[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.453 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

FunkyTrip schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:40:
[...]

lol! Als de economie eindelijk tot stand is gekomen zal het farmen juist een grote vlucht nemen. Je hebt namelijk dan eindelijk dingen om voor te farmen. Ik ben nu lvl 33 en heb nog nooit gebruik gemaakt van de traders behalve het verkopen van junk. Da's niet echt een teken dat de economie werkt. In WoW zit je vanaf level 10 al non-stop de AH enzo te checken. In LOTR eigenlijk ook. Daar liep ik zelfs vanaf lvl 5 eigenlijk al rond in gear dat andere spelers te koop zetten op de AH.
Gear speelt een te kleine rol in deze game om interessant te zijn, het gaat hier meer om gathering resouces, die lower level spelers verkopen aan higher level spelers etc.

En als de economie tot stand is gekomen, dan zul je geld kunnen verdienen door de traders te playen, en zal farmen overbodig worden.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:33:
[...]

Zelf heb ik nooit wow gespeeld, wel eq2-vanguard-lotro, waarvan eq2 zeker mijn favoriet is.

Ik snap echt niet wat er leuk aan is om een baas te stelen van een andere party. Dus de andere groep cleared de hele weg richting de baas, doet hier 60 minuten over, en de volgende groep loopt lekker makkelijk door en steelt de laatste kill.....! Hebben deze mensen dan echt niets te zeggen in real life en zijn ze daarom gedoemd om op deze manier hun frustaties tegenover anderen te uiten ?

Wat is er bijvoorbeeld mis met deze andere groep helpen bij de kill ? Helemaal niks, ten eerste is het socialer ipv asocialer, ten tweede maak je zo tenminste vrienden ipv vijanden, ten derde heb je kans dat je zelf ook op een positieve manier wordt benaderd.
Ieder zijn ding.
Als ik in een guild zit heb ik mijn "vrienden", dan maakt het me vrij weinig uit of de rest van de playerbase tegen me is of niet.
[b]Tank-a-Holic schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:33:[/b
De reden, het is toch een pvp server, is een reden van niks. Ik denk niet dat het in Conan tijd normaal is om ieder bewegend wezen dat je ziet te doden, zonder eerst een conclusie te trekken of je doelwit vijandig is , ja of nee.
Het is een pvp server, niet een RP-pvp server ;)
[b]Tank-a-Holic schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:33:[/b
Misschien moeten ze maar eens negatieve punten toevoegen aan pvp, vermindering van stats bijvoorbeeld wanneer je een medespeler dood die vele levels lager is. :)
Wordt aan gewerkt

Edit: sorry, double post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:30:
Doelloos rondjes rennen om de 'game mechanics' te omzeilen is heel wat anders dan 'tactisch straffen'. Zeker als devs al vanaf het begin hebben aangegeven het gevoel van 'barbaren' te geven uit die tijd, daar zit doelloos rondjes rennen om je target niet echt bij.

Nee, geef mij dan maar het uitdagen, wachten wie de aanval inzet, het 1 op 1 hard gevecht wat soms minuten duurt, direct moeten reageren op je tegenstander ipv je eigen 'serie combos' doen. Ik mis de 'spanning' in de battles.
Wat mij een interessante toevoeging lijkt is dat lopen flink wat stamina kost onder de volgende condities:
* je bent binnen melee range van de enemy
* je bent in combat

Dit zorgt ervoor dat je geen rondjes kan lopen. Dat doe je in het echt ook niet. Dodge moves (die dubbele taps) daarentegen worden dan verplicht om klappen te ontwijken. Dan krijg je dus echte gevechten. Heeft wel enige balancering nodig ivm met ranged classes en classes die geen stamina gebruiken. Maar over het algemeen moeten die classes stil staan bij elke aanval die ze doen (spells/pijlen). En omdat het strafen geen actie meer is, zal het shieldgebruik wellicht ook toenemen. Nu heb je daar eigenlijk geen vingers meer voor over.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:43:
En als de economie tot stand is gekomen, dan zul je geld kunnen verdienen door de traders te playen, en zal farmen overbodig worden.
Da's natuurlijk een utopie. In Wow farm je ook terwijl je ook resources kunt gatheren en de AH playen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kaluro2, als niemand farmt dan zal er ook niets te traden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:46:
[...]

Het is een pvp server, niet een RP-pvp server ;)
Eeeuh...ik zit op de RP-pvp server ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:43:
[...]

Gear speelt een te kleine rol in deze game om interessant te zijn, het gaat hier meer om gathering resouces, die lower level spelers verkopen aan higher level spelers etc.

gear maken zal het uiteindleijk worden. groene items met 1 slot en blauwe met 3! slots kunnen al gemaakt worden. zit alleen te wachten op de tier 3 want ben zelf alweer lvl 76 en je kan zonder guild maar lvl 70 gear maken :(

in de slots moeten uiteindleijk de leuke gems komen en kun je dus zelf ergens de nadruk op leggen. meer str, def, ap, int of wat dan ook. zo lijkt het me dat een guardian alles blauw met 3 slots heeft en (weet niet precies percentages) bijv 1% invulnerabillity per gem erinstopt, tel maar uit, 3x aantal eq (op wapen na dan)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:11:
Ik doelde natuurlijk op "Laten we wat lowbie bazen mollen voor $$".
Tuurlijk zal er wat gefarmt gaan worden, zolang de lowbies er maar geen last van hebben :)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:11:
jij wel, ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:43:
In AH kan ik alleen maar 'basic' gear vinden wat je ook bij de NPC kan kopen. Teveel quest-reward items zijn 'not tradable', daar zit je weer met bergen wapens en gear wat je niet eens kan dragen en enkel NPC junk is geworden.

Op 44 liep ik nog steeds rond met die lvl30 quest armor, wapen, shield, gloves, belt, necklace.. allemaal quest rewards. Het 'gros' wat dropt van mobs staat in 20voud reeds in AH, zelfs voor 5c krijg je niets verkocht.
En wat je via de trader niet verkocht krijgt, kan ook niet eens naar de vendor! Dus blijf je uiteindelijk nog met een lege portemonnee zitten. Die trader kost dus nu eigenlijk alleen maar meer geld dan dat ie opbrengt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, gisteravond m'n eerste 'zin' dipje. Was van plan om lekker een avondje te gaan conannen. Dus hoppa richting Noble district om die Arena quests te gaan doen, bugged de NPC gewoon waardoor ik dus niet verder kan komen in de quests.

Alt-F10, toedels. Bah.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:58:
Zo, gisteravond m'n eerste 'zin' dipje. Was van plan om lekker een avondje te gaan conannen. Dus hoppa richting Noble district om die Arena quests te gaan doen, bugged de NPC gewoon waardoor ik dus niet verder kan komen in de quests.

Alt-F10, toedels. Bah.
Ach was het dat maar, ik heb het nog maar 2 weken en de vriendin is al zwaar aan het zagen, waardoor ik na 5 min terug mag uitloggen. :X

En als het mij dan nog eens lukt om on-line te komen, dan is het juist op dat moment dat de volle zon op mij scherm schijnt. Het mag overdag met bakken uit de lucht vallen, tussen 20h - 21 is er altijd een lokale opklaring op mijn scherm.

Bleh...

Dit heeft dan wel weer voordeel van traag te lvl'n en minder kans op bugs... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Naar mijn mening zijn de mensen te soft geworden door het WoW instance systeem
Vergeet niet wat er ook veel mensen zijn die de pvp gestolen kan worden, dat heeft niets te maken met soft zijn, sterker nog, de meeste pvp-ers die ik in wow en aoc tegenkom zijn of 12 jaar of jonger, of gedragen zich als zodanig.

De enige interessante pvp die ik tot nu toe heb gezien is arena's in wow (helaas verneukt dat in hoge mate de pve balans, wat exact de reden is dat ik aoc ff probeer)

Ik moet de eerste ganker in aoc nog tegenkomen die niet wegrent als ie dreig te verliezen. (maw, ik ben niet echt onder de indruk van de gemiddelde pvp-er daar)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

blouweKip schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:26:
[...]
Ik moet de eerste ganker in aoc nog tegenkomen die niet wegrent als ie dreig te verliezen. (maw, ik ben niet echt onder de indruk van de gemiddelde pvp-er daar)
ik pvp zowat iedereen die ik zie ( van mijn level of hoger, op casters na), en ik ren ook niet weg, een pvp is nog niet beslist tot de laatste hp weg is =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

blouweKip schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:26:
De enige interessante pvp die ik tot nu toe heb gezien is arena's in wow (helaas verneukt dat in hoge mate de pve balans, wat exact de reden is dat ik aoc ff probeer)
De meest unbalanced PvP ooit, waarbij rondjes om pilaren heen rennen ''skillz'' zijn, vond jij het leukst ?

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 13-06-2008 16:06 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:05:
[...]

De meest unbalanced PvP ooit, waarbij rondjes om pilaren heen rennen ''skillz'' zijn, vond jij het leukst ?
Zat eerder youtube filmpjes te kijken van AoC PvP.. sorry maar dat heeft weinig meer dan de 'unbalanced PvP' van WoW. Wat WoW fout deed, gaan ze bij AoC lekker op verder :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:11:
[...]

Zat eerder youtube filmpjes te kijken van AoC PvP.. sorry maar dat heeft weinig meer dan de 'unbalanced PvP' van WoW. Wat WoW fout deed, gaan ze bij AoC lekker op verder :')
Tsja, AoC is een maand oud, WoW is 3-4 jaar oud.

Ik zei trouwens nergens dat AoC PvP goed was hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bedoelde het ook niet tegen jou, meer algemeen :)
Hydra schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:58:
Ik vond heel Noble District een enorme tegenvaller. Enorm vage quests, veel quest mob camping en aardig wat clipping/hidden edges.

Wel jammer dat ze fire-stance van Ranger hebben gefixed, je kon die boss bij dat bloedbad exploiten :P (vanuit water vielen ze niet aan, maar jij kon ze gewoon blijven neermaaien).

[ Voor 87% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2008 16:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ah vandaar. :)

Ik heb zelf nog amper ervaring met AoC PvP, al lijkt het me erg lastig om met een melee char te PvPen als tegenstanders rondjes om je heen rennen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
http://www.funcom.com/wsp...3&table=CONTENT&item=1004
Without further ado, here are some of the cool things to expect in the months to come:

PvP evolved – To the Death

The great combat system in Age of Conan has taken MMO fighting to a new level of fun, and Player versus Player combat plays a major part in this. As a result, a massive new PvP update is planned for late June. Aptly called To the death, this update brings more consequence and rewards to PvP, and an important part of it is the Fugitive system. The more lower level players you kill, the easier it is for others to hunt you down. In addition, ten PvP levels with additional ranks will be introduced, as well as specific gear and weapons for PvP.

Guild Alliance Warfare

Preproduction has started on a MASSIVE free update which will come later this year. Currently titled "Kingship!”, large clusters of guilds will be able to form alliances, and rule and conquer on a massive scale. Everyone in a guild alliance will play a part in this system, and together they can even erect unique looking alliance Battlekeeps. The alliances can also fight over, and build, culture-specific "wonders of the world”, with a direct link to higher powers! As part of the system Funcom will also facilitate larger amounts of players in massive battles.

Powerpoints

This fall, a unique reward and character evolution system called Powerpoints will be introduced. This rewards active in-game behavior, and allows for gathering points through numerous methods, including owning a Battlekeep, playing the end-game at level 80, winning PvP matches, or simply being an active guild member or subscribing to the game. There will be many ways to obtain Powerpoints, and numerous rewards, ranging from exclusive Powerfeats to weapons, armor and potions. Powerpoints may even allow you to level faster!

New areas and dungeons

You won’t need to wait for an expansion pack to explore exciting new areas. In the next period, Funcom will include several new areas, as well as evolving already existing areas. This includes a brand new dungeon in Aquilonia, reshaping three dungeons in Stygia, and an entire mountain range in Cimmeria!

Improved player-made villages and Battlekeep systems

While the guild alliance system brings a whole new level to the game, Funcom will continue to expand the existing player-made areas and the systems running them. A focus on evolving the massive elements of the game even further continues, ranging from placing NPC’s in the cities to more choices and benefits.

Social updates

An MMO is nothing without a good social scene. While Conan is all about crushing your enemies, social enhancements are also getting some love. A fun example is the combo-based dancing system which is now coming to the game, and it’s entirely motion captured by professional dance artists.

More adventures

Age of Conan has received tremendous praise for immersion and the great voice-over quests. This is but the start of the adventure, and numerous new quests are coming into the game, spread across the entire world and across the level ranges. Soon 60 additional quests will also get full voice acting, further improving immersion.

Embracing community feedback Since launch several enhancements and fixes have been implemented to Age of Conan, and Funcom has continuously staffed up the service departments to improve customer satisfaction. This has already resulted in a better game experience, but the work will continue. At the heart of all of this stands the Age of Conan community. A lot of the upcoming improvements to the game will be based directly on community feedback, and the wishes and concerns players have when it comes to the future of the game will always be taken into account.

By reading the community websites, official forums and the monthly Clan of Conan newsletter you can expect additional information about upcoming features and released updates, as well as an arena to give your feedback. A new Clan of Conan newsletter is also going live today, with more detail on the upcoming features. http://funcom.cachefly.net/WebFiles/Newsletter/Issue17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

De PR afdeling van funcom heeft in elk geval een mooi verhaaltje bedacht :P

Wat ik mis in dit spel is moeillijkheid, vanuit FFxi ben ik gewend dat doodgaan gewoon 10% exp minder is tenzij je een raise krijgt (waardoor je nog steeds exp kwijtbent maar iets minder). In plaats van @ random te sterven letten spelers dan meer op waar ze mee bezig zijn, nou is *imo* doodgaan in AoC al een lastig iets, tenzij een mob echt te hoog lvl is moet je bijna moeite doen om dood te gaan..
Ook het hoge aantal instances... komaan zeg.. beetje campen voor goede drops is niks mis mee, als je een bepaald item wilt is het *imo* leuker om het uiteindelijk te krijgen doordat je er tijd in gestoken hebtr en andere spelers te snel af bent geweest met claimen ipv steeds maar weer de instance in te duiken tot je het hebt. Beetje competitie voor een mooi item :)
Verder het gebrek aan goede travel-opties, je loopt je nu het leplazerus. Een paar centrale hubs gelinked aan elkaar met bestemmingen zou fijn zijn (en mag best wat kosten).

Om niet helemaal negatief over te komen: Het spel ziet er mooi uit, mooie "realistische" graphics (anders dan die bijna lsd-ervaring waar het het gros van de mmo-spelers in vertoefd ;P ) en de besturing is ook mooi gedaan. Quests zijn weliswaar weer van het kill x z times of gather y items maar onderweg kun je ook leuk grinden, plus je kan veel solo wat ik ook wel eens prettig vind ipv te wachten op een party. En Funcom lijkt er momenteel hard aan te werken om zooi op te lossen, zal natuurlijk wel even duren maar ze lijken in elk geval er actief mee bezig te zijn. Voor een mmo die net uit is hebben ze toch een mooi spel neer gezet. Beetje te vroeg misschien maar ja, als het geld opraakt moet je nu eenmaal releasen of het voor onbepaalde tijd in de ijskast zetten tot je met andere producten weer geld hebt verdiend. Tevens is de markt van mmo's dusdanig overspoeld dat een eventuele investeerder wss enkel tegen een hoog percentage in wil stappen en daar zit je als bedrijf ook niet op te wachten lijkt mij.

Al met al een mooi spel, moeillijkheid is er helaas niet maar het speelt wel lekker weg :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, vandaag het spel binnengehad, net geactiveerd, wil ik inloggen authentication failure, nog een paar keer proberen, maar geen succes.
Dus maar via de account site mijn pass aangepast, weer proberen, nog steeds auth failure.
Dut maar support dingetje gedaan, maar ik had gehoopt voor het voetbal nog ff te kunnen kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Het kan even duren voor je account activated is, ik moest ook ff (uurtje of 2?) wachten tot ik een keer in kon loggen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
PVP Evolved - Drastic Enhancements Coming!
Posted: - 13.06.2008

Did you know that the majority of Age of Conan players is playing on servers flagged for player vs. player activities? We do, and this month we are about to introduce a slew of drastic improvements that will breathe new life into this important gameplay feature!

Following the launch of Age of Conan we sat down immediately and started fleshing out some ideas for what we wanted to do with the PvP (player vs. player) features in the game, and now we are ready to reveal it to you. All of these changes, additions and improvements are expected to hit within the end of June or very early July.

Here are some of the exciting things you will see pop into the game any day now.

PvP consequences – the fugitive system

No longer will evil misdeeds go unpunished. Of course, Hyboria is ruthless and barbaric so don’t expect anyone to deal out justice just because someone smacks you about with a very heavy axe, but some justice is actually now being introduced to the world.

This is where the fugitive system comes in, presented in a set of colors defining your fugitive status – from blue to orange and eventually the deadly red.

Everyone is by default classified as “blue”, but your actions as a player killer will affect your fugitive rating. If you kill someone way under your level, you will notice that you will very quickly move to red. So will actions such as killing someone repeatedly, or other general unfairness. The more serious the crime, the quicker you rise in fugitive.

Obtaining red status will be quite painful to you. This means that other players can kill you without rising in fugitive level, and if they manage to kill you while you have red fugitive you will actually drop one of your better items and gold that they can loot!

Of course, turning red will be a double-edged sword. Sure, it will get you a lot of attention and many will probably see you as a danger to be avoided. But at the same time, people will hunt you down for your items and your gold so be very, very careful!

PvP levels, ranks and PvP gear enabled

Now it is very important that we underline the fact that the fugitive system is not meant to punish player killing. It is only meant to punish unfair player-killing. Player killing in general is a central part of Age of Conan, so we also want to reward you for it!

That’s why we are now activating PvP levels. Soon you will be able to gain PvP levels by simply engaging in such activities, and there will be 10 such PvP levels in total.

However, that’s not all. Once you have reached the 10th PvP level you will be able to earn special PvP ranks beyond that. These are very hard to acquire, and you will lose ranks if you get defeated so it’s a constant battle to keep you rank up. And you will want to both gain PvP levels and keep your PvP rank up, as this will give you very exclusive benefits.

That’s because we will be introducing PvP specific gear in this update. You will be able to seek out a special vendor that sells this gear, and if you can afford it and you have the required PvP level (or PvP rank for some higher level items), then you can buy it!

PvP gear will come in all shapes and sizes. Some will be class and race specific, while some will be usable by everyone. Below you can take a look at some of the gear that we have available in our internal builds right now. Of course, a lot more will be available!

General fixes and improvements to PvP

Of course, improving PvP in Age of Conan is not only about introducing such high-profile features and content. It’s also about making various small changes, fixes, improvements and additions needed to make it a more enjoyable experience for everyone.

We will be doing various fine-tuning, and the patch notes for this update will of course contain the specifics. But let’s take a look at some of the changes that we are making.

First off, we are introducing a dueling functionality. This allows players to duel each other, both on PvP and PvE servers, without any serious repercussions. It also allows players on PvE servers to engage in PvP without having to go into the PvP mini-games, allowing them to test their grit (or solve an argument) against each other directly!

We are also doing major changes to the way damage is handled in PvP (without going into any more specific details right now), and we are also making it so that you can not attack members of your own guild (now you can duel instead, of course).

Other changes you will observe are for instance improvements to the “charge” ability that all soldier classes have. If you charge someone you will stun them, making it much more useful. Casters will also see major improvements, so keep your eyes out for more news!
Klinkt wel als een aardig systeem tegen het ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Obtaining red status will be quite painful to you. This means that other players can kill you without rising in fugitive level, and if they manage to kill you while you have red fugitive you will actually drop one of your better items and gold that they can loot!
Dit klinkt me erg goed in de oren :)
Hopeijk is het niet enkel een item wat je op dat moment equipped hebt maar geld het ook voor wat je op dat moment in je bags bij je draagt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:31:
[...]

Dit klinkt me erg goed in de oren :)
Hopeijk is het niet enkel een item wat je op dat moment equipped hebt maar geld het ook voor wat je op dat moment in je bags bij je draagt.
Mij minder.

Dacht ik eindelijk een
PVP MMO gevonden te hebben zonder consequenties, komen ze weer met een strafmaatregel die te vinden is in zowat elke andere MMO. verdorie net de game besteld lees ik dit.

Tsja, low levels mollen, dat vindt ik ook laag, maar zoals altijd bij deze maatregel zul je zien dat die low-levels de verschrikkelijk gaan jennen totdat je er genoeg van hebt. ben je rood komen hun vriendjes ff opdagen om je af te maken.

Nee, laat dat PvP maar lekker open zijn. Die ganker van tig levels hoger heeft hetzelfde meegamaakt als low-level.

Enfin, hoop binnekort het spel in de bus te ontvangen. Ik zal het even aankijken.
Ben overigens 32 jaar, de "gankers" waar hier zo lekker tegenaangeschopt word zijn echt niet allemaal kiddo's. Ik vindt het eerder kinderachtig als je op een PvP server speelt en begint te jengelen als je 's een keer afgemaakt word. ga dan Hello kitty online spelen ofzo.

Ik wou dat ik nooit met neocron gestopt was. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Teveel mmo's zijn te soft, laat er maar een lekkere penalty zijn. Daarbij is AoC al simpel genoeg, niet zo simpel als WoW maar toch..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mee eens, maar dan op een andere manier.
Teveel MMO's zijn te soft omdat er of geen PvP mogelijk is, of bestraft word.
Nee, FFA PvP MMO's, die zijn er al amper, en die er zijn hebben al net zo'n vage penalty.

Ik blijf erbij dat mensen die ertegenop zien om bij elke hoek die ze omgaan rekening te moeten houden aangevallen te worden beter thuis zijn op een PvE server.

Overigens moet ik erbij zeggen dat ik juist meestal degene ben die geganked word. T'is dus niet zo dat ik deze taal uitsla omdat ik zonodig alles en iedereen wil aflsachten. (ik durf zelfs te zeggen dat ik zuig in PvP). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al sinds 2 dagen dat alle bladeren aan de bomen en planten weg zijn. Ik zie alleen nog maar de boomstammen verder niets. Iemand een idee wat ik kan doen om het groen weer terug in de game te krijgen?

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/39/aoc1fc8.jpg

Deze taferelen dus...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:28:
Ik heb al sinds 2 dagen dat alle bladeren aan de bomen en planten weg zijn. Ik zie alleen nog maar de boomstammen verder niets. Iemand een idee wat ik kan doen om het groen weer terug in de game te krijgen?

Edit:
[afbeelding]

Deze taferelen dus...
FunCom heeft per ongeluk een blik Agent Orange open getrokken en nu zijn alle bomen ontbladert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

ZenTex schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:14:
[...]

Mee eens, maar dan op een andere manier.
Teveel MMO's zijn te soft omdat er of geen PvP mogelijk is, of bestraft word.
Nee, FFA PvP MMO's, die zijn er al amper, en die er zijn hebben al net zo'n vage penalty.

Ik blijf erbij dat mensen die ertegenop zien om bij elke hoek die ze omgaan rekening te moeten houden aangevallen te worden beter thuis zijn op een PvE server.

Overigens moet ik erbij zeggen dat ik juist meestal degene ben die geganked word. T'is dus niet zo dat ik deze taal uitsla omdat ik zonodig alles en iedereen wil aflsachten. (ik durf zelfs te zeggen dat ik zuig in PvP). :+
Ik vind dat als jij zo dapper bent weerlozen aan te vallen dat je dan best een penalty mag krijgen als ze wraak nemen. Maar met soft bedoel ik meer (pve e pvp) dat sterven in het algemeen geen echte bestraffing heeft. Zoals ik zei, in FFxi bv (waar geen echte pvp is maar een too weak mob je gewoon doodrost) ben je bij death gewoon 10% exp kwijt (met een cap van 2400exp wat op een totaal van 44k bes veel is) bent en je als je de buffer daarvoor niet hebt simpelweg de-levelled. Tevens zijn nm's veelal niet in instances, dus als je dat item wilt zal je er tijd in moeten steken om die mob te campen en als het een lastige is zorgen dat je backup hebt.
Ik heb een tijdlang Rfo gespeeld en daar was het simpel, ander ras ongeacht level mept je. De hogere levels (diegenen die zin hadden dan, en dat waren er meestal wel genoeg) bewaakten de lower-lvl zones. Maar in Rfo was het dan ook echt 3 rassn, en elk ras tegen elkaar. AoC...je gaat dood en dan? je respawned gewoon met een erg milde penalty.
Maar goed, ik ben ook meer van d aziatische mmo's waarbij het gewoon lomp grinden is en bij death je als het even tegenzit je voortgang van de afgelopen uren kwijt bent.
PvP/PvE zonder echt verlies bij death.. wat boeit het dan, je hoeft enkel ff terug te rennen naar je zone vanaf je respoint en je kunt weer verder. Instances voor bosses, je doet 'm gewoon zo vaak totdat je hebt wat je wilt, in FFxi en Rfo heb je maar op tijd te zijn bij de mogelijke spawn en dan die spawn ook nog te claimen en dan tijdens de fight is het nog hopen dat het item dropt. En spawntimes niet als in een kwartiertje maar meer als in 12-24 uur.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Edit:
[afbeelding]

Deze taferelen dus...
bugreport inzenden.... wel vaag probleem trouwens ^^;;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Edit:
[afbeelding]

Deze taferelen dus...
ff zonder flauwekul ... controleer je Foliage settings eens in je Advanced Video Options onder Textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foliage settings ligt 't niet aan... denk een of andere vage bug.
Was er ook zo ineens en ging niet meer weg, heb het al sinds gisteren. nu effe cd_image mapje leeggemaakt en opnieuw die custom mod erop gezet. Kijken of het weg is.

Blijkbaar ook nog iets verkeerds verwijderd want moet nu ineens weer 911MB downloaden, lekker.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:16:
Was er ook zo ineens en ging niet meer weg, heb het al sinds gisteren. nu effe cd_image mapje leeggemaakt en opnieuw die custom mod erop gezet. Kijken of het weg is.

Blijkbaar ook nog iets verkeerds verwijderd want moet nu ineens weer 911MB downloaden, lekker.
Je moet ook alleen de folder Age of Conan\cd_image\Gui\Customized renamen of verwijderen. Als je de hele cd_image folder weggooit gaat ie die reconstrueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel games voor entertainment, die hele aziatische mmo shit waar mensen grinden beschrijven als "werken voor je level" en death penalties waar je xp verliest heb ik nooit begrepen.
Niet persoonlijk bedoelt, maar volgens mis je iets in het echte leven als je daar je voldoenig uit moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:28:
[...]

Je moet ook alleen de folder Age of Conan\cd_image\Gui\Customized renamen of verwijderen. Als je de hele cd_image folder weggooit gaat ie die reconstrueren.
Ben em er nu helemaal opnieuw aan het opzetten, wel weer lang proces maar moet het gewoon goed hebben met bladeren aan de bomen. Ook al zijn ze 2D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:36:
Ik speel games voor entertainment, die hele aziatische mmo shit waar mensen grinden beschrijven als "werken voor je level" en death penalties waar je xp verliest heb ik nooit begrepen.
Niet persoonlijk bedoelt, maar volgens mis je iets in het echte leven als je daar je voldoenig uit moet halen.
In tegendeel, daar wordt gelukkig nog een groot sociaal aspect in opgenomen. Als ze nu eens normale internetlijnen naar azie trekken, had ik nooit in europe gespeeld in MMO's.

