Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 159 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.932 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:20:
[...]
Ben het hier wel mee eens. Voor mensen in een degelijke 25-man raiding guild, is Karazhan iets te interessant gemaakt. Het loont wel heel erg om in tier 5+ even 22 badges mee te nemen. Ik kan me goed voorstellen dat dit door mensen zoals Kevinp als onevenredig wordt gezien.
Ach dat blijf je toch altijd houden. Straks in woltk en als je 80 bent kan je weer alles gaan vervangen. Zelfde met pvp toch, nu haal je s1 spul met bg's en mensen die er nu mee beginnen halen er gelijk s2 spul mee. Gear word toch altijd wel weer vervangen door beter spul, so what? Het is een spel en het moet om de fun gaan right.

Ik ben persoonlijk heel blij met de badge loot, zonder dat spul weet ik echt niet of ik nu nog wel zou spelen. Het is zoals je zelf zegt gewoon een prima manier om in de wat minder verre guilds nog steeds uitzicht te hebben als speler zijnde op wat leuke loot. Hoop ook zeer zeker dat in woltk zoiets erin gaat zitten.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
purge schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:29:
[...]

[...]

Zeker weten doen we het pas als de uitbreiding uitkomt. Volgens Wow Insider is het nu zo dat je een Death Knight kan aanmaken door eerst bepaalde quest op level 80 te doen.
Je char van lvl 80 blijft gewoon behouden. En je kan een Death Knight aanmaken die begint vanaf een (nog on)bepaald level. ( http://www.wowinsider.com/2007/08/03/death-knight-details/ )
Ik geloof liever de originele Blizzard informatie, en die zegt dat met een lvl 55 char op een realm je al een deathknight van lvl 55 kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat zou erg lekker zijn. Scheelt een hoop gelevel op een paar realms Heb je mischien een directe link ;-)

edit:

Dank je :) Blizzard is daar idd erg duidelijk

[ Voor 23% gewijzigd door purge op 06-06-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:10:
[...]heel brs kon trouwens met 15 man :). Pas met de aankondiging van tbc werd die 10 man geloof ik. Verder dropte daar geen epic items.
Pristine hide of the beast? ;)

Maar inderdaad je moest wel heel heel heel erg veel geluk hebben om met een epic uit UBRS te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
purge schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:34:
Dat zou erg lekker zijn. Scheelt een hoop gelevel op een paar realms Heb je mischien een directe link ;-)
http://www.worldofwarcraf.../deathknight/gameplay.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

MuVo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:30:
[...]

Dan weet ik nog wel een vraagje :P

Welke char wil je eerst op 80 krijgen, je 70 char, of je Deathknight?

Poll: Welke char level jij eerst naar level 80?
Je eigen level 70 Char
Je nieuwe Deathknight
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
denk eerst mijn 70 char(s) Mage en Pala naar 80 en dan zien we wel verder, als het echt zo is dat je een DK kan aanmaken met behoud van je huidige char dan maak ik er waarschijnlijk wel 1 en zullen we dan wel verder zien.
persoonlijk ben ik niet zo happig op dat hele DK verhaal, maar then again ik heb mij er ook nog niet zoveel in verdiept.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik heb helemaal geen tijd om een derde cahr te lvlen. Een healer en een dps vind ik wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

purge schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:29:
[...]

[...]

Zeker weten doen we het pas als de uitbreiding uitkomt. Volgens Wow Insider is het nu zo dat je een Death Knight kan aanmaken door eerst bepaalde quest op level 80 te doen.
Je char van lvl 80 blijft gewoon behouden. En je kan een Death Knight aanmaken die begint vanaf een (nog on)bepaald level. ( http://www.wowinsider.com/2007/08/03/death-knight-details/ )
Volgens blue posts zou de enige voorwaarde voor het maken van een DK zijn dat je een lvl55+ character op die server hebt. Blizz zou (nog) geen plannen hebben voor aanvullende eisen.

KLIK!

Edit: Pfff ik ben alweer lekker spuit 11 8)7

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:34:
[...]

Pristine hide of the beast? ;)

Maar inderdaad je moest wel heel heel heel erg veel geluk hebben om met een epic uit UBRS te komen.
Hah, die had ik op mijn eerste run.
Ik loot die +skinning dagger van the beast, en skin hem daarmee, loot ik die hide.
Helass was dat 3 weken voor TBC en was die hide geen kont meer waard.
Heb hem uiteindelijk voor 15g verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:30:
[...]

Ja ok, maar wat nu als het vanaf het begin 10 badges was geweest?
Ik weet niet of je dit specifiek aan mij vraagt, of dat mijn post hier onduidelijkheden over oproept.
Maar het antwoord? Dan had ik 10 badges prima gevonden. Net zoals ik het nu prima zou vinden als ze het aanpassen. Er is een reward die de instance langer leuk houdt; leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ik vind kara eigenlijk nog steeds wel leuk.
1 Tank, 2 healers, en 7 dps, en dan er in 2 uur door rammen.

Of even een paar altjes boosten zodat ze hun T4-tjes kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MuVo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:30:
[...]

Dan weet ik nog wel een vraagje :P

Welke char wil je eerst op 80 krijgen, je 70 char, of je Deathknight?

Poll: Welke char level jij eerst naar level 80?
Je eigen level 70 Char
Je nieuwe Deathknight
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Mis de optie 'weet het nog niet'. :p Zolang Blizz niet met de pala changes komt, kan ik nog niet beslissen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk heb ik 2 meningen over badges.

Voor:
- Als je net begint met WoW kan je nu sneller door alles heen gaan, voor tbc kon je niet anders dan eerst een tijd de oude instances farmen (die niet generfed werden) voordat je door kon naar de volgende.

