Mja, als je terugleest zei ik al dat het iets was van ONE, en ik niet zeker was of het bij OBN ook was. Was daar wel benieuwd naar, maargoed je hebt gelijk dat dit eigenlijk bij het ONE topic hoort.
@SeeQ1
Heb er zelf ook last van bij Nederland 1,2 en 3 digitaal op m'n Sony TV met DVB-C. Die haperingen in het beeld/geluid met blokjesvorming is iets van de laatste 2 weken. Waarschijnlijk is dit omdat ze 2 tot 1,5 week terug met het signaal bezig zijn geweest. Het analoge beeld is ook nog iets waziger geworden bij sommige zenders (nog iets meer zweem als voorheen over het beeld, bijv. bij RTL7) en op sommige zenders is er meer ruis en zijn er hele lichte diagonale strepen aanwezig (NET5). Iets wat 2 weken terug nog niet was op die zender. RTL4 heeft dit overigens al veel langer (hele lichte diagonale strepen). Ik denk dat er een hele grote kwaliteits omslag moeten komen want zoals het beeld nu is (analoog iig) is het niet meer te verkopen. Ik denk dat ze op het moment ook heel veel klanten aan het verliezen zijn, want geloof maar dat er buiten Tweakers om nog veel meer mensen zijn die dit opvalt en de boel al eruit geknikkerd hebben. Hiervoor wil je niet meer betalen. Dit duurt te lang en in plaats van vooruitgang lijkt er de laatste 1,5 week alleen maar achteruitgang te zijn. Zowel bij analoog als digitaal. Enige vooruitgang is dat de ruis bij RTL8 iets minder is geworden en dat de diagonale strepen bij RTL8/Veronica weg zijn. Maargoed, die zijn nu dus naar NET5 verhuisd, al zijn ze daar wel veel minder sterk zichtbaar dan toen bij RTL8/Veronica. Het is dat ik hier geen Ziggo kan krijgen, anders was ik allang weg wat betreft de TV bij OnsNet en zat ik nu middels een Alphacrypt CAM digitaal te kijken ZONDER zo'n verplicht klote kastje.
edit: Zie nu dat RTL8 ook weer de diagonale strepen terug heeft. pffff
[
Voor 72% gewijzigd door
Verwijderd op 27-06-2009 00:45
]