HTC P3700 Touch Diamond (deel 2) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 252.983 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 12:54

geerttttt

Manisch positief

Nog even een vraagje, wat is nu batterij-effectiever. Push e-mail of gewoon pop3/imap.

Opzich zou ik zeggen imap/pop3, aangezien die eens per x aantal minuten een verbinding opent om nieuwe mail binnen te halen terwijl push een constante verbinding open houdt.
Het zal dan wel dat push e-mail, e-mail direct binnenhaalt terwijl het bij pop3/imap een aantal minuten kan duren tot de volgende refresh? Dat lijkt me dan het voordeel? of zeg ik nu wat raars...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
geerttttt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 02:04:
Nog even een vraagje, wat is nu batterij-effectiever. Push e-mail of gewoon pop3/imap.

Opzich zou ik zeggen imap/pop3, aangezien die eens per x aantal minuten een verbinding opent om nieuwe mail binnen te halen terwijl push een constante verbinding open houdt.
Het zal dan wel dat push e-mail, e-mail direct binnenhaalt terwijl het bij pop3/imap een aantal minuten kan duren tot de volgende refresh? Dat lijkt me dan het voordeel? of zeg ik nu wat raars...
Wat jij zegt klopt als een speer, tenminste zover mijn kennis rijkt.

Vraagje: Weten jullie een agenda programma die ik kan gebruiken op mijn pc, maar wel kan syncen met TD (oftewel WM6.1)? Outlook vind ik niet zo heel fijn. Of ben ik verdoemd tot outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geerttttt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:59:
[...]

Welke tweaks heb je uitgevoerd?
gewoon de bekende tweaks die hier al eerder zijn besproken.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 23:59

yassine

Nothing to it but to do it!

Zodra ik de datakabel los koppel van mijn TD, start mijn TomTom op |:( Meer mensen hier last van?

Ik weet het, beetje laat maar aghh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat de TD geen audio jack out heeft? Jammer, maar dan valt hij finaal af :(

Zeker voor een device wat ik als multimedia-apparaat zou gebruiken, dan hoor ik gewoon m'n eigen oordopjes te kunnen gebruiken. (of als ze kapot gaan gemakkelijk vervangende dopjes kunnen kopen) Wat een misser :'(

Ik begon net helemaal 'into' de TD te geraken (ondanks de wat negatieve commentaar en ondanks dat een iPhone op één staat in mijn lijstje). Iedere gsm laat toch wel ergens een steekje vallen, hoe willen ze zo ooit met gemakkelijke mainstream hardware als een iPhone concurreren? Zeker als ze hetzelfde kosten.

In mijn lijstje stond: N82 (N95 is brol) aan 380 euro, TD aan 500 of iPhone (hopelijk aan 500 maar zo ziet het er in elk geval naar uit)

Nadeel aan N82 is geen touchscreen, maar verder doet hij niet onder. GPS, 2.4" scherm, symbian (voor- en nadelen), veel software dus en stabiel...

Als er voor de TD een verloop jack is naar 2.5mm audio, dan kan het zichzelf terug in de lijst werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 04:15:
Ik zie net dat de TD geen audio jack out heeft? Jammer, maar dan valt hij finaal af :(

Zeker voor een device wat ik als multimedia-apparaat zou gebruiken, dan hoor ik gewoon m'n eigen oordopjes te kunnen gebruiken. (of als ze kapot gaan gemakkelijk vervangende dopjes kunnen kopen) Wat een misser :'(

Ik begon net helemaal 'into' de TD te geraken (ondanks de wat negatieve commentaar en ondanks dat een iPhone op één staat in mijn lijstje). Iedere gsm laat toch wel ergens een steekje vallen, hoe willen ze zo ooit met gemakkelijke mainstream hardware als een iPhone concurreren? Zeker als ze hetzelfde kosten.

In mijn lijstje stond: N82 (N95 is brol) aan 380 euro, TD aan 500 of iPhone (hopelijk aan 500 maar zo ziet het er in elk geval naar uit)

Nadeel aan N82 is geen touchscreen, maar verder doet hij niet onder. GPS, 2.4" scherm, symbian (voor- en nadelen), veel software dus en stabiel...

Als er voor de TD een verloop jack is naar 2.5mm audio, dan kan het zichzelf terug in de lijst werken ;)
Misschien is dit dan een oplossing voor jou probleem? http://www.pdashop.nl/pro...adset-3-5-mm-adapter.html

Wat doen jullie allemaal zo laat op? Ik heb nachtdienst op de Spoedeisende Hulp. Ga toch slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceman1987 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 05:08:
[...]

Wat doen jullie allemaal zo laat op? Ik heb nachtdienst op de Spoedeisende Hulp. Ga toch slapen :z
Examens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23
het zou ideaal zijn als er iemand een progje zou schrijven dat je je wekker kan muten door je telefoon om te draaien :)

ik krijg overigens geen midi geluid ingesteld bij de wekker?

en ik kan nog steeds nergens de profielen vinden om zelf aan te maken...

en hoe kan ik mijn sim contacten uitzetten???

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 15-06-2008 09:29 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 14:06
Iceman1987 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 02:44:
[...]

Wat jij zegt klopt als een speer, tenminste zover mijn kennis rijkt.

