Wij hebben gelukkig net op tijd Kil'jaeden dood, net 10min geleden, dus morgen kan ik op mn gemak voetbal gaan kijken
Oh yeah. Heb net de op 1 na beste belt geloot. Life-Step Belt. Andere is de T6, en daar kom ik voorlopig nog niet.
Was eerst niet van plan om iets te gaan doen. Beetje relaxen, of alt levelen. Maar kregen toch een ZA groep bij elkaar. 2de timed event niet kunnen halen omdat 2 mensen plots afk gingen.. zucht. Ook wel veel gezeur weer tijdens de raid zelf. Alsof er een paar geen zin meer hadden. Uiteindelijk dan nog wel 4 bosses down. Ik ben benieuwd wat de 'summer alliance' ons gaat brengen.
Oh en een ander ding. Waar tanken jullie meestal Halazzi? Bij het begin of waar ie staat? Bij ons werd ie eerst naar de ingang getrokken en dan omgedraaid, terwijl iedereen er omheen moest lopen.
Was eerst niet van plan om iets te gaan doen. Beetje relaxen, of alt levelen. Maar kregen toch een ZA groep bij elkaar. 2de timed event niet kunnen halen omdat 2 mensen plots afk gingen.. zucht. Ook wel veel gezeur weer tijdens de raid zelf. Alsof er een paar geen zin meer hadden. Uiteindelijk dan nog wel 4 bosses down. Ik ben benieuwd wat de 'summer alliance' ons gaat brengen.
Oh en een ander ding. Waar tanken jullie meestal Halazzi? Bij het begin of waar ie staat? Bij ons werd ie eerst naar de ingang getrokken en dan omgedraaid, terwijl iedereen er omheen moest lopen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gzjunglebeast schreef op maandag 09 juni 2008 @ 00:19:
Oh yeah. Heb net de op 1 na beste belt geloot. Life-Step Belt. Andere is de T6, en daar kom ik voorlopig nog niet.
Gewoon waar ie staat doen wij idd, geen idee waarom je allemaal moeilijk zou doen? Na de pull iedereen gewoon beetje spreiden en klaar is kees jungle
Bnet pindle#2913
Dagboekje,
Gisteren niet erg veel gespeeld, maar toch een memorabel resultaat (voor mezelf dan
). M'n tailoring heb ik naar 364 geleveld. Shadow tailoring quest gedaan en vervolgens zelf m'n eerste epic item gecraft: De Shoulders van Shadow's Embrace
. Ze staan me erg goed moet ik zeggen. Het einde van m'n goud begint nu ook wel een beetje in het zicht te komen, maar ik heb nog wel genoeg om m'n volgende Shadow's Embrace item te craften als m'n tailoring 365 is.
Wat ik me nu wel afvraag is hoe lang die Shadow's Embrace set 'meegaat' zodra je begint met bijv Heroics en Kara. Heeft iemand daar ervaring mee? Als hij lang meegaat vind ik het nog wel waard om er wat duurdere gems in te zetten, als ik ze vrij snel ga vervangen dan doe ik het met de 'standaard' gems die je bij de vendor koopt.
Gisteren niet erg veel gespeeld, maar toch een memorabel resultaat (voor mezelf dan
Wat ik me nu wel afvraag is hoe lang die Shadow's Embrace set 'meegaat' zodra je begint met bijv Heroics en Kara. Heeft iemand daar ervaring mee? Als hij lang meegaat vind ik het nog wel waard om er wat duurdere gems in te zetten, als ik ze vrij snel ga vervangen dan doe ik het met de 'standaard' gems die je bij de vendor koopt.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Hou op zeg, afgelopen week hoop moeite gedaan bij 'vrienden' waar ik nog wat tegoed van had om een Kara run te doen (ja was eerder al 'klaar' met Kara) met het guild waar ik inzit, instance runs etc etc voor tank/priest D3 en randoms/heroic, aardig wat tijd en moeite gekost is het dan zaterdag avond zover zijn er maar 5 online... ondanks dat er 15 toegezegt hadden...stank voor dank zullen we maar zeggen.junglebeast schreef op zondag 08 juni 2008 @ 04:19:
/cry
Gaat weer lekker. Onze RL stopt er mee, tig mensen zijn uit de guild gekicked vanwege dat ze niet actief zijn. Een stel, 3-4, zien het ook niet meer zitten. Morgen 13 mensen ingeschreven voor SSC. Dus dat gaat ook al niet door. Kregen vandaag niet eens een ZA run vol. Het kan zo omslaan, er was nog niks aan de hand zo'n 3 weken geleden. Veel gehoord excuus is examens... Maar ken er maar 1 die echt bezig is. Vaag allemaal. Erg wordt nu gekeken naar een 'summer alliance'.
Heb wel vandaag Kara voor het eerst getanked. Ging heel aardig. Was voor mijn alt guild, en ze probeerde ook Illhoof voor het eerst. Kwamen geloof ik ergens op 40-45% uit. Ze worden steeds beter.
Merk gewoon dat de drang om te raiden gewoon VEEL minder is dat Pre-TBC en mjah als je alle setjes T6 al hebt(@ hierboven) voor je class dan zou ik toch echt wat anders gaan doen (andere class?).
Zelf heb ik eigenlijk geen zak te doen, kom online doe SSO daylies... alst meezit een instance kan underbog/manatombs zijn tot shattered halls/SL meestal niets omdat er geen party te vinden/maken is.
Denk dat ik Blizzard maar moet vragen voor een MH run on Rage te killen kwil die verdomde key.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
*dagboek*
Helaas mijn eerste doelstelling op mijn rogue niet waar kunnen maken.
Het was de bedoeling om voor het bereiken van lvl 40 exalted te zijn met alle 5 de alliance factions.
Op het bereiken van lvl 40 miste ik 2000 rep voor gnomeregan, voor de rest met alles exalted.
Maar gaan we maar als target zetten om wat rep op te gaan bouwen met de goblins. Lijkt me ook wel eens een uitdaging om alles naar revered of hoger te krijgen.Ben nog nooit hoger geweest dan honered.
*dagboek* einde
En nog een vraag over enhancement shamans. Wat is nu de "must have" profession.
Ik heb skinning/leatherworking maar 3 alts met leatherworking vind ik iets te veel van het goede.
Ik wil dit handhaven voor mijn druide/rogue maar zoek voor iets anders voor mijn shaman.
Helaas mijn eerste doelstelling op mijn rogue niet waar kunnen maken.
Het was de bedoeling om voor het bereiken van lvl 40 exalted te zijn met alle 5 de alliance factions.
Op het bereiken van lvl 40 miste ik 2000 rep voor gnomeregan, voor de rest met alles exalted.
Maar gaan we maar als target zetten om wat rep op te gaan bouwen met de goblins. Lijkt me ook wel eens een uitdaging om alles naar revered of hoger te krijgen.Ben nog nooit hoger geweest dan honered.
*dagboek* einde
En nog een vraag over enhancement shamans. Wat is nu de "must have" profession.
Ik heb skinning/leatherworking maar 3 alts met leatherworking vind ik iets te veel van het goede.
Ik wil dit handhaven voor mijn druide/rogue maar zoek voor iets anders voor mijn shaman.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik zou maar snel naar binnen gaan, voor het vliegtuig vertrekt...Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:28:
Zit op het vliegtuig ....
houd er gewoon rekening mee dat je hem niet gaat vervangen voordat je T5 content ziet en ik ken zelfs locks die er nog inlopen in MH/BTMrHuge schreef op maandag 09 juni 2008 @ 07:21:
het is gewoon een goeie set voor locks
Verwijderd
ÀV weekend = honor! Na een dagje te hebben ge-AV-ed heb ik de vindicator en die versie die daarvoor zit gekocht van de pvp melee ringen. Daarna zijn mijn shs rogue en ik (retr pally) weer de arena ingegaan. God wat startte dat slecht... eerst een combinatie van stupidly overgeared mensen gehad, daarna een aantal misplays zelf gedaan (mijn teamgenoot sapt... en drukt perongeluk op zijn alt-f4 key ipv op zijn opener... en toen was het 2v1 en die verloor ik uiteraard, CC ging fout, movement fout, los fout). Daarna het wat weten terug te brengen en uiteindelijk van 1530 naar 1550 (vanaf 1430 op een moment
) gegaan met 48-47
De laatste paar potten enorm goed gespeeld en daarmee wel wat wins binnen gehaald.
Ik moet overigens zeggen dat ik 1 pot heb gehad die ik had kunnen solo-en. Wat een geluk had ik met crits, het was niet normaal. Ik mount, ren op hun shadowpriest af, openingsklap (autohit, crusader strike, soc proc) voor 4,8k op hem (door het schild heen), stun, vervolgklap 2k, fear+shield, hij wil nog zichzelf shielden maar de klap daarna wastie dood. Lekker in 5 sec doodgemaakt terwijl hij 3/5 S3 was. Heerlijk! Daarna de rogue ook nog doodgemaakt terwijl mijn rogue lachend op teamspeak zat vanwege de priest. Heerlijk zo'n moment
Ook mooi hoe een disc priest 4x heeft moeten dispellen voor mijn divine shield weg was, ook zo lekker! Dat heeft de mana wel opgeleverd 
PS: Klopt het dat als seals 100% undispellable zijn, dat dan bij het dispellen deze wordt genegeerd? Want dan is het 100% undispellable seal talent niet zo heel goed...
Ik moet overigens zeggen dat ik 1 pot heb gehad die ik had kunnen solo-en. Wat een geluk had ik met crits, het was niet normaal. Ik mount, ren op hun shadowpriest af, openingsklap (autohit, crusader strike, soc proc) voor 4,8k op hem (door het schild heen), stun, vervolgklap 2k, fear+shield, hij wil nog zichzelf shielden maar de klap daarna wastie dood. Lekker in 5 sec doodgemaakt terwijl hij 3/5 S3 was. Heerlijk! Daarna de rogue ook nog doodgemaakt terwijl mijn rogue lachend op teamspeak zat vanwege de priest. Heerlijk zo'n moment
PS: Klopt het dat als seals 100% undispellable zijn, dat dan bij het dispellen deze wordt genegeerd? Want dan is het 100% undispellable seal talent niet zo heel goed...
