[Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 65.114 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Als je in je folder dan ook geen fouten maakt... :) (mond TOT mond reclame).
Maar inderdaad, dat mag je dan.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Nou zojuist weer een zure appel te verwerken gekregen.
Heb afgelopen maandag het examen centrum gemaild om mijn examen van 70-291 op vrijdag de 13de (vandaag dus) te verzetten naar een nader te bepalen datum, vanwege gebrek aan tijd om te leren.

Blijkt dat mailtje niet of in de verkeerde mailbox te zijn terecht gekomen waardoor ik dus vanochtend nogmaals belde om door te geven dat ik niet van plan was vandaag het examen af te leggen.

Vervolgens wordt mij aangegeven dat ze het examen niet meer konden verzetten, en dat ik alsnog vandaag het examen kon komen afleggen, of het examen aan me voorbij laten gaan, toch betalen en dan middels de second shot actie het examen alsnog afleggen.

Uit eindelijk maar gekozen om het toch te gaan maken (met dank van een spoedcursusje subnetting en dns van een collega, in de resterende tijd voor het examen), ondanks dat ik weinig tot geen voorbereiding ondernomen had. Bij het evalueren van het examen bleek dat ik een score gehaald had van 677.

Met andere woorden, ik was dus 2 vragen verwijderd van mijn MCSA papiertje, een vroeg weekend en een salaris verhoging.

Nu ik eenmaal het examen afgelegd heb, wil ik zo snel mogelijk op voor de second shot. Ik weet nu wat me te wachten staat. En wat betreft het examen moet ik toch zeggen dat ik andere dingen had verwacht.
48 vragen in plaats van bijvoorbeeld 64 zoals bij Vista.

Ik had bijvoorbeeld veel meer subnet rekenen verwacht dan ik daadwerkelijk heb gekregen.
Slechts 1 simulatie over het aanmaken van een MX record en heel veel vragen over:

Wsus
Rras
IPsec
Stub zone forwarding
Conditional forwarding
Delegation control
DNS

:(

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:55
Ik ben al zeker een maandje of 3 bezig met module 70-270! Dus hoe sommige dat dan in 4 weken doen is mij echt een raadsel. Misschien hebben die personen al werkervaring in een systeembeheer / netwerkomgeving, en dat heb ik nog niet. Als je echt alle stof goed wil doornemen, goed wil leren, alle opdrachten maken en voldoende testexamens maken... dan gaat dat echt nooit lukken in 4 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Als je er mee werkt en je hebt de 70-290 al binnen dan is de 270 niet meer zo moeilijk hoor, en makkelijk te doen in 4 weken. Je moet er echter wel ervaring mee hebben dan idd.... Ik ben nu overigens MCSA ;-)

70-270
70-290
70-291
70-620 binnen

Nu snel door voor de 70-293 ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga binnenkort op voor mijn 70-291 examen. Heb hier het MS-Press boek waar ik morgen aan ga beginnen en heb CBT nuggets al een stukje doorgelezen. Zijn er mensen die aan kunnen geven waar extra aandacht aan te besteden. Wil dit examen namelijk in 1 keer halen zodat ik snel mijn 70-270 en 70-620 kan doen zodat ik MCSA wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
loewie-643- schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:54:
Heb afgelopen maandag het examen centrum gemaild om mijn examen van 70-291 op vrijdag de 13de (vandaag dus) te verzetten naar een nader te bepalen datum, vanwege gebrek aan tijd om te leren.

Blijkt dat mailtje niet of in de verkeerde mailbox te zijn terecht gekomen waardoor ik dus vanochtend nogmaals belde om door te geven dat ik niet van plan was vandaag het examen af te leggen.
Volgende keer rechtstreeks bij Prometric regelen. Als het goed is kun je daar inloggen en zelf je examen verplaatsen, geen enkel probleem.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Dat is inderdaad geen probleem. Door drukte had ik eerst examen op woensdag staan, dat heb ik dinsdagavond naar donderdag gezet, en daarna lukte het me ook niet donderdag te kunnen doen, dus woensdag avond weer verzet naar vrijdag. Toen ook examen gehaald :)

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chratnox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-01 13:23
loewie-643- schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:54:

Vervolgens wordt mij aangegeven dat ze het examen niet meer konden verzetten, en dat ik alsnog vandaag het examen kon komen afleggen, of het examen aan me voorbij laten gaan, toch betalen en dan middels de second shot actie het examen alsnog afleggen.

