iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Correct!MartijnA3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:15:
Ik had laatst ook zo'n race in de nvidia cup, frustrerend. Maar ik zie ook dat je in splits terecht komt met een relatief lage SOF, daar zit ook een gedeelte van de oorzaak.
Die gast die haaks linksaf gaat aan het eind van het rechte stuk zou ik rapporteren btw.
Helaas met dit soort races, kom je niet erg rap in hogere splits

Volgens mij komt hij ook nog eens de pits uit....pffffMartijnA3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:15:
Die gast die haaks linksaf gaat aan het eind van het rechte stuk zou ik rapporteren btw.
Ik snap het ook niet, waarom zou je, als je al traag bent en mensen in je ziet, pal voor ze toch maar de racelijn willen pakken? Dan heb je toch gewoon schijt aan de rest en regels
Als je SR boven 3.0 is kan je mee doen met de InRacingnews series. Deze rijden op Summit point wat een leuk baantje is. Zou dan wel de Spec Race Ford kiezen om mee te rijden (die pontiac is niks). Ding rijd goed. Is ook iets sneller dan de Mazda.JoepW schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:53:
[...]
Ik snap wat je bedoelt
Lime Rock is ook echt niet je van het voor een race. En zeker niet met beginners.
Perste er net een 1:00,576 uit (verpruts het steeds in de eerste 2 bochten), maar twijfel zeer of ik iets anders ga doen dan deze race. Want op Lime Rock kan je volgens mij alleen maar problemen verwachten in deze samenstelling.
Premier GRAND-AM iRacing.com Online Sports Car SeriesJoepW schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:16:
Eens het is een vette track waar je echt in een flow moet komen, maar met dit soort gepruts om je heen wordt het niks.
22-05-2011 90m Lime Rock Park - Full Course
90 minuten racen op Lime Rock Park
Wel verwarrend, de gewone Grand-Am heeft daar een race van 30 minuten. Je weet op den duur niet meer goed of de auto's rondom je achterblijvers, leiders en directe concurrenten zijn, en je F3 ziet er uit als een kleurboek.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ga ook met die serie meedoen..... Leuke circuits. Maar zal wel spannend zijn met Rookies erbij.
Iemand een idee wat een beetje tijd is op Okayama?
Ik zou die gast ook rapporteren, dat heeft niks te maken met racen of uberhaupt proberen aan de kant te gaan....MartijnA3 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:15:
Ik had laatst ook zo'n race in de nvidia cup, frustrerend. Maar ik zie ook dat je in splits terecht komt met een relatief lage SOF, daar zit ook een gedeelte van de oorzaak.
Wat ik zelf nogal lastig vond, is het vinden van de manier om iemand te rapporteren...
Vanaf pagina 30: http://membersmedia.iraci...g_Code_v2011.02.18.01.pdfWat ik zelf nogal lastig vond, is het vinden van de manier om iemand te rapporteren...
[ Voor 36% gewijzigd door MartijnA3 op 17-05-2011 19:57 ]
Volgens mij zijn die races kwa aantal mensen altijd vrij schaars. Heb er max 5 man in een room gezien tot nu toe. Ik zelf ga nog niet aan die F1 bak beginnen wacht wel tot ik A class ben en wat andere bakjes beuh ben (de keuzesJoepW schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:51:
Heb net 2 rondjes gereden met de 'Williams-Toyota FW31' op Okayama gereden voor de 'Formula FUN'. Leuk en moeilijk
Ga ook met die serie meedoen..... Leuke circuits. Maar zal wel spannend zijn met Rookies erbij.
Maar nu eerst toch ff Q voor Lime Rock
[ Voor 46% gewijzigd door JoepW op 17-05-2011 20:34 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Er zit geloof ik standaard 60L in de fun cup in de Williams. Dan is rond de 1.10 een nette tijd. Als je echt vooraan mee zou willen doen mag daar nog twee seconden vanaf.JoepW schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:51:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Net even met die Williams-Toyota FW31' op Okayama. Lesje geleerd, geen verschillende klasses door elkaar rijden. Duurde eeuwen voordat ik het aanremmen onder controle had. Was wel onwijs gaaf. Heb een seconde of 6-8 te verbeteren. Komt later wel. Ga me dus toch maar concentreren op de nvidia cup.
