iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.219 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo vandaag maar is begonnen met het oefenen op Mid Ohio met de Skip Barber. Was toch alweer 3 jaar geleden of zo voor dat ik het laatst op Mid Ohio (in rFactor) had gereden. Moest er ff inkomen. Maar net toch een 1.38.4 kunnen klokken in een Qualificatie sessie. Denk dat ik de 1.37 ook nog wel kan halen. maar zag al mensen die de 1.36.9 haalde in de practise sessie. Das voorlopig nog onebreikbaar.
Wel een leuke baan maar wel behoorlijk listig in de skippy. Bochten volgen elkaar snel op in sommige secties en de camber die er soms ligt helpt niet mee. Denk dat ik nog wel ff wat ga oefenen voor ik een race ga rijden. 20 rondjes foutloos vind ik nu nog te risicovol.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik heb me volledig op de Legends gestort; elke uur ff 40 rondjes knallen...wat een listig hok zeg....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:29:
Ik heb me volledig op de Legends gestort; elke uur ff 40 rondjes knallen...wat een listig hok zeg....LOL
Ben niet zo'n oval racer. En die verhalen die ik hier hoor over dat bakkie word ik ook niet echt warm om men oval licentie op te krikken. mar ja misschien als ik wat tijd over heb naast het road racen is een keer proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
dabelg schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:40:
[...]

hehe had ook leut gisteren in de nacht race :p gewonnen na veel errors van de rest. maar vind het gewicht verlies van die corvette vies raar (of is mijn FF van het stuur ;() ineens is precies alle feedback weg van die auto na een ronde of 10/12
Is dat niet gewoon een bak onderstuur omdat je teveel van je voorbanden vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
DutchDevil79 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Ben niet zo'n oval racer. En die verhalen die ik hier hoor over dat bakkie word ik ook niet echt warm om men oval licentie op te krikken. mar ja misschien als ik wat tijd over heb naast het road racen is een keer proberen.
Legends is een prima instapwagen voor oval racen. Je leert er het zij aan zij door een bocht racen mee terwijl je auto niet helemaal 100 % stabiel is.

De late models zijn al wat meer echt oval racen en vervolgens de Silverado's.. dan begint het pas echt leuk te worden :). Ik vond er voor iRacing ook echt helemaal niets aan, maar pak nu graag een race mee zo nu en dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@Requiem19

Kan je mij en Rieln nog toevoegen aan de startpost ?
We staan 1 en 2 paginas terug.

btw Okayama in de mx5-cup werkt niet echt die Roadster is daar echt teveel sneller , mischien dantoch maar leren rechtsrijden ? 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door enchion op 10-05-2011 18:29 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
enchion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:26:
@Requiem19

Kan je mij en Rieln nog toevoegen aan de startpost ?
We staan 1 en 2 paginas terug.

btw Okayama in de mx5-cup werkt niet echt die Roadster is daar echt teveel sneller , mischien dantoch maar leren rechtsrijden ? 8)7
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

wat is een goede tijd op Okayama voor mee te racen (mx-5 Cup)

op lime rock park haalde ik 1:00:800 als snelste met een 1:01:800 als tijd dat ik elke ronde kon halen als ik geen fouten maakte

op Okayama haalde ik net na 20 laps een tijd van 1:04:227
moet ik 1:03:000 halen met de cup voor ik ga racen?

eerst nog eens 30 laps rijden, dan racen?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Op okayama met mx5-cup.
Als ik naar de laptijden kijk dan denk ik 1.03.000 als je aardig goed doet en 1.02.500 als je het erg goed doet .
maar de roadster is al gesignaleerd op 1.01.200 wat toch wel erg veel scheelt.

Ben trouwens net virtueel klasse C geworden door tijdens de kwalificatie zonder inc 18 rondjes te doen , daarvoor heb ik +0.47 SR gekregen wat ik toch wel erg veel vind ?

[ Voor 28% gewijzigd door enchion op 10-05-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
enchion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:04:
Op okayama met mx5-cup.
Als ik naar de laptijden kijk dan denk ik 1.03.000 als je aardig goed doet en 1.02.500 als je het erg goed doet .

Ben trouwens net virtueel klasse C geworden door tijdens de kwalificatie zonder inc 18 rondjes te doen , daarvoor heb ik +0.47 SR gekregen wat ik toch wel erg veel vind ?
Zoals veel vaker gezegd (lees even het startdocument door in de startpost, klikken op het iRacing logo! ;)), krijg je +0,45 ong als je boven een heel punt komt.

