[Multi] Far Cry 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 66.473 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de game waar het voor mij allemaal mee begonnen is is MoHaa en MoHaaSH. blijft oldskool :D

in vergelijking met die games ziet alles er beter uit :D

vind Crysis qua gameplay niet helemaal geweldig (in dat alien schip me helemaal rond gezocht, niet nuchter, er maar mee gekapt).

far Cry 2 is ook iets meer voor de wat minder die hard gamer.

Crysis is gewoon net iets te zwaar.
(nieuwe laptop besteld: Acer Aspire 5930G-734G32MN, daar gaat alles wel op draaien wat er nu is/in de maak is).

ben zelf meer fan van de UT serie, vooral de MP mode.

Crysis boeit mij niet zoveel qua gameplay, qua graphics is het geweldig (voorbeeld: eerste lvl, uitkijkend op de baai, GewoonwegGeweldig)

ik moet wel eerlijk toegeven, had hogere verwachtingen bij Crysis, is mij daarom ook misschien wel tegen gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:07
Meet The Jackal:
http://www.gametrailers.com/player/38386.html

Ziet er enorm mooi uit :)

weet iemand trouwens hoe dat liedje heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ziet er echt goed uit ja :)
Song = Barra Barra by Rachid Taha

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Hmm wordt smullen deze game _/-\o_ , heb vanmorgen nog maar even Farcry 1 geinstalleerd, blijft een geweldige game _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 15:50
Man man man... die graphics _/-\o_ .. Ik ga hem zeker kopen voor de ps3 :D :D :D :D
Je kan de zelfde tactiek gebruiken als de jappen in 2WO :D Schiet iemand op z'n voet, wacht tot z'n vrienden komen helpen, en dan de rest neerknallen :D :o Woow. _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door FireBladeX op 17-08-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30

W.A.U.W.

weet nu dus echt zeker dat ik dit spel ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ongeloofelijk, zal wel een pc trailer zijn. Ben benieuwt hoe het eruit ziet op de xbox360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
De PC demo's worden gedaan met een GTX280, dus reken maar uit wat voor performance je ongeveer haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@ leonpower, cheers voor het filmpje hij staat in de lijst erbij.
verder worden de meest dikke systemen gebruikt voor de demo's/filmpjes die je online tegenkomt. het mag natuurlijk niet haperen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Nieuwe info is bekend voor FarCry2, het betreft een mapmaker voor multiplayer maps.
De startpost is hier iets op aangepast zie : "[Multi] Far Cry 2 - Deel 2" - Map Maker

Hierin staat het heel kort en bondig, er staat verder een link in voor een (p)review van de mapmaker voor de Xbox 360 van tweakers. zie hier

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat ik me afvraag, gaat de wind ook nog zaken als geluidsoverdracht beïnvloeden? Als de wind recht op je staat dat je dan een vijand beter hoort dan met wind mee?

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Jejking schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:22:
Wat ik me afvraag, gaat de wind ook nog zaken als geluidsoverdracht beïnvloeden? Als de wind recht op je staat dat je dan een vijand beter hoort dan met wind mee?
Ik ben het nog nergens tegen gekomen in een demo, preview of iets anders dus vermoed het haast niet. Ik hoop het natuurlijk wel, maar we moeten maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Jejking schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:22:
lijkt me niet, want anders hadden ze ook wel het afwijken van kogels erin gestopt. En dit is ook niet het geval.

Waar ik echt benieuwd naar ben is hoe goed schaduwen zullen werken met sneaken. Ik ben zelf iemand die graag stealth gebruikt, om zo vijanden stuk voor stuk om te leggen, echte vakmanschap he :*) :+ . Ze vertelde in een filmpje dat het in ieder geval niet zo uitgebreid zal zijn als Splinter Cell, das wel jammer.

In dit filmpje valt het me ook wel tegen, hoe snel de vijanden reageren. hij schuilt helemaal in de bossen, maar toch hebben ze em al gezien. Wel jammer, maar de graphics zijn echt om te smullen, vooral omdat het de console versie is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik hoop ook dat de stealth goed is... Vanaf een heuveltje een paar guards snipen met een silencer en vervolgens in james bond mode het kamp binnen sneaken en je doelen uitschakelen.

Of wat me ook cool lijkt, net als in Rambo zo'n kamp binnen sneaken, explosieven plaatsen in elke auto en in wat huisjes zonder dat je ge-get wordt door de guards, vervolgens je doel uitschakelen en wanneer de guards gealarmeerd worden het hele zooitje laten ontploffen en ontsnappen :P Kunnen ze je ook niet meer achtervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 08:37
MethodP schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:00:

In dit filmpje valt het me ook wel tegen, hoe snel de vijanden reageren. hij schuilt helemaal in de bossen, maar toch hebben ze em al gezien. Wel jammer
vind ik niet. ik vind het terecht dat hij gespot word. Als je goed kijkt zie je dat hij vanaf minuut 1.00 vol in de zonnestralen loopt, in het echt ben ben je dan in een bos natuurlijk goed zichtbaar mede omdat er dan dingen gaan glinsteren en licht weerkaatsen. Hij had beter in het donkere deel van het bos kunnen blijven lopen ipv vol in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Licht offtopic, licht relevant: FAR CRY 3 aangekondigd; link

