Ben gisteravond 79 geworden en wil me op 80 gaan respeccen, wil voor me barb zowel pve als pvp als redelijk uitkomen maar heb totaal geen ervaring in pvp.
Dit is mijn plan, als hier wat pvp mensen op kunnen reageren wat beter wel of niet te pakken aub (wel 1 ding, blijf 2h en ga niet over op dual
).
Berserker:
Blood Rage 5
Atrocity 5
Great Weapons Master 5
Staggering Punch 3
Paralysis 1
Grisly Wounds 5
No Escape 1
Earth Shatter 1
Finishing Blow 3
Arcane Maraude 5
Fearsome Agillity 5
Rampage 5
Scatter Foes 3
Decapitation 5
Thirst for Blood 1
General:
Excellent Balance 5
Natural Protection 5
Toughness 5
Acrobat 3
Totaal gespendeerde punten: 71
verder weet ik niet precies wat te doen, paar punten over. misschien mountaineer en trickery ofzo (3 punten totaal)
verder, hoeveel andere punten in welke skills, totaal geen overzicht van atm
Dit is mijn plan, als hier wat pvp mensen op kunnen reageren wat beter wel of niet te pakken aub (wel 1 ding, blijf 2h en ga niet over op dual
Berserker:
Blood Rage 5
Atrocity 5
Great Weapons Master 5
Staggering Punch 3
Paralysis 1
Grisly Wounds 5
No Escape 1
Earth Shatter 1
Finishing Blow 3
Arcane Maraude 5
Fearsome Agillity 5
Rampage 5
Scatter Foes 3
Decapitation 5
Thirst for Blood 1
General:
Excellent Balance 5
Natural Protection 5
Toughness 5
Acrobat 3
Totaal gespendeerde punten: 71
verder weet ik niet precies wat te doen, paar punten over. misschien mountaineer en trickery ofzo (3 punten totaal)
verder, hoeveel andere punten in welke skills, totaal geen overzicht van atm
omg, hebben jullie alle muren gebouwd of meerendeel gebouwen? das een shitload aan resources alVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:46:
[...]
Speel momenteel op Bori en zit in Somnium we hebben alle T2 gebouwen gebouwd en zijn momenteel bezig aan het sparen voor T3.
[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 17-06-2008 11:08 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |