Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 159 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.937 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:27

NoTimeRemains

I know

nou ik wilde eigk wel eens die prequests voor de Champion of the Naaru doen. heroic SL was geen optie, dus gingen we maar naar heroic Arcatraz. AWMYGAWD :| het ging van geen meter...
de tank (druid) een ex-main van mijn guildee (volledig epic). kon geen aggro pakken of houden. en als ik toch 30 sec moet wachten met casten is toch ook niet gezond.
dus wilde we de groep aanpassen en dan een MT gebruiken. nou die druid meteen op zn pik getrapt. na uitleggen dat dit zo niet ging, ging hij ineens offline en van ventrillo af. :D
maar ik wilde die quest afmaken ;) helaas wilde de groep niet meer. mss volgende week doen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:08:
nou ik wilde eigk wel eens die prequests voor de Champion of the Naaru doen.
Die titel heb ik gisteren eindelijk gehaald. Onze guild doet Maggy/Gruul/Doomwalker/Kazzak doorgaans op vrijdagavond, en dan kan ik nooit. Echter, afgelopen vrijdag hebben ze enorm geslackt en Maggy niet neer kunnen krijgen, waardoor ik gisteren de kans heb gehad om dat af te maken, wat uiteraard dankzij die nerf in 1 poging gelukt is. :P Nou kan ik tenminste zonder me naakt te voelen meegaan naar TK/SSC. :P
heroic SL was geen optie, dus gingen we maar naar heroic Arcatraz. AWMYGAWD :| het ging van geen meter...
de tank (druid) een ex-main van mijn guildee (volledig epic). kon geen aggro pakken of houden. en als ik toch 30 sec moet wachten met casten is toch ook niet gezond.
dus wilde we de groep aanpassen en dan een MT gebruiken. nou die druid meteen op zn pik getrapt. na uitleggen dat dit zo niet ging, ging hij ineens offline en van ventrillo af. :D
maar ik wilde die quest afmaken ;) helaas wilde de groep niet meer. mss volgende week doen.
Een druid die geen aggro kan houden is een n00b. De aggro output van mijn druid is insane op single targets, en op multiple targets heb ik niet meer dan 3-5 seconden nodig om er maximaal 4 op me te kunnen houden, tenzij je natuurlijk direct begint met AoE'en. En dan ben ik niet eens een goed geskillde (wel goed gegearde :P ) tank.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

-NMe- schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:16:
Die titel heb ik gisteren eindelijk gehaald. Onze guild doet Maggy/Gruul/Doomwalker/Kazzak doorgaans op vrijdagavond, en dan kan ik nooit. Echter, afgelopen vrijdag hebben ze enorm geslackt en Maggy niet neer kunnen krijgen, waardoor ik gisteren de kans heb gehad om dat af te maken, wat uiteraard dankzij die nerf in 1 poging gelukt is. :P Nou kan ik tenminste zonder me naakt te voelen meegaan naar TK/SSC. :P
gz :)
Een druid die geen aggro kan houden is een n00b. De aggro output van mijn druid is insane op single targets, en op multiple targets heb ik niet meer dan 3-5 seconden nodig om er maximaal 4 op me te kunnen houden, tenzij je natuurlijk direct begint met AoE'en. En dan ben ik niet eens een goed geskillde (wel goed gegearde :P ) tank.
ja ik denk dat hij er gewoon lang niet meer gespeeld had. vroeger (kara) was hij MT... 8)7

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:34:
Ja ik denk dat hij er gewoon lang niet meer gespeeld had. vroeger (kara) was hij MT... 8)7
Kara is ook niet moeilijk om te tanken. Je hebt zelden tot nooit méér dan één target en veel fights vereisen toch van je dat je even wacht met dps'en op de baas. Arcatraz en Shadow Labs zijn in dat opzicht moeilijker te tanken door de grote groepen mobs waar je nog eens extra last van krijgt als je niet genoeg CC meeneemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30
cable-one schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:01:
We hebben met onze guild ook eindelijk weer wat progress.

We hebben maggi in 3 tries down gekregen.
Onze rankining op wowjitsu vloog van 46 naar 28 :)

Het is wel jammer dat er voor mijn gevoel geen betere loot meer uit deze instances te halen is.
Mijn lock is voorzien van goede gear voor mijn gevoel
FSW + de T4 head en legs.
armory link hier
http://eu.wowarmory.com/c...eedle+Cartel&n=Sonneillon

Het valt nog wel wat te upgraden met badges enzo.

Ik zou wel meer willen alleen heb ik geen zin om 5 dagen in de week te gaan raiden.
Affliction locks die op hun pve gear stamina en crit gemmen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waarom niet crit? idd je dots kunnen niet critten maar de grootste dmg bron kan dit wel.
wel pas crit pakken als je een gezonde hoeveelheid spelldmg en spell hit hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-06-2008 10:52 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje,

Gister me tailoring naar 349 gepompt.. Vanavond denk maar is afmaken :D
Ook me Netherdrake Prechain afgemaakt en de Trial of Naaru pre chain af kunnen maken :D
Helaas is me gear dus nog erg slecht, dus heroics zitten er voorlopig niet in...
Eerst even alles grinden en daarna me Setjes maken :) Dan een paar keer Kara in en dan zien we of ik de Chapion of the Naaru titel kan halen :D

Overigens moet ik zeggen, dat ik enorm plezier heb gehad als Restodruid en nog steeds het leuk vind maar op het moment vind ik me lock net ietjes leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:52:
waarom niet crit? idd je dots kunnen niet critten maar de grootste dmg bron kan dit wel.
Omdat + dmg voor zowel dots als sbolt meeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:59
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:52:
Het lijkt me zomaar (zonder gehinderd te zijn door enige kennis van locks) dat spell damage gems overall meer dps increase geeft dan crit gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben trouwens eens naar mage builds gaan kijken. Op het moment ben ik full frost op mijn mage, maar ik wil graag clearcasting erbij speccen. Nu heb ik deze spec gevonden en die bevalt me wel; echter mis ik daar Ice Barrier. Welk talent point kan ik het beste laten vallen om die skill erbij te pakken, en waarom? Ik kan niet kiezen. :X

edit:
Hmm, ik zie net dat ik daarmee ook Frostbite moet missen. Misschien moet ik toch maar even een andere spec opzoeken. :X

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 11-06-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
-NMe- schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:06:
Ik ben trouwens eens naar mage builds gaan kijken. Op het moment ben ik full frost op mijn mage, maar ik wil graag clearcasting erbij speccen. Nu heb ik deze spec gevonden en die bevalt me wel; echter mis ik daar Ice Barrier. Welk talent point kan ik het beste laten vallen om die skill erbij te pakken, en waarom? Ik kan niet kiezen. :X

edit:
Hmm, ik zie net dat ik daarmee ook Frostbite moet missen. Misschien moet ik toch maar even een andere spec opzoeken. :X
de oldschool fire specc heeft dat volgens mij. Alleen is die niet top qua dps...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:33:
[...]

Ik ga er even vanuit dat dat niet de teron fight is :)
Daar doen onze rogues gewoon netjes 2k dps.
Is dat damage done voor laatste 3 bosses BT + trash?
dat was alleen Illidan gevecht btw.
en nee ik zit niet in STERF momenteel :P
en ik denk dat de lage DPS van sommige klasses iets te doen heb met dat het alts zijn of zo.

We zijn daarna nog hard gewiped lol, Illidan was plat en toen iemand nog shadowfiends had, iedereen was dood en er zaten 16 van de fiends naast Illidan, die je bijna niet kapot krijgt.

was wel erg lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:06:

edit:
Ik zou sowieso Ice Floes droppen, of je moet erg afhankelijk zijn van je Oh-shit buttons.
Verder ligt het van je speelstijl af. Ik heb een puntje minder in imp. CoC, omdat ik die toch niet veel gebruik. Dan max ik liever frostbite bijv.
Het laatste puntje om Frostbite te maxen (alleen handig in PvP of PvE instances/solo, niet in raids) kan je ergens uit halen, maar dat ligt helemaal aan wat en hoe je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Nivado schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:58:
Het lijkt me zomaar (zonder gehinderd te zijn door enige kennis van locks) dat spell damage gems overall meer dps increase geeft dan crit gems.
als je SBs critten geven ze logischerwijs meer DMG en daarnaast geven ze een debuff op je tegenstander "improved shadow bolt" deze zorgt ervoor dat alle shadow spells 20% meer DMG doen. en dat is leuk voor je zelf, leuk voor in een groep en in een raid met meerdere locks, en shadow priest al helemaal geweldig.
ook kunnen locks destruction gespecced zijn en dan is hun taak ISB up houden.

daarom zeg ik als je je spell dmg op een bepaald niveau hebt en daarnaast ook spell hit capped bent kan je best crit stacken.

BTW net te horen gekregen dat we vanavond naar MH gaan. T6 here i come :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:58:
[...]

als je SBs critten geven ze logischerwijs meer DMG en daarnaast geven ze een debuff op je tegenstander "improved shadow bolt" deze zorgt ervoor dat alle shadow spells 20% meer DMG doen. en dat is leuk voor je zelf, leuk voor in een groep en in een raid met meerdere locks, en shadow priest al helemaal geweldig.

daarom zeg ik als je je spell dmg op een bepaald niveau hebt en daarnaast ook spell hit capped bent kan je best crit stacken.

Ja, daarom zei ik ook: affliction specced. Check anders z'n profile. Hij heeft 75 hit. Nu kan je wel je theorie gaan spuien of wat wanneer gewenst is. maar dat is hier niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hey ImdaMned het spijt me he... vergeef je het me? :w

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:11:
hey ImdaMned het spijt me he... vergeef je het me? :w
NEE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:02:
Voor Vashj, maar is lang lang geleden, bijna een jaar nu gok k.

7 ranged boven aan de trappen om de elemetals te killen + tainted.
4 dps rond de pilons die de striders killen + cores in de pilons knallen.
4melee dps op de Nagas (bij de rots 9oclock tanken).
3 tanks.
7 healers (4 op de edges, 3 in t midden)
Tja, met vier dps kregen we die naga niet down. 175K/4 = 44K per persoon. Dit in pak hem beet 50seconden (strider moet nog naar boven lopen) levert 880dps pp. De strider staat echter nooit in range van alle dps als hij rondjes gekite wordt en we hebben niet genoeg dots om het tekort aan dps goed te maken.

Gelukkig kwamen we er achter dat we drie mensen hebben die alleen een kwart van de trap kunnen afhandelen. Dus twee mensen die striders dpsen zijn aangewezen om voor hen de elementals over te nemen als ze een tainted hebben. op die manier hebben we de volgende opstelling:

5 dps bovenaan de trappen
4 healers bovenaan de trappen
3 healers binnen de pylons
5 melee op de naga
2 warrior Tanks (1 vd melee is feral druid voor kort off tanken indien nodig)
6 ranged dps op de striders (waarvan 1 affliction lock met CoEx, ikke mn priest staat in de kast bij Vashj, alle regulire locks zijn destro ;) )

Alle ranged nuked gewoon op de strider en let op dat ze gaan kiten als ze agro pakken (alleen rennen en stoppen met alle dps). De lock kite dus niet maar zorgt alleen voor de slow. Resultaat is dat ranged voluit kan nuken en de strider vaak geen rondje loopt maar omkeert om een ander te gaan volgen. In feite als een tafeltennis balletje heen en weer. Doordat degene met agro stopt met casten is hij ook nog eens oo5sr en heeft iedereen om de beurt een periode mana regen, ook niet mis.

Dit alles loopt nu goed. Alleen moeten de mensen op de trappen nu beter opletten. Ze neigen nog te veel een elemental af te willen maken als er eeen tainted spawnt. Hierdoor misten we elke poging 2 tainted, wat dus een wipe werd omdat P2 te lang duurde. Gelukkig kunnen we daar nu wat meer op gaan letten nu het strider probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
5 echte dps op de naga's is erg veel. Zeker als er geen elementals door komen Dan moet jer er 1 droppen, en een raged meenemen. 3 melee moet zelfs al voldoende zijn.

ik heb de laaste keer op mijn alt mage 1/4e trap gedaan. Wat wel erg lastig was, maar ik ga er vanuit dat jullie mages beter gegeared zijn dan mijn alt mage :P. Die elementals zijn 1 of two shot(1shot bij crit), zeker gezien de dot dan mooi doortikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 11-06-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mages zijn zoals ik eerder zei bijna allemaal frost en staan dus op de striders. De ranged op de adds zijn hunter, de enige fire mage die mee was, elemental shaman en moonkin. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:59:
Bijna level 70 met m'n druid, en ik wil gaan pve-tanken. Professions: skinning/leatherworking.

Hoe kan ik het beste upgearen hiervoor? Ik heb flink gezocht, maar nog geen handige guide tegengekomen. Denk dat ik maar heavy clefthoof items ga craften.
zoekterm op google: feral druid pre-raid (ik vergeet altijd onderstaande link)

http://elitistjerks.com/f..._preraid_tank_gear_guide/

Erg handig, hopelijk heb je 20 WSG babdges, 12k honor en een flinke stapel badges of justice paraat :) In 4 weken tijd had ik mijn green-geared druid op 17k hp-24k armor. Heb je poen zat: Laat de nether vortex waist maken (Belt of Natural Power), koop een furies deck en de staff of Natural Fury. Over EZ epics gesproken :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 21:18
ImdaMned schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:10:
[...]

Ja, daarom zei ik ook: affliction specced. Check anders z'n profile. Hij heeft 75 hit. Nu kan je wel je theorie gaan spuien of wat wanneer gewenst is. maar dat is hier niet aan de orde.
Ik heb de crit gems erin zitten zodat ik de bonus van FSW krijg.
Zoals je hier zegt heb ik nou niet echt veel hit rating.

De stammina gems zitten erin omdat ik af en toe ook nog wel eens pvp
en daarbij is het ook handig in raid, meer stammina is meer life tap.

Tja de crit gems... dat kwam gewoon zo ui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:18
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:58:
[...]

Mijn Prio list is atm hit (wanneer niet gecapped op 202) > Haste/Dmg > crit, vind ~28% crit wel genoeg richt me daarom meer op stats die de steady dmg meer vergroten ipv spikes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:36:
[...]

dat was alleen Illidan gevecht btw.
en nee ik zit niet in STERF momenteel :P
en ik denk dat de lage DPS van sommige klasses iets te doen heb met dat het alts zijn of zo.

We zijn daarna nog hard gewiped lol, Illidan was plat en toen iemand nog shadowfiends had, iedereen was dood en er zaten 16 van de fiends naast Illidan, die je bijna niet kapot krijgt.

was wel erg lachen >:)
Alts, rofl, daar beginnen we niet aan. Alleen die hunters zijn net nieuw en hebben shit gear (onderste helaas niet alleen gear het probleem).
Dat melee weinig dps doet op Illidan is normaal omdat je alleen kan dps-en in phase1 en half in phase 3,4,5. In phase 2 doe je helemaal niks. Mages zijn bezig om shadowfiends af te handelen -> low dps. Hunters hebben geen excuus, behalve dat hun pet in grote stukken niet meedoet.

Nescio had waarschijnlijk full shadow res gear aan om Illidan te tanken ;)

Klopt allemaal wel, damage meters zijn op Illidan ook niet zo interessant. Wel netjes dat je de ander lock eruit dps-ed, die heeft wel beter gear volgens mij.

Je kunt vandaag mooie dps check gaan doen op brutallus. Helaas geen ander locks mee, dus minder vergelijkend materiaal, maar je kunt in de wws zien waar je ongeveer op moet uitkomen:
http://wowwebstats.com/qhayzfrgzjmxw?s=11690-12063

Ik schat dat je zo'n 2-2.1k dps moet kunnen halen. Heb je je destro pots al klaar liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
cable-one schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:46:
[...]

Spell hit en spell crit gems zijn toch allebei geel? als je niet hit capped bent, zou ik eerder die nemen.
Op mijn Spriest heb ik in alle gele sockets veiled noble topaz zitten (4 spellhit, 5 spelldmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:18
[...]

hoezo is meer stamina meer lifetap? Lifetap is gewoon nog steeds base value + spelldmg coefficient, heeft niets met stamina te maken. Daarbij heb je als het goed dark pact, dan zul je LT nooit al te veel gebruiken. Ook hebben locks zoveel base sta + talents dat je nooit en te nimmer voor sta zal moeten gemmen voor PVE. En voor PVP kan je beter een andere gearset aanmeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

gebruik dan veiled noble topaz
voor pvp haal je pvp gear, je gaat niet je pve gear nerfen.
meer life tap -> minder dmg -> bad mkay (sowieso zouden veel locks is moeten leren hoe te lifetappen, maar dat terzijde..)
Meer stam in raids is useless als je maar gewoon een mooie basis hoeveelheid hebt zodat je niet instagibbed wordt door random dmg.
je kunt resocketen he ;p

[ Voor 14% gewijzigd door HolyCorn op 11-06-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Nivado schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:53:
[...]

Spell hit en spell crit gems zijn toch allebei geel? als je niet hit capped bent, zou ik eerder die nemen.
Op mijn Spriest heb ik in alle gele sockets veiled noble topaz zitten (4 spellhit, 5 spelldmg)
als priest is het easy mode om spellhit cap te raken 10% van talents en je bent er al bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Nivado schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:53:
[...]

Idd

Veiled noble topaz en Glowing nighteye erin proppen en je hebt de socket

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:09
Vraagje over Shadow Weaving (shadow priest). be.imba.hu loopt steeds te klagen over mijn hoeveelheid punten in Shadow Weaving. Ik had tot voorkort altijd 5/5 in deze talent en 4/5 shadow focus (de hitrating). Nu kom ik hitrating tekort waardoor ik mijn talents even heb omgegooid naar 4/5 SW en 5/5 SF.

Ik kan er op dit moment even niks over vinden maar doe ik mezelf tekort door niet voor 5/5 SW te gaan? Ik heb nooit precies begrepen waar het voor dient (kweet wel dat het belangrijjk is). Ik kan ook nog niet zeggen of mijn DPS beter of slechter is dan met 5/5 SW.

Misschien dat een shadowpriest hier meer over kan vertellen :) bij voorbaat dank uiteraard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Phenomenon1985 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:38:
Vraagje over Shadow Weaving (shadow priest). be.imba.hu loopt steeds te klagen over mijn hoeveelheid punten in Shadow Weaving. Ik had tot voorkort altijd 5/5 in deze talent en 4/5 shadow focus (de hitrating). Nu kom ik hitrating tekort waardoor ik mijn talents even heb omgegooid naar 4/5 SW en 5/5 SF.

Ik kan er op dit moment even niks over vinden maar doe ik mezelf tekort door niet voor 5/5 SW te gaan? Ik heb nooit precies begrepen waar het voor dient (kweet wel dat het belangrijjk is). Ik kan ook nog niet zeggen of mijn DPS beter of slechter is dan met 5/5 SW.

Misschien dat een shadowpriest hier meer over kan vertellen :) bij voorbaat dank uiteraard!!
uhhh wat kan je daar niet aanbegrijpen? (en dat je dat niet over je eigen class hebt gezocht of gevraagd is best wel slecht ;))
Your Shadow damage spells have a X% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 2% and lasts 15 sec. Stacks up to 5 times.
Dus al je shadow dmg spells hebben een procentuele kans om een debuff op je target te zetten die ervoor zorgt dat ALLE shadow dmg op hem zoveel procent extra dmg doet op hem. Dus je geen warlocks en andere spriests een flinke buff.

Volgens mij met 5/5 talents heb je 100% kans dat je dus je debuff applyed and hij stacked 5x . Dus 5 x 2% = 10% meer shadow dmg door de hele raid.

ps je kan beter een puntje uit improved mindblast halen tenminste meestal gebruik je die niet zovaak ivm agro. Of meditation op shadow gear zit vaak aanzienlijk minder spirit als healing gear. (tenminste voor zover ik weet als alt priest die voornamelijk holy / disc is)

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 11-06-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
MantaMania schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:41:
[...]

uhhh wat kan je daar niet aanbegrijpen? (en dat je dat niet over je eigen class hebt gezocht of gevraagd is best wel slecht ;))
Your Shadow damage spells have a X% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 2% and lasts 15 sec. Stacks up to 5 times.
Dus al je shadow dmg spells hebben een procentuele kans om een debuff op je target te zetten die ervoor zorgt dat ALLE shadow dmg op hem zoveel procent extra dmg doet op hem. Dus je geen warlocks en andere spriests een flinke buff.

Volgens mij met 5/5 talents heb je 100% kans dat je dus je debuff applyed and hij stacked 5x . Dus 5 x 2% = 10% meer shadow dmg door de hele raid.
Alle leuke websites zijn geblokeerd op mijn stage 8)7 Maar ik word op het verkeerde been gezet door be.imba.hu. Meer = beter lijkt me in dit geval. Nah, ik kijk het wel ff aan vanaaf tijdens de raid. Anders ga ik naar 3/5 imp. mindblast : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
4/5 Shadow Weaving, geeft een 80% kans dat je Debuff stacked/refresed.
Dit is volgens mij wel genoeg, maar je laat altijd een zeer kleine kans open dat je binnen 15 sec niet de debuff kan refressen. maar ik zou zeggen probeer uit op een boss. daar zie je het beste

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:22:
[...]

Tja, met vier dps kregen we die naga niet down. 175K/4 = 44K per persoon. Dit in pak hem beet 50seconden (strider moet nog naar boven lopen) levert 880dps pp. De strider staat echter nooit in range van alle dps als hij rondjes gekite wordt en we hebben niet genoeg dots om het tekort aan dps goed te maken.

Gelukkig kwamen we er achter dat we drie mensen hebben die alleen een kwart van de trap kunnen afhandelen. Dus twee mensen die striders dpsen zijn aangewezen om voor hen de elementals over te nemen als ze een tainted hebben. op die manier hebben we de volgende opstelling:

5 dps bovenaan de trappen
4 healers bovenaan de trappen
3 healers binnen de pylons
5 melee op de naga
2 warrior Tanks (1 vd melee is feral druid voor kort off tanken indien nodig)
6 ranged dps op de striders (waarvan 1 affliction lock met CoEx, ikke mn priest staat in de kast bij Vashj, alle regulire locks zijn destro ;) )

Alle ranged nuked gewoon op de strider en let op dat ze gaan kiten als ze agro pakken (alleen rennen en stoppen met alle dps). De lock kite dus niet maar zorgt alleen voor de slow. Resultaat is dat ranged voluit kan nuken en de strider vaak geen rondje loopt maar omkeert om een ander te gaan volgen. In feite als een tafeltennis balletje heen en weer. Doordat degene met agro stopt met casten is hij ook nog eens oo5sr en heeft iedereen om de beurt een periode mana regen, ook niet mis.

