Ok, en ik heb nooit gezegd dat mensen die niet ganken watjes zijn.
Ik zei simpelweg dat deze game meer richting het hardcore neigde en dat niet-geinstancede dungeons een goede toevoeging zijn voor de "hardcore" feeling op pvp servers, rustig een baasje mollen is leuk, maar op je hoede zijn voor tegenspelers die je baas zouden kunnen jatten is nog veel leuker

vooral als je dan nog wint ook als ze je aanvallen.
Of zelf een baas van een andere party jatten, er is niks meer bevredigend dan dat.
Naar mijn mening zijn de mensen te soft geworden door het WoW instance systeem

Lineage 2 heeft bijvoorbeeld world bosses, die maar eens in de zoveel tijd spawnen, en raid bosses( 5 man raid bosses), en daar kan je ook elk moment gegankt worden, maar je zorgt gewoon dat je je defense altijd up hebt mocht het misgaan, of zonodig een paar extra man meenemen. ( Het is een guild vs guild game after all, niet zozeer een solo/PuG game.)
Designfoutje? naah, ik vind het wel wat hebben dat rondlopen meer beloond wordt dan stilstaan.
Alleen dan ben ik weer van mening dat het stilstaan tijdens de combo animatie een huge downside is.
Als pvp alleen stilstaand gedaan zou worden, kun je nagaan hoe saai het zou worden.
Zie WoW bijvoorbeeld, daar doe je er ook goed aan om om je enemy te strafen, als bijvoorbeeld rogue zijnde, en niet alleen voor backstabs.
Character control, en de "immersion" voelt gewoon veel beter aan als je niet stilstaat tijdens het pvpen.
[
Voor 46% gewijzigd door
kaluro2 op 13-06-2008 11:03
]