Stel je krijgt +0,07 terwijl je 2.96 bent, dan wordt dat ongeveer 3,5. Zo voorkomt iRacing dat je de ene race net onder de 3 komt en de andere race er weer boven. Dit werkt ook andersom, van 3.01 onder de 3, zorgt ervoor dat je 0,45 extra verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Thanks dat verhelderd de boel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
dabelg schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:40:
[...]

hehe had ook leut gisteren in de nacht race :p gewonnen na veel errors van de rest. maar vind het gewicht verlies van die corvette vies raar (of is mijn FF van het stuur ;() ineens is precies alle feedback weg van die auto na een ronde of 10/12
Haha. Jaha, dat zijn je voorbandjes! De Corvette vroeg aanremmen en vroeg op het gas. Moet je eens opletten hoeveel rooksporen je met n voorwiel trekt met dat ding.

Als je daarop rijdt, trek je het wel die rondjes, maar je voelt het wel slijten. Gaaf toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
enchion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:04:
Op okayama met mx5-cup.

Ik heb net een paar rondjes gereden en kwam vrij snel tot 1.01.8. Ik denk dat 1.01 vergelijkbaar is met 59,hoog op Limerock, of 1.42/43 op Laguna Seca. Als je echt snel bent ga je richting de 1.01 laag of zelfs eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
RielN schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:26:
[...]

Haha. Jaha, dat zijn je voorbandjes! De Corvette vroeg aanremmen en vroeg op het gas. Moet je eens opletten hoeveel rooksporen je met n voorwiel trekt met dat ding.

Als je daarop rijdt, trek je het wel die rondjes, maar je voelt het wel slijten. Gaaf toch? :)
corvette is toch RWD ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ericjooo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:29:
Ik zit net je profiel te bekijken en je moet nog wat voorzichtiger rondrijden denk ik, je hebt nog teveel inc strafpunten.
Gewoon defensief rondrijden :)

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 10-05-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
dabelg schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:50:
[...]

corvette is toch RWD ?
Jep. Ik denk dat RieIN doelt op het remmen. Vooral bij licht blokkerende bandjes slijten ze hard en zeker als je dan ook tegelijk instuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Requiem19 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Ik heb net een paar rondjes gereden en kwam vrij snel tot 1.01.8. Ik denk dat 1.01 vergelijkbaar is met 59,hoog op Limerock, of 1.42/43 op Laguna Seca. Als je echt snel bent ga je richting de 1.01 laag of zelfs eronder.
MikeVM vroeg om de Cup met de roadster ligt de huidige snelste tijd rond de 1.01.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
enchion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:02:
[...]

MikeVM vroeg om de Cup met de roadster ligt de huidige snelste tijd rond de 1.01.200
Ah niet goed gelezen, excuus.

Maar wie gaat er dan ook in een langzamere auto rijden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

de Cup is imo een stabielere auto, hierdoor rijd ik minder fouten

de roadster is idd sneller, maar hij is iets minder voorspelbaar als ik aan het slingeren ben, met de cup kan ik 70 % recupereren als hij dreigt te spinnen
met de roadster gaat ie elke keer rond :)

zolang ik niet snel genoeg ben om te winnen en iedereen voor te blijven, rijd ik liever in de achterhoede met meer SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Dutch3men schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Ik zit net je profiel te bekijken en je moet nog wat voorzichtiger rondrijden denk ik, je hebt nog teveel inc strafpunten.
Gewoon defensief rondrijden :)
Ja, het gaat nu een stuk beter, gisteren werd ik iedere keer op belachelijke manieren van de baan gerost, nu op de Lanier Speedway is wat meer ruimte en kan ik defensiever rijden, de laatste 5 races had ik er drie met 0 inc bij en de ander inc's kwamen door "krachten van buitenaf"....haha

Ach, we zitten nu op 3.50 dus als ik nog zo wat races rijdt moet 4.0 in zicht komen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
DutchDevil79 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:47:
Zo vandaag maar is begonnen met het oefenen op Mid Ohio met de Skip Barber. Was toch alweer 3 jaar geleden of zo voor dat ik het laatst op Mid Ohio (in rFactor) had gereden. Moest er ff inkomen. Maar net toch een 1.38.4 kunnen klokken in een Qualificatie sessie. Denk dat ik de 1.37 ook nog wel kan halen. maar zag al mensen die de 1.36.9 haalde in de practise sessie. Das voorlopig nog onebreikbaar.
Wel een leuke baan maar wel behoorlijk listig in de skippy. Bochten volgen elkaar snel op in sommige secties en de camber die er soms ligt helpt niet mee. Denk dat ik nog wel ff wat ga oefenen voor ik een race ga rijden. 20 rondjes foutloos vind ik nu nog te risicovol.
Vind het één van de leukste banen in de Skip, maar foutjes zijn idd oh zo snel gemaakt. Heb er net een 1:37.599 uitgeperst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 01:00
Requiem19 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:01:
[...]

