[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 156.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 21:45
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Had begrepen dat ze bij Expert/ElectroWorld als eerste zouden komen, en daar kreeg ik te horen dat de xxE40xx serie pas begin juli door Sony uitgeleverd zou worden?

[ Voor 0% gewijzigd door Sammy op 13-06-2008 10:34 . Reden: jullie -> juli ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sammy schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:27:
[...]

Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Had begrepen dat ze bij Expert/ElectroWorld als eerste zouden komen, en daar kreeg ik te horen dat de xxE40xx serie pas begin jullie door Sony uitgeleverd zou worden?
Ik heb 'm voor maar 1055,- (:o) gekocht bij videopartner.
Inmiddels is de 32" uitverkocht en in prijs verhoogd maar de 40" hebben ze nog wel op voorraad.
Goeie winkel, ik had 'm gisteren besteld en vandaag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sammy schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:27:
[...]

Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Had begrepen dat ze bij Expert/ElectroWorld als eerste zouden komen, en daar kreeg ik te horen dat de xxE40xx serie pas begin jullie door Sony uitgeleverd zou worden?
Alleen Expert/ElectroWorld inderdaad, gaat niet naar andere klanten.

Mooie foto's, toestel ziet er gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voetbal kijken op de 40w4000 met ITV van KPN geeft niet het optimale beeld (artifacten?)...ben aan het ´tweaken´ met de instellingen maar kom nog niet veel verder...nu kijk ik op de instelling cinema- theater en deze aangepast naar de instellingen die hdtvtest gebruikt heeft.

Heeft iemand misschien tips of kan je de instellingen hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
PsyFly schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:55:ook ik ben sinds kort de trotse bezitter van een 40W4000 (voor €1299 gekocht in een Sony-center na onderhandelen). Hierbij huur ik ook een HD Digicorder van Telenet en heb, net als jij, ook last van een onderbroken lijntje bovenaan het beeld bij heel wat zenders. Dit loopt meestal tot net iets over de helft van de breedte. Toch wel een uiterst storend element gezien de verder sublieme kwaliteit van beeld en geluid.
Ziet dat lijntje er misschien uit zoals op het onderstaande plaatje?

Zo ja dan zie je het zogenaamde WSS (widescreen signaling) signaal.
Met behulp van dit signaal kan de TV automatisch naar het juiste beeldformaat schakelen.
Zie ook: UK test cards: Widescreen Signalling
Deze informatie hoort normaal geproken niet zichtbaar te zijn in je TV-beeld!
Vaak worden hier echter fouten mee gemaakt waardoor deze informatie in het DVB video signaal zelf geencode wordt. :X
Vooral wordt dit dan zeer hinderlijk zichtbaar als je in letterbox mode kijkt op een 4:3 display!

Zie ook dit topic:
DVB-T usb-stick: witte streepjes langs bovenrand

Zelf zag ik dit probleem kortgeleden ook weer bij Sport1/Film1 en nog wat zenders bij Casema/Multikabel.
(Allemaal toevallig afkomstig van het Chellomedia DMC)
Ik kan momenteel nu niet zien of deze fout nu al weer hersteld is bij deze (Film1/Sport1) zenders.
(geen abbo momenteel)

Multikabel/Casema Film1 18-4-2008 (Siemens M750, 4:3-letterbox mode,S-Video-Capture)
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/7100/wrongwssfilm1nx9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:01:
[...]

Alleen Expert/ElectroWorld inderdaad, gaat niet naar andere klanten.

Mooie foto's, toestel ziet er gaaf uit!
Hoe kom je aan die info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dat zeg moet ik je doden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-03-2023
The_Doman schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:05:
[...]

[afbeelding]
Jawel, je plaatje laat het zien zoals het is.

Waar moet nu de oorzaak hiervan gezocht worden? Bij de TV of de decoder? Ik vermoed dat het de decoder moet zijn, al dan niet in combinatie met dit type toestel aangezien er geen andere meldingen zijn met andere decoders en deze TV.

edit: Na een draadje in een ander forum blijkt dat er nog bezitters van een HD-Digicorder dit probleem hebben. Het ligt dus niet enkel aan de 40W4000, wat dus het vermoeden versterkt dat het probleem bij de digicorder zelf gezocht moet worden

[ Voor 18% gewijzigd door PsyFly op 13-06-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik weet niet of het onderstaande mogenlijk is. Ik kan er niets over vinden dus stel ik de vraag hier.

Ik heb een Sony 32d3000 en ben er erg tevreden mee. Ik heb de tv aan de muur hangen en mijn Home Cinema set e.d. in een kastje staan. Nu ziet het geheel er strak uit en dat zou ik graag zo willen houden.
Daarom vroeg ik mijzelf af of het mogelijk is om het de speakers van de tv te gebruiken als frontspeaker van mijn 5.1 home cinema set? Dus dat ik niet een box van de cinema set in het zicht heb, maar gebruik maak van de speakers van de tv zelf?

Zou mooi zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Is het trouwens normaal dat wanneer ik de 46W4000 uitzet er een aantal luide klikken uit de tv komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3lph schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:01:
Is het trouwens normaal dat wanneer ik de 46W4000 uitzet er een aantal luide klikken uit de tv komen?
Mijn 40W4000 had dat de eerste weken ook. Nu, 4 weken later klikt hij niet meer op het moment dat ik hem via de afstandsbediening standby zet. De snelstart optie staat onveranderd op "uit".
Vreemd dat deze klik gelijk na uitzetten verdwenen is. Herkennen meer bezitters dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Mijn 40W4000 had dat de eerste weken ook. Nu, 4 weken later klikt hij niet meer op het moment dat ik hem via de afstandsbediening standby zet. De snelstart optie staat onveranderd op "uit".
Vreemd dat deze klik gelijk na uitzetten verdwenen is. Herkennen meer bezitters dit?
Klopt, niks aan de hand, hoort zo. Dit gebeurt alleen bij het uitzetten op de tv zelf. Dus echt uit, geen standby. Dit gebeurt niet wanneer je de tv in standby zet via de afstandbediening.
Dit is ook al zo bij oudere modellen.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:01:
[...]

Klopt, niks aan de hand, hoort zo. Dit gebeurt alleen bij het uitzetten op de tv zelf. Dus echt uit, geen standby. Dit gebeurt niet wanneer je de tv in standby zet via de afstandbediening.
Dit is ook al zo bij oudere modellen.
Nee. Vanaf het begin af aan schakel ik uit met de afstandsbediening en nooit op het toestel zelf. De eerste weken was er direct na het uitschakelen een harde klik hoorbaar. Dat is nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
PsyFly schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:10:
[...]edit: Na een draadje in een ander forum blijkt dat er nog bezitters van een HD-Digicorder dit probleem hebben. Het ligt dus niet enkel aan de 40W4000, wat dus het vermoeden versterkt dat het probleem bij de digicorder zelf gezocht moet worden
Lijkt mij dan ook wel een fout van de decoder.
Het WSS signaal wat je nu in beeld ziet wordt alleen gebruikt voor analoge uitgangssignalen zoals bij een decoder/dvdspeler enz.
Moderne TV's/Monitors herkennen een correct WSS signaal en laten dit dan ook niet in beeld zien.

Via HDMI echter kan/hoort er helemaal geen WSS signaal in het het zichtbare beeld aanwezig te zijn.

Het kan best zijn dat sommige TV'/Monitors een eventueel toch aanwezig (foutief) WSS signaal bij HDMI detecteren/onderdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
The_Doman schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:17:
[...]