Vraagje: Weten jullie een agenda programma die ik kan gebruiken op mijn pc, maar wel kan syncen met TD (oftewel WM6.1)? Outlook vind ik niet zo heel fijn. Of ben ik verdoemd tot outlook?
Ik sync de Diamond met mijn Gmail agenda, die ik ook weer op mijn desktop PC met Outlook sync :P Dit kan via: klik

[ Voor 6% gewijzigd door jvalks op 15-06-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 21:37
Je laat je wel erg snel uit het veld slaan, er is in het HTC 3300 topic een verloop stekkertje genoemd die de usb naar mini-jack regeld, en klaar ben je. Succes.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Heeft iemand al het Hotmail/Windows live mail geprobeerd te verwijderen uit het Mail gedeelte?

Via een reg edit heb ik het account verwijderd, maar je blijft de Inbox zien bij het Mail gedeelte. Klik je erop, dan kom je in het berichten menu en niet meer in de inbox. Die is namelijk verwijderd.

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon ook binnen, FF wennen allemaal, vooral wanneer je favorieten personen met foto's aanmaakt : Voor je het weet bel je ze al per ongeluk! Overkomt jullie dat ook, of ben ik ongeduldig ?

Mijn vraag : Zijn de autoladers van de oudere modellen zoals bv de P3300 ook geschikt voor de TD ?

Scheelt nogal in prijs namelijk. En iemand nog leuke houders gezien die toevallig prima geschikt zijn voor de TD ? Ik wil niet overkomen als een miereneuker, maar 30 euro voor een lader en 25 voor een houder vindt ik teveel van het goede. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 14:06
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:38:
Mijn vraag : Zijn de autoladers van de oudere modellen zoals bv de P3300 ook geschikt voor de TD ?
Ik vraag me af of je niet gewoon een standaard USB autolader (aansteker plug met USB out) kan gebruiktn (€9,-)... iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
cdgrit schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:47:
[...]

...

Verder werkte het verwijderen van e-mails niet goed. Ik heb aangegeven dat ze ook van de server verwijderd moeten worden. Als ik een e-mail verwijder zie ik hem niet meer (dat klopt). Klik ik op Verzenden/Ontvangen dan wordt de e-mail weer opnieuw binnengehaald. Een e-mail verwijderen is me nog niet gelukt.
Is er hier al iemand die ditzelfde probleem al heeft opgelost??? Ik heb hier ook last van, krijg per dag zo'n 15 mails binnen en vind het erg irritant dat ik deze niet echt kan verwijderen.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is route berekenen bij jullie, gaat hier heel langzaam.

navigator 6 met western europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:38:
Telefoon ook binnen, FF wennen allemaal, vooral wanneer je favorieten personen met foto's aanmaakt : Voor je het weet bel je ze al per ongeluk! Overkomt jullie dat ook, of ben ik ongeduldig ?

Scheelt nogal in prijs namelijk. En iemand nog leuke houders gezien die toevallig prima geschikt zijn voor de TD ? Ik wil niet overkomen als een miereneuker, maar 30 euro voor een lader en 25 voor een houder vindt ik teveel van het goede. :(
Geen probleem, is een usb lader dus inpluggen en laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi !

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Iemand al enige ervaring met TomTom icm een carkit?

Heb zelf de Parrot CK3100 en sync enz werkt prima. Geen problemen mee... Alleen vind ik het jammer dat het geluid van TomTom niet via de carkit kan lopen.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen??

Zijn er programma's die al het geluid doorzetten via Bluetooth??

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ik werk bij een telecom winkel en je kunt gewoon een standaard USB lader pakken. Hij werkt namelijk ook met iedere pc en USB-stekker om op te laden... :*)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:21
yassine schreef op zondag 15 juni 2008 @ 03:24:
Zodra ik de datakabel los koppel van mijn TD, start mijn TomTom op |:( Meer mensen hier last van?

Ik weet het, beetje laat maar aghh :P
Ik heb precies hetzelfde probleem echt heel irritant. Hopelijk is er een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
Weet er iemand of er al een vervangbare battery is voor de htc touch diamond dan de 900mah? Dus een zwaardere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
thriller schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:00:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem echt heel irritant. Hopelijk is er een oplossing voor.
Heb je op het intern geheugen een folder met de naam 2577?
Zo ja, hernoem die folder dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt

Ik heb zowel de Touch Diamond als N82. Het is lastig oordelen welke beter is. Beide bedienen ook een andere markt. De N82 heeft een superieure camera, de Touch Diamond is zeer compact met touchscreen.

Hier staan wat vergelijkingsfoto's tussen de N82 en Touch Diamond:
Nederlandse Touch Diamond review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
jvalks schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Ik vraag me af of je niet gewoon een standaard USB autolader (aansteker plug met USB out) kan gebruiktn (€9,-)... iemand hier ervaring mee??
heb ik ook, werkt prima.
gebruikt voor mn touch dual en nu voor mn touch diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe de de standaard browser op IE zetten in touchflo, opera kan ik maar niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 18:08
Iemand een tip hoe ik contactpersonen uit Vista kan exporteren naar mijn Diamond?
WM Centre zegt dat Outlook niet is geinstalleerd, heb Windows Mail.

Heb ze reeds op HD gezet, hij herkent ze ook wel maar kan deze niet openen. Dus moet ze toch eerst ff goed syncen...

Of Outlook installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Even snel een vraagje, misschien wel een dom vraagje maar wou het even zeker weten.