Dit alles loopt nu goed. Alleen moeten de mensen op de trappen nu beter opletten. Ze neigen nog te veel een elemental af te willen maken als er eeen tainted spawnt. Hierdoor misten we elke poging 2 tainted, wat dus een wipe werd omdat P2 te lang duurde. Gelukkig kunnen we daar nu wat meer op gaan letten nu het strider probleem is opgelost.
6 dps voor striders is echt veel, zijn ze niet al te efficient bezig. Zelfde voor de nagas, 5 melees is overkill. Zorg ervoor dat de melee zo weinig mogelijk hoeft te lopen. Dus ze staan bij het gedeelte waar geen trap is (de rots) en wachten daar tot de tank de naga naar hun toe brengt, als dat loopt staan ze daar en wordt de ene na de andere naga naar hun toe gebracht om te worden geslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Phenomenon1985 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:51:
[...]

Alle leuke websites zijn geblokeerd op mijn stage 8)7 Maar ik word op het verkeerde been gezet door be.imba.hu. Meer = beter lijkt me in dit geval. Nah, ik kijk het wel ff aan vanaaf tijdens de raid. Anders ga ik naar 3/5 imp. mindblast : )
Het is niet 'meer' in dit geval. Met 4/5 sw heb je alleen 80% kans om die debuff te stacken per spell wat je cast ipv 100%. Dus je hebt kans dat je 1 of 2 mindflay's meer moet doen om 5x debuff te stacken. Raid je met meer dan 1 spriest dan maakt het al helemaal niks uit of je 4/5 of zelfs 3/5 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HolyCorn schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:54:
[...]

Het is niet 'meer' in dit geval. Met 4/5 sw heb je alleen 80% kans om die debuff te stacken per spell wat je cast ipv 100%. Dus je hebt kans dat je 1 of 2 mindflay's meer moet doen om 5x debuff te stacken. Raid je met meer dan 1 spriest dan maakt het al helemaal niks uit of je 4/5 of zelfs 3/5 hebt.
alleen zal de dps in het begin IETS lager zijn. Immers je hebt 5x dmg spels nodig om 4 stack te doen(gemiddeld). Je overall dps zal misschien 1% lager uitvallen, en naarmate een gevegd langer wordt steeds minder.

naar mate een gevecht dynamischer is en je als enige spriest bent echter weer steeds meer. Alhoewel je met dots werkt dus zo gevaarlijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4/5 Shadow weaving kun je pas doen als er 2 of meer SH priest in een raid zijn.
als je alleen 5 of 10 mans doet dan moet je 5/5 nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:32:
4/5 Shadow weaving kun je pas doen als er 2 of meer SH priest in een raid zijn.
als je alleen 5 of 10 mans doet dan moet je 5/5 nemen
Door die extra hit krijg je automatisch extra sw punten erop. Dus hit voor sw maakt eigenlijk niks uit.

er is trouwens vast wel iemand die hiervan een berekening heeft qua dps.

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 11-06-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
ok tnx voor de info :) 5/5 in 5/10 mans en in raids met meerdere shadow priests volstaat 3-4/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Phenomenon1985 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:37:
ok tnx voor de info :) 5/5 in 5/10 mans en in raids met meerdere shadow priests volstaat 3-4/5
in 25 mans en de andere spriest heeft al 5/5 is het onzin dat jij het ook neemt, dan kan je wel weer punten ergens anders in stoppen :P
Het is maar net de keuze welke jezelf maakt, beetje met de talent calculator stoeien kan geen kwaad :) ik heb niet echt een idee waar je de punten anders in moet stoppen, maar ken de priest tree ook niet uit mijn hoofd ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:49:
[...]

in 25 mans en de andere spriest heeft al 5/5 is het onzin dat jij het ook neemt, dan kan je wel weer punten ergens anders in stoppen :P
Het is maar net de keuze welke jezelf maakt, beetje met de talent calculator stoeien kan geen kwaad :) ik heb niet echt een idee waar je de punten anders in moet stoppen, maar ken de priest tree ook niet uit mijn hoofd ;)
Impr mind blast, Misery

trouwens ik dacht dat het ongeveer zo iets was, maar check wowwiki als je het zeker wil weten

* 76 hit is the cap with 5/5 Shadow Focus
* 101 hit before you can go to 4/5 Shadow Focus
* 126 hit before you can go to 3/5 Shadow Focus
* 152 hit before you can go to 2/5 Shadow Focus
* 177 hit before you can go to 1/5 Shadow Focus
* 202 hit before you can go to 0/5 Shadow Focus

Als sh priest ga eerst voor ongveer 101 hit rating, dan + DMG stacken to ongeveer 1350.
daarna kun je haste nemen, maar meer als 101 heb je imprincipe niet nodig

had zelf als sh priest ook 110 hit, en kon overall prima mijn punten in kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Even een vraag die mensen hier wellicht kunnen beantwoorden of een mening over hebben:

Helpt intellect bij het levelen van een weapon skill?

Ik heb op de officiele forums evenzoveel reacties voor als tegen gezien, de tooltip van Int impliceert dat het niet zo is, maar de weapon pagina van blizz weer wel. Geen blue post hierover. Op wowwiki staat het op het moment wel bij int, maar niet bij weapon skill.

[ Voor 3% gewijzigd door HanH op 11-06-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HanH schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:02:
Even een vraag die mensen hier wellicht kunnen beantwoorden of een mening over hebben:

Ik heb op de officiele forums evenzoveel reacties voor als tegen gezien, de tooltip van Int impliceert dat het niet zo is, maar de weapon pagina van blizz weer wel. Geen blue post hierover. Op wowwiki staat het op het moment wel bij int, maar niet bij weapon skill.
Vroeger was dat iig wel zo, ik weet niet of dat veranderd is als dat zo is zou dat sinds 2.0 zo moeten zijn.

Als je het moet lvl'en vraag je gewoon een int buff, het kan iig nooit kwaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:11

Seraphin

Meep?

Vroeger wel (pre 2.0 of pre 1.9). Toen stond het ook expliciet in de tooltip van int op je charscreen. Volgens mij tegenwoordig niet meer.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Nee dit heltp met lvl niks meer helaas.
Staat zelfs in 1 van de patch notes. (kan niet zo snel vinden)
Daarvoor in de plaats , is een wapen skill lvl het beste voor lvl 60 te doen want dan gaat het snelts
(ook dit staat in 1 van de patch notes)

Je zult ook merken als lvl 70 dat de 300 skill zo gehaalt is, maar de 350 dat duurt wel even.
Gewoon een groep op zoek rond lvl 60 en daar wapen skill grinden. is de beste manier.
Heb niet ervaren dat tegen hogere lvl het sneller of langzamer ging. maar ga zeker niet te hoog.
want boven lvl 300 is niet raken ook geeen kans op een level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-12-2021

Kremit

SuperGreen

Kevinp schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:05:
[...]

Vroeger was dat iig wel zo, ik weet niet of dat veranderd is als dat zo is zou dat sinds 2.0 zo moeten zijn.

