[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 85.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MelvinB schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 23:35:
Aanbevolen systeemeisen voor GTAIV voor de pc zijn bekend gemaakt:
http://www.gamesforwindow...ges/grandtheftautoiv.aspx

[...]
Zo schokkend is dat toch niet, die HD space. Tegenwoordig zijn de GBtjes niet echt meer een probleem.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Maar 18gb.... Volgens mij is dit de 1e pc-game die stock zoveel gb nodig heeft?

Ik vind het zelf ook niet zo'n probleem, maar opvallend is het wel.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
MelvinB schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:18:
Maar 18gb.... Volgens mij is dit de 1e pc-game die stock zoveel gb nodig heeft?

Ik vind het zelf ook niet zo'n probleem, maar opvallend is het wel.
Volgens mij had Ageof Conan 30GB nodig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Beetje ongedetailleerde Processor info. Weet iemand of ze Shader 3 bedoelen? Nu staat er trouwens niets meer op die site :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze waren ook niet officiëel, Microsoft is noch de maker, noch de uitgever van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Shammah schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:10:
[...]

Volgens mij had Ageof Conan 30GB nodig :o
Zou kunnen, nooit dat spel gespeeld. (spel boeit me niet)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee of er ook al iets bekend is over een Collectors of Special edition voor de PC?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:21

Vis

Houd het nuttig.

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 18-09-2008 19:05 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ik hoop het ook voor je, maar echt nuttig is het niet om mede te delen he ;)

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 18-09-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
SChief schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:32:
[...]

Inmiddels op verzoek, ben helaas nog steeds niet verder gekomen met A Long Way To Fall... Iemand die mij de gouden tip kan geven...? :)
Misschien toch nog even leuk om te laten weten. Bij deze missie draait (zoals anderen al boven mij zeggen) erg veel om dekking, en lang wachten totdat je tegenstander tevoorschijn komt.

Inmiddels heb ik de missie al gehaald, met een SMG (AK kan je niet hard mee rennen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12:41
Ziet er lelijk uit als ik eerlijk mag zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, ik zie nog wat te veel onscherpte , en te veel blurry , helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er helemaal niet lelijk uit in die trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt er ook vanaf welke codec je gebruikt, ik vond de flash versie veel scherper dan de quicktime versie om eerlijk te zijn. Hoe dan ook, ik zie duidelijk verschillen met de console versie, ze hebben bij Rockstar niet overdreven toen ze zeiden dat de PC versie er wat mooier uit zou zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12:41
Ik heb flash gekeken. Maar ik vond het erg hoekig, deed me erg denken aan GTA SA. Alsof de graphics nauwelijks zijn verbeterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb 'm gedownload en bekeken op de native resolutie van 1280X720. Het is moeilijk te geloven dat dit een trailer van de pc versie is want waar is de AA? Kijk maar naar de verkeerslichten, volop jaggies:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/54abdl.jpg

En hier is het wel erg duidelijk:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/ostvmv.jpg

Echt waar, gewoon exact hetzelfde als de console versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dan hoop ik dat dit niet de pc versie zal worden, want dan hadden ze bter gewoon muis en toetsenbord kunnen toevoegen , en uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Eh, lijkt nog wel lelijker eigenlijk dan m'n PS3 versie (op 720p) qua aliasing. Maar goed, het lijkt me sterk dat het er slechter op zou worden.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zetten ze er betere AA in en dan straks lopen klagen dat het een slechte port is omdat het zo brak loopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AA beoordelen aan de hand van stills uit een flink gecomprimeerd filmpje is natuurlijk onzinnig. De bewegende beelden zien er m.i. wat beter uit maar laten we voor een definitief oordeel screenshots of de release afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:32:
De AA beoordelen aan de hand van stills uit een flink gecomprimeerd filmpje is natuurlijk onzinnig.
Welnee, de compressie heeft daar nauwelijks invloed op en bovendien sluit het precies aan bij wat ik zelf zie op m'n X360 (ik speel 'm op 1280X1024 met de VGA kabel). Ik ga er nog steeds vanuit dat de PC versie aanzienlijk mooier zal zijn, zoals o.a op dit screenshot is te zien.

Kwam wel nog meer nieuws tegen, op deze site:

"The GPS and map have been beefed up, thanks to the mouse it is now just point and click. However Rockstar have added the ability for you to mark locations, make notes and add images.

The other important bit of information is that Rockstar have managed to improve the game streaming, thanks to the power of the cpu in modern PC's. This means less of the "same car syndrome" in which you would see lots of the same car you are driving. The magazine is also claiming that there will be more pedestrians and vehicles visible in the PC version.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
En een cell processor in de PS3 is daar niet goed genoeg voor?
Wel goed iig dat ze eindelijk dat probleem aanpakken. Vind het echt suf dat ik het nog heb op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:24

yok

Je kunt met fluiten een taxi aanhouden toch? Hoe fluit je dan bij de xbox360-versie, ik kom er maar niet achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

lb geloof ik

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Inderdaad, maar je moet wel een taxi in het zicht hebben. (duh)

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel goed uit, enkel wat flets maar verder _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Dat filmpje is ook opgenomen op een console versie van het spel :) Ze zeggen er alleen achteraan dat ie op de pc uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Er zal nu toch wel snel een echte trailer uit de pc-versie komen, kan niet wachten iig. _/-\o_

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:38:
Dat filmpje is ook opgenomen op een console versie van het spel :) Ze zeggen er alleen achteraan dat ie op de pc uitkomt.
bron?, want dit is toch echt een pc trailer

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:51:
[...] dit is toch echt een pc trailer
Waarbij jammer genoeg het enige opvallende verschil met de console versie dit is...

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2m4unwz.jpg

...er zit "realtime natural selection" slachtvee in de kabelbaan terwijl ze op de X360/PS3 altijd leeg zijn.

