HTC P3700 Touch Diamond (deel 2) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 252.960 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:52:
Welke register editor kan ik het beste gebruiken op de TD.
zelf gebruik ik altijd totall commander
net als op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m binnen en ben eigenlijk wel tevreden. Lijkt t allemaal goed te doen!
Enige probleem is dat ik t belvolume erg laag vindt..
Iemand anders dit ook gemerkt? belvolume natuurlijk tijdens bellen met pijltje omhoog helemaal max. gezet en verder maakt het instellen van systeemvolume etc op max geen verschil.
Klinkt allemaal alsof de persoon die je belt zijn eigen telefoon op handsfree heeft zegmaar..
Herkenbaar of is mijne DOA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimocash schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:01:
[...]

zelf gebruik ik altijd totall commander
net als op de pc.
Hoe kanje daar het register mee editen dan ik zie het niet staan

Update...
gevonden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattijn1980 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:57:
[...]

Via welke poort doe je dat?
TD zegt "kan geen bestand bluetooth-partnerverband vinden met een pc die activesync ondersteunt. Wilt u nu een partnerverband instellen?
ik draai windows vista met de nieuwe windows mobile device centre. Deze werkte gewoon via de usb poort. Bij XP was het wel lastiger, meer omdat de bluetooth dongle problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:15:
[...]

Hoe kanje daar het register mee editen dan ik zie het niet staan

Update...
gevonden...
als je het opent zie je rechtsbovenin een dubbele punt.
als je hierop drukt ga je 'omhoog' de bovenste directory bestaat uit:

FTP, LAN en registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Ik heb vandaag ook mijn Diamond binnen gekregen, maar nu stuit ik op een probleem.. ik heb de beta versie van VNC mobile gedownload en deze moest je eerst naar je telefoon toe kopieren (het is een *.exe). maar nou kan ik hem niet selecteren bij programma's. (het openen zelf wil wel maar dat moet dan via verkenner, erg omslachtig)

Hoe kan ik dit probleem oplossen? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Taygeta op 13-06-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 11-09 19:57
Taygeta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:20:
Ik heb vandaag ook mijn Diamond binnen gekregen, maar nu stuit ik op een probleem.. ik heb de beta versie van VNC mobile gedownload en deze moest je eerst naar je telefoon toe kopieren (het is een *.exe). maar nou kan ik hem niet selecteren bij programma's. (het openen zelf wil wel maar dat moet dan via verkenner, erg omslachtig)

Hoe kan ik dit probleem oplossen? :)
Je kunt dit doen:
in explorer, op de exe, druk op de exe bestand en hou het ingedrukt tot je het menu krijgt. En dan 'copy'.
Ga naar de windows map -> 'Start Menu' map -> 'Programs' map -> ergens op een kale plek ingedrukt houden tot je het menu weer krijgt. En dan als het goed is kun je 'paste as shortcut' doen.
Et voila! Een shortcut naar je exe bestand die in je programs staat. Tenminste, dit zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

RaptorRVL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:24:
[...]

Je kunt dit doen:
in explorer, op de exe, druk op de exe bestand en hou het ingedrukt tot je het menu krijgt. En dan 'copy'.
Ga naar de windows map -> 'Start Menu' map -> 'Programs' map -> ergens op een kale plek ingedrukt houden tot je het menu weer krijgt. En dan als het goed is kun je 'paste as shortcut' doen.
Et voila! Een shortcut naar je exe bestand die in je programs staat. Tenminste, dit zou moeten werken :)
Ja, dat dacht ik ook... maar dat werkt dus niet en die Programs map is overigens ook helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Taygeta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:28:
[...]

Ja, dat dacht ik ook... maar dat werkt dus niet en die Programs map is overigens ook helemaal leeg.
raar, mijn programs map op die plek is helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

dimocash schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:31:
[...]

raar, mijn programs map op die plek is helemaal vol.
Och, jah sorry! ;) ik zat in de Windows > Progamma's map.... 8)
Dank je! Top!

Dan meteen nog maar een vraag achteraan knallen:
Ik heb internet via Vodafone, en die heeft 3G verbinding en HSPA (ofzo), nu zie ik hem de heletijd switchen tussen die twee... kan ik ook zorgen dat hij altijd HSPA heeft?

[ Voor 30% gewijzigd door Taygeta op 13-06-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of het mogelijk is om alle toepassingen, dus niet alleen opera te draaien wanneer je de telefoon draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Taygeta schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:34:
[...]

Och, jah sorry! ;) ik zat in de Windows > Progamma's map.... 8)
Dank je! Top!

Dan meteen nog maar een vraag achteraan knallen:
Ik heb internet via Vodafone, en die heeft 3G verbinding en HSPA (ofzo), nu zie ik hem de heletijd switchen tussen die twee... kan ik ook zorgen dat hij altijd HSPA heeft?
volgens mij gaat hij naar 3g zodra hsdpa niet genoeg bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
ik heb trouwens ook een vraag
ik weet niet als die wel hier thuis hoort maar ik stel hem toch maar.

mn email krijg ik binnen via pop3. dit vind ik handig.
echter is het enige wat hij doet, synchroniseren met wat ik op de mailserver van (in dit geval telfort) heb staan en ik dus emails die ouder zijn dan een bepaalde tijd niet meer terug zie op mn TD
als ik mn TD synchroniseer met mn outlook (hierop ontvang ik ook mn pop3) dan kan ik dus wel al mn email zien MAAR komt het NIET in de mailbox van mn TD waarin ik mn pop3 mail krijg.
dan heb ik dus 2 mailboxen op mn tel.
is er een manier om dit op te kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
volgens mij kan het nog wel even duren voor er een brodit houder komt voor de HTC diamond , had deze vraag neergelegt bij brodit maar wellicht pas na de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 11-09 19:57
dimocash schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:51:
ik heb trouwens ook een vraag
ik weet niet als die wel hier thuis hoort maar ik stel hem toch maar.

