[iPhone 3G] Prijs en abonnementen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:23
Ben je misschien de aansluit/activeringskosten van 52,50 vergeten? ;)
Die komen er ook nog bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

Hang net mijn telefoontje met de klantenservice van KPN op. Wilde namelijk mijn abbo opzeggen per einddatum 1 oktober.

Nu is dat verder niet zo boeiend, maar de medewerker kon mij ook vertellen dat KPN ook de iPhone gaat leveren. Sinds vanmiddag gaat er namelijk een memo bij kpn rond waarin ongeveer het volgende staat:
  • Tmobile heeft eerste 3 maanden exclusiviteit mbt de iPhone
  • Kpn komt ook met die iPhone via Hi
  • Leverdatum begin kwartaal 4 (ongeveer halverwege oktober)
En daarbij kon hij me ook melden dat het via KPN waarschijnlijk aantrekkelijker is dan via tmobile, maarja dat kan ook gewoon verkoop praat zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xe0n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:00:
Hang net mijn telefoontje met de klantenservice van KPN op. Wilde namelijk mijn abbo opzeggen per einddatum 1 oktober.

Nu is dat verder niet zo boeiend, maar de medewerker kon mij ook vertellen dat KPN ook de iPhone gaat leveren. Sinds vanmiddag gaat er namelijk een memo bij kpn rond waarin ongeveer het volgende staat:
  • Tmobile heeft eerste 3 maanden exclusiviteit mbt de iPhone
  • Kpn komt ook met die iPhone via Hi
  • Leverdatum begin kwartaal 4 (ongeveer halverwege oktober)
En daarbij kon hij me ook melden dat het via KPN waarschijnlijk aantrekkelijker is dan via tmobile, maarja dat kan ook gewoon verkoop praat zijn.
Lijkt me grote onzin, want T-Mobile heeft een exclusieve deal gesloten, en dat is echt niet voor maar 3 maanden. Veel mensen kunnen binnen 3 maanden nog niet eens van hun abbonement af, dus dan slaat de hele exclusiviteits deal nergens op..

Als je ook kijkt naar de US, AT&T blijft vaste leverancier, en that's it. Apple sluit die deals gewoon op die manier. Die man probeerd je gewoon onterecht bij KPN te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.NCK schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:58:
Ben je misschien de aansluit/activeringskosten van 52,50 vergeten? ;)
Die komen er ook nog bij...
Niet als je verlengt?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:09:
[...]
Lijkt me grote onzin, want T-Mobile heeft een exclusieve deal gesloten, en dat is echt niet voor maar 3 maanden. Veel mensen kunnen binnen 3 maanden nog niet eens van hun abbonement af, dus dan slaat de hele exclusiviteits deal nergens op..

Als je ook kijkt naar de US, AT&T blijft vaste leverancier, en that's it. Apple sluit die deals gewoon op die manier. Die man probeerd je gewoon onterecht bij KPN te houden.
Hmm als je op schrift vraagt te bevestigen. en aangeven dat dit voor onduidelijkheid oproept.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16
DaannO schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:58:
Ik denk dat er een goede kans is dat BC etc hem ook gaat verkopen, echter zal T-Mobile een voorkeurs levering krijgen constant.
Een niet nader te noemen telecomzaak waarvan ik de eigenaar al jaren ken heeft bevestigd dat hij ze ook gaat verkopen alleen krijgt hij bij introductie waarschijnlijk maar 5x een 8GB iPhone (daar was ie pissig over, moest een contract e.d. tekenen van T-Mobile), dus waarschijnlijk zullen de T-Mobile winkels de meeste voorraad krijgen (is geen klein winkeltje namelijk...).

Dit wordt volgende week woensdag bekend gemaakt als het goed is :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xe0n
  • Laatst online: 11-09 23:38

Xe0n

^ Me

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:09:
[...]

In eerste instantie had ik ook zo iets van ja hoor, maar toen ik vroeg hoe die aan die informatie kwam heeft die letterlijk de memo voorgelezen. Je kan veel zeggen, maar 1 2 3 uit het niets een memo verzinnen en dan letterlijk voorlezen lukt je echt niet. Ik vertrouw het hele zaakje wel, zeker ook nadat ik net een reactie kreeg van iphoneclub.nl mbt dit nieuws.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Zat zo eens te denken, als ik nu over zou stappen op een prepaid kaartje van T-Mobile en dan door naar iPhone abo, bespaar je dan die 52,50 euro?

:?

[ Voor 3% gewijzigd door Jimmie op 01-07-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb niet echt het idee dat er mensen met slaapzakken voor de deur staan, daarnaast ik kom gewoon om 08:30 een uur voor openen en iedereen die voor me staat duw ik gewoon weg... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Eindelijk een keer een beetje een volledige poll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij vergeten veel mensen de aansluitkosten...

EDIT: Pardon, paar postjes hiervoor niet gelezen haha ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
zo te lezen ga ik er als 5 jarig t-mobile abonnee (over van BEN) er kneiterhard op achteruit.

Op dit moment heb ik een (vrij) abonnement Relax 400 met 50 smsjes en ik kan dus in principe verlengen met een iphone. maar ik weiger voor 2 jaar te tekenen, voor meer OF minder minuten te tekenen en smsjes die ik toch niet ga gebruiken. ik ga t-mobile hier nu over bellen

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:22:
[...]

Een niet nader te noemen telecomzaak waarvan ik de eigenaar al jaren ken heeft bevestigd dat hij ze ook gaat verkopen alleen krijgt hij bij introductie waarschijnlijk maar 5x een 8GB iPhone (daar was ie pissig over, moest een contract e.d. tekenen van T-Mobile), dus waarschijnlijk zullen de T-Mobile winkels de meeste voorraad krijgen (is geen klein winkeltje namelijk...).

