iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.219 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Het kan ook heel snel weer omhoog gaan. Ik stond 2,5 week geleden op A1.5 en nu op A4.20 en ik heb al op 4.65 gestaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor diegenen met een Fanatec stuur en last hebben van de 'centre spring' is er een nieuwe driver voor W7 - 64 bit. Ik heb 'm nog niet geprobeerd. Zal vanavond eens testen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:19
Jottum, zou echt top zijn als dat probleem eens de wereld uit zou worden geholpen. Toch een kleine irritatie steeds. Heb mijzelf deze week getrakteerd op de 100% award :) Mijn vriendin is dit weekend de deur uit, dus dat wordt een mooie gelegenheid om een hoop te trainen met de skip en wat ovals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
JoepW schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:37:
owk, da's duidelijk. Begrenzer was iid het issue. Dacht dat ik er te hard in ging ;)
Moet er niet een nieuw draadje geopend worden, vanwege pagina 100. En misschien een idee om de OP wat op te 'knappen'?
Volgens mij doet GOT niet meer aan nieuwe topics na 100 pagina's, toch?

Dat neemt niet weg dat de OP een flinke update kan krijgen. Wat er nu staat is bedoeld als tijdelijk totdat iemand het heft in handen neemt. Ik ben hier veelste onhandig voor namelijk ;).

Flans wat in elkaar, overleg met een Mod en open een nieuw topic. Mijn zegen heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:10

Hoogie2004

Whohooooo

Requiem19 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:27:
[...]

Volgens mij doet GOT niet meer aan nieuwe topics na 100 pagina's, toch?

Dat neemt niet weg dat de OP een flinke update kan krijgen. Wat er nu staat is bedoeld als tijdelijk totdat iemand het heft in handen neemt. Ik ben hier veelste onhandig voor namelijk ;).

Flans wat in elkaar, overleg met een Mod en open een nieuw topic. Mijn zegen heb je.
Misschien handig om dat te timen met de release van iRacing 2.0?

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Jep, lijkt mij ook beter. Kun je gelijk een goede OP maken. Ik wil wel helpen maar weet lang niet zoveel van iRacing als anderen hier.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Komt goed. Ik zal me er mede voor inzetten als ik geen stuur of werk in mijn handen heb ;)
Alle hulp is welkom ennuh met de release van 2.0 is een goed id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tijdens de release van 2.0 lijkt het me een prima idee om een nieuw topic te openen.
Ik verwacht dat er dan ook wel weer een promotieronde gedaan wordt door iRacing, goedkope abonnementen voor weinig geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
Ok, count me in als je hulp nodig heb, desnoods verdelen we wat secties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Zorg dan aub ook dat geinteresseerden bij het afnemen van een abbo onze mailadressen opgeven, volgens mij zijn we al heel wat iracing $$ "misgelopen" met alle nieuwe inschrijvingen in dit topic. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:00:
Voor diegenen met een Fanatec stuur en last hebben van de 'centre spring' is er een nieuwe driver voor W7 - 64 bit. Ik heb 'm nog niet geprobeerd. Zal vanavond eens testen.
zalig straks direct testen heeft me al wat SR gekost die driver bug

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
MartijnA3 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:02:
Zorg dan aub ook dat geinteresseerden bij het afnemen van een abbo onze mailadressen opgeven, volgens mij zijn we al heel wat iracing $$ "misgelopen" met alle nieuwe inschrijvingen in dit topic. :)
Waar hebben jullie het over??? OP..??

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
RuudjeM schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:12:
[...]

Waar hebben jullie het over??? OP..??
OP = OpeningsPost (=TS = Topic Start)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb de hele week getraind met de skippy op Limerock Park. Heb heel veel aan mijn setup gewerkt, zodat ik redelijk stabiel 15-20 ronden kan rijden zonder rare dingen. Mijn toptijd zit nu op 58:8.

Het blijft een probleem wanneer ik thuis jan en alleman om mij heen heb lopen schreeuwen en rennen. Ik heb de pc beneden staan. Je moet er ff voor de races en qual goed voor gaan zitten anders ga je fouten maken, door concentratie gebrek. Dus, dochter op bed, vrouw op bed en dan begin ik pas aan een race ;)

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Om die reden staat bij mij alles ver weg op zolder. En mijn vrouw weet: Niet storen ;)
--------------------
Wie rijdt er hier de 'iRacing GT Challenge “fixed” series features the Corvette C6.R'?

Net even een paar rondjes Brands Hatch gedaan en ik moet zeggen dat ik het zeer vermakelijk vind.
Snelheid was er nog niet, maar het leuke is van die klasse dat ik kleine foutjes kan opvangen.

Wordt er een beetje netjes gereden en zijn er een beetje startvelden?

[ Voor 72% gewijzigd door JoepW op 01-07-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:54:
Om die reden staat bij mij alles ver weg op zolder. En mijn vrouw weet: Niet storen ;)
--------------------
Wie rijdt er hier de 'iRacing GT Challenge “fixed” series features the Corvette C6.R'?

Net even een paar rondjes Brands Hatch gedaan en ik moet zeggen dat ik het zeer vermakelijk vind.
Snelheid was er nog niet, maar het leuke is van die klasse dat ik kleine foutjes kan opvangen.

ik rij die sta 3 de in div 4

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
JoepW schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:54:
--------------------

Ik rijd hier ook. Heel erg fijne races, de auto's zijn gewoon dik. Grids zijn doorgaans goed gevuld. Ik vind dat het er iets netter aan toe gaat dan de Star Mazda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Welke grafische instellingen gebruiken jullie eigenlijk om het soepel te krijgen. Ik probeer zoveel mogelijk op max te draaien (behalve publiek), maar toch stottert het een beetje. Het is niet zozeer een framedrip, maar het draait toch niet niet soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ligt een beetje aan je hardware enzo. Maar ik heb een nvidia kaart en heb zo goed als alle instellingen van nvidia staan op 'toepassing gestuurd' en in iRacing heb ik alles op hoogste kwaliteit staan behalve de grandstands en public. Die staan op low (niet uit). En boel draait tussen de 150 en 250 fps ;)
Ik had vorige week dat de boel af en toe stotterde (lag-achtig). Ik heb toen na wat zoeken op het iRacing forum een tip gevonden dat de laatste drivers van nvidia dit veroorzaakte. Dus roll-back naar vorige versie gedaan en toen was het stotteren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Stotteren heb ik alleen in de warming up (gelukkig), morgen ook maar even de vorige drivers installeren (welke versie moet ik hebben??)

Vanavond ook mijn eerste Daytona B-class race gewonnen, de race ervoor had ik al 40 ronden op kop gelegen maar toen werd ik er bij het inrijden van de pits door ene Luis Lopez enorm afgereden (en kreeg is 17s penalty voor speeding in de pits, ja duh!!). De laatste race 59 ronden geleid vanaf pole en in de een na laatste ronde nog een aanval kunnen afslaan van......Luis Lopez;-), Kreeg nog wel een tik van hem waarvoor ik 4x kreeg en hij niets???? Heel apart, maargoed weer een trophy erbij (Draftmaster....LOL) en fiks wat iRating, op naar de topsplit....ahum!!

http://members.iracing.co...onid=3735644&custid=65900

[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 02-07-2011 02:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Nice Eric voor de topsplit moet je nog even doorrijden vanaf de 2000/2500 maak je kans om in de topsplit te komen of je moet echt op het juiste tijdstip joinen :p

Ik had net eindelijk weer eens een incident vrije race.
In het begin beetje rustig aangedaan de crashes ontwijken en langzaam naar voren gereden en vanaf de laatste 30 rondes of zo waren er nog maar 10 man in de leadlap. Na de laatste caution konden we met een groepje van 7 wegrijden waar ik de hele tijd op de laatste plek heb rondgereden tot 4 rondes voor het einde en mezelf naar P4 gereden :)

SR 2.56 :(
iRating 3334 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Tja, dat zijn nog eens ratings;-) zit er nog maar een kleine 2000 vanaf...haha....

Voor de nachtbrakers die Daytona in het echhie willen zien:

http://www.justin.tv/besweeet5#/w/1413273648

Vannacht tot een uur of 0400 en morgen weer vanaf 0130

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo net weer een race gereden :)
Gestart op P10 en gefinisht op P3 :)

SR 2.81
iRating 3413

iRacing heeft nu trouwens een special offer namelijk 1 jaar voor $69.

[ Voor 38% gewijzigd door FabiandJ op 02-07-2011 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 14:11
Zo special is dat niet natuurlijk.
Volgens mij werkt deze ook nog steeds.
$6 dollar duurder, maar je krijgt er wel gelijk 2 veelgebruikte tracks + fw31 erbij.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:04:
Stotteren heb ik alleen in de warming up (gelukkig), morgen ook maar even de vorige drivers installeren (welke versie moet ik hebben??)
Ik heb in windows gekozen om 'terug gaan naar vorige versie'. Ik zal straks eens kijken welke versie dat is. Ik draai nu op de bij de grafische kaart geleverde drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Lekker hoor die splits snachts :P
Volle bak en kwam deze keer daardoor in de 3e split in de Nationwide series ipv de 2e waar ik meestal in zit.
Van pole gestart en de hele race voorin gezeten eigenlijk.

Ik lag 3e toen in lap 48 toen de nr 2 bij het uitkomen van T4 hem aan de binnenkant onder de leider prikte die vervolgens geen ruimte gaf.
Ze gleden gelukkig redelijk naar binnen toe dus kwam er ongeschonden langs.
Vanaf daar ook de leiding niet meer uit handen gegeven en dus mijn eerste win in de Nationwide is een feit :)

http://members.iracing.co...onid=3737096&custid=61747

Heeft er iemand enig idee waarom ik in deze race niet mijn preferred #10 had?
Volgens mij had ik toch duidelijk een hogere iRating dan degene die daadwerkelijk met #10 rond reed.
Of moet je als polesitter verplicht met #1 rond ofzo? :P

Ook nog m'n Q tijd met 3 tiende verbeterd door met deze Q set te rijden:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1490285.page
Check ook even de replay om te zien hoe hij de 2e lap opgeeft en gebruikt om nog sneller aan de snelle 3e lap te beginnen.
Ohja in lap 4 ploft de motor :P

[ Voor 14% gewijzigd door Red Baron op 02-07-2011 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Red Baron schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:04:
Heeft er iemand enig idee waarom ik in deze race niet mijn preferred #10 had?
Volgens mij had ik toch duidelijk een hogere iRating dan degene die daadwerkelijk met #10 rond reed.
Of moet je als polesitter verplicht met #1 rond ofzo? :P
Dat werkt alleen in practice en kwalificatie. In de race gaat het altijd op irating.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Tim / Requiem19: Mag ik voor de nieuwe iRacing 2.0 openingspost kleine delen van jullie google docs document schaamteloos gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Phydomir schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 09:34:
[...]
Dat werkt alleen in practice en kwalificatie. In de race gaat het altijd op irating.
Ik was er altijd domweg vanuit gegaan dat het het in de race ook zo werkte, maar dat er best vaak iemand was met een hogere iRating die ook de #10 had ofzo :X