Jep. Ik denk dat RieIN doelt op het remmen. Vooral bij licht blokkerende bandjes slijten ze hard en zeker als je dan ook tegelijk instuurt.
Yep, de Corvette wil al heel snel de bochten niet goed meer door als de banden slijten, en die slijten hard als je blokkeert (wat gemakkelijk gebeurt). Dus, zie je rook, dan doe je iets niet goed zeg maar.

Ben na een paar seizoenen met vrijwel alleen de Radical nu een seizoen met zowel de Corvette als de Radical aan het proberen. Heb hiervoor alleen het allereerste Corvette seizoen meegereden. In het 2e seizoen blokkeerde hij zo snel, dat het niet grappig meer was. Maar nu, damn, wat een fun! :)

(nog steeds wat moeite met remmen, maar verder gaat het wel)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Wat een heerlijk baantje is dat Phillip Island toch met de Corvette :)
Nu als snelste tijd een 1:25.294.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
MartijnA3 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:43:
[...]

Vind het één van de leukste banen in de Skip, maar foutjes zijn idd oh zo snel gemaakt. Heb er net een 1:37.599 uitgeperst.
MidOhio, mijn favoriet! De achtbaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

RielN schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:11:
[...]

MidOhio, mijn favoriet! De achtbaan :)
Ja klopt zeer vermakelijk baantje. Wou alleen dat ik nog wat langer geoefend had. Gister toch na nog een paar practise sessies 2 racejes gedaan. Beide niet zonder fout kunnen uitrijden. Was jammer.

Hou wel van het type achtbaan track. Infinion raceway en Barber Motorsports hebben dat ook en staan ook in men favoriete lijstje. Jammer dat de Skippies die niet aan doen dit seizoen.

Zat trouwens te denken of het mischien niet leuk is om een keer een raceje te doen met Gotters. Gewoon voor de fun als hosted event. Polletje houden welke auto en baaan en gaan met die banaan. Liijkt me wel leuk met zen allen knallen.

[ Voor 36% gewijzigd door DutchDevil79 op 11-05-2011 11:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

DutchDevil79 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Ja klopt zeer vermakelijk baantje. Wou alleen dat ik nog wat langer geoefend had. Gister toch na nog een paar practise sessies 2 racejes gedaan. Beide niet zonder fout kunnen uitrijden. Was jammer.

Hou wel van het type achtbaan track. Infinion raceway en Barber Motorsports hebben dat ook en staan ook in men favoriete lijstje. Jammer dat de Skippies die niet aan doen dit seizoen.

Zat trouwens te denken of het mischien niet leuk is om een keer een raceje te doen met Gotters. Gewoon voor de fun als hosted event. Polletje houden welke auto en baaan en gaan met die banaan. Liijkt me wel leuk met zen allen knallen.
ik zou er een vaste wekelijkse race van maken.
im in, ik wil wel een beetje leren van de mede tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
We hebben inmiddels genoeg mensen dus , im in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:10

Hoogie2004

Whohooooo

Lijkt me leuk :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Erg leuk, wel met een fixed setup? :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ericjooo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:54:
Erg leuk, wel met een fixed setup? :-)
En dezelfde auto natuurlijk. iedereen in de Cup bijvoorbeeld.

Zowiezo misschien een TimeTrial leagueje maken , dan hebben we in ieder geval geen probleem met planning ?

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 11-05-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik denk dat er wel een avondje te vinden is dat de meeste kunnen. Denk eerst gewoon een testje hoe het bevalt. Denk dat die MX5 cup wel een goeie is. Die heeft in ieder geval iedereen. Als track dan bijvoorbeeld Zandvoort Club (denk dat iedereen die wel heeft aangeschaft).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
DutchDevil79 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:42:
Als track dan bijvoorbeeld Zandvoort Club (denk dat iedereen die wel heeft aangeschaft).
De clubtrack....brings back memories, daarop heb ik in 1998 mijn racelicentie gehaald......gelukkig was het jaar erna de complete track klaar.....konden we tenminste met 55 auto's tegelijk rijden :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

