Nu kan ik uit uit vorige post ook bergen 'analytische statements' halen, buiten het feit jij een compleet profetisch verhaal neerzet op basis van 1 regel uit mijn tekst. Maar dat doe ik niet, wat 'dat vinden ze hier niet zo fijn'.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:16:
[...]
Sorry..Ik zou je graag willen helpen aan antwoord, maar ik kan echt niet anders reageren als: Waar zie jij geen analytische statement(/denk-processen)? Tenzij ik deze ochtend de kluts kwijt ben, en dingen compleet verkeerd lees. Als dat zo is neem ik natuurlijk alles terug.
Time will tell, maar tegen die tijd zit ik alweer bij een volgende MMO.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Een miljoen exemplaren verkocht betekent dat ze waarschijnlijk hun investering er al uit hebben. Nu moeten ze nog zo veel mogelijk betalende klanten vast houden. Daar zit namelijk de winst voor de mmo maker. Al houden ze maak 500.000 klanten over, dan is dat nog een succes.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:17:
"Funcom heeft reeds één miljoen exemplaren van het spel verscheept. Hiermee kent Age of Conan de beste MMO launch sinds World of Warcraft. Age of Conan is ook één van de grootste wereldwijde MMO launches ooit. Funcom hoopt dat het succes blijft duren, maar dat kan alleen de tijd uitwijzen."
gaat best lekker dus.. zal wat terugvallen na de eerste gratis maand denk ik, maar als eenmaal bekend is dat alle bugs etc eruit zijn, zal het aantal snel stijgen..
Verwijderd
Tot zover heb ik het redelijk waardeloos gevonden eerlijk gezegd. Maar een interessante vraag, misschien iemand anders die hier meer licht op kan schijnen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:25:
Is er iemand die dat ook werkelijk gebruikt, het verplaatsen van je shields?
Want je moet eerst gaan anticiperen hoe de tegenstander slaat en dan moet je snel je shield bijstellen. Iemand ervaring mee?
Verwijderd
Ik zie dat vooral als iets wat later nuttig kan zijn in raids en dungeons. Als je weet dat een boss een special ability gaat doen en je doorhebt waar die ability je raakt kan je die dus blokken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:54:
[...]
Tot zover heb ik het redelijk waardeloos gevonden eerlijk gezegd. Maar een interessante vraag, misschien iemand anders die hier meer licht op kan schijnen.
Want je moet eerst gaan anticiperen hoe de tegenstander slaat en dan moet je snel je shield bijstellen. Iemand ervaring mee?
Waardoor je dus wat minder healing nodig hebt en minder kans op damage spikes waar je dood kan gaan.
Ik wou echt dat ze iets duidelijker waren. Er wordt een Core2Duo 2Ghz aangeraden. Ik heb echter een Athlon64 3200. Vroeger werden de vergelijkbare snelheden op een processor aangeduid, maar sinds die dualcore toestanden ben ik dus volledig het noorden kwijtgeraakt. Is mijn processor nu goed genoeg of niet.
Hetzelfde voor die videokaart. Er wordt een nvidia 6600 of liefst een 8600 aangeraden. Heel leuk, maar ik heb een ATI x1600 en heb er absoluut geen idee van hoe ik dat met die nvidia cijfers moet vergelijken
(ja het is lang geleden dat ik nog een pc game aankoop overwogen heb)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Yup, in gewoon PvE en PvP lijkt het me weinig nut te hebben. Hoogstens als je in PvP weet dat een bepaalde combo van voren komt ofzo zou je al je shields naar voren kunnen bewegen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:22:
Ik zie dat vooral als iets wat later nuttig kan zijn in raids en dungeons. Als je weet dat een boss een special ability gaat doen en je doorhebt waar die ability je raakt kan je die dus blokken.
Waardoor je dus wat minder healing nodig hebt en minder kans op damage spikes waar je dood kan gaan.
Hoe oud is je PC ongeveer?Boeboe schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:50:
Nog altijd geen trial gespeeld, zag hem vandaag liggen, bekeek de systeemeisen en heb hem maar teruggelegd.
Ik wou echt dat ze iets duidelijker waren. Er wordt een Core2Duo 2Ghz aangeraden. Ik heb echter een Athlon64 3200. Vroeger werden de vergelijkbare snelheden op een processor aangeduid, maar sinds die dualcore toestanden ben ik dus volledig het noorden kwijtgeraakt. Is mijn processor nu goed genoeg of niet.
Hetzelfde voor die videokaart. Er wordt een nvidia 6600 of liefst een 8600 aangeraden. Heel leuk, maar ik heb een ATI x1600 en heb er absoluut geen idee van hoe ik dat met die nvidia cijfers moet vergelijken
(ja het is lang geleden dat ik nog een pc game aankoop overwogen heb)
https://niels.nu
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
edit: imageshack problemen geen zin om te fixen
[ Voor 30% gewijzigd door Dantar op 07-06-2008 18:06 ]
Je meent het? FEAR en HL2 games kon ik nog op max detail spelen...Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:52:
daar heb je niet genoeg aan.. sry
* boe2 hoopt dat die trial accounts spoedig werken
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 07-06-2008 18:34 ]
Mag ik je erop wijzen dat HL2 al bijna vier jaar oud is en ook FEAR al enkele jaren meegaat. En nee het gaat niet draaien of zeer stroef.Boeboe schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:33:
[...]
Je meent het? FEAR en HL2 games kon ik nog op max detail spelen...
