Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat als er geen standaard goede navigatie software er op zit dat ik dan route66 er op zet is net ff goedkoper dan garmin en werkt even goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
Alles is goedkoop te eh, kopen kuch.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:48:
hoorde wel dat opera geen flash heeft dus youtube filmpjes kijken niet mogelijk via opera
iemand een oplossing ?
ik vind vtap het fijnste werken. Gewoon ff installeren en dan heel makkelijk zoeken op youtube, is gratis. Coreplayer en Kinoma play kunnen het ook maar daar moet je voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:44:
denk dat als er geen standaard goede navigatie software er op zit dat ik dan route66 er op zet is net ff goedkoper dan garmin en werkt even goed
Ik gehoord dat iGO8 heel goed op deze telefoon schijnt te werken. Misschien een ideetje? Ook al zul jij beter op de hoogte zijn van de mogelijkheden van navigatie op mobiele telefoons :+ .

Enne.. Mr. TNT al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel zo'n druif met een karretje gezien maar dan alleen voor envelopjes |:( pakketdienst nog niet gezien -O-

ben bang dat het vandaag niks meer gaat worden ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Dat zuigt echt hard, ik bel zo nog even naar Hi! Of hun al meer weten ;)

*Heb Hi net gebeld, waarschijnlijk is ie verkrijgbaar vanaf volgende week .. :(

[ Voor 36% gewijzigd door Bobmeister op 29-08-2008 15:20 . Reden: Hi gebeld... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsmweb laat me net weten dat ze hem nog steeds vandaag verwachten:)! Wel optimistisch van ze;).
Nog ff over die zwarte rand (zie eerdere post) nu he, is dat dan anders hier? Houdt dat dan ook in dat we een nieuwer model van de telefoon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
http://www.gsmtrack.nl/ heeft hem op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg net een interne memo dat de omnia morgen geleverd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Slowchatten doe je maar via MSN/ICQ/IRC

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Net terug van vakantie, en ik was in de hoop dat de phone in de winkel zou liggen. Maar dat zal morgen dus gebeuren. Net even een belletje gedaan richting mijn ouders, blijkt mijn Pa hem gewoon impulsief besteld te hebben, en die verwacht hem morgen/maandag te krijgen. (KPN)

Het kan niet zo zijn dat mijn vader hem straks eerder heeft dan ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha ik voel enige jaloezie ga morgen lekker shoppen zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bevestigen dat IGO 8 super werkt op mijn Omnia 16GB.
IGO herkend de GPS chip van de Omnia zonder extra programma.

Tevens kan ik als tip meegeven om de firmware te updaten naar de H1 rom. Dit is niet de officiele rom G4 van Samsung, maar werkt beter, sneller en heeft meer dan de originele G4 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je dit ook in nederland kopen ? op de site van igo kan ik geen nederlandse retailer vinden

hoe kom je aan de H1 rom en is zo iets makkelijk te installen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je word documenten in qwerty kan typen in landscape modus. Ik twijfel namelijk tussen htc touch pro en deze maar als tiptoets in landscape qwerty ook goed werkt dan ben ik overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan maybe carlosl vandaag nog voor je beantwoorden anders doe ik het morgen wel dan heb ik hem namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:19:
Ik kan bevestigen dat IGO 8 super werkt op mijn Omnia 16GB.
IGO herkend de GPS chip van de Omnia zonder extra programma.
En qua accuraatheid? Pakt de iGO het signaal en de navigatie net zo snel op als, zegmaar, TomTom?
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:31:
hoe kom je aan de H1 rom en is zo iets makkelijk te installen ?
Check de pagina's van PPCSG eens. Daar staat een link. Installeren is wel voor eigen risico he O-) . En met een beetje geluk staat ie er bij ons al op (zoals DeOS ontdekt heeft in de videoreview van WinMo). Scheelt weer een boel werk, eh?!
DeOS schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:34:
[...]

Fijn om te zien dat dit een Nederlandse ROM is met H1 features (instellen van de rotatie animatie). Lijkt me dan vrij zeker dat de Nederlandse toestellen ook met de H1 ROM uitgeleverd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:41:
Weet iemand of je word documenten in qwerty kan typen in landscape modus. Ik twijfel namelijk tussen htc touch pro en deze maar als tiptoets in landscape qwerty ook goed werkt dan ben ik overtuigd.
Ik ga er vanuit van wel... Dat is namelijk ook de reden voor mij om te kiezen voor de omnia boven de touch-pro... Scheelt toch weer gewicht en dikte... En de omnia is gewoon veel mooier om te zien natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het je niet kunnen zeggen. Ik weet dat IGO 8 te koop is via internet, maar met een omweg ook wel te verkrijgen is ;).

De H1 Rom is ook te vinden op internet. De meeste info haal ik van xda-dvelopers.com.
Vanwege hun jaren ervaring met HTC toestellen, en ik eigenlijk ook al mee doe vanaf de eerste XDA blijf ik hun site in de gaten houden voor info.

Een eigen topic heeft de Omnia niet omdat het geen HTC toestel is, Maar ze besteden er wel aandacht aan. Gelukkig maar.

De originele G4 update van Samsung loopt regelmatig fout af. En uiteindelijk heb je een kapotte Omnia (moederbord defect) Ook dit is te lezen op het net.
Deze update heb ik dus niet gedaan. Ook vanwege het ontbreken van de haptic feedback

Tijdens mijn eerste poging de H1 rom te installeren ging het ook fout (dacht ik) Aan het eind van de update ging mijn toestel niet meer aan hij bleef hangen bij het Samsung omnia screen. Ook herkende mijn computer de Omnia niet meer. Ook had ik geen verbinding meer met Active Sync
Ik flippen natuurlijk toestel komt nl uit Singapore, uiteindelijk maar een poging gedaan te bellen met de helpdesk van Samsung, maar aangezien hij nog niet uit is hier, en hun nog geen uitgebreide training hebben gehad hebben zij mij niet verder kunnen helpen.

Normaal gesproken met HTC toestellen kom je makkelijk via toetsen combo in het bootload menu, en kan je opnieuw een update uitvoeren. Bij de Samsung blijkt dat toch even anders te zijn.

Ik heb na lang zoeken dit gevonden:

Ik heb een originele firmware/rom gedownload in mijn geval de G3 rom en gestart (Omnia is aangesloten via usb). De batterij verwijderd. daarna het toestel weer aangezet en tot mijn verbazing werd mijn Omnia herkend door mijn computer en kon ik rom G3 installeren. Daarna opnieuw H1 geprobeerd en met suc6.

Al met al bijna een beroerte gehad, maar het is echt een Super toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben op een engelse site dat dit niet kon.Niet in landscape modus. Dus als iemand deze phone al heeft, horen wij het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@robster30

Dat kan zeker, maar..... wanneer je het volledige toetsenbord van Samsung gebruikt hou je erg weinig scherm over wat je kan lezen cq zien wat je aan het schrijven bent. Om precies te zijn 2 regels. Dat is niet veel natuurlijk.

Ik zou voor geen goud terug willen naar de diamond vanwege het kleine scherm. Oke wel meer resolutie, maar vergeleken met de Omnia is het scherm wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
mijn god, zijn dit allemaal updates die erg noodzakelijk zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlosl Enorm bedankt. Nu ben ik zeker om. Gebruik hem nml. ook zakelijk met rapporten schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze updates zijn niet noodzakelijk nee, maar wanneer ik weet dat d.m.v een update mijn toestel sneller wordt. De foto kwaliteit enorm toe neemt. Screen rotatie sneller verloopt, en de animatie daarvan is aan te passen, dan kan ik mij niet inhouden om de update niet uit te voeren.

@robster30

Wanneer je veel moet typen, dan zou ik zonder twijfel gaan voor een pda met toetsenbord. ik heb zelf de Tytn II gehad. En niks typt sneller/meer accuraat dan een toetsenbord.

Alleen het uitelijk van de HTC Pro vergeleken met de Omnia. Maja je kan niet alles hebben he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Jos84 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:06:
mijn god, zijn dit allemaal updates die erg noodzakelijk zijn!?
haha..tuurlijk niet maar dit soort telefoons wordt nou eenmaal vaak gekocht door nerds die altijd maar nieuwe snufjes willen hebben en de laatste aanpassingen. Waarom denk je waarom we in toom gehouden moeten worden dooor for god sake een brave mod borst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het onderhand tijd wordt voor een deel 2 waarin de diverse updates en linkjes staan naar handige sites, reviews en extra software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
hehehe, ik ben een redelijke nerd qua nieuwe telefoontjes, maar die zijn over het algemeen dan al "af". Ik zal natuurlijk de nodige updates (laten) uitvoeren, maar ik ga er verder vanuit dat het apparaat wel al klaar is wanneer ik deze aanschaf ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Jos84 op 29-08-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht.....

zijn er al phones gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melle g
  • Laatst online: 05-03-2023
Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien bij de MM in Duitsland. En hij viel niet tegen :)
In de winkel kun je natuurlijk maar even met het ding spelen, maar goed. Het scherm doet mi, ondanks de lagere res., niet onder dan die van de htc touch diamond die ik ernaast had. Ok iets minder scherp, maar voor mij niet vervelend oid. Gewoon een mooi duidelijk scherm. Voor mij dus niet een reden om dat ding te laten liggen.