* hilarische ingame quote van Brucie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Heren, is er ook een mogelijkheid in de PS3 versie van GTA om een server zelf uit te kiezen? Ik kan deze namelijk niet zo snel vinden...
Zou namelijk graag willen spelen met wat Nederlanders enzo, heb een (bijna) lege friends list op m'n PS3 en een beetje Free Mode spelen met bekenden is altijd tof. :)
Mensen mogen me ook toevoegen, PSN naam = Manic_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag ook GTA in huis gehaald voor mn xbox. 1 woord; FANTASTISCH! Wat een prachtig spel, zo veel detail, zo veel mogelijkheden, de physics en zo kan ik nog wel heel wat meer verzinnen. Echt hulde voor de programmeurs van dit spel, alles zit zo geniaal in elkaar! :)

Ik heb wel wat vraagjes.

1. Soms is de kleur een beetje flets, het lijkt vooral te gebeuren nadat ik dronken ben geweest of nadat ik bij het medical center ben geweest?

2. Kan iemand mij wat tips geven wat betreft goed bochten maken. Mijn auto maakt vaker een 180-graden-spin dan dat ik de bocht goed neem. Welke van de 3 rem knoppen moet ik gebruiken (linkertrigger, rechter button (hoe heet die??) of A ? En moet ik gas geven in een bocht, ja / nee graag even wat toelichting :D

3. Wordt het spel na elke missie "echt" gesaved als er staat "saving" of moet je echt saven in je safehouse als je het spel gaat stoppen?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
monnick schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:59:
1. Soms is de kleur een beetje flets, het lijkt vooral te gebeuren nadat ik dronken ben geweest of nadat ik bij het medical center ben geweest?
Als je dronken bent is alles best wazig inderdaad ;) En als je doodgaat wordt alles even grijs/wit/zwart, dus dat is normaal. Check anders even in je X360 bij het display menu of alles goed staat, ik speel 'm op een TFT monitor en heb de setting op intermediate staan. In de game zelf heb ik de saturation op bijna max.
2. Kan iemand mij wat tips geven wat betreft goed bochten maken. Mijn auto maakt vaker een 180-graden-spin dan dat ik de bocht goed neem. Welke van de 3 rem knoppen moet ik gebruiken (linkertrigger, rechter button (hoe heet die??) of A ? En moet ik gas geven in een bocht, ja / nee graag even wat toelichting :D
Het rijden is nogal realistisch, ik had in het begin de neiging nogal door te sturen dus dat moet je niet doen, puur een kwestie van wennen. Remmen blijft lastig, ik rem meestal flink af voor een bocht met LT en laat dan langzaam het gas opkomen terwijl ik de bocht door ga. Als je meteen vol gas geeft lijkt het net of er niet wordt doorgeschakeld en maakt de motor een rotherrie. RB en A zijn allebei handrem, ze zouden verschillend moeten remmen maar daar merk ik weinig van. Hoedanook, in GTA IV is de handrem, zeker voor de beginner, alleen nuttig om in combinatie met LT net ff iets harder te remmen. Maar alleen als je rechtdoor rijdt want in een bocht verlies je echt heel snel de controle. En als het regent raak ik de handrem helemaal niet aan want dat gaat bijna altijd fout.

Op een motor kan de handrem verder best nuttig zijn als je op fullspeed een bocht wilt maken, de motor gaat dan dwars de bocht door en je verliest veel snelheid. Trouwens, zowel in een auto als op de motor is 'pompend' remmen bij fullspeed vaak effectiever dan voluit remmen omdat de remweg langer is als je wielen continu blokkeren.

Het is wel zo dat bij lage snelheid je soepel een bijna haakse bocht maakt door tijdens het sturen even de handrem aan te tikken.
3. Wordt het spel na elke missie "echt" gesaved als er staat "saving" of moet je echt saven in je safehouse als je het spel gaat stoppen?
Hoeft niet maar het is wel verstandig dat zo nu en dan te doen aangezien er een zeldzame bug is met de autosave. De iconen in de map verdwijnen dan en het lijkt net of je bezig bent met een missie maar je moet de locatie daarvan zelf zoeken aangezien hij dus niet meer op de overzichtsmap staat. Plus dat meerdere saves later handig kunnen zijn om sommige missies nog een keer te doen. En ja, alles wordt gesaved dus met autosave aan is het niet nodig om apart te saven. Als je dan na een missie stopt met spelen start je de volgende keer in het dichtsbijzijnde savehouse.

En oh, nog 1 extra gratis tip. Er zitten 3 snelle auto's in de game die je nooit meer krijgt als je ze kwijt raakt. Dat zijn de Infernus, de Comet en de Super GT. Als je ermee rijdt zie je ze overal maar ben je ze eenmaal kwijt dan is de kans groot dat je ze daarna nooit meer ziet. (check deze link voor een overzicht + specs van alle voertuigen) Het is maar dat je het weet ;)

En als er toch ineens een auto bij je savehouse weg is dan is ie gepikt door de politie om jou te achtervolgen als je een wanted level hebt. Maak niet dezelfde fout als mij door hard lachend die ene cop in een Super GT te lanceren met een rpg want dat bleek achteraf dus m'n eigen wagen te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
monnick schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:59:
Ik heb sinds vandaag ook GTA in huis gehaald voor mn xbox. 1 woord; FANTASTISCH! Wat een prachtig spel, zo veel detail, zo veel mogelijkheden, de physics en zo kan ik nog wel heel wat meer verzinnen. Echt hulde voor de programmeurs van dit spel, alles zit zo geniaal in elkaar! :)

Ik heb wel wat vraagjes.

Geen idee.
Afremmen voordat je de bocht in gaat, dat werkt het beste. Het is niet meer zoals de GTA III reeks, het driften door de bochten lukt eigenlijk niet meer.

