[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.450 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:54:
[...]

Bloom en shadows al uitgezet?
En probeer het eens zonder Music/ Sound (uit vinken dus ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:57:
Allen bedankt voor de info, hoef ik gelukkig geen geld uit te geven. Hoop maar dat ze snel met een fix komen dan want ik heb de error echt meerdere malen als ik een paar uur achter elkaar game.
Het ligt ook erg aan de zone waarin je zit, sommige zones zijn meer "lek" dan andere :P. Dus als de mogelijkheid er is, zou je misschien ergens anders kunnen gaan questen in de hoop dat het daar beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Zet pixel shader eens op 2.0 ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:08:
Heb steeds vastlopers door te weinig geheugen (2GB). Moet ik nu 4GB erin zetten of zijn er nog tweaks waardoor dat niet nodig zal zijn. Heb het namelijk nergens anders voor nodig, zou weer €100 schelen.
Ik heb 4gig (3 effectief dus met Vista 32bit) en heb inmiddels al 1x een out-of-memory vastloper gehad. Als je veel instances in en uitgaat of een bug tegenkomt die AoC als een gek mem laat lekken, dan kan het zomaar gebeuren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:40:
Het is gewoon een fout in het spel, ik heb Vista, SP1 en krijg ook af en toe die melding. Lijkt erop dat AoC niet altijd z'n resources even netjes released. Vooral als je veel zoned groeit je proces alleen maar.
Maar ik neem aan dat 2GB op Vista verschilt in performance tot 2GB op XP?

Mijn huisgenoot heeft ook AoC, en heeft bijna hetzelfde systeem als ik, maar hij draait op vista. Waarbij er een best groot performance verschil is tussen ons twee.

Ik kreeg dus een beetje de indruk van Vista en AoC in combinatie met 2gb geheugen niet helemaal vlot is. Maargoed, FC heeft wel aangekondigd hiermee aan de slag te gaan volgens mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:09:
[...]

Maar ik neem aan dat 2GB op Vista verschilt in performance tot 2GB op XP?

Mijn huisgenoot heeft ook AoC, en heeft bijna hetzelfde systeem als ik, maar hij draait op vista. Waarbij er een best groot performance verschil is tussen ons twee.

Ik kreeg dus een beetje de indruk van Vista en AoC in combinatie met 2gb geheugen niet helemaal vlot is. Maargoed, FC heeft wel aangekondigd hiermee aan de slag te gaan volgens mij :).
Ik draai op vista 2GB en heb een 8800GT 1Gb. enkel op zeer drukke punten durft hij eens naar 20 fps zakke, anders heb ik altijd minimum 50fps (gemiddeld 65) en in dungeons haal ik zelfs over de 100, dus aan die 2 GB ligt het echt niet ... (volgens mij)

edit: maar als men vista uit zichzelf begint te scanne of weet ik veel wat dan is het wel gedaan met de pret ...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:17:
[...]

edit: maar als men vista uit zichzelf begint te scanne of weet ik veel wat dan is het wel gedaan met de pret ...
Maar als men, vista uit zichzelf begint te scannen? Sorry ik snap hem niet helemaal

Als menig person, vista uit zichzelf begint te scannen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:56:
[Doominator schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:05:
Heb net die digitale versie van conan gekocht op die site van funcom en snap ff iets niet, ik had voor de pay by cash optie gekozen en t enigste wat ik moest doen was me naam en adres invoeren, niet me iDeal gegevens oid. Nu krijg ik net 2 emails binnen dat me purcahse succeslvol is met een linkje naar de cliënt + 30dagen gametime. En dat terwijl ik helemaal geen betalingsgevens heb ingevoerd, wanneer zou dat da moeten?
]

Iemand?
Serieus echt niemand dit dit weet?? Ik vind het echt vaag, heb alleen me naam en adres gegevens opgegeven en zit nu gewoon te spelen zonder een cent betaald te hebben aan de game of aan mijn gametime. Zou eigenlijk dus beteken dat als je een fake account maakt met een fake adres je ook gewoon kan spelen :S?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:58
Crashes ben ik persoonlijk nog niet tegengekomen, al heb ik wel een char die vast zit door de zoning bug. Spijtig genoeg nog niet opgelost in de laatste patch :(
(Vanavond zal ik wel de update doen, je weet nooit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:26:
[...]

Serieus echt niemand dit dit weet?? Ik vind het echt vaag, heb alleen me naam en adres gegevens opgegeven en zit nu gewoon te spelen zonder een cent betaald te hebben aan de game of aan mijn gametime. Zou eigenlijk dus beteken dat als je een fake account maakt met een fake adres je ook gewoon kan spelen :S?
Je bedoeld deze site: https://register.ageofconan.com/account waar je hebt geregisteerd?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:26:
[...]

Nee je hebt geen fake account.
Je moet straks als je vrije maand om is echt wel betalen om verder te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via deze: https://register.ageofcon...AGEOFCONAN-DIGITAL-EUROPE

@UlyssesNL
Dat is wel erg vaag dan, zou betekenen dat je niet naar de winkel hoef te gaan om de client te kopen maar hem gewoon gratis van die site kan downloaden als je wat adres gegevens invult.

Edit:
Net even gekeken of het ook lukt met een nep adres en 6 maanden gametime en daar lukt het ook gewoon mee, krijg weer netjes 2 emailtjes dat me purchase succesvol is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk voor de gein maar eens bij je payment history. Paybycash hanteerd aantal verwerkingsdagen, vandaar dat zij dus je account 'laten bestaan', maar gok dat als je niet binnen xx-dagen betaald je account alsnog gesloten wordt.

(status zal bij jou ook ws op 'pending' staan).

(vanvond eens testen, had een account gemaakt voor US, eens zien hoelang die bestaat :P)

Edit: correctie, je hebt gelijk. Maar wat staat er bij die Attention, van die betalingsregel? Als je erop klinkt zie je of de betaling pending/aproved of denied is.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 14:44 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

Hij staat inderdaad op pending zie ik nu, aah daar moet je dus pas je iDeal gegevens invullen.(inderdaad op die attention knop)

Payment:

Status Pending
Timestamp 2008-06-08 20:46:08
Currency EUR Amount (ex.VAT) 43.30 VAT 6.50 R

Zal is even kijken hoe lang je kan doorspelen tot je account gesloten word. Heb net al 5minuten gespeeld, als ik het niks vind vul ik die paybycash gewoon niet in. Soort trial gewoon :)

[ Voor 162% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:22:
[...]

Maar als men, vista uit zichzelf begint te scannen? Sorry ik snap hem niet helemaal

Als menig person, vista uit zichzelf begint te scannen? :?
Mja ik bedoel windows defender of iets dergelijks he :) vista zelf zal zoiets niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
Voor de mensen die problemen hebben mbt "out of memory" error's
Er is een mogelijk oplossing aangedragen op het AoC forum;

LET OP: ALLEEN TOEPASSEN BIJ DE VOLGENDE CONFIGURATIES

1. you have Windows XP32-bit or Vista 32-bit (any edition)
2. you have at least 4GB of physical memory (even if your OS only sees 3.2)
Under Vista 32-bit:
1. Under Vista 32-bit (with at least 4GB memory installed regardless how much you see of it in windows) go START
2. Navigate to programs...etc until you see a black icon named "command prompt"
3. rightclick it and select: run as administrator. A big black box appears
4. In the big black box, type the following command: BCDEDIT /Set IncreaseUserVa 3072
5. Press enter to execute the command
6. reboot your computer

7(optional). If you don't like it for some reason you can revert the switch the same procedure but replace step 4 with this: entering bcdedit /deletevalue increaseuserva (this undoes the switch)

Under XP 32-bit:

the equivalent of that switch on Vista for xp is simply by modifying the boot.ini file (it's a hidden system file under c:\) and add the /3GB switch to the line that looks like this:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Pro"

so it becomes:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Pro" /3GB

then reboot to activate the change

to remove the switch under XP: remove the /3GB and reboot

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gelukszoekr schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:51:
Voor de mensen die problemen hebben mbt "out of memory" error's
Er is een mogelijk oplossing aangedragen op het AoC forum;
Dat zorgt hoogstens dat het langer duurt voordat 'ie uit z'n geheugen raakt (met die switch geef je aan hoeveel van je addressspace voor applicaties is), het fixed absoluut het probleem niet, dat is gewoon een memory leak.

Trouwens; als mensen nog ideeen hebben voor de FAQ hoor ik dat graag.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 09-06-2008 14:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Age of Conan is een mix tussen een single-player met een verhaal erachter en een brute, intense MMORPG

Dat stukje, het is meer een single-player intro ter voorbereiding van het hele MMO gebeuren. (de eerste 20 lvls zegmaar). Die paar destiny quests die je nog kan doen dragen er weinig bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Hydra schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:58:
[...]

Dat zorgt hoogstens dat het langer duurt voordat 'ie uit z'n geheugen raakt (met die switch geef je aan hoeveel van je addressspace voor applicaties is), het fixed absoluut het probleem niet, dat is gewoon een memory leak.

Trouwens; als mensen nog ideeen hebben voor de FAQ hoor ik dat graag.
voor in de faq, de 3 sound/geluid opties uitvinken in field of the dead, kan veel crashes schelen voor sommigen ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb zojuist vernomen dat de damage van Fire Lance zwaar teruggebracht is.
Hij kost nu tevens minder stamina.
- Party members now show on zone maps
- Bugged resources have been sorted
- They reduced the amount of xp required for each level
- Mounts now move at the right speed
- Guard AI has been greatly improved
- Less foliage around everywhere
- New crouch ability, when you press B you can walk through players. This will however, reduce your movement speed.
Eindelijk, party members worden over de gehele zone op je map weergegeven! dit is wat ik noem een briljante fix.

[ Voor 85% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Wauw, ik heb de game eindelijk binnen via play.com. :o

Ga morgenavond maar weereens beginnen dus, als HoX op Aquilonia, hopelijk hebben mijn buddies hun subs nog niet gecancelled.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
"They reduced the amount of xp required for each level"

WTF? :S
kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:57:
Ik heb zojuist vernomen dat de damage van Fire Lance zwaar teruggebracht is.
Hij kost nu tevens minder stamina.
Ja, leuke stealthnerf :)
4th schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:52:
voor in de faq, de 3 sound/geluid opties uitvinken in field of the dead, kan veel crashes schelen voor sommigen ;)
Die FotD crashes zouden al gefixed moeten zijn, stond een week terug ofzo in de patchnotes.

[ Voor 98% gewijzigd door Hydra op 09-06-2008 16:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:44:
"They reduced the amount of xp required for each level"

WTF? :S
Zal wel in de trand zijn: 110.000 exp -> 105.000 exp :P

Blijft elke keer gokken welke 'stealth' nerfs ze er nu weer in hebben gestopt.
kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:57:
Eindelijk, party members worden over de gehele zone op je map weergegeven! dit is wat ik noem een briljante fix.
Tja, las wel dat summon teammate (nog) niet werkt, en domme instance swap 5meter rez-point en geen death penalty blijven bestaan.

edit: en ja hoor :) Overreach van guardian heeft flinke nerf gehad:
Before patch non crit= around 2000, after patch = around 600.
persoonlijk erg pijnlijke, overreach I/II waren voor velen de 'agro taunter'.

nog wat andere die ik vond:
-Trap icon van ranger is nu rood (was wit/blauwig) op de grond.
-Shattering stance doet nog maar halve dmg op AoE
-gerucht: Counterstrike lijkt een dmg buff te hebben gekregen. (of progressief met lvl geworden)

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Snap dit echt niet hoor, die patch notes. Hoe kan je nou zulke grote dingen vergeten te vermelden? Wie past er nou de hele XP curve aan , zonder dit te documenteren? Wie beslist dat dit niet belangrijk genoeg is voor het document? Party members niet op de minimap. Dit was een grote bug al X patches bekend. Zomaar even fixen zonder dit te melden? En wacht, anders voegen we crouch toe (en vorige keer Dance), dat vinden ze vanzelf wel!

Ze kunnen natuurlijk 1 of 2 dingen vergeten (eigenlijk ook al onacceptabel, lijkt mij dat wie er dan ook iets veranderd, dit overlegd met collega's en ergens documenteert), maar het aantal stealth changes is groter dan de vermelde changes.

Dit is zo jammer. Wat maakt mij het nou uit dat ze 1 van mijn abilities nerfen of mijn damage 50% terugzetten. Als ze dat doen, hebben ze daar een goede reden voor of willen ze wat testen. Komt vanzelf wel weer goed. Maar waarom moet ik eerst platgestampt worden voordat ik erachter kom dat dingen niet meer werken?

Btw, vandaag instance gedaan met mobs ongeveer 4-5 levels onder mij, en krijg voor iedere kill exact 1XP. Werd ik niet vrolijk van. :)
Ben nu 57 en ben aan het grinden vanaf 51, met ongeveer 40k XP per level aan quests. Begint vermoeiend te worden :p

[ Voor 4% gewijzigd door Dantar op 09-06-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die evade/immunity is echt grappig. Waar ik met mijn 33 ranger amper een 27 ymir frostcaster neer kon maaien doe ik er nu rustig 2 tegelijk :P Maarja, exp van -6 lvl mobs zijn ook nu niet echt jofel :P

En gerucht neerhalen, Counterstrike I doet juist zelfs minder damage :/ Al lijkt het wel dat female melee wat sneller attackspeed heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:14:
Al lijkt het wel dat female melee wat sneller attackspeed heeft gekregen.
Is de female attack speed gefixt? :> dan kan ik weer verder op mn barbarian.

Edit: Goeie 's morgens trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 10-06-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb enkel getest op mijn guardian, waar het leek dat alles wat 'sneller' ging.