Dit wordt volgende week woensdag bekend gemaakt als het goed is :)
Weet je dan misschien ook of telecomzaken andere prijzen gaan voeren dan T-Mobile zelf?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:18
Ik heb het nog even uitgerekend.
Eerste instantie wilde ik een sim lock vrije iPhone 16gb plus een vodafone abbo incl internet voor 30 euro. Er van uitgaande dat de iPhone los om en nabij de 600 euro gaat kosten. (afgaande op media berichten uit andere landen). Dan zou ik over 2 jaar 600 plus 24*30 = 1320 Euro

Met de aanbieding van T-Mobile kom ik dan op 932 Euro uit over 2 jaar. Daar ik al een abbo heb bij t-mobile bespaar ik ook nog eens die 52 euri. In my case dus een behoorlijk aantrekkelijke optie.

Scheelt om en nabij de 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Mits de activeringskosten á €52,50 niet gemaakt hoeven te worden als je verlengt met T-mobile vanuit T-mobile, zal dit dan ook gelden voor Orange klanten (die enkel kunnen verlengen bij T-mobile)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:22:
[...]

Ik vraag me af hoeveel 8Gb toestellen er verkocht gaan worden, maar ik vermoed heel weinig, zeker in het begin. De iPhone heeft toch een hoog gadget gehalte en mensen die hem als gadget kopen gaan over het algemeen voor de duurste versie.

Ook 16Gb lijkt me weinig, als je een beetje apps gaat downloaden en muziek luistert zit dat zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Apps zijn niet zo groot, toen ik alle interessante dingen uit de Installer had, had ik 250MB. En met iTunes kan je heel handig en snel een selectie van je muziek maken (dynamische afspeellijsten etc.) dus aan 16GB heb je genoeg ;) Voor filmpjes moet je het inderdaad niet zien als een storage van al je films (hoewel met zo'n 250MB/uur voor goede kwaliteit je nog best wat kan meenemen) :P

[ Voor 25% gewijzigd door Muthas op 01-07-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ok zojuist gebeld met t-mobile en het bevestigd precies mijn gedachte. Deze iphone actie is ENKEL 'zinvol' voor niet bestaande Orange en T-Mobile klanten. Zij gaan een abonnement voor 2 jaar aan met de daaraan verbonden kosten, zoals hier boven berekend: VEEL geld en zeker NIET voordelig.

Voor de huidige abonnees die zouden willen verlengen en daarbij de overstap maken naar de iphone is GEEN ander tariefplan gemaakt. Met andere woorden: huidige abonnees met 500 minuten of minder (en dat is het overgrote deel van de abonnees) gaan veel te veel betalen voor deze actie. Ik heb zojuist met onvrede hierover duidelijk gemaakt bij de klantenservice. Of dat veel verschil zal maken ? geen idee, maar op dit moment ben ik een tevreden T-mobile klant, maar ze doen er weinig aan om met een dergelijke actie tevreden klanten in huis te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik ben bang dat je het mobiele internet vergeet in je verhaal.
Dat de abonnementen vaak niet gunstig zijn qua SMS <-> Minuten, daar heb je zeker gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Het lijkt me wel heel erg onzin als ze huidige abonnees niet laten gebruik maken van deze abonnementen. Ik geloof er dan ook geen zak van en denk dat of jij - of die helpdeskmedewerker het verkeerd heeft begrepen :P

Edit: En de T-Mobile site bevestigd mijn gevoel:

Komt T-Mobile nog met speciale (prijs)acties voor eigen klanten?
Nee, bestaande klanten van T-Mobile kunnen aan het eind van hun contractsperiode overstappen op een van de abonnementen voor de iPhone3G.

[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 01-07-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Zoals ik het nieuws bericht zie kun je dus geen 1 jarig contract nemen? Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
De suggestie dat HI/KPN na 3 maanden hem ook zal aanbieden lijkt mij ten minste een REALISTISCHE VERWACHTING. Hoezo? De WiFi van KPN wordt ook ingezet bij de iPhone. Ik geloof niet dat KPN dan alleen accoord gaat met een 'vergoeding' ervoor.

T-Mobile heeft dus de eerste slag, maar ik denk dat KPN dan de 2e, de slimme mensen, die niet direct iets kopen als het nieuw is.

We zullen nog wel zien, maar KPN is i.i.g. geen staatsbedrijf meer dus die zal heus wel het onderste uit de kan willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:46
Faq van T-Mobile lijkt ook met de minuut uitgebreid te worden: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:06:
'Zoals ik het nieuws bericht zie kun je dus geen 1 jarig contract nemen? Of zie ik het verkeerd?
je kan GEEN 1 jarig contract nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
jeehaa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:00:
ok zojuist gebeld met t-mobile en het bevestigd precies mijn gedachte. Deze iphone actie is ENKEL 'zinvol' voor niet bestaande Orange en T-Mobile klanten. Zij gaan een abonnement voor 2 jaar aan met de daaraan verbonden kosten, zoals hier boven berekend: VEEL geld en zeker NIET voordelig.

Voor de huidige abonnees die zouden willen verlengen en daarbij de overstap maken naar de iphone is GEEN ander tariefplan gemaakt. Met andere woorden: huidige abonnees met 500 minuten of minder (en dat is het overgrote deel van de abonnees) gaan veel te veel betalen voor deze actie. Ik heb zojuist met onvrede hierover duidelijk gemaakt bij de klantenservice. Of dat veel verschil zal maken ? geen idee, maar op dit moment ben ik een tevreden T-mobile klant, maar ze doen er weinig aan om met een dergelijke actie tevreden klanten in huis te houden...
Dat zijn inderdaad nogal smerige praktijken. Om die reden heb ik dan ook 3 maanden geleden mijn abonnement opgezegd i.p.v. te verlengen. Ik sluit gewoon weer een nieuw abonnement af als de iPhone er is.

Maar toch vind ik die policy ronduit klantonvriendelijk. Mensen die al jaren trouwe klant zijn worden gewoon genaaid t.o.v. nieuwe klanten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
jeehaa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:07:
[...]

De iPhone3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

netvista schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]

Dat zijn inderdaad nogal smerige praktijken. Om die reden heb ik dan ook 3 maanden geleden mijn abonnement opgezegd i.p.v. te verlengen. Ik sluit gewoon weer een nieuw abonnement af als de iPhone er is.

Maar toch vind ik die policy ronduit klantonvriendelijk. Mensen die al jaren trouwe klant zijn worden gewoon genaaid t.o.v. nieuwe klanten. 8)7
Voordat we hier over verder gaan, het klopt niet wat hij zegt.

Nee, bestaande klanten van T-Mobile kunnen aan het eind van hun contractsperiode overstappen op een van de abonnementen voor de iPhone3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Maegrim schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]

De iPhone3G is ook verkrijgbaar in combinatie met andere T-Mobile abonnementen. Visual Voicemail zal bij deze abonnementen echter nog niet worden ondersteund. Voor een optimaal gebruik van de iPhone3G kun je daarom beter voor een van de drie speciale T-Mobile iPhone abonnementen kiezen.
het telefonisch contact met t-mobile doet anders vermoedden: er zijn 3 tariefsplannen en daar blijft het voorlopig bij. m.a.w: geen handreiking richting bestaande klanten
Muthas schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:14:
[...]

Voordat we hier over verder gaan, het klopt niet wat hij zegt.

dat is toch precies het zelfde als ik zojuist meldde ;)

got it, je bedoelt dat het niet uit maakt of je je huidige abo bij T-mobile opzegd en aansluitend een nieuw abo aanvraagd of wanneer je je abo direct verlengd; in beide gevallen betaal je een van de 3 tariefsplannen.
Muthas schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:05:
Het lijkt me wel heel erg onzin als ze huidige abonnees niet laten gebruik maken van deze abonnementen. Ik geloof er dan ook geen zak van en denk dat of jij - of die helpdeskmedewerker het verkeerd heeft begrepen :P
zowel ik als de helpdeskmedewerker begrijpen het dus goed: zoals ik in mijn eerdere posting al zei ;)

t-mobile heeft geen aangepast tariefplan voor bestaande abonnees en voor abonnees met tariefplannen van 500 minuten òf minder betekent dat die ernstig teveel gaan betalen indien ze voor deze iphone actie tekenen. een 2 jarig abonnement is uitgevonden om mensen goedkoper een telefoon te laten aanschaffen maar wel langer te binden, niet waar? dàt is voor ons, bestaande abonnees dus onvoordelig en eigenlijk gewoon belachelijk

[ Voor 62% gewijzigd door jeehaa op 01-07-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
De abo's zijn niet slecht zeg!
betaal nu al €30,- voor flex20 en PIT. Nu ga ik voor hetzelfde prijs meer minuten en smsjes krijgen en ik krijg veel sneller internet. :D
Nu alleen nog kijken of ik meer minuten nodig heb :)

De toestel prijs had ik alleen wel wat lager verwacht. €79,95 bijbetalen voor een 16GB 2 jarige €45,- abo is toch best wel veel.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Als je 385 EURO voor de 16 GB in Zwitserland betaald...

Naja... dan worden we hier, op zijn zachtst gezegd, genaaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Visser1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:20:

In duitsland worden ze pas genaaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De iphone abonnementen lijken wel op semi-sim only abonnementen...
Subsidie op het toestel lijkt wat weinig (voorbeeld: bij een 2 jarig relax 200 abonnement, is de korting op een toestel zo'n 360 euro), uitgaande van prepaid prijzen in zwitserland, is de korting nu bij iphone 29,95 abonnement slechts 220 euro..

Daar tegenover, krijg je wel meer voor je maandelijkse kosten dan een normaal relax abonnement.
Ze bieden een zeer compleet pakket aan, ik ga er vanuit dat tmobile er op rekent dat niet iedereen volledig gebruik maakt van alle diensten. Hoewel ik me voor kan stellen dat dit eindelijk een boost kan zijn voor de hotspots in nederland die bijna nooit gebruikt wordt :)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:36:
Ik heb liever mijn flex abbo met pit. Ook al vind ik de abbo's zeer scherp. Het niet kunnen afsluiten voor een jaar van een iPhone abbo en het verlies van de belminuten na 2 maanden vind ik niet kunnen. Ook het niet kunnen gebruiken van je laptop via je telefoon is een gemis. Ik gebruik dat nu in geval van storingen mbt internet op verschillende lokaties. Op die manier heb ik een backuplijntje bij de hand. Derhalve dan maar een lagere datasnelheid maar wel een flexibeler abbonement met mogelijkheid tot 1 jaar verlengen.
Je kunt er dus niet mee internetten via een laptop? Dacht dit via bluetooth te kunnnen realiseren.
Zou je ook geen duo kaart kunnen bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Visser1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:20:

Wat ik alleen niet snap uit die site is of het een 'echte' prepaid is, of dat je je als zwitser moet indentificeren/registreren bij aankoop.
Aanders koop ik er wel een in Zwitserland als ik daar weer eens ben.

Weten we inmiddels al wat de losse versie in Belgie gaat kosten?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
het telefonisch contact met t-mobile doet anders vermoedden: er zijn 3 tariefsplannen en daar blijft het voorlopig bij. m.a.w: geen handreiking richting bestaande klanten
Uit de T-Mobile iPhone FAQ:
Zijn andere T-Mobile abonnementen ook beschikbaar in combinatie met de iPhone?
Het is alleen de vraag wat het toestel dan gaat kosten. Overigens kost alleen 3G internet bij T-Mobile al iets van 50 euro/maand (hoewel dat dan 3.6Mbit is in theorie), dus zo heel schokkend duur is het nou ook weer niet?

@Renews: uit de voorwaarden PDF: "Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of
de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop." Verder lijkt de iPhone (out of the box) niet aan tethering te doen, het is ook maar de vraag of applicaties die dat mogelijk maken via de officiele AppStore beschikbaar komen (ik gok van niet :/).

[ Voor 21% gewijzigd door bartvb op 01-07-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
bartvb schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:40:
[...]

Uit de T-Mobile iPhone FAQ:

[...]

Het is alleen de vraag wat het toestel dan gaat kosten. Overigens kost alleen 3G internet bij T-Mobile al iets van 50 euro/maand (hoewel dat dan 3.6Mbit is in theorie), dus zo heel schokkend duur is het nou ook weer niet?
excuses, dan zat ik er helemaal naast, maar de beide dames aan de telefoon van zojuist óók

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Met deze prijzen word dat voor mij als me abbo afloopt over paar maandjes een iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:34:
[...]