DutchDevil79 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:42:
Ik denk dat er wel een avondje te vinden is dat de meeste kunnen. Denk eerst gewoon een testje hoe het bevalt. Denk dat die MX5 cup wel een goeie is. Die heeft in ieder geval iedereen. Als track dan bijvoorbeeld Zandvoort Club (denk dat iedereen die wel heeft aangeschaft).
Zandvoort :'(

Neemt niet weg dat ik gewoon meedoe, maar die track ligt me echt totaal niet :+

Is het bij die hosted races mogelijk om Quali + Race te schedulen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-05-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hoogie2004 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:46:
[...]Is het bij die hosted races mogelijk om Quali + Race te schedulen ?
Jazeker, je kan practice + single qualify + race doen of practice + open qualify + race of alleen quali + race

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ericjooo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:51:
[...]

Jazeker, je kan practice + single qualify + race doen of practice + open qualify + race of alleen quali + race
Quali + race is wel nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik zal deze avond een topic aanmaken hiervoor, dan kunnen we daar verder plannen voor dit geheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11
Denk je dat er een apart topic voor nodig is dan?
Ik denk dat je het in eerste instantie wel binnen het huidige topic afgehandeld kan worden.
Als het echt aanslaat en wat groter wordt kan je altijd nog wel een apart topic openen natuurlijk.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow jee, ik geloof dat ik de licentie maar weer ga verlengen en tijdelijk de mac maar blijf gebruiken. Want lekker op z'voort met de mx5 met mede gotters lijkt me cool.
Kan in http://gt5.invisio.nl wel een aparte iRacing sectie maken als daar behoefte aan is?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Er staan nu 15 actieve GOT iRacers in de OP. Dat is niet genoeg voor een beetje leuk racen vrees ik. Omdat van zo'n groep vaak minder dan de helft kan/komt opdagen op een afgesproken datum.

Waarom niet een balletje opgooien op het Benelux gedeelte van het iRacing forum?

Ik doe overigens met elke mogelijke combinatie mee :). Racen tegen Nederlanders is sowieso extra leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Requiem19 op 11-05-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Leuk idee, maar aangezien ik werk in onregelmatige dienst zal ik vaak niet kunnen. Ook kan/wil ik niet teveel geld aan iRacing besteden, dus een hosted sessie betalen is aan mij niet besteed. Het geld wat ik er wel aan ga besteden gaat naar extra content / verlengen account of een loadcell voor m'n G25.

Zou het wel leuk vinden om een time trial dingetje te hebben onder GOT-ers.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Requiem19 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:50:
Er staan nu 15 actieve GOT iRacers in de OP. Dat is niet genoeg voor een beetje leuk racen vrees ik. Omdat van zo'n groep vaak minder dan de helft kan/komt opdagen op een afgesproken datum.

Waarom niet een balletje opgooien op het Benelux gedeelte van het iRacing forum?

Ik doe overigens met elke mogelijke combinatie mee :). Racen tegen Nederlanders is sowieso extra leuk.
Zelfs met 8 man heb je een leuke hoeveelheid om mee te racen. En was eerst ook maar als test om te zien hoe het is.Met GT5 is het altijd gezellig online racen met mede tweakers. Kunnen hierna altijd nog beslissen om het vaker te doen en eventueel een kampioenschap te houden ervoor.

En kwa kosten is het alleen een keer bij het aanmaken van de room en volgens mij is dit een dollar. En dat is alleen voor de maker van de room. Zelf vind ik het niet erg dat een paar keer op te hoesten (goeie winstdeling gehad dit jaar ;) ). Zodat minder kapitaal krachtige tweakers gewoon gratis mee kunnen rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
DutchDevil79 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:04:
[...]

Zelfs met 8 man heb je een leuke hoeveelheid om mee te racen. En was eerst ook maar als test om te zien hoe het is.Met GT5 is het altijd gezellig online racen met mede tweakers. Kunnen hierna altijd nog beslissen om het vaker te doen en eventueel een kampioenschap te houden ervoor.

En kwa kosten is het alleen een keer bij het aanmaken van de room en volgens mij is dit een dollar. En dat is alleen voor de maker van de room. Zelf vind ik het niet erg dat een paar keer op te hoesten (goeie winstdeling gehad dit jaar ;) ). Zodat minder kapitaal krachtige tweakers gewoon gratis mee kunnen rijden.
Met je eens, maar waarom niet de blik verbreden naar meer Nederlanders?