Alvast bedankt! :)
Dat is gewoon je quicksave. In je safehouse kan je een aangeven waar je wilt saven, dat je b.v. later nog wat meer over kunt doen. Van je quicksave heb je er natuurlijk maar één.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Driften kan zeer zeker nog wel, op het moment dat je de bocht gaat nemen even snel de handrem indrukken (weet zo even niet meer welke knop dat is) en meteen weer loslaten, met een paar minuten oefenen kun je zo elke bocht van 90 graden met gemak op volle snelheid nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobnofski schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:39:
[...]

Waarbij jammer genoeg het enige opvallende verschil met de console versie dit is...

[afbeelding]

...er zit "realtime natural selection" slachtvee in de kabelbaan terwijl ze op de X360/PS3 altijd leeg zijn.

* hilarische ingame quote van Brucie :+
waar is deze kabelbaan te vinden in gta iv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:34:
[...] waar is deze kabelbaan te vinden in gta iv?
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/34e588w.gif

Leuk gemaakt maar redelijk onhandig als vervoersmiddel. Als je een wanted level hebt mag je er niet in en je kan er ook niet opklimmen. Ik denk/hoop dat ze hem in een missie in de DLC gaan gebruiken. Aan de Algonquin kant heb je bij de ingang een flat met een glazenwasserslift en daarvandaan heb je een perfect zicht op het ding. Misschien mogen we wel iemand snipen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor alle reacties op mijn vorige post. Het rijden gaat al een stuk beter, maar je moet dus gewoon wat gas terug nemen en niet zoals in GTA SA vol door de bocht :p

Ik heb toevallig vandaag een nieuwe TV gekocht, voorheen speelde ik op een CRT maar nu heb ik een Samsung LE32A436 in de woonkamer staan. Het is een HD ready TV met een resolutie van 1366 x 768.

Nu heb ik de xbox met de meegeleverde component kabel en rode/witte audio kabel op de nieuwe TV aangesloten. Het schakelaartje heb ik omgezet naar HD TV. In het basisscherm van de xbox heb ik bij video instellingen voor 720p gekozen (is dat goed, of moet ik 1080p kiezen??).

Nu heb ik bij GTA het idee dat het beeld een beetje overscherp ofzo is. Ik kan niet echt goed uitleggen wat ik bedoel maar het ziet er gewoon niet uit zoals ik verwacht had. Ver weg met een soort van blur erover heen is het prachtig maar dichtbij is het een beetje zoals ik zeg "overscherp". Nu heb ik bij de instellingen van de TV de scherpte al naar beneden geschroefd maar ik blijf het vinden. :p

Verder vraag ik me ook af hoeveel het uitmaakt als ik een HDMI kabel koop, wordt het beeld dan nog een stuk mooier of maakt dat met mijn huidige kabel / TV niet veel uit?

Alvast bedankt voor reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb de voorloper van dat model (tv) en ik heb 'em op 1080i staan. 1080p zal niet werken waarschijnlijk. Bij mij tenminste niet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Komt omdat 1080p voor full hd is.

Ik heb sinds vrijdag de Philips 42PFL5603 107 cm full hd tv ,

wat is gta mooi zeg, sinds juli niet gespeeld meer, gister gelijk gedaan, super vet die stad, wat een belevenis,
zit bij die bank overval missie. erg lastig maar zo mooi

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Heb hem vandaag eindelijk uitgespeeld :')
Ik dacht: ik ga die laatste missie nog 1 keer proberen, anders ga ik wel cheaten. Nouja, gehaald dus, dus vanaf nu lekker freeroamen totdat de DLC er is. Ben niet zo van de achievements halen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik doe online trouwens vooral (zeg maar gerust alleen maar) Cops 'n Crooks. Dan is het echt geniaal om nuttig gebruik te maken van de sniper rifle. De crooks denken dan dat ze veilig zijn omdat je zo'n end weg bent.
Springt de baas in het bootje, klaar om er vandoor te gaan (en zo de game te winnen), schiet je em nog even dood van een brug, honderden meters verderop.
Ben benieuwd hoe zo iemand dan achter de TV zit, waarschijnlijk aardig te vloeken.

Of dat de baas dan heel veel verderop loopt (heeft waarschijnlijk geen idee waar je bent) tussen 3 handlangers in met flinke wapens bij zich, helemaal veilig. En dan poef, einde verhaal.

Ik kwam gister trouwens 2 figuren tegen met levels 9 en 10 (zilver en goud). Die begonnen met die machine geweren al van zo'n enorme afstand te schieten iedere keer, ik wist niet eens dat dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik ben bang dat de pc versie online ook 'dumbed down' physics heeft :(
Zou wel übergaaf zijn om gewoon full physics / graphics te hebben natuurlijk...

En hoe zit het nou.. sommige mensen zeggen dat GTA IV PC een betere en uitgebreidere server list etc. heeft. Ik wil dat wel heel graag weten want.. nou kijk kan ik bijvoorbeeld verwachten dat ik gewoon met alleen 1 van mijn vrienden dalijk in een servertje kan geraken?

Wij willen namelijk met z'n tweeën beetje door de stad rijden / schieten en doen zonder dat daar anderen bij zijn. Is dat mogelijk in de PC versie zonder alteveel moeite? Ik heb 20mbit down en 1mbit up internet dus daar moet ik gewoon op kunnen hosten toch?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Dat is in principe nu al mogelijk met de party mode, dan start je een game en nodig je uit wie je wil. Als de PC versie beter en uitgebreider wordt dan zal het alleen maar makkelijker worden met meer opties. Maar nu kan dat al, wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
GreenSky schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:24:
Dat is in principe nu al mogelijk met de party mode, dan start je een game en nodig je uit wie je wil. Als de PC versie beter en uitgebreider wordt dan zal het alleen maar makkelijker worden met meer opties. Maar nu kan dat al, wat jij wil.
Ok mooi zo ^^
Dankejwel.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeGaSky
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Een tijdje geleden is er een update gemeld voor de PS3. In de update zou trophies komen. Weet iemand wanneer die update verschijnt? :'(

Ik laat nu gta liggen omdat ik wacht op die update. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik las net een bericht dat as de trophy patch voor GTA 4 beschikbaar komt.. Het trophy systeem zelf heb je als het goed is al op je ps3 staan, te vinden onder games. Nu is het zo dat de games die voor die tijd zijn uitgekomen de trophies niet geïntegreerd hebben, daarom gebeurd dat via een patch. Dus je moet nog 3 dagen wachten :)

Het vervelende is wel dat je helemaal opnieuw zal moeten beginnen met GTA 4 als je die trophies wil halen..