Heb je soms een incidentje gehad met hem eerder in de race ofzo?Schuey schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:27:
Ja dat kwam hij zeker, en 2 ronden later kwam ik hem alweer tegen waar hij eenzelfde geintje uithaalt...
Ik snap het ook niet, waarom zou je, als je al traag bent en mensen in je ziet, pal voor ze toch maar de racelijn willen pakken? Dan heb je toch gewoon schijt aan de rest en regels
Ik had zoiets gisteren tijdens een star mazda race waar ik iemand lichtjes van achteren schampte in de hairpin op Sebring.
Vervolgens bij de eerst volgende bocht waar weer geremd moet worden komt hij als een torpedo eraan vliegen zonder te remmen en rijd half door me heen.
Dus het komt wel eens voor dat mensen zich, terecht of onterecht, kwaad maken en dan nog maar 1 doel voor ogen hebben, jou terug pakken ofzoiets.
Bij f1 2010 had je die ventjes in het begin ja, ik hoopte dat dat hier niet zou zijn, maar rotte appels heb je altijd... Weet nog steeds niet of ik hem nu moet rapporteren of niet, hij had duidelijk de f3 knop niet gebruikt, dat lijkt me wel hieruit op te maken

Zag een paar dagen geleden de 1000 kilometer van Spa, reden geloof ik 4 klassen door elkaarFuelke schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:35:
[...]
Wel verwarrend, de gewone Grand-Am heeft daar een race van 30 minuten. Je weet op den duur niet meer goed of de auto's rondom je achterblijvers, leiders en directe concurrenten zijn, en je F3 ziet er uit als een kleurboek.

Formule Lemans, nog 1 daaronder, GTS klasse, en de Super GT klasse. Startveld van 56 man
[ Voor 59% gewijzigd door Schuey op 17-05-2011 23:25 ]
Ophouden met de Nvidia Cup , ga verder met de Inracingnews Challenge of iets anders , alle rookies zitten in die MX5 maar ook alle mensen die nog steeds of Alweer een lage SR hebben.
In die Inracingnews Challenge ben ik eigenlijk niets dan nette rijders tegengekomen.
btw ik heb voor jullie alvast een richttijd op Zandvoort Club nl 1.15.049
How do you save a random generator ?
1:14,550enchion schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:21:
btw ik heb voor jullie alvast een richttijd op Zandvoort Club nl 1.15.049
Kan vast sneller, maar had geen zin meer na 15 rondes.
[ Voor 13% gewijzigd door FabiandJ op 18-05-2011 03:35 ]
Ga vanavond eens kijkenenchion schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:21:
@schuey
Ophouden met de Nvidia Cup , ga verder met de Inracingnews Challenge of iets anders , alle rookies zitten in die MX5 maar ook alle mensen die nog steeds of Alweer een lage SR hebben.
In die Inracingnews Challenge ben ik eigenlijk niets dan nette rijders tegengekomen.
Ik had vorige week ook een of ander Amerikaans ventje die mij wel eens zou gaan rapporteren..... hij tikte op Lanier vol op de linkerachterkant van mijn Legend waardoor ik spinde.....vond hij het gek dat ik hem ook meenam in mijn spin....haha.....mij raken was volledig onnodig aangezien ik iedereen die sneller is laat passeren, maar even een goed plekje ervoor zoeken had hij geen tijd voor....
Ik kan vanavond trouwens niet meedoen aangezien de loadcell van mijn rempedaal stuk is, donderdag of vrijdag werkt alles weer
Datum: 18-5-2011 (Woensdag)
Titel room: Tweakers race
Pass room: gotrace
Tijd begin Practise: 20.30
Tijd begin Qualificatie: 21.30
Tijd begin Race: 21.45
Track: Zandvoort club
Auto: Mazda MX5 Cup
Setup: vast (geen aanpassingen)
Graag joinen voor de qualificatie begint.
[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-05-2011 10:25 ]
1:14.330 met standaard setup.
[ Voor 6% gewijzigd door MartijnA3 op 18-05-2011 10:22 ]
Het is een hosted room dus je kan andere gebruiken als rem. Zakt je SR niet van.Ericjooo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:54:
[...]
Ik kan vanavond trouwens niet meedoen aangezien de loadcell van mijn rempedaal stuk is, donderdag of vrijdag werkt alles weer
Maar jammer dat je er niet bij kan zijn. Nou ja andere keer maar.