Er zijn andere leuke actieve fora en als we de krachten bundelen hebben we meer mensen die kunnen racen en is de kans dat je tegen iemand racet van je eigen snelheid ook groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Je kunt natuurlijk altijd een proefrace met GOTers organiseren, weet je meteen hoeveel mensen er dan meedoen en of men aan elkaar gewaagd is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
In wat voor race ik nu beland ben, die rijden elkaar er al af in de warm up :X Benieuwd hoe de race gaat worden dan, ik start lekker vanuit de pitstraat dat heb ik al gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Voor de goede orde: het hosten van een sessie kost 0,50USD per uur....alleen voor de host dus, de rest doet gratis mee!! DutchYup en ik hebben het getest en het werkt prima!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heerlijke race zojuist op Sebring in de Star Mazda.
http://members.iracing.co...onid=3487162&custid=61620

Derde na een geweldig gevecht met 3 man (in een redelijk sterk veld), van een rondje of 10 :D
Replay zal ik nog een keer @ youtube zetten, want die is het zien waard. Super fair racing _/-\o_

Heel lang gevochten met Wim Bries, die uiteindelijk een foutje maakte, daarna nog 5 - 6 rondjes tegen die Morten nogwat geraced, hij was sneller maar kwam er niet voorbij. Ook waren mijn voorbanden er behoorlijk aan, de wagen was behoorlijk onderstuurd de laatste rondjes (of dat komt door de brandstof??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Net ook een leuke race gehad in de SRF (gewoon gejoined zonder te kwalificeren ,6e gestart), drie man ingehaald 1tje gespind dus weer tweede geworden ,en sta nu tweede in de league. :P

Wel erg veel met de setup gespeeld om die auto een beetje grounded te krijgen maartoch.

Iedereen rijdt hierin toch wel veel netter dan in de mx5 overigens.

[ Voor 28% gewijzigd door enchion op 12-05-2011 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Zaterdag is er een test om de World Tour events gladder te doen verlopen. Hoe meer mensen er mee doen hoe beter. Sterker nog, als je mee doet, dan krijg je iRacing credits.
Looking to win an iRacing award? Looking to help make the world’s foremost online racing service even better? Look no further than our special one-off race, the iRacing.com QA Event on Saturday, May 14 at 4 pm ET (20:00 GMT). It’s an official 15 lap race on the Okayama International Circuit (full) with Mazda MX5s and everyone who participates will receive an “iTested” awards on the Awards page.

What could be better? How about $3 in iRacing credits to each and every participant if the race attracts 1500 entrants? Better yet, how about $5 in iRacing credits if 2,000 or more iRacers enter the race? What’s more, everyone who races will have the satisfaction of knowing they’ve helped us test some infrastructure changes to the system in preparation for the iRacing.com Indy 500 on May 28.

Okayama and the MX5 are part of the basic subscription, so every member has what he or she needs to participate. So have some fun on iRacing’s newest race track with one of everyone’s favorite cars, win an award and, we hope, some iRacing credits . . . and do your part to continue making iRacing the world’s foremost online race simulation service. How’s that for a Win-Win Proposition?

Click here for more information or to register for the iRacing.com QA event. What are you waiting for?
http://www.iracing.com/in...ws/a-win-win-proposition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ericjooo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:13:
Voor de goede orde: het hosten van een sessie kost 0,50USD per uur....alleen voor de host dus, de rest doet gratis mee!! DutchYup en ik hebben het getest en het werkt prima!!
Ik zie dat je nu Class D bent :) Nu de SR naar 4.0 werken en dan kan je in de Silverado rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Yep, nog 0,52 en dan zitten we op 4.0

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

josh-hill schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 02:13:
Zaterdag is er een test om de World Tour events gladder te doen verlopen. Hoe meer mensen er mee doen hoe beter. Sterker nog, als je mee doet, dan krijg je iRacing credits.

[...]

En hoe laat is dat in Nederlandse tijd?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
21:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

22:00 ;) Je moet bij GMT nu 2 optellen (door de zomertijd).
Kijk maar eens bij race. Je ziet daar de GMT tijd van een race staan en dan tussen blokhaken de tijd in jou tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb maar in één klap alle ontbrekende content gekocht :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Fuelke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:36:
voor welk bedrag is dat?