Transfer is ook gewoon te doen zonder CC, heb het laatst zelf ook gedaan met overschrijving. Heeft me ongeveer 30 minuten gekost in totaal. Char uitloggen, transfer aanvragen, 30 minuten lang ander spelletje gespeeld, zie opeens in m'n email een mailtje van Blizzard staan om te bevestigen. Ik druk op het linkje en m'n char staat op de andere realm. Piece of cookieVerwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:10:
Zeg, zou iemand mij uit de brand kunnen helpen? Ik heb iemand nodig met een CC zodat ik een transfer waar kan maken. En nee, niet van de hunter.Ik geef natuurlijk ook een beetje fooi. Anyway, als je me wilt helpen, add me dan even op msn: AKooi22[at]gmail[dot]com.
Afgelopen weekend met m'n 62 Warlock 2 PuG's gedaan die ook daadwerkelijk goed gingen. Ramparts en Blood Furnace, enige wipe in die 2 instances was op de laatste boss van Ramparts en dat leek op een Out-of-Range healer<->tank situatie al kan ik daar naast zitten. Wat ik me nou alleen wel afvraag, wat hebben Mages met +healing gear? Beide runs gedaan met dezelfde groep waar ook een Mage in zat, deze Mage heeft 2 keer ge-Need op +healing Cloth en hij wou graag http://www.wowhead.com/?item=24150 hebben, welke hij daarna ook equipte. Mis ik nu iets?
Edit: Voor de verduidelijking, dit is dus zeker niet de eerste keer dat ik Mages in de beginnende Outland instances zie Needen op +healing cloth items, daarom vraag ik het me af.
[ Voor 6% gewijzigd door UTwizard op 09-06-2008 09:41 ]
Tsja, kan zijn dat het gewoon een upgrade is als je echt nog niks in dat slot hebt.UTwizard schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:39:
deze Mage heeft 2 keer ge-Need op +healing Cloth en hij wou graag http://www.wowhead.com/?item=24150 hebben, welke hij daarna ook equipte. Mis ik nu iets?
Edit: Voor de verduidelijking, dit is dus zeker niet de eerste keer dat ik Mages in de beginnende Outland instances zie Needen op +healing cloth items, daarom vraag ik het me af.
Die cloak is gewoon voor pvp imo.
Ongelooflijk, hebben we dit weekend eindelijk weer eens een groep voor Gruul kunnen maken, dropt mijn shouldertoken gewoon niet!

Er zijn echt momenten dat ik dit spel haat. Ik wacht er nu al enkele maanden op. In het begin had ik niet veel DKP en werd ik outrolled, op de momenten dat ik genoeg DKP heeft dropt hij niet, en wanneer ik genoeg DKP heb en hij dropt is dat op een avond dat ik niet mee kon
Vervolgens wat problemen in de guild waardoor we Gruul al een paar weken niet hebben gedaan, en wanneer we eindelijk weer gaan en ik kan mee, dropt die verdomme weer niet......
Word hier zo moe van
Er zijn echt momenten dat ik dit spel haat. Ik wacht er nu al enkele maanden op. In het begin had ik niet veel DKP en werd ik outrolled, op de momenten dat ik genoeg DKP heeft dropt hij niet, en wanneer ik genoeg DKP heb en hij dropt is dat op een avond dat ik niet mee kon

Vervolgens wat problemen in de guild waardoor we Gruul al een paar weken niet hebben gedaan, en wanneer we eindelijk weer gaan en ik kan mee, dropt die verdomme weer niet......
Word hier zo moe van
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Die cloak is idd PvP. En mages needed op + healing items omdat die vaak + int hebben.UTwizard schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:39:
[...]
Transfer is ook gewoon te doen zonder CC, heb het laatst zelf ook gedaan met overschrijving. Heeft me ongeveer 30 minuten gekost in totaal. Char uitloggen, transfer aanvragen, 30 minuten lang ander spelletje gespeeld, zie opeens in m'n email een mailtje van Blizzard staan om te bevestigen. Ik druk op het linkje en m'n char staat op de andere realm. Piece of cookie
Afgelopen weekend met m'n 62 Warlock 2 PuG's gedaan die ook daadwerkelijk goed gingen. Ramparts en Blood Furnace, enige wipe in die 2 instances was op de laatste boss van Ramparts en dat leek op een Out-of-Range healer<->tank situatie al kan ik daar naast zitten. Wat ik me nou alleen wel afvraag, wat hebben Mages met +healing gear? Beide runs gedaan met dezelfde groep waar ook een Mage in zat, deze Mage heeft 2 keer ge-Need op +healing Cloth en hij wou graag http://www.wowhead.com/?item=24150 hebben, welke hij daarna ook equipte. Mis ik nu iets?
4 mana /5
Increases healing done by up to 31 and damage done by up to 11 for all magical spells and effects.
dat is ook voor een mage fijn.
Lifegiver Britches 3 sockets
Increases healing done by up to 44 and damage done by up to 15 for all magical spells and effects.
dus 3x goedkope 7 spelldmg gems er in en je hebt 36spelldmg. Wat op lvl 60 als je vanuit greens kalimdor komt toch wel goed is. Al zou ik als mage of wlock niet needed als de healer het nodig heeft.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
green healing spul is niks voor een mage, maar blauw heeft ook spell dmg meestal,
maar als goed wordt 9/10 keer ge need door de healer wie naar mij mening ook meer recht op heeft.
maar inderdaad niet raar om mage op lvl 70 met healing gear rond te zien lopen, tja sommige verdiepen zich niet in hun char. zelfde als ragne crit gem als mag is ook zo iets tja dit miss gem mensen die werkelijk alles needed wat ze maar denken te kunne gebruiken nuttig of niet.
daar run je pug voor toch
maar als goed wordt 9/10 keer ge need door de healer wie naar mij mening ook meer recht op heeft.
maar inderdaad niet raar om mage op lvl 70 met healing gear rond te zien lopen, tja sommige verdiepen zich niet in hun char. zelfde als ragne crit gem als mag is ook zo iets tja dit miss gem mensen die werkelijk alles needed wat ze maar denken te kunne gebruiken nuttig of niet.
daar run je pug voor toch
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
PVP @ warlock > PVP @ mage..
Met mijn warlock nu een tijdje aan het pvp'en. 9,9k hp, 770dmg, 157 resillience.
Armory profile van mijn warlock.
Ja ik heb nog crapgear, maar heb eerst de pvp items gepakt die de grootste upgrades waren. Ik wil eerst op elk item resillience hebben, daarna improvements van elk item.
Van het weekend tegen de 23k honor gescoord, en meteen uitgegeven. Eens kijken wat we als beste upgrade kunnen halen straks. Wil sowieso sparen voor s2, en geen s1 meer kopen nu.
Zal toch boots/neck/bracers worden denk ik, straks maar eens uitzoeken welke daarvan het beste is.
SL/SL is echt geinig, volgens mij zo'n beetje de meest gebruikte pvp spec voor een lock. Beleef er iig veel plezier aan, terwijl ik pvp altijd "gehaat" heb. Ik ga er niet echt arena mee doen, maar dit is toch zeker wel grappig.
Met mijn warlock nu een tijdje aan het pvp'en. 9,9k hp, 770dmg, 157 resillience.
Armory profile van mijn warlock.
Ja ik heb nog crapgear, maar heb eerst de pvp items gepakt die de grootste upgrades waren. Ik wil eerst op elk item resillience hebben, daarna improvements van elk item.
Van het weekend tegen de 23k honor gescoord, en meteen uitgegeven. Eens kijken wat we als beste upgrade kunnen halen straks. Wil sowieso sparen voor s2, en geen s1 meer kopen nu.
Zal toch boots/neck/bracers worden denk ik, straks maar eens uitzoeken welke daarvan het beste is.
SL/SL is echt geinig, volgens mij zo'n beetje de meest gebruikte pvp spec voor een lock. Beleef er iig veel plezier aan, terwijl ik pvp altijd "gehaat" heb. Ik ga er niet echt arena mee doen, maar dit is toch zeker wel grappig.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Aan healing... Hebben ze niks.. Die cloak is voor PVP zou je denken.. Nooit gedropt bij mij iig 
Dagboekje,
Op me druid ( main ) maar weer is alle SSO dailies gedaan en herbs opgepikt.. Na een tijdje weer gestopt.. Geen raids, Kara/Za/ helaas
Vanavond wel SSC maarja NL - Italie he
Toen me lockje maar opgestart en Tailoring van 80 naar 287 gebracht.. Kost me wel wat en dan ben ik er nog geeneens
Wel zelf 15 Primal Fires gegrind.. Naja ik had er al 8 op me druid en toen bij de Throne van Kil Jaeden alles lopen grinden ( dropt te erg daar ) en iedereen maar vragen..
"Dude, You dont have that fireminion? WTF are you doing".. En dan terugzeggen "Grinding.. Stay close and you're done quick" en vervolgens liepen er echt gewoon 6/7 man achter me en ik alles maar afslachten
Telkens "TY TY" in beeld krijgen.
Daarna die Nethervortexen.. Damn kost me ook gewoon 800 gold voor 2 ( Wel via me broertje ).. Die dingen zijn van de 300gold naar de 500 gegaan op onze server ofzo
Broertje gaf korting
Daarna 2x Runethread gehaald.. 4x Bolt Imbueued Nether zooi.. En even Belt of Blasting laten craften
Dies binnen
Nu me Spellstrike setje nog en FSW
*Gold fliesssssssssssss*
Dagboekje,
Op me druid ( main ) maar weer is alle SSO dailies gedaan en herbs opgepikt.. Na een tijdje weer gestopt.. Geen raids, Kara/Za/ helaas
Toen me lockje maar opgestart en Tailoring van 80 naar 287 gebracht.. Kost me wel wat en dan ben ik er nog geeneens

"Dude, You dont have that fireminion? WTF are you doing".. En dan terugzeggen "Grinding.. Stay close and you're done quick" en vervolgens liepen er echt gewoon 6/7 man achter me en ik alles maar afslachten
Daarna die Nethervortexen.. Damn kost me ook gewoon 800 gold voor 2 ( Wel via me broertje ).. Die dingen zijn van de 300gold naar de 500 gegaan op onze server ofzo

Daarna 2x Runethread gehaald.. 4x Bolt Imbueued Nether zooi.. En even Belt of Blasting laten craften
*Gold fliesssssssssssss*
tja, als je spel daarom gaat haten, zou ik zo snel mogelijk stoppen, serieus
tis een spel, de bedoeling is dat je daar lol aan hebt (en dat niet alleen van de 2 minuten dat je kan looten afhangt)
tis een spel, de bedoeling is dat je daar lol aan hebt (en dat niet alleen van de 2 minuten dat je kan looten afhangt)
Verwijderd
Gisteren voor het eerst heroic MgT gedaan en ik was een beetje teleurgesteld (niet met de loot mn druid is blij met de commendation). Iedereen riep dat het zo moeilijk was, maar met maar die keer een dode party member en net zo snel als normal MgT valt het allemaal mee/tegen.
gisteren echt een relaxed raid avond gehad. eerste drie in BT ge-oneshot. geen wipes. geen stomme dingen. gewoon gaan en concentreren.
lekker lekker. helaas outrolled op een tailoring pattern maar ja niks aan te doen. nu moet ik alleen nog de Shadow res gear gaan craften en dan ben ik er klaar voor. vanavond wss naar TK om A'lar down te krijgen voor de Shadow res neck. ja of naar BT om Teron Gorefiend te proberen. dat zou ook wel strak zijn!
gaat op zich wel lekker. de focus ligt nu op MH/BT om de bazen die we down hebben op farm te krijgen. nu maar hopen dat Kazgoral mijn T6 hands dropt woensdag.