Of andersom, iemand die 'het leuk vind' maar mensen nonstop 'te ganken', kan je hetzelfde antwoord op geven ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel ziet er echt heel gaaf uit, zeker een waardige opvolger om mijn WoW verslaving te doen afnemen! (WoW is toch gigantisch saai geworden)

Vanmiddag heb ik in de winkels gekeken, maar helaas nergens de game kunnen vinden. Het is al zeker drie weken geleden uitgekomen? Tevens zie ik nergens prepaid kaarten liggen.

Weet iemand een website waar je een AoC key kan bestellen die via de mail binnen komt? Of is het dusdanig uitverkocht dat ik er vrijwel zeker van kan zijn dat ik het niet binnekort kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan het spel gewoon op de website van AoC zelf online kopen, kan via PbC of creditcard.

Paar posts terug was dominator daar mee bezig.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Via Bol.com besteld, gister om 19:00, vanmorgen in bus. en dat op een zaterdag. :)

Helaas besloot Ziggo weer 's roet in het eten gegooid. van 10:30 to 6:30 geen internet, en nu speeds van 3 kilobyte/seconde.
Conan update was corrupt en dus nu weer bezig met herinstalleren. Duurt verdomme een halfuur.

Enfin, FF zoeken waar de Goons zitten. Er is weinig leuker dan een goon mollen om hem te zieken.
In tegenstelling vcan wat ze beweren nemen ze de spellen waarin ze vertegenwoordigd zijn erg serieus en hoef je bijna niets te doen of je hebt ze al op de stang gejaagd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bestellen van de AoC website gaat helaas niet lukken omdat de server nog steeds Maintenance heeft, dit duurt al vanaf zon 2 uur vanmiddag. Vraag me af of ze het vandaag nog gaan oplossen. Vandaar dat ik een andere methode wil proberen.

De game heb ik niet nodig, deze heb ik al via een andere weg verkregen. Ik zit er niet echt om te springen om de game alsnog bij bijv Bol.com te bestellen, aangezien ik alleen de account key nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hij goedkoper als je hem online koopt? Hoef toch al die dvds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:02
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:29:
Is hij goedkoper als je hem online koopt? Hoef toch al die dvds niet
Koop het spel bij Play, daar is die 34,99 euro (maar helaas momenteel uitverkocht). Of anders bij CDWOW voor 37,99. Beiden in ieder geval goedkoper dan de nederlandse winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:36:
Ik zou niet weten wat ik dan zou missen in rl maar goed..

Wat ik zoek in een game is een beetje uitdaging, dat geeft voor mij de entertainment. Ieder heeft zo z'n eigen dingen in een game maar om dan te zeggen dat je iets zou missen irl.. neuh.

En grinden, elke mmo (met levels) is grinden voor je level, of het nu is door een paar uur op 1 camp beestjes te gaan staan meppen of het is door een paar uur rond te rennen en voor quests x mobs meppen voor y items te halen.. je doet hetzelfde, je steekt een hoop tijd in je game per level.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk mijn paard gekocht @ lvl 52... ik upload later nog wel een plaatje.

En om eerlijk te zijn is het spel een stuk prettiger met mount, netzoals wow, aangezien 90% lopen is.
Ik heb al wel wat bugs gehad en irritante animaties waardoor je je niet volledig in controle voelt, zoals 3 sec animatie bij het afstappen. Combat op me paard is nog erg zwak. Ik hoop ook dat dat wat beter wordt. Ik heb de laatste tijd weinig kunnen spelen omdat ik 32 uur werk en de weekende weg ben, maar moet zeggen dat ik het nu wel weer erg leuk vind worden.

Paard is echt iets prettigs om te hebben. ik kan me nog goed herinneren hoe ik het vond op wow zonder mount @ barrens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
ZenTex schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:02:

Enfin, FF zoeken waar de Goons zitten. Er is weinig leuker dan een goon mollen om hem te zieken.
In tegenstelling vcan wat ze beweren nemen ze de spellen waarin ze vertegenwoordigd zijn erg serieus en hoef je bijna niets te doen of je hebt ze al op de stang gejaagd. :+
Volgens mij zitten die op de amerikaanse servers en de versie v/h spel die je hier hebt gekocht geeft toegang tot de europe servers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe functies Age of Conan bekend gemaakt
Nog niet al te lang geleden kwam de MMORPG Age of Conan uit. De game werd vrij positief ontvangen en doet het ondertussen ook vrij goed op de verkooplijsten. Reden genoeg voor ontwikkelaar Funcom om nieuwe functies toe te voegen. Zo zal eind deze maand een PvP update verschijnen waarbij er tien nieuwe PvP karakters, nieuwe uitrusting en unieke wapens zullen worden toegevoegd. Maar het meest veelbelovend uit deze update klinkt nog wel het fugitive systeem. Hierdoor wordt iemand die opzettelijk mensen met een veel lager level aanvalt als voortvluchtig bestempeld en wordt het dus simpeler gemaakt voor anderen om je op te speuren en aan het mes te rijgen. Daarnaast zal er later ook een guild update genaamd Kingship verschijnen. Hierin wordt het mogelijk om allianties te sluiten met anderen en kan je wonders en huisvestingen genaamd Battlekeeps laten plaatsen. Tenslotte wordt er ook een systeem met zogenaamde powerpoints verdient. Hierdoor krijg je punten als je PvP gevechten wint, het spel uitspeelt, een Battlekeep bezit of gewoon een actieve speler bent. Met die punten kan je dan vervolgens sneller levelen of allerlei uitrustingen en wapens kopen. Als laatste heeft Funcom ook belooft dat gamers in de toekomst ook niet worden vergeten bij Age of Conan. Zo zullen er nieuwe gebieden, dungeons en missies gaan verschijnen door de tijd heen. Tevens is er aangekondigd dat er een nieuw sociaal systeem zal komen waarbij je zelf een dans minigame krijgt die veel weg heeft van Dance Dance Revolution. Daarnaast wist Funcom ook te zeggen dat van eerdergenoemde nieuwe quests er zestig voice-acting bevatten, wat natuurlijk altijd mooi is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:57:
Vandaag eindelijk mijn paard gekocht @ lvl 52... ik upload later nog wel een plaatje.

En om eerlijk te zijn is het spel een stuk prettiger met mount, netzoals wow, aangezien 90% lopen is.
Ik heb al wel wat bugs gehad en irritante animaties waardoor je je niet volledig in controle voelt, zoals 3 sec animatie bij het afstappen. Combat op me paard is nog erg zwak. Ik hoop ook dat dat wat beter wordt. Ik heb de laatste tijd weinig kunnen spelen omdat ik 32 uur werk en de weekende weg ben, maar moet zeggen dat ik het nu wel weer erg leuk vind worden.

Paard is echt iets prettigs om te hebben. ik kan me nog goed herinneren hoe ik het vond op wow zonder mount @ barrens :P
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om op lvl 52 al 3g te hebben? ik ben nu lvl 41 en heb pas 60 silvers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om op lvl 52 al 3g te hebben? ik ben nu lvl 41 en heb pas 60 silvers :S
Je gaat steeds sneller geld verdienen dadelijk. Ikzelf heb niet heel veel aangezien ik nogal wat aan de guild afdraag (a).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf niets afgegeven behalve wat silk aan de guildleader, werkt ook ^^.

Nee, maar ik heb wat leather verkocht op de auction house. Je kan al snel 2s per resource itempje krijgen dus dat tikt wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
ben nu een paar uurtjes bezig deze week en zit op lvl 18 met mijn conquerer op Crom (als MMORPG newb).
wat me opvalt is dat ik al een paar keer flink klem ben komen te zitten in het decor. dan ben ik, met mijn motoriek van een banaan, weer eens ergens in gelazerd, bv letterlijk tussen de wal en het schip en kan ik niet meer voor of achteruit. enige manier is dan om opnieuw op te starten en te hopen dat ik net een eindje verderop spwan.
meer mensen hier last van of is dit wel normaal in zo'n game?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet normaal, ik blijf ook regelmatig achter zandkorrels haken of gras. Als je autorun gebruikt dan sta je opeens op de meeste rare plekken stil.
Als je vast zit kan je altijd /stuck proberen om eruit te komen, of je path of asura als die niet op een cooldown zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:47:
[...]

Instances voor bosses, je doet 'm gewoon zo vaak totdat je hebt wat je wilt, in FFxi en Rfo heb je maar op tijd te zijn bij de mogelijke spawn en dan die spawn ook nog te claimen en dan tijdens de fight is het nog hopen dat het item dropt. En spawntimes niet als in een kwartiertje maar meer als in 12-24 uur.
Er zijn geen instances voor bosses in AoC.
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:00:

Nee, maar ik heb wat leather verkocht op de auction house. Je kan al snel 2s per resource itempje krijgen dus dat tikt wel aan.
per stack? of per stuk?

