Zo dagje 2 met mijn 40D3500 en ik ben goed tevreden
Fabrieksaf staan de instellingen niet helemaal jofel, vooral Levendig is een bizarre instelling, dit zijn de soort instellingen die ze in de winkels gebruiken om je te laten zien hoe "kleurig" en fel de kleuren wel niet zijn. Dat is leuk om 1 minuut naar te kijken maar daarna bloeden je ogen.
Ik heb groten
deels de instellingen van AVforums overgenomen, ik ben niet het service menu in gegaan want naar mijn smaak staan de kleuren prima zo dus ik ga er niet verder mee prutten.
Analoog is niet echt mooi, maar wat verwacht je... groot scherm, analoog nuff said, sommige zenders zien er wat beter uit. Ik heb wat rond geprut met de filters en de instellingen, groten
deels overgenomen voor de instellingen voor me ps3 en dan valt het nog wel mee. Het grote probleem hier is het smearing. Volgens mij met al die filters heb je er stukken minder last van.
Digitaal is al een stuk beter, ik moet nog even kijken of ik een Alphacrypt kaart erin wil steken of dat ik een samsung 270r decoder aanschaf.
Gaming, ik heb hem op mijn PS3 aangesloten en dat is wel een flinke verbetering ten opzichte van mijn breedbeeld. Ik kon eindelijk eens die telefoon zien in GTA4

. Ik heb lichte smearing gemerkt bij de schaduw tijdens de herhalingen in GT5. Maar het is niet hinderlijk. Bad company speelt ook prima, wel merk ik dat het ietsjes trager loopt, ik werd veel meer afgeknalt

. Maar dat is gewenning.
HD films, ik heb even wat trailers gedownload en die zagen er stuk voor stuk prima uit

, Wall-E ziet er erg mooi uit. Ik heb ook "voor zolang het kon" via
Tversity eventjes Bourne ultimatum bekeken in 720p en dat zag er prima uit. (heb problemen met
Tversity dus hij knalde hem er na 5 min weer uit).
Over het algemeen ben ik dik tevreden met de D3500, er zit dan wel geen HD decoder in, maar ik ga toch niet betalen voor HD zenders dus dat ik niet zo heel boeiend. Bleeding heb ik ook niet zo heel veel last van, ik ga er niet teveel op letten, net als dode pixels, ik heb ze niet gezien en ik ga er ook niet naar kijken want je wordt steeds gekker gemaakt door iedereen op fora's van kijk naar dit en dit is slecht en dat is slecht.

. De afstandsbediening had wel wat beter gemogen, wat een stuk brandhout zeg, hij zend super slecht je moet echt wijzen naar de
tv, me vorige AB deed het veel beter, ik ga hiervoor nog wel een harmony gebruiken denk ik.
Super tevreden dus

. 40inch is echt wel super te doen op 1.5 meter afstand, 42 zou ook nog gaan. Als ik in me stoel zit dan kan ik met 1 oog opslag
alles zien wat er gebeurd en het ziet er
allemaal super uit. Er werd ook geklaagd over de kijkhoek? ermm zover ik kan zien is het niet slechter dan die van de W2000 en ik zit er toch
alleen maar recht voor dus geen problemen mee.
Voor mensen die twijfelen tussen bijvoorbeeld de D3500/V3000 of de W4000 en je vind de D3500 beter bij je budget passen dan zou ik gewoon voor die D3500 gaan, je wordt echt niet teleurgesteld !! De V4000 had ik zelf geen interesse in want die heeft een normale CCFL backlight, ipv de WCG-CCFL. Of dit echt heel boeiend is weet ik niet, maar het prijsverschil tussen de V4000 en de W4000 is minimaal, het prijsverschil tussen de D3500 en de W4000 daarintegen wel.
Nu op zoek naar een goedkoop alphacrypt kaartje of een decoder.
[
Voor 16% gewijzigd door
burnoutpc op 13-07-2008 02:42
]