TK/SSC wordt niet meer gedaan
of iig bijna niet meer en LV en KT al helemaal niet meer
mss dat ik wel met mijn oud guildees mee kan.
in de huidige guild snapt men gewoon niet dat een T5 chest/head en de andere drops natuurlijk bij kunnen dragen aan een makkelijker verloop in MH/BT. ik wil ook wel van 4/5 T4 naar 4/6 T6 gaan maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk...
lekker lekker. helaas outrolled op een tailoring pattern maar ja niks aan te doen. nu moet ik alleen nog de Shadow res gear gaan craften en dan ben ik er klaar voor. vanavond wss naar TK om A'lar down te krijgen voor de Shadow res neck. ja of naar BT om Teron Gorefiend te proberen. dat zou ook wel strak zijn!
gaat op zich wel lekker. de focus ligt nu op MH/BT om de bazen die we down hebben op farm te krijgen. nu maar hopen dat Kazgoral mijn T6 hands dropt woensdag.
TK/SSC wordt niet meer gedaan

in de huidige guild snapt men gewoon niet dat een T5 chest/head en de andere drops natuurlijk bij kunnen dragen aan een makkelijker verloop in MH/BT. ik wil ook wel van 4/5 T4 naar 4/6 T6 gaan maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk...
This is the Way.
Wacht maar tot je boven de 300 komt, dan wordt het pas echt duur, tenminste als je geen zin hebt om 3000+ Netherweave cloth te grindenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:53:
Gewoon Puggen, ik zie nu hoe succesvol dat kan zijn. Als je daar bv een topic po de realm forums over maakt. Zorgt dat je wat van de gear van alle klasses af weet dat zeg je gewoon.NoTimeRemains schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:06:
gisteren echt een relaxed raid avond gehad. eerste drie in BT ge-oneshot. geen wipes. geen stomme dingen. gewoon gaan en concentreren.![]()
TK/SSC wordt niet meer gedaanof iig bijna niet meer en LV en KT al helemaal niet meer
![]()
DND: TK 18:30 Come to a'dal
ofzo, dan kan je iedereen even inspecten qua gear en invite je alleen goed gegearde. Vaak krijg je dan wel wat higher end guilds mee omdat het gewoon goede runs zijn dan. En je kan dan makkelijk heel TK clearen. Afgelopen vrijdag ook gedaan, 3 wipes op keal.(één omdat we birds deden dps'en terwijl keal met pyro bezig was).
Verwijderd
Laat ik zo zeggen... Ik spaar al netherweave cloth vanaf level65MrHuge schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:18:
[...]
Wacht maar tot je boven de 300 komt, dan wordt het pas echt duur, tenminste als je geen zin hebt om 3000+ Netherweave cloth te grinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 10:24 ]
Heel verstandigVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:20:
Laat ik zo zeggen... Ik spaar al netherweave cloth vanaf level65En denk dat ik 3 Bags (16 slot ) in me bank volledig vol heb gepropt met Netherweave
Is ongeveer 1000... Dus ik zal alsnog wel veel moeten kopen maargoed
Me bankrekening in WoW zal een stuk minder worden hahaha
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat je met Auctioneer wel ff moet dubbelchecken of disenchanten echt wel de beste optie is voor een item. Bij een Imbued Netherweave ... item gaf hij als advies om te disenchanten; ff gedubbelcheckt op AH en daar bleek dat ik toch beter het item zelf op de AH kon zetten.
Verwijderd
Lief dagboek,
Na een matig tijd in angels gehad te hebben gebeurde er dit in een raid:
Sudowudoo you allready have -250 dkp for not having flasks nor buff food, get them now or you get dkp reset. Dude i just forgot and we only done 1 wave of trash... Rules are rules!
Sudowudoo has left the guild
Sudowudoo has left the raid
Sorry maar een dkp min voor 2 mins? Ik vind dat echt een backstab voor een prepared raider, ik ben zelfs 30 mins van te voren online om voor guildies hun flasks te craften (elixer spec). Ja ze hadden de laatste maand last van een paar slackers die geen consums gebruikten maar daar was ik er geen van en dat wisten ze zelf ook.
Plus het punt dat ik het gevoel had dat ik aangenomen was als een reserve healer was en dat verhaal op dat forum over die elixers had ik echt gehad met ze. Niet te noemen dat elke zin van de officer daar eindigt op DO IT OR ELSE.
Heb nu een aply lopen bij Behemoth en vanavond even praten met de class leader en wie weet ^^
Sudowudoo you allready have -250 dkp for not having flasks nor buff food, get them now or you get dkp reset. Dude i just forgot and we only done 1 wave of trash... Rules are rules!
Sorry maar een dkp min voor 2 mins? Ik vind dat echt een backstab voor een prepared raider, ik ben zelfs 30 mins van te voren online om voor guildies hun flasks te craften (elixer spec). Ja ze hadden de laatste maand last van een paar slackers die geen consums gebruikten maar daar was ik er geen van en dat wisten ze zelf ook.
Plus het punt dat ik het gevoel had dat ik aangenomen was als een reserve healer was en dat verhaal op dat forum over die elixers had ik echt gehad met ze. Niet te noemen dat elke zin van de officer daar eindigt op DO IT OR ELSE.
Heb nu een aply lopen bij Behemoth en vanavond even praten met de class leader en wie weet ^^
Ik snap nog steeds niet hoe mensen scripted events doen leuk kunnen vinden, de 1e keer is wel leuk en verfrissend maar om het nou elke week opnieuw en opnieuw en opnieuw te doen, no thanks.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:20:
Gief Black Temple !!! *screams*
M'n Nieuwe guild gaat weer felmyst vanavond
dat wordt weer een avond niks doenzonder raids merk je ineens hoe saai WoW is
PvP is dynamisch en wat WoW leuk maakt, raids zijn echt het saaiste wat je ooit kan overkomen.
Menig player doet raids om de verkeerde redenen, ze gaan eerst 3 uur lang hetgeen doen wat ze echt saai vinden - scripted events for de 100e keer doen - om uiteindeijk bij het leuke gedeelte te komen, de gear.
Ik snap niet waarom mensen in staat zijn iets saais te doen in hun vrije tijd, in een game.. waarbij het doel is je te vermaken.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Hehe bijna geflashedMrHuge schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:28:
[...]
Heel verstandig. Als je ook enchanting hebt dan is het trouwens wel handig om items die je tijdens het levelen van tailoring craft te disenchanten. Bij items vanaf een bepaald level krijg je Arcane Dust en dat heb je weer nodig voor je Bolts of Imbued Netherweave. Daar heb ik toch nog een beetje goud mee bespaard (ten opzichte van de uitgaven niet heel veel, maar alles is meegenomen
).
Ik kwam er gisteren trouwens achter dat je met Auctioneer wel ff moet dubbelchecken of disenchanten echt wel de beste optie is voor een item. Bij een Imbued Netherweave ... item gaf hij als advies om te disenchanten; ff gedubbelcheckt op AH en daar bleek dat ik toch beter het item zelf op de AH kon zetten.
Broertje - Frostmage.. Tailoring en Alchemy ( same reasons as me )
Broer Fire/Arcana mage Tailoring en Enchanting
Kan zo ff mats vragen
hmm als je het met goedgearde guildies doet is het best te doen, en lekker snelVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:00:
Gisteren voor het eerst heroic MgT gedaan en ik was een beetje teleurgesteld (niet met de loot mn druid is blij met de commendation). Iedereen riep dat het zo moeilijk was, maar met maar die keer een dode party member en net zo snel als normal MgT valt het allemaal mee/tegen.
Gistermiddag in een pug naar NORMAL geweest and it was horrible, ik als pala tank ben aardig gegeared zon 17k hp (partybuffs). een pala healer welke mij in sommige gevallen niet op kon houden
Veel gevallen overleeft omdat ik nogal overgeared ben
de 3rd boss, als cc mage+lock en nog 3 a 4x gewiped aaahhhh, toen mijn mage er maar even bijgehaald. total dmg done 48%. en de boss neer natuurlijk.
dus toen dacht ik van nou ja Kael hoe moeilijk kan het zijn
1ste wipe de 2 casters nemen de bird mee naar de pala healer, gevolg healer dood.(en hij bubblde niet, al een paar keer eerder gevraagd waarom bubble je dan niet, ja ik was eerst retri..)
2de wipe Mage+lock dood door de bird, wel bird dood maar niet het ei
3de wipe, iedereen ging weer dood, toen maar gebubblde +HS en vriendelijk bedankt.
halverwege hadden ze het er nog over om heroic mgt te gaan doen, dus ik heb ze vriendelijk succes gewenst.
however Zaterdagavond wou ik eigenlijk nog naar ZA, omdat Zuljin een zwaard dropt welke ik graag voor mijn pala tank wil hebben. bij gebrek aan een guild run, bedacht misschien kan ik ZA wel puggen. (beetje op gear/talents letten)
1ste Eagle 1shot
2de Bear 1 shot
3de Dragonhawk (geloof 2x moeten resetten)
4de lynx 2shot
Hex 3x gewiped ofzo, en dacht echt dit word het einde van deze toch wel vette pug, omdat dps niet helemaal oppie toppie leek.
maar zowaar hexlord ook dood op de 3de of 4de try
Zuljin, echt ongeloofelijk 2de try 2% wipe aaahhh, toen nog 2x 1% wipes gehad. en na 5 of 6 wipes in totaal moest ook Zuljin het loodje leggen.
