Ik dacht in een filmpje gezien te hebben dat er een reset button zat onder de stylus....
Eens naar boven scrollen als je daar zit!!Bok|A schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:11:
Ik ben mijn 3D klok kwijt, heb nu een digitale. Rest van de schermen wel goed. Kan nergens de optie voor wijzigen vinden.
Geprobeerd een harde reset uit te voeren, je moet dan de toetsen Volume omlaag en Enter vasthouden, maar welke is de entertoets? De handleiding geeft geen duidelijkheid.
Het lukt me overigens tot nu toe nog niet om de sms geluiden tezien te krijgen, waarschijnlijk nog niet in de juiste map! Ik blijf proberen
[ Voor 19% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 15:16 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
In de review filmpjes zag je dat dit gebeurde als je op het home-screen naar beneden bewoog met je vinger over het midden van het scherm. Probeer eens met je vinger naar boven te scrollen.Bok|A schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:11:
Ik ben mijn 3D klok kwijt, heb nu een digitale. Rest van de schermen wel goed. Kan nergens de optie voor wijzigen vinden.
Geprobeerd een harde reset uit te voeren, je moet dan de toetsen Volume omlaag en Enter vasthouden, maar welke is de entertoets? De handleiding geeft geen duidelijkheid.
Misschien bij de digitale klok even naar benedenschuiven netzoals een foto of albumBok|A schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:11:
Of even op het pijltje drukken wat er te zien is op je home-screenStevie-P schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:14:
[...]
In de review filmpjes zag je dat dit gebeurde als je op het home-screen naar beneden bewoog met je vinger over het midden van het scherm. Probeer eens met je vinger naar boven te scrollen.
hebben de standaard sms geluiden geen naam. En kan je daar niet opzoeken om te kijken waar ze staan. Zodat je in die map de andere geluiden kunt plaatsen?nvidia schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:13:
[...]
Het lukt me overigens tot nu toe nog niet om de sms geluiden tezien te krijgen, waarschijnlijk nog niet in de juiste map! Ik blijf proberen![]()
verder. hoe bevalt het sms-en op 1 regel bedoel ik. Sorry als ik er overheen gelezen heb als dit al een keer beantwoord is.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja heb het al geprobeerd maar ie vind ze om één of andere reden niet! Maar ik blijf proberen. Ikzelf typ nu op toetsenbord - kleine toetsen en ik moet zeggen, dan heb je ruimte zat!DarkSide schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:18:
[...]
hebben de standaard sms geluiden geen naam. En kan je daar niet opzoeken om te kijken waar ze staan. Zodat je in die map de andere geluiden kunt plaatsen?
verder. hoe bevalt het sms-en op 1 regel bedoel ik. Sorry als ik er overheen gelezen heb als dit al een keer beantwoord is.
Is de grote toets in het midden.Bok|A schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:19:
Dank, klok weer terug. Nu de Entertoets nog vinden.
Prachtig toestel overigens
[ Voor 15% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 15:21 ]
DarkSide, met betrekking tot smsen, kijk even deze 2 filmpjes, dan kun je zelf wel aardig oordelen denk ik:
http://youtube.com/watch?v=C9wujZaBGTo
http://youtube.com/watch?v=MH4ATQ2Pw7s
There you go
There you go
Ik ga hem vanavond ophalen. Heeft iemand hem al en kan mij vertellen wat er al in de doos zit? Er zijn een hoop plaatjes van de Diamond staand in een cradle, maar wordt die er wel bijgeleverd?
Al met al een goede vervanger voor mijn Touch Cruise
zal vanavond even kijken. Hier op werk geen flash en java ondersteuning.Sleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:23:
DarkSide, met betrekking tot smsen, kijk even deze 2 filmpjes, dan kun je zelf wel aardig oordelen denk ik:
There you go
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nope geen cradle in de box!!Yzord schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:27:
Ik ga hem vanavond ophalen. Heeft iemand hem al en kan mij vertellen wat er al in de doos zit? Er zijn een hoop plaatjes van de Diamond staand in een cradle, maar wordt die er wel bijgeleverd?
Hoea!! Gevonden waar ze in moeten!!
Mijn apparaat - Application Data - Sounds
Ik upload zodadelijk mijn geluiden, misschien zijn jullie er iets mee
[ Voor 32% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 15:36 ]
offtopic vraagje; Ik wil me trouwens aanmelden voor de htc e-club, maar krijg hier een verkeerd mailtje van die niet werkt. meer hier last van?
Iemand al een NL gebruiksaanwijzing online?
Iemand al een NL gebruiksaanwijzing online?
[ Voor 14% gewijzigd door mattijn1980 op 11-06-2008 15:39 ]
Aangezien ik vandaag of morgen ook de Diamond ga binnenkrijgen, en ook zeker in SIP geinteresseerd hebt, heb ik na veel zoeken deze software gevonden: http://www.wengophone.com/index.php/mp_download_mobil_pdadinkelover schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:55:
Ik zit helaas achter een proxy, anders had ik het zelf opgezocht op internet, alhoewel ik eerder vluchting het ook niet kon vinden. Ik zie nergens dat de Diamond een eigen SIP client heeft, net zoals de Nokia N95 bv. Ik bel nogal veel via VOIP(buster) via Wifi en dat wil ik graag blijven doen. Er zullen ongetwijfeld applicaties voor zijn, maar werken die net zo goed als een ingebouwde SIP client? Met applicaties voor VOIP voor Symbian heb ik erg slechte ervaringen, of beter gezegd: die zijn kl*te, daar valt niet mee te werken en slechte kwaliteit. (de N95 heeft ook zijn nadelen, de Wifi connectie verbreekt bv niet na een call). Ik wil er dus zeker van zijn dat er een zeer goed werkende VOIP functionaliteit is, anders blijf ik bij mijn N95.