Uit eindelijk maar gekozen om het toch te gaan maken (met dank van een spoedcursusje subnetting en dns van een collega, in de resterende tijd voor het examen), ondanks dat ik weinig tot geen voorbereiding ondernomen had. Bij het evalueren van het examen bleek dat ik een score gehaald had van 677.

Met andere woorden, ik was dus 2 vragen verwijderd van mijn MCSA papiertje, een vroeg weekend en een salaris verhoging.

Nu ik eenmaal het examen afgelegd heb, wil ik zo snel mogelijk op voor de second shot. Ik weet nu wat me te wachten staat. En wat betreft het examen moet ik toch zeggen dat ik andere dingen had verwacht.
48 vragen in plaats van bijvoorbeeld 64 zoals bij Vista.

Ik had bijvoorbeeld veel meer subnet rekenen verwacht dan ik daadwerkelijk heb gekregen.
Slechts 1 simulatie over het aanmaken van een MX record en heel veel vragen over:

Wsus
Rras
IPsec
Stub zone forwarding
Conditional forwarding
Delegation control
DNS

:(
Waar heb je dan precies moeite mee? Als je weet waar je moeite mee hebt, kun je daar aan werken. Hoe heb je je voorbereid op je examen? Ik raad aan om de Transcenders eens te proberen, deze zijn qua niveau vergelijkbaar met het echte examen en bieden na het examen de mogelijkheid om je antwoorden te reviewen. Bij het reviewen staat dan in welk hoofdstuk de vraag aan bod komt e.d. Dit kan handig zijn om te kijken welke vragen je je op kunt richten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ik heb het niet zo snel kunnen vinden, maar weet iemand of er er ergens een (openbaar) register is dat te raadplegen is waar in te zien is of iemand MS certificeerd/t is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57
hendrikjan schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:19:
ik heb het niet zo snel kunnen vinden, maar weet iemand of er er ergens een (openbaar) register is dat te raadplegen is waar in te zien is of iemand MS certificeerd/t is?
Openbaar denk ik niet, maar diegene die gecertificeerd is kan zijn transcript wel delen,

https://mcp.microsoft.com/MCP/Tools/TranscriptSharingQA.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07
hendrikjan schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:19:
als je werkgever bent vraag je gewoon even of hij zijn transcript wil sharen via bovenstaande link (zie post hierboven) dan weet je zeker of hij ook de papieren heeft

een papieren transcript kan je ook zo vervalsen namelijk

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

dan moet ik dat maar eens doen dan .. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:14:
ik ga binnenkort op voor mijn 70-291 examen. Heb hier het MS-Press boek waar ik morgen aan ga beginnen en heb CBT nuggets al een stukje doorgelezen. Zijn er mensen die aan kunnen geven waar extra aandacht aan te besteden. Wil dit examen namelijk in 1 keer halen zodat ik snel mijn 70-270 en 70-620 kan doen zodat ik MCSA wordt.
twee posts boven jou post staat dat ik net 291 gehad heb en waar de aandacht op ligt.
chratnox schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:12:
[...]
Waar heb je dan precies moeite mee? Als je weet waar je moeite mee hebt, kun je daar aan werken. Hoe heb je je voorbereid op je examen? Ik raad aan om de Transcenders eens te proberen, deze zijn qua niveau vergelijkbaar met het echte examen en bieden na het examen de mogelijkheid om je antwoorden te reviewen. Bij het reviewen staat dan in welk hoofdstuk de vraag aan bod komt e.d. Dit kan handig zijn om te kijken welke vragen je je op kunt richten :)
Nouja moeite, het komt er op neer dat ik weinig tot geen voorbereiding getroffen had voor het examen. Ik wil niet zeggen helemaal niets geleerd. Maar ik was er nog niet klaar voor. Dus dan is 667 eigenlijk nog helemaal niet slecht voor een examen waar ik praktisch niets van af wist van te voren of wat ik zou aantreffen.

Volgende week second shot,.. komt goed

[ Voor 22% gewijzigd door loewie1984 op 14-03-2009 19:53 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chratnox
loewie-643- schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:48:
[...]

twee posts boven jou post staat dat ik net 291 gehad heb en waar de aandacht op ligt.

[...]

Nouja moeite, het komt er op neer dat ik weinig tot geen voorbereiding getroffen had voor het examen. Ik wil niet zeggen helemaal niets geleerd. Maar ik was er nog niet klaar voor. Dus dan is 667 eigenlijk nog helemaal niet slecht voor een examen waar ik praktisch niets van af wist van te voren of wat ik zou aantreffen.

Volgende week second shot,.. komt goed
Duidelijk verhaal, succes in elk geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
291 is inderdaad pittig, niet omdat de stof zo ontzettend moeilijk is maar omdat het heel erg breed is.
In mijn examen kwamen er voornamelijk veel vragen over Routing And Remote Access en DNS.
Ik had me de eerste keer daar dan ook vies op verkeken, dan denk je dat je veel van dns weet en kom je erachter dat dat dus bar tegenvalt ;)
2e keer wel gehaald gelukkig.

Nu maar even mn koffie doen en op voor 294, ziet er redelijk simpel uit.. gaat voornamelijk over infrastructure (OU design) en security templates.. met logisch nadenken kwam ik in testexamens al boven de 800 dus dat moet vast wel lukken.

Ps. Subnetting blijft belangrijk in de volgende examens dus zorg dat je dat echt onder de knie hebt en het ook af en toe voor de lol even berekend zodat het blijft hangen. In 294 zet het niet de boventoon maar het kan je met gemakt door een paar vragen helpen als je goed weet hoe het principe in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
Zo, mooi 70-270 in de pocket! :D Viel me nog heel erg mee moet ik zeggen, had het moeilijker verwacht. Gelukkig weinig vragen over VPN verbindingen, das niet mijn sterkte punt (komt ook doordat ik er geen praktijkervaring mee heb).

en L4m0r, dat DNS verhaal is volgens mij inderdaad nogal lastig. Het beetje wat bij 70-270 inzit gaat nog wel, alleen bij dat gedoe over die suffixen begon het zweet bij mij al uit te breken lol.

Ik kan mijn borst nog natmaken volgens mij voor module 70-290 en 291, van wat ik hier lees zijn die erg pittig.

Succes met 294, ik ga even wachten tot ik die codes heb via de mail om in te loggen op het MCP deel. Van wat ik lees krijg ik geen welkomspakket, dan moet ik eerst door tot ik m'n MCSA heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57
cyberneticorgan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:45:
Zo, mooi 70-270 in de pocket! :D Viel me nog heel erg mee moet ik zeggen, had het moeilijker verwacht. Gelukkig weinig vragen over VPN verbindingen, das niet mijn sterkte punt (komt ook doordat ik er geen praktijkervaring mee heb).

en L4m0r, dat DNS verhaal is volgens mij inderdaad nogal lastig. Het beetje wat bij 70-270 inzit gaat nog wel, alleen bij dat gedoe over die suffixen begon het zweet bij mij al uit te breken lol.

Ik kan mijn borst nog natmaken volgens mij voor module 70-290 en 291, van wat ik hier lees zijn die erg pittig.

Succes met 294, ik ga even wachten tot ik die codes heb via de mail om in te loggen op het MCP deel. Van wat ik lees krijg ik geen welkomspakket, dan moet ik eerst door tot ik m'n MCSA heb.
Gefeliciteerd. Ik denk dat je wel een mcp pasje krijgt met erop certified since 2009 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chratnox
cyberneticorgan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:45:

Je krijgt bij bijna elk examen tegenwoordig een welkomstkit. Heb je ook MCDST gedaan? Zo ja: krijg je daar in elk geval een kit van. Nu krijg je een kit van je MCP, als MCSA krijg je een kit. Als MCSA + Elective krijg je een kit, ga zo maar door. Ik stik van die dingen :( Die van Cisco vind ik veel mooier om te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
Wat zit er dan in zo'n kit? Misschien begrijp ik dan deze zin niet helemaal goed: "Welcome Kits are made available upon completion of each Microsoft Certification (i.e. MCDST, MCSA, MCSE, MCTS, MCITP, MCPD, etc.) rather than upon completion of individual exams."

Ow en nee, heb alleen module 70-270 gehaald nou.

[ Voor 9% gewijzigd door cyberneticorgan op 16-03-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chratnox
cyberneticorgan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:25:
Wat zit er dan in zo'n kit? Misschien begrijp ik dan deze zin niet helemaal goed: "Welcome Kits are made available upon completion of each Microsoft Certification (i.e. MCDST, MCSA, MCSE, MCTS, MCITP, MCPD, etc.) rather than upon completion of individual exams."

Ow en nee, heb alleen module 70-270 gehaald nou.
Een kit bestaat uit (bij MCSA, MCSE, MCITP en MCTS) uit een pasje en een soort certificaat. Op je nieuwste pasje staat dan wat je tot dan toe behaald hebt (op de W2K3 pasjes dan) staat bijv. MCP, MCSA, MCSA:Messaging, MCSE, MCSE:Messaging enz. Je MCTS en MCITP pasjes staat verder niets meer op. Het is alleen een leuke gimmick in mijn ogen, heeft niet echt meerwaarde dan 't inplakken/ophangen.

Oh, bij de MCTS en MCITP heb ik bij elk examen een welcome kit gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door chratnox op 16-03-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberneticorgan
Ok chratnox! Toch wel geinig, en het is gratis (Ja, ben ook nederlander :D). Ik zie wel of ik er 1 ontvang, eerst die mail maar eens afwachten (en of het SPAM filter het doorlaat haha).

Overigens zag ik ook iemand roepen dat je bij betaling per pin extra moet betalen, maar ik heb gewoon 140 euro betaald per pin. Niets extra dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberneticorgan, hoe had jij je examen geplaned als ik vragen mag? Aangezien ikzelf ook niet de beschikking heb over een creditcard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 16:40:
Ik denk erover om te beginnen aan het MS certificeringstraject, en wil uiteraard beginnen met MCSA, daarna MCSE. Wat ik daarna ga doen zie ik tegen die tijd wel.

Hoelang duren deze 2 trajecten elk, als ik +/- 2-3 avonden in de week eraan besteed?
Ik doe er meestal 1 per week/2 weken. Als je er elke dag mee werkt is het redelijk makkelijk. Het moeilijkste vind ik nog altijd goed lezen.. :P

Ik zit nu ff op de bank dus ik kan weer even aan de studie. Vorige week 70-236 (exchange) gedaan en volgende week doe ik 237 en 238. Die week daarna MCSA upgrade naar 2008 en daarna MCSE upgrade. Oh ja en dan moet ik ook nog vista doen :/
Maar ik kan nu dus wel fulltime er aan zitten, dat scheelt. Ik zit meestal 's middags aan MS theorie en 's ochtends aan iets anders (op dit moment Symantec certificeringen, maar soms ook gewoon werk). Ik werk 4 dagen, dus ik doe 18 uur theorie voor 1 examen. Soms lees ik 's avonds thuis nog wat en ik mik op 700 punten precies ipv 800 of 900. Alles zonder testkings en dat soort dingen.. Meestal haal ik zo'n 750 punten. Ik vind het prima..zolang het maar niet teveel tijd kost en ik snel die examens binnen heb.