Als je tomtom 6 geinstalleerd hebt, dus door de map op je interne geheuge te plaatsen, en ik wil extra stemmen toevoegen, moet dat dat in die map die je op je geheugen hebt geplaatst om tomtom te installeren of plaats je de stemmen ergens in een ander mapje dat is aangemaakt na de installatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met audiomanager.
als ik dit programma wil gebruiken in TF3D krijg ik een foutmelding: audiomanger_eng.exe
heeft iemand anders dit probleem of een oplossing
hard reset heeft ook niet geholpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
adewidt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:17:
[...]

Heb je op het intern geheugen een folder met de naam 2577?
Zo ja, hernoem die folder dan.
Bedankt het is opgelost.

PS. Weet iemand hoe ik mijn telefoon zo kan instellen dat ie niet automatisch standby gaat? Ik doe dit liever handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Laatst online: 21:48
[message=30181559#30181559]ReVolpe schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:27[/message]:
Ik ben benieuwd wat er op de applicatie CD staat..
Bij mij staat er alleen de NL handleiding op.
Op de andere CD (de "Aan de slag-disk") staat een driver-update voor Vista, weer de handleiding en ActiveSync. Verder loopt die laatste CD te blèren dat ik "Flash 8 of hoger" moet installeren terwijl ik op 9 zit... Raar.

Stroomverbruik verminderingsvraag:
Eergisteren de HTC Diamond ontvangen, uiteraard mee lopen spelen en had daarom het idee dat de accu dáárdoor zo snel leeg was.
Gisteren was ie, na helemaal opgeladen te zijn geweest, na een uurtje RSS-feeds instellen en browsen met Opera weer praktisch leeg!
Tot nu toe heb vandaag ik het volgende aangepast:
  • de "Geplande synchronisatie" instelling van Windows Live van: "Zodra items binnenkomen" naar "Iedere 2 uur" gezet;
  • de verlichtingsinstellingen van "Verlichting automatisch aanpassen" afgehaald. Op zich een mooie functie maar gezien de accucapaciteit die zich tot nu toe gelimiteerd heeft gepresenteerd, toch maar 't 4-e streepje van links bij "Bij accustroom - energie besparen" gekozen;
  • de verlichting bij accustroom uitschakelen als het apparaat na 30 sec. niet wordt gebruikt;
Ook schakel ik Wi-Fi uit zodra ik dat niet gebruik (was ik al gewend bij mijn HTC 3300) en let ik op of er nog programma's op de achtergrond draaien en zo ja, sluit die dan af...

Nog meer tips?

Trouwens jammer niet èlk e-mail account qua sync zo is in te stellen als Windows Live.
Hoe stel je het tijdstip in als je bij die andere accounts kiest voor "Eén keer per dag"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb mn aller eerste probleem met de TD:

De tril functie blijft hangen, het is al 3x gebeurd dat bij het ontvangen van een SMS de trilmotor blijft trillen.
Maakt niet uit wat ik doe, hij blijft gaan! Uitzetten / Accu eruit is de enige manier om het te stoppen :S

Verder heb ik sinds gister Surf&Mail totaal van KPN, en moet zeggen dat het toch wel leuk is om alle mogelijkheden van het toestel te benutten.
Hij chekt elke 30min of er nieuwe Mail is, Internet gaat super makkelijk (Heb nog nooit Internet op mn mobiel gehad) en Youtube is gewoon erg gaaf! Heb je ff nix te doen, dan ga je gewoon lekker filmpjes op Youtube checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 23:41:
Zijn er ook bezitters die de TD gebruiken icm een Mac? Ik heb een maandje geleden mijn iPhone verkocht , en zoek nu naar een nieuwere telefoon. Aangezien de release van de iPhone 2 nog een tijdje gaat duren en ik de TD voor een redelijke prijs kan krijgen heb ik wel interesse in de TD. Heb zelf wel wat gegoogled en Missing Sync zou moeten werken met de TD , maar ik heb nog geen reviews/meningen van gebruikers gezien. Beetje rare combinatie om een windows toestel te hebben en zelf op Mac OS X te werken. Xp/Vista dmv Bootcamp is geen optie, aangezien ik voornamelijk met Mac OS X werk. (iCal, iTunes, adressenboek wil ik blijven gebruiken)

Heb in het verleden met een SE m600i gewerkt en was daar meer dan tevreden over. Daarna een half jaar de iPhone en de interface/gebruiksgemak was echt :P . Dus ik twijfel nog om een nieuwe TD te halen , aangezien de interface voor mij juist een nadeel was. (heb ervaring met HP IPAQs en WM 5.0)
Ik gebruik hem met m'n Macbook en dat werkt prima met Missing Sync. Ik heb het nog niet uitvoerig getest, maar de basic synchronisatie van contacts en agenda doet het perfect. Alleen krijg ik sync via BT nog niet voor elkaar, maar daar hebben meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Raimon schreef op zondag 15 juni 2008 @ 10:49:
Iemand al enige ervaring met TomTom icm een carkit?

Heb zelf de Parrot CK3100 en sync enz werkt prima. Geen problemen mee... Alleen vind ik het jammer dat het geluid van TomTom niet via de carkit kan lopen.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen??