mn email krijg ik binnen via pop3. dit vind ik handig.
echter is het enige wat hij doet, synchroniseren met wat ik op de mailserver van (in dit geval telfort) heb staan en ik dus emails die ouder zijn dan een bepaalde tijd niet meer terug zie op mn TD
als ik mn TD synchroniseer met mn outlook (hierop ontvang ik ook mn pop3) dan kan ik dus wel al mn email zien MAAR komt het NIET in de mailbox van mn TD waarin ik mn pop3 mail krijg.
dan heb ik dus 2 mailboxen op mn tel.
is er een manier om dit op te kunnen lossen?
Je kunt in je e-mail account instellingen selecteren van hoeveel dagen geleden je de e-mail wilt ontvangen:
In je mail box op diamond -> menu -> tools -> options -> *klik op je mail account* -> edit account setup -> next next next next tot je dus in pulldown kan selecteren van hoeveel dagen je mail wilt downloaden.
Volgens mij is dat de instelling.

edit: of makkelijker: menu -> tools -> options -> *klik op je mail account* -> Send/Receive Schedule -> dagen instellen

Verder moet je op je PC instellen dat hij de mails bv een week lang nog op de server laat staan. Zodoende kun je ze en op de pc downloaden en op je diamond. De diamond laat ze als het goed is sowieso al standaard op de server staan.

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorRVL op 13-06-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:43:
weet er iemand of het mogelijk is om alle toepassingen, dus niet alleen opera te draaien wanneer je de telefoon draait?
ja dat weet ik: nee is niet mogelijk om ALLE toepassingen te roteren. Denk ook niet echt dat HTC dit gaat uitbrengen, er zullen vast wel progjes/tweakjes voor komen..

Net even een autotje geleend en wat geklooid met gps, werkt erg snel en soepel, helaas heb ik geen route programma en blijft google maps zeuren om een data verbinding (en die krijgt ie van mij niet :P) dus dat navigeerde niet echt lekker met telkens zo'n full screen waarschuwing, maar de gps werkt hier super.

Ik heb trouwens ook het weirde sms sim card full gebeuren, ga ik vanavond eens proberen op te lossen. Ik gok dat het redelijk te doen is, even wat googlen enzo. Wat een lekker toestel is het al met al, ik snap dat mensen hem traag kunnen vinden hoor, maar de snelheid irriteerd me gewoon niet.

Ow nog wel een funky 'feature'-tje: als ik wifi aan heb, dan de TD op standby laat gaan, kan ik na een wake up niet meer het weer updaten via wifi.. ff wifi restarten en geen probleem.. Bij mij mag ie alleen weer updaten als ik erom vraag, dus het valt erg op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Het is een supertoestel _/-\o_

Alleen ik krijg het niet voor elkaar om een ringtone te laten afspelen, als ze mij bellen dan trilt hij alleen maar. Heb het zo ingesteld dat hij alleen maar gaat 'bellen' enniet gat trillen maar dat doet hij nog steeds :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel net binnen, erg te spreken tot nu toe!

Wat me overigens wel dwars zit..
Als ik aan de linker of rechter zijkant van het scherm in het midden druk, lijkt het alsof het beeld wordt ingedrukt. Je ziet dan als het ware het beeld om je vinger een beetje zwart worden...

Is dit normaal en hebben anderen dit ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:00:
Het is een supertoestel _/-\o_

Alleen ik krijg het niet voor elkaar om een ringtone te laten afspelen, als ze mij bellen dan trilt hij alleen maar. Heb het zo ingesteld dat hij alleen maar gaat 'bellen' enniet gat trillen maar dat doet hij nog steeds :S
in de dropdown box bij je telefoon opties zit ook een keuze bellen en trillen.

telefoon => opties => beltoontype => pijltje naar beneden drukken => "Trillen en bellen" aanklikken => ok klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:00:

Geen last van hier.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:59

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:18:
Hmm, heb nu al een paar gesprekken gehad met mensen waarmee ik vaker bel, en die geven aan dat ik minder goed te verstaan ben (vergeleken met HTC Tytn).

Meer mensen hier last van?

Ze geven aan dat ik klink alsof ik verkouden ben (eerder al gelezen hier), en ook de verbinding hapert wel eens. Zelf geen enkel probleem met mensen verstaan overigens, en nee, ik heb mijn vinger niet in het gebied van de antenne.
Ik heb precies hetzelfde!

De verbinding is gewoon niet zuiver! Bellen naar een vaste aansluiting gaat wel perfect, mobiel niet!

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

cdgrit schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:28:
Ik heb net de HTC Diamond SPB MS2.1 Theme v1.1 gedownload en geinstalleerd, maar hoe kan ik deze theme nu activeren?
Ik dacht zelf bij 'Instellingen', 'Vandaag', maar daar staat hij nu niet bij.
Hiervoor heb je wel SPB Mobile Shell nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:28
twabi2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:05:
[...]

Het hele punt was net dat mijn stylus het toestel niet aanraakte.
Mijn hand raakte de stylus en de TD aan, maar de stylus niet het toestel.
Ik dacht eerst aan een stukje metaal dat door het magneetje contact maakte met de binnenkant van het toestel,
maar dan zou die stroom niet zo gelijkmatig en langzaam zijn komen opzetten...
De spanning die jij voelt ( NIET stroom, want die is echt minimaal ), wordt veroorzaakt door 2 condensatoren in de voeding van je pc ( voor ontstoring ) die van spanning ( 220v) naar massa liggen. Die massa gaat weer via de USB naar je TD. Op het moment dat jij via de TD met je hand een massa geleiding maakt voel je de ontlading van de condensatoren. Heeft nix met de TD te maken.

Gewoon je PC eens aan een echt geaard stopcontact leggen en je hebt het niet meer! :*)
Eventueel als je geen geaard stopcontact hebt maar wel een radiator in de buurt daar een aardklem monteren en met een kabel naar de behuizing van je pc trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, hoop niet dat ie weer terug kan omdat het scherm niet helemaal in orde is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien voor sommige een kleine tip:

Als je voor het eerst die ROM installeerd en merkt dat ie niet snel is ( laged ) probeer hem dan een een hardreset te geven,
Je zult merken dat het toestel na die reset een stuk lekkerder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Nu het stof een beetje gezakt is wil ik toch ook wel graag voor de Diamond gaan, in ieder geval hem een kans geven. Ben alleen bang dat ik nog een paar maanden moet wachten tot de prijzen enigszins normaal zijn hier in de winkel. Hopelijk zijn er dan ook snellere roms uit en is er een oplossing voor het sms probleem.