Als je het moet lvl'en vraag je gewoon een int buff, het kan iig nooit kwaat.
of je gaat naar blasted lands en gaat daar op zon mob inhakken die niet te doden is
(behalve als je een bepaalde quest hebt dacht ik)
laat je char een tijdje staan, ga ff chips halen en forum lezen en je wep.skill is iig flink verbeterd

Wow : Eonar : Moggets-mage, Kremit-shaman , Pradea-rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado

Toen ik met mijn warrior mijn weapon skills ging levelen, had ik het idee dat een AI het process versnelde, echter nu ik met mijn priest mijn dagger skill aan het opvoeren ben, heb ik het idee dat het veel langzamer gaat dan met mijn warrior, terwijl mijn priest ca. 10x zoveel int heeft.
Dit zal dan wel weer mede veroorzaakt worden door dat een priest geen melee abilities heeft, waardoor je mindervaak slaat/steekt.

Wat ik je iig wel als tip kan meegeven(naast die van Kevinp) is dat je zoveel mogelijk instants moet spammen, het liefst dingen die weinig dmg doen en weinig rage/energy/mana kosten. op mijn warrior heb ik hamstring en rend gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Nivado schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:16:

Wat ik je iig wel als tip kan meegeven(naast die van Kevinp) is dat je zoveel mogelijk instants moet spammen, het liefst dingen die weinig dmg doen en weinig rage/energy/mana kosten. op mijn warrior heb ik hamstring en rend gebruikt.
Deed ik ook altijd idd lekker rend spammen werkt perfect. Nu moet ik alleen met mn paladin nog al mn weapons doen envooral die trage 2handers zijn zo vreselijk irritant vooral omdat een paladin volgens mij geen instant hits heeft (tenminste als prot spec). Crusader verhoogt gelukkig wel je attack speed maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 21:18
Dat zal ik zeker eens moeten gaan doen.

Is er iets van een website waarop ik dit "droog" kan doen?
Zou graag willen weten hoe dit uitpakt voordat ik gold ga uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
warcrafter.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

wowequip

Werkt wel lekker ingame.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Kremit schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:16:
[...]

of je gaat naar blasted lands en gaat daar op zon mob inhakken die niet te doden is
(behalve als je een bepaalde quest hebt dacht ik)
laat je char een tijdje staan, ga ff chips halen en forum lezen en je wep.skill is iig flink verbeterd
servant of alistarj inderdaad.

Teunis, het zou handig zijn om die patch notes te hebben, ik heb namelijk alle patch notes van de wow site (http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/) gecheckt op intellect en dit punt staat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit

Kremit

SuperGreen

HanH schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:33:
[...]

idd die :) kon ff niet op de naam komen,
heb net zelf mijn offhand unarmed skill geleveld van 10-300
wel even opletten, na een tijdje resetten ze en beginnen weer terug te meppen,
dus clothies kunnen iets minder lang bij hun pc weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
World of Warcraft Client Patch 2.4.0 (2008-03-25)
-> General -> Weapon Skill: Points will be gained faster in weapon skills for levels 1 through 59.

Die met intelect kan niet meer vinden.
weet bijna zeker omdat me mace wace van 0 naar 350 moest lelen, en dat ging niet zo snel na 300.
dus idd ook toe uitgezocht of intellect buff zouden helpen. maar toen tegen gekomen niet zo was, of nu patch of blue post was weet ik dus niet meer :(
of heb nu hele grote duim waar dit mooie verhaal uitkomt :)

heb dus geen blauwe post kunnen vinden wie dit bevestigd/ontkent, dus uitproberen dan maar

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 11-06-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ach als pala kan je je mace skill gewoon in een paar instance runnetjes lvlen, laat het alleen je dps weten, dat je iets minder tps hebt. (of tijdens het lvl verschillene waperen gebruiken :) heb een tijd tussen een axe/mace/sword gewisseld destijds dus die waren toen alle 3 redelijk hoog)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

HanH schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:33:
[...]

Teunis, het zou handig zijn om die patch notes te hebben, ik heb namelijk alle patch notes van de wow site (http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/) gecheckt op intellect en dit punt staat er niet in.
Het enige nadeel is dat deze NPC ook terug kan meppen...
Mocht je toegang hebben in SMV, pak dan een van de totem NPC's.

Overigens, vroegah was het nl. zo dat je weaponskill sneller steeg naarmate je meer Int had. Geen idee of dit nog steeds zo is... :S

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

deadsy33 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:16:
[...]

Overigens, vroegah was het nl. zo dat je weaponskill sneller steeg naarmate je meer Int had. Geen idee of dit nog steeds zo is... :S
haha die int discussie is net geweet :) zelf geen idee wat nu het geval is..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
[...]

ja, daarom vroeg ik het dus :). De tooltip is namelijk in 2.0 veranderd.

Ben in discussie met iemand op wowwiki die zegt het getest te hebben, maar wat en hoe hij dan precies getest heeft, heb ik nog niet gehoord.
Gohan-san schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:
[...]

net geweest? ik kan toch wel zeggen dat ik redelijk up-to-date ben met dit topic, maar dat heb ik toch echt gemist..

[ Voor 24% gewijzigd door HanH op 11-06-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

De muizen in de Deeprun Tram doen het nog altijd goed als target practise.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremit

Kremit

SuperGreen

[...]

in smv heeft blizzard al een paar 'looproutes" van andere npc's langs die totemlui geplaatst dus daar kun je ook niet veilig achter je pc weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Gohan-san schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:
[...]

Iig bij de warriors staat er als tooltip bij int dat je weapon skill sneller omhoog gaat als je er meer van hebt.

Ik gok dus dat dit bij iedereen is maar warriors hebben niks aan int voor de rest en hebben ze alleen bij de warrs die tooltip zo gedaan (misschien bij rogues ook).

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:53:
[...]

6 dps voor striders is echt veel, zijn ze niet al te efficient bezig. Zelfde voor de nagas, 5 melees is overkill. Zorg ervoor dat de melee zo weinig mogelijk hoeft te lopen. Dus ze staan bij het gedeelte waar geen trap is (de rots) en wachten daar tot de tank de naga naar hun toe brengt, als dat loopt staan ze daar en wordt de ene na de andere naga naar hun toe gebracht om te worden geslacht.
We hadden er eerst 4 op de striders, maar die redden het niet. 1 van de twee die erbij zijn gekomen is ook verantwoordelijk voor 'doorgebroken elementals' als er een tainted elemental is evenals 1 van de melee.

Het probleem dat we hadden met de raid samenstelling was dat er weinig dots waren en de strider dus niet genoeg damage kreeg met maar vier dps op hem.

Het enige wat nu nog fout ging was de tainted. Een tainted die despawned richt eerst nog behoorlijk wat schade aan plus een extra naga en strider. Dat werd allemaal wat te veel. Zodra de tainted soepeler loop licht ze plat :)

Het is dus niet zo dat er full time 6 man striders staan te nuken, meer 5,5 man.

Overigens werkt het heen en weer kiten ipv rondjes prima zolang je beste dps maar aan weerszijde van de strider staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

HanH schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:21:
[...]

ja, daarom vroeg ik het dus :). De tooltip is namelijk in 2.0 veranderd.

Ben in discussie met iemand op wowwiki die zegt het getest te hebben, maar wat en hoe hij dan precies getest heeft, heb ik nog niet gehoord.