Je kunt er dus niet mee internetten via een laptop? Dacht dit via bluetooth te kunnnen realiseren.
Zou je ook geen duo kaart kunnen bestellen ?
Volgens een oude collega die nog bij HI werkt is er niets bekend over een Iphone bij KPN. Hij is teamleider bij de GSM tak daar dus klopt geen hol van.

En over het 2 jaar abo. Ik heb nu al 3x achter elkaar een 2 jaar abo genomen maar steeds is zo'n telco weer zo handig om een tarief te wijzigen zodat ik mag opzeggen!

[ Voor 16% gewijzigd door cool0 op 01-07-2008 19:50 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
jeehaa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:07:
[...]

Jammer he! 2 Jarig is gewoon net te lang voor een dergelijke phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zijn mij nog een aantal dingen onduidelijk.

Een iPhone kan je alleen krijgen als je abonnement daadwerkelijk afloopt ipv 3 maanden voor einddautm ja/nee?

€ 52,50 zijn aansluitkosten die vergelijkbaar zijn met (de altijd gratis) aansluitkosten van een normale telefoon en gelden dus bij een verlenging niet ja/nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb net gebelt met t-mobile klantenservice, afdeling relatiebeheer (contract verlengen -> aanbieding vragen). Zij konden mij (logischerwijs) weinig/niets vertellen over de iPhone, alleen dat het daadwerkelijk mogelijk was om de iphone te bestellen icm het verlengen van abonnement. Hij zou me terugbellen zodra het daadwerkelijk mogelijk was (voor 11juli).

Maargoed.. wanneer ik m dan heb, keine ahnung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Aansluitkosten zijn inmiddels 26 euro geworden... .dus dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nudie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:56:
Ik heb net gebelt met t-mobile klantenservice, afdeling relatiebeheer (contract verlengen -> aanbieding vragen). Zij konden mij (logischerwijs) weinig/niets vertellen over de iPhone, alleen dat het daadwerkelijk mogelijk was om de iphone te bestellen icm het verlengen van abonnement. Hij zou me terugbellen zodra het daadwerkelijk mogelijk was (voor 11juli).

Maargoed.. wanneer ik m dan heb, keine ahnung..
bizar, bij de dame en de heer die ik vanavond aan de telefoon had was enkel verlening mogelijk met een 2jarig abonnement volgens genoemde tariefsplannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
jeehaa schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:04:
[...]

bizar, bij de dame en de heer die ik vanavond aan de telefoon had was enkel verlening mogelijk met een 2jarig abonnement volgens genoemde tariefsplannen
De klantenservice is volgens mij nog helemaal niet op de hoogte. Toen ik belde wisten ze niet eens dat de 3 tariefsplannen al bekend waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Iemand op de hoogte van prepaid opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Italie is er een prepaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Over de geruchten van de iPhone icm KPN. Er zit hier zeker een kern van waarheid in. Maar er moet bij gezegd worden, er is nog geen definitief besluit genomen om wel of niet een contract met Apple af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z&#039;n best

Voor deze prijzen ga ik zeker weten een iPhone halen. Ik was nog wel bereid meer ervoor te betalen. Ik ben de 11e nog op vakantie, maar de maandag erna ga ik eens kijken of ze nog iPhones hebben. Ik werk tegenover het T-Mobile hoofdkantoor, ik neem aan dat de shop eronder het snelst bevoorraad kan worden :)

Straks maar eens m'n N73 op Marktplaats zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei nu haal ik zeker een Iphone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
eens even kijken of ik korting kan scoren via mijn werk!!

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchzilla op 01-07-2008 20:31 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:02:
Aansluitkosten zijn inmiddels 26 euro geworden... .dus dat scheelt weer.
Bron? Ik kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Bron? Ik kan het niet vinden..
Dat staat op iphoneclub, bij hun geupdatete artikel van vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig dat is wel een beetje lame, ik ben nog niet instaat om 2 jaar lang dit aan te kunnen houden mocht mijn contract ofzo niet verlengt worden bij mijn huidige werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Ik heb nog een beetje gemixte gevoelens over de aangeboden abo vormen. Dat bellen van en naar buitenland apart afgerekend moet worden ben ik niet zo blij mee en dat belminuten maar twee maanden blijven staan ook niet. Ben ik toch blij met mijn huidige orange abo.

Nog maar even verder piekeren... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik moet zeggen dat de prijzen echt scherp zijn. Ik betaal nu 42,50 voor PIT, 250 minuten, en 50 smsjes. Ik weet dat ik nu slecht af ben, maar gelukkig is het maar 1 jaar, waar alweer een aantal maanden van weg zijn. Helaas ben ik veel meer gaan bellen, waardoor het nu onvoordelig uitkomt.

De iPhone is dus voor mij een verbetering, alleen ik vind een 2-jarig abonnement niet acceptabel. Gelukkig mag ik ook nog wachten, en ik verwacht dat begin volgend jaar de 1-jarige abonnementen over de toonbank gaan vliegen. :P

Overigens kan dit voor T-Mobile de eerste 3 maanden wel een kaskraker worden. Het zijn scherpe prijzen, en naar mijn mening ook nog redelijk compleet. Wat betreft marktaandeel gaan ze zeker van Vodafone winnen. Gezien de prijs die ze voor de iPhone betalen aan Apple (schatting: 450 euro voor 8GB) gaan ze hier nog winst op draaien ook.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
misschien dat belcompany oid wel met een 1 jarige variant komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol die vragen in de F.A.Q. van T-mobile:

"Waarom Is de iPhone3G, omgerekend naar Euro’s, duurder dan Steve Jobs in zijn keynote speech zei?"

Vraag me af wie die gemaakt heeft... lijkt wel op tweakers gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:20:
Lol die vragen in de F.A.Q. van T-mobile:

"Waarom Is de iPhone3G, omgerekend naar Euro’s, duurder dan Steve Jobs in zijn keynote speech zei?"