Vond het vooral gaaf hoe goed gefocused de pug gasten waren, en het ook echt naar hun zin hadden.
er waren een paar guildies mee. (MT, OT, Priest) het was een beetje lastig om een OT te vinden.
dus een ander paladin was een soort van retri/prot spec(tot en met imp righteous fury) en hij heeft zowaar waar nodig was een goede OT geweest
anyway dus good and bad news about pugs
Verwijderd
En dat is je goed recht.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:31:
[...]
Ik snap nog steeds niet hoe mensen scripted events doen leuk kunnen vinden, de 1e keer is wel leuk en verfrissend maar om het nou elke week opnieuw en opnieuw en opnieuw te doen, no thanks.
PvP is dynamisch en wat WoW leuk maakt, raids zijn echt het saaiste wat je ooit kan overkomen.
Menig player doet raids om de verkeerde redenen, ze gaan eerst 3 uur lang hetgeen doen wat ze echt saai vinden - scripted events for de 100e keer doen - om uiteindeijk bij het leuke gedeelte te komen, de gear.
Ik snap niet waarom mensen in staat zijn iets saais te doen in hun vrije tijd, in een game.. waarbij het doel is je te vermaken.
Andere vinden raiden gewoon weer leuker en nee dat is niet elke avond weer het zelfde, sterker nog nooit het zelfde.
Maar ik word nu wel moe van de PVP vs. PVE discusies!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 10:38 ]
wat een bullshit; voor thrash is echt niet meer nodig dan een salvation... ja bij MH mss.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:29:
Lief dagboek,
wow je hebt gelijk ik ben bekeerdkaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:31:
*me DE-ed al zijn PVE gear en rent richting arena NPC
mss iets minder flamend posten?

[ Voor 27% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-06-2008 10:44 ]
This is the Way.
haha, wij raiden 4 uur, dat zijn 2 flasks. En die gebruik ik gewoon hoor als het moet, maar ik flask nooit het eerste half uur. Zodat ik tijdens wat overtime geen 3e flask hoef te nemen. Dit lijkt me ook logisch. En food buffs op trash, tja zonde van het duur verdiende eten, zeker omdat je altijd wel een keer dood gaat. Tuurlijjk moetje op bosses die je niet op farm hebt flasken, en ik gebruik elixirs bij dingen die ik wel op farm heb. Maar flask warnings komen normaal pas vlak voor de boss.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:29:
Lief dagboek,
Ze hadden gewoon bigbrother moeten isntalleren. Dan konden ze gewoon spammen wie geen buffs had, meestal lost dat het snel genoeg op.
Ik heb het over die selectieve groep die raiden saai vind maar het toch doet om de gear, iedere week opnieuw. Lees mijn post eens opnieuwNoTimeRemains schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:41:
wow je hebt gelijk ik ben bekeerd![]()
*me DE-ed al zijn PVE gear en rent richting arena NPC
mss iets minder flamend posten?dan kan iemand je mss serieus nemen...
Maar goed dat mensen van smaak verschillen of niet? Anders zouden we allemaal in dezelfde auto's rijden hetzelfde aan hebben en altijd hetzelfde eten. No ty!kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:31:
[...]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Deden ze al dus wat dat betreft geef ik ze gelijk als ze dan wat strenger doen, maar dan heel onredelijk voorbereide raiders hiermee te naaien schoot me gewoon in het verkeerde keelgat. Ja lullig dat de raid meteen gecancelled werd maar jammer dan.Kevinp schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:44:
Ze hadden gewoon bigbrother moeten isntalleren. Dan konden ze gewoon spammen wie geen buffs had, meestal lost dat het snel genoeg op.
tja, of de regels wbt het self-buffen redelijk zijn (wij doen het ook rustiger aan op farms/trash) laat ik in het midden 
aan de andere kant, regels zijn regels, iedereen moet zich eraan houden, anders is het inderdaad gewoon slacken
om meteen iemand uit de guild te kicken vind ik wel erg ver gaan, ik zou persoonlijk gewoon een waarschuwing geven, als dan iemand netjes consumables gebruikt is het prima, geen -dkp enzo dan, als altijd dezelfde eerst gevraagd moet worden self-buffs te gebruiken is het anders natuurlijk
aan de andere kant, regels zijn regels, iedereen moet zich eraan houden, anders is het inderdaad gewoon slacken
om meteen iemand uit de guild te kicken vind ik wel erg ver gaan, ik zou persoonlijk gewoon een waarschuwing geven, als dan iemand netjes consumables gebruikt is het prima, geen -dkp enzo dan, als altijd dezelfde eerst gevraagd moet worden self-buffs te gebruiken is het anders natuurlijk
Ik heb over een tijdje een 70 warlock die goede gear moet krijgen om heroics etc te kunnen doen. Maar nu vroeg ik me het volgende af:
Mijn mage had tailoring wat me hielp met het maken van goede gear. Deze warlock heeft Mining en Jewelcrafting en kan dus geen gear voor zichzelf maken.
Wat zijn de mogelijkheden voor mij om aan goede gear te komen? Alle goede gear van professions heeft een eis dat je die profession ook hebt toch? Tailoring (spellstrike en shadowweave sets).
Wordt het voor mij normal instances doen etc i.c.m. een mix van PvP gear?
Mijn mage had tailoring wat me hielp met het maken van goede gear. Deze warlock heeft Mining en Jewelcrafting en kan dus geen gear voor zichzelf maken.
Wat zijn de mogelijkheden voor mij om aan goede gear te komen? Alle goede gear van professions heeft een eis dat je die profession ook hebt toch? Tailoring (spellstrike en shadowweave sets).
Wordt het voor mij normal instances doen etc i.c.m. een mix van PvP gear?
Zoals ik al zei, als je 4 uur raid kan je beter 30 minuten wachten(of tot de boss) om dan pas die flask te nemen ipv op de trash op deze manier heb je nog je flask voor overtime op de boss.Sandor Scheffer schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:03:
tja, of de regels wbt het self-buffen redelijk zijn (wij doen het ook rustiger aan op farms/trash) laat ik in het midden
Met een guild groep of een groep die de instance al outgeared wel ja. Ik heb al pugs meegemaakt die nog niet voorbij de tweede boss geraken op normal modeVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:00:

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Jouw definitie van saai wijkt mogelijk af van dat van anderen. Ik vindt raiden helemaal niet saai.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:31:
[...]
Ik snap nog steeds niet hoe mensen scripted events doen leuk kunnen vinden, de 1e keer is wel leuk en verfrissend maar om het nou elke week opnieuw en opnieuw en opnieuw te doen, no thanks.
Zit nu ruim 2 weken in een nieuwe guild welke in totaal 3 weken bestaat. We hebben met deze guild SSC gecleared (op Hydross na wegens ressistance gear), TK tot Kael'thas, heel MH (twee maal nu
) en afgelopen nacht in Black Temple: High Warlord Naj'entus en Supremus neergehaald. De progress van deze guild is insanse hoewel onze gear redelijk slecht is voor BT. Dit komt hoofdzakelijk doordat de guild master / raid leader ervaring heeft tot M'uru wat makkelijker is dan bosskillers tactics te lezen.
We raiden 7 dagen per week van 6 tot 12 uur 's nachts. In weekends beginnen we zelfs al om 5 uur.
Anyway, wij gebruiken de volgende DKP regels:
Als een item dropt wordt er eerst gekeken of je al een main-spec-item in de raid hebt gekregen en hierna naar je attendency (van de afgelopen 30 dagen) of je op een item mag bieden:
85% of meer attendency mag eerst rollen
65% of meer attendency mag hierna
En dan de rest (inclusief trials)
Hierdoor kost het voor trials ruim 30 dagen voordat ze de echte items beginnen te krijgen. Maar het grootste voordeel hiervan is dat als iemand vaak naar raids komt deze ook meer items krijgt welke dus effectiever worden verdeelt. Echter zijn er super veel members die een super hekel aan deze regel hebben omdat ze vinden dat je te hardcore moet raiden om echt items te krijgen. Imho hebben deze mensen een beetje gelijk, maar met een 75% attendency (waar ik op zit) win je toch al super veel items en dan kan je al minimaal 1 raid per week skippen. Een nadeel hiervan is, omdat er maar 5 in de 85%+ attendency level zitten, dat zij items winnen voor minimum DKP (5) waardoor ze honderden DKP kunnen opsparen terwijl als je in een lagere attendency level zit je snel 200DKP per item betaald.
Zelf ben ik een voorstander van deze attendency regels omdat de items effectiever voor de guild wordt verdeeld. Iemand die het veel gebruikt zal ook meer krijgen. Zodra de members die het meest actief zijn deze of betere items heeft krijgt de rest ook wat.
Meningen?
We raiden 7 dagen per week van 6 tot 12 uur 's nachts. In weekends beginnen we zelfs al om 5 uur.
Als een item dropt wordt er eerst gekeken of je al een main-spec-item in de raid hebt gekregen en hierna naar je attendency (van de afgelopen 30 dagen) of je op een item mag bieden:
Hierdoor kost het voor trials ruim 30 dagen voordat ze de echte items beginnen te krijgen. Maar het grootste voordeel hiervan is dat als iemand vaak naar raids komt deze ook meer items krijgt welke dus effectiever worden verdeelt. Echter zijn er super veel members die een super hekel aan deze regel hebben omdat ze vinden dat je te hardcore moet raiden om echt items te krijgen. Imho hebben deze mensen een beetje gelijk, maar met een 75% attendency (waar ik op zit) win je toch al super veel items en dan kan je al minimaal 1 raid per week skippen. Een nadeel hiervan is, omdat er maar 5 in de 85%+ attendency level zitten, dat zij items winnen voor minimum DKP (5) waardoor ze honderden DKP kunnen opsparen terwijl als je in een lagere attendency level zit je snel 200DKP per item betaald.
Zelf ben ik een voorstander van deze attendency regels omdat de items effectiever voor de guild wordt verdeeld. Iemand die het veel gebruikt zal ook meer krijgen. Zodra de members die het meest actief zijn deze of betere items heeft krijgt de rest ook wat.
Meningen?
[ Voor 4% gewijzigd door Zerotorescue op 09-06-2008 11:37 ]
inderdaad het kan zo ongelovelijk veel schelen wie en wat mee is. Ik ben altijd gek op een priest voor boss 1 en 2 met circle of healing maar op boss 3 waar ie de nodige klappen krijgt kan het weer lastig zijn. En vooral de dmg dealers zijn erg belangrijk imo. Gaat het allemaal snel genoeg is het een makkie.Kapoen schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:19:
[...]
Met een guild groep of een groep die de instance al outgeared wel ja. Ik heb al pugs meegemaakt die nog niet voorbij de tweede boss geraken op normal mode
de meningen zijn verdeeld.
Al snap ik niet waarom je dkp hebt wanneer je qua attendence rolled.
Ik zou zeggen fixed prices en degene met de hoogste dkp wint ofzo. Daarmee krijgen eerst de mensen met hoge attendence en daarna die met minder. Echter gaan dan de kosten dus niet omlaag.
Mening> Lijkt me onzin om nog dkp te geven! Mensen die wel dkp hebben opgebouwd geven het niet uit want ze hebben eerste keus en weinig concurrentie. Mensen die weinig dkp hebben, hebben veel concurrentie en komen niet eens aan de beurt als mensen met veel dkp het item willen. Volgens mij kun je, als je zoals je zegt eerst kijkt naar eerdere verworven items in dezelfde raid en dan naar attendance, prima af met gewoon need-rollen om items.
Edit: met ^^ dus.
[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-06-2008 11:37 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Gister een leuk dagje, wordt geinvite voor een pug in magy.
Wonder boven wonder 1 shote we magy met een pug
Als loot win ik de gem bag, en wat er in zit is helemaal mooi
3x epic gems 2 x blauwe gems
kassa dus.
Dus jij ziet niks van het ek dit jaar?
Wonder boven wonder 1 shote we magy met een pug
Als loot win ik de gem bag, en wat er in zit is helemaal mooi
3x epic gems 2 x blauwe gems
7 dagen raiden is wel erg veel, en dat je maar 1 dag mag skippen... Dat zou ik dus nooit doen, ik raid zelf 2 a 3 dagen, en dat vind ik genoeg. Heb wel meer te doen dan raiden & wowZeRoDeaD schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:27:
Zit nu ruim 2 weken in een nieuwe guild welke in totaal 3 weken bestaat. We hebben met deze guild SSC gecleared (op Hydross na wegens ressistance gear), TK tot Kael'thas, heel MH (twee maal nu) en afgelopen nacht in Black Temple: High Warlord Naj'entus en Supremus neergehaald. De progress van deze guild is insanse hoewel onze gear redelijk slecht is voor BT. Dit komt hoofdzakelijk doordat de guild master / raid leader ervaring heeft tot M'uru wat makkelijker is dan bosskillers tactics te lezen.
<rest lap tekst..>
[ Voor 66% gewijzigd door MuVo op 09-06-2008 11:51 ]
Verwijderd
Belachelijk. met een raid guild heb je altijd meer member dan raid spots. dus soms kan je simpel weg niet komen. Dan gaat je attendence dus omlaag. overgens hoe vaker je raid krijg je zoiezo meer dkp. en stel er is er 1 die perse t5 schoulders ofzo nodig heeft en er 2 maanden vol voor bezig is, word ziek mist 1 raid komt terug minder attendence gaat hij naar een ander voor +1 spelldmg.ZeRoDeaD schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:27:
Zit nu ruim 2 weken in een nieuwe guild welke in totaal 3 weken bestaat. We hebben met deze guild SSC gecleared (op Hydross na wegens ressistance gear), TK tot Kael'thas, heel MH (twee maal nu) en afgelopen nacht in Black Temple: High Warlord Naj'entus en Supremus neergehaald. De progress van deze guild is insanse hoewel onze gear redelijk slecht is voor BT. Dit komt hoofdzakelijk doordat de guild master / raid leader ervaring heeft tot M'uru wat makkelijker is dan bosskillers tactics te lezen.
Meningen?
Lees het hele verhaal aub, want wel of niet buffen was het probleem niet maar de manier waarop het ging. Ook ben ik niet gekicked maar zelf geleaved ten koste van die raid.Sandor Scheffer schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:03:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 11:54 ]
De combinatie van attendance + DKP lijkt mij ongelukkig. Je zegt het zelf al: mensen met hoge attendancy kunnen voor minimum prijzen spulletjes oppakken en zo enorm DKP hoggen.... kan nooit de bedoeling zijn lijkt me. Het lijkt me een effectieve loot-distributie juist tegengaan.ZeRoDeaD schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:27:
Meningen?
Daar komt trouwens bij dat ik 7 dagen per week 6 uur raiden echt insane veel vind.... en dan trials die pas na +/- 30 dagen een beetje loot kunnen verwachten?
Leuk dat jullie zo goed gaan, maar IMHO kan hier nooit een stabiele situatie uit voortkomen.... de eerste de beste boss die meer dan 3-4 wipenights oplevert en/of een zeldzame drop waar de "verkeerde" mee aan de haal gaat, en ik voorspel de eerste leavers + drama.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Jij speelt zeker een rogue?kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:31:
[...]
Als je backup / sitout bent dan krijg je nog gewoon backup + attendency. Als je 2 maanden bezig bent en je mist 1 raid dan zit je attendency nog boven de 95% en mag je dus als (een van de) eerste(n) rollen. Pas dropte er twee maal Tier5-shoulders tokens voor mages, hunters en warlocks welke bijna gedisenchant werden, nu is dit niet zo'n goed voorbeelt omdat iedereen tegenwoordig T5 shoulders heeft, maar dit laat wel zien dat je als trial nog best (redelijk) goede items kan krijgen zodra de rest al hetzelfde / beter heeft.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:50:
Belachelijk. met een raid guild heb je altijd meer member dan raid spots. dus soms kan je simpel weg niet komen. Dan gaat je attendence dus omlaag. overgens hoe vaker je raid krijg je zoiezo meer dkp. en stel er is er 1 die perse t5 schoulders ofzo nodig heeft en er 2 maanden vol voor bezig is, word ziek mist 1 raid komt terug minder attendence gaat hij naar een ander voor +1 spelldmg.
Zo super veel interesseert het EK me nou ook weer niet. Maar, ik kan altijd mijn tv aan laten staanMuVo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:44:
Dus jij ziet niks van het ek dit jaar?:p
Niet geheel. Mensen die veel dkp hebben en hoge attendence moeten vaak veel dkp voor items betalen waardoor degene met minder attendence en minder dkp vaak misschien wel meer items kunnen krijgen. Ondanks dat raiden niet voor items is is het wel zo dat degene met meer attendence dat meer verdienen dan degene die structureel minder moeten betalen. Het is dus altijd wel wat.Seraphin schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:01:
[...]
De combinatie van attendance + DKP lijkt mij ongelukkig. Je zegt het zelf al: mensen met hoge attendancy kunnen voor minimum prijzen spulletjes oppakken en zo enorm DKP hoggen.... kan nooit de bedoeling zijn lijkt me. Het lijkt me een effectieve loot-distributie juist tegengaan.
Daar komt trouwens bij dat ik 7 dagen per week 6 uur raiden echt insane veel vind.... en dan trials die pas na +/- 30 dagen een beetje loot kunnen verwachten?
Leuk dat jullie zo goed gaan, maar IMHO kan hier nooit een stabiele situatie uit voortkomen.... de eerste de beste boss die meer dan 3-4 wipenights oplevert en/of een zeldzame drop waar de "verkeerde" mee aan de haal gaat, en ik voorspel de eerste leavers + drama.
DKP is al bijna een wetenschap op zich als je de talloze posts en artikels erover eens doorneemt.Kevinp schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:04:
[...]
Niet geheel. Mensen die veel dkp hebben en hoge attendence moeten vaak veel dkp voor items betalen waardoor degene met minder attendence en minder dkp vaak misschien wel meer items kunnen krijgen. Ondanks dat raiden niet voor items is is het wel zo dat degene met meer attendence dat meer verdienen dan degene die structureel minder moeten betalen. Het is dus altijd wel wat.
Elk systeem heeft voor- en nadelen en altijd zijn er randverschijnselen waarvan sommigen profijt hebben en anderen weer een nadeel van ondervinden.
Moest WoW nu iets minder rond 'ik' draaien en meer rond 'wij' dan waren al die complexe loot systemen niet nodig volgens mij. Maar goed, dat is maar een onderbuikgevoel.
DKP is altijd lastig.
Iemand die Dag in Dag uit mee gaat wil je natuurlijk niet dat ene item ontzegen waar die nu al zo lang op wacht.
maar de andere kant is soms voor die gene +1 spell dmg of welke belangrijke + punt tenopzichte van huidige gear op zit.
terwijl voor iemand anders een update van +10 tot 20 is.
waardoor je meer variatie/lucht voor huidige raid members kan maken.
tja loot verdelen en eerlijk houden is lastig
Iemand die Dag in Dag uit mee gaat wil je natuurlijk niet dat ene item ontzegen waar die nu al zo lang op wacht.
maar de andere kant is soms voor die gene +1 spell dmg of welke belangrijke + punt tenopzichte van huidige gear op zit.
terwijl voor iemand anders een update van +10 tot 20 is.
waardoor je meer variatie/lucht voor huidige raid members kan maken.
tja loot verdelen en eerlijk houden is lastig
[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 09-06-2008 12:52 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat ligt volledig aan welke rol je vervult in de raid. Als je een statisch tank & spank gevecht hebt en je bent daar als dps-er bezig dan kan dit makkelijk. In een gevecht met veel beweging is dit niet echt goed te doen.ZeRoDeaD schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:04:
Zo super veel interesseert het EK me nou ook weer niet. Maar, ik kan altijd mijn tv aan laten staanGisteren was er ook een Duitser op TeamSpeak die even liet horen wat voor feest er was na de overwinning op Polen
Je kan best raiden en tv kijken tegelijk als je maar weet wat je doet
Vanuit mijn oogpunt als healer vind ik het totaal niet kunnen ten opzichte van mijn mede-raiders.
May you live in interesting times!
aye daar ben ik het ook wel mee eens, zo uncool als je raid wiped omdat mensen gewoon met andere dingen bezig zijn. tuurlijk gebeurt er iets RL geen enkel probleem als je weg moet, alle begrip.Tular schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:52:
[...]
Dat ligt volledig aan welke rol je vervult in de raid. Als je een statisch tank & spank gevecht hebt en je bent daar als dps-er bezig dan kan dit makkelijk. In een gevecht met veel beweging is dit niet echt goed te doen.
Vanuit mijn oogpunt als healer vind ik het totaal niet kunnen ten opzichte van mijn mede-raiders.
maar als je op nieuwe dingen loopt te kutten omdat je tijdens de uitleg niet oplet omdat je een film aan het kijken, raid dan niet ofzo.. en verspil mijn tijd niet.
Als dpser is het wel iets makkelijker om te slacken, maar als healer not done, merk het nu ook weleens wanneer ik ZA/Kara MT, je kan gewoon even niet niet slacken.
[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 09-06-2008 13:16 ]
Verwijderd
Kara niet slacken? Echt wel
Tenminste als je met een goeie group bent hehe
En nee ik slack niet maar laatst kon het even niet andrs
je kan wel slacken, maar als MT (en enige tank) hou ik er wel can om er een beetje tempo in te houden, moet toch je holyshield, cons ophouden om een beetje TPS te makenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:37:
Kara niet slacken? Echt welTenminste als je met een goeie group bent hehe
met slacken bedoel ik bijvoorbeeld in combat even snel wat drinken te pakken, of een zak chips opentrekken
RL buff food behoort tot je normale raid voorbereiding!Gohan-san schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:43:
[...]
je kan wel slacken, maar als MT (en enige tank) hou ik er wel can om er een beetje tempo in te houden, moet toch je holyshield, cons ophouden om een beetje TPS te maken
met slacken bedoel ik bijvoorbeeld in combat even snel wat drinken te pakken, of een zak chips opentrekken
yep, maar ja je hebt ook nog iets als laat van werk thuiskomen, en dan RL zijn tsja dan heb je toch altijd wat meer voorbereidingTular schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:54:
[...]
RL buff food behoort tot je normale raid voorbereiding!
Kara/Za word bij ons over het algemeen impulsief gedaan
Verwijderd
Zaterdagmiddag thuisgekomen van een goede vakantie in Zweden. Zaterdagavond Kara in met mijn 'alt' holy priest. Als één van de 2 healers, andere was de best gegearde holy Paladin, die TK/SSC/ZA geared is. Ik was nog CoH specced met een aantal PvP talents, maar alle belangrijke healing talents had ik.
De raid had een goede prot Warrior en feral Druid als tanks.
...
Raid done. 2uur en 25min later lag alles plat. Meerdere badges rijker. Nummer 1 healing done met 47% van de healing, Paladin had 38% (rest door imp.LotP en een spriest). De 80 mana biscuits in m'n bag waren niet aangeraakt. De instance is in recordtijd voor onze guild leeggeschopt.
Ik was er wel trots op om het te healen, zonder te drinken en zonder de prestaties eronder te laten lijden.
En nu ga ik eens de andere 15 pagina's doorlezen die in mijn vakantie zijn volgeschreven hier
De raid had een goede prot Warrior en feral Druid als tanks.
...
Raid done. 2uur en 25min later lag alles plat. Meerdere badges rijker. Nummer 1 healing done met 47% van de healing, Paladin had 38% (rest door imp.LotP en een spriest). De 80 mana biscuits in m'n bag waren niet aangeraakt. De instance is in recordtijd voor onze guild leeggeschopt.
Ik was er wel trots op om het te healen, zonder te drinken en zonder de prestaties eronder te laten lijden.
En nu ga ik eens de andere 15 pagina's doorlezen die in mijn vakantie zijn volgeschreven hier
Tsja, ik vind het wel erg HC. 7 dagen raiden per week is al vrij fors. Om dan ook nog die 85% te halen is al bijna niet te doen. Het is dan wel vreemd dat die personen die toch al veel dkp verdienen het voor de minimale prijs ontvangen en dat degene met een iets mindere aanwezigheid veel meer betalen. De balans lijkt me daardoor wat zoek.ZeRoDeaD schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:27:
Echter zijn er super veel members die een super hekel aan deze regel hebben omdat ze vinden dat je te hardcore moet raiden om echt items te krijgen. Imho hebben deze mensen een beetje gelijk, maar met een 75% attendency (waar ik op zit) win je toch al super veel items en dan kan je al minimaal 1 raid per week skippen. Een nadeel hiervan is, omdat er maar 5 in de 85%+ attendency level zitten, dat zij items winnen voor minimum DKP (5) waardoor ze honderden DKP kunnen opsparen terwijl als je in een lagere attendency level zit je snel 200DKP per item betaald.
Meningen?
No guts, no glory!
Verwijderd
Wat ik dus ook in kara toen dus ook deeGohan-san schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:43:
[...]
je kan wel slacken, maar als MT (en enige tank) hou ik er wel can om er een beetje tempo in te houden, moet toch je holyshield, cons ophouden om een beetje TPS te maken

Trouwens gister op me lock even met me guild slabs normal gedaan voor kara key chain
We pulde de hele kamer voor Murmur en op 2 mobs na gingen ze allemaal dood ( Kut Summoners
Ik speel helemaal geen WoW meer, ik speel nu AoC
Maar nee, ik speelde geen rogue, hatelijke class.
Zodra iemand het niet met jouw mening eens is, is het trollen?
[ Voor 30% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2008 14:28 ]
Ik denk dat dat nog vies gaat tegenvallen. Je moet toch vaak goed opletten om niet dood te gaan etc. Verder heb wil ik liever iemand in de raid die voor de 100% gaat ipv 50% van zijn normale dps te doen omdat hij ook nog een filmpje of wedstrijd zit te kijken. Je verneukt het dan wel voor 24 anderen door te "slacken". Je kan mij niet wijsmaken dat je net zo goed bezig bent als je tv kijkt dan wanneer je je alleen op de raid focussed.ZeRoDeaD schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:04:
Je kan best raiden en tv kijken tegelijk als je maar weet wat je doet
No guts, no glory!
Dat valt wel mee, het is meer de manier waarop je jouw mening kenbaar maakt die ons tegen de borst stuit.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:27:
[...]
I don't like hitting around the bushMorax schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:31:
[...]
Dat valt wel mee, het is meer de manier waarop je jouw mening kenbaar maakt die ons tegen de borst stuit.
Ok, hij zegt het misschien wat direkt, maar elk woord is toch waar ?Morax schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:31:
[...]
Dat valt wel mee, het is meer de manier waarop je jouw mening kenbaar maakt die ons tegen de borst stuit.
Elke boss in pve doet elk gevecht weer precies hetzelfde op precies hetzelfde moment. Dat heet in algemen termen, saai en voorspelbaar.
Je kijkt toch ook niet op tv 6 avonden van de week dezelfde film. dat gaat je ook vervelen. (Behalve Bad Boys)
[ Voor 11% gewijzigd door ActualFantasy op 09-06-2008 14:42 ]
Nee, maar gezien de aard van je post, hoe vaak je hem neerplempt op dezelfde manier, zonder enige aanleiding voor discussie of wat dan ook, geeft je automatisch de stempel forum troll en dus duwt je dus meteen in het /ignore hoekje van een groot aantal forumgangers hierokaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:27:
[...]
Ik speel helemaal geen WoW meer, ik speel nu AoC
Maar nee, ik speelde geen rogue, hatelijke class.
[...]

edit: plus het feit dat je nu zegt dat je geen wow meer speeld, maar hier nog wel komt 'trollen' versterkt dat beeld alleen maar.
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 09-06-2008 14:42 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Uit ervaring blijkt dat 6 dagen sowieso het maximum is dat je rond kan krijgen. Zaterdag zal in het begin misschien wel lukken, maar tenzij je een grote spelersbase hebt zullen er te veel offline zijn op een zaterdag.MuVo schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:44:
7 dagen raiden is wel erg veel, en dat je maar 1 dag mag skippen... Dat zou ik dus nooit doen, ik raid zelf 2 a 3 dagen, en dat vind ik genoeg. Heb wel meer te doen dan raiden & wow![]()
Ik heb een tijd 6 dagen geraid(of iig in een guild gezeten die dat deed). En we waren altijd blij als we vrijdag een raid hadden, vaak waren die raids ook verschrikkelijk slecht. (wipes op skeram
Die twee dagen kan je beter gewoon vrij houden imho, niet alleen omdat je naast het raiden ook nog wat moet farmen, zei het gold voor potions en dergelijke, zei het de mats daarvoor.
verder vind ik het wel leuk om wat alt TK/MH/SSC runs te doen op vrijdag/zaterdag.
7 dagen is teveel, 6 is teveel 5 is zat en dan nog zul je niet alle 5 perse hoeven raiden
Kwaliteit van je raids is veel belangrijker dan quantiteit.
Zonder meer te weten van die guild is dat mijn inziens een disaster waiting to happen.
Kwaliteit van je raids is veel belangrijker dan quantiteit.
Zonder meer te weten van die guild is dat mijn inziens een disaster waiting to happen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
@Zerodead wat raiden jullie dan allemaal als ik vragen mag?
op dit moment zijn er vier raid dagen; zo, ma, wo, do van ~ 19.30 tot 23.00
rest van de dagen is vrij voor heroics, Kara of ZA
op dit moment zijn er vier raid dagen; zo, ma, wo, do van ~ 19.30 tot 23.00
rest van de dagen is vrij voor heroics, Kara of ZA
This is the Way.
als dps vind ik dat je ook niet kan slacken. heb al een paar keer meegemaakt dat ik (healer) in de problemen kwam omdat dps gewoon niet oplet of met andere dingen bezig is, en dan achteraf te horen krijgt: "sorry, i was watching <insert nutteloos iets>". Zeer vervelend, want als ik op mijn healer speel ben ik al vrij gefocussed bezig, en dan krijg je zo'n "droplul" in de raid.Gohan-san schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:15:
[...]
aye daar ben ik het ook wel mee eens, zo uncool als je raid wiped omdat mensen gewoon met andere dingen bezig zijn. tuurlijk gebeurt er iets RL geen enkel probleem als je weg moet, alle begrip.
maar als je op nieuwe dingen loopt te kutten omdat je tijdens de uitleg niet oplet omdat je een film aan het kijken, raid dan niet ofzo.. en verspil mijn tijd niet.
Als dpser is het wel iets makkelijker om te slacken, maar als healer not done, merk het nu ook weleens wanneer ik ZA/Kara MT, je kan gewoon even niet niet slacken.
maar als het in mijn ogen teveel gekloot word laat ik gewoon de persoon in kwestie een paar keer dood gaan zodat ze het wel af leren om tv te kijken

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Nee AoC is geen grindActualFantasy schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:40:
[...]
Ok, hij zegt het misschien wat direkt, maar elk woord is toch waar ?
Elke boss in pve doet elk gevecht weer precies hetzelfde op precies hetzelfde moment. Dat heet in algemen termen, saai en voorspelbaar.
Je kijkt toch ook niet op tv 6 avonden van de week dezelfde film. dat gaat je ook vervelen. (Behalve Bad Boys)

Anywayz, gister een klote raid naar BT gehad.
Veelste veel man die slackten met de spine te looten van Najentus.
Ach volgende keer beter
"Don't let your dreams be memes"
Wat heeft grinden met raiden te maken?Wootlock schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:11:
[...]
Nee AoC is geen grind![]()
Anywayz, gister een klote raid naar BT gehad.
Veelste veel man die slackten met de spine te looten van Najentus.
Ach volgende keer beter
Raiden = grinden
maar grinden is niet per definitie raiden.
Grinden is iets opnieuw en opnieuw en opnieuw doen.
Het grinden, in welke vorm dan ook(Resources voor de professions en Cities in AoC?), is juist de grootste cashcow van elke MMO. Als dat er niet in zit, zal het spel veel minder gespeeld worden.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:18:
[...]
Wat heeft grinden met raiden te maken?
Raiden = grinden
maar grinden is niet per definitie raiden.
Grinden is iets opnieuw en opnieuw en opnieuw doen.
Ik heal momenteel niet vaak meer, maar "vroeger" toen ik nog wel eens kara deed healen en iemand deed overnuken was het "please let the warrior tank" <-of andere tank. Tuurlijjk heal ikhem de eerste paar keer. Maar wanneer de warrior klappen krijgt en de mage(ik noem maar iets) dan is het niet zo moeilijk, dat is kijken wanneer de mage dood gaat en fade :)(anders heb je geheid agro). Of de mage healen-PassY- schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:02:
[...]
als dps vind ik dat je ook niet kan slacken. heb al een paar keer meegemaakt dat ik (healer) in de problemen kwam omdat dps gewoon niet oplet of met andere dingen bezig is, en dan achteraf te horen krijgt: "sorry, i was watching <insert nutteloos iets>". Zeer vervelend, want als ik op mijn healer speel ben ik al vrij gefocussed bezig, en dan krijg je zo'n "droplul" in de raid.
maar als het in mijn ogen teveel gekloot word laat ik gewoon de persoon in kwestie een paar keer dood gaan zodat ze het wel af leren om tv te kijkenwerkt altijd prima
ik ga op mijn mage altijd dood op de eerste mobs van een instance, altijd even kijken hoe ver ik kan gaan
Verwijderd
grind (grnd)
v. ground (ground), grind·ing, grinds
4. Informal A laborious task, routine, or study: the daily grind.
Het ligt er dus maar net aan hoe de raids ontworpen zijn, of raiden grinden is. Op dit moment bijv, is de trash-boss ratio redelijk laag in de meeste raids (heel veel trash, een paar bosses), dat maakt raiden zeker meer grind-iger. Daar moet imo ook zeker wat aan gedaan worden, meer skill, minder farmen en grinden.
Het ligt er dus maar net aan hoe de raids ontworpen zijn, of raiden grinden is. Op dit moment bijv, is de trash-boss ratio redelijk laag in de meeste raids (heel veel trash, een paar bosses), dat maakt raiden zeker meer grind-iger. Daar moet imo ook zeker wat aan gedaan worden, meer skill, minder farmen en grinden.
Onder die noemer is PvP'en trouwens ook grinden:
- herhaaldelijk BG's doen om honor te grinden
- herhaaldelijk arena doen om arena points te grinden
Wat dat betreft vind ik (op kleinere schaal) MgT goed ontworpen, relatief weinig trash tussen bosses.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:27:
grind (grnd)
Botanica en Shadow Labs zijn dan weer de andere uitersten, zelfs met de daily heroic kruip ik er niet meer in, gewoon teveel 'werk' en weinig plezier.
Maar geen 1 van die battles zal hetzelfde zijn, en je kan doen en laten wat je wilt, iets wat je tijdens raiden niet moet proberen.Morax schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:34:
Onder die noemer is PvP'en trouwens ook grinden:
Raiden zal elke keer opnieuw hetzelfde zijn.
Statisch <-> Dynamisch
Saai <-> Leuk
Saaie grind <-> Leuke grind
En als je bosses gaat doen zal er altijd gear droppen, als je gaat pvpen kan je dat voor de lol doen, ff wat world pvp, ff wat lowbies ganken etc. of gewoon ff een capture the flag doen.
see the difference?
absoluut, ik zeg ook niet dat ik het doe of goedkeur, maar het is een stuk minder fataal als een deps slacked ipv een healer/tank.-PassY- schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:02:
[...]
als dps vind ik dat je ook niet kan slacken. heb al een paar keer meegemaakt dat ik (healer) in de problemen kwam omdat dps gewoon niet oplet of met andere dingen bezig is, en dan achteraf te horen krijgt: "sorry, i was watching <insert nutteloos iets>". Zeer vervelend, want als ik op mijn healer speel ben ik al vrij gefocussed bezig, en dan krijg je zo'n "droplul" in de raid.
maar als het in mijn ogen teveel gekloot word laat ik gewoon de persoon in kwestie een paar keer dood gaan zodat ze het wel af leren om tv te kijkenwerkt altijd prima
daarbij moet ik wel zeggen dat de encounters in bijv ZA/MGT een stuk meer van je hele team vereisen.
Verwijderd
Pffff...kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:38:
[...]
Maar geen 1 van die battles zal hetzelfde zijn, en je kan doen en laten wat je wilt, iets wat je tijdens raiden niet moet proberen.
Statisch <-> Dynamisch
Saai <-> Leuk
En als je bosses gaat doen zal er altijd gear droppen, als je gaat pvpen kan je dat voor de lol doen, ff wat world pvp, ff wat lowbies ganken etc. of gewoon ff een capture the flag doen.
Raids zijn niet elke keer hetzelfde. Anders zouden wipes niet meer voorkomen.
Ik kan hier tig voorbeelden neer zetten waarom raids toch elke keer weer anders zijn, maar aangezien jij alles beter lijkt te weten, weet je die vast al wel.
Het enige verschil wat ik zie, is dat jij constant bezig bent je gelijk proberen te halen, terwijl de rest een leuke discussie probeert te voeren, zonder de ander te overtuigen van z'n gelijk...see the difference?

don't feed the trolls i know...maar dit is de pvp-versie van htt-thalan, beetje hardleers, misschien valt t kwartje ooit
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 15:46 ]
Wat zijn we weer mature bezig *kuch*Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:45:
[...]
Pffff...
Raids zijn niet elke keer hetzelfde. Anders zouden wipes niet meer voorkomen.
Ik kan hier tig voorbeelden neer zetten waarom raids toch elke keer weer anders zijn, maar aangezien jij alles beter lijkt te weten, weet je die vast al wel.
[...]
Het enige verschil wat ik zie, is dat jij constant bezig bent je gelijk proberen te halen, terwijl de rest een leuke discussie probeert te voeren, zonder de ander te overtuigen van z'n gelijk...
Zoals ik het zie heeft menig persoon in dit topic iets tegen pro-pvpers en zetten ze alles op alles om hun gelijk te krijgen dat "pve" the way to go is.
Naja verbaast me niks, aangezien 90% van dit topic uit PvE progressie posts bestaat
Maar laat a.u.b. de mensen die pvp wel goed vinden, in hun waarde thank you very much.
En ik zeg dat de events statisch en scripted zijn, hoe jij die events aanpakt is up to you maar uiteindelijk zal er toch weer hetzelfde gebeuren op dezelfde momenten en zal jij als individu weinig tot geen verschil merken per raid.
HTT Thalan wilde alles zelf uitproberen, dit is net wat anders
Maar laat die jongen lekker z'n havermoutpap + magere naturel kwark opeten. Daar word hij vast een grote jongen van
btw, alsof fitnessen niet ongelooflijk boring is...
**edit**
niemand heeft wat tegen de pro pvp-ers. Als jij 2200+ rating haalt, pro, vooral doorgaan. Waar 90% van het PvE kamp over valt zijn de easy epix van diegenen die 10 potjes arena per week afk doen en daarmee hun epix mee binnen halen..
Maar laat die jongen lekker z'n havermoutpap + magere naturel kwark opeten. Daar word hij vast een grote jongen van
**edit**
niemand heeft wat tegen de pro pvp-ers. Als jij 2200+ rating haalt, pro, vooral doorgaan. Waar 90% van het PvE kamp over valt zijn de easy epix van diegenen die 10 potjes arena per week afk doen en daarmee hun epix mee binnen halen..
[ Voor 33% gewijzigd door ImdaMned op 09-06-2008 15:52 ]
Oh dus nu gaan we bodybuilding lopen flamen? Ik heb tot dusver niks geflamed, alleen mijn mening uitgesproken over het selectieve groepje mensen dat raiden saai vind maar toch iedere keer weer raid om de gear. Dat vond ik wonderbaarlijk, dat DAT groepje mensen in hun vrije tijd zit te grinden op iets wat ze saai vinden, niet meer niet minder.ImdaMned schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:49:
HTT Thalan wilde alles zelf uitproberen, dit is net wat anders
Maar laat die jongen lekker z'n havermoutpap + magere naturel kwark opeten. Daar word hij vast een grote jongen van![]()
edit: ik bedoelde met pro-pvper meer "voorstander van", in plaats van professional
[ Voor 15% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2008 15:53 ]
Het is minder erg ja. Maar nog steeds crap. Hoe minder DPS op een boss of trash hoe langer alles gaat duren.Gohan-san schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:43:
[...]
absoluut, ik zeg ook niet dat ik het doe of goedkeur, maar het is een stuk minder fataal als een deps slacked ipv een healer/tank.
daarbij moet ik wel zeggen dat de encounters in bijv ZA/MGT een stuk meer van je hele team vereisen.
No guts, no glory!
Niet 1 van de battles hetzelfde?? Man ik ben nu wat serieuzer aan het pvpen omdat ik pve idd zat was maar ik heb nog wat honor nodig en alle games zijn het zelfde eigenlijk. Iedereen loopt elkaar af te zeiken en das echt vreselijk triest maar je doet er niks aan iedereen weet het beter. En alle BG's zijn het zelfde imo uiteraard gaat het wel eens een keer anders de ene keer win je makkelijk en dan verlies je weer dik maar in grote lijnen is het. FFS recall, defend belinda, dont defend all, what are you doing slacking attackers etc etc etc.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:38:
[...]
Maar geen 1 van die battles zal hetzelfde zijn, en je kan doen en laten wat je wilt, iets wat je tijdens raiden niet moet proberen.
Statisch <-> Dynamisch
Saai <-> Leuk
see the difference?
En ik doe pvp met mn neef hij hunter en ik priest maar we komen 9/10 games een druid team tegen en dan is het gewoon drainen en outlasten en verder niks na 10 games zijn we het vaak beide al aardig zat.
Ik grind persoonlijk liever pve als pvp, enige voordeel van pvp is dat je het ieder moment kan doen.
Dus ik zie geen difference.
Verwijderd
Jezus wat een gedoe altijd over PvP en PvE
PvE = Progress in raids en de encounters zijn wel het zelfde. Echter het feit dat als iemand slackt, het niet goed doet of w/e.. Er gebeurt altijd wel iets, dus nee het is nooit hetzelfde
PvP = Elkaar doodrammen.. Elke keer een andere tegenstander, en nooit hetzelfde maar in sommige punten ook weer wel... GET GM, GET LM GET FARM.. GO FOR GALV
Mijn 2cents
PvE = Progress in raids en de encounters zijn wel het zelfde. Echter het feit dat als iemand slackt, het niet goed doet of w/e.. Er gebeurt altijd wel iets, dus nee het is nooit hetzelfde
PvP = Elkaar doodrammen.. Elke keer een andere tegenstander, en nooit hetzelfde maar in sommige punten ook weer wel... GET GM, GET LM GET FARM.. GO FOR GALV
Mijn 2cents
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 15:57 ]
Als jij als voorstander van pvp je epix haalt door 10 potjes arena te doen, 10 x te verliezen en daarmee je gear haalt puur vanwege je gear, in hoeverre is dit anders van een instance?kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:52:
[...]
Oh dus nu gaan we bodybuilding lopen flamen? Ik heb tot dusver niks geflamed, alleen mijn mening uitgesproken over het selectieve groepje mensen dat raiden saai vind maar toch iedere keer weer raid om de gear. Dat vond ik wonderbaarlijk, dat DAT groepje mensen in hun vrije tijd zit te grinden op iets wat ze saai vinden, niet meer niet minder.
edit: ik bedoelde met pro-pvper meer "voorstander van", in plaats van professionalik ben maandje terug ofzo gekapt met WoW, vond 't allemaal nogal eentonig worden. misschien dat ik het nog ooit oppak als WotLK uit is. ben wel benieuwd eigenlijk.
De reden waarom wij nog MH/BT doen is omdat we gear nodig hebben om door te stoten in sunwell, SSC/TK/gruul/maghteridon/karazhan doen we allang niet meer. Behalve dan als pug. Gisteren nog karazhan gedaan met m'n mage, terwijl ik daar al ruim een jaar geen gear van nodig hebt, gewoon voor de fun ouwehoeren met de rest van de raid.
Teron Gorefiend mag dan wel een scripted PvE encounter zijn, maar ik denk dat hier zat mensen zitten die kunnen beamen dat je als individu zijnde toch je best moet doen om niet je raid laten wipen als gevolg van constucts.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:49:
[...]
En ik zeg dat de events statisch en scripted zijn, hoe jij die events aanpakt is up to you maar uiteindelijk zal er toch weer hetzelfde gebeuren op dezelfde momenten en zal jij als individu weinig tot geen verschil merken per raid.
Constructs zijn juist het meest statische aan dat gevecht. Die doen echt altijd hetzelfde.deadsy33 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:57:
[...]
Teron Gorefiend mag dan wel een scripted PvE encounter zijn, maar ik denk dat hier zat mensen zitten die kunnen beamen dat je als individu zijnde toch je best moet doen om niet je raid laten wipen als gevolg van constucts.
QFT!Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:56:
Jezus wat een gedoe altijd over PvP en PvE
Mijn 2cents
aye i know!KillGhost schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:52:
[...]
Het is minder erg ja. Maar nog steeds crap. Hoe minder DPS op een boss of trash hoe langer alles gaat duren.
Kara + ZA achter elkaar, zonder echtte breaks, tsja dan moet je weleens even iets van een versnappering pakken/drinken pakken. ik heb een watercooler naast mijn pc staan min of meer dus het drinken halen is geen probleem
Leuk hoor dat PvP. Het telkens maar aan te moeten horen: "Heal me!!" , "FFS you're a healer, heal me ffs'" etc.... dit is echt mijn droom! 
Heel soms kom je goeie spelers tegen die weten dat als je een healer hebt je ook zuinig op hem moet zijn en hem ook verdedigt. Echter gebeurt het me te vaak dat als ik bijvoorbeeld in WSG als FC healer bezig ben, de horde vol op mij duikt en de anderen in geen velden of wegen te bekennen zijn. Als ze al in de buurt zijn dan denken ze alleen aan hun eigen target en zelfs als die gehealed wordt, hebben ze dat niet eens door.
/einde rant
Let's raid!
Heel soms kom je goeie spelers tegen die weten dat als je een healer hebt je ook zuinig op hem moet zijn en hem ook verdedigt. Echter gebeurt het me te vaak dat als ik bijvoorbeeld in WSG als FC healer bezig ben, de horde vol op mij duikt en de anderen in geen velden of wegen te bekennen zijn. Als ze al in de buurt zijn dan denken ze alleen aan hun eigen target en zelfs als die gehealed wordt, hebben ze dat niet eens door.
/einde rant
Let's raid!
Tular schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:03:
Leuk hoor dat PvP. Het telkens maar aan te moeten horen: "Heal me!!" , "FFS you're a healer, heal me ffs'" etc.... dit is echt mijn droom!
/einde rant
Let's raid!
PvP is slecht omdat niemand er wat van bakt? Ja, dan zuigt PvE ook zwaar, mijn guild is nog niet verder als Kara. Oftewel, non-argument.
PvP is gewoon dynamischer als PvE, bij een boss weet je welke abilities die heeft, welke phases en wat ie soms random doet en hoe je daarop moet reageren. Met PvP is het aantal zaken wat kan gebeuren veel dynamischer, je hebt 9 classes, zo veel verschillende specs, veel meer abilities die je tegen je kunnen keren, je hebt te maken met mensen en niet met een scripted event, veel onvoorspelbaarder dus.
PvP is gewoon dynamischer als PvE, bij een boss weet je welke abilities die heeft, welke phases en wat ie soms random doet en hoe je daarop moet reageren. Met PvP is het aantal zaken wat kan gebeuren veel dynamischer, je hebt 9 classes, zo veel verschillende specs, veel meer abilities die je tegen je kunnen keren, je hebt te maken met mensen en niet met een scripted event, veel onvoorspelbaarder dus.
Verwijderd
En waarom QFTExitium schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:03:
[...]
Constructs zijn juist het meest statische aan dat gevecht. Die doen echt altijd hetzelfde.Scripted heeft niets te maken met moeilijkheidsgraad.
[...]
QFT!
Ik ben zelf een PVER overigens
dat van die speccs valt wel mee, pvp wise zijn de grote viable speccs toch ongeveer hetzelfde steeds. Ik denk juist dat er qua speccing voor pve meer verschil in zit en dat het grote verschil met pvp neit de classes ed zijn, maar de spelers achter de keyboards.Muthas schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:12:
PvP is slecht omdat niemand er wat van bakt? Ja, dan zuigt PvE ook zwaar, mijn guild is nog niet verder als Kara. Oftewel, non-argument.
En aangezien mensen dom zijn(ja iedereen) weet dus niemand altijd wat de ander gaat doen. Daarvoor gaat namelijk altijd hetzelfde op. Als hij denk dat ik x ga doen doe ik y, maar wat nou als hij denkt dat ik denk dat hij denkt dat ik y doe?
dus van andere classes weet jij niet wat voor abilities ze hebben en hoe je erop moet reageren?Muthas schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:12:
9 classes met verschillende speccs is nog altijd minder als alle bosses en trash bij elkaar.
Uiteraard zijn spelers wel anders als computer controlled maar toch in arena weet ik vaak al heel snel wat er gaat gebeuren.
Easy epics....Ik heb het al eens berekend, maar ik zal het speciaal voor jou nog een keertje doen.niemand heeft wat tegen de pro pvp-ers. Als jij 2200+ rating haalt, pro, vooral doorgaan. Waar 90% van het PvE kamp over valt zijn de easy epix van diegenen die 10 potjes arena per week afk doen en daarmee hun epix mee binnen halen..
Je begint op 1500 punten, in 2 tegen 2 en krijgt daar welgeteld iets van 280 arena punten voor. Aangezien je volgensjou 10 keer afk doet, en je daar nu je punten mee verliest eindig je op 1350. Das 200 punten of zo.
Voor een volledig set aan items, zonder de items met rating, ben je zon 1875 + 1875+ 1875 + 1125 is 6750 punten. Als we dan er maar van uitgaan dat je dus elke week 200 punten krijg ben je 33 weken bezig.
Dat is meer dan een half jaar om je gear bijelkaar te krijgen.
Easy epix ? Kwa spelen misschien, maar zeker niet kwa tijd. En aangezien alles in woW een timesink is, komt de snelheiod van het verkrijgen van gear in pvp aardig overeen met de tijd in pve.
[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 09-06-2008 16:21 ]
Natuurlijk. Iets te drinken pakken of wat te eten pakken of je blaas legen valt daar niet onder imho. Het kijken van een film tijdens een raid wel.Gohan-san schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:03:
[...]
aye i know!denk dat we mekaar allemaal wel begrijpen
Kara + ZA achter elkaar, zonder echtte breaks, tsja dan moet je weleens even iets van een versnappering pakken/drinken pakken. ik heb een watercooler naast mijn pc staan min of meer dus het drinken halen is geen probleem
No guts, no glory!
onzin, PvE = net zo dynamisch als PvP.Muthas schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:12:
Het aantal specs in BG's zijn ook beperkten ook de abilities.
Iedere frostmage met een beetje skill zal je na een Frost nova een Frostbolt Ice lance combo voor je harsens casten. Niks dynamisch aan.
het verschil tussen PvE en PvP is dat je in PvP tegen andere players speelt en daar dus 'afhankelijk' van bent en in PvE ben je afhankelijk van je medespelers. Als ik als mage namelijk niet oplet en overaggro is daar niks scripted aan, maar de raid wiped wel dankzij mij (en niet dankzij de boss)
Dit topic is gesloten.