ik had eens een lijstje opgemaakt, zodat ik in alle Dseries en Rookie series kon meerijden in alle series die me interesseerden,

toen kwam ik al uit op 120 euro,
als ik alles wil kopen kom ik op 250 euro ofzo uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:36:
Scheelt iig wel dat de dollar behoorlijk gunstig staat, en iRacing (nog) niet alles klakkeloos omrekent naar euro in de vorm 1 dollar = 1 euro. (aantal andere games doen dat helaas wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik zou nu nog $118 dollar kwijt zijn om alle content te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Heb al zo'n 400 euro aan content binnen 8)7 :X Jehebt het niet door he, nee. .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Dutch3men schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:33:
Ik zou nu nog $118 dollar kwijt zijn om alle content te hebben :p
Dollar staat wel gunstig ja, was in de laatste run 168 dollar oid kwijt, was 114€. zou eens moeten kijken wat ik precies heb gekocht, maar de 25% korting doet er natuurlijk ook veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

RielN schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:34:
Jehebt het niet door he, nee. .. :)
What?

Gisteren trouwens mijn eerste race gewonnen
vanuit 6de gestart, en zonder grote fouten blijven rijden,
iedereen van 4 -15 op 1lap of meer gezet.

grootste fout die ik maakte was een inhaalbeweging die resulteerde in een rit in de grindbak, een fout die me 10 seconden koste.

verder heb ik 2keer contact gehad, waarvan ik 1 keer niet weet wanneer
ik heb al gemerkt dat als je rakelings een stilstaande auto voorbijraast je soms x4 krijgt
dit terwijl ik geen enkele schok voel aan mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik heb nog 565 USD te investeren (minus 25% is maar 452 USD en dat is maar 317 Euro!!).....wie zei dat iRacing duur is.....haha. Ach, elke maand een paar tracks en auto's dan komen we er ook wel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ericjooo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:28:
Ik heb nog 565 USD te investeren (minus 25% is maar 452 USD en dat is maar 317 Euro!!).....wie zei dat iRacing duur is.....haha. Ach, elke maand een paar tracks en auto's dan komen we er ook wel
Precies , rustig aandoen , je kan toch niet alles meteen gebruiken.
btw de dollar lijkt voorlopig nog wel een beetje te zakken en met de tijd zal het standaard pakket van Iracing misschien ook wel uitgebreid worden .(en misschien zit er nog een dealtje aan te komen)

[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 12-05-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heb toch maar een jaartje gekocht ;)
Ga van het weekend even wat hardware in elkaar schroeven. 8)
Ik zal de komende weken geregeld 'domme' vragen stellen hier, bij voorbaat excuses daarvoor. :P :9
Want de (web)interface van iRacing is voor deze oude man toch wel errug wennen (ik bedoel ik zoek me rot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Domme vragen bestaan niet toch. :)

Ben nu B-klasse en alhoewel ik straks met B4.0 in de Williams mag racen, zie ik dat niet zo zitten nog.

Ik neig een beetje naar de prototype & GT klasse, iemand ervaringen met deze serie?

[ Voor 9% gewijzigd door MartijnA3 op 12-05-2011 18:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
MartijnA3 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:20:

Ben nu B-klasse en alhoewel ik straks met B4.0 in de Williams mag racen, zie ik dat niet zo zitten nog.

Ik neig een beetje naar de prototype & GT klasse, iemand ervaringen met deze serie?
Toevallig net de FW31 even losgelaten op Zandvoort......dan krijg je toch wel meer respect voor de F1-coureurs, moeilijk hoor om hard te gaan en elk foutje kost bakken tijd. In ieder geval onder de 1:20 gereden (overigens precies dezelfde tijd als Badoer met de Ferrari in 2002)

De Daytona Prototypes zijn geweldig je moet alleen wel echt tot het gaatje gaan om de grens te vinden. Is wel een goedmoedige auto en toch erg snel!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Ik rij heel toevallig nu in de Corvette, en dat ding is gaaf :)
Net nog 4e geworden op Philip Island en ik was gestart van P9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:03:
Heb toch maar een jaartje gekocht ;)
Ga van het weekend even wat hardware in elkaar schroeven. 8)
Ik zal de komende weken geregeld 'domme' vragen stellen hier, bij voorbaat excuses daarvoor. :P :9
Want de (web)interface van iRacing is voor deze oude man toch wel errug wennen (ik bedoel ik zoek me rot)
Komt goed denk ik. Het is even wennen maar er zijn aardig wat handleidingen te vinden op de site.

Eerste wat je gaat doen is waarschijnlijk je safety rating omhoog werken. Advies oefen eerst ff wat in de practice sessies met de auto en track van die week en ga pas als je een beetje foutloos rijd daar over tot een qualificatie en dan race. In practise verlies je geen SR voor foutjes.