Lijkt mij dan ook wel een fout van de decoder.
Het WSS signaal wat je nu in beeld ziet wordt alleen gebruikt voor analoge uitgangssignalen zoals bij een decoder/dvdspeler enz.
Moderne TV's/Monitors herkennen een correct WSS signaal en laten dit dan ook niet in beeld zien.

Via HDMI echter kan/hoort er helemaal geen WSS signaal in het het zichtbare beeld aanwezig te zijn.

Het kan best zijn dat sommige TV'/Monitors een eventueel toch aanwezig (foutief) WSS signaal bij HDMI detecteren/onderdrukken.
Dankje The Doman, met wat jij hebt komen te vertellen, kom ik hopelijk snel tot een oplossing. Maandag sturen ze een technieker langs, kan ik alles toch een beetje beter argumenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Nou, wederom een update van deze jongen over zijn Redcoon avontuur....

ik heb het bijltje erbij neergegooid. De order is per vandaag geannuleerd. Overigens vreemde gang van zaken; de enige zekerheid die je krijgt bij annulering is dat je de chat moet opslaan als bewijsmateriaal...WTF! Dat gaat natuurlijk NERGENS over, aangezien elke idioot een tekstje kan tikken. Hij heeft uiteindelijk me een mail gestuurd om het te bevestigen, daar heb ik dan maar genoegen mee genomen. De order blijft gewoon actief staan, je moet (uiteraard) dagen wachten op je geld, etc.

Ik hoop dus maar dat het goed komt.

Ondertussen wel al verder gekeken; ze bleken nog 2 40W4210's beschikbaar te hebben bij de locale BCC boer. Die kon ik - na zeer veel onderhandelen- voor 1599 meenemen. Na de actie is dat dus 1399 euro, ofwel 180 euro meer dan dat ik ander kwijt was.

Daardoor ben ik uiteindelijk ook gaan kijken naar de E serie, die ik eigenlijk nog mooier vind (zelfde specs toch??, maar dus wat duurder was). Zoveel geld zou ik dus toch wel kwijt zijn als ik nog een tv voor september in mn huiskamer zou willen. :P Via de post van Katmak maar even gekeken op de site die hij noemt, en daar de laatste 40E4000 besteld. Hij ziet er erg goed uit moet ik zeggen Katmak (32 en 40"zullen er verder hetzelfde uitzien ga ik van uit, afgezien van de afmetingen)!

Begin volgende week zou hij gebracht moeten worden, ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
PsyFly schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:11:
[...]
Dankje The Doman, met wat jij hebt komen te vertellen, kom ik hopelijk snel tot een oplossing. Maandag sturen ze een technieker langs, kan ik alles toch een beetje beter argumenteren :)
Ben zelf ook wel heel benieuwd met wat voor mooie verklaring ze zullen aankomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Laatst online: 18:06
Roelos schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:54:

Daarom vroeg ik mijzelf af of het mogelijk is om het de speakers van de tv te gebruiken als frontspeaker van mijn 5.1 home cinema set? Dus dat ik niet een box van de cinema set in het zicht heb, maar gebruik maak van de speakers van de tv zelf?

Zou mooi zijn..
Het geluid in een film is gesplitst over meerdere kanalen, in dit geval: 5 surround speakers en 1 bass module. Het geluid dat uit je center speaker komt is voornamelijk spraak. Het geluid uit je TV (heb zelf een 32P3000) is al niet denderend en is erg af te raden in combinatie met een home cinema set. Geluidssporen gaan door elkaar heen lopen. Dus mijn advies: Gewoon je center speaker zo dicht mogelijk bij je TV. (is misschien wel niet zo heel mooi, maar je film komt wel beter over.)

Heb zelf een center speaker van KEF, erg mooi geluid en ziet er stijlvol uit. (moet je wel gebruiken i.c.m. een goede receiver).

GR. Bart

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:30:

Daardoor ben ik uiteindelijk ook gaan kijken naar de E serie, die ik eigenlijk nog mooier vind (zelfde specs toch??, maar dus wat duurder was). Zoveel geld zou ik dus toch wel kwijt zijn als ik nog een tv voor september in mn huiskamer zou willen. :P Via de post van Katmak maar even gekeken op de site die hij noemt, en daar de laatste 40E4000 besteld. Hij ziet er erg goed uit moet ik zeggen Katmak (32 en 40"zullen er verder hetzelfde uitzien ga ik van uit, afgezien van de afmetingen)!

Begin volgende week zou hij gebracht moeten worden, ben benieuwd!!
Ja, die 40E4000 is inmiddels ook uitverkocht.
Jammer, m'n ouders zijn zo enthousiast over het beeld dat ze gelijk die 40" wilde bestellen, helaas. :P
Raar dat nog geen enkele ander shop ze verkoopt, overal is een levertijd van een week of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Bart_Denon schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:43:
[...]

Het geluid in een film is gesplitst over meerdere kanalen, in dit geval: 5 surround speakers en 1 bass module. Het geluid dat uit je center speaker komt is voornamelijk spraak. Het geluid uit je TV (heb zelf een 32P3000) is al niet denderend en is erg af te raden in combinatie met een home cinema set. Geluidssporen gaan door elkaar heen lopen. Dus mijn advies: Gewoon je center speaker zo dicht mogelijk bij je TV. (is misschien wel niet zo heel mooi, maar je film komt wel beter over.)

Heb zelf een center speaker van KEF, erg mooi geluid en ziet er stijlvol uit. (moet je wel gebruiken i.c.m. een goede receiver).

GR. Bart
Het geluid van mijn TV is inderdaad niet al te denderend, maar omdat bij 5.1 geluid door de front speaker vooral de stemmen komen dacht ik dat die hiervoor wel geschikt was...Maar dan moet het natuurlijk wel mogelijk zijn om de tv-speakers als front-speaker te gebruiken. Ik zou momenteel niet weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Heb bij mijn 40W4000 bij het kijken van voetbal in HDTV (van UPC) toch wel last van bewegingsonscherpte. Niet heel extreem, maar toch wel zichtbaar.
Nu is dat geen ramp, want ik kijken bijna nooit sport, maar ik vroeg mij af of dat wellicht ook de compressie van UPC ligt. Bij het spelen van een blu-ray via mijn HTPC ervaar ik deze bewegingsonscherpte namelijk niet. Ook niet bij snelle beweingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
Trax_Digitizer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:18:
Heb bij mijn 40W4000 bij het kijken van voetbal in HDTV (van UPC) toch wel last van bewegingsonscherpte. Niet heel extreem, maar toch wel zichtbaar.
Nu is dat geen ramp, want ik kijken bijna nooit sport, maar ik vroeg mij af of dat wellicht ook de compressie van UPC ligt. Bij het spelen van een blu-ray via mijn HTPC ervaar ik deze bewegingsonscherpte namelijk niet. Ook niet bij snelle beweingen.
Probleem is dat de NOS het orginele 1080i signaal converteert naar 720p (deinterlaced)
Uitgebreide discussie momenteel hierover op het Ziggo-Gebruikers forum:

Ziggo-Gebruikers Forum: EK voetbal in Superkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De decoder dient dit signaal te onderdrukken (eerste deel lijn 23) in LB mode en niet weer te geven, aangezien WSS soms 'mee ge-encodeerd' door de encoder wordt.
The_Doman schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:05:
[...]