Wat ik wel irri vond is dat je als je meerde progs hebt lopen, en die op de startpagina hebt, ze onder elkaar kan hebben. Dus als je de radio wilt bedienen, moet je eerst een ander programma 'verslepen', maar dat kan ook gewenning zijn. (heb zelf nog een SE t610 :$ )

Hij/zij ziet er iig erg mooi uit, en is niet al te groot. En heb zojuist dan ook maar 1 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Laatst online: 28-03 23:04
Ik heb een vraagje over de accelerometer. Deze schijnt gebruik te maken van de camera, maar mij is onduidelijk of daarmee de accelerometer van de camera bedoeld wordt of de camera zelf, dus dat de beweging van het toestel wordt afgeleid uit de camerabeelden. Het laatste lijkt mij onwaarschijnlijk, want energieverslindend en lastig te implementeren. Er lijkt hier echter op veel plaatsen verwarring over te bestaan.
Uit het wikipedia artikel over de accelerometer blijkt iig dat eerstegenoemde methode goed mogelijk is:

"The Nokia N95 and Nokia N73 have accelerometers embedded inside them. The N73's is only used as a tilt sensor for tagging the orientation to photos taken with the built-in camera, while the N95's is also accessible by software thanks to a recent update, with applications using the accelerometer beginning to appear from Nokia and third parties. Some other devices provide the tilt sensing feature with a cheaper component, which is not a real accelerometer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:14:
zucht.....

zijn er al phones gespot?
Zojuist geleverd @ Phonehouse. In het zwart en het wit (Millionaire pack). Echt heel mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koeisjovis schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 03:24:
Ik heb een vraagje over de accelerometer. Deze schijnt gebruik te maken van de camera, maar mij is onduidelijk of daarmee de accelerometer van de camera bedoeld wordt of de camera zelf, dus dat de beweging van het toestel wordt afgeleid uit de camerabeelden. Het laatste lijkt mij onwaarschijnlijk, want energieverslindend en lastig te implementeren. Er lijkt hier echter op veel plaatsen verwarring over te bestaan.
Uit het wikipedia artikel over de accelerometer blijkt iig dat eerstegenoemde methode goed mogelijk is:

"The Nokia N95 and Nokia N73 have accelerometers embedded inside them. The N73's is only used as a tilt sensor for tagging the orientation to photos taken with the built-in camera, while the N95's is also accessible by software thanks to a recent update, with applications using the accelerometer beginning to appear from Nokia and third parties. Some other devices provide the tilt sensing feature with a cheaper component, which is not a real accelerometer"
Hoe kom je er uit dat artikel op dat de camera gebruikt wordt ter orientatie? Er zit "gewoon" een kleine gyroscoop (zoek maar op in wiki) in de telefoontjes die doormiddel van natuurkundige krachten altijd dezelde richting probeert te behouden. Als je je telefoontje draait, blijft de gyroscoop in de oude positie staan en weet de software dat er een beweging heeft plaatsgevonden.
Ik denk dat de verwarring vooral bij jou is ontstaan trouwens :*)

Deze info kan je onder andere gebruiken in de informatie die wordt opgeslagen in de jpeg van je foto om te bepalen of de foto in landscape of in portrait mode is gemaakt. De omnia gebruikt deze informatie ook om de positie van het schermpje te bepalen en een kanteling animatie te doen als je de omnia kantelt.

Daarnaast heb je een accelerometer die kan "voelen" of je je telefoontje verplaatst over één van de assen (boven/beneden, links/rechts, voor/achter). Dat is weer een apparte sensor.

Ik ben overigens wel benieuwd naar de nauwkeurigheid van de gyroscoop. Die van mijn oude N95 was erg goed en je kon er daarop ook spelletjes mee spelen (net zoals de Diamond).

Overigens gaat WM7 wel gebruik maken van de camera('s) van je mobiel om dienst te doen als een soort eye toy. Ook kan WM7 bepalen of hij in je broekzak/hoesje zit of niet en daar acties op ondernemen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Splendes, wat is de status bij jou? zit je al kwijlend op je vrije dag toch op het werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee man zwaar irri bel net alle shops af die in mn buurt zitten en ze hebben hem nog geen van alle
leiden denhaag en zoetermeer heb nu iets van 5 reserveringen lopen de eerste beste pak ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:14:
nee man zwaar irri bel net alle shops af die in mn buurt zitten en ze hebben hem nog geen van alle
leiden denhaag en zoetermeer heb nu iets van 5 reserveringen lopen de eerste beste pak ik
:*) ik wacht geduldig tot maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:27:
[...]

Zojuist geleverd @ Phonehouse. In het zwart en het wit (Millionaire pack). Echt heel mooi ding!
Ok dan! Phonehouse waar? En is de witte alleen onderdeel van die Millionaire Pack, of de zwarte ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:57:
[...]

Ok dan! Phonehouse waar? En is de witte alleen onderdeel van die Millionaire Pack, of de zwarte ook gewoon?
Eindhoven (Woensel), maar andere winkels ook als het goed is (als de koerier al langs is geweest). Zowel de witte als de zwarte zitten in het Millionaire Pack, dus inclusief headset (zit al in de doos) en een lederen case (zit een voucher voor bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

en is er ook de niet millionaire pack? Ik heb geen behoefde aan een headset. (Belcompany Groningen belde dat ze de witte en zwarte voor mij hadden liggen)

[ Voor 33% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 30-08-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:28:
en is er ook de niet millionaire pack? Ik heb geen behoefde aan een headset. (Belcompany Groningen belde dat ze de witte en zwarte voor mij hadden liggen)
Boeie... als je het er gratis bij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:08:
[...]