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
tweaktubbie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:14:
Licht offtopic, licht relevant: FAR CRY 3 aangekondigd; link
Joeperdepoep, een aankondiging...
Geen idee of weer Afrika leuk zal zijn, de "OMG COOL" factor is er dan weer een beetje van af heb ik het idee. We zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Denk dat het niet... ;) Zoals ze schrijven is dat inderdaad wel zo met eilanden. Maar Afrika hebben we nog niet vaak genoeg gezien en kan nog heel wat moois op gaan leveren :o Ik denk dat deze game ook een stuk sneller zal komen aangezien de engine erg flexibel en toekomstgericht is. DX10 support is al toegevoegd, ondanks dat er niet super veel gebruik van gemaakt zal worden in Far Cry 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
leonpwner1 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:52:
Ik denk dat deze game ook een stuk sneller zal komen aangezien de engine erg flexibel en toekomstgericht is. DX10 support is al toegevoegd, ondanks dat er niet super veel gebruik van gemaakt zal worden in Far Cry 2.
De reden dat Far Cry 2 niet 100% op DX10 is gericht heeft te maken met het feit dat toen ze begonnen met ontwikkeling DX10 er nog niet was (wat hier te lezen is klik
Het zit er dus wel een beetje in (in de engine) maar ivm ontwikkeling etc niet een volle 100% in FarCry2. Ik denk toch dat ze er goed aan doen hoe ze het nu doen, niet alles op DX10 maken en dan downgraden naar DX9 zoals in crysis (tja ik noem het ff downgraden).
Dit omdat lang niet iedereen een DX10 kaart heeft en laat staan DX10 met vista en een dusdanige brute pc om DX10 (Zoals crysis) te kunnen draaien.

Ik ga eerst wachten hoe FarCry 2 is en dan nog wel even wachten op FarCry3. Ik zou er geen hoop op vestigen aangezien het:
A: nog lang duurt
B: je er bij games ontwikkeling nooit zeker van kan zijn over hoe en wat, vooral als FC2 nog niet uit is

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Misschien toch roofdieren in Far Cry 2, na de release datum:

http://www.videogaming247...adding-predatory-animals/

Goed nieuws dus. Goed voor het Afrikaanse sfeertje.

[ Voor 4% gewijzigd door Splinter Cell op 04-09-2008 19:32 ]

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Kijk dat is leuk nieuws, maar ik kan wel begrijpen (en ben zelfs blij) dat dit na de release komt. Het zou echt jammer en vervelend zijn als ze om zulke redenen de release date verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Far Cry 2 komt op 23/24 oktober in de winkels te liggen. Ik dacht november, goed nieuws dus! Nog meer goed nieuws is dat er een Collectors Edition komt, kost €60 bij Dimplus zie ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/upload/1332835_621_1220620406735-farcry2segr.jpg

- Exclusive wooden box
- Original Far Cry® 2 Game
- Limited edition Far Cry® 2 t-shirt
- “The Art of Far Cry® 2” Art book
- Collector 50km² map
- Making-of DVD

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 06-09-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Laatst online: 31-08 00:16
D. Ninjai schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:54:
Far Cry 2 komt op 23/24 oktober in de winkels te liggen. Ik dacht november, goed nieuws dus! Nog meer goed nieuws is dat er een Collectors Edition komt, kost €60 bij Dimplus zie ik.

[afbeelding]

- Exclusive wooden box
- Original Far Cry® 2 Game
- Limited edition Far Cry® 2 t-shirt
- “The Art of Far Cry® 2” Art book
- Collector 50km² map
- Making-of DVD
Stalker Clear Sky, Spore, Crysis Warhead, Fallout3, L4D, Far Cry2,... drukke maanden. Ik mis nog wel steeds enig beeldmateriaal van de PC-versie overgens, of ligt dat nu aan mij? (het is altijd maar console-footage)

[ Voor 13% gewijzigd door Docho op 05-09-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ligt aan jou, ik heb al genoeg PC footage gezien. Werd zelfs nog bij verteld dat het op GTX280 kaarten draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@ DNinjai:
ik zet het straks in de start post
PS: heb je een bron voor mij, dan zet ik die er ook bij
al gevonden:
http://farcry.us.ubi.com/index.php?page=blog

@ Docho:
even alle filmpjes in de startpost goed bekijken, een hoop is console maar ook een paar PC als ik me niet vergis

[ Voor 26% gewijzigd door Griffin op 06-09-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Laatst online: 03-05 02:54
Iemand uit Amerika mij de pre-order van Far Cry 2 laten giften op Steam!
Kostte maar 27 euro en kreeg er gratis Far Cry 1 bij om me zoet te houden.

Hopen dat die wilde beesten z.s.m komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Ik moest in de stad zijn vandaag dus even navraag gedaan wat de release date in Nederland is. Volgens de FreeRecordShop is dit donderdag 23 oktober 2008. echter ben vergeten wat daar de prijs wordt, vast rond de 50-60 euro

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wie weet nog een site waar ik de C.E. kan pre-orderen? Ik kom nu alleen uitverkochte tegen... of alleen de normale versie ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• D. Ninjai
JuliettPapa schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:15:
Wie weet nog een site waar ik de C.E. kan pre-orderen? Ik kom nu alleen uitverkochte tegen... of alleen de normale versie ;(
Je kunt nog bij Nedgame pre-orderen, de ce's zijn gelimiteerd dus wees er snel bij. Ik heb hem begin september gereserveerd bij Dimplus maar daar is 'ie inderdaad niet meer te reserveren.

[ Voor 16% gewijzigd door D. Ninjai op 14-09-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo mijn FarCry2 staat in pre-order bij Consoleshop.
Iemand enig idee of Consoleshop snel levert als die uit is? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vijf "nieuwe" gameplay trailers.

- Sunrise.
- Afternoon.
- Sunset.
- Evening.
- Night

Link

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 01:24:

- Sunrise.
- Afternoon.
- Sunset.
- Evening.
- Night

Link

Ze zijn opgenomen in de startpost, heb ze zelf niet allemaal kunnen kijken ivm werk maar eentje een stukje kunnen kijken en het beloofd gewoon een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

- Sunrise.
- Afternoon.
- Sunset.
- Evening.
- Night

Link

Ziet er goed uit. Maar die gast speelt wel erg traag, niet echt mijn speelstijl :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 14:50
Iemand de "Reubenblog" al gelezen? Komt even heel kort naar voren aanhet eind in een van de trailers (Ubidays trailer) en ze proberen volgens mij iets soortgelijks te doen als met de film Cloverfield. Weet niet of dit al door veel mensen ontdekt is, al kun je in de blog wel reageren wat ook enkele malen gedaan is.
Hij zou Reuben Oluwagembi heten.

