Ik denk dat dat vanzelf zal komen. Nu zit iedereen in de sfeer van: Hoe zal het met AoC verlopen?
Dus kritiek is bedreigend en gevaarlijk, tot op zekere hoogte, en zeker omdat er nog zoveel kan vallen en staan met AoC (ja, echt zeker weten doet niemand in de community nog natuurlijk, als je objectief bent)..
Zodra het spel en service een gevoel van stabiliteit krijgt, gaat kritiek steeds minder betekenen. Want al het kritiek wat je leest of hoort bij anderen, vertrouw je toch wel op het feit dat het de Devs daar mee aan de slag gaan mits het belangrijk genoeg is..
NU echter, hebben we misschien wel vertrouwen in de Devs, maar dit vertrouwen is nog wankel, het is nog nergens op gestoeld.
Zodra AoC uit de begin periode is zullen de discussies vanzelf aangenamer worden, omdat kritiek gewoon minder zwaar zal wegen. Want dan heeft AoC zich al flink bewezen tegenover een userbase die groot genoeg is.. tot die tijd vermijd ik het posten in fora (/forums, bedankt tuininen

) over AoC ook, tis de moeite gewoon niet waard; Positief word beantwoord met negatief, en andersom.
Ik speel een spel gewoon om te genieten en vermaakt te worden, als ik me ga ergeren aan dingen ga ik t niet spelen. En alleen al door de irritaties van anderen op bepaalde punten, merk ik dat ik mijzelf er ook aan die punten ga ergeren terwijl ik vanuit mijzelf totaal nergens problemen mee had. Conclusie; Tis maar waar je de aandacht/nadruk voor jezelf op legt, en ik speel om plezier te hebben, dus ik ga liever met mijn aandacht op de punten zitten die ik ook echt superfijn vind in't spel. Als ik die punten niet kan vinden, verkas ik liever naar een ander spel..
\
Het leven is niet perfect, AoC ook niet, maar om daar constant de nadruk voor jezelf neer te leggen maakt het allemaal maar tot een magere ervaring << niet mijn reden voor spelen.
cheers!
Spraak kom je onregelmatig tegen na tortage, dus weinig quests hebben dus spraak.. Dat is ook de bedoeling, ze gaan volgens mij wel spraak geven aan de bestaande quests na tortage, maar dat is een stap voor stap proces.
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 07-06-2008 10:25
]