Nog niet geprobeerd, maar 't schijnt goed te werken. Zodra ik meer weet, laat ik 't weten
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ja ik had er als Belg last mee. Ik moest in plaats van België een ander land kiezen. Dan maar Nederland genomen en dan ging het als een trein. Alsook het registreren ging in 2 minuten!mattijn1980 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:36:
offtopic vraagje; Ik wil me trouwens aanmelden voor de htc e-club, maar krijg hier een verkeerd mailtje van die niet werkt. meer hier last van?
Ik ben bezig met het uploaden van de files op rapidshare. Wie de file wil, voeg me toe op

[ Voor 14% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 15:42 ]
Thanks! Jammer maar helaas....had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar toch hoop je stiekum dat ze cadeautjes erin doen
Welke files??nvidia schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:39:
[...]
Ja ik had er als Belg last mee. Ik moest in plaats van België een ander land kiezen. Dan maar Nederland genomen en dan ging het als een trein. Alsook het registreren ging in 2 minuten!
Ik ben bezig met het uploaden van de files op rapidshare. Wie de file wil, stuur me een pmtje!!
Deze dus.nvidia schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:36:
Hoea!! Gevonden waar ze in moeten!!
De files die ik upload zijn .mp3 bestanden voor ringtones, sms/mms, ...mattijn1980 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:40:
Welke files??
Geef alvast feedback
[ Voor 8% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 15:45 ]
nog 1 dag
Oost west, 127.0.0.1 best!
Bij de Belcompany (Enschede) hadden ze hem liggen. Uiterlijk is erg mooi maar ook heeeeel erg besmettelijk (te, naar mijn smaak. Dan liever de MDA). Heb hem even aangezet. Touchflo gaat zo in het begin wel soepel. Opstarten van dingen duurt iets langer. Ook kon ik niet typen met mijn duim, want dan zat ik steeds op de verkeerde knop. Ik denk dan ook niet dat ik snel zal wennen aan het touchscreen. Wel jammer want het scherm en toestel zien er heel strak uit.
PSN: Shiver23
Zulke reacties mag je laten voortaan!
[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 11-06-2008 17:49 ]
Met mijn TC moest ik ook wennen, maar uiteindelijk typ ik nu ook via touchscreen en mijn vingers. Het is gewoon wennen, maar als je eenmaal gewend bent wil je niet anders meer. Ik heb voor mijn werk zo'n oude samsung x820 ofzo en als ik dan een smsje moet typen raak ik helemaal gefrustreerd haha.
Hoe is de kwaliteit van het bellen eigenlijk? Klinkt het niet blikkerig ofzo?
En de kwaliteit van de luidspreker? Nokia en SE toestellen hebben vaak een heel mooi geluid als de telefoon overgaat. Dat vind ik bij mijn oude Qtek S200 een beetje tegenvallen, beetje doffig geluid. Collega van me heeft dat fluitmeldietje uit Kill-bill op zijn nokia en dat klinktgeweldig. Bij die van mij een stuk minder scherp.
En de kwaliteit van de luidspreker? Nokia en SE toestellen hebben vaak een heel mooi geluid als de telefoon overgaat. Dat vind ik bij mijn oude Qtek S200 een beetje tegenvallen, beetje doffig geluid. Collega van me heeft dat fluitmeldietje uit Kill-bill op zijn nokia en dat klinktgeweldig. Bij die van mij een stuk minder scherp.
Whoei, net Track and Trace code doorgekregen! *wiebel, wiebel*.
En ontopic: Is iemand al een tweak oid tegengekomen zodat je de "oude" Touch klok op de Diamond kan krijgen? Dus met die witte "LED-cijfers", vind ik (nu ik het toestel nog niet in actie heb gezien tenminste) fraaier dan die omklappende tijd.
En ontopic: Is iemand al een tweak oid tegengekomen zodat je de "oude" Touch klok op de Diamond kan krijgen? Dus met die witte "LED-cijfers", vind ik (nu ik het toestel nog niet in actie heb gezien tenminste) fraaier dan die omklappende tijd.
Ik vind het heerlijk klinken, helder, zuiver alles klinkt goedBinnetie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:00:
Hoe is de kwaliteit van het bellen eigenlijk? Klinkt het niet blikkerig ofzo?
Voor diegene die vragen hebben hoe ik berichten typ en dergelijke meer. Zo ziet mijn verhouding eruit:
Small size
Full size
Small size
Full size
[ Voor 56% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 16:19 . Reden: Aanpassing links ]
Wat een plaatje (zeg maar plaat), maak die eens wat kleiner.nvidia schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:11:
Voor diegene die vragen hebben hoe ik berichten typ en dergelijke meer. Zo ziet mijn verhouding eruit:
[afbeelding]
En jij gebruikte toch altijd stylus? Als ik daarop met mijn worsten begin te rammen, dan ga ik hele rare berichtjes versturen vrees ik.
Compact qwerty is juist de goeie grootte.
Verwijderd
Kan iemand een fototje uploaden gemaakt met deze telefoon, hoor namelijk dat de kwaliteit van voorgangers van deze HTC droevig zijn...
Er staan al genoeg foto's genomen met de TD in de reviews in de startpostVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:
Kan iemand een fototje uploaden gemaakt met deze telefoon, hoor namelijk dat de kwaliteit van voorgangers van deze HTC droevig zijn...
Denk dat je hier voldoende mee weet: HTC Touch Diamond - Coolsmartphone Special ReportVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:
En zijn zat keyboards gemaakt waarbij je met je duimen kan typen...moet je idd niet de default keyboard pakken haha.
oke, na ff een paar uur spelen loop ik tegen wat probs aan.
1. Geen bluetooth contact in mijn Audi, bouwjaar 2007. tips please....
2. soms is hij retetraag maar dat zal wel goedkomen
3. Dat mooie achterkantje zorgt er voor dat je hem niet lekker de tafel ofzo kan bedienen, zo wiebelig als wat
Verders helemaal goed
1. Geen bluetooth contact in mijn Audi, bouwjaar 2007. tips please....
3. Dat mooie achterkantje zorgt er voor dat je hem niet lekker de tafel ofzo kan bedienen, zo wiebelig als wat
Verders helemaal goed
[ Voor 67% gewijzigd door Bornin op 11-06-2008 16:47 ]
Non taken
Voor degene die Diamond nu hebben, is het echt TomTom 7 die erop staat, of is het TomTom 6 die compatibel is met de TomTom7 mappen?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hmm, ik dacht toch echt gelezen te hebben dat de Diamond ook een MicroSD slot had, maar ik lees overal meer en meer dat dat niet zo is. Iemand?
Het is al vele malen gezegd hier: er staat geen TomTom op de Diamond. TomTom 7 is er uberhaupt nog niet. TomTom 6 werkt er wel op maar moet je zelf nog installeren (en dus eerst kopen).DjWannaB2002 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:
Voor degene die Diamond nu hebben, is het echt TomTom 7 die erop staat, of is het TomTom 6 die compatibel is met de TomTom7 mappen?
Eu, ja?bornin7ty2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:36:
1.
Geen enkele, tomtom 6 is er op te installeren. Tomtom 7 schijnt nog te komen.DjWannaB2002 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:
Nee, geen sd slot, 4 gig intern geheugen heeft ie.Yzord schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:39:
Hmm, ik dacht toch echt gelezen te hebben dat de Diamond ook een MicroSD slot had, maar ik lees overal meer en meer dat dat niet zo is. Iemand?
Kan iemand de ROM gegevens van de WWE hier even posten?
Ik ben nl. benieuwd of dit dezelfde romversie is als die in Azie is vrijgegeven.
Ik ben nl. benieuwd of dit dezelfde romversie is als die in Azie is vrijgegeven.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
ja dat wist ik[b][message=30225339,noline]
Nee, geen sd slot, 4 gig intern geheugen heeft ie.
Dit las ik laatst ook maar dit ging over de versie van T-Mobile. Maar lijkt me sterk dat ze daar wel een uitbreidingsslot in doen.Yzord schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:39:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Recentelijk zeker het Diamond nieuws niet bijgehouden?Yzord schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:39:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
hehe, typen en een baby voeden
[ Voor 6% gewijzigd door Bornin op 11-06-2008 16:50 ]
Non taken
Eerste probleem met mn TD (hoewel ik eerder vermoed dat het aan Vista ligt).
Als ik mijn Outlook 2007 agenda wil syncen met mn TD,
dan krijg ik volgende melding: "ActiveSync encountered a problem on the desktop"
Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Heb al de Diagnostic tool van Office 2x laten draaien, repareert telkens 1 pakket,
maar de error blijft.
dan krijg ik volgende melding: "ActiveSync encountered a problem on the desktop"
Heb al de Diagnostic tool van Office 2x laten draaien, repareert telkens 1 pakket,
maar de error blijft.
Tja, het blijft activestink. Alle patches voor office geinstalleerd & gebruik je de nieuwste activestink versie?twabi2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:51:
maar de error blijft.
Ik maak me zorgen over die data-verbinding.
Bij mijn S710 heb ik deze niet ingesteld, dus hij maakt geen verbinding.
Ik neem aan dat als ik bij de Diamond (Die ik morgen krijg, want heb net mn track&trace nummer gekregen
) geen instelling invoer voor data, dat hij dat ook geen verbiniding krijgt?!
Wat zijn de ervaringen met WM6.1 in vergelijking met WM6.0?? Zijn er al echt duidelijke verbeteringen.?
Ik neem aan dat als ik bij de Diamond (Die ik morgen krijg, want heb net mn track&trace nummer gekregen
Wat zijn de ervaringen met WM6.1 in vergelijking met WM6.0?? Zijn er al echt duidelijke verbeteringen.?
Hehe, think again. De telefoon vogelt het volgens mij zelf uit,ApOE schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:56:
Ik maak me zorgen over die data-verbinding.
Ik neem aan dat als ik bij de Diamond (Die ik morgen krijg, want heb net mn track&trace nummer gekregen) geen instelling invoer voor data, dat hij dat ook geen verbiniding krijgt?!
heb nooit iets ingevoerd en had toch verbinding.
Je kan ook de "connection wizzard" starten; die vraagt naar je land en provider en stelt dan alles zelf in.