Video's Far Cry 2: http://farcry.us.ubi.com/index.php?page=medias
Reuben's Blog: http://reubenblog.typepad.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

- Sunrise.
- Afternoon.
- Sunset.
- Evening.
- Night

Link

Oeh, de graphics zijn er :D uit. Ik had nog geen trailers van Far Cry 2 gezien, blijkbaar heb ik weer wat gemist. Ziet er heel cool uit, dat gras dat in de fik vliegt. Die man zegt ook dat er geen laadtijden zijn, ik ben benieuwd, dat heb ik al vaker gehoord ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Ik heb de minimale specs gezien, zou die ook op mijn bakkie nog te draaien zijn?

Athlon 2800+ met 2GB Ram & NV7950GT (512 MB)?

Bij COD4 stonden ook zulke eisen en na enig stoeien heb ik dit ook aan de gang gekregen...
(o.a. de 64/32 bit sound-issue).

Heeft iemand met een vergelijkbaar systeem FC2 aan het draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:45
Kosh66 schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:10:
Ik heb de minimale specs gezien, zou die ook op mijn bakkie nog te draaien zijn?

Athlon 2800+ met 2GB Ram & NV7950GT (512 MB)?

Bij COD4 stonden ook zulke eisen en na enig stoeien heb ik dit ook aan de gang gekregen...
(o.a. de 64/32 bit sound-issue).

Heeft iemand met een vergelijkbaar systeem FC2 aan het draaien?
Ik denk dat je CPU toch de bottleneck word, verder is het glazenbol kijken hij is nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Okay, ik dacht dat ie al uit was.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trailer is niet spectaculair maar de previews die ik tot nu toe heb gelezen klinken veelbelovend.
Het wordt een lastige aangezien deze periode een heleboel goede spellen uitkomen voor de Xbox360 (waar ik farcry2 ook voor wil halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

ach van al die games vind ik Far Cry toch wel de vetste. Die haal ik ook als eerste, althans halen... kheb hem ge pre ordered bij gamehubs. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deze zou toch rond de 23e Oktober uitkomen?

Ubisoft...ik hoop niet dat deze game net zo vaak uitgesteld worden als Brothers in Arms HH.

Filmpjes zien er wel mooi uit, heb wel zin in deze game moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Sipio schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:04:
Deze zou toch rond de 23e Oktober uitkomen?
Ik heb het in de startpost gezet (6-9-2008 erin gezet) dat het spel 26oktober uit zou komen in NL/BE.
Echter volgens de ubisoft pagina (http://farcry.us.ubi.com/...n=article&content_id=8281) en daar staat de 23e, echter hier staat niet bij of dit voor de hele wereld is of alleen voor USA.

Ik wijzig de startpost, echter zeker weten doe ik het dus niet. Volgens de FreeRecordShop.nl site komt deze dus ook de 23e uit.
Startpost aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
JuliettPapa schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:15:
Hij staat ook op Bol.com

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006309683/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem op gamehubs besteld voor de PS3, is het dan ZEKER dat je online kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 20:19

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Hadden jullie al gezien dat Far Cry wordt verfilmd?

http://www.imdb.com/title/tt0400426/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
En hij is al uit :P Vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
Volgens mij is deze film de moeite van het kijken niet waard. Hij krijgt op imdb een 3,2 8)7
if you expect cool action, forget it. really cheap tricks and a plastic helicopter are far away from real action. if you expect a cool story, forget it. orientating by the not-so-bad story of the game, this movie is a laugh. the actors' playing makes the movie in a lot of moments funny, but in a no-good way.

i had the chance to see this movie for free. so do not do the mistake and pay for this trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
ook Farcry 2 maar besteld bij gamehubs (voor 33 euro kun je het bijna niet laten liggen ;). Hopelijk komt ie net voor Gears 2 binnen anders zal ie wel verloren raken in al het games geweld dat ik al besteld heb voor de maand november.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Zooo, ook maar Far Cry 2 besteld (bij Play.com, voor 35 euro, incl. speciale steel-case). Gisteravond alvast m'n PC ge-upgrade met Antec 550 Watt voeding en Radeon HD4850 videokaart. Daarmee zal FC2 vast lekker draaien op m'n C2D E6750! :)

Laat maar komen zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
En ook Dimension Plus kan weer C.E.'s leveren. 23/24 oktober is niet meer ver weg, dat klinkt ook geruststellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Ik heb even wat regels aangepast:
Griffin in "[Multi] Far Cry 2 - Deel 2 - Regels"

Houd het alsjeblief even ontopic en geen replies met de melding dat je het spel heb besteld en/of dat je alvast geupgrade heb voor het spel of iets in die geest. Disscusieer over het spel zelf, bevindingen (is nu nog lastig) en dergelijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 07-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de systeemeisen zwaarder zijn dan die van Crysis... Ze hadden zo ongeveer beloofd dat de eisen minder zouden zijn, maar goed, dat hadden we kunnen weten. Maar dit zal toch wel betekenen dat Far Cry 2 zwaarder is voor het systeem dan Crysis, en aangezien Crysis knudde liep op m'n E6600 met 8800GTX en 2 Gb verwacht ik niet veel van Far Cry 2. Ja, okay, het is een zo ongeveer compleet andere engine, maar dan nog...

