Je zou de verschillende beeld instellingen naar smaak kunnen instellen. Bijv standaard voor TV en Bioscoop voor PS3ChiLLeR schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:38:
Ben de trotse bezitter van de 40X3500. Wat een pracht apparaat zeg!
Jammer dat de ingebouwde tuner niet goed werkt icm de alphacrypt dus heb ik de Samsung HD decoder gekocht (Ziggo).
. Het nadeel van deze manier van aansluiten is dat ik geen aparte kleur settings heb per input. Ik wil bijvoorbeeld als ik blu-ray kijk via de PS3 de motion enhancer anders instellen dan als ik gewoon TV kijk.
- Blindfold
- Registratie: Maart 2001
- Laatst online: 04-07 17:08
Donde estan los conejos?
Matched: deel, tv
Wat verlenging betreft, nu staat er 29 juni. Mooie actie van Sony. Vanavond eens langsgaan bij MM Maastricht. Als ik toestel vind dat me aanstaat (40"
), pak ik em gewoon mee. De 40W4000 is bloedmooi.
Wordt dat 20" toestel opgestuurd of krijg je het meteen mee? Woon in België en voor refund-actie, als je kiest voor terugbetaling, heb je NL-reknr nodig. Nu weet ik niet of ze toestel ook opsturen, als je voor die optie kiest, naar België terwijl de actie in NL loopt. Zal wel niet.
NL-reknr is geen probleem. Een postadres in NL daarentegen... Een studentenkamer is ook niet het meest betrouwbare om een 20" LCD naartoe te laten sturen
Wordt dat 20" toestel opgestuurd of krijg je het meteen mee? Woon in België en voor refund-actie, als je kiest voor terugbetaling, heb je NL-reknr nodig. Nu weet ik niet of ze toestel ook opsturen, als je voor die optie kiest, naar België terwijl de actie in NL loopt. Zal wel niet.
NL-reknr is geen probleem. Een postadres in NL daarentegen... Een studentenkamer is ook niet het meest betrouwbare om een 20" LCD naartoe te laten sturen
Er staat in de voorwaarden van Sony (en op verschillende plekken in dit topic) genoemd dat de 20" tv nagestuurd wordt.
Verwijderd
Matched: sony
Ben juist op zoek naar een "echte" winkel ivm Sony actieVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:51:
[...]
Als je op kieskeurig kijkt, dan zie je daar dat een winkel de 40E4000 op voorraad heeft.
Ik ben laatst ook in Haarlem bij Expert geweest voor de E4000, maar daar krijgen ze 'm pas eind deze maand/begin volgende maand.
Er zijn genoeg 'echte' winkels met een online internetshop!
Verwijderd
Matched: sony
Da's waar, ben nu dus op zoek naar dei ene, waar ze de 40E4000 op voorraad hebben EN waar de Sony actie gebruikt kan worden, dussss als iemand suggestie heeft, zou ik daar zeeeer blij mee zijn ;-)TomWinkelmolen schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:09:
Er zijn genoeg 'echte' winkels met een online internetshop!
Zijn er mensen met een 40W4000 die problemen hebben met aansluiten op de HDMI van een Gigabyte GA-MA78GM-S2H? Zie voor meer details aub dit topic.
Hoe zit het eigenlijk met harddiskrecorders? Aangezien bij de meeste bravia's de interne decoder niet meer werkt. Kan zo'n videorecorder samenwerken met een decoder of moet je bij Ziggo echt een gecertifeerde harddiskrecorder kopen via hun? Want je ziet bij de correct vaak recorders in de aanbieding maar die werken dan dus zeker niet?
Hoe bedoel je dat de meeste bij de meeste bravia's niet meer werkt? Volgens mij werkt het nog gewoon hoor. Wat betreft hard disk recorders: een analoge hd recorder kan je gewoon gebruiken, ook kan je hier mee opnemen van de losse decoder van ziggo via een scart kabel, dat is alleen niet zo handig in het gebruik.Mr_gadget schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:50:
Hoe zit het eigenlijk met harddiskrecorders? Aangezien bij de meeste bravia's de interne decoder niet meer werkt. Kan zo'n videorecorder samenwerken met een decoder of moet je bij Ziggo echt een gecertifeerde harddiskrecorder kopen via hun? Want je ziet bij de correct vaak recorders in de aanbieding maar die werken dan dus zeker niet?
Verder heb ik nog niet veel hd recorders gezien die een DVB-C decoder hebben. Je zult dan toch iets van een Dreambox of een Humax PVR met DVB-c decoder moeten kopen.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Pffrt, als je überhaupt nog zo maar eventjes aan een W4000 komt eet ik mijn pet op. Het is gewoon debiel dat ik vanaf half mei al loop te wachten op de 40W4000.Hurtebise schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:15:
Wat verlenging betreft, nu staat er 29 juni. Mooie actie van Sony. Vanavond eens langsgaan bij MM Maastricht. Als ik toestel vind dat me aanstaat (40"), pak ik em gewoon mee. De 40W4000 is bloedmooi.
Heb winkel gevonden in Sint-Truiden (BE, Limburg) waar ze de 40W4000 op stock hebben en mij gaan verkopen aan 1359 euro. Lijkt me vet koopje. Staat wel in de buurt bekend als errug goedkope winkel. Hebben veel omzet, dus kunnen prijzen laag houden.
Verwijderd
Matched: sony, tv
Wat is je boodschap Hurtebise? Mensen zoeken het land af naar een Sony tv en jij komt vertellen dat je ergens in Sint-Truiden een winkeltje hebt gevonden... En het is nog een goedkope winkel ook omdat ze veel omzet draaien?! Ik begrijp de meerwaarde niet...
Tharoy schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:37:
[...]
Pffrt, als je überhaupt nog zo maar eventjes aan een W4000 komt eet ik mijn pet op. Het is gewoon debiel dat ik vanaf half mei al loop te wachten op de 40W4000.
Eet smakelijk TharoyHurtebise schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:00:
Heb winkel gevonden in Sint-Truiden (BE, Limburg) waar ze de 40W4000 op stock hebben en mij gaan verkopen aan 1359 euro. Lijkt me vet koopje. Staat wel in de buurt bekend als errug goedkope winkel. Hebben veel omzet, dus kunnen prijzen laag houden.
In België blijk je hem dus nog te vinden, denk dan vooral aan de detailhandel.
Waar ik mijne heb gehaald hebben ze er geen meer, normaal ging mijne in de showroom komen te staan, maar ze hebben de tv gewoon aan mij verkocht.
Ik heb hem vorige week dinsdag gekocht en ze wilden hem direct komen brengen, maar moest mijn tv nog wegkrijgen. Dat kreng woog bijna 60 kg.
Ze hebben hem de dag erna geleverd.
Ze zeiden zelf dat het onnodig was een voorlopig niet te verkrijgen tv in de showroom te zetten.
De samsung serie 6 was daar op een 32" model na ook niet te bespeuren.
@Hurtebise, welke winkel in Sint-Truiden?