Gister trouwens even Virginia geprobeerd, maar das echt een baan die je vaak moet rijden voor je hem door hebt. Man wat een baan. Zit amper een recht stuk op. Moet ik toch een keer een dag op zitten om dat baantje door te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Komt goed denk ik. Het is even wennen maar er zijn aardig wat handleidingen te vinden op de site.

Eerste wat je gaat doen is waarschijnlijk je safety rating omhoog werken. Advies oefen eerst ff wat in de practice sessies met de auto en track van die week en ga pas als je een beetje foutloos rijd daar over tot een qualificatie en dan race. In practise verlies je geen SR voor foutjes.

Gister trouwens even Virginia geprobeerd, maar das echt een baan die je vaak moet rijden voor je hem door hebt. Man wat een baan. Zit amper een recht stuk op. Moet ik toch een keer een dag op zitten om dat baantje door te krijgen.
Ik vind het een vreselijke baan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dutch3men schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:48:
[...]

Ik vind het een vreselijke baan :P
Ja ik kan nu al zeggen dat het ook niet mijn favoriet word.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik mag nu ook in de openingspost met mijn profiel: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=65950

Stelt alleen nog niks voor ;)

Ennuh: dd ik heb je toegevoegd.
En ik heb nu tenminste een 'gewone' naam ipv mijn voorletters voluit vanaf mijn credit card :( 1 mailtje naar support en het was geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:58:
Ik mag nu ook in de openingspost met mijn profiel: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=65950

Stelt alleen nog niks voor ;)
Zo zijn we allemaal begonnen, als rookie in Oval + Road, niks om je voor te schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Nou Joep, aan de slag met die Mazda op joekiejama

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

joep als je een mede rookie zoekt om in de nvidia-cup te rijden, kan je mij altijd contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
En Patrick is ook net deze week begonnen, dus jullie komen elkaar vanzelf tegen....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

En die Spec race Ford is ook wel leuk om mee te crossen. Moet de wel een rating van 3.0 hebben.

In klasse D zou ik de Skip barber aanraden. Zeer leuk dingetje om mee te stoeien. :)

[ Voor 32% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-05-2011 22:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eerst ga ik maar eens ff flink testen op het nvidia-cup circuit van volgende week.
Wel ff jammer dat ik 10 minuten na het boeken van mijn iracing verlenging een megaopdracht van 2 maanden erbij heb gescored. Pffffff weinig tijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
enchion schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:33:
[...]

Precies , rustig aandoen , je kan toch niet alles meteen gebruiken.
btw de dollar lijkt voorlopig nog wel een beetje te zakken en met de tijd zal het standaard pakket van Iracing misschien ook wel uitgebreid worden .(en misschien zit er nog een dealtje aan te komen)
Behalve jaarlijks verlengen heb ik nu niet echt veel kosten meer, en ik heb alleen alle road content (op de Jetta na). De grap is dat je elk seizoen $10 dollar kan "terugverdienen" door in een paar series mee te draaien ($3 of $7 als je in 1 serie mee draait). Er is niet elk seizoen nieuwe content, dus zodoende is de nieuwe content dan "gratis" of maar een paar dollar.
Volgend seizoen gaat er alleen wel even wat meer van m'n potje af: Suzuka + LMP2 + Ford GT. *O*

Het is de enige serie waar ik aan mee doe. Zowel de Radical als de Corvette zijn echt geweldig en op de meeste banen ongeveer even snel. De rij-eigenschappen zijn echter compleet verschillend en waar de Corvette snel is op de rechte stukken en je heel voorzichtig moet zijn met de remmen, is de Radical juist snel in de bochten en kun je veel later remmen.

Oh ja, en mijn profiel voor in de startpost: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=32796

[ Voor 6% gewijzigd door josh-hill op 13-05-2011 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN

De Corvette is een echte aanrader. Ik heb met de Corvette altijd het gevoel hard te werken, te racen en hij is niet al te moeilijk. En dat heerlijke bop bop bop als je m van onderin de toeren optrekt :) Flink wat downforce zodat hij ook hard n bocht om kan, en eigenlijk heb je altijd wel close racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Laatst online: 26-06 09:18
RielN schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:23:
[...]

