Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 159 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.929 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Heb toch maar een pally gemaakt. Alleen wat is de beste tank build? Wil liever geen fouten maken in me tallent tree :) Anders kost dat weer wat etc :) maar heb nu een paar uur gequest erop en vind het zeker leuker dan een rogue, en ik hou wel van het veel hogere armour (me lv 15 rogue had 350AR en m'n pally lv 8 heeft iets van 600AR) Maar ik ben nog aan het denken over wat voor wapen te gebruiken. Voor tanken 1h sword/mace en een shield. Maar voor non-dungeon denk ik dat ik liever een 2h gebruik, wat is wat beter voor een pally, een sword of mace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Zamoraak schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:01:
Heb toch maar een pally gemaakt. Alleen wat is de beste tank build? Wil liever geen fouten maken in me tallent tree :) Anders kost dat weer wat etc :) maar heb nu een paar uur gequest erop en vind het zeker leuker dan een rogue, en ik hou wel van het veel hogere armour (me lv 15 rogue had 350AR en m'n pally lv 8 heeft iets van 600AR) Maar ik ben nog aan het denken over wat voor wapen te gebruiken. Voor tanken 1h sword/mace en een shield. Maar voor non-dungeon denk ik dat ik liever een 2h gebruik, wat is wat beter voor een pally, een sword of mace?
Voor het tanken: Sword of mace maakt niet zoveel uit, zolang er maar spell damage op zit (= meer thread) :)

Voor een tanking build: http://www.wow-europe.com...5510500500000000000000000
De laatste paar puntjes kan je zelf verdelen zoals je wilt. Voor het levelen is waarschijnlijk Seal of Command aan te raden :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als we dan toch lekker over paladin builds bezig zijn had ik een vraagje over het talent Ardent Defender, wordt de 30% extra migitatie bij je normale migitatie van je armor opgeteld, of wordt dit apart berekend over de resterende inkomende dmg?
Heb er verschillende paladin guides en elitist voor afgezocht, maar die zijn niet duidelijk hier over en er is helaas geen ptr up om dit uit te testen.

rekenvoorbeeldje:
wordt dit 56% (armor) +30%(ardent defender)=86% migitatie of wordt dit 56%(armor)+ 13,2%(30% van 44%)= 69,2% migitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Procenten mag je nooit zomaar optellen. Trouwens, de armor cap ligt op 75% damage reduction, meer is nutteloos. 69.2% is dus het goede antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:20:
Procenten mag je nooit zomaar optellen. Trouwens, de armor cap ligt op 75% damage reduction, meer is nutteloos. 69.2% is dus het goede antwoord.
merci, ik had inderdaad gelezen dat de cap voor migitation door armor zelf op 75% lag, was benieuwd of die grens te doorbreken was met talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:19:
als we dan toch lekker over paladin builds bezig zijn had ik een vraagje over het talent Ardent Defender, wordt de 30% extra migitatie bij je normale migitatie van je armor opgeteld, of wordt dit apart berekend over de resterende inkomende dmg?
Heb er verschillende paladin guides en elitist voor afgezocht, maar die zijn niet duidelijk hier over en er is helaas geen ptr up om dit uit te testen.

rekenvoorbeeldje:
wordt dit 56% (armor) +30%(ardent defender)=86% migitatie of wordt dit 56%(armor)+ 13,2%(30% van 44%)= 69,2% migitatie.
Maakt helemaal niet uit, ze worden alletwee apart gedaan en dan kom je altijd op hetzelfde uit :)

30% van 56% = 16.8%
56% van 30% = 16.8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem waar ik over struikelde was dat ze bij ardent defender niets over armor zeggen, maar alleen over een "flat" 30% dmg reduction hebben, maar ik begrijp dus dat dit net als blessing of sanctuary apart van de dmg migitation van armor werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:44:
Probleem waar ik over struikelde was dat ze bij ardent defender niets over armor zeggen, maar alleen over een "flat" 30% dmg reduction hebben, maar ik begrijp dus dat dit net als blessing of sanctuary apart van de dmg migitation van armor werkt.
Dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Leuk avondje. :) PC deed kut, dus laat online, dus raid al onderweg in Hyjal. Ik na dik twintig minuten gerelogged naar m'n lock om mee te gaan naar Gruul met Oasis, krijg ik een whisper van de RL. Of ik kon reloggen naar m'n pala. :p Zag dat er zeven healers binnen zaten, dus vroeg of het kon wachten tot ze me nodig hadden bij Azgalor / Archi. Was geen probleem, later bleek alleen dat een pala deze avond prot was, dus hebben ze tot Archi met zes healers gelopen waarna die pala weer holy gespecced is. :p

Anyway, intussen hadden wij net de guild first kill op Gruul gehaald, waar ik als alt derde qua dmg done stond op de kill. Stond net weer in Shatt toen Vision daar ook aan kwam. Pala, of ik hem wilde replacen in BT. Hij 'zou toch passen op het schild van Sup' voor me. :) Eerste boss dropte pala tank boots, gratis opgepikt als offspec. Daarna Sup... en felstone bulwark dropte, dus ben van m'n laatste Kara epic af. ^^ Zit nu boven de 30% crit buffed ook, dus zodra ik genoeg badges heb voor haste trinket kan ik regemmen. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 05-06-2008 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk avondje :) Guild drama, en ik opzoek naar een nieuwe guild.

Nog Horde SW Guilds op PvP server op zoek naar een Destro Warlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
K im done this guild has gone to deep in to retardness, to much to ignore to raid proper.

By the lack of raid leading im trying to stimulate and do what is supposed to be good for the guild as good as i can.

Was a fun time i enjoyed the guild alot and it hurts to go like this

the next time i will log in my char wil be transferd of the realm

Gl guys
OUD NIEUWS : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup het schijnt aardig rond te gaan zeg lol, dat is gepost op het gesloten members gedeelte.

zegt wel weer wat over tony, iemand die een paar maanden in de guild zat en gewoon leaved heeft nog steeds acces tot member gedeelte.
Mijn acount was 15 minuten na dat ik weg was al aangepast.

Zoveel zijn er all weg gegaan omdat de sfeer helemaal verot is, maar volgens tony is het om mijn ego.

Echt die gozer is helemaal door gedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
SR belly up?
Wat blijft er buiten EG, TiC dan nog over horde side op TB? (geen zin om de real fora te gaan bekijken).

Ow en Troll, onze rofl bananadance priest heeft het niet gehaald hoor:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vertel meer vertel meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
Moest gister rollen voor een plaatsje in BT, helaas, dus maar beetje dailies doen in SMV en meeluisteren op vent. Hoorde ik ze al een paar keer een nieuwe s'priest (uit Dennism zijn guild over komen waaien) aanspreken op het niet gebruiken van consumables. Vond hij niet zo nodig enzo, naja, Naj ging in 1 keer neer, bij Supremus hadden ze nogal pech, 1% wipe, dus de rl nog tegen die gast, kijk als jij misschien nou die consumable had genomen wastie misschien net wel neer gegaan, maar nee, hij vond het niet nodig en bovendien had hij eigenlijk geen zin om te farmen voor consumables of ze te kopen van AH -----> gkick. _/-\o_

Gelijk op vent; Fury you wanna come to BT?
Sure!

Mijn vaste dps-groep (shammy, 2 rogues en feral druid) ook weer blij, battleshout erbij.
Supremus in 1 keer neer, Shade of Akama ook en toen was het helaas al weer tijd om te stoppen in BT.
Weer dropte die dps-neck van Sup, shammy met meer dkp, nou goed, volgende keer istie echt van mij! Heb nu meeste dkp van de rest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Routed schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:06:
SR belly up?
Wat blijft er buiten EG, TiC dan nog over horde side op TB? (geen zin om de real fora te gaan bekijken).

Ow en Troll, onze rofl bananadance priest heeft het niet gehaald hoor:)
Malice, die heeft 5/5 en dan akama/teron down ofzo, weet ik niet zeker. TiC is dus weer de 2nd best aan horde kant. da's al zo sinds begin TBC. Pefectly Sane 1st (17e illi down worldwide, sypro killed it!) Daarna werd eclipse de nr 1 guild (sypro killed it lawl) en nu dus Exnet Gangbus (aka sexnet gangtrain) op 1, wij dus weer 2.

Vind het wel jammer, gelijk opgaande competitie is wel leuk : )

Rush Hour (vakantie tot lich king), Thundercats (voor de 4e keer dood ofzo), Split Reality/Instance 51 net kunnen lezen van rooieziel.

en die priest, heb het gelezen, wat een tard : )
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:45:
yup het schijnt aardig rond te gaan zeg lol, dat is gepost op het gesloten members gedeelte.

zegt wel weer wat over tony, iemand die een paar maanden in de guild zat en gewoon leaved heeft nog steeds acces tot member gedeelte.
Myzt bedoel je, die lul wil z'n pass niet geven en ontzegt ons dus de e-drama binnen split reality : (

[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 05-06-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al poste op de realm forums
Officer and class leaders with an aditute.
Tanks who ignore eachother.
Alot of raids with 22 ppl, huge chances on Epics.
Everything is alowed, you can leave up to 15 times you wil be re-invited anyway.
You must atleast ignore 5 other guild members to complete your trial.
Do never pass loot for others ! Skilled players will leave within 2 weeks anyway.
Class leaders who dont buff "just pull"

if you like al this then you can find the GM dontony on a chinese website probably where he is E-baying his daily gold.
Sfeer is gewoon optimaal verot. De laatste SW raids waren een drama.
4 boss tries gedaan verder 20 x gewiped op trash.
En zo onnodig |:( de ene ninja pull na de andere en geen raid leader die de boel stuurt marked en speed pulling motiveerd.
Zo gezapig en langzaam allemaal, dus dan probeer ik de boel te motiveren en te sturen.
Mensen snel aanspreken op de buffs die missen en de raid ging vandaag super snel, mede dankzij de tips die ik hem vande week had gegeven.

Maar dan vlak voor teron begint die andere tank (xau) ineens "WTF are you doing" fuck off leave my marks alone :?
het ging hier om die deathshaper die undeath summond, die gaf hij een mark om als 4e te DPS'en
Waar ik de marks zetten op Deathshaper 1 eerst, dan de 2 mage's en de 2e deathshaper was poly.

Hij veranderde dat en vervolgens stond de deathshaper dus idd undeath the summonen.
Als je dan als GM zover ben gezonken dat je dat allemaal niet ziet?

dat was dus all een moment waarop ik zeer pissig werd.
Dan vlak voor teron, roep ik dat Intelect nog mist op 1 van de hunters.
Of ik me bek niet kon houden "heb echt geen zin omdat iederee keer van jouw te horen"
Zei de andere officer (efi)

Toen was het voor mij klaar, ben de raid geleaved + guild.

Volgens Dontony is het mijn ego omdat hij een prima job dee, dat kon ik dan zogezegd niet hebben 8)7

Nah dan denk ik serieus zoveel gedaan voor de guild, van Gruul tot Illidan en 0 respect.

Zoek het maar uit dan, De guild zal niet disbanden (want tony weet gewoon niet waneer een guild kapot is) maar er zullen er nog velen volgen want goed gegearde players vind je niet op trolbane en dus is SW nog heeeel ver weg.

En dus ben ik op zoek, wil door raiden waar ik gebleven was, in SW.
Liefst op me lock dan wel maar zie wel wat er nu komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Aah, da's echt minder.....
M'n aanbod van gisteren om te rerollen en Denial te joinen op een resto/holy shammy/pally/priest geldt nog steeds btw (ebay mag ook btw ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
het blijft jammer dat ik horde speel want anders had ik nog een poging gewaagd om denial te komen helpen

alhoewel kan ze nog steeds helpen... Om zeep that is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Locks schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:00:
het blijft jammer dat ik horde speel want anders had ik nog een poging gewaagd om denial te komen helpen

alhoewel kan ze nog steeds helpen... Om zeep that is ;)
Het verleden (Inevitable, Core) heeft geleerd dat guilds pas kapot gaan als ík het zeg, en dat heb ik bij Denial nog niet gedaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SMulTiE schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:14:
[...]

Het verleden (Inevitable, Core) heeft geleerd dat guilds pas kapot gaan als ík het zeg, en dat heb ik bij Denial nog niet gedaan ^^
Hij bedoeld dat hij pewpew gaat doen naar mensen met een Denial tag :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:20:
[...]

60k?
Je doet op Curator 300% normale damage, dus dat wil zeggen dat je CoD normaal hit voor 20k. Laat ons nog zeggen dat je amplify curse gebruikt hebt, en zo 50% extra damage hebt, dan hit je CoD normaal voor een dikke 13k. Base CoD damage is 4200, en CoD krijgt +200% van je spelldamage. Jij hebt +4400 shadow damage? :p
Zelfs met een Shadowpriest zou je nog +3900 shadow damage moeten hebben om dat te halen :p
Amplify CoD -> CoS (andere lock) -> en die shadow debuff van een shadowpriest 5 keer gestacked :)
zal eens een screenie maken als ik weer kara in ga.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:19:
Leuk avondje :) Guild drama, en ik opzoek naar een nieuwe guild.

Nog Horde SW Guilds op PvP server op zoek naar een Destro Warlock?
Wat ben je toch ook een drama queen red ;). Dit zag ik dus al maanden van te voren aankomen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Gister een mega-avond gehad, naast dat onze oude MT na een break weer is begonnen met spelen afgelopen vrijdag, nu dus samen met hem een kara avond gehad.
Toen hij enkele maanden geleden stopten hadden we prince nog nooit neergelegd, netherspite hadden we nog nooit neergelegd, Aran was de reden dat we avonden lang konden wipen etc etc.

Nu gister avond, Attumen neer, Moroes in 2:30 minuut, Maiden(waren mensen aan het gearen) in 1:55min, Opera(BBW) in 3 min, Curator in 2:30 minuut(slechts 1 evocation gehad :o ), Aran in 3:30min, Chess gewoon snel, Prince in 3:30min. totale doorlooptijd 2:45uur.
Toen dus nog even naar Netherspite gerend, deze wist ons wel even weer met 2 benen op de grond te zetten, want hier hadden we nog wel even een wipe, maar 2de poging was peanuts.

Tussen de raid door steeds met onze oude MT zitten whisperen, hij was erg onder de indruk die we gemaakt hadden, zaten te geinen hoe hij onze RL en mij indertijd de instance heeft geleerd en hoe wij hem nu weer de kleine truukjes leerden.
Ook was hij onder de indruk van hoe onze efficiency was verbeterd ten opzichte van dus 3 maanden geleden, toen de meeste van ons net begonnen met raiden, wat ik persoonlijk een groot compliment vind van een oud hardcore speler.

Naast dat dit dus een 18 badges waren in slechts 3:30uur, heb ik mijn t4 head nu eindelijk.

Happy Rogue :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:36:
[...]

Wat ben je toch ook een drama queen red ;). Dit zag ik dus al maanden van te voren aankomen.
Ik een drama Queen? nah als ze tegen me poten gaan lopen schopen dan schop ik terug.
en ja dit was aan te zien komen zonder meer.

t is gewoon dat ik dingen sneller zie dan andrere, mijn snelheid ligt hoog.
Mijn inzet is hoog en hardcore to the bone zeg maar.

Het leuke is dat ik maanden geleden al een stapje terug dee en andere officers en class leaders heb aangestel (voor gesteld). die zelfde officers roepen nu hard Fuck you op en /bye op het forum.

Ze merken het wel.

En rerollen :P? bedankt voor het aanbod maar om nu weer te gaan levelen zie ik echt niet zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:49:
[...]

Ik een drama Queen? nah als ze tegen me poten gaan lopen schopen dan schop ik terug.
en ja dit was aan te zien komen zonder meer.

t is gewoon dat ik dingen sneller zie dan andrere, mijn snelheid ligt hoog.
Mijn inzet is hoog en hardcore to the bone zeg maar.

Het leuke is dat ik maanden geleden al een stapje terug dee en andere officers en class leaders heb aangestel (voor gesteld). die zelfde officers roepen nu hard Fuck you op en /bye op het forum.

Ze merken het wel.

En rerollen :P? bedankt voor het aanbod maar om nu weer te gaan levelen zie ik echt niet zitten :P
Hmhm, inderdaad jammer dat ze nu doen alsof het zonder jou ook was gelukt, prolly not. Och ik mis het WoW niet echt, dus heb nog geen interesse om STERF weer te joinen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:53:
[...]

Hmhm, inderdaad jammer dat ze nu doen alsof het zonder jou ook was gelukt, prolly not. Och ik mis het WoW niet echt, dus heb nog geen interesse om STERF weer te joinen.
Tuurlijk mis je al die drama wel :P dus hoop, koop een subscription :P kan je op het tankstation tenminste ook grinden tussen het helpen van de klanten door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh en btw trollie ik kan wel wat regelen voor je hoor op dat forum, whisper me maar ingame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:01:
[...]

Tuurlijk mis je al die drama wel :P dus hoop, koop een subscription :P kan je op het tankstation tenminste ook grinden tussen het helpen van de klanten door :+
Ghehe, tried.. but died. Gooi me account weer open bij de Lich King denk ik, maar ff naar de 80 knallen en kijken of er wat leuke dingen bij komen. Dan is de zomer toch ook al voorbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje,

Gisteren laat pas thuis, 12 uur maar toch even ingelogd op die lock van me.
De build gebruikt van Stefanass, Demo dus en wow :9~
Ik wist dat de dailies sneller zouden gaan als op me restodruid :+ maar dit speelde erg lekker.
Zit op 55 Spellhit... Bagger slecht :D. Word ik vanzelf wel alsk door kara loop :P ( Met guildies die badgeruns houden en zelf al bij Vashj en Kael zitten 8)7 ).

Ook van 492 Spelldmg... Hehehhee.. Heb de lock niet gegeared niks.... Na 70 was het even een stop
Naar de 618 en crits liggen dik hoger..

Thanx Stefannass^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Zjanzjak schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:19:
Moest gister rollen voor een plaatsje in BT, helaas, dus maar beetje dailies doen in SMV en meeluisteren op vent. Hoorde ik ze al een paar keer een nieuwe s'priest (uit Dennism zijn guild over komen waaien) aanspreken op het niet gebruiken van consumables. Vond hij niet zo nodig enzo, naja, Naj ging in 1 keer neer, bij Supremus hadden ze nogal pech, 1% wipe, dus de rl nog tegen die gast, kijk als jij misschien nou die consumable had genomen wastie misschien net wel neer gegaan, maar nee, hij vond het niet nodig en bovendien had hij eigenlijk geen zin om te farmen voor consumables of ze te kopen van AH -----> gkick. _/-\o_

Gelijk op vent; Fury you wanna come to BT?
Sure!

Mijn vaste dps-groep (shammy, 2 rogues en feral druid) ook weer blij, battleshout erbij.
Supremus in 1 keer neer, Shade of Akama ook en toen was het helaas al weer tijd om te stoppen in BT.
Weer dropte die dps-neck van Sup, shammy met meer dkp, nou goed, volgende keer istie echt van mij! Heb nu meeste dkp van de rest. ;)
Als nieuwe member zorg je toch dat je dat bij hebt en gebruikt. Als je dat nu als oud member ooit zegt omdat je vind dat je dat in bt niet hoeft te doen.(ik gebruik wat elixirs in bt ipv flask). Daarnaast weet ik niet hoe de status is van jullie guild, maar bij ons is iedereen 99% van de gevallen flasked of iig potted.

Gisteren nog kara gedaan op mijn warrior, nou ja 2 bosses, want ik dacht dat de guild wel naar twins ging, bleken ze naar bt te gaan na felmyst. Ok, dus ik had net gezegd dat ik wel even zou helpen, wordt ik gesummoned, was het van: hmm guild gaat naar bt, en ik moet loot hebben van akama, dus daar moet ik zo naartoe. Ik had ze al ge waarschuwd dat het kon gebeuren, maar had het niet verwacht...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:05:
Dagboekje,

Ik wist dat de dailies sneller zouden gaan als op me restodruid :+ maar dit speelde erg lekker.
Zit op 55 Spellhit... Bagger slecht :D. Word ik vanzelf wel alsk door kara loop :P ( Met guildies die badgeruns houden en zelf al bij Vashj en Kael zitten 8)7 ).

Ook van 492 Spelldmg... Hehehhee.. Heb de lock niet gegeared niks.... Na 70 was het even een stop

Thanx Stefannass^^
ik weet niet hoe veel badges je nu hebt. maar je zou kunnen sparen voor 100 stuks en dan die Spell Hit - chest kopen. enorme upgrade.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit NOG op 0...
Morgen is er een Kara run waar ik dus mee mag^^
Heb deze char, denk 3 geleden na 70 geleveled en me flymount gekocht en daarna heeft ie in de ijskast gestaan..

Denk dat ik voor die Neck ga van SSO... En wat PVE Pieces.. Normal/Kara oid..

Op me druid werd het spelen saai, elke keer farm dit dat grinden en dus ff afwisseling^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:36:
En dus ben ik op zoek, wil door raiden waar ik gebleven was, in SW.
Liefst op me lock dan wel maar zie wel wat er nu komt.
Guardians Clan, Boulderfist.
Wij zoeken nog een T6 geared lock.
Kalecgos en Brutallus neer in SWP.
Internationale guild, meeste members 25+.

www.guardiansclan.com

Kiek moar ehm of het je wat lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:37:
[...]

www.guardiansclan.com

Ziet er goed uit, is dat een PvP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:56:
[...]

[...]

Jij bent geen T6 geared lock, LoL
Wel jammer dat SR zo goed als dood is, eens kijken of er wat te shoppen valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:00:
[...]

[...]

Jij bent geen T6 geared lock, LoL
Wel jammer dat SR zo goed als dood is, eens kijken of er wat te shoppen valt :P
lol?
1253 sh dmg
hit capped, 22.63% crit unbuffed

Moet nog wel wat gear bij natuurlijk, paar upgrades en zit richting de 2k DPS

gister 1700 DPS op teron

T6 helm and gloves

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Trollbane&n=redfear

dat noem ik T6 gegeared

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

www.guardiansclan.com

http://gernot-koenig.com/phpbb3/viewtopic.php?f=3&t=346

pro, kan niet anders zeggen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah k ziet er goed uit, maar dit noem je geen t6 maar tailoring/za/Boj/Heroic MGt gear met toevallig 2 drops uit Mh >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 20:42
Sandor Scheffer schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:44:
@MrHuge

laten we beginnen met dat iedere tree zijn voor en nadelen heeft en de een niet beter is dan de andere :)

waar het verschil tussen trees inzit is:
1 de learning curve om de speelstijl in de vingers te krijgen
2 te geschiktheid voor bepaalde situaties (pvp, solo, part, raid, etc.)
3 scaling met gear

ad1
- destro is super makkelijk wat learning curve betrekt
- affliction is al een stuk lastiger, voor solo play moet je de kunst van het multi-dotten en drain tanken wel gaan beheersen (als je de mobs 1 voor 1 doet dan is affliction niet zo erg sterk)
- demo is zowel super makkelijk als het lastigste te leren, makkelijk in de zin dat je met solo play lekker je pet kan laten tanken en jij op je dooie gemakje mobs kan killen, erg moeilijk in de zin dat om demo op zijn best te spelen je erg veel micro-management van je pet moet doen en ook relatief veel spells gebruikt

ad2
Als je gewoon wat casual instances wil doen, dailies en misschien zelf wat 10 man raids dan zijn alle trees prima geschikt. Enige waar je op moet letten met Felguard is dat hij geen CC breekt en dat je pet niet doodgaat natuurlijk.

ad3
- demo scaled (hoe sterk je bent verandert relatief het minste met het niveua van je gear) het slechtste met gear, in jouw geval betekent dat demo een hele goede optie is
- destro scaled het beste met gear, wat voor jou met relatief slechte gear betekent dat het niet zo best is
- affliction zit er tussen in

Dus: afflicition en demo zijn voor jou beide een goede optie, neem degene die het leukste voor je is :)

om iets verder op dat scalen in te gaan, bij deze een lijstje met de ranking (mijn mening) van de 3 trees per niveau waar je op speelt

lvl 70 greens: demo > affliction > destro
green/blue: demo > affliction > destro
full blue: demo > affliction > destro
blue/epic/Kara: demo/affliction > destro
epic ZA/T4: demo/affliction > destro
T5: affliction/destro > demo
T6 en verder: destro > afflcition > destro

als je dus puur naar de gear scaling kijkt kan je het beste als demo beginnen, nadat je Kara cleared switchen naar affliction en als je aan redelijk aan het einde van T5 komt een switch maken naar destro
Hier ben ik wel mee eens ja :)

Ik zelf ben Affliction, mijn guild raid nu mh en ssc, en affliction bevalt prima. Naast mij als affliction hebben we nog een aantal demon en destruction locks in guild.

De rede dat ik affliction kies, is omdat het ik kan combineren met PVP en PVE, dus voor 2v2 arena hoef ik niet te respecen. Verder vind ik Affliction ook leuk spelen. ( ik ben alleen dem geweest van 0 -70).

Maar ik zou ook rekening houden als je spec gaat kiezen in een raid guild, kijk wat je guild wil en wat de andere locks in je guild hebben. Ik heb begrepen dat een afflcition lock een boost geeft aan des locks. ( door dots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ja dat was de beste apply die ik samen met een vriend heb gestaged ^^.
Hij had net een green geared druid klaar, en we hebben de hele conversatie door babelfish laten translaten, waarbij we probeerden te zorgen dat dat progje zo veel mogelijk in de war raakte.
Ik ben die schwarzy :)
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:08:
[...]

lol?
1253 sh dmg
hit capped, 22.63% crit unbuffed

Moet nog wel wat gear bij natuurlijk, paar upgrades en zit richting de 2k DPS

gister 1700 DPS op teron

T6 helm and gloves

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Trollbane&n=redfear

dat noem ik T6 gegeared
Gear is goed genoeg imo, tevens doen we vaak nog wel of een BT of een MH gearing raid per week.
Het is idd een pvp-server.

[ Voor 46% gewijzigd door FireAge op 05-06-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:16:
Ah k ziet er goed uit, maar dit noem je geen t6 maar tailoring/za/Boj/Heroic MGt gear met toevallig 2 drops uit Mh >:)
Cloak = best ingame MH drop
Wrist van shade = BT
Belt of blasting = best ingame, alleen anhertons nose is mischien beter.

Mag ji het geen T6 vniden qua stats doe ik niet veel onder voor T6 locks en al helemaal niet wat DPS betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:24:
[...]

Wrist van shade = BT

Mag ji het geen T6 vniden qua stats doe ik niet veel onder voor T6 locks en al helemaal niet wat DPS betreft.
Belt of the Malefic O-)
Noose is alleen beter als je de hit niet nodig hebt, denk dat netto de BoB over het algemeen beter uit de bus komt dan de noose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:24:
[...]

Wrist van shade = BT

Toch doe ik wel 400 dps meer op teron hoor ;p

Edit: cloak of the illidari council toch stuk beter als je bij een shaman zit hoor (als je hitcapped bent zoals jij) ^^

[ Voor 13% gewijzigd door HolyCorn op 05-06-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:34:
[...]

Belt of the Malefic O-)
Noose is alleen beter als je de hit niet nodig hebt, denk dat netto de BoB over het algemeen beter uit de bus komt dan de noose.
ja SW T6 /kwijl

das waar er zijn nu weer beter items, klote WoW ook houd het dan nooit op !!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Thanx Stefannass^^
Ook @Stefanass:
Ik zit toch nog wat te twijfelen over de build van Stefanass als het gaat om het doen van dailies en de efficiëntie m.b.t. downtime. Met mijn huidige build kill ik een mob als volgt:
  1. Felguard erop af
  2. CoA
  3. Corr
  4. Immolate
  5. Life tap (waarna ik bijna weer op full mana zit)
  6. Drain life
  7. Als mob daarna nog niet dood is nog ff wanden of als m'n mana wat aan de lage kant is rank 1 Drain Soul vlak voor hij doodgaat zodat ik weer wat mana terugkrijg
Is niet super mana efficiënt omdat de DoT's nooit helemaal aflopen, maar ik heb een mob super snel neer en ben daarna meestal bijna op full health/mana, dus ik hoef nooit te eten en al helemaal nooit te drinken. Wel moet ik af en toe ff m'n Felguard healen met een bandage of Health Funnel, maar dat gaat veel sneller dan eten/drinken. Heb je met die build van Stefanass niet wat meer downtime als je dailies doet?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skip COA en Immolate iig die doe ik niet
Ik stuur me Felguard er op af... Corruption CoS En SB Spammen.. 3x issie dood..
Dat voor 10x. .Dan ff je Felguard healen,daarna jezelf met lifedrain.. Rinse and Repeat
20 minuutjes gedaan gister en op de 2 Flyquesten na alle dailies af in SSO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
ik kwam een leuk linkje tegen:

http://www.aoedipus.net/

best geinig gedaan :) (but nothing can beat the real deal)

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Regel goede gear (veel spelldmg) met de 3/3 tailroring set. SL / Corruption / CoA volgende target, herhalen, en ondertussen door blijven rennen naar het volgende target. Laat ze maar op je in meppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Spelen er hier eigelijk meer Enhancement Shamans die ook raiden? Lees zo weinig over deze spec op level 70. :/

Maar goed, ik heb sinds gister een paar foutjes in mijn build ondekt waardoor ik belaggelijk veel hit rating nodig had om capped te worden. Dit was mijn build. Nu wil ik 1 punt bij Reverberation weghalen om Dual Wield Specialization vol te krijgen. Volgens WoWWiki heb ik dan aan 47 hit rating genoeg om capped te worden. Ik heb momenteel 79 hitrating dus zou ik dan al overcapped zijn? Ook zegt WoWWiki dat als ik Nature Guardiance vol heb ik 0 hitrating nodig heb om capped te zijn. Deze stats zou ik dan beter in crit / haste / expertise kunnen gooien lijkt mij...

Maar ik blijf liever bij deze build omdat ik op deze manier nooit OOM ga doordat ik af en toe gratis Shocks heb, wat extra crit change heb als ik een spell crit en meer damage door m'n spells. De DPS die ik doe mag ik zeker niet over klagen want sta vaak nummer 1 met DPS maar merk gewoon dat ik in Kara op een boss best veel mis dus de DPS kan nog meer omhoog als ik capped ben maar moet ik dit vanuit m´n talents doen of via stats op m'n gear?

Als ik trouwens een Enhancement Shaman build zie dan zie ik deze toch vaak richting de Reso kant gaan ipv Elemental. Mij leek dit als DPS zijnde minder goed doordat je dan toch iets minder DPS doet.

Vind het maar lastig allemaal en zo merk ik toch wel weer dat ik nog een hele boel te leren heb over dit geweldige spel :P

Graag jullie ervaringen / meningen hier over :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Om even van de PvE af te wijken, ben ik wel benieuwd wie er actief PvP'ed en met welke teamsetup in arena.

Ikzelf speel Pally/Warrior in 2 man (Ik ben de pally) en Warrior/Rogue/Priest in 3 man (Speel de warrior)

Beide teams zijn nieuw, en zijn samengesteld met vrienden, waardoor we niet de meest ideale setups hebben.

Dus, wat zijn jullie teams en waar heb je moeite mee, wat zijn de tactics die jullie gebruiken voor 2 man bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
De link die je geeft zegt dat je dan alleen hitcapped bent voor specials, en niet voor je white damage. Hou daar rekening mee. :) Standaard enhancement build is iets in deze richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 19:18
ActualFantasy schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:13:
Om even van de PvE af te wijken, ben ik wel benieuwd wie er actief PvP'ed en met welke teamsetup in arena.

Ikzelf speel Pally/Warrior in 2 man (Ik ben de pally) en Warrior/Rogue/Priest in 3 man (Speel de warrior)

Beide teams zijn nieuw, en zijn samengesteld met vrienden, waardoor we niet de meest ideale setups hebben.

Dus, wat zijn jullie teams en waar heb je moeite mee, wat zijn de tactics die jullie gebruiken voor 2 man bijvoorbeeld.
2vs2 - Holy pala & SL SL Lock

3vs3 - Holy Pala & SL SL Lock & Disc Priest

5vs5 - Holy Pala & SL SL Lock & Disc Priest & Retri Pala & Resto Druid

Hebben wel is problemen in 2vs2 met sommige teams , maar kan je wel wat tips geven

als je tegen een lock vecht (kill his pet first )
als je tegen een hunter speeld (kill his pet first )

Downlaod een Arena addon die ziet tegen wie je vecht en je verteld welke class / spec het is zodat je weet wat te moet doen..

Pala en Warrior kan goed zijn maar ook zwaar irritant als je tegen bv Druid en Mage speeld of Disc priest en Lock..

Waar heb je zelf problemen mee en welke rating speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Exitium schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:15:
De link die je geeft zegt dat je dan alleen hitcapped bent voor specials, en niet voor je white damage. Hou daar rekening mee. :) Standaard enhancement build is iets in deze richting.
Oja ik zie het :)
Moet dus toch 300 hit rating zien te krijgen als ik Natuare Guardiance erbij neem of 347 zonder om capped te worden. Maar mijn DPS komt toch grotendeels van WF, Stormstrike en Earth Shock dus dan zou ik met mijn huidige build goed zitten?

[ Voor 13% gewijzigd door Radiance op 05-06-2008 12:24 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik gok dat ze de resto kant opgaan ivm 3 punten in "Nature's Guidence" = 3% meer hit op je melee attacks en spells en "Totemic Mastery" waardoor de totems een range van 30 yards hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 04-09 10:39
Mektheb schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:20:
[...]

2vs2 - Holy pala & SL SL Lock

3vs3 - Holy Pala & SL SL Lock & Disc Priest

5vs5 - Holy Pala & SL SL Lock & Disc Priest & Retri Pala & Resto Druid

Hebben wel is problemen in 2vs2 met sommige teams , maar kan je wel wat tips geven

als je tegen een lock vecht (kill his pet first )
als je tegen een hunter speeld (kill his pet first )

Downlaod een Arena addon die ziet tegen wie je vecht en je verteld welke class / spec het is zodat je weet wat te moet doen..

Pala en Warrior kan goed zijn maar ook zwaar irritant als je tegen bv Druid en Mage speeld of Disc priest en Lock..

Waar heb je zelf problemen mee en welke rating speel je?
Oowh, we hebben nog nergens problemen mee, want we spelen rond de 1500, ik heb zelf full gear zonder de shoulders/weapons, maar mijn warrior is een fresh lvl 70 ;) Die loopt met minder dan 200 resillience rond. We waren gezakt tot onder 1400 3 weken terug maar elke week krijgt hij er een honor item bij, en volgende week zijn eerste arena item. Inmiddels weer terug boven de 1500, omdat hij wat honor gear heeft inmiddels en gsiteren Stormherald gemaakt.

Ik voorzie niet veel problemen behalve met de drain teams. Lock/Druid en Hunter/Druid bijvoorbeeld. Het grootste probleem is denk ik het goed uitvoeren van de LoS-game. als een pally is dit zo belangrijk door de vele mogelijkheden om mij te silencen/drainen.

Met pally /warrior kun je veel slechte combos treffen, maar ik speel liever met bekenden dan met iemand die je niet kent maar toevallig een beter combo is voor je.

Daarentegen, Druid/Melee is weer makkelijker omdat de druid niet wegkomt door Justice.

We maken alelbei gebruik van Proximo, dat is eigenlijk de enige addon die we gebruiken, en 1tje voor een focus frame. dat is alles eigenlijk.

Mijn warrior : Ambeon

Mijn Paladin : Ayreon

[ Voor 11% gewijzigd door ActualFantasy op 05-06-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Totemic Mastery lijkt mij wat minder boeiend omdat ik nu toch altijd bij de melee in de group zit dus we staan toch met z'n alle vrolijk om een mob heen te springen dus we blijven wel binnen de 20 yard die ik nu heb voor m'n totems.
Over die Nature Guardiance twijfel ik dus nog

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 05-06-2008 12:28 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
DnB-Terrorists schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:09:
Spelen er hier eigelijk meer Enhancement Shamans die ook raiden? Lees zo weinig over deze spec op level 70. :/

Maar goed, ik heb sinds gister een paar foutjes in mijn build ondekt waardoor ik belaggelijk veel hit rating nodig had om capped te worden. Dit was mijn build. Nu wil ik 1 punt bij Reverberation weghalen om Dual Wield Specialization vol te krijgen. Volgens WoWWiki heb ik dan aan 47 hit rating genoeg om capped te worden. Ik heb momenteel 79 hitrating dus zou ik dan al overcapped zijn? Ook zegt WoWWiki dat als ik Nature Guardiance vol heb ik 0 hitrating nodig heb om capped te zijn. Deze stats zou ik dan beter in crit / haste / expertise kunnen gooien lijkt mij...

Maar ik blijf liever bij deze build omdat ik op deze manier nooit OOM ga doordat ik af en toe gratis Shocks heb, wat extra crit change heb als ik een spell crit en meer damage door m'n spells. De DPS die ik doe mag ik zeker niet over klagen want sta vaak nummer 1 met DPS maar merk gewoon dat ik in Kara op een boss best veel mis dus de DPS kan nog meer omhoog als ik capped ben maar moet ik dit vanuit m´n talents doen of via stats op m'n gear?

Als ik trouwens een Enhancement Shaman build zie dan zie ik deze toch vaak richting de Reso kant gaan ipv Elemental. Mij leek dit als DPS zijnde minder goed doordat je dan toch iets minder DPS doet.

Vind het maar lastig allemaal en zo merk ik toch wel weer dat ik nog een hele boel te leren heb over dit geweldige spel :P

Graag jullie ervaringen / meningen hier over :)
zucht... nooit maar dan ook NOOIT in de elemental tree gaan als Enhancement shaman. Je moet klappen geven, en niet shocken of lighting bolts schieten... 70-80% van je attacks zijn normal attacks + WF + SS. http://www.wowhead.com/?talent=hZxV0diMsAuqoxbez Dit is de build die je wil hebben in instances en raids.
Ga aub het volgende lezen over enh shamans http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement/
Waarom doen mensen nooit onderzoek.... je hebt zeker ook 2 snelle wapens?
Als je een link naar je armory post kan ik is ff kijken of ik je ergens kan helpen :)

Als je als enh shaman bovenaan de dps lijst staat dan ben ik heel erg benieuwd met wat voor mensen je raid :). je bent een hybrid class en die zal ALTIJD minder dps doen dan een pure dps class (zie mage, warlock, rogue, hunter met uitzondering een dps warrior)

flame shock zal ook meer dmg doen dan earth shock over het algemeen. Je rotatie is dan ook:
SS, flameshock, earthshock, SS

kijk ook op http://www.maxdps.com/shaman/enhancement.php en zie wat voor gear je kan gebruiken.

Str > Crit > Hit
Haste en expertise zal je nog niet krijgen als je alleen Kara doet maar die zijn ook super. Tip, ga sparen voor badges en koop die loot. Die 2 103 dps wapens zijn de beste die jij nu kan krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 05-06-2008 12:40 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Punten in anticipation zijn optioneel, kunnen ook in improved ghost wolf of zelfs in guardian totems. Punten in totemic focus kun je ook in tidal focus proppen, heb een tijdje geleden ergens (geloof EJ) gelezen dat dat een verschil is van een paar mp5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Exitium schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:40:
[...]

Punten in anticipation zijn optioneel, kunnen ook in improved ghost wolf of zelfs in guardian totems. Punten in totemic focus kun je ook in tidal focus proppen, heb een tijdje geleden ergens (geloof EJ) gelezen dat dat een verschil is van een paar mp5.
ja, maar who needs imp ghostwolf als hij gaat raiden. een dodge bij aggro pullen kan altijd lekker zijn. en als je mana tekort komt als enh shaman, dan moet je je gaan afvragen wat er fout gaat.....
how w8 even. jij gaat ook nog eens lekker staan healen als enhancement shaman.... juist....

[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 05-06-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Naja dat onderzoek ben ik nu dus mee bezig ;)
Ben net 3 maandjes bezig met WoW en dit is dus ook m'n eerste char op level 70 dus vond dat ik zelf al een aardig eind ben gekomen.
En nee ik heb géén snelle wapens ;)

Lightning bolts cast ik inderdaad nooit maar shocks doe ik toch om de 5,2 seconden...Deze critten nu ook wel leuk rond de 1900 en zonder crit kom ik vrijwel altijd rond de 1k dus dacht dat dit toch wel een toevoegende waarde gaf aan mijn totale DPS aangezien SS ook m'n Earth Shock weer een kleine boost geeft.

Maar bedankt voor je reactie ik ga dat artiekel maar eens even heel gauw lezen :)

Hier nog een link naar m'n char
thewizard2006 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:36:
[...]
Die 2 103 dps wapens zijn de beste die jij nu kan krijgen.
Heb er al 1 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 05-06-2008 12:52 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

ImdaMned schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:53:
Regel goede gear (veel spelldmg) met de 3/3 tailroring set. SL / Corruption / CoA volgende target, herhalen, en ondertussen door blijven rennen naar het volgende target. Laat ze maar op je in meppen :)
Ik neem aan dat je het hier uitgaat van een Affli build. SL is een talent uit de Affli tree. Ik had het over de Demonology build (zónder SL dus) van Stefanass. Het lijkt me dat die SL wel een sleutelspell is voor deze tactiek...

Edit: De beschreven tactiek (zonder SL dan) pas ik ook toe bij meerdere mobs, alleen loop ik zelf niet rond, dat laat ik m'n Felguard doen :), dan kan ik ondertussen rustig Drain Life doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dricus op 05-06-2008 12:59 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
thewizard2006 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:41:
[...]

ja, maar who needs imp ghostwolf als hij gaat raiden. een dodge bij aggro pullen kan altijd lekker zijn. en als je mana tekort komt als enh shaman, dan moet je je gaan afvragen wat er fout gaat.....
how w8 even. jij gaat ook nog eens lekker staan healen als enhancement shaman.... juist....
Ben geen shaman. :p Maar er zijn naarmate je verder komt qua raiden nog wel wat gevechten waar een enhancement shaman of ret pala zichzelf even in leven moet houden. Paar man die doomfire pakken @ Archi, rain of fire @ Azgalor, ghost debuff hebben en wat shadowbolts op je krijgen terwijl je op je death spot bent @ Teron. Zie onze shamans en pala's nog best eens een healtje casten in dat soort situaties, en als je normaal gesproken nooit manaproblemen hebt, ben je beter af met de puntjes in tidal focus voor die keer dat je de mana wél sneller kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:53:
jij snapt het ;)
Lekker mobs dotten en rondrennen, tegen de tijd dat ze jou beginnen te raken zijn ze dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 20:42
als je met meerder mobs tegelijk bezig bent, allenaal met sl en ander dots dotten, daarna drainlife tanken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
DnB-Terrorists schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:46:
Naja dat onderzoek ben ik nu dus mee bezig ;)
Ben net 3 maandjes bezig met WoW en dit is dus ook m'n eerste char op level 70 dus vond dat ik zelf al een aardig eind ben gekomen.
En nee ik heb géén snelle wapens ;)

Lightning bolts cast ik inderdaad nooit maar shocks doe ik toch om de 5,2 seconden...Deze critten nu ook wel leuk rond de 1900 dus dacht dat dit toch wel een toevoegende waarde gaf aan mijn totale DPS aangezien SS ook m'n Earth Shock weer een kleine boost geeft.

Maar bedankt voor je reactie ik ga dat artiekel maar eens even heel gauw lezen :)

Hier nog een link naar m'n char
Ok, dat verklaard al een hoop :)
voor je hit wil je ongeveer op 130 zitten. Alles daarboven is mooi meegenomen. Socket alles met 8 Str. behalve als je eventueel een leuke socketbonus eruit kan halen, gooi er dan 4STR + 4 crit rating in.
Als metagem wil je 12agi + 3% crit (relentless earthstorm diamand dacht ik) maar zorg eerst voor een fatsoenlijk hoofddeksel :).
Je kan je hoofd enchanten met een rep enchant van Cenarion expedition
neck is aardig, maar probeer de neck van Exalted SSO te krijgen, die is erg goed
shoulders: genoeg betere te krijgen bijv tier 4 van Gruul of de pvp shoulders Gladiator's Linked Spaulders
cloack: voor wat je nu doet is dit een goede cloack. je kan een +12 agi enchant erop zetten
chest: leuke chest, ga heroic Mgt doen voor Tunic of the Ranger Lord of Hauberk of the War Bringer
Bracers: goede bracers MAAR zet een eern 8STR gem in. die mana is echt totaal useless + enchant met 12STR ipv 24 AP. Str scaled mee als je BoK hebt.
gloves: goede gloves
waist: de vindicator linked girdle (pvp) is erg goed.
pants: stop overal 8 Str in. betere broek kan je halen met badges of je moet tier 5/6 content ingaan. je kan een iets beter halen in heroic arca of karazhan [Rip-Flayer Leggings]
boots: 12agi enchant en [Ferocious Swift-Kickers] of [Fiend Slayer Boots] uit karazhan, maar beter is nog [Vindicator's Linked Sabatons]
ringen: zijn goed
trinkets: kan je een hoop kanten nog op. De beste voor jou atm zijn [Dragonspine Trophy] en [Shard of Contempt] maar ook [Bloodlust Brooch] met badges of heroic Mech [Abacus of Violent Odds] of black morass [Hourglass of the Unraveller]
wapens: main prio ga voor de right fist en zet daar ook mongoose op.
totem: beste ingame atm

ik hoop dat je er wat aan hebt. kijk anders ook ff bij mij:
http://armory.wow-europe....xml?r=Emeriss&n=Gondorath
ben van pvp recentelijk overgestapt naar pve, vandaar nog de nodige pvp gear :)

@ Exitum
Ben geen shaman. Maar er zijn naarmate je verder komt qua raiden nog wel wat gevechten waar een enhancement shaman of ret pala zichzelf even in leven moet houden. Paar man die doomfire pakken @ Archi, rain of fire @ Azgalor, ghost debuff hebben en wat shadowbolts op je krijgen terwijl je op je death spot bent @ Teron. Zie onze shamans en pala's nog best eens een healtje casten in dat soort situaties, en als je normaal gesproken nooit manaproblemen hebt, ben je beter af met de puntjes in tidal focus voor die keer dat je de mana wél sneller kwijtraakt.

Ik zeg ook niet dat je nooit mag healen. ik heal mezelf genoeg en af en toe ook een chainheal oid. En dat heeft niets te maken met hoever je bent met raiden (bijv netherspite shadowdmg in kara, dot van moroes, flame patch van netherbane, wapens van Prince etc). Ik zeg alleen dat je als enh shaman totaal geen mana problemen mag hebben om de volgende redenen:
shocken alleen als je Shamanistic focus op hebt (is bijna altijd up)
als je low on mana bent Shamanistic rage = full mana terug
Mana potions
Paladin moet blessing of wisdom gebruiken
shadowpriest VT (ligt uiteraard wel aan groep)
spellsurge (ligt uiteraard wel aan groep)
stop met shocken want dat is weinig dps verlies
gebruik totemic recall vlak voordat alle totems expiren

Totemic focus is ook niet nodig maar je hebt dat nodig om Naturé;s guidance en totemic mastery te krijgen

Owja, nog een leuke fact om GEEN elemental devastation te nemen. De kans dat je een crit krijgt met een spel is ongeveer 5% ofwel 1 op de 20 shocks geeft die kans. uitgaande dat je elke 6 sec dit doet kan je elke 1:20 deze proc krijgen. Hierbij is je hitrating 0 waardoor deze kans nog kleiner wordt. Op elitest jerks staat hier ook een mooi stukje over

[ Voor 24% gewijzigd door thewizard2006 op 05-06-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
thewizard2006 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:07:
Totemic focus is ook niet nodig maar je hebt dat nodig om Naturé;s guidance en totemic mastery te krijgen
Volgens mij zijn we het zo goed als eens, op deze regel na. :p Je hebt het niet 'nodig', aangezien je je puntjes ook in tidal focus (talent erboven, heals zijn 5% goedkoper) kan stoppen. Enige wat ik probeer te zeggen is dat dat een betere keuze is, zolang je geen manaproblemen hebt met je normale rotatie en het up houden van je totems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
Proest.

Everybody is replacable, even you. ;)
MrVegeta schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:53:
[...]

Hmhm, inderdaad jammer dat ze nu doen alsof het zonder jou ook was gelukt, prolly not.
Hoe imba iemand ook is, dit is wel erg vergaand. Tuurlijk, de inbreng kan heel groot zijn maar of iets wel of niet lukt van 1 persoon afhankelijk is, nee sorry, dat gaat er bij mij niet in.

Hoe dan ook, veel succes bij het vinden van een nieuwe guild rooieziel. Komt vast wel goed.
Kevinp schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:25:
[...]

Als nieuwe member zorg je toch dat je dat bij hebt en gebruikt. Als je dat nu als oud member ooit zegt omdat je vind dat je dat in bt niet hoeft te doen.(ik gebruik wat elixirs in bt ipv flask). Daarnaast weet ik niet hoe de status is van jullie guild, maar bij ons is iedereen 99% van de gevallen flasked of iig potted.
Lijkt me ook, buiten dat, als je ergens nieuw bent dan hou je, zeker int begin, wel je gemak, deze meneer niet.
Bij ons MOET iedereen flask'd (of 2 elixers) zijn en je MOET consumables nemen. De pest is dat de raidleader die dat vroeger echt altijd checkte, gestopt is en er nu af en toe zo'n check gedaan wordt. En ze ook aannamen, ach die gast komt uit een goede guild (Dennism zijn guild staat 'hoger' dan het onze) hij zal het vast wel weten en het zal een incident zijn. Tot dat akkefietje bij Supremus dus....

Maar goed, leuk verhaal, hij is toch gekicht, life goes on, volgende raid gaan we Teron weer eens kietelen waarschijnlijk. Of MH, een zut mensen wil de tiertoken van de 4de baas nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Exitium schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:20:
[...]

Volgens mij zijn we het zo goed als eens, op deze regel na. :p Je hebt het niet 'nodig', aangezien je je puntjes ook in tidal focus (talent erboven, heals zijn 5% goedkoper) kan stoppen. Enige wat ik probeer te zeggen is dat dat een betere keuze is, zolang je geen manaproblemen hebt met je normale rotatie en het up houden van je totems.
soort van. maar zolang je geen mana problemen hebt hoeven je heals ook niet goedkoper te zijn :)
daarbij ben je continue totems aan het plaatsen, trust me :P zeker als je via het WF totem + agility totem principe werkt. of als je bepaalde totems elke keer moet recallen (bijv searing totem ivm aggro tijdens transities) of je dure magma of fire nova totem.
Maar dit is eigenlijk geen dps kwestie, maar het afstemmen op je raid en je groep voornamelijk. Dus we zijn het soort van eens ja :) er is voor beide wat te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Bedankt daar kan ik wat mee! :*)

Die head enchant heb ik bijna. Moet nog 1k rep ongeveer :)
Over die gems in me legs: dat waren "gratis" gems uit heroics.
De enchant op me bracers heb je gelijk in dat weet ik maar heb op het moment even wat minder gold omdat ik JC beetje aan het boosten ben en deze enchant kon ik gratis halen bij de Aldor :)

Wat die talent build betreft, ik zou zelf nooit m'n puntjes in Improved Weapon Totem stoppen omdat ik dan de Agi mis loop van Grace of Air en Flame Tongue werkt niet niet boven op WF dus zet een Searing Totem neer als alle CC weg is dus zie de meer waarde niet van die talent. Nou lees ik in dat artiekel wat je net poste dat als ik in een melee groep zit ik WF totem neer zou moeten zetten maar kunnen deze niet beter wat meer Agi gebruiken waar ik zelf ook nog wat aan heb? Ik zat zelf dan meer aan deze build te denken.

Ik ga het allemaal nog eens even rustig door lezen en jou char ook even goed bekijken :)
Nogmaals bedankt voor alle info!

Edit:
De party van onze vaste raid group waar ik in zit bestaat btw uit druid tank, prot warrior, ik, reso druid en een hunter of rogue. Vandaar ook mijn keuze voor meer Agi

[ Voor 17% gewijzigd door Radiance op 05-06-2008 13:42 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
DnB-Terrorists schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:37:
Nou lees ik in dat artiekel wat je net poste dat als ik in een melee groep zit ik WF totem neer zou moeten zetten maar kunnen deze niet beter wat meer Agi gebruiken waar ik zelf ook nog wat aan heb?
In een echte melee group (dus met warriors, rogues, ret pala's) geldt WF > all. Het enige wat agi totem voor deze classes op offensief gebied doet, is het geven van een paar procent extra crit. De DPS boost die ze daardoor krijgen, weegt bij lange na niet op tegen de boost van WF. Ferals en hunters hebben niets aan WF, voor hen is agi beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 05-06-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
DnB-Terrorists schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:37:
Bedankt daar kan ik wat mee! :*)

Die head enchant heb ik bijna. Moet nog 1k rep ongeveer :)
Over die gems in me legs: dat waren "gratis" gems uit heroics.
De enchant op me bracers heb je gelijk in dat weet ik maar heb op het moment even wat minder gold omdat ik JC beetje aan het boosten ben en deze enchant kon ik gratis halen bij de Aldor :)

Wat die talent build betreft, ik zou zelf nooit m'n puntjes in Improved Weapon Totem stoppen omdat ik dan de Agi mis loop van Grace of Air en Flame Tongue werkt niet niet boven op WF dus zet een Searing Totem neer als alle CC weg is dus zie de meer waarde niet van die talent. Nou lees ik in dat artiekel wat je net poste dat als ik in een melee groep zit ik WF totem neer zou moeten zetten maar kunnen deze niet beter wat meer Agi gebruiken waar ik zelf ook nog wat aan heb? Ik zat zelf dan meer aan deze build te denken.

Ik ga het allemaal nog eens even rustig door lezen en jou char ook even goed bekijken :)
Nogmaals bedankt voor alle info!
ik snap wat je bedoelt (dat had ik ook in het begin).
jij hebt ALTIJD windfury imbue op BEIDE wapens. dat is gewoon een must. Als je solo bezig met zet je inderdaad je Agility totem neer. Je kan namelijk niet WF imbue + WF totem tegelijk hebben. en 2x flametongue + WF totem < 2x WF imbue + agi totem.
Zit je echter in groepen dan buff je die meer met WF totem (zeker als hij improved is). let wel op dat het specifieke groepen zijn. Op elitest jerks staat een mooie guide wanneer welke totem te gebruiken.
Hunters + Druids gebruiken Agility aswell do poison rogues d8 ik. Warriors, rogues en paladins gebruiken WF. Ik geef hieronder een voorbeeld wanneer Agility te gebruiken en wanneer WF totem:
Agility totem:
jij, druid, hunter, poison rogue, warrior
WF totem:
jij Warrior, retri pala, rogue, druid.
Dus als jij bijv in je karazhan raid bij maar 2 melee dps zit dan is het een waste of WF totem neer te zettten idd (in 25man heb je meestal een dedicated melee groep met een enh shaman, feral druid, warrior +rogue/paladin/hunter voor max dps voor melee)

Die dodge waar jij punten in hebt gestopt, inprincipe is dit een solo talent punt. In raids zal jij niet degene zijn die moet dodgen, laat dat maar aan de tanks over :)

spuit 11. wat Exitium zegt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:56:
[...]

Ik zie dat je je apply al gemaakt hebt :)

Denk er wel om dat boulderfist nou niet bepaald een hoogvlieger is op pve gebied, dus mocht je een invite krijgen en de guild je niet bevallen, dan zijn er slechts 2-3 andere pve guilds die SWP doen op het moment (bijv Last Resort ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:28
Exitium schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:46:
[...]

In een echte melee group (dus met warriors, rogues, ret pala's) geldt WF > all. Het enige wat agi totem voor deze classes op offensief gebied doet, is het geven van een paar procent extra crit. De DPS boost die ze daardoor krijgen, weegt bij lange na niet op tegen de boost van WF. Ferals en hunters hebben niets aan WF, voor hen is agi beter.
Je weet dat rogues AP krijgen van Agi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:50:
[...]

Ik zie dat je je apply al gemaakt hebt :)

Denk er wel om dat boulderfist nou niet bepaald een hoogvlieger is op pve gebied, dus mocht je een invite krijgen en de guild je niet bevallen, dan zijn er slechts 2-3 andere pve guilds die SWP doen op het moment (bijv Last Resort ;) ).
dan is trollbane niet beter, 1 gelijk waardige guild zelfde progress.
1 portugese guild sw 2/6
en 1 BT 4/9, daar voel ik niet veel voor
en dan wat guilds die 2 bossen in MH down hebben.

vrij triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:57:
[...]

dan is trollbane niet beter, 1 gelijk waardige guild zelfde progress.
1 portugese guild sw 2/6
en 1 BT 4/9, daar voel ik niet veel voor
en dan wat guilds die 2 bossen in MH down hebben.

vrij triest
Ah ok, dat scheelt idd niet veel dan.
Wij hebben last resort met 6/6 SWP
Dan 4/6 SWP Over Exposure
Dan 2/6 SWP Guardians Clan
Dan 1/6 SWP No Remorse

En dan nog een paar Illidan killing guilds.

http://forums.wow-europe....?topicId=4095031638&sid=1

[ Voor 10% gewijzigd door FireAge op 05-06-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Nivado schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:51:
[...]

ik denk dat hij bedoelt dat ze meer hebben aan de extra dmg van WF dan de extra dmg van die AP die ze erbij krijgen :)
maar basically als je een warrior/rogue/paladin in je groep hebt (dus ook bijv 2 warr + 1 pala of 2 rogues en 1 warr of 3 paladins) dan is WF > all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nivado schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:51:
Euhm, was me even ontschoten, maar daar heb je gelijk in. Weegt nog niet op tegen WF though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Rooieziel,

Grim Batol is redelijk goed in population, maar daar tegenover staat dat er om de een of andere rede veel portugezen zijn bijgekomen. Niet zo positief. De guilds zijn echter wel ok.

Ja kan altijd even bij WaR aankloppen (breggot, zeg maar dat de Darkangle kent) of bij TBG (Zoumbie) of TVL/MoX (Bigyin/Carym) ofzo (zie GB forum stickeys voor progress en guildsites).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

wellicht is Emerald Dream (PvE) iets voor je.

kijk eens op http://ed.subtle-edge.com/ (unofficial forum)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:13:

2 vs 2: DreamState Druid/Rogue
3 vs 3: Good 'old Rogue Mage Priest
5 vs 5: Euro comp (Lock Druid Priest Mage Rogue) waarin we soms een hunter switchen.

Ben van plan op mn Lock vooral UA Lock/Shadow Priest/Resto Shaman te spelen, moet alleen nog mn Lock levellen en even team genoten regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Wow :O er wordt zowaar over PvP gepraat, this is a new day in history, a white day in between all these black pages, where there was nothing but pve talk!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

*knip*

Bokkie heeft gelijk..... Ik zal de trollen niet voeren.

[ Voor 92% gewijzigd door Seraphin op 05-06-2008 15:06 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:50:
Wow :O er wordt zowaar over PvP gepraat, this is a new day in history, a white day in between all these black pages, where there was nothing but pve talk!
als ik moest kiezen tussen vol T6 of vol S3 dan zou ik altijd voor de vol T6 gaan

Niks zo saai als rond hangen in de BG voor weken achter elkaar.

maar goed dat is zoals ik het zie.
als ik alleen PvP wou dan had ik wel CS:S gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
kaluro2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:50:
Niemand staat je in de weg om zelf een discussie te starten over PvP gerelateerde zaken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Don't feed the trolls
gewoon uithongeren, gaan ze vanzelf dood :+

edit:
Reg. datum: 22 mei 2008

EJ modus: Contribute or GTFO /ejmodus
Zjanzjak schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:32:
[...]
Proest.
Everybody is replacable, even you. ;)
[...]
Hoe imba iemand ook is, dit is wel erg vergaand. Tuurlijk, de inbreng kan heel groot zijn maar of iets wel of niet lukt van 1 persoon afhankelijk is, nee sorry, dat gaat er bij mij niet in.
[..]
Uiteraard, maar dan moet je maar wel net mensen hebben die er de moeite in willen steken.
Vergis je niet hoor, zoveel guilds kunnen klappen als een key speler weggaat, puur omdat de rest geen zin heeft om die ene te vervangen of geen vervanger kan vinden om welke reden dan ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 05-06-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Seraphin schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:58:
[...]
Het is je goed recht om PVP (veel) leuker te vinden dan PVE, en dan snap ik dat je het prettig vind als PVP hier aan bod komt.... maar moet je nou echt ELKE post op zo'n zeikerige manier je denkbeelden van de daken schreeuwen?

