[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 50.425 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hydra schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 22:05:
Dan zou een cone spell of pillar type spell ook AoE zijn. Maargoed, punt is dat mensen verschillende definities hebben, en het dus nogal dom is erover te gaan emmeren :)
Als je attacks, Targets targetten is het geen AoE. Hoeveel targets er ook geraakt mogen worden.

Als een attack een bepaald gebied/range heeft, waar, als mobs er in staan, geraakt worden - is het AoE. Ook al is de spell maar krachtig genoeg om schade toe te brengen aan 3 tot 5 enemies ( Lore talk ;)), dan wordt het niet minder AoE.

Get my point?

Spell target rechtstreeks enemies -> Geen AoE

Spell target een area ( Met of zonder target cap ) -> AoE

Cones vallen onder AoE omdat ze niet rechtstreeks enemies targetten, maar een bepaald gebied bestrjiken.

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 25-06-2008 09:07 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien zoals jij het hebt 'aangeleerd', maar het is geen 'feit'. Ieder spel heeft zijn eigen definities over AoE of niet AoE, klaar :)
RocketKoen schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:48:
Ik neem aan dat je geactiveerd hebt met paybycash (iDeal)
aangezien dat soort internationale transacties wel eens een paar dagen kunnen duren krijg je als je die opie selecteerd een paar dagen waarop je nog in kunt loggen nadat je gametime op is.
Dit om ervoor te zorgen dat je niet elke keer als je je account wilt activeren je 2-3 dagen zou moeten wachten tot je geld is overgemaakt.
Ik had mn account gecanceled en nooit een betaling gedaan. Ook vandaag staat mijn account nog steeds playable. De persoon aan wie ik het spel had doorverkocht wist ook van niets, had spel ook al gedeinstalleerd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:19:
Mischien zoals jij het hebt 'aangeleerd', maar het is geen 'feit'. Ieder spel heeft zijn eigen definities over AoE of niet AoE, klaar :)
heeft niks met aangeleerd te maken, wat ik net noemde is de definitie van AoE. :)
Area of effect (or AoE) is a term used in many role-playing games to describe attacks or spells that affect multiple targets within a specified area.
Wikipedia: Area of effect

En Area of effect is niet hetzelfde als splash damaged. Lightning strike is dus geen AoE.

[ Voor 31% gewijzigd door kaluro2 op 25-06-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-07 20:25

Poekie McPurrr

Mreoww~

SinergyX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:19:

[...]

Ik had mn account gecanceled en nooit een betaling gedaan. Ook vandaag staat mijn account nog steeds playable. De persoon aan wie ik het spel had doorverkocht wist ook van niets, had spel ook al gedeinstalleerd.
is playable niet gewoon de tijd die nog rest van je subscription? dus account status is cancelled, maar nog tot x-datum kun je spelen?
zal vanaaf eens kijken wat er bij mijn account staat.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:24:
heeft niks met aangeleerd te maken, wat ik net noemde is de definitie van AoE. :)
Gelukkig is wikipedia niet de 'bijbel', maar geschreven door mensen.
Oftewel, interpretatie van de regel.
Verder laat ik het hierbij, nutteloze discussie.
Poekie McPurrr schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:45:
is playable niet gewoon de tijd die nog rest van je subscription? dus account status is cancelled, maar nog tot x-datum kun je spelen?
zal vanaaf eens kijken wat er bij mijn account staat.
Ik ben 21 mei geregisteerd, meen dat het startte op 23 mei. Logisch zou je zeggen, dat je tot 23 juni kan spelen en afgelopen.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2008 11:13 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23

4th

Server first met battlekeep is goed voor recruitement, al 2 lvls 80s die een application hebben ingevuld :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

tenzij ze de betalingen verwerken eind/begin van de kalendermaand. waardoor je dan nu eventueel wat "extra" speeldagen cadeau hebt gekregen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Gelukkig is wikipedia niet de 'bijbel', maar geschreven door mensen.
En de bijbel is niet geschreven door mensen ;)
Wikipedia haalt alle incorrecte data van hun site af, dus er zal toch wel iets van waarheid in zitten, nee? :)

Laten we zeggen, je hebt een PSU die "lekt" ofzo, waarbij 1 vierkante meter van je kamer onder stroom staat.

Als 1 persoon er in loopt, wordt hij ge-geëlektrocuteerd, zelfde bij2 personen en 3 personen, maar zodra nummer 4 erbij komt is er niet genoeg power om ze alle 4 tegelijk te electrocuteren.

Het bestrijkt een gebied, dus heeft het een area of effect.
Er zit een cap op, van meer dan 1 persoon.