Werkte perfect, alleszins toch voor Proximus hier.
ik zou de audi weg doen. ligt aan de audibornin7ty2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:36:
1. Geen bluetooth contact in mijn Audi, bouwjaar 2007. tips please....![]()
Verders helemaal goed
Ik heb gewoon de WMDC geïnstalleerd die meegeleverd was.geerttttt schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:56:
[...]
Tja, het blijft activestink. Alle patches voor office geinstalleerd & gebruik je de nieuwste activestink versie?
Office is volledig up to date.
Vandaag zijn de Diamond binnen gekomen. Even mee gespeeld, wat foto's en filmpje mee gemaakt:
Demo foto 1 (gemaakt met de Touch zelf)
Demo foto 2 (gemaakt met de Touch zelf)
Demo filmpje 1 (gemaakt met de Touch zelf)
Filmpje waarin ik alle onderdelen film die in NLD verpakkingen worden geleverd
Filmpje waarin de menu Programma's en Instellingen doorloop
Demo foto 1 (gemaakt met de Touch zelf)
Demo foto 2 (gemaakt met de Touch zelf)
Filmpje waarin ik alle onderdelen film die in NLD verpakkingen worden geleverd
Filmpje waarin de menu Programma's en Instellingen doorloop
[ Voor 31% gewijzigd door robertwebbe op 11-06-2008 17:54 . Reden: Filmpje toegevoegd ]
Ja, ik wacht op wat nederlandse reviewtjes 
Zou je mischien ook de camera door iemand anders kunnen laten bedienen en zelf met het apparaat gaan stoeien? gezien dat vrijwel elke review de reviewer ook opneemt tikken ze soms op verkeerde plekken.
Zou je mischien ook de camera door iemand anders kunnen laten bedienen en zelf met het apparaat gaan stoeien? gezien dat vrijwel elke review de reviewer ook opneemt tikken ze soms op verkeerde plekken.
Ik krijg activesync maar niet aan de praat. Kunnen we op msn daar eens over praten als je tijd hebt??twabi2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:51:
maar de error blijft.
Vista gebruikt geen ActiveSync meer, althans zo heet de applicatie niet meer. Vreemd dat je dan een melding over ActiveSync krijgt. Wat je kan proberen is om het Mobile Device Center opnieuw te installeren:twabi2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:51:
maar de error blijft.
http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx
Check dat je de meest recente versie hebt.
Gebruik je wel dat apparaatcentrum ?
Wat gebeurd er als je activesync start op de TD en dan op synchroniseren drukt ? Of eerst even Activesync sluiten op de TD en dan weer opnieuw starten. Kan soms wel is helpen
Wat gebeurd er als je activesync start op de TD en dan op synchroniseren drukt ? Of eerst even Activesync sluiten op de TD en dan weer opnieuw starten. Kan soms wel is helpen
Ja weet ie waarschijnlijk wel maar op de TD in programma's heet dit nog activesync. Bij mn vorige was dit ook zo en daar kreeg ik het werkende. Nu lukt het me maar niet, grrrrRoccoS schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:36:
[...]
Vista gebruikt geen ActiveSync meer, althans zo heet de applicatie niet meer. Vreemd dat je dan een melding over ActiveSync krijgt. Wat je kan proberen is om het Mobile Device Center opnieuw te installeren:
http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx
Check dat je de meest recente versie hebt.
Bij de TC moest je bij instellingen - connections "pc to usb" uitvinken.
Verwijderd
Sorry mensen maar het lijkt wel een kleuter-forum
@Iedereen, die voor het eerst in zijn leven met een Windows Mobile mobieltje werkt...
Zorg dat je je eerst eens verdiept in Windows Mobile zelf!, scheelt een hoop amateuristisch geleuter
, Tweakers onwaardig
-Als hij (te) langzaam wordt (normaliter is hij voldoende snel, zeer snel zelfs voor een WM toestel
), sluit dan wat progjes goed af, alles blijft namelijk gewoon op de achtergrond doorwerken
dus neem een goede TaskManager.
-En probeer indien mogelijk zoveel mogelijk op de ingebouwde SD/4GB te installeren en niet in het telefoongeheugen.
-Werk je schermpje niet lekker, dan even calibreren.
-Alle voorgeïnstalleerde progjes op (iedere) WM telefoon zijn maar simpele toepassingen... die in de praktijk natuurlijk niet echt voldoen!
Dus installeer gewoon een andere... keus/mogelijkheden genoeg al dan niet gratis
Want voor elk probleem is er wel één of ander progje... en bijna alles is met Windows Mobile mogelijk
En de echte Tweaker past Windows Mobile zelf aan met Register Tweaks/Eigen theme's/andere keypad voor je telefoon
enz.
Kijk eens op Pocketland of zo om een beetje inzicht te krijgen wat er al zo is voor Windows Mobile.
Succes.
@Iedereen, die voor het eerst in zijn leven met een Windows Mobile mobieltje werkt...
Zorg dat je je eerst eens verdiept in Windows Mobile zelf!, scheelt een hoop amateuristisch geleuter

-Als hij (te) langzaam wordt (normaliter is hij voldoende snel, zeer snel zelfs voor een WM toestel
-En probeer indien mogelijk zoveel mogelijk op de ingebouwde SD/4GB te installeren en niet in het telefoongeheugen.
-Werk je schermpje niet lekker, dan even calibreren.