Die wou ik vast zetten voor de eerste keer. Dingetje ligt standaard goed op de weg.MartijnA3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:22:
Mogen we met de setup klooien vanavond?
1:14.330 met standaard setup.
Ik kom ook meedoen dus.
Ik zal wel achteraan meerijden.
De laatste keer dat ik echt op Z'voort heb gereden is in 1988 (oeps roestig) en in iRacing 2 rondjes
Leuk, en als het goed is doet mijn headset het nu weer. Bleek dat men bleutooth adapter op een brakke USB poort zat. Waardoor dus men bleutooth setje zo stoorde.JoepW schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:55:
Oeps, afspraak voor zakelijke afspraak vanavond is afgezegd.
Ik kom ook meedoen dus.
Ik zal wel achteraan meerijden.
De laatste keer dat ik echt op Z'voort heb gereden is in 1988 (oeps roestig) en in iRacing 2 rondjes
GreetZ Robbert
ik stel voor dat we afspreken op Teamspeak, zodat we elkaar beter kunnen helpen met laptimes verbeteren
ikzelf heb een kanaal aangemaakt op onze clan server.
ts.onlydutch.nl
Onderaan vind je een kanaal Iracing,
ook naar de toekomst mogen wij dit kanaal vrij gebruiken
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ja graagBruceLee schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:23:
fixed setup dus vanavond?
vandaag mag het fixed setup zijn.
met voorwaarde dat het een openlijke discussie op gang brengt, zodat de rookies iets bijleren over setups maken.
en dat alle setups gedeeld worden onderling ?
Dat lijkt me een goed plan. Dit heb ik ook met GT5 gedaan. Het effect was dat er steeds meer mensen meededen.......MikeVM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:36:
....met voorwaarde dat het een openlijke discussie op gang brengt, zodat de rookies iets bijleren over setups maken.
en dat alle setups gedeeld worden onderling ?
Denk dat de meeste wel graag iets willen opsteken.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-05-2011 14:51 ]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jNz3J9KxBCs&feature=youtube_gdata]
van mij mogen de setups best open hoor.
wat kan je nou afstellen aan dat ding ?
ik ben niet zo van het fixed:P
[ Voor 60% gewijzigd door BruceLee op 18-05-2011 15:47 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 18-05-2011 15:49 ]
Oranje stuurt iets teveel in (had wat meer ruimte kunnen laten). Alhoewel ik niet weet of dat geholpen had aangezien de blauw-witte zich verremt en naar buiten glijd.
Enne, Schuey, ik haalde hem in. (ik ben de oranje auto)
[ Voor 12% gewijzigd door MartijnA3 op 18-05-2011 15:50 ]
edit:
dat je de oranje auto was dat is duidelijk hoor (had het over die poging tot inhalen waar het dus misging
Zou idd wel fijn zijn om een 3 monitor setup hiervoor te hebben, mja, als hij maar hard genoeg aankomt en veel te laat en te hard remt, schuif je er alsnog fijn samen af

edit:
Wil iemand een mooie samenvatting/replay maken van de race? Lijkt me vet om te zien
[ Voor 40% gewijzigd door Schuey op 18-05-2011 15:59 ]
Hier nog wat andere views:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YD7nXOJ480M&feature=youtube_gdata]
Ik ben de beroerdste niet, ik heb eens p1 teruggegeven omdat ik teveel geduwd had tijdens een inhaalactie. Maar ik kan er dan niet tegen als iemand mij hiervan de schuld geeft.
Spotter heb ik zelfs uitstaan, kijk of naar rechts of weet/gok waar hij zit. Nu is het zicht in de auto's waar ik in heb gereden beter misschien en het gaat nog niet zo hard, dat scheelt ookMartijnA3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:20:
Spotter heb ik altijd aan. Daardoor wist ik dat ie er zat en liet ik ruimte. Naa rechts kijken is leuk, maar gebruik jij het in de praktijk? Ik niet, veel te druk met racen. Heb de replay nog eens bekeken en als ik dan naar rechts kijk vanuit cockpit view, komt hij pas in beeld als ik al instuur.
[video]
Ik ben de beroerdste niet, ik heb eens p1 teruggegeven omdat ik teveel geduwd had tijdens een inhaalactie. Maar ik kan er dan niet tegen als iemand mij hiervan de schuld geeft.
Vanuit de cockpit zie je hem idd niet eens, net een stukje van een wiel. Idd als je altijd je best doet om netjes en fair te rijden, en dan door de eerste de beste voor zondagsrijder uitgemaakt te worden... Frustrerend!
Jij bent hier niet schuldig. Dive-bomb actie van de ander. Hij kon nooit op normale manier de bocht halen zonder jou te raken.MartijnA3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:20:
Spotter heb ik altijd aan. Daardoor wist ik dat ie er zat en liet ik ruimte. Naa rechts kijken is leuk, maar gebruik jij het in de praktijk? Ik niet, veel te druk met racen. Heb de replay nog eens bekeken en als ik dan naar rechts kijk vanuit cockpit view, komt hij pas in beeld als ik al instuur.
[video]
Alleen vraag ik me af of je hem hebt zien aankomen in je virtual mirror, als je die aanhebt? Dan zie je hem divebomben en wacht je even met insturen, waarna je hem gemakkelijk kan undercutten en nooit meer terugziet.
Heb eerlijk gezegd niet expliciet in de virtual mirror gekeken, kan niet zoveel dingen tegelijk.
In mijn optiek heeft degene met het meeste zicht op de situatie de zwaarste verantwoordelijkheid.
Zelfs als je minder ruimte had gegeven had hij erachter moeten blijven , jij zit op de lijn , hij niet.
[ Voor 56% gewijzigd door enchion op 18-05-2011 17:27 ]
Gelink schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:22:
Ik host nu een practice sessie voor vanavond. Voor lol een paar andere auto's in de mix: Spec Racert en Skip
Gaan we nou op 1 avond 2 dingen doen? Dan worden dat 2 errug lege circuits toch?Gelink schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:32:
Sessie naam: GoT practice?!
Track: Zandvoort - Club
Cars: MX5 Cup / Spec Racer / Skip Barber
Duur: 120min open practice
Of moet ik letterlijk lezen: NU dus vanmiddag?
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 18-05-2011 18:15 ]
Vroeg me af of we niet ook de roadster kunnen doenDutchDevil79 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:18:
......Auto: Mazda MX5 Cup....
En rechts gestuurd ben ik gewend van vroeger op z'voort met de mgb's.
Helemaal gelijk. Punt 1 jij bent hem 100% voorbij als hij de terug-actie plaatst, en hij kan nooit meer die bocht halen. Race incident.Requiem19 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:56:
[...]
Jij bent hier niet schuldig. Dive-bomb actie van de ander. Hij kon nooit op normale manier de bocht halen zonder jou te raken.
Alleen vraag ik me af of je hem hebt zien aankomen in je virtual mirror, als je die aanhebt? Dan zie je hem divebomben en wacht je even met insturen, waarna je hem gemakkelijk kan undercutten en nooit meer terugziet.
Wel een filmpje maken van vanavond he?
[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 18-05-2011 19:01 ]
Titel room: Tweakers race
Pass room: gotrace
Track: Zandvoort club
Auto: Mazda MX5 Cup
Tijd begin Practise: 20.30
Tijd begin Qualificatie: 21.30
Tijd begin Race: 21.45
Ronden: 30
Setup: vast (baseline setup)
Graag joinen voor de qualificatie begint.
Smoesmodus: Was uit mijn concentratie vanwege zingende rijder.....

De Mazda is niks voor mij, geef mij maar wat snellers een Corvette of de Silverado/Impala.
Volgende race is op Charlotte doen met de Street Stock? Die heeft ook iedereen.
Of op Talladega met de Silverado of Impala rijden kan ook die is makkelijker dan Charlotte alleen niet iedereen hebben deze baan of auto.
[ Voor 22% gewijzigd door FabiandJ op 18-05-2011 22:36 ]
Doe maar een voorstel. Ik zal trouwens dan me ook beter prepareren.
Moet eerst maar eens de ideale instelling van de FFB vinden voor mijn schouder...
Laat maar al gevonden.
[ Voor 19% gewijzigd door enchion op 18-05-2011 22:44 ]
Ik kan me voorstellen dat de druk van mij in je spiegels zien je iets te veel werd op dat moment.MartijnA3 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:31:
Geeft nietsweet het al niet eens meer. Heb mn eigen race verprutst, helemaal zelluf.
Geeft niets hoor, hebben meer mensen last van
Morgen weer ??? (moet herkansing NU)
Ik heb morgen geen tijd. Heb een uursrace in GT5 op Suzuka met GT500 monsters.