Zijn er programma's die al het geluid doorzetten via Bluetooth??
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Telefoon werkt via via de Parrot maar idd TomTom stuurt de geluiden niet door. Ik zal eens neuzen op andere fora of hier wat over te vinden is. Als jij (of iemand anders :9 ) een oplossing heeft dan graag hier posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04

ik zie het probleem niet je hebt de

RC E100 Remote Control
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=60166&dimensionid=17&shopid=2

en de YC A200
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=59894&dimensionid=17&shopid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:46:
Hallo,
-Waarom wordt er gemeld 'u bent aan het roamen', terwijl ik gewoon op KPN/Telfort zit?
Omdat je met een Telfort sim op het KPN netwerk zit? Technisch gezien ben je dan aan het roamen.
Ik bel normaal op (doordeweekse dagen)1500 minuten per maand maar dat gaat niet lukken met dit apparaat.
Dat probleem heb ik tot nu toe met elke 3G telefoon gehad als 3G aan staat (ook met een niet-WM toestel, een nokia). Daarom heb ik ze altijd op GSM-only staan, is snel genoeg voor direct push en geeft mij de dubbele accu-duur.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:18:
[...]

Omdat je met een Telfort sim op het KPN netwerk zit? Technisch gezien ben je dan aan het roamen.

[...]
Toch vind ik het gek. Dat je technisch gezien aan het roamen bent, OK, maar ze kunnen er toch wel iets aan doen zodat dit niet duidelijk wordt gemaakt aan het toestel?

Daarbij had ik met mijn vorige toestel (Vario 2/TyTn) dit probleem niet meer met een cooked ROM. Blijkbaar ligt het ook aan een instelling ergens in het ROM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:59

vr6-only

Blub Blub

Heeft iemand enig idee hoe je een ROM kunt dumpen?

Wanneer de lui op XDA klaar zijn, wil ik graag een andere ROM erop hebben, maar wel de originele behouden als kopie op me pc.

Ik zoek al een tijdje via google, GOT en XDA, maar ik kan niets vinden (alleen dezelfde vraag).

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

running man schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:08:
[...]

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Telefoon werkt via via de Parrot maar idd TomTom stuurt de geluiden niet door. Ik zal eens neuzen op andere fora of hier wat over te vinden is. Als jij (of iemand anders :9 ) een oplossing heeft dan graag hier posten!
Oplossing om tomtom (en andere geluiden) naar je bluetooth headset (of carkit) te sturen:

1. Download programma hier of hier. Je kunt een trial versie downloaden om te kijken of het werkt en of je het wat vind. Het geluid is redelijk, je moet geen HiFi Audio verwachten.
2. Kopieer .CAB file naar je TD
3. Installeer bluecast door met de verkenner naar de .CAB file te gaan en erop te klikken.
4. Maak verbinding via bluetooth met je headset/carkit
5. Open BlueCast programma en druk op "Turn On"
6. Open nu de applicatie waarvan je het geluid via bluetooth wilt doorsturen en Voila!

Veel plezier ermee!

[ Voor 3% gewijzigd door GKW op 15-06-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:19:
[...]

Verbindingen - >mijn roxy instellen -> uitvinken bij dit netwerk gebruik een proxyserver. :)
Thnx. Gelukt!!!

Nu nog even TT installeren...moet dit hele topic gaan doorspitten want zou absoluut niet weten hoe ik het moet doen. Heeft iemand misschien een linkje waar precies wordt uitgelegd hoe ik TT kan installeren? Zou me heel wat tijd besparen aangezien ik anders een stuk of 30 pagina's moet nalopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:53:
[...]

Thnx. Gelukt!!!

Nu nog even TT installeren...moet dit hele topic gaan doorspitten want zou absoluut niet weten hoe ik het moet doen. Heeft iemand misschien een linkje waar precies wordt uitgelegd hoe ik TT kan installeren? Zou me heel wat tijd besparen aangezien ik anders een stuk of 30 pagina's moet nalopen ;)
Alles in de root van de interne opslag gooien
en hij gaat automatisch installeren. ( als je hem als usb stick laat werken moet je hem eerst ontkoppelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 01:00:
[...]

Voorbeeld: idle geeft hij bij mij aan dat 62% van het geheugen in gebruik is. Dit zal wel ongeveer voor iedereen gelden. Start ik nu de volgende applicaties op: Agenda, Album, Contacten, Mobipocket reader, Google Maps, Opera, Mail, Verkenner, MSN, en Sygic Drive + Bluetooth, dan staat de teller op 84%.

M.a.w. je zou nog meer programma's kunnen openen, iets wat ikzelf sowieso al niet zal doen. Vergeet gewoon niet dat de TD 2-3x zo veel geheugen heeft als de P3300, ook al denk je dat door die 62% idle er al veel in gebruik zou zijn. Er blijft ook genoeg over.
Ik zal eens kijken naar dat Sygic Drive. Wellicht dat dat minder RAM in beslag neemt van bijvoorbeeld Navigon. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de screenprotector die erbij zit erop moet zetten?
De screenprotector plakt namelijk niet aan het scherm, waardoor het zo eraf valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een Nederlandstalige review, deze keer op video:

http://www.pocketinfo.nl/...ew-htc-touch-diamond.html

Beetje quasi-grappig en eerlijk gezegd maar van matige kwaliteit, erg summier. Het woord iPhone valt bijna net zo vaak als TD :/

Even wat opmerkingen
- Resetknop kun je best wel indrukken zonder achterkant te verwijderen
- Geen boxje? En hoe hoor ik dan mijn navigatieinstructies? :|

Wat mij wel opviel in deze review, is dat hij vaker de terug-toets gebruikte. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze (bijna) niet gebruik. Zijn er mensen die dit juist wel veel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:16:
De screenprotector plakt namelijk niet aan het scherm, waardoor het zo eraf valt.
Je moet hem eerst loshalen van het grotere stuk folie, en dan de kant waarmee hij zat vastgeplakt op het scherm plakken. Beetje netjes uitlijnen, en het ziet er best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Laatst online: 13-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:16:
:) of je haalt het plastic beschermlaagje er eerst af en dan plakt het wel...