Weet iemand trouwens hoe hij zich verhoudt met het belvolume (tijdens gesprek) en het volume van de speaker bij het overgaan in verhouding tot bijvoorbeeld een SE K800i? Want dat toestel is net luid genoeg, maar zachter moet het zeker niet worden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje, ik gebruik de Touch 3D, nu heeft deze veel tabs onderin, maar ik wil er
eigenlijk maar 4. Is het aantal tabs aan te passen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Ik krijg de gps niet aan de praat...

bij externe gps selecteer ik in het eerste tabblad 'geen' bij hardware (2e tabblade) com4 en 4800 baud.

heb net beeline gps geinstalleerd en die ziet de receiver ook niet. evenals google maps. quickgps heeft al een paar keer gedraaid.

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:10:
Nu het stof een beetje gezakt is wil ik toch ook wel graag voor de Diamond gaan, in ieder geval hem een kans geven. Ben alleen bang dat ik nog een paar maanden moet wachten tot de prijzen enigszins normaal zijn hier in de winkel. Hopelijk zijn er dan ook snellere roms uit en is er een oplossing voor het sms probleem.

Weet iemand trouwens hoe hij zich verhoudt met het belvolume (tijdens gesprek) en het volume van de speaker bij het overgaan in verhouding tot bijvoorbeeld een SE K800i? Want dat toestel is net luid genoeg, maar zachter moet het zeker niet worden.
Neem hem dan met een abbo. Ik ga hem denk met een vodafone abbo nemen, betaal je 27,50 pm (inc onbeperkt internet) en krijg je dat toestel gratis (of voor 80 euro, vodafone site geeft het een beetje vaag aan).

Veder een beetje een offtopic vraag, maar is er een site waar je info kan vinden over het bereik van verschillende providers in verschillende plaatsen in het land? woon nu nog in de randstad maar waarshijnlijk ga ik over een paar maanden naar limburg voor school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
DeOS schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:32:
[...]

Als je kiest voor mass device zul je altijd alleen maar je 4GB storage card zien. Wil je ook de interne ROM geheugen zien, dan moet je kiezen voor activesync connectie.
Bedankt voor de reply en sorry voor die noob vragen. Ik ben een beginner dus ik moet nog heel wat leren. Zal jullie eerder een last zijn dus dan een hulp. Zie het maar als een investering :P

Trouwens is er ergens op tweaker een sticky over hoe je regedits kunt toepassen ofzo? Ik heb zelf niks kunnen vinden, en merk dat het jullie allemaal erg makkelijk af gaat. Maar ik ben nog een angsthaas.

Vraagje. Je hebt de ROM en de interne geheugenkaart. Wanneer moet je programma installeren op je ROM en wanneer op je geheugenkaart? En wat zijn dan de verschillen.

[ Voor 10% gewijzigd door Iceman1987 op 13-06-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam iets tegen.... als ik een album hoes ( jpg )toevoeg aan m'n mp3 map, loopt hij vast in de touchflow :S
Hij laat wel ( na dat ik m'n touchflow opnieuw moet starten) de album hoes zien.
Nadat ik hem weer verwijderd hebt, loopt ie weer goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om de volume van het toestel wat fijner af te stellen :? Met oordopjes een mp3 luisteren op laagste volume is nog steeds erg hard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Sinds vandaag heb ik ook de TD. Wat een geweldig apparaat!
Hij is reuze snel en tot nu toe geen problemen ondervonden.

De Touchflow wordt wel traag als je bijv opera op de achtergrond hebt draaien.
Als je deze weer uitschakelt, is de touchflow weer snel.

Nu nog ff tomtom regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik het volgende oplossen.
Als ik het alarm zet en hij gaat af en ik zet hem nog niet uit dan stopt het alarm zodra het scherm weer donker wordt.Is er geen mogelijkheid dat het alrm door blijft gaan.
Er komt na die tijd wel een herinnerings geluid maar die is anders dan de ingestelde alarm geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er sinds vandaag even eentje in test...

wat ik er van vind kan ik maar met 3dingen beschrijven: _/-\o_ :9~ O+

wat een geil design..is net even groot als mijn n95, ongeveer een 1/3 slanker..
de motion sensor is echt super.

de iPhone kan wat mij betreft inpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
@alixp als je niet de sidebuttons gebruikt maar het touchscreen gebruikt kun je het volume tot 1 streepje instellen. Wat egt niet te hard is (naar mijn mening) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Laatst online: 27-08 17:25
Hmm, ik heb Pocket Informant geinstalleerd, met het idee dat deze de standaard WM6 agenda vervangt. Echter als ik vanuit Home op mijn calender of een afspraak klik dan krijg ik nog steeds de standaard calender tool, en niet Pocket Informant. Bij mijn vorige PDA was dat geen probleem. Het is overigens de laatste versie (versie 8 ).

Meer mensen dit probleem? Of staat er ergens een instelling niet goed bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Na het synchroniseren in me xp zijn me contacts dubbel in het systeem gekomen. Naja, ik een harde reset om alles weer op orde te krijgen. Gooi ik die active sync daarna nogmaals aan, synct ie weer alle contacten dubbel |:( Is het mogelijk om dit in te stellen, zoja hoe?

Ik heb wel een oplossing gevonden voor het verwijderen van dubbele contacten, met dit hele handige en klein tooltje :) Scheelt weer een harde reset :9

[ Voor 5% gewijzigd door yassine op 14-06-2008 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:50:

Over die motion sensor gesproken,

hoe werkt die nou precies met dat verhaal over dat ie in je broekzak zit en mute ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zijn er meer mensen die de software niet aan de praat krijgen op de PC ? ik heb geprobeerd om de get started cd op m'n pc te installeren maar dit levert alleen maar problemen op .. geeft aan dat er een onder deel mist en daarom de setup niet door kan gaan. Ook de windows update met betrekking tot windows mobile geeft een error bij het installeren..

Iemand dit zelfde probleem?