Tegen:
- Er is geen epic gevoel meer, wanneer je nieuwe loot krijgt zie je vrij snel dat badge loot van dezelfde kwaliteit is (alleen Sunwell gear is echt beter). Ik vind het gewoon jammer om iemand in bijna net zulke goede items als mij te zien terwijl hij misschien gewoon meer tijd had om heroics te doen en zelfs dan nog zuigt in het spelen van zijn char. Zie nog regelmatig mensen rond lopen die totaal geen verstand hebben van hun eigen char :S (AP gems vs STR/AGI gems als voorbeeld)

Over het algemeen vind ik wow te makkelijk geworden vergeleken met voor TBC.
- beste PvP items zijn redelijk eenvoudig te verkrijgen terwijl vroeger je nog echt moest bewijzen om de beste items te kunnen krijgen (Rank 12)
- 'koopbare' PvE gear is beter dan de gear die je krijgt met het echte raiden
- PvE bosses zijn sneller/makkelijker te doden (Sunwell is pas de eerste echte uitdaging imo)

Ook gear je eigenlijk te makkelijk op t.o.v. voor TBC (zoals al eerder gezegd is). 3 items per baas voor 40 man, of 3 items per baas voor 25 man (gemiddeld genomen, tier bosses droppen 4 anderen 2). De tijd die nodig is om een raid groep te gearen is nu ongeveer 2 keer zo snel. Verder is de status van epic/legendary lang niet meer zo hoog als voor-TBC. Er droppen teveel epics om het nog echt epic te noemen en de legendaries komen kant en klaar op een dienblad aanwaaien.

Ik hoop dat het gevoel van pre-TBC weer terug komt met WotLK :) Vroeger ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Ligt er voor mij aan waar de meeste Kill Stealing is (+ Ganking als pvper wat ik dus niet ben)
zoals gezien heb met Isle of Quel'Danas, ben blij dat er voor gekozen heb om maar paar weken te wachten, was echt niet fijn de eerste paar dagen daar, dit verwacht ik ook met de Nieuwe content.
maar we zullen zijn. ligt er ook beetje aan hoeveel lvl 70 dan onderhand al heb.

Mssn wacht ik wel met DK todat ze 60-70 gaan nerfen

Edit
Liefst lvl ik me paladin, maar als prot gaan de mobs al niet snel dood,, geen instant cast dus zal niet fijn zijn de eerste weken in de nieuwe content.

[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 06-06-2008 13:57 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

William/Ax3 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:31:
[...]

Ik ben persoonlijk heel blij met de badge loot, zonder dat spul weet ik echt niet of ik nu nog wel zou spelen. Het is zoals je zelf zegt gewoon een prima manier om in de wat minder verre guilds nog steeds uitzicht te hebben als speler zijnde op wat leuke loot.
Wat nog veel belangrijker is, en ik neem aan dat dat het hele idee is achter badge gear, is dat badge gear op voldoende afstand na de top guilds ook allerlei content toegankelijk maakt voor casuals die anders altijd buiten bereik zou blijven (wat ik persoonlijk jammer zou vinden).

* SnoeiKoei is ook blij met badge gear.

Edit: voordat er weer een hele discussie losbarst met alle emoties over degradatie van prestaties ("ik was eerder in BT en nu stelt het niks meer voor omdaar te zijn geweest, huilie etc."): wat is er mis mee dat mensen een high level instance inkunnen waar ze voorheen niet in konden als er voor de hardcore raiders nieuwe, moeilijker content is met nieuwe uitdagingen? Casuals zullen altijd achterlopen.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 06-06-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:55
Teunis schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:55:
Ligt er voor mij aan waar de meeste Kill Stealing is (+ Ganking als pvper wat ik dus niet ben)
zoals gezien heb met Isle of Quel'Danas, ben blij dat er voor gekozen heb om maar paar weken te wachten, was echt niet fijn de eerste paar dagen daar, dit verwacht ik ook met de Nieuwe content.
maar we zullen zijn. ligt er ook beetje aan hoeveel lvl 70 dan onderhand al heb.

Mssn wacht ik wel met DK todat ze 60-70 gaan nerfen

Edit
Liefst lvl ik me paladin, maar als prot gaan de mobs al niet snel dood,, geen instant cast dus zal niet fijn zijn de eerste weken in de nieuwe content.
Wacht maar tot WotLK, wat zal dat een gank festijn zijn op pvp realms >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
MuVo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:59:
[...]

Wacht maar tot WotLK, wat zal dat een gank festijn zijn op pvp realms >:)
Nope, de 1e paar dagen na TBC heb ik zelden zo weinig pvp gezien. Geganked werd er pas toen de 1e lvl 70's op flying mounts de low lvls kwamen hakken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat SR dood is.

Tony:
We can't raid anymore.
Due summer and soccer.
Saly left, Red left, Ned left, Dizz left, Thecal kicked, boneless server transferred, klingon rerolling, shanara quiting WoW, wibber quit.
I cant keep this guild together anymore.
Its the end of our guild.
Need to make it official soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Over het algemeen vind ik wow te makkelijk geworden vergeleken met voor TBC.
- beste PvP items zijn redelijk eenvoudig te verkrijgen terwijl vroeger je nog echt moest bewijzen om de beste items te kunnen krijgen (Rank 12)
Bewijzen ? Je moest gewoon 3 dagen lang 24 uur online zijn met je char en dan was je rank 14.

Niks skills, gewoon online zijn in een BG en klaar was je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:06:
[...]

Bewijzen ? Je moest gewoon 3 dagen lang 24 uur online zijn met je char en dan was je rank 14.

3dagen was te kort om Rank 14 te worden ;) en in mijn ogen bewijs je je dan wel om het te kunnen opbrengen zoveel en zolang achter elkaar te kunnen spelen

maar momenteel is het: speel 10 games per week en je krijgt je punten wel, het duurt alleen wat langer om alles te krijgen. Ratings op alle items maakt het nog weer een beetje dat je je moet 'bewijzen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:01:
Het ziet er naar uit dat SR dood is.