[...]

net geweest? ik kan toch wel zeggen dat ik redelijk up-to-date ben met dit topic, maar dat heb ik toch echt gemist..
okee okee hij is nog bezig! :) was meer voor deadsy3 bedoelt als hij even omhoog had gescrolld dat hij dat gezien had :)

hmm wel apart dat het alleen nog bij warrior word weergegeven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Gohan-san schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:05:
ach als pala kan je je mace skill gewoon in een paar instance runnetjes lvlen, laat het alleen je dps weten, dat je iets minder tps hebt. (of tijdens het lvl verschillene waperen gebruiken :) heb een tijd tussen een axe/mace/sword gewisseld destijds dus die waren toen alle 3 redelijk hoog)
Ja alleen ik tank niet zo heel goed zonder schild en met een trage 2 hander ;) Dus tijdens instance runs is het niet zo een geweldig succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Gohan-san schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:41:
[...]

okee okee hij is nog bezig! :) was meer voor deadsy3 bedoelt als hij even omhoog had gescrolld dat hij dat gezien had :)

hmm wel apart dat het alleen nog bij warrior word weergegeven.
Misschien werkt het alleen bij warriors omdat zij verreweg de meeste verschillende weapons kunnen gebruiken (alleen geen wands) en dus vaker/meer bezig zullen zijn met het lvlen van hun weapon skills.
Dat iets is veranderd zonder dat dit in de patchnotes/blue posts vermeld is, is niets bijzonders volgens mij. Het is volgens mij iig vaker gebeurt.
MantaMania schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:51:
[...]

Ja alleen ik tank niet zo heel goed zonder schild en met een trage 2 hander ;) Dus tijdens instance runs is het niet zo een geweldig succes ;)
Gewoon een alt guildy in ramparts boosten ofzo, daar is arm/retri gear prima geschikt voor :P

[ Voor 21% gewijzigd door Nivado op 11-06-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

MantaMania schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:51:
[...]

gewoon een instance ingaan en mee hakken, doe je een makkelijke instance waar je dps toch geen klap uit maakt :P of gewoon niks zeggen, en als ze je vragen stellen "ni hou" typen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ga gewoon de Sunwell Isle dailies doen. dan moet je genoeg hakken en kan je meteen cashen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Weekje terug dan toch maar weer begonnen..

Alleen mijn gf had geen zin meer in der warrior, dus die is toen overnieuw begonnen als een Blood Elf Mage..

Zelf heb ik maar weer mijn shaman uit de kast gehaald (enige horde toon die ik heb, aangezien ik voorheen bijna alleen maar alliance speelde)..

Tot nu toe ging het wel lekker (heb der geholpen met lvlen toen ze der rank 1 arcane explosion kreeg, door der buiten de groep te healen).. Alleen nu ze lvl33 is kunnen we niet echt meer fatsoenlijk aoe spots vinden..

Ik weet wel weer super plekken vanaf lvl36.. Maar daar is ze nu echt nog te laag lvl voor :(.. Iemand nog tips voor de lvls 33 tot 36? Ik had al gekeken op wowwiki (stond een hele lijst met aoe spots).. Maar die zijn toch allemaal niet zo (of ze zijn alliance only zoals go-shrek farm, Of er is zo'n trage respawn dat je steeds 5 tot 10 mins aan het wachten bent op een pop, of er zitten gigantisch irritante beesten tussen (die stunnen, silencen, net, etc).. Dus nog iemand ideeen? Ze heb ook al het begin gedeelte van quests in STV gedaan (hunter camp en grom gol base) en qua quests rond haar eigen lvl (dus niet rood kleurig) kan ze ook maar amper vinden..

We zijn echt te lang uit de game geweest.. lol..

Dan nog 1 laatste vraag.. Ik wordt echt knettergek van al die totems als shaman zijnde (echt 4 balken vol ofzo).. Is er niet een handig addon waardoor ik dit iets wat kan ordenen? En een overzicht over welke totems wel en niet nuttig zijn? Want van de helft van de totems zie ik echt totaal het nut niet (meer) van in..

Alvast bedankt voor de replies..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
ErwienO schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:24:
[...]

Iig bij de warriors staat er als tooltip bij int dat je weapon skill sneller omhoog gaat als je er meer van hebt.

Ik gok dus dat dit bij iedereen is maar warriors hebben niks aan int voor de rest en hebben ze alleen bij de warrs die tooltip zo gedaan (misschien bij rogues ook).
ehm, nee hoor, bij de warrior tooltip staat helemaal niets bij intellect:

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/7348/intellectwarriorya8.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door HanH op 11-06-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Uhmmie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:16:
Weekje terug dan toch maar weer begonnen..

Alleen mijn gf had geen zin meer in der warrior, dus die is toen overnieuw begonnen als een Blood Elf Mage..

Zelf heb ik maar weer mijn shaman uit de kast gehaald (enige horde toon die ik heb, aangezien ik voorheen bijna alleen maar alliance speelde)..

Tot nu toe ging het wel lekker (heb der geholpen met lvlen toen ze der rank 1 arcane explosion kreeg, door der buiten de groep te healen).. Alleen nu ze lvl33 is kunnen we niet echt meer fatsoenlijk aoe spots vinden..

Ik weet wel weer super plekken vanaf lvl36.. Maar daar is ze nu echt nog te laag lvl voor :(.. Iemand nog tips voor de lvls 33 tot 36? Ik had al gekeken op wowwiki (stond een hele lijst met aoe spots).. Maar die zijn toch allemaal niet zo (of ze zijn alliance only zoals go-shrek farm, Of er is zo'n trage respawn dat je steeds 5 tot 10 mins aan het wachten bent op een pop, of er zitten gigantisch irritante beesten tussen (die stunnen, silencen, net, etc).. Dus nog iemand ideeen? Ze heb ook al het begin gedeelte van quests in STV gedaan (hunter camp en grom gol base) en qua quests rond haar eigen lvl (dus niet rood kleurig) kan ze ook maar amper vinden..

We zijn echt te lang uit de game geweest.. lol..
even uit mijn hoofd... gadgetzan in nog te hoog anders kan je bij de kust die piraten lekker aoe-en. zitten er heel veel en spawnen snel.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:43:
[...]

even uit mijn hoofd... gadgetzan in nog te hoog anders kan je bij de kust die piraten lekker aoe-en. zitten er heel veel en spawnen snel.
Dat is volgens mij vanaf lvl38 of 40 ofzo idd en vanaf 36 die murlocs in dat swamp gebied.. Maar atm maar proberen wat quests te vinden wat er lijkt echt niks nuttigs te zijn om te aoe'n :p

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:40:
[...]

Dat is volgens mij vanaf lvl38 of 40 ofzo idd en vanaf 36 die murlocs in dat swamp gebied.. Maar atm maar proberen wat quests te vinden wat er lijkt echt niks nuttigs te zijn om te aoe'n :p
Wat dacht je van Scarlet Monastery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:54:
[...]

Wat dacht je van Scarlet Monastery?
Dan wel buiten de instance neem ik aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Zo wat een zalige raidavond net. Pas nieuwe guild gejoined en we hadden vanavond de eerste raid. Voornamelijk pvpers en raiders die al een tijdje meedraaien. Resultaat in MH 5/5 archi down na 6 tries en hij dropt ook nog Cataclysm's edge op de 1st kill. Daarom dus maar meteen mn warrior van fury naar Arms (slam build) gerespecced. Ik lach me dood >:) Nu de rest van de week maar is BT proberen.

Overigens op Turalyon met < alive > _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:19:
[...]

Dan wel buiten de instance neem ik aan? :P
Nee ik bedoelde de instance zelf, maar ik had over het hoofd gezien dat hij buiten de groep wou healen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Tr!gger schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:06:
Zo wat een zalige raidavond net. Pas nieuwe guild gejoined en we hadden vanavond de eerste raid. Voornamelijk pvpers en raiders die al een tijdje meedraaien. Resultaat in MH 5/5 archi down na 6 tries en hij dropt ook nog Cataclysm's edge op de 1st kill. Daarom dus maar meteen mn warrior van fury naar Arms (slam build) gerespecced. Ik lach me dood >:) Nu de rest van de week maar is BT proberen.