Moet wel zeggen, krijg nu regelmatig crashes. Aantal keer Out of memory, nu 3x gewoon Vista scherm 'AoC reageert niet meer' en paar keer gewoon *poef* buroblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:14:
Die evade/immunity is echt grappig. Waar ik met mijn 33 ranger amper een 27 ymir frostcaster neer kon maaien doe ik er nu rustig 2 tegelijk :P Maarja, exp van -6 lvl mobs zijn ook nu niet echt jofel :P
Op lvl 80 kun je dan wel lekker grinden op lvl 74 mobs ofzo voor geld. Je kunt eigenlijk niet meer doodgaan :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Gister lvl 56 geworden met mijn tempest of set.
Allemaal leuk en aardig maar ben nu voor het eerst out of quests...
Maar tegen de zomer als ze dat extra gebied openen dat ben ik er wel voorbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bah, overreach was echt mijn liefste aanval. Heerlijke damage, als hij nu zo ver generfed is zonder de -15% debuff weg te halen kan je hem bijna van je bar af halen. Voordat ik begin met whinen, misschien maar es tijd vinden om het eventjes uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:57:
He bah, overreach was echt mijn liefste aanval.
Snap ik met die damage >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BES2 - 124,137 DMG. stacost - 102
ES2 - 84,92 DMG. stacost - 128
Overreach2 - 86,95 DMG. stacost - 192

Doet zelfs dus minder damage dan elke andere combo, maar wel met de -% dmg en te hoge stamina cost. Overreach is inmiddels uit mijn skillbar :)

Daarbij de enorm veel feats waar geen enkele info van te vinden (heeft me inmiddels 20S al gekost), en deel ervan werkt gewoon flut. (Cunning defence, 1 x 50% feedback en 30sec recharge - counterstrike stance 1% feedback in def.stance).

Begreep van de US forums dat deze nerf grotendeels komt door PvP.. zielig :')

Ik wacht de update van donderdag wel af, anders gaat mn guardian maar ook de koelkast in.

Edit: Voor wie Rose online nog kent, Guardian is nu Knight van Evo geworden maar zonder enige vorm van goede taunt :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaluro2, ik moet eerlijk toe geven, het is inderdaad bruut veel damage. Maar toch jammer :(

@ Sinergy

Haha, ik heb wel van die momenten gehad waarop ik Anticipation aanpleurde en toen overreach deed en in 1 keer de helft van de tegenstander neer gooide... Ik pvp dan ook in frenzy stance voor de eerste 50% van mijn hp in combinatie met de stuns.

En @ je laatste reply, Ik heb een beetje geleerd hoe ik moet omgaan met tanken, en tenzij er een barbarian is lukt tanken me prima. Je zult het alleen aan moeten pakken alsof je een WoW raid instance aan het tanken bent met verschillende mobs tegelijkertijd (geen taunt dus :P)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit te vaak in te domme parties. Een barb die een boss gaat pullen, een ranger die weer eens verkeerd target of party agro'd meteen nog 5 extra mobs. Enige geluk is dat je via interface ook het 'target schem' van je 'target' kan aanzetten, dan weet je ook wie de boss op dat moment aan het meppen is. Een barb, rogue of comq (die continue frenzy stance staat) laat ik ook lekker, had je de guardian maar eest zijn werk moeten laten doen.

Zover ik weet had WoW wel zo'n mooie 'agro meter', stats waarmee je kan werken om agro te controleren. Teveel mensen snappen gewoon niet dat ze -hate skills moeten gebruiken, of healers niet meteen met de grootste heals beginnen.

Simpel gezegt: hele 'agro combat tank heal' systeem van AoC is absoluut mijn ding niet meer.

Andere kant, het heeft wel zijn charme als enige te blijven staan terwijl rest van de party een teamwhipe krijgt :)

Dit script maar eens installeren vanavond :P
Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/1204/scriptmehun9.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
Whehehe, net een mailtje van Livegamer.nl gehad dat wonderbaarlijk genoeg mijn CE pre-order van AoC niet meer leverbaar was. Goh...

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-08 16:34
de game is op dit moment niet te koop in een winkel. Tenminste niet waar ik woon (Arnhem).

Nu zie ik dat je de game ook online kunt kopen/ downloaden via onderstaande link

https://register.ageofcon...AGEOFCONAN-DIGITAL-EUROPE

De totale download is ongeveer 15 GB.

Heeft iemand ervaring met de aanschaf/ downloaden van de digitale versie van het spel.

In het bijzonder; wat is de uploadsnelheid? Als mijn maximale downloadsnelheid niet ondersteund wordt, dan duurt het veel te lang.
Ik kan max downloaden met 750 kb/s. Bij deze snelheid ben ik al een aantal uren/ halve dag bezig om de game binnen te halen (mits deze snelheid ondersteund wordt).

Reacties zijn meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De early acces client staat ook op de binairies, mocht je die hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:11:
Edit: Voor wie Rose online nog kent, Guardian is nu Knight van Evo geworden maar zonder enige vorm van goede taunt :P
goad ftw :p
alhoewel mobs die wel 50% van de tijd negeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:44:
Ik zit te vaak in te domme parties. Een barb die een boss gaat pullen, een ranger die weer eens verkeerd target of party agro'd meteen nog 5 extra mobs.
Dit script maar eens installeren vanavond :P
Waarschijnlijk haal ik ook soms domme stoten uit in een party.
misschien geen slecht idee om do's en dont's eens op te sommen /class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:44:
Ik zit te vaak in te domme parties. Een barb die een boss gaat pullen, een ranger die weer eens verkeerd target of party agro'd meteen nog 5 extra mobs. Enige geluk is dat je via interface ook het 'target schem' van je 'target' kan aanzetten, dan weet je ook wie de boss op dat moment aan het meppen is. Een barb, rogue of comq (die continue frenzy stance staat) laat ik ook lekker, had je de guardian maar eest zijn werk moeten laten doen.

Zover ik weet had WoW wel zo'n mooie 'agro meter', stats waarmee je kan werken om agro te controleren. Teveel mensen snappen gewoon niet dat ze -hate skills moeten gebruiken, of healers niet meteen met de grootste heals beginnen.

Simpel gezegt: hele 'agro combat tank heal' systeem van AoC is absoluut mijn ding niet meer.

Andere kant, het heeft wel zijn charme als enige te blijven staan terwijl rest van de party een teamwhipe krijgt :)
Hehe inderdaad. Geef de tank toch minstens 5 seconden om de agro te pakken voordat dps erbij komt. Vaak rangers die tijdens de pull al een pijl richting mob schieten en gelijk de agro pakken....zucht.

Wanneer ik tank geef ik zo'n persoon 2 waarschuwingen, daarna gaat er een tell naar de healer en mag hij vanaf dat moment zelf gaan tanken, zonder healing uiteraard :D.

Ik heb zo'n gevoel dat vooral de wow mensen hier erg makkelijk in zijn geworden door alle mods, waardoor er van zelf denken geen sprake meer is >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:30:
goad ftw :p
alhoewel mobs die wel 50% van de tijd negeren :P
Cooldown vergeten? :P

Ach ja, meeste quests doe ik nu met een bear en ranger, die wel weten hoe alles werkt. Die bear healt lekker en doet nog leuke damage, ik hou het groepje bij elkaar en ranger staat rustig van afstand te schieten (en ook - tegenstelling tot vele rangers - zijn skills goed gebruikt).

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Vanavond maar weer eens een paar leveltjes gaan halen. Ben erg druk geweest laatste tijd met van alles en nog wat dus heb niet veel kunnen spelen. Goed om te lezen dat er al aardig wat bugs uit de game worden gehaald en stuff wordt toegevoegd. Eindelijk kan je, je team op de map zien!

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:31:
[...]

Waarschijnlijk haal ik ook soms domme stoten uit in een party.
misschien geen slecht idee om do's en dont's eens op te sommen /class
Iedereen kan fouten maken, en dat is ook helemaal niet erg. Mensen die continue dezelfde fouten maken, en zich niets aantrekken van adviezen, die zijn wel erg.

in mijn ogen gaat een goede pull+gevecht ongeveer zo.

-Tank laat +/- 5 sec van te voren weten dat hij gaat pullen (dmv bv Incoming !)
-Dit is het moment voor de healers om de Heal over Time's te aktiveren, dit moet voor de pull , anders hebben ze gelijk agro.
-Geef de tank een seconde of 5 (bij raidtargets is dit uiteraard langer) om wat agro op te bouwen en begin hierna met wat Damage over Time spells, of wat CC/debufss/etc. Wanneer er meerdere mobs worden gepulled kan er uiteraard van te voren worden afgesproken of er gebruik gemaakt wordt van Crowd Control bij de pull.
-Wanneer de tank goed de agro heeft kunnen opbouwen, kom je met de grotere aanvallen, die echt pijn doen.

En voila, target dood.

Belangrijkste bij gevechten is overleven, een tank kan best 5-10 seconden een target tanken zonder problemen , wanneer er een healer bij is. Dus is het helemaal niet erg om hem wat tijd te geven, wanneer mensen triggerhappy zijn en gelijk nukes/pijlen enz activeren tijdens de pull, wordt het gevecht veel chaotischer.

Uiteraard heb ik het hier over de zware gevechten, niet over single mobs enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:05:
[...]

in mijn ogen gaat een goede pull+gevecht ongeveer zo...
Ok, goeie tips.

Dus als Hox spring ik best halverwege in de bres en pak ik alles wat tussen front en back linie loopt als er een guardian of barbarian in de party zit.

Maar ik veronderstel dat ik als Demon toch aardig wat dmg kan doen en dus ook heel wat aggro trek.
Ik transform enkel als er een groot gevecht aankomt of als de chaos uitbreekt in de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:36:
[...]

Ok, goeie tips.

Dus als Hox spring ik best halverwege in de bres en pak ik alles wat tussen front en back linie loopt als er een guardian of barbarian in de party zit.

Maar ik veronderstel dat ik als Demon toch aardig wat dmg kan doen en dus ook heel wat aggro trek.
Ik transform enkel als er een groot gevecht aankomt of als de chaos uitbreekt in de party.
Ik zou niet willen zeggen halverwege, dan lijkt het alsof de mob op 50% health moet zitten. Dit is niet zo, want wanneer de guard agro aan het verzamelen is, zal er niet bijzonder veel health af gaan van de mob.

Ook zou ik normaal gesproken zeggen dat alle dps-typen altijd de tank moet assisteren, dus gebruik target forwarding, en val de mob aan die de tank heeft geselecteerd. Moet wel zeggen dat dit in aoc iets moeilijker is met alle area attacks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, een beetje wezen experimenteren met logitech g15 toetsenbord, best wel grappig, je kan als je wilt 5 combos aan een g-toets binden, en dan met 1 druk op de knop een mob killen :p Werkt trouwens niet echt handig, want als ze je knockbacken, is je combo order naar de maan :p
Weet iemand hoe funcom dit bekijkt? Als illegaal of legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Wat is 't topic opeens stil :|

Ok ik zal maar eens een nieuwe vraag presenteren

Ligt het aan mij of is het vrijwel onmogelijk om combos te raken als iemand in rondjes om je heen strafed?
En ligt het aan mij of weten maar vrij weinig levelende mensen hoe ze moeten pvpen?
merendeel staat daar gewoon stil, terwijl ik om hun heen strafe. ze missen letterlijk alle attacks en alle combos.. zo heb ik met mn lvl 24 conqueror een lvl 38 guardian neer kunnen halen.

Beetje triest allemaal.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:25:
zo, een beetje wezen experimenteren met logitech g15 toetsenbord, best wel grappig, je kan als je wilt 5 combos aan een g-toets binden, en dan met 1 druk op de knop een mob killen :p Werkt trouwens niet echt handig, want als ze je knockbacken, is je combo order naar de maan :p
Je speelt zelf, met behulp van toetsenbordmacro's.
zodra een programma vóór jou speelt is het illegaal, zolang jij zelf speelt maar met behulp van combo macro's zou er niks mis moeten zijn naar mijn mening. Don't take my word for it though.

[ Voor 41% gewijzigd door kaluro2 op 10-06-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gevalletje WoW, zelfde verhaal over die G15. Ze kunnen het niet controleren (leuke ophef was dat toen :P) en enkel als je het gebruik om volledig geautomatiseerd te spelen ben je de loel.

Andere MMO's blokkeren de G15 (gamegaurd) of laten het toe (CoH). Dan nog kleine groep die ingame macro's heeft gemaakt (PW).

Ik gebruik de G15 ook, moeten ze het maar correct opnemen in de EULA of soortgelijk.
kaluro2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:26:
Ligt het aan mij of is het vrijwel onmogelijk om combos te raken als iemand in rondjes om je heen strafed?
Was het niet eerder dat jij zei dat het niet zo was? :P

Edit, inderdaad :P
kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:53:
Strafen rondom ranged class helpt niet.

Autoface zorgt ervoor dat ze altijd raak schieten, tenzij ze zelf gaan rondbewegen.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:37:

Was het niet eerder dat jij zei dat het niet zo was? :P

[...]
Ik heb het over melee.

Toen ik zei dat het "niet' zo was, had ik het over ranged. Ranged heeft een autoface feature die anders werkt dan bij melee.

Zie het als een soort auto aim, waarbij het bij melee "aim assist" is als je begrijpt wat ik bedoel?
En casters schieten hun spells altijd raak, no matter how much you strafe. ook lekker lame gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, vond ik ook.

1- Ofwel zat iedereen in-game en ik niet (argh...)

2- Of de baas is in de buurt en moet er gedaan worden alsof we werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:53:
[...]

idd, vond ik ook.

1- Ofwel zat iedereen in-game en ik niet (argh...)

2- Of de baas is in de buurt en moet er gedaan worden alsof we werken
3- het spel kan me inmiddels te weinig nog boeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:53:
[...]

3- het spel kan me inmiddels te weinig nog boeien :P
Speel je toevallig 1 van "the fantastic 4" classes? ;)

POM
TOS
Guardian
Ranger

De 4 meest overpowerde classes, dan is de game weinig uitdaging meer en kan ik het me indenken.

Of heb je de game gewoon al helemaal platgespeeld? of ben je aan het grindgedeelte toe en heeft dat je levensmoe gemaakt? :p

ik speel zeer casual i.v.m. weinig vrije tijd dus het spel boeit me nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mag je mij toch eens vertellen wat er zo 'overpowered' is aan een ranger of guardian. Enige excuses die ik AoC forums vind, ze 'waren te sterk in pvp'.

Maar nee, game is op dit moment te slecht uitgewerkt. Leuke concepten, slecht resultaat. Speel mischien 2 uurtjes ofzo op een avond, vaak minder.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:06:
Mag je mij toch eens vertellen wat er zo 'overpowered' is aan een ranger of guardian. Enige excuses die ik AoC forums vind, ze 'waren te sterk in pvp'.

Maar nee, game is op dit moment te slecht uitgewerkt. Leuke concepten, slecht resultaat. Speel mischien 2 uurtjes ofzo op een avond, vaak minder.
De CC van een ranger is veels te sterk, om over de damage en survivability nog maar te zwijgen.

De ranger trapped je, loopt weg van je, doe een combo'tje of 2.. en als je dan nog niet dood bent gooit hij er zo'n shot achteraan wat je movement speed met ik geloof 65% slowed ( weet de naam zo niet ), en dan gaat ie vrolijk kiten.