Tony:
We can't raid anymore.
Due summer and soccer.
Saly left, Red left, Ned left, Dizz left, Thecal kicked, boneless server transferred, klingon rerolling, shanara quiting WoW, wibber quit.
I cant keep this guild together anymore.
Its the end of our guild.
Need to make it official soon.
En wie ben je dan in SR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:06:
[...]

3 dagen???

Sorry hoor maar maak er maar 3 maanden van.

Als niemand op je server veel PVPt dan kan het misschien in 3 dagen, maar als je een beetje concutentie hebt ben je zo een paar maanden verder. Een vriend van mij is rank 14 geweest en die is ruim 2 maanden bezig geweest en hij heeft de laatste 3 weken 120 uur ge-PVPd, om aan de > 500k honor per week te halen die nodig is om boven nr2 uit te komen.

En met alleen online zijn red je het echt niet, je moet in de beste premades zitten om niet minder honor per uur te halen dan je concurentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Nivado schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:17:
[...]

3 dagen???

Sorry hoor maar maak er maar 3 maanden van.

Als niemand op je server veel PVPt dan kan het misschien in 3 dagen, maar als je een beetje concutentie hebt ben je zo een paar maanden verder. Een vriend van mij is rank 14 geweest en die is ruim 2 maanden bezig geweest en hij heeft de laatste 3 weken 120 uur ge-PVPd, om aan de > 500k honor per week te halen die nodig is om boven nr2 uit te komen.

En met alleen online zijn red je het echt niet, je moet in de beste premades zitten om niet minder honor per uur te halen dan je concurentie
Ok, 3 dagen was wat kort door de bocht.

Maar het blijft een kwestie van tijd, en geen skill. Dus behalve het feit dat er bewezen was dat je een no-lifer was als rank 14, of een account sharer, wat op mijn server 9 van de 10 rank 14's deden, was er niks te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:20:
[...]

Ok, 3 dagen was wat kort door de bocht.

Maar het blijft een kwestie van tijd, en geen skill. Dus behalve het feit dat er bewezen was dat je een no-lifer was als rank 14, of een account sharer, wat op mijn server 9 van de 10 rank 14's deden, was er niks te bewijzen.
bewijzen betekent niet alleen dat je skill hebt/had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:14:
[...]

En wie ben je dan in SR?
ik denk ik post ff op Sr forum, gelijk banned :P
he was watching me for a while.
2de post op dat forum, ach care posten op een doodforum is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:22:
[...]

bewijzen betekent niet alleen dat je skill hebt/had ;)
Kan me niet voorstellen dat men wilde bewijzen dat men geen leven had eerlijkgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:24:
[...]

Kan me niet voorstellen dat men wilde bewijzen dat men geen leven had eerlijkgezegd.
Is ook een verschil tussen casual of pro ;)

Back in the days waar je nog is een buck kon verdienen met CS haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Mektheb schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:28:
[...]

Is ook een verschil tussen casual of pro ;)

Back in the days waar je nog is een buck kon verdienen met CS haha
Ja, maar ik vind iets bewijzen en pro meer betekenen dat je ergens goed in bent. En dat hoefde in het geval van Rank 14 niet zo te zijn. Iedere #$%#$%#$ zonder baan/school/RL kon rank 14 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Ja, maar ik vind iets bewijzen en pro meer betekenen dat je ergens goed in bent. En dat hoefde in het geval van Rank 14 niet zo te zijn. Iedere #$%#$%#$ zonder baan/school/RL kon rank 14 halen.
Ja en? En nu hoef je toch alleen maar goede gear te hebben om de ratings te toppen? Zegt volgens jou dus ook niets over skill :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ImdaMned schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:42:
[...]

Ja en? En nu hoef je toch alleen maar goede gear te hebben om de ratings te toppen? Zegt volgens jou dus ook niets over skill :z
Inderdaad, goede gear en een goede balance in je team. Niet voor niks dat boven de 2K rating alleen maar specifieke class combos ziet. Ken jd e grafieken niet waarin het beschreven staat ?

Voor 2 man, is het Druid/Warrior en Priest/Rogue en de rest komt eigenlijk niet voor in het verhaal.

Ter referentie, hier de link :

http://www.arenajunkies.com/showthread.php?t=13112

[ Voor 14% gewijzigd door ActualFantasy op 06-06-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
Tular schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:48:
[...]
Zelf ben ik wel fan van pugs. Ok, de tijd en moeite die het kost is vaak veel meer maar de voldoening dat als het een keer goed gaat is dan weer een stuk groter. Daarnaast biedt het een goeie mogelijkheid om als scout op te treden en eventuele goeie spelers te leren kennen.
QFT

Buiten dat, zo maak je ook nog eens wat mee, ik lach me soms kapot om dingen waarvoor anderen de persoon in kwestie voor n00b zouden uitmaken. Ok, ik moet niet 30 keer wipe'n, dan is het gewoon, good luck but I am out maar dit heb ik niet al te veel meegemaakt ondanks de tig pugs.
Over het algemeen heb ik veel lol en vooral als er iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:45:
[...]

Inderdaad, goede gear en een goede balance in je team. Niet voor niks dat boven de 2K rating alleen maar specifieke class combos ziet. Ken jd e grafieken niet waarin het beschreven staat ?

Voor 2 man, is het Druid/Warrior en Priest/Rogue en de rest komt eigenlijk niet voor in het verhaal.

Ter referentie, hier de link :

http://www.arenajunkies.com/showthread.php?t=13112
Huhm Mage, Mage , Roque 2301 Rating..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Mektheb schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Ja ? Ik zei toch 2 man ?

Maar goed, jij je zin, 100 procent is dus wat blizzard wil, dus 96% en 96% en 175 procent% Lijkt me ver boven het gemiddelde zo met die teamsetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

ActualFantasy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:54:
[...]

Ja ? Ik zei toch 2 man ?

