeld wordt in dat boek.bord4kop schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:46:
Ik ben momenteel bezig met 298, die werkt veel met cases. Ik kan je melden dat het niet van de simpele is!
Maar daar gaat het niet om natuurlijk. Dat is eigenlijk juist goed![]()
Wat belangrijk is, is wat je ermee wil. 298 is een design examen, die moet je voorbereiden op het ontwerpen van netwerken c.q. AD 's. Wil je hiermee aan de slag moet je deze doen, maar vind je een ander onderdeel leuk, moet je wat anders kiezen. Ga bij jezelf na hoe je toekomst (werk) eruit zal zien.
298 is wel erg leerzaam, het helpt je erg goed om AD te begrijpen. Of beter nog: de juiste keuzes te maken bij het neerzetten van een netwerk.
Maar kijk gewoon welk onderdeel jou het meest aanspreekt, kies de 070-29x die daarbij hoort
/me bord4kop heeft het moeilijk met 298... hij ziet zijn examen morgen met angst en beven tegemoet...
70-298 IS het sec design examen. 70-297 is het AD design examen, en dat was voor mij best pittig, ik had wat moeite met de cases vorm blijkbaar. Die angst heb ik inmiddels gelukkig overwonnenVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:57:
[...]
De huidige klantenkring zijn allemaal MKB-bedrijven en de vraag is of dan wel de 70-298 de juiste keuze is, aangezien AD niet erg ingewikkeld is qua opzet. Nu weet ik natuurlijk niet wat er allemaal behandeld wordt in dat boek.
Maar wat moet ik van security verwachten? Zijn dat de Share en NTFS rechten? Kan me namelijk niet voorstellen dat ze dat NOG een keer gaan behandelen.
Fabricati Diem, PVNC
Mwa, ik heb daar (MKB) toch een keer een design mee kunnen opleveren bij een klant die flink ging uitbreiden.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:57:
De huidige klantenkring zijn allemaal MKB-bedrijven en de vraag is of dan wel de 70-298/297 de juiste keuze is, aangezien AD niet erg ingewikkeld is qua opzet. Nu weet ik natuurlijk niet wat er allemaal behandeld wordt in dat boek.
Verwijderd
True, maar als je 1x een design nodig hebt in de praktijk en bijv security wel 10x. Dan is security natuurlijk een betere keuze.alt-92 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:44:
[...]
Mwa, ik heb daar (MKB) toch een keer een design mee kunnen opleveren bij een klant die flink ging uitbreiden.
Daar kunnen ze nu (vier jaar later) nog goed mee werken, dus om nou te zeggen dat je er niks aan hebt
Zijn dit alleen mijn eigen behaalde certificaten/competenties of is dit van alle engineers?MCP 2.0 -- Certified Professional
MCPS 2.0 - AOS: Networking
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Certified Partner 2002 Core Exams
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Windows XP
MCPS 2.0 - AOS: Migrating From Windows NT 4.0 To Microsoft Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft Certified Partner 2003 Core Exams
Systems Administrator on Windows Server 2003
MCPS 2.0 - AOS: Competency- Network Infrastructure
MCPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions
Desktop Support Technician on Windows XP
MCPS 2.0 - AOS: Network Infrastructure - Desktop Deployment AOS
OEM Competency AOS
MCPS 2.0 - AOS: Microsoft System Builders
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Portals and Enterprise Content Management
MCNPS 2.0 - AOS: OEM Hardware Solutions Competency - System Building
MCNPS 2.0 - AOS: Information Worker Solutions Competency - Office Deployment
Microsoft Windows Vista: Configuration
Enterprise Support Technician
AOS: Advanced Infrastructure Solutions Competency - Windows Desktop Deployment
AOS: Information Worker Solutions-Portals and Collaboration
AOS: Microsoft Dynamics CRM - Optional Exams
AOS: Microsoft Dynamics Point of Sale - Optional Exams
AOS: Security Solutions Competency - Identity and Secure Access2
| Security Management |
same herepaella schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:58:
Mijn beta examen 70-113 vanochtend de mist in gegaan...De Perfomance Labs startte niet op, en tja, dan kom je niet ver. Affijn, morgenochtend kan ik weer een poging wagen.