Heb de UK touch diamond trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Wie had er ook al weer een hele goede screen protect liggen die die kwijt wou voor de diamond.

en anders.. welke word er echt aangeraden en waar verkopen ze die?

thnx....

p.s. is er al iemand achter gekomen hoe je meerdere afspraken uit je agenda in je today screen te zien kunt krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faethon schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:11:
Hmm, ik heb Pocket Informant geinstalleerd, met het idee dat deze de standaard WM6 agenda vervangt. Echter als ik vanuit Home op mijn calender of een afspraak klik dan krijg ik nog steeds de standaard calender tool, en niet Pocket Informant. Bij mijn vorige PDA was dat geen probleem. Het is overigens de laatste versie (versie 8 ).

Meer mensen dit probleem? Of staat er ergens een instelling niet goed bij mij?
Dit zou ik ook graag willen weten, ik heb hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
cdgrit schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:28:
Ik heb net de HTC Diamond SPB MS2.1 Theme v1.1 gedownload en geinstalleerd, maar hoe kan ik deze theme nu activeren?
Ik dacht zelf bij 'Instellingen', 'Vandaag', maar daar staat hij nu niet bij.
eerst de spb installeren en dan de theme, die moet in een van de mappen van spb gezet worden. en als je dan je telefoon opnieuw start zul je zien dat je rechter softkey automatisch aan spb is toegekend en dan kun je daarmee spb aanklikken
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:00:
Heb het toestel net binnen, erg te spreken tot nu toe!

Wat me overigens wel dwars zit..
Als ik aan de linker of rechter zijkant van het scherm in het midden druk, lijkt het alsof het beeld wordt ingedrukt. Je ziet dan als het ware het beeld om je vinger een beetje zwart worden...

niet normaal ik had hetzelde probleem met mn gewone touch. heb ik een weekje geleden opgestuurd onder garantie.zou ik ook even doen als ik jou was of meteen omruilen als je binnen 8 dagen zit

het probleem leek bij mij op een gegeven moment erger te worden heb het in het begin ook aangezien. maar ging op een gegeven moment gewoon irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
OK Nu heb ik de diamond mooi ding, heb echter nu al 10 x achter elkaar uitgelijnd, maar kom niet in volgend scherm, wat doe ik in godsnaam verkeerd?!?!?! ik ga met mijn vinger keurig van boven links onder rechts etc. andere combinaties ook jawel maar kon niet verder HELP!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Z0di4k schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:09:
OK Nu heb ik de diamond mooi ding, heb echter nu al 10 x achter elkaar uitgelijnd, maar kom niet in volgend scherm, wat doe ik in godsnaam verkeerd?!?!?! ik ga met mijn vinger keurig van boven links onder rechts etc. andere combinaties ook jawel maar kon niet verder HELP!!!!!!
Probeer het eens met de stylus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Signs schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:18:
[...]

Probeer het eens met de stylus :)
zelfde resultaat... kan ook niet op ok drukken, het gaat prima hij volgt precies, maar daarna komt cursor weer in het midden en kan ik opnieuw beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:44:
[...]

Neem hem dan met een abbo. Ik ga hem denk met een vodafone abbo nemen, betaal je 27,50 pm (inc onbeperkt internet) en krijg je dat toestel gratis (of voor 80 euro, vodafone site geeft het een beetje vaag aan).

Veder een beetje een offtopic vraag, maar is er een site waar je info kan vinden over het bereik van verschillende providers in verschillende plaatsen in het land? woon nu nog in de randstad maar waarshijnlijk ga ik over een paar maanden naar limburg voor school.
Zelfs met abo vind ik de prijzen te duur, wil sowieso geen vodafone branded shit dus dat is out of the question voor mij.

Ik wacht wel even tot de hype gezakt is en de prijzen een normaal niveau bereiken., Hier in Limburg hebben we gsm-melkers, alle winkels zijn echt veeeel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zijn hier meer mensen die problemen hebben met het installeren van de software van de Diamond, en van het binnen halen van het Stuurprogramma voor de diamond? ik krijg namelijk bij het installeren van de software een Error dat er een bepaald windows onderdeel ontbreekt, en als ik deze windows mobile update binnen wil halen krijg ik ook een error :

Networking - Windows mobile-based device

Ik kan dus simpelweg de software niet installeren.

Ik heb hier windows vista buisness N (dus zonder windows media player) zou dat uit kunnen maken ?

Ik heb het ook op mijn laptop proberen te installeren, en daar geeft hij wel aan dat het programma geinstalleerd is, maar ik kan het nergens op de computer vinden om het te gebruiken en mijn telefoon met de pc te verbinden..

Ik kan van de HTC site geen software afhalen omdat mijn account nog niet geactiveerd is daar, de pagina die dat zou moeten doen gaf ook een foutmelding.

De foutmelding van windows update is : WindowsUpdate_800F022B
Ik weet dat dit betekent dat je dan je telefoon aan de computer moet hangen, maar dan werkt het nog niet.

en de installation disc van htc zegt : at least one windows component is missing. Dan stop de installatie.
iemand een oplossing ?

[ Voor 12% gewijzigd door Nipje op 14-06-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met vodafone? heb zitten vergelijken maar volgens mij zijn de prijzen bij hun juist vrij goedkoop? En kwa prijzen valt het toch wel mee? 500 euro los is toch niet zo extreem duur? nouja het is natuurlijk wel veel geld maar vergeleken met andere modellen zit het toch ongeveer in dezelfde klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:00:
Wat is er mis met vodafone? heb zitten vergelijken maar volgens mij zijn de prijzen bij hun juist vrij goedkoop? En kwa prijzen valt het toch wel mee? 500 euro los is toch niet zo extreem duur? nouja het is natuurlijk wel veel geld maar vergeleken met andere modellen zit het toch ongeveer in dezelfde klasse.
Even offtopic dan: vodafone via de site levert in 99% van de gevallen een gesimlocked en van hun eigen logo's en software voorzien toestel. Vandaar dat ie ook later op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
Z0di4k schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:24:
[...]

zelfde resultaat... kan ook niet op ok drukken, het gaat prima hij volgt precies, maar daarna komt cursor weer in het midden en kan ik opnieuw beginnen!
volgt? je bent toch niet met je vinger/stylus aan het slepen he? :X gewoon het scherm aantikken waar het kruisje staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:27
Vraag aan Diamond eigenaren (die bijna uitgespeeld zijn): Wat is de pure Standby-tijd zonder dat er iets continu aanstaat (dus geen push-mail, BT/G3/Wifi etc.)? Een indicatie van resterende accu-% na 24 uur voornamelijk standby is ook welkom.