En als je dan eindelijk in melee range bent, is het vaak zo dat de ranger zijn melee sterker is dan menig ander melee persoon.

En melee CC is makkelijk te ontwijken door middel van achteruit dodgen.

Dat is tevens zo sterk aan de trap, het heeft geen casttime, en je kan je enemy er in lokken, het mist niet itt melee CC.

en de guardian, de DPS output die hij pre-patch tot beschikking had ging nergens meer over. en in frenzy stance nog steeds meer survivability hebben dan menig ander persoon.

Ze zijn onmogelijk dood te krijgen, en hebben de dps wat in de buurt komt van een rogue clas. Of iig, hadden -- ik weet niet wat de patch teweeg heeft gebracht.

--------------------
En idd, game is momenteel redelijk slecht uitgewerkt maar hij zit pas in de 3e week van zn release. Give it time. Ik vind het leuk om te spelen, maar niet verslavend ( des te beter, vooral bij een mmo :p).

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 10-06-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ons hopen dat ze bij funcom nu gezonde cashflow hebben om wekelijks een paar patches uit te brengen en de game levend te houden.

Ik heb alleszinds nog genoeg te doen, ben nog maar lvl 24 met main char.
Gisteren gatheringskills opgepikt en nu kan ik helpen met de keep te voorzien van resources.

Ik speel 2 a 3 uurtjes per dag aan een chill tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik ben begonnen met een guardian maar die was zo klote dat ik ermee gestopt ben. (LVL23)
Vervolgens opnieuw begonnen met een ToS, niet de farm AoE build.(LVL56)
Laatst eens begonnen met een assasin toen mijn tempest 10 keer achter elkaar dood ging aan mobs. (LVL8 ofzo :P)

Dus ik heb twee van de fantastic four gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:37:
Gevalletje WoW, zelfde verhaal over die G15. Ze kunnen het niet controleren (leuke ophef was dat toen :P) en enkel als je het gebruik om volledig geautomatiseerd te spelen ben je de loel.
nah, gebruik het nu alleen voor lange combos, zoals overeach IV en couterattack, om ze er zo snel mogelijk uit te knallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, 100% praten over PvP kan ik ook :/ PvE zijn beide clases echt niet super, helemaal niet als een guardian frenzy stance gaat. Ranger zelfde verhaal, bijna nooit speel je 1vs1 tegen mobs, tegen 2 is het haalbaar maar tegen 3 wordt het al moeilijk. Zeker als je maar een beperkte attack kant heb en je mob gaat toevallig die kant volledig blokken.

Ik wil jou melee wel eens zien met een ranger tegen 2-3mobs zelfde lvl.

PvP interesseert me al helemaal niet, zeker als PvE op dit moment zo sumier is uitgewerkt.
Leuk detail, snipe met een Ranger een mob die onmogelijk op jou lokatie kan komen (op bergje bv, of huis), eerste paar hits en daarna 100% evade, health komt terug, afgelopen. Gebeurd zelfs tegen rangers en casters, die gewoon terug kunnen schieten.

Systeem lijkt schijnbaar te checken of er een 'weg' is naar jou melee-based, zo niet - block.

Dan de AI, ranger-mobs beginnen altijd ranged aan te vallen, loop je echter melee gaan ze melee meppen en loop je dan weg, blijven ze ijskoud melee aanvallen. Nooit weglopen en weer ranged gaan. Zelfde grap bij healers en casters, 1 of 2x een spell en dan maar met de dagger beetje melee poken.
kaluro2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:10:
En idd, game is momenteel redelijk slecht uitgewerkt maar hij zit pas in de 3e week van zn release. Give it time. Ik vind het leuk om te spelen, maar niet verslavend ( des te beter, vooral bij een mmo :p).
Dat excuus werkt al lang niet meer bij mij, maar dat was al bekend ;)
De hele uitwerking van diverse aspecten zijn imho vanaf development al compleet verkeerd uitgebouwd, daar heeft release weinig tot niets mee te maken.

Vergeet niet dat Funcom's aandelen tot een 1/3de waren gedaald dan tijdens development (mede door de 2x uitstel), als bedrijf moet je dan wel overstag gaan en een 'half-af' iets op de markt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de game voelt bij mij nog niet aan als half af.. er kan nog een hoop aan gebeuren, maar dat houdt het ook leuk voor de toekomst..
Tot nu toe (lvl 38) verveel ik me niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
kaluro2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:10:
[...]

De CC van een ranger is veels te sterk, om over de damage en survivability nog maar te zwijgen.

De ranger trapped je, loopt weg van je, doe een combo'tje of 2.. en als je dan nog niet dood bent gooit hij er zo'n shot achteraan wat je movement speed met ik geloof 65% slowed ( weet de naam zo niet ), en dan gaat ie vrolijk kiten.

En als je dan eindelijk in melee range bent, is het vaak zo dat de ranger zijn melee sterker is dan menig ander melee persoon.

En melee CC is makkelijk te ontwijken door middel van achteruit dodgen.

Dat is tevens zo sterk aan de trap, het heeft geen casttime, en je kan je enemy er in lokken, het mist niet itt melee CC.

en de guardian, de DPS output die hij pre-patch tot beschikking had ging nergens meer over. en in frenzy stance nog steeds meer survivability hebben dan menig ander persoon.

Ze zijn onmogelijk dood te krijgen, en hebben de dps wat in de buurt komt van een rogue clas. Of iig, hadden -- ik weet niet wat de patch teweeg heeft gebracht.

--------------------
Ik zie niet echt hoe guardians zo overpowered zijn, in pvp kan ik niet winnen van casters, en tegen melee tja dat zijn eindeloze gevechten.
En rangers zijn na level 50 zelfs in pvp niet echt geweldig, als je geen lucky crit krijgt dan ben je eigenlijk al dood, aangezien in melee een ranger gewoon niks kan doen. En op die hogere levels overleef je wel 1x een trap.

Ik heb nu zelf een level 54 ranger, en level 54 guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 30 bereikt met mijn Bear Shaman en ik ben bang dat ik het hierbij laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een dev die daarwerkelijk een reply geeft op de 'vergeten te vermelden' overreach nerf.
The damage coefficient on the combo of 200% was unintended and completely out of line with the cooldown and the debuff when considering the normal target DPS of the Guardian class. The coefficient was thus adjusted down to 120% target DPS over the duration of the combo (including the time to execute it). Despite the debuff, the Overreach line is still the highest damage over time combo available for 1h+Shield Guardians.

While I understand this change will disappoint some, it was never intended to be a "one-shot" ability, but instead to provide a significant (~20%)--but not extreme--damage increase for a single combo at the price of a smaller debuff afterwards. While we may review the design of this ability in the future, a return to the original coefficient should not be expected.
Ik snap echt niets meer van die gasten. Niet alleen werkt agro/taunt slecht, heeft een soldier niets qua defences tegen magics en wordt hun damage met de patch lager. Ergste dat ze vrolijk zooi lopen te nerfen, terwijl de helft van die hele feat niet eens werkt (of totaal 'nutteloos' is). (waar frenzy al zowiezo slecht te gebruiken was in PvE).

Maar nog wel de leukste opmerking:
"Perfect Killing Machines"..of what? Bunnies?

Vraag me af wat ze hier de komende 2 weken nog aan gaan doen, lijkt erop dat alles zo'n beetje PvP focused wordt.. liever dat ze dat nu meteen zeggen, kan ik meteen stoppen :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:57:
Vraag me af wat ze hier de komende 2 weken nog aan gaan doen, lijkt erop dat alles zo'n beetje PvP focused wordt.. liever dat ze dat nu meteen zeggen, kan ik meteen stoppen :P
Waarom niet gewoon stoppen? :P

Ik merk dat je zoveel dingen dwars zit, waarom speel je het nog? Vind het je het spel zelf uberhaupt nog leuk? Verergeren de nerfs en updates jouw eigen speelplezier??

Met zoveel irritaties aan een dev/spel, waarom nog al die moeite doen om het spel op te starten en behoorlijk veel mee te leven en te irriteren aan veranderingen waar jij het zelf duidelijk niet mee eens bent?
Je kunt t me niet kwalijk nemen dat ik het vraag..

Waarom uberhaupt genoegen nemen met een spel dat je uberhaupt aan dingen laat irriteren? Dat is mij best onduidelijk, elke irritatie die ik zou ervaren met een spel zou mijn zin in't spel echt snel omlaag gooien, ik speel voor plezier niet voor irritatie en dat gaat volgens mij wel op voor de meeste.

Misschien dat jij het voor mij kunt ophelderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele maanden voordat het spel "live" ging heb ik een pre-order geplaatst bij Play.com. En enkele dagen voordat de game live ging kreeg ik een mail dat de order was verstuurd. Maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen! Dus nadat de early access is verlopen, kon ik niet meer spelen! :(

Iemand anders met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:58
Vanmorgen is gebleken dat ik geen last heb van de zoning bug.
Enkel van een provider met te lage limieten :(
Vanmorgen had ik weer breedband ipv smalband en ik kon eindelijk redelijk vlot tortega verlaten...

Telenet mag binnenkort zijn koffers pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:54:
[...]

Waarom niet gewoon stoppen? :P

Ik merk dat je zoveel dingen dwars zit, waarom speel je het nog? Vind het je het spel zelf uberhaupt nog leuk? Verergeren de nerfs en updates jouw eigen speelplezier??

Met zoveel irritaties aan een dev/spel, waarom nog al die moeite doen om het spel op te starten en behoorlijk veel mee te leven en te irriteren aan veranderingen waar jij het zelf duidelijk niet mee eens bent?
Je kunt t me niet kwalijk nemen dat ik het vraag..

Waarom uberhaupt genoegen nemen met een spel dat je uberhaupt aan dingen laat irriteren? Dat is mij best onduidelijk, elke irritatie die ik zou ervaren met een spel zou mijn zin in't spel echt snel omlaag gooien, ik speel voor plezier niet voor irritatie en dat gaat volgens mij wel op voor de meeste.

Goed punt inderdaad.
Op iedere pagina van dit topic heeft SinergyX wel een paar keer iets aan te merken op het spel.
De frustratie moet hoog zitten.
Ik zou dan gewoon meteen stoppen en lekker een spel gaan spelen wat niet irriteert.
Ik vind kritiek prima, maar om het nou iedere keer weer aan te halen.

Kom zelf nog wel wat bugs tegen. Maar ik neem aan dat de meeste gefixt worden.
Maandag een flinke update gehad. En morgen weer :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Inderdaad, ik vraag me af wat ze morgen weer in petto hebben voor updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zo vreemd vind ik het niet dat je een tikkeltje gefrustreerd raakt van dit spel.

Heeft toch 50 euro gekost en het rammelt aan alle kanten. Dit spel had nooit live mogen gaan, maar zou een tweede beta fase moeten hebben ondergaan.

Nu word je als consument "gefopt" met deze release, dit spel gaat een langzame dood sterven zodat ze nog even zoveel mogelijk geld kunnen verdienen aan de enkeling die hier nog wel vertrouwen in heeft.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Gisteravond eindelijk weereens gespeeld, een HoX gemaakt en naar lvl 12 gebracht.

Toch al andere koek dan een PoM, daarmee ben ik nml. amper tot nooit dood gegaan door mobs, terwijl ik met de HoX het al zeker 5-10 keer heb moeten afleggen.

Combos maken het wel iets leuker spelen dan een PoM, al denk ik dat het uiteindelijk alleen maar vervelend gaat worden om verschillende toetsen te moeten aanraken om 1 aanval te doen.

Maar goed, iig nog 29 dagen spelen, daarna zie ik wel verder.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:09:
Tja zo vreemd vind ik het niet dat je een tikkeltje gefrustreerd raakt van dit spel.

Heeft toch 50 euro gekost en het rammelt aan alle kanten. Dit spel had nooit live mogen gaan, maar zou een tweede beta fase moeten hebben ondergaan.

Nu word je als consument "gefopt" met deze release, dit spel gaat een langzame dood sterven zodat ze nog even zoveel mogelijk geld kunnen verdienen aan de enkeling die hier nog wel vertrouwen in heeft.

Waarom word je 'gefopt'? Ik heb van deze 45 euro al meer uren speelplezier gehad dan bij de meeste spellen. De meeste kleine bugs die je tegen komt zijn niet erg cruciaal voor de gameplay. Tuurlijk zitten er wel oneffenheden in die nu massaal door een half miljoen spelers (als het niet meer is) aan het licht worden gesteld.

Patches die elkaar in no-time opvolgen worden blijkbaar niet respecteerd en alleen maar aangegrepen om te laten zien dat het spel niet 'perfect' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:54:
Meerdere redenen,
- Ik heb er 50 euro voor neergelegd, net als ik een filmkaartje koop, hoe slecht de film is, ik kijk hem af.
- Elke MMO wil ik minimaal 1 maand hebben gespeeld. Hobby-code zeg maar :P
- Een kleine hoop dat mijn eerste 'mening' van dit spel onterecht was en inderdaad alles de goede kant op zou gaan. (rezpoint instance swap is nu 20 meter :D)

En dat er elke pagina wat van mij te vinden is wat niet echt 'goed' is aan het spel, doe ik weinig aan. Ik speel een spel, post er regelmatig over wat mijn bevindingen zijn. De kleine lichtpuntjes hier en daar houden me nog net genoeg 'tevreden' om niet direct spel te deinstalleren en in een hoekje te gooien. Maargoed, ik zal wel beetje 'low profile' gaan ;)

Je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn :) Al had ik graag dat ik wat vaker wat positief nieuws kon vertellen, helaas is elke avond 'same old' zonder baanbrekende verbeteringen.

Dat er een Dev actief is op het forum, hulde. De manier en inhoud van zijn reacties.. flut. De meest besproken skill in PvP een 'mega nerf' geven en vrolijk vertellen dat hij 'vergeten was' bij de release notes. (er zouden volgens hem 100+ dingen gefixed moeten zijn).

En zijn op US boards al diverse users gebanned, beta spelers die het boekje opengooien hoe en wat er allemaal gebeurde tijdens de beta dagen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:09:

Wat heb je liever, een vroegtijdige release van AoC, waarbij de volledige game pas tot zijn recht komt na een aantal maanden patchen? misschien zelfs een jaar.

of

FunCom die failliet gaat en heel het AoC project door de versnipperaar, zodat het nooit gereleased zou worden.

Daar weet ik het antwoord toch wel op hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:26:
[...]

Wat heb je liever, een vroegtijdige release van AoC, waarbij de volledige game pas tot zijn recht komt na een aantal maanden patchen? misschien zelfs een jaar.

of

FunCom die failliet gaat en heel het AoC project door de versnipperaar, zodat het nooit gereleased zou worden.

Daar weet ik het antwoord toch wel op hoor. :)
Na Anarchy Online en nu Age of Conan, heb ik het gevoel dat sommige mensen de optie van Funcom die failliet gaat de betere hadden gevonden :P .

Maar meer serieus. Dergelijke projected kunnen inderdaad vergaan, maar er zou in zo'n geval ook de moglijkheid bestaan dat een risico-investeerder een meerderheidsbelang van Funcom zou vergaren om het project door te laten gaan zodat het wel iets zou hebben kunnen worden dat launch-ready is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:19:
[...]
En zijn op US boards al diverse users gebanned, beta spelers die het boekje opengooien hoe en wat er allemaal gebeurde tijdens de beta dagen.
Ik heb het spel niet zo gevolgd in Beta ed.
Het heeft mijn aandacht getrokken bij de release, dus van de geschiedenis ken ik niet zoveel.

Maar wat is er dan gebeurd in Beta wat het daglicht niet meer mag zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:25:
Ze ondersteunen ook zelf het display van de G15 dus ik neem aan dat ze net als WoW het gebruik gewoon toestaan zolang je geen complete scripts gebruikt die het spelen van het spel automatiseren.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

redfoxert schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:09:
[...]

Ze ondersteunen ook zelf het display van de G15 dus ik neem aan dat ze net als WoW het gebruik gewoon toestaan zolang je geen complete scripts gebruikt die het spelen van het spel automatiseren.
WoW ondersteunde ook add-ons die tegen het randje van cheaten aanlagen, point being? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:09:
Ik heb het spel niet zo gevolgd in Beta ed.
Het heeft mijn aandacht getrokken bij de release, dus van de geschiedenis ken ik niet zoveel.
Niet zozeer foute dingen die ik heb kunnen lezen, maar hoofdzakelijk dat er aan de enorme hoeveelheden bug-reports weinig tot niet was/is gedaan. Veel posts zijn jammergenoeg vrij snel moderated, dus is het soms gokken waar het over ging :P Begreep wel dat er dus ergens in de lvl60 een quest was die je middels party-share herhalend kan doen (normaal krijg je foutmelding). Dit was al vrij vroeg als bug reported, maar blijkt pas vorige week te zijn gefixed.

Krijg zojuist email:
Thank you for purchasing and registering Age of Conan: Hyborian Adventures.
Here is your purchase and account information as of 21 May 2008.

Naja, beter laat dan nooit :+

Wat betreft de G15, in grote topic waar een Dev regelmatig reageerde werd ook volop gesproken over de G15 macro's (de PvP 1hit wonder key), maar nooit gezegt dat het niet/wel mag. Heb meerdere topics gezien over onvrede van de macro's, maar weinig reactie te vinden van GM's/Devs.
Ga ervanuit dat het een 'innocent untill caught' principe is.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:
[...]

Krijg zojuist email:
Thank you for purchasing and registering Age of Conan: Hyborian Adventures.
Here is your purchase and account information as of 21 May 2008.

Naja, beter laat dan nooit :+
Die heb ik ook gisteren gehad ... behalve je usergegevens niet echt een belangrijke mail he
Tenzij je geheugen nog erger is als een zeef en je ondertussen je inloggegevens al bent vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nu inmiddels een paar weken verder en ben pas lvl 32. Het spel is gewoon niet echt verslavend voor mij. Eigenlijk wel een goed ding. Nu speel ik gewoon een uurtje hier en een uurtje daar ipv de hele avond doorspelen :)

Is er al een actieve economie? Heb eigenlijk nog nooit iets met de traders en bank enzo van doen gehad behalve mijn trash verkopen. Grondstoffen zijn helaas altijd net uitgeput als ik er langsloop (die sandstone). Wel effe snel markeren op de map natuurlijk. Mag overigens wel hopen dat geld verdienen tegen lvl 40 toch wat sneller gaat want ik heb nu iets van 20s vergaard in 32 levels (10 over, want de keep moest ook betaald worden hehe) en als mijn paard 2g kost...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:28:
[...]

Die heb ik ook gisteren gehad ... behalve je usergegevens niet echt een belangrijke mail he
Tenzij je geheugen nog erger is als een zeef en je ondertussen je inloggegevens al bent vergeten.
Inderdaad, die heb ik ook gehad. En ik dacht toch ECHT dat ik gecancelled had :) Na controle bleek ook dat nog te kloppen.
kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:18:
[...]

WoW ondersteunde ook add-ons die tegen het randje van cheaten aanlagen, point being? ;)
Maar dus niet helemaal waren? Net niet is nog altijd helemaal niet in mijn optiek. Het is cheaten of het is niet cheaten, er zit niks tussen.

Een G15 kan iedereen kopen als ie zich eraan ergert. Degenen die daar toevallig in geinvesteerd hebben, hebben dan een klein voordeeltje. Live with it :)

[ Voor 36% gewijzigd door redfoxert op 11-06-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat voordeel van G15 hetzelfde als een leuke deathadder muis of een mooie pc van 1500,- (excl schermen). Je hebt gewoon een voordeel in mmo's als je meer geld hebt. Als jij nog een athlon xp thuis hebt staan waar je zelfs wow op probeert te spelen zul je minder goed performen dan iemand die quadje en een 9800 serie plankje heeft.

Ik heb gisteren overigens als eerste de traders gebruikt, het was eventjes puzzelen. En zo te zien is de search nog een beetje bugged, merkte dat toen ik gems wilde zoeken, maar ik hoop dat me spul een beetje verkoopt zodat ik vanavond me paardje kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Hoe prog je die combo's in je G11/G15? Heb wat zitten kutten maar als iemand het me ff stapsgewijs wil uitleggen zou dat tof zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:46:
[...]

Inderdaad, die heb ik ook gehad. En ik dacht toch ECHT dat ik gecancelled had :) Na controle bleek ook dat nog te kloppen.

[...]

Maar dus niet helemaal waren? Net niet is nog altijd helemaal niet in mijn optiek. Het is cheaten of het is niet cheaten, er zit niks tussen.

Een G15 kan iedereen kopen als ie zich eraan ergert. Degenen die daar toevallig in geinvesteerd hebben, hebben dan een klein voordeeltje. Live with it :)
Tja wat is cheaten, daar kan je een heel nieuw topic over starten :P (laten we dat niet doen :z )

Opzich zie ik niet het bezwaar tegen G15 of Nostro, het voordeel dat je haalt is volgens mij niet zo groot... Cheaten is meer voordeel halen op anderen zonder dat zij dit kunnen.

Combo's aan elkaar plakken, not interesting i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:38:
Grondstoffen zijn helaas altijd net uitgeput als ik er langsloop (die sandstone). Wel effe snel markeren op de map natuurlijk. Mag overigens wel hopen dat geld verdienen tegen lvl 40 toch wat sneller gaat want ik heb nu iets van 20s vergaard in 32 levels (10 over, want de keep moest ook betaald worden hehe) en als mijn paard 2g kost...
2 dagen geleden nog maar de gatheringskills opgepikt.
Maar hoe kan je zien dat er resources in de buurt zijn?
Is dit te zien op de mini map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Japser schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:53:
Hoe prog je die combo's in je G11/G15? Heb wat zitten kutten maar als iemand het me ff stapsgewijs wil uitleggen zou dat tof zijn...
Misschien heb je hier wat aan : http://aoc.curse.com/downloads/details/12894/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:56:
[...]

2 dagen geleden nog maar de gatheringskills opgepikt.
Maar hoe kan je zien dat er resources in de buurt zijn?
Is dit te zien op de mini map?
You'dd wish ... nee hoor, ronlopen op zoek naar rotsblokken waar je muis in radertjes veranderd, en dat zijn de usable resources (kan ook een cottonplantje zijn) daarom dat hij zegt dat hij een marker op zen map zet (en ik moet ook al redelijk dicht zijn voor ik kan zien of het een resource is of gewoon een stomme rots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:11:
[...]

You'dd wish ... nee hoor, ronlopen op zoek naar rotsblokken waar je muis in radertjes veranderd, en dat zijn de usable resources (kan ook een cottonplantje zijn) daarom dat hij zegt dat hij een marker op zen map zet (en ik moet ook al redelijk dicht zijn voor ik kan zien of het een resource is of gewoon een stomme rots
das inderdaad stom, dat zal wachten worden op een gathering add-on en momenteel markers zetten.
Effe kijken of dat er al freaks coördinatenlijsten hebben gemaakt zodat ik alles in een keer kan marken.
Als ik iets gevonden heb, dan post ik het hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een stuk of 10 rotsjes hebt gehad wen je wel aan de looks en zie je ze al van ver af. Voor de rest alles marken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Dat verschil is naar mijn mening toch zeer duidelijk te zien.
Speel je toevallig op low graphics? Misschien dat het daar aan ligt dan.

Op High zijn de resources wat "lichter" van kleur, dan de rotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Ik kan maar niet wennen aan het spel. Aan de lopende band komen storende dingen naar voren, zelfs in het "trainings level' zegmaar. Dan loop je dus bij die laatste boss rond (rechts van hem met die spoken) en staat je character opeens stil. Geen animatie. Niks. Blijkbaar kan hij een obstakeltje van 2 cm. hoog niet beklimmen.

Animaties zijn on-af en lelijk. De openenings scene (die ik wil SKIPPEN!) met die oude man die op je af komt "lopen" en in 0.3 seconden van lopend naar een geknielde houding gaat is belachelijk. Springen met je character voelt houterig aan. Zijwaards springen heeft (had?) nog helemaal geen animatie en voelt nog onnatuurlijker dan gewoon springen.

Vechten is irritant, want je rampt toch al snel door met je 1-2-3 toetsen, en zelfs als de vijand dood is blijf je dus doormeppen, terwijl je eigenlijk wilt dat je character stil staat zodat je kan looten. Maargoed, dat ligt meer aan mijn speelstijl denk ik dan maar.

Verder.. veel teveel "ga daar heen, verzamel dit, kom terug" quests. Zelfs met de avond-quests (solo) waar je veel meer gescripte events kan laten plaatsvinden. Gemiste kans wat mij betreft.

Ik vind AOC een erg middelmatig, slecht uitgewerkt spel waar ik zelf weinig plezier aan kan beleven. Met alle gankers op White Sands Beach ben ik bang level 20 niet snel te halen om pas echte ervaringen op te doen.

Kan iemand me misschien overtuigen om nog door te levelen? Wordt het inderdaad beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:20:
[...]

das inderdaad stom, dat zal wachten worden op een gathering add-on en momenteel markers zetten.
Effe kijken of dat er al freaks coördinatenlijsten hebben gemaakt zodat ik alles in een keer kan marken.
Als ik iets gevonden heb, dan post ik het hier wel.
Die zijn er al. Ik heb overigens 1 keer in een Epic mode area markers op mn map gehad "Resource Rich area" staat er dan bij met de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, ik heb al prijs.

Deze [url="http://http://www.theburialgrounds.com/Articles/Article10.shtml#PVE"]link [/url], handige tips voor gathering

grappige quote op deze site
"Unlike other MMOs (which I will not mention by name but rhymes with 'Hurled of Bore Shaft')"

Deze link (gathering markpoints importeren in AoC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

Die rotsblokken zijn nog wel makkelijk te herkennen omdat de kleur ervan een beetje afwijkt. Zou ook wel vaag zijn als ze er een grote pijl bovenplakken met "hier moet je zijn" ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Je hebt gelijk. Als je lvl20 bent heb je alles wel gezien, ik zou ook stoppen.

Maar zonder dollen. Het ga hier heen daar heen, verzamel dit verzamel dat is toch vaak de basis van een MMO. Is in andere MMO's niet anders.
Ik zou het toch nog even de tijd gunnen alvorens AOC in de prullenbak te gooien.
Als het bovenstaande je niet aanspreekt heeft het ook geen zin om door te levelen.
Levelen=ga hier heen daar heen, kill dit en dat..

[ Voor 73% gewijzigd door Nowa op 11-06-2008 11:51 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ja, dat zei hij? wat vind jij? :P

edit: zon edit functie is toch wel handing heh ;)

[ Voor 44% gewijzigd door 4th op 11-06-2008 11:59 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
4th schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:50:
ja, dat zei hij? wat vind jij? :P
Nou dat lees je toch.
Jij zegt het :p

[ Voor 4% gewijzigd door Nowa op 11-06-2008 12:13 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Die ga ik eens downloaden, maar is het zo dat je via dat G.. proggie je combo's kan combineren en saven en dat als je op G1 of welke G toets dan ook drukt dat ie dan de combo uitvoert? Of moet je nog steeds pijltjes rossen?

En moet je dan in AoC die toetsen invoeren? Echt, moet nog veel leren wat dit betreft :)

Verder gisteren in de Wild Lands geweest voor t eerst met mn Barbarian (heb ook een Necromancer opgepakt, ook leuk voor de afwisseling). vindt het lekker wegspelen, lekker duister en meer volwassen. Nauwelijks geganked, nja een paar lvl 35's die me ff de pan inhakten maar dat hoort erbij (ben lvl 21).

T enige wat ik nog niet helemaal doorheb is de questlog en hoe je het best alles kan tracen, soms heb ik geen idee meer wat ik allemaal nog moet doen en waar alles te halen is..maargoed dat komt wel.

Verder: topspel imho :)

[ Voor 34% gewijzigd door Japser op 11-06-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat je je eerst wat moet verdiepen in de software van de G15 zelf ;)

Je kan, of via de MR knop ingame, of via de profile-programma alles opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:27:
Denk dat je je eerst wat moet verdiepen in de software van de G15 zelf ;)

Je kan, of via de MR knop ingame, of via de profile-programma alles opnemen.
Maar de MR knop neemt geen pauze intervals mee if i'm not mistaken, dus die voert alles dan in 0,0001 sec uit als je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Dat verschil is naar mijn mening toch zeer duidelijk te zien.
Speel je toevallig op low graphics? Misschien dat het daar aan ligt dan.

Op High zijn de resources wat "lichter" van kleur, dan de rotsen.
Nee hoor, graphics staan op high, oke misschien heb ik wat overdreven, maar er zijn toch wel verschillende rotsen die vanop een afstand (voordat high textures erop zijn toegepast) erg op de resources lijken dus ja ...
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.