-Alle voorgeïnstalleerde progjes op (iedere) WM telefoon zijn maar simpele toepassingen... die in de praktijk natuurlijk niet echt voldoen!
Dus installeer gewoon een andere... keus/mogelijkheden genoeg al dan niet gratis
Want voor elk probleem is er wel één of ander progje... en bijna alles is met Windows Mobile mogelijk
En de echte Tweaker past Windows Mobile zelf aan met Register Tweaks/Eigen theme's/andere keypad voor je telefoon
Kijk eens op Pocketland of zo om een beetje inzicht te krijgen wat er al zo is voor Windows Mobile.
Succes.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 19:06 ]
Even los van de inhoud heeft het filmpje echt een tegenvallende kwaliteit. In welke resolutie is het opgenomen en wat is de maximale resolutie waarmee je filmpjes kan opnemen?robertwebbe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:16:
Vandaag zijn de Diamond binnen gekomen. Even mee gespeeld, wat foto's en filmpje mee gemaakt:
En hebben de mensen misshien problemen met activesync omdat die een aparte manier vraagt van aansluiten op de PC?
[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 11-06-2008 18:01 ]
PSN: Shiver23
Syncen met USB is geen probleem. Syncen met bluetooth is een ander paar mouwen bij mij!!
Heb er net ff mee gespeeld in de winkel, ik ben een beetje teleur gesteld in de prestatie van de TouchFlo 3D, dat had ik niet gedacht... nou hoorde ik echter wel dat er al een rom onderweg is met als release notes dat er prestatie winst mee behaald moet worden.. kan hier echter geen info over vinden.. iemand?, dan kan ik hem meschien nog mee nemen naar huis vanaaf
(en nee er staan geen 20 apps open)
[ Voor 4% gewijzigd door Lordsauron op 11-06-2008 18:09 ]
Verwijderd
Bij T-mobile hbben ze een diamond mot een gewone, minder "flashy" achterkant... Kan je die ook zo in Belgie krijgen?
Ik vind die achterkant maar niks.
JP
Ik vind die achterkant maar niks.
JP
Heb hem vandaag ook gehaald (dacht dat ik bij moest betalen maar kreeg hem gewoon gratis bij verlenging van me abbo!
)
Dit is me eerste windows mobile phone en ben best tevreden. Reageert eigenlijk best snel, sneller dan ik gedacht had.
Viel me wel op dat hij toch wel warm wordt (niet schrikbarend maar wel gewoon warm), vooral bij de achterkant waar de accu zit.
Heb wel gehad dat hij vast bleef hangen en ik dus de accu moest verwijderen.
Verder ga ik nu lekker verder spelen en vertel wel als er nog meer dingen zijn die me opvallen.
Dit is me eerste windows mobile phone en ben best tevreden. Reageert eigenlijk best snel, sneller dan ik gedacht had.
Viel me wel op dat hij toch wel warm wordt (niet schrikbarend maar wel gewoon warm), vooral bij de achterkant waar de accu zit.
Heb wel gehad dat hij vast bleef hangen en ik dus de accu moest verwijderen.
Verder ga ik nu lekker verder spelen en vertel wel als er nog meer dingen zijn die me opvallen.
Verwijderd
Gefeliciteerd. Wel jammer dat je moest wenen.nvidia schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:57:
Heb hem ook net binnen en ik moet zeggen.......... Het is eerste instantie wel wenen......
Probeert het ontopic te houden heren, vanaf nu kunnen we ervaringen delen ipv alleen te speculeren en te melden dat je hem wel of niet hebt
Kom net uit de Mediamarkt (Enschede) en hadden ze de Diamond net binnen. Ik mocht dus als eerst(?) even proberen. Maar ik weet niet of het aan mij lag of aan de screenprotector die ze er over hadden, maar het lukte me nauwlijks om te navigeren met zowel mijn vinger als met de stylus.... Ik wreef over het scherm (hard en zacht) maar er gebeurde gewoon niks. Op het gegeven moment kreeg ik het toch voor mekaar om door menu's te scrollen. Dit ging erg "schokkerig". Of vertraging?
Dus ik wil hem sowieso nog een keer proberen voordat ik over ga op koop. Ik ben enthausast over het toestel en ik hoop dat ik zelf wat fout deed met het toestel (of dat Mediamarkt nog wat moet doen?) want anders weet ik niet of ik hem nog zo graag wil....
Dus ik wil hem sowieso nog een keer proberen voordat ik over ga op koop. Ik ben enthausast over het toestel en ik hoop dat ik zelf wat fout deed met het toestel (of dat Mediamarkt nog wat moet doen?) want anders weet ik niet of ik hem nog zo graag wil....
Verwijderd
Wat een rare redenatie.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:57:
Sorry mensen maar het lijkt wel een kleuter-forum![]()
Zorg dat je je eerst eens verdiept in Windows Mobile zelf!, scheelt een hoop amateuristisch geleuter, Tweakers onwaardig
![]()
-Als hij (te) langzaam wordt (normaliter is hij voldoende snel, zeer snel zelfs voor een WM toestel), sluit dan wat progjes goed af, alles blijft namelijk gewoon op de achtergrond doorwerken
dus neem een goede TaskManager.
Dus installeer gewoon een andere... keus/mogelijkheden genoeg al dan niet gratis![]()
En de echte Tweaker past Windows Mobile zelf aan met Register Tweaks/Eigen theme's/andere keypad voor je telefoonenz.
Succes.
Als we hier al niets mogen vragen omtrent windows mobile, waar dan wel??
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 18:29 ]
Wat ik me nu afvraag, hoe kan ik snel van app switchen als deze nog draait (dit kan ik niet zo snel zien?). Ja, dit is mijn eerste WM device
Ik heb er nu een tijdje mee gewerkt en ben nog niet overtuigt. Laatst een iPod Touch(ik weet het een mp3 speler, maar in de praktijk kan hij bijna net zo veel als een iPhone) gekocht en die reageert een stuk sneller. Foto's en video's laden sneller en spelen vloeiender af. Het zelfde youtube filmpje ziet er op de Diamond minder uit. De Safari browser zoomt beter in en je hebt geen idee dat het scherm van de Diamond een flink hogere resolutie heeft. Dat valt me echt tegen
Het belangrijkste is echter het touchscreen. Dat reageert lang niet zo soepel. Dat merk je vooral als je door de foto's en contacten heen bladert. Op dat gebied lig Apple ver voor. Dat merk ik als je collega's met de 2 gadgets laat spelen.
Gelukkig moet ik voor mn werk ook de iPhone G3 testen, dus dan kan ik echt een goed vergelijk doen. Maar echt goed ziet het er niet uit voor de nieuwe HTC's.
Hierbij ben ik uitgegaan van een standaard Diamond en Touch, maar zelfs na tweaks dmv Advanced Config voelt de Diamond niet zo snappie aan.
Het belangrijkste is echter het touchscreen. Dat reageert lang niet zo soepel. Dat merk je vooral als je door de foto's en contacten heen bladert. Op dat gebied lig Apple ver voor. Dat merk ik als je collega's met de 2 gadgets laat spelen.
Gelukkig moet ik voor mn werk ook de iPhone G3 testen, dus dan kan ik echt een goed vergelijk doen. Maar echt goed ziet het er niet uit voor de nieuwe HTC's.
Hierbij ben ik uitgegaan van een standaard Diamond en Touch, maar zelfs na tweaks dmv Advanced Config voelt de Diamond niet zo snappie aan.
[ Voor 8% gewijzigd door black_eye op 11-06-2008 18:52 ]
Ad maiorem black_eye gloriam
Ik zal vanavond nog even wat spelen met de kwaliteitsinstellingen en dan nog wat meer materiaal uploaden.Shiver23 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:00:
[...]
Even los van de inhoud heeft het filmpje echt een tegenvallende kwaliteit. In welke resolutie is het opgenomen en wat is de maximale resolutie waarmee je filmpjes kan opnemen?
Ik heb zojuist al mijn contacts uit mijn Nokia alvast gesynced met de Windows-Vista contacts en ben al druk bezig om mijn contacts te voorzien van foto's en gelijk even bijwerken.
Maar nu zit ik me af te vragen. Kan ik -als ik morgen mijn TD krijg (leuke afkorting trouwens
) - de contacts ook importeren vanuit de Vista-contacts?
Maar nu zit ik me af te vragen. Kan ik -als ik morgen mijn TD krijg (leuke afkorting trouwens
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Hmm jammer overal uitverkocht hier.... had niet gedacht dat het hier zo storm zou lopen. Had er graag even mee gespeeld. Lees nu toch wel veel berichten waarvan ik denk 'oei! als dat maar goedkomt', dus ik durf em absoluut niet via internet te bestellen zonder te proberen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Die van mij kan meteen RMA, mijn camera is niet 1 beeld maar opgesplitst in 2 beelden die onafhankelijk van elkaar bewegen
Verder heb ik nu al kramp in mn rechterduim, Opera krijg ik niet op landscape en youtube werkt niet maar dat kan ook aan t-mobile web&walk liggen.
Verder heb ik nu al kramp in mn rechterduim, Opera krijg ik niet op landscape en youtube werkt niet maar dat kan ook aan t-mobile web&walk liggen.
TomTom 6 benelux werkt hier echt enorm snel, binnen 4sec heeft die al een fix. 
Ook vind ik de radio erg netjes, het werkt gewoon goed.
Na morgen zal ik wat uitgebreidere info hebben zoals iedereen.
Ook vind ik de radio erg netjes, het werkt gewoon goed.
Na morgen zal ik wat uitgebreidere info hebben zoals iedereen.
bij de settings kan je je knoppen instellen. Geef 1 knop de alt-tab functie. Voila snel schakelen tussen programma'sMOAW schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:39:
Wat ik me nu afvraag, hoe kan ik snel van app switchen als deze nog draait (dit kan ik niet zo snel zien?). Ja, dit is mijn eerste WM device
opera landscape zou gewoon moeten werken als je de telefoon draait?Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:07:
Die van mij kan meteen RMA, mijn camera is niet 1 beeld maar opgesplitst in 2 beelden die onafhankelijk van elkaar bewegen![]()
klinkt niet goed overigens, hopen voor de rest dat dit een uitzondering is
bij deze ff vergelijkje qua grootte. In dat opzicht is het echt een mooi klein apparaatje 

Ad maiorem black_eye gloriam
als ik dit zie is ie echt retetraag man:
http://nl.youtube.com/watch?v=eZkVe3y1agI
als dat in het echt ook zo is ga ik niet eens meer kijken in de winkel
Alleen als je ze eerst kunt importeren naar Ms Outlook.TD-er schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:57:
Ik heb zojuist al mijn contacts uit mijn Nokia alvast gesynced met de Windows-Vista contacts en ben al druk bezig om mijn contacts te voorzien van foto's en gelijk even bijwerken.