Ik wil upgraden van mijn E-ten X800 (WM 6.1, VGA scherm, GPS, UMTS, 1500MAh), waarmee ik 3-4 dagen uit een aculading haal bij licht gebruik: ca. 10 minuten bellen en email/i-net via 3G per dag, verder stand-by met scherm uit. Hij haalt 5.5 uur met GPS + VGA scherm aan, en 7.5 uur MP3 met scherm op laagste brightness.

Ik vraag me af of de diamond 2-3 dagen in puur standby redt bij dergelijk licht gebruik, met z'n magere 900MAh? Hopelijk dat HTC snel met een 1200MAh accu komt, want voor mij is 1 dag standby absoluut niet aceptabel voor een telefoon (zelfs niet voor een SmartPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
faethon schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:11:
Ik ben bang dat Touchflow toch altijd de standaard kalender wil gebruiken. Misschien wel ergens te veranderen in de registry, maar niet met een instelling. Wat je wel kan doen is Pocket Informant in het startmenu zetten, dan kun je er ook altijd snel bij.

En nog iets anders: op de reviews lieten ze zien dat er twee programma's op de CD's bijgeleverd werden: het backup programma en een programma om de dataconnecties te loggen. Bij mijn WWE-editie zat geen van beide. Nu heb ik het back-up programma (Sprite) van de HTC-site gehaald. Weet iemand hoe dat andere programma heet en of ik het legaal gratis kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Doet het! MErci nu even genieten . Scherm ziet er perfect uit snelheid is ok. Begrijp die klacht over snelheid ook niet echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb mijn Touch Diamond nu bijna een dag.

Ik heb er al dus eventjes mee zitten te spelen, dit zijn mijn eerste ervaringen

+ erg mooi scherm
+ mooie touch flow interface
+ installeert zelf netwerkinstellingen zonder problemen
+ mijn eerste wm telefoon met heerlijke afmetingen (past overal in)
+ motionsensor spelletje is erg leuk... hoe hebben ze het voor mekaar gekregen?!?!

+/- scherm reageert niet altijd lekker, moet soms meerdere malen drukken, met de nagel gaat het beter
+/- touch flow is leuk, maar wm is nog steeds niet vingerproof

- telefoon is niet echt snel, ben een HTC Tytn gewend en die reageert iets duidelijker en sneller
- slechte aansluiting van de achterkant, één zijde wil maar niet goed passen, waardoor deze bovenaan een halve mm los staat en onderaan anderhalf tot twee mm (rechterzijde achterkant)
Ik baal hier nogal van, vindt dit geen diamand-waardige-afwerking. :'(

Hebben jullie dit laatste ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
MoonenJH schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:41:
Vraag aan Diamond eigenaren (die bijna uitgespeeld zijn): Wat is de pure Standby-tijd zonder dat er iets continu aanstaat (dus geen push-mail, BT/G3/Wifi etc.)? Een indicatie van resterende accu-% na 24 uur voornamelijk standby is ook welkom.

Ik wil upgraden van mijn E-ten X800 (WM 6.1, VGA scherm, GPS, UMTS, 1500MAh), waarmee ik 3-4 dagen uit een aculading haal bij licht gebruik: ca. 10 minuten bellen en email/i-net via 3G per dag, verder stand-by met scherm uit. Hij haalt 5.5 uur met GPS + VGA scherm aan, en 7.5 uur MP3 met scherm op laagste brightness.

Ik vraag me af of de diamond 2-3 dagen in puur standby redt bij dergelijk licht gebruik, met z'n magere 900MAh? Hopelijk dat HTC snel met een 1200MAh accu komt, want voor mij is 1 dag standby absoluut niet aceptabel voor een telefoon (zelfs niet voor een SmartPhone).
ik kan er maar weinig over zeggen, omdat ik hem gelijk aan de pc hang als ik erachter zit...
maar gebasseerd op wat ik her en der lees zou ik er niet vanuit gaan dat je 3 dagen gaat redden... 2 wel wellicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
De mijne zou sinds gisteren binnen twee werkdagen geleverd moeten zijn dus ik wacht in spanning af.

Heb echter twee vraagjes:
1) kan de oplader van de bv de qtek 9100 gebruikt worden??
2) kan de standaard usb sync kabel van bv de qtek gebruikt worden??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
sandeman schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Nu heb ik het back-up programma (Sprite) van de HTC-site gehaald. Weet iemand hoe dat andere programma heet en of ik het legaal gratis kan krijgen?
PIMBackup is een handig backup progje. Te vinden in het XDA dev. forum.

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hebben mensen ook last van het feit dat de acc-meter niet 100% klopt. :P ik moet mijn diamond iets schuin houden om de ball still te leggen, erg vreemd.

Batterij vind ik wel erg zwak tot nu toe, maargoed, iedere avond in de lader dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Fried schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:19:
Ik krijg de gps niet aan de praat...

bij externe gps selecteer ik in het eerste tabblad 'geen' bij hardware (2e tabblade) com4 en 4800 baud.

heb net beeline gps geinstalleerd en die ziet de receiver ook niet. evenals google maps. quickgps heeft al een paar keer gedraaid.

iemand tips?
Je hoeft geen enkele instelling aan te passen. Zeker niks doen met externe GPS, want je GPS zit intern. QuickGPS laten downloaden en gebruik een progje als "GPS Test" om snel een fix te krijgen. In Googlemap wel even via menu gps aanzetten...

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:50:

hoi,

ik heb momenteel een N95, ik zou me een htc td willen aanschaffen.

Voor de N95 heb ik allerlei programma's die ik gratis kan downloaden zoals navigatie, uv recorder , enz...

Is dit ook mogelijk met de htc en zoja heb je sites waar ik deze programma's kan vinden ?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:53:

+ erg mooi scherm
+ motionsensor spelletje is erg leuk... hoe hebben ze het voor mekaar gekregen?!?!

+/- scherm reageert niet altijd lekker, moet soms meerdere malen drukken, met de nagel gaat het beter

- telefoon is niet echt snel, ben een HTC Tytn gewend en die reageert iets duidelijker en sneller
- slechte aansluiting van de achterkant, één zijde wil maar niet goed passen, waardoor deze bovenaan een halve mm los staat en onderaan anderhalf tot twee mm (rechterzijde achterkant)

Bij mij past hij beter, bovenkant is het vrijwel gelijk. Onder zit er een verschil van misschien net een halve mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 01:00:
[...]