Maar goed, jij je zin, 100 procent is dus wat blizzard wil, dus 96% en 96% en 175 procent% Lijkt me ver boven het gemiddelde zo met die teamsetup.
Lies, BIG Lies, and statistics......

Je kan er wat aan hebben, maar pas op hoe je data interpreteert. Voorbeeldje: als ik met mijn Feral Druid en een Prot Warrior een 2v2 team maak.... hoe hoog denk je dat we komen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:41:
[...]

Ik weet niet of je dit specifiek aan mij vraagt, of dat mijn post hier onduidelijkheden over oproept.
Maar het antwoord? Dan had ik 10 badges prima gevonden. Net zoals ik het nu prima zou vinden als ze het aanpassen. Er is een reward die de instance langer leuk houdt; leuk. :)
Je antwoord is precies wat ik denk dat het zou zijn, ook voor mij. Doordat je langer uit kijkt naar loot blijft een isntance langer leuk.
Wat als tank toch al raar is omdat je vaak toch wel in meer of mindere mate prio hebt op items(vaak hoge attendence) en mensen die passen omdat je toch wel belangrijk bent. Je geared jezelf dus snel terwijl je andere lang door moet slepen om ook hun gear te geven. Misschien is hier wel de conclusie uit te trekken dat tanken het leukste is in het spel :).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:12:
[...]

Je antwoord is precies wat ik denk dat het zou zijn, ook voor mij. Doordat je langer uit kijkt naar loot blijft een isntance langer leuk.
Wat als tank toch al raar is omdat je vaak toch wel in meer of mindere mate prio hebt op items(vaak hoge attendence) en mensen die passen omdat je toch wel belangrijk bent. Je geared jezelf dus snel terwijl je andere lang door moet slepen om ook hun gear te geven. Misschien is hier wel de conclusie uit te trekken dat tanken het leukste is in het spel :).
Helemaal mee eens. :)
M'n main nu is ook een tank, net als het bij de launch was.
Dus, en wij zijn uiteraard compleet neutraal, tanks zijn het leukst.
*verstopt zich*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Hmm, hangt ervan af.

Progress raid: heal > tank > dps
Farm raid: tank > dps > heal

Althans dat vind ik op mijn druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Mektheb schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:52:
[...]

wat voor char is dat toch, die roque? ben wel benieuwd, zeker ook zo iets als een rouge? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
HanH schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:17:
[...]

wat voor char is dat toch, die roque? ben wel benieuwd, zeker ook zo iets als een rouge? :'(
ja, samen met een enchantment shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:25:
[...]

ja, samen met een enchantment shaman.
Ik maak me pas zorgen als ik een disenchantment shaman tegenkom in de arena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FireAge schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:26:
[...]

Worden ineens al je wellfare epix geshard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

' Omg, why am I suddenly wearing arcane dust on my shoulders? o.O '
' It's the shaman, he's disenchantment spec! '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Exitium schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:28:
[...]

' Omg, why am I suddenly wearing arcane dust on my shoulders? o.O '
' It's the shaman, he's disenchantment spec! '
LOL :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou toch wel imba zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:20:
[...]
Ben het hier wel mee eens. Voor mensen in een degelijke 25-man raiding guild, is Karazhan iets te interessant gemaakt. Het loont wel heel erg om in tier 5+ even 22 badges mee te nemen. Ik kan me goed voorstellen dat dit door mensen zoals Kevinp als onevenredig wordt gezien.
Bekijk het eens op een andere manier.
Ik heb 1 keer een kara-run gedaan (dat was 12 badges), rest van de badges alleen met heroics.
Het zal me niets verbazen dat er kleinerend wordt gedaan als ik nu zou apply-en, want ik zal de badge-gear wel allemaal hebben gehaald met easy-mode kara ipv heroics zoals het ooit de bedoeling was.

Van mijn part mogen de BoJ drops allemaal verdwijnen uit de raidinstances en de functie krijgen die het had, het belonen van het spelen van heroics. Niet in 3 uur 22 badges voor overgearede mensen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
sabriel schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:38:
[...]
Niet in 3 uur 22 badges voor overgearede mensen.
Aw :(

In 2 uur dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lol, moet opeens aan twee guild members denken, een Priest en een mage beide hebben hun weapon gedisenchant. Bij de priest zat de mana oil knop naast DE en bij de mage de wizard oil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

FireAge schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:16:
Hmm, hangt ervan af.

Progress raid: heal > tank > dps
Farm raid: tank > dps > heal

Althans dat vind ik op mijn druid.
Ik denk dat het niet eenvoudig zo te zeggen is.
Er zijn gevechten waarbij healing zeker de overhand heeft om het te kunnen redden,
Er zijn gevechten waarbij tanking de overhand heeft,
er zijn gevechten waarbij de hoeveelheid DPS de overhand heeft en
last but not least, er zijn gevechten waarbij het kunnen volgen van tactics de overhand heeft.

Ik denk op de meeste gevechten dat de Tank nog wel doorslaggevend is, met de volgende redenatie:
Als een healer niet genoeg kan healen in zijn eentje, kun je er een healer bijzetten of mss een derde.
Als een tank niet genoeg gegeared is om de klappen genoeg op te vangen, one of two shots, dan is het gevecht heel snel over.

Echter, als een gevecht is tegen een baas die niet echt harde klappen geeft, maar vooral veel hitpoints heeft, moeten de healers weer genoeg langdurige healing kunnen geven, door meer +healing of een betere mp5.

Ga je dan naar gevechten zoals Gruul ofzo kijken(kon even niet op iets beters komen), dan maakt het niet uit hoe goed je tank is of hoe goed je healer is, als de DPS niet klopt dan redden de Tank(s) en Healer(s) het (uiteindelijk) ook niet, ook al zitten ze in de best beschikbare gear.

Krijg je gevechten zoals Shade of Aran of Magtheridon, dan is het een groot gedeelte tactics die mensen moeten kennen. Bewegen ze Flame Wreath(SoA), Rennen ze niet naar de muur tijdens Arcane Explosion(SoA), Lopen ze niet weg tijdens Blizzard(SoA), Interupten ze Aran niet, Klikken ze de cubes niet op tijd(Mag), Letten ze niet op voor Collisions(Mag, zo heten ze geloof ik) en ga zo maar door, dan red je het ook niet, hoe goed gegeared ieder individu ook is.

Maar om de discussie op de Rollen te houden(tactics is gewoon een heel ander verhaal),
soms: tank -> healer -> dps,
soms: healer -> tank -> dps,
soms: dps -> tank, healer.

Maar goed, ik raid net tot en met Magtheridon, dus tja, wie ben ik om het zo te zien :+

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:45:
[...]

Lol, moet opeens aan twee guild members denken, een Priest en een mage beide hebben hun weapon gedisenchant. Bij de priest zat de mana oil knop naast DE en bij de mage de wizard oil :P
Lol. :*) Zo probeer ik altijd mensen tot leven te disenchanten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
volgens mijj had hij het niet over wat hij belangrijk vond, maar wat hij leuk vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:00:
volgens mijj had hij het niet over wat hij belangrijk vond, maar wat hij leuk vond :)
Ow sorry, wel balen, had ik eindelijk eens voor mijn gevoel een goede reactie, is ie nog verkeerd.
sorry :)
Blijft echter wel achter mijn verhaal staan, zonde dat het irrelevant is :(

En DPS is het leukste :) uhnee, tanken, uuuh, healen? ik weet niet vind het allemaal wel leuk, dps op mijn main en tank en heal op mijn alts. Ik vind het het leukste om voornamelijk eens af en toe te wisselen.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
liledevil schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:09:
[...]

Ow sorry, wel balen, had ik eindelijk eens voor mijn gevoel een goede reactie, is ie nog verkeerd.
sorry :)
Blijft echter wel achter mijn verhaal staan, zonde dat het irrelevant is :(

En DPS is het leukste :) uhnee, tanken, uuuh, healen? ik weet niet vind het allemaal wel leuk, dps op mijn main en tank en heal op mijn alts. Ik vind het het leukste om voornamelijk eens af en toe te wisselen.
Mijn main is een warrior tank en ik heb een Spiest alt. Ik vind het voor de afwisseling wel leuk om af en toe wat 'dps' te doen, maar het zijn van een belangrijk persoon in de raid (zo voelt het iig en dat is waar het om gaat) vind ik toch leuker. Zeker als MT ben en (in mijn ogen) een key figgure, als jij dod gaat, wiped de raid, als jij niet genoeg TPS doet, moet de dps zich inhouden etc. In tegenstelling tot dps, dan ben je gewoon 1 van de ca. 15..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik heb 1 keer een kara-run gedaan (dat was 12 badges), rest van de badges alleen met heroics.
Het zal me niets verbazen dat er kleinerend wordt gedaan als ik nu zou apply-en, want ik zal de badge-gear wel allemaal hebben gehaald met easy-mode kara ipv heroics zoals het ooit de bedoeling was.

Van mijn part mogen de BoJ drops allemaal verdwijnen uit de raidinstances en de functie krijgen die het had, het belonen van het spelen van heroics. Niet in 3 uur 22 badges voor overgearede mensen.
Erh, een beetje overgearede groep doet 2 uur over Kara en niet 3. Dan moet je wel mensen hebben die weten hoe het werkt. Geen gelul met marken van mobs, iedereen kent zijn taak, geen pauzes maar chain pullen.

Grappig dat je heriocs hoger inschat dan Kara. Kara is toch echt moeilijker dan de moeilijkste herioc. Iedere idioot kan heriocs doen voor badges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:16:
[...]

Erh, een beetje overgearede groep doet 2 uur over Kara en niet 3. Dan moet je wel mensen hebben die weten hoe het werkt. Geen gelul met marken van mobs, iedereen kent zijn taak, geen pauzes maar chain pullen.

Grappig dat je heriocs hoger inschat dan Kara. Kara is toch echt moeilijker dan de moeilijkste herioc. Iedere idioot kan heriocs doen voor badges.
Ban ik niet helemaal met je eens. MgT heroic vind ik moeilijker dan Kara. Waar ik in Kara niet echt meer op de setup let (betreffende CC) omdat we met 2 tanks alles kunnen tanken, terwijl je in MgT toch echt minimaal 2 CC nodig hebt voor de 3e baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
liledevil schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:51:
Als een tank niet genoeg gegeared is om de klappen genoeg op te vangen, one of two shots, dan is het gevecht heel snel over.
En daarom vind ik dus tanken minder boeiend als druid. Als je gear eenmaal in orde is en je je rofl threat macro voor mekaar hebt, hoef je nog maar 1 knop in te drukken :)

Roflthreatmacro:

#show Swipe
/cast !Maul
/castsequence reset=6 Mangle (bear)(), Lacerate, Swipe, Swipe

En dan nog faerie fire indien geen kitten in raid en eventueel eens een trinket activeren.
Nivado schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:23:
[...]

Ban ik niet helemaal met je eens. MgT heroic vind ik moeilijker dan Kara. Waar ik in Kara niet echt meer op de setup let (betreffende CC) omdat we met 2 tanks alles kunnen tanken, terwijl je in MgT toch echt minimaal 2 CC nodig hebt voor de 3e baas.
Hmm, laatst met feral druid, prot pala, fury warrior, fury warrior, holy priest er doorheen gezaagd. Wel een wipe idd op derde boss wegens ninja pull, maar daarna ook daar gewoon langs.

[ Voor 31% gewijzigd door FireAge op 06-06-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:16:
[...]

Nu misschien ja, maar arca heroic of Sh heroic waren echt HELL. Ook Sl was niet echt een pretje, nu is alles easy mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

de badges zijn er ook voor de hardcore raiders om en beetje gems te halen zonder uren te farmen.
dus voor iedere wat wils.
daarbij als je party overgeared is en kara in easy mode doet, denk je dat ze dat ook niet met de heroics doen?
qua moeilijkheid Kara > Heroics(including mgt) Nightbane/spite/aran zijn nog steeds gevechten waar het makkelijk mis kan gaan.
[...]

3rd boss is sowieso een beetje geluk hebben met welke adds je hebt, maar een T6 party nuked het echt allemaal zo weg denk ik..
met 1 cc (mage/hunter/rogue) red je het echt wel
Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:27:
[...]

Nu misschien ja, maar arca heroic of Sh heroic waren echt HELL. Ook Sl was niet echt een pretje, nu is alles easy mode.
hmmjah SH / SL helass nerfed to the bone echt niet leuk meer :(

[ Voor 29% gewijzigd door Valkyre op 06-06-2008 16:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat minimaal 2 CC nodig is in herioc MgT ben ik dus weer niet met je eens. Ik heb deze als paladin tank verschillende keren getankt zonder CC. Voor heriocs kijken we niet naar setup, we kijken gewoon naar wie er zin heeft.

We hadden we het over overgearde groepen die Kara doen. Ik doe met een vaste groep iedere week kara. Wij kijken al lang niet meer naar CC en dat soort zaken. We hebben 1 tank en 1 dps warrior/druid die mee tankt op plaatsen waar het nodig is. Verder aoe'en we meerdere groepen tegelijk terwijl we door de instance rushen. Moroes en opera worden ook gewoon geaoe'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:27:
[...]
Yup. Vroeger. Vroeger waren de instances op herioc een stuk moeilijker, maar de meeste zijn generfd. En we zitten tegenwoordig veel dikker in de epics, wat het ook allemaal een stuk makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Exitium schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:29:
Voor onze shamans ook niet, sommigen hebben al acht of negen T6 parts uit BT geplukt. Is alleen nogal kut aangezien er met name priests en locks zijn die nog niet eens aan hun setbonus komen. (en onze ret pala, andere pala's hadden al tijden de meeste DKP in Resisted :p)

Sta nu wel op -dkp trouwens. :+
D'r is een druid bij ons die al bijna 3 sets 4x T6 heeft, volgens mij had ie laatst een token voor PvP gepakt 8)7

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
porn* schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:24:
[...]

D'r is een druid bij ons die al bijna 3 sets 4x T6 heeft, volgens mij had ie laatst een token voor PvP gepakt 8)7
hmjah, druids bij ons zitten ook met z'n allen op 8/8 in alle 3 de sets :/

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik kon me niet bedwingen en heb deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn115/notimeremains/illy.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:43:
[...]

Dat minimaal 2 CC nodig is in herioc MgT ben ik dus weer niet met je eens. Ik heb deze als paladin tank verschillende keren getankt zonder CC. Voor heriocs kijken we niet naar setup, we kijken gewoon naar wie er zin heeft.
Is de derde baas van MgT niet gewoon een ontankbaar (en dus voor een tank ondankbaar (lol)) gevecht?

Dit is toch gewoon een PvE 5v5 arena match? => CC is king, tenzij je écht bakken met dps bij hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door DexterBelgium op 06-06-2008 18:12 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:43:
[...]

We hadden we het over overgearde groepen die Kara doen. Ik doe met een vaste groep iedere week kara. Wij kijken al lang niet meer naar CC en dat soort zaken. We hebben 1 tank en 1 dps warrior/druid die mee tankt op plaatsen waar het nodig is. Verder aoe'en we meerdere groepen tegelijk terwijl we door de instance rushen. Moroes en opera worden ook gewoon geaoe'ed.
vergeleken met MgT is kara echt een stuk makkelijker. Kara kun je tenminste je kont keren en hoef je niet echt op positionering te letten, als er bij MgT een mob de verkeerde kant op rent (trash voor kael anyone?) wordt het ineens een stuk......... spannender itt kara waar je er gewoon een nuke achteraan gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Bij Xperl (heb em eens geprobeerd) is bij mijn enemytargets name stuk (als hij niet aan het casten is) komt als ik een spell doe een balkstukje vol.. bij iedere spell die ik doe vult hij zich meer op en verkleurt van groen naar oranje naar rood. Iemand enig idee wat dit is? ik vind het vervelend.

Hier een plaatje: click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke guild is SR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Split Reality > trollbane Horde guild

Nu gedisbanned (zo goed als)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
The inner Circle wil survive anything \o/

Volgens mij zijn wij samen met eXnet Gangbus, de enige horde guilds die nog leven sinds de start van TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 09:46:
The inner Circle wil survive anything \o/

Volgens mij zijn wij samen met eXnet Gangbus, de enige horde guilds die nog leven sinds de start van TBC.
Mijn guild bestaan al sinds de beta :D van Wow "vanilla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:02:
[...]

Mijn guild bestaan al sinds de beta :D van Wow "vanilla"
Waar je in je 1tje in zit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:52:
[...]

Waar je in je 1tje in zit? :D
Ja samen met 178 leden :) waarvan er ruim 40 al sinds de start zitten

We hebben alleen 1x een name change gedaan dus opnieuw gereformed ma ja :D

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 07-06-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:53:
[...]

Dat is wel netjes. Watvoor guild is het trouwens, want ik heb volgens mij wel is gelezen dat jij alleen PvP'ed. Als dat zo is > ME LIKE :*) Hoe heet jou char trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:53:
[...]

Zelfde geld voor ons. Cult of the Snake + Cheap Ass Clan merge naar Exomna, daarna alliance met The Remains. Toentertijd The Remains ingelijft en vlak voor TBC gereformed naar The inner Circle. En dutch only : ) ok, er zit 1 belg in : /

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 07-06-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:49:
[...]

Zelfde geld voor ons. Cult of the Snake + Cheap Ass Clan merge naar Exomna, daarna alliance met The Remains. Toentertijd The Remains ingelijft en vlak voor TBC gereformed naar The inner Circle. En dutch only : ) ok, er zit 1 belg in : /
Disaster waiting to happen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, zou iemand mij uit de brand kunnen helpen? Ik heb iemand nodig met een CC zodat ik een transfer waar kan maken. En nee, niet van de hunter. :9 Ik geef natuurlijk ook een beetje fooi. Anyway, als je me wilt helpen, add me dan even op msn: AKooi22[at]gmail[dot]com. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:08:
[...]

Dat is wel netjes. Watvoor guild is het trouwens, want ik heb volgens mij wel is gelezen dat jij alleen PvP'ed. Als dat zo is > ME LIKE :*) Hoe heet jou char trouwens?
En mijn guild heet Definitive op Bladefist wij waren vroeger Grace of Elune

Mektheb

[ Voor 63% gewijzigd door Mektheb op 10-06-2008 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 10:57
Houd het nuttig.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dag dagboekje,

gisteren eens met 4 andere guildies Shadow Labyrinth ingeweest. Helaas de need roll voor Spaulders of Oblivion verloren, maar het was wel erg leuk :D.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Houd het nuttig.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op het vliegtuig dus ff een vraagje. Welke keybindings gebruiken jullie alemaal naast 1 2 3 4 5 6 Q E R T F G V C X Z? Dit is eigelijk vooral bedoeld voor PvPers, ik zoek namelijk nog wat keybindings. Heb er wel wat meer dan dit hoor, maar ben benieuwd wat jullie hebben. Het liefst houd ik persoonlijk ASDW vrij, maar ik ben toch genoodzaakt ze te vinden aan iets anders dan besturing. Daarom hoop ik wat nieuwe keybinds te vinden hier. Oja, al die keybinds heb ik ook bijna allemaal met Shift in combinatie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
porn* schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:24:
[...]

2x 4/8 T6 shaman hier ook..
zit te azen op de bracers maar dan moeten we wel weer een keer SWP doen:)

Ow, tis voor me elemental en resto spec, T6 zuigt voor enhancment (iig de MH/BT delen).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

ik gebruik(te) 1-9, q-u, a-h op mjn priest. Meest gebruikte skills uiteraard op 1-4, q-r,a-f. Lopen doe je met je muis :p. Runlock aan op scrolldown. En mousebutton 4 (duim) is gewoon naar voren lopen (siwtch ook je runlock weer uit). Dan nog wat dispell meuk op scrollwiel up etc.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterBelgium schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:09:[...]
Is de derde baas van MgT niet gewoon een ontankbaar (en dus voor een tank ondankbaar (lol)) gevecht?

Dit is toch gewoon een PvE 5v5 arena match? => CC is king, tenzij je écht bakken met dps bij hebt.
Yup. Het enige dat je daar echt kunt tanken is de hunter pet. Verder kun je bij de pull een paar mobs op je krijgen maar die ben je zo weer kwijt. Ik doe daar meestal mijn dps set aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Routed schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:50:
[...]

2x 4/8 T6 shaman hier ook..
zit te azen op de bracers maar dan moeten we wel weer een keer SWP doen:)

Ow, tis voor me elemental en resto spec, T6 zuigt voor enhancment (iig de MH/BT delen).
Haha ja de shammies hangen bij ons ook al aardig vol (zijn er maar 2 rofl) maar zoooveel geluk hebben die nou ook niet gehad :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

/cry

Gaat weer lekker. Onze RL stopt er mee, tig mensen zijn uit de guild gekicked vanwege dat ze niet actief zijn. Een stel, 3-4, zien het ook niet meer zitten. Morgen 13 mensen ingeschreven voor SSC. Dus dat gaat ook al niet door. Kregen vandaag niet eens een ZA run vol. Het kan zo omslaan, er was nog niks aan de hand zo'n 3 weken geleden. Veel gehoord excuus is examens... Maar ken er maar 1 die echt bezig is. Vaag allemaal. Erg wordt nu gekeken naar een 'summer alliance'.

Heb wel vandaag Kara voor het eerst getanked. Ging heel aardig. Was voor mijn alt guild, en ze probeerde ook Illhoof voor het eerst. Kwamen geloof ik ergens op 40-45% uit. Ze worden steeds beter.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:28:
Zit op het vliegtuig dus ff een vraagje. Welke keybindings gebruiken jullie alemaal naast 1 2 3 4 5 6 Q E R T F G V C X Z? Dit is eigelijk vooral bedoeld voor PvPers, ik zoek namelijk nog wat keybindings. Heb er wel wat meer dan dit hoor, maar ben benieuwd wat jullie hebben. Het liefst houd ik persoonlijk ASDW vrij, maar ik ben toch genoodzaakt ze te vinden aan iets anders dan besturing. Daarom hoop ik wat nieuwe keybinds te vinden hier. Oja, al die keybinds heb ik ook bijna allemaal met Shift in combinatie. :P
Pfoe, noem mijne wel even op :P (Doe alles wel even, zo krijg je een beetje het hele plaatje :))
1: Slice & Dice
2: Hemo
3: Eviscerate
4: Gouge
5: Kick
Mousebutton 5: Kidneyshot
Mousescroll omlaag: Shadowstep
Mousescroll omhoog: Ghostly Strike
R: Vanish
0 : Evasion
E: Cloak of Shadows
G: Stealth
` : Blind
G1 (G15 toetsenbord): Set Focus
G2: Focus Blind
Q: Shiv
Shift Q: Rupture
Control Q: Expose Armor
Shift F: Sprint
Shift 1: Premedition
Shift 2: Preparation
Shift 3: Dps Trinket
F: PvP Trinket
V: Will of the Forsaken
Shift 4/5: Grond/Flying mount
Shift E: Deadly Throw

Dat is mijn opstelling al een tijdje. Probeer vooral scrollen, werkt erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 07:11:
[...]