Ben zelf van Limburg en kan wel handig zijn voor een volgende keer.
Electro NevenEngineer Stewie schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 07:20:
@Hurtebise, welke winkel in Sint-Truiden?
Ben zelf van Limburg en kan wel handig zijn voor een volgende keer.
website is niet goed onderhouden, maar hij heeft wel de scherpste prijzen in de buurt. Plus je kan altijd onderhandelen en verwijzen naar prijzen van concurrenten.
Ik heb mijn KDL40W4000 sinds gisteren. Hier alvast mijn eerste opmerkingen:
TV is netjes ingepakt en makkelijk te installeren op de voet, 4 vijsjes erin en klaar. Instellen van het toestel gaat snel voor je digitale zenders. Ik woon in Belgie, in INDI gebied en heb volgende kanalen digitaal binnen, zonder gebruik te maken van een alpha crypt (dus out of the box, gewoon kabel inpluggen):
één, één +, Canvas, Canvas +, VTM, VTM HD, VT4, 2BE, VijfTV, Ned1, Ned2, Ned3, RTBF1, RTBF2, TF1, Fr2, Fr3, RTL TVI, MTV, TMF, JIM, Vitaya, TMF Party, Actua TV, S Televisie, Life TV, Fr5, Cartoon Net, Exqi, BBC1, BBC2, BBC Prime, ARD, ZDF, WDR, ProSieben.
Geen regionale zender (ATV) te ontvangen, evenals NGC, Discovery Channel,... die wel via mijn samsung kastje binnen komen. Echter is dit bakje al meer dan een jaar oud, enkel scart... geen zin om die dus aan te sluiten. Heb ik er dan meteen weer een IR bij...
Ga proberen om een AlphaCrypt kaartje te lenen om te zien of er een kwaliteit verschil gaat zijn, en of ik mijn "oude" zenders wel kan ontvangen.
Beeldkwaliteit is zeker goed te noemen voor de standaard zenders. HD signalen van VTM HD zijn kwalitief nog beter en er is zeker een verschil merkbaar.
Wat wel raar is aan de VTM HD zender, is dat hij geprogrammeerd is op nr3. Echter als ik aan het "zappen" ben gaat de tv van 2 naar 4. Ook als ik naar de guide ga, staat VTM HD er niet tussen. Moet dus telkens op 3 drukken wil ik naar die zender gaan. Iemand hier ervaring of een oplossing voor? Buiten VTM hier op te plaatsen...
Xbox360 is aangesloten, maar heb er nog niet echt mee gespeeld. Ga tv nog instellen zoals aangegeven bij HDTVtest website en hem dan aan wat DVD's en games blootstellen. Kom dus later met meer bevindingen terug.
TV is netjes ingepakt en makkelijk te installeren op de voet, 4 vijsjes erin en klaar. Instellen van het toestel gaat snel voor je digitale zenders. Ik woon in Belgie, in INDI gebied en heb volgende kanalen digitaal binnen, zonder gebruik te maken van een alpha crypt (dus out of the box, gewoon kabel inpluggen):
één, één +, Canvas, Canvas +, VTM, VTM HD, VT4, 2BE, VijfTV, Ned1, Ned2, Ned3, RTBF1, RTBF2, TF1, Fr2, Fr3, RTL TVI, MTV, TMF, JIM, Vitaya, TMF Party, Actua TV, S Televisie, Life TV, Fr5, Cartoon Net, Exqi, BBC1, BBC2, BBC Prime, ARD, ZDF, WDR, ProSieben.
Geen regionale zender (ATV) te ontvangen, evenals NGC, Discovery Channel,... die wel via mijn samsung kastje binnen komen. Echter is dit bakje al meer dan een jaar oud, enkel scart... geen zin om die dus aan te sluiten. Heb ik er dan meteen weer een IR bij...
Ga proberen om een AlphaCrypt kaartje te lenen om te zien of er een kwaliteit verschil gaat zijn, en of ik mijn "oude" zenders wel kan ontvangen.
Beeldkwaliteit is zeker goed te noemen voor de standaard zenders. HD signalen van VTM HD zijn kwalitief nog beter en er is zeker een verschil merkbaar.
Wat wel raar is aan de VTM HD zender, is dat hij geprogrammeerd is op nr3. Echter als ik aan het "zappen" ben gaat de tv van 2 naar 4. Ook als ik naar de guide ga, staat VTM HD er niet tussen. Moet dus telkens op 3 drukken wil ik naar die zender gaan. Iemand hier ervaring of een oplossing voor? Buiten VTM hier op te plaatsen...
Xbox360 is aangesloten, maar heb er nog niet echt mee gespeeld. Ga tv nog instellen zoals aangegeven bij HDTVtest website en hem dan aan wat DVD's en games blootstellen. Kom dus later met meer bevindingen terug.
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
Oja dat kan ook nog, eens even met pielen dan. ThxBlindfold schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:56:
[...]
Je zou de verschillende beeld instellingen naar smaak kunnen instellen. Bijv standaard voor TV en Bioscoop voor PS3
>> Signature?
Tharoy schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:37:
[...]
Pffrt, als je überhaupt nog zo maar eventjes aan een W4000 komt eet ik mijn pet op. Het is gewoon debiel dat ik vanaf half mei al loop te wachten op de 40W4000.
Toch gaan zoeken mensen.............. hier in de winkel staat zowel een 40W4000 als een 40E4000Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:26:
[...]
Da's waar, ben nu dus op zoek naar dei ene, waar ze de 40E4000 op voorraad hebben EN waar de Sony actie gebruikt kan worden, dussss als iemand suggestie heeft, zou ik daar zeeeer blij mee zijn ;-)

De settings van HDTVtest zijn een goede guideline, toch iets te donker naar mijn beleving.Zavantas schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:45:
Verschillen die ik heb zijn:
- backlight op 4 (zowel goed overdag als s'avonds)
- colour iets hoger dan zij (denk 65)
- warm1 ipv warm2
Dit komt voor mij natuurlijker over (tv vlaanderen digitaal via scart).
Verwijderd
Geen matches
Zou je jouw instellingen dan nog even willen posten? Ik ben benieuwd naar instellingen van andere gebruikers voor de w4000.ChiLLeR schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:19:
[...]
Oja dat kan ook nog, eens even met pielen dan. Thx
Zavantas, jij hebt uw decoder van Indi niet meer nodig om toch alle digitale zenders te ontvangen?Zavantas schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:45:
Ik heb mijn KDL40W4000 sinds gisteren. Hier alvast mijn eerste opmerkingen:
Maar ik heb de decoder wel nodig blijkbaar (ik zit op Telenet digitale tv).
Hoe heb jij dit in orde gebracht (Indi opstelleing is toch hetzelfde als die van Telenet)?
Ik zou het ook erg praktisch vinden om de digitale beelden rechtsreeks op de tv te krijgen.
Ik denk dat telenet een andere codering gebruikt en je dus een CA-kaartje nodig hebt.
Verwijderd
Geen matches
WAAR?Alfisti schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:22:
[...]