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:48:
ik heb een probleem met audiomanager.
als ik dit programma wil gebruiken in TF3D krijg ik een foutmelding: audiomanger_eng.exe
heeft iemand anders dit probleem of een oplossing
hard reset heeft ook niet geholpen.
Audiomanager werkt niet met de TD. Om je ringtones in te stellen kan je ook MP3trimmer gebruiken en voor het afspelen van muziek kan je gewoon WMP of TCPMP gebruiken. Zie ook mijn eerdere posts over TCPMP.

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
vr6-only schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:49:
Heeft iemand enig idee hoe je een ROM kunt dumpen?

Wanneer de lui op XDA klaar zijn, wil ik graag een andere ROM erop hebben, maar wel de originele behouden als kopie op me pc.

Ik zoek al een tijdje via google, GOT en XDA, maar ik kan niets vinden (alleen dezelfde vraag).
Hier staat uitgelegd hoe je een dump moet maken:
http://wiki.xda-developer...ename=Hermes_HowtoDumpRom

Het is niet eenvoudig, ook kan het zijn dat je bepaalde software beveiligingen moet uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
thriller schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:52:
[...]

Bedankt het is opgelost.

PS. Weet iemand hoe ik mijn telefoon zo kan instellen dat ie niet automatisch standby gaat? Ik doe dit liever handmatig.
Moet je toch eens goed bij je instellingen kijken! Klinkt als energie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nog een klein probleempje ik heb tom tom navigator erop gezet,werkt super alleen heb geen stemmen..
ik heb nieuwe stemmen opgehaald van tom tom.
kan ze alleen niet selecteren, zie ze wel maar blijven grijs!

iemand met hezelfde probleem of iemand weet hoe ik het moet verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
Yes, ik heb het gevonden!
Wil je er vanaf dat als je belt je scherm op zwart gaat? Doe dan het volgende:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

[ Voor 0% gewijzigd door Rougenator op 15-06-2008 22:28 . Reden: Had bij 1 en 2 de waarde verandering van 1 naar 0 staan en moet van 5 naar 0 zijn! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rougenator schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:21:
[...]

Audiomanager werkt niet met de TD. Om je ringtones in te stellen kan je ook MP3trimmer gebruiken en voor het afspelen van muziek kan je gewoon WMP of TCPMP gebruiken. Zie ook mijn eerdere posts over TCPMP.
mijn probleem is dat het muziek tabje in TF3D niet functioneerd. elke keer als ik het wil gebruiken geeft hij een foutmelding aan: "er is een probleem opgetreden met audiomanger_eng.exe".
ik moet dus nu idd wmp gebruiken om muziek te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Rougenator schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:21:
[...]

Is het jouw gelukt om tcpmp werkend te krijgen op je diamond??
mij niet..

zover ik weet werkt alleen de nieuwste betaalde versie van coreplayer op de diamond.

Heb jij wel een versie die werkt of een manier.. please share!
Dit is namelijk enige wat ik mis om mijn eigen filmpjes gecodeert met Super! af te spelen.

Mercie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:56:
[...]

mijn probleem is dat het muziek tabje in TF3D niet functioneerd. elke keer als ik het wil gebruiken geeft hij een foutmelding aan: "er is een probleem opgetreden met audiomanger_eng.exe".
ik moet dus nu idd wmp gebruiken om muziek te beluisteren.
Misschien heb ik het verkeerd maar ik denk dat et ligt aan de file name...

Ga naar de windows folder en zoek het bestandje auriomanager op.

Mocht deze audiomanager_eng.exe heten..
probeer eens te hernoemen naar audiomanager.exe

en anders om ook..
heet hij audiomanager.exe
hernoem dan naar audiomanager_eng.exe

Misshicne dat daar de fout ligt.
en anders moet je even naar XDA gaan en vragen of iemand hem daar van zijn eigen diamond kan rippen en dan op inet zetten zodat jij die kan gebruiken.

Bij mij werkt het namelijk perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rougenator schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:45:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 1 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 1 to 0

Interessant. Ga het denk ik ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:02
Heeft iemand hier de diamond met de iPhone vergeken.

- hoe is de snelheid
- gebruiksgemak
- tekstinvoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen even een vraagje. Ik ben niet zo bekend met het tweaken van de diamond. Echter ik ben hem wat aan het testen en heb op xda-dev wel wat tweaks gevonden. Alleen hoe pas je de registery aan op de htc. Ik heb nu total commander en phm. Echter ik kom er niet echt uit. Is er iemand die het een beetje duidelijk kan uitleggen

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:11:
Hoi allen even een vraagje. Ik ben niet zo bekend met het tweaken van de diamond. Echter ik ben hem wat aan het testen en heb op xda-dev wel wat tweaks gevonden. Alleen hoe pas je de registery aan op de htc. Ik heb nu total commander en phm. Echter ik kom er niet echt uit. Is er iemand die het een beetje duidelijk kan uitleggen

thanks
Ik heb er idd ook een tijdje over gedaan als WM noob zijnde :)
in het mapje \\plugins staat de hele reutemeteut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilentSimon schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:12:
[...]