Zo ja dan zie je het zogenaamde WSS (widescreen signaling) signaal.
Met behulp van dit signaal kan de TV automatisch naar het juiste beeldformaat schakelen.
Zie ook: UK test cards: Widescreen Signalling
Deze informatie hoort normaal geproken niet zichtbaar te zijn in je TV-beeld!
Vaak worden hier echter fouten mee gemaakt waardoor deze informatie in het DVB video signaal zelf geencode wordt. :X
Vooral wordt dit dan zeer hinderlijk zichtbaar als je in letterbox mode kijkt op een 4:3 display!

Zie ook dit topic:
DVB-T usb-stick: witte streepjes langs bovenrand

Zelf zag ik dit probleem kortgeleden ook weer bij Sport1/Film1 en nog wat zenders bij Casema/Multikabel.
(Allemaal toevallig afkomstig van het Chellomedia DMC)
Ik kan momenteel nu niet zien of deze fout nu al weer hersteld is bij deze (Film1/Sport1) zenders.
(geen abbo momenteel)

Multikabel/Casema Film1 18-4-2008
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:53:
Net m'n 32E4000 binnengekregen. :9~
Volgens mij een primeurtje want ik heb 'm nog nergens anders gezien. :P
Ziet er erg mooi uit, de lijst zit er strak omheen, helemaal geen kiertjes ofzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat ik wel raar vind is dat ik gewoon alle zenders digitaal kan ontvangen, incl. de extra UPC zenders. :D Ik heb hier thuis al een paar jaar UPC digital, maar de UPC mediabox staat in andere kamer.
Snap er niks van. :?

edit: Blijkbaar kan ik toch niet alles bekijken (het grootste gedeelte niet) alleen wat Nederlandse zenders.
Ziet er mooi uit die E-serie.
Zo te zien op je foto's lijkt de LCD wel dikker dan op de officiele Sony foto's te zien was.

Die foto's zijn vorige week ofzo gepost.
Ik zoek nog wel even op waar ze precies staan.
Maar goed, toch een mooi front.

Hier staat de foto's (met dank aan SamSparro die de link eerder geplaatst heeft)

[ Voor 6% gewijzigd door HoppyF op 14-06-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:37:
De decoder dient dit signaal te onderdrukken (eerste deel lijn 23) in LB mode en niet weer te geven, aangezien WSS soms 'mee ge-encodeerd' door de encoder wordt.
En dat 'mee-encoderen' is dan ook gewoon helemaal fout!

Bij Multikabel/Casema zie ik dat dus ook nog steeds gebeuren bij de zender "National Geographic" en kort geleden zag ik het ook weer op de zenders Film1/Sport1

Dit is gewoon uitermate irritant, vooral als er in letterbox mode wordt gekeken!

Hopenlijk kan er nu eens iemand (Anoniem?) bij DMC/Chellomedia op aandringen om deze fout te herstellen?
Ik snap gewoon niet dat deze fout gemaakt kan worden door een professioneel video bedrijf. :X

Multikabel/Casema, National Geographic, 14-06-08 (DVB capture, letterbox conversion)
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/5899/wrongwssngeo2bu7.jpg

Multikabel/Casema, Film1, xx-04-08 (DVB capture, letterbox conversion)
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/4706/wrongwssfilm3no4.jpg

Multikabel/Casema, Film1, xx-04-08 (DVB capture, letterbox conversion)
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/8889/wrongwssfilm2qt7.jpg

Multikabel/Casema, Film1, xx-04-08 (DVB capture, origineel anamorph 16:9)
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/6635/wrongwssfilm4anamorphoy5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door The_Doman op 14-06-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook drama met S&F:

Precies hetzelfde verhaal hier ;-(
Van 10 tot 13 zitten wachten op m'n nieuwe tv....
Om 10 over 1 gebeld, 10000den excusses, ik had gebeld moeten worden
IVm de stakingen gaat het nog twee weken duren, ja ja
Vorige week waren ze op het hoofdkantoor, gaat lkeer.
Boos geworden, nu wordt ik bovenaan de wachtlijst gezet, voor wat het waard is :(
Na lezen van Forum ook expert gebeld, daar kost ie 1799,= konden echt niet lager gaan

Afwachten, internetshops gemaild en gebeld met prijstopper, wordt wellicht teruggebeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:40:
[...]

Ik heb 'm voor maar 1055,- (:o) gekocht bij videopartner.
Inmiddels is de 32" uitverkocht en in prijs verhoogd maar de 40" hebben ze nog wel op voorraad.
Goeie winkel, ik had 'm gisteren besteld en vandaag in huis.
Op de site staat ie voor €1395,= hoe heb je 'em voor 1055 gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Scheer en Foppen heeft me nu een 40W4000 in bruikleen gegeven totdat de 52" er is. Ook afgesproken dat de prijs zal worden aangepast aan de prijs die dan geld en als dit hoger uitvalt dan de huidige prijs - de 200 euro Sony korting, dan mag ik de koop nog annuleren.
Topservice!
Nu moet ik alleen nog even uitvinden waarom een aantal zenders haperen met de Alphacrypt kaart (o.a. net5, TMF RTL8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:01:
Scheer en Foppen heeft me nu een 40W4000 in bruikleen gegeven totdat de 52" er is. Ook afgesproken dat de prijs zal worden aangepast aan de prijs die dan geld en als dit hoger uitvalt dan de huidige prijs - de 200 euro Sony korting, dan mag ik de koop nog annuleren.
Topservice!
Nu moet ik alleen nog even uitvinden waarom een aantal zenders haperen met de Alphacrypt kaart (o.a. net5, TMF RTL8).
Dat is dan wel weer netjes van ze, ik ben "alleen maar" bovenaan de lijst gezet en de heer die mij hielp zou nadenken over een manier om ons enigzins tegemoet te komen ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
Trax_Digitizer schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:18:
Ik heb daar ook last van op m'n 46W4000 , met HDTV via VT4/Telenet (belgie). Maar enkel als de camera een (snelle) horizontale beweging maakt, bv bij een uittrap van de keeper en de camera volgt de bal. Als de camera stil staat en de spelers bewegen dan heb ik daar geen last van.
Is dit nu 1 van de (mindere) eigenschappen van LCD ? Of kan dit ook liggen aan het ontbreken van 100Hz op deze TV? Of zou het uitzenden in 720p een reden kunnen zijn, zoals The_Doman hier eerder gezegd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
The_Doman schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:31:
[...]

En dat 'mee-encoderen' is dan ook gewoon helemaal fout!

Bij Multikabel/Casema zie ik dat dus ook nog steeds gebeuren bij de zender "National Geographic" en kort geleden zag ik het ook weer op de zenders Film1/Sport1

Dit is gewoon uitermate irritant, vooral als er in letterbox mode wordt gekeken!

Hopenlijk kan er nu eens iemand (Anoniem?) bij DMC/Chellomedia op aandringen om deze fout te herstellen?
Ik snap gewoon niet dat deze fout gemaakt kan worden door een professioneel video bedrijf. :X
Ook maar even nagevraagd op het UPC Chelloo forum: Vervelende stippelijn.
WSS lijnen bij UPC o.a. op Film1/Sport1, Discovery, NatGeo, Noord-Holland,Rijmond,L1mburg.
Blijkbaar is dat probleem dus nog steeds aanwezig bij de Sport1/Film1 zenders! :X :X

[ Voor 5% gewijzigd door The_Doman op 14-06-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:46:
[...]

Op de site staat ie voor €1395,= hoe heb je 'em voor 1055 gekregen???
Omdat ik de 32" heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste sylcas,

Ik had ook zo'n mail van S&F over de staking in spanje. Bij mij gaven ze aan dat het 10 dagen zou zijn nadat de staking in Spanje afgelopen is. Sony zelf geeft gewoon aan dat het ruim 2 maanden gaat duren. Ik zou maar goed verder zoeken of je ergens anders een leuke deal kunt maken.