[...]
Toch gaan zoeken mensen.............. hier in de winkel staat zowel een 40W4000 als een 40E4000Kijk ook eens rond bij de kleinere electro-speciaalzaken in de buurt, zal er vast wel een te vinden zijn
Ik ben radeloos
Scout een online telefoonboek, en bel die zaken plat. Geen Sony-Centers in de buurt?
Hoe is de D3500 in vergelijking met de oude W2000?
Verwijderd
Matched: 6
Beter contrast, DVB-C tuner en mooier design (is persoonlijk uiteraard)burnoutpc schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:50:
Hoe is de D3500 in vergelijking met de oude W2000?
Had de W2000 last van motion smearing? Net als de waar de D3500 soms last van heeft?
Liever zie ik een soort van vergelijking, mijn broer heeft de W2000 wat een schitterend beeld geeft, maar zelfs dat is al weer verouderd, dus het kan alleen maar beter zijn. Maar daarom weet ik nog niet of de D3500 wel een fatsoenlijk genoeg scherm is, in vergelijking met de W2000.
De vergelijking met W4000 gaat niet op, want die is gewoon stukken beter.
Liever zie ik een soort van vergelijking, mijn broer heeft de W2000 wat een schitterend beeld geeft, maar zelfs dat is al weer verouderd, dus het kan alleen maar beter zijn. Maar daarom weet ik nog niet of de D3500 wel een fatsoenlijk genoeg scherm is, in vergelijking met de W2000.
De vergelijking met W4000 gaat niet op, want die is gewoon stukken beter.
Telenet werkt idd anders dan INDI. Bij Telenet ben je verplicht om hun decoder te gebruiken. INDI laat op dit moment tuners van derde toe, maar hoe lang dit gaat duren is niet geweten. Ook ontvang ik niet alle zenders die in het digitale pakket zitten, maar mis eigenlijk vooral NGC, ATV en Discovery Channel. Dit zou opgelost kunnen worden met een alpha cript kaartje.Rhox1979 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:27:
[...]
Zavantas, jij hebt uw decoder van Indi niet meer nodig om toch alle digitale zenders te ontvangen?
Maar ik heb de decoder wel nodig blijkbaar (ik zit op Telenet digitale tv).
Hoe heb jij dit in orde gebracht (Indi opstelleing is toch hetzelfde als die van Telenet)?
Ik zou het ook erg praktisch vinden om de digitale beelden rechtsreeks op de tv te krijgen.
Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB
Ik heb afgelopen maandag mijn 40W4000 gekregen, werkt perfekt ook de Alphacrypt en Casema/Ziiggo gaat prima.
Ik loop echter te worstelen met mijn HTPC, via HDMI netjes 1080p beeld maar ik krijg de audio niet aan de gang via HDMI en dan weer opt uit naar mijn versterker. Zijn er soms nog speciale HDMI settings kwa audio die ik over het hoofd zie ?
Ik loop echter te worstelen met mijn HTPC, via HDMI netjes 1080p beeld maar ik krijg de audio niet aan de gang via HDMI en dan weer opt uit naar mijn versterker. Zijn er soms nog speciale HDMI settings kwa audio die ik over het hoofd zie ?
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
- cjdijk
- Registratie: Oktober 2001
- Laatst online: 24-09 06:34
Hans favoriete radiostation
:strip_exif()/u/38477/Radio538.gif?f=community)
Geen matches
Dat "probleem" heb ik ook. Uiteindelijk toch maar de optical uitgang van mijn pc op mijn receiver aangesloten. Het blijkt dat er maar weinig grafische kaarten zijn, die audio via hdmi kunnen versturen. Een grafischekaart die dat kan dient zelf een geluidskaart te bevatten, ook zichtbaar in je configuratiescherm. Mijn grafischekaart blijkt het niet te kunnen (Ati HD3850). Een Ati HD 2900 zou het wel moeten kunnen, heb ik gelezen. Deze kaart wordt ook met dvi-hdmi verloopplugje geleverd inclusief geluidsbedrading.gjs schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:53:
Ik heb afgelopen maandag mij 40W4000 gekregen, werkt perfekt ook de Alphacrypt en Casema/Ziiggo gaat prima.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Ik heb een onboard ATI X1200 met oboard hdmi aansluiting, volgens de manual moet er geluid via de hdmi kunnen lopen. Onder vista ultimate sp1 krijg ik standaard een hdmi audio device, maar dan hoor ik niets. Installeer ik de nieuwste realtek hdmi audio driver dan zegt vista dat de hdmi not connected is.cjdijk schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 00:48:
[...]
Dat "probleem" heb ik ook. Uiteindelijk toch maar de optical uitgang van mijn pc op mijn receiver aangesloten. Het blijkt dat er maar weinig grafische kaarten zijn, die audio via hdmi kunnen versturen. Een grafischekaart die dat kan dient zelf een geluidskaart te bevatten, ook zichtbaar in je configuratiescherm. Mijn grafischekaart blijkt het niet te kunnen (Ati HD3850). Een Ati HD 2900 zou het wel moeten kunnen, heb ik gelezen. Deze kaart wordt ook met dvi-hdmi verloopplugje geleverd inclusief geluidsbedrading.
Heb al heel wat aflopen googlen, maar ik denk dat er ook niets anders op zit dan de losse spdif maar weer aan te sluiten, jammer want dat kost weer een ingang op mijn versterker.
Ik heb een onboard ATI 1250, die wel geluid over HDMI stuurt. (Een Asus mobo)
Werkend op XP en Vista x64.
Bij vista moet je wel de juiste geluiduitvoer activeren/selecteren, anders gaat het geluid via een andere aansluiting.
En in BIOS misschien.... dat weet ik niet zo uit mijn hoofd....
Bij vista moet je wel de juiste geluiduitvoer activeren/selecteren, anders gaat het geluid via een andere aansluiting.
Leeg
Tsja dat is juist het probleem, als ik de hdmi als default wil selecteren dan kan dat niet want hij zegt not connected. Dat heb ik niet als de standaard microsoft drivers er nog opstaan, maar dan komt er gewoon geen geluid uit. Verder heb ik al de laatste bios en alle mogelijke settings geprobeerd.BlackiE1982 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:26:
Ik heb een onboard ATI 1250, die wel geluid over HDMI stuurt. (Een Asus mobo)
Het kan toch niet komen omdat ik een HDMI 1.3 kabel gebruik ?
Ik heb bij mijn tv (40V3000) een probleem als ik hem op levendige kleuren zet, dan wordt fel wit omgeven met een soort van groene rand/waas.
Als ik nu Sony bel, komen ze dan langs of moet je hem opsturen/ben je hem een tijd kwijt? Ik had hem eigenlijk op standaard staan, maar ja je wil toch dat alles werkt het
.
edit: Zie nu dat hij ook automatisch het contrast veranderd naar 100, maar is dat bij andere ook dat de kleuren helemaal messed up zijn als het contrast hoger staan dan 80 of zo? Bij beeldmodus standaard, zijn dan de glimmende voorhoofden van mensen een soort van neonreclame en bij beeldmodus levendige kleuren zie ik haast niet meer wat er gebeurt.
Als ik nu Sony bel, komen ze dan langs of moet je hem opsturen/ben je hem een tijd kwijt? Ik had hem eigenlijk op standaard staan, maar ja je wil toch dat alles werkt het
edit: Zie nu dat hij ook automatisch het contrast veranderd naar 100, maar is dat bij andere ook dat de kleuren helemaal messed up zijn als het contrast hoger staan dan 80 of zo? Bij beeldmodus standaard, zijn dan de glimmende voorhoofden van mensen een soort van neonreclame en bij beeldmodus levendige kleuren zie ik haast niet meer wat er gebeurt.
[ Voor 36% gewijzigd door StephaN900 op 21-06-2008 10:17 ]
Verwijderd
Matched: tv
Zetten jullie de tv altijd uit met de knop op de afstandsbediening of op de tv? (is er iets dat beter is voor de tv?)
Haha wat een vraag, maar goed ja ik wel, zal vast wel minder stroom verbruiken als je hem uitzet met de knop bovenop de tv (niet standby), maar ja gemak dient de mens.
Verwijderd
Matched: tv
Vond het wel een leuke vraag :-) Nee, ging mij erom dat er in de winkel werd verteld dat je hem beter eerst via de afstandsbediening uit kan zetten en dan pas op de tv. Dat dit beter voor het toestel is? Vandaar mijn vraag.StephaN900 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:12:
Haha wat een vraag, maar goed ja ik wel, zal vast wel minder stroom verbruiken als je hem uitzet met de knop bovenop de tv (niet standby), maar ja gemak dient de mens.
Bij de 40W4000:Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:07:
Zetten jullie de tv altijd uit met de knop op de afstandsbediening of op de tv? (is er iets dat beter is voor de tv?)
Uit via de afstandbediening (standby) kost 2,3W.
Uit via de knop boven op de tv (zeg maar 'uit')kost het 2,2W.
Leeg
Bij mij moest je in BIOS instellen of je HDMI wilt gebruiken of niet.gjs schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:04:
[...]
Tsja dat is juist het probleem, als ik de hdmi als default wil selecteren dan kan dat niet want hij zegt not connected. Dat heb ik niet als de standaard microsoft drivers er nog opstaan, maar dan komt er gewoon geen geluid uit. Verder heb ik al de laatste bios en alle mogelijke settings geprobeerd.
Het kan toch niet komen omdat ik een HDMI 1.3 kabel gebruik ?
Onder 'chipset' staat 'HDMI Support' en 'HDMI Audio' deze staan bij mij alle 2 aan
Leeg
Vanochtend bij een vriend geweest die een Samsung 32" LCD heeft (type weet ik zo niet) om eens de zwartwaardes te vergelijken met m'n 40W4000 en ik ben eigenlijk best geschrokken van de beeldkwaliteit (kleuren) van de Samsung vergeleken met de Sony.
Zwart op de Samsung is geen zwart maar donkergrijs terwijl op de Sony dit mooi pikzwart is.
Zwart op de Samsung is geen zwart maar donkergrijs terwijl op de Sony dit mooi pikzwart is.
Wat voor samsung heb je hem mee vergeleken dan? Met de 6 serie?
Ik vind eigenlijk de kleuren op de 32" R81 van samsung beter dan die van mijn 40" sony V3000. Maar het zou dus ook kunnen zijn dat mijn set defect is
.
Ik vind eigenlijk de kleuren op de 32" R81 van samsung beter dan die van mijn 40" sony V3000. Maar het zou dus ook kunnen zijn dat mijn set defect is
Na lang getwijfel tussen de 46A656 en de 46W4000 heb ik vanmiddag de 46W4210 bij de BCC besteld. De schermen (beiden in 40" weliswaar) stonden onder elkaar opgesteld, en moet zeggen dat in zwartwaardes en kleur, de W er zeker weten uitspringt! SD materiaal zag er vanaf mijn kijkafstand (5 meter) ook redelijk uit, BR is
. Ik krijg hem donderdag geleverd, zal in het weekend wel even een review geven 
Edit @Jorn; Enkel een zwarte voetstuk en balk

Edit @Jorn; Enkel een zwarte voetstuk en balk
[ Voor 5% gewijzigd door EmRuTToY op 21-06-2008 16:42 ]
Wat is het verschil tussen een 46W4000 en een 46W4210 dan?
EDIT: @ EmRuTToY : de 46W4210 lijkt wel een model dat alleen in het buitenland te koop is, maar op zich ziet hij er wel een stuk luxer uit op die manier in het zwart. Voor zover ik heb kunnen zien is er geen enkele internetshop die een 46/40/32-W4210 verkoopt in Nederland...
EDIT: @ EmRuTToY : de 46W4210 lijkt wel een model dat alleen in het buitenland te koop is, maar op zich ziet hij er wel een stuk luxer uit op die manier in het zwart. Voor zover ik heb kunnen zien is er geen enkele internetshop die een 46/40/32-W4210 verkoopt in Nederland...
[ Voor 71% gewijzigd door Jorn1986 op 21-06-2008 16:51 ]
Persoonlijke kwestie. Ik vind juist de zilveren onderrand erg luxe aandoen.Jorn1986 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:26:
Lijkt er trouwens op dat BCC via de import aan leverbare Sony modellen probeert te komen.
Verwijderd
Matched: alle, tv
De sticker op de TV waarop alle features staan vermeldt een standby verbruik van 0,4WBlackiE1982 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:03:
[...]
Bij de 40W4000:
Uit via de afstandbediening (standby) kost 2,3W.
Uit via de knop boven op de tv (zeg maar 'uit')kost het 2,2W.
De W4210 modellen zijn zogenaamde 'exclusieve modellen' voor de BCC, heb zelf geen idee of het importmodellen zijn of niet. Er staat in ieder geval een E erachter, dus het zal wel een algemeen Europees model zijn
Jammer genoeg heb ik die optie niet, ik heb een MSI K9AGM3-FIH bios 1.30.BlackiE1982 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:06:
[...]
Bij mij moest je in BIOS instellen of je HDMI wilt gebruiken of niet.
Onder 'chipset' staat 'HDMI Support' en 'HDMI Audio' deze staan bij mij alle 2 aan
Zijn de prijzen bij de BCC dan op hetzelfde niveau als een ''normale'' W4000 of willen ze voor deze ''exclusieve modellen'' meer geld vangen?EmRuTToY schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:05:
De W4210 modellen zijn zogenaamde 'exclusieve modellen' voor de BCC, heb zelf geen idee of het importmodellen zijn of niet. Er staat in ieder geval een E erachter, dus het zal wel een algemeen Europees model zijn
Verwijderd
Matched: alle, sony, tv
En dat is dus gewoon een leugen van Sony. Ga het maar eens meten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:03:
De sticker op de TV waarop alle features staan vermeldt een standby verbruik van 0,4W
Stond een test in magazine HET (home entertainment today) met de 40W4000, waar deze waardens bij stonden.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:03:
[...]
De sticker op de TV waarop alle features staan vermeldt een standby verbruik van 0,4W
Leeg
Ik heb exclusief de korting voor de 46W4210 €2199 betaald, ik geloof dat de 40W4210 weg mag voor rond de €1699. Maar dan ben je er dus wel zeker van dat je nog in aanmerking komt voor de EK-actie. Met BTW teruggave en de korting van Sony betaal ik er uiteindelijk netto 1588 voor, een nette prijs vind ik zelfJorn1986 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 20:34:
[...]Zijn de prijzen bij de BCC dan op hetzelfde niveau als een ''normale'' W4000 of willen ze voor deze ''exclusieve modellen'' meer geld vangen?
Ik heb de 40w4210 voor 1599 meegekregen.EmRuTToY schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:15:
[...]
Ik heb exclusief de korting voor de 46W4210 €2199 betaald, ik geloof dat de 40W4210 weg mag voor rond de €1699. Maar dan ben je er dus wel zeker van dat je nog in aanmerking komt voor de EK-actie. Met BTW teruggave en de korting van Sony betaal ik er uiteindelijk netto 1588 voor, een nette prijs vind ik zelf
[ Voor 0% gewijzigd door BreeeZe op 22-06-2008 17:41 . Reden: ff bold :) ]
En dan krijg je nog met die cashback actie 200 euro er af, wat het dus 1399 euro maakt?
Verwijderd
Geen matches
Dat noemen ze 'shelter' modellen, ofwel kanaalspecifieke modellen. Zo heeft Expert bijv. de KDL40W4220EmRuTToY schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:05:
YepJorn1986 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:52:
[...]
En dan krijg je nog met die cashback actie 200 euro er af, wat het dus 1399 euro maakt?
Verwijderd
Matched: alle, sony, tv, 6
Heren,
Al enige tijd ben ik bezig om mijn Vista Ultimate media centre PC op mijn TV aan de gang te krijgen. Mijn PC is voorzien van een Radeon HD3450 en ik beschik over een Sony KDL32S2530 TV.
Sluit ik mijn HTPC middels VGA aan op de Sony, dan is alles in orde; de videokaart gaat automatisch naar 1360x768 bij 60Hz en de TV gaat netjes in 720p mode. Helaas... kan ik weinig met de VGA aansluiting, aangezien HDCP beveiligd materiaal daar niet over kan worden bekeken.
Dus: DVI -> HDMI kabel erin. Mijn TV springt onmiddelijk naar 1080i mode. Bij een verversingsfrequentie van 30Hz, interlaced!. Oei, dat is lelijk.Helaas bieden de ATi drivers niet de mogelijkheid om de native resolutie van mijn tv te kiezen (enkel 1280x720 bij 50Hz).
Zodoende aan de slag gegaan met Powerstrip; hiermee een monitor driver gemaakt waarin de custom resolutie staat (dit heb ik getruukt: VGA aangesloten, monitor settings opgeslagen, zodat ik zeker weet timings etc goed te hebben). Deze geinstalleerd et voila, Windows biedt me nu de mogelijkheid om mijn HD3450 op 1360x768 te laten lopen.Echter, nog steeds op 30Hz interlaced.
Start ik Powerstrip, dan zie ik dat de videokaart op 1920x1080 loopt (30Hz interlaced). Dit gegeven klopt niet met hetgeen wat Windows weergeeft, maar kan evt wel de 1080i mode van de TV verklaren.
Eerlijk gezegd snap ik er vanaf dit punt niets meer van; de grootte van alles in beeld is zoals dat bij 1360x768 is, maar volgens Powerstrip wordt alles in 1920x1080 lijnen naar mijn TV gestuurd. Ik wist niet dat dat uberhaupt kon, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Helaas krijg ik Powerstrip niet aan het verstand gefietst om braaf op een 720p mode te werken, tenzij ik Windows terug zet naar 800x600.
Al met al ben ik een beetje lost! Heeft iemand toevallig goede tips (oid) hoe ik dit probleem kan tackelen? Hoe krijg ik Powerstrip zo ver om te doen wat ik wil? Of is er wellicht een andere manier (ik gebruik 32 bit Vista, dus ik kan niet terugvallen op de Omega drivers met custom resolution support).
Alvast bedankt! Indien iemand screenshots oid wil, geef maar een gil!
Al enige tijd ben ik bezig om mijn Vista Ultimate media centre PC op mijn TV aan de gang te krijgen. Mijn PC is voorzien van een Radeon HD3450 en ik beschik over een Sony KDL32S2530 TV.
Sluit ik mijn HTPC middels VGA aan op de Sony, dan is alles in orde; de videokaart gaat automatisch naar 1360x768 bij 60Hz en de TV gaat netjes in 720p mode. Helaas... kan ik weinig met de VGA aansluiting, aangezien HDCP beveiligd materiaal daar niet over kan worden bekeken.
Dus: DVI -> HDMI kabel erin. Mijn TV springt onmiddelijk naar 1080i mode. Bij een verversingsfrequentie van 30Hz, interlaced!. Oei, dat is lelijk.Helaas bieden de ATi drivers niet de mogelijkheid om de native resolutie van mijn tv te kiezen (enkel 1280x720 bij 50Hz).
Zodoende aan de slag gegaan met Powerstrip; hiermee een monitor driver gemaakt waarin de custom resolutie staat (dit heb ik getruukt: VGA aangesloten, monitor settings opgeslagen, zodat ik zeker weet timings etc goed te hebben). Deze geinstalleerd et voila, Windows biedt me nu de mogelijkheid om mijn HD3450 op 1360x768 te laten lopen.Echter, nog steeds op 30Hz interlaced.
Start ik Powerstrip, dan zie ik dat de videokaart op 1920x1080 loopt (30Hz interlaced). Dit gegeven klopt niet met hetgeen wat Windows weergeeft, maar kan evt wel de 1080i mode van de TV verklaren.
Eerlijk gezegd snap ik er vanaf dit punt niets meer van; de grootte van alles in beeld is zoals dat bij 1360x768 is, maar volgens Powerstrip wordt alles in 1920x1080 lijnen naar mijn TV gestuurd. Ik wist niet dat dat uberhaupt kon, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Helaas krijg ik Powerstrip niet aan het verstand gefietst om braaf op een 720p mode te werken, tenzij ik Windows terug zet naar 800x600.
Al met al ben ik een beetje lost! Heeft iemand toevallig goede tips (oid) hoe ik dit probleem kan tackelen? Hoe krijg ik Powerstrip zo ver om te doen wat ik wil? Of is er wellicht een andere manier (ik gebruik 32 bit Vista, dus ik kan niet terugvallen op de Omega drivers met custom resolution support).
Ik heb een 40W4220, dit is er een met een zwart/grijze voet en zilveren speakerbalk.Jorn1986 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:26:
Wat is het verschil tussen een 46W4000 en een 46W4210 dan?
Vind het best mooi zo met zilveren speakerbalk, grijze gedeelte van de voet is de achterkant, de poot is ook grijs en zie je door het glas.