De Corvette is een echte aanrader. Ik heb met de Corvette altijd het gevoel hard te werken, te racen en hij is niet al te moeilijk. En dat heerlijke bop bop bop als je m van onderin de toeren optrekt :) Flink wat downforce zodat hij ook hard n bocht om kan, en eigenlijk heb je altijd wel close racing.
idd is zalige auto om te racen ook is philip island een erg leuk circuit. ook heb ik de indruk dat de incident detecter hier beter werkt je kan al eens lak scheuren en geen incidents krijgen.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Tot vandaag op Mid Ohio gereden. Het is een lastige baan om te leren vind ik.
Toch maar besloten om een race te rijden, met als doel: rustig rondjes rijden en profiteren van de fouten van anderen.
Was 10e gestart en finishte als 4e met 3 inc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Om even terug te komen voor een Tweakers race. Ik zat te denken om volgende week een race in te plannen. Gewoon even kijken hoe het bevalt en zien wie er allemaal mee doet. Ik zal de kosten voor het hosten wel op me nemen.

Track: Zandvoort Club
Auto: Mazda MX5 Cup

Practise van 1 uur
Kwalificatie van 15 minuten (open)
Race van 45 minuten

Word een race in de avond uren. Start van 20.30 dus dan heb je tot 21.30 om aan te schuiven en zijn we rond 22.30 klaar. Ik kan volgende week op Maandag (16 Mei), Woensdag (18 Mei) of Donderdag (19 Mei). Geef maar even aan welke dag voor iedereen het beste uitkomt. Pakken we de dag met de meeste opkomst.

Room zal met paswoord worden beveiligd welke hier word bekend gemaakt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Leuk!

Ik kan alleen maandag en dinsdag niet, de rest van de week zou moeten lukken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Tweakers race lijkt me ook geinig, maandag kan ik niet maar de rest van de week wel (mits ik het ruim op tijd vantevoren weet).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Voor mij Maandag of Woensdag. Donderdag sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

I'll be there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Leuk, ik doe mee!
Mijn complimenten voor het gekozen tijdstip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik kan sowieso maandag, donderdag zeker niet

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De dag maakt mij niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:35:
Word een race in de avond uren. Start van 20.30 dus dan heb je tot 21.30 om aan te schuiven en zijn we rond 22.30 klaar. Ik kan volgende week op Maandag (16 Mei), Woensdag (18 Mei) of Donderdag (19 Mei). Geef maar even aan welke dag voor iedereen het beste uitkomt. Pakken we de dag met de meeste opkomst.
Ik kan alleen woensdag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Alle data ok ;) I m in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik ook , alleen nog zandvoort bemachtigen , (ik hoop dat de transactie tussen mn bank en paypal snel genoeg is)
Dag maakt me overigens niet uit.

btw waarom practice ???
alleen quali en race lijkt me wel voldoende .

[ Voor 33% gewijzigd door enchion op 13-05-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Dat was een korte race van je RielN :p
Ik kreeg van een achterblijver nog even een brake test waardoor ik een 4x kreeg en 2 seconden verloor op diegene op P5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nou gezien de reacties is Woensdag de beste dag. Kan er maar 1 niet dan (sorry Joep).

Dus als er geen andere tegen Woensdag zijn word het die dag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als ik het niet vergeet ben ik ook wel van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
josh-hill schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 02:13:

[...]

Internal Server Error :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Nu gaat er dus 645 man oid gaan zitten refreshen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik denk dat de test geslaagd is .

Ik stoor me normaal al aan knipperende auto`s tijdens het racen , stel dat er toch nog 1 race bezig is dan lijkt me dat geen prettige ervaring.

[ Voor 28% gewijzigd door enchion op 14-05-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Die $3 of $5 was natuurlijk een lokkertje, ze hadden dit al aan zien komen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat de boel plat ging bij grote events zoals de Daytona 500 plat ging wisten ze al dus echt geslaagd kan je het niet noemen.

Hebben er hier nog mensen zich uberhaupt weten te registreren?
Ik heb alleen Q gedaan en ging 21:50 pas eens kijken om te joinen :P

[ Voor 35% gewijzigd door Red Baron op 14-05-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Red Baron schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:08:
Dat de boel plat ging bij grote events zoals de Daytona 500 plat ging wisten ze al dus echt geslaagd kan je het niet noemen.

Hebben er hier nog mensen zich uberhaupt weten te registreren?
Ik heb alleen Q gedaan en ging 21:50 pas eens kijken om te joinen :P
Ja hoor, had me al ingeschreven om 21h31 :P

Maar de countdown timer klopte niet echt ... hij was klaar met aftellen om 22h05 maar sprong niet op Join natuurlijk.

Ah: "Race will go off at 4:45pm ET."

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 14-05-2011 22:19 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.