A wise man's life is based around fuck you
Fabricati Diem, PVNC
Denk dat dat wel iets meevalt. Vergeet niet dat jij waarschijnlijk al een hoop ervaring met W2K3 hebt, die je echt wel helpt bij het doen van W2K8 examens. Dat, gecombineerd met het doorlezen van het boek en het uitvoeren van wat practices zorgt er gewoon voor dat je het examen inderdaad makkelijk kunt doen.RolandZ schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:24:
Ik hoop dat ze dat inmiddels hebben gecorrigeerd. Anders is de waarde van de certificering echt 0
[ Voor 17% gewijzigd door Question Mark op 04-12-2008 12:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door bord4kop op 04-12-2008 13:34 ]
| Security Management |
Een beginner heeft eerst 70-640 en 70-642 gedaan als het goed is, en vind daarna 70-646 ook gegarandeerd erg makkelijk. Sowieso is dit soort examens niet bedoeld voor beginners, maar voor beheerdersQuestion Mark schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:29:
[...]
Voor een 'beginner' zonder ervaring en voorkennis kan het examen en dus het certificeringstraject echter nog best wel lastig zijn.
Fabricati Diem, PVNC
Verwijderd
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Ja, maar nog geen uitslag binnen.Powershell schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:10:
zijn er hier meer mensen die 71-403 hebben gedaan (de beta van System Center Virtual Machine Manager 2008)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
waarschijnlijk wordt je dan in een volle klas gegooid met een docent zonder kennis en gebrekkig lesmateriaal.LuckyY schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:54:
Ik zat vandaag eens even te surfen naar Cursusen MCSA 2003 en tot mijn verbazing waren er bij Decisco en New Horizons aanbiedingen voor een VOL mcsa traject voor 3600 ex btw.
Ik denk dat ik dit toch maar eens gaat doen.
Zouden jullie dit aanraden voor een student?
In ze laatste jaar van zijn MBO opleiding ? zijn de cursusen namelijk heel erg inspanned?
qua test mogelijkheden heb ik hier genoeg om een leuke test opstelling te maken.
Hebben jullie nog tips over het wel of niet doen.
Ik wil namelijk best dit geld in mijzelf investeren omdat ik zeker ben dat het een goede investering is.
dus tips en of opmerkingen
die cbt nuggets heb ik al genoeg gezien.paella schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:06:
Is die newhorizons niet "gewoon" de clubcard en dus de veredelde zelfstudie, met filmpjes kijken? (die je met wat goed zoeken ook zelf kan vinden).
Kom zojuist daar vandaan (70-291) en heb de 70-290 daar ook gedaan, vond ze idd erg goed! Ook de manier waarop ze les geven is erg prettig...Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:35:
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat GlobalKnowledge goed les geeft.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik doe op dit moment zelf een MCSE cursus bij Decisco, en ben er best tevreden over. Opzich zijn de cursussen niet heel inspannend, het is van 9 tot ongeveer 4, een deel word uitgelegd op de beamer en verder zijn er practices op virtuele pc's, waar het lesmateriaal echt naadloos op aansluit. Je hoeft iig niets thuis te doen, hoewel ik dat wel doe, vind het wel leuk om wat te stoeien met MS virtual PC. En er staan op de CDrom bij de boeken ook filmpjes waarin e.e.a nog word uitgelegd. Ik zit met 4 man in de klas daar, dus het is echt bijna prive-les wat je krijgt. Andere klas die er zit is 10 man geloof ik, dus het kan verschillen, maar echt druk is het er niet.LuckyY schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:54:
Ik zat vandaag eens even te surfen naar Cursusen MCSA 2003 en tot mijn verbazing waren er bij Decisco en New Horizons aanbiedingen voor een VOL mcsa traject voor 3600 ex btw.