Bij S&F vertellen ze maar wat !! Volgens mij staat ook iedereen bovenaan de lijst !
Ze konden overigens wel een als bruikleen exemplaar leveren aan iemand. Beetje vreemd ?!?!

S&F verkoopt mij echt nooit meer wat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:00:
Beste sylcas,

Ik had ook zo'n mail van S&F over de staking in spanje. Bij mij gaven ze aan dat het 10 dagen zou zijn nadat de staking in Spanje afgelopen is. Sony zelf geeft gewoon aan dat het ruim 2 maanden gaat duren. Ik zou maar goed verder zoeken of je ergens anders een leuke deal kunt maken.

Bij S&F vertellen ze maar wat !! Volgens mij staat ook iedereen bovenaan de lijst !
Ze konden overigens wel een als bruikleen exemplaar leveren aan iemand. Beetje vreemd ?!?!

Als de LCD's in Spanje geproduceerd worden zit er wel een kern van waarheid in het verhaal over de stakingen. Er zijn immers massaal truckerstakingen in Spanje en Portugal geweest wat vast en zeker wel tot problemen in de levering zal hebben geleid.
Behalve het transport naar o.a. Nederland kan ook de productie gevaar lopen omdat toeleveranciers mogelijk ook geen goederen hebben kunnen aanleveren.
Dat is op zich erg vervelend maar dat kun je de winkeliers (en Sony) niet kwalijk nemen. Zij zijn immers wel afhankelijk van transport.

Het is natuurlijk wel zo dat niet alleen S&F daar last van zal hebben dat zou ook voor andere winkels moeten gelden. Het is maar de vraag of men de reden van de leveringsproblemen juist op geeft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar zeg dan niet dat ze op het hoofdkantoor staan en uitgeleverd gaan worden. Geef mensen geen tijd op! Lieg niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56
Ik ben op zoek naar een goede vervanger voor mijn huidige sony trinitron tv, deze vertoond soms wat problemen met het geluid (wat soms niet werkt...). En neemt teveel plek in.
Deze gaat dus verhuizen naar een andere plek in het huis.

Nu ben ik op zoek naar een 26 inch lcd scherm, en vroeg me af wat het verschil tussen de diverse modellen is. Ze hebben allemaal een gelijkwaardig typenummer waar niet veel wijs uit te worden is.
Wat ik begrijp is dat bijna alle 26 inch modellen een DVB-T tuner hebben waar je of digitenne mee zou kunnen ontvangen of de free to air kanalen die digitenne uitzend.

Welk toestel adviseren jullie of is de kwaliteit gelijkwaardig?

[ Voor 0% gewijzigd door .NCK op 15-06-2008 13:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.NCK schreef op zondag 15 juni 2008 @ 00:04:
Ik ben op zoek naar een goede vervanger voor mijn huidige sony trinitron tv, deze vertoond soms wat problemen met het geluid (wat soms niet werkt...). En neemt teveel plek in.
Deze gaat dus verhuizen naar een andere plek in het huis.

Nu ben ik op zoek naar een 26 inch lcd scherm, en vroeg me af wat het verschil tussen de diverse modellen is. Ze hebben allemaal een gelijkwaardig typenummer waar niet veel wijs uit te worden is.
Wat ik begrijp is dat bijna alle 26 inch modellen een DVB-T tuner hebben waar je of digitenne mee zou kunnen ontvangen of de free to air kanalen die digitenne uitzend.

Welk toestel adviseren jullie of is kwaliteit gelijkwaardig?
Zie www.sony.nl of ga even langs bij een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:00:
Beste sylcas,

Hallo Gaagje,
Wat heb jij er uiteindelijk bij Expert voor betaald, hier in Haarlem kost ie 1799,=
Vind ik wel erg veel meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb kunnen dealen tot 1625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:14

BreeeZe

Devt

Omdat ik niet wilde wachten tot de webshops eindelijk geleverd kregen, of een S&F of Saturn, heb ik bij BCC vorige week de 40w4210 gekocht.
Het verschil met de 40w4000 is dat de onderste balk waar de speakers in zitten zwart is ipv zilver, wat ik eigenlijk ook mooier vind :)

Heb de prijs van 1799 naar 1599 kunnen krijgen (4 verschillende verkopers geprobeerd in 2 filialen op verschillende dagen) wat na de cachback van Sony op 1399 komt.
Ik had hem liever goedkoper gehad, maar ach, je kan niet alles hebben ;)

Mijn eerste reactie toen ik hem neerzette was "God wat is dat ding grooooot !!", hiervoor had ik nl een 28" Philips 16/9 crt.
Helaas wen je na een aantal dagen aan het formaat :P

Maar wat een beeld ! HD materiaal is werkelijk adembenemend!
Via m'n PS3 net de IMAX docu "Fighter Pilot" in 1080P gekeken, "Wauw"
Alleen jammer dat de PS3 dat niet in 24fps uitvoerd zoals bij BluRay, ik heb namelijk ook de BluRay docu "Earth" en die is op 1080p/24 echt schitterend!

Ook het normale tv beeld via de ingebouwde digitale tuner + Alphacrypt is prima, hoewel het door het formaat van het scherm minder scherp is als op m'n oude philips.
Voetbal in 720p is daarentegen briljant !

Ik ben erg tevreden met dit toestel hoewel er wel een aantal min punten te noemen zijn:
- epg is niet super overzichtelijk ten opzichte van de ouwe trouwe samsung decoder.
- de smart modus om van 4/3 16/9 te maken is crap!, m'n philips rekte het heel subtiel tot 16/9 op de sony maakt er een vissekom effect van
Gelukkig is het door het formaat van 40" geen probleem om het met zwarte balken aan de zijkant te kijken, maar als ik de 32" had gehad had ik hem terug gebracht.
- Jammer dat je niet kan instellen hoelang de info balk in beeld is :|

Voor de rest kan ik niet zo veel verzinnen, maar de plus punten maken de minpunt iig wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest met m'n 40W4000.
Kwaliteit HD super.
Kwaliteit SD (via Alphacrypt): meer dan acceptabel.

Ik heb wel een probleem met een aantal kanalen via digitale tv:

De meeste zenders doen het goed, maar een aantal hapert. Nu ben ik erachter gekomen dat dit allemaal zenders zijn van één transportstream (volgens mij de 6 serie).
Het is degene met net5, Veronica Jetix, TMF etc.

Nu vraag ik me af of dit aan Ziggo ligt (zou kunnen), aan m'n bekabeling (lijkt me sterk, want de rest doet het perfect), of wellicht aan m'n Alphacrypt kaartje (geen idee of een alphacrypt problemen met een bepaalde stream kan hebben).

Ik heb een Alphacrypt FW 3.12 kaartje en ik zit in het Ziggo / Casema (regio Utrecht) gebied.

[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 15-06-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Komt er nog een opvolger voor de x3500???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 21:45
Blindfold schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:05:
Ik heb wel een probleem met een aantal kanalen via digitale tv:

De meeste zenders doen het goed, maar een aantal hapert. Nu ben ik erachter gekomen dat dit allemaal zenders zijn van één transportstream (volgens mij de 6 serie).
Het is degene met net5, Veronica Jetix, TMF etc.

