Ik ben zeer zeker NIET tevreden over dit appraat!!! Een zeer slecht apparaat ivm de touch Cruise. Het bereik is zeeeeeeeeeeeeer minimaal, terwijl ik met de Cruise op de zelfde plaats 100% bereik heb, terwijl ik met de Diamond maar 1 streepje heb
Batterijcover past niet! Heb al zolang er mee gepield, maar hij pas op een hoekje niet. Heb hem nu op de beste mogelijke manier dicht zitten, maar toch zit er een kier.
Telefoon voelt heel erg fragiel aan. Vooral de Home button voelt zo aan dat het net lijkt alsof het breekt als je erop drukt.
WM6.1 is behoorlijk traag. Ook met de tweaks van XDA. Ok, het maakt de device wat sneller qua reageren, maar het is nog steeds niet te doen.
Ook is de device helemaal niet zo gemakkelijk met de duim te hanteren als dat ze je willen doen laten geloven. Zeker niet als je al een redelijk dikke duim hebt.
USB kabel is ineens van een ander type. Nu moet ik dus weer extra usb kabels gaan kopen.
En voor de rest heb ik er nog niet zo goed mee kunnen spelen, maar ik verwacht er een hoop frustraties van.