Ik denk dat ik dit toch maar eens gaat doen.
Zouden jullie dit aanraden voor een student?
In ze laatste jaar van zijn MBO opleiding ? zijn de cursusen namelijk heel erg inspanned?
qua test mogelijkheden heb ik hier genoeg om een leuke test opstelling te maken.
Hebben jullie nog tips over het wel of niet doen.
Ik wil namelijk best dit geld in mijzelf investeren omdat ik zeker ben dat het een goede investering is.
dus tips en of opmerkingen
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
LuckyY schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:28:
[...]
die cbt nuggets heb ik al genoeg gezien.
daarom vroeg ik ook om de ervaringen.
Maarja op mijn opleiding(hogeschool zuyd NID) die ik hierna wil doen krijg ik het mcse pakket op de officiële examens na.
dus ik denk dat ik het toch maar laat schieten
Aangezien je je DM niet aan heb , stel ik het nog maar even hier.nbnmaster schreef op maandag 08 december 2008 @ 20:21:
Ik zit ook op Hogeschool Zuyd maar zo goed zijn die lessen niet om het examen dan te kunnen maken. Je moet het echt van zelfstudie hebben want de lessen op school dekken maar een heel klein percentage voor de meeste modules.
[...]
Verwijderd
Helemaal niet. De measerups zijn er om te kijken of je klaar bent voor het examen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:26:
ff een vraagje,
in hoeverre is het zo dat de vragen uit bv measerup gelijk zijn aan de exhte vragen tijdens het examen?
ik praat dan over 70-642 TS: Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuring
Money for nothin' and your chicks for free
Idd helemaal niet, maar eh...als ze wel gelijk zouden zijn? Zou je ze dan links laten liggen?Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:26:
ff een vraagje,
in hoeverre is het zo dat de vragen uit bv measerup gelijk zijn aan de exhte vragen tijdens het examen?
ik praat dan over 70-642 TS: Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuring
Verwijderd
Verwijderd
Uit ervaring kan ik je vertellen dat tijdens je examen je niet hoeft te rekenen. Ik zelf vond de 70-290 zwaarder dan de 70-291. Je moet het idee snappen hoe het werkt maar dat is ook alles.Donnie schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:02:
[...]
Kom zojuist daar vandaan (70-291) en heb de 70-290 daar ook gedaan, vond ze idd erg goed! Ook de manier waarop ze les geven is erg prettig...
Ben trouwens wel gesloopt van de 1e dag 291 btwdat ip/subnet berekenen is gewoon pure wiskunde man haha...
[ Voor 20% gewijzigd door een moderator op 09-12-2008 11:56 ]
| Security Management |
Verwijderd
Zit inderdaad wel in de theorie, maar heb het zelf persoonlijk ook niet op het examen gehad.bord4kop schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:44:
Dat was dan een ander examen dan ik heb gedaan. Ik moest (2x dacht ik) subnetten/IP ranges gokken uitrekenen!
Volgens mij zit het standaard in 291, dat je minimaal moet uitrekenen of een bepaald IP adres bij subnet A of bij B hoort...
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
RIS is een onderdeel van het 70-270 examen.Ben er nu ook mee bezig, ik ga eind januari deze module weer doen.alt-92 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:03:
RIS is meer Server-side OS deployment, ik kan me niet herinneren daar met 270 ook wat over gehad te hebben (is wel een paar jaar terug inmiddels).
Beveiligingscertificaten zit meer in de Security Modules (70-299) van MCSA/MCSE traject. Je moet natuurlijk wel weten hoe je in Internet Explorer een certificaat importeert, en in welke certificaat store je die dan importeert.Donnie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:00:
Vrijdag examen voor 70-270, krijg je heel veel vragen over RIS en beveiligings certificaten (iexplore)?