Nu vraag ik me af of dit aan Ziggo ligt (zou kunnen), aan m'n bekabeling (lijkt me sterk, want de rest doet het perfect), of wellicht aan m'n Alphacrypt kaartje (geen idee of een alphacrypt problemen met een bepaalde stream kan hebben).
Afgelopen dagen ook al opgemerkt dat deze kanalen haperen bij mij (Ziggo/Casema gebied). Heb een externe Humax decoder trouwens. Nadat ik de coax kabel (prut ding van de bouwmarkt en eigenlijk te lang) heb vervangen door de korte kabel die bij de decoder zat was het probleem weg. Maar wel vreemd dat dit probleem opspeelt, want ik had er eerst geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Sammy schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:52:
[...]

Afgelopen dagen ook al opgemerkt dat deze kanalen haperen bij mij (Ziggo/Casema gebied). Heb een externe Humax decoder trouwens. Nadat ik de coax kabel (prut ding van de bouwmarkt en eigenlijk te lang) heb vervangen door de korte kabel die bij de decoder zat was het probleem weg. Maar wel vreemd dat dit probleem opspeelt, want ik had er eerst geen last van...
Ik heb even de Samsung decoder van m'n moeder opgehaald. Deze geeft geen enkele probleem met deze zenders.
Toen ik haar irdeto kaartje in mijn Alphacrypt in de Bravia stopte, gaf deze hetzelfde probleem.

Het probleem lijkt dus niet aan Ziggo, of aan de bekabeling te liggen. Dus of de Alphacrypt, of de TV zal hier de schuldige moeten zijn.

Ik ga deze week wel m'n Alphacrypt omruilen (ik weet niet of het zal helpen om te upgraden naar FW 3.15, los van het feit dat ik geen idee heb hoe ik dit zou moeten doen).

Overigens ben ik ook niet erg te spreken over de kabel die tussen de muur en de TV ligt, dus ik zal die sowieso ook eens gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56
Vanmiddag even bij Correct en Mediamarkt wezen kijken, en ben uitgekomen op de KDL-26U3000, echter wat is het verschil tussen de U en de andere series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sannieboy schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:40:
Komt er nog een opvolger voor de x3500???
ja, september/oktober/november zal deze uitkomen, x4500

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

botech schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:20:
[...]

Ik heb daar ook last van op m'n 46W4000 , met HDTV via VT4/Telenet (belgie). Maar enkel als de camera een (snelle) horizontale beweging maakt, bv bij een uittrap van de keeper en de camera volgt de bal. Als de camera stil staat en de spelers bewegen dan heb ik daar geen last van.
Is dit nu 1 van de (mindere) eigenschappen van LCD ? Of kan dit ook liggen aan het ontbreken van 100Hz op deze TV? Of zou het uitzenden in 720p een reden kunnen zijn, zoals The_Doman hier eerder gezegd heeft?
Ik heb nog niet gezien dat iemand met UPC dezelfde klachten postte op een forum of iets dergelijks, maar ik ga er wel even vanuit dat het inderdaad ligt aan de omzetting van 1080i naar 720p. Gebruikers van Ziggo klagen in ieder geval van smearing en dat is wat ik hier ook heb. En EK in HD is het enige waar ik dat vooralsnog heb kunnen waarnemen, dus daarom mijn conclusie dat dit niet aan de TV ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

.NCK schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:50:
Vanmiddag even bij Correct en Mediamarkt wezen kijken, en ben uitgekomen op de KDL-26U3000, echter wat is het verschil tussen de U en de andere series?
Op de website van Sony kun je heel simpel de verschillen zien. Gewoon een paar (26") tv's aanvinken, en je ziet de verschillen in specificaties. Hier voor jou de link, met alvast de KDL-26U3000 aangevinkt.

Vergelijk KDL-26U3000 met andere 26 inch Sony TV's

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten dat is er ook nog zoiets als bewegingsonscherpte. Ook een foto die meebewogen is genomen met het onderwerp, heeft een onscherpe achtergrond.

Overigens snap ik niet helemaal waarom ze voetbal (veel beweging) in 1080i schieten, ondanks dat de meeste HD schermen native-progressive zijn. Al met al ben ik zeer te spreken over de beeldkwaliteit, hoewel ik het nu nog moet zien op m'n 26" Samsung HD-ready. De Sony laat, zoals bekend bij velen, nog even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben UPC en geen problemen met beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Heb nu een tijdje de 40D3500 en wat me op valt is de slechte inkijkhoek in vergelijking met een low-budget LG model van meer dan een jaar geleden.
Vriend van me heeft zo'n LG, en qua kleur en contrast is die echt wel minder, maar als ik dan kijk naar de inkijkhoek is die gewoon veel beter.

Is het algemeen bekend dat die Sony bakken minder zijn qua inkijkhoek ? (vooral verticaal is het soms echt slecht)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

kaos- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:00:
Heb nu een tijdje de 40D3500 en wat me op valt is de slechte inkijkhoek in vergelijking met een low-budget LG model van meer dan een jaar geleden.
Vriend van me heeft zo'n LG, en qua kleur en contrast is die echt wel minder, maar als ik dan kijk naar de inkijkhoek is die gewoon veel beter.

Is het algemeen bekend dat die Sony bakken minder zijn qua inkijkhoek ? (vooral verticaal is het soms echt slecht)
Heb ik bij mijn 40W4210 geen problemen mee, het beeld wordt iets witter maar ziet er nog prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
BreeeZe schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:09:
[...]

Heb ik bij mijn 40W4210 geen problemen mee, het beeld wordt iets witter maar ziet er nog prima uit
Precies, het contrast gaat echt hard achteruit, als het beeld zwart is.. dan zie je duidelijke "clouding"
Maargoed ik heb mijn tv dan ook wel vrij laag staan.. keertje ander tv-kastje kopen dan maar :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
kaos- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Precies, het contrast gaat echt hard achteruit, als het beeld zwart is.. dan zie je duidelijke "clouding"
Maargoed ik heb mijn tv dan ook wel vrij laag staan.. keertje ander tv-kastje kopen dan maar :P
Het paneel van de D3500 is dan ook van lagere kwaliteit als die van de W4000. Bij mijn W4210 vind ik de kijkhoek best groot, ieder geval beter als de meeste andere LCD schermen die ik heb gezien.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

kaos- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:42:
[...]

Bij mij gaat het niet "Hard" achteruit, het contrast wordt iets minder, maar niet zo veel minder dat het opvalt of storend wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Blindfold schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:06:
[...]

Overigens ben ik ook niet erg te spreken over de kabel die tussen de muur en de TV ligt, dus ik zal die sowieso ook eens gaan vervangen.
Met een andere kabel nog steeds dezelfde problemen.

Tenzij iemand een ander briljant plan heeft, ga ik mijn Alphacrypt maar ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Blindfold schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:05:
[...]

Met een andere kabel nog steeds dezelfde problemen.

Tenzij iemand een ander briljant plan heeft, ga ik mijn Alphacrypt maar ruilen.
Al eens hier gekeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

Sinds het weekend de trotse bezitter van een 40E4000. Wat een P R A C H T I G E LCD is dat zeg...ik ben echt meer dan tevreden! Ik had hiervoor een Philips gehaald, en het verschil tussen de beide toestellen is zo ontzettend groot, dat ik het nog steeds niet kan bevatten. Nadat ik de Philips had terug gebracht, twijfelde ik serieus over de kwaliteit van LCD televisies, zo erg had ik me lopen ergeren aan de kwaliteit. De Bravia die ik nu heb staan heeft dat ruimschoots weer goed gemaakt; ik zit te genieten!! Misschien in de zeer nabije toekomst ook maar eens de instellingen nog wat gaan tunen, maar zelfs op de fabrieksinstellingen ben ik al onder de indruk.