[ Voor 14% gewijzigd door pwvd op 24-10-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:13
MeGaSky schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:46:
Een tijdje geleden is er een update gemeld voor de PS3. In de update zou trophies komen. Weet iemand wanneer die update verschijnt? :'(

Ik laat nu gta liggen omdat ik wacht op die update. |:(
Maandag moet ie komen volgen PSOnly. http://www.psonly.nl/nieu...anaf_maandag_beschikbaar/
Heb ik de komende twee weken toch nog wat te doen totdat LBP uitkomt. :D

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Hey ziet GTA IV er nou echt zo kut uit als op de screenshots in de OP :\???
Schrik d'r beetje van.. nogal veel aliasing!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn screenshots van de console versie. Zoals bekend doen consoles weinig tot geen AA wat bij stills zoals screenshots natuurlijk extra opvalt. Bij de PC versie zou het beter moeten zijn maar de kwaliteit van de tot nu toe gepubliceerde screenshots en filmpjes is m.i. te laag (veel compressie) om te kunnen beoordelen in hoeverre dat ook zo is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Even een paar kleine vraagjes:

- Waarvoor is een carwash nuttig?
- Welk eiland vinden jullie het vetste (laat me raden, gewoon de middelste ;) )
- Is het lonend om altijd met mensen te gaan poolen/darten/zuipen als ze bellen? Meestal weiger ik dat omdat ik op dat moment ergens anders mee bezig ben, maar vraag me af wat er gebeurt als je altijd vraag toestemt met het verzoek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
monnick schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:15:
Even een paar kleine vraagjes:

1- Waarvoor is een carwash nuttig?
2- Welk eiland vinden jullie het vetste (laat me raden, gewoon de middelste ;) )
3- Is het lonend om altijd met mensen te gaan poolen/darten/zuipen als ze bellen? Meestal weiger ik dat omdat ik op dat moment ergens anders mee bezig ben, maar vraag me af wat er gebeurt als je altijd vraag toestemt met het verzoek. :P
1: Om je auto schoon te krijgen? :)
2: Middelste eiland. Naar mijn mening het leukste eiland door de vele luxe auto's en de lange rechte wegen. Ook bevinden de Ferrari dealer, de politiehelikopter en de ijskraamverkoper zich daar.
3: Het heeft te maken met vriendschap. Als je een goede relatie hebt met bijvoorbeeld die Jamaicaan dan kun je goedkoop wapens kopen bij hem etc. Als je dus telkens het verzoek weigert dan gaat je vriendschap omlaag, net als in het echt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor je reactie.

Dat je je auto schoon kan maken met een autowasserij had ik ook nog wel kunnen bedenken. Maar waarom zou je in een game als GTA in godsnaam je auto willen schoonmaken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:41:
Dat je je auto schoon kan maken met een autowasserij had ik ook nog wel kunnen bedenken. Maar waarom zou je in een game als GTA in godsnaam je auto willen schoonmaken? :P
Vind ik ook, is je auto vuil, neem gewoon een nieuwe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

monnick schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:41:
Bedankt voor je reactie.

omdat het KAN! *O*

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
monnick schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:15:
- Welk eiland vinden jullie het vetste (laat me raden, gewoon de middelste ;) )
Zowel in single play als mp vind ik Alderney het leukste en best ontworpen eiland. Zo is het bezaaid met
plekken waar je lange running battles met de cops kunt doen. Bijv. het haven/industrie gebied, Westdyke
met z'n steegjes, garages en ladders en de pay'n'spray onder Plumbers Skyway is geniaal geplaatst.

Verder is er bij Alderney rekening gehouden met het landen van heli's op hoge daken. Heel vaak is er een
ladder waarmee je vanaf het dak de brandtrap kunt bereiken. En er is een hidden tunnel onder de oprit van de snelweg richting Acter. Je kunt je haast nooit klem rijden want vrijwel altijd is er wel een (unique) jump als uitweg, of een trappenhuis waarbij je of via het dak of via de achteruitgang kunt ontsnappen. Er zijn 2 plekken waar altijd een heli staat, er zijn 3 snelle routes naar het strand en uiteraard de unique jump waar je naar Algonquin kunt jumpen.

In de buurt van de gevangenis vind je een vrij groot gebied met verwoeste gebouwen en da's een ideale plek
om melee combo's te doen met zwervers zonder dat de cops in je nek hijgen. In het industrie gebied zijn er tig buizen waar vlammen uitkomen als je er een kogel injaagt. En als je in een boot wordt achtervolgd kun je een james-bond-achtige ontsnapping doen door het half gezonken vrachtschip op te varen enz enz. :)

Het ziekenhuis in Acter is een ideale oefenplek want daarachter is er een soort van bermuda driehoek bij het bord van 'emergency parking'. Als je daar gaat zitten kunnen de cops je haast niet raken maar jij hen wel. En aan de overkant van het ziekenhuis staat een hoge toren met een ladder waar vandaan je je heli kill skills kunt opkrikken. Als je doodgaat spawn je 30 mtr verderop bij het ziekenhuis 8)

Kortom, ik vind de andere eilanden ook best goed maar Alderney is volgens mij gewoon slim uitgedacht. (in de
aftiteling zie je ook dat het kleinste team dat eiland heeft gedaan, da's misschien wel de reden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Net Alderney toevallig unlocked en het ziet er net als de andere eilanden erg mooi uit. Of het goed ontworpen is enzo kan ik natuurlijk nog niet zeggen maar dat neem ik blind van jou aan :p

Dat filmpje van die combo's is trouwens ook erg vet! :p Ga ik inderdaad eens proberen op wat eenzame zwervers.