* tuinïnen hoopt dat die trial accounts spoedig werken
met mijn specs is het, met alles op low. nog net speelbaar
amd64 3500+, 2GB DDR en 6800GT
met minder kun je beter eerst een nieuwe pc kopen....
was ik eigenlijk ook van plan, maar na een paar patches is het nu speelbaar, dus ik wacht nog ff (heb verder geen spellen die niet goed lopen)
Ik had nog eens op de officiele site gekeken en daar was nu een download optie (durt te zweren dat ie die er een paar dagen terug nog niet was), dus die heb ik uiteraard gepakt. Enige nadeel is dat met het huidige tempo het nog 1,5 dag duurt voordat ie binnen isProgrammerX schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:26:
Heeft iemand suggesties waar ik hem nog kan bestellen ? Ik had zoiets meegekregen dat ie was uitverkocht in de Benelux maar ik heb nog hoop dat iemand misschien weet waar ze nog voorraad hebben
Een aantal webwinkels waar ik normaal bestel hebben het over 1-2 weken en zelfs 2-3 sommigeKomt dinsdag m'n nieuwe comp binnen kan ik hem niet spelen
Je krijgt trouwens 32 'gratis' dagen i.p.v. de originele 30 omdat het downloaden even duurt.
als je usenet acces hebt, staat de early acces versie daar ook misschien nog wel (ligt een beetje aan je retentie)ProgrammerX schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:01:
[...]
Ik had nog eens op de officiele site gekeken en daar was nu een download optie (durt te zweren dat ie die er een paar dagen terug nog niet was), dus die heb ik uiteraard gepakt. Enige nadeel is dat met het huidige tempo het nog 1,5 dag duurt voordat ie binnen isMaar ja nog altijd vele malen sneller dan wachten totdat ie weer binnenkomt bij webwinkels enz.
Je krijgt trouwens 32 'gratis' dagen i.p.v. de originele 30 omdat het downloaden even duurt.
dan hoef je alleen nog een patch van 600Mb te downloaden via de updater. dat is al beter als 14,5GB
Wat een klote spel is dat zeg.
Als iemand hem wil overnemen be my guest.
Ik blijf wel bij GW en LOTRO.
PS mijn systeem moet dit spel makkelijk aan kunnen volgens de recommended systeemeisen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Blijkbaar nietGrumpyGamerDad schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:35:
ik heb de game voor 1 uur gespeeld waarbij ik meer dan 45 minuten alleen maar heb moeten wachten tot ik wat kon doen en dan was ik nog binnen 1 a 2 minuten weer dood.
PS mijn systeem moet dit spel makkelijk aan kunnen volgens de recommended systeemeisen.
Wat een instelling. Dit soort spelers is AoC liever kwijt dan rijk.GrumpyGamerDad schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:35:
ik heb de game voor 1 uur gespeeld waarbij ik meer dan 45 minuten alleen maar heb moeten wachten tot ik wat kon doen en dan was ik nog binnen 1 a 2 minuten weer dood.
Verwijderd
Gixmo, Priest lvl 18 (me 4e char)Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:04:
[...]
Yep ik, lv 35 bijna 36 Ranger genaamd Elohel
Verwijderd
Zit nu ook in een guild, Unheilig. Wel lachen alleen moet ik nog ff kijken hoe ik in die city kom. En hoe ik kan helpen met bouwen. Heb er nog maar weinig van begrepen....
Er zijn 3 'resource' zones, Potain, Lagheish Plains en Purple Swamp. Op de verbindingen naar die zones (In Wild Lands, Conall's Valley en Khopshef) staan city guides, daaraan kun je vragen of ze je direct naar je guild instance willen sturen. Als het goed is kom je dan voor je keep terecht.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:44:
Zit nu ook in een guild, Unheilig. Wel lachen alleen moet ik nog ff kijken hoe ik in die city kom. En hoe ik kan helpen met bouwen. Heb er nog maar weinig van begrepen....
Wat betreft bouwen; het enige wat je voor level 40 kunt doen is materials gatheren en die aan je architect geven. Waarschijnlijk is geld nog meer nodig dan materials, elk gebouw of muurdeel kost 2 gold.
Verwijderd
Wel verrot dat je dan steeds zon eind moet lopen, en veel te bieden heb ik eigenlijk ook nog niet. Ben als t goed is stonecutter maar je kunt dus alleen in die resource gebieden die materials vinden?
Edit:
Kan trouwens iedereen aanraden SP1 erop te zetten, loopt een heel stuk soepeler.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 15:57 ]
resourches kun je overal vinden. alleen in die gebieden veel meer.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 15:07:
Tnx voor de opheldering, was idd al bij potain bij zon gastje geweest waarmee ik naar mn guildgebied kon maar ik zat toen nog niet in een guild.
Wel verrot dat je dan steeds zon eind moet lopen, en veel te bieden heb ik eigenlijk ook nog niet. Ben als t goed is stonecutter maar je kunt dus alleen in die resource gebieden die materials vinden?
Edit:
Kan trouwens iedereen aanraden SP1 erop te zetten, loopt een heel stuk soepeler.
en je kunt btw alle 6 gather professions leren.
ik zoek me het laplazerus
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
vanaf lvl 10 kun je feats trainen door op N te drukken.Loque schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:45:
Weet iemand waar ik de feats trainer kan vinden nadat je je nighttime gedeelte hebt afgerond?
ik zoek me het laplazerus
feats UNtrainen kan bij de "trainer" NPC. staat er bvb 1 voor de bank in de stad waar je komt na tortage. (ten noord-westen van waar je aankomt met je boot)
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
nu nog maar voorlopig ff door lvlen.. bijna 37
of je leest de startpost even..Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:31:
waar s die buddy program gebleven op me account site?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.youtube.com/watch?v=s-rl3RPC_Mw
Verwijderd
2.5GHz Intel Core 2 Duo
2GB geheugen
GeForce 8600M GT 512MB
Overigens maakt het weinig verschil of ik het speel op Low of op High. Iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen?
[ Voor 85% gewijzigd door Dennis_k op 09-06-2008 08:52 ]
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:05:
Heb net die digitale versie van conan gekocht op die site van funcom en snap ff iets niet, ik had voor de pay by cash optie gekozen en t enigste wat ik moest doen was me naam en adres invoeren, niet me iDeal gegevens oid. Nu krijg ik net 2 emails binnen dat me purcahse succeslvol is met een linkje naar de cliënt + 30dagen gametime. En dat terwijl ik helemaal geen betalingsgevens heb ingevoerd, wanneer zou dat da moeten?
EDIT: nvm waar anders dan de offf site
[ Voor 28% gewijzigd door not2secure4u op 09-06-2008 09:03 ]
NUC I5 256GB SSD
Dan een necromancer begonnen en meteen verkocht. Levellen gaat lekker vlot ermee. 3-4 mobs van je eigen level AoE grinden gaat perfect, en met 3 pets die lopen in te hakken op een enkele mob zijn die ook op een seconde of 3-5 dood. Ik was echter begonnen op een PvE server, wat ik pas na een tijd door had (goh, ik kan niemand aanvallen ?
Dan maar een nieuwe begonnen op een PvP server. Van 's middags toch level 15 gehaald.
Alleen ben ik weer toe aan een nieuwe videokaart. 17-25 fps op low is toch maar erg weinig. Laat staan als ik later 8 pets tegelijk heb (of meer als je dat bevroren ding er nog bij krijgt af en toe, of 2 zelfs). Specs nu dualcore 2Ghz, 2GB RAM, Ati X1600. Die laatste doet me vooral de nek om in dit geval. Binnenkort maar eens naar een nieuwe videokaart gaan kijken.
Wat me vooral aanspreekt in AoC is dat het veel volwassener is. Niet dat zeemzoute van WoW maar dialogs over hoertjes, zwaar verminkte pets,... Ook de spells spreken me veel meer aan. Erg afwisselende classes allemaal. Daar hebben ze tochgoed gekeken naar de oudere mmorpgs waar het vaak toch erg afgebakende classes zijn (al helemaal als je van wow komt).
[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 09-06-2008 09:11 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Demo's krijgen een vette upgrade binnen enkele weken plus als je Havoc gaat, heb je tenminste nog wat output[b][message=30208925,noline]DIk ben een echte caster, melee zegt me niet veel, dus begonnen met een demonologist (in woW ook enkel casters gespeeld, zelfs m'n shaman liep met stukken cloth rond). Alleen viel me de dmg in het begin een beetje tegen (al is hij maar level 10). Dan wat op het class forum gaan kijken en daar niet dan klachten gelezen over de dmg output. Het zou de sterkste caster in het spel moeten zijn als je het boekje moet geloven, maar dat lijkt hij nog niet te zijn.
Mja, ik ben m'n necro al gewend nu. Voor mij geweldige spells.Maduth schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:14:
[...]
Demo's krijgen een vette upgrade binnen enkele weken plus als je Havoc gaat, heb je tenminste nog wat output
Verwijderd
2 kippen waren elkaar aan het doodpikken, was best wel grappig,
was wel te laat voor screenshots.
Wel nog grappig in Wild lands, als je die Leather scroll hebt krijg je random attacks van die Guardians of the Scroll. Grappig als je wat staat te praten met 5 lvl20s en opeens komen er 5 van die mobs, heb ze nog nooit zo hard zien wegrennen
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 10:05 ]
Verwijderd
Ik had met men 8500GT hetzelfdeAce P900 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:38:
Sinds kort heb ook ik AoC maar ik heb veel last van lag/lage FPS ik speel het spel op een Macbook Pro met Windows XP SP2. Alle drivers zijn up to date en de Macbook Pro heeft de volgende specs:
2.5GHz Intel Core 2 Duo
2GB geheugen
GeForce 8600M GT 512MB
Overigens maakt het weinig verschil of ik het speel op Low of op High. Iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen?
nu een 8800 GT 1Gb erin gestoke en alles draait perfect ...
Dus wat mij betreft ligge alle problemen over performence puur bij de grafische kaarten ...
Op dat vlak kloppen de specs volgens mij niet echt
Nope, echt alleen ranged attacks zijn interruptable, zowel spells als bow/crossbow attacks nu. Alleen spells interrupt je echt zo goed als nooit meer door de "concentration" skill.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:29:
[...]
Nog niet gemerkt, hoe is dat bij andere classes? Kan melee combo interrupted worden?
Melee is niet interruptable verder
Ja ik heb een ranger tot level 20 gelevelt ( dat zegt op zich niet zoveel idd), en ik heb gemerkt dat ik met mijn groene melee wapen+schild meer dps doe dan met mijn blauwe boog die ik van de lvl 20 quest heb gekregen. Dit gaat echt nergens over. Tevens doet de ranger de dubbele dps van mijn lvl 24 conqueror zonder ook maar enigzins onder te doen voor survivability. Wil de conqueror in de buurt komen qua dps, dan moet hij frenzy stance activeren (+100% dmg received), en dan zou hij een "slechte"dps class zijn, die in cloth rondloopt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:29:
Ik ben nu sterker met mijn sword dan boog, wanneer er 1+ mops op mij af komt....
Ik vind het hele ranger gebeuren maar vaag verder

Eigenlijk, momenteel is het Class > Skill > Levels > GearRocketKoen schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 01:57:
ook in pvp merk je dat skill > levels > gear. stuk beter dat de ebayer die een max level toon koopt met de beste epic gear het van iedereen kan winnen die in middelmatige gear rondloopt.
een lvl 30 barbarian kan met gemak lvl 45+ casters aan maar moet zich echt niet gaan wagen aan lvl 45+ soldier archetypes.
[ Voor 16% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2008 10:14 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Heb je de quests in Khemi Province: Ancient Pyramids al gedaan?SinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:04:
Gister nog lvl37 aangetikt, saaiheid begint nu echt in te komen. Van Conall's terug gegaan naar Wild lands, daar kon ik nog flink aantal quests krijgen, maar het hoeveelheid lopen is niet meer leuk. Tot 5x heen en weer moeten gaan naar die Zaluta (of hoe ze heet), terwijl ik al eerder heel Conall's zeker 10x heen en weer heb moeten lopen.
Wel nog grappig in Wild lands, als je die Leather scroll hebt krijg je random attacks van die Guardians of the Scroll. Grappig als je wat staat te praten met 5 lvl20s en opeens komen er 5 van die mobs, heb ze nog nooit zo hard zien wegrennen
Daar ging ik van 37-39 in een middagje spelen. Leuke quests en redelijk moeilijk. (let wel op: bij het zoeken naar een lijk vind je zijn resten in dezelfde kamer en niet waar de kruisjes op je map komen te staan
Zeker niet saai!
@kaluro
Ben maar 1 of 2 keer geinterrupt in PvE door casters. Valt dus nog wel mee. Mops waren zelfde level of hoger.
Het is eigenlijk wel simpel, ranged target doe je ranged combo's en melee targets melee-combo's, dat is het meest effectief
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 10:26 ]
Nu met die bugged lvl30 stamina pot (1 pot is ongelimiteerd bruikbaar) is het allemaal nog wel te doen. Anders ben je echt zo door je stamina heen. Maar melee met sword/dagger lijk ik nog steeds per saldo veel meer dmg te doen, zeker door die offhand chance.
Wel gemerkt dat bepaalde mobs die magic casten Salvo nu interupten, maar komt amper voor.
Heb net heel die Cone Border instance afgemaakt, of hoe die heet. Wil nu naar 39 en Sanctum gaan doen, schijnt goede exp te zijn, leuke drops en heb er al aardig wat missies. Blijf ik daar wel lange tijd voor de ingang rond hangen. Daarna maar denk ik richting Field of Death.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:16:
Heb je de quests in Khemi Province: Ancient Pyramids al gedaan?
Daar ging ik van 37-39 in een middagje spelen. Leuke quests en redelijk moeilijk. (let wel op: bij het zoeken naar een lijk vind je zijn resten in dezelfde kamer en niet waar de kruisjes op je map komen te staan)
Zeker niet saai!
Wounded child heb ik lange tijd geleden gedelete, ga daar niet op zitten wachten
[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 10:19 ]
Moet je die Wounded Child quest eens doen. Dies schijnbaar bugged in Normal mode maar lijkt goed te werken in Epic mode. Echter, de mobs die spawnen zijn dan ook elite en 1 level hoger dan jij. Dan ren jij net zo hard wegSinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:04:
Een andere tip bij van die loop-quests is een zoveel mogelijk quests in je questlog steken. Geen idee of dat boven level 20 ook zo is, maar er zijn altijd wel enkele quests te doen op 1 locatie. Maakt het nadien ook extra lek omdat je de ene quest na de andere kan inleveren in 1 keer.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:16:
[...]
Heb je de quests in Khemi Province: Ancient Pyramids al gedaan?
Daar ging ik van 37-39 in een middagje spelen. Leuke quests en redelijk moeilijk. (let wel op: bij het zoeken naar een lijk vind je zijn resten in dezelfde kamer en niet waar de kruisjes op je map komen te staan)
Zeker niet saai!
mijn specs
Gigabyte EX38-DS4 Mainboard
Dualcore E2220 (2,4 Ghz)
4 GB Kingston Geheugen
Ati 3640 512MB DDR3
En meer dan 200 GB vrije ruimte
Windows XP SP2
De damage van epic mobs is niet ge-increased toch? Alleen de hitpoints. Of zit ik hier nu te ijlen?redfoxert schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:17:
[...]
Moet je die Wounded Child quest eens doen. Dies schijnbaar bugged in Normal mode maar lijkt goed te werken in Epic mode. Echter, de mobs die spawnen zijn dan ook elite en 1 level hoger dan jij. Dan ren jij net zo hard weg
Idd verbaast me niks, Guardian behoort samen met de Ranger en PoM tot de meest overpowerede classes.T!m0n schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:11:
Interessante post
ik heb nu een Guardian en bevalt me heel goed
Je kan goed questen en overleven en het is gewoon leuk dat je ook de zwaarste armors kan dragen
Het is momenteel wachten op balance fixes, dat vind ik ( hardcore PvP'er ) belangrijker dan menig content fix. Balance makes or breaks a game, Content kan wachten maar zonder balance is zowel pvp als pve vrij weinig aan en is de replay waarde zeer laag.
Verwijderd
edit:typo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 10:26 ]
Ik vind sowieso dat het loop-gehalte echt de spuigaten uitloopt. Het irriteert me mateloos dat je niet op je gemak ergens naartoe kan reizen, desnoods geautomatiseerd. Je MOET constant ZELF aan de knoppen zitten anders kom je nergens. Ook al neem je voor een area een hele zooi quests mee, je moet elke keer wel weer ergens anders ver naartoe. Zo ook een quest in Fields of the Dead. Vanuit Old Tarantia moet je daar iemand opzoeken, ben je eindelijk daar, kan je ^*#)@(@_ dat hele kut stuk weer terug voor diezelfde knakker. Dat moet toch ook anders kunnen ?? OH NEE ! dat kan niet want alles is instanced en je kan dus niet hele gebieden overvliegen of wat dan ook omdat ze maps het niet toelaten en de server techniek te debiel is om dat mogelijk te maken ....DinX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:21:
[...]
Een andere tip bij van die loop-quests is een zoveel mogelijk quests in je questlog steken. Geen idee of dat boven level 20 ook zo is, maar er zijn altijd wel enkele quests te doen op 1 locatie. Maakt het nadien ook extra lek omdat je de ene quest na de andere kan inleveren in 1 keer.
bah

Was in Conall's nog wel het geval, maar wordt steeds minder. Soms heb je wel 2 of 3 quests rond zelfde gebied, maar vaak moet je daarna heen en weer, dan weer helemaal terug.DinX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:21:
[...]
Een andere tip bij van die loop-quests is een zoveel mogelijk quests in je questlog steken. Geen idee of dat boven level 20 ook zo is, maar er zijn altijd wel enkele quests te doen op 1 locatie. Maakt het nadien ook extra lek omdat je de ene quest na de andere kan inleveren in 1 keer.
Volg nu enkel beetje het verhaal, wel grappige storyline.
@hierboven, dood gaan is nog steeds #1 manier van rondreizen voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 10:26 ]
Ik klik gewoon zo vaak mogelijk op 1, tot ik een quest krijg.SinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:25:
[...]
Was in Conall's nog wel het geval, maar wordt steeds minder. Soms heb je wel 2 of 3 quests rond zelfde gebied, maar vaak moet je daarna heen en weer, dan weer helemaal terug.
Als het dan niet wil vlotten druk ik zo vaak en zo snel mogelijk op optie 2,
Dan heb ik meestal alle quests wel
Ik ben niet zo van 't storyline gebeuren en het is naar mijn mening meer een timesink than anything else.
echt grappig

[ Voor 10% gewijzigd door linksys2006 op 09-06-2008 10:31 ]
Dood gaan en respawnen in een andere area kan helaas niet dus wat dat betreft is het reizen nog steeds een groot drama. Ik denk dat eind juni de laatste keer is dat ik ingelogd ben geweest, net als 4 van mijn vrienden die ook speelden.... JammerSinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:25:
[...]
Was in Conall's nog wel het geval, maar wordt steeds minder. Soms heb je wel 2 of 3 quests rond zelfde gebied, maar vaak moet je daarna heen en weer, dan weer helemaal terug.
@hierboven, dood gaan is nog steeds #1 manier van rondreizen voor mij
Stond al paar posts teruglinksys2006 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:30:
Deze wilde ik jullie echt niet onthouden![]()
echt grappig
Ik zie mijn Guardian nu niet echt als overpowered, damage output is echt niet zo enorm hoog en ik draai qua dmg nog ruim 40% op counterstrike I en II. Mijn Barb doet rustig dubbele dmg, met crits loopt dat nog wel een stuk hoger.
Het is jammer als ze balance-fixes gaan invoeren, ten gunste van PvP maar nadele van PvE.
Zeker nooit in Conall's quests gedaan? Halfwerkende dingne zijn nu reden 1 om niet verder te gaan, reistijd is nu reden 2 gewordenkaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:34:
Maar nu vraag ik me af, zit jij dag in dag uit rond te reizen? Als je eenmaail in een area bent kan je daar 5 tot 10 levels blijven, if not longer. Er zijn genoeg merchants in de buurt om je stuff kwijt te kunnen en de mobs/quests(ligt eraan wat je leuker vind, quest grinden of mobs grinden) zijn jouw level.
[ Voor 70% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 10:38 ]
Dus de main reden waarom je niet meer ingelogd bent is omdat je de reistijden te lang vindt? Leuke intelling heb jij.redfoxert schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:30:
[...]
Dood gaan en respawnen in een andere area kan helaas niet dus wat dat betreft is het reizen nog steeds een groot drama. Ik denk dat eind juni de laatste keer is dat ik ingelogd ben geweest, net als 4 van mijn vrienden die ook speelden.... Jammer
Maar nu vraag ik me af, zit jij dag in dag uit rond te reizen? Als je eenmaail in een area bent kan je daar 5 tot 10 levels blijven, if not longer. Er zijn genoeg merchants in de buurt om je stuff kwijt te kunnen en de mobs/quests(ligt eraan wat je leuker vind, quest grinden of mobs grinden) zijn jouw level.
Je hebt duidelijk mijn vorige posts niet onthouden.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:34:
[...]
Dus de main reden waarom je niet meer ingelogd bent is omdat je de reistijden te lang vindt? Leuke intelling heb jij.
Besides, ik hoef geen verantwoording af te leggen aan wie dan ook of en waarom ik een game wel of niet speel.
Als reistijden voor mij nummero uno reden zijn, dan is dat zo. Toevallig is het de zoveelste reden om niet meer te spelen of in ieder geval zeker mn subscription niet te verlengen.
Verwijderd
kan je hem gwn draaienGrumpyGamerDad schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:22:
[...]
mijn specs
Gigabyte EX38-DS4 Mainboard
Dualcore E2220 (2,4 Ghz)
4 GB Kingston Geheugen
Ati 3640 512MB DDR3
En meer dan 200 GB vrije ruimte
Windows XP SP2
Ik kom net pas op het forum rondkijken (zit op werk nu), en zag toevallig een citaat van travelling met daaronder jouw uitspraak van dat je eind juni niet meer hebt ingelogd, als ik de situatie verkeerd heb ingeschat, my badredfoxert schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:42:
[...]
Je hebt duidelijk mijn vorige posts niet onthouden.
Besides, ik hoef geen verantwoording af te leggen aan wie dan ook of en waarom ik een game wel of niet speel.
Als reistijden voor mij nummero uno reden zijn, dan is dat zo. Toevallig is het de zoveelste reden om niet meer te spelen of in ieder geval zeker mn subscription niet te verlengen.

Tis nog niet eens eind juni! FunCom heeft nog 21 dagen om het spel voor mij speelbaar te maken. Als dat niet gebeurt zien ze mij misschien over een half jaar wel een keer terug als WAR niks aan is.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:48:
[...]
Ik kom net pas op het forum rondkijken (zit op werk nu), en zag toevallig een citaat van travelling met daaronder jouw uitspraak van dat je eind juni niet meer hebt ingelogd, als ik de situatie verkeerd heb ingeschat, my bad
oh k*t >.< Damn ik lig hier echt half te slapen... ignore meredfoxert schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:52:
[...]
Tis nog niet eens eind juni! FunCom heeft nog 21 dagen om het spel voor mij speelbaar te maken. Als dat niet gebeurt zien ze mij misschien over een half jaar wel een keer terug als WAR niks aan is.

Misschien wordt het tijd voor een bak koffie ofzo, dubbele espresso.