Dan is het toch AoE? :) (vaag voorbeeld ik weet 't )

[ Voor 39% gewijzigd door kaluro2 op 25-06-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wil je nu zo graag je gelijk halen? Geef het beestje een naampje, iedereen snapt het wel, klaar.

edit @ hieronder: Gelijk in wat? Dat AoE verhaal? :? Lees even paar posts terug en kijk wie hier een discussie aanging. Erg 'zinnig' van jou om enkel even reactie te geven op mijn post :)

Btw, geen tijd voor nieuw deeltje? :) Ben je meteen van me af ;)

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Lijkt er meer op dat jij je gelijk wilt halen SinergyX. Maar goed, 2 weken terug was dit een flame topic. jammer dat er niets veranderd is ;-) Als je niets zinnigs over deze game te melden heb dan antwoord je lekker niet in het topic. Simpel zat lijkt me?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245382

Nou, mijn acount doet het niet meer >.> Ik kwam er gister achter dat mijn acount frozen was. Dus heb ik meteen via paybycash 60 dagen game time erbij gekocht met ideal. Ik dacht dat het wel even zou duren voordat ik de gametime code zou krijgen maar die had ik dus 30 seconden later. Ingevuld bij upgrade acount. Hij zei nog zo "success". Maar.... niet dus. Ik kan het nu nergens meer terug vinden, acount is nog steeds frozen en de code doet het niet meer. Ik heb meteen maar een email naar customer support gestuurd maar natuurlijk nog steeds geen antwoord.

Beetje irritant dit, ik dacht altijd dat als je winst wilt maken je als eerste je betalingsverkeer goed op orde moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 10:23
Aloha, heeft iemand misschien een id welke UI mod dit is?

http://www.regressionx.com/nadger/aoc/Nadgui.jpg

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Mirage UI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Mirage UI?
Die heeft zijn kaart toch niet rechts zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259170

skip-5 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:19:
[...]

Die heeft zijn kaart toch niet rechts zitten?
die kaart rechts is wel handig volgens mij, zou het ook wel graag weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
deze komt wel in de buurt, maar de lay out van de knoppen is iets minder.

http://aoc.curse.com/downloads/details/12779/ (is trouwens de Eldar mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-07 23:05
http://aoc.curse.com/downloads/details/12705/
(Mirage) en dan
http://aoc.curse.com/downloads/details/12750/
als map?

Is maar een gok, ziet er wel goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
die compact region map is volgens mij je 'normale kaart' ipv je radar rechtsboven.

O ik zie nu net pas dat het de normal map is die gewoon naar rechts onder is versleept.
Ga ik vanavond toch ff spelen met die mods. Thanx.

[ Voor 49% gewijzigd door skip-5 op 25-06-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 20:39

GG85

.......

Wel iritant dat je de patches niet los kan downloaden. Heb zojuist AoC geinstalleerd en moet nu ineens 900Mb downloaden met de update manager. Kost je al zo 3 kwartier terwijl dat ook onder het installeren gekunt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 10:59

Knaak

It's me, Mario!

Hmm zit er ook aan te denken om eens AOC te gaan halen, het kost toch maar 25 euro bij de pc boer. Altijd leuk om even te testen.

Alleen zit ik met een klein vraagje, waarom adverteren ze op het doosje met DirectX10 en Vista terwijl er nog geen Dx10 in de game zit? (ik weet dat het komt)

Aangezien er nog geen trail is zal ik weinig keus hebben, zeker met de vakantie voor de boeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 21:21
25€? :S
Heb je toevallig niet naar een gamecard staan kijken?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 10:59

Knaak

It's me, Mario!

Nee, anders staat er niet op dat het om de game zelf gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 20:02

Mach

[END]Avengers

Stomme vraag, maar hoe en waar kan ik gathering skills verkrijgen ??
Haal ik die bij een NPC en zo ja welke ??

thx

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-07 14:32
Mach schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:59:
Stomme vraag, maar hoe en waar kan ik gathering skills verkrijgen ??
Haal ik die bij een NPC en zo ja welke ??

thx
In Potain, the Purple Swamps of Lachein plains. In elk van deze 3 gathering zones is een dorpje met NPC's die je de skills kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:56

BioHazard

*\o/*

Is AoC per maand te betalen via de bank/iDeal/incasso? Ik heb nu de creditcard van mijn vader even toegevoegd om te activeren. Maar mijn vader heeft dit liever niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

BioHazard schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:39:
Is AoC per maand te betalen via de bank/iDeal/incasso? Ik heb nu de creditcard van mijn vader even toegevoegd om te activeren. Maar mijn vader heeft dit liever niet. :)
iDeal, optie als je PayByCash pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

BioHazard schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:39:
Nee, maar je kunt natuurlijk wel in de winkel een timecard kopen :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
GG85 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:40:
Wel iritant dat je de patches niet los kan downloaden. Heb zojuist AoC geinstalleerd en moet nu ineens 900Mb downloaden met de update manager. Kost je al zo 3 kwartier terwijl dat ook onder het installeren gekunt had.
Daar bof je mee, ik moest 8.22 gig downloaden de eerste keer, dat koste me 3 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

domi235 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:43:
[...]

Nee, maar je kunt natuurlijk wel in de winkel een timecard kopen :)
zijn die nog verkrijgbaar dan? kan ze nergens meer vinde... (regio eindhoven)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

kaluro2 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:43:
[...]

iDeal, optie als je PayByCash pakt.
Bedankt. Zo maar eens even instellen. Ben sinds gisteren begonnen op Battlescar, met een Dark Templar. :)

[ Voor 22% gewijzigd door BioHazard op 26-06-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de necro's, de hide->pet attack tactiek lijkt vandaag over te zijn.

Patch van vandaag maakt je 'detected' als je je pets laat aanvallen vanuit hide.

Goeie actie voor PvP, voor PvE lijkt het de nekslag.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BioHazard schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:00:
[...]
Ben sinds gisteren begonnen op Battlescar, met een Dark Templar. :)
Als je hulp nodig hebt, whisper me maar, vanavond ben ik lvl37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

4th schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:59:
[...]

zijn die nog verkrijgbaar dan? kan ze nergens meer vinde... (regio eindhoven)
Ze staan iig nog steeds op de site van Dynabyte, en zag ze gisteren ook liggen bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G

Bedankt. Zo maar eens even instellen. Ben sinds gisteren begonnen op Battlescar, met een Dark Templar. :)
Aan het begin van de week mijn pc eindelijk binnen, alles op high draait als een zonnetje ^_^
Heb nu een lvl 7 HoX op Battlescar, volgende week vakantie dus dan kan ik lekker doorknallen ;O

Spel crashed wel steeds, met zo'n standaard vista foutmelding. Had tijdens de installatie ook nogal wat problemen (daarom waarscheinlijk 8.22 gig moeten patchen) dus daar kan het nog wel aan liggen. Kan het spel wel ergens "repareren" geloof ik, zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26th of June - Update Notes

Player Character

Archetype

* The bonus magical damage granted from Mystical Attunement has been doubled for Mages.
* Spells that were incorrectly receiving bonuses from increased magical damage will no longer scale with increased magical damage. This adjustment will only affect such spells that were not meant to have scaling with the increased magical damage bonus. This resolves issues with enhancement spells like "Pact with Set" where the health loss was too high for the trade off for the bonus to damage.

Barbarians

* An issue where Barbarians lose strength between the levels of 42 and 45 has been resolved. Please note that this is only between those specific levels.

Demonologist

* Infernal Knowledge and Diabolic Insight will no longer appear as hostile spells and will still persist after death.

Necromancer

* The bonus gained from magical damage has been increased on all damage-over-time (DoT) spells.
* Despoil the Soul duration has been substantially increased and is no longer removed on death.
* Frost Blast's area-of-effect (AoE) has been changed to be a 90 degree cone in front of the caster.
* Shatter now additionally works on targets affected by Frost Blast and Ice Shackle.
* Dark Knowledge and Vile Insight will no longer appear as hostile spells and will still persist after death.
* Mark of the Devourer duration has been reduced to 60 seconds.

Ranger

* Raid-level bows and crossbows for Rangers have been corrected to add ranged DPS instead of melee DPS.

Combat

* Active blocking has been revamped to bring it back in line with the original design. Active blocking will now correctly display a buff in the debuff GUI to indicate the effect. You will now have an initial stamina cost upon activation and shielding bonus rather than evade chance. Attacks and heals performed while in “Active Blocking” will also have a reduced effect.
* Certain group buffs should no longer keep you in combat when your pets are also in the group.
* Melee pets will now do splash damage.

Items

* Bags that were not able to be equipped can now be equipped again.-
* The two-handed edged weapon Earthwrack has now received its visual appearance back.
* Exaltate's Girdle, Exaltate's Armbands, and Hellbreaker Hammer will now appear correctly.
* Javelins have been revamped based on player feedback. The length of all current javelins will now be of decent length. All javelins have also received some adjustments to the throwing and holding animations, as well adjusted so all characters correctly hold the javelin by the shaft.
* Polearms have been revamped based on player feedback. All polearms have been standardized to a new larger size.

NPC

* Solo monsters, minibosses and bosses have been adjusted to be more of a challenge than what they had been previously for level 70 and up. The adjustments will not affect grouped and raid monsters in any way as this will only affect solo monsters. The change will ensure that the game is both entertaining and challenging at higher levels.
* All players in a raid dungeon are now hated by the boss while the boss is under attack.
* There should no longer be multiple versions of Aquilus in the Armsmans Tavern.
* Champion of the Honorguard will now use his axe throw ability less frequently.
* The adds for Vistrix and Yakhmars have had their AI revamped.

Massive PvP

* Battlekeep owners should now be able to apply to attack other battlekeeps without any problems.

Mounts

* You should now once again be able cast spells while mounted. There will be some limitations on which spells and which type of spells you're able to cast.

Playfield

* Raid playfields should now properly reset correctly.

The Black Castle

* This Kopshef Province dungeon has been completely redone. We encourage you to pay it a visit. Overcome the challenging new encounters along side with your companions and reap the rewards. This group instance is aimed for characters in the 30 - 35 level range.

Quest

* Kidnapping and Torture: You can no longer interact with the palisades while the NPC is burning. This should help make it clearer when the quest can be completed.
* Ante Up - Giants Approaching: When the timer expires you should be able to interact with the Rock to restart the event.
* Master of Gargoyles: Cha will now thank you for completing the quest.
* Bowls of Set: The quest should now properly display the goal names.
* The Honoured Dead of Cimmeria: This quest has been removed and revamped into 4 smaller quests with new rewards. The new quests are "The Honoured Dead I," "The Honoured Dead II," "The Honoured Dead III," and "The Honoured Dead IV."

Tradeskills

* Opening Alchemy Tradeskill book should no longer crash the client.
* All vendor-supplied tradeskill resources have had their max stack size set to 20, with the exception of city-building components from vendors which have the max stack size of 1000
* Mages and Priest mobs will now drop an Alchemists Cache randomly, which contains random resources for the level-range where it was found. This will make it possible to obtain the resources that have not been dropping for alchemy.
* All crafted shields will now have gem slots.

General

* You may now limit particles to show on (All / Raid Members / Team Members / Self).
* Particle effects and banners for PvP building have been optimized.
* The client should now disconnect from the chat server after camping.
* Cimmerian and male Stygian dancers beware - dancing near the edges of tall cliffs may be fatal to your health.
* Characters will no longer slide when jumping and then moving as you're landing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

domi235 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
[...]

Ze staan iig nog steeds op de site van Dynabyte, en zag ze gisteren ook liggen bij de mediamarkt.
bij dynabyte staat er ook bij niet op voorraad :)

maar mediamarkt moet ik dan nog ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

[...]

Ik ben eergister begonnen, ook Battlescar.
Inmiddels level 13, Assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Wat is jullie nickname? Mijn nick is Kaluro, ook op battlescar.

Altijd leuk om met wat GoTters te spelen op Battlescar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:39:
Wat is jullie nickname? Mijn nick is Kaluro, ook op battlescar.

Altijd leuk om met wat GoTters te spelen op Battlescar :)
Capital

Tegen beter weten in maar een female gemaakt, het verschil valt *echt* wel op (HoX in demon is namelijk altijd mannelijk en dan sla je dik sneller).
Combat voelt dan ook wel best log.
Ik speel alleen nooit mannen in RPG's :O Heb vertrouwen dat het snel gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capital_G schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:45:
[...]
Tegen beter weten in maar een female gemaakt, het verschil valt *echt* wel op (HoX in demon is namelijk altijd mannelijk en dan sla je dik sneller).
Combat voelt dan ook wel best log.
Ik speel alleen nooit mannen in RPG's :O Heb vertrouwen dat het snel gefixed wordt.
Ha, ik ben net hetzelfde, female HoX. _/-\o_

Als demon ben je zoiezo veel sneller en sterker tov normale vorm.
Ik heb niet echt problemen om een mob van 2 zelfde lvl te ownen.
Drie is al wat moeilijker en moet ik soms een potion en word of command gaan gebruiken.

Maar als Demon >:) kan ik er wel een stuk of 6 in 1 keer ownen, als ze maar allemaal rond mij staan bij het uitvoeren van mijn eerste combo's.

Bij bosses en grote mobs voer ik volgende combo's uit,
touch of hell > Desecrating Essence > Hellstep > Hellfire Breath > Pillar of Infernal Flame > Molten Steel Slash > Hellfire Breath > ...