Hier nog een aantal vraagjes van mijn kant:

1. Hoe komen jullie altijd aan een kevlarvest. Vaak wil ik voor een missie nog even kevlar scoren maar dan moet ik weer naar een gunshop of een vest gaan zoeken, maar ik vind er nooit 1. Natuurlijk zijn er daar kaarten voor die aangeven waar ze liggen maar alsnog duurt dat lang iho.

2. Wat is de moeilijkste missie van t spel?

3. vergeten! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:22:
Net Alderney toevallig unlocked en het ziet er net als de andere eilanden erg mooi uit. Of het goed ontworpen is enzo kan ik natuurlijk nog niet zeggen maar dat neem ik blind van jou aan :p

Dat filmpje van die combo's is trouwens ook erg vet! :p Ga ik inderdaad eens proberen op wat eenzame zwervers.

Hier nog een aantal vraagjes van mijn kant:

1. Hoe komen jullie altijd aan een kevlarvest. Vaak wil ik voor een missie nog even kevlar scoren maar dan moet ik weer naar een gunshop of een vest gaan zoeken, maar ik vind er nooit 1. Natuurlijk zijn er daar kaarten voor die aangeven waar ze liggen maar alsnog duurt dat lang iho.

2. Wat is de moeilijkste missie van t spel?

3. vergeten! :O
Ik zou Little jacob bellen voor vesten, meestal maar klein stukje rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Oh man ik kan echt gewoon niet wachten.
Nog 26 dagen voor de PC release ofzo!

Jesus christus.
Ik heb zo'n zin om op internet rond te schampen met een auto met vrienden van me via internet d'r naast.
Of dat vriend van me (met freeroam) matterij heeft met de politie en dat ik dan via microfoon met hem een getaway regel.

Met helicopter op het dak of gewoon snelle auto :D

Dat is mogelijk toch :P?

Edit://
1. Zijn de graphics en physics in de multiplayer verminderd?
2. In hoeverre is dit merkbaar en/of irritant?
3. Is er al iets bekend over hoe dat zal zijn op PC versie.. (niet of het irritant is maar of er bij de PC versie dumbing down zal plaats vinden?)

[ Voor 24% gewijzigd door DutchManticore op 26-10-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
De multiplayer loopt (bij mij) zonder haperingen of wat dan ook. Zelfs met 16 man freeroamend in de hele stad :)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
ElBarto schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:16:
De multiplayer loopt (bij mij) zonder haperingen of wat dan ook. Zelfs met 16 man freeroamend in de hele stad :)
Ja en om dat op een console voor elkaar te krijgen zijn de grafische en physics instellingen maar beneden gezet. Mijn vraag is dus is dat merkbaar/storend? Maar aangezien jij het niet eens lijkt te weten zal het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
De Trophies patch voor de PS3 is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
DutchManticore schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:39:
[...]

Ja en om dat op een console voor elkaar te krijgen zijn de grafische en physics instellingen maar beneden gezet. Mijn vraag is dus is dat merkbaar/storend? Maar aangezien jij het niet eens lijkt te weten zal het wel meevallen.
Het is inderdaad nauwelijks storend, je merkt praktisch geen verschil met de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik was op 30% toen ik las dat deze patch misschien uit kwam.
Toen maar gestopt om verder te gaan als je patch ook echt uit kwam.
Vanavond heeeeerlijk opnieuw beginnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
DutchManticore schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:22:
Oh man ik kan echt gewoon niet wachten.
Nog 26 dagen voor de PC release ofzo!

Jesus christus.
Ik heb zo'n zin om op internet rond te schampen met een auto met vrienden van me via internet d'r naast.
Of dat vriend van me (met freeroam) matterij heeft met de politie en dat ik dan via microfoon met hem een getaway regel.

Met helicopter op het dak of gewoon snelle auto :D
Jaa ik heb hem ook gepreordered, zo krijg ik hem op de dag van de relase thuis gestuurd! graphics zullen op de pc wel beter zijn, ben benieuwd of het lekker loopt op me pc (8800gts,x2 4200+,2gig ram)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Ik ga ook maar eens op nieuw beginnen, zit op 60% of zo, maar nog een keer spelen is ook weer leuk!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Alsem schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:01:
[...]

Jaa ik heb hem ook gepreordered, zo krijg ik hem op de dag van de relase thuis gestuurd! graphics zullen op de pc wel beter zijn, ben benieuwd of het lekker loopt op me pc (8800gts,x2 4200+,2gig ram)...
Ik denk niet dat jouw pc hem op het hoogst van het hoogst zal spelen. Maar het zal gerust redelijk lekker lopen.
Zoals verschillende websites het melden:
Recommended System Requirements

Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better)
RAM: 2GB
Hard Drive: 18GB free hard disk space
Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader
Drive: DVD-ROM dual-layer drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Weet iemand misschien of er ook een Special Edition GTA IV pack komt voor de pc, net zoals die voor de PS3?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 04:19:
Weet iemand misschien of er ook een Special Edition GTA IV pack komt voor de pc, net zoals die voor de PS3?
Laten we 't hopen. Als ze slim zijn maken ze er ook een anders pakket van dan de PS3/X360 zodat sommigen 'm gewoon 2x kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Is er al iets bekend over de DLC voor de Xbox360 versie? Die zou namelijk in de herfst uitkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door real_jd op 02-11-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
real_jd schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:18:
Is er al iets bekend over de DLC voor de Xbox360 versie? Die zou namelijk in de herfst uitkomen.
Alleen dat er nieuwe missies en karakters inzitten. Oftewel, helemaal niets. En voor 2009 zou ik hem ook niet meer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Iets zeer interessants voor de PC-gamers onder ons!! :

Gamespot GTA IV PC preview

Full article:

http://www.gamespot.com/pc/action/grandthe...reviews;title;2

It more or less says most of the stuff covered in the IGN preview earlier today but what I found interesting was this:

" At first glance, the game looks brighter, sharper, and more vibrant, with the development team looking to take advantage of the increased flexibility presented by the PC platform. The aim is to ensure that the game not only looks good on top-end hardware--at a maximum resolution of 2560x1600 pixels--but also runs perfectly well on three-year-old machines, according to the Rockstar staffer taking us through the demo. Recommended and minimum specifications for the game are yet to be released.

"That having been said, the game features a wealth of options that allow you to optimise your machine's performance based on what you want the game to do. As well as the normal detail, lighting, and other technical settings, it's possible to change traffic density on the fly. If you know your computer struggles around really busy junctions, you can keep your settings at such a level that it keeps frame rates up most of the time and just lowers traffic density either across the board or as you enter more built-up areas. It also allows those with higher-spec machines to push the traffic levels in Liberty City up much higher than the default values on consoles, which does add an extra dimension to the city, with built-up junctions feeling even more chaotic than before.

The rig that we got to play on was running the game at 1920x1200 pixels. The work done improving textures, objects, and lighting was all immediately apparent. Trees look much better, close-up detail on surfaces look better, and above all, the lighting looks immeasurably better. The lit-up ads on the tops of cabs now really stand out as you drive through the shadows of trees, the neon displays around Star Junction have a new vibrancy, and shadows all seem much sharper, as well as more lifelike. "

This shoud give us PC gamers some hope yet since I know many people have been turned off by the system req.

Dus dit houdt in dat diegene met een sterke computer die traffic-slider op max kunnen zetten en dus kunnen genieten van hele lange files (ipv dat de auto's verdwijnen na een tijd)!
Als dit niet kan zorgen voor mooie filmpjes met kettingbotsingen weet ik het ook niet meer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt wel helemaal geweldig. Ik heb er ook wel het volste vertrouwen in dat het helemaal perfect wordt opgeleverd en dat er geen patch nodig zal zijn. Dat het dan een 2 weekjes later uitgebracht wordt ... boeiend. Een bug-vrij spel zie je laatste tijd bijna niet meer.

Volgens mij doet Rockstar het sowieso wel goed, volgens mij hadden de laatste GTA's ook geen patches nodig (op GTA:Vice na?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:17
Minimale systeemeisen:

* Besturingssysteem: Windows Vista (Service Pack 1) / XP (Service Pack 3)
* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz / AMD Athlon X2 64 2.4 Ghz
* Geheugen: 1.5 GB RAM; 16 GB vrije schijfruimte
* Grafische kaart: NVIDIA GeForce 7900 256MB / ATI Radeon X1900 256MB

Aanbevolen systeemeisen:

* Besturingssysteem: Windows Vista (Service Pack 1) / XP (Service Pack 3)
* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz / AMD Phenom X3 2.1 Ghz
* Geheugen: 2 GB (XP) / 2.5 GB (Vista) RAM; 18 GB vrije schijfruimte
* Grafische kaart: NVIDIA GeForce 8600 512MB/ ATI Radeon 3870 512MB

Wel raar van c2d naar c2q :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Multicore optimized? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel zeker zo ja. En een quad zal dan wel nodig zijn als je de traffic op maximum density zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sow dat zijn flinke eisen , die haal ik net, moet wel niet gekker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ben toch wel blij dat ik van PC gaming naar de consoles ben gegaan. Geen gezeur meer met specs die je net niet haalt. Maar ja, het bestuurt ook wel lastiger op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Enkele gemakkelijke trophies (PS3):

- Wheelie Rider (You completed a 500 foot wheelie on a motorbike): in de tutorial voor de Sixaxis kan je dit makkelijk halen, ik had meer dan 1600 foot :)

- One Man Army (You survived a 6 star wanted level for a full 5 minutes): nog voor je naar Algonquin kan, via de treinsporen onder de Broker Bridge rijden. Je kan de treinsporen volgen, of gewoon onder de brug blijven wachten. Easy peasy. Zo goed als gratis silver trophy.

Tip om makkellijk op de treinsporen te raken: aan het station in Lynch street (Broker) kan je met de wagen via de hellingen (waarschijnlijk voor rolstoelgebruikers ;)) de hogergelegen treinsporen bereiken.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Zwartkijker schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:33:
Enkele gemakkelijke trophies (PS3):

- Wheelie Rider (You completed a 500 foot wheelie on a motorbike): in de tutorial voor de Sixaxis kan je dit makkelijk halen, ik had meer dan 1600 foot :)

- One Man Army (You survived a 6 star wanted level for a full 5 minutes): nog voor je naar Algonquin kan, via de treinsporen onder de Broker Bridge rijden. Je kan de treinsporen volgen, of gewoon onder de brug blijven wachten. Easy peasy. Zo goed als gratis silver trophy.

Tip om makkellijk op de treinsporen te raken: aan het station in Lynch street (Broker) kan je met de wagen via de hellingen (waarschijnlijk voor rolstoelgebruikers ;)) de hogergelegen treinsporen bereiken.
Je kunt ook op www.xbox360achievements.org kijken, de trophies zijn namelijk exact hetzelfde (nja, er zit er eentje extra in), en daar staat uitvoerig beschreven hoe je ze het makkelijkst kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ElBarto schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:17:
[...]

Je kunt ook op www.xbox260achievements.org kijken, de trophies zijn namelijk exact hetzelfde (nja, er zit er eentje extra in), en daar staat uitvoerig beschreven hoe je ze het makkelijkst kunt halen.
even de link veranderen naar xbox360 ipv 260 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ik Svennie en M@nic gister uitnodigen, kwamen ze niet :/

Edit: Blijft trouwens leuk, ik kan maar geen genoeg krijgen van online Cops 'n Crooks. Het is ook leuk als je aan het einde van de 2 rondes 8 kills op je naam hebt staan en de rest 0 :P
Of al schietend op een aankomende politie wagen, achteruit rijdend, dan een reverse 180 maken over een ander politie mannetje :D

[ Voor 75% gewijzigd door !null op 05-11-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
En wederom nieuwe informatie over de PC-versie!

Well I usually don't bother starting new threads myself (think this is the 2nd one in my 2 year existence on here). However I came across this in-depth preview that has a few more details, I will quote the ones that may be of interest :-

user posted image

* We can say there's no doubt it looks absolutely incredible. But it was only just now, going back to the Xbox 360 version for comparison, that we realised how superior it actually is.
* We're talking leaves on detailed trees that are individually visible, and it's only just now when I turned on the console version for the first time in months that I said to myself: "Wow. This looks dated by comparison".
* The PC version has a fully customisable graphics menu. Texture quality can be set to high medium or low, you can toggle the shadow quality, texture filter quality, reflection resolution and water quality - all of which have four settings.
* View distance, detail distance, shadow density and light distance can all be set from 1-100, and most interestingly, so can vehicle density, which also changes the way the game plays for obvious reasons, and to give you an idea of how much you can turn it up, Rockstar told us that the equivalent vehicle density featured on the console versions would have been just 33 per cent
* by taking all the settings down, we were indeed able to get the game running at a consistently high 60fps frame rate outdoors, albeit in PS2-o-vision, which put a smile on our face. No, we didn't need a frames per second gage, and yes, we're sad like that.
* Flying very high over Algonquin, and looking around us, we were blown away by the views of the entire map - all islands. This is not like you remember the helicopters on console. You can literally see everything
* Back on the ground, the texture resolution is noticeably higher; you can see (and read) advertisements in the subway station, signs in buildings and logos on merchandise that you wouldn't even have noticed before.

Bron: http://www.gtaforums.com/...a1f0d052&showtopic=375848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:28:
View distance, detail distance, shadow density and light distance can all be set from 1-100, and most interestingly, so can vehicle density, which also changes the way the game plays for obvious reasons, and to give you an idea of how much you can turn it up, Rockstar told us that the equivalent vehicle density featured on the console versions would have been just 33 percent
Woohoo! d:)b

Dit is supergoed nieuws, eindelijk iets waar we wat aan hebben. Duidelijk geen snelle port naar de PC maar een fullblown PC versie met een gedetailleerd graphics menu. Ik hoop alleen niet dat dit betekent dat er meer auto's te zien zijn want het is meestal druk genoeg. Meer variatie in de modellen zou al een stuk leuker zijn!

En ook niet onbelangrijk:

"In multiplayer, there's now custom search filtering, so you can search for only games that have auto aim on or off, for example, or any other finely tuned criteria - one of the few contentious issues about the console versions. The way you interface with the settings will be different - you can choose from your phone if you want to just do a quick match or a full custom search, and from there you'll go into a pre-lobby with a list of all the available games, and you can then apply further filters which will change what's available."

Ein-de-lijk zelf bepalen wat voor soort game je joined ipv willekeurig ergens in te worden gesmeten :)

Directe link naar de preview op kikizo.com

[ Voor 29% gewijzigd door Bobnofski op 05-11-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vehicle density betekend voertuig dichtheid, dat gaat dus over de hoeveelheid voertuigen. Los daarvan wordt er al langer over gesproken dat de PC versie waarschijnlijk een grotere variatie aan voertuigen zal laten zien, maar daar hebben ze het hier niet over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
GreenSky schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:08:
Ik Svennie en M@nic gister uitnodigen, kwamen ze niet :/

Edit: Blijft trouwens leuk, ik kan maar geen genoeg krijgen van online Cops 'n Crooks. Het is ook leuk als je aan het einde van de 2 rondes 8 kills op je naam hebt staan en de rest 0 :P
Of al schietend op een aankomende politie wagen, achteruit rijdend, dan een reverse 180 maken over een ander politie mannetje :D
Dat had wel leuk geweest. ik was gisteren een DivX aan het bekijken of RFOM aan het spelen (afhankelijk van hoe laat je die invite stuurde). Bij beide zie je een invite vanuit GTA IV niet. Is wel irritant, je kan ook een berichtje sturen, die zie je geloof ik wel, sms'je zou natuurlijk ook kunnen. Ik moet trouwens nog wel een nieuwe headset kopen, mijn huidige werkt niet fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Svennie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:32:
[...]

Dat had wel leuk geweest. ik was gisteren een DivX aan het bekijken of RFOM aan het spelen (afhankelijk van hoe laat je die invite stuurde). Bij beide zie je een invite vanuit GTA IV niet. Is wel irritant, je kan ook een berichtje sturen, die zie je geloof ik wel, sms'je zou natuurlijk ook kunnen. Ik moet trouwens nog wel een nieuwe headset kopen, mijn huidige werkt niet fatsoenlijk.
Ah, ik dacht dat ik het GTA4 icoontje erbij zag staan, dat je dus GTA4 aan het spelen was.
Ik heb ook een headset maar gebruik em uiteindelijk bijna nooit. Komt vooral door gebrek aan vrienden met PS3 + GTA4 haha. Maar met wat mensen van hier zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
GreenSky schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:11:
[...]