Boeie... als je het er gratis bij krijgt?
Niks gratis ;) Het millinaire pack kost zo'n €699,- euro. Het mobieltje zelf kun je al krijgen voor ong. €510,- .. Dus ik vind de headset en dergelijke niet bepaald gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Eerste indruk van het toestel: degelijk mooi toestel. Goed toestel, goed bedacht van Samsung om eigen software te implementeren in windows mobile. Werkt ook lekker. Voor de rest leuk van het hoesje en headset bedacht. Mijn collega heeft 'm net gekocht.

[ Voor 11% gewijzigd door Le0032 op 30-08-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ergens in nederland een zaak waar je een goed hoesje kunt kopen voor de omnia?
PS: Ik vind dat ze hem er eigenlijk standaard bij hadden moeten doen >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Lucky1965 op 30-08-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:42:
Eerste indruk van het toestel: degelijk mooi toestel. Goed toestel, goed bedacht van Samsung om eigen software te implementeren in windows mobile. Werkt ook lekker. Voor de rest leuk van het hoesje en headset bedacht. Mijn collega heeft 'm net gekocht.
Nice.. enne weet je de ROM versie ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Hier een verslag van de Miljonair Fair.

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/8030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 07:14:
http://www.winmo.nl/?p=341 staat eindelijk online.
WinMo.nl heeft me laten weten dat hun toestel voorzien was van ROM versie XKHH1.
Die review staat er weer, is wat aangepast t.o.v. die PDF. http://www.winmo.nl/?p=341.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Net bij PhoneHouse geweest, toestel was net binnen.
Wat een gaaf toestel en snel zeg wooow en hij is supper plat :)
Alleen met miljonair pack kost hij dus 689,- ben benieuwd of je dan in aanmerking komt voor de XBOX als je dus elders standard versie koopt.

Volgende week krijg ik de mijne 16gb voor 500,-
Ze vertelden mij ook dat samsung voorlopig in nederland de 16gb versie nog niet gaat uitleveren.
Erg jamer,.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat het zolang duurde maar ik heb hem hoor moest ook nog ff de terrasjes gedag zeggen he
ik heb de black versie 8 GB miljonairs editie met gratis headset en lederen tas met extra stylus en een magazine met veel te dure spullen :P

ook ff 8GB extra gekocht :P

eerste vraag kun je de gps ook gebruiken zonder data te gebruiken zo ja hoe ?
oja mn versie is: i900xkhh1/xkhh1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:11:

eerste vraag kun je de gps ook gebruiken zonder data te gebruiken zo ja hoe ?
oja mn versie is: i900xkhh1/xkhh1
Jep, dat kan! A-GPS uitzetten! Dan worden de gsm masten niet gebruikt om een snellere fix te krijgen. Het duurt dus wel iets langer voordat je navigatieprogramma je gelocaliseerd heeft. Volgens mij staat ergens op dat PPCSG forum hoe dat precies moet.

Dus we krijgen de H1 versie? BETER! Ik moet zeggen dat ik een tikkie jaloers ben hoor ;) ... Zit er trouwens standaard navigatie software op of andere noemenswaardige dingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee alleen google maps :(

kan ik ook er voor zorgen dat zodra ik thuis ben of op een andere lokatie dat ie automatisch met een door mij goedgekeurd wifi netwerk verbinding maakt ? en dat als mn wifi aan staat er voor zorg dat ie niet via gprs gaat zenden/ontvangen heb namelijk nog geen data verbinding op mn abo

ben hier dus zelf een noob in :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn dus echte compleet nutteloze berichten :X

[ Voor 60% gewijzigd door DaannO op 30-08-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:02:
dit is mn eerste bericht vanaf mn i900 via wifi
Je hoeft niet te spammen :P
Je voorkeurs netwerken kun je instellen bij netwerken.
Is die geil of is die geil :9 Iphone kan wat mij betreft zijn zaak sluiten :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

hmm krijg nu al een beetje naar gevoel..vorige week besteld bij de goedkoopste internetaanbieder van dit moment (even zoeken en je snapt wie)

Nu zie ik in 1 keer bij wat aanbieders verderop dat zij voor bijna dezelfde prijs leveren met dit miljonairpack..Zou dit zo ie zo standaard al misschien worden uitgeleverd bij de eerste 1000 telefoons of zo? Kans is denk ik aanwezig aangezien er volgens mij ook bij de normale telshops nog geen niet miljonairspack gezien is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:28:
hmm krijg nu al een beetje naar gevoel..vorige week besteld bij de goedkoopste internetaanbieder van dit moment (even zoeken en je snapt wie)

Nu zie ik in 1 keer bij wat aanbieders verderop dat zij voor bijna dezelfde prijs leveren met dit miljonairpack..Zou dit zo ie zo standaard al misschien worden uitgeleverd bij de eerste 1000 telefoons of zo? Kans is denk ik aanwezig aangezien er volgens mij ook bij de normale telshops nog geen niet miljonairspack gezien is..
Wie weet (is het jou trouwens toevallig ook opgevallen dat de prijzen bij die goedkoopste ineens veranderd zijn?!).