[ Voor 26% gewijzigd door kaluro2 op 16-06-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

edit: bleh double post.. 't is weer eens maandagochtend hoor. |:(

[ Voor 88% gewijzigd door kaluro2 op 16-06-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

krakbracket schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:52:
ben nu een paar uurtjes bezig deze week en zit op lvl 18 met mijn conquerer op Crom (als MMORPG newb).
wat me opvalt is dat ik al een paar keer flink klem ben komen te zitten in het decor. dan ben ik, met mijn motoriek van een banaan, weer eens ergens in gelazerd, bv letterlijk tussen de wal en het schip en kan ik niet meer voor of achteruit. enige manier is dan om opnieuw op te starten en te hopen dat ik net een eindje verderop spwan.
meer mensen hier last van of is dit wel normaal in zo'n game?
Probeer eerst het commando /stuck
Dan doe je een pasje opzij ongeacht waar je staat. Of je gebruikt Path of Azura als die niet op cooldown zit.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:16:

Het ligt wel aan de foliage settings. Ze hebben iets kapot gemaakt. Als je geheel tegenstrijdig 'remove foliage around character' AANZET, dan zie je de blaadjes enzo weer.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jep 't is weer maandagochtend, weer iemand die dubbelpost ;)
FunkyTrip schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:22:
[...]

Probeer eerst het commando /stuck
Dan doe je een pasje opzij ongeacht waar je staat. Of je gebruikt Path of Azura als die niet op cooldown zit.
Is het niet zo dat je een aantal meter "terugloopt" van waar je vandaan kwam, dus zeg maar het pad achteruitloopt dat je daarvoor, vooruit hebt gelopen?

[ Voor 78% gewijzigd door kaluro2 op 16-06-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de mensen die niet kunnen wachten:
http://aoc.curse.com/articles/details/10762/
Release notes van de testserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Player Characters

Archetype

* New buff counters were added to a number of mage and soldier effects.
* All gathering feats should now have the correct proficiency suffix in their name (e.g. 'You need Woodcutting Novice to perform this action' messages).
* The Goad ability can be trained and used on a NPC that does not have aggro on you. You must be in combat to use this ability.
* The buffs from rogue general feats Concealment, Distraction and Mountaineer will now be removed from characters when they untrain feats.
* You can no longer enter spellweaving when climbing or swimming. If you are hiding or crouching and enter spellweaving, you will leave that state immediately.

Assassin

* Flesh Rot now applies a separate debuff for each player
* Lotus Weapons now applies a separate debuff for each player.

Bear Shaman

* Wreck Armor I+II+III combos now have improved visuals and sound.

Conqueror

* You may now use Incite the Ranks if Fire Weave is running.

Dark Templar

* Soul Barrier's cast time has been reduced from 3 seconds to 1 second.
* Changed the Cooldown of Unhallowed Blight III to 20s.
* Changed the Unholy Debuff to be 5% on all combos and changed the duration of the debuff to last for 25s.
* Reduced the Mana cost of the following spells by 50%:
o Aura of Dread Fury (Ranks 1 - 4)
o Aura of Infusion (Ranks 1 - 5)
o Covenant of Pestilence (Ranks 1 - 4)
o Covenant of War (Ranks 1 - 3)
o Covenant of Death
o Covenant of Invulnerability (Ranks 1 - 3)
o Covenant of Vengeance
o Drain Life (Ranks 1 - 5)

Demonologist

* Waves of Flame now inflicts more damage each tick.
* The animation for the Demonologist-spell Unholy Hate has been slowed down a bit.
* Resolved an minor issue with Demonologist spellweaving not affecting stamina potion effects.

Herald of Xotli

* Resolved a issue with "Blood Pit" so it will always spawn if you successfully kill a minion with the "I Eat Your Heat" combo.

Necromancer

* Vile Insight now gives the intended Unholy Specialization as reflected in the description.
* Plagued Heart Curse will now correctly increase in damage with more feats trained.
* Parasitic Soul Swarm now inflicts more damage each tick.
* Pestilential Blast now has an additional skull visual.

Priest of Mitra

* Resolved a problem with the priest of mitra spellweaving ability.
* Repulse has had its base damage lowered slightly and contribution from bonus magic damage increased.
* Cleansing Fire now has a slightly lower manacost and now scales correctly across all levels.
* The damage bonus applied to Repulse, Cleansing Fire, and Lance of Mitra from Force of Will has been lowered to the correct amount.
* The damage bonus from Improved Repulse has been significantly increased

Ranger

* The buffs from ranger stances Shattering Stance, Piercing Stance, Fire Stance and Sniper Stance will now be removed from characters when they untrain feats.

Tempest of Set

* Brutal Lightning Strike should no correctly increase the critical strike chance of Lightning Strike.

Mounts

* You can no longer be knocked off the horse from the front.
* You can be knocked off from the side: more likely by monsters higher level then you and less likely by monsters lower then you. The chance almost drops to 0 if they are grey to you.
* Full chance to be knocked off from behind by monsters of higher or equal level than you. Monsters that are grey to you still cannot cause a dismount even from the back
* Fixed a problem where advanced mount abilities were being given out by the basic training. Mammoth and Rhino owners - Please use /claim again. This will train the attack abilities associated with these two mount types.

Quests

* Dealing with Dila: Dila should now attack.
* Hunting the Spider: Quest can now be completed.
* The Lost Scouts: Waypoint to Diarmad was fixed.
* Oasis of Zaara: Waypoints for quest were fixed.
* Flowers of the Snow: The flowers way markers were adjusted.
* Paetus and the Nemedian Crown: Waypoint for Armsman's Tavern was fixed.
* Rahim & Lord Camillus: had it's journal text modified to point to the correct location.
* Death to the Undead: Indicators for minimap were displaying to small. This has been resolved.
* The Mark of Acheron: Players will now be able to experience the destiny event in the Field of Chiefs.
* The Mark of Acheron: The Mark of Acheron is permanently removed when performing the Medallion Ritual now.
* Soul Chamber: If you die in the soul chamber you now lose the tablet in your quest inventory.
* Added item rewards for the quests "The Honoured Dead I", "The Honoured Dead II", "The Honoured Dead III" and "The Honoured Dead IV".
* Destiny Quest: The quest rewards 'King Conan's Tribute' & 'King Conan's Esteem' can no longer be traded.
* The Lost Bottles: Wine bottles will now have a blue flame indicating you can interact with them.
* Tradeskill Quests: You can now delete all tradeskill quests but not tradeskill progression quests.
* Tradeskill Quests: Resolved various level requirement issues with the quests.
* Securing the Caravan Route": Added the correct waypoint for returning to Gua
* In the quest "A Curious Encounter" in Field of the Dead Quest, Radi will no longer give the player an amulet.
* “The Wolves at our Throats”: Moved the waypoint for the location of the Wolverines, for the quest .
* Vistrix now drops his tooth for the quest "Master of the Silver Peacock." The player will need to DELETE their quest, and return to Kalanthes to get the quest again in order for the tooth to drop.

Items

* Hood of Jagged Barbs has been revamped.
* Added new purple rare drops to world loot.
* Conqueror Spear should now look the right size.
* Cimmerian Hide Light Wrist item should no longer clip with arms
* Khopshef Province: Treasures are now located throughout the province.
* Average, Fair, Fine and Superior Meat will no longer end up in the quest inventory.
* Crafting Item: Renamed item "Bloodsilver-studded Boots" to "Bloodsilver-mail Boots"
* Hek'lar's Accursed Dagger will now appear with the correct icon in the player's inventory.
* Fixed an issue with 'Darfari Armbands', they should be visible on female characters and have stats now.
* Reinforced Iron Warhammer no longer goes into the quest inventory.
* Prices of vendor bought food items have been adjusted.
* Vendor bought tradeskill components have updated visuals.
* The stack-size of building materials has been raised to 1000.

NPC

* Ice Cave: Ice worms should now attack correctly.
* The Acheronian Warlord will drop bossloot armor again.
* The trader in Lacheish Plains has been removed as intended.
* Toirdealbach should now be a more fun and playable encounter.
* The Catacombes: Necromancer Undead Warlord should now attack correctly.
* Purple Lotus Swamp: Weaponsmith Ethi woke up with his height a bit smaller than what it was yesterday.
* Villa Lentulus: Gurges the Nimble should react normally to players.
* Yakhmar's Cave: Yakhmar should no longer get stuck if it cannot reach its target.
* Kyllikki's Crypt: Kyllikki should reset properly when nobody is in her hate list.
* Khopshef Province: Freed Rogue Slave should now use his weapons correctly.
* Border Ranges: Greven, Histacus, the Nemedian Adventurer & General Zarathus will all drop Nemedian community loot again.

Playfields

* Purple Lotus Swamp: Ladders should now work correctly.
* Tarantia Noble: Armsman Tavern - Players should now be able to teleport into the arena by clicking on the door.

Tradeskills

* Obsidian has been renamed to Feldspar.
* Weaver quest line: Changed reference to Steelsilk to Gossamer Silk
* Orichalcum has been renamed to Duskmetal.
* Tigereye Gems will now end up in the resource inventory.
* Skinning Trainer will now tell you were to get skins.
* Resource nodes can now always be harvested while their health is at 10%.
* All crafted Cloth; armbands, wrists, boots and belts can now be worn.
* Increased dps on 'Swiftsilver Flat Bow'.
* Skymetal Battle Crossbow, Moonsteel Katar and Moonsteel Ratchet Crossbow have all received one free gemslot.
* The Weaponsmith Trainer now gives the cooldown warning for the tradeskill quest progression when the cooldown is in effect.
* The dialogues of the Resource Gatherer Trainers and Crafter Trainers now check if the player has the appropriate feats set on them, in addition to quests. If the player has the quest to gather resources or craft, but has lost the feat that enables him to do so, the feat is now retrained (to the correct tier).
* All crafted cloaks now support the equipping of gems.

