[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.452 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Ben gisteravond 79 geworden en wil me op 80 gaan respeccen, wil voor me barb zowel pve als pvp als redelijk uitkomen maar heb totaal geen ervaring in pvp.

Dit is mijn plan, als hier wat pvp mensen op kunnen reageren wat beter wel of niet te pakken aub (wel 1 ding, blijf 2h en ga niet over op dual ;) ).

Berserker:
Blood Rage 5
Atrocity 5
Great Weapons Master 5
Staggering Punch 3
Paralysis 1
Grisly Wounds 5
No Escape 1
Earth Shatter 1
Finishing Blow 3
Arcane Maraude 5
Fearsome Agillity 5
Rampage 5
Scatter Foes 3
Decapitation 5
Thirst for Blood 1

General:
Excellent Balance 5
Natural Protection 5
Toughness 5
Acrobat 3

Totaal gespendeerde punten: 71
verder weet ik niet precies wat te doen, paar punten over. misschien mountaineer en trickery ofzo (3 punten totaal)

verder, hoeveel andere punten in welke skills, totaal geen overzicht van atm
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:46:
[...]

Speel momenteel op Bori en zit in Somnium we hebben alle T2 gebouwen gebouwd en zijn momenteel bezig aan het sparen voor T3.
omg, hebben jullie alle muren gebouwd of meerendeel gebouwen? das een shitload aan resources al

[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 17-06-2008 11:08 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Zijn de resources btw alleen te vinden in die speciale area's daarvoor of ook in de 'normale' zones?

[ Voor 74% gewijzigd door Multensor op 17-06-2008 10:51 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook normale zones. Daar heb je zelfs misschien meer geluk met harvesten als je ze toevallig tegenkomt. Mensen die echt aan het tradeskillen zijn, gaan al die nodes in Potain o.a. af. Terwijl in de normale level zones de nodes vaak niet eens aangeraakt zijn omdat veel mensen bezig zijn met levellen ipv tradeskillen. Ik heb op lvl 51 ook nog steeds m'n tradeskill quests niet af. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:07:

Ik heb me er daarom voorlopig maar bij neergelegd dat ik healers gewoon niet kan killen. Fire lance veroorzaakt niet eens een deukje in de health bar jammergenoeg.
Je hebt toch een mana drain spell als Hox? Zelf gebruik ik die bijna nooit, alleen bij een boss die mana spells gebruikt.

Bij een PVP gevecht heb ik deze nog niet moeten gebruiken, want het zijn altijd blody rangers die mij in een trap zetten.
Ik heb dringend een ranged attack nodig.

Wat is eigenlijk een goede lvl 30-40 zone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:02:
ook normale zones. Daar heb je zelfs misschien meer geluk met harvesten als je ze toevallig tegenkomt. Mensen die echt aan het tradeskillen zijn, gaan al die nodes in Potain o.a. af. Terwijl in de normale level zones de nodes vaak niet eens aangeraakt zijn omdat veel mensen bezig zijn met levellen ipv tradeskillen. Ik heb op lvl 51 ook nog steeds m'n tradeskill quests niet af. :D
Hmm, op Battlescar is het meestal omgekeerd.
Normale lvl zones zijn allemaal kaalgeplukt wanneer ik aan de node toekom.
Er is mij blijkbaar steeds iemand voor.

In Potain loop ik meestal alleen en kan ik 100% nodes vinden, en dit dicht op elkaar.
Stradeskill lvl'n gaat dus snel ginder.
Maar in Potain komen er wel mobs op je af wanneer je teveel aan het gatheren bent, ik schrik mij telkens een bult als dit gebeurt.

Hier link met de mogelijkheid om alle nodes via markers op je minimap te zetten.
Let wel: download alleen de resources waarvan je de skills bezit, anders staat je minimap vol met makers en zie je moeilijk nog de quest markers

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Yay.. gebanned van het AoC forum, great..
A Message from the King !

You have been banned due to infractions.

Date the ban will be lifted: 14th December 2008, 10:28

[ Voor 65% gewijzigd door kaluro2 op 17-06-2008 12:44 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Laatst online: 11-09 14:42
Hoe krijg je dat voor elkaar? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[b]
Kroga schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:47:
Hoe krijg je dat voor elkaar? 8)7
Hier heb je de mail die ik gestuurd heb :)
I have been banned from the forum for posting a topic named

"Moderators and their humour"
It was an innocent thread in which we could share our experiences of the humour of the moderators, as in the jokes we found the moderators made etc.

I wanted to PM "Tahitoa" about it ( EU forums ) but in the middle of writing the PM I found that I got banned for that infraction, while it's not justified at all

It states not to question moderation EVER, but sharing jokes they made isnt a questioning of moderation, is it?
So I'm a bit surprised that I received this ban, and even more surprises that it lasts till DECEMBER!! the 14th of DECEMBER![/b]

Well heres the original PM I wanted to send tahitoa, if you could forward it to her that would be great:

Dear Tahita, I am NOT questioning moderation in that thread.

I am simply highlighting the humourus(sp?) posts the moderators made, and to share experiences about the jokes made by moderators.

This has got NOTHING to do with the level of moderation, or the accuracy of moderation whatsoever.

This infraction is not justified and I would like to see it removed, thank you very much.

If I ask about the experiences of the sense of humour of the bush administration, am I questioning his administration and leadership skills? I don't think so.

This is getting me quite irritated.
I am a nice and fun guy who loves to post on this forum and help people out and post a joke every now and then or active topic, and when these topics get killed for no reason whatsoever, I get agitated.

Ok I see I just received a ban from the forum, and I am wondering why? I did not break any rules except for the Rickroll thread I posted.

That rickroll was just to make the oh so dead off-topic a little bit more lively.

I do not deserve a ban, this is not justified at all.

Dear kaluro,

You have received an infraction at Age of Conan Europe Forums.

Reason: Questioning Moderation
-------
Hello

Moderation is not ever a topic for open forum. If you have any questions or feedback on moderation it should be addressed to the community manager or the specific moderator via private message.

* Do not post threads questioning moderation. Such threads will be removed
* If a topic is closed or removed do not, under any circumstances, re-post the same topic or material. If you have any questions as to why a thread was closed or removed please contact the moderator via private message.

Regards
-------

This infraction is worth 3 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Ja, erg zeg, teleports. en met lvl 40 krijg je mounts.
zo kan ik me ook een populair spel herinneren waar je ook pas op lvl 40 een mount kan krijgen, maar waar je ipv teleports soms 5-10 min op een vogel of vleesmuis zit om in een ander stadje te komen.
Je bedoeld een spel waar de gemiddelde speler op level 40 genoeg gold had om zn mount aan te schaffen, en waar je via flightpoints sneller de wereld door kon komen? (sneller dan in aoc)
Die teleports waar je het over hebt betreft gewoon het verkapte zonen tussen de instances (weg mmo gevoel) en je zult nog flinke afstanden moeten lopen, aangezien er verder geen teleports zijn.
Het ressurection gebeuren vind ik idd een vinding maar het is niet meer dan nodig door het gebrek aan alternatieven.
Het spel heeft potentie, maar het voelt als een vroege beta, met een zware focus on pvp en haastig toegevoegde pve content.

Ik speel overigens op een pvp-server, maar echt bijzonder anders dan dat andere spel is het niet, behalve dat er voor al die kiddie gankers teveel mogelijkheden zijn om te ontsnappen.