Pfoe, noem mijne wel even op :P (Doe alles wel even, zo krijg je een beetje het hele plaatje :))
1: Slice & Dice
2: Hemo
3: Eviscerate
4: Gouge
5: Kick
Mousebutton 5: Kidneyshot
Mousescroll omlaag: Shadowstep
Mousescroll omhoog: Ghostly Strike
R: Vanish
0 : Evasion
E: Cloak of Shadows
G: Stealth
` : Blind
G1 (G15 toetsenbord): Set Focus
G2: Focus Blind
Q: Shiv
Shift Q: Rupture
Control Q: Expose Armor
Shift F: Sprint
Shift 1: Premedition
Shift 2: Preparation
Shift 3: Dps Trinket
F: PvP Trinket
V: Will of the Forsaken
Shift 4/5: Grond/Flying mount
Shift E: Deadly Throw

Dat is mijn opstelling al een tijdje. Probeer vooral scrollen, werkt erg lekker :)
Mss domme vraag, maar aan welke knop staat uw "zoom out" / "zoom in" gebind?

Had er eigenlijk nog nooit aan gedacht om te binden aan mijn "mouse up" / "mouse down", thx for the reminder ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:53:
[...]

Had er eigenlijk nog nooit aan gedacht om te binden aan mijn "mouse up" / "mouse down", thx for the reminder ;D
ik gebruik Ctrl+Shift in combinatie met mouse up en down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:53:
[...]

Mn zoom in/out staan niet gebind. Ik heb gewoon altijd max range, dus hoef het nooit te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:07:
[...]

Mn zoom in/out staan niet gebind. Ik heb gewoon altijd max range, dus hoef het nooit te veranderen...
totdat je in MagT komt en je met je max range lekker in de bomen zit met je cam.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gief Black Temple !!! *screams*

M'n Nieuwe guild gaat weer felmyst vanavond :(
dat wordt weer een avond niks doen :/ zonder raids merk je ineens hoe saai WoW is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:47
RMB schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:59:
Bij Xperl (heb em eens geprobeerd) is bij mijn enemytargets name stuk (als hij niet aan het casten is) komt als ik een spell doe een balkstukje vol.. bij iedere spell die ik doe vult hij zich meer op en verkleurt van groen naar oranje naar rood. Iemand enig idee wat dit is? ik vind het vervelend.

Hier een plaatje: click
Als ik mij niet vergis, is dat X-perl's variant op de combopoints weergave van blizzard... Ik geloof ook dat er bij algemeen, of bij target, een optie zit om dit uit te schakelen... je moet iig even in je settings ervoor duiken (danwel X-perl, anders WoW zelf)

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:18:
[...]

totdat je in MagT komt en je met je max range lekker in de bomen zit met je cam.
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad... :P

Ik hou niet van MMORPG's spelen alsof het FPS'en zijn dus ik ben altijd max range met cam. Had eerst ook nog die console command dat je handmatig nog verder uit kon zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel eens mensen heel snel de post terug vinden waar ik bijvoorbeeld al dezelfde vraag in gesteld had. Hoe doen jullie dat zo snel en zo precies?

Want ik zoek nu dus 2 addons die ik hier al eens gevraagd gehad, namelijk eentje dat je een rooster in je schermt ziet zodat je je unitframes netjes op dezelfde hoogste kan zetten (Align dacht ik :P) en een addon die in 4kantjes midden in je schermt laat zien wanneer een cooldown weer up is. Die ben ik wel echt vergeten.

Maar goed, als ik weet hoe ik zo snel posts kan terugvinden, hoef ik deze "domme vragen" niet meer te stellen. ;)

Karakters verkopen, daar doen we niet aan op GoT, should have know that

[ Voor 41% gewijzigd door Fuelke op 09-06-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Reageer dan niet

[ Voor 96% gewijzigd door Fuelke op 09-06-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:21:
[...]

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad... :P

Ik hou niet van MMORPG's spelen alsof het FPS'en zijn dus ik ben altijd max range met cam. Had eerst ook nog die console command dat je handmatig nog verder uit kon zoomen.
Mja je bent een rogue... op m'n priest of rogue over het algemeen np maar als ik als tank (Tauren ook nog, brede rug, 0 overzicht :( ) dan ben ik minimaal om de paar minuten aan het zoomen. Tapijten, bomen, allerlei irritante props die mij altijd 't zicht ontnemen :'(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Kara-pug gedaan :) En dat ging goed :D Alles ge-oneshot behalve Prince want toen ging de helft weg. En er zaten geen twee mensen van dezelfde guild bij, echt een pug, heb nog nooit zo'n goede gehad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:20:
Gief Black Temple !!! *screams*

M'n Nieuwe guild gaat weer felmyst vanavond :(
dat wordt weer een avond niks doen :/ zonder raids merk je ineens hoe saai WoW is
Daarom heb ik neverwinter nights 2 weer ff geinstalleerd, heb ik wat te doen als ik niet raid ;)
Wel jammer dat je eerste sign niet met een confirm beloond wordt, maar morgen gaan we BT farmen denk ik. Is je priest kameraad reeds getransferred?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:37:
[...]

Daarom heb ik neverwinter nights 2 weer ff geinstalleerd, heb ik wat te doen als ik niet raid ;)
Wel jammer dat je eerste sign niet met een confirm beloond wordt, maar morgen gaan we BT farmen denk ik. Is je priest kameraad reeds getransferred?
Ja die is er ja, en het is italie-ned morgen |:(
Das echt .... maar van de week zeiden ze dat ze me echt upgrades wouden geven in die run dus ik ga wel met een half oog voetbal kijken :D

BT doe je toch op de auto pilot :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:48:
[...]

Ja die is er ja, en het is italie-ned morgen |:(
Das echt .... maar van de week zeiden ze dat ze me echt upgrades wouden geven in die run dus ik ga wel met een half oog voetbal kijken :D

BT doe je toch op de auto pilot :O
Ja, we verliezen toch van italie :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.