Over die motion sensor gesproken,

hoe werkt die nou precies met dat verhaal over dat ie in je broekzak zit en mute ofzo?
Hij mute alleen als hij daadwerkelijk pas gekanteld wordt terwijl je gebeld word. Is hij al gekanteld of deels gekanteld dan doet hij niks.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

[...]

Waarschijnlijk doe je het niet goed. Was ook een enorme frustratie bij mij de 1e keer dat ik een WM device had.

Je moet op het midden van de cursor tikken met je stylus. Dus op het punt waar de 2 zwarte lijntjes elkaar kruisen. dat dus voor elke hoek en dan moet het werken.

Als er meer dan zoveel procent afwijking is weet hij dat je het niet goed doet en moet je opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die albumhoezen maar niet voor elkaar... hoe moet ik die .jpg's noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:54:
Ik krijg die albumhoezen maar niet voor elkaar... hoe moet ik die .jpg's noemen?
hier was ik ook al mee bezig, ben er inmiddels achter dat hij de album art in de meta tag gebruikt en niet de "folder.jpg" die windows media player (zowel op de pc als op de diamond) wel gebruikt. Volgende versie firmware misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:29:
Hebben mensen ook last van het feit dat de acc-meter niet 100% klopt. :P ik moet mijn diamond iets schuin houden om de ball still te leggen, erg vreemd.
Ja dat heb ik ook...
Vond ik ook al vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
is het probleem van de sms opslag inmiddels verholpen (dat je er maar 25 ofzo kon opslaan)?

op mijn k800i heb ik er nu bijna 800 opstaan en dat is geen overbodige luxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
geerttttt schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Hij mute alleen als hij daadwerkelijk pas gekanteld wordt terwijl je gebeld word. Is hij al gekanteld of deels gekanteld dan doet hij niks.
Dus las je hem op tafel hebt liggen, je wordt gebeld en draait hem om, dan is die stil?

bij mij niet, wat doe ik vaut?

edit: opgelost!

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bing69 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:17:
De mijne zou sinds gisteren binnen twee werkdagen geleverd moeten zijn dus ik wacht in spanning af.

Heb echter twee vraagjes:
1) kan de oplader van de bv de qtek 9100 gebruikt worden??
2) kan de standaard usb sync kabel van bv de qtek gebruikt worden??
ja & ja

Je kunt gewoon standaard miniUSB kabels gebruiken, naast de extended USB van HTC zelf die ze gebruiken bij bijvoorbeeld de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Rougenator schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Je hoeft geen enkele instelling aan te passen. Zeker niks doen met externe GPS, want je GPS zit intern. QuickGPS laten downloaden en gebruik een progje als "GPS Test" om snel een fix te krijgen. In Googlemap wel even via menu gps aanzetten...
hij lijkt wel niet te werken...? kan ik op een manier testen of hij wel in orde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
Rougenator schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:26:
[...]
PIMBackup is een handig backup progje. Te vinden in het XDA dev. forum.
Ik bedoelde het tooltje om het dataverbruik te analyseren. Deze zou je in kunnen stellen zodat hij waarschuwt wanneer je je dag/maandlimiet nadert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
maakt het voor de tweaks op xda iets uit of je NL of EN versie hebt?
heb een leuk aanbod gekregen namelijk, wel alleen NL versie

En voor toekomstige rom updates/hacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil route66 installeren op mijn diamond maar dat kan alleen maar via een geheugenkaart, iemand een idee hoe ik dat nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
vanmorgen nieuw abbo afgesloten en de HTC Diamond gekozen. Wat een geweldig apparaatje zeg. Vanmiddag maar eens uitgebreid spelen met dit fantastische ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit was ook een issue bij mij, heb meer dan 10 pogingen moeten doen met het uitlijnen met de vinger en toen uit frustratie het nog 5x met de stylus geprobeerd tot het uiteindelijk lukte, beetje vreemd..

Ben bang dat mijn scherm niet helemaal in orde is, bij het indrukken van het scherm zie ik links
en rechts een soort van zwarte waas als ik mijn vinger van het scherm haal. Beetje hetzelfde idee
wanneer je een tft scherm indrukt met een witte achtergrond. Maandag maar eens bellen of ik hem kan retourneren voor een nieuwe! :'(

Ben ik de enige hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:39:
[...]

Dit was ook een issue bij mij, heb meer dan 10 pogingen moeten doen met het uitlijnen met de vinger en toen uit frustratie het nog 5x met de stylus geprobeerd tot het uiteindelijk lukte, beetje vreemd..

Ben bang dat mijn scherm niet helemaal in orde is, bij het indrukken van het scherm zie ik links
en rechts een soort van zwarte waas als ik mijn vinger van het scherm haal. Beetje hetzelfde idee
wanneer je een tft scherm indrukt met een witte achtergrond. Maandag maar eens bellen of ik hem kan retourneren voor een nieuwe! :'(

Ben ik de enige hier?
errrr.... je moet gewoon de cursor aanraken en niet gaan slepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:34:
maakt het voor de tweaks op xda iets uit of je NL of EN versie hebt?
heb een leuk aanbod gekregen namelijk, wel alleen NL versie

En voor toekomstige rom updates/hacks?
Voor de tweaks maakt dit niets uit.

Waarschijnlijk ook niet wat betreft toekomstige cooked ROMs, dit heeft meer te maken met de bootloader, en of ze die weer gekraakt krijgen (vast wel)

Mogelijk dat officiële HTC updates wel eerder uitkomen voor de WWE versie, weet eerlijk gezegd niet hoe dit bij andere HTC's was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:35:
Ik wil route66 installeren op mijn diamond maar dat kan alleen maar via een geheugenkaart, iemand een idee hoe ik dat nu moet doen?
Gewoon de inhoud naar het intern geheugen kopiëren terwijl je de Diamond als USB-stick hebt aangesloten op de PC. Als je dan uitplugt, start de installatie vanzelf. Zo werkte het in ieder geval met TomTom en McGuider.