En steeds alle buffs gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Weet iemand waarom paybycash zo duur is?
Ik kom in totaal uit op meer dan €18 euro, terwijl het €12,99 zou moeten kosten.
Gewoon via iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 17:42
* Melee pets will now do splash damage.
enorme boost voor necro's alsnog?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:02:
[...]
enorme boost voor necro's alsnog?
Ware het niet dat melee pets vrij lage dps hebben ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 26-06-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, net me subscription met 3mnd verlengd, nu maar ff via ideal, volgende keer cards, zijn cheaper. Maar bij rabobank gaat het snel, ff invoeren en is approved na 4 min... heb het zelfs bij zitten houden want geen zin om vanavond nog steeds niet te kunnen spelen als ik thuiskom van me werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 259170 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:34:
[...]

Ha, ik ben net hetzelfde, female HoX. _/-\o_

Als demon ben je zoiezo veel sneller en sterker tov normale vorm.
Ik heb niet echt problemen om een mob van 2 zelfde lvl te ownen.
Drie is al wat moeilijker en moet ik soms een potion en word of command gaan gebruiken.

Maar als Demon >:) kan ik er wel een stuk of 6 in 1 keer ownen, als ze maar allemaal rond mij staan bij het uitvoeren van mijn eerste combo's.

Bij bosses en grote mobs voer ik volgende combo's uit,
touch of hell > Desecrating Essence > Hellstep > Hellfire Breath > Pillar of Infernal Flame > Molten Steel Slash > Hellfire Breath > ...

En steeds alle buffs gebruiken natuurlijk.
Ik ben nog steeds Hell Strikes en Fire Lance fan als het op grote groepen aankomt. Dan Word of Command, uit de groep rennen en Hellstep in DE of Avatar of Xotli en je bent d'n winnaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Capital_G schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:29:
[...]

Aan het begin van de week mijn pc eindelijk binnen, alles op high draait als een zonnetje ^_^
Heb nu een lvl 7 HoX op Battlescar, volgende week vakantie dus dan kan ik lekker doorknallen ;O

Spel crashed wel steeds, met zo'n standaard vista foutmelding. Had tijdens de installatie ook nogal wat problemen (daarom waarscheinlijk 8.22 gig moeten patchen) dus daar kan het nog wel aan liggen. Kan het spel wel ergens "repareren" geloof ik, zou moeten werken.
Ik met mijn E6600 en 8800GT draai ook alles op high @ 1680x1050. Ik ben level 8 ofzo, Char name: Bioo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
2 dagen geleden eerst keer onze keep moeten defenden, gisteren hun hele keep en city platgebrand. Sieges zijn zo tof, zeker als ze de bugs erin fixen (lag fps etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
XtrmEend schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:00:
Weet iemand waarom paybycash zo duur is?
Ik kom in totaal uit op meer dan €18 euro, terwijl het €12,99 zou moeten kosten.
Gewoon via iDeal.
Sowieso is het 12,99 ex 15% btw. Dat komt er alsnog eens bij en daarna nog eens de kosten voor het betalen via iDEAL oid.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:27

Japser

Jeej!

Als ik zo het officiele forum lees van AoC, is er een hele hoop mis en ik zie alleen maar klaagtopics, pissige mensen etc etc...volgens mij gat het niet lang meer duren of de spreekwoordelijke bom ontploft want zoveel boze mensen kan toch niet goed zijn...

Niet dat ik erzelf iets van merk of dat ik me erger aan het spel, ik amuseer me kostelijk maar t lijkt wel een complete klaagmuur nu daaro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat zijn zulke boards altijd japser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Tja, als je een patchdag inlast van 4 tot 11 's-morgens en dan 's-avonds nog niet je stuff op de rails hebt, gaan mensen gewoon klagen :) Ik stoor me er niet zo aan, Ook bij funcom kunnen er dingen gewoon fout gaan, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Joepie, ik kan niet inloggen, Unable to login (19) error. Blijkbaar hebben veel mensen er last van. Zeer mooie game, maar sommige bugs kunnen echt niet. Dit bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Jup, het probleem is bekend sinds de update van de patch van vandaag (vage zin). Zie http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=57163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

De servers gaan blijkbaar zo down voor een emergency update. We zullen zien of dat die bug op lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
redfoxert schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:26:
[...]

Sowieso is het 12,99 ex 15% btw. Dat komt er alsnog eens bij en daarna nog eens de kosten voor het betalen via iDEAL oid.
Ja het is

12,99
1,95 VAT
0,80 iDeal kosten
En je komt op het eind uit op 18,09
Vind ik eerlijk gezegt belachelijk, hoop dat ze snel timecards gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
A Message from the King !

The forums are currently down for maintenance

Please check back soon

Ik denk dat de moderators alle whine topics niet meer aankonden.. ze zullen wel terugkomen als servers weer up zijn.

Vandaag voor de servers down gingen nog even villas gedaan, buff van de mobs is goed te merken helaas. Er staat een 1 van de villas zo'n boss (Gurgus the Nimble geloof ik) die mij totaal afragde, was in 5-6 klappen dood, terwijl ik voor de patch van hem won met 80% health over. 2e poging in defensive stance moest ik ook wegrennen. Geen 3e poging kunnen doen want toen bleef hij in een muur vastzitten. Ben ook minstens 10x doodgegaan door de casters die vrolijk 800 health per spell eraf doen. Lag hielp daar uiteraard weer goed aan mee :)

Maakt mij allemaal weinig uit dat er zoveel bugs zijn en de servers steeds weer offline gaan, maar ik vrees voor de grootte van de fanbase over 2 maanden..

[ Voor 7% gewijzigd door Dantar op 26-06-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben ik er net achter hoe het zat met mn account, gast aan wie ik het spel had doorverkocht bleek dus een maand te hebben bij gekocht via pbc (de gek.. 17 euro ofzo? :/). Heb alleen nog geen reactie van Funcom waarom ik het mailtje wel kreeg over dat mijn account Frozen zou zijn.

Afijn, dacht even te kijken hoever hij al was, ging de server plat :P Gelukkig nog wel op tijd alle patches binnen gehaald, kijk van het weekend wel ofzo :)

Ondanks dat ik wel wat negatief uit de hoek kom, gingen ze op het forum zojuist wel erg ver :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:11

ZenTex

Doet maar wat.

3 minuten voordat de server plat ging m'n 1e purple gevonden. _/-\o_

Die zat samen met een blauwe in een box met nog wat troep.Dus die blauwe eruitgepakt en de rest laten liggen, maar zag door de messages heen net een flits van paars, dus toch nog maar FF gekeken en die paarse ertussenuit gevist.

Die "servers gaan down" messages stonden verschrikkelijk irritant over het hele scherm heen.
Even irritant is als je een paar spullen loot en/of een paar quest taken volbracht hebt staan die berichtjes over het hele scherm. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

For that we are truly sorry and have organized for all active and open play-accounts to receive a free day of game-time to compensate for the inconveniences caused by the extended downtimes.
Kijk, dat vind ik dan wel weer heel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118788

ZenTex schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:19:
3 minuten voordat de server plat ging m'n 1e purple gevonden. _/-\o_

Die zat samen met een blauwe in een box met nog wat troep.Dus die blauwe eruitgepakt en de rest laten liggen, maar zag door de messages heen net een flits van paars, dus toch nog maar FF gekeken en die paarse ertussenuit gevist.

Die "servers gaan down" messages stonden verschrikkelijk irritant over het hele scherm heen.
Even irritant is als je een paar spullen loot en/of een paar quest taken volbracht hebt staan die berichtjes over het hele scherm. |:(
welke heb je gevonden? Ik had eergisteren een epic shield, lvl 61. heb nu dat epic sword van arena en dat schildje voor mn guardian :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:11

ZenTex

Doet maar wat.

naam ben ik FF vergeten. lvl 49 schild.Battlepike ofzo, maar al die schildnamen ben ik alweer vergeten.
Vanaaf na de DT nog FF gespeeld en gelijk een 1H blunt gevonden, purple. Al vallen specs tegen. Zat in een doos met nog 2 blues, gewoon een world drop.

Ben wel jaloers, kan de Arena niet in vanwege die bugged quest. Ben erg benieuwd hiernaar.

En ja, die excuses van FC vielen in goede aarde. Eigenlijk hebben een helebboel mensen hierop zitten te wachten. gewoon sorry zeggen en een schouderkopje kom je al heel ver mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Kijk hem dan om half 4 en hem om half 5 gewoon nog wakker zijn!

Dat zijn nou de echte dedicated AoC'ers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zeker op stap geweest ofzo, dan zijn die tijden toch niet echt raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

4th schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:27:
Op een donderdag avond?

en @
XtrmEend schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:10:
[...]

Ja het is

12,99
1,95 VAT
0,80 iDeal kosten
En je komt op het eind uit op 18,09
Vind ik eerlijk gezegt belachelijk, hoop dat ze snel timecards gaan verkopen.
15,74 euro hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

4th schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:27:
Gewend vanuit Rose zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262898

[quote]kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Op een donderdag avond?

Lijkt me dat dat een normale studentenavond is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 262898 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:55:
[...]

Op een donderdag avond?

vond ik ook al en ben al tijden geen student meer :P

edit:
@hieronder
hoezo "moet" je deruit?

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 27-06-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 262898 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:55:
[...]

Op een donderdag avond?

Als je de dag erna 7u weer uit je nest moet? Dan zou ik eerder vrijdagavond zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Bah, gister even mijn computer getest, CPU blijkt onstabiel op max load.
Die mag leuk vervangen worden ^^.

Wou gisteravond nog even AoC'en, bleken servers down te zijn :( ach, zo is het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:34:
[...]

Als je de dag erna 7u weer uit je nest moet? Dan zou ik eerder vrijdagavond zeggen.
Op vrijdag gaat iedereen weer van zijn kamer terug naar huis, vandaar dat donderdag de studentenavond is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:34:
[...]

Je bent zeker nooit student geweest? :s Dat is in ieder geval de afgelopen 10 jaar al standaard DE studenten avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:15:
[...]

Je bent zeker nooit student geweest? :s Dat is in ieder geval de afgelopen 10 jaar al standaard DE studenten avond.
Ik ben al 4 jaar student, thank you very much :P En ik ga toch echt altijd vrijdags uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

thuiswonend zeker :D

maareh, gaat hier over aoc...

wat is beste met gems voor barb? allemaal melee dmg? melee in combi met x? of toch weer iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist een game card gekocht en de code ingevoerd.. Ik kan echter nog steeds niet spelen..
Weet iemand wat je moet doen om wel te kunnen spelen, wat moet je veranderen bij payment options? want ik kan nergens de optie game cards vinden..

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 262898 op 27-06-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:48:
Kijk hem dan om half 4 en hem om half 5 gewoon nog wakker zijn!

Dat zijn nou de echte dedicated AoC'ers :p
ik werk op donderdag achter de bar van 19:00 tot 03:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Yep, mn college is 20 min fietsen ;) vanaf huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

4th schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:49:
thuiswonend zeker :D

maareh, gaat hier over aoc...

wat is beste met gems voor barb? allemaal melee dmg? melee in combi met x? of toch weer iets anders?
niet iedere student gaat braaf op de vrijdag naar mama toe he ^^;;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar niemand een idee over die gamecards? want ik kan nou spelen, maar ik heb ingesteld bij betalen dat ik weer maandelijks pay by cash doe.. Ik zie ook nergens meer staan dat ik de kaart heb ingevoerd..
Want nu staat er gewoon weer dat ik maandelijks moet betalen en niet dat ik een game card heb gebruikt..
Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

GVD!!! Ik heb nu die The End Battle quest al 20x gedaan ofzo, en krijg die High Priest maar niet kapot, het slaat echt nergens meer op, ik heb echt al alles geprobeerd. Ik ben nu wel zooo pissed off he :(

Edit: Het is al gelukt. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 29-06-2008 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
BioHazard schreef op zondag 29 juni 2008 @ 03:15:
GVD!!! Ik heb nu die The End Battle quest al 20x gedaan ofzo, en krijg die High Priest maar niet kapot, het slaat echt nergens meer op, ik heb echt al alles geprobeerd. Ik ben nu wel zooo pissed off he :(

Edit: Het is al gelukt. |:(
Dat is toch die gast op het eind van de tortage reeks, ik vond hem erg te doen eigenlijk ;P
Had nog 60% leven over ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capital_G schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:34:
[...]

Dat is toch die gast op het eind van de tortage reeks, ik vond hem erg te doen eigenlijk ;P
Had nog 60% leven over ofzo :P
ja ken gewoon doorsprinten :p en dan die gozer 1 op 1 killen, ipv met 8937389789 adds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 118788 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:45:
[...]

ja ken gewoon doorsprinten :p en dan die gozer 1 op 1 killen, ipv met 8937389789 adds :P
Kwam ik dus later ook achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ze patchen voortaan maar 1x per week, op woensdagen.
Naja liever goede patches dan half-assed patches omdat het 2x per week moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

topic begint toch wel een beetje dood te bloeden.
Ben wel eens benieuwd naar recente cijfers van hoeveel mensen het op dit moment actief spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 262898 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:26:
Ben wel eens benieuwd naar recente cijfers van hoeveel mensen het op dit moment actief spelen..
~700k

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=60767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Dat nummer is het aantal mensen dat een account hebben geregistreerd. Er zijn meer dan een miljoen exemplaren verkocht en iets van 700.000 hebben een account geregistreerd. Beetje vreemd.

Dit aantal zegt dus niets over het aantal mensen dat op dit moment nog actief speelt. Daar worden namelijk geen cijfers bekend over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:24
Zaterdag avond maar ff een accountje aangemaakt, als die hard mmorpg speler, naja, wat die hard is (jaartje of 3 anarchy online, idem met wow) moest ik dit toch wel even checken.

Ben pas lvl 7 (female hox) tot heden bevalt het prima, geen rare bugs oid, alles is duidelijk (voor mensen die denken dat het lastig te begrijpen is, geloof mij, als je enige ervaring met mmorpg's hebt loop je zo de "gate" uit met dit spel")

Enfin, zit op battlescarr charname is yanightmare mochten mensen me willen adden (graag zelfs, altijd gezellig met mede tweakers te praten).

Speel het trouwens op een lappie voor mensen die willen kijken of die van hun het aankan. (toshiba p300-175) loopt perfect 40 fps op redelijk high settings (geen aa)

Anders dan dat kan ik nog even niet kwijt over het spel, heb er pas een uurtje of 3 a 4 in zitten dus mijn mening vind ik nog niet "eerlijk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Laatst online: 04-07 08:39

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Anoniem: 94605 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:20:
[...]
Dat nummer is het aantal mensen dat een account hebben geregistreerd. Er zijn meer dan een miljoen exemplaren verkocht en iets van 700.000 hebben een account geregistreerd. Beetje vreemd.
Men heeft blijkbaar > 1 miljoen exemplaren verkocht naar de detailhandel. Deze hebben dan dus ongeveer 700.000 ervan weten te verkopen aan de spelers. Tja, wat is dan het echte verkoopcijfer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Moraxv schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:11:[...]
Men heeft blijkbaar > 1 miljoen exemplaren verkocht naar de detailhandel. Deze hebben dan dus ongeveer 700.000 ervan weten te verkopen aan de spelers. Tja, wat is dan het echte verkoopcijfer... ;)
De echte vraag is natuurlijk hoeveel van deze 700.000 hebben een actief account. Als 50% na de eerste maand stopt dan is dat natuurlijk wel een flinke domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
het zal van de eerste maanden afhangen. het slecht, of zelfs niet, uitleveren van de gamecards en volledige versies zal niet echt bijdragen. ondanks dat je natuurlijk via pay by cash kunt verlengen.
maar volgens het loginscherm is 1 pvp servert al vol (fury).
ik moet zeggen dat ik het in Conall valey niet noemenswaardig druk vind, zowel overdag als 's avonds. wel is er voldoende leven, maar je loopt niet over de hoofden.
ben benieuwd hoe het zal lopen! ik ben in ieder geval positief en heb het naar mijn zin.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Het aantal aangemaakte accounts is in geen enkel geval representatief voor het aantal mensen dat ook nog daadwerkelijk het spel spelen. Zelfs het aantal actieve accounts van 1 maand is weinig bepalend, omdat sommige mensen betaald hebben voor een maand extra, maar toch stoppen met spelen. Alleen op dit forum kun je al merken dat er genoeg mensen zijn die het links laten liggen, maar die mensen hun account is wel meegenomen in die 700k geregistreerde accounts.

Alleen de tijd zal ons leren wat voor een player-base AoC over zal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Zou ik dit spel kunnen spelen op me aanstaande laptop?

Intel Core 2 duo 1.8 ghz
3078 mb DDR II
Nvidia M8600 GT 512mb
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 146055 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:39:
Zou ik dit spel kunnen spelen op me aanstaande laptop?

Intel Core 2 duo 1.8 ghz
3078 mb DDR II
Nvidia M8600 GT 512mb
?
Draaien, ja! Hoge settings, nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 20:39

GG85

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 07:03
Ik wou eigelijk dit spel wel weer gaan spelen.

Maar ik kan alleen maar creditcard toevoegen.

Zijn er al gamecards beschikbaar? ik kan nou niet zien hoe je anders moet betalen. In het menu zie je ook 6 verschillende knoppen over subsription :S ik kan er niet wijs uit worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:34

Damian

Insane Obtrusion

Anoniem: 262898 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:26:
als ze nu ff trial accounts regelen :/

slecht dat ze dit nog steeds niet doen. Ik wil dit wel gaan proberen, maar ga er toch eerst niet voor betalen..

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[MMORPG] Age of Conan: Hyborian Adventures deel 5
:)
Buddy codes zijn btw beschikbaar nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:14

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Inderdaad dat deel, en je kan ook gewoon via IDEAL betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
arieman007 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:35:
Ik wou eigelijk dit spel wel weer gaan spelen.

Maar ik kan alleen maar creditcard toevoegen.

Zijn er al gamecards beschikbaar? ik kan nou niet zien hoe je anders moet betalen. In het menu zie je ook 6 verschillende knoppen over subsription :S ik kan er niet wijs uit worden!
Als je intresse heb, aan het begin had ik metteen een pakket gekocht met prepaid card en game. Maar was na 3 weken al gestopt. Als je zou willen kan je hem overnemen met reductie :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.