Ik heb er idd ook een tijdje over gedaan als WM noob zijnde :)
in het mapje \\plugins staat de hele reutemeteut.
ahhhh kijk nu heb ik het gevonden. Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe krijg ik de plaatjes/foto's bij de favorieten eigenlijk goed, want ze zijn nu echt superslecht van kwaliteit?
en MOET je ringtones op het device zelf zetten? kunnen niet op die 4gb? beetje slecht want zo zit ie wel snel vol, is nu al bijna vol en heb maar 2 progs geinstalleerd

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 15-06-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 20-09 16:06
Phusebox schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:24:
hoe krijg ik de plaatjes/foto's bij de favorieten eigenlijk goed, want ze zijn nu echt superslecht van kwaliteit?
[...]
Door de betere versies van de plaatjes (tijdelijk) naar je afbeeldingen folder te kopieren en dan per favoriet de plaatjes selecteren. (rechter "knopje" in het favorieten-scherm)
Daarna kunnen die plaatjes wel weer van de flash-schijf verwijderd worden. Het is dus ook geen probleem om even wat grotere plaatjes te gebruiken, de TD schaalt ze wel.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-09 09:47
Ik heb de Touchflo3d niet aanstaan. Als ik een smsje krijg en open hem krijg ik tevens alle smsjes die tot nu toe door die persoon zijn verstuurt in beeld geopend! onderelkaar. (de nieuwe als laatste).
Kun je dat uitzetten? Hier zit ik niet op te wachten, ik wil gewoon alleen het nieuwe smsje geopend voor me zien.
Is dit iets van WM 6.1 ? nooit gehad hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke software is momenteel het best voor verkleinen van divx xvid avi etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TD-er schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:33:
[...]

Door de betere versies van de plaatjes (tijdelijk) naar je afbeeldingen folder te kopieren en dan per favoriet de plaatjes selecteren. (rechter "knopje" in het favorieten-scherm)
Daarna kunnen die plaatjes wel weer van de flash-schijf verwijderd worden. Het is dus ook geen probleem om even wat grotere plaatjes te gebruiken, de TD schaalt ze wel.
ik heb ze gesynched met outlook dus kan geen fysieke plaatjes vinden op mijn diamond?

en hoe krijg ik die rotzooi uit mijn media library? heb bestanden verwijderd maar nu crasht touchflo steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Als je tomtom 6 geinstalleerd hebt, dus door de map op je interne geheuge te plaatsen, en ik wil extra stemmen toevoegen, moet dat dat in die map die je op je geheugen hebt geplaatst om tomtom te installeren of plaats je de stemmen ergens in een ander mapje dat is aangemaakt na de installatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

adewidt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Hier staat uitgelegd hoe je een dump moet maken:
http://wiki.xda-developer...ename=Hermes_HowtoDumpRom

Het is niet eenvoudig, ook kan het zijn dat je bepaalde software beveiligingen moet uitzetten.
Thnx. Ben er net de hele tijd ermee bezig geweest, maar het wilt me niet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Nipje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:53:
Dat staat in de handleiding die je er bij krijgt als je tomtom koopt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Phusebox schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:24:
en MOET je ringtones op het device zelf zetten? kunnen niet op die 4gb? beetje slecht want zo zit ie wel snel vol, is nu al bijna vol en heb maar 2 progs geinstalleerd
Ja, dat moet, ' gebrek' van WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:07:
[...]

Interessant. Ga het denk ik ook eens proberen.
Eindelijk!!!

Het werkt prima hier.

Is het niet mogelijk voor de TS om deze handige tweaks op te nemen in de TS?

[ Voor 16% gewijzigd door vr6-only op 15-06-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
Anheuer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:00:
[...]

Is het jouw gelukt om tcpmp werkend te krijgen op je diamond??
mij niet..

zover ik weet werkt alleen de nieuwste betaalde versie van coreplayer op de diamond.

Heb jij wel een versie die werkt of een manier.. please share!
Dit is namelijk enige wat ik mis om mijn eigen filmpjes gecodeert met Super! af te spelen.

Mercie
Voor mensen die vragen hebben over welke programmaatjes werken met de TD hierbij de link naar een handig XDA draadje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=394994

Hier staat bijvoorbeeld ook dat:
- Coreplayer 1.2.5 build 4506 (perfect no slowdown or stuttering).
- TCPMP reported to work fine but I personally couldnt get it to work it crashes
Hier vind je de oplossing voor WM 6.1: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=380387
- DivX Mobile Player works but statters with large videos such as LOST

Dit voor diegenen die vragen hadden over het afspelen van video's in de verschillende resoluties.

De TCPMP-0.72RC1-ARM-PPC-recomp-03.CAB werkt bij mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Phusebox schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:52:
[...]

ik heb ze gesynched met outlook dus kan geen fysieke plaatjes vinden op mijn diamond?

[...]
Die moet je er ook nog even met de hand op zetten, puur voor de plaatjes in de favorietenlijst.
Outlook resized die plaatjes per contact naar een -voor deze foon- veel te klein formaat, dus moet je voor die 15 stuks die je in de favorietenlijst staan nog even de high-res versie als los bestand op de foon zetten en dus met de hand toewijzen. (kan uiteraard ook met de camera, maar ik neem aan dat niet iedereen in de buurt is op het moment ;) )

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Rougenator schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:36:
[...]

Moet je toch eens goed bij je instellingen kijken! Klinkt als energie... :)
Bedankt _/-\o_ , het is nog even wennen zo'n telefoon loop me echt rot te zoeken naar alle instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
Om je TouchFLO 3D sneller te laten werken kan je de volgende registery aanpassen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\TouchPanel\PressureThreshold\

value = dword: 240 in decimal.