WTB ignore button.
yep, alleen op een of andere manier komt pvp talk vaak niet veel verder dan eventueel een setup of dat iemand iets heeft gewonnen.

Jammer op zich, want ik zou liever zien dat er iest is van, ik ben gisteren 5v5 gedaan met x setup. En iedere keer tegen setup y verloren we, terwijl onze gear veel beter was. Om zo wat tactieken los te krijgen.

dat gaat in pve wat makkelijker, want de tactiek is in princype steeds hetzelfde, het gaat er om of 25 man deze kunnen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe de laatste tijd eigenlijk vrijwel alleen nog maar PvP met m'n 29 pally twink :') . Eigenlijk wel lame, maar ik vind het wel grappig, beetje hakken in arathi basin enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Mijn priest is ondertussen bijna lvl 68 en ik besloot wat gear te zoeken voor em op 70. Hij (ze) wordt Healer voornamelijk in instances (en in arena totdat ik de S3 head heb die geweldig uitziet :P)

Hier is een lijstje van gear die ik heb uitgezocht, daarbij komen nog 2 trinckets. (Met behulp wan wowloot.com)
click voor lijstje

Ik heb het zo uitgezocht dat ik niet super veel BG hoef te grinden (want dat wordt saai) en niet super veel instances hoef te doen (want het vervelende daarvan is dat je een group moet zoeken EN geluk moet hebben met de drop)

Mijn Warrior is sinds gister full epic :) Ik liep nogaltijd met de Felsteelgloves rond maar die zijn nu ingewisseld voor leuke T4 exemplaren :D (nu mis ik wel 200HP vanwege andere enchant (+15 agi ipv +10sta) en stats, maar heb ik veel meer avoidance)

[ Voor 17% gewijzigd door RMB op 05-06-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Lifeblood Belt zit niet ingame... die wilde ik namelijk ook hebben voor mijn priest.

probeer een crafter te vinden voor belt of the long road :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Als trinkets kun je Lower City Prayerbooks gebruiken. Volgens mij kun je er nog steeds 2 van gebruiken.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:05:
[...]

Uiteraard, maar dan moet je maar wel net mensen hebben die er de moeite in willen steken.
Vergis je niet hoor, zoveel guilds kunnen klappen als een key speler weggaat, puur omdat de rest geen zin heeft om die ene te vervangen of geen vervanger kan vinden om welke reden dan ook.
Als onze GM zou stoppen, dan houd de guild op met bestaan, punt uit. Gelukkig bestaat Guardians Clan al meer dan 5 jaar, waarvan 2 in WoW. De kans dat onze GM stopt is 0, tenzij ie onder een auto komt :) Als onze leiders zijn old-time GC, en kennen elkaar dus al vele jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:07:
[...]

yep, alleen op een of andere manier komt pvp talk vaak niet veel verder dan eventueel een setup of dat iemand iets heeft gewonnen.

Jammer op zich, want ik zou liever zien dat er iest is van, ik ben gisteren 5v5 gedaan met x setup. En iedere keer tegen setup y verloren we, terwijl onze gear veel beter was. Om zo wat tactieken los te krijgen.

dat gaat in pve wat makkelijker, want de tactiek is in princype steeds hetzelfde, het gaat er om of 25 man deze kunnen uitvoeren.
Retripally + Shs rogue in 2v2.
1507 rating, 21-19 gegaan (omhoog van 1476).

Grootste verbetering: samenspel. Stuns, HoJs, ander soortig CC, ging steeds beter naarmate we meer speelden (aanvankelijk was het 4-8). Pala in heroic/kara pve epics, rogue in blues en 3 vindi epics.

Verwachting deze week: hopelijk 1550 of meer. Pally heeft s3 gloves en vindi wrist en badge reward mace. Rogue heeft s1 shoulders, eng goggles ipv blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RMB schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:16:
Mijn priest is ondertussen bijna lvl 68 en ik besloot wat gear te zoeken voor em op 70. Hij (ze) wordt Healer voornamelijk in instances (en in arena totdat ik de S3 head heb die geweldig uitziet :P)

Hier is een lijstje van gear die ik heb uitgezocht, daarbij komen nog 2 trinckets. (Met behulp wan wowloot.com)
click voor lijstje

Ik heb het zo uitgezocht dat ik niet super veel BG hoef te grinden (want dat wordt saai) en niet super veel instances hoef te doen (want het vervelende daarvan is dat je een group moet zoeken EN geluk moet hebben met de drop)

Mijn Warrior is sinds gister full epic :) Ik liep nogaltijd met de Felsteelgloves rond maar die zijn nu ingewisseld voor leuke T4 exemplaren :D (nu mis ik wel 200HP vanwege andere enchant (+15 agi ipv +10sta) en stats, maar heb ik veel meer avoidance)
Waarom al die pvp gear ?
Als holy priest heb je zo een party voor een instance :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Wootlock schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:31:
[...]

Waarom al die pvp gear ?
Als holy priest heb je zo een party voor een instance :?
Bij ons op Aggy kun je beter tank zijn. Dan heb je de groepen voor het uitkiezen. 8)

Altijd fijn als ik met mijn warrior een instance wil tanken.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Op mijn realm wordt bijna geen instance gedaan :(

Bedankt voor de belt-tip! vreemd dat hij niet bestaat :(

[ Voor 37% gewijzigd door RMB op 05-06-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Tular schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:40:
[...]

Bij ons op Aggy kun je beter tank zijn. Dan heb je de groepen voor het uitkiezen. 8)

Altijd fijn als ik met mijn warrior een instance wil tanken.
Ja idd, tanks zijn zeer gewilt op aggy, me soon be to bear tank is pas 42 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
Dagboekje,

Thanx Stefannass^^
Graag gedaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wootlock schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:48:
[...]

Ja idd, tanks zijn zeer gewilt op aggy, me soon be to bear tank is pas 42 ;(
ja voor pugs wel, ik kan zo elke pug in komen om te tanken zelfs als "last spot". maar als tank een guild zoeken is iets heel anders.

Goede guilds hebben tanks die iig >75% raiden. Vaak tot 100%.

Daar tussen komen is dus moeilijk, en je zal wat geluk moeten hebben. Tank pug, easy mode tank guild, dat is moeilijker dan welke klass ook.

het beste voorbeeld is misschien wel het aantal wlocks wat vis major heeft verbruikt in TBC: 14. Dat zegt voldoende over de kansen van caster dps.(daar in tegen 0 hunters die zijn er nog steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
MrHuge schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:43:
[...]

Ook @Stefanass:
Ik zit toch nog wat te twijfelen over de build van Stefanass als het gaat om het doen van dailies en de efficiëntie m.b.t. downtime. Met mijn huidige build kill ik een mob als volgt:
  1. Felguard erop af
  2. CoA
  3. Corr
  4. Immolate
  5. Life tap (waarna ik bijna weer op full mana zit)
  6. Drain life
  7. Als mob daarna nog niet dood is nog ff wanden of als m'n mana wat aan de lage kant is rank 1 Drain Soul vlak voor hij doodgaat zodat ik weer wat mana terugkrijg
Is niet super mana efficiënt omdat de DoT's nooit helemaal aflopen, maar ik heb een mob super snel neer en ben daarna meestal bijna op full health/mana, dus ik hoef nooit te eten en al helemaal nooit te drinken. Wel moet ik af en toe ff m'n Felguard healen met een bandage of Health Funnel, maar dat gaat veel sneller dan eten/drinken. Heb je met die build van Stefanass niet wat meer downtime als je dailies doet?
Ik heb nooit problemen gehad met downtime.

Rotatie is uiteraard afhankelijk van de mobs die je aan t killen bent (casters zijn vaak wat sneller neer), maar meestal stuurde ik mn Felguard op 3 mobs af, allemaal dotten met Corruption / CoA en vervolgens 1 voor 1 afknallen met SB's. Zodra mana wat lager komt lifetap & lifedrain.

Als het gevecht dan erg intens geweest is (lees extra adds erbij), Felguard healen, Lifetappen tot full mana en tussendoor even een single mob pakken met alleen lifedrain, dan zit je daarna weer bijna op 100% Health en mana. En dan weer vrolijk verder.

Met iets lagere spelldamage zoals Eveanna is het pullen van 3 mobs tegelijk misschien wat lastiger, maar dan pak je gewoon 2 mobs of single mobs. Na een tijdje met dezelfde build te spelen ontdek je vanzelf wat het beste is om downtime te voorkomen of beter gezegd, wanner je moet gaan lifetappen & lifedrainen. Ikzelf speelde de demo-build met omgeveer 1100 +shadow damage selfbuffed (dus met Fel Armor & Soul Link).
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.