Vraag me af wie die gemaakt heeft... lijkt wel op tweakers gericht.
Het is sowieso een gekke vraag, omdat het helemaal niet zo is. Immers 79 euro is veel minder dan 199 dollar :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xe0n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:26:
[...]

In eerste instantie had ik ook zo iets van ja hoor, maar toen ik vroeg hoe die aan die informatie kwam heeft die letterlijk de memo voorgelezen. Je kan veel zeggen, maar 1 2 3 uit het niets een memo verzinnen en dan letterlijk voorlezen lukt je echt niet. Ik vertrouw het hele zaakje wel, zeker ook nadat ik net een reactie kreeg van iphoneclub.nl mbt dit nieuws.
ik heb het even nagevraagd bij iemand kpn die het zou moeten kunnen weten (je moet een beetje denken aan een stuk interne dienstverlening/systeembeheer).
het zou zomaar kunnen kloppen dat er een concept-memo over opgesteld is (duidelijker wou hij niet zijn :P ), maar als dat al zo is, is die absoluut nog niet verspreid. als hij dus echt zo'n memo had wordt er intern niet optimaal gecommuniceerd daaro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Dus als ik het goed begrijp komen er prepaid modellen in zowel italië en zwitserland? die zijn dan ook sim-lock vrij, of zit je alsnog vast aan een SIM van een bepaalde provider? Want alstie helemaal vrij is boek ik wel een vluchtje naar Basel en ga lekker een paar dagen daar rondlopen om zon telefoon te kopen.

edit: ik lees net op iphone club dattie wel degelijk gesim-locked is. maargoed, daar moet toch een tooltje voor komen uiteindelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Kwartjuh op 01-07-2008 21:50 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Vind het toch zeer redelijke abonnementen. Toen die schamele 50 minuten voor het goedkoopste abonnement in Duitsland bekend werden kreeg ik toch het gevoel dat het 30pm abonnement ook vrij nutteloos zou gaan worden in Nederland, maar gelukkig is dat niet het geval. T-Mobile heeft duidelijk door dat ze de meeste winst gaan behalen door veel nieuwe klanten te lokken met acceptabele abonnementen i.p.v. een kleinere groep die veel te hoge kosten willen betalen.

Ik ga alleen niet in de rij staan de 11e. Weinig zin in, en ookal zou ik er gelijk een kopen wacht ik liever even de eerste reacties, reviews en ontwikkelingen op Jailbreak gebied af. Ik neem aan dat de productie van de iPhones hard door gaat en dat je geen maanden hoeft te wachten als je niet als een van de eerste een iPhone hebt kunnen bemachtigen. Na Telfort opzegging de 14e nog maar even Simyo'en ofzo :) .

Wat ik me wel afvraag is of ze duidelijk onderscheid kunnen maken tussen normaal internet-gebruik, en gebruik in combinatie met een laptop. Wat e-mail checken en browsen op je laptop zou qua data-verbruik niet uit moeten maken; je downloadt immers precies dezelfde zaken? En als je de mogelijkheid hebt blijft het werken op een laptop natuurlijk een stuk fijner. Dus ik moet nog maar zien in hoeverre dat kan en zal worden bijgehouden, en wat ze er nou werkelijk aan zouden doen...

Nederland heeft in ieder geval weinig te klagen. Vergeleken met vele andere landen zijn deze iPhone deals toch zeker niet verkeerd. Als je gewoon legaal een iPhone wilt kopen kan dat nu prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kwartjuh schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:45:
Dus als ik het goed begrijp komen er prepaid modellen in zowel italië en zwitserland? die zijn dan ook sim-lock vrij, of zit je alsnog vast aan een SIM van een bepaalde provider? Want alstie helemaal vrij is boek ik wel een vluchtje naar Basel en ga lekker een paar dagen daar rondlopen om zon telefoon te kopen.

edit: ik lees net op iphone club dattie wel degelijk gesim-locked is. maargoed, daar moet toch een tooltje voor komen uiteindelijk.
Is leuk maar wat doe je dan met je data-abonnement? Bij dat T-Mobile abonnement zit wel een onbeperkt snel internetabo.... las net ergens dat Vodafone ook iets had van 10 euro/mnd, maar dat ken ik verder niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Sur_G schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:19:
Over de geruchten van de iPhone icm KPN. Er zit hier zeker een kern van waarheid in. Maar er moet bij gezegd worden, er is nog geen definitief besluit genomen om wel of niet een contract met Apple af te sluiten.
Volgens mij heeft KPN helemaal niet zoveel te vertellen als ze zelf willen. Jammer maar helaas, T-Mobile heeft exclusief recht.
Xe0n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:00:
KPN aantrekkelijker dan T-Mobile? ROFL! :+
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:12:
Iemand op de hoogte van prepaid opties?
Zoals in de FAQ; Niet...
netvista schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:12:
[...]

Zowel bij T-Mobile als bij andere telco's word je genaaid als bestaande klant hoor.
Veel mensen denken dat je als bestaande klant meer korting krijgt dan als nieuwe klant, maar het tegenovergestelde is waar. Bestaande klanten krijgen minder korting dan nieuwe klanten (nieuwe klanten werven, en bestaande klanten blijven toch wel ondanks prijsverschil).... kijk op telecomwebsites maar eens naar willekeurige telefoonprijzen icm abo's bij nieuwe en bestaande contracten.
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:12:
misschien dat belcompany oid wel met een 1 jarige variant komt....
Zoals al meerdere keren is gezegd wil Apple dat niet. Zal waarsch. niet zo zijn dus.

Kijk dit is voor mij zeer interessant.
Vorige maand zat ik per toeval op 1000 min./buiten bundel. Dit zou me met iPhone abo dus zo'n 250 euro (1000x 0,25c) extra kosten. In tegenstelling met flex maar 120 euro.
Bovendien zit bij Flex sms in de bundel, en betaal je ook bij sms hetzelfde tarief binnen als buiten de bundel. Daar offer ik visual voicemail wel voor op! 8)
Voor mij persoonlijk is 500 minuten niet genoeg, dus ik hoop maar dat andere abonnementen idd ook beschikbaar worden... anders voor mij iig geen iPhone.

[ Voor 6% gewijzigd door Harrie_ op 01-07-2008 22:02 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:52:

Wat ik me wel afvraag is of ze duidelijk onderscheid kunnen maken tussen normaal internet-gebruik, en gebruik in combinatie met een laptop. Wat e-mail checken en browsen op je laptop zou qua data-verbruik niet uit moeten maken; je downloadt immers precies dezelfde zaken?
alleen op een iets andere manier, en daar willen ze geld voor zien.
als je een licentie van windows koopt staat er bij sommige versies keihard in de eula dat je hem niet mag installeren op een virtuele pc. welliswaar precies hetzelfde, maar op een andere manier.

ontzettend flauw natuurlijk, maar de wereld is hard. en rond :P
En als je de mogelijkheid hebt blijft het werken op een laptop natuurlijk een stuk fijner. Dus ik moet nog maar zien in hoeverre dat kan en zal worden bijgehouden, en wat ze er nou werkelijk aan zouden doen...
bij een gewone gsm is het wel te meten. als je continu data op de maximumsnelheid staat te pompen ben je bezig met een laptop omdat een standaard-gsm dat helemaal niet aan kan.
of dat voor de iphone ook geldt (toch een halve pc) durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
McLatey schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:54:

Zowel bij T-Mobile als bij andere telco's word je genaaid als bestaande klant hoor.
Veel mensen denken dat je als bestaande klant meer korting krijgt dan als nieuwe klant, maar het tegenovergestelde is waar. Bestaande klanten krijgen minder korting dan nieuwe klanten (nieuwe klanten werven, en bestaande klanten blijven toch wel ondanks prijsverschil).... kijk op telecomwebsites maar eens naar willekeurige telefoonprijzen icm abo's bij nieuwe en bestaande contracten.
Gelukkig zijn er consumenten die verder kijken dan zijn/haar neus lang is. Bij t-mobile is het wel degelijk mogelijk om meer korting te krijgen op een toestel als bestaande klant dan een nieuwe klant..

Ik kreeg mijn vario 3 in november mee voor 160 euro, bij een 1 jarige verlenging van relax 150+ relax sms 25 + PIT. Dat was een korting van 440 euro op de orginele toestelprijs..

Bij tmobile shops (online) en klantenservice krijg je namelijk korting opbasis van klantenstatus en niet op welk abonnement je afsluit/verlengt (wat wel het geval is in andere telefoon winkels)

Ter vergelijking, bij smartphoneshop.nl moet ik voor het zelfde pakket 250 euro betalen voor de MDA Vario 3.. Terwijl ik mijn vario 3 ruim een half jaar geleden gekocht heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Eastman op 01-07-2008 22:08 ]

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je kan het iPhone abonnement zeker niet krijgen bij een ander toestel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:05:
Je kan het iPhone abonnement zeker niet krijgen bij een ander toestel :Y)
jawel, jij het abonnement, ik de iphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Eastman schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:09:
[...]

jawel, jij het abonnement, ik de iphone :)
Die iPhone ben je zo kwijt inderdaad, hoef je niet moeilijk over te doen volgens mij :P

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Wat ik me afvraag is in hoeverre dit abo zal werken met een andere foon, denk bijv. aan de Touch Pro of de X1 oid. Iig een HSDPA-toestel met WiFi.
Lijkt mij wel leuk om zoiets te combineren zonder die iPhone :Y) . Of hangt daar weer één-of-andere verneukeratieve server achter, net als met die BlackBerries...
Ben je ook van die beperkte iPhone-garantie (1 jaar) af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
[b][message=30347587,noline][...]
Ben je ook van die beperkte iPhone-garantie (1 jaar) af.
In NL heb je altijd 2 jaar garantie. Dat is wettelijk geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Op 7 juli wordt er meer bekend gemaakt over de verkooppunten. Hopelijk is T-Mobile weer lekker vroeg met het bekend maken. Ik ben benieuwd waar ik allemaal in de rij kan staan. :)
-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:25:
[...]

Alleen werken de retailers zowat nooit mee en is het een onwijse gedoe om het ook daadwerkelijk te krijgen :(

[ Voor 45% gewijzigd door Alpha-sphere op 01-07-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
[...]

Op simlock-vrije toestellen wel, maar gelockte toestellen zijn softwarematig aangepast waardoor de verplichting bij het netwerk komt te liggen. Alsof die op 2 jaar zitten te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
Abductor schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:32:
[...]

Op simlock-vrije toestellen wel, maar gelockte toestellen zijn softwarematig aangepast waardoor de verplichting bij het netwerk komt te liggen. Alsof die op 2 jaar zitten te wachten...
Dat is dan jammer voor ze. Je hebt er gewoon recht op en dat kun je evt afdwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
[...]

helaas is dit niet waar,

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
De verkoper is minimaal 2 jaar aansprakelijk voor het naar behoren functioneren van uw aankoop. Gaat het gekochte binnen 6 maanden stuk, of zijn de prestaties al binnen deze periode niet wat u er redelijkerwijs van mag verwachten? Dan wordt ervan uitgegaan dat het gebrek al bestond op het moment van aankoop. Dit geldt niet als de verkoper kan bewijzen dat het defect uw eigen schuld is. Doet het defect zich voor tussen 6 en 24 maanden na de aankoop? Dan moet ù kunnen aantonen dat het gebrek al bestond toen u het artikel aankocht.

Binnen de periode van 2 jaar heeft u bij een gebrek buiten uw schuld recht op gratis reparatie of vervanging van uw aankoop. Dat moet binnen een redelijke termijn gebeuren en zonder dat u daar ernstige overlast van heeft.
uit: http://www.eccnl.eu/page/nl/themas/Kopen-in-de-EU#par3
Wel waar dus

Deze bron is nog beter: http://europa.eu/scadplus/leg/nl/lvb/l32022.htm
De verkoper is jegens de consument aansprakelijk voor elk bij de aflevering van het goed aan de consument bestaand gebrek aan overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar, te rekenen vanaf het tijdstip van levering, blijkt, tenzij de consument op het tijdstip van sluiting van de koopovereenkomst van het gebrek aan overeenstemming kennis droeg of daarvan redelijkerwijze niet onwetend kon zijn.