Enige stomme is dat je dan een beetje een chaos met files en mappen in de root van het intern geheugen hebt, jammer.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 13:50 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar irriteer ik me ook aan :(
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:49:
[...]

Gewoon de inhoud naar het intern geheugen kopiëren terwijl je de Diamond als USB-stick hebt aangesloten op de PC. Als je dan uitplugt, start de installatie vanzelf. Zo werkte het in ieder geval met TomTom en McGuider.

Enige stomme is dat je dan een beetje een chaos met files en mappen in de root van het intern geheugen hebt, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe moet ik nu dan die bestanden noemen?
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:05:
[...]

hier was ik ook al mee bezig, ben er inmiddels achter dat hij de album art in de meta tag gebruikt en niet de "folder.jpg" die windows media player (zowel op de pc als op de diamond) wel gebruikt. Volgende versie firmware misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:51:
Ja daar irriteer ik me ook aan :(

[...]
Maar ik zat net te denken, was dit niet gewoon ook zo op een normale SD-kaart die je moet inpluggen?

Ik heb trouwens ook wel eens een TomTom geïnstalleerd die je via activesync kon overzetten. Dit betekende ook dat je op het RAM geheugen kon installeren. Gevolg: een mooie schone SD-kaart (behalve de maps dan).

Ik duik even in m'n warez-archief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:54:
Maar hoe moet ik nu dan die bestanden noemen?

[...]
Je moet een programma als Mp3tag gebruiken (http://www.mp3tag.de/en/) om de plaatjes te embedden in het nummer (beter gezegd, in de ID3-tag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx ga gelijk aan de slag :)
Nu alleen nog uitvinden hoe het werkt :p

-edit- ik heb nu elk album.jpg "hTC_AM_AlbumArt" genoemt... lijkt ook te werken ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:56:
[...]

Je moet een programma als Mp3tag gebruiken (http://www.mp3tag.de/en/) om de plaatjes te embedden in het nummer (beter gezegd, in de ID3-tag)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik gebruikte Mobileregistryeditior om wat aanpassingen te maken in mijn S710.
Maar dit programma werkt niet met mn diamond... Als ik een waarde wil aanpassen dan krijg ik "acces denied" te zien!
Welk programma (Freeware) kan ik heb best gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Laatst online: 13-07 12:46
Ik wil een harde reset geven maar dit lukt me echt niet. Ben nu al 1 uur bezig...belachelijk.
In de handleiding is het ook niet duidelijk...wat is nu precies de "enter toets"?.
:'(

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Cirkel indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:15:
Maar dit programma werkt niet met mn diamond... Als ik een waarde wil aanpassen dan krijg ik "acces denied" te zien!
http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/

Pure regeditor, pak versie "Pocket PC 2002/2003 (ARM/PXA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:15:
Total commander werkt erg goed.

LINK!!

als je het programma geinstalleerd hebt vind je in de root in Total Commander de map Plugins.

Hierin staat o.a. registery. Wanneer je dit opent zie je je register en kun je het aan gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de lijst met m'n contactpersonen scroll blijft hij scrollen tot je weer met je vinger op het scherm tikt. kan dit niet net als bij andere lijstjes dat hij na een scroll beweging ook weer afremt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turbojonny schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:58:
@alixp als je niet de sidebuttons gebruikt maar het touchscreen gebruikt kun je het volume tot 1 streepje instellen. Wat egt niet te hard is (naar mijn mening) ;)
Haha het lukt :) tnx man. Jammer dat het niet via die sidebuttons kan, dat zou beter zijn d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Nou de postbode heeft mijn htc net bezorgd :) ik ben vandaag weer even zoet. laat vandaag nog weten wat ik er van vind..
net even de standaard screenprotector erop geplakt. maar wil toch graag een paar Brando screenprotector bestellen. Iemand een goede plek om ze te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

HeyJIJdaar schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:53:

+ erg mooi scherm

Agree met al je klachten. ook ik zit met het klepje in mijn maag. Zo is ie niet mooi afgewerkt nee. Ben al in conclaaf met maatje van me dat hij een ander kleppie regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
Syncen

Voor diegenen die het probleem hadden dat ze niet konden synchroniseren met bijv. Outlook, is dat nu opgelost?
Indien niet, dit is wat ik gedaan heb.
Ik heb op zowel mijn PC als mijn laptop Vista staan (x64 Bussiness op de PC en 32-bits basic op de laptop, beide engelse versie) en mijn HTC TD is een NL-versie (helaas :( )
Op de ene CD staat de handleiding in PDF (beetje vreemd om dat op een CD te zetten) en op de andere CD staat naast de 60-dagen trial-versie van Outlook 2007 ook de Windows-mobile Device-center.
Die laatste heb je dus echt nodig onder Vista en mogelijk dat die bij de Ultimate versies van Vista al wel erop staat, maar bij de Bussiness en de Basic versies dus niet.
De installatie duurt erg lang, met name van het 2e deel. Bij mij minstens 1 bakje koffie ;) (vrijwel meteen op 99% en daarna dus nog een redelijk aantal minuten)
Om je foon te syncen met je outlook, moet je dus ook echt die Mobile-Device-center starten op je PC en alleen een usb-kabel insteken is dus niet genoeg.
Voordeel is wel dat je ook gewoon lekker op je foon kunt internetten via die USB-kabel, zodat je niet hoeft te twijfelen over of je nu WiFi danwel GPRS (of iets anders duurs) gebruikt. (te testen vanaf je TD via de website www.whatismyip.com ;) )

Contacten updaten

Met dat Windows-mobile Device-center (ik ga het nu WMDC noemen) actief kun je in de meegeleverde outlook 2007 (of een al geïnstalleerde versie ;) ) netjes je contacten bijwerken en als je die opslaat worden de aangepaste gegevens meteen gesynced.
Ik had in Outlook bij mijn meest gebruikte contacten ook netjes foto's erbij geplakt, die ook netjes te zien zijn in de favorietenlijst op de TD. Echter de resolutie van die plaatjes is door Outlook enorm omlaag gegooid en dat zie je op dit hoge-resolutiescherm ook echt. Dus alle gebruikte foto's via de USB op de flash-drive gezet (met de verschrikkelijke naam "Intern geheugen") en in de favorietenlijst weer toegepast op de contacts. Daarna kun je die foto's wel weer van je foon afhalen, want ze staan elders geschaald opgeslagen. (ook getest na reboot)

Gebruikte Tweaks

Ik heb zelf een paar tweaks toegepast, waaronder de pressure-threshhold van het touchscreen verlaagd van 44 naar 31, wat bij mij precies lekker werkte (ik gebruik de meegeleverde screenprotector, geen idee of dat verschil maakt) en verder de 1e tweak op het XDA-forum en dat 'ie wakker wordt bij binnenkomst van een SMS.