GUI

* All Assassin abilities which stack multiple times now have a stack count in the buff GUI.
* All Bear Shaman, Priest of Mitra, and Tempest of Set abilities which stack multiple times now have a stack count in the buff GUI.
* The targeting arrow should now be positioned correctly when targeting a horse, a gorilla or a mutilator
* We have implemented a control to the options menu for how often background music plays. Tweak this if you wish to change how often you hear background music.

General

* You should no longer do the loot animation while swimming.
* Fixed a problem where certain high level monsters wouldn't spawn.
* Now all spells can be cast with dagger and staff without problems.
* When you train Basic or Advanced Riding, you will no longer be teleported
* Fixed an alignment issue with quest indicators over quest NPC's heads.
* Locking to raid instances have been fixed. All players participating in a raid will now be locked to the same instance instead of entering a new one after death..
* Fixed problem that would cause the resource manager to download the same resource again and again.
* Bonus spell damage now increases both minimum and maximum damage, instead of just maximum (average damage will remain unchanged).
* Stat bonuses from items (strength, wisdom, dexterity and constitution) will now affect your character properly (Note that strength now directly affects your DPS, not your attack rating).
patch notes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wow, dat zijn een hoop fixes. Gaat de goeie kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Indeed, vooral de laatste fix ben ik zeer over te spreken:

* Stat bonuses from items (strength, wisdom, dexterity and constitution) will now affect your character properly (Note that strength now directly affects your DPS, not your attack rating).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Conqueror Spear should now look the right size

Leuke typo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:39:
Conqueror Spear should now look the right size

Leuke typo :P
Hebben ze het dan niet over die throwing weaps? die zagen er pre-patch reusachtig uit o_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
kaluro2 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:50:
[...]
Hebben ze het dan niet over die throwing weaps? die zagen er pre-patch reusachtig uit o_o
Zo kreeg ik gister een blauwe throwing speer van een quest. Ik denk ff proberen, maar die zijn inderdaad enorm zeker in vergelijking met de melee speren die nu in de droger hebben gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

kaluro2 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:37:
Indeed, vooral de laatste fix ben ik zeer over te spreken:

omg, eindelijk... ik heb iets van 30-40 str op me eq en eindelijk wordt het bruikbaar :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:50:
Zou ook best goed kunnen ja, alleen die tandenstokers mogen ook wel wat aandacht krijgen.

@4th, ze hadden eerder uitgerekent dat 4,4str ongeveer 2dps is, reken maar uit ;)

Zelf speel ik al niet meer, volg nog beetje de patches of er uberhaubt wat interessants komt.
Voor leuk prijsje het spel doorverkocht (toch nog weekje gratis :P), wel beetje jammer want had leuke guild gevonden. Ach ja, volgende MMO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ze neit de questen fixen waar ik last van heb, wounded child en iets van 3 questen in pyramid of the ancients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Hoe kom je btw in godesnaam in The Maze, heb gister 30 min lopen rondracen in Wild Lands maar kon t niet bepaald echt vinden, terwijl het wel op de map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Japser schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:45:
Hoe kom je btw in godesnaam in The Maze, heb gister 30 min lopen rondracen in Wild Lands maar kon t niet bepaald echt vinden, terwijl het wel op de map staat.
Tja het is een Maze heh? :+
Als je bij Doria (ofzo) bent, die chick die die quests geeft om beren te slachten gewoon doorlopen. Je ziet op de map ook een ! dat is een vrouwtje die ook nog een quest geeft voor The Maze. Dan ben je er al

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Japser schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:45:
Links van Sanctum of the Souls naar boven lopen en door blijven lopen. Je merkt vanzelf wanneer je in de goeie richting zit met een hoop spinnen en spinnenwebben overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soort van exploit:
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=87158

Principe: Je begint je combo tot de laatste 'hit', doe charge en direct erna de laatste hit van je combo. Doordat momentum de base dmg enorm boost, maar je dus je combo doet voordat 'charge raakt', krijgt je combo dus die dmg boost. Resultaat zie je terug in youtube fimpje :)

Schijnt ook zonder momentum te werken, dus ook voor de andere soldier classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My god, dit topic gaat dus echt wel geen meter vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

SinergyX schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:26:Principe: Je begint je combo tot de laatste 'hit', doe charge en direct erna de laatste hit van je combo. Doordat momentum de base dmg enorm boost, maar je dus je combo doet voordat 'charge raakt', krijgt je combo dus die dmg boost. Resultaat zie je terug in youtube fimpje :)Schijnt ook zonder momentum te werken, dus ook voor de andere soldier classes.
Klopt, ik doe dit regelmatig met me Bearshaman en een maat van me met ze HoX. Wel ff oefenen, is nogal strakke timing.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:55:
Ik heb al een week niet gespeeld... komt vooral door EK :P

Ik las wat nieuwe release notes, ziet er veel belovend uit!
Bijv. de pk penalty :D
Begint steeds meer op Lineage te lijken haha

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HoX heeft ook de 'charge' skill? Dacht dat alleen combo-users dat kregen.
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:55:
Tja, enigzins.. er is weinig nieuws te vertellen. Er is niet 1 class topic op US of EU forums te vinden waar minimaal 5 van de eerste 10 topics gaat over problemen met bepaalde class. Van nietwerkende/halfwerkende skills tot reacties op de recent patches. Daarbuiten dan nog natuurlijk 100den topics over de onbalans in PvP :') Mischien, over een jaar ofzo is het wel uitgegroeid tot formaat WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Heb het afgelopen weekend nog eens geprobeerd, maar het trekt me gewoon niet meer.

Waar ik de eerste dagen van de Early Access nog een WoW-gevoel had (dus zoals in 2005 toen WoW net uit was, heel veel willen spelen), is dat inmiddels compleet verdwenen.

- Het combat-systeem vind ik echt helemaal niks, die combo’s zijn een leuk idee, maar zijn in praktijk vooral vervelend.
- De minimap (dat je alle quest locaties e.d. ziet) was een briljant idee leek me, maar in de praktijk zorgde het ervoor dat ik 0,0 quests las, en gewoon de map volgde op weg naar alle locaties
- Het verschil in performance tussen verschillende zones is echt veel te groot, waar ik de eerste 20 levels dik boven de 60 FPS haal, zijn er daarna zones waar ik blij mag zijn met 20 FPS.

Verder ben ik denk ik ook gewoon MMO-moe, neem dan ook een MMO-pauze tot aan de volgende ‘grote’ game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:07:
HoX heeft ook de 'charge' skill? Dacht dat alleen combo-users dat kregen.

[...]

Tja, enigzins.. er is weinig nieuws te vertellen. Er is niet 1 class topic op US of EU forums te vinden waar minimaal 5 van de eerste 10 topics gaat over problemen met bepaalde class. Van nietwerkende/halfwerkende skills tot reacties op de recent patches. Daarbuiten dan nog natuurlijk 100den topics over de onbalans in PvP :') Mischien, over een jaar ofzo is het wel uitgegroeid tot formaat WoW :)
WoW was ook niet vanaf 1 dag zo groot maar AoC zal hoe leuk ik het ook vind nooit zo succesvol zijn als WoW wat ik niet erg vindt want WoW zit vol met kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:07:
Zucht.. Word een beetje moe van je, voor iemand die AoC zat is ben je nog wel behoorlijk bezig met AoC. Iedereen probeert de huidige systemen te begrijpen, en dat merk je heel erg in de forums. Naast het geklaag natuurlijk dat er bepaalde dingen niet werken, want ja zeker die zijn er, zijn er ook veel topics over opheldering, functies.
Waar de één zegt dat class X nutteloos is, zegt de ander dat het een kwestie is van leren te spelen met je class. Iedereen is nog dingen aan het uitvogelen..

En wat betreft de onbalans topics, ja, dat is een gegeven. Iemand op de AoC fora had een prachtig onderschrift: "Een MMO is pas gebalanceerd wanneer er evenveel gezeur is om balans in elke klasse". Met andere woorden: Het gevoel dat een klass ongebalanceerd is hoort er nu eenmaal bij.

Dat gezegd, moet er echt wel wat getweaked worden aan de huidige balances. Tuurlijk! Maar dit is een nonstop proces, dit zal voor altijd blijven doorgaan.. Final Fantasy XI, speelde het 2 jaar, en was al jaren uit voordat ik het begon te spelen, daarin waren ook balance issues.
Balance issues luisteren VEEL te nauw, en is soms te erg een individuele ervaring. Dat krijg je gewoon nooit helemaal recht, zelfs niet na jaren.

Mag ik een gokje wagen SinergyX.. over jou (nee, serieus bedoelt, ik analyseer graag mensen, sue me :P)
Volgens mij heh, SinergyX, ben jij niet eens zozeer moe geworden van het spelen van AoC, maar eerder van alles wat je leest, dus indirect eerder van de ervaringen van anderen, dan van enkel en alleen die van jezelf.
Vertel me gerust als ik fout zit.. eniwee..

