Lief dagboek,
Tijdje geleden dat ik hier postte en toen was het nog voornamelijk om te klagen over guild progress (mensen die guild hopten omdat we niet vaak genoeg naar Kara gingen, te weinig level70 accounts om een raid te organiseren en al helemaal om meerdere groepen per week Kara te laten farmen, etc.) Nu is er een soort van raid alliance op poten gezet en ik moet zeggen dat dat bijzonder succesvol is. Om aan leden te komen hebben we massaal gepugd en iedereen uitgenodigd die goed presteerde en decent gear had, een behoorlijk aantal spelers zijn daarop ingegaan. Blijkbaar zijn er bij veel andere guilds ook mensen die meer progress willen, wel bij hun guild willen blijven, van casual houden en toch meer content willen zien.
Ben er een weekje tussenuit geweest (vakantie), hebben ze in de tussentijd in 1 avondje ZA leeggemept tot voor de Hexlord. Netjes voor een groep waar vrijwel niemand ZA eerder heeft gedaan. Nu worden er meer raids georganiseerd waar je je via een PhPraid site op kunt inschrijven en die raids raken allemaal vol. Van de week ben ik zelf meegeweest, eerst naar Gruul en Magtheridon met mijn shaman (deze instances waren ook voor bijna iedereen nieuw. HKM neer na 2 tries, Gruul 1shot, Maggy 2 tries). Leuk, nieuwe content (voor ons)! Helaas geen van de T4 tokens gewonnen (Maulgar dropte trouwens 3x de hunter/mage/lock token

) maar erg veel lol gehad en een paar spannende nieuwe gevechten.
Een dag later was er een Kara run waarvoor ik vanwege mijn vakantie te laat was met inschrijven, raid zat vol. Maar na Moroes kreeg ik toch nog een invite want 1 van de dps-ers bleef maar disconnecten en men stond de helft van de tijd op hem te wachten. Of ik met mijn lock wilde komen want die class ontbrak nog en was wel handig bij Illhoof. Tuurlijk! Mijn lock is echter maar 1x eerder in Kara geweest, om een groep te helpen met Opera

dus er vielen nog wel wat upgrades te halen voor mij. Als een heet mes door de boter vlogen we door trash en bosses heen, met 1 rogue als enige melee dps-er, alle andere dps was ranged (1 hunter en verder mages, sp en ik). Misschien voel je hem aankomen... de mana wyrms na de Curator zijn immune voor magic. Stonden we toch een partij te melee-en met onze casters om ze neer te krijgen, echt vreselijk gelachen. Uiteindelijk moesten een aantal mensen weg en besloten we de raid te callen, na 1 wipe (onze enige op de hele run) op Netherspite... op 1%. Omdat 1 iemand slackte met de groene beam. Bummer maar het is niet anders, bij een tweede try zou ie wel neer zijn gegaan.
Aan het eind kon mijn gnome naar huis met een
nieuwe staf van Curator en de
T4 helm. Volgens mijn guild is dat laatste voornamelijk een vooruitgang omdat ze mijn gezicht niet meer zien...