Maar goed om te weten, dan ga ik ook weer wat waarde hechten aan de start nummers qua sterkte van de tegenstanders hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Gefeliciteerd, welcome bij de club.....haha...... Het is toch wel ernstig leuk op de highspeed ovals he? Jammer dat veel mensen het niet trekken;-) En van die startnummers dat is nieuw voor mij, ga je inderdaad anders kijken naar mensen met startnummer 28...haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach wie weet Eric, dat ik het ook nog eens ga proberen ;) Wel met lagere instelling van de FFB en hopen dat mijn schouder het blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Op de superspeedways is een lagere FFB juist een voordeel, kan je preciezer mee rijden. Het is gewoon rete-cool om door een veld heen te jakkeren of met 29 man in je slipstream strak langs de gele lijn te rijden en op kop te blijven rijden.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:42:
Op de superspeedways is een lagere FFB juist een voordeel, kan je preciezer mee rijden. Het is gewoon rete-cool om door een veld heen te jakkeren of met 29 man in je slipstream strak langs de gele lijn te rijden en op kop te blijven rijden.....
Pfff, dat duurt voor mij nog wel even. Eerst die D-class eens eraf rijden. Af en toe een setje mongolen bij zeg...... Spinnen er 3 gasten voor je neus, ik in de ankers om beetje voorzichtig erlangs te rijden, gast achter me, zat anderhalve seconde erachter ofzo, gast gewoon vol door in mijn kofferbak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ericjooo schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:19:
Gefeliciteerd, welcome bij de club.....haha...... Het is toch wel ernstig leuk op de highspeed ovals he? Jammer dat veel mensen het niet trekken;-) En van die startnummers dat is nieuw voor mij, ga je inderdaad anders kijken naar mensen met startnummer 28...haha
Ja dat wist ik al wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:04:
Stotteren heb ik alleen in de warming up (gelukkig), morgen ook maar even de vorige drivers installeren (welke versie moet ik hebben??)....
Ik gebruik nu: 8.17.12.5896 volgens windows en volgens nvidia: 6.14.12.5896. Ik zou dus zeggen 12.5896 ;)
Deze stotterde: 275.33

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 02-07-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:54:
[...]

Pfff, dat duurt voor mij nog wel even. Eerst die D-class eens eraf rijden. Af en toe een setje mongolen bij zeg...... Spinnen er 3 gasten voor je neus, ik in de ankers om beetje voorzichtig erlangs te rijden, gast achter me, zat anderhalve seconde erachter ofzo, gast gewoon vol door in mijn kofferbak....
Jezelf naar achteren laten zakken en achteraan lekker rond rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Gisteren 2x een race op Road Atlanta. In de topsplit is het tempo echt geniaal hoog. Jammer dat ik beide races een foutje maakte in de laatste ronde en zo veel plekken verloor, maar het was pegels zweten tot op het einde. Voorin meegereden en lopen pushen met 3 man, en 2 rondjes in de 1:17 gereden :D Ik had een smile van oor tot oor de hele tijd haha. Jammer dat het zich (nog) niet uit in hoge scores, maargoed... komt wel!

http://members.iracing.co...custid=26526&simsessnum=0

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
JoepW schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 09:49:
@Tim / Requiem19: Mag ik voor de nieuwe iRacing 2.0 openingspost kleine delen van jullie google docs document schaamteloos gebruiken? ;)
Pas de problème! Gebruik naar hartelust de informatie je nodig hebt. Naar de andere auteurs van het stuk is wel zo netjes als je even de bron vermeldt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Net een gave race gehad, zat in de leadpack en ging iets later de pits in dan een aantal anderen. Kwam als P3 de baan weer op en in de bocht haalde twee mensen mij bovenlangs in, maar kon ik gelukkig aanhaken.
Helaas zaten er een aantal achterblijvers tussen dus eerst een tijdje hier achteraan gereden en langzaam deze ingehaald behalve één iemand. En lag ik op P2 tot de leader de pits in ging en ik 1e lag.
De 2e pack waar Joey in zat qua, helaas dichterbij en met nog 15 rondes te gaan zaten ze erbij. Ik was toen alleen iets te enthousiast om de achterblijven op de highline in te halen, maar hierdoor viel ik naar achteren.
Vervolgens kwam ik achter de 1e auto op de highline terug en heb ik hem proberen rond te duwen naar P1, maar dit lukte helaas niet zeker niet omdat we te maken kregen met een aantal achterblijver die niet aan de kant gingen.
We dachten dat iemand wel high bleef en we dus 3 wide zouden gaan, maar plotseling gooit die hem ervoor en moest diegene voor me afremmen en ik ook en kreeg ik een kleine tik van diegene achter me reed waardoor ik de muur raakte en een 2x kreeg.

Toen tijd als 3e auto op de highline rond gereden tot er een achterblijven (pannenkoek) in de allerlaatste ronde de lijn blockt en we geen kant op kunnen waardoor Joey die op dat moment de leider was diegene rond duwde. En toen werd het een chaos waardoor 3 man voor me spinde en ik ze allemaal kon ontwijken en alsnog op P4 kon finishen.

En de hele race caution vrij :D

iRacing is bezig met het scannen van een nieuwe track namelijk Kentucky Speedway.

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/267498_10150298993891085_48224116084_9214736_1066011_n.jpg

En dit doet dus ook gewoon aan iRacing :P O+
Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/47466_426282320994_76979225994_5415110_4477111_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Requiem19 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:52:
[...]

Pas de problème! Gebruik naar hartelust de informatie je nodig hebt. Naar de andere auteurs van het stuk is wel zo netjes als je even de bron vermeldt :).
Tuurlijk. Maar ik zal niet alles overnemen, anders wordt het een te lang verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dutch3men schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:54:
En dit doet dus ook gewoon aan iRacing :P O+
[afbeelding]
Ow nog niet tegen gekomen in de paddock ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Wat een verrot einde van m'n race zonet zeg :(
Green run t/m lap 46 en had gepit in lap 40 met een aantal lui, helaas kwamen we iets te ver achter de leiders terug de baan op, maar door de caution hadden we weer aansluiting vanaf p10 o.i.d.
Enfin, na nog een caution gingen we weer green en in lap 56 gebeurde dit.

Ik heb alleen geen idee wat er nou gebeurde :?
Iemand suggereerde dat ik zonder benzine zou zitten, maar ik had 38L bijgevuld dus dat was sowieso niet het geval.
Vanuit de cockpit lijkt het haast wel dat ik terugschakel naar z'n 3 ofzo, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat ineens onbewust gedaan zou hebben 8)7
Dus als iemand nog andere suggesties heeft, kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ziet er uit alsof je terug schakelde want in 1x schiet je toerenteller omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:27:
....Ik heb alleen geen idee wat er nou gebeurde :? ....
Volgens mij terugschakelen. Dit is de toerenteller vlak voor de crash:
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/toeren.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Red Baron schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:27:
Vanuit de cockpit lijkt het haast wel dat ik terugschakel naar z'n 3 ofzo, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat ineens onbewust gedaan zou hebben 8)7
Ik heb echt m'n vingers niet op die flippers tijdens een oval race hoor...
Het zou natuurlijk kunnen en ik heb wel eens vaker domme moves gemaakt met iRacing maar terugschakelen op topsnelheid terwijl ik druk aan het draften ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Red Baron schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:09:
[...]

Ik heb echt m'n vingers niet op die flippers tijdens een oval race hoor...
Het zou natuurlijk kunnen en ik heb wel eens vaker domme moves gemaakt met iRacing maar terugschakelen op topsnelheid terwijl ik druk aan het draften ben?
Of misschien trapte je per ongeluk de koppeling iets in?
Anders dan terug schakelen of koppeling intrappen kan ik niet bedenken dat je die toerentelle zo hoog kan laten gaan.
Je moet namelijk opschakelen tegen de 9000rpm aan anders kom je in de begrenzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik heb nog even naar m'n replay gekeken, nu met de overlay erbij.
Het ziet er gewoon vaag uit, ik heb m'n linkervoet eigenlijk alleen echt in de buurt van de pedalen als we een caution hebben, anders rust hij gewoon ernaast op de grond.

Dan nog is de clutch input wel erg wazig en inconsistent, net alsof ik gewoon een beetje op m'n pedaal zou zitten pompen op deze manier?
Er is niet toevallig een of ander iRacing telemetrie tooltje die info uit de replays kan halen voor zover ik weet of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Lijkt wel of je koppeling niet goed is. Zou 'm ff als een button configureren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Net vette mazzel gehad; vanaf de start op de highline achter twee man zo rond P5, alleen liep mijn auto in de slipstream veel harder dan mijn voorgangers, liften dus....alleen tussen turn 3 en 4 breekt mijn auto ineens uit en crash ik. Dik 8 minuten repair in de pits en met 4 ronden achterstand als 25e weer de race ingegaan. Uiteindelijk zelfs nog 11e geworden met plussen in iRating en SR......pfff

EDIT: Zoveel geluk kan je niet hebben op een avond dus ik ben maar snel gestopt na de 0030u-race; wederom op de highline en naast de leider, kan een Duitse vriend de lowline niet houden en tikt mij heel zachtjes op mijn linkerachterpaneel; hij schiet eraf en ik spin ook bijna maar kan de auto door het gras voor de pits weer de baan op krijgen, helaas wel de aansluiting kwijt met de top 10. Even gewacht op het volgende groepje van 4 en aangesloten. Wat een gekken!! Een Fransman ging na 5 ronden al zijn 14e plek lopen verdedigen door te zigzaggen....pfff. We kregen aansluiting van twee man uit de kopgroep die al gestopt waren en die heb ik maar bij de Fransman laten aansluiten (wel even gewaarschuwd voor het gedrag;-) en rustig brandstofsparend gevolgd.

Na 40 rondjes was ik het zat en heb bovenlangs het hele rijtje ingehaald 8) en toen iedereen naar binnen ging kon ik nog twee rondjes door op kop. Pitstop gemaakt en als vierde weer de baan op maar bij het accelereren ingehaald door twee man, toen maar weer tactisch gevolgd en gedrieen naar de kopgroep gereden waar 1 ronde voor het einde de leider spint en ik onder geel als vijfde over de streep kwam......

Was wel tevreden....en de iRating gaat ook de goede kant op _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Ericjooo op 03-07-2011 02:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Net een mooie race gehad in de topsplit eerst tot de stops achterin de leadpack rondgereden, paar keer was er bijna een crash maar iedereen lette goed op.
Vervolgens wouden Joey een andere Nederlander en ik de Q-line gaan rijden, maar er zat er één gigantisch tegen te werken na 4 rondes hielden we het voor gezien en zijn we de pits in gedoken.
We kwamen er voor iedereen weer uit, maar door die gast die voor de stops tegen zat te werken hebben we zeker 1,5sec verloren en hierdoor kwamen de anderen bij ons. Een tijdje op zo als P1 en P2 gereden tot iemand ons buitenom pakte. Tijdje later een yellow, na de yellow kan ik P2 pakken maar direct erna was er weer een yellow. Vervolgens 10 rondes voor het einde gingen we weer los en kon ik helaas niet P2 of P3 pakken maar P4 wel, en met nog 4 rondes te gaan weer een yellow en dus ook onder yellow gefinisht.

Ik reed rond met #17 dus mooi wat iRating punten gescoord en de stand staat nu op:
CLASS A 3.65
iRating 3518

Update:
Net een race op P3 gefinisht met wagen nummer 8 dus nu is het:
CLASS A 3.83
iRating 3591

Update:
Weer een P3 :)

Na de eerste yellow konden we met 4 man wegrijden en deden we telkens 49,6 per ronde. En hadden we op een gegeven moment een gat van 5 seconden te pakken.
Helaas moesten ze toen crashen en was het de ene yellow naar de andere, samen met P1 en P2 samen gewerkt en aan het einde achter hun gefinisht :)
Helaas moest ik bij de eerste yellow wel uitwijken voor een crash voor me en werd ik links achteren geraakt waardoor ik een 4x kreeg.

Dus mijn SR is iets gedaald, maar mijn iRating is lekker gestegen :)
CLASS A 3.77
iRating 3639

[ Voor 26% gewijzigd door FabiandJ op 03-07-2011 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Red Baron schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 23:27:
Er is niet toevallig een of ander iRacing telemetrie tooltje die info uit de replays kan halen voor zover ik weet of wel?
Beetje mosterd naar de maaltijd, maar ik maak gebruik van iSpeed. Ik gebruik een 2e monitor voor de real-live data.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33594547/P1000153%20%28Mobile%29.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33594547/P1000154%20%28Mobile%29.JPG

Er zit ook een data analyzer bij, die ik gebruik om te kijken waar ik tijd laat liggen in een ronde. Die kan je dan weer vergelijken met tijden van anderen.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33594547/ispeed%20analyzer.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat gebruik ik ook wel, maar daar kan ik natuurlijk niet mijn laatste halve race ronde mee terugvinden om te zien of ik terugschakelde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Als je het ingesteld hebt als "VS best laps only" auto-saved hij alle valid laps. Zo staat heb bij mij ingesteld tenminste. Moet je even kijken, r. muisknop en dan save/export.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33594547/ispeed%20analyzer%202.JPG

Maar goed, als dat niet het geval is, dan is het dus mosterd naar de maaltijd. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Distortion op 03-07-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 23:27:
Ik heb nog even naar m'n replay gekeken, nu met de overlay erbij.
Het ziet er gewoon vaag uit, ik heb m'n linkervoet eigenlijk alleen echt in de buurt van de pedalen als we een caution hebben, anders rust hij gewoon ernaast op de grond.

Dan nog is de clutch input wel erg wazig en inconsistent, net alsof ik gewoon een beetje op m'n pedaal zou zitten pompen op deze manier?

[video]
Ik geef je wel een 9 voor de sprong, maar een 6 voor de landing. Want je landt niet op je wielen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Het is toch jammer dat sommige accidents zo nep lijken. Nascars zijn zware logge auto`s, maar bij een crash lijken ze wel van papier waardoor 5 dubbele rietbergers geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nascars rijden toch ook vaak door na een crash? Het zijn geen gewone auto's maar een soort frames en de snelheidsverschillen onderling zijn klein dus de ongelukken zien er voornamelijk spectaculair uit en hebben niet zo veel impact. Alleen de banden lijken me afgeschreven als je gaat tollen met die snelheden en zo'n gewicht (geen idee hoe iRacing daar mee omgaat)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Flyby_Wire schreef op zondag 03 juli 2011 @ 09:48:
Als je het ingesteld hebt als "VS best laps only" auto-saved hij alle valid laps. Zo staat heb bij mij ingesteld tenminste. Moet je even kijken, r. muisknop en dan save/export.

[afbeelding]

Maar goed, als dat niet het geval is, dan is het dus mosterd naar de maaltijd. ;)
Ja dat heb ik wel zo ingesteld, maar aangezien ik op m'n dak eindigde en die ronde dus niet heb uit gereden kan ik dus ook niet even kijken of ik nou terugschakelde of dat het alleen de clutch was.
Tijdens de cautions gebruik ik de clutch soms wel een eens om de motor wat revs te geven en wat meer benzine te verbranden maar of dat er verder wat mee te maken heeft gehad, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Flyby_Wire schreef op zondag 03 juli 2011 @ 09:19:
Beetje mosterd naar de maaltijd, maar ik maak gebruik van iSpeed. Ik gebruik een 2e monitor voor de real-live data....
Wat een gaaf stukje software. Ik heb nu ook een 2de monitor staan met het iSpeed scherm. En de analyse achteraf is helemaal gaaf zeg. Zo kan ik nog beter leren...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Dutch3men schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:31:
Ziet er uit alsof je terug schakelde want in 1x schiet je toerenteller omhoog.
Wielen komen los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Slechte pitcrew? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:12:
[...]

Wat een gaaf stukje software. Ik heb nu ook een 2de monitor staan met het iSpeed scherm. En de analyse achteraf is helemaal gaaf zeg. Zo kan ik nog beter leren...... ;)
Je weet ook dat je in iRacing sinds kort zelf telemetrie kunt loggen en achteraf analyseren met zo'n McLaren data tool?
Behoorlijk stukje uitgebreider dan iSpeed, maar het irritante vind ik dat je elke keer met als je ingame komt die datalogging handmatig in moet schakelen, hetgeen ik 99,9% van de tijd vergeet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:37

ThunderNet

Flits!

Tot nu toe bevalt iRacing erg goed :) ga straks beginnen aan mijn 3e race. Mijn punten gaan nog wel steeds elke race achteruit om ik te vaak net buiten de baan kom :( Ben gelukkig nog steeds niet als laatste ge-eindigd bij een race.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ThunderNet schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:51:
Tot nu toe bevalt iRacing erg goed :) ga straks beginnen aan mijn 3e race. Mijn punten gaan nog wel steeds elke race achteruit om ik te vaak net buiten de baan kom :( Ben gelukkig nog steeds niet als laatste ge-eindigd bij een race.
Gewoon concentreren op veilig rijden, laatste worden in het begin is geen ramp. Je SR helemaal vernaggelen is daarentegen niet leuk. Dan gaat het zo lang duren voor je de leukere autos mag rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:35:
[...]

Je weet ook dat je in iRacing sinds kort zelf telemetrie kunt loggen en achteraf analyseren met zo'n McLaren data tool?
Behoorlijk stukje uitgebreider dan iSpeed, maar het irritante vind ik dat je elke keer met als je ingame komt die datalogging handmatig in moet schakelen, hetgeen ik 99,9% van de tijd vergeet :P
Yeah, gezien. Maar van die Atlas SW snapte ik geen snars. Zal me er nog eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Hoogie2004 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:36:
[...]

Gewoon concentreren op veilig rijden, laatste worden in het begin is geen ramp. Je SR helemaal vernaggelen is daarentegen niet leuk. Dan gaat het zo lang duren voor je de leukere autos mag rijden.
probeer ik me ook op te focussen nu :) laatste 2 races +0.10 gedaan.. dus het gaat de goede kant weer op :) Alleen blijft die eerste bocht op Lime rock park erg lastig. als je daar net te wijd gaat en gras in vliegt knal je gewoon tegen die railing aan wat weer kostbare tijd in de pits kost. :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:31:
Alleen blijft die eerste bocht op Lime rock park erg lastig.
Die bocht moet je gewoon niet te hard in gaan. Dat is bij de MX-5 sowieso het standaard recept ;)
----------------------------------------
Volgende week ga ik me vermaken en veel racen.
Want het circuit is:
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/ir_got/r_mosportinternationalspeedway.jpg
(Wat een heerlijk circuit)
De volgende auto's rijden er:
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/ir_got/r_Mazda_MX-5.png
en
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/ir_got/r_StarMazda.png

Bovenstaande plaatjes zijn overigens voor de nieuwe iRacing 2.0 openings post

[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 04-07-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Zucht. Geen races meer de komende tijd. Mijn gloednieuwe Fanatec stuur is gecrashed. Vorige week heb ik hem al een paar keer moeten loskoppelen om hem weer werkend te krijgen, maar vandaag is hij er volledig mee opgehouden. Nu wil hij niet meer booten en en blijft hij in een soort opstart loop hangen. De LCD knippert en bij elke knippering draait het stuur een centimeter naar rechts.

Fanatec al gemaild met alle benodigde info, dus maar hopen dat zij mij snel kunnen helpen.

ZUCHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:23:
[...]

Yeah, gezien. Maar van die Atlas SW snapte ik geen snars. Zal me er nog eens in verdiepen.
Ik verder ook niet hoor, maar ik dacht dat jij als ervaren real-life coureur er wel raad mee zou weten ;)
JoepW schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:58:
Volgende week ga ik me vermaken en veel racen.
Want het circuit is:
[afbeelding]
(Wat een heerlijk circuit)
De volgende auto's rijden er:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Zullen we maandagavond een Mazda MX-5 training doen en dinsdagavond een StarMazda training?
Met de Star Mazda wordt het echt 1 groot wreckfest in T2 daar.

[ Voor 50% gewijzigd door Red Baron op 03-07-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:04:
[...]

Ik verder ook niet hoor, maar ik dacht dat jij als ervaren real-life coureur er wel raad mee zou weten ;)
Hihi wij hadden geen telemetrie op de oude gebakjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Paul: Dat was een korte race net. Ik denk ff testen of ik races kan bekijken op mijn macbook met virtual windows. Die rijder die tegen jou aanreed had misschien last dat je wat uitbrak, maar hij wilde ook wel erg graag in de eerste ronde jou inhalen ;( Jammer...

[ Voor 81% gewijzigd door JoepW op 03-07-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat was een beetje jammer, maar wel mijn schuld denk ik.
In T10b heb ik wel vaker last dat de achterkant een beetje los komt.

Alleen die irritante gast bleef er maar naast rijden een halve ronde lang ofzo en ik had ook 0 intentie om die plek op te geven verder :P
Wel weer een leuke SR hit met 6 inc in 1,5 rondje race :P

A 1.29 nu, dus om 0:30 nog even de herkansing doen dan maar :)

[ Voor 6% gewijzigd door Red Baron op 03-07-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Wel een SOF van 3200 daar. Ik heb die tweede split gewonnen :p
Ik ga nu een rondje Corvette doen. Erg leuk en clean die corvettes. Star mazda races zijn lang en ik vertrouw dat niet meer om 0:30 :p Corvette is 25 minuten.

