Zo gisteravond eindelijk gespeeld met mijn 4
6W4210.
Allereerst even over de 4210: Erg strak! De onderkant is totaal zwart, met een zwart-transparante lijn erin. Met moeite kon ik mijn vingers achter de plaat zien, dus met kabels e.d. zit het goed.
Heb gisteren SD, HD en de PS3 getest. Hoewel ik thuis een glasvezelverbinding heb, on
tvang ik nog steeds
TV via de analoge kabel. Het beeld van SD is beter dan ik verwacht had van de analoge kabel, zeker gezien ik op 3,5 meter afstand zit van de
TV. Als je een beetje met de instellingen tweakt kun je een heel eind komen. Ik ben van plan om een Dreambox DM800 HD te kopen, om via de satelliet 720p/1080i te on
tvangen. Kijk nauwelijks Nederlandse
tv namelijk, en wil graag Sky (Sports) HD on
tvangen.
Qua HD heb ik de Earth BR (1080p/24) via de PS3 getest. Ik heb de instellingen van HD
TVtest.co.uk gebruikt, met het enige verschil dat ik i.p.v. Warm 2, Warm 1 heb gebruikt. Dit geeft naar mijn idee, zeker bij Earth, een natuurlijker beeld (
6000k vs. 7500k.). Het beeld is adembenemend
Op de PS3 heb ik MGS4 gespeeld, wat ontzettend mooi is kan ik zeggen. Ook heb ik via mijn laptop met Twonky, foto's, mp3's en een paar xvid'jes gestreamd. De foto's (mits geschoten op hoge resolutie) zien er fantastisch uit. De speakers zijn ook van goede kwaliteit (bij 320kbits mp3). Wat mij erg verraste is dat zelfs xvid'jes er goed uitzien! Een Letterman aflevering van 400mb zag er beter uit dan mijn analoge kabel
Ik moet nog even ui
tvogelen hoe ik mkv's kan streamen/afspelen op de PS3, en dan ben ik helemaal blij. De instellingen ga ik deze week nog even verder tweaken met een BR van Digital Video Essentials. De W4000 serie is top wat mij betreft! Als er vragen zijn, of testjes uitgevoerd moeten worden dan houd ik me beschikbaar mits ik tijd heb