Ik zal net als de rest van de kritische crowd wel gezeik op mn post krijgen maar tot nu toe heeft aoc me niet kunnen overtuigen dat het een waardige vervanger is van dat andere spel (iig niet pve wise, af en toe een ganker afmaken is wel leuk)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel erg jammer vind met Conan is de bloody agressieve houding van de community. Werkelijk niets is goed, over alles wordt heen gezeken en iedereen die het wel leuk vind is een domme fanboy die zijn bek moet houden. Als ik dat vergelijk met hoe op de WoW of LotR fora werd gepost… Ik speel een assasin, alle topics op het officiele forum worden structureel naar de filistijnen getrolt door gasten die maar blijven herhalen dat je geen assasin moet spelen omdat ze zuigen en ruk zijn en omg wat een idioot ben je als je dan wel wat positieve ervaringen wilt uitwisselen met andere assasins…

Kijk ik op mijn server forum dan wordt er gejankt over 2 dingen, gankers uiteraard maar daar is het een PvP server voor en dat het culture concept niet optimaal uitgewerkt is.

Neem je het general forum dan wordt je gehoost in een bak ellende van mensen die lopen te dreigen/klagen dat ze niet gaan verlengen en dat funcom idioten zijn en iedereen die conan wel leuk vind nog dommer is en zo dan verder…

In dit topic vliegt de agressie ook regelmatig flink omhoog… Maar ondertussen kan ik dus nergens relaxt kleppen over de leuke kanten van het spel. Terwijl ik er enorm veel plezier mee heb en nog heel veel dingen niet goed of maar half begrijp…

Zoals dat cirkelen in PvP, hoe werkt dat en wat kan je daar tegen doen? Meestal als ik probeer te bewegen veroorzaakt dat dat mijn klappen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Rechtermuisknopje ingedrukt houden, en met A en D om je enemy lopen terwijl je met de muis je target in 't midden houdt.

Je kan movement zelf bepalen, dus ook wat afstand nemen tijdens een repulse etc.

Wat je ertegen kan doen? gewoon je enemy in 't midden van je scherm houden door middel van 't rechtermuisknopje ingedrukt te blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
In dit topic vliegt de agressie ook regelmatig flink omhoog… Maar ondertussen kan ik dus nergens relaxt kleppen over de leuke kanten van het spel. Terwijl ik er enorm veel plezier mee heb en nog heel veel dingen niet goed of maar half begrijp…
Komt denk ik voornamelijk door de fanboys, die een klein beetje kritiek als een persoonlijke aanval zien, hetzelfde zie ik op de wow forums als t over aoc gaat.

Tis geen onaardig spel, zodra t uit de beta is zal het misschien wat sterker staan tov wow e.a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]kaluro2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:54:[...]

Hier heb je de mail die ik gestuurd heb :)

[...]
Stuur je toch gewoon een mailtje terug met "Dear Funcom your AoC has been banned till December" en je cancelled je account tot die tijd. Grote kans dat tegen die tijd een groot deel van de bugs zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

Het is nu eenmaal zo dat mensen die het ergens niet mee eens zijn harder brullen dan diegenen die er wel plezier aan beleven (of het nu irl is of ingame).
En net zoals fanboys hun "product" beschermen zullen ook de "zeikers" om het luidst roepen wat er mis mee is.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

niemand die ook maar enig oordeel heeft over mijn geplande endgame build?
4th in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."

iedereen vind het interessanter om over de bugs, fouten en oordelen over elkaar te praten... dat is alles waar het atm over gaat, vind ik wel jammer, in andere topics van spellen (Rose) ging het tenminste ook over builds, goed te zien dat het om ander publiek gaat :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:44

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:56:

Ik ben zelf ook een speler die zich bijzonder vermaakt met met AoC en niet al te veel last heeft van bugs etc.

Komt natuurlijk grotendeels omdat ik nauwelijks tijd heb om te spelen (heb een ToS van lvl 20 en een Conq van lvl 23) en ik -als enige op de wereld- geen ervaring heb met WoW en dus geen vergelijking daarmee kan maken. Heb wel (veel) ervaring met EVE Online, maar dat is toch heel andere koek.

In de tussentijd probeer 1 tot 2 uur per week te kunnen spelen en wacht ik met belangstelling alle komende fixes en uitbreidingen af!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
blouweKip schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:19:
[...]
Tis geen onaardig spel, zodra t uit de beta is zal het misschien wat sterker staan tov wow e.a
Het grappige is dus dat ze het spel al als non-beta verkopen ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het er mee eens dat in dit topic eens moet worden opgehouden met gezeik over WoW en bugs en gewoon praten over de mooie kanten van de game en die zijn er ook zeker genoeg :D
En elkaar gewoon tips geven idd over builden en PVP en PVE chars..
Ik ben zelf ook nog niet helemaal thuis in de game ondanks dat ik een lvl 44 conq heb. Vroeg me dus af of er mensen waren die tips hebben om het maximale uit je conq te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

4th schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:55:
niemand die ook maar enig oordeel heeft over mijn geplande endgame build?
4th in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."

iedereen vind het interessanter om over de bugs, fouten en oordelen over elkaar te praten... dat is alles waar het atm over gaat, vind ik wel jammer, in andere topics van spellen (Rose) ging het tenminste ook over builds, goed te zien dat het om ander publiek gaat :(
Je zou voor eind-feat van Bezerker naar de andere kant kunnen kijken, Fearsome en Welcom Death. Zeker in end-content met grote parties of raids zouden die skills flinke boost aan dmg geven (1ste op basis van andere barbs, andere op basis van corpes om je heen).

Deels hoor je nog weinig over eind-builds omdat: niemand haast dat dat lvl reeds heeft bereikt, maar ook doordat veel skills continue wijzigingen krijgen. Ik weet niet of jij al ervaring had met die Decaptitation, maar begreep van een lvl76er dat die skill amper dmg deed (tov andere).

Wel grappig dat veel soldiers die Arcane Marauder feat willen hebben, regen bij magic spell dmg :P

Maargoed, ik heb verder weinig ervaring met 2h barbs, ik had een DW.

Tja, verder dat hele fanboiism, beide kanten is er wat van te zeggen. Enige wat ik wel opmerk, ene kant komt relatief constructief uit de hoek, de ander zegt dat je het niet met WoW moet vergelijken en 'het spel is pas uit'. So be it, vind het wel best :) En wordt het compleet bashing, trolling of weet ik het allemaal, zijn er moderators die daar kunnen ingrijpen, het continue heen en weer gegooi met modder help je elkaar weinig mee.
(door gewoon open over je 'mening' verder te gaan, ipv elkaar gaan 'overtuigen' zal je vanuit beide kanten tegemoedkoming krijgen, uiteindelijk wel een gulden middeweg vinden :P)

Wil niet zeggen dat ik over builds oid kan hebben, heb toch aardig wat ervaring opgedaan met de classes die ik heb gespeeld. Weet alleen niet of er nog veel ninja-patches zijn geweest met de maandag patch? :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2008 16:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je ertegen kan doen? gewoon je enemy in 't midden van je scherm houden door middel van 't rechtermuisknopje ingedrukt te blijven houden.
En tegelijk die combo's uitgevoerd zien te krijgen? Dat wordt wat korte combo's in de buurt van de A en D zetten... :)

Ga dit vanavond wel even proberen met een paar makkelijke mobs voor het principe en als het dreigt te lukken (klinkt niet echt moeilijk) met een spelertje.

{quote]iedereen vind het interessanter om over de bugs, fouten en oordelen over elkaar te praten... dat is alles waar het atm over gaat, vind ik wel jammer, in andere topics van spellen (Rose) ging het tenminste ook over builds, goed te zien dat het om ander publiek gaat [/quote]

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat mijn eigen feats nu precies doen, dus laat staan dat ik wat zinnigs over die van jouw kan zeggen. Maar wat ik bedoelde met mijn postje was inderdaad dat het gekibbel zo dominant aanwezig is dat er weinig ruimte overblijft voor wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:19:
[...]

Komt denk ik voornamelijk door de fanboys, die een klein beetje kritiek als een persoonlijke aanval zien, hetzelfde zie ik op de wow forums als t over aoc gaat.
Is dat niet wat simpel bekeken? Wat dacht je van de toon waarop kritiek gebracht word? Er zijn hele constructief critische topics, en die worden ook met veel positiviteit ontvangen.

Mensen die kritiek leveren om te overtuigen, om het af te kraken, zijn simpelweg niet welkom. Mensen die kritiek leveren om te delen, te informeren, zijn zeker wel welkom.

Met dat laatste kun je wat mee, dat eerste is gewoonweg zeiken.
Het gaat om een volwassen houding tegenover een houding als:
´OMG dit spel is zo erg slecht, het had gewoon niet uit mogen komen. Ik kom zoveel bugs tegen, ik word constant geganked, sieges werken niet, crafting is kut, bla bla.´

Dat word gewoon niet verwelkomt. Als kritiek gepresenteerd word als een absolute feit, waarbij de post een toon draagt om je te overtuigen van de hoge mate van irritatie die je moet voelen bij die dingen, dan nemen mensen dat persoonlijk op ja. Mensen kunnen meningen respecteren, maar mensen stellen uit onzekerheid hun meningen als feiten, zowel de fanboys als zeurpieten hebben hier beide last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
zo, speel nu een weekje aoc

heb nu een 16 assasin en een 20 necro

assasin in de kast gezet omdat het gewoon niet te spelen is, en de necro begint ook wat irritant te worden

overall heb ik bij dit spel het gevoel of ik een beta zit te spelen...te snel gereleased ipv er wat van te maken

iemand die een class weet die wel goed is met lvlen?

want necro heeft een erg lage damage output, en assasin lage damage + wat squishy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lethalnl schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:10:
want necro heeft een erg lage damage output
Van wat ik er van speelde, nercro doet juist heerlijke dmg. Helaas doen de pets wat 'relatief' weinig, maar de spells zelf doen toch flinke DoTs (helaas geen instant dmg zoals een PoM of soortgelijk).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

lethalnl schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:10:
zo, speel nu een weekje aoc

heb nu een 16 assasin en een 20 necro

assasin in de kast gezet omdat het gewoon niet te spelen is, en de necro begint ook wat irritant te worden

overall heb ik bij dit spel het gevoel of ik een beta zit te spelen...te snel gereleased ipv er wat van te maken

iemand die een class weet die wel goed is met lvlen?

want necro heeft een erg lage damage output, en assasin lage damage + wat squishy
Assassin.. lage.. damage? Assassin heeft de hoogste damage van welke class dan ook. Ze hebben zeer lage survivability tegenover zeer hoge damage output.

Necro is zeer goed in PvE, maar slecht in PvP

Ik snap echt niet hoe je erbij komt dat die 2 classes lage damage hebben.

Dan kan je beter geen nieuwe classes meer proberen als je hun al lage damage vind doen.

Vanaf level 60 is Conq sterk met GoDS talent, met AoE grinden.
PoM, Barbarian zijn ook goed in levelen, ToS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

decapitation lijkt gefixt met laatste patch, naai een lvl 79 mob op lvl 78 met decap tot 1/4 terug als hij die plek niet defend. dus gaat lekker atm daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Laatst online: 16-02 18:04
ik zie anderen van mijn eigen lvl met 2x hakken een mob neer halen, ik doe er als necro toch ff een tikkie langer over

assasin gaat gewoon veel te snel dood, 3 mobs gaat al niet meer (wat in sommige situaties gewoon niet te doen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ben je al buiten tortage geweest? vanaf 20+ veranderd er een hoop ( vooral voor de melee chars )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lethalnl: idee van de assasin is natuurlijk dat je je fights kiest met stealth en 3 tegen 1 (van jouw level) kan je inderdaad beter vermijden. Sommige type mobs zijn ook moeilijker te doen dan anderen. Zo heb ik weinig moeite met dieren-mobs maar mijn handen vol met goed gepantserde human mobs. Ik heb ook een level 19 conquerer en daarmee had ik vaak dat je dingen snel en simpel de grond in timmer maar als het niet lukt dan gaat het ook echt niet lukken want ik had weinig opties een situatie anders aan te pakken. Door de stealth van de assasin kan ik een encounter vaak wel anders proberen aan te pakken en daar dan (wat) succes mee hebben. Hoeveel quests ik gedaan heb met langs alle guards stealthen en alleen de baas pakken/object snel pakken en weer weg weet ik niet meer :)

En regelmatig is hard wegrennen gewoon een must, gezien je geen 'oeps out of stealth' of 'oeps 2 extra mobs' situaties kan overleven door je knullige armor. Barbarian kan geloof ik wat beter met dat soort dingen om, vooral omdat ie gewoon beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

4th schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:20:
decapitation lijkt gefixt met laatste patch, naai een lvl 79 mob op lvl 78 met decap tot 1/4 terug als hij die plek niet defend. dus gaat lekker atm daarmee
Achteraf wel jammer dat ik een female barb had gemaakt, kwam later de hogere lvl male 2h's tegen, zien er toch best stoer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al een tijdje Dark Templar en dat bevalt me prima, level 44 nu. Ga erg weinig dood eigenlijk, alleen als ik in een groep respawn terecht kom. Gewoon lekker een kudde mobs in chargen en rossen maar. Groepen van een of twee levels hoger: geen probleem. Bossen met adds: geen probleem.
Zit bijna altijd in defensive-stance tenzij ik single mobs moet killen. Duurt wel iets langer maar heb dan ook weer minder downtime omdat mijn health altijd redelijk op pijl blijft. Hoe meer mobs ik tegelijkertijd spank hoe meer life ik steal en dat is erg fijn.

Het tanken lukt ook wel aardig mits je medespelers je even aggro laten nemen en ze niet te vroeg beginnen met healen, dan kan je zo'n groepje mobs aardig bij mekaar houden (AOE hakken ftw) en als er eentje ontsnapt jammer dan, die pakken ze wel op.
Heb nog niet echt geexpirimenteerd met verschillende builds, ik pak gewoon wat me nuttig lijkt, heb nog geen zin daar veel geld aan uit te geven, ook omdat er nog van alles wordt omgegooid steeds.

Voor (solo) PvP schijnt Dark Templar dan weer wat minder te zijn maar daar heb ik geen last van, speel op PVE. Ik ga pas op PvP rollen als ze de balance en mechanics wat beter voor mekaar hebben, met name het uitvoeren van combo's terwijl je beweegt schiet nog niet echt op, Hier is melee duidelijk in het nadeel tegenover casters/ ranged. Zouden ze eigenlijk macro's voor moeten implementeren.

Al met al vind ik het nu al een zeer goede game en het kan alleen nog maar beter worden. Ze hebben al veel dingen gefixt -ik crash eigenlijk nooit meer- en ik ga er zeker nog een maand of wat achteraan plakken om te kijken hoe het zich verder ontwikkelt. Vooral de guild-oorlogen kijk ik naar uit.
Ik speelde hiervoor WOW sinds release, heb ik veel lol aan beleefd en veel te veel tijd in gestoken, maar kan me nu toch echt niet meer boeien. Als je na een paar weken AOC WOW weer eens opstart is dat toch even schrikken vanwege het lage tempo en de lullige graphics. Ik vind zowiezo dat AOC qua sfeer en gameplay veel dichterbij andere games zoals Oblivion komt.

Wel moet ik zeggen dat ik sinds kort een retesnelle PC heb waarmee ik alles op max settings kan spelen. Was dit niet het geval geweest dan had ik deze game ook wat minder gaaf gevonden, ik ben nou eenmaal een graphics freak, en dat zit bij AOC wel goed. :9~

...zo en nu ga ik weer spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Mensen die kritiek leveren om te overtuigen, om het af te kraken, zijn simpelweg niet welkom. Mensen die kritiek leveren om te delen, te informeren, zijn zeker wel welkom.
Ik heb anders juist vaak het omgekeerde in dit topic gezien, constructieve posts die weggeflamed werden.
Het is ook maar met welke bril je het bekijkt, sommige mensen zullen kritiek per definitie als afkraken zien, so be it.
Het is nog in beta imho, dat is niet erg maar of het op de lange termijn mensen kan vasthouden: het zal mij benieuwen, als ik een pvp fanaat was geweest dan was ik bijvoorbeeld eerder enthousiast geweest, maar ik ben voornamelijk een pve liefhebber, en dus weet aoc me op dit moment niet extreem te boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
Vraagje: als je kiest om op een PVP-server te spelen, is je character daar dan voor altijd aan gebonden? Of kun je het verplaatsen naar een PVE-server?!

PS: ik heb het spel nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:28:
Vraagje: als je kiest om op een PVP-server te spelen, is je character daar dan voor altijd aan gebonden? Of kun je het verplaatsen naar een PVE-server?!

PS: ik heb het spel nog niet...
Je kan je character niet verplaatsen naar een andere server. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
Ik zie dat het spel momenteel bij DVDBoxOffice goedkoper is dan waar dan ook. Dit is een Canadese online store. Als ik het spel daar koop, ben ik dan gebonden aan Noord-Amerikaanse servers?! Of kan ik gewoon op Europese servers aan de slag?!

Ik heb Funcom's FAQ hierover doorgestruind, maar het wordt er niet vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet het niet 100% zeker, maar het lijkt me dat je alleen op amerikaanse servers kan als je een canada/usa client hebt. Aan de andere kant, je kan het ook downloaden en weet niet of er bijv. 2 verschillende downloads zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien eentje voor 4th om te testen?
..Today I made an other awful discovery, I am taking almost the same damage without my armor; yes my fellow conq's, you can run naked, the armor only gives hp, resists and some evade/parry chance, there is no damage reduction because you got heavy armor, you might as well have cloth...
Lijkt me wat zwaar overtrokken, maar zou defence rate van je gear dusdanig weinig uitmaken tussen de classes? (soldier class in cloth armor zou bijna zelfde dmg krijgt als hij met plate rondloopt)

plate.. hmm.. Rose had mooie plate armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ik heb dat gehoord en zijn al paar mensen die het getest hadden, blijkt te kloppen. cloth of plate maakt(e) niet uit, weet niet wat het na laatste patch is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toeval ook een conquer voor de lol gemaakt en tot uit Tortage gespeeld en je kunt als conquerer géén cloth armor dragen. Dus als iemand zegt dat ie dat getest heeft dan zou ik het met een koreltje zout nemen. Zonder armor kan ie wel testen, maar niet met cloth.

Zou wel weer een bizarre bug zijn, ook gezien conquerers momenteel toch prima speelbaar zijn en als ze dan ook nog werkend armor krijgen, nou dan wordt het een bloedbad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die quote was enkel op conq's, maar begreep dat het dus voor elke class zou zijn.

In dat topic refereerde ze naar het feit dat in PvP bv heel defence/magic/etc is uitgeschakeld om alles wat 'eerlijker' te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldiers hebben al ontzettend veel HP, ik zou een soldier met armour nooit meer dood krijgen dan denk ik :D

Maar het kan inderdaad wel kloppen, strength e.d. op gear werkt ook pas een paar dagen. Zou je dus nu ook een hogere dps output moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ben zelf van 150 dps naar 178 dps gegaan, niet slecht dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar is een update-je van mij. Mijn barbarian staat echt On-Hold nu, tussendoor nog wel een paar keer geprobeerd. Ik ben daar nu lvl41 mee en merk dat ik vooral erg snel 1 mob tegelijk doodmaak. Maar er is een groot verschil zo gauw als er 2 of 3 op me staan te hakken. Ik vind stealth niet echt lekker werken. Je krijgt er weinig gevoel voor wanneer mobs je gaan detecteren. Nu ik erover nadenk denk ik dat de mobs vooral een animatie missen voor wanneer ze je bijna detecteren. Zoals bij wow dus. De verschillende mobs op verschillende levels en boss mobs zijn gewoon te onvoorspelbaar qua stealth. De yrmirs in conall's valley bijvoorbeeld trekken me nog steeds uit stealth als er ik op 10 meter langsloop terwijl ze al eeuwen grijs voor me zijn.

Maar op zich is die barbarian best leuk, alleen vind ik het op het moment een beetje te druk spelen en vind ik mijn demonologist net iets interessanter.

Demonologist is nu weer zo'n karakter waar erg veel over geklaagd wordt. Ik kan het class-forum op de Oboards niet meer aanzien echt. Wat ik vooral zie is dat er veel vergeleken wordt met andere klasses maar moet zeggen dat ik daar nou juist niet erg mee zit op het moment. Ik ben gewoon lekker aan het questen in field of the dead en Noble district nu en dat gaat prima. Om een idee te geven; gelijk level mobs neem ik er meestal gewoon 1. Maar 2 of 3 tegelijk is helemaal geen probleem door de AoEs die ik heb als Conflag(fire) spec. Moet ik daarna alleen even mana weer vol"resten". Als de mobs 2-3 levels lager zijn dan ik kan ik er zonder al te veel moeite wel 4 of meer aan tegelijk. Ik merk ook dat ik zelf erg geneigd ben om juist met de grote range AoE's te pullen.

Best wel positief dus tot nu toe. Wat ik wel een minpuntje vind is dat ik nu al 9 passive buffs heb. Hoewel sommige echt nog minder nuttig zijn dan de andere zet ik ze wel altijd allemaal aan. Wat er dus op neer komt dat als ik 1 foodbuff gebruik dat alle icoontjes miniscuul worden. Ook zijn 1 of 2 buffs gewoon onmisbaar. Ik was laatst nog als lvl34 in tesso een questje aan het inleveren. Ik had helemaal geen buffs aan en wordt dus verrast door een lvl24 Barb die bij met zijn eerste combo dood had. Ook als ik zone of doodga gaan sommige buffs wel uit maar andere niet. Het is dus altijd door het rijtje heen zoeken wel ik nu nog wel en niet heb.

Ik ben nu dus een lvl43 demonologist en kan niet wachten om op lvl50 spellweaving te krijgen. Zal wel niet super nuttig zijn maar het is toch weer wat nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Had it al eerder gepost maar na een weekje klooien...echt: ik zoek me de pleuris om macro's voor de combo's in mn G11 te krijgen maar t lukt me voor geen ene meter :(

Iemand toevallig een step-by-step guide of een uitlegje beschikbaar voor de n00b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:02:
Had it al eerder gepost maar na een weekje klooien...echt: ik zoek me de pleuris om macro's voor de combo's in mn G11 te krijgen maar t lukt me voor geen ene meter :(

Iemand toevallig een step-by-step guide of een uitlegje beschikbaar voor de n00b?
Misschien de handleiding proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:49:

Demonologist is nu weer zo'n karakter waar erg veel over geklaagd wordt. Ik kan het class-forum op de Oboards niet meer aanzien echt. Wat ik vooral zie is dat er veel vergeleken wordt met andere klasses maar moet zeggen dat ik daar nou juist niet erg mee zit op het moment. Ik ben gewoon lekker aan het questen in field of the dead en Noble district nu en dat gaat prima. Om een idee te geven; gelijk level mobs neem ik er meestal gewoon 1. Maar 2 of 3 tegelijk is helemaal geen probleem door de AoEs die ik heb als Conflag(fire) spec. Moet ik daarna alleen even mana weer vol"resten". Als de mobs 2-3 levels lager zijn dan ik kan ik er zonder al te veel moeite wel 4 of meer aan tegelijk. Ik merk ook dat ik zelf erg geneigd ben om juist met de grote range AoE's te pullen.
Dat je dat aantal mobs aankunt tegelijkertijd, heeft dat te maken met dat je HP dan op is of je mana? Als het je mana is, heb je dan wel de mana regen feat gespecd? Ik kan namelijk met de classes die ik tot nu toe gespeeld heb over het algemeen zo'n 4 mobs (wel met cooldowns, zonder pots) van gelijk level aan, of een boss met 2 minions en 1 of 2 adds. Met pots denk ik een boss, 2 minions en 3 adds, of als ik halsbrekende toeren uithaal wellicht 4 adds. En dan is het puur vanwege de HP, niet vanwege de mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Laatst online: 13-09 13:53
Vandaag ook maar mn subscription gecancelled nadat ik las in welke staat de battlekeeps zijn. Het blijft ongelofelijk zonde dat dit spel zo enorm gerushed is.

[ Voor 21% gewijzigd door hapSnap op 18-06-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
hapSnap schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:57:
Vandaag ook maar mn subscription gecancelled nadat ik las in welke staat de battlekeeps zijn. Het blijft ongelofelijk zonde dat dit spel zo enorm gerushed is.
het is niet gerushed. de beta is alleen in de winkel beland omdat funcom anders failliet zou zijn nu.
nu hebben ze een enorme financiele impuls, dus gaat de ontwikkeling van het spel alleen maar sneller.
geloof dat WoW in de 1e maand na de release ook maar 600.000 spelers had ofzo (wat toen een record was overigens) en nu 6 miljoen omdat het spel sindsdien veel beter is geworden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:05:[...]
het is niet gerushed. de beta is alleen in de winkel beland omdat funcom anders failliet zou zijn nu.
nu hebben ze een enorme financiele impuls, dus gaat de ontwikkeling van het spel alleen maar sneller.
Heb je hier bewijs voor? Heb jij inzicht in de financien van Funcom en in het ontwikkelproces?
geloof dat WoW in de 1e maand na de release ook maar 600.000 spelers had ofzo (wat toen een record was overigens) en nu 6 miljoen omdat het spel sindsdien veel beter is geworden.
Laatste keer dat het in het nieuws was hadden ze het over 10 miljoen spelers. Ik zal even kijken of ik een linkje kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:10:
Heb je hier bewijs voor? Heb jij inzicht in de financien van Funcom en in het ontwikkelproces?
Het aandeel van Funcom was ongeveer 1/3de van wat het was, staat ook ergens stuk over op wikipedia. Op druk van investeerders zou je zeggen dat ze moesten releasen, mede door al reeds 2x uitstel te melden.

WoW zat inderdaad niet lang geleden op de 10 miljoen spelers. Of dat inclusief de 'client + gratis maand' mensen zijn lijkt nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Laatst online: 13-09 13:53
RocketKoen schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:05:
[...]

Maw, het is dus juist WEL gerushed. Je geeft het zelf aan; de beta is in de winkel beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatever de reden (wel of niet een goed besluit) wat je kunt spelen is inderdaad op veel vlakken gewoon niet af. Ik heb nooit een beta ergens van gespeeld of een early release maar allerlei basis dingen werken niet en dat kan niet de bedoeling zijn.

Wel gister pret gehad, zaten wat lui te spawncampen met een groepje en ik zat in stealth wat te kijken want ik kon solo ook weinig tegen 5 man... Maar goed, na een tijdje komt iemand die ze hadden omgelegd via een andere spawn met een paar maten. Snel gewispered of ik ff aan de party kon worden toegevoegd en geprobeert die gasten te wipen. Leuk was dat we min of meer gelijk level met de gankertjes waren en het dus een heuse strijd werd.

Uiteindelijk nog verloren ook, maar het was wel gaaf zo'n chaos! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat op US boards leuk stuk over, over necro's die in stealth pets kunnen laten attacken. Iemand had party gemaakt met 4 andere Necro's en nonstop vanuit stealth (5x8=) 40 pets laten attacken :P

Sta je ff raar te kijken als er 40 van die undeads op je af komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ben zo goed als gestopt met spelen... Spore heeft nu even mijn aandacht.
Op zich wel jammer, want ik kijk elke keer maanden uit naar een nieuw MMORPG en als ik het dan eenmaal heb ben ik er weer binnen een paar weken op uitgekeken.

Waarschijnlijk die drang naar vroeger toen het nog allemaal nieuw was. Dat gevoel van je eerste weken in WoW of Horizons (of UO/EQ/SWG voor anderen, whatever je eerste mmorpg was) komt nooit meer terug ;(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik ben ook gestopt (totaal) dus als iemand interesse heeft in een AoC voor een vriendschappelijk prijsje, just let me know :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als mensen hun CE kwijt willen.
<-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
ik ben net gestart. is er ook een groep GoT op pve-bori die een member erbij wil ?

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Maduth schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:32:
Ik ben ook gestopt (totaal) dus als iemand interesse heeft in een AoC voor een vriendschappelijk prijsje, just let me know :+
Jammer dat te horen maar ik weet het ook allemaal nog niet zo zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Kan gewoon niet meer gemotiveerd worden voor AoC of een ander dus neem een flinke break

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedOne_NL30 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 00:12:
ik ben net gestart. is er ook een groep GoT op pve-bori die een member erbij wil ?
Er is een grote Nederlandse guild op Bori, Gundermen.

Ikzelf ben nu level 45, een assasin. Hele hoge DPS maar squishy as hell. Maar als ik zorg dat ik meerdere mobs tegelijk raak willen er 3 tegelijk nog wel eens lukken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:14:
[...]
Het aandeel van Funcom was ongeveer 1/3de van wat het was, staat ook ergens stuk over op wikipedia. Op druk van investeerders zou je zeggen dat ze moesten releasen, mede door al reeds 2x uitstel te melden.
Dat het aandeel laag staat wil niet zeggen dat ze meteen falliet gaan. Hoe lang stond het aandeel al zo laag? Over wat voor periode? Hoeveel geld hadden ze nog in kas?

Verder kun je niet zeggen dat er niet gerushed is als er een beta in de winkel is verkocht. Er is wel gerushed. Er is bewust een versie verkocht die nog niet klaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Grappig hoeveel mensen er stoppen.
Zul je zien dat ze over een maandje of 2 met hun staart tussen de benen weer terugkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:55:
Zul je zien dat ze over een maandje of 2 met hun staart tussen de benen weer terugkomen. ;)
Dacht net hetzelfde, ben eigenlijk gestopt met topic te volgen door al het geklaag hier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wie weet :)
Naar WoW en de Sims online ben ik ook 2x teruggekomen. LOTR en CoH niet overigens.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zeker niet. Mischien volg ik de topics op EU/US forums nog een weekje of wat, heb nog wat mensen in de Supergroup die doorspelen dus die houden mij ook nog wel op de hoogte.

@Yumiyahachiman, ligt het aan het spel of de spelers? ;)

edit: oe oe, moet LOTR nog proberen :$ Helemaal vergeten.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:31:
[...]

@Yumiyahachiman, ligt het aan het spel of de spelers? ;)
De spelers.

Ik neem lekker de tijd met mn conqueror, zit nu op de ~600 pvp kills op lvl 28. Beetje pvpen, zo nu en dan wat questen en soms een high lvl melee class aanvallen.

Je hebt ook van die powerlevel gasten die blijkbaar of een aantal weken vrij hebben genomen of gewoonweg geen werk/school hebben aangezien ze altijd online zijn ( ? ) die naar 55-80 content zijn gerushed, waar het idd, flink tegen valt.

En dan is er nog een 3e groep die de goede dingen niet respecteert en een foutloze game verwacht, met wow-killer features en alleen de bugs zal highlighten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het heeft imo ook neit echt zin om je naar endgame te snellen, want er zijn dan toch geen mensen beschikbaar om instances te runnen. Blizzard pastte zich bij release ook aan op het aantal endgame spelers. De eerste 40-man raid (MC) kwam naar mijn idee toch echt pas uit nadat heel veel mensen al UBRS instances deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

* DinX is ook zo. Toen ik nog woW speelde was het ook maar zo snel mogelijk proberen te levellen om met de (nieuwe) char te kunnen raiden. Eens het raiden begonnen was dat dan ook zoveel mogelijk doen voor gear. AoC doe ik nu heel wat rustiger. Niet meer elke dag, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Af en toe eens een andere class spelen en rustig de quests doen, af en toe iemand mollen (en gemold worden),...
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:43:
De eerste 40-man raid (MC) kwam naar mijn idee toch echt pas uit nadat heel veel mensen al UBRS instances deden.
Klopt als ik me niet vergis. De meesten hadden al al de gear uit UBRS voordat MC opengesteld werd.

[ Voor 27% gewijzigd door DinX op 19-06-2008 09:46 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:34:
En dan is er nog een 3e groep die de goede dingen niet respecteert en een foutloze game verwacht, met wow-killer features en alleen de bugs zal highlighten.
En de 4e groep die geen kritiek accepteerd over 'hun' game.

En update van de patch:
It is approximately 83mb in size, and necromancers will (in general) be improved by this patch. The only other confirmed note that we have is that necromancers will now have eight pet points at level 20. We’ll keep you informed as more information comes out.

UPDATE: Just a quick note for everyone still up and seeing this (which seems to be about every AoC player haha), there is a chance that this patch will not occur tomorrow. Although devs have planned for a patch tomorrow (actually today now), there has been no post in the server status forum yet. I don’t quite know what to make of this since devs have actually said on the forum that there would be a patch today (see the article on the feat reset) and the EU servers have not yet gone down. I guess we’ll know for sure come morning.

[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:50:
[...]

En de 4e groep die geen kritiek accepteerd over 'hun' game.
Kritiek is goed, zolang het objectief is en beide kanten ( Upsides/downsides ) gehighlight worden, a la reviews.

Als ik bijvoorbeeld een review over LOTRO zou schrijven en alleen de slechte kanten van de game er in op zou nemen, dan zou de game in een heel slecht daglicht komen te staan, en er uit komen te zien als blunder van 't jaar, maar neem ik de goede kanten erin op, dan wordt het opeens een prachtgame.

Get what I mean? Geïrriteerde mensen hebben het allemaal over de bugs e.d. en zwijgen over de goede kanten, en menig persoon ergert zich daaraan omdat ze dan een potentieel verkeerd beeld scheppen over de game, vooral nu de fora v oor iedereen beschikbaar is, en niet alleen voor subscribers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, ik 'dont get what u mean'. Er MAG kritiek op deze game zijn, waar de 'kritische' mensen inderdaad de negatieve kanten van het spel laten zien.. kritiek hoef helemaal niet verplicht goed+slecht. Aan jou de eer de goeie kanten te laten zien. Want persoonlijk kon ik buiten wat 'leuke' dingen weinig goed meer vinden.

Tactisch besluit, update verplaatsen naar maandag ;)
Just to add here too:

There is no update today. We will announce the downtimes on the launcher and forums if they should happen. We were looking to get something out today but the teams wanted to get more fixes in the update before releasing a new one today. We will keep you updated on the next update that is aiming for around Monday like before.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Ik heb het gisteravond nog eens geprobeerd, maar ben erachter dat het hele combat-systeem gewoon niet mijn ding is uiteindelijk.

Grinden is sowieso een saaie bezigheid, dan kijk ik liever met een half oog naar de TV ofzo dan dat ik continu alert moet blijven om links-boven-rechts te meppen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Ik heb LOTR Online één maand gespeeld. Was ook mijn eerste game in dit genre. Toen de proeftijd afgelopen was ben ik niet door gegaan. Een jaartje later begon ik toch wel echt zin te krijgen in een game als LOTR Online. Heb toen voor een maand betaald en heb in totaal 4 dagen gespeeld. Daarna was mijn interesse weer weg. Dit was overigens 2 maanden geleden. Nu heb ik er opnieuw veel zin in op de één of andere manier, en volg ik dit topic ook af en toe. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit spel ook niet lang gespeeld zal worden door mij.
Eigenlijk weet ik wel hoe het komt dat. Toen Unreal Tournament ( '99 ) uit kwam, ben ik behoorlijk verslaafd geraakt en dat spel. Heb het echt jaaaren gespeeld. Na UT '99 heb ik noooit meer een spel zo veel gespeeld. Sterker nog, er is geen enkel spel geweest dat ook maar iets in de buurt kwam van hoeveel uur ik UT wel niet heb gespeeld. Omdat de verslaving aan UT een 'geweldige' tijd/ervaring was, wil je dat 'geweldige' weer opnieuw ervaren. Ik ben al 6 jaar op zoek naar een game waar ik eindelijk heel veel uren in kan steken. Elke game download ik eerst om te kijken of ik het leuk vind ( om het daarna te kopen ) maar het lukt me echt niet meer.
Ik merk ook, dat als ik een game regelmatig speel, het een simpel spel is. Bijvoorbeeld TrackMania Nations. TrackMania nations is gratis, en leuk. Het is het enige spel dat ik nog redelijk vaak heb gespeeld op de PC. Maar al tijd mis ik toch wat.
Heb een klein jaartje geleden een PS3 gekocht, op de gok. Werd een beetje mee gesleurd in het Next Gen gamen. Ik moet zeggen, veel game ik niet op de PS3, maar het heeft toch de PC wel vervangen. De goeie oude tijd met UT zal ik nooit meer krijgen denk ik, en daarom zal ik AoC ook maar niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Kan ook aan je leeftijd liggen misschien, ik zit hier zelf ook over te twijfelen. Ik had vroeger ook enorm veel fun met spellen als diablo en baldurs gate, en later met MMO's als SWG, WoW en ragnarok online. Daarna meer op de 360 gaan gamen, maar haal daar eigenlijk ook niet echt de fun uit die ik zou willen (gta 4 8 uur gespeeld en daarna niet meer naar gekeken). Ik heb nu een nieuwe pc gekocht en ga me weer wat meer op pc gaming concentreren. Volgende week begin ik met AOC, er zijn nu al flink wat patches uit. Ga het gewoon rustig aan doen zodat het 2 maanden ofzo duurt voordat ik 80 ben, en na 3 maanden patches en updates denk ik dat de end content er toch heel wat anders uit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

technoaddict schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:33:
Ik heb LOTR Online één maand gespeeld. Was ook mijn eerste game in dit genre. Toen de proeftijd afgelopen was ben ik niet door gegaan. Een jaartje later begon ik toch wel echt zin te krijgen in een game als LOTR Online. Heb toen voor een maand betaald en heb in totaal 4 dagen gespeeld. Daarna was mijn interesse weer weg. Dit was overigens 2 maanden geleden. Nu heb ik er opnieuw veel zin in op de één of andere manier, en volg ik dit topic ook af en toe. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dit spel ook niet lang gespeeld zal worden door mij.
Eigenlijk weet ik wel hoe het komt dat. Toen Unreal Tournament ( '99 ) uit kwam, ben ik behoorlijk verslaafd geraakt en dat spel. Heb het echt jaaaren gespeeld. Na UT '99 heb ik noooit meer een spel zo veel gespeeld. Sterker nog, er is geen enkel spel geweest dat ook maar iets in de buurt kwam van hoeveel uur ik UT wel niet heb gespeeld. Omdat de verslaving aan UT een 'geweldige' tijd/ervaring was, wil je dat 'geweldige' weer opnieuw ervaren. Ik ben al 6 jaar op zoek naar een game waar ik eindelijk heel veel uren in kan steken. Elke game download ik eerst om te kijken of ik het leuk vind ( om het daarna te kopen ) maar het lukt me echt niet meer.
Ik merk ook, dat als ik een game regelmatig speel, het een simpel spel is. Bijvoorbeeld TrackMania Nations. TrackMania nations is gratis, en leuk. Het is het enige spel dat ik nog redelijk vaak heb gespeeld op de PC. Maar al tijd mis ik toch wat.
Heb een klein jaartje geleden een PS3 gekocht, op de gok. Werd een beetje mee gesleurd in het Next Gen gamen. Ik moet zeggen, veel game ik niet op de PS3, maar het heeft toch de PC wel vervangen. De goeie oude tijd met UT zal ik nooit meer krijgen denk ik, en daarom zal ik AoC ook maar niet kopen.
Je zou WoW kunnen starten als de expansion daarvoor uit is. Begin dan op een nieuwe server. Dan heb je EN de ervaring van een extreme gladgepolijste vrijwel bugvrije game EN de ervaring van 'nieuwheid' (waarbij guilds, economie enzo nog moet vormen) EN de wetenschap dat er van 1 tot het max level extreem veel content is EN dat er ook endgame content is.

Het nadeel is uiteraard wel de nogal zwaar gedateerde graphics en de community die op een willekeurige PvP server niet zo denderend is.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

WoW gaan advertisen in een AoC thread... -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:31:
[...]

Er is een grote Nederlandse guild op Bori, Gundermen.

Ikzelf ben nu level 45, een assasin. Hele hoge DPS maar squishy as hell. Maar als ik zorg dat ik meerdere mobs tegelijk raak willen er 3 tegelijk nog wel eens lukken.. :)
Heb je ook een naam van iemand die inviten kan ?
Ik kan Gundermen niet vinden in de guilds lijst.
Mijn ingame speelnaam is Zenphir.

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
FunkyTrip schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:03:
[...]

Je zou WoW kunnen starten als de expansion daarvoor uit is. Begin dan op een nieuwe server. Dan heb je EN de ervaring van een extreme gladgepolijste vrijwel bugvrije game EN de ervaring van 'nieuwheid' (waarbij guilds, economie enzo nog moet vormen) EN de wetenschap dat er van 1 tot het max level extreem veel content is EN dat er ook endgame content is.

Het nadeel is uiteraard wel de nogal zwaar gedateerde graphics en de community die op een willekeurige PvP server niet zo denderend is.
Probleem wat ik met WoW eigenlijk aan het einde had was dat het *te* gepolijst was. Er is voor iedere class eigenlijk maar een manier om te spelen wil je de beste zijn. Eigenlijk kan je met een simpele zoektocht op ej de beste build, spell/skill rotation en gear vinden. Inclusief al het bewijs en berekeningen.

Ook het content het laatste jaar viel zwaar tegen, je merkt duidelijk dat het een casual game wordt. Terecht overigens, anders hadden ze geen 10 miljoen subscribers. Maar niks voor mij.

Vandaar dat ik AoC uit wil proberen, waarbij je eigen speelstijl *juist* uitmaakt, en het tevens ook een stuk pvp georienteerder is. En ik verwacht dan ook dat het wat minder "class x verslaat class y" is. Dit zag ik in Guild Wars ook maar daar was ik eigenlijk te laat mee begonnen.

Nu alleen hopen dat het genoeg boeit om de menigte vast te houden. Kan het nog steeds niet spelen door wat gerotzooi met mijn nieuwe pc 8)7

Edit: Prachtige chinese farmer ads trouwens onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook een naam van iemand die inviten kan ?
Ik kan Gundermen niet vinden in de guilds lijst.
Mijn ingame speelnaam is Zenphir.
Website Gundermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2 van de 3 banners zijn europese farmers ;)

Toch van het weekend forums volgen, zover ik weet loopt 21 juni de 30 dagen trial af van de eerste dag spelers. Zal een ongekende spam-topic-fest worden :P

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:06:
2 van de 3 banners zijn europese farmers ;)

Toch van het weekend forums volgen, zover ik weet loopt 21 juni de 30 dagen trial af van de eerste dag spelers. Zal een ongekende spam-topic-fest worden :P
Ik heb het maar 13 dagen volgehouden ;-) niet eens m'n trial afgewerkt.. zit nog wel met een prepaid card thuis :/ misschien iets voor volgend jaar ofzo.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op lvl 31 met mijn HoX, en de laatste dagen was ik het toch ook wel wat beu aan het geraken.
Ik had Khopshef wel al gezien na 33 q's, maar ik kon nergens anders een goeie q map vinden.

Gisteren ben ik dan in Conan's valley toegekomen en ben ik gaan q'en met een willekeurige voorbijganger.
En ik moet zeggen, dat het met 2 toch wel leuker spelen is, en dat ik toch wel enkele uurtjes heb doorgespeeld.
We maken wel alle mobs zeer gemakkelijk af, maar de afstand die je loopt lijkt minder.

Daar mogen ze trouwens nog wel wat aan doen.

Bijv. in Old tarantia toekomen in de dokken en dan moet je de volledige stad doorkruisen om naar de volgende stad of zone te trekken (met nogal wat framedrops thx to my cpu).
Er hangen wel ladders maar je kan ze niet beklimmen (zou wel handig zijn)

Wie kan er eigenlijk summonen?
En komt er nog iets zoals flightpaths?

In mijn Guild zit er nog niet zoveel leven, we hebben ondertussen een keep, tradepost en nog iets, maar dit schiet nog niet echt op.

Met mijn gathering skill quests ben ik niet zo slim geweest.
Ik had alle resources maar ik heb ze aan de guildbank gegeven.
De quest bleef staan op 20/20, maar bij aankomst in Lotus Swamp bleek dat ik ze wel effectief moest meehebben. Dus mag ik opnieuw gaan gatheren want die nemen wel 5 plaatsen in van mijn quest log, met als gevolg "you're quest log is full" |:( . En hopelijk kan ik q completen en alsnog aan de guildybank doneren (=wishfull thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Het ergste is dat die 'bugs' mij niets uitmaakt. Maar het trekt me gewoon niet zo heel erg. Denk dat ik gewoon uitgekeken ben op MMO's. Had ik bij 'the game that shall not be named' ook al.

Maar je weet het nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door Kroga op 19-06-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:28:
Ik zit nu op lvl 31 met mijn HoX, en de laatste dagen was ik het toch ook wel wat beu aan het geraken.
Ik had Khopshef wel al gezien na 33 q's, maar ik kon nergens anders een goeie q map vinden.

Gisteren ben ik dan in Conan's valley toegekomen en ben ik gaan q'en met een willekeurige voorbijganger.
En ik moet zeggen, dat het met 2 toch wel leuker spelen is, en dat ik toch wel enkele uurtjes heb doorgespeeld.
We maken wel alle mobs zeer gemakkelijk af, maar de afstand die je loopt lijkt minder.

Daar mogen ze trouwens nog wel wat aan doen.

Bijv. in Old tarantia toekomen in de dokken en dan moet je de volledige stad doorkruisen om naar de volgende stad of zone te trekken (met nogal wat framedrops thx to my cpu).
Er hangen wel ladders maar je kan ze niet beklimmen (zou wel handig zijn)

Wie kan er eigenlijk summonen?
En komt er nog iets zoals flightpaths?

In mijn Guild zit er nog niet zoveel leven, we hebben ondertussen een keep, tradepost en nog iets, maar dit schiet nog niet echt op.

Met mijn gathering skill quests ben ik niet zo slim geweest.
Ik had alle resources maar ik heb ze aan de guildbank gegeven.
De quest bleef staan op 20/20, maar bij aankomst in Lotus Swamp bleek dat ik ze wel effectief moest meehebben. Dus mag ik opnieuw gaan gatheren want die nemen wel 5 plaatsen in van mijn quest log, met als gevolg "you're quest log is full" |:( . En hopelijk kan ik q completen en alsnog aan de guildybank doneren (=wishfull thinking)
Dan ga je er dus vanuit dat die travel opties noodzakelijk zijn om het leuk te houden? Ik kan me voorstellen dat je dat in AoC inderdaad vindt omdat de zones lineair zijn en je ieder punt heel vaak tegen komt. Star War Galaxies on the other hand, was een MMO waar iedereen toch eigenlijk terug verlangt naar de begin periode toen je uren bezig was 1 planeet te doorkruizen en je vanalles kon ontdekken.

Oftewel, travel opties zijn handig, maar niet noodzaak m.i. En niet echt een reden om het als geheel als een buitengewoon negatief punt te beschouwen. Zeker niet als je door gebruik te maken van spawnpoints binnen een kwartier vanuit Khemi je in de Eiglophian Mountains bevindt. En dat is een behoorlijk eind tijgeren!

Vraagje aan de grotere guilds trouwens, hoeveel geld vragen jullie momenteel van je members om je stad op te bouwen?

Er is overigens wel een summon optie, kun je denk ik gebruiken voor instances, nog niet geprobeerd. In ieder geval kan iedere class het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:49:
[...]
Dan ga je er dus vanuit dat die travel opties noodzakelijk zijn om het leuk te houden?....
Bwo, dat nu niet echt, ik vind het spel wel leuk.
Maar ik loop meer rond dan dat ik mobs crush.
Ik zou liever toekomen in een dorp een pakketje quests ophalen de regio in de buurt afschuimen.
Zoals Tortuga in de eerste lvl's is.
Nu zit mijn quest log vol met een quest hier, quest daar.
In dit geval zouden travel dingen wel van pas komen.
Dit is iets dat mij stoort, maar voor de rest heeft de game wel goed potentieel.
Maar ik denk dat AoC het meer zal moeten hebben van goeie Guild wars, group dungeons en big bosses.

Gisteren wel leuke yeti's tegengekomen in Conan's valley, hun HP volledig gecrushed, en dan staan ze nog eventjes te leunen op hun stok en vallen lomp neer. Vond ik wel grappig.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:49:
[...]
door gebruik te maken van spawnpoints binnen een kwartier vanuit Khemi je in de Eiglophian Mountains bevindt. En dat is een behoorlijk eind tijgeren!
Wat bedoel je hiermee? Je komt een zone binnen, je laat je mollen en spawnt dan aan de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:33:
[...]

Zoals Tortuga in de eerste lvl's is.
Silly me, Tortuga komt van een ander spel (naam ontsnapt mij, maar ik denk PotBs),
ik bedoel dus Tortage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

[...]

[...]

Wat bedoel je hiermee? Je komt een zone binnen, je laat je mollen en spawnt dan aan de andere kant?
ja, bij conall valley van eerste punt naar einde (naja bijna einde) maar nu paard sneller is is het wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Death travel :D
Voor de Necro's, die heeft daar leuke bug mee.
Die skill waarmee je een pet point krijgt, 3x casten, je houd dan serieus 1HP over. Maar, nu kan je dus van de hoogste berg afspringen, je gaat niet dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

vroeger werkte instance change ook leuk, zodra je dichterbij de ene was dan andere gewoon instance veranderen en je spawnde op respawnpoint... voor als je geen deathpenalty wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zie het al, 50 euro voor online key kopen. Dat wordt dus gewoon doosje kopen in winkel.

Ik dacht er zit wel korting op maar goed.

Voordat ik het koop, zit hier ook van die credit card gezeik in bij registratie? En zo ja, is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Je kunt gewoon pay by cash selecteren, kunt je spelen zonder CC op je eerste maand gratis.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Vraagje, is er een nederlandse Guild op Crom
ik ben daar net begonnen en wil graag in een guild. :)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Wordt geblokt door de proxy hiero :( zal wel weer niks safe for work zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:37:
[...]

ja, bij conall valley van eerste punt naar einde (naja bijna einde) maar nu paard sneller is is het wel te doen
Ja, ik doe dat eigenlijk al sinds ik naar Khopshef Province ging. Als ik terug naar een quest hub moest, niet lopen, maar gewoon me laten doodslaan. De death penalties zijn der mate laag, dat je er toch weinig van merkt. Daarnaast verdwijnen die soms ook nog eens als je 'zone't.

Je kunt het ook slimmer spelen en in het begin van conall's valley gewoon een gevecht uitlokken met een andere speler, grote kans dat ze je dood slaan. Heb je geen debuffs en momenteel houd ik zelfs ook mijn eigen buffs dan. (bug?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:18:
[...]
Je kunt het ook slimmer spelen en in het begin van conall's valley gewoon een gevecht uitlokken met een andere speler, grote kans dat ze je dood slaan. Heb je geen debuffs en momenteel houd ik zelfs ook mijn eigen buffs dan. (bug?)
Als jij je PvP stats wilt verneu--uhmm verslechteren :+, ga vooral je gang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:18:
[...]

Ja, ik doe dat eigenlijk al sinds ik naar Khopshef Province ging. Als ik terug naar een quest hub moest, niet lopen, maar gewoon me laten doodslaan. De death penalties zijn der mate laag, dat je er toch weinig van merkt. Daarnaast verdwijnen die soms ook nog eens als je 'zone't.

Leuk op een PvE server :( Daar ben je gewoon gedoemd tot 30 minuten reizen of zorgen dat je een grote hoogte kunt vinden om jezelf te pletter te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
kaluro2 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:21:
[...]

Werken die onderhand al dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:21:
[...]

Mwa, over het algemeen zijn ze ca. 10 levels hoger dan ik, anderzijds heb ik genoeg pvp kills staan. Bovendien denk ik toch dat ze die kills gaan resetten zodra het systeem actief wordt.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.