Ben je misschien de aansluit/activeringskosten van 52,50 vergeten? 
Die komen er ook nog bij...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
...
Verwijderd
Lijkt me grote onzin, want T-Mobile heeft een exclusieve deal gesloten, en dat is echt niet voor maar 3 maanden. Veel mensen kunnen binnen 3 maanden nog niet eens van hun abbonement af, dus dan slaat de hele exclusiviteits deal nergens op..Xe0n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:00:
Hang net mijn telefoontje met de klantenservice van KPN op. Wilde namelijk mijn abbo opzeggen per einddatum 1 oktober.
Nu is dat verder niet zo boeiend, maar de medewerker kon mij ook vertellen dat KPN ook de iPhone gaat leveren. Sinds vanmiddag gaat er namelijk een memo bij kpn rond waarin ongeveer het volgende staat:En daarbij kon hij me ook melden dat het via KPN waarschijnlijk aantrekkelijker is dan via tmobile, maarja dat kan ook gewoon verkoop praat zijn.
- Tmobile heeft eerste 3 maanden exclusiviteit mbt de iPhone
- Kpn komt ook met die iPhone via Hi
- Leverdatum begin kwartaal 4 (ongeveer halverwege oktober)
Verwijderd
Niet als je verlengt?.NCK schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:58:
Ben je misschien de aansluit/activeringskosten van 52,50 vergeten?
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 18:10 ]
Hmm als je op schrift vraagt te bevestigen. en aangeven dat dit voor onduidelijkheid oproept.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:09:
[...]
Lijkt me grote onzin, want T-Mobile heeft een exclusieve deal gesloten, en dat is echt niet voor maar 3 maanden. Veel mensen kunnen binnen 3 maanden nog niet eens van hun abbonement af, dus dan slaat de hele exclusiviteits deal nergens op..
Als je ook kijkt naar de US, AT&T blijft vaste leverancier, en that's it. Apple sluit die deals gewoon op die manier. Die man probeerd je gewoon onterecht bij KPN te houden.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Een niet nader te noemen telecomzaak waarvan ik de eigenaar al jaren ken heeft bevestigd dat hij ze ook gaat verkopen alleen krijgt hij bij introductie waarschijnlijk maar 5x een 8GB iPhone (daar was ie pissig over, moest een contract e.d. tekenen van T-Mobile), dus waarschijnlijk zullen de T-Mobile winkels de meeste voorraad krijgen (is geen klein winkeltje namelijk...).DaannO schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:58:
Ik denk dat er een goede kans is dat BC etc hem ook gaat verkopen, echter zal T-Mobile een voorkeurs levering krijgen constant.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
In eerste instantie had ik ook zo iets van ja hoor, maar toen ik vroeg hoe die aan die informatie kwam heeft die letterlijk de memo voorgelezen. Je kan veel zeggen, maar 1 2 3 uit het niets een memo verzinnen en dan letterlijk voorlezen lukt je echt niet. Ik vertrouw het hele zaakje wel, zeker ook nadat ik net een reactie kreeg van iphoneclub.nl mbt dit nieuws.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:09:
[...]
Lijkt me grote onzin, want T-Mobile heeft een exclusieve deal gesloten, en dat is echt niet voor maar 3 maanden. Veel mensen kunnen binnen 3 maanden nog niet eens van hun abbonement af, dus dan slaat de hele exclusiviteits deal nergens op..
Als je ook kijkt naar de US, AT&T blijft vaste leverancier, en that's it. Apple sluit die deals gewoon op die manier. Die man probeerd je gewoon onterecht bij KPN te houden.
...
[ Voor 3% gewijzigd door Jimmie op 01-07-2008 18:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 18:36 ]
Weet je dan misschien ook of telecomzaken andere prijzen gaan voeren dan T-Mobile zelf?Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:22:
[...]
Een niet nader te noemen telecomzaak waarvan ik de eigenaar al jaren ken heeft bevestigd dat hij ze ook gaat verkopen alleen krijgt hij bij introductie waarschijnlijk maar 5x een 8GB iPhone (daar was ie pissig over, moest een contract e.d. tekenen van T-Mobile), dus waarschijnlijk zullen de T-Mobile winkels de meeste voorraad krijgen (is geen klein winkeltje namelijk...).
Dit wordt volgende week woensdag bekend gemaakt als het goed is
PSN: Shiver23
Ik vraag me af hoeveel 8Gb toestellen er verkocht gaan worden, maar ik vermoed heel weinig, zeker in het begin. De iPhone heeft toch een hoog gadget gehalte en mensen die hem als gadget kopen gaan over het algemeen voor de duurste versie.Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:22:
[...]
Een niet nader te noemen telecomzaak waarvan ik de eigenaar al jaren ken heeft bevestigd dat hij ze ook gaat verkopen alleen krijgt hij bij introductie waarschijnlijk maar 5x een 8GB iPhone (daar was ie pissig over, moest een contract e.d. tekenen van T-Mobile), dus waarschijnlijk zullen de T-Mobile winkels de meeste voorraad krijgen (is geen klein winkeltje namelijk...).
[ Voor 25% gewijzigd door Muthas op 01-07-2008 19:01 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 01-07-2008 19:11 ]
Verwijderd
je kan GEEN 1 jarig contract nemenVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:06:
'Zoals ik het nieuws bericht zie kun je dus geen 1 jarig contract nemen? Of zie ik het verkeerd?
Dat zijn inderdaad nogal smerige praktijken. Om die reden heb ik dan ook 3 maanden geleden mijn abonnement opgezegd i.p.v. te verlengen. Ik sluit gewoon weer een nieuw abonnement af als de iPhone er is.jeehaa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:00:
ok zojuist gebeld met t-mobile en het bevestigd precies mijn gedachte. Deze iphone actie is ENKEL 'zinvol' voor niet bestaande Orange en T-Mobile klanten. Zij gaan een abonnement voor 2 jaar aan met de daaraan verbonden kosten, zoals hier boven berekend: VEEL geld en zeker NIET voordelig.
Voor de huidige abonnees die zouden willen verlengen en daarbij de overstap maken naar de iphone is GEEN ander tariefplan gemaakt. Met andere woorden: huidige abonnees met 500 minuten of minder (en dat is het overgrote deel van de abonnees) gaan veel te veel betalen voor deze actie. Ik heb zojuist met onvrede hierover duidelijk gemaakt bij de klantenservice. Of dat veel verschil zal maken ? geen idee, maar op dit moment ben ik een tevreden T-mobile klant, maar ze doen er weinig aan om met een dergelijke actie tevreden klanten in huis te houden...
De iPhone3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen.
Voordat we hier over verder gaan, het klopt niet wat hij zegt.netvista schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]
Dat zijn inderdaad nogal smerige praktijken. Om die reden heb ik dan ook 3 maanden geleden mijn abonnement opgezegd i.p.v. te verlengen. Ik sluit gewoon weer een nieuw abonnement af als de iPhone er is.
Maar toch vind ik die policy ronduit klantonvriendelijk. Mensen die al jaren trouwe klant zijn worden gewoon genaaid t.o.v. nieuwe klanten.
het telefonisch contact met t-mobile doet anders vermoedden: er zijn 3 tariefsplannen en daar blijft het voorlopig bij. m.a.w: geen handreiking richting bestaande klantenMaegrim schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]
De iPhone3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen.
dat is toch precies het zelfde als ik zojuist melddeMuthas schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:14:
[...]
Voordat we hier over verder gaan, het klopt niet wat hij zegt.
Komt T-Mobile nog met speciale (prijs)acties voor eigen klanten?
Nee, bestaande klanten van T-Mobile kunnen aan het eind van hun contractsperiode overstappen op een van de abonnementen voor de iPhone3G.
zowel ik als de helpdeskmedewerker begrijpen het dus goed: zoals ik in mijn eerdere posting al zeiMuthas schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:05:
Het lijkt me wel heel erg onzin als ze huidige abonnees niet laten gebruik maken van deze abonnementen. Ik geloof er dan ook geen zak van en denk dat of jij - of die helpdeskmedewerker het verkeerd heeft begrepen
[ Voor 62% gewijzigd door jeehaa op 01-07-2008 19:34 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
In duitsland worden ze pas genaaid!Visser1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:20:
Als je 385 EURO voor de 16 GB in Zwitserland betaald...
Naja... dan worden we hier, op zijn zachtst gezegd, genaaid!
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Je kunt er dus niet mee internetten via een laptop? Dacht dit via bluetooth te kunnnen realiseren.MR_VIPER schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:36:
Ik heb liever mijn flex abbo met pit. Ook al vind ik de abbo's zeer scherp. Het niet kunnen afsluiten voor een jaar van een iPhone abbo en het verlies van de belminuten na 2 maanden vind ik niet kunnen. Ook het niet kunnen gebruiken van je laptop via je telefoon is een gemis. Ik gebruik dat nu in geval van storingen mbt internet op verschillende lokaties. Op die manier heb ik een backuplijntje bij de hand. Derhalve dan maar een lagere datasnelheid maar wel een flexibeler abbonement met mogelijkheid tot 1 jaar verlengen.
Wat ik alleen niet snap uit die site is of het een 'echte' prepaid is, of dat je je als zwitser moet indentificeren/registreren bij aankoop.Visser1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:20:
Als je 385 EURO voor de 16 GB in Zwitserland betaald...
Naja... dan worden we hier, op zijn zachtst gezegd, genaaid!
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Uit de T-Mobile iPhone FAQ:het telefonisch contact met t-mobile doet anders vermoedden: er zijn 3 tariefsplannen en daar blijft het voorlopig bij. m.a.w: geen handreiking richting bestaande klanten
Het is alleen de vraag wat het toestel dan gaat kosten. Overigens kost alleen 3G internet bij T-Mobile al iets van 50 euro/maand (hoewel dat dan 3.6Mbit is in theorie), dus zo heel schokkend duur is het nou ook weer niet?Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met de iPhone?
[ Voor 21% gewijzigd door bartvb op 01-07-2008 19:44 ]
excuses, dan zat ik er helemaal naast, maar de beide dames aan de telefoon van zojuist óókbartvb schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:40:
[...]
Uit de T-Mobile iPhone FAQ:
[...]
Het is alleen de vraag wat het toestel dan gaat kosten. Overigens kost alleen 3G internet bij T-Mobile al iets van 50 euro/maand (hoewel dat dan 3.6Mbit is in theorie), dus zo heel schokkend duur is het nou ook weer niet?
Volgens een oude collega die nog bij HI werkt is er niets bekend over een Iphone bij KPN. Hij is teamleider bij de GSM tak daar dus klopt geen hol van.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:34:
[...]
Je kunt er dus niet mee internetten via een laptop? Dacht dit via bluetooth te kunnnen realiseren.
Zou je ook geen duo kaart kunnen bestellen ?
[ Voor 16% gewijzigd door cool0 op 01-07-2008 19:50 ]
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Jammer he! 2 Jarig is gewoon net te lang voor een dergelijke phone
bizar, bij de dame en de heer die ik vanavond aan de telefoon had was enkel verlening mogelijk met een 2jarig abonnement volgens genoemde tariefsplannennudie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:56:
Ik heb net gebelt met t-mobile klantenservice, afdeling relatiebeheer (contract verlengen -> aanbieding vragen). Zij konden mij (logischerwijs) weinig/niets vertellen over de iPhone, alleen dat het daadwerkelijk mogelijk was om de iphone te bestellen icm het verlengen van abonnement. Hij zou me terugbellen zodra het daadwerkelijk mogelijk was (voor 11juli).
Maargoed.. wanneer ik m dan heb, keine ahnung..
De klantenservice is volgens mij nog helemaal niet op de hoogte. Toen ik belde wisten ze niet eens dat de 3 tariefsplannen al bekend waren.jeehaa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:04:
[...]
bizar, bij de dame en de heer die ik vanavond aan de telefoon had was enkel verlening mogelijk met een 2jarig abonnement volgens genoemde tariefsplannen
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchzilla op 01-07-2008 20:31 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Bron? Ik kan het niet vinden..Red schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:02:
Aansluitkosten zijn inmiddels 26 euro geworden... .dus dat scheelt weer.
Verwijderd
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Verwijderd
Het is sowieso een gekke vraag, omdat het helemaal niet zo is. Immers 79 euro is veel minder dan 199 dollarVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:20:
Lol die vragen in de F.A.Q. van T-mobile:
"Waarom Is de iPhone3G, omgerekend naar Euro’s, duurder dan Steve Jobs in zijn keynote speech zei?"
Vraag me af wie die gemaakt heeft... lijkt wel op tweakers gericht.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
ik heb het even nagevraagd bij iemand kpn die het zou moeten kunnen weten (je moet een beetje denken aan een stuk interne dienstverlening/systeembeheer).Xe0n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:26:
[...]
In eerste instantie had ik ook zo iets van ja hoor, maar toen ik vroeg hoe die aan die informatie kwam heeft die letterlijk de memo voorgelezen. Je kan veel zeggen, maar 1 2 3 uit het niets een memo verzinnen en dan letterlijk voorlezen lukt je echt niet. Ik vertrouw het hele zaakje wel, zeker ook nadat ik net een reactie kreeg van iphoneclub.nl mbt dit nieuws.
[ Voor 17% gewijzigd door Kwartjuh op 01-07-2008 21:50 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Is leuk maar wat doe je dan met je data-abonnement? Bij dat T-Mobile abonnement zit wel een onbeperkt snel internetabo.... las net ergens dat Vodafone ook iets had van 10 euro/mnd, maar dat ken ik verder niet zo.Kwartjuh schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:45:
Dus als ik het goed begrijp komen er prepaid modellen in zowel italië en zwitserland? die zijn dan ook sim-lock vrij, of zit je alsnog vast aan een SIM van een bepaalde provider? Want alstie helemaal vrij is boek ik wel een vluchtje naar Basel en ga lekker een paar dagen daar rondlopen om zon telefoon te kopen.
edit: ik lees net op iphone club dattie wel degelijk gesim-locked is. maargoed, daar moet toch een tooltje voor komen uiteindelijk.
Volgens mij heeft KPN helemaal niet zoveel te vertellen als ze zelf willen. Jammer maar helaas, T-Mobile heeft exclusief recht.Sur_G schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:19:
Over de geruchten van de iPhone icm KPN. Er zit hier zeker een kern van waarheid in. Maar er moet bij gezegd worden, er is nog geen definitief besluit genomen om wel of niet een contract met Apple af te sluiten.
KPN aantrekkelijker dan T-Mobile? ROFL!Xe0n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:00:
En daarbij kon hij me ook melden dat het via KPN waarschijnlijk aantrekkelijker is dan via tmobile, maarja dat kan ook gewoon verkoop praat zijn.
Zoals in de FAQ; Niet...cornelixnootje1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:12:
Iemand op de hoogte van prepaid opties?
Zowel bij T-Mobile als bij andere telco's word je genaaid als bestaande klant hoor.netvista schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]
Dat zijn inderdaad nogal smerige praktijken. Om die reden heb ik dan ook 3 maanden geleden mijn abonnement opgezegd i.p.v. te verlengen. Ik sluit gewoon weer een nieuw abonnement af als de iPhone er is.
Maar toch vind ik die policy ronduit klantonvriendelijk. Mensen die al jaren trouwe klant zijn worden gewoon genaaid t.o.v. nieuwe klanten.
Zoals al meerdere keren is gezegd wil Apple dat niet. Zal waarsch. niet zo zijn dus.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:12:
misschien dat belcompany oid wel met een 1 jarige variant komt....
Kijk dit is voor mij zeer interessant.Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met de iPhone?
[ Voor 6% gewijzigd door Harrie_ op 01-07-2008 22:02 ]
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Verwijderd
alleen op een iets andere manier, en daar willen ze geld voor zien.Serenity schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:52:
Wat ik me wel afvraag is of ze duidelijk onderscheid kunnen maken tussen normaal internet-gebruik, en gebruik in combinatie met een laptop. Wat e-mail checken en browsen op je laptop zou qua data-verbruik niet uit moeten maken; je downloadt immers precies dezelfde zaken?
bij een gewone gsm is het wel te meten. als je continu data op de maximumsnelheid staat te pompen ben je bezig met een laptop omdat een standaard-gsm dat helemaal niet aan kan.En als je de mogelijkheid hebt blijft het werken op een laptop natuurlijk een stuk fijner. Dus ik moet nog maar zien in hoeverre dat kan en zal worden bijgehouden, en wat ze er nou werkelijk aan zouden doen...
Gelukkig zijn er consumenten die verder kijken dan zijn/haar neus lang is. Bij t-mobile is het wel degelijk mogelijk om meer korting te krijgen op een toestel als bestaande klant dan een nieuwe klant..McLatey schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:54:
Zowel bij T-Mobile als bij andere telco's word je genaaid als bestaande klant hoor.
Veel mensen denken dat je als bestaande klant meer korting krijgt dan als nieuwe klant, maar het tegenovergestelde is waar. Bestaande klanten krijgen minder korting dan nieuwe klanten (nieuwe klanten werven, en bestaande klanten blijven toch wel ondanks prijsverschil).... kijk op telecomwebsites maar eens naar willekeurige telefoonprijzen icm abo's bij nieuwe en bestaande contracten.
[ Voor 7% gewijzigd door Eastman op 01-07-2008 22:08 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
jawel, jij het abonnement, ik de iphoneShiver23 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:05:
Je kan het iPhone abonnement zeker niet krijgen bij een ander toestel
Die iPhone ben je zo kwijt inderdaad, hoef je niet moeilijk over te doen volgens mij
In NL heb je altijd 2 jaar garantie. Dat is wettelijk geregeld.[b][message=30347587,noline][...]
Ben je ook van die beperkte iPhone-garantie (1 jaar) af.
Alleen werken de retailers zowat nooit mee en is het een onwijse gedoe om het ook daadwerkelijk te krijgen-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:25:
[...]
In NL heb je altijd 2 jaar garantie. Dat is wettelijk geregeld.
[ Voor 45% gewijzigd door Alpha-sphere op 01-07-2008 22:27 ]
Op simlock-vrije toestellen wel, maar gelockte toestellen zijn softwarematig aangepast waardoor de verplichting bij het netwerk komt te liggen. Alsof die op 2 jaar zitten te wachten...-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:25:
[...]
Dat is dan jammer voor ze. Je hebt er gewoon recht op en dat kun je evt afdwingen.Abductor schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:32:
[...]
Op simlock-vrije toestellen wel, maar gelockte toestellen zijn softwarematig aangepast waardoor de verplichting bij het netwerk komt te liggen. Alsof die op 2 jaar zitten te wachten...
helaas is dit niet waar,-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:25:
[...]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Wel waar dusDe verkoper is minimaal 2 jaar aansprakelijk voor het naar behoren functioneren van uw aankoop. Gaat het gekochte binnen 6 maanden stuk, of zijn de prestaties al binnen deze periode niet wat u er redelijkerwijs van mag verwachten? Dan wordt ervan uitgegaan dat het gebrek al bestond op het moment van aankoop. Dit geldt niet als de verkoper kan bewijzen dat het defect uw eigen schuld is. Doet het defect zich voor tussen 6 en 24 maanden na de aankoop? Dan moet ù kunnen aantonen dat het gebrek al bestond toen u het artikel aankocht.
Binnen de periode van 2 jaar heeft u bij een gebrek buiten uw schuld recht op gratis reparatie of vervanging van uw aankoop. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder dat u daar ernstige overlast van heeft.
uit: http://www.eccnl.eu/page/nl/themas/Kopen-in-de-EU#par3
De verkoper is jegens de consument aansprakelijk voor elk bij de aflevering van het goed aan de consument bestaand gebrek aan overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar, te rekenen vanaf het tijdstip van levering, blijkt, tenzij de consument op het tijdstip van sluiting van de koopovereenkomst van het gebrek aan overeenstemming kennis droeg of daarvan redelijkerwijze niet onwetend kon zijn.
Indien het goed niet in overeenstemming is met de publiekelijk afgelegde verklaringen van de producent of diens vertegenwoordiger, is de verkoper niet aansprakelijk indien hij aantoont dat:
* hij van de betreffende verklaring onkundig was en daarvan redelijkerwijze niet op de hoogte kon zijn;
* hij de betreffende verklaring heeft rechtgezet op het tijdstip van de verkoop;
* de beslissing tot aankoop niet door de betreffende verklaring kon worden beïnvloed.
Gebrek aan overeenstemming ten gevolge van een verkeerde installatie van de consumptiegoederen wordt gelijkgesteld met gebrek aan overeenstemming van de goederen met de overeenkomst, wanneer de installatie deel uitmaakt van de koopovereenkomst betreffende de goederen en door de verkoper of onder diens verantwoordelijkheid is uitgevoerd. Hetzelfde geldt als voor montage door de consument bestemde goederen door de consument zijn geïnstalleerd en de verkeerde installatie een gevolg is van een gebrek in de montagehandleiding.
De gebreken aan overeenstemming die binnen een termijn van zes maanden, gerekend vanaf het tijdstip van levering, aan het licht komen, worden geacht op dat tijdstip te hebben bestaan, tenzij:
* het bewijs van het tegendeel wordt geleverd;
* deze veronderstelling onverenigbaar is met de aard van de goederen of van het gebrek aan overeenstemming.
Wanneer een verkoper op een gebrek aan overeenstemming wordt gewezen heeft de consument het recht om van deze te verlangen:
* hetzij de kostenloze herstelling, hetzij de vervanging van het goed, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de consument;
* hetzij een passende vermindering van de prijs, hetzij de ontbinding van de overeenkomst, indien de herstelling en de vervanging onmogenlijk of buiten verhouding zijn, of indien de verkoper de vorm van genoegdoening niet binnen een redelijke termijn of zondere ernstige overlast voor de consument verricht.
Ontbinding van de overeenkomst kan niet worden verlangd indien het gebrek aan overeenstemming van geringe betekenis is.
[ Voor 56% gewijzigd door -RenE- op 01-07-2008 22:54 . Reden: aanvulling met betere bron ]
Verwijderd
Ook niet waar, die moeten wel betaald worden. Lees de Richtlijn 99/44/EG maar:raytje192 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:53:
Nope niet waar, manuren moeten bijvoorbeeld wel betaald worden
Wanneer een verkoper op een gebrek aan overeenstemming wordt gewezen heeft de consument het recht om van deze te verlangen:
* hetzij de kostenloze herstelling, hetzij de vervanging van het goed, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de consument;
[...]
Jongens.. Hier zijn al zoveel topics, discussies en vechtpartijen over geweest, begin er niet weer over in dit topic aub.-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:41:
[...]
[...]
Wel waar dus
Deze bron is nog beter: http://europa.eu/scadplus/leg/nl/lvb/l32022.htm
[...]
On topic maar weerVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:54:
De vraag die al een aantal keren langskomt is: hoe kan T-Mobile zien of je je telefoon gebruikt als modem voor je laptop?
[...]
Kortom: als je er voor zorgt dat je geen extreem grote pieken in dataverbruik hebt wanneer je je telefoon als modem gebruikt, dan is er meestal niks aan de hand
Dus wacht, begrijp ik dat goed? Die dingen zijn al zo hot en dan worden ze ook nog in specifieke t-mobile shops geleverd?Alpha-sphere schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:26:
Op 7 juli wordt er meer bekend gemaakt over de verkooppunten. Hopelijk is T-Mobile weer lekker vroeg met het bekend maken. Ik ben benieuwd waar ik allemaal in de rij kan staan.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ja volgens mij klopt dit idd... dus dat wordt ff niet iphone als modem gebruiken.-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:02:
[...]
On topic maar weer
Wat ik inmiddels begrepen heb is het uberhaupt niet mogelijk om je iphone als bluetooth modem te laten werken omdat de noodzakelijke bluetooth profielen ontbreken (o.a. DUN). Het kan natuurlijk best zijn dat dat later alsnog door iemand gemaakt wordt.
Ja ik dus ookFAD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:26:
ben ik nu een van de weinigen die me heel erg stoort aan de 0,25 cent per minuut. een belachelijk bedrag. Binnen de bundel betaal je (44,95 / 300 =) e 0,15 en als je daaroverheen gaat betaal je opeens 0,25. Vrij riskante onderneming met nogal variabel belgedrag
[ Voor 31% gewijzigd door Harrie_ op 01-07-2008 23:34 ]
Is niks nieuws.FAD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:26:
ben ik nu een van de weinigen die me heel erg stoort aan de 0,25 cent per minuut. een belachelijk bedrag. Binnen de bundel betaal je (44,95 / 300 =) e 0,15 en als je daaroverheen gaat betaal je opeens 0,25. Vrij riskante onderneming met nogal variabel belgedrag
[ Voor 9% gewijzigd door Abductor op 01-07-2008 23:38 ]
Verwijderd
Bij veel andere aanbieders is dat ook een heel gangbaar tarief buiten de bundel (o.a. Telfort). Afhankelijk van het soort abonnement (Sim Only) is dat verschil met de normale kosten per minuut nog een stuk groter.FAD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:26:
Hier had uw reclame kunnen staan.
Vandaar dus mijn schok, bel al jaren met flex! Fijn om te weten dat dit niet een pure geldwin actie voor de iphone is.McLatey schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:29:
[...]
Ja ik dus ook. Maar dit is bij iedere provider zo geregeld, dus op zich niet vreemd.
Kan me eigenlijk maar 1 regulier consumentenabonnement met belbundel bedenken waarbij het niet zo is, en dat is bij T-Mobile Flex.
In de VS kan dit wel, voor 200 dollar meestal.Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:40:
Ik zal mijn vraag nogmaals stellen. Stel ik kies voor het iPhone abonnement van 2 jaar, en ik ben fel tegen 2 jaar, zal er dan een of andere optie zijn waarbij ik de volgende generatie volgend jaar kan kopen tegen een aantrekkelijke prijs? (Ik ga er dan even vanuit dat volgend jaar weer een nieuwe generatie iPhone komt)
Zou fijn zijn, maar vrij zinloos om zo'n vraag te stellen, alsof daar nu al een antwoord op is...Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:40:
Ik zal mijn vraag nogmaals stellen. Stel ik kies voor het iPhone abonnement van 2 jaar, en ik ben fel tegen 2 jaar, zal er dan een of andere optie zijn waarbij ik de volgende generatie volgend jaar kan kopen tegen een aantrekkelijke prijs? (Ik ga er dan even vanuit dat volgend jaar weer een nieuwe generatie iPhone komt)
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
FAD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:45:
[...]
Vandaar dus mijn schok, bel al jaren met flex! Fijn om te weten dat dit niet een pure geldwin actie voor de iphone is.
Er is dus nog hoop...Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met de iPhone?
Dit is pure speculatie. Hoe kun je zeker weten wat volgend jaar de policy zal zijn... (kan dus niet)Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:40:
Kunnen bestaande T-Mobile klanten die nog halverwege hun abonnement zitten ook in aanmerking komen voor de iPhone?
Tussentijds veranderen is niet mogelijk. Klanten kunnen aan het eind van hun contractperiode probleemloos overstappen naar ��n van de iPhone-abonnementen.
Dat wil Steve Jobs niet hebben! En Steve Jobs is de(/een) BAAS!Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:58:
Ik vind het dan toch vervelend.
Als volgend jaar een nieuwe iPhone komt, wil ik die hebben en niet 2 jaar met de 3g rondlopen.
Waarom, waaaaarom geen 1 jaar abonnement. Ik ben bereid meer te betalen voor de iPhone.
Ja maar Steve Jobs heeft daar gewoon schijt aan.Eiríkr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:06:
Ja dat is dus echt de reden waarom ik nu twijfel. Toch erg jammer...
Ik denk dat Steve Jobs MobileMe voor 1 jaar al mooi genoeg vindt.Eiríkr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:11:
OF een iPhone 1 jaar abonnement OF na een jaar de optie voor een mooie prijs de nieuwe iPhone aan te schaffen. Is het nou zoveel gevraagd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq