de game waar het voor mij allemaal mee begonnen is is MoHaa en MoHaaSH. blijft oldskool 
in vergelijking met die games ziet alles er beter uit
vind Crysis qua gameplay niet helemaal geweldig (in dat alien schip me helemaal rond gezocht, niet nuchter, er maar mee gekapt).
far Cry 2 is ook iets meer voor de wat minder die hard gamer.
Crysis is gewoon net iets te zwaar.
(nieuwe laptop besteld: Acer Aspire 5930G-734G32MN, daar gaat alles wel op draaien wat er nu is/in de maak is).
ben zelf meer fan van de UT serie, vooral de MP mode.
Crysis boeit mij niet zoveel qua gameplay, qua graphics is het geweldig (voorbeeld: eerste lvl, uitkijkend op de baai, GewoonwegGeweldig)
ik moet wel eerlijk toegeven, had hogere verwachtingen bij Crysis, is mij daarom ook misschien wel tegen gevallen.
in vergelijking met die games ziet alles er beter uit
vind Crysis qua gameplay niet helemaal geweldig (in dat alien schip me helemaal rond gezocht, niet nuchter, er maar mee gekapt).
far Cry 2 is ook iets meer voor de wat minder die hard gamer.
Crysis is gewoon net iets te zwaar.
(nieuwe laptop besteld: Acer Aspire 5930G-734G32MN, daar gaat alles wel op draaien wat er nu is/in de maak is).
ben zelf meer fan van de UT serie, vooral de MP mode.
Crysis boeit mij niet zoveel qua gameplay, qua graphics is het geweldig (voorbeeld: eerste lvl, uitkijkend op de baai, GewoonwegGeweldig)
ik moet wel eerlijk toegeven, had hogere verwachtingen bij Crysis, is mij daarom ook misschien wel tegen gevallen.