Ontvangst

De ontvangst van de TD was in HDSPA/3G mode wat minder, dus op aanraden van iemand hier heb ik 'm op GSM gezet, aangezien mijn data-abonnement van Telfort nog niet geactiveerd is. De ontvangst was nog geen probleem, maar gewoon voor de zekerheid.
Ook heb ik dat nodata geinstalleerd.
De geluidskwaliteit tijdens een gesprek heb ik niets op aan te merken.

GPS

De ontvangst van de GPS is echt geweldig. Buiten (wat heet, stond onder een afdakje) binnen 2 sec een fix (wel eerst met quickGPS de datafile van te voren even binnengehaald) en dan naar binnen en nog steeds 2-3 satellieten en in de portiek 4-5 satellieten, dus ik heb ook in de registry aangegeven dat 'ie moet geo-taggen op de foto's die ik nog buiten moet gaan maken :) Ben nog wel benieuwd hoe goed dat gaat werken in de praktijk.

Ervaren snelheid

Ik heb nog amper met een WM-device gewerkt, dus deels was er natuurlijk gewenning nodig.
In het begin vond ik het touchscreen verschrikkelijk, vegen ging niet, want je drukte 'm steeds in, etc. Dus ik was enorm teleurgesteld. Maar na het aanpassen van de gevoeligheid van de touchscreen is dat enorm verbeterd.
Meteen na een reboot (die erg lang duurt, ongeveer een minuut) is de TD lekker snel, werkt soepel, etc. Na wat browsen of meteen na het afsluiten van een programma is 'ie even wat trager, maar daarna ineens wel weer rap.
Echter gisterenavond had ik dat het toestel niet vooruit te branden was. Reactiesnelheden van 10+ seconden bij het scrollen door de icoontjes onderaan is niet leuk. Na een reboot was dat probleem over en ik weet 100% zeker dat er geen applicaties meer open stonden. Mogelijk dus een memory-leak of iets anders. Alleen WiFi stond aan en verder de GSM-radio.
Vanmorgen was 'ie ook weer iets trager, voor mijn gevoel, maar dat was na een tijdje ook weer over.
Als de TD verbonden is met de USBkabel aan de PC (dus WMDC staat aan) dan is de foon ook wat trager soms en bellen met die kabel erin is ook niet handig (soms stottert het geluid dan even).

Ergonomie

De TD is heerlijk compact, maar de vorm is dusdanig dat ik na wat langer bellen (heb al een gesprek gehad van >50 mins) krijg je toch wel krampen in je hand, waar ik dat met mijn Nokia 6680 niet had. Maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn vermoed ik. Ik denk echter wel dat ik wat vaker mijn Bluetooth Headset zal gaan gebruiken, want om de een of andere reden vind ik 'm niet lekker in de hand liggen.
Nog een klein puntje van kritiek vind ik het intoetsen van nummers als je door een centrale heen moet (druk 1 voor bladiebla) en ook dat je soms in een menu op de foon iets moet intypen in een veldje wat onder het toetsenbordje verdwijnt, zonder dat je dat veldje omhoog kunt scrollen. (bijv WPA key voor WiFi)

Maar al met al ben ik zeker niet ontevreden met het toestel. :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Ok, hier een leuke:

Ik maak gebruik van de alarm functie met als alarm geluid de meegeleverde haan ;) Goed, alarm gaat netjes af op de gewenste tijd. Maar hoe druk je deze af??... even lijkt het erop dat ie stil is, maar ik hoor nog x keer het geluid afspelen... ik kan er niets over vinden in de handleiding... Ook als ik het alarm op moment van afgaan disable, blijft ie nog een x keer afgaan....

Heeft iemand anders deze functie al getest???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

(gokje) telefoon omdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
sandeman schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:42:
[...]

En nog iets anders: op de reviews lieten ze zien dat er twee programma's op de CD's bijgeleverd werden: het backup programma en een programma om de dataconnecties te loggen. Bij mijn WWE-editie zat geen van beide. Nu heb ik het back-up programma (Sprite) van de HTC-site gehaald. Weet iemand hoe dat andere programma heet en of ik het legaal gratis kan krijgen?
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn activatie op de HTC E-Club te voltooien. Zodra ik op de gemailde link klik, krijg ik een server error met wat extra meldingen... Kan je mij die Sprite backup doen toekomen mits het niet te groot is? Ik zal je eem IM (personal message) sturen met mijn email adres...

**edit** Je kan geen Direct Messages ontvangen via deze site :(

[ Voor 4% gewijzigd door jvalks op 14-06-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:29:
[...]Lap tekst met mooie review[...]

Maar al met al ben ik zeker niet ontevreden met het toestel. :)
Ik denk dat deze beoordeling op dit moment het beste bij mijn mening aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Wat mij betreft is het de beste smartphone tot nu toe.
Er zijn dan wel wat nadeeltjes zoals een niet te ruime batterij en geen extreem sterk ontvangst of supersnel reactievermogen... maar aan de andere kant heeft htc ook er net wat leuke dingetjes bij-in gedaan. zoals:
4 'ledjes' bij de ronde d-pad onderaan die in faden en onafhankelijk aan kunnen.
Display die qua lichtsterkte fade ipv plots verandert, vooral icm de lichtsensor is dat erg handig/noodzakelijk zodat het niet stoort, maar het staat ook net wat mooier.

En verder hebben ze allerlei dingen verbeterd aan windows mobile (touchflo, touchflo 3d, call screen e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 18:27
Ik gooi mn vraag hier nog maar een keertje neer,

Ik ben van plan deze telefoon te halen, maar heb geen zin in dat touchFLO 3d. Kan je ook kiezen om voor de "oude" TouchFLO te kiezen zoals deze bij de originele touch's aanwezig is?
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.

Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!