Daarna een Soft reset en voilá.

In mijn TD staat er overigens al een string key met dezelfde naam met de waarde 60. Deze heb ik hernoemt naar "PressureThreshold Original". Dit voor de zekerheid, want als de dword key niet zou werken, dan kan je alsnog makkelijk weer de originele situatie herstellen.

Ik zei "zou", want ik merk echt een aanzienlijke verbetering, ik hoop dat jullie dat kunnen bevestigen. :)

Echter, blijft er 1 vraag over; wat doet die string met de waarde 27, 34 of zoals bij mij (aangepast via Schaps Advanced Config tooltje) de waarde 60... iemand een antwoord hierop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Rougenator schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:17:
Om je TouchFLO 3D sneller te laten werken kan je de volgende registery aanpassen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\TouchPanel\PressureThreshold\

value = dword: 240 in decimal.

Daarna een Soft reset en voilá.

In mijn TD staat er overigens al een string key met dezelfde naam met de waarde 60. Deze heb ik hernoemt naar "PressureThreshold Original". Dit voor de zekerheid, want als de dword key niet zou werken, dan kan je alsnog makkelijk weer de originele situatie herstellen.

Ik zei "zou", want ik merk echt een aanzienlijke verbetering, ik hoop dat jullie dat kunnen bevestigen. :)

Echter, blijft er 1 vraag over; wat doet die string met de waarde 27, 34 of zoals bij mij (aangepast via Schaps Advanced Config tooltje) de waarde 60... iemand een antwoord hierop???
Heb het ook aangepast. Wat die waarde 60 betreft, heb ik geen idee. Ik voer uit wat die gasten voorstellen. Als het goed werkt blijft het staan. Ik zou zeggen, vraag het op xda. Ze gaan je zeker een deftig antwoord kunnen geven.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:49
Ok, een vraag:

Soft & Hard reset. Kan iemand mij het verschil uitleggen, en vertellen wat deze resets precies doen? En hoe te doen op de HTC Touch Diamond?

Sorry heb hier weinig tot geen ervaring mee. Heb het aantal keer langs zien komen maar snap niet helemaal de werking/verschil hiervan! Mocht ik namelijk een reset nodig hebben, dan weet ik iig waar ik mee bezig ben, en hoe te doen!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij 'contacts' je sim-contacten kunt verbergen, dus alleen je outlook contacten laat weergeven?? Heb nu alles dubbel staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
Soft reset doe je met je stylus en druk dan op het rode rondje daar waar je je stylus uit haalt. J kan dat doen zonder het headcover er af te halen. Soft reset is hetzelfde als het opnieuw opstarten van je PC.

Hard reset doe je met je vingers en stylus terwijl je TD aan staat. Druk de volume knop in die het volume zachter zet, tegelijkertijd met de enter knop (is de ronde in het midden) en doe dan met je styles een soft reset terwijl je de andere 2 knoppen ingedrukt houdt.

NB: Dit zorgt er overigens wel voor de je alles kwijt raakt en je de standaard af fabriek situatie terug krijgt, dus let wel op voordat je een hard reset doet, met wat je ermee wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
nvidia schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:22:
[...]

Heb het ook aangepast. Wat die waarde 60 betreft, heb ik geen idee. Ik voer uit wat die gasten voorstellen. Als het goed werkt blijft het staan. Ik zou zeggen, vraag het op xda. Ze gaan je zeker een deftig antwoord kunnen geven.
Dit zegt iets over de minimale druk op het touchscreen die nodig is om een aanraking te registreren.
Als die minimale druk heel hoog is, is het heel lastig om te "vegen" op het scherm. Dat zal dan vrijwel altijd een "tap" worden.
Als die minimale druk te laag is, dan is vrijwel alles een veeg, of zelfs erop blazen zal dan geregistreerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
nvidia schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:22:
[...]

Ik zou zeggen, vraag het op xda. Ze gaan je zeker een deftig antwoord kunnen geven.
Heb ik uiteraard al gedaan. Eerst alles op XDA en dan pas hier... :*)
Zie mijn posts daar onder dezelde naam als hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 13:18:
[...]

Je moet hem eerst loshalen van het grotere stuk folie, en dan de kant waarmee hij zat vastgeplakt op het scherm plakken. Beetje netjes uitlijnen, en het ziet er best goed uit.
thanks het is gelukt, stom dat ik dat niet zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Laatst online: 16-09 15:47
Iemand ook problemen met het instellen van hun internet?
Krijg het maar niet voor elkaar om het werkende te houden met Hi Eindeloos Online.

Iemand goede tips om het fatsoenlijk in te stellen? Kom er namenlijk geen wijs uit. :P
Moet trouwens zeggen dat Twitter een erg leuk spel is, zeker als je een aantal levels verder bent en je ook echt van die "gebogen" stukken in je scherm hebt waardoor hij een bepaalde richting oprolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Spike1506 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:39:
[...]
Moet trouwens zeggen dat Twitter een erg leuk spel is, zeker als je een aantal levels verder bent en je ook echt van die "gebogen" stukken in je scherm hebt waardoor hij een bepaalde richting oprolt.
Jammer alleen dat er maar 32 levels zijn. :(
Is namelijk echt een leuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik ga ook maar is wat tweaks uitvoeren. Welk programma kan ik het beste gebruiken hier voor ? ik heb op dit moment :

Schaps_AdvancedConfig_v2.1.0.0.CAB

Is dit iets om alle tweaks mee uit te voeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand enig idee hoe ik muziek verwijder en toevoeg in touchflo3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:00:
Ik ga ook maar is wat tweaks uitvoeren. Welk programma kan ik het beste gebruiken hier voor ? ik heb op dit moment :

Schaps_AdvancedConfig_v2.1.0.0.CAB

Is dit iets om alle tweaks mee uit te voeren ?
Hiermee kun je een aantal van de tweaks doorvoeren.