Maar nu zit ik me af te vragen. Kan ik -als ik morgen mijn TD krijg (leuke afkorting trouwens) - de contacts ook importeren vanuit de Vista-contacts?
Die is namelijk nodig om te kunnen syncen.
Als het goed is wordt die meegeleverd met de Diamond. (Tenminste vroeger werd er altijd een Outlook licentie bij gedaan. Ik neem aan dat dat niet veranderd is.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Verwijderd
Snelheid is via een paar handige progs zo te verbeteren. ( zie xda )
Dat is zo wie zo een erg handige site voor toestellen die op WM draaien.
Dat is zo wie zo een erg handige site voor toestellen die op WM draaien.
Verwijderd
Net het filmpje op mijn pc gezet en daar zie je die opsplitsing niet dus ik denk dat mijn scherm gewoon brak is. Helaas.Phusebox schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:11:
[...]
opera landscape zou gewoon moeten werken als je de telefoon draait?
klinkt niet goed overigens, hopen voor de rest dat dit een uitzondering is
Opera landscape lukte me net wel maar het gaat niet echt soepel
Valt toch wel mee, hij 'klikt" wel een paar keer mis maar dat ligt niet aan het toestel.Phusebox schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:19:
Wat me wel is opgevallen is dat:
- Soms is er geen scroll in WM 6.1? Het toetsenbord valt "er overheen". (bij email instellen)
- Soms valt TouchFlo3D over de standaard WM 6.1 toetsen? (dit is mij 2x gebeurt)
En soms een crash van opera
Kennelijk vond die sommige site's niet lief.
- Soms is er geen scroll in WM 6.1? Het toetsenbord valt "er overheen". (bij email instellen)
- Soms valt TouchFlo3D over de standaard WM 6.1 toetsen? (dit is mij 2x gebeurt)
En soms een crash van opera
Overdreven reactie....Phusebox schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:19:
Vind het echt wel snel. Die vent zit er een paar keer naast. Mijn Nokia N80 en N95 zijn echt niet sneller en die bedien je met echte knoppen en niet via een touchscreen.
lijkt inderdaad nog best mee te vallen.. maar dat ligt er maar net aan wat je verwachtingen zijn natuurlijk..TeChNo2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:35:
[...]
Valt toch wel mee, hij 'klikt" wel een paar keer mis maar dat ligt niet aan het toestel.
het valt me wel op hoe soepel dat in- en uitzoomen lijkt te gaan! dat ziet er veelbelovend uit!
morgen heb ik mijn exemplaar waarschijnlijk.. kan ik de snelheid zelf testen...
Hoe is de screen protector? Is deze zonder luchtbellen aan te brengen?
Bedekt deze het scherm volledig, of is duidelijk te zien dat er een screen protector op zit?
En hoe zit het met het bereik van de telefoon? Ik las in een review dat het bij zijn prerelease exemplaar nog al zorg wekkend was.
Bedekt deze het scherm volledig, of is duidelijk te zien dat er een screen protector op zit?
En hoe zit het met het bereik van de telefoon? Ik las in een review dat het bij zijn prerelease exemplaar nog al zorg wekkend was.
Op dat filmpje vind ik het eerlijk gezegd ook best traag gaan allemaal. Ik heb nu een WM device dat sneller lijkt te reageren. Als ik het einde van die video vergelijk met die van roberwebbe lijkt het er vooral aan te liggen dat er veel open staat.Phusebox schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:19:
Ik ben (mede door dit filmpje) iig weer aan het twijfelen gebracht of dit de opvolger wordt van mijn Vario.
Volgens mij werkt dat zoomen door de huidige resolutie te vergroten en als het zoomen is afgelopen dat gebied te updaten met de hogere resolutie. Maar gaat wel lekker soepel daardoor.nikao schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:38:
[...]
het valt me wel op hoe soepel dat in- en uitzoomen lijkt te gaan! dat ziet er veelbelovend uit!
Ik zou willen dat er meer van dat soort trucjes inzaten (net als bijv. bij de iPone die eerst een screenshot van de applicatie laat zien terwijl deze wordt geladen, waardoor het ook sneller lijkt te gaan)
[ Voor 33% gewijzigd door CodeIT op 11-06-2008 19:52 ]
Verwijderd
1.bornin7ty2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:36:
1. Geen bluetooth contact in mijn Audi, bouwjaar 2007. tips please....![]()
Verders helemaal goed
Een tip die op mijn 'oude' P3300 (Artemis) werkt:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als telefoon ipv pda (sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom lukt het connecten niet altijd)?
Ga naar de volgende registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS
en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.
2. Denk ik ook wel
3. Ohw, ik dacht dat de achterkant toch vrij plat was...
suc6
Rechtsboven heb je een driehoekje in TouchFlo3D, klik erop en daar staan alle open applicaties. Je kan ze daar dan ook onmiddelijk sluiten!MOAW schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:39:
Screenprotector was bij de eerste keer niet 100%, maar er dan afgehaald en eropnieuw opgekleeft en n is ie perfect! Geen luchtbelletjes en dergelijke meer. Trouwens je moet maar eens kijken naar de foto in small/big size (met dat toetsenbord). Daar is de protector al op aangebracht. Hij bedekt het scherm volledig. Enkel zitten er 2 openingen voor de cam en luidspreker.ApOE schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:44:
Hoe is de screen protector? Is deze zonder luchtbellen aan te brengen?
Wat het bereik. Hier bij me thuis full ontvangt. Ik zou het eens moeten proberen in de wagen of in de trein. Maar deze heb ik niet onmiddellijk nodig!
[ Voor 54% gewijzigd door nvidia op 11-06-2008 20:23 ]
Zamphir - The Lonely Sheppard.Binnetie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:00:
... dat fluitmeldietje uit Kill-bill ...
nou als ik zie dat ie naar een ander tabblad gaat en het duurt 1-3 seconden ofzo voor het in beeld komt? als je dat snel vindtrunning man schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:37:
[...]
Overdreven reactie....
Vind het echt wel snel. Die vent zit er een paar keer naast. Mijn Nokia N80 en N95 zijn echt niet sneller en die bedien je met echte knoppen en niet via een touchscreen.
Ik heb nog wat foto's opgenomen met de TD. Bij de fotocamera had ik hem niet in de allerhoogste kwaliteit staan, nu wel:
foto1, foto2, foto3, foto4.
Ook de filmcamera stond in een lage resolutie waardoor het beeld meer gestreched werd dan nodig. Toch vind ik de framerate toch nog tegen vallen:
filmpje1,
filmpje2.
Wat me opvalt is dat slechts bij één foto het merk en type in de EXIF data vermeld stond (foto2). Al deze foto's zijn in dezelfde sessie genomen. Ook heeft ShoZu problemen om filmpjes naar YouTube te zenden al gaat het wel weer prima naar een Flickr account...
foto1, foto2, foto3, foto4.
Ook de filmcamera stond in een lage resolutie waardoor het beeld meer gestreched werd dan nodig. Toch vind ik de framerate toch nog tegen vallen:
filmpje1,
filmpje2.
Wat me opvalt is dat slechts bij één foto het merk en type in de EXIF data vermeld stond (foto2). Al deze foto's zijn in dezelfde sessie genomen. Ook heeft ShoZu problemen om filmpjes naar YouTube te zenden al gaat het wel weer prima naar een Flickr account...
Robert Webbe, de foto's vind ik mooi en scherp, filmpjes daarentegen van mindere kwaliteit. Gelukkig ben ik iemand die nauwelijks zelf filmpjes opneemt, maar ben meer van de foto's. Ziet er goed uit, hele vooruitgang ten opzichte van mijn huidige toestel (Samsung e730) overigens ;)!
Tja, filmpjes zijn zelfs op digicammetjes niet zo super kwaliteit, dus ik vind het goed genoeg voor een telefoontoestel.
Ik vind sowieso een fotocamera subjectief. Leuk als je toevallig geen camera bij de hand hebt, maar daar blijft het bij mij bij.
Ik vind sowieso een fotocamera subjectief. Leuk als je toevallig geen camera bij de hand hebt, maar daar blijft het bij mij bij.
Het is mij nog nooit gelukt om windows contacts te syncen met windows mobile, niet op Vista en ook niet in XP. Dus ik ben bang dat al je werk voor niets is...TD-er schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:57:
Maar nu zit ik me af te vragen. Kan ik -als ik morgen mijn TD krijg (leuke afkorting trouwens) - de contacts ook importeren vanuit de Vista-contacts?
Maar als hier iemand is die het wel gelukt is dan hoor ik graag de oplossing, want ik wil af van MS Outlook
[ Voor 8% gewijzigd door Ralfoyd op 11-06-2008 21:16 . Reden: Aanvulling ]
Ik heb hem vandaag bij de mediamarkt even in me handen gehad.. een erg mooi toestel maar wacht toch nog even de iPhone 3g af
M'n werk was niet voor niets, want ik heb het eerst vanuit die Windows-contacts gesynced naar m'n Nokia en toen naar Outlook. Ik moest dat laatste wel eerst even installeren en heel erg wennen aan de interface van dat adressenboek, maar vrijwel alles waar ik een foto van had of kon vinden (zijn facebook, hyves, etc toch nog ergens goed voorRalf the Malf schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:14:
[...]
Het is mij nog nooit gelukt om windows contacts te syncen met windows mobile, niet op Vista en ook niet in XP. Dus ik ben bang dat al je werk voor niets is...
Maar als hier iemand is die het wel gelukt is dan hoor ik graag de oplossing, want ik wil af van MS Outlook
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
De HTC telefoons die ik ken hebben allemaal een knipperend ledje als teken dat er verbinding is met een netwerk. Heeft de diamond dat ook ? Bij mij knippert er in ieder geval niets ten teken dat er verbinding is met een netwerk ! Kan het in de instellingen ook niet vinden.
Omdat je daar ook mee kunt MMS'en en video's kunt opnemen...wd200 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:19:
Ik heb hem vandaag bij de mediamarkt even in me handen gehad.. een erg mooi toestel maar wacht toch nog even de iPhone 3g af
Zo heel erg bijzonder is de iPhone 3G niet, op 3G en GPS niks verbeterd t.o.v. de huidige iPhone. Ook nog eens het probleem dat je geen eigen apps kunt installen en dat hij bijna niet te customizen is. Ik wist het toch wel...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.
Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.
Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!