Wat ook al gezegd is, zelf klikken helpt enorm. Dan leer je het het snelst. Ook oude kennis helpt. Ik ben al 3x doodgeslagen met DNS, WINS, IP, Backup, installatie etc etc..dus dat lees ik niet eens meer. Scheelt veel tijd die ik dan weer stop in de nieuwe dingen van 2008 tov 2003 (kortom, niet het wiel weer uit gaan vinden). Je houd dan een paar hoofdstukken over..die stamp je erin en gaan. XP bijv, nooit een boek gezien..gewoon heen gegaan en gemaakt. Ok, je gaat op je bek met wat commandline dingen dan, want die had ik natuurlijk niet gezien/gebruikt. Allemaal ingecalculeerd. Daar zijn die 300 punten voor die je fout mag hebben.
Ook zal er nooit een vraag in het examen staan die nadelig is voor het product of MS zelf. Moeilijk uit te leggen, maar het komt er op neer dat zo'n examen vol staat met marketing voor MS (net als bij alle amerikaanse bedrijven hoor..Symantec precies hetzelfde). Als je dat onthoud heb je al wat vragen sowieso goed :P

Als je vanaf 0 begint kost het veeel meer tijd helaas. Vooral IP en DNS is dan lastig en kost veel tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darobb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
Een aantal keer heb ik hier al mensen gehoord over transcender.
Deze heb ik nu voor 70-270. Maar deze komt uit 2005...

Heb ik hier nog wel iets aan? Of is het examen in die tijd niet veel veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:40

Red Boll

Kick Ass!

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:49:
[...]
Ik zit nu ff op de bank dus ik kan weer even aan de studie. Vorige week 70-236 (exchange) gedaan en volgende week doe ik 237 en 238. Die week daarna MCSA upgrade naar 2008 en daarna MCSE upgrade. Oh ja en dan moet ik ook nog vista doen :/
Erg verstandig om tijdens het bankzitten je studies er door heen d:)b te jassen! *TOP*

Succes met je examens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:33
@ Fewture, waar leer jij mee? Boeken of via e-learning ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

darobb schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:24:
Een aantal keer heb ik hier al mensen gehoord over transcender.
Deze heb ik nu voor 70-270. Maar deze komt uit 2005...

Heb ik hier nog wel iets aan? Of is het examen in die tijd niet veel veranderd?
Er zijn inmiddels service packs uitgekomen dus vragen zullen wel wat anders zijn maar dat is niet erg, het ergste aan al die MS examens vind ik te vraagstelling zelf, dat is altijd weer even wennen. Als je dat oefent en dus doorhebt wat ze bedoelen ben je al een heel stuk verder en dat kan prima met een oefen examen uit 2005.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-Promo schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:24:
@ Fewture, waar leer jij mee? Boeken of via e-learning ?
Ik pak uitsluitend (e-)boeken. Soms van MS Press, soms van Sybex.. net wat ik te pakken kan krijgen in pdf :X Tip: rapidshare, staat zo'n beetje alles op.

Als ik geen pdf heb dan bestel ik ze gewoon bij bol of computerboek.nl ofzo.
Red Boll schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:19:
[...]

Erg verstandig om tijdens het bankzitten je studies er door heen d:)b te jassen! *TOP*

Succes met je examens!
Ja dat is voor mij DE tijd om dit te doen. Ik volg ook nog een studie en ik heb een klein mannetje thuis dus normaal heb ik er echt geen tijd voor. Vandaar ook de wat gehaaste manier van examens binnen harken (harken, want dat is het). Pakken wat ik kan pakken voordat ik weer op een klus zit en dus geen tijd meer heb.

Testkings heb ik wel eens gedaan voor MCSE 2000, maar dan heb ik toch het gevoel alsof ik wat gejat heb en er niks wijzer van ben geworden. Daarnaast ken ik veel mensen die wel MCSE zijn, maar eigenlijk niks kunnen. Dat wil ik niet.

Ik moet zeggen dat het ondertussen wel erg vervelend begint te worden om steeds weer die meuk bij te werken, maar goed..je ontkomt er niet aan helaas.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
bij de weg wordt het niet eens tijd voor deeltje 8?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
loewie-643- schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:05:
bij de weg wordt het niet eens tijd voor deeltje 8?
;) 'k zal er eens ff een in elkaar draaien :)

Ik zeg verder in [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 8 :+

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 18-03-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HESMzPeDMUc1pGqqwLBY3nCl/full.jpg

:P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
A.U.B. geen slowchat voeren en om de dag terug melden 'nu 70-xxx' gehaald.

Dat heeft immers geen discussiewaarde voor dit topic, maar alleen voor jezelf.