Overigens heb ik ook de 40W4210 bezichtigd bij de BCC. Ziet er ook erg mooi uit. Inderdaad mooier dan de 40W4000, die een zilvere soundbar eronder heeft hangen. De zwarte uitvoering staat zeker beter (ofwel, aanrader)!

Nu wil ik graag nog een alphacrypt kaartje gaan aanschaffen. Omdat er vaak problemen mee zijn (dat de tv en de kaart verschillende "toleranties" hebben), wil ik graag mijn kaart in de buurt kopen, zodat ik de mogelijkheid heb om deze te ruilen als hij het niet doet.

Vraag;
Wat zijn (goede) lokaties waar die dingen verkocht worden? Liefst ergens in de buurt van Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik ga een poging wagen. Dat topic leek meer op problematiek met Aplphacrypt en de series in de titel (W/X 3000/3500) welke lijken te zijn opgelost.
Maar ik ga een poging in dat topic wagen, aangezien mijn vraag daar misschien beter thuis hoort.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quelake schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:37:
Sinds het weekend de trotse bezitter van een 40E4000. Wat een P R A C H T I G E LCD is dat zeg...ik ben echt meer dan tevreden! Ik had hiervoor een Philips gehaald, en het verschil tussen de beide toestellen is zo ontzettend groot, dat ik het nog steeds niet kan bevatten. Nadat ik de Philips had terug gebracht, twijfelde ik serieus over de kwaliteit van LCD televisies, zo erg had ik me lopen ergeren aan de kwaliteit. De Bravia die ik nu heb staan heeft dat ruimschoots weer goed gemaakt; ik zit te genieten!! Misschien in de zeer nabije toekomst ook maar eens de instellingen nog wat gaan tunen, maar zelfs op de fabrieksinstellingen ben ik al onder de indruk.

Overigens heb ik ook de 40W4210 bezichtigd bij de BCC. Ziet er ook erg mooi uit. Inderdaad mooier dan de 40W4000, die een zilvere soundbar eronder heeft hangen. De zwarte uitvoering staat zeker beter (ofwel, aanrader)!

Nu wil ik graag nog een alphacrypt kaartje gaan aanschaffen. Omdat er vaak problemen mee zijn (dat de tv en de kaart verschillende "toleranties" hebben), wil ik graag mijn kaart in de buurt kopen, zodat ik de mogelijkheid heb om deze te ruilen als hij het niet doet.

Vraag;
Wat zijn (goede) lokaties waar die dingen verkocht worden? Liefst ergens in de buurt van Utrecht?
Volgens mij verkoopt de BCC ook gewoon AlphaCrypt kaartjes. Ook bij de Mediamarkt kan je ze volgens mij gewoon kopen. Dus dan moet je het wel ergens in utrecht kunnen vinden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik jullie eens vragen hoe hoog jullie de tv hebben hangen...dus laten we zeggen afstand van onderrand (zilver bij 40W4000) tot grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:56:
[...]

Ik ga een poging wagen. Dat topic leek meer op problematiek met Aplphacrypt en de series in de titel (W/X 3000/3500) welke lijken te zijn opgelost.
Maar ik ga een poging in dat topic wagen, aangezien mijn vraag daar misschien beter thuis hoort.
Thanks
Eh opgelost ?? 8)7
Zeg mij maar hoe .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:56:
Thanks
Ik neem aan dat je bedoelt dat de problemen in de W/X 3000/3500 zijn opgelost bij de W4000... Bij de W/X 3000/3500 zelf (en andere modellen in de 3000 series waar het gaat om het 396 MHz probleem) zijn de problemen zeker nog niet opgelost. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Welke instellingen hebben jullie qua kleuren en contrast in jullie w4000? Ik ben nog een beetje aan het proberen, maar op de een of andere manier krijg ik het net niet helemaal zoals ik zou willen. Dan ziet het er op een zender goed uit en de andere dan weer niet.

Wat is nu een goede manier om het scherm te kalibreren? Ik weet dat er apparaatjes zijn om daarbij te helpen, maar zijn er ook mogenlijkheden zonder extra apperatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag;
zou je misschien wat foto's kunnen maken van je 40e4000? ben zelf ook wel geinteresseerd, heb m alleen nog nergens zien staan in de winkel, ook bij expert niet hier :/ en de foto's op internet zijn ook heel schaars...
hierboven zijn wel wat 32inch fotos geplaatst, maar das toch net ff iets anders 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quelake schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:30:
ik heb het bijltje erbij neergegooid.
Ik heb het inmiddels ook maar opgegeven. De 40W4000 is van de site verdwenen en bij navragen (en doorvragen) bleek dat het helemaal niet meer binnenkomt. Gezien hoeveel tijd ze kwijt zijn geweest aan ondersteuning, snap ik niet dat deze werkwijze voor hen rendabel is, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:38:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt dat de problemen in de W/X 3000/3500 zijn opgelost bij de W4000... Bij de W/X 3000/3500 zelf (en andere modellen in de 3000 series waar het gaat om het 396 MHz probleem) zijn de problemen zeker nog niet opgelost. :(
Sorry. Dat bedoelde ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
The_Doman schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:07:
[...]

Ben zelf ook wel heel benieuwd met wat voor mooie verklaring ze zullen aankomen. ;)
Vandaag dus een Telenet-technieker over de vloer gehad en zoals verwacht kon die niet veel doen. Net zoals bij glider8 geprobeerd een andere HD-digicorder te plaatsen en ook andere kabels geprobeerd maar natuurlijk zonder resultaat.
De technieker zelf had het nog niet tegengekomen maar uit telefonisch contact die hij bij mij thuis had, was het duidelijk dat het zich al meermaals had voorgedaan. De persoon aan de andere kant van de lijn meende dat het met het TXT-signaal te maken had wat ik aan de hand van alle reacties op diverse fora probeerde te weerleggen. Hopelijk hebben ze er iets van opgestoken.
Het strafste van al: als oplossing bevolen ze me eens na te denken over een andere TV die die lijn zou onderdrukken 8)7. Dit is verdorie een splinternieuw toestel (en dan nog een allerlaatste nieuw model). Dat mijn TV deze lijn laat zien, is totaal niet verkeerd. Die lijn mag er gewoon niet zijn!

Ik ben eens benieuwd hoelang dit gaat duren eer dit opgelost gaat raken, Telenet kennende :X
Ondertussen betaal ik dus wel voor een produkt dat eigenlijk niet naar behoren werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om via PIP (Picture in Picture) het beeld van de PC in het klein te krijgen en het tv beeld groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Wat voor een Philips had je hiervoor dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
PsyFly schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:12:De technieker zelf had het nog niet tegengekomen maar uit telefonisch contact die hij bij mij thuis had, was het duidelijk dat het zich al meermaals had voorgedaan. De persoon aan de andere kant van de lijn meende dat het met het TXT-signaal te maken had wat ik aan de hand van alle reacties op diverse fora probeerde te weerleggen. Hopelijk hebben ze er iets van opgestoken.
Iedereen die ook maar een beetje fatsoenlijk verstand van TV techniek heeft ("technieker" yeah sure!) weet dat een TXT-signaal er heel anders uit ziet!
PsyFly schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:12:Het strafste van al: als oplossing bevolen ze me eens na te denken over een andere TV die die lijn zou onderdrukken 8)7. Dit is verdorie een splinternieuw toestel (en dan nog een allerlaatste nieuw model). Dat mijn TV deze lijn laat zien, is totaal niet verkeerd. Die lijn mag er gewoon niet zijn!
Dat is inderdaad wel een absurd/schandalig advies. 8)7
Zij zijn gewoon fout, het WSS signaal hoort gewoon niet in het DVB video signaal te zitten!