Ook HEEL erg jammer dat er geen demo komt, want nu moet je maar afwachten of het spel op je computer wel of niet loopt! Al me al geen game die in online ga bestellen: ik koop 'm denk ik maar in de winkel, zodat ik 'm binnen een dag kan ruilen als het dus inderdaad niet goed loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:14:
Jammer dat de systeemeisen zwaarder zijn dan die van Crysis... Ze hadden zo ongeveer beloofd dat de eisen minder zouden zijn, maar goed, dat hadden we kunnen weten. Maar dit zal toch wel betekenen dat Far Cry 2 zwaarder is voor het systeem dan Crysis, en aangezien Crysis knudde liep op m'n E6600 met 8800GTX en 2 Gb verwacht ik niet veel van Far Cry 2. Ja, okay, het is een zo ongeveer compleet andere engine, maar dan nog...
Maar je kan Crysis niet vergelijken met farcry2. Dit omdat:
A: Farcy2 nog niet uit is en dus niet weet hoe het spel zich gedraagd onder welke specs etc.
B: Het feit dat bij crysis je met de recommended eisen net op medium kon spelen. Wou je high dan moest je direct bijna een 2x zo snelle pc hebben (bij wijze van). En we kunnen we nog niet zeker weten of dit farcry 2 ook het geval gaat zijn. ik hoop het niet

[ Voor 0% gewijzigd door Griffin op 10-10-2008 13:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Laatst online: 28-03-2023
Mag ik eventjes een klein foutje aanwijzen? Het is waar dat je malaria hebt in het spel en dat je pillen moet slikken, maar je hoeft ze niet te kopen, je verdient ze namelijk (ook?) door missies voor de rebellen te doen, en je relatie goed te houden. Mijn bron:
Malaria speelt een belangrijke rol in Far Cry 2, zowel voor de gameplay als voor het verhaal. In het begin van het spel loop je een malaria-infectie op die je bijna fataal wordt. De infectie zorgt voor koortsuitbarstingen, wazig zicht en bemoeilijkt het lopen. Dat is allemaal erg vervelend tijdens vuurgevechten. Door anti-malariapillen in te nemen verdwijnen de symptonen als sneeuw voor de zon. Je krijgt deze pillen alleen als je missies volbrengt voor de rebellen.Stel je ze ontevreden, door bijvoorbeeld dorpen plat te branden of voor de verkeerde mensen te werken, dan geven ze je geen medicijnen meer. Dit heeft als gevold dat je steeds meer malaria-aanvallen krijgt. Ubisoft Montreal heeft dit mechanisme geimplementeerd om ervoor te zorgen dat spelers beter met hun health omgaan en tegelijkertijd opgaan in de game.
Tijdschrift GamesTM Blz 28: Far Cry 2 Preview, kopje '' Je bent ziek''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Heb deze nog niet zien voorbij komen.
Kreeg deze vandaag in mijn mailbox, het persbericht van ubisoft!
Sorry voor de grote van de foto
http://i210.photobucket.c...Cry2opPS3Xbox360enPCv.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 19:16 . Reden: Maak in het vervolg echte thumbnails a.u.b. ]

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik zat tot sinds kort te twijfelen over welke spel ik zou kopen... (COD:WAW of FC2 )
na wat filmpjes te hebben gekeken, schaamde ik mij zelfs een beetje voor om die twijfels te hebben :$

De multiplayer ziet er ook geweldig uit !! :D genoeg gametyps om uit te kiezen _/-\o_

( Als je geen fan bent van online bestellen etc... is dynbyte de goedkoopste oplossing. Heb het daar ge preorderd voor 58 euries :) Scheelt al 12 euro ;) klik! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@ dartillus:
Is opgenomen in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FireBlade, bij gcshop kost hij maar 38 euro (+2 euro verzendkosten), dat zou ik echt doen hoor, ipv de 58 die je nu betaalt.

Ik heb daar al vaker besteld en ik heb m'n leveringen altijd netjes op tijd binnen gehad, prima service imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wow die trailer is echt super gaaf! (Money, Diamonds, and Blood Trailer)

Dit spel doet me trouwens echt enorm denken aan de film Blood Diamonds, echt helemaal dezelfde vibe en personages (Leonardo Dicaprio = the smuggler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja hiervoor koop ik wel een nieuwe pc. Ik hoop alleen dat ik me niet dood ga ergeren aan de AI wat ik meestal bij games wel doe.

Ik vind dat ontwikkelaars nu wel mogen stoppen met het grafisch pushen van games en met zijn allen op de AI duiken...

Ben iig benieuwd naar FC2.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Avalaxy schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:20:
FireBlade, bij gcshop kost hij maar 38 euro (+2 euro verzendkosten), dat zou ik echt doen hoor, ipv de 58 die je nu betaalt.

Ik heb daar al vaker besteld en ik heb m'n leveringen altijd netjes op tijd binnen gehad, prima service imho.
offtopic:
Heb even gekeken... Helaas gaat het bij mij om de PS3 versie :( en die is €55,- Toch bedankt voor het melden ! ( voor de pc is die idd goedkoper bij gschop ). Gamehubs zou prima zijn geweest als ze de voorraad van de ps3 even vernieuwen :9

[ Voor 7% gewijzigd door FireBladeX op 11-10-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
monnick schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:07:
Wow die trailer is echt super gaaf! (Money, Diamonds, and Blood Trailer)

Dit spel doet me trouwens echt enorm denken aan de film Blood Diamonds, echt helemaal dezelfde vibe en personages (Leonardo Dicaprio = the smuggler)
Dat is ook wat FC2 wil uitstralen volgens mij. Echt afrika op zn best, want face it, al die burger oorlogen daar ontkom je niet aan. FC2 is dan wel erg extreem maar ik 'get the point'.
MrVegeta schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:18:
Ja hiervoor koop ik wel een nieuwe pc. Ik hoop alleen dat ik me niet dood ga ergeren aan de AI wat ik meestal bij games wel doe.

Ik vind dat ontwikkelaars nu wel mogen stoppen met het grafisch pushen van games en met zijn allen op de AI duiken...
Agreed

Toch denk ik dat dit een persoonlijke smaak is wat per persoon verschild. Ik vind bijvoorbeeld de CoD serie echt leuk alleen kreeg steeds meer een schijthekel aan die scripted AI. en hierdoor werd de SP snel wat saaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In antwoord op mensen die lopen te zeggen dat het spel zwaarder zou zijn dan crysis...
Het zou juist lichter gaan draaien door middel van o.a. meerdere kleine textures in plaats enkele grote:
Minimum:
CPU: Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+
RAM: 1 GB
Grafische kaart: NVidia 6800, ATI X1650 of beter, met Shader Model 3
Grafisch geheugen: 256 MB
Vrije ruimte: 12 GB

Aangeraden:
CPU: Intel Core 2 Duo, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom
RAM: 2 GB
Grafische kaart: NVidia 8600 GTS, ATI X1900
Grafisch geheugen: 512 MB
Vrije ruimte: 12 GB
Zo te zien moet je het dan wel redden kunnen toch?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Handig dat ze er nog speciaal "zonder mutanten!" bij zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
mister iks schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

Volgens mij is deze film de moeite van het kijken niet waard. Hij krijgt op imdb een 3,2 8)7

[...]
En hij is gemaakt door Uwe Boll _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel mutanten en aliens etc.