Ah, ik dacht dat ik het GTA4 icoontje erbij zag staan, dat je dus GTA4 aan het spelen was.
Ik heb ook een headset maar gebruik em uiteindelijk bijna nooit. Komt vooral door gebrek aan vrienden met PS3 + GTA4 haha. Maar met wat mensen van hier zou wel leuk zijn.
Onder de naam in de vriendenlijst staat welk spel hij/zij aan het spelen is.
Stuur anders een berichtje als je van te voren weet wanneer je gaat spelen, met headset is veel leuker, kan je samen dingen afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja is goed, doe ik, maar van het weekend komt het er niet van iig. (heel misschien zaterdag avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Ik wacht wel met de pc versie totdat ik volgend jaar oktober m'n nieuwe pc ga bouwen.
Heb hem daarnaast toch al op de Xbox uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:20
Ik zie dat er volgens de specs minimaal een c2d nodig is, dus ik kan GTA4 wel vergeten op mijn systeempje (P4 3,4HT, 1,5 GB RAM en Geforce 7900GTX)? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is gewoon afwachten, er valt niks zinnigs over te zeggen op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Fantoom schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:17:
Ik zie dat er volgens de specs minimaal een c2d nodig is, dus ik kan GTA4 wel vergeten op mijn systeempje (P4 3,4HT, 1,5 GB RAM en Geforce 7900GTX)? ;(
Vergeten lijkt me wel een groot woord, denk wel dat je vanalles op low moet zetten ben ik bang. Maar het blijft opzich nog wel even gissen hoe dat echt uitpakt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:33:
dat is gewoon afwachten, er valt niks zinnigs over te zeggen op dit moment
Ja hoor, er valt dankzij de preview van kikizo.com best wel wat zinnigs over te zeggen. De graphic settings op
een rijtje:
  • Texture Quality - High * Medium * Low
  • Texture Filter Quality - Very High * High * Medium * Low
  • Shadow Quality - Very High * High * Medium * Low
  • Reflection Resolution - Very High * High * Medium * Low
  • Water Quality - Very High * High * Medium * Low
Sliders 1-100
  • View Distance
  • Detail Distance
  • Shadow Density
  • Light Density
  • Vehicle Density
Volgens mij zijn dit genoeg opties om de game op elk redelijk systeem te laten draaien met minder eyecandy, zoals bijv. met Crysis of Farcry 2 al het geval is.

Er staat trouwens een zin in de preview waarbij ik ineens moest denken aan een screenshot van eerder dit jaar,
waarvan iedereen dacht dat ie gepimpt was. De preview zegt "leaves on detailed trees that are individually visible". Het bewuste screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2uxusn5.jpg

Het ging toen om 2 screenshots, maar ik weet niet meer of dit op GoT of op een ander forum was, dit is het 2e:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/bgbb50.jpg

Met wat we nu weten over de graphics zouden deze screenshots best wel eens van de PC versie kunnen zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Tip voor de PC-gamers onder ons:
Op srtest.com kan je een testje runnen hoe verschillende games op jouw systeem zullen draaien, afgaand op de minimale en aanbevolen specs. GTA IV staat er ook tussen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, die boom in die bovenste screen kan ik je wel vertellen dat die er zowat identiek uitziet in de ps3/360 versie (volgens mij is die hele screen van de consoleversie).
Die onderste lijkt net van een filmpje of zo, het detail waar hij die man die tas vasthoudt is wel érg groot :). Als die onderste uit de pc versie is: impressive.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Zaterdag even op de xbox360 van mijn broertje GTA IV gespeeld om een beetje in te komen voor de pc versie. Eerste wat me opviel was die @$%%!# camera. Die is net zo slecht als in san andreas. De camera van Saints Row 2 vind ik dan een stuk beter, om maar een voorbeeld te geven. Ik hoop dat ze dat in de pc versie aanpassen of ons de optie geven het aan te passen.
Daarnaast was ik na 1 keer bowlen met een vriendin helemaal klaar met het 'sociale' geneuzel. Is nou verplicht met chicks en vrienden af en toe af te spreken? Of kan je dat gewoon helemaal laten gaan als je er geen zin in hebt?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:22:
Wel, die boom in die bovenste screen kan ik je wel vertellen dat die er zowat identiek uitziet in de ps3/360 versie (volgens mij is die hele screen van de consoleversie).
Nee, je vergist je echt ;)

Deze foto heb ik net gemaakt op m'n X360 (VGA-kabel+TFT scherm 1280X1024) op dezelfde plek:

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2hmotnq.jpg

Ik weet eigenlijk 100% zeker dat het bewuste screenshot niet op een console is gemaakt, zo is er een extra boom te zien uiterst links en de achtergrond daar (omgeving van Brucie's garage) lijkt weg ge-edit. Maar afgezien daarvan, softshadows en geen blur, dat heeft de console versie helaas niet.
Die onderste lijkt net van een filmpje of zo, het detail waar hij die man die tas vasthoudt is wel érg groot :). Als die onderste uit de pc versie is: impressive.
Ik denk dat we dit kunnen verwachten van de PC versie. Het klopt helemaal met de uitvoerige graphic opties uit de preview. Er zal wel een dikke videokaart voor nodig zijn maar die kosten tegenwoordig, bij wijze van spreken, minder dan een dikke XBOX360 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
pingkiller schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:47:
Zaterdag even op de xbox360 van mijn broertje GTA IV gespeeld om een beetje in te komen voor de pc versie. Eerste wat me opviel was die @$%%!# camera. Die is net zo slecht als in san andreas. De camera van Saints Row 2 vind ik dan een stuk beter, om maar een voorbeeld te geven. Ik hoop dat ze dat in de pc versie aanpassen of ons de optie geven het aan te passen.
Daarnaast was ik na 1 keer bowlen met een vriendin helemaal klaar met het 'sociale' geneuzel. Is nou verplicht met chicks en vrienden af en toe af te spreken? Of kan je dat gewoon helemaal laten gaan als je er geen zin in hebt?
Sociale geneuzel kan je gewoon negeren. Ik snap ook echt niet waarom ze dat erin gedaan hebben, want ik en volgens mij vele andere met mij vinden die date / vrienden dingen maar kut :p
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.