Zelfde kwestie nu ook op het Ziggo-Gebruikers forum:
Ziggo-Gebruikers forum: Verkeerd encoded WSS signaal (National Geographic, Film1, Sport1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
Jongens, even een vraagje.

Doet Plasmadiscounter.nl mee aan de actie van het EK met sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:09:
Is het ook mogelijk om via PIP (Picture in Picture) het beeld van de PC in het klein te krijgen en het tv beeld groot?
Ja, je hebt PIP als je jouw computer verbindt via Vga/D-Sub, maar via het betere Dvi/hdmi is alleen PAP mogelijk (twee ongeveer gelijke beelden naast elkaar).

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
burnoutpc schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 01:16:
Jongens, even een vraagje.

Doet Plasmadiscounter.nl mee aan de actie van het EK met sony?
Ik zie het official logo niet op de site staan, dus ik neem aan van niet.

Maar best een mooie site, maar waarom overal reclame? Als ik iets wil kopen wil ik niet nog overal reclame zien voor andere sites (o.a. pearle :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake

quelake

PSN Quelake

rwb schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:16:
[...]

Volgens mij verkoopt de BCC ook gewoon AlphaCrypt kaartjes. Ook bij de Mediamarkt kan je ze volgens mij gewoon kopen. Dus dan moet je het wel ergens in utrecht kunnen vinden.
Ok. De BCC bij mij in de buurt vermeldde me dat ze geen kaartjes verkochten. Misschien dat de bewuste verkoper gewoon niet goed op de hoogte was, ik ga nog wel eens kijken!
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:03:
Mag ik jullie eens vragen hoe hoog jullie de tv hebben hangen...dus laten we zeggen afstand van onderrand (zilver bij 40W4000) tot grond?
Ik heb hem persoonlijk nog op de voet staan, totdat ik mijn Vogel hangertje heb. Ik ga persoonlijk hoogstwaarschijnlijk voor de EFW 6325, heeft iemand hier ervaringen mee die hij/zij wil delen?
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:55:
[...]

zou je misschien wat foto's kunnen maken van je 40e4000? ben zelf ook wel geinteresseerd, heb m alleen nog nergens zien staan in de winkel, ook bij expert niet hier :/ en de foto's op internet zijn ook heel schaars...
hierboven zijn wel wat 32inch fotos geplaatst, maar das toch net ff iets anders 8)
Ik zal vandaag of morgen even wat mooie platen schieten, en die online proberen te zetten!
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:58:
[...]

Ik heb het inmiddels ook maar opgegeven. De 40W4000 is van de site verdwenen en bij navragen (en doorvragen) bleek dat het helemaal niet meer binnenkomt. Gezien hoeveel tijd ze kwijt zijn geweest aan ondersteuning, snap ik niet dat deze werkwijze voor hen rendabel is, maar goed.
Blij dat je dit post. Ik had al een slecht gevoel erbij, maar doordat die verkoper maar bleef hameren op het feit dat hij "maandag" zou binnenkomen, bleef het toch altijd een beetje knagen. Nu weet ik echt zeker dat ik juist heb gehandeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

De norm van dergelijke tv's is het 1/2 van de bovendste 1/2 van het scherm op ooghoogte.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
quelake schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:38:
[...]
Ok. De BCC bij mij in de buurt vermeldde me dat ze geen kaartjes verkochten. Misschien dat de bewuste verkoper gewoon niet goed op de hoogte was, ik ga nog wel eens kijken!
Mischien dat het per BCC verschilt, of dat ze op waren. Bij de Mediamarkt in utrecht hadden ze een maand of 3 geleden ieder geval wel, maar dat kan nu natuurlijk ook anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

De AlphaCrypt staat wel op de BCC site, zoeken op AlphaCrypt geeft deze:
http://www.bcc.nl/is-bin/...egoryID=&JumpTo=OfferList

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Laatst online: 10-09 19:42
Ik heb de AlphaCrypt hier gekocht:
https://www.cardwriter.nl/nl/pd-531329.htm

Besteld en betaald, de volgende dag binnen.
De AlphaCrypt werkt volledig met mijn 46W4000, tegen wat de verkoopers zeggen...

[ Voor 4% gewijzigd door BlackiE1982 op 17-06-2008 11:24 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

BlackiE1982 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:23:
Ik heb de AlphaCrypt hier gekocht:
https://www.cardwriter.nl/nl/pd-531329.htm

Besteld en betaald, de volgende dag binnen.
De AlphaCrypt werkt volledig met mijn 46W4000, tegen wat de verkoopers zeggen...
Ik kan trouwens melden dat hij bij mijn 40w4210 ook perfect werkt :)
Voetbal in HD is prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 05:09:
[...]

Ja, je hebt PIP als je jouw computer verbindt via Vga/D-Sub, maar via het betere Dvi/hdmi is alleen PAP mogelijk (twee ongeveer gelijke beelden naast elkaar).
Ja, klopt. :)
Maar ik wil dus het beeld van m'n pc via PIP in het klein en niet het tv-beeld in het klein. Ik zag wel dat je tussen de audio van de PC en de TV kunt schakelen, maar niet het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk nu op m'n E4000 via de ingebouwde digitale tuner naar de UPC FTA kanalen maar af en toe werkt dat niet.
Als ik m'n tv vanuit de standby aan zet, dan krijg ik de melding 'gekozen programma niet beschikbaar'. Als ik de tv dan even helemaal uitzet (niet standby) en dan weer aan, dan werkt alles weer gewoon.
Hebben meer users hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:29:
Ik kijk nu op m'n E4000 via de ingebouwde digitale tuner naar de UPC FTA kanalen maar af en toe werkt dat niet.
Als ik m'n tv vanuit de standby aan zet, dan krijg ik de melding 'gekozen programma niet beschikbaar'. Als ik de tv dan even helemaal uitzet (niet standby) en dan weer aan, dan werkt alles weer gewoon.
Hebben meer users hier last van?
Ik heb het wel als mijn tv uit standby komt dat het een aantal seconden duurt voordat het werkt. Eerst krijg ik een AlphaCrypt melding dat ik geen rechten heb. Ik denk dat er dan nog het een en ander aan het initializeren is. ( Wel bij Ziggo overigens )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
StephaN900 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 07:29:
[...]

Ik zie het official logo niet op de site staan, dus ik neem aan van niet.

Maar best een mooie site, maar waarom overal reclame? Als ik iets wil kopen wil ik niet nog overal reclame zien voor andere sites (o.a. pearle :? )
Kreeg een mailtje terug dat ze er helaas niet aan mee deden. Anders had ik wel interesse in een V3000, met die 200 euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik in div. zaken (ook speciaal zaken) gehoord heb en wat ik ook op inet gevonden heb is dat 1/3 boven je ogen en 2/3 onder. Reken vanuit deze kijkhoogte dan de hoogte waarop je je tv op kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwb schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:31:
[...]

Ik heb het wel als mijn tv uit standby komt dat het een aantal seconden duurt voordat het werkt. Eerst krijg ik een AlphaCrypt melding dat ik geen rechten heb. Ik denk dat er dan nog het een en ander aan het initializeren is. ( Wel bij Ziggo overigens )
Dit is een bekend verschijnsel bij digitale kabel. Als de TV enige tijd standby of uit heeft gestaan, dan moet de decoder eerst nieuwe keys binnenhalen voordat het weer werkt. Dit duurt maximaal zo'n 20 tot 30 seconden. Je kunt de melding "You are not entitled to..." overigens uitzetten in het Alphacrypt menu, dan zie je gewoon een zwart beeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dillhole
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14
Ik vroeg me af of iemand weet of de 40W4210 ook online te koop is. Ik wil heel graag een 40w maar vind het design van de 40w4210 toch net iets mooier. De Bcc is mij iets te ver rijden (ik woon in zeeland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik mijn gratis 20"ontvangen. Nu meen ik dat hier een dvb-t tuner inzit. Als ik kanalen zoek vind hij echter niets. Weet iemand of ik een extra actie moet doen of een antenne moet aansluiten. Bijvoorbeeld bij mijn navigatie met ingebouwde dvb-t vind ik 4 kanalen, hiervoor moet ik echter wel een sprietantenne aansluiten die meegeleverd werd. Alvast dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
De meeste webwinkels geven maar 1 of 2 jaar garantie? De "officiele" sony dealers, die geven toch standaard 5 jaar garantie of niet??

En hoe kijken jullie tegenover het kopen van zo'n LCD uit het buitenland, bijvoorbeeld Duitsland waar ze toch een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
burnoutpc schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:38:
De meeste webwinkels geven maar 1 of 2 jaar garantie? De "officiele" sony dealers, die geven toch standaard 5 jaar garantie of niet??

En hoe kijken jullie tegenover het kopen van zo'n LCD uit het buitenland, bijvoorbeeld Duitsland waar ze toch een stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland.
Sony geeft standaard slechts 1 jaar garantie, maakt niet uit waar je hem koopt.
Wil je meer garantie, dan moet je dat er bij kopen.
Voor mijn 40W4000 heb ik 4 jaar extra garantie er bij gekocht voor € 209,00.

In Duitsland zijn ze wel wat goedkoper maar dan kun je natuurlijk niet gebruiken van die cash back actie. Met die cash back actie ben je in Nederland dan nog goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
In België krijg je bij de Sony Centers wel degelijk 5 jaar garantie...

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

dillhole schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:17:
Ik vroeg me af of iemand weet of de 40W4210 ook online te koop is. Ik wil heel graag een 40w maar vind het design van de 40w4210 toch net iets mooier. De Bcc is mij iets te ver rijden (ik woon in zeeland)
Je kan heb bij BCC ook online bestellen, misschien dat je telefonisch wat kan onderhandelen over de prijs, de winkels geven hem voor 1599 mee iig :)
http://www.bcc.nl/shop/St...-kb0Kq06CWcYAAAEVaOoL_BjG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Ik zal even foto's posten voor degene die (nog lang) moeten wachten op hun 40W4000 tv :p.
Het is de 40W4220 (blauw metallic met zilveren speakerbalk)

Digitale satelliet (RGB scart):
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fb336271/IMG/sony1_klein.jpg

XBOX 360 (component) Kleuren:
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fb336271/IMG/sony2_klein.jpg

XBOX 360 (component) Zwart:
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fb336271/IMG/sony3_klein.jpg

*edit*
Verkeerde link + ze zijn aanklikbaar

Over garantie: Ik heb (gratis) 5 jaar garantie gekregen, wel bij een erkende sony dealer (België), evenals een USB stick van 8GB die je kan aanvragen bij Sony.

[ Voor 14% gewijzigd door Engineer Stewie op 17-06-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Albo schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:06:
[...]

Sony geeft standaard slechts 1 jaar garantie, maakt niet uit waar je hem koopt.
Wil je meer garantie, dan moet je dat er bij kopen.
Voor mijn 40W4000 heb ik 4 jaar extra garantie er bij gekocht voor € 209,00.

In Duitsland zijn ze wel wat goedkoper maar dan kun je natuurlijk niet gebruiken van die cash back actie. Met die cash back actie ben je in Nederland dan nog goedkoper uit.
Oei, 209 euro voor garantie.

Over het algemeen zijn er toch weinig problemen met de Bravia's?

Ik heb hier nog een sony breedbeeld tv staan, jaartje of 8 oud, 1x kapot gegaan maar voor de rest niets mis mee.

Die cashback actie is nogaltijd niet goedkoper dan hem bij een toko als redcoon te halen, of bepaalde winkels in het buitenland die voor tegen de 850 euro aan de V3000 of de D3500 leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag;
Waar heb je de 40E4000 gekocht, ik zie dat deze ook nergens op voorraad zijn, iemand een tip? Ik woon in Haarlem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 17:17
Waar wordt die nieuwe S serie gepositioneerd? Ik zoek een kleine tv (26") voor in de slaapkamer. Hoeft allemaal niet zoooo denderend te zijn.

e4000 in 26" is met zijn 750€ echt te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnoutpc
Ik zit te twijfelen of ik een D3500 neem, de prijs spreekt me wel aan, als je naar de w4000 kijkt dan is het gelijk weer een stap hoger kwa prijs.

Hoe is de D3500 in vergelijking met de oude W2000?

Het houdt een keer op met wachten op steeds betere modellen. Ik vind de W2000 al indrukwekkend, als de D3500 vergelijkbaar of beter is dan vind ik dat een goede keuze voor mij als student zijnde :+

[ Voor 61% gewijzigd door burnoutpc op 18-06-2008 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:33:
[...]

Waar heb je de 40E4000 gekocht, ik zie dat deze ook nergens op voorraad zijn, iemand een tip? Ik woon in Haarlem
Als je op kieskeurig kijkt, dan zie je daar dat een winkel de 40E4000 op voorraad heeft.
Ik ben laatst ook in Haarlem bij Expert geweest voor de E4000, maar daar krijgen ze 'm pas eind deze maand/begin volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
Ben de trotse bezitter van de 40X3500. Wat een pracht apparaat zeg!
Jammer dat de ingebouwde tuner niet goed werkt icm de alphacrypt dus heb ik de Samsung HD decoder gekocht (Ziggo).
Toen ik hem voor het eerst aanzet dacht ik al wow wat een mooie kleuren totdat ik de instellingen van HDTVtest overgenomen had! Zie: http://www.hdtvtest.co.uk...0-settings-2007111293.htm
Dan zie je pas wat een verschil settings maakt alle kleuren zien er nu veel realistischer uit. Blu-ray en Film1.HD films zijn werkelijk een genot om naar te kijken.
Decoder en PS3 zijn beide via HDMI aangesloten op mijn Onkyo versterker en de versterker via HDMI op de TV. Dit werkt prima en zeker in combinatie met de Harmony remote. Het nadeel van deze manier van aansluiten is dat ik geen aparte kleur settings heb per input. Ik wil bijvoorbeeld als ik blu-ray kijk via de PS3 de motion enhancer anders instellen dan als ik gewoon TV kijk.

[ Voor 12% gewijzigd door ChiLLeR op 18-06-2008 11:42 ]

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Zijn er hier ook mensen die echt een aktiebon van SONY hebben ontvangen van Koopjeskampioen? Ik hoor wat geruchten rond gaat dat hun niet een bon leveren omdat ze (ook) via internet leveren en dat zou niet mogen. Van de andere kant hoor ik ook mensen die zeggen dat ze wel meedoen.

Is daarnaast bij iemand ook bekend of wellicht de SONY refund/gratis tv aktie verlengd zal worden omdat SONY bepaalde tv's niet kan leveren binnen de aktieperiode?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.