Oh, was jij dat stipje in mn spiegel?Red Baron schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:53:
[...]
Ik kan me voorstellen dat de druk van mij in je spiegels zien je iets te veel werd op dat moment.
Geeft niets hoor, hebben meer mensen last van
ff voor de goede orde. Ik remde bij jou naar binnen in de Tarzan, toch?enchion schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:56:
Ookal is mijn pad om toch 6e te kunnen worden ernstig verstoord...
Indien zo, excuus. Indien niet, dan zijn de excuses voor de ander betrokken rijder...
Rijden in verkeer is ook nog wel erg wennen. Spotter helpt, maar links rechts kijken met 3 schermen zou fijner zijn, maar budget is op
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 18-05-2011 23:04 ]
Mooie tweede plek. Dave liep aan het einde nauwelijks op je in.BruceLee schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:57:
Ja was wel leuk om eens de gotters in iracing te zien en er tegen te racen
Was een vermakelijke race met een aantal leuke gevechten voor mij. Vanuit de pits samen met Dave en Fabian rustig gereden in het begin en geprobeerd Dave te volgen met inhalen. Naar achteraf blijkt goed m'n bandjes gespaard waardoor ik aan het einde snelle tijden kon blijven rijden. Alleen jammer dat ik de Audi S op de toeristische manier nam waardoor ik 5 seconden moest stilstaan vanwege cutting course.
Bedankt voor het hosten Robbert en dit moeten we zeker nog eens doen. Er waren meer mensen dan ik verwacht had.
Ja zo zal dat eruit hebben gezien denk ik, als je achterstevoren in de bandenstapels staat in de Hugenholtz bocht.
Dat was na mijn remactieRed Baron schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:05:
[...]
Ja zo zal dat eruit hebben gezien denk ik, als je achterstevoren in de bandenstapels staat in de Hugenholtz bocht.
Volgens stond ik alle 2 de keren recht in de bandenstapels.Red Baron schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:05:
[...]
Net in de eerste ronde van een star mazda race er erg lomp afgerost. Sommigen leren het nooit he.
Daarna een kwalifikatie gedaan en 7 tienden van mn tijd afgereden, hopelijk kom ik die knakker nu niet meer tegen en sta ik wat verder naar voren.
Star Mazda op Mid Ohio is toch wel erg gaaf.
Ik zat in die situatie omdat ik de ronde ervoor een cutcourse aan mn broek kreeg en ong twee man voorbij moest laten gaan. (dus beetje eigen schuld wel dat ik bij jullie (wie was de andere?) in de tarzan sandwich terecht kwam)
btw je zou voor 8Euro je vrouw als spotter in kunnen zetten bij de race.

[ Voor 19% gewijzigd door enchion op 18-05-2011 23:26 ]
NP
Daar is ze te verwend voor. Vroeger toen ik nog voor het echie racete ging ze altijd mee. Maar Simracing heeft ze naks mee.enchion schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:25:
@ JoepW
...btw je zou voor 8Euro je vrouw als spotter in kunnen zetten bij de race.
Goed dat ze dit forum niet leest
Maar elk jaar gaat ze nog wel 1 a 2 keer mee naar de Alpen om met de cabrio flink wat rubber op het asfalt achter te laten. En dan stuurt zij ook hele stukken;)
Martijn was dat.
[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 18-05-2011 23:45 ]
Klopt, het was nog close op het eind van de race. Al met al een erg leuke race gehad. Starten vanuit de pitlane viel me niet eens tegen. We konden zo achter aansluiten zonder al te veel achterstand. Daarna één voor één posities pakken.Requiem19 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:05:
[...]
Mooie tweede plek. Dave liep aan het einde nauwelijks op je in.
Was een vermakelijke race met een aantal leuke gevechten voor mij. Vanuit de pits samen met Dave en Fabian rustig gereden in het begin en geprobeerd Dave te volgen met inhalen. Naar achteraf blijkt goed m'n bandjes gespaard waardoor ik aan het einde snelle tijden kon blijven rijden. Alleen jammer dat ik de Audi S op de toeristische manier nam waardoor ik 5 seconden moest stilstaan vanwege cutting course.
Bedankt voor het hosten Robbert en dit moeten we zeker nog eens doen. Er waren meer mensen dan ik verwacht had.