[ Voor 36% gewijzigd door Turdie op 13-12-2008 23:12 ]
Cool! Hoe was het examen?Powershell schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:47:
zo net per mail 3 vouchers ontvangen voor het deelnemen aan een pilot examen![]()
70-113 (had hem al gehaald overigens, heb deze gedaan om microsoft te voorzien van input mbt performance based labs
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
eerste week augustus.paella schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:59:
Hopelijk krijg ik ze ook nog. Wanneer had jij 'm gedaan?
G@ZT!!! Netjes man! Ik heb zelf 70-620 gedaan ipv de 70-270.Donnie schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 17:08:
Zo 70-270 ook binnenNet geen 900 punten (889)
Examen vond ik persoonlijk veel moeilijker als het 70-290 examen. Ze gingen heel erg veel in op het unattended installeren en maken van msi's/windows installaties etc. Had ik niet verwacht, maar alles is toch nog goed gekomen ;-)
Op naar de 70-291 nu... (heb al 2 dagen cursus gehad, network hosts)
[ Voor 11% gewijzigd door Sven_Vdb op 14-12-2008 10:15 ]
Zo te zien is inderdaad 70-536 vereist voor elke richting ja. Je kunt eventueel ook je certification planner op de MCP site gebruiken uiteraard. Het hang er vanaf wat je daarna wilt gaan doen om te zeggen met welke je verder wilt, maar dit moet wel goedkomen lijkt me..Sven_Vdb schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:52:
Ik ben dus aan het kijken om ook certificaat te gaan volgen ( zelfstudie )
Ik heb hier al gekeken. Wil dus in het .net gaan certificeren
http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcts/vstudio/2008/default.mspx
Ik zou als de gewone visual basic willen volgen. Nadien de ado.net
Maar hoe moet ik dit bekijken? Ik kan er niet volledig aan uit.
Kan iemand misschien die het beter kan uitleggen? Hoe deze in elkaar zitten.
EDIT: je moet dus voor elk onderdeel de 70-536 doen ? en nadien kan je degene die
eronder staan doen ? zoals de 70-505 , ....
check de prometric site
[ Voor 13% gewijzigd door Zwelgje op 17-12-2008 22:58 ]
Netjes, gefeliciteerd! Een beta examen dusPowershell schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:57:
[...]
check de prometric site
* chratnox heeft hem binnen!
(System Center Virtual Machine Manager hebben we het over (71-403) )
jup, heb hem ook gedaanchratnox schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:13:
[...]
Netjes, gefeliciteerd! Een beta examen dus
Heeft iemand al ervaring met het Hyper-V verhaal? Ik werk er momenteel veel mee, maar er zijn nog geen mspress boeken van oid dacht ik.. Iemand 'm al gedaan?
Wat heb je gebruikt om ervoor te 'oefenen'? Ik gebruik momenteel Hyper-V om mee te testen, maar ik heb zo'n gevoel dat het examen meer om theoretische dingen gaat.Powershell schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:25:
[...]
jup, heb hem ook gedaan(en gehaald
)
heb alle 4 de virtualisatieexamens van MS gedaan en gehaald
http://download.microsoft...tualization_Cert_Path.pdf
[ Voor 0% gewijzigd door Yanze op 18-12-2008 13:21 . Reden: typo ]
paar machines (hp dc7800) met hyper-v voorzien, softwarematig san onder 2008 draaien voor je shared storage. vervolgens vmm2008 installeren en prutsen maarchratnox schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:49:
[...]
Wat heb je gebruikt om ervoor te 'oefenen'? Ik gebruik momenteel Hyper-V om mee te testen, maar ik heb zo'n gevoel dat het examen meer om theoretische dingen gaat.
Verwijderd
Volgens MS gaat het inderdaad om die twee boeken:Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 14:33:
Weet iemand toevallig een goed boek, dat voor dit examen geschikt is?
Ik vind vooral boeken voor 70-620 en 70-622, maar het examen is een mengeling van de twee (als ik het goed gelezen heb).
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 30-12-2008 21:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq