[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.451 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:30:
Kan iemand me misschien overtuigen om nog door te levelen? Wordt het inderdaad beter?
Hey,

Weetje, als je de dingen zo ervaart zal het gok ik alleen maar een sleur worden voor je denk ik. Ikzelf ervaar het compleet anders, de quests vind ik geweldig, verhaal lijn boeit me, sfeer en combat blijven mij ook boeien, omgeving is tof, taalgebruik vind ik bevrijdend, voice acting -waar het gebeurt- vind ik geweldig, en mensen zijn vriendelijk.

Ik zit dan ook op RP-PVE.. niet pvp overigens..

Maar als het je niet aanspreekt.. want je hebt het best over core-elementen volgens mij :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:35:
Maar de MR knop neemt geen pauze intervals mee if i'm not mistaken, dus die voert alles dan in 0,0001 sec uit als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is enkel bij die nieuwe versies, de oudere versie doet dit namelijk nog wel :)

Het is er ergens uitgesloopt toen die LCD-configuratiescherm is aangepast, vaak liep de record vast als je een te lange macro opnam via MR.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:13:
[...]

Dat is enkel bij die nieuwe versies, de oudere versie doet dit namelijk nog wel :)

Het is er ergens uitgesloopt toen die LCD-configuratiescherm is aangepast, vaak liep de record vast als je een te lange macro opnam via MR.
Dan heb ik een nieuwe versie denk ik zo :(
Naja handmatig macros coderen zal zo moeilijk niet zijn, vanavond eens een try geven.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Als er nog iemand behoefte heeft aan een prepaid card voor 23,50 ( in doos e.d. ) laat me het even weten. Ik ben er namelijk mee gestopt en als ik er iemand een plezier mee kan doen is dat altijd fijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:57:
Als er nog iemand behoefte heeft aan een prepaid card voor 23,50 ( in doos e.d. ) laat me het even weten. Ik ben er namelijk mee gestopt en als ik er iemand een plezier mee kan doen is dat altijd fijn.
Nu al gestopt? Op level 33 :'( spijtig om te horen.
Redenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redenen = teveel vervelende onvolkomenheden, pvp = nowhere near balanced, input lag op combo's zonder latency ( had altijd rond de 30-50 ms ). Irriteerde me er meer aan dan dat ik er lol in had.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:01:
redenen = teveel vervelende onvolkomenheden, pvp = nowhere near balanced, input lag op combo's zonder latency ( had altijd rond de 30-50 ms ). Irriteerde me er meer aan dan dat ik er lol in had.
PvP is niet balanced rondom 1v1 pvp.
Het is gebalanced rondom raids.

Ik heb zelf ook een barbarian, en met de juiste chain combos + no escape, was ik vrijwel iedere class de baas, maar 't mocht wat moeite kosten. Ik vond het wel een uitdaging.

input lag komt omdat je eerst gemept moet hebben voordat je naar de volgende richting kan.
dus de animate moet afgelopen zijn voordat je de volgende richting kan beginnen.

onvolkomenheden, 't is release, what did you expect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:04:
[...]
Een betere game dan dit ;-) Maar goed, ik ga het spel niet afkraken, want het is een mooi spel. Voor mij alleen niet voldoende. Daarom hoop ik ook dat andere mensen er wel veel plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:04:
Vond die op het forum leuker:
Its Funcom, what did you expect?

En de variant van onze rick:
We've been Funcommed!

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:11:
[...]

Een betere game dan dit ;-) Maar goed, ik ga het spel niet afkraken, want het is een mooi spel. Voor mij alleen niet voldoende. Daarom hoop ik ook dat andere mensen er wel veel plezier aan beleven.
Ik zal je een PM'tje sturen zodra de "onvolkomenheden" eruit gepatcht zijn en de content erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:12:
[...]

Ik zal je een PM'tje sturen zodra de "onvolkomenheden" eruit gepatcht zijn en de content erin ;)
Aardig bedoeld, maar ik ga wel ff lekker wachten op warhammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:23:
[...]

Dan zul je nog teleurgestelder zijn dan dat je met AoC bent nu.
ten eerste, de graphics doen ONDER aan die van WoW.
De gameplay is tergend langzaam en character control is minimaal, je hebt het gevoel alsof je een "god" bent die een poppetje aanstuurt, je hebt geen immersie met de character zelf.

De PvP opzet is goed, alleen de uitwerking van het combat system/characters dat is gewoon barslecht. het slaat niet aan.
De combat is gewoon te langzaam, en skill gaat hoogstwaarschijnlijk minder zeggen dan class of gear.

Maar we zullen zien, misschien pakt het wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-offtopic-

Geslaaaagdd
*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:26:
[...]

De gameplay is tergend langzaam en character control is minimaal, je hebt het gevoel alsof je een "god" bent die een poppetje aanstuurt, je hebt geen immersie met de character zelf.

De PvP opzet is goed, alleen de uitwerking van het combat system/characters dat is gewoon barslecht. het slaat niet aan.
De combat is gewoon te langzaam, en skill gaat hoogstwaarschijnlijk minder zeggen dan class of gear.

Graphics maken niet de game, het voegt wel iets toe.. maar ik zou bv als een paar maten dat ook willen ook weer naar D2 gaan of D1 zelfs. Gameplay maakt de game herspeelbaar.. graphics niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat Warhammer al live was. Ik neem aan dat we hier Warhammer niet gaan beoordelen terwijl deze nog in beta is, terwijl het bij sommige mensen al in het verkeerde keelgat schiet wanneer er iets slechts over AoC wordt gezegd in de release weken ;).

Ontopic:
Gisteren level 36 gepakt, jaja..ik ga nice and slow. Hehe. Ik wil gewoon alle quest doen die er zijn, en ik heb tot nu toe nog geen problemen met het vinden van quest. Sterker nog, ik krijg nog steeds vaker dan gewild de melding dat mijn journal vol zit.....! Snap dan ook (nog niet) dat er mensen zijn die op dit level al tegen een tekort aan quest aanlopen, maar misschien komt dat moment voor mij nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Warhammer komt dacht ik pas tegen de winter - beta zou dacht ik mid-zomer beginnen

Wat me trouwens wel opviel, hoeveel mensen zich zo druk maken om sanctum, waar wij met 2 guards, 1 conq, 1 barb en 2 HoX (dus geen healing) zonder echt grote problemen alles daar neermaaide. Hoogste lvl was 40, laagste was 35. Wel leuk dat de barb en HoX maar niet begrepen dat een guardian weinig 'beter tankend' is tegen 2 mages dan zijzelf :P

Maargoed, ben nu door mn quests heen, weinig zin dat hele .... stuk te lopen maar Field of Death.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:48:
[...]

Ik wist niet dat Warhammer al live was. Ik neem aan dat we hier Warhammer niet gaan beoordelen terwijl deze nog in beta is, terwijl het bij sommige mensen al in het verkeerde keelgat schiet wanneer er iets slechts over AoC wordt gezegd in de release weken ;).

Ontopic:
Gisteren level 36 gepakt, jaja..ik ga nice and slow. Hehe. Ik wil gewoon alle quest doen die er zijn, en ik heb tot nu toe nog geen problemen met het vinden van quest. Sterker nog, ik krijg nog steeds vaker dan gewild de melding dat mijn journal vol zit.....! Snap dan ook (nog niet) dat er mensen zijn die op dit level al tegen een tekort aan quest aanlopen, maar misschien komt dat moment voor mij nog. ;)
AoC is ook nog in beta fase ;)

Meeste mensen lopen pas tegen een tekort aan rond level 55 zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op lvl 27 .. ben een qonqueror op een RP-PVP server... afentoe wat gegank en wat gelame maar over het algemeen valt het mee..

PVE etc lukt me allemaal nog wel maar PVP krijg ik niet onder de knie... ik werd pas door een lvl 28 assasin/barbarian (niet zeker) gepakt vanuit stealth .. enige wat ik dacht dat ik kon doen was hem naar achter gooien met battering aside(?).. dit werkte niet.. wat had ik tegen hem kunnen doen? Ik kon niet rennen en echte combo's uitvoeren deden niet genoeg dmg in vergelijking wat hij deed...

Tips? :( een ranger aarskicked me ook hard maar dat doen ze bij iedereen op deze levels hoorde ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:02:
Ik zit nu op lvl 27 .. ben een qonqueror op een RP-PVP server... afentoe wat gegank en wat gelame maar over het algemeen valt het mee..

PVE etc lukt me allemaal nog wel maar PVP krijg ik niet onder de knie... ik werd pas door een lvl 28 assasin/barbarian (niet zeker) gepakt vanuit stealth .. enige wat ik dacht dat ik kon doen was hem naar achter gooien met battering aside(?).. dit werkte niet.. wat had ik tegen hem kunnen doen? Ik kon niet rennen en echte combo's uitvoeren deden niet genoeg dmg in vergelijking wat hij deed...

Tips? :( een ranger aarskicked me ook hard maar dat doen ze bij iedereen op deze levels hoorde ik al ;)
strafe in cirkels om je target heen en focus op normale attacks, een beetje pvper ontwijkt je combos.
Tenzij je batter aside kan raken kan je er snel een combo achteraan gooien.

Rangers.. tja die zijn een klasse apart, gewoon ff negeren en doorbijten, je kan als de trap is uitgewerkt -> charge -> batter aside proberen, in de hoop dat die movement reduction dan weg is, dan kan je hem bijhouden en afmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:52:
AoC is ook nog in beta fase ;)

Meeste mensen lopen pas tegen een tekort aan rond level 55 zoiets.
hmm ok, ik dacht dat ik had gehoord dat levels 35-40 en 55-60 een probleem waren, vandaar de update notes om in deze levelrange meer content toe te voegen.

1. We will add content, specifically in mid-late thirties and mid-late fifties and make the leveling speed smoother in those areas, reducing the need to grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:56:
[...]

hmm ok, ik dacht dat ik had gehoord dat levels 35-40 en 55-60 een probleem waren, vandaar de update notes om in deze levelrange meer content toe te voegen.

1. We will add content, specifically in mid-late thirties and mid-late fifties and make the leveling speed smoother in those areas, reducing the need to grind.
Ik heb nog een stuk of 25/30 quests openstaan en ik ben nu lvl39. Dus kortom zeker geen gebrek daaraan. Anders maar wat grijze quests doen, om weer wat lastigere te unlocken. :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:52:
Maargoed, ben nu door mn quests heen, weinig zin dat hele .... stuk te lopen maar Field of Death.
Ik ben al 3 dagen onderweg ;)

Elke keer als ik weer een stuk gelopen heb heb ik er al geen zin meer in. Misschien dat ik er morgen eens weer wat kan gaan doen :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Bij mensen die zeggen dat ze geen quests meer hebben is het vaak zo dat ze geen solo quests meer hebben. Zo had ik op 38 nog alleen maar Sanctum quests en zo tot 40 gekomen. Op lvl 55 had ik ook geen solo quests meer, maar nog wel 8 voor main system... Inmiddels maar twee levels gegrind omdat het moeilijk is om een goede groep te vinden.

Aangezien Cistern en Main System op een andere manier geinstanced zijn dan Sanctum is het ook nog eens vervelend dat de bosses gecamped worden. Of er leuk een lvl 70+ gast even iedereen probeert te killen. Maar het is WorldPvP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kroga schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:13:
Bij mensen die zeggen dat ze geen quests meer hebben is het vaak zo dat ze geen solo quests meer hebben. Zo had ik op 38 nog alleen maar Sanctum quests en zo tot 40 gekomen. Op lvl 55 had ik ook geen solo quests meer, maar nog wel 8 voor main system... Inmiddels maar twee levels gegrind omdat het moeilijk is om een goede groep te vinden.

Aangezien Cistern en Main System op een andere manier geinstanced zijn dan Sanctum is het ook nog eens vervelend dat de bosses gecamped worden. Of er leuk een lvl 70+ gast even iedereen probeert te killen. Maar het is WorldPvP...
Om heel eerlijk te zijn doen jullie dan toch echt iets verkeerd. Ik had op lvl 40 nog bergen solo quests en heb pas op lvl 45 Sanctum gedaan. In mn eentje wel te verstaan :) De groepen waar ik in had gezeten waren altijd zo dramatisch dat ik ervoor pas om zo te spelen. Dan maar wat later en in mijn eentje. Nu heb ik nog een groot deel van de Fields of the Dead quests en daarna zal ik waarschijnlijk ook nog genoeg andere quests over hebben. Misschien ligt het aan mijn class (Guardian) dat ik nog zat te doen heb omdat ik nog altijd best moeite heb om meerdere mobs hoger dan mijn eigen level fatsoenlijk en efficient om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
[...]

welk spel heb jij gespeeld? niet AoC dat is duidelijk...
of speel je op een 486?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RocketKoen schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:49:
welk spel heb jij gespeeld? niet AoC dat is duidelijk...
of speel je op een 486?
FF leren lezen, ze hadden het over WAR.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Staat zelfs nog boven die post ;-) Zijn er ondertussen al weer wat patsen gereleased voor AoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

patsen? :P Donderdag komt de de volgende patch/update/fix/whatever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/5141/unbenannt2xx0.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
SpoTs schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:23:
[...]

alsof dat zoveel beter is

(<--beta tester)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoorlijk wat teaser informatie komt er om de hoek kijken, hier een link naar de US forums met reactie van een designer.

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=78108

Ben overigens erg benieuwd naar de update van morgen :D. En ja SinergyX, die ranger plaatjes vind ik ook behoorlijk nice :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, tactisch is het wel. De free month loopt naar het einde, je moet wel wat 'hot buns' hebben om nog wat mensen overstag te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:51:
Tja, tactisch is het wel. De free month loopt naar het einde, je moet wel wat 'hot buns' hebben om nog wat mensen overstag te krijgen ;)
Ja bij sommige op het fora merk je wel dat er een lichtje voor ze begint te schijnen ja, het zal zowel tactisch zijn als ook wel gewoon hard nodig. Ik had hier wel op gegokt dat rond deze tijd dit soort zaken zouden komen, en eerlijk gezegd vind ik het nog allemaal snel gegaan. Maarja ik heb nergens op zitten wachten, dat is natuurlijk voor anderen een ander verhaal :P.

Ben benieuwd naar de update van morgen.. Overigens vandaag wildlands eindelijk gezien.. erg tof! (ja ik ben erg langzaam met t levelen ja :P, nee ik switch niet constant van character :P). Zit er nog steeds over te denken om van 8600gts naar 8800gt te switchen, voor meer eyecandy.. geheid dat ik daar deze maand nog even mee wacht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:23:
[...]

Om heel eerlijk te zijn doen jullie dan toch echt iets verkeerd. Ik had op lvl 40 nog bergen solo quests en heb pas op lvl 45 Sanctum gedaan. In mn eentje wel te verstaan :) De groepen waar ik in had gezeten waren altijd zo dramatisch dat ik ervoor pas om zo te spelen. Dan maar wat later en in mijn eentje. Nu heb ik nog een groot deel van de Fields of the Dead quests en daarna zal ik waarschijnlijk ook nog genoeg andere quests over hebben. Misschien ligt het aan mijn class (Guardian) dat ik nog zat te doen heb omdat ik nog altijd best moeite heb om meerdere mobs hoger dan mijn eigen level fatsoenlijk en efficient om te leggen.
Ik speel ook een guardian, ben nu level 38 en nog quests zat (heb zelfs nog geen quests in Khemi begonne) dus ja misschien ligt het wel aan onze klas maar daar twijfel ik toch een beetje aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:49:
[...]

Ik speel ook een guardian, ben nu level 38 en nog quests zat (heb zelfs nog geen quests in Khemi begonne) dus ja misschien ligt het wel aan onze klas maar daar twijfel ik toch een beetje aan ...
Er zijn geen class specific quests op main story quests na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:11:
[...]Zit er nog steeds over te denken om van 8600gts naar 8800gt te switchen, voor meer eyecandy.. geheid dat ik daar deze maand nog even mee wacht :).
Heb dit net ook gedaan (8600GTS -> 8800 GT)...is zeker de moeite waard! Speel nu op High met AA op 4X + bloom en viewing distance helemaal open...gem. 40-50 fps. Waar ik vroeger (met 8600GTS) op medium detail speelde en 25-30 fps haalde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik dan ook een kleine duit in het zakje doen?

Ik speel het spel sinds een aantal dagen en heb nu een level 15 PoM. Tot op heden bevalt het spel me erg goed. Het party systeem valt me echter wat tegen, het is allemaal niet zo strak, iedereen huppelt wat rond. Maar dat heeft ook weer zo zn charme.

Drie dingen die ik wel als vervelend ervaar:
- Het opstarten, je kan al die ellendige filmpjes niet uitzetten en moet vervolgens lang wachten op je character screen
- Je hebt veel laadschermen waar ik soms toch wel wat moe van wordt
- De performance van mijn systeem is beter op Max dan op Min of Med settings. Een erg rare bug, heb een 8800GT met 4Gb RAM, dit zou toch voldoende moeten zijn. Dat is het blijkbaar ook, maar dan moet ik wel alle settings op max zetten. Als ik op med. settings draai haal ik maar de helft van de FPS.

Tot slot, ben ik aangenaam verrast hoe er invulling is gegeven aan de priest class. In mijn geval PoM. Ik lees her en der al dat hij overpowerd is maar in tegenstelling tot games als WoW zijn ze er in AoC, naar mijn mening, in geslaagd een class te maken die kan healen, feats in de tree stopt maar tegelijk ook DPS van een fatsoenlijk niveau kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:43:
- Het opstarten, je kan al die ellendige filmpjes niet uitzetten en moet vervolgens lang wachten op je

Tot slot, ben ik aangenaam verrast hoe er invulling is gegeven aan de priest class. In mijn geval PoM. Ik lees her en der al dat hij overpowerd is maar in tegenstelling tot games als WoW zijn ze er in AoC, naar mijn mening, in geslaagd een class te maken die kan healen, feats in de tree stopt maar tegelijk ook DPS van een fatsoenlijk niveau kan doen.
Opstart filmpje kan je wegklikkken, druk op muisknop, spatie, enter, escape.. any button!
Veel laadschermen, of je zit in een gebied te questen, of te grinden.. daar kom je geen laadschermen tegen. en als je er wel 1 tegenkomt, dan is het voor 3 seconden tops ofzo.
En je zegt het, DPS van een fatsoenlijk niveau + heals. overpowered anyone? ;)
DPS classes doen dps van fatsoenlijk niveau ZONDER heals, priests hetzelfde MET heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken G schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:32:
[...]

Heb dit net ook gedaan (8600GTS -> 8800 GT)...is zeker de moeite waard! Speel nu op High met AA op 4X + bloom en viewing distance helemaal open...gem. 40-50 fps. Waar ik vroeger (met 8600GTS) op medium detail speelde en 25-30 fps haalde 8)7
Zelf heb ik ook een 8800GT, als je op de community forums gaat kijken zijn er nogal wat problemen met o.a. de 8800GT. Sommige spelers halen maar 10fps waar andere, zoals jij, 40 tot 50 fps halen. Eerst haalde ik met medium settings maar 20fps nu ik op max speel haal ik buiten de stad rond de 50 a 60 soms 70 maar in de stad kom ik niet verder dan 20 a 30. Spijtig genoeg kan ik de instelling dus niet lager zetten om meer FPS te halen, sterker nog dan haal ik minder fps :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:51:
[...]
En je zegt het, DPS van een fatsoenlijk niveau + heals. overpowered anyone? ;)
DPS classes doen dps van fatsoenlijk niveau ZONDER heals, priests hetzelfde MET heals.
De DPS van een healer is misschien te hoog. Maar in veel games worden de healer classes niet gespeeld omdat je alleen kan healen en geen DPS kan doen. Bij WoW kan je er wel voor kiezen om DPS te doen, shadow, maar dan kan je weer slecht healen. Vind het wel goed dat een healer in AoC beide tegelijk kan. Dat is misschien overpowerd maar mensen kiezen dan misschien wel voor de healer ipv de dmg class. Wat het (altijd durende) te kort aan healers ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal kwestie van tijd worden dat de ToS en PoM de nerfbat over zich heen krijgen.

Ze gooien nu zo'n beetje elke class nonstop op de schop (ranger/guard nonstop 'hidden patched', demo/necro/hox reeds geweest), PoM en ToS zullen nog wel komen.

Maarja, aan de andere kant maakt het weinig uit denk ik. Van de nu 43 lvls heb ik er mischien 4 gedaan in party (sanctum, ymirs) maar de rest tot nu toe kon ik makkelijk solo (en nog aardig wat te doen in field of death).

Zal me weer benieuwen welke hidden patches ze deze keer doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Nou... na veel youtube/reviews en posts gelezen. Wil ik het spel toch kopen.
Aangezien het me maar niet lukt om het via het buitenland te bestellen.

Wil ik toch het spel kopen. Maar wie weet waar ze op voorraad zijn en direct te bestellen ?
In Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gewoon even langs een bartsmit, MM of dergelijke gaan, hier in Gouda hebben aantal zaken ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
We hebben alleen een intertoys en een freerecordshop die ze beiden niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
manii schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:30:
We hebben alleen een intertoys en een freerecordshop die ze beiden niet hebben.
https://register.ageofcon...AGEOFCONAN-DIGITAL-EUROPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:25:
[...]

Zelf heb ik ook een 8800GT, als je op de community forums gaat kijken zijn er nogal wat problemen met o.a. de 8800GT. Sommige spelers halen maar 10fps waar andere, zoals jij, 40 tot 50 fps halen. Eerst haalde ik met medium settings maar 20fps nu ik op max speel haal ik buiten de stad rond de 50 a 60 soms 70 maar in de stad kom ik niet verder dan 20 a 30. Spijtig genoeg kan ik de instelling dus niet lager zetten om meer FPS te halen, sterker nog dan haal ik minder fps :S
Ik heb ook een 8800GT, nergens problemen mee en fantastische fps tussen de 30 en 90 afhankelijk van het gebied. Lijkt me dat het ergens anders aan ligt dan enkel de videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Ja, lijkt me ook. Zelf draai ik Vista 32bit met 2GB RAM en een E6550 op 2.5GHz.
Indien ik details lager zet daalt ook de fps... :? Maar lijkt bij iedereen zo te werken.

[ Voor 17% gewijzigd door Ken G op 12-06-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Ja maar daar moet je ook met creditcard etc betalen...

ben er net achter gekomen dat Bol.com het spel nog heeft.. dus heb em direct besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ben zelf een level 36 PoM, en ik ervaar ook weinig problemen met het nuken van tegenstanders. De heals zijn uiteraard erg handig, al had wat mij betreft het nuken wel minder gemogen, en het healen wat meer. Anders had ik wel een mage gerolled.

Wat ik vooral mis zijn single heals. Ik heb er momenteel 1, waar ook nog eens een timer opzit voordat je hem op dezelfde persoon nogmaals kan gebruiken. Beetje mager voor een healer.....!

Wat ik nog steeds jammer vind is dat ik als healer hulpeloos moet toekijken wanneer er een medespeler wordt afgemaakt door npc/geganked door medespeler, aangezien mijn heals niet werken...! Ik kan iemand zelfs niet rezzen ! Grrr... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manii schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:52:
[...]

Ja maar daar moet je ook met creditcard etc betalen...

ben er net achter gekomen dat Bol.com het spel nog heeft.. dus heb em direct besteld
Vriend van me wacht al een paar weken bij bol.com had 'm zelf bij 12game.com besteld maar zie dat de levertijd daar nu ook lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:54:Wat ik nog steeds jammer vind is dat ik als healer hulpeloos moet toekijken wanneer er een medespeler wordt afgemaakt door npc/geganked door medespeler, aangezien mijn heals niet werken...! Ik kan iemand zelfs niet rezzen ! Grrr... :'(
Je hebt inderdaad maar 1 grote heal waar een CD van 1 minuut op zit :( Maar iemand rezzen kan je wel, dat kan je al rond level 10 :) Tenminste, mijn PoM :P Voor de rest zijn heals vooral gebasseerd op HoT's en natuurlijk je lance of mithra.

ps. ben pas level 14, dus don't sue me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Sues Sleeper*

Je kan enkel mensen healen in je eigen party, althans op pvp servers. Random mensen helpen zit er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat bedoel ik, dat wist ik niet. Dat is inderdaad gaar, en zal denk ik ook nog wel aangepast worden. Limiteerd de rol van een healer wel tot 0 op een PvP server. AoC is juist gebasseerd op "werkelijkheid" vandaar dat een ranger geen deathzone heeft maar in de werkelijkheid kan ik toch ook iedereen healen.

haha dit klinkt stom maar jullie snappen 't wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op PvE servers kan je wel de cone-heals gebruiken om mensen buiten je party te healen, athans ben wel eens gehealed terwijl ik solo was.
Rez kan dacht ik enkel binnen party.

Maar de 'help je medespeler' toegankelijkheid is bijzonder laag in dit spel.
(in CoH ga ik regelmatig gewoon rond willekeurig spelers buffen of healen, of zelfs met mijn tanker wat mobs voor hun tanken - geheel buiten de party).

Agro snap ik nog steeds geen drol van, gister team voor Decimate, een guard, conq en shaman en ik op mijn ranger. We pullen een groep, 2 ymir en 3 vanirs, dus ik rustig die vanirs neermaaien en de rest op de 2 ymirs. Vanirs plat, ik verder op een ymir die 50% health zit. Ik heb enkel -hate/taunt spul, gebruik die -10% hate en begin mijn combo's. Nog niet eens bij 25% aangekomen en mob staat mij al weer te meppen. Guardian nonstop meppen met die taunt-stance, shaman nonstop heal/meppen.. en ik krijg de agro :/

Extra info, Dev heeft inmiddels toegegeven dat Strength en Dex dus niet werken (of enkel deels). De vorige dodge/immunity patch was de voorloper voor dit hele gebeuren te fixen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:59:
[...]

Vriend van me wacht al een paar weken bij bol.com had 'm zelf bij 12game.com besteld maar zie dat de levertijd daar nu ook lang is.
volgens de site van Bol.com hebben ze em voorraad en als je em voor 21:00 besteld morgen nog in huis!

dus ik wacht het af! anders bel ik morgen evn heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:01:
[...]

Je hebt inderdaad maar 1 grote heal waar een CD van 1 minuut op zit :( Maar iemand rezzen kan je wel, dat kan je al rond level 10 :) Tenminste, mijn PoM :P Voor de rest zijn heals vooral gebasseerd op HoT's en natuurlijk je lance of mithra.

ps. ben pas level 14, dus don't sue me if i'm wrong :)
Aye, op de PVE server werken heals en rez wel. Op de pvp servers werkt het alleen bij mensen in je groep. Je kan dus niet een random iemand buiten je groep weer tot leven wekken.

Ik snap ook wel waarom het niet kan...want als je een area heal doet, heal je behalve je doelwit, misschien ook wel de pvp tegenstander. Dus dat is wel een "klein" probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
weet iemand of er al "how to build Char" handleidingen zijn ?
Heb ze nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manii schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:12:
Zoals dit bij iedere nieuwe mmorpg gaat. Door middel van....Trial and Error. Hahaha.

Volgens mij zijn er in dit topic al meerdere keren links geplaats met feat calculators etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:11:
Op PvE servers kan je wel de cone-heals gebruiken om mensen buiten je party te healen, athans ben wel eens gehealed terwijl ik solo was.
Rez kan dacht ik enkel binnen party.

Maar de 'help je medespeler' toegankelijkheid is bijzonder laag in dit spel.
(in CoH ga ik regelmatig gewoon rond willekeurig spelers buffen of healen, of zelfs met mijn tanker wat mobs voor hun tanken - geheel buiten de party).

Agro snap ik nog steeds geen drol van, gister team voor Decimate, een guard, conq en shaman en ik op mijn ranger. We pullen een groep, 2 ymir en 3 vanirs, dus ik rustig die vanirs neermaaien en de rest op de 2 ymirs. Vanirs plat, ik verder op een ymir die 50% health zit. Ik heb enkel -hate/taunt spul, gebruik die -10% hate en begin mijn combo's. Nog niet eens bij 25% aangekomen en mob staat mij al weer te meppen. Guardian nonstop meppen met die taunt-stance, shaman nonstop heal/meppen.. en ik krijg de agro :/

Extra info, Dev heeft inmiddels toegegeven dat Strength en Dex dus niet werken (of enkel deels). De vorige dodge/immunity patch was de voorloper voor dit hele gebeuren te fixen.
Guard, conq, shaman,

50% /3 = 16% per speler

Laten we zeggen dat bij jou, als ranger je dps dermate hoog ligt dat je die 25% er bijna helemaal zelf vanaf hebt gehaald.

50-25% = 25%
dan hebben zij
16% hp aggro, en jij 25% aggro, random nummertjes. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:13:
[...]

Zoals dit bij iedere nieuwe mmorpg gaat. Door middel van....Trial and Error. Hahaha.

Volgens mij zijn er in dit topic al meerdere keren links geplaats met feat calculators etc.
Zal opzoek gaan... heel wat berichten doorlezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
manii schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:12:
De Conan Armory is wel handig voor de verschillende builds.
Staan ook een heleboel builds op waar ik nooit aan zou beginnen maar dat is altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Mounts

* The Killer Rhino and War Mammoth have received a minor increase to their trot and gallop speeds. The trot (default movement speed) should now be slightly faster than a jogging player, while the gallop should only be slightly slower than a sprinting player.
* The Standard Horse has received a moderate increase to it's canter and gallop speeds. The canter (default movement speed) should now be equal to a sprinting player, while the gallop should be slightly faster than twice the speed of a jogging player.
* The Armored Horse has received a moderate increase to its canter and gallop speeds. The canter (default movement speed) should now be a slightly faster than a sprinting player, while the gallop should be moderately faster than twice the speed of a jogging player.
* The Swift Horse has received a substantial increase to its canter and gallop speeds. The canter (default movement speed) should now be equal to twice the speed of a jogging player, while the gallop should be only slightly slower than three times the speed of a jogging player.

Player Character

* 18 new robe assets added to the game for the mage classes
* Players can no longer be knocked back while in spellweaving state
* A large number of abilities had a tendency to not trigger in some situations. This should be fixed now.
* The following emotes are now available to both male and female characters: scratchhead, scratcharm, apprehensive, danglefeet, squirm_on_ground, relaxed_lean (new)

Assassin

* Assassins in Unholy Stance will now generate a Soul Fragment from performing a Sneak Attack.

Barbarian

* If a Barbarian performs a unarmed attack after executing their No Escape ability they should no longer slide around without animating their legs.
* Unstoppable should stop functioning when the feat is untrained
* Finishing Blow damage boost after charge should always cancel (even when missing the target) - Finishing blow should scale like this : 1 point = 2x damage, 2 points = 3x damage, 3 points = 4x damage.
* Decapitation feat should scale better when more than one point is spent in the feat.

Conqueror

* There is now a 5 minute cooldown on the resurrection effect gained through your Furious Inspiration ability. This cooldown is on the character offered the resurrection, not the conqueror, so you can still resurrect multiple people in the team, just each of those people cannot be brought back to life by you more than once every 5 minutes.

Demonologist

* Fires of Gehenna (Rank 1) will now correctly inflict fire damage.
* Inferno of Amher (Rank 4) now has the correct casting time.
* Increased the movement speed of all your pets significantly.

Herald of Xotli

* The effect of Demonic Fortitude has been increased to convert 10/15% mana to 10/20% stamina.

Necromancer

* Significantly lowered the manacost of your nukes and dots.
* Increased the movement speed of all your pets significantly.
* Corruptors, Mutilators, Necrotic Bombs and Harvesters will now correctly trigger Bone Horde.
* Pets no longer have the base monster miss chance. They no longer have an innate chance to miss their attacks.
* Fixed Life Leech so that it will tick correctly on a monster that was not initially aggro to you.

Priest of Mitra

* Armor of Faith is no longer cancelled by Holy Light triggering.

Tempest of Set

* Tempest of Set spellweaving should now have all abilities enabled.

Mid Level (40) gameplay improvements

* Field of the Dead: 100 additional mobs have found their way into the the playfield. In addition respawn times have been adjusted on both normal mobs and bosses to improve the playing experience. Also, a number of quests in the playfield have been improved upon.
* Treasury of the Ancient Ones: This Dark dungeon in Khopshef plays like a new dungeon now! It has been revamped with a new event for both solo and group players. Special rewards await those who dare to take the challenge in Epic Mode. And you will no longer fall through the world when climbing up the statues.

Quests

* Quests in the 20 - 40 level range have been checked that all are categorized under the proper locations in the quest journal.
* Den of Wolves: The Plains Wolf population has increased.
* The Curse of the Werewolves: Quest NPCs population has increased. Corinocht Slayers also update the quest now.
* Wolf Hunt: The Yukagi Wolf population has increased.
* Hunting the Vanir: Increased the number of Vanir in the SE camp, also increased their respawn rate.
* Cure for Lycanthropy: Removed Skull of an Alpha Wolf pickup item, this skull can now only be gotten as a loot drop. Added mobs and reduced the respawn time of most mobs.
* Toirdealbach's Tomb: Fixed the respawn rate, fixed the lighting and Toirdealbach's behaviour has been adjusted.
* Water for the Soldiers in Thunder River: Updated the waypoint for Guard Captain Marcus.
* Wagon Wreck: Added a missing waypoint for the quest The Wagon Wreck.
* The Chieftain's Vengeance: Updated waypoints for the goals "Destroy Vanir Supply Crates" and "Kill Crazed Vanir" in the quest "The Chieftain's Vengeance".
* Finding Safe Passage: The player now has to kill 7 Lupine Hunters. The waypoint has also been tweaked.
* Cure for Lycanthropy: Added the missing waypoint to the "Collect Wolf Blood".
* Wagon Wreck: Removed the level requirement for the handing in of the quest Wagon Wreck. The player will now see the ? above the NPCs head.
* A Silver Bracelet: Fixed requirements on Bartholomo's dialogue, so he won't show destiny dialogue during daytime.
* Phoenix of the South: Made sure the destiny quests are resolved and spawned in the right order, to prevent full quest journals to break the destiny quest.
* The Awakening I: The quest reward has received a revamp based on feedback.
* The Awakening I: An intermittent stall when watching the cutscene "Nadini's Vision" in the Destiny Quest has been resolved.
* In Defense of Beauty: quest can be completed now.
* Get Mantis Scales: The description was improved to better indicate where to get the scales.
* Chaos in the Fortress: Burning the tents will now provide team credit.
* Emerald Eyes: Quest classification has been corrected.
* Family Matters: Quest description has been corrected.
* Khopshef Province Quest: Updated the waypoint to Rami's Position
* Kalutma: The dialogue has been tweaked to be more logical.
* Lions and Lambs: The quest cannot be 'stolen' by other players now.
* Lost Bottles: Wine bottles will correctly show as quest items in the world.
* Seven Years: The text has been updated to be more accurate.
* The Worshippers' Demise: Certain NPCs on white sands have been eating those worshippers with glee and will now have a much higher chance of dropping their gems.
* Ante Up: Giants Approaching has had it's quest marker adjusted so that it appears in the proper location.
* Path of the Raven: Rogan will now give the player 3 feathers for the quest.
* Conall's Valley - Destroying the Ymir Totem has been updated to reward group credit.

Items

* Champion of the Honorguard now correctly drops T1 shoulders for Priest of Mitra instead of T3 shoulder for Ranger.
* Herald of Xotli raid gear has been fixed and should now offer proper bonuses
* Widowdusk Fauld should appear correctly now in inventory and in game.
* Crafted crossbows should now appear correctly in the character's hand.
* Updated item names to Gold Carcanet and Filigree Gold Carcanet
* Fair Meat: will no longer end up in the quest inventory.
* Drinking cape should no longer clip with chest item
* Polearms are now all of the same length
* Katars are now held and animated correctly

NPC

* Field of the Dead: The dusk wolf pack has developed an aversion for bridges, and has changed hunting grounds.
* Waudreen has been resupplied with an ample amount of armor.
* The Champion of the Honorguard now uses its correct abilities again.
* Toirdealbach's reset behaviour has been fixed.
* Wulfere has lost his overly large belly, and gotten a head that is the same color as his body
* Sergeant Vargus and his troopers have gotten a visual overhaul
* Obenathis got a visual update
* Fixed so the Axeman play they're animation when they get back up.
* City of Tortage: The Town crier has realised he is not Cimmerian. He is Stygian. So he can, in fact, cry... and he now will.
* Conalls Valley: Hydallan has had a potential dialogue loop fixed.
* Conall's Valley: Kinkaid's dialogue has been tweaked.
* Pyramid of the Ancient: Pashi dialogue updated.
* Captain Mycus's dialogue has been updated to reflect his new career as a wagoner.
* Alyssa in the Thirsty Dog Inn has had a false level warning removed.
* Stygian Soldiers in Khopshef now correctly attack the wolves when they are out hunting.

Tradeskills

* Gemmed items should now work (giving bonuses) and viewing them should no longer crash the client.

Playfields

* You should no longer get stuck in Renton's House.
* There should no rain and lightning in Toirdelbach's Tomb now

General

* Combat-dodge animations updated for both Male and Female characters. Females now seem faster when dodging.
* Victim of "I eat your heart" will not fall into the attacker's mesh anymore.
* Picts will no longer raise their eyebrows at people after having been killed by a fatality
* Players should now use proper animations when interacting with items while swimming.
* Players should now have a correct landing animation when jumping.
* Character Creation: Avatars can no longer be rotated after selecting enter game.
* Doing a fatality will no longer cause your character to increase in size.
* Polearm fatalities now collide with the victim properly and show more blood
* More client and server crashes resolved.
Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die armory is volgegooid met builds waarvan mensen uberhaubt de stats weten.

Hoevaak je Guardians ziet met 3 punten 'counterstrike stance' :')
kaluro2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:15:
Guard, conq, shaman,

50% /3 = 16% per speler

Laten we zeggen dat bij jou, als ranger je dps dermate hoog ligt dat je die 25% er bijna helemaal zelf vanaf hebt gehaald.

50-25% = 25%
dan hebben zij
16% hp aggro, en jij 25% aggro, random nummertjes. =]
Was het maar dat agro zo werkte, had ik als guardian helemaal niets meer te doen :D

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manii schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:29:
[...]

Zal opzoek gaan... heel wat berichten doorlezen :P
Kijk anders even in de startpost onder het kopje Links. Daar staan wat calculators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:11:Extra info, Dev heeft inmiddels toegegeven dat Strength en Dex dus niet werken (of enkel deels). De vorige dodge/immunity patch was de voorloper voor dit hele gebeuren te fixen.
Hoe zouden strenght en dex dan moeten werken? En hoe werken ze nu, of hoe werken ze nu niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:07:
[...]

Aye, op de PVE server werken heals en rez wel. Op de pvp servers werkt het alleen bij mensen in je groep. Je kan dus niet een random iemand buiten je groep weer tot leven wekken.

Ik snap ook wel waarom het niet kan...want als je een area heal doet, heal je behalve je doelwit, misschien ook wel de pvp tegenstander. Dus dat is wel een "klein" probleempje.
Ik speel op een PvE server, vandaar dat ik dit dus niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja.. dat wordt dus wachten op de patches van volgende week.

(zo ik het forum lees schijnen er ook flinke bugs bij te zijn gekomen, waaronder mobs die enorm meer dmg zijn gaan doen).
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:50:
Hoe zouden strenght en dex dan moeten werken? En hoe werken ze nu, of hoe werken ze nu niet?
Weten ze schijnbaar zelf niet eens :P Dex zou evade/dodge moeten verhogen, str zit meer in defence rate. Dex is ranged+daggers dmg, str 1/2h wapens. Maar wat er nu precies wel en niet werkt, is niet helemaal duidelijk.

edit: de stealth changes:
Unannounced Changes:

NPCS

- Grey Elite mobs seem to have lost their innate miss chance and damage reduction on significantly higher level characters.
- Unconfirmed reports of increased damage to all mobs. (More information Needed)
- Unconfirmed reports of improved loottable for outdoor boss types. Also recieving reports of increased Blue item drop rates throughout the world. (More information needed)

Classes:

Assassin:

- The cooldown on the Assassin ability "Snap Kick" has been reduced to 45 seconds.

Bear Shaman:

- The stamina, mana and health regeneration on the ability "Untamed Regeneration" has been reduced by approximately 40%. Additional damaged recieved has been increased from 10% to 15%.

Bugs:

- Gems still do not appear on the Trader after being searched for.
- Major problems with gemmed items still being reported. (Further details here: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=41649)
- No type of silk will show on auction house.
- Major reports of FPS drops in multiple areas. See the Technical Support forums for more information.
Vandaag was er ook leuke update in CoH, ik vermaak me daar wel tot er weer wat leuks langs komt :Y)

[ Voor 103% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02
als ik het goed begrijp werkt het nu niet.
Strength zou je melee damage moeten verhogen behalven met daggers.
En dex zou je armorvalue/damage met daggers moeten verhogen.

Zou wel een flinke damage boost worden voor mijn conq ^^

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
* Tempest of Set spellweaving should now have all abilities enabled. _/-\o_
About time dat die nutteloze spell, die 3 minuten 8)7 duurt om te casten ook eens 'zinvol' werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
- Grey Elite mobs seem to have lost their innate miss chance and damage reduction on significantly higher level characters.
There goes the easy way of making some gold for your mount(s) .... :(

En natuurlijk ook de mogelijkheid van gold-sellers om in een zeer korte periode veel gold te verdienen ... tis maar waar ze de prioriteit leggen. Blijkbaar niet bij de eerlijke klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ooh! Goeie reden voor mij door te levellen. Heb vanavond volgens mij eindelijk weer eens tijd.Hoop fixes in ieder geval, ga zeker ff de quests in Noble District checken.
redfoxert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:11:
En natuurlijk ook de mogelijkheid van gold-sellers om in een zeer korte periode veel gold te verdienen ... tis maar waar ze de prioriteit leggen. Blijkbaar niet bij de eerlijke klant.
Dat jouw dungeons niet kapot gecamped wordt door level 80 characters heeft voor jou vooral voordelen hoor :)

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 12-06-2008 15:18 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat de noik hebben ze met polearm gedaan? :S

Before:
http://i29.tinypic.com/iyzexv.jpg
After:
http://i31.tinypic.com/2h4yttg.jpg

Dat is geen polearm meer, dat is een staff/spear met stukje metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:19:

Before:
After:

Heb je 'm in de droger gegooit ofzo? Dat ding is aardig wat gekrompen, jesus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:17:
Dat jouw dungeons niet kapot gecamped wordt door level 80 characters heeft voor jou vooral voordelen hoor :)
Een dungeon hoort per definitie (iig in mijn belevenis) gewoon altijd private te zijn en niet zoals Cistern en The Main System eem "open" dungeon te zijn waar je als lvl 75 gewoon langs alle monsters EN players loopt om de bosses om te leggen voor geld en items ....

Dit heb ik al eens eerder aangegeven dat het gewoon een complete failure is van FunCom en de devs. Slaat gewoon nergens op want dat hadden ze zelf ook wel kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat terwijl een polearm ongeveer 110% je lichaams lengte moet zijn. Nou draag ik op me guardian toch een xbow en een shield en board. Maar toch vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

redfoxert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Een dungeon hoort per definitie (iig in mijn belevenis) gewoon altijd private te zijn en niet zoals Cistern en The Main System eem "open" dungeon te zijn waar je als lvl 75 gewoon langs alle monsters EN players loopt om de bosses om te leggen voor geld en items ....

Dit heb ik al eens eerder aangegeven dat het gewoon een complete failure is van FunCom en de devs. Slaat gewoon nergens op want dat hadden ze zelf ook wel kunnen verzinnen.
Eerst zit menig persoon over die semi-instances te whinen, en nu wil je opeens meer instancing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

redfoxert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:27:
Inderdaad. Of zorg dat mobs/bosses meer dan 10 lvls onder jou totaal niets meer droppen.

Leuke quote nog van een Dev
We're fixing "useless" things before critical problems because of how we work. To elaborate a little on that it's important to point out that one developer isn't exactly the same as another developer.
kaluro2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:38:
Eerst zit menig persoon over die semi-instances te whinen, en nu wil je opeens meer instancing?
Of je leest even beter. Het gaat hier op instances zoals WoW de instances heeft, Questmaps, missie maps, of hoe je ze ook noemt. Private instances.

Niet die belachelijke instance-systeem in Tortage, Old Atlantia of soortgelijk. Maar ook, bv in Conall's, als het hele team verspreid over instances zitten maar Spidercave in gaan, ze netjes weer bij elkaar terecht komen. (private party instance).

Meh, heb het nu wel gezien met het spel. Grens van plezier vs irritatie is nu wel bereikt, ik ga weer wat anders spelen :)

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:19:

Before:
After:

Leuk, ik vecht al heel de tijd met polearms ... Loop ik straks met een tandestoker in het rond te zwieren ... Stoer is anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
kaluro2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:38:
[...]

je snapt er echt geen hol van he :)

Lees wat SinergyX hier onder te vertellen heeft daar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:39:

Of je leest even beter. Het gaat hier op instances zoals WoW de instances heeft, Questmaps, missie maps, of hoe je ze ook noemt. Private instances.

Niet die belachelijke instance-systeem in Tortage, Old Atlantia of soortgelijk. Maar ook, bv in Conall's, als het hele team verspreid over instances zitten maar Spidercave in gaan, ze netjes weer bij elkaar terecht komen. (private party instance).
Ik heb het goed gelezen ;) De non-instanced dungeons is expres gedaan.
Dat ze er een level cap opgooien, ok maar om nu gelijk met extreme dingen aan te komen als "maak het compleet instanced" nee dankje.

Dit is geen game voor watjes, je moet geeganked kunnen worden als je met een boss bezig bent, niet jezelf gaan hiden achter een volledig geinstancede dungeon.

Ik zou hier een heel gedetailleerd en constructief verhaal kunnen gaan vertellen hoe het ook nut heeft in PvE maar dat zal ik maar niet doen.

De oplossing is niet de easy-mode full instanced dungeons, maar een levelcap, dat hoger level players geweerd worden.
Of als de economy eindelijk tot stand is gekomen, dan zul je niemand meer zien farmen ;) ok chinese farmers.. zit wat in.

Maar ik wordt ziek van dat hypocriete gedoe ;) "nee geen instances, instances zuigen" en dan opeens "omg maak er instances bij voor dungeons"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ja want ganken op een PvE server is COOL !

NIET DUS

Ik speel niet voor niks op een PvE server. Ik speel voor mijn eigen plezier en niet om geganked te kunnen worden door een puisterige puber die savonds op pixel plaatjes van een naakt wijf in bed ligt te sjorren.

Magoed, eindeloze discussie. Ik ga dr niet meer op in. Veel plezier met je PvP spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kaluro2 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:12:
Dit is geen game voor watjes, je moet geeganked kunnen worden als je met een boss bezig bent, niet jezelf gaan hiden achter een volledig geinstancede dungeon.

Ik zou hier een heel gedetailleerd en constructief verhaal kunnen gaan vertellen hoe het ook nut heeft in PvE maar dat zal ik maar niet doen.
:')

Sorry, maar meer kan ik er echt niet van maken. Ik ga niet eens meer moeite doen hier iets nuttigs op te bedenken, buiten de opmerking dat ik alleen nog maar ga genieten van nog meer 'epic fails' van Funcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:25:
[...]

:')

Sorry, maar meer kan ik er echt niet van maken. Ik ga niet eens meer moeite doen hier iets nuttigs op te bedenken, buiten de opmerking dat ik alleen nog maar ga genieten van nog meer 'epic fails' van Funcom.
alle bosses zijn momenteel feitelijk world bosses, net zoals in lineage 2.
Zodra het niet instanced is. zijn het world bosses.

je moet vechten om je boss, dat een lvl 80 lvl 35 bossjes molt, moet hij weten, maar het zijn en blijven world bosses.

wie er het eerst is, krijgt de loot tenzij je geowned wordt door een andere group en hun de boss jatte ;)

level 80s kunnen die bosses niet meer solo'en by the way, geen increased damage en of miss chance tegen grijze mobs meer, en de mobs slaan ook niet zachter. Dit geldt alleen voor elites, anti farm update.

Dus your point is void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik op weg naar een boss, ik maak het hele pad vrij.
Komt er plots een 5lvl lager gastje af, die bekijk ik even en besluit om hem rustig zijn ding te laten doen.
Ik ga dichter bij de boss en pak de laatse mob.
Ondertussen slipt dienen pipo langs mij en wacked hij de boss neer.
Argh ik had hem beter gegankt, nuja ik kan ermee leven, maar waarom dat dienen pipo dan niet wil groupen is mij een raadsel.

Al bij al gaat de respawn redelijk snel en heb ik dan maar samen met een andere wandelaar dienen boss gewackt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:48:
Gisteren was ik op weg naar een boss, ik maak het hele pad vrij.
Komt er plots een 5lvl lager gastje af, die bekijk ik even en besluit om hem rustig zijn ding te laten doen.
Ik ga dichter bij de boss en pak de laatse mob.
Ondertussen slipt dienen pipo langs mij en wacked hij de boss neer.
Argh ik had hem beter gegankt, nuja ik kan ermee leven, maar waarom dat dienen pipo dan niet wil groupen is mij een raadsel.

Al bij al gaat de respawn redelijk snel en heb ik dan maar samen met een andere wandelaar dienen boss gewackt
Waarschijnlijk omdat hij de loot voor zichzelf wilde! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb gister wat AoC gespeeld, en het lijkt alsof mijn conqueror echt heel wat meer damage doet tegen mobs en ook meer klappen kan hebben.

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:27:
Ik heb gister wat AoC gespeeld, en het lijkt alsof mijn conqueror echt heel wat meer damage doet tegen mobs en ook meer klappen kan hebben.

Heeft iemand dezelfde ervaring?
In vergelijking tot?

Ben guardian, gisteren keihard ingemaakt door een ToS die me daarna probeerde duidelijk te maken dat ToS niet op is ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:26:
[...]

Waarschijnlijk omdat hij de loot voor zichzelf wilde! :)
Bwo, mijn backpack zit toch altijd vol, dus de kans is klein dat ik met loot ga lopen
Zijn er al mensen die extra bags gevonden hebben?
Zelfs op auction house staan er nog geen.

en zijn er mensen die reeds dingen verkocht hebben op de auction house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:38:
[...]

In vergelijking tot?

Ben guardian, gisteren keihard ingemaakt door een ToS die me daarna probeerde duidelijk te maken dat ToS niet op is ^^.
in vergelijking tot VOOR de patch. :)

En ja healers zijn nogal sterk vergeleken met soldier classes.

het is echter wel grappig hoe slecht sommige spelers zijn in PvP, melee classes vooral.
Ga je rondjes om hun heen strafen, zie je ze stil staan, rondmeppen, alles missen.. en als ik(lvl 25) bijvoorbeeld dan een level 43 guardian neer heb gemaait, PMt ie zo van "Stop running around like a chicken,<scheldwoord hier>", naja >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wat je hiermee wil zeggen is wanneer je niet ganked ( ofterwijl gewoon fair speelt ), ben je een watje ?

Volgens mij doe je er beter aan eens wat gedragsregels ( of in ieder geval de mmorpg termen ) door te nemen ipv vage opmerkingen hier te plaatsen.

Ganken is juist iets wat watjes/losers doen omdat ze om de een of andere reden niet de normale pvp kills kunnen behalen, waarschijnlijk door een gebrek aan skills of intelligentie, of een combinatie van deze factoren. Dus verkrijgen ze de pvp kills door karakters te doden die of 30 levels lager zijn, of door iemand aan te vallen die in gevecht is met npc's, en nog maar op 10% health staat.

Misschien dat in het andere mmorpg topic ganken als "stoer" wordt beschouwd, maar daar ligt dan ook de gemiddelde leeftijd een stuk lager. Het was mooier geweest wanneer dit spel niet een 18+ jaar restrictie had gehad, maar een 18+ gedrags-restrictie :X.

( voor de duidelijkheid, al ga ik 100 keer dood in het uur , maakt me niet uit, zolang er maar een eerlijk gevecht plaats vindt, doelloos ganken is gewoon een manier van frustatie uiting met als doel het spel voor anderen te verzieken imho ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:17:
[...]

Dus wat je hiermee wil zeggen is wanneer je niet ganked ( ofterwijl gewoon fair speelt ), ben je een watje ?

Volgens mij doe je er beter aan eens wat gedragsregels ( of in ieder geval de mmorpg termen ) door te nemen ipv vage opmerkingen hier te plaatsen.

Ganken is juist iets wat watjes/losers doen omdat ze om de een of andere reden niet de normale pvp kills kunnen behalen, waarschijnlijk door een gebrek aan skills of intelligentie, of een combinatie van deze factoren. Dus verkrijgen ze de pvp kills door karakters te doden die of 30 levels lager zijn, of door iemand aan te vallen die in gevecht is met npc's, en nog maar op 10% health staat.
It is a word commonly used in online video games, usually used in an MMORPG. Ganking is the process in which a group of characters gang up on one or more players that do not have a chance to defend themselves,

Als jij met je groep met een baas bezig bent, en groep B komt langs, die ook die baas wilt.
Dan kan groep B je aanvallen om zelf de baas te claimen, jou groep kan zichzelf dan wel verdedigen maar heeft het nadeel dat de baas jullie ge`aggro'd heeft.
Dus valt het onder ganken.

Hoog level killt laag level is niet de enige definitie van ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:07:
[...]

Bwo, mijn backpack zit toch altijd vol, dus de kans is klein dat ik met loot ga lopen

Geen idee als je het antwoord weet/vind dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:07:
[...]

Die kan je gewoon kopen. In bv Old Atlantia tegenover de Traderhouse staat een NPC die ze verkoopt (generic goods ofzo). Vrij prijzig, dat wel.
kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:09:
het is echter wel grappig hoe slecht sommige spelers zijn in PvP, melee classes vooral.
Ga je rondjes om hun heen strafen, zie je ze stil staan, rondmeppen, alles missen.. en als ik(lvl 25) bijvoorbeeld dan een level 43 guardian neer heb gemaait, PMt ie zo van "Stop running around like a chicken,<scheldwoord hier>", naja >.<
Dat heet WoW-mentaliteit :P En natuurlijk designfoutje van het systeem.

Oja, AoC inmiddels gedeinstalleerd, was grappig maar meer ook niet.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:23:
[...]

It is a word commonly used in online video games, usually used in an MMORPG. Ganking is the process in which a group of characters gang up on one or more players that do not have a chance to defend themselves,

Als jij met je groep met een baas bezig bent, en groep B komt langs, die ook die baas wilt.
Dan kan groep B je aanvallen om zelf de baas te claimen, jou groep kan zichzelf dan wel verdedigen maar heeft het nadeel dat de baas jullie ge`aggro'd heeft.
Dus valt het onder ganken.

Hoog level killt laag level is niet de enige definitie van ganken.
Daarom zei ik dus ook, of iemand veel lager, of iemand die in gevecht met een npc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:38:
[...]

Daarom zei ik dus ook, of iemand veel lager, of iemand die in gevecht met een npc is.
Ok, en ik heb nooit gezegd dat mensen die niet ganken watjes zijn.

Ik zei simpelweg dat deze game meer richting het hardcore neigde en dat niet-geinstancede dungeons een goede toevoeging zijn voor de "hardcore" feeling op pvp servers, rustig een baasje mollen is leuk, maar op je hoede zijn voor tegenspelers die je baas zouden kunnen jatten is nog veel leuker ;) vooral als je dan nog wint ook als ze je aanvallen.

Of zelf een baas van een andere party jatten, er is niks meer bevredigend dan dat.

Naar mijn mening zijn de mensen te soft geworden door het WoW instance systeem :)
Lineage 2 heeft bijvoorbeeld world bosses, die maar eens in de zoveel tijd spawnen, en raid bosses( 5 man raid bosses), en daar kan je ook elk moment gegankt worden, maar je zorgt gewoon dat je je defense altijd up hebt mocht het misgaan, of zonodig een paar extra man meenemen. ( Het is een guild vs guild game after all, niet zozeer een solo/PuG game.)
SinergyX schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:29:

Dat heet WoW-mentaliteit :P En natuurlijk designfoutje van het systeem.
Designfoutje? naah, ik vind het wel wat hebben dat rondlopen meer beloond wordt dan stilstaan.
Alleen dan ben ik weer van mening dat het stilstaan tijdens de combo animatie een huge downside is.
Als pvp alleen stilstaand gedaan zou worden, kun je nagaan hoe saai het zou worden.

Zie WoW bijvoorbeeld, daar doe je er ook goed aan om om je enemy te strafen, als bijvoorbeeld rogue zijnde, en niet alleen voor backstabs.

Character control, en de "immersion" voelt gewoon veel beter aan als je niet stilstaat tijdens het pvpen.

[ Voor 46% gewijzigd door kaluro2 op 13-06-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Doelloos rondjes rennen om de 'game mechanics' te omzeilen is heel wat anders dan 'tactisch straffen'. Zeker als devs al vanaf het begin hebben aangegeven het gevoel van 'barbaren' te geven uit die tijd, daar zit doelloos rondjes rennen om je target niet echt bij.

Nee, geef mij dan maar het uitdagen, wachten wie de aanval inzet, het 1 op 1 hard gevecht wat soms minuten duurt, direct moeten reageren op je tegenstander ipv je eigen 'serie combos' doen. Ik mis de 'spanning' in de battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:58:
Of zelf een baas van een andere party jatten, er is niks meer bevredigend dan dat.

Naar mijn mening zijn de mensen te soft geworden door het WoW instance systeem :)
Zelf heb ik nooit wow gespeeld, wel eq2-vanguard-lotro, waarvan eq2 zeker mijn favoriet is.

Ik snap echt niet wat er leuk aan is om een baas te stelen van een andere party. Dus de andere groep cleared de hele weg richting de baas, doet hier 60 minuten over, en de volgende groep loopt lekker makkelijk door en steelt de laatste kill.....! Hebben deze mensen dan echt niets te zeggen in real life en zijn ze daarom gedoemd om op deze manier hun frustaties tegenover anderen te uiten ?

Wat is er bijvoorbeeld mis met deze andere groep helpen bij de kill ? Helemaal niks, ten eerste is het socialer ipv asocialer, ten tweede maak je zo tenminste vrienden ipv vijanden, ten derde heb je kans dat je zelf ook op een positieve manier wordt benaderd.

De reden, het is toch een pvp server, is een reden van niks. Ik denk niet dat het in Conan tijd normaal is om ieder bewegend wezen dat je ziet te doden, zonder eerst een conclusie te trekken of je doelwit vijandig is , ja of nee.

Misschien moeten ze maar eens negatieve punten toevoegen aan pvp, vermindering van stats bijvoorbeeld wanneer je een medespeler dood die vele levels lager is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Of als de economy eindelijk tot stand is gekomen, dan zul je niemand meer zien farmen ;) ok chinese farmers.. zit wat in.
lol! Als de economie eindelijk tot stand is gekomen zal het farmen juist een grote vlucht nemen. Je hebt namelijk dan eindelijk dingen om voor te farmen. Ik ben nu lvl 33 en heb nog nooit gebruik gemaakt van de traders behalve het verkopen van junk. Da's niet echt een teken dat de economie werkt. In WoW zit je vanaf level 10 al non-stop de AH enzo te checken. In LOTR eigenlijk ook. Daar liep ik zelfs vanaf lvl 5 eigenlijk al rond in gear dat andere spelers te koop zetten op de AH.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In AH kan ik alleen maar 'basic' gear vinden wat je ook bij de NPC kan kopen. Teveel quest-reward items zijn 'not tradable', daar zit je weer met bergen wapens en gear wat je niet eens kan dragen en enkel NPC junk is geworden.

Op 44 liep ik nog steeds rond met die lvl30 quest armor, wapen, shield, gloves, belt, necklace.. allemaal quest rewards. Het 'gros' wat dropt van mobs staat in 20voud reeds in AH, zelfs voor 5c krijg je niets verkocht.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2008 11:45 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.