Voor de andere zul je een regeditor moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:34:
[...]

Dit zegt iets over de minimale druk op het touchscreen die nodig is om een aanraking te registreren.
Als die minimale druk heel hoog is, is het heel lastig om te "vegen" op het scherm. Dat zal dan vrijwel altijd een "tap" worden.
Als die minimale druk te laag is, dan is vrijwel alles een veeg, of zelfs erop blazen zal dan geregistreerd worden.
Daar lijkt het wel op. Waarde "240" geeft een veel betere gevoeligheid. Hierdoor werkt niet alleen TF3D makkelijker, maar ook het vegen.

Het is dus niet echt een tweak om de foon sneller te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lurk al een tijd mee, ik heb bij Belcompany even met de TD gespeeld en hij ziet er erg fraai uit. Mijn abonnement loopt bijna maar ik wacht even de komst van de iPhone 3G af. Voor mij is stabiliteit van groot belang, én, waar ik heel benieuwd naar ben: hoe ervaren jullie globaal de belkwaliteit en het GSM-bereik? Ik heb mensen gehoord die het bellen uitstekend en kraakhelder noemden, maar ik heb ook slechtere ervaringen. Voor mij is dit apparaat toch in de eerste plaats een telefoon, en dat moet feilloos werken, anders valt ie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staan daar andere waardes.

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall 5
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:37:
[...]

Hiermee kun je een aantal van de tweaks doorvoeren.

Voor de andere zul je een regeditor moeten gebruiken
Hmm ok, welke regeditor raden jullie aan voor de rest van de tweaks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik TomTom ergens downloaden of moet ik die in de winkel kopen?

Gewoon kopen en niet om warez vragen :)

[ Voor 29% gewijzigd door DaannO op 15-06-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:43:
[...]

Bij mij staan daar andere waardes.

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall 5
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall 5
Kan geen kwaad, gewoon omzetten naar 0.
Nipje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:48:
Hmm ok, welke regeditor raden jullie aan voor de rest van de tweaks ?
AdvancedConfig en Total Commander. Daar kan je alles mee doen!

[ Voor 28% gewijzigd door nvidia op 15-06-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Hmm, bij mij is het magnetisme in de de stylus behuizing verdwenen met als gevolg dat hij niet meer zo strak naar binnen getrokken wordt.

Voor mij een reden om hem om te gaan ruilen.
Heeft hier niemand verder last van?

Edit: sterker nog, hij gaat nu gewoon zwaar, alsof er iets aanloopt of de magneet afstoot 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Bornin op 15-06-2008 17:23 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Gelukkig niet, ik ben juist steeds meer tevreden over mijn phone. Prachtig ding, alleen heb ik echt een bureaulader nodig voor de accu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
nvidia schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:01:
[...]

Kan geen kwaad, gewoon omzetten naar 0.

[...]

AdvancedConfig en Total Commander. Daar kan je alles mee doen!
Bedankt voor de reactie. Welke versie van Total Commander moet ik precies gebruiken? staan er een beetje veel op de site. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 08:42

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik heb het toestel nu een paar dagen ingebruik en ben er erg blij mee :)

Alleen heb ik 1 klein probleem:
Als ik iemand bel heb ik tijdens het overgaan en het gesprek een vervelende "ruis" in de speaker. De ontvangende partij hoort hier niets van. Als iemand mij belt heb ik er ook geen last van.
Zijn er meer mensen die dit hebben, of een oplossing weten?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03
MOAW schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:23:
Gelukkig niet, ik ben juist steeds meer tevreden over mijn phone. Prachtig ding, alleen heb ik echt een bureaulader nodig voor de accu. :P
ik moet zeggen dat ik de batterij wel vind meevallen.
de 1e keer volledig opgeladen ging hij snel leeg.
maar de 2e keer al een heel stuk langer.
ik haalde hem gisterochtend van de lader en heb hem gisteravond een half uur aan de oplader gehangen in de auto (hiermee laat hij normaal gesproken niet genoeg op) en hij staat nu nog op 2 strepen.
terwijl ik er vooral gister veel mee speelde (verjaardag) en vandaag eigenlijk ook veel ermee gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04

werkt bij mij ook perfect. Misschien even doorgeven aan XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 03-10 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

thriller schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:00:
[...]

Die is er. Een legale versie erop zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Nipje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:26:
Bedankt voor de reactie. Welke versie van Total Commander moet ik precies gebruiken? staan er een beetje veel op de site. :P
Deze heb je nodig: Total Commander & AdvancedConfig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 03-10 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

bornin7ty2 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:21:
Hmm, bij mij is het magnetisme in de de stylus behuizing verdwenen met als gevolg dat hij niet meer zo strak naar binnen getrokken wordt.

Voor mij een reden om hem om te gaan ruilen.
Heeft hier niemand verder last van?

Edit: sterker nog, hij gaat nu gewoon zwaar, alsof er iets aanloopt of de magneet afstoot 8)7
De stylus is de magneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.

Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!