Moeten maar even kijken voor de volgende sessie. Oval is ok by me.
Zal nog wel ff met Joep opnemen om misschien de GT5 got site aan te passen met een I-racing sectie (als Joep daar zin en tijd voor heeft). Kunnen we daar racejes organiseren. Word een beetje experimenteren welke auto's en tracks. Maar een begin is iig gemaakt.
GreetZ DD
Zonder lekkere rem was er maar 1 alternatief.....SK Modified op Richmond, daar is remmen een doodzonde....haha......even een stukje getraind en toen zonder kwali maar mijn eerste race gestart. Begonnen op P9 (in een veld van 15 man) en in het begin wat mannen laten passeren maar ineens kwam er niemand meer voorbij en zag ik voor me iedereen dichterbij komen. Voorzichtig wat mensen ingehaald en nog geprofiteerd van twee man die ruzie kregen. Ineens lag ik op P2 en heb ik nummer 1 die vlak voor me reed maar even laten gaan, de achterblijvers waren niet zo meewerkend en ik kreeg zelfs nog iemand op mijn achterwiel die spinde.....toen maar op ontwijkmodus uitgereden;-)
Na 50 rondjes als tweede afgevlagd met 0 inc's......okee, het was niet de hoogste split maar ik was ernstig trots op mijzelf.
http://members.iracing.co...onid=3521791&custid=65900
Wie weet ligt me dat wel....vette baan trouwens, Richmond by night!!
EDIT: Zie net dat ik ook nog eens 12 punten voor de BeNeLux heb binnengehaald.....het is niet veel maar alle beetjes helpen
[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 19-05-2011 01:31 ]
De site zal enkel en alleen bedoeld zijn om setup's te sharen en hosted races te plannen en voor in te schrijven.
Ben van plan alle setup en race info afgeschermd te maken, zodat 'vreemden' er niet bij kunnen.
Net een 1:24.647 op Summit point gereden met de Spec Racer Ford
Het is jammer dat de ELE-Rally op 27-28 Mei is anders had ik wel mee willen doen met de Indy500 op Iracing. Maar zit nu waarschijnlijk dan te kijken naar de avond proeven.
Ja, dat was ik. Het idee "waar 2 honden vechten om een been gaat de derde ermee heen" ging niet helemaal op.enchion schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:25:
. (dus beetje eigen schuld wel dat ik bij jullie (wie was de andere?) in de tarzan sandwich terecht kwam)
Ik liet de youtube filmpjes over het Star Mazda incident aan mn vriendin zien. Haar reactie: "maar je mag toch helemaal niet rechts inhalen?"

1.23.500Schuey schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:25:
Mooi dat het vet was
Net een 1:24.647 op Summit point gereden met de Spec Racer Ford
Maar 1.22.600 bestaat dus nog steeds werk te doen
[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 19-05-2011 17:09 ]
Ach de Indy 500 is toch al verkloot:DutchDevil79 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:27:
Het is jammer dat de ELE-Rally op 27-28 Mei is anders had ik wel mee willen doen met de Indy500 op Iracing. Maar zit nu waarschijnlijk dan te kijken naar de avond proeven.
"A record number of entries is anticipated for this year’s iRacing.com Indy 500. In order to spread the load on the iRacing system, as was the case last year, there will be two separate races: one for iRacers with Pro, A, B and C Licenses and one for Rookie and Class D Licences. The iRacing.com Indy 500 for Pro - C licenses will start at 12 noon ET (16:00 GMT) on Saturday, May 28. The iRacing.com Indy 500 for Rookies and Class D Licenses will start four hours later, at 4 pm ET (20:00 GMT) on May 28."
Lekker om 18:00 Nederlandse tijd de race starten.
We kunnen wel even van inlog ruilen....haha.....ik ben nu nog D, start ik om 1800 uur wel in de A......mag jij gewoon lekker om 2200 uur rijden.....LOLDutch3men schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:44:
[...]
Ach de Indy 500 is toch al verkloot:
The iRacing.com Indy 500 for Pro - C licenses will start at 12 noon ET (16:00 GMT) on Saturday, May 28.
The iRacing.com Indy 500 for Rookies and Class D Licenses will start four hours later, at 4 pm ET (20:00 GMT) on May 28."
Lekker om 18:00 Nederlandse tijd de race starten.
Voor herhaling vatbaar het event.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.