Op WinMo staat bijvoorbeeld:
WinMo[/n]
In Nederland wordt de Omnia geleverd in het speciaal samengesteld ‘Millionair Pack’, welke 29 augustus werd gepresenteerd in Noordwijk. Naast de inhoud zoals hierboven omschreven zit er een bijpassende Bluetooth headset in de doos (Samsung WEP-350) met een winkelwaarde van € 59,95.
Daarnaast worden er in het pack een limited edition lederen travel case en extra stylus meegeleverd.
Als extra vinden klanten een uitgave van het Miljonair Magazine en maken i900-kopers kans om waanzinnige prijzen te winnen en zich een dag een echte miljonair te voelen!
Hier lijkt het alsof dit pakket (in het begin) sowieso in NL wordt geleverd, en er geen normale is. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:02:
dit is mn eerste bericht vanaf mn i900 via wifi
Nou dan ga ik hem maandag maar even ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

migros

Nooit meer een Samsung

Ik zit in Frankrijk. Als ik er eentje van hier haal kan ik er de Nederlandse taal opgooien door de softwareupdate versie H1 te gebruiken? En waar is die softwareversie te downloaden?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:56:
[...]

Wie weet (is het jou trouwens toevallig ook opgevallen dat de prijzen bij die goedkoopste ineens veranderd zijn?!).
Ehh eigenlijk niet.niet sinds van de week in iedergeval (woensdag). Het zal komende dagen (als het toestel overal op voorraad is) al heel snel onder de 500 euro komen. Ik schat op zo'n 490/480 binnen 2 weken. Overigens bij de goedkoopste nu staat levertijd binnen 1 werkdag ipv 5.

En wat betreft dat speciale pack..sja dat is echt even afwachten. Enige indicatie is dat ze ook niet "kaal" liggen bij de normale winkels. En aan de andere kant..waarom zou je het er niet bij zetten dat verkoopt alleen maar beter zou je zeggen.

Dinsdag zullen de eerste binnenkomen en weten we meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
migros schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:10:
Ik zit in Frankrijk. Als ik er eentje van hier haal kan ik er de Nederlandse taal opgooien door de softwareupdate versie H1 te gebruiken? En waar is die softwareversie te downloaden?
De vraag is elders ook al gevalen, en aantwoord is neen je kan niet zomaar nederlands erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Is er belang bij foto's van de witte i900? Die heb ik namelijk gekozen. Het is nog wel een beetje onwennig / onhandig, maar dit is mijn eerste Windows based telefoon. In eerste instantie had ik de uitlijning niet zo nauwkeurig gedaan en ik kon die instellingen niet meer vinden. Tijden zitten prutsen :)

Mooi toestel, maar ik vind de positie van de stekker voor headset onlogisch geplaatst. Onderaan lijkt mij veel handiger dan aan de zijkant icm een 'standaard' hoesje. Ik vind die 'millionaire' versie niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Iemand al (uitgebreid) navigatie-software getest? Ik ga denk ik voor iGo 8 ? Het schijnt dat deze heel goed werkt met de Omnia ? :P :) Iemand anders ervaring met dit toestel met Garmin of TomTom? Hoe het werkt, hoe snel, vloeiend etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 15:56
Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:51:
Is er belang bij foto's van de witte i900? Die heb ik namelijk gekozen. Het is nog wel een beetje onwennig / onhandig, maar dit is mijn eerste Windows based telefoon. In eerste instantie had ik de uitlijning niet zo nauwkeurig gedaan en ik kon die instellingen niet meer vinden. Tijden zitten prutsen :)

Mooi toestel, maar ik vind de positie van de stekker voor headset onlogisch geplaatst. Onderaan lijkt mij veel handiger dan aan de zijkant icm een 'standaard' hoesje. Ik vind die 'millionaire' versie niet zo mooi.
Foto kan nooit kwaad helemaal niet voor de mensen die wachten op toesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGO 8 werkt idd perfect. Ik vind IGO eigenlijk vele malen beter/mooier dan TomTom, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Alleen werkt het bij mij nog niet in landscape mode. Maja komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Btw is het jullie al opgevallen dat er een erg nieuwe MSN op zit? Versie 10.x.42.xx nog wat oid? Wel intressant om als cab te verkrijgen imho dus maar is even xda afstruinen ervoor.

Ook kun je de taal veranderen en geeft het programma een link naar een samsung site, iemand die link toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DML
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 12:17

DML

Missen jullie ook een handleiding? Zat alleen een quickstart guide in, Na installatie CD kwam ik een leeg scherm tegen bij handleiding. Op de CD vond ik niks, alle mapjes in 'Device Handbook' map waren ook leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

DaannO schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:42:
Btw is het jullie al opgevallen dat er een erg nieuwe MSN op zit? Versie 10.x.42.xx nog wat oid? Wel intressant om als cab te verkrijgen imho dus maar is even xda afstruinen ervoor.

Ook kun je de taal veranderen en geeft het programma een link naar een samsung site, iemand die link toevallig?
dat is niet meer dan samsungmobile.com voor de juiste MLI bestanden.

@DML: ik heb mijn cd nog niet bekeken, maar ik heb inderdaad wel iets van een handleiding nodig voor de meer technische dingen mbt de verbindingen enzo.
Hier is iig een pdf http://nl.samsungmobile.c...model=SGH-i900&sw_type=UM

[ Voor 22% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 31-08-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmorgen gehaald bij de Belcompany in de Leidsestraat. Hij was net binnen gekomen en toch duurde het meer dan 15 minuten voordat ze hem gevonden hadden op zolder. Ik heb de zwarte gekozen en heb hem zonder de instructies mee te nemen gelijk meegenomen op een boottocht, maar alles spreekt voor zich. Ik heb nog lang niet alles uit kunnen proberen, maar alles wat ik heb geprobeerd werkt heel snel en simpel en ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken tov mijn oude telefoon (n95) en ook het typen via het touchscreen gaat super makkelijk, stukken makkelijker dan met de iPhone. Tot dus ver ben ik er echt super blij mee. Ik heb een paar filmpjes en foto's gemaakt die ik zometteen even op de computer zet, en als ze de moeite waard zijn zal ik ze hier ook ff posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had trouwens de hele dag G3 aan en ben er best veel mee aan het spelen geweest, inclusief internetten, foto's en filmpjes maken en afspelen en de batterij heeft het de hele dag uitgehouden, terwijl hij maar op 3 streepjes stond toen hij uit de doos kwam, dus volgens mij is de batterij ook best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

is 3G de snelste internet van vodafone? En als ik internet, vervolgens de browser sluit (dus hij staat niet meer in de taakplanner) dam blijft de verbindingstijd na drukken op het 3G icoontje door tellen. klopt dat, of hij hij na een bepaalde tijd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:33:
is 3G de snelste internet van vodafone? En als ik internet, vervolgens de browser sluit (dus hij staat niet meer in de taakplanner) dam blijft de verbindingstijd na drukken op het 3G icoontje door tellen. klopt dat, of hij hij na een bepaalde tijd op?
Volgens mij is 3G (UMTS) de snelste verbinding (via telefoon operator). Ik weet niet precies wat hspda is en of dat al ondersteund wordt door mobiele operators in Nederland.

Hoe sluit je de browser (Opera?), door rechts boven te klikken? Dan blijft het programma gewoon open(op de achter grond). Je moet links onder klikken (het menu van Opera) en dan afsluiten, en dan wordt de browser pas echt afgesloten (en ook de internet verbinding verbroken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's en videos valt helaas wat tegen. De foto's zijn minder dan de N95 en de videos zijn echt slecht vergeleken met de N95, dat is best jammer opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zoooo jaloers

wel jammer dat er alleen maar google maps opstaat..... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

@KONDA en andere bezitters die hem zaterdag hebben gekocht in de normale winkels..

Hebben jullie allen het miljonairspack? Of ook de mogelijkheid om de nederlandse versie los te kopen? Ben erg nieuwsgierig of de nederlandse dus altijd wordt uitgeleverd met dat pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Belcompany hadden ze volgens mij alleen het millionairspack. Die was € 630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 23:43
Ik heb hem OOK (millionairs pack..) via Vodafone winkel in 's-Hertogenbosch!!!
Deze versie kost daar E. 599,= (goedkoper met verlening hoor :) )

Maar heb er inmiddels SPB shell op gezet en sygnic driver navigatie op zitten en werkt beide als een zonnetje!!!

Weet iemand waar ik dat 'no data' prog vandaan haal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Gisteren binnen gekregen (inderdaad de millionairs pack) en toch kan het toestel mij niet overtuigen. Ik denk dat ik zelf toch eerder voor bijv. een Diamond ga. Ik wist wel van de afmetingen van de Omnia (praktisch even groot als de iPhone) en ik wilde hem toch een kans geven. Maar jammer, ik ben niet overtuigd..! Het werkt mij allemaal niet fijn genoeg - hoewel je natuurlijk wel verder kan tweaken, maar dit kan ik niet maken in de winkel :P - en ik mis een pennetje wat erbij in kan (het lederen hoesje heeft er natuurlijk een bij zitten - die veel mooier is dan de gewone - en je hebt het gewone pennetje ook nog natuurlijk, die je eraan vast kan maken á la Viewty).

Nee jammer, het is het allemaal net niet van wat ik ervan heb gezien, misschien dat ik er binnenkort nog wat meer kan spelen en het dan wel leuk vind, maar ik moet het nog zien! De witte versie is trouwens wel mooier dan de zwarte :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:50:
[...]

Volgens mij is 3G (UMTS) de snelste verbinding (via telefoon operator). Ik weet niet precies wat hspda is en of dat al ondersteund wordt door mobiele operators in Nederland.

Hoe sluit je de browser (Opera?), door rechts boven te klikken? Dan blijft het programma gewoon open(op de achter grond). Je moet links onder klikken (het menu van Opera) en dan afsluiten, en dan wordt de browser pas echt afgesloten (en ook de internet verbinding verbroken).
even op inhaken, ik heb nu vodafone, en staat altijd 3G bovenin, als ik data ophaal van internet, dan springt de 3G naar (een rode) H, dat is dus high speed. Dus VF ondersteund het wel, andere providers weet ik niet.
(alleen werkt de browser van de viewty niet lekker, dus veel zit ik niet op internet)

A Sp!tf!re Witte is mischien wel mooier, zit te twijfelen, maar wordt deze niet veel eerder smerig?

[ Voor 5% gewijzigd door Kbeuriot op 31-08-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister nog een aantal foto's gemaakt in het donker en moet zeggen die foto's vallen me echt mee

weet iemand al of je je hoofd menu een ander kleurtje kan geven de f480 heeft de optie wit of zwart kan dat bij de i900 ook ik ben het nog niet tegen gekomen namelijk

hier wat foto's met de i900 overdag en avond
Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/49597502.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/49597546.jpg
Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/49597574.jpg

nee ik sta niet op de foto O-)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 01:50:
[...]

Idd Opera en ik sluit hem zoals je beschrijft, dus niet via het kruisje. Maar toch blijft de 3G verbinding doorlopen.

@Kbeuriot: heb je ook iets speciaals gedaan om je telefoon zover te krijgen dat hij overgaat / probeerd highspeed (=hspda (?)) te gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 31-08-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:20:

hier wat foto's met de i900 overdag en avond

nee ik sta niet op de foto O-)
Zo valt idd niet tegen! Heb je ook foto's van t toestel zelf, en van dat millionaires pack (de stylus, t hoesje enz.? :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky79
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05-2011
Ik heb de omnia ook net besteld bij de pdashop en kan hem morgen ophalen :P
Nu zit ik met 1 vraag, ik heb nu een E900 met Hi abbo wat ik ga verlengen met eindeloos internet.
Doordat ik ga verlengen krijg ik geen nieuwe simkaart, maar werkt het UMTS gebeuren dan wel met mijn oude simkaart ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
DaannO schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:42:

Hoe bedoel je dat taal veranderen?
Van je hele mobieltje?
Dus als je hem in engeland koopt kun je hem nederlands zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dat denk ik niet. Als je hem in nederland koopt heb je keuze uit een paar talen. Dat zul je ook wel hebben als je hem in england koopt maar weet dan niet of de nederlandse taal er dan bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Oh dear...

ik kijk net op 'my vodafone' en zie dat ik geen internetblox heb. Ik heb met vodafone gebeld omdat de gegevens op de site misschien niet up-to-date zijn, maar helaas. De laatste 3g verbinding (die dus niet stopt als ik Opera echt afsluite) heeft 10+ uur geduurt... Ik ben een beetje bang dat dat voor het oude tarief van 0.75cent per kwartier is gegaan.

Die man van vodafone zei dat ze bij de BelCompany hadden moeten zeggen dat een internetblox niet direct geactiveerd is. Dat heeft de verkoper niet gedaan, maar het kan best ergen in de kleine lettertjes staan. Iemand tips?
Freaky79 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:45:
Ik heb de omnia ook net besteld bij de pdashop en kan hem morgen ophalen :P
Nu zit ik met 1 vraag, ik heb nu een E900 met Hi abbo wat ik ga verlengen met eindeloos internet.
Doordat ik ga verlengen krijg ik geen nieuwe simkaart, maar werkt het UMTS gebeuren dan wel met mijn oude simkaart ??
Je kan ook een nieuwe simkaart halen, heb ik ook gedaan en dat werkt direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de i900 te unlocken is en zo ja waar?
wat is de prijs die jullie ervoor betaald hebben?
Is hij ook te krijgen zonder millionairspack
kun je hem ook gebruiken, daar er een tv-out opzit, als portable divxspeler om op je tv aan te sluiten?

grtz. wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky79
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05-2011
Tim Schuhmacher schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:59:
Je kan ook een nieuwe simkaart halen, heb ik ook gedaan en dat werkt direct.
En die kan je gratis ophalen bij een Hi shop ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Tim Schuhmacher schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:59:
Oh dear...

ik kijk net op 'my vodafone' en zie dat ik geen internetblox heb. Ik heb met vodafone gebeld omdat de gegevens op de site misschien niet up-to-date zijn, maar helaas. De laatste 3g verbinding (die dus niet stopt als ik Opera echt afsluite) heeft 10+ uur geduurt... Ik ben een beetje bang dat dat voor het oude tarief van 0.75cent per kwartier is gegaan.

Die man van vodafone zei dat ze bij de BelCompany hadden moeten zeggen dat een internetblox niet direct geactiveerd is. Dat heeft de verkoper niet gedaan, maar het kan best ergen in de kleine lettertjes staan. Iemand tips?
Erg offttopic, maar wil toch even het volgende kwijt: Zelfs als dit in de algemene voorwaarden staat kan het onredelijk zijn om jou hiervoor op te laten draaien. Je moet van je blox gebruik kunnen maken vanaf het moment dat je nieuwe contract is ingegaan. Wacht tot je de rekening krijgt. Volgende stap is bezwaar maken bij vodaphone, doe dit altijd schriftelijk in mik zo hoog mogelijk in de organisatie. Daarna eventueel naar de rechter :). Maar ik zou verbaasd zijn als je een rekening krijgt!