Correctie. De corvette rijdt niet op maandag (echt jammer). Dus stap toch maar in de star mazda. Ik hoop dat ik de eerste split haal :) Misschien tot zo!

[ Voor 26% gewijzigd door RielN op 03-07-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Pfff, wat een race weer, totaal 30 van de 60 ronden onder caution gereden. Ik ben zelfs onder geel nog geramd van achter....duh.....4x voor noppes erbij en tien ronden voor het einde ging twee man voor me heel nerveus doen en dus vlogen ze eraf....joepie, kreeg ik toch weer 4x....lucky me; uiteindelijk toch nog 5e (op 0,02s van nummer 4). SR is dramatisch laag nu (3,21) maar de iRating wel weer wat opgekrikt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
3,21 is prima SR :) Seizoen bijna om, dus je kunt ook wachten tot je gewoon promoveert !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Klopt wel, maar als je voor Daytona op 3,81 staat dan is 3,21 best laag...haha.....

Sportief trouwens dat je Paul dichterbij liet komen net tijdens de StarMazda-race....haha....helaas kwam de Braziliaan ook mee......erg mooie gevechten in ieder geval!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Beetje tegenvallende SOF na die 3200 van hiervoor.
Maar wel een nachtmerrie race ja, hele tijd die gast achter me weten te houden, zelfs op een aantal momenten dat hij er volledig naast zat en we elkaar ook nog wel raakten even.
Totdat Riel spint en even later keihard geblokt wordt door een achterblijver waardoor ik half naast hem kom, maar waar ik uiteindelijk zelfs een plek mee verlies :(

Maargoed zo hard werken voor je race genot is ook wel leuk natuurlijk. Ben benieuwd naar de beloofde highlight video van 30 minuten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Red Baron op 04-07-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Heeft iemand nog tips trouwens voor must-have tracks & cars die ik als eerste moet aanschaffen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Red Baron schreef op maandag 04 juli 2011 @ 01:31:
Beetje tegenvallende SOF na die 3200 van hiervoor.
Maar wel een nachtmerrie race ja, hele tijd die gast achter me weten te houden, zelfs op een aantal momenten dat hij er volledig naast zat en we elkaar ook nog wel raakten even.
Totdat Riel spint en even later keihard geblokt wordt door een achterblijver waardoor ik half naast hem kom, maar waar ik uiteindelijk zelfs een plek mee verlies :(

Maargoed zo hard werken voor je race genot is ook wel leuk natuurlijk. Ben benieuwd naar de beloofde highlight video van 30 minuten ;)
Was een prachtrace. HIj blokte níet echt, maar handig was anders. In elk geval maakte ik een misser daar. Kon jullie beiden gelukkig nog achter me houden :D

Maar die guilherme was gewoon netjes en rap. Die de minste fouten maakt, wint. IN zijn geval zelfs in de laatste bocht ... zucht.

Toch 97 ir erbij, dus deze race was zeer goed voor mij!

MOrgen het filmpje, hij upload. Heel goed is hij nu ook weer niet, ik ben er niet handig mee, maar ik heb vanuit Guilhermes oogpunt gefilmd. Morgen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Post verwijderd O-)

[ Voor 93% gewijzigd door JoepW op 04-07-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dit weekend een goed weekend gehad op Daytona in de B klasse. Vooral zaterdag was erg fijn. Drie overwinningen, een tweede en een derde plek. Gisteren in twee races een beetje pech waarbij ik er een zeker had gewonnen en een andere waarbij ik Top5 had kunnen halen. In beide twee rondes voor het einde gecrashed. Mijn laatste race gisteren nog 6e geworden. Ik begon zaterdag ochtend met een iRating van 1700 en sta nu op 2212.

Ook nog twee FW31 races mee gepakt op Indy road. Eerste ging niet zo best waar ik in bocht één al een vleugel voor miste en een gebogen ophanging had. Wel uitgereden op P11. De race daarna ook drama in bocht één waarbij ik moest uitwijken en een stuk over het gras moest om een ongeluk te voorkomen. Krijg je daarna ook zo'n cut track waarschuwing. Uiteindelijk goed door het veld weten te komen en als 3e gefinished. Als 1e van de mensen die wel een pitstop hadden gemaakt. P1 en P2 deden het zonder stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mwa bij mij gaat het erg op en neer.
Begonnen op een iRating van 3430 toen naar beneden gezakt naar 3210 of zo.
Daarna mezelf omhoog gewerkt naar bijna 3600 en nu sta ik weer op 3369.

En mijn SR staat dik 1.20 punten lager dan vorige week.

Ben benieuwd hoe het straks in de Class A gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zat wel wel minder succesvol verlopen denk ik.
Ik weet niet of het puur NTM is, maar die COT kon je vrij goed controleren als je de apron op ging in een bocht.

Ik neem aan dat dat met de A class impala een stukje minder zal gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40

Fuelke

Forza Ferrari

Pfff, ik mis een beetje de motivatie momenteel om te racen. Heb al een een week of drie niet meer gereden. Maar ik moet eigenlijk wel achter het stuur gaan kruipen, want mijn SR rating staat op 1.79, dus als ik binnen 3 weken niet weer naar 2.0 stijg zak ik terug naar D-Class, en dan heb ik zeker geen zin meer :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Red Baron schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:50:
Zat wel wel minder succesvol verlopen denk ik.
Ik weet niet of het puur NTM is, maar die COT kon je vrij goed controleren als je de apron op ging in een bocht.