Wat betreft die specs: 'aangeraden' betekent meestal niet dat je met die specs het spel lekker op high kan spelen. Mijn ervaring is dat je met de minimale eisen het spel kan opstarten (en daar blijft het dan meestal wel bij) en dat je met de aangeraden eisen het spel daadwerkelijk kan spelen, maar wel op gemiddeld niveau, of zelfs richting minimum. Om het spel te draaien met alle opties aan en hoog (zoals in de filmpjes...) heb je de allernieuwste (top)hardware nodig. De aangeraden eisen zijn sowieso zwaarder dan voor Crysis, dus waarom zou FC2 dan beter draaien dan Crysis als het zwaardere hardware nodig heeft...?

Ik hoop echt dat het anders is, maar ik ga er vanuit dat na de release de fora vol zullen staan met klaagzangen van mensen die een slideshow hebben op de pc. Nogmaals: echt jammer dan dat er geen demo komt... Maar goed, dit soort overdenkingen en verwachting zijn natuurlijk compleet nutteloos ;) : we moeten gewoon wachten tot het spel er is en dan zien we het wel. Systeemeisen zeggen in ieder geval helemaal NIETS.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ach met mijn 3870 zal ik zo'n beetje wel de graphische pracht op medium kunne zetten. En vind ik helemaal niet erg. Ik heb Van de week Far Cry nog maar eens geinstalleerd en nu kan ik dus alles gewoon op high zetten, en ik vermaak me er weer kostelijk mee, vind dat de kwaliteit eigenlijk helemaal nog niet zo gedateerd, ziet er gewoon goed uit.

En als 2 net zo goed is, dan heb je die High settings helemaal niet nodig, een goed spel blijft met wat minder pracht en praal een goed spel. En nu kan ik hem 2x spelen, als tie uit is, en over 2 jaar als ik een nieuwe videokaart ed heb, kan ik hem nog eens spelen met alles op high.

Het gaat er naar uitzien dat dit iig weer een epic spel wordt, en die zijn steeds dunner gezaaid.

Dit is op ditm moment iig het enige spel waar ik naar uitkijk. Ik speel namelijk alleen single player games meer, MP heb ik 10 jaar gedaan en is de lol af.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:38
De recommended specs voor Crysis waren zwaar onderschat, in dit geval wijzen alle hints (comments op officiele forum e.d.) dat je met de recommended comments Farcry op high zou moeten spelen. Het is natuurlijk afhankelijk van je resolutie en AA/AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

Je bent niet meer de hoofdpersonage uit Far Cry 1 maar een compleet nieuw iemand. Zijn naam is nog onbekend,
In de trailer die exclusief op tweakers.net te zien is begint het verhaal met mijn naam is Reuben. Ik ben een journalist.

Misschien even handig om de startpost aan te passen?

[ Voor 11% gewijzigd door Vae Victus op 13-10-2008 14:22 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Je kunt in het begin kiezen met welke je wilt spelen, de anderen eindigen als buddy in het spel.

[ Voor 27% gewijzigd door D. Ninjai op 13-10-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
Denzo schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:59:
[...]

En hij is gemaakt door Uwe Boll _O-
Wat uiteraard meteen betekend dat het een RUK film van formaat is, net als de rest van de bagger die hij "gemaakt" heeft :/

Damn ik wil de game echt wel graag spelen.
Het ziet er super vet uit en volgens mij word het qua gameplay ook erg strak.

Ben alleen wel een beetje bang voor hoe ze die malaria in het spel hebben uitgewerkt.
Hoop dat je er niet onwijs veel last van gaat hebben zodat je alleen nog maar bezig bent met pillen slikken om geen symptomen te hebben ofzo :)

Verder vind ik het jammer dat de begroeiing zo snel weer terug groeit.
Dat het terug groeit vind ik wel netjes, maar had het leuker gevonden als het wat langer duurde, dat er bijvoorbeeld eerst een tak stond met knoppen eraan en dan zo verder uitgroeit tot een boom of gewas of iets dergelijks.

Dan als laatste nog een punt waar ik bang voor ben is dat elk wapen na 5 keer schieten kapot gaat of jammed. Hopelijk hebben ze het niet overdreven. Wel weer tof dat er niet teveel ammo is, altijd alles maar in rambo style om zeep helpen is ook niet alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
dartbord schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:49:
[...]

Verder vind ik het jammer dat de begroeiing zo snel weer terug groeit.
Dat het terug groeit vind ik wel netjes, maar had het leuker gevonden als het wat langer duurde, dat er bijvoorbeeld eerst een tak stond met knoppen eraan en dan zo verder uitgroeit tot een boom of gewas of iets dergelijks.
Volgens mij was dat bedoelt om alleen te "show"en hoe die engine inelkaar zit. Ze doen dat niet in het spel zover ik het begrepen had. Tenminste niet zo snel. Ik neem aan dat je het bedoelt van die filmpje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Vae Victus schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:20:
[...]

In de trailer die exclusief op tweakers.net te zien is begint het verhaal met mijn naam is Reuben. Ik ben een journalist.