Ja ik las het. Mooi dat er weer een Horde guild mee gaat doen in MH/BT.. Na Origin, nice Guyz en Myth komt er (nog) weinig aan, op gepaste afstand dan Mortifera, Focus en UnSel. Succes verder.. en op welke char speel je? Kan ik een /wave doen in Shat..

Trouwens ben nu ook van guild geswitched. Werd een beetje moedeloos van al het wachten en slacken in de raids. Eindelijk ga ik ook stapjes in MH en BT maken. Is een guild die nu zo'n 2 maanden oud is. Ben benieuwd hoe ver we het gaan schoppen tot aan WotLK. Tot nu toe 2/9 in BT en nog niks gedaan in MH.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yea, een paar uur geleden eindelijk ZA clear. Zul'jin zorgde gister en vandaag voor een flink wipefest, maar hij is uiteindelijk toch neer!
Toch best leuk voor een guild die qua raid progress nog niet eens Maggy neer heeft. Heeft vooral mee te maken dat de core van de guild zeer goed gegeared is en vrij actief maar dat deze core niet groot genoeg is voor veel 25 man raids.
Ach, ik vermaak me prima, me alt druid is ondertussen bijna me nieuwe main en was aanwezig bij 3/6 first kills uit ZA(Halazzi, Hexlord and Zul'jin).
Speel het liefst op me lock, maar wegens chronisch tekort aan (geared) healers word ik telkens gevraagd om te healen. Nou is resto druid healen piss easy en vind ik het leuk om nieuwe content te zien/progress te boeken met guild, maar hoop toch snel weer met me lock de dmg meters te toppen :D Blijft toch me eerste toon en de druid is eigenlijk maar uit de hand gelopen altje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Paar uur geleden... Dat klinkt alsof het heeeel laat is geworden vannacht. Maar grats : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Eindelijk de eredar twins neer gisteravond :D Ook nog in reverse voor de eerste kill :P
Eerste boss(es) sinds tbc die echt moeilijk was en waar we echt meer dan een week op gewiped hebben :)
Na een paar weken van lage attendancy ivm wat mensen die zijn gestopt en vakanties e.d. zijn we nu weer volledig terug ;) 20 uur raid begonnen, 22 uur was felmyst dood.

Múru here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tr!gger schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:06:
Omg horde! :(

Denk dat je de eerste hordie bent hier van Tura. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Lief dagboek,

We zijn weer eens gaan snuffelen in mh als zijnde een tk2/4 ssc 2/6 guild and guess what. We downen die rage winterchill gewoon ><. Eindelijk weer eens een guild first erbij in de 25mans nadat we paar weken geleden Zul'jin ook eindelijk down hebben. Nou hopen dat we een beetje goed bezig blijven en niet weer gaan inzakken.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kan iemand hier vertellen of Restorative Potions en/of Purification Potions werken op de Grips van Archimonde?
Is het zo dat deze pots boven de level 60 een 'fail chance' hebben?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
deadsy33 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:23:
Kan iemand hier vertellen of Restorative Potions en/of Purification Potions werken op de Grips van Archimonde?
Is het zo dat deze pots boven de level 60 een 'fail chance' hebben?
Ja die werken, ik heb zelf ook met purification pots gewerkt in het begin, success rate voor mij was rond de 50%, dus ik zou er niet op vertrouwen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

William/Ax3 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:08:
Lief dagboek,

We zijn weer eens gaan snuffelen in mh als zijnde een tk2/4 ssc 2/6 guild and guess what. We downen die rage winterchill gewoon ><. Eindelijk weer eens een guild first erbij in de 25mans nadat we paar weken geleden Zul'jin ook eindelijk down hebben. Nou hopen dat we een beetje goed bezig blijven en niet weer gaan inzakken.
Hehe

Rage is dan ook wel easy mode met pvp trinkets :P
Zou zeggen probeer Anatheron maar eens ^^
Gister eindelijk weer een fatsoenlijke raid gehad zonder slackende mensen, resultaat: Na'jentus down 1st try en Supremus down 2de try :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

HolyCorn schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:24:
[...]

Ja die werken, ik heb zelf ook met purification pots gewerkt in het begin, success rate voor mij was rond de 50%, dus ik zou er niet op vertrouwen ;p
Nouja, momenteel gaat het decursen niet echt denderend. Wellicht dat het van pas kan komen met een air - grip combo..
Iig tnx :]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het overvloed van PvE raid progress hier even te onderbreken:
Mijn Tank in de maak gaat bijna Outland in! Na een Healer en een DPS te hebben, was het tijd voor een Tank. Natuurlijk gewoon een Warrior, aangezien ik daar ook al tankervaring mee had. Ondertussen is hij level 56. Gisterenavond was een vriend niet gaan trainen omdat hij zich belabberd voelde, en liet hij nou een 55 Druid te hebben die klaarstond in WPL. De hunter van mijn vriendin was 54. Na heel WPL onveilig gemaakt te hebben, en groepen van 8 mobs neergehaald te hebben, waren we allemaal minstens 1,5 level hoger na 2uur.
Het levelen zelf kan me niet heel erg boeien, maar samenspelen met je vriendin en beste vriend, maken het erg vermakelijk. Ik kan niet wachten tot ik voor de 3e keer door The Dark Portal stap, om wat gear te verzamelen en zoveel mogelijk instances te gaan doen. Het uiteindelijke doel is tanken, dus op level 60 zal ik ook respeccen naar een Prot/Arms build die ik zo eens ga uitvogelen, want die level 60 moet in het weekend wel te halen zijn.

Het is toch erg als je relatief weinig speelt, geen 25man raids speelt, en je mage met 1050dmg bij de top DPS van de guild behoord; en je alt priest op 2-na-beste healer (1900healing, 255mp while casting) in de guild gezien mag worden?

Allemaal leuk en aardig dat 25man raiden, maar ik heb ook lol met het opbouwen van een char tot het maximaal mogelijke buiten dat 25man raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:57:
[...]
Het uiteindelijke doel is tanken, dus op level 60 zal ik ook respeccen naar een Prot/Arms build die ik zo eens ga uitvogelen, want die level 60 moet in het weekend wel te halen zijn.
[...]
Ik zou denk ik gewoon vol prot gaan. Sinds 2.0 zijn de top end talents van de protection tree aardig gebuffed, waardoor volledig prot meer dps zou moeten opleveren dan de bottem arms talents. Voral Focussed rage en Devastate zijn erg lekker, bovendien is het een verademing voor elke dps in je party als je Shield Slam hebt. Ik ben zelf net na het uitkomen van TBC prot geleveld, en ik moet zeggen dat het goed te doen was, mede ook omdat ik voor alle instances gevraagd werd of altijd zo een party gevonden had.
Wootlock schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:27:
[...]
Gister eindelijk weer een fatsoenlijke raid gehad zonder slackende mensen, resultaat: Na'jentus down 1st try en Supremus down 2de try :)
Omg, eerst Naj one-shotten en daarna whipen op Supremus.. Supremus is echt te makkelijk en samen met Akama BT onwaardig imo.

[ Voor 19% gewijzigd door Nivado op 12-06-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam pas een tank tegen met Warglaive mainhand als wapen, is die niet wat te traag om te tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:10:
[...]

Ik zou denk ik gewoon vol prot gaan. Sinds 2.0 zijn de top end talents van de protection tree aardig gebuffed, waardoor volledig prot meer dps zou moeten opleveren dan de bottem arms talents. Voral Focussed rage en Devastate zijn erg lekker, bovendien is het een verademing voor elke dps in je party als je Shield Slam hebt. Ik ben zelf net na het uitkomen van TBC prot geleveld, en ik moet zeggen dat het goed te doen was, mede ook omdat ik voor alle instances gevraagd werd of altijd zo een party gevonden had.
Bedankt voor je input. Ik denk er eerlijk gezegd ook over om dat gewoon te doen. In eerste instantie dacht ik eraan om met MS als threat generator te gaan tanken, heb dat ooit eens gedaan in Arcatraz met de (dps) warrior van een vriend. Ging prima.
Maar ook aangezien ik het grootste deel van de tijd iemand zal hebben om te helpen met questen (die vriend of m'n vriendin), zal prot niet eens zo traag gaan.
De DPS van een volledige prot warrior is ook nog aardig, niet eens om echt te janken :P

Edit: Een build als dit: http://www.wowhead.com/?talent=LVZVZoEtoI0zzxst?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Nivado schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:10:
Omg, eerst Naj one-shotten en daarna whipen op Supremus.. Supremus is echt te makkelijk en samen met Akama BT onwaardig imo.
Nah ze passen precies in BT. BT bouwt netjes op qua moeilijkheid wat dat betreft.Het probleem is de verwijdering van attunements. Je hoeft niet meer een lastige boss te verslaan voor je BT in kan. Ze hadden dan consequent moeten zijn en de eerste bosses van BT/MH moeten buffen. Die waren gewoon makkelijk "als beloning" voor je attunement halen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week maakte ik weer wat 'leuks' mee...
Ik ga dus een battleground in met m'n 4 shamans en zeg tegen iedereen - voordat de bg begint - dat ik de Lumber Mill ga aanvallen en blijven verdedigen, zodat zij zich met de overige 11 spelers kunnen focussen op de andere vlaggen. We beginnen dus en ik capture na enige moeite de Lumber Mill.

Het spel gaat voor de eerste helft goed, maar daarna kunnen zij hun vlaggen niet meer vasthouden. Tegen het einde van het spel sta ik dus nog steeds mijn gecapturede Lumber Mill te verdedigen. Ineens begint er een te bashen dat ik "idle" ben(hallo? defense!) en dat mensen mij eruit moeten voten terwijl ik de enige ben die door heel het spel ervoor zorgt dat ze niet meer aan het startpunt moeten respawnen 8)7
Dat heb ik ook duidelijk gemaakt en kreeg geen afk buff, maar toch ...
What. The. Fuck.

Verder zit m'n team nu op level 49 en worden ze getwinked. M'n nieuwe team wordt op dit moment gelevelled en bestaat uit 1 priest en 3 warlocks. Dat gaat leuk worden :9

Afbeeldingslocatie: http://warehouse.lifeisdigital.net/avatars/multiboxing.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Websnake schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:53:
Eindelijk de eredar twins neer gisteravond :D Ook nog in reverse voor de eerste kill :P
Eerste boss(es) sinds tbc die echt moeilijk was en waar we echt meer dan een week op gewiped hebben :)
Na een paar weken van lage attendancy ivm wat mensen die zijn gestopt en vakanties e.d. zijn we nu weer volledig terug ;) 20 uur raid begonnen, 22 uur was felmyst dood.

Múru here we come!
Eerste moeilijke? Dat was voor ons echt niet. Twins ging neer na 1 halve raid avond vol ninja pulls(mensen die naar beneden sprongen). En halverwege de eerste echte volle raid avond daar was hij neer. Reverse mode :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verhalen over multiboxen blijven leuk : )

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 12-06-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Uhmmie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:16:
..

Dan nog 1 laatste vraag.. Ik wordt echt knettergek van al die totems als shaman zijnde (echt 4 balken vol ofzo).. Is er niet een handig addon waardoor ik dit iets wat kan ordenen? En een overzicht over welke totems wel en niet nuttig zijn? Want van de helft van de totems zie ik echt totaal het nut niet (meer) van in..

Alvast bedankt voor de replies..
Call of Elements (Continued)

pop up buttons voor elk type totems (4 dus), waar je de main totem ook kunt op vast pinne (ctrl click dach ik)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FireAge schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:26:
[...]

Nah ze passen precies in BT. BT bouwt netjes op qua moeilijkheid wat dat betreft.Het probleem is de verwijdering van attunements. Je hoeft niet meer een lastige boss te verslaan voor je BT in kan. Ze hadden dan consequent moeten zijn en de eerste bosses van BT/MH moeten buffen. Die waren gewoon makkelijk "als beloning" voor je attunement halen imo.
Vind je? Naj is toch echt lastiger dan Supremus / Akama en RoS had dan de 8e boss moeten zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Exitium schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:56:
[...]

Vind je? Naj is toch echt lastiger dan Supremus / Akama en RoS had dan de 8e boss moeten zijn. :p
Akama zie ik meer als chess tbh. Gewoon stukje lore en fun.

En supremus is niet makkelijker dan Naj'Entus.
Supremus is een retard check en Naj'Entus een gear check.

Meeste guilds hebben veel retards met goede gear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
deadsy33 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:32:
[...]

Nouja, momenteel gaat het decursen niet echt denderend. Wellicht dat het van pas kan komen met een air - grip combo..
Iig tnx :]
Lijkt me handig dat je dan eerst analyseert WAAROM het decursen niet goed gaat. Is de groepverdeling wel goed, staan de mensen van de groep bij elkaar, etc. Tip trouwens: mocht je airburst krijgen en je hebt de debuff en je bent toevallig in de buurt van het water, water cleart die debuff, alleen ben je - als je caster bent - wel even gesilenced.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
FireAge schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:02:
[...]

Akama zie ik meer als chess tbh. Gewoon stukje lore en fun.

En supremus is niet makkelijker dan Naj'Entus.
Supremus is een retard check en Naj'Entus een gear check.

Meeste guilds hebben veel retards met goede gear ;)
Bij ons is het precies andersom :D Wipen op Naj'entus omdat de gear ver 'under par' is en Supremus one shotten (of twoshotten als mensen niet focussen bij eerste try >.<) Jammer dat ik Akama nog nooit heb gedaan, terwijl ik wel bij de eerste (en tot nu toe enige) kill van Teron Gorefiend was :P

Wij hebben op dit moment 6 actieve (~90% attendency) Hunters in de guild en ik word er gek van :P Sitout is altijd zo saai >.> Vanavond als we (de guild) BT gaan ben ik weer backup omdat ik in note had gezet dat ik om 12uur weg moest (wtb zomervakantie). Afgelopen nacht ook maar 4.5 uur geslapen >.<

@hieronder, de ene keer is het 12 uur en dan weer 1 uur... Ik snap het soms niet meer. Ik begin de laatste tijd ook knetter gek te worden van de raid leader / guild master. Altijd maar dat gezeur dat je niet mag gaan als je moet gaan omdat je dan "24 man in de steek laat"...

[ Voor 12% gewijzigd door Zerotorescue op 12-06-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

wow... 6 hunters, dat is wel een beetje veel, ja.
En tot hoe laat raiden jullie wel niet als je als sitout wordt geplaatst omdat je om 12 uur weg moet?

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Gister is mijn priest 70 gedinged dus pats, in me signature :D
Hij Zij heeft alleen echt Crappy gear, maar dat gaan we verhelpen ;).

Nu maar eens zien wat ik ga levelen, ik twijfel tussen Shaman, Warlock en Hunter.

[ Voor 38% gewijzigd door RMB op 12-06-2008 11:42 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.