Hoe komt het dan dat als ik in het begin van het spel wel meer dan 45 minuten niets kan doen omdat er geen reactie komt als ik "talk" doe bij een NPC?
En als ik dan iets wil doen bijvoorbeeld een key bemachtigen ik geen damage doe bij een ander en hij me binnen 3 klappen gevloerd heeft?
Sounds like a connection problem to me, wat is je latency in-game?GrumpyGamerDad schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:57:
[...]
Hoe komt het dan dat als ik in het begin van het spel wel meer dan 45 minuten niets kan doen omdat er geen reactie komt als ik "talk" doe bij een NPC?
En als ik dan iets wil doen bijvoorbeeld een key bemachtigen ik geen damage doe bij een ander en hij me binnen 3 klappen gevloerd heeft?
En zit je toevallig op epic te spelen? Op epic zijn de mobs namelijk 5x zo sterk, epic play is bedoeld voor parties, dat je met 5 man kan questen ipv in je 1tje, en dan nog een uitdaging behoudt.
Tenzij je zit te partyen zou ik voor "normal" gaan.
Verwijderd
Meer damage idd, maar ik heb nog steeds 1500 hp en medium/light armor... Niet echt ideaal om te melee-en. Daarom gebruik ik toch zoveel mogelijk de boog..SinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:17:
[...]
Nu met die bugged lvl30 stamina pot (1 pot is ongelimiteerd bruikbaar) is het allemaal nog wel te doen. Anders ben je echt zo door je stamina heen. Maar melee met sword/dagger lijk ik nog steeds per saldo veel meer dmg te doen, zeker door die offhand chance.
Wel gemerkt dat bepaalde mobs die magic casten Salvo nu interupten, maar komt amper voor.
Als je met iemand speelt die tankt, is het melee idd wel beter
ik zit op Battlescar.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Sounds like a connection problem to me, wat is je latency in-game?
En zit je toevallig op epic te spelen? Op epic zijn de mobs namelijk 5x zo sterk, epic play is bedoeld voor parties, dat je met 5 man kan questen ipv in je 1tje, en dan nog een uitdaging behoudt.
Tenzij je zit te partyen zou ik voor "normal" gaan.
En hoe zie ik de ingame latency?
ik heb ook een port trigger openstaan op mijn modem voor port 7000-7999
[ Voor 6% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 09-06-2008 11:11 . Reden: meer info. ]
Goed ideekaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:56:
[...]
oh k*t >.< Damn ik lig hier echt half te slapen... ignore me![]()
Misschien wordt het tijd voor een bak koffie ofzo, dubbele espresso.
Verwijderd
onderaan links van je 3 melee attacks ( UL, M, UR) zie je een verticaal balkje.GrumpyGamerDad schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:10:
[...]
ik zit op Battlescar.
En hoe zie ik de ingame latency?
Als hij groen is, is je latency goes, als hij rood is is het zwaar bagger. Als je er met je muispijltje overheen gaat zie je Latency <xxx>ms waarbij xxx het aantal miliseconden is.
Dat is je latency.
En met epic bedoel ik dat, als je een gebiedje ingaat kan je kiezen of je normal of epic difficulty wilt. heb je toevallig op epic gedrukt?
Echt? Extended maintenace? ipv 8u GMT, 11u GMT? 3 uur extra.. Ben ik blij dat ik vandaag op mn werk zitVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:11:
pff servers nog 2 uur offline..hoop dat ze er een aantal goeie updates over heen gooien..
[ Voor 33% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2008 11:16 ]
Oke, dat zal ik dan vanavond NA de voetbalwedstrijd eens bekijken.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:13:
[...]
onderaan links van je 3 melee attacks ( UL, M, UR) zie je een verticaal balkje.
Als hij groen is, is je latency goes, als hij rood is is het zwaar bagger. Als je er met je muispijltje overheen gaat zie je Latency <xxx>ms waarbij xxx het aantal miliseconden is.
Dat is je latency.
[...]
Echt? Extended maintenace? ipv 8u GMT, 11u GMT? 3 uur extra.. Ben ik blij dat ik vandaag op mn werk zit
Best defense is a strong offenceVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Meer damage idd, maar ik heb nog steeds 1500 hp en medium/light armor... Niet echt ideaal om te melee-en. Daarom gebruik ik toch zoveel mogelijk de boog..
Als je met iemand speelt die tankt, is het melee idd wel beter
Ik heb niets in kunnen drukken. Nog niet gezien.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:13:
[...]
En met epic bedoel ik dat, als je een gebiedje ingaat kan je kiezen of je normal of epic difficulty wilt. heb je toevallig op epic gedrukt?
Voetbal bleh..GrumpyGamerDad schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:16:
[...]
Oke, dat zal ik dan vanavond NA de voetbalwedstrijd eens bekijken.
Ik kom thuis om 5u,
eet wat melk+havermout,
daarna om 6u avondeten,
half 7 fitnessen,
8u thuis,
post workout shake pakken..
Douchen
en dan rond kwart voor 9 weer een maaltijd
en dan heb ik nog 2 uurtjes voordat ik mn bed in duik
die besteed ik dan aan Age of Conan windowed + socialising op msn
dan om kwart voor 11 nog ff 300g magere naturel kwark(echt goooor!) en tanden poetsen etc.
en dan 11u mn nest opzoeken.
zo gaat het 4 v/d 5 werkdagen bij mij ><
Ach alleen de wedstrijden van Oranje de rest intereseerd me echt niet.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:27:
[...]
Voetbal bleh..
Ik kom thuis om 5u,
eet wat melk+havermout,
daarna om 6u avondeten,
half 7 fitnessen,
8u thuis,
Douchen
dan om kwart voor 11 nog ff 300g magere naturel kwark(echt goooor!) en tanden poetsen etc.
en ik game alleen op de donderdag en om de week in het weekend (sociaal leven gaat voor) (op deze dagen werkt de vrouw)
Elke non-hub instance (Conall's, wild lands etc) krijg je de optie om Normal of Epic te gaan.GrumpyGamerDad schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:25:
Ik heb niets in kunnen drukken. Nog niet gezien.
Was het een quest bv in Tortage, Old Tarantia etc, hoe staat je HD te laden tijdens die 'lag'?
Ik kijk voetbal wel tijdens gamen
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 11:40 ]
Verwijderd

Ik merkte al dat een ranger sterk is, als ik af en toe werd aangevallen win ik vrij vaak, ook tegen hogere levels. En dan vnl. via melee, heb m'n boog nog niet eens gebruikt. Wist het niet vantevoren, ben benieuwd hoe ze het gaan balancen. Wel grappig dat ik in Ultima online een stealth archer speelde (archery/hiding) die flink werd generfd, ben benieuwd of dat nu weer gaat gebeuren in AoC

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 11:43 ]
Verwijderd
Ik kijk enkel als het Belgisch elftal speelt (lees: doelloos rondlopen op een groene grasmat),
zo heb ik zeeën van tijd om te gamen
Een soldier class kan relatief makkelijk van een Ranger winnen, gebruik die dash attack en ren nonstop melee rond de ranger. Door attack-speed zal Ranger veel missen, terwijl je met je soldier en beetje mikken nonstop melee kan meppen.
Strafen rondom ranged class helpt niet.SinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:52:
Stond een stuk over Ranger op US forums, met name PvP.
Een soldier class kan relatief makkelijk van een Ranger winnen, gebruik die dash attack en ren nonstop melee rond de ranger. Door attack-speed zal Ranger veel missen, terwijl je met je soldier en beetje mikken nonstop melee kan meppen.
Autoface zorgt ervoor dat ze altijd raak schieten, tenzij ze zelf gaan rondbewegen.
Trap -> weglopen -> piercing shot
En dan is er nog die movement speed slowing shot etc.
Het was in Tortage.SinergyX schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:39:
[...]
Elke non-hub instance (Conall's, wild lands etc) krijg je de optie om Normal of Epic te gaan.
Was het een quest bv in Tortage, Old Tarantia etc, hoe staat je HD te laden tijdens die 'lag'?
Geen flauw idee hoe mijn HD staat te laden, heeft dit invloed op je lag dan.....?
Indirect wel ja, maar je zou eerst je latency eens moeten kijken.GrumpyGamerDad schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:58:
Het was in Tortage.
Geen flauw idee hoe mijn HD staat te laden, heeft dit invloed op je lag dan.....?
Target maar eens een mob, draai 180 en doe een attack. De eerste 1-2 shots missen. (ik speel op PvE server, daar ik het merkte en eens ging zoeken ernaar, toen kwam ik dat toch tegen).kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:53:
Strafen rondom ranged class helpt niet.
Autoface zorgt ervoor dat ze altijd raak schieten, tenzij ze zelf gaan rondbewegen.
Mijn melee classes spelen allemaal zonder auto-face, kan je je AoE attacks veel beter controleren.
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 12:14 ]
Verwijderd
+Punten: Weer es een nieuwe MMO met erg mooie graphics, storyline en NPS's etc is erg leuk, vechten is ook vrij aardig, Geen gezeik met corpserun, gewoon respawn bam. Mooie muziek.
-Punten:
Helaas bij een party vind ik allemaal niet overzichtelijk, vage icoontjes linksboven, op de minimap zie je niks. Is niet goed te zien wie welke class is etc. Het vrienden scherm is onhandig, het zoeken op players is niet fijn/makkelijk. Auctionhouse is onhandig. Flightpoints zijn er niet, alleen rennen is irritant. Te weinig statistieken betreffende damage / en dergelijke. Lelijke grote inventory en Character paneel. Chatscherm indeling OOC, party guild. etc.
Speel het nu gewoon af en toe als ik zin heb, is eigenlijk ook wel een pluspunt, niet zo verslavend als WoW
Nieuwe patchnotes. Grootste fix wat mij betreft is dat de Armsman Arena een private instance is

Edit: di's wel bizar:
Meeste mensen hadden daar een nerf verwachtFire Lance' combo now only needs 3 attacksteps to execute so it can be triggered faster. The combo now also hits targets a bit further away than before making it more effective.
[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 09-06-2008 12:41 ]
Tja, bodybuilding heeft nu eenmaal een ijzeren discipline nodigkaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:27:
Voetbal bleh..
Ik kom thuis om 5u,
eet wat melk+havermout,
daarna om 6u avondeten,
half 7 fitnessen,
8u thuis,
Douchen
Ik als IT nerd kom thuis om 6 uur en om 7 uur zet ik de pc aan en zou in principe tot 11 uur door kunnen spelen
Ware het niet dat ik het spel lang niet zo verslavend als WoW vindt en het eindeloze lopen me een beetje tegen begint te staan. Lopen is per definitie saai en als je 50% van de tijd aan het lopen bent... minder dus.
Dit dus.
FunkyTrip schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:43:
[...]
Tja, bodybuilding heeft nu eenmaal een ijzeren discipline nodig
Vooral als je grotendeels het ectomorph somatotype bent ( Het type dat klein bovenlichaam heeft, lange arme en benen, geen brede schouders, weinig spiermassa en vet%, en zeer moeilijk gewicht aankomt (zowel vet als spiermassa)), ik zit hier op 4700-500kcal per dag -_- begint me echt de keel uit te komen 7x per dag veels te veel eten naar binnen stouwen, en als ik dan een weekje ofzo minder eet, ben ik gelijk een maand progessie kwijt maar ik moet er iets voor over hebben eh =].
ben in een jaar tijd van 66 naar 78 kg gegaan, en ik ga kijken of de 100 haalbaar is
Naja gelukkig ben ik 30% mesomorph ofzo dus als ik gedisciplineerd bezig ben, werpt dat ook snel zn vruchten af.
En idd, die firelance buff is wel heel bizar, but then again.. de class zou niks waard zijn zonder firelance
[ Voor 11% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2008 13:01 ]
Beeeeeetje jammerPotions: Fixed an issue with the stamina potion 'Old Redrouse', it will now get consumed when used.
EindelijkBarbarian's should no longer be unable to attack or move directly after performing any rank of their 'Savage Rage' combo.
Naja, hopelijk donderdag wat meer patches, meeste zit niet echt in mijn straatje. Of er zijn weer van die hidden fixes, bv die stacking icons, wounded child etc.
Lijkt me toch een typefout? 1 DC en je zit weet ik hoelang zonderContract of Protection, Protection of Set, and Runed Flesh now have 1 hour cooldown. While any of the three is active, the player will temporarily receive a 'Weakened Protection' debuff indicating if the maximum amount of absorbed damage has been expended until the shield refreshes.

Ik draai ook 2GB, maar pas 1x een foutmelding gekregen. Ik heb texture cache op 128MB gezet, mischien helpt dat een klein beetje.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:08:
Heb steeds vastlopers door te weinig geheugen (2GB). Moet ik nu 4GB erin zetten of zijn er nog tweaks waardoor dat niet nodig zal zijn. Heb het namelijk nergens anders voor nodig, zou weer €100 schelen.
[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2008 13:10 ]
Verwijderd
Vastlopers door te weinig geheugen, waar baseer je dat op?Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:08:
Heb steeds vastlopers door te weinig geheugen (2GB). Moet ik nu 4GB erin zetten of zijn er nog tweaks waardoor dat niet nodig zal zijn. Heb het namelijk nergens anders voor nodig, zou weer €100 schelen.
Verwijderd
Ook zit het gebruik ingame soms op de 90% dus kan me voorstellen dat het ook echt daaraan ligt.
Heb nu wel SP1 erop gezet dus in feite moet mn pc nu 4GB herkennen zonder problemen, dat maakt het wat aantrekkelijker om up te graden.
Heb je je swapfile nog wel aanstaan?
Op de 'out of memory' melding die je dan krijgt. Ik heb 'em ook af en toe, spontane crash, en als ik dan het AoC proces bekijk heeft 'ie maar 1.4GB op dat moment gealloceerd.kaluro2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:11:
Vastlopers door te weinig geheugen, waar baseer je dat op?
Het is gewoon een fout in het spel, ik heb Vista, SP1 en krijg ook af en toe die melding. Lijkt erop dat AoC niet altijd z'n resources even netjes released. Vooral als je veel zoned groeit je proces alleen maar.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:15:
Ik krijg dan zo'n error scherm van AoC zelf en daarin staat "out of memory"...
Ook zit het gebruik ingame soms op de 90% dus kan me voorstellen dat het ook echt daaraan ligt.
Heb nu wel SP1 erop gezet dus in feite moet mn pc nu 4GB herkennen zonder problemen, dat maakt het wat aantrekkelijker om up te graden.
Verwijderd
Eeeuh, deze foutmelding heeft niets met te weinig geheugen te maken. Ik krijg de melding ook zo nu en dan, de oorzaak is een lek in het spel, waardoor AoC je geheugen blijft volpompen. Dit is niet een "works as designed feature" , dus ik zou gewoon even wachten voordat je een aankoop doet.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:15:
Ik krijg dan zo'n error scherm van AoC zelf en daarin staat "out of memory"...
Kijk anders maar eens op het officiele forum, dan zul je zien dat je niet de enige bent met dit probleem.
Ik schop mezelf maar even omhoog, is er iemand die een oplossing heeft?Ace P900 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:38:
Sinds kort heb ook ik AoC maar ik heb veel last van lag/lage FPS ik speel het spel op een Macbook Pro met Windows XP SP2. Alle drivers zijn up to date en de Macbook Pro heeft de volgende specs:
2.5GHz Intel Core 2 Duo
2GB geheugen
GeForce 8600M GT 512MB
Bloom en shadows al uitgezet?Ace P900 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:49:
Ik schop mezelf maar even omhoog, is er iemand die een oplossing heeft?
Verwijderd
Waarvoor dank, Hydra
Gathering start aan lvl20.
Maar euhm...ik ben nu lvl24 en ik ben dit nog niet tegengekomen hoe dit werkt.
Moet je hiervoor bij een NPC zijn om dit te leren?
Dat staat ook in de startpostVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:54:
Ha, weer wat bijgeleerd van de startpost ivm gathering en crafting.
Waarvoor dank, Hydra
Gathering start aan lvl20.
Maar euhm...ik ben nu lvl24 en ik ben dit nog niet tegengekomen hoe dit werkt.
Moet je hiervoor bij een NPC zijn om dit te leren?
Verwijderd
Verwijderd
Zet eerst bepaalde settings uit, als in disablen; AA, AAF, Gras, Shadows, Bloom, etc, Distance op dichtbij.. Stel dan de Texture Cache size in op max, althans, dat werkt voor mij (8600 GTS)Ace P900 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:49:
[...]
Ik schop mezelf maar even omhoog, is er iemand die een oplossing heeft?
Als je FPS dan nog niet is verbeterd weet ik het ook niet meer. Zo wel, dan kun je gaan lopen tweaken. Verder zou ik het ook niet weten.
8600 GTS is in elk geval een rete goede kaart voor dit spel, ben erg tevreden over mijn performance op toch goede graphics. Hoewel die 8800 nog steeds aanlokkelijk blijft, maar daar wacht ik even mee
Uitleg op het uitzetten van settings:Schijnbaar als bijvoorbeeld shadows van high naar low zet, dan kan er een bug optreden en pakt hij dus niet de "low" setting. Door shadow eerst uit te zetten en daarna op low, zorgt ervoor dat AoC de juiste setting pakt. Dit heb ik niet echt uitvoerig getest, dus tkan onzin zijn, maar maybe worth a shot
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 14:03 ]
Dit topic is gesloten.