Indien het goed niet in overeenstemming is met de publiekelijk afgelegde verklaringen van de producent of diens vertegenwoordiger, is de verkoper niet aansprakelijk indien hij aantoont dat:

* hij van de betreffende verklaring onkundig was en daarvan redelijkerwijze niet op de hoogte kon zijn;
* hij de betreffende verklaring heeft rechtgezet op het tijdstip van de verkoop;
* de beslissing tot aankoop niet door de betreffende verklaring kon worden beïnvloed.

Gebrek aan overeenstemming ten gevolge van een verkeerde installatie van de consumptiegoederen wordt gelijkgesteld met gebrek aan overeenstemming van de goederen met de overeenkomst, wanneer de installatie deel uitmaakt van de koopovereenkomst betreffende de goederen en door de verkoper of onder diens verantwoordelijkheid is uitgevoerd. Hetzelfde geldt als voor montage door de consument bestemde goederen door de consument zijn geïnstalleerd en de verkeerde installatie een gevolg is van een gebrek in de montagehandleiding.

De gebreken aan overeenstemming die binnen een termijn van zes maanden, gerekend vanaf het tijdstip van levering, aan het licht komen, worden geacht op dat tijdstip te hebben bestaan, tenzij:

* het bewijs van het tegendeel wordt geleverd;
* deze veronderstelling onverenigbaar is met de aard van de goederen of van het gebrek aan overeenstemming.

Wanneer een verkoper op een gebrek aan overeenstemming wordt gewezen heeft de consument het recht om van deze te verlangen:

* hetzij de kostenloze herstelling, hetzij de vervanging van het goed, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de consument;
* hetzij een passende vermindering van de prijs, hetzij de ontbinding van de overeenkomst, indien de herstelling en de vervanging onmogenlijk of buiten verhouding zijn, of indien de verkoper de vorm van genoegdoening niet binnen een redelijke termijn of zondere ernstige overlast voor de consument verricht.

Ontbinding van de overeenkomst kan niet worden verlangd indien het gebrek aan overeenstemming van geringe betekenis is.

[ Voor 56% gewijzigd door -RenE- op 01-07-2008 22:54 . Reden: aanvulling met betere bron ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Nope niet waar, manuren moeten bijvoorbeeld wel betaald worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag die al een aantal keren langskomt is: hoe kan T-Mobile zien of je je telefoon gebruikt als modem voor je laptop? Vodafone heeft mij eens uitgelegd dat ze dat niet kunnen zien, maar ze kijken gewoon naar het patroon in het verbruik van je data. Als jij normaal gesproken zo'n 5-10 MB per dag gebruikt (da's best veel voor een smartphone) en dat patroon wordt plotseling heel anders (downloaden van een film op je laptop met een paar GB als verbruik), dan komen ze verhaal halen.

Als jij je telefoon gewoon af en toe als modem gebruikt om wat met je laptop te surfen of mail binnen te halen, dan is er niks aan de hand. Ik werk al tijden zo met m'n abo van Vodafone, verbruik meer dan de FUP maar heb nog nooit klachten van ze gehad.

Kortom: als je er voor zorgt dat je geen extreem grote pieken in dataverbruik hebt wanneer je je telefoon als modem gebruikt, dan is er meestal niks aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
raytje192 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:53:
Nope niet waar, manuren moeten bijvoorbeeld wel betaald worden ;)
Ook niet waar, die moeten wel betaald worden. Lees de Richtlijn 99/44/EG maar:
Wanneer een verkoper op een gebrek aan overeenstemming wordt gewezen heeft de consument het recht om van deze te verlangen:

* hetzij de kostenloze herstelling, hetzij de vervanging van het goed, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de consument;
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Jongens.. Hier zijn al zoveel topics, discussies en vechtpartijen over geweest, begin er niet weer over in dit topic aub.
Europees geregeld zal het vast wel zo zijn, maar het is nog bijna niemand gelukt om dit met eigen ervaringen zo ook te regelen met de winkel of de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:54:
De vraag die al een aantal keren langskomt is: hoe kan T-Mobile zien of je je telefoon gebruikt als modem voor je laptop?
[...]

Kortom: als je er voor zorgt dat je geen extreem grote pieken in dataverbruik hebt wanneer je je telefoon als modem gebruikt, dan is er meestal niks aan de hand :)
On topic maar weer

Wat ik inmiddels begrepen heb is het uberhaupt niet mogelijk om je iphone als bluetooth modem te laten werken omdat de noodzakelijke bluetooth profielen ontbreken (o.a. DUN). Het kan natuurlijk best zijn dat dat later alsnog door iemand gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Alpha-sphere schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:26:
Op 7 juli wordt er meer bekend gemaakt over de verkooppunten. Hopelijk is T-Mobile weer lekker vroeg met het bekend maken. Ik ben benieuwd waar ik allemaal in de rij kan staan. :)
Dus wacht, begrijp ik dat goed? Die dingen zijn al zo hot en dan worden ze ook nog in specifieke t-mobile shops geleverd? :|

Ik zal er denk geen problemen mee krijgen, de t-mobile shop bij Hollands Spoor is redelijk groot, maar dan nog....

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 15:18
ben ik nu een van de weinigen die me heel erg stoort aan de 0,25 cent per minuut. een belachelijk bedrag. Binnen de bundel betaal je (44,95 / 300 =) e 0,15 en als je daaroverheen gaat betaal je opeens 0,25. Vrij riskante onderneming met nogal variabel belgedrag

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

-RenE- schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:02:
[...]

On topic maar weer

Wat ik inmiddels begrepen heb is het uberhaupt niet mogelijk om je iphone als bluetooth modem te laten werken omdat de noodzakelijke bluetooth profielen ontbreken (o.a. DUN). Het kan natuurlijk best zijn dat dat later alsnog door iemand gemaakt wordt.
Ja volgens mij klopt dit idd... dus dat wordt ff niet iphone als modem gebruiken.
Wat ik eigenlijk nog meer bijzonder vind, is dat de iPhone geen MMS ondersteunt. :X
Geen videotelefonie, geen bluetooth bestandstransfer, geen copy-paste, geen 3th party software... bluuuh.
FAD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:26:
ben ik nu een van de weinigen die me heel erg stoort aan de 0,25 cent per minuut. een belachelijk bedrag. Binnen de bundel betaal je (44,95 / 300 =) e 0,15 en als je daaroverheen gaat betaal je opeens 0,25. Vrij riskante onderneming met nogal variabel belgedrag
Ja ik dus ook :). Maar dit is bij iedere provider zo geregeld, dus op zich niet vreemd.
Kan me eigenlijk maar 1 regulier consumentenabonnement met belbundel bedenken waarbij het niet zo is, en dat is bij T-Mobile Flex.

[ Voor 31% gewijzigd door Harrie_ op 01-07-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
Is niks nieuws.
Vodafone is ook 25cent buiten de bundel, Hi 24cent, Flexibel 29cent en MyFaves zelfs 30cent.
Sterker nog, onlangs is naar voren gekomen dat een slordige 75% van de NL'ers buiten de bundel belt.

[ Voor 9% gewijzigd door Abductor op 01-07-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel andere aanbieders is dat ook een heel gangbaar tarief buiten de bundel (o.a. Telfort). Afhankelijk van het soort abonnement (Sim Only) is dat verschil met de normale kosten per minuut nog een stuk groter.

Waar denk je dat de mobiele providers het van moeten hebben met de dure telefoons en/of cadeaus die vaak bij duurdere abonnementen worden gegeven. Productiekosten van de telefoons zijn nog steeds aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Ik zal mijn vraag nogmaals stellen. Stel ik kies voor het iPhone abonnement van 2 jaar, en ik ben fel tegen 2 jaar, zal er dan een of andere optie zijn waarbij ik de volgende generatie volgend jaar kan kopen tegen een aantrekkelijke prijs? (Ik ga er dan even vanuit dat volgend jaar weer een nieuwe generatie iPhone komt)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 15:18
McLatey schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:29:
[...]
Ja ik dus ook :). Maar dit is bij iedere provider zo geregeld, dus op zich niet vreemd.
Kan me eigenlijk maar 1 regulier consumentenabonnement met belbundel bedenken waarbij het niet zo is, en dat is bij T-Mobile Flex.
Vandaar dus mijn schok, bel al jaren met flex! Fijn om te weten dat dit niet een pure geldwin actie voor de iphone is.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:40:
Ik zal mijn vraag nogmaals stellen. Stel ik kies voor het iPhone abonnement van 2 jaar, en ik ben fel tegen 2 jaar, zal er dan een of andere optie zijn waarbij ik de volgende generatie volgend jaar kan kopen tegen een aantrekkelijke prijs? (Ik ga er dan even vanuit dat volgend jaar weer een nieuwe generatie iPhone komt)
In de VS kan dit wel, voor 200 dollar meestal.

In NL naar mijn weten alleen als je alle maanden afkoopt. Of als T-Mobile tussentijds de voorwaarden verandert, maar dat is altijd een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Zou fijn zijn, maar vrij zinloos om zo'n vraag te stellen, alsof daar nu al een antwoord op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Je kan je abo ook upgraden dus je neemt nu een iphone abo dan kan je 1 maand later je belminuten bundel aanpassen naar bv 1000.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

FAD schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:45:
[...]

Vandaar dus mijn schok, bel al jaren met flex! Fijn om te weten dat dit niet een pure geldwin actie voor de iphone is.

Er is dus nog hoop... O+
Dit is pure speculatie. Hoe kun je zeker weten wat volgend jaar de policy zal zijn... (kan dus niet)
Zelf lijkt me dat dit niet kan en dat je dus gewoon je 2 jaar moet uitzitten/uitbellen/uitsurfen.
In Amerika is het wel gedaan, maar de hele (bel)cultuur is daar nogal anders dan hiero (ik bedoel; kunnen wij ons voorstellen zelf te moeten betalen voor inkomende gesprekken/sms'en :P). Het is nu ook niet mogelijk vervroegd te verlengen (zoals enkele van die belgeiten blijkbaar wel gemeld hebben), zie hierooo --->
Kunnen bestaande T-Mobile klanten die nog halverwege hun abonnement zitten ook in aanmerking komen voor de iPhone?

Tussentijds veranderen is niet mogelijk. Klanten kunnen aan het eind van hun contractperiode probleemloos overstappen naar ��n van de iPhone-abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik vind het dan toch vervelend.

Als volgend jaar een nieuwe iPhone komt, wil ik die hebben en niet 2 jaar met de 3g rondlopen.
Waarom, waaaaarom geen 1 jaar abonnement. Ik ben bereid meer te betalen voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:58:
Ik vind het dan toch vervelend.

Als volgend jaar een nieuwe iPhone komt, wil ik die hebben en niet 2 jaar met de 3g rondlopen.
Waarom, waaaaarom geen 1 jaar abonnement. Ik ben bereid meer te betalen voor de iPhone.
Dat wil Steve Jobs niet hebben! En Steve Jobs is de(/een) BAAS! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ja dat is dus echt de reden waarom ik nu twijfel. Toch erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Weet iemand of er een SMS verdubbelaar of zo mogelijk gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Eiríkr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:06:
Ja dat is dus echt de reden waarom ik nu twijfel. Toch erg jammer...
Ja maar Steve Jobs heeft daar gewoon schijt aan. :)
Hij kan je wel een abonnement op MobileMe leveren voor 1 jaar (voor slechts 8 tientjes) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
OF een iPhone 1 jaar abonnement OF na een jaar de optie voor een mooie prijs de nieuwe iPhone aan te schaffen. Is het nou zoveel gevraagd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Eiríkr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:11:
OF een iPhone 1 jaar abonnement OF na een jaar de optie voor een mooie prijs de nieuwe iPhone aan te schaffen. Is het nou zoveel gevraagd :'(
Ik denk dat Steve Jobs MobileMe voor 1 jaar al mooi genoeg vindt. d:)b

ps. imo. 2-jaar abo zuigt idd. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ja toch gewoon los kopen dan ;)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.