Topic is stil?
Ja dat is het ook wel.. Iedereen leert het spel nog kennen, en niemand weet alles al, ik wijt het daar aan voornamelijk. Want je merkt dat de discussies die uitbreken, zowel hier, als op de AoC forums, dat ze meestal gaan over toekomstig gebeurtenissen van AoC. Er is voor mij gewoon nog een gevoel van chaos op de forums. En een gevoel van chaos is er alleen maar, als je niet weet hoe het met alles staat, en of dat te wijten is aan onkunde van FC, of simpelweg de nieuwegheid, dat zal de tijd ons wel leren.

Het is nieuw en als ik voor mezelf praat, ik deel t liefst alles met de mensen waarmee ik ook speel :).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 18:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ondertussen een 80 Guardian en ik vind het spel echt fantastisch, ondanks de vele bugs.

Weet iemand hoe het zit met de prepaid cards voor AoC? Het gratis maandje is bijna om, ik heb 4 juni een kaartje besteld bij bol.com maar heb het nog niet binnen.

Heeft iemand z'n prepaid kaart al binnen? Denk niet dat ze in de winkel te koop zijn met de populariteit van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
En ik kap er ook mee, het spel kan me niet echt meer boeien en het eindeloos lopen zonder enige vorm van vervoer (taxi's, mount, ...) begint verschrikkelijk saai te worden.
Ben nu lvl 26 ofzoiets (Barbarian).
Als iemand interesse mocht hebben, laat je maar iets weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 18:20
UlyssesNL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:16:
[...]

WoW was ook niet vanaf 1 dag zo groot maar AoC zal hoe leuk ik het ook vind nooit zo succesvol zijn als WoW wat ik niet erg vindt want WoW zit vol met kids.
//offtopic en vat dit op als een geintje;
Aan je interpunctie te zien zit je ook nog op de basisschool. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:10:

- De minimap (dat je alle quest locaties e.d. ziet) was een briljant idee leek me, maar in de praktijk zorgde het ervoor dat ik 0,0 quests las, en gewoon de map volgde op weg naar alle locaties
Tja, aan de ene kant heb je gelijk, maar meestal bestaan de quest (ook bij WoW) uit dood dit en breng dat. Bij WoW zat ik altijd maar weer op Allakhazam te kijken waar ik nu weer naartoe moest. Werd er alleen maar geïriteerd van. Daarnaast is het een keuze of je het verhaal volgt :) . Je hebt tenminste een echt dialoog in plaats van een verhaaltje wat je alleen kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:02:
[...]

Tja, aan de ene kant heb je gelijk, maar meestal bestaan de quest (ook bij WoW) uit dood dit en breng dat. Bij WoW zat ik altijd maar weer op Allakhazam te kijken waar ik nu weer naartoe moest. Werd er alleen maar geïriteerd van. Daarnaast is het een keuze of je het verhaal volgt :) . Je hebt tenminste een echt dialoog in plaats van een verhaaltje wat je alleen kan lezen.
Dat je de minimap hebt om te zien waar je heen moet vind ik heerlijk! En staat voor mij compleet los van hoeveel ik mee wil krijgen van het spel. Ik ben oprecht geinteresseerd in de quests, en vind ze ook erg leuk om te doen dus volg ik ze graag..

Ik moet er ook bij zeggen dat ik deze MMO nu voor t eerst zo relaxed benader ipv zo gefocussed te zijn op level-en, gear, etc etc. Ik let nu gewoon op content, veel meer als in FFXI bijvoorbeeld.WoW heb ik nooit gedaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Ben het wel eens met de persoon boven mij, vooral dat je er een stuk relaxter instaat. Geen druk van je guild om te gearen, gewoon lekker rondlopen , genieten van de omgeving en muziek en wat monsters doodmeppen en sterker worden. En natuurlijk de onoplettende n00b afmaken :)

Nog mensen in de guild The Shattered Blade btw op Soulstorm? :) Ben vanavond gejoined :)

[ Voor 14% gewijzigd door Japser op 16-06-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:16:
Volgens mij heh, SinergyX, ben jij niet eens zozeer moe geworden van het spelen van AoC, maar eerder van alles wat je leest, dus indirect eerder van de ervaringen van anderen, dan van enkel en alleen die van jezelf.
Vertel me gerust als ik fout zit.. eniwee..
Helaas, integendeel zelfs ;)

Op moment van stoppen had ik:
45 guardian
37 ranger
29 barbarian
29 necromancer
26 PoM
21 Shaman

Op zich genoeg 'ervaring' gedaan het spel naar 'mijn maatstaven' te beoordelen en zo de patches langs te gaan. Over bepaalde dingen had ik onvrede, op het forum was daar genoeg over te vinden. Heb zo'n beetje elke map, dungeon en instance gedaan die er tot 45 te vinden was (zelfs die 40-80 scaling versie) maar wel braaf alle quests gelezen. (zitten leuke tussen, zeker als je geheugen goed werkt :P).

Ik heb flink wat MMO's vanaf release meegemaakt, dus ook de 'veranderingen'. Maar ik kan hier gewoon niet begrijpen dat ze hak-op-de-tak veranderingen maken en nog steeds kampen met 'baanbrekende' issues. Natuurlijk is het nog niet af, natuurlijk was WoW 10x erger tijdens release.. Ik kan er ook rustig een serie opnoemen die vanaf release wel compleet werkend waren en een 'goed geheel' vormde. Maar bij de meeste MMO's waren dit F2P, waar je zulke fouten 'for granted' neem, wat het kost je per saldo alleen wat vrije tijd. Verschil is dat hier ik een goeie 40 euro voor heb neergelegen, en voor mij persoonlijk een waste of money is geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Pap3rclip schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:46:
En ik kap er ook mee, het spel kan me niet echt meer boeien en het eindeloos lopen zonder enige vorm van vervoer (taxi's, mount, ...) begint verschrikkelijk saai te worden.
op level 26 hoef je niet eindeloos te lopen? :S alle stadjes voor jouw level grenzen gelijk aan de main towns. Dat de level 60+ een heel eind moeten lopen naar hun eindbestemming ok, maar jij op level 26? vind het een beetje vreemd

Genoeg vorm van vervoer ook, je praat bv. in old tarantia tegen een npc en voila je staat in een stadje in wildlands <-- als dat geen vervoer is, wat is dat dan?

En geen mounts? Wordt eens ff level 40 jij, in WoW kon je ook geen mount hebben tot level 40.

Je kan gewoon van
Old tarantia -> wildlands
Old tarantia -> Stygia -> khepshof (sp?) province
Old tarantia -> Cymmeria -> conal's valley (sp?)

En daar kan je komen zonder ook maar te hoeven lopen, het is gewoon een kwestie van praat tegen X en Y.

En naarmate je graveyards vind kan je daar respawnen als je doodgaat, hoppa vervoer. Niet het meest gewenst, maar het is vervoer.
SinergyX schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:09:
[...]

Helaas, integendeel zelfs ;)

Op moment van stoppen had ik:
45 guardian
37 ranger
29 barbarian
29 necromancer
26 PoM
21 Shaman

Op zich genoeg 'ervaring' gedaan het spel naar 'mijn maatstaven' te beoordelen en zo de patches langs te gaan. Over bepaalde dingen had ik onvrede, op het forum was daar genoeg over te vinden. Heb zo'n beetje elke map, dungeon en instance gedaan die er tot 45 te vinden was (zelfs die 40-80 scaling versie) maar wel braaf alle quests gelezen. (zitten leuke tussen, zeker als je geheugen goed werkt :P).

Ik heb flink wat MMO's vanaf release meegemaakt, dus ook de 'veranderingen'. Maar ik kan hier gewoon niet begrijpen dat ze hak-op-de-tak veranderingen maken en nog steeds kampen met 'baanbrekende' issues. Natuurlijk is het nog niet af, natuurlijk was WoW 10x erger tijdens release.. Ik kan er ook rustig een serie opnoemen die vanaf release wel compleet werkend waren en een 'goed geheel' vormde. Maar bij de meeste MMO's waren dit F2P, waar je zulke fouten 'for granted' neem, wat het kost je per saldo alleen wat vrije tijd. Verschil is dat hier ik een goeie 40 euro voor heb neergelegen, en voor mij persoonlijk een waste of money is geworden.
En hoeveel PvP points heb je?

Ik heb over 800 pvp kills. en nee ik heb niet zitten ganken. Ik heb mensen van mijn level (26+) aangevallen(mijn barbarian staat op hold, lvl 33, is female) maar ok melee classes van level 30-40+.
Priests of elke andere vorm van casters ben ik niet aan begonnen omdat naarmate je level hoger wordt, je minder damage krijgt van enemies. dus die cloth users waren wel verdacht sterk, m'n attacks deden halve damage ofzo. en waar strafen en attacks evaden helpt bij melee, hebben casters autoface/autocast.

Maar anyway, er is meer dan alleen PvE in de game SinergyX, en wat jij op hebt genoemd was 100% PvE.

[ Voor 60% gewijzigd door kaluro2 op 17-06-2008 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:02:[...]
Je hebt tenminste een echt dialoog in plaats van een verhaaltje wat je alleen kan lezen.
Je denkt dat je een echte dialoog hebt. Het is gewoon een verhaaltje maar dan met een pauze knop. Ik druk gewoon net zo lang op 1 tot ik uit de dialoog ben. Lees niks en gaat lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Pap3rclip schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:46:
Ja, erg zeg, teleports. en met lvl 40 krijg je mounts.
zo kan ik me ook een populair spel herinneren waar je ook pas op lvl 40 een mount kan krijgen, maar waar je ipv teleports soms 5-10 min op een vogel of vleesmuis zit om in een ander stadje te komen.
SinergyX schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:09:
[...]Ik heb flink wat MMO's vanaf release meegemaakt, dus ook de 'veranderingen'. Maar ik kan hier gewoon niet begrijpen dat ze hak-op-de-tak veranderingen maken en nog steeds kampen met 'baanbrekende' issues. Natuurlijk is het nog niet af, natuurlijk was WoW 10x erger tijdens release.. Ik kan er ook rustig een serie opnoemen die vanaf release wel compleet werkend waren en een 'goed geheel' vormde. Maar bij de meeste MMO's waren dit F2P, waar je zulke fouten 'for granted' neem, wat het kost je per saldo alleen wat vrije tijd. Verschil is dat hier ik een goeie 40 euro voor heb neergelegen, en voor mij persoonlijk een waste of money is geworden.
Is jou vrije tijd zo waardeloos dan dat je die 40 euro een groter probleem vind?
minimumloon is 8 euro nogwat (voor een volwassenen dan) dus dat is een middagje werken.
Als je dan kijkt naar de tijd die je tot nu toe hebt gespeeld, had je veel meer kunnen verdienen door dan te werken :P
wat betreft value for money vind ik MMO's zoiso hun geld wel waard. hoeveel games (lees: EA games) heb je niet gespeeld die na 1 zaterdag niet meer leuk, of uitgespeeld waren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:37:
En hoeveel PvP points heb je?

Ik heb over 800 pvp kills. en nee ik heb niet zitten ganken. Ik heb mensen van mijn level (26+) aangevallen(mijn barbarian staat op hold, lvl 33, is female) maar ok melee classes van level 30-40+.
Priests of elke andere vorm van casters ben ik niet aan begonnen omdat naarmate je level hoger wordt, je minder damage krijgt van enemies. dus die cloth users waren wel verdacht sterk, m'n attacks deden halve damage ofzo. en waar strafen en attacks evaden helpt bij melee, hebben casters autoface/autocast.

Maar anyway, er is meer dan alleen PvE in de game SinergyX, en wat jij op hebt genoemd was 100% PvE.
hehe, pvp is echt leuk in dit spel. in het begin ff irritant met hoge lvl spelers die je ganken als je net 3 mobs agro'd.
maar ik speel nu een ToS. en group pvp is echt brilliant. Ik heb dan wel autotarget voor mn attack. maar niet voor mn heals... dus ik ren en spring me rot om mn party te healen. tussendoor misschien nog net ff tijd om snel was AoE's op te gooien.
ook grappig wanneer mensen denken je group te ganken als je met een lastige boss bezig bent. en je healed voor meer als hun + de boss damage doen. vervolgens tussendoor een crit lightning op ze af gooien O+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:37:
Heel simpel antwoord: Er zijn niet voor niets PvE servers :)

Maargoed, het topic gaat WOW-symtonen te krijgen dus ik laat het hier wel bij :)
RocketKoen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:51:
Is jou vrije tijd zo waardeloos dan dat je die 40 euro een groter probleem vind?
minimumloon is 8 euro nogwat (voor een volwassenen dan) dus dat is een middagje werken.
Als je dan kijkt naar de tijd die je tot nu toe hebt gespeeld, had je veel meer kunnen verdienen door dan te werken :P
Dat absoluut niet, heb al eerder het voorbeeld gegeven:
Vergelijk het met het gaan naar die bios en kijkend naar een (voor jou) slechte film. Je kijkt hem netjes af, maar het zal nooit die 10-15euro waard zijn geweest.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:15:
[...]

Maargoed, het topic gaat WOW-symtonen te krijgen dus ik laat het hier wel bij :)

[...]

Dat absoluut niet, heb al eerder het voorbeeld gegeven:
Vergelijk het met het gaan naar die bios en kijkend naar een (voor jou) slechte film. Je kijkt hem netjes af, maar het zal nooit die 10-15euro waard zijn geweest.
Ik snap wat je bedoelt, maar om nou alles maar uit te drukken in geld en dan vervolgens de waarde daarvan te vergelijken met je verwachtingen gaat mij wat ver. There is just one solution to your problem: make more money! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:15:
[...]

Dus je veegt gewoonweg even 60% van de game(play) van tafel door 100% PvE feedback(+het nodige negatieve commentaar) te geven en te zwjigen over PvP?

Ga eens op een PvP server spelen als je echt zo bored bent, ik beloof je dat het heel wat levendiger is als PvE.

Verbaast me niks dat je zo snel bored bent geworden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RocketKoen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 08:51:
Ja, erg zeg, teleports. en met lvl 40 krijg je mounts.
Die tot voor kort trager waren dan gewoon zelf lopen, helemaal de Rhino's en Mammoths. De 3 gold die je nodig hebt voor een paard ga je niet op level 40 hebben.
kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:39:
Ga eens op een PvP server spelen als je echt zo bored bent, ik beloof je dat het heel wat levendiger is als PvE.
Alsof er zoveel meer PvP is op een PvP server? Ik wordt echt nooit aangevallen.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 17-06-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:49:
[...]
Wel als je Kaluro heet en zelf ook iedereen aanvalt die je tegenkomt.

@ Kaluro : De hardcore pvp instelling van Kaluro is inmiddels wel duidelijk hoor. Ga hier alleen niet proberen anderen te overtuigen dat PvP zo geweldig is. Dat is namelijk niet voor iedereen zo en daarom zijn er dus ook PvE servers.

Als iemand verveeld is met het spel dan is dat zo, ga dan niet lopen zeveren dat PvP zo geweldig is want die keuze voor een PvE server is meestal een weloverwogen beslissing geweest. Eentje die niet verantwoord hoeft te worden tegenover wie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hydra schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:49:

Gelukkig heeft niet iedereen zo een mentaliteit als jou van "ik wordt nooit aangevallen".

Zelf het initiatief nemen, zelf eens wat gaan pvp'en, wat mensen uitdagen.
Mensen irriteren ( Met ranged op hun mount schieten, zodat ze eraf vallen en dan vlug wegperen :p)
Met een eigen party andere parties aanvallen als die je quest area bezetten.

En vooral, de guild vs guild wars, als 1 guild de andere guild niet mag, dan zit je constant in een non stop war, wat in de conan fictie ook gebeurde, guild A mag guild B niet, hoppa.. in gevecht.

Altijd luek om met guild A in gevecht te zitten, en dan hun guildmembers genadeloos afslachten, en soms zelf gemolt worden ( ja het mes snijdt aan 2 kanten).

Dit brengt vele malen meer diepgang in het spel dan PvE.
Ik zou zo meer voorbeelden kunnen noemen maar je snapt het wel dnek ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt heel erg van je class af heb ik gemerkt Hydra. Mijn ToS werd nooit gegankt, men weet dat ze die toch niet aan kunnen. Mijn HoX (lvl 51) wordt wel continu aangevallen, vooral door ToS en PoM. Vooral de Assassin, Ranger en Barbarian maakt de HoX namelijk snel korte metten mee.

Ik vind het wel heel jammer om te horen dat een Barb, die in principe een zelfde soort class is als de HoX, alleen dan niet magic damage deels, veel meer stuns/cc/knockbacks heeft dan een HoX. Ik weet niet of het allemaal feats zijn, maar zonder feats is de CC eveneens ver gezocht als HoX.

Ik heb me er daarom voorlopig maar bij neergelegd dat ik healers gewoon niet kan killen. Fire lance veroorzaakt niet eens een deukje in de health bar jammergenoeg. Ik zag iemand trouwens in dit topic praten over dat HoX's geen combo's hebben. Maar het is eigenlijk meer een melee class dan een mage class. Je cast wel wat spells, en de helft van de damage is magic (fire) based, maar om die damage te doen ben je altijd in melee range en gebruik je combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik wordt vrijwel door iedereen aangevallen door, laten we zeggen wat "occurances" in het verleden ;)
Naja des te leuker, ik kom dan ook vrijwel nooit aan levellen toe, maar I don't mind =] I live for PvP.

en ik val iig alle classes rond mijn level aan hoor, als het op 5+ meer levels hoger aankomt, dan vallen de ToS, Bear Shaman en PoM af.

Op 10+ levels vallen de Demo en Necro af.

De rest val ik zelfs op 20+ levels verschil nog wel aan =] wat strafen al niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Zijn hier trouwens ook nog mensen die op Wildsoul spelen? (heb het topic doorgespit, maar sorry als ik het gemist heb). Ben nu lvl 39 ToS en het is misschien wel gezellig om dan een guild te maken / joinen met een paar andere Nederlanders / GoT-ers.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:00:

2S per T1 of T2 resource?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multensor schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:25:
Zijn hier trouwens ook nog mensen die op Wildsoul spelen? (heb het topic doorgespit, maar sorry als ik het gemist heb). Ben nu lvl 39 ToS en het is misschien wel gezellig om dan een guild te maken / joinen met een paar andere Nederlanders / GoT-ers.
Speel momenteel op Bori en zit in Somnium we hebben alle T2 gebouwen gebouwd en zijn momenteel bezig aan het sparen voor T3.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.