Heb hem gewoon bij selexion (België) gehaald aan een heel nette prijs.
Krijg er een mini koeler en 8GB usb stick bij (sony moet dat nog opsturen).
Ik vind hem wel goed, soms wel last van schokken bij een horizontaal bewegend beeld, maar dit lijkt zich enkel voor te doen met oud beeldmateriaal. Bij nieuwe serie's of andere uitzendingen merk ik het niet.
Hij is na 1,5 week nog altijd best groot en vind het beeld vanuit mijn keuken (10m afstand) nog veel beter als in de woonkamer.
Tijdens de Saturn actie heb ik hem bij de BCC voor 1379 meegekregen. Dus na de actie 1179. Erg mooie deal. Ik heb de tv ondertussen al 1,5 week thuis en ben er erg over te spreken. Super mooi beeld met icm de alphacrypt
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik was er de week na de Saturn actierwb schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:42:
[...]
Tijdens de Saturn actie heb ik hem bij de BCC voor 1379 meegekregen. Dus na de actie 1179. Erg mooie deal. Ik heb de tv ondertussen al 1,5 week thuis en ben er erg over te spreken. Super mooi beeld met icm de alphacrypt
Ze wilden er toen echt niet meer lager als 1599, 4 verkopers in 2 verschillende filialen geprobeerd
In België was er jammer genoeg geen cashback actie, maar vond 1350€ voor de 40W4220 geen verkeerde prijs, komende van 1750€. Had hem via redcoon kunnen bestellen voor 50€ minder, met als kans dat ik er heel laat (nooit) een zou hebben.
Nu heb ik 50€ meer betaald, maar wel 5 jaar garantie op mijn tv, als ie daarna stuk gaat kopen we wel een nieuwe.
Beeld is echt super, dit weekend 1080p films gekeken (streaming via X360) en de beeldkwaliteit is verbluffend. Vooral een animatiefilm (over the hedge) is echt heel mooi om te zien.
Nu heb ik 50€ meer betaald, maar wel 5 jaar garantie op mijn tv, als ie daarna stuk gaat kopen we wel een nieuwe.
Beeld is echt super, dit weekend 1080p films gekeken (streaming via X360) en de beeldkwaliteit is verbluffend. Vooral een animatiefilm (over the hedge) is echt heel mooi om te zien.
- Blindfold
Donde estan los conejos?
Matched: sony, tv, 6
Da's nog redelijk duur. Voor 2400 heb je een 52W4000 inclusief kortingsactie (waar je dan weer weinig aan hebt, aangezien de TV waarschijnlijk niet op tijd geleverd kan worden, maar dat kun je in je onderhandelingen meenemen.EmRuTToY schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:15:
[...]
Ik heb exclusief de korting voor de 46W4210 €2199 betaald, ik geloof dat de 40W4210 weg mag voor rond de €1699. Maar dan ben je er dus wel zeker van dat je nog in aanmerking komt voor de EK-actie. Met BTW teruggave en de korting van Sony betaal ik er uiteindelijk netto 1588 voor, een nette prijs vind ik zelf
Het is inderdaad niet de goedkoopste, maar het feit dat ik donderdag mijn tv zeker geleverd krijg maakt in mijn ogen veel goed. En de 52" is toch echt té groot voor mijn huiskamer
Ik heb een X3500, zie mijn post:Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:47:
[...]
Zou je jouw instellingen dan nog even willen posten? Ik ben benieuwd naar instellingen van andere gebruikers voor de w4000.
ChiLLeR schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:38:
Ben de trotse bezitter van de 40X3500. Wat een pracht apparaat zeg!
...
Toen ik hem voor het eerst aanzet dacht ik al wow wat een mooie kleuren totdat ik de instellingen van HDTVtest overgenomen had! Zie: http://www.hdtvtest.co.uk...0-settings-2007111293.htm
...
>> Signature?
Hehe. Ik heb nu een 40" als leentv totdat m'n 52 er is en de 40" is al een hele verbetering met m'n oude 32"CRT, dus ik ben een beetje bang voor de stap van 40 naar 52 :-)EmRuTToY schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:12:
Het is inderdaad niet de goedkoopste, maar het feit dat ik donderdag mijn tv zeker geleverd krijg maakt in mijn ogen veel goed. En de 52" is toch echt té groot voor mijn huiskamer
Hoe zit het eigenlijk met dode pixels vanuit Sony? Heeft iemand al een dode pixel gezien bij een 40W4000? Ik weet überhaubt niet of je één dode pixel wel zien bij deze TV? Ik heb hem besteld bij Komplett en daar verwijzen ze voor garantie naar Sony. Ik neem aan dat er dan een bepaald aantal kapot moeten zijn voor je garantie kan claimen?
NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…
Ik heb 1 dode pixel in mijn 32W4000 maargoed geloof niet dat Sony daar garantie op gaat geven.eatme schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:35:
Hoe zit het eigenlijk met dode pixels vanuit Sony? Heeft iemand al een dode pixel gezien bij een 40W4000?
Tevens zie je het niet als je meer dan 1m van het beeld af zit, en ik zit echt niet met mijn neus boven op de t.v.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
en waar heb je hem dan gehaald voor de prijs van 1350€ ?Engineer Stewie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:36:
In België was er jammer genoeg geen cashback actie, maar vond 1350€ voor de 40W4220 geen verkeerde prijs, komende van 1750€. Had hem via redcoon kunnen bestellen voor 50€ minder, met als kans dat ik er heel laat (nooit) een zou hebben.
retail bij alle normale kanalen gaat ie 1599€
Selexion, maar al mijn apparaten komen vandaar. Dat zal ook meegespeeld hebben.Gameplayer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:03:
[...]
en waar heb je hem dan gehaald voor de prijs van 1350€ ?![]()
retail bij alle normale kanalen gaat ie 1599€
Plus het feit dat ik 2 tv's ineens heb gekocht (de 40W4220 en ne 37" phillips 9552).
Ik wil iedereen bedanken die iets op dit forum over de Alphacrypt (Classic) en/of @Home (Ziggo) geschreven heeft. Wij hebben een Sony KDL 32T3000 gekocht met de Alphacrypt en kijken nu rechtreeks digitaal @Home.
Zonder al jullie berichten via dit topic was mij dat nooit gelukt, bedankt.
Zonder al jullie berichten via dit topic was mij dat nooit gelukt, bedankt.
- cjdijk
- Registratie: Oktober 2001
- Laatst online: 24-09 06:34
Hans favoriete radiostation
:strip_exif()/u/38477/Radio538.gif?f=community)
Matched: alle, sony, tv, 6
Ik heb zelf ook een tijd lopen puzzelen voor ik goed beeld had via mijn pc op mijn 40w4000. In mijn geval lag het aan mijn te oude grafische kaart (Ati 9100). In jouw geval ligt het aan je tv. Je grafische kaart is relatief nieuw, en kan het wel aan.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 18:58:
Heren,
Ik heb even voor je in jouw gebruiksaanwijzing gekeken. Sony KDL-32S2530 gebruiksaanwijzing Daar staat dat jouw tv via hdmi 1080i, 720P+i, 576P+i, 480P+i ondersteunt. Dus ik denk dat voor jou 720P de beste stetting is voor hdmi, maar helaas is dat geen 1 op 1 pixelmapping (=1280x720@50Hz). Dus echt scherp zal het niet worden. Via D-Sub kan hij wel de paneelresolutie aan (1360x768@60Hz), dat zou ik zelf kiezen in jouw geval.