Misschien even handig om de startpost aan te passen?
D. Ninjai schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:32:
Je kunt in het begin kiezen met welke je wilt spelen, de anderen eindigen als buddy in het spel.
Ik heb het nu gewijzigd in " Je kunt in het begin kiezen met welke je wilt spelen, de anderen eindigen als buddy in het spel." want naar mijn weten is dit het geval. mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag, gelieve met bronnen erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Farcry 2 heeft een eigen Specialpage op tweakers.net, welke hier te vinden is:
http://tweakers.net/advertorials/farcry2

meer informatie komt hier nog op is mij toegezegd, have patients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
veel goede informatie voor ons tweakers en gamers:

Ik ben benaderd door Michiel Verheijdt van Ubisoft Nederland om wat vette dingen te regelen voor zowel het topic, de specialpage en andere dingen.
Net even contact gehad en wat besproken: (komt ook in de startpost te staan)
  • Als jullie vragen hebben met betrekking tot Far Cry 2 dan kunnen jullie mij een DM sturen met als onderwerp "[FC2 vraag]". Ik pak dan alle vragen aan de eind van een dag samen en mail deze naar mijn contactpersoon binnen Ubisoft. Hij probeerd dan alle vragen de volgende dag te beantwoorden. Als die persoon het antwoord niet weet dan heb je simpel gezegd pech.
  • Op de specialpage op tweakers gaat iets in de vorm van een FAQ komen waarin alle vragen met antwoorden worden geplaatst.
  • Verder wordt er, na de release, een dedicated FC2 server opgesteld waar wij (en natuurlijk andere) lekker kunnen multiplayeren en noem maar op.
  • Dit volgende is nog niet zeker, maar er zit een mapmaker competitie aan te komen. Iedereen, ja ook op pc komt er een mapmaker welke meegeleverd wordt met het spel, kan meedoen en de gemaakte maps komen dan, indien ze goed genoeg zijn, op de dedicated server. De beste/mooiste map kan dan misschien wel wat winnen.
    Zoals ik al zei is dit nog niet zeker
  • Verder komen er hoogswaarschijnlijk nog andere competities alleen deze moeten nog invulling krijgen, en hier kunnen jullie in meebeslissen. Stuur voor competitie ideeëen even een DM naar mij met als onderwerp "[FC2 Competitie idee]".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nice Griffin :)

Erg gaaf dat Ubisoft dit doet imho, ze doen wel hun best om het goed te promoten en vragen weg te nemen. Ik zat eerst te twijfelen om eerst even te wachten of de performance wel goed is (na dat gedoe met Crysis), maar ik denk dat ik hem zo maar eens ga pre-orderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:17:
meer informatie komt hier nog op is mij toegezegd, have patients
Zodra ik het spel heb, zal ik héél wat 'patients' hebben! :+ Alhoewel de meesten waarschijnlijk geen baat meer zullen hebben bij medische hulp. ;)

Sorry, ik kon het even niet laten. ;) Maar die dedicated pagina is wel leuk: ik zit er ook aan te denken het spel te pre-orderen, ondankt mijn slechte ervaring met Crysis. Alleen wil ik het spel eigenlijk wel zo snel mogelijk hebben, en dan is online misschien niet zo handig. Maar dat is wel weer goedkoper! Ach, dat ene dagje extra wachten is ook niet zo erg.

Wat betreft de grootte van het 'speelveld' in FC2: 50 vierkante km klinkt gigantisch, maar het is gewoon zo'n 7 bij 7 km. Met een auto ben je daar zo doorheen gecrossed, heb ik het idee... Is dat nou echt zo groot als je het vergelijkt met soortgelijke games? Het lijkt mij nogal meevallen, eigenlijk. Ik dacht tijden geleden dat zo ongeveer heel Afrika erin zat, dat idee werd een beetje gewekt, maar dat valt dus wel mee. En dan zijn er vast nog heel veel grote bergen waar je niet op kan komen en zo wordt de ruimte steeds kleiner... Of heb ik het mis en is het echt groot? Het is toch wel écht één groot speelveld, hè? Want dat vond ik zo zwaar tegenvallen van Crysis: daar had je gewoon ouderwetse levels en kon je helemaal niet zomaar overal rondlopen: waardeloos...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:47:
[...]

Zodra ik het spel heb, zal ik héél wat 'patients' hebben! :+ Alhoewel de meesten waarschijnlijk geen baat meer zullen hebben bij medische hulp. ;)

Sorry, ik kon het even niet laten. ;) Maar die dedicated pagina is wel leuk: ik zit er ook aan te denken het spel te pre-orderen, ondankt mijn slechte ervaring met Crysis. Alleen wil ik het spel eigenlijk wel zo snel mogelijk hebben, en dan is online misschien niet zo handig. Maar dat is wel weer goedkoper! Ach, dat ene dagje extra wachten is ook niet zo erg.

Wat betreft de grootte van het 'speelveld' in FC2: 50 vierkante km klinkt gigantisch, maar het is gewoon zo'n 7 bij 7 km. Met een auto ben je daar zo doorheen gecrossed, heb ik het idee... Is dat nou echt zo groot als je het vergelijkt met soortgelijke games? Het lijkt mij nogal meevallen, eigenlijk. Ik dacht tijden geleden dat zo ongeveer heel Afrika erin zat, dat idee werd een beetje gewekt, maar dat valt dus wel mee. En dan zijn er vast nog heel veel grote bergen waar je niet op kan komen en zo wordt de ruimte steeds kleiner... Of heb ik het mis en is het echt groot? Het is toch wel écht één groot speelveld, hè? Want dat vond ik zo zwaar tegenvallen van Crysis: daar had je gewoon ouderwetse levels en kon je helemaal niet zomaar overal rondlopen: waardeloos...
Ben benieuwd of de spelwereld ook rond loopt :D
Of krijgen we toch weer ergens ondoorzichtige muren/ bergen/ afgronden ?
En 7 bij 7 km is best wel een flink gebied om uit te pluizen.
Stel dat je 100 meter kan zien, dan moet je alsnog 70 keer heen en weer rijden om alles gezien te hebben :D
En dan wel in rechte lijnen blijven rijden :)

Klopt het trouwens dat de pc versie pas op 28 oktober beschikbaar is i.t.t. XBox360 en PS3 op 23 oktober?

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 14-10-2008 17:30 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hebben jullie Oblivion wel eens gespeeld? Dat is even groot. En vergelijk de dungeons/caves uit oblivion maar met dorpen, er zitten geloof ik een stuk of 100 dorpen in FC2 meen ik ooit eens gelezen te hebben.

50KM2 is prima te doen hoor, zeker voor een shooter is het erg groot :) (voor een RPG dan weer niet)

Vergeleken bij de 220KM2 van Operation Flashpoint 2 is het niet zo veel, maar dat doet er niet toe omdat je in Far Cry 2 geen straaljagers hebt ;)

Wat betreft de bergen, ze gaan heus geen grote onbegaanbare bergen midden in de map zetten, eventuele bergen zul je waarschijnlijk gewoon kunnen beklimmen, en waarschijnlijk staan er om de map heen ook bergen (zoals in Oblivion), zodat je niet over een lege vlakte uitkijkt.

@ justifire; de PC versie komt ook op 23 Oktober. Ik heb hem net bij gcshop gepre-ordered, en die geven 23Okt aan, dus dan zullen ze hem ook wel versturen. (alhoewel gcshop vaak wel foutieve data heeft hoor, ze updaten dat niet zo vaak...)

[ Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 14-10-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@justfire:
Zoals avalaxe aangeeft is ook voor de pc de releasedate op 23 oktober vast gesteld.

@ J van E:
dit is al eens eerder ter spraken gekomen en wat ik heb vernomen ben je even bezig om alles per auto, laat staan per voet, door te kruisen want niet alles is even goed begaanbaar natuurlijk.

@Avalaxy:
Of er 100 dorpen zijn weet ik niet, maar wel een hoop naar mijn weten.

Als je vragen hebt dump ze dan even op de DM dan stuur ik ze door naar Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Nou had net gehoord van een vriend die ergens had gelezen over paar verslaggevers die de game mochten testen. Dat er veel buggs inzaten. Nou neem ik aan dat deze wel verholpen zijn?

Ik begin nu echt te twijfelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FireBladeX schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:59:
Nou had net gehoord van een vriend die ergens had gelezen over paar verslaggevers die de game mochten testen. Dat er veel buggs inzaten. Nou neem ik aan dat deze wel verholpen zijn?

Ik begin nu echt te twijfelen :/
Wat verwacht je dan, een bugvrij spel? :P Haha, zou wat zijn :)

Maar dit is het meesterwerk van Ubisoft, ik denk dat ze het heus wel goed testen. Zolang de performance maar goed is, daar vrees ik toch nog steeds voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Avalaxy schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:16:
[...]

Wat verwacht je dan, een bugvrij spel? :P Haha, zou wat zijn :)

Maar dit is het meesterwerk van Ubisoft, ik denk dat ze het heus wel goed testen. Zolang de performance maar goed is, daar vrees ik toch nog steeds voor :P
Nu lul je jezelf klem haha :P
Eerst zeggen dat Ubisoft het vast goed test, en dan bang zijn voor performance-problemen.
Het komt echt wel goed met dit spel, heb er 100% vertrouwen in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
DennusB schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:17:
[...]

Nu lul je jezelf klem haha :P
Eerst zeggen dat Ubisoft het vast goed test, en dan bang zijn voor performance-problemen.
Waarom? Je kan een ray-traced scene maken en die goed testen, maar de performance zal ongetwijfeld slecht zijn :P Wat is je punt? Als de hardware het simpelweg niet aan kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
DennusB schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:17:
[...]
Dat denk ik ook wel bij me zelf. Ze zijn speciaal naar Afrika gereisd, oog in oog gestaan met leeuwen ( tijgers?) en olifanten :P

[ Voor 41% gewijzigd door FireBladeX op 14-10-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Misschien hebben ze er stiekem toch aliens ingestopt, soort easter egg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Avalaxy schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:28:
Misschien hebben ze er stiekem toch aliens ingestopt, soort easter egg })
Weet maar nooit xD :P
spoiler:
Mischien is die jackal een alien in een mensen costuum :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Klikkerdeklik: Far Cry 2 Goes Gold. 8)

Er zijn her en der reviews te lezen, tot nu toe enkel in papiervorm. PC Gamer UK geeft 'em een 9,4. Official Xbox Magazine een 9 en het Australische PC Powerplay geeft Far Cry 2 een 10.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcpowerplay.com.au/images/mag/pcpp158_dvdcover.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 14-10-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ok ik ben overtuigd door je getalletjes, betaling is afgerond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ik weet niet of het reeds gemeld is hier; maar het is intussen bevestigd dat Far Cry 2 een DRM beveiliging krijgt.
De beveiliging zal bestaan uit SecuROM met een activatielimiet van 5 activaties. Op de franse ubisoft site is dit al te lezen
(note: "donderdag" is verkeerde vertaling voor 5)

http://translate.google.c...l=nl&ie=UTF-8&sl=fr&tl=nl

Ik ga hem derhalve dus niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
JDeraGear schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 01:36:
Ik weet niet of het reeds gemeld is hier; maar het is intussen bevestigd dat Far Cry 2 een DRM beveiliging krijgt.
De beveiliging zal bestaan uit SecuROM met een activatielimiet van 5 activaties. Op de franse ubisoft site is dit al te lezen
(note: "donderdag" is verkeerde vertaling voor 5)

http://translate.google.c...l=nl&ie=UTF-8&sl=fr&tl=nl

Ik ga hem derhalve dus niet kopen.
Dat is een dikke tegenvaller weer. DRM dus. Een beperkt aantal installaties van een product wat je hebt gekocht :r

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Goed, op dit antwoord zat ik dus te wachten.
DRM :N

Ik klooi regelmatig met mijn systeem waardoor ik ook ongeveer 2 maal per jaar moet herinstalleren, vaker indien ik grotere hardwareaanpassingen maak.

5x installeren voor een spel waar ik hoopte jaren van te kunnen genieten gaat dus niet werken. Ik heb BattleField 2 helemaal plat gespeeld, maar dat heb ik dan ook zeker 40 keer geïnstalleerd (dualboot :P ).