Ik neem aan dat dat met de A class impala een stukje minder zal gaan :)
Dat je de Class B COT kon controleren op de apron is puur en alleen maar het NTM, als je dit doet met de Class C of Class A dan lig je eraf.
Met die twee kan je dus ook niet je voorganger een heel rondje duwen ook dit kan alleen maar door het NTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Hop!
Hier is ie.
Met fraps lukt het me niet maar één scherm op te nemen, dus ja, ontspan je ogen en gebruik het fullscreen ;)

Alles gefilmd vanuit Guilherme. RedBaron is de oranje-witte, ik rijd in de rood-wit-blauwe.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4ewuxtDt2hk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hey er zitten 2 barsten in je camera lens Riel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Mooi hoor, maar rijden jullie met handicap?? Zitten Skip-bandjes op!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Haha, ja daar moet je de bezels nog tussen denken :p

HIer, goeie progressie vanavond.

http://members.iracing.co...onid=3751312&custid=26526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ik begin eindelijk wat SR-puntjes binnen te harken (zit nu op 2.68). Blijft nog wel onwijs frustrerend als je geraakt wordt door een domme actie van een ander. Zo al een paar keer "verloren", 2 races terug, gestart vanaf positie 2. Nr1. kunnen inhalen, waarna hij mij in een bocht verkeerd inschat en vol op mijn achterkant ramt.. Hoppa naar achterkant van het veld.. Gelukkig niet de pits in moeten gaan en mezelf terug kunnen vechten naar positie 2.

Over de pits gesproken, als ik voor repairs moet, lijkt het er op dat hij eerst banden gaat wisselen, is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ThunderNet schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:58:
Ik begin eindelijk wat SR-puntjes binnen te harken (zit nu op 2.68). Blijft nog wel onwijs frustrerend als je geraakt wordt door een domme actie van een ander. Zo al een paar keer "verloren", 2 races terug, gestart vanaf positie 2. Nr1. kunnen inhalen, waarna hij mij in een bocht verkeerd inschat en vol op mijn achterkant ramt.. Hoppa naar achterkant van het veld.. Gelukkig niet de pits in moeten gaan en mezelf terug kunnen vechten naar positie 2.

Over de pits gesproken, als ik voor repairs moet, lijkt het er op dat hij eerst banden gaat wisselen, is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen?
Druk op F5 en haal de vinkjes daar weg. Als je op P4 klikt kan je je brandstof uitzetten.

--------------
Yes eindelijk zat alles eens mee precies op het juiste moment de pits in gegaan en een bloedsnelle stop gedaan en precies toen ik de pits uit kwam volgde er een yellow en toen van daaraan toe 1ste gereden.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 05-07-2011 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het duurt nog even maar op woensdag 13 juli organiseer ik een race met de Star Mazda op Zandvoort.

iRacers.nl Openingsrace
Race start: 13-07-2011 om 20:00
Start: Staande start
Race duur: 30 ronden
Auto: Star Mazda
Circuit: Circuit Park Zandvoort

Afbeeldingslocatie: http://www.iracers.nl/graphics/tracks/Circuit%20Park%20Zandvoort.png

Meer info
Om alvast een beetje te kunnen oefenen op zandvoort in de Star Mazda zal ik morgen avond vanaf 8 uur een twee uur durende practice sessie hosten. Het password hiervoor zal zijn: benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben wel ingeschreven voor de race, maar de practice zal ik moeten overslaan. Heb al andere verplichtingen vanavond ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Helaas zal ik er ook niet bijzijn, erg leuk initiatief om af en toe een praccy/race te organiseren, wou dat ik vaker mee kon doen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:48:
Ik ben wel ingeschreven voor de race, maar de practice zal ik moeten overslaan. Heb al andere verplichtingen vanavond ;(
Zijn practice is woensdag :) niet vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:02:
[...]

Zijn practice is woensdag :) niet vanavond.
Ow ja, zie het. Maar ook dan waarschijnlijk verhinder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Red Baron schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:55:
Hey er zitten 2 barsten in je camera lens Riel ;)
Is het bij jou ook zo, dat de timings en dergelijk links onder en rechts onder, een deel in de bezel vallen?

of heb je dat op een of andere manier opgelost?

welke techniek heb jij gebruikt?
Nvidia surround, Ati Eyefinity of SoftTH?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nee geen last van, maar ik rijd dan ook met 1 scherm.
Het filmpje is van Riel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Nee, geen last van. Ik heb eyefinity (HD5850), en render 3 screens, dan heb je dat niet. Scherm en scherm+bezeldiameters goed ingeven en dan komt het perfect in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ikkuh sukkel. Ik dacht ff snel gauw haast etc Q doen met de MX-5 voor de Grand Touring Cup.
Op mijn zakelijke PC even snel ingeschreven. Ren naar boven start de boel en zie geen enkele setup voor MoSport :(
Oeps, ingeschreven met de Cup ipv de Roadster...... Dus 2x van de baan, bagger setup, en ruim 1 seconde langzamer met de Roadster. Pffffffff. Straks maar herkansing met de Roadster.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

RielN schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:04:
Nee, geen last van. Ik heb eyefinity (HD5850), en render 3 screens, dan heb je dat niet. Scherm en scherm+bezeldiameters goed ingeven en dan komt het perfect in orde.
jij geeft de bezel correctie in iracing in, ipv in windows
daaraan zal het liggen :)

thx

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.