Of anders een nieuwe tv kopen. In de gebruiksaanwijzing van mijn tv staat trouwens wel bij dat hij ook pc resoluties via hdmi ondersteunt. Dus ik kan wel diverse resoluties instellen op hdmi. Dat vind ik wel handig, dan hoef ik geen gewone monitor erbij te hebben voor bijvoorbeeld het instellen van mijn bios, of bij het opstarten van een bootcd.
Is er al iemand in Belgie die de mini-cooler en/of USB-stick ontvangen heeft?
Donderdag komen ze langs bij mij voor mijn defecte 40V3000
Ben benieuwd of ze het zo kunnen maken of dat hij mee moet(als ik het contrast hoger zet dan 70 krijg ik artifacts bij alle witte gedeeltes en ik vermoed dat hieronder ook de beeldkwaliteit bij gebruik met een lager contrast daar onder lijdt). Waar ik mij alleen aan irriteerde is dat ik eerst 10x moest zeggen dat het niet aan mij lag.
"ja, maar waarschijnlijk hoort dat gewoon zo, want iedereen heeft een andere voorkeur voor contrast"
Mja dat zal best maar niemand ziet graag de witte gedeeltes in fluorescerend paars met groene randen eromheen...
Ben benieuwd of ze het zo kunnen maken of dat hij mee moet(als ik het contrast hoger zet dan 70 krijg ik artifacts bij alle witte gedeeltes en ik vermoed dat hieronder ook de beeldkwaliteit bij gebruik met een lager contrast daar onder lijdt). Waar ik mij alleen aan irriteerde is dat ik eerst 10x moest zeggen dat het niet aan mij lag.
"ja, maar waarschijnlijk hoort dat gewoon zo, want iedereen heeft een andere voorkeur voor contrast"
Mja dat zal best maar niemand ziet graag de witte gedeeltes in fluorescerend paars met groene randen eromheen...
Weet iemand ook het verschil tussen de 40W4000 en de nieuwe 40S4000? Ik vind de S4000 kwa design er veel mooier uit zien dan de W4000. En de prijs tussen beide modellen scheelt niet veel.
Daar hebben ze op de site van Sony een mooie vergelijk feature voor uitgevondenGurdie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:47:
Weet iemand ook het verschil tussen de 40W4000 en de nieuwe 40S4000? Ik vind de S4000 kwa design er veel mooier uit zien dan de W4000. En de prijs tussen beide modellen scheelt niet veel.
http://www.sony.nl/produc...0W4000&models=KDL-40S4000
Verwijderd
Geen matches
Ik heb sedert enkele maanden een 40X3500 en ik mis, evenals vele anderen in Limburg, de gebruikelijke kanalen.
(Is hier inmiddels al een oplossing voor?)
Hoe krijg ik de nieuwe tijdelijke Nederland 1 HD en Eurosport HD kanalen van Ziggo?
Moet ik dan opnieuw scannen? Zo ja welke scanmethode is dan de beste?
Wie kan mij helpen?
Hoe krijg ik de nieuwe tijdelijke Nederland 1 HD en Eurosport HD kanalen van Ziggo?
Wie kan mij helpen?
Op Eurosport HD wordt nog niks uitgezonden en NL1 HD wordt, geloof ik uit mijn hoofd, uitgezonden op kanaal 117 of 114.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:49:
Ik heb sedert enkele maanden een 40X3500 en ik mis, evenals vele anderen in Limburg, de gebruikelijke kanalen.
Wie kan mij helpen?
Het beste is snel zoeken met alles op 'auto'. Zo vond ik alles op mijn 46W4000 met alphacrypt
Leeg
Of de "auto" modus werkt bij de Quick Scan is afhankelijk van wat je regio is en of het zogenaamde "actual" frequentie plan van het kabelbedrijf toevallig overeenkomt met het frequentie plan voor jouw regio. Je kan dus niet in het algemeen stellen dat Quick Scan met alles op "auto" de beste zoek methode is.BlackiE1982 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:20:
Het beste is snel zoeken met alles op 'auto'. Zo vond ik alles op mijn 46W4000 met alphacrypt
De meeste kans op een succesvolle scan is gewoon door het invullen van alle parameters bij de Quick Scan methode zoals terug te vinden zijn in de handleiding die bij het smartcard startpakket zat. Verder is de volledige scan methode af te raden aangezien deze over het algemeen juist het minst weet te vinden.
Vraagje aan de mensen met een 40W4000: als je een film zit te kijken, en er is geen geluid (stille scene), hoor je de TV dan? Ik heb net een Toshiba Regza terug gestuurd vanwege een brommend geluid dat vanachter de TV komt (en zich door de kamer verspreid). Is dit iets dat ook bij dit toestel speelt?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb een 40W4000 en heb geen last van geluiden. Zit op zo'n 2,5 meter van de TV.
Voor de geinteresserden. Ik kreeg net een mailtje dat de 40w4000 bij plasma discounter weer ( beperkt ) op voorraad is.
http://www.plasma-discoun...4000_bravia/art/14159.htm
http://www.plasma-discoun...4000_bravia/art/14159.htm
Even voor de confirmatie, doet die internetshop mee aan de Sony actie?
Volgens de logo's die ik rechtsboven voorbij zie komen is het wel een partner van Sony, dus het lijkt mij wel aannemelijk.
Volgens de logo's die ik rechtsboven voorbij zie komen is het wel een partner van Sony, dus het lijkt mij wel aannemelijk.
[ Voor 46% gewijzigd door Tharoy op 24-06-2008 17:01 ]
Als je met je oor vlak bij de tv gaat zitten, hoor je een zacht sissend geluid. Maar bij een normale kijkafstand is dat dus niet hoorbaar.cheiron schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:47:
Vraagje aan de mensen met een 40W4000: als je een film zit te kijken, en er is geen geluid (stille scene), hoor je de TV dan? Ik heb net een Toshiba Regza terug gestuurd vanwege een brommend geluid dat vanachter de TV komt (en zich door de kamer verspreid). Is dit iets dat ook bij dit toestel speelt?
Nee ze doen niet mee. Ik heb ze erover gemaild en ze gaven aan niet mee te doen.Tharoy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:49:
Even voor de confirmatie, doet die internetshop mee aan de Sony actie?
Ik heb m ook op automatisch gehad staan, maar met handmatige instellingen vind ie meer zenders (nog steeds niet alle; x3500)ArChie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:42:
[...]
Of de "auto" modus werkt bij de Quick Scan is afhankelijk van wat je regio is en of het zogenaamde "actual" frequentie plan van het kabelbedrijf toevallig overeenkomt met het frequentie plan voor jouw regio. Je kan dus niet in het algemeen stellen dat Quick Scan met alles op "auto" de beste zoek methode is.
De meeste kans op een succesvolle scan is gewoon door het invullen van alle parameters bij de Quick Scan methode zoals terug te vinden zijn in de handleiding die bij het smartcard startpakket zat. Verder is de volledige scan methode af te raden aangezien deze over het algemeen juist het minst weet te vinden.
Verwijderd
Matched: lcd, tv
Ik ga waarschijnlijk deze week nog een lcd bestellen. Ik heb de 40w4000e gezien voor 1120 bij azerty. Maar nu ik net weer kijk kost ie opeens 1200.Hij staat op kieskeurig nog wel steeds voor 1120. Nou ja, in ieder geval vroeg ik me af wat het verschil is tussen deze e uitvoering en de gewone 40w4000. En is er hier misschien iemand die ervaring heeft met de 40v4000? Nergens een review van te vinden.
oops, sorry, moet beter lezen

[ Voor 96% gewijzigd door Jorn1986 op 24-06-2008 18:54 ]
Ik zag in het topic al eens een tv uit de E40X0 serie voorbij komen.
Is het al bekend wanneer deze tv's nu echt goed leverbaar zijn, of dat sony alleen de grote formaten levert...
Is het al bekend wanneer deze tv's nu echt goed leverbaar zijn, of dat sony alleen de grote formaten levert...
Iemand net de reclame van ITs gezien,
Koop nu deze 102cm bravia tv voor slechts 999,- vervolgens een plaatje van een 40X3500. Zal wel een grote fout zijn!
Koop nu deze 102cm bravia tv voor slechts 999,- vervolgens een plaatje van een 40X3500. Zal wel een grote fout zijn!
http://www.itsonline.nl/w...0KDL%2040D3500%20BB%20LCDmrc16 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:21:
Iemand net de reclame van ITs gezien,
Het is de D
Jep zag het al, maar zou de ITS dat express hebben gedaan. Een plaatje van een X3500 tonen op tv?

- Blindfold
Donde estan los conejos?
Matched: topic, lcd, tv
Probeer eens bovenin in te tikken bij quicksearch: verschil w4000e en kies dit topic en daar zie je het antwoordVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:38:
Ik ga waarschijnlijk deze week nog een lcd bestellen. Ik heb de 40w4000e gezien voor 1120 bij azerty. Maar nu ik net weer kijk kost ie opeens 1200.Hij staat op kieskeurig nog wel steeds voor 1120. Nou ja, in ieder geval vroeg ik me af wat het verschil is tussen deze e uitvoering en de gewone 40w4000. En is er hier misschien iemand die ervaring heeft met de 40v4000? Nergens een review van te vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door Blindfold op 25-06-2008 01:57 ]
Geen verschil...Blindfold schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 01:54:
[...]
Probeer eens bovenin in te tikken bij quicksearch: verschil w4000e en kies dit topic en daar zie je het antwoord
wijze woorden
Gisteren was ik om mijn 40w4000 opeens al mijn digitale zenders kwijt. Heeft iemand dit ook eerder gehad? Het zou kunnen dat mijn vriendin per ongeluk wat gedaan heeft, maar ze zegt alleen even op de analoge zenders gekeken te hebben en hem toen uitgezet. Ze is niet de meest handige met apperatuur, maar het lijkt me lastig om per ongeluk alle zenders te wissen. Of is er een knopje op de afstandsbediening waar je voor op moet passen en je de zenders mee kan wissen?
Heb dit zelf afgelopen zaterdag ook gehad. Alle digitale kanalen kwijt en ook de favorieten waren weg. Had een uur daarvoor nog tv gekeken en hem daarna via de afstandsbediening uit gezet (normale standby). Voor zover ik weet niets vreemds gedaan. Na een nieuwe scan werkt alles weer, al wacht ik even af met opnieuw sorteren. Hoop niet dat het een terugkerend probleem gaat worden.rwb schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:19:
Gisteren was ik om mijn 40w4000 opeens al mijn digitale zenders kwijt. Heeft iemand dit ook eerder gehad? Het zou kunnen dat mijn vriendin per ongeluk wat gedaan heeft, maar ze zegt alleen even op de analoge zenders gekeken te hebben en hem toen uitgezet. Ze is niet de meest handige met apperatuur, maar het lijkt me lastig om per ongeluk alle zenders te wissen. Of is er een knopje op de afstandsbediening waar je voor op moet passen en je de zenders mee kan wissen?
Ik vraag me af of ik zenders kan sorteren met de Samsung decoder die je krijgt bij het Ziggo pakket.
Heb het nog niet kunnen vinden.. weet iemand dit toevallig ?
- Blindfold
Donde estan los conejos?
Matched: bravia, topic, sony
Lijkt me dat je dit in een samsung decoder topic moet vragen en niet in een Sony Bravia topic.kaos- schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:12:
Ik vraag me af of ik zenders kan sorteren met de Samsung decoder die je krijgt bij het Ziggo pakket.
Ik kan je wel vertellen hoe je zenders moet sorteren in een Bravia.
oops, inderdaad, moest in het ziggo topic, excusesBlindfold schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Lijkt me dat je dit in een samsung decoder topic moet vragen en niet in een Sony Bravia topic.
Ik kan je wel vertellen hoe je zenders moet sorteren in een Bravia.
Verwijderd
Matched: bravia, topic, alle, sony
Je bent niet de enige! Zie mijn topic hier:rwb schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:19:
Sony Bravia 40W4000 probleem: alle dig zenders ineens weg
Vandaag komt bij mij de nieuwe Sony Bravia 40W4000 aan. Vanavond maar even de analoge kanalen instellen. Mijn Alphacrypt kaartje zou door de SatShop vandaag verstuurd moeten worden, zodat ik die morgen heb. Verder sluit ik morgen ook de PS3 aan.
Heeft iemand al geprobeerd een USB stick in het ding te stoppen?
Verder ben ik erg benieuwd naar hoe het standaard coax signaal gepoetst wordt, mijn huidige CRT JVC bakt er weinig van, dus bijna alles moet wel een verbetering zijn.
Verder ben ik erg benieuwd naar hoe het standaard coax signaal gepoetst wordt, mijn huidige CRT JVC bakt er weinig van, dus bijna alles moet wel een verbetering zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Zyphrax op 25-06-2008 14:18 ]
Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.
Yep!Zyphrax schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:17:
Werk erg mooi, foto's van usb bekijken.
Kon zelfs rechtstreeks m'n nokia via usb er aan hangen en die op storage mode zetten en zo de foto's bekijken
Verwijderd
Matched: topic, alle, sony, tv
Vanaf volgende week goed verkrijgbaar bij Experts en ElectroWorld.NCK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:45:
Ik zag in het topic al eens een tv uit de E40X0 serie voorbij komen.
Dit topic is gesloten.