Erg jammer voor een spel dat zoveel potentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Balen, maar ja het zou fijn zijn als ze na een aantal maanden de hele beveiliging weghalen. Nog meer informatie over deze beveiliging van een Ubisoft medewerker:
Some DRM points that will hopefully answer some of your questions and will clarify some misunderstandings about our DRM and SecuROM:

- You have 5 activations on 3 separate PCs.

- Uninstalling the game “refunds” an activation. This process is called “revoke”, so as long as you complete proper uninstall you will be able to install the game an unlimited number of times on 3 systems.

- You can upgrade your computer as many time as you want (using our revoke system)

- Ubisoft is committed to the support of our games, and additional activations can be provided.

- Ubisoft is committed to the long term support of our games: you’ll always be able to play Far Cry 2. Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Dat ze niet willen dat hun spelletje gelijk gedownload word kan ik goed begrijpen. Maar om daar de eerlijke kopers mee te straffen gaat te ver.

Ik wil een spel kopen. Lenen doe ik wel in de videotheek!

Heb mn pre-order gecancelled. Nu is er grote kans dat ik hem gewoon download, dus ze hebben precies bereikt wat ze wouden voorkomen 8)7

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D. Ninjai schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:22:
Balen, maar ja het zou fijn zijn als ze na een aantal maanden de hele beveiliging weghalen. Nog meer informatie over deze beveiliging van een Ubisoft medewerker:

[...]
Hmm, dan valt het dus wel mee. Zo lang je netjes uninstalled zul je die 5 activaties dus houden.

[ Voor 173% gewijzigd door Angeloonie op 15-10-2008 08:38 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@DRM gedeete:
De game industrie verliest veel geld door illigale downloads etc en dus proberen ze het zo op te lossen.
Het revoke systeem vind ik erg goed, hierdoor kan je dus je pc elke maand oid herinstalleren alleen je moet dus het spel goed deinstalleren en dan krijg je de activatie terug.

Maar voor de 100% zekerheid ga ik het navragen bij ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zo'n onzin om hem nu niet te kopen omdat er iets van DRM op zit.

Je kan het spel toch gewoon kopen en mocht je er daadwerkelijk last van hebben, dan kan je het toch alsnog met een crack oplossen of ff downloaden?

Als je een statement wil maken moet je hem helemaal niet spelen, dus ook niet downloaden. Anders geef je ze alleen maar gelijk dat DRM nodig is.

Het team en de makers van het spel hebben echt niet besloten DRM toe te passen, dat is ergens bij de distributeur verzonnen ws. Dus door hem niet te kopen en wel te downloaden benadeel je hen meer, en geef je de beslissers van DRM een stok om mee te slaan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Flagg schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:14:
Zo'n onzin om hem nu niet te kopen omdat er iets van DRM op zit.

Je kan het spel toch gewoon kopen en mocht je er daadwerkelijk last van hebben, dan kan je het toch alsnog met een crack oplossen of ff downloaden?

Als je een statement wil maken moet je hem helemaal niet spelen, dus ook niet downloaden. Anders geef je ze alleen maar gelijk dat DRM nodig is.

Het team en de makers van het spel hebben echt niet besloten DRM toe te passen, dat is ergens bij de distributeur verzonnen ws. Dus door hem niet te kopen en wel te downloaden benadeel je hen meer, en geef je de beslissers van DRM een stok om mee te slaan.
Ik begrijp je standpunt, maar bekijk het van twee kanten;

1) ze willen graag hun game pirate-vrij maken. Iets dat de historie bewijst dat feitelijk onmogelijk is, aangezien 90% (geen bron, gokje) van de grote releases binnen 2 dagen gecracked is.

2) De methode die ze gebruiken is voor de eindgebruiker hinderlijk en irritant, en potentieel zelfs een risico op hardware (SecoROM houdt er niet van als je 2 DVDdrives hebt; het gaat er dan automatisch van uit dat je de game probeert te kopieëren). Voor de eindgebruiker word het steeds makkelijker om in plaats van:
-naar de winkel rijden, game kopen installeren, ergeren, (helpdesk meuk)
-piratesoftware installeren, site bezoeken, installeren, onbeperkt spelen.

Ze werken piraterij zelf in de hand, het is een visieuse cirkel, maar dat schijnen de distributeurs niet te realiseren.

That said, revokes is dan wel weer een stap in de goede richting, en voor mij reden genoeg om hem WEL weer te halen. Het geeft je op z'n minst de eerlijke kans om de game meerdere keren te installeren na hardware-veranderingen, dus ik vind het een... mwooaa rédelijke compromis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat revoke systeem vind ik wel okay: ik kan daar wel mee leven. Maar inderdaad: wat ze ook doen, het spel komt tóch wel illegaal online te staan. Wat dat betreft is het allemaal verspilde moeite en zonde van het geld. Nu is het natuurlijk wel zo dat er zat mensen zijn die nauwelijks weten hoe ze games kunnen downloaden en dus de originele dvd gebruiken om het ding her en der te installeren: dat soort gebruikers wordt het nu wel moeilijker gemaakt.

Mijn verwachtingen zijn best wel hoog gespannen: voor het eerst van m'n leven heb ik zelfs twee versies ge-pre-ordered: XBox360 voor m'n zoon en PC voor mezelf: kunnen we mooi vergelijken ;) Zou trouwens leuk zijn als die online winkel de boel een dagje eerder verstuurd zodat ik alles binnen heb op de dag van de officiele release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@ JvanE:
Soms doen webshops dat naar mijn weten wel, echter dit is afhankelijk van de afspraken die ze hebben met de uitgever.

@ illigale gedoe:
Je kan niet verkomen dat het spel illigaal te downloaden is en dit gaat ook nooit lukken. Het is echter wel zo dat het spelen van MP bijna niet kan met de illigale versies. Dus de echte MP spelers kopen het spel wel.
en nu dan met het revoke systeem is dat alleen maar gunstiger :) enzo
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.