Wel een i900 vraagje. Ik heb wel zitten googlelen maar ik kom er niet uit. Hoe zit het met de flash player. Is dit een volwaardige flash player, of moet content hiervoor speciaal zijn geschikt. Kan je bijvoorbeeld southpark kijken op southparkstudio.com??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ik heb hem sinds gisteren ook! Ik heb ook de 8GB millionaires pack editie gebeuren! Schitterend apparaat, maar ik moet nog wel even wennen aan wm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Misschien leuk voor anderen als de gelukkige bezitters van dit toestel hier eens een leuke en wat uitgebreidere review willen plaatsen.
o.a. hoe bevalt het toestel, welke rom, gebruikersgemak, enz, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
De DXHH1 firmware is nu flashable op internet te vinden, zou hem alleen nog niet durven flashen, omdat er al een aantal zijn met een niet bootable toestel door die updates!

[ Voor 103% gewijzigd door abort_ op 31-08-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag probeer youtube film te kijken via wifi zegt toestel: server of data timeout

wat houd dat in en hoe gaan de filmpjes het wel doen ?

Edit:

antwoord: ff in streaming mediaplayer je proxy uitzetten werkt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
@Kbeuriot: heb je ook iets speciaals gedaan om je telefoon zover te krijgen dat hij overgaat / probeerd highspeed (=hspda (?)) te gebruiken?
nee, helemaal niks, deed hij vanaf het begin al automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik zie op gsm arena hetvolgende:

The Samsung i900 Omnia cannot play YouTube videos directly from the desktop version of the web site. The same holds true for every other flash video website out there.

The only way you could possibly watch YouTube videos is via the mobile version of YouTube.com (m.youtube.com) with it videos get streamed in 3GP format over the RTSP protocol. If that sounds like mumbo-jumbo to you, here's what it means.

Er staat wel dat je met core player wel rechtstreeks youtube kan kijken.

Weet iemand misschien een betere oplossing?

edit:
@splendes: kijk je op youtube of op mobile youtube (m.youtube.com)

[ Voor 5% gewijzigd door Michiel Jansen op 31-08-2008 14:20 . Reden: edit van splendes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de millionaire pack ook ergens in de buurt van Almere te halen valt vandaag nog? Pricewatch is daar niet duidelijk in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee gewoon via opera en dan de normale youtube.com

ander vraagje hoe zet je A-GPS uit zodat ie niet telkens om een data verbinding vraagt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:21:
Weet iemand of de millionaire pack ook ergens in de buurt van Almere te halen valt vandaag nog? Pricewatch is daar niet duidelijk in...
heb je daar geen koop zondag ?

anders loop je daar gewoon een telecom winkel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
mijn omnia wil steeds verbinding maken met ?orange?.....Dit terwijl ik bij vodafone zit... HELP! (met internet dan)

[ Voor 9% gewijzigd door Jos84 op 31-08-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke abonnementsvormen hebben jullie? En dan doel ik vooral op welke internet verbinding jullie gebruiken voor je phone? Ikzelf zit te denken aan surf en mail van telfort voor 7e per maand, alleen staat in de voorwaarden dat deze max 128kbit/s ofwel 16kB/s is... Dit lijkt me erg weinig. Als ik kijk bij vodafone, dan krijg je hogere snelheid maar een datalimiet van 50MB (wat natuurlijk helemaal nergens over gaat). Iemand tips/ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Jos84 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:40:
mijn omnia wil steeds verbinding maken met ?orange?.....Dit terwijl ik bij vodafone zit... HELP! (met internet dan)
Je hebt toestel zeker 2de hands gekocht?
start-settings(instellingen)-netwerken
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
hehehe, gelukkig niet 2dehands. Op de samsungsite kan je nieuwe instellingen laten opsturen. Erg handig, wordt dan automatisch geconfigureerd. Het is dus al gefixt.

Laat maar....Al gevonden.....

[ Voor 26% gewijzigd door Jos84 op 31-08-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik stel voor om een nieuw van dit topic te openen. Dit uiteraard met een nette TS aangezien dit toestel dat zeker wel verdient. Dus wie o wie wil dit op zijn naam hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:01:
hehehe, gelukkig niet 2dehands. Op de samsungsite kan je nieuwe instellingen laten opsturen. Erg handig, wordt dan automatisch geconfigureerd. Het is dus al gefixt.

Laat maar....Al gevonden.....
Bij mij zaten alle instellingen voor alle Nederlandse providers er in.

Instellingen -> Verbinding -> Operator Instellingen, en dan die van je provider selecteren.

Erg handig, want ik had mijn KPN internet verbinding